Region| Sport

Treba li da se kandidujemo zajedno sa Crnom Gorom?

libkonz RSS / 21.03.2011. u 13:49

Već je izvesno da će Srbija biti jedan od kandidata za organizaciju Svetskog prvenstva u košarci 2018. godine.  Ostala je jedino dilema da li ćemo se kandidovati sami ili zajedno sa Crnom Gorom.

Kada bi poštovali želju većine građana Srbije, dileme ne bi bilo: nikad ništa više sa Crnom Gorom! Priznali su Kosovo, uveli crnogorski jezik, u sportu se više okreću saradnji sa hrvatskim klubovima...

Dan kada je Crna Gora proglasila nezavisnost za mene je bio dan velikog slavlja. Dan kada sam konačno dočekao da himna moje države bude Bože pravde, a zastava srpska trobojka. Bilo mi je muka i od njihovog pilatovskog pranja ruku od događaja devedesetih godina, pripisujući sve svoje grehe Srbiji. Želeo sam odvajanje od Crne Gore i dan danas sam veoma srećan što je taj dan došao.

Ali opet ne zaboravljam da mi nikog bližeg od Crne Gore nemamo, da nas veže zajedničko poreklo, istorijske, kulturne, rodbinske i mnoge druge veze. Koliko nas vodi poreklo iz Crne Gore? Ako nismo u stanju da budemo u dobrim odnosima sa Crnom Gorom, sa kim možemo biti ?

Zajednička kandidatura bi bio prvi pravi korak ka učvršćivanju veza i njihovo dovođenje na nivo kakav je bio oduvek. Dakle, ja sam čvrsto za zajedničku kandidaturu!

EDIT: Mislim da je velika sramota što Srbija nije bila prva koja je priznala nezavisnost Crne Gore.

 

 

 

Tagovi



Komentari (70)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Biljana 77 Biljana 77 14:16 21.03.2011

Ja tebi serdare, ti meni?

Ostala je jedino dilema da li ćemo se kandidovati sami ili zajedno sa Crnom Gorom.
Pa sad sve zavisi da li smo sposobni da se dogovorimo oko ključnih stvari, npr. gde bi se igrale završnice i sl. A pošto i jedni i drugi volimo da merimo čiji je veći...
libkonz libkonz 14:17 21.03.2011

Re: Ja tebi serdare, ti meni?

Naravno, ako nekome pružiš prst, a traži celu ruku, lako je reći NE.
milisav68 milisav68 16:53 21.03.2011

Re: Ja tebi serdare, ti meni?

Biljana 77
Ostala je jedino dilema da li ćemo se kandidovati sami ili zajedno sa Crnom Gorom.
Pa sad sve zavisi da li smo sposobni da se dogovorimo oko ključnih stvari, npr. gde bi se igrale završnice i sl. A pošto i jedni i drugi volimo da merimo čiji je veći...

Nema tu šta da se dogovora, oni imaju uslove samo za razigravanje po grupama.Sportski centar "Morača" ima 4300 mesta za sedenje, a minimum posle razigravanja je 5000 mesta.
Za polufinale i finale, dvorana mora da ima minimum 10 000 mesta.

Za EuroBasket 2011 u Litvaniji nema dvorane ispod 5000 mesta.

Što se tiče političkih prilika, mislim da su sada manje tenzije nego 2005. godine, ali ne vidim poentu u zajedničkom organizovanju.
Biljana 77 Biljana 77 19:08 21.03.2011

Re: Ja tebi serdare, ti meni?

Nema tu šta da se dogovora, oni imaju uslove samo za razigravanje po grupama.Sportski centar "Morača" ima 4300 mesta za sedenje

Razmišljala sam i o tome, ali šta ako ljudi zapnu pa naprave?
libkonz libkonz 19:57 21.03.2011

Re: Ja tebi serdare, ti meni?

Razmišljala sam i o tome, ali šta ako ljudi zapnu pa naprave?

