Astronomija| Eksperimenti u blogovanju| Gradjanske inicijative

www.gmazine.rs

Tibor Jóna RSS / 20.03.2011. u 14:58

numberzero.jpg

Ako ste se pitali ikada kolike ljudi mogu da budu strvine, i da u tudjoj nesreci vide samo priliku za soptveni dinar, liseni pritom bilo kakvog obzira ili merenja sveta kroz druge arsine od kroz arsine sopstvene moralne shtroke - trebalo bi da pogledate sledeci e-mejl: (ko hoce link neka kontaktira na privatne poruke, nemam nameru da ovima pravim reklamu) 

Ovde (meni, za sada) nepoznati mag on line PR-a samoinicijativno kontaktira E.M. zenski deo para koji je snimljen kod BG Arene u trenutku konzumiranja strasti i nudi joj da - profitira. Jer, sta je bilo koja zena drugo do obicna droljetina koja zeli da ad astra, po svaku cenu, stigne jedinim cim bi ikako mogla  - kurvanjem! Per kurvarluk ad astra, dakle, savetuje Agencija. Sto je savet dostojan svakog PR profesionalca - na cast struke! Postani, dete, profi kurtizanom i profitiraj!

Bold komentari u tekstu su moji!

 

-------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Poštovana Elizabeta

(Ima ko je u ovoj drzavi zaduzen da misli!): Želimo da te obavestimo da smo zakupili domen (adresu na kojoj stoje sajtovi) sa tvojim imenom www.elizabetamitic.rs. Javno obećavamo da ga ni u kom slučaju nećemo zloupotrebiti i da ćemo ti ga, ukoliko izraziš želju, sa zadovoljstvom prepustiti u vlasništvo.

(Pre nego sto smo postali Agencija bili smo Sveta Majka Tereza) Uradili smo to da bismo te zaštitili od mogućih zloupotreba jer se danas na internetu pojavila diskusija o njemu pa je postojala mogućnost da ga neko zlonameran registruje i iskoristi u neke sebične svrhe, recimo da proba da zaradi na njemu.

(Sta nije jasno u majcinim recima?) Da da zaradi!

(O cemu se radi, a nije nas bezobrazluk) Radi se o tome da je film čiji si glavna glumica izazvao veliko interesovanje na internetu. Trenutno ima preko 70.000 mesta gde se tvoje ime pominje. Internet domen koji smo za tebe zaštitili, ako počneš nešto da radiš na njemu na primer da vodiš svoj blog, biće veoma dobro pozicioniran u pretrazi jer spada u domene visokog prioritete (nacionalni domen za Srbiji) a nosi tvoje ime.

(Znanje na poklon) Na koji način bi mogla da profitiraš ako bi počela da radiš nešto na domenu koji smo zaštitili za tebe, recimo da vodiš svoj blog? (Kucni erotski film i zloupotreba polozaja su ti Elizabeta Bejbe isto) Najbolji primer koji nam pada na pamet je Kim Kardashian čiji je kućni erotski film (Zasto smo dobitnici nagrade Dusebriznik 2011) (upozorenje: video sadrži eksplicitne scene seksa) takođe došao  na internet i obezbedio joj svetsku poznatost i slavu pa danas, po nekim informacijama, naplaćuje od 10 do 25.000 dolara za promotivni share na Twitteru. (U branshi smo najjaci - sve znamo kako se zove) Ovaj način promocije neki blogeri i zovu "Kardashian style".

(Nama ne smeta sto si kurva, nemoj da smeta ni tebi) Izvini ukoliko te ovo poređenje na neki način vređa ali radi se o sličnoj situaciji kao u tvom slučaju pa istrajnim radom na svojoj internet promociji možeš i da profitiraš i konkretno od onoga što ti je donelo neprijatnosti.

(Zasto smo dobitnici nagrade Savet godine 2011) Kao što vidiš Kim je postala poznata ličnost, ušla je u svet mode i u industriju zabave.

(Sta te kosta da se malo skines, eno kako Hedi Lamar!? - Djenka je opet tu) Ovi podaci sa njenog sajta mogu da ti predstave koliko je popularna:
"Kardashian's official website, KimKardashian.com, gets 40 million page views a month, making it the fastest growing ...celebrity blog on the web." (...dva automobila rucne izrade, tri kuce sa bazenom, a sa dolarima i zlatom ne zna sta ce...)

(A sada - ton film!) "Kim Kardashian also has over 5 million followers on Twitter and 2.5 million friends on Facebook! She updates her Twitter and Facebook pages daily and enjoys an amazing connection to her fans."

(Zvizduk u 8 - nerealna ocekivanja) U našim uslovima takvi rezultati nisu realni ali ozbiljnim radom uz stručnu pomoć možeš da postigneš zavidnu posetu, broj onih koji te prate ili su ti fanovi pa samim tim i da zaradiš.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------- 

Ova moralna nula ili nule, ne umem da kazem koliko je tu zaposlenih u toj agenciji, osim sto misle da je san svake devojke da postane droljetina i profitira na svom telu (da nece mozda na mozgu ili talentu) - misli da je uputno da ukoliko to i nije slucaj (just imagine!?!) - oni brze-bolje upute devojku na "pravi put" - to jest da je usmere ka prelepoj karijeri i zivotu profesionalne kurtizane koja ce (i kako bi) svojim video uradcima uveseljavati pornofile sirom sveta. I profitirati. Naravno.

U fazonu - vidi, Elizabeta duso, ti mozda i nisi mislila da bi trebalo da postanes profi kurvom, mozda si kod Arene gledala svoja posla i zezala se onako kako tebi odgovara (zar u Srbiji da uzivas!?! nece moci!!!) - mozda ti je zloupotrebom sluzbenog polozaja unisten zivot (tu je Kurir da sve ispinuje tako da svi pricaju o E.M. a niko od odgovornosti sluzbenika), mozda nije nicija stvar sa kim se, kako i gde volis (ponajmanje fejsbuk ili bilo koje druge zajednice)  - mozda si ultimativno izbalansirana osoba koja je u dosluhu sa svojim telesnim potrebama i mozda na kraju svih krajeva imas ideju o karijeri  - ali vidi Elizabeta duso, slusaj mene iz PR-a - sto da se cimas sa nedajboze skolom kad je Kim Kardasijan preko porno industrije zaradila milione (sto je btw. isto laz).

Lizi Bejbe, mozda bi ti da budes bilo sta drugo - uciteljica, doktorka, kasirka, policajka... ali slaba ti tu pile kinta.... za to vreme bi mogla da budes drolja i da zaradjujes masivne pare. Ako ne znas kako - tu smo da ti pomognemo, Elizabeta - umemo, gledali smo Kim Kardasijan.

 I onda ide vrhunac (boldovi su moji)

Vrh prvi: "Radi se o tome da je film čiji si glavna glumica izazvao veliko interesovanje na internetu." Ma kakav bajo film? Ono je snimak sigurnosne kamere kojim je zloupotebnom sluzbenog polozaja narusena privatnost dva gradjanina ove zemlje. Radi se o tome da je zloupotrebljen polozaj, radi se o bezobrazluku i zadiranju u tudje prvatne stvari, radi se zapravo o svemu izuzev o tome da je bilo ko "glavni glumac u filmu"

Vrh drugi: " Izvini ukoliko te ovo poređenje (sa Kim Kardasian prim.T.J.s.k.b)  na neki način vređa ali radi se o sličnoj situaciji kao u tvom slučaju pa istrajnim radom na svojoj internet promociji možeš i da profitiraš i konkretno od onoga što ti je donelo neprijatnosti."

Najpre facts: Kim Kardasijan je uzela svoju kameru u svoje ruke i snimila svoj vrtlog strasti sa izvesnim gospodinom - svesno. Za to vreme, E.M. je gledala svoja posla (o kojima svako moze imati svoje misljenje) - dakle, nije se ona snimala, vec ju je snimala Drzava Srbija. Kim Kardasijan je sopstvenom rukom sopstveni snimljeni uradak sopstveno pustila tako sto je "neoprezno" poslala racunar na opravku - E.M. je po kompjuterima voajera i voajerki zavrsila tako sto je neko prekrsio zakon. Sta je tu isto?

Pa ista je samo ideja koju nam plasira ova Agencija i njen Mag - da je svaka zena koja se seksa po defaultu kurva. I da normalno zeli da na tome profitira. Cim se ona sladostrasti - znamo koliko je tu sati ! Drolji dakako samo treba , veli agencija, pomoci da se deklozetira i ponosno prizna svetu ono sto ceo svet vec i onako zna - da je kurva. FUJ !

Vrh treci:  Kaze Agencija: Izvini ako te ovo vredja... Ali sta da ti Elizabeta radimo, kad ti i sama znas da nisi ljudsko bice - ti si roba. Ti si najpre zensko, a potom videli smo da se i kako se zezas po gradu. A kako smo mi u Agenciji na moralnoj vertikali tu negde izmedju Arhandjela i Andjela to ti mozemo slobodno reci, bez pardona da, ljutila se ti ne ljutila - ostajes kurva. Zasto - zato! Izvini kurvo ako te poredjenje sa kurtizanom 2.0 vredja ali kad je vec tako - radi sta druge devojke rade kad ih selo optuzi za kurvarluk - skini se sele moja i udri u profitiranje! Uz nasu pomoc biensure (we`ve got the brains, you got the looks - lets make a lot of money!)  

"Kao što vidiš Kim je postala poznata ličnost, ušla je u svet mode i u industriju zabave." - veli PR mag. Naravno, jedini nacin da postanes poznata licnost, udjes u svet mode i industriju zabave je da postanes kurtizana. I to tako sto ces angazovati bas nasu Agenciju. Sto je najtuznije, ovde se ne moze nista odreci - u Srbiji i zaista, prilike su takve. 

Vrh cetvrti: "U našim uslovima takvi rezultati nisu realni ali ozbiljnim radom uz stručnu pomoć možeš da postigneš zavidnu posetu, broj onih koji te prate ili su ti fanovi pa samim tim i da zaradiš."

Nakon citanja citavog pisma Agencijinog, ja se plasim da pomislim sta iz vizure ovih gmazova podrazumeva "ozbiljan rad uz strucnu pomoc"... Da li to Agencija smatra da E.M. nije bila dobra koliko bi oni voleli da je bila - tj da su pazljivim studiranjem uvideli brojne propuste? Da li je E.M, sudeci po Agenciji, vise trebala da poradi na scenskom nastupu dikciji ili cemu takvom vec? Da li ce je direktor Agencije tome poduciti? Njegovi prijatelji? Klijenti? E.M ne treba da brine - tu je strucna pomoc PR profesionalca da pomogne devojci da na slucaju zloupotrebe slubenog polozaja - profitira! 

I svima lepo! Voajeri ce imati uz sta da skroluju svog kapetana, Agencija ce da ubelezi koji dinarcic, Elizabeta je i onako kurva pa joj nece smetati... Idila.  