Crnogorci?
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:18 21.03.2011

Al bi se obradovali

evroskeptici u CG
libkonz libkonz 14:34 21.03.2011

Re: Al bi se obradovali

što?
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:35 21.03.2011

Re: Al bi se obradovali

libkonz
što?


Pa imao bi ko da na vjeki vjekov odloži integraciju
niccolo niccolo 14:28 21.03.2011

imaju li oni uopšte

Zajednička kandidatura bi bio prvi pravi korak ka učvršćivanju veza i njihovo dovođenje na nivo kakav je bio oduvek. Dakle, ja sam čvrsto za zajedničku kandidaturu!

objekte koji odgovaraju standardima za održavanje SP?
libkonz libkonz 14:33 21.03.2011

Re: imaju li oni uopšte

objekte koji odgovaraju standardima za održavanje SP?

Moraću sledeći put malo opširnije da pišem.
Naravno da se to podrazumeva, a ovaj tekst je samo reakcija na komentare po nekim sajtovima koji su se fokusirali na srpsko - crnogorske odnose.
mlekac mlekac 15:28 21.03.2011

Ko ce kome

ako ne svoj svome

Pravo da ti kazem, mene vise zanima KAKO cemo da igramo nego GDE.
libkonz libkonz 19:55 21.03.2011

Re: Ko ce kome

Pravo da ti kazem, mene vise zanima KAKO cemo da igramo nego GDE.

E, to zavisi od toga ko će da nas vodi. Samo, daleko je 2018.
gedza.73 gedza.73 15:43 21.03.2011

Dan

Dan kada je Crna Gora proglasila nezavisnost za mene je bio dan velikog slavlja.


Kada bi poštovali želju većine građana Srbije, dileme ne bi bilo: nikad ništa više sa Crnom Gorom!

Ako nismo u stanju da budemo u dobrim odnosima sa Crnom Gorom, sa kim možemo biti ?

Naravno da je lepo da budemo u dobrim odnosima sa C. Gorom, ali to ne podrazumeva da treba opet da pravimo ortakluk sa njima. Njima njihovo, nama naše. I sramota i čast.

Mislim da je velika sramota što Srbija nije bila prva koja je priznala nezavisnost Crne Gore

Slažem se. Kad već mi nismo imali hrabrosti i smelosti da napravimo sopstvenu zemlju Srbiju, dugujemo bar Crnogorcima zahvalnost što su to učinili umesto nas.
libkonz libkonz 19:54 21.03.2011

Re: Dan

Njima njihovo, nama naše. I sramota i čast.

Naravno. Ali ovde ne gubimo skoro ništa, a pružamo ruku pomirenja. Od Crne Gore treba početi. Trebamo imati posebne veze sa njima.
vojislav948 vojislav948 16:09 21.03.2011

mislim da


Ostala je jedino dilema da li ćemo se kandidovati sami ili zajedno sa Crnom Gorom.

Za mene nema dileme. To treba da proistekne iz dostignutog stanja međusobnih odnosa dve države. Ružno bi bilo naturati nekome nešto za šta on nije. Takođe nisam za to da zajednička organizacija Svetskog prvenstva bude prvi korak ka učvršćivanju naših veza. To mora biti jednostavno zajednički interes, ničim opterećen, a od svega potpuno rasterećen.
libkonz libkonz 19:52 21.03.2011

Re: mislim da

To mora biti jednostavno zajednički interes, ničim opterećen, a od svega potpuno rasterećen.

Poštujem tvoje mišljenje, ali se ne slažem. Treba da vratimo odnose na onakve kakvi su nekad bili. Dve države, ali posebno povezane. Samo da nam kese nisu sestre.
vojislav948 vojislav948 13:15 24.03.2011

Re: mislim da


Treba da vratimo odnose na onakve kakvi su nekad bili.