 

I za kraj samo jedno pitanje - Interesuje me da li strukovna udruzenja mogu da se oglase po ovom pitanju i da kazu da li je ovo standard koji treba da se ocekuje od srpskih PR profesionalaca?  Da li je ovakav vid aktivizma model koji svi trebamo da sledimo - ili postoje granice pristojnosti, dobrog ukusa i profesionalne odgovornosti prema klijentima i javnosti koje je neophodno postovati kako se profesija ne bi svela na ulogu cyber-makroa svima onima za koje se izvesno ne zna da zele da se bave prostitucijom!  

 



Komentari (45)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sesili sesili 15:07 20.03.2011

Granice pristojnosti

Čitam, čitam, čitam i ne shvatam da li se hvališ ili žališ? Šta poručuješ ovooolikim tekstom?
Tibor Jóna Tibor Jóna 15:10 20.03.2011

Re: Granice pristojnosti

u pa strava ako je tako. znaci omoguceno je svakom da sam za sebe odluci da li mu je ovo za hvalu ili zalu.

sloboda svima !
loader loader 17:51 20.03.2011

Re: Granice pristojnosti

Granice pristojnosti završavaju se, na primer, na farmerskim dvorovima. Gledanje tih splačina... E, tu počinje ozbiljna regrutacija potencijalnih korisnika, korisnica interneta koje će možda dospeti u gore navedeno iskušenje da "zarade". A pre farmerskih dvorova sledi predškolska faza - slušanje stupido-islamo-tehno-folka na pinkoviziji i u sve više kafića gde se okupljaju mladi. To izbija i iz automobila, kamiona, kroz otvorene prozore... Kao audio-radijacija, stiže odasvud i razbija mentalni sistem. Kasnije se lako pristupa gledanju farmerskih dvorova i drugim suicidnim varijacijama duha i tela.
. . . . Horor !!!


vesna.gm vesna.gm 08:50 21.03.2011

Re: Granice pristojnosti

sesili
Čitam, čitam, čitam i ne shvatam da li se hvališ ili žališ? Šta poručuješ ovooolikim tekstom?


No comment. Ako ne shvatate, onda nista...

Tuzna je ovo zemlja i mi u njoj...
veronika_kojen veronika_kojen 15:16 20.03.2011

.

Ova moralna nula ili nule, ne umem da kazem koliko je tu zaposlenih u toj agenciji, osim sto misle da je san svake devojke da postane droljetina i profitira na svom telu


Poenta je da ima ljudi koji će plaćati za seks. Što je uzrok ovakvih ponuda, a ne posledica. i što u moralu ide u minus.

još jedanput da ponovim:svako ko plaća za seks (direktno ili ovakvim " profesionalnim ponudama" ) je neiživljeni drkadžija, maloumnik zaostao u oralnoj fazi, profesionalni silovatelj, bitanga, psihopata i mnoštvo toga što ne smem da kažem inače rizikujući ban.
gejsocijalista gejsocijalista 16:48 20.03.2011

Re: .

Zalim, ali niste u pravu. Sto se tice toga da su ljudi koji placaju za sex bolesni. A tek profesionalni silovatelji?! Malo manje citajte Dworkinovu.
veronika_kojen veronika_kojen 18:51 20.03.2011

Re: .

Kako bi nazvao čoveka koji će koristiti usluge četrnaestogodišnje devojčice koja je kidnapovana, silovana, pretučena, a zatim gurnuta na tržište mesa? Pedofil? Psihopata? Ja ga zovem profesionalni silovatelj. On neće dvaput pitati da li je žena koju iskorišćava maltretirana, ponižavana i drogirana. On će samo da jebe, a ostalo je manje važno.

I ponoviću:

neiživljeni drkadžija, maloumnik zaostao u oralnoj fazi, profesionalni silovatelj, bitanga, psihopata
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:57 20.03.2011

Re: .

Kako bi nazvao čoveka koji će koristiti usluge četrnaestogodišnje devojčice koja je kidnapovana, silovana, pretučena, a zatim gurnuta na tržište mesa? Pedofil? Psihopata? Ja ga zovem profesionalni silovatelj. On neće dvaput pitati da li je žena koju iskorišćava maltretirana, ponižavana i drogirana. On će samo da jebe, a ostalo je manje važno.

I ponoviću:

neiživljeni drkadžija, maloumnik zaostao u oralnoj fazi, profesionalni silovatelj, bitanga, psihopata


POTPISUJEM!!!
builderka builderka 15:41 20.03.2011

/

razumem šta hoćeš da kažeš i recimo da se slažem sa tim.
ali zašto i ti moraš da pominješ njeno ime? ok, možda već svi znaju za nju, ali svejedno. svako-čudo-za-tri-dana (i) ti ovim produžavaš na četvrti.

treba je ostaviti na miru. (kakva god da je i šta god da je, ne zanima me)
ako ima živaca neka tuži službu (mup, sup, državu - nemam pojma) ili koga već treba, a majmunčine odgovorne za njenu popularnost neka popiju makar suspenziju.


saboter saboter 16:34 20.03.2011

JONAzine.rs

Tebi je kao jako stalo do te devojke i njene privatnosti, a njeno ime napises neznamkolko puta, par puta boldujes, em sto objavis tudju postu (imas li dozvolu primaoca poste) em nam jedno pet puta naglasis da je devojku snimila kamera u scenama sexa da je slucajno ne pomesamo sa nekom drugom?

Sta je to ova agencija pogresila u celom pismu koji je poslala devojci? Ceo njen zivot ce biti obelezen jednim nesmotrenim postupkom. Za pet dana ili pedeset godina bice "ona sto su je kamere snimile kod arene". Ogovarace je iza ledja, imace predrasude prema njoj na razgovorima za posao, buduca svekrva nece moci ocima da je gleda, otac i majka ce verovatno gledati u pod pred komsilukom jako dugo... A zbog cega? Zato sto je nekom pandurcini doslo da objavi snimak koji je sluzbeni dokument ili zato sto je neki Tibor Jona mesec dana posle svega resio da brani njenu cast tako sto ce:
1. Da objavi njenu licnu postu
2. Da napise jos jednom kako se ona zove da se ne zaboravi
3. Da detaljno objasni sta je okrivljena uradila i za sta joj se sudi
4. Da objasn koja je razlika izmedju Kim Kardasijan "koja je pametna pa se sama snimala a ova nasa glupaca nije znala da je snimaju"

Predlog koji dolazi od agencije je 200% ispravan. Ta dama moze od incidenta koji ju je "proslavio" da napravi karijeru, samo ako zna da koristi sve padeze. Ali s'obzirom da je tu PR agencija, ni padezi joj ne trebaju. Treba samo da obznani svetu da ona stoiji iza bloga, a ima vec ko ce da pise tekstove, osmisli celu pricu, od bloga napravi emisiju, od emisije rialiti, od rialitija modnu liniju.....

A ti Tibore, ako ti je krivo, znas gde je kamera kod arene, i znas sta ti je ciniti (ako imas sa kim; mada i sam mozes da izazoves dosta reakcija, vidis kako ti dobro ide sa blogom).
vesna.gm vesna.gm 08:48 21.03.2011

Re: JONAzine.rs

saboter

Sta je to ova agencija pogresila u celom pismu koji je poslala devojci? Ceo njen zivot ce biti obelezen jednim nesmotrenim postupkom. Za pet dana ili pedeset godina bice "ona sto su je kamere snimile kod arene". Ogovarace je iza ledja, imace predrasude prema njoj na razgovorima za posao, buduca svekrva nece moci ocima da je gleda, otac i majka ce verovatno gledati u pod pred komsilukom jako dugo... A zbog cega? Zato sto je nekom pandurcini doslo da objavi snimak koji je sluzbeni dokument...

Predlog koji dolazi od agencije je 200% ispravan. Ta dama moze od incidenta koji ju je "proslavio" da napravi karijeru, samo ako zna da koristi sve padeze. Ali s'obzirom da je tu PR agencija, ni padezi joj ne trebaju. Treba samo da obznani svetu da ona stoiji iza bloga, a ima vec ko ce da pise tekstove, osmisli celu pricu, od bloga napravi emisiju, od emisije rialiti, od rialitija modnu liniju.....


Da niste vi onaj sto je nakon ovog sa Japanom poceo da stampa majice podrske i da obecava kako ce da skupi pomoc i da posalje Japanu?

Mislim, princip lesinarenja lici...


saboter saboter 23:18 21.03.2011

Re: JONAzine.rs

vesna.gm


Da niste vi onaj sto je nakon ovog sa Japanom poceo da stampa majice podrske i da obecava kako ce da skupi pomoc i da posalje Japanu?

Mislim, princip lesinarenja lici...




Da ja sam bas taj, sabotiram i humanitarne akcije izmedju ostalog.

A Vi ste verovatno ona Vesna sto joj je cipela tesna

Ja mogu sporije da pricam kad me takvi kao Vi ne razumeju, ali ne mogu sporije da pisem da bi me razumeli
gejsocijalista gejsocijalista 16:46 20.03.2011

ako vam ista znaci

Slazem se sa vama u potpunosti. Ne razumem outrage komentatora prema vama, kao da je bitno da li mi sad koristimo njeno ime ili ne kada je macka izasla iz dzaka.

Svedocanstvo je o patrijarhalnoj zatucanosti naroda Srbije sto je fokus ovog dogadjaja na "glavnoj glumici" signurnosnog filma, a ne na svinji koja je zloupotrebila sluzbeni polozaj. Ali u Srbiji, zloupotreba polozaja je kao dobar dan a seksualnost taboo.
legalizacijabg legalizacijabg 17:21 20.03.2011

?

i šta je ovo nemoralnije od rts pretplate??
ovi su makar prvo pitali
fantomatsicna fantomatsicna 23:44 20.03.2011

Eto

Jos uvek (i ne samo u nasoj zemlji) sva svetla su na zenskom delu.. price ovog sramnog mesanja u neciju privatnost.Sta bi sa muskim delom?
bene_geserit bene_geserit 00:11 21.03.2011

Da li se ovde radi ...

... o prostituciji ili o porno industriji? Nesto sam slabo koncentrisan da bih ukapirao prirodu "ponude".
Koliko god obe stvari bile uzas, u realnom svetu porno industrija je jedna od retkih zanimanja gde zene imaju puno veca primanja od muskaraca, dok kad je prostitucija u pitanju tu su zene zrtve i to definitivno treba goniti skandinavskom metodom (eliminisati potraznju).
Dawngreeter Dawngreeter 00:25 21.03.2011

Hm.

Ako se ne varam, a cini mi se da je tako, nigde u ponudi ne stoji da se devojci nudi da se jebe pred kamerama za pare. Nudi joj se da iskoristi cinjenicu da je trenutno njeno ime vrlo visoko na listi termina za pretragu, zapocne blog i, verovatno, prodaje reklamni prostor za pristojne pare dokle god je broj posetilaca izrazito visok.

Da li su ljudi koji nude taj dil strvinari? Verovatno. Otprilike koliko i televizijske stanice koje prodaju reklamni prostor u pauzama dnevnika u kojem pricaju o mrtvima i ranjenima, ratoviam i bombardovanjima, itd.
Tibor Jóna Tibor Jóna 07:35 21.03.2011

Re: Hm.