Tu si potpuno u pravu, ali ovo o čemu mi govorimo nije put do toga. Treba mnogo i dugo raditi da bi se izgradilo poverenje i dobrosusedski odnosi. To ne treba požurivati. Nisam protiv te ideje, ali to mora biti obostrani interes. Lično mislim da nije još sazrelo vreme za to. Voleo bih da nisam u pravu.
libkonz libkonz 14:47 24.03.2011

Re: mislim da

Lično mislim da nije još sazrelo vreme za to.

Moguće, ja samo mislim da ne treba davati vetar u leđa mrziteljima Srbije u Crnoj Gori. Na neke njihove izjave treba jednostavno oćutati.
zlatno_pero zlatno_pero 16:12 21.03.2011

Немој,молим те!

Након што сам видео да црногорска телевиѕија има схватање енглеског језика к'о кртица сунчање а,по мени,не схватљиву дозу воље да га пише уместо свог,новопеченог,црногорског језика; схватио сам да их се треба одрећи за интернационалне турнире и сл. Људи емитују емисију у којој праве основне грешке у писању па замисли да енглези виде своју репрезентацију написану као "Bruttain" - само једна од три грешке у тој једној епизоди емисије "Chow Roоm" које сам приметио...Иако је само име погрешно написано. Нека,имамо довољно сала и изградиће се још нека.
libkonz libkonz 19:50 21.03.2011

Re: Немој,молим те!

To je njihova sramota. Naše je da ih uključimo, kako će organizovati svoj deo i hoće li se brukati, to je na njima. Mada, ne verujem da bi se baš brukali.
omega68 omega68 16:27 21.03.2011

treba

iako sam stajao za štandovima kada su se skupljali potpisi za samostalnu Srbiju, kažem da ovo treba da radimo zajedno
libkonz libkonz 19:48 21.03.2011

Re: treba

zajedno, nego šta!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:34 21.03.2011

Možda ti ovo da neki odgovor na pitanje

Leto 2006. odmah posle referenduma.

Krenuli ortak i ja sa Prokletija (okolina Gusinja) na Žijevo da penjemo u stenama vrhova poviše Bukumirskog jezera. Jedna Kotoranka koju smo tamo upoznali nas odbacila do Veruše, dalje nastavili pešaka. Upeklo sunce, mi svako ranac po 30kg i polako nekih petnaestak kilometara do jezera.

Scena prva, Veruša

Uđem ja u lokalnu proodavnicu u Veruši, iza tezge domaćin, ogroman, ali oooogroman! Pazarim ja šta sam hteo, uglavnom nešto namirnica da se dopunimo i pita on na kraju gde idemo i odakle smo. Ja mu kažem, na Bukumirsko i da smo iz Beograda. Na to, iz Beograda, on se štrecnu krene da obilazi onu tezgu i pravo ka meni, onako velik ko međed. Ja se odsekao, sa onom rančugom na leđima ne mogu ni da pobegnem kako valja. On mi priđe, obuhvati me onim ručerdama sa sve rancem, podigne od zemlje i poljubi me. I kaže:
-Ti si moj brat! I to da znaš, bez obzira na sveo ovo, da znaš, ti si moj brat!

****************************************************************************
Scena druga, na putu između Veruše i Bukumirskog

Idemo mi a na putu stoje dva đeda. Jedan od njih kao sa slika, sa crnogorskom kapom i velikim brčinama. Mi kao hajde da pitamo za to skretanje desno ka jezeru, nismo tu prvi put, ali ipak da ne promašimo i skrenemo pre ili posle, ko će posle da se vraća po ovoj vručini i sa tolikim teretom. Upute starine nas na pravi put i kad smo se već pozdravili i krenuli, onaj sa brčinama nam doviknu

-Ej momci!
-Recite?
-A odakle ste vi?
-Iz Beograda.
-A jeste li Srbi?
-Pa jesmo (mi onako stidljivo)
-E blago vama!
-Šštoo..? (mi već zbunjeni)
-I mi smo nekad bili Srbi, a sada smo g..na (bip, cenzurisano), eto to smo sad!

******************************************************************************
Scena treča, katun iznad Bukumirskog jezera posle nekoliko dana.

U međuvremenu, narednih dana, skupila se tu cela ekipa iz AOBa, i jedan dan se nešto namrčilo nebo, vidi se da će neka kiša, nije "za u stenu". Nije nikako.
Ipak krenem ja sa jednim drugim ortakom koji je u međuvremenu došao u tzv. "malu stenu" odmah tu nekih 45 minuta iznad livade na kojoj smo postavili šatore, koju smo "otkrili" tek te godine. Onako, više da se zezamo, da penjuckamo, računamo lako ćemo pobeći ako krene neka oluja. Na putu do gore prolazimo pored katuna, kad viče žena iz istog, pita odakle smo, kad smo rekli, ona da svratimo na rakiju na sir. Mi se zahvalimo, ipak bi da uhvatimo nešto penjanja pre nego počne da pada.
I tako, "penjuckali" mi, kad se, naravno bez ikakvog prethodnog upozorenja otvori nebo iznad nas. Mi brže bolje, abzajluj sa stene, skupljaj opremu, beži dole u dolinu, samo što noge ne izlomismo po nekom siparu. Kad smo trčali pored katuna, ona ponovo kroz prozor:
-Ovamo momci! Ovamo!

Mi uletesmo u katun, unutra ona sa još dvoje sitne unučadi, dođe leti tu sa stokom, đeca iz Podgorice joj pošalju svoju đecu da malo budu sa babom na čistom vazduhu, a valjda i da malo odahnu od malih napasti . Lepa žena, iako je već tada bila u poznim pedestim, vidi se da je nekada bila lepotica. Dostojanstvena, lepih manira, ko je upoznao te prave gorštake zna o čemu pričam.Priča, kako ima sve manje živih katuna leti, nema ko da radi taj posao više. A nekad...Nekada bilo i ljudi i stoke, muzla se varenika, pravio se sir. Sada svake godine sve veča pustoš. Iznosi ona nama kajmak, sir, rakiju i priča kako je to sramota, kako su nas podelili, jedan je to narod. I dok priča, malo joj ovlaže oči s vremena na vreme, suviše je ona ponosna da bi suzu pustila.
Posle je svako jutro slala jednog od unuka da donese litar mleka. Za jedinu devojku koja je tada bila sa nama u kampu. Kada smo joj rekli da ima i jedna devojka koja se sa nama vere po tim stenčugama, prvo se malo začudila a nda odmah nakon toga rekla: "Neka, i treba!". (inače imamo mi više devojaka u klubu ali tada se tako zadesilo).
I tako svako jutro dok smo bili tamo mi se probudimo, izlazimo iz šatora a eto ga mali ide nizbrdo i nosi flašu mleka.


Iz svega ovog, valjda ti je jasno šta ja mislim o toj zajedničkoj organizaciji, bar dok je takvih ljudi. A ima ih, ne malo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:16 21.03.2011

Re: Možda ti ovo da neki odgovor na pitanje

vrabac_u_steni


Nama su pre nekoliko godina (pre nezavisnosti) izlomili retrovizore, izgrebali kola i počupali tablice (BG), tamo na ulazu u kanjon Nevideo (Komarnica, znaš već Vrapče). A pre toga su nam celu noć trubili ispred šatora i turirali motore. Ali cenim da uvek možeš da naletiš na budale, i ne vidim što da ne pravimo nešto zajedno ako ima smisla.




NNN NNN 19:20 21.03.2011

Re: Možda ti ovo da neki odgovor na pitanje


Super priče!