Da li su ljudi koji nude taj dil strvinari? Verovatno. Otprilike koliko i televizijske stanice koje prodaju reklamni prostor u pauzama dnevnika u kojem pricaju o mrtvima i ranjenima, ratoviam i bombardovanjima, itd.


Sve bi to bilo 5 da je devojka zelela da bude snimljena, da je zelela da bude popularna i da je zelela da bude kontaktirana... posto postoji osnovana sumnja da je zelela samo da se zeza o svoj gros a ne da bude popularna ili srpska kim kardasian to je ovaj poziv da to postane bedast i srvinarski
Dawngreeter Dawngreeter 08:20 21.03.2011

Re: Hm.

To stoji. Ali ne menja cinjenicu da trenutno ima nenadano visok search rating. Koji se moze monetizovati bez da ikada jednu rec progovori o doticnom snimku.

Poredjenje sa gospojicom Kardashian je svakako glupavo, tim pre sto mislim da bi svaka zena trebalo da se nadje ovredjena kada je porede sa njome iz bilo kog razloga (jedino gore je poredjenje sa Paris Hilton). Ali je ideja potpuno funkcionalna. Monetizovanje 5 minuta Internet slave je realna stvar i ne zavisi mnogo od toga na koji nacin i iz kojih razloga je Internet odlucio da baci kolektivno oko na nekoga. Da su ovi PR eksperti malo mudriji u predstavljanju slucaja ostecenoj dami, mogli bi to da predstave kao nacin da se dobije kompenzacija za vec ucinjenu dusevnu bol. U koju ne sumnjam i za koju mislim da je strasno sto se desila.
Tibor Jóna Tibor Jóna 10:56 21.03.2011

Re: Hm.

To stoji. Ali ne menja cinjenicu da trenutno ima nenadano visok search rating. Koji se moze monetizovati bez da ikada jednu rec progovori o doticnom snimku.


amerikanci imaju izraz za to - zove se ambulance chasing.

Ja ne ulazim u to da li bi ona mogla ili ne. Verujem da bi mogla i mnogo vise od bloga.

pitanje je da li je eticno na ovaj nacin traziti zaradu. ja mislim da nije.




antioksidant antioksidant 11:02 21.03.2011

Re: Hm.

pitanje je da li je eticno na ovaj nacin traziti zaradu. ja mislim da nije.

da li je eticno traziti zaradu na osnovu prepoznatljivosti u javnosti?
:)
neka ipak ona to odluci
zelim joj anonimnost (ako je ikada moze ponovo steci) ali ako resi drugacije - njena je odluka
Dawngreeter Dawngreeter 13:44 21.03.2011

Re: Hm.

Pridruzujem se antioksidiranim zeljama za anonimnost doticne dame.

Pitanja o eticnosti, medjutim, mislim da je izlisno postavljati kada se prica o marketingu i PR-u. Da je eticna delatnost po sredi, radila bi se bez pomenutih. Sta o nasem drustvu govori cinjenica da se sve mora raditi sa marketingom i PR-om ostavljam kao retoricko pitanje coveka koji bi voleo da nije mizantrop ali mu svet ne daje mnogo povoda za to.
internetagencija internetagencija 16:44 21.03.2011

Re: Hm.

Tibor Jóna

pitanje je da li je eticno na ovaj nacin traziti zaradu. ja mislim da nije.


Pоštovani Tibore,

Ne odgovaramo vam da bi rapravljali o vašim stavovima jer su u pitanju stavovi o kojima je, nadamo se da se slažete, besmisleno raspravljati.

Ono što ne razumemo je gde ste u tekstu koji u potpunosti prenosite sa našeg bloga, a ne da niste tražili odobrenje nego ga niste ni linkovali, pronašli da tražimo način za zaradu na račun EM?

U svakom slučaju hvala vam što ste pokrenuli pitanje stava strukovnog udruženja po ovom pitanju. Da bismo ubrzali njihovo uključivanje postavili smo link ka vašem blog postu na wall FB FP Društva Srbije za odnose sa javnošču.

srdačan pozdrav
internetagencija internetagencija 19:40 21.03.2011

Re: Hm.

Tibor Jóna

pitanje je da li je eticno... ja mislim da nije.


Pitanje etike je vrlo kompleksno a u ovom tekstu smo se dotakli jedne od dilema u vezi sa etičnim ponašanjem na Internetu
krkar krkar 21:04 21.03.2011

Re: Hm.

Ono što ne razumemo je gde ste u tekstu koji u potpunosti prenosite sa našeg bloga, a ne da niste tražili odobrenje nego ga niste ni linkovali, pronašli da tražimo način za zaradu na račun EM?


Tupadžije bahate i bezobrazne!

Kako vas nije sramota da se pozivate na zakon kad ste vi najobičniji kauboji koji imate protivzakonit medij.

Nigde na vašem sajtu nema podataka na koje vas zakon obavezuje: ime poslovnog subjekta, adresa, kontakt - a ako već tvrdite da je blog javni medij u smislu da tražite neka prava kao javni medij - onda nemate ni zakonom obavezni impresum.

I piljarska radnja mora da ima istaknutu firmu a vi se folirate i femkate i prodajete muda za budrege. Internetagencija! Nije nego. Imate neku registraciju?

APR vas nema registrovane. Niste firma, niste agencija, niste preduzetnik. Pa koji ste qrc?

Domen vam je registrovan na koznakoga.



Evo pozivam Mikija da vam navede zakone i članove koje ste samo ovim dosad navedenim prekršili.

Bagro vaćaroška, umesto da budete srećni da ste bar malo i slučajno pripušteni među normalan svet - vi se još i gicate i usuđujete se da govorite o moralu, etici i zakonima!