Edit:
Osim Pajićeve (možda su provalili da je iz Tesle )
predatortz predatortz 19:25 21.03.2011

Re: Možda ti ovo da neki odgovor na pitanje

Često,zbog posla, idem u Herceg Novi i okolinu. Uvek počnu o temi razdvajanja. Imam osećaj da stalno imaju potrebu da se izvinjavaju zbog toga.
U Podgorici je druga priča. Oni imaju potrebu da podjebavaju, pa se uvrede što se ne primam. Najveća uvreda koju im možete sasuti u lice je da vas boli ona stvar što su se osamostalili!
libkonz libkonz 19:41 21.03.2011

Re: Možda ti ovo da neki odgovor na pitanje

U Podgorici je druga priča. Oni imaju potrebu da podjebavaju, pa se uvrede što se ne primam. Najveća uvreda koju im možete sasuti u lice je da vas boli ona stvar što su se osamostalili!

Mi smo bili u Podgorici pre nekih 6 godina, još smo bili jedna država. Toliko su svi bili neljubazni da je to neverovatno. Onda smo kupovali nešto na nekoj trafici gde je prodavačica bila vrlo ljubazna. Rekli smo joj da je prva ljubazna osoba koju smo sreli u Podgorici, na šta je ona odgovorila: Ja sam Beograđanka inače.
Znam za Herceg Novi, tamo se ljudi iz Srbije stvarno mogu osećati kao kod kuće. Vidi se da smo tamo dobrodošli.
libkonz libkonz 19:45 21.03.2011

Re: Možda ti ovo da neki odgovor na pitanje

Iz svega ovog, valjda ti je jasno šta ja mislim o toj zajedničkoj organizaciji, bar dok je takvih ljudi. A ima ih, ne malo.

Zbog takvih ljudi, kada nas neko iz Crne Gore uvredi ili iznervira, treba okrenuti i drugi obraz.
libkonz libkonz 19:47 21.03.2011

Re: Možda ti ovo da neki odgovor na pitanje

Nama su pre nekoliko godina (pre nezavisnosti) izlomili retrovizore, izgrebali kola i počupali tablice (BG), tamo na ulazu u kanjon Nevideo (Komarnica, znaš već Vrapče)

Nas ni te budale nisu dirale. Vojvođani su bili i kod njih pošteđeni
Znam da su bili alergični na BG, a svi o njemu maštaju
princi princi 21:35 21.03.2011

Re: Možda ti ovo da neki odgovor

Znam za Herceg Novi, tamo se ljudi iz Srbije stvarno mogu osećati kao kod kuće. Vidi se da smo tamo dobrodošli.

Зато што је Херцег Нови пун избеглица из Херцеговине.
shumska shumska 23:31 21.03.2011

-----

Najveća uvreda koju im možete sasuti u lice je da vas boli ona stvar što su se osamostalili!

e nasmeja me, baš, predatortz
vrabac u steni -- dugo lepši post ne videh. dokaz kako su političari stoka grdna, a ljudi ima svuda :)
mikimedic mikimedic 01:26 22.03.2011

Re: -----

dugo lepši post ne videh.


srdjan.pajic srdjan.pajic 05:26 22.03.2011

Re: Možda ti ovo da neki odgovor na pitanje

NNN

Super priče!

Edit:
Osim Pajićeve (možda su provalili da je iz Tesle )


Smej se ti, 3N, ali mi smo zamalo bili linčovani, na školskom nivou (maturska ekskurzija), u prokletoj Slovenskoj plaži, od čopora lokalnih bitangi. Valjda došli ljudi da nam muvaju ženske, pa se razočarali...(znaš kako ide onaj vic, imala majka 3 ćerke, jedna bila lepa, druga bila pametna a treća išla u Teslu ).

Ma ok, imao sam mnogo više dobrih iskustava, naročito po vukojebinama tipa one Pešterske visoravni, gde su nas meštani (Muslimani, sad bi "princi" korektno dobacio ) primali ko svoje najrodjenije, od tamo neke osamdeset i neke kad je Pećina pronadjena u Djalovića klisuri, pa na ovamo. Snabdevali nas, puštali da spavamo u lokalnoj školi (koja je brojala 0 učenika), itd. Dolazili da nas iz blata vode traktorima kad smo se onomad jednom baš zaglibili. Ja sam tamo bio neke 97 ili osme, i dalje je bilo tako. Putpuno je ista situacija i na Uvcu, kod nas u Srbiji.

Ja mislim da to ima veze za činjenicom da se radi o vukojebini, a ne sa time da li smo mi Srbi a oni Muslimani ili Crnogorci i šta je Milo odlučio. Ljudi koji tu žive su po pravilu dobronamerni i blagonakloni prema namernicima (ovi šabani što su nam slomili trabanta i jugića su bili neki Cetinjani). Identično je i ovde u USA. Gradovi su obično problem.
docsumann docsumann 05:46 22.03.2011

Re: Možda ti ovo da neki odgovor

princi
Znam za Herceg Novi, tamo se ljudi iz Srbije stvarno mogu osećati kao kod kuće. Vidi se da smo tamo dobrodošli.

Зато што је Херцег Нови пун избеглица из Херцеговине.


wrong
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:12 22.03.2011

Re: Možda ti ovo da neki odgovor na pitanje

srdjan.pajic

Ja mislim da to ima veze za činjenicom da se radi o vukojebini, a ne sa time da li smo mi Srbi a oni Muslimani ili Crnogorci i šta je Milo odlučio. Ljudi koji tu žive su po pravilu dobronamerni i blagonakloni prema namernicima


Ima i toga, imao sam ja lepa iskustva i sa nekim Albancima u jednom katunu iznad Hridskog jezera na Prokletijama.
Međutim, na Lakovićevoj "đedovini" (znam da ga znaš) o kojoj je ovde reč je dodatno bilo bitno i to što smo iz Srbije. A i dan danas je tako.
libkonz libkonz 11:25 22.03.2011

Re: Možda ti ovo da neki odgovor

Зато што је Херцег Нови пун избеглица из Херцеговине.

ovo treba da je neka šala?
veronika_kojen veronika_kojen 18:36 22.03.2011

Re: Možda ti ovo da neki odgovor na pitanje

Najveća uvreda koju im možete sasuti u lice je da vas boli ona stvar što su se osamostalili!


Ali mene zaista boli ona stvar otkad su se osamostalili.

Da li ja vredjam crnogorski nacionalni ponos? Da li ja negiram crnogorsku državotvornost? Da li sam ja zapravo velikosrpski nacionalista? I jesam li glasala za Slobu i Šešelja?

Ili postoji mogućnost da je u pitanju neka polno prenosiva bolest?
predatortz predatortz 19:38 22.03.2011

Re: Možda ti ovo da neki odgovor na pitanje


Ili sam možda zakačila neku polno prenosivu bolest?


Nisam ginekolog, ali pogledaću.
predatortz predatortz 19:10 21.03.2011

Zašto da ne?

Trećinu populacije te države čine naši sunarodnici.
libkonz libkonz 20:00 21.03.2011

Re: Zašto da ne?

Trećinu populacije te države čine naši sunarodnici.

to često zaboravljamo
omega68 omega68 20:41 21.03.2011

Re: Zašto da ne?

predatortz
Trećinu populacije te države čine naši sunarodnici.

a biće ih i više samo kada se promeni vlast
Tamo ne možeš da se zaposliš u javnom sektoru ako se decidno ne izjašnjavaš da si CrnOgorac
veronika_kojen veronika_kojen 18:30 22.03.2011

Re: Zašto da ne?

omega68

a biće ih i više samo kada se promeni vlast
Tamo ne možeš da se zaposliš u javnom sektoru ako se decidno ne izjašnjavaš da si CrnOgorac


Neverovatno koliko mi je ljudi to reklo. A to je država koja je na pragu EU.
princi princi 21:32 21.03.2011

Уф, какав срамно увлакачки текст...