Marš tamo u rupu gde i pripadajte i vaćarite polusvet ako možete, kad vas provale mogu da vas polome a mogu i da vas tuže sudu - zavisi na koga naletite.
internetagencija internetagencija 21:34 21.03.2011

Re: Hm.

krkar

APR vas nema registrovane. Niste firma, niste agencija, niste preduzetnik. Pa koji ste qrc?

Za pisanje bloga je neohodno imati registovanu d.o.o?
Šta Miki o time kaže?


kad vas provale mogu da vas polome

Javni poziv na linč?


Domen vam je registrovan na koznakoga.

Neki čobani budele, sigurno nisu u APR-u


mikimedic mikimedic 22:50 21.03.2011

Re: Hm.

Šta Miki o time kaže?


miki kaze - ne kacite se sa krkarom!



Za pisanje bloga je neohodno imati registovanu d.o.o?


nije, ali jos nisam cuo za slucaj da anonimni bloger trazi zastitu autorskih prava.
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:29 21.03.2011

Re: Hm.

mikimedic


nije, ali jos nisam cuo da za slucaj da anonimni bloger trazi zastitu autorskih prava.



Miki, bilo je primera, a i biće, Peđu Šupurovića su nekoliko puta besramno pokrali, ima i stranica u čast lopova otvorena, evo ovde.

Doduše, anonimni bloger, ma bilo koji bloger sa blogonamerama ne uzima nick internetagencija, tako da @krkar ima potpuno pravo.
krkar krkar 23:36 21.03.2011

Re: Hm.

Doduše, anonimni bloger, ma bilo koji bloger sa blogonamerama ne uzima nick internetagencija, tako da @krkar ima potpuno pravo.


Očigledno je da se radi o muljatorima i vaćarošima. I dok god se takvi ograniče na sojke, učesnike Velikog brata ili Farme ili eventualno neprodate fudbalere - ni najmanje me nije briga. Ali kad počnu da se predstavljaju kao pošten i normalan svet - pa još i da bezobrazno dele lekcije o etici, e onda mi je fitilj stvarno kratak.

Da je taj polupismeni polusvet ikada u životu išta pročitao, znao bi da je ovo što je Tibor napravio najčistija kritička analiza. Lepo ih je, pasus po pasus i stav po stav analizirao i ogolio. A u takvim slučajevima dozvoljeno je citirati i najpoštenije autorsko delo na svetu.

A oni se još guze da nas ubeđuju da je pitanje etike vrlo kompleksno. Nije, dripci, kompleksno. Vrlo je jednostavo: ili je nešto etično ili nije.
kalista67 kalista67 00:55 22.03.2011

Re: Hm.

mikimedic
Šta Miki o time kaže?


miki kaze - ne kacite se sa krkarom!



E, ovo je sjajno!


Samo, crni Tibore, šta uradi?!

1. marta 2011.
Ekskluzivno! – "Internodium nastavlja život kao blog

"Projekat Internodium je odigrao vrlo bitnu ulogu u razvoju domaćeg interneta. Radilo se o mejling listi koju je pokrenuo i vodio Slobodan Marković a na koju su bili prijavljeni većinom oni koji su bili aktivni kreatori srpske internet scene. U poslednje više od dve godine poruke na njemu nisu razmenjivane. Razvoj internet tehnologija, popularnost blogova i društvenih mreža učinile su ovaj način razmene informacija prevaziđenim.

Prvog marta 2011. Internodium se ponovo pokreće, ovaj put kao blog. ..."

13. marta (u međuvremenu nema postova) "ovo" ("Internet agencija" ili blog ili nesto, ne znam šta) objavljuje (u formi mejla ili "otvorenog pisma" ali nepotpisano), naslov:
www.elizabetamitic.rs

Ovaj post ima ukupno 7 komentara, 4 napisana u prva dva dana, a tri 20. i 21. marta, nakon bloga koji je ovde objavio Tibor Jóna.

Tibor Jóna ne želi ( ? ) da ih reklamira, međutim, nastupa dramatični preokret, registruje se "internetagencija", ne bi li se održala diskusija i povećala čitanost (bolju a neplaćenu reklamu, teško da su mogli da dobiju) i onda stižemo do totalnog apsurda, da se nešto, što nema ni impresum, ni glavnog i odgovornog urednika, ni kontakt, ni f.a.q., ni mogućnost registracije ... ama nema ništa - buni - pa se postavlja valjda logično pitanje - od koga bloger da traži odobrenje?

J*** lud zbunjenog




p.s.
Bagro vaćaroška, umesto da budete srećni da ste bar malo i slučajno pripušteni među normalan svet - vi se još i gicate i usuđujete se da govorite o moralu, etici i zakonima!


@ krkar


p.p.s. "Pa neka vam je srećno i berićetno " 1 Comment
eli.lacrosse eli.lacrosse 01:04 22.03.2011

Re: Hm. (@ krkar)

Samo nemoj da padneš u iskušenje da raspravljaš sa glupacima. Njima to jednostavno ne pomaže, većini pomoći uopšte nema, a ti samo arčiš vreme. Jednostavno ih ignoriši. Vazduh, hava.

uros_vozdovac uros_vozdovac 10:21 23.03.2011

Re: Hm.