Ali opet ne zaboravljam da mi nikog bližeg od Crne Gore nemamo, da nas veže zajedničko poreklo, istorijske, kulturne, rodbinske i mnoge druge veze. Koliko nas vodi poreklo iz Crne Gore? Ako nismo u stanju da budemo u dobrim odnosima sa Crnom Gorom, sa kim možemo biti ?
Zajednička kandidatura bi bio prvi pravi korak ka učvršćivanju veza i njihovo dovođenje na nivo kakav je bio oduvek. Dakle, ja sam čvrsto za zajedničku kandidaturu!
EDIT: Mislim da je velika sramota što Srbija nije bila prva koja je priznala nezavisnost Crne Gore.


Никад са Црном Гором. Са Хрватском, можда, с Црном Гором никад. Србија нема никакве везе ни интересе у Црној Гори. Какве везе има што је неко некада живео на тим стенчугама и по тим чукама? Србија Црну Гору треба да третира као сваку другу страну државу и без икаквих лажних сентиментализама. Ако желе нека се сами кандидују за организацију првенства. Зашто би се Србија нудила некој кепец држави? За јебени излаз на море? Нека га сами сређују и продају коме исти треба, Србија свој излаз на мора треба да решава кроз државне аранжмане са Македонијом и Грчком, као и са Хрватском. Мислим да су нам у овом тренутку и Албанци поузданији партнери од Црногораца, Србија је већ и превише платила за државну заједницу са Црном Гором.

Ta подметачина да је неко у Србији љут на Црногорце због њиховог осамостаљивања још само код идиота може да пије воду. Нико се на њих не љути што су отишли (камо лепе среће да су се осамосталили још 1992. године, пре него што су направили сва она срања око Дубровника и по источној Херцеговини). Проблем са Црногорцима је што су вероломан, лажљив и непоуздан партнер и што им се ништа не може веровати. А у послу и животу то је најгоре. Ко хоће да ради бизнис са њима, ено му их. Срби, и као држава и као народ треба да се држе што даље од њих.

И много ми је драго што им нисмо први признали независност.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:02 22.03.2011

Re: Уф, какав срамно увлакачки текст...

Ма да си ти мени жив и здрав...
looping looping 21:37 21.03.2011

Sta?

Treba li da se kandidujemo zajedno sa Crnom Gorom?

Ni pod razno.
Kada bi poštovali želju većine građana Srbije, dileme ne bi bilo: nikad ništa više sa Crnom Gorom! Priznali su Kosovo, uveli crnogorski jezik, u sportu se više okreću saradnji sa hrvatskim klubovima...

Ovo je 100 % istina.
Ali opet ne zaboravljam da mi nikog bližeg od Crne Gore nemamo, da nas veže zajedničko poreklo,

Kao sto nas veze i sa Bosnjacima, Hrvatima, Makedoncima..., neka se ne uvrede oni koje nisam spomenuo.
Ako nismo u stanju da budemo u dobrim odnosima sa Crnom Gorom, sa kim možemo biti ?

Ako je ovo sada dobar odnos - neka hvala!
Mislim da je velika sramota što Srbija nije bila prva koja je priznala nezavisnost Crne Gore.

Mislim da Crna Gora treba da nam bude poslednja na listi prioriteta.

PS
Crnogorcima koji zive u Srbiji svaka cast, oni su integrisani deo ove drzave ali oni u Crnoj Gori ne trebaju uopste da nas zanimaju - nikada nista dobro od sadasnje vlasti u Montenegru.
Nasa bratska istorija ostaje istorija. Izginuse svi junaci.

docsumann docsumann 05:54 22.03.2011

Re: Sta?

Crnogorcima koji zive u Srbiji svaka cast, oni su integrisani deo ove drzave ali oni u Crnoj Gori ne trebaju uopste da nas zanimaju - nikada nista dobro od sadasnje vlasti u Montenegru.
Nasa bratska istorija ostaje istorija. Izginuse svi junaci.


e, pa ja bih mogao da kažem da veliki dio Srba u CG nije integrisani dio sopstvene države.

looping looping 08:15 22.03.2011

Re: Sta?

docsumann
Crnogorcima koji zive u Srbiji svaka cast, oni su integrisani deo ove drzave ali oni u Crnoj Gori ne trebaju uopste da nas zanimaju - nikada nista dobro od sadasnje vlasti u Montenegru.
Nasa bratska istorija ostaje istorija. Izginuse svi junaci.


e, pa ja bih mogao da kažem da veliki dio Srba u CG nije integrisani dio sopstvene države.


A da li su u Crnoj Gori integrisani Crnogorci koji za sebe tvrde da su Srbi kao sto je to nekad tvrdio Njegos?
gedza.73 gedza.73 12:27 22.03.2011

Re: Sta?

@docsumann




veronika_kojen veronika_kojen 18:29 22.03.2011

Re: Sta?

docsumann


e, pa ja bih mogao da kažem da veliki dio Srba u CG nije integrisani dio sopstvene države.



Ako pod integracijom misliš na asimilaciju, onda da.

Pričali su mi o otpuštanju ljudi (Srbi koji imaju rodjake koji se izjašnjavaju kao Srbi u Crnoj Gori) koji su odbili da se izjasne za nezavisnost na referendumu o otcepljenju Crne Gore. Da verujem u te priče, Crna Gora bi mi zvučala kao plemenska zajednica zaostala u civilizacijskom razvoju, mafijaško klupko od rodjačkih veza sa haj-tek automobilima i fensi hotelima (fensi za paradajz turiste kao što smo "mi" Srbi, barem), ali sva sreća, pa ne verujem. Zgodan im ministar spoljnih poslova. Ako kaže da su morali da priznaju KIM za naše dobro, ja mu verujem.
docsumann docsumann 21:11 22.03.2011

Re: Sta?

A da li su u Crnoj Gori integrisani Crnogorci koji za sebe tvrde da su Srbi kao sto je to nekad tvrdio Njegos?


pa napisah

e, pa ja bih mogao da kažem da veliki dio Srba u CG nije integrisani dio sopstvene države.

docsumann docsumann 21:13 22.03.2011

Re: Sta?

Ako kaže da su morali da priznaju KIM za naše dobro, ja mu verujem


ja im ne vjerujem ništa
docsumann docsumann 21:20 22.03.2011

Re: Sta?

gedza.73


pozz
looping looping 11:55 23.03.2011

Re: Sta?

docsumann
A da li su u Crnoj Gori integrisani Crnogorci koji za sebe tvrde da su Srbi kao sto je to nekad tvrdio Njegos?


pa napisah

e, pa ja bih mogao da kažem da veliki dio Srba u CG nije integrisani dio sopstvene države.


Znaci ni Njegos nikad nije bio Crnogorac.
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:11 21.03.2011

.

mene vise zanima ep2012 u rukometu.
sta se k' vragu dogadja s' onom halom u nisu - je l' se gradi ?

edit: a sp 2018 - bilo bi lepo
Bili Piton Bili Piton 18:38 22.03.2011

Nemam apsolutno ništa



protiv Crnogoraca (niti sam im nešto posebno naklonjen) ali poslednje tužno i ružno iskustvo sa zajedničkim medjunarodnim istupanjem (Evrovizija 2006) me navodi na pomisao da je svaka tesnija saradnja rizična. Možda za 10-20-30 godina, kad više nikom ne bude potrebno da se dokazuje i kad dodju neki drugi ljudi, ne sada.
mirelarado mirelarado 20:25 22.03.2011

Re: Nemam apsolutno ništa

Bili Piton
protiv Crnogoraca (niti sam im nešto posebno naklonjen) ali poslednje tužno i ružno iskustvo sa zajedničkim medjunarodnim istupanjem (Evrovizija 2006) me navodi na pomisao da je svaka tesnija saradnja rizična. Možda za 10-20