@slobo

Kad si se već pojavio ovde, da ti ispričam jednu priču, gadan je trol, ali razueće me Tibor. Dakle negde od jeseni prošle godine, padne mi ideja na pamet, da u saradnji sa jednim našim blogerom a uz podršku Ubuntu zajednice probamo da sredimo Orca screen reader za Linukse, prevedemo, i napravimo lokalizovan instalacioni disk za slepe i slabovide. Ideja se rodila kad se umal` nisam šlogirao kad sam video koliko košta JAWS.
Usput rešismo da kontaktiramo MTID, računam bilo bi zgodno da pomognu oko kontaktiranja udruženja, distribucije CD-ova i popularizacije. Nisam hteo da ove slučajne susrete na internetu iskoristim, nego onako okrenem kontakt sa sajta, dobijem ljubaznu ženu napišem joj mail, sedim i čekam odgovor...

Prođe Slobo pristojnih 45 dana bez odgovora, u međuvremenu MTID u punom zamahu, beše ono u Boru, pršti internet od pohvala MTID-u, okrenem ja telefon ponovo...
Saznam da je onaj moj prvi kontakt na odmoru, evo da pošaljem ponovo, i ova se žena čudi kako nema odgovora, ma biće sigurno, prosto nije pristojno, evo čim se Sloba vrati iz Brisela.
Prodje otad još pristojnih 45 dana bez ikakvog odgovora, osim ingnoracije. Na kraju, na oba mejla pošaljem ljubaznu zahvalnost na interesovanju za rad jednog brojnog i aktivnog udruženja entuzijasta, koje slučajno ne koristi MS rešenja. Zaključim u tom pismu kako mi je žao što MTID i Slobodan Marković ne dele naš entuzijazam, i obaveštavam ih da zadržavam pravo da svoje prijatelje obavestim o ovoj činjenici. Ni na taj mail ne dobijem odgovor, zamisli.

U međuvremenu, mi smo daleko odmakli na projektu, pa se nadam da će uskoro biti dobrih vesti oko screen readera, a tebe Slobo molim, da kad i ukoliko budeš imao vremena i volje, objasniš fenomen kako je moguće da država Srbija i njeno resorno ministarstvo ne pokazuje nikakav interes za free i open sorce zajednice i projekte dokazane u radu i praksi, da je čak nemoguće uspostaviti zvaničan kontakt čak i oko akcije koja je nesporno na korist grupe građana.
sloba.markovic sloba.markovic 14:52 23.03.2011

Re: Hm.

Prvi put čujem za taj projekat i to da si sa MTID bio u nekoj komunikaciji. Meni svakako niko nije pomenuo prepisku sa tobom.

Ako si očekivao neku reakciju sa moje strane, ne znam zašto me nisi direktno kontaktirao ili barem stavio u CC te prepiske. Moj telefon i email već godinama su raspoloživi preko Google, FB, LinkedIn-a itd.

A definitivno nisam nezainteresovan za akcije tog tipa, naprotiv (pre nekoliko godina sam, recimo, vodio sa drugarima lokalizaciju OpenOffice-a i KDE-a).

Pozdrav,
Sloba
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:39 23.03.2011

Re: Hm.

Slobo znam, mogao sam, mogao sam i na mail i na twitter da ti pustim, i mejl ima na sajtu čini mi se. Ali dokle bre više da cimamo jedni druge za rukav, čemu onda institucije postoje? Nisam hteo da pitam za pomoć i podršku Slobodana Markovića, on da je mogao i imao vremena, znam da bi pomogao, hteo sam da pitam MTID. A MTID ima otvoren kanal za komunikaciju sa građanima preko sektora pod imenom "Odnosi sa javnošću".

Od tog sektora sam i ja moja zajednica dobili šta smo dobili, od tebe znam da bi dobili bolje, dakle nije kritika tebe nego institucije, razumeš?

I dalje stoji ponuda, ukoliko imaš vremena, da probamo da nađemo odgovor, zašto se državne institucije ponašaju na ovaj način prema FLOSS zajednicama, osim ovog primera imam i još jedan primer, Poreska uprava na uredno predat i zaveden poziv da se izjasne o FLOSS projektima u okviru akcije "Antipirat" i dalje ćute, dva debela meseca ne žele da napišu odgovor.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 09:57 21.03.2011

veliki brat

Dok sam zivela u Stokholmu, sve novine su neko vreme na udarnim stranama, a one tabloidne i sa dzinovskim naslovima, objavile vest i slike, kako su kamere na jednom parkingu, u automobilu, uhvatule sefa policije juzne Svedske u seksu s jednom damom.

U Svedsoj je prostitucija zakonom zabranjena i sankcionisana, a kaznjavaju se kao sesualne radnice/ci, tako i onaj ko kupuje seks.

E sad, u toj istoj Svedskoj, u kojoj nikad u medijima ne objavljuju imena osumnjičenih, sefu policije su objavili i ime, ali i brdo detalja, i renuo je pogrom.

Najludje je bilo sto se odmah pretpostavilo da je u automobilu s prostitutkom i krenulo je osudjivanje, prozivanje da ide u zatvor itd. Jer, eto, sef policije, a cini krivicno delo itd, pa onda kilometri moralisanja.

Kada je hajka vec postala opste poznata i kada su svi coktali nad njom 100 puta, a covek suspendovan, doziveo javno ponizenje - ispostavilo se da on nije bio s prostitutom, vec sa svojom ljubavnicom.

Znaci, nije ucinio bas krivicno delo na cemu su svi ostrili zube, sem sto seks, kao i pisanje nisu dozvoljeni na javnom mestu, pa bi morao da plati neku kaznu, u rangu pogresnog parkiranja.

Ali, steta je vec bila ucinjena. Jadni sef policije ima zenu, decu i sve je otislo dodjavola. Izgubio je i posao i porodicu.

E sad, moralisti su govorili ko mu je kriv, sto ima ljubavnicu... Ali, imanje ljubavnice nije krivicno delo i zamislite sta bi bilo kada bi milioni ovakvih "prestupnika" bili prikovani na javni stub srama po medijima.



gejsocijalista gejsocijalista 17:28 21.03.2011

Re: veliki brat

Svedska je zemlja ljutith alkohicara kojima je drzava zabranila da piju. Njima te stvari trebaju kao oslobadjanje tenzije.
sesili sesili 12:22 21.03.2011

www. elizabetamitic.rs.

Tibore, zbog ovog navoda i mnogih drugih u tvom tekstu, nisam bila sigurna da li ti braniš ili kritikuješ devojku! Da sam JA E.M. ne bih volela da me ti braniš. Za TO se kod nas kaže ne zna se da li se hvališ ili žališ. Naravno da sam protiv bilo kakvog nasilja, pornografije i svega onoga što ti nisi hteo da praviš reklamu ONIMA. Mogao si ti da pišeš o toj moralnoj nuli od nule, ali - u tekstu nema onoga biiip, pa svi ovi pogrdni izrazi za ženu, koja se bavi (ili ne) najstarijim zanatom, prilepiše se E.M. Dakle, izvini Tibore, meni se tekst ne svidja.
milpetrov milpetrov 00:01 22.03.2011

odgovor

Niti su ga poslali Elizabeti niti je ista od ovoga dusebriznicki nego posetobriznicki. Oce ljudi da iskoriste talas i napisali su kvazi pismo.
internetagencija internetagencija 11:47 22.03.2011

Jesmo li pokradeni ili ne?!

Smatramo da je projekat "Kradi mamu" relevantno mesto za davanje odgovora na ovo pitanje.
Izvolite ukljucite se u diskusiju. Nasi argumenti su ovde.
Nadamo se da ce ova disksuija, kao i diskusije na blogu B92 i na nasem blogu dati dobre rezultate u smislu definisanja pravila ponasanja na domacem internetu.

srdacno (jos uvek neregistrovana)
Internet agencija
Goran Vučković Goran Vučković 12:03 22.03.2011

Re: Jesmo li pokradeni ili ne?!

internetagencija
Smatramo da je projekat "Kradi mamu" relevantno mesto za davanje odgovora na ovo pitanje.
Izvolite ukljucite se u diskusiju. Nasi argumenti su ovde.
Nadamo se da ce ova disksuija, kao i diskusije na blogu B92 i na nasem blogu dati dobre rezultate u smislu definisanja pravila ponasanja na domacem internetu.

srdacno (jos uvek neregistrovana)
Internet agencija

Možda je ovaj argument upotrebljiv: fisking - definicija.
Goran Vučković Goran Vučković 12:59 22.03.2011

Re: Jesmo li pokradeni ili ne?!


srdacno (jos uvek neregistrovana)
Internet agencija

Može neko lično ime, umesto (nepostojećih) firmi?

Pozdrav,

(još uvek neregistrovana) kosmička agencija
Dawngreeter Dawngreeter 13:21 22.03.2011

Re: Jesmo li pokradeni ili ne?!

Meni jos uvek nije jasno ko sebi smisli ime - Internet Agencija? Da delite dzaba cokoladu bilo bi vas tesko simpatisati.
internetagencija internetagencija 13:24 22.03.2011

Re: Jesmo li pokradeni ili ne?!

Goran Vučković

Može neko lično ime, umesto (nepostojećih) firmi?


Bice sve na blogu u narednih nekoliko dana. Ocekujemo medijsku objavu za koju smo novinaru dali ekskluzivitet. Iz tog razloga na sajtu nema podataka o nama. U toku su pregovori medju potencijalnim partnerima i u toku je postupak registracije. To moze da potraje, posebno kad od poslova ne stizete da se bavite administracijom, a agregatori prihvataju samo blogove koji postoje bar tri meseca. Iz tog razloga je pokrenut blog pre registracije firme.
sybil sybil 13:07 22.03.2011

pitala sam mog brata

on je njena generacija, sto ste se okomili na devojku kao lesinari. a on ce na to (citiram da se niko ne vredja molim) - zato sto je bambusao onaj pavijan ispred arene za pare.
internetagencija internetagencija 13:46 22.03.2011

Re: pitala sam mog brata

sybil
on je njena generacija, sto ste se okomili na devojku kao lesinari. a on ce na to


sybil ovo sto ste citirali ni na koji nacin ne umanjuje maestralnost sa kojoj je Tibor obradio slucaj zakupa domena i njegovog nudjenja EM, Respect.
Forma je odlicna u svakom slucaju a strastveni komentari koji su usledili pokazuju koliko je sposoban da uzburka emocije posetiocima svog bloga.

Pokazao je zavidnu vestinu baratanja recima, od kojih su neke istina retko u upotrebi. Posto su nam poznati i njegovi raniji radovi, na primer sjajna prijava na Mooshemin konkurs, iskreno se nadamo da cemo u buducnosti saradjivati. Rado bi ga videli kao deo tima koji formiramo u ulozi spoljnog saradnika.

Nismo imali priliku da se upoznamo ali se nadamo da ce do toga uskoro doci, ako ne pre onda na arbitrazi koju Drustvo Srbije za odnose sa javnoscu priprema povodom ovog slucaja. Informacije mozete dobiti na walu nase FB FP.

Off Topic: U svom komentaru na pomenutoj FB FP koleginica Milica je rekla i, citat "Nadam se da će u tom svetlu taj slučaj i biti iznet pred Sud časti, tačnije, da če se tzv. Net Agencija naći na tapetu, a ne PR profesionalac koji se usudio da analizira njihov lešinarski postupak.".
Ti se Tibore bavis PR-om? Lepo!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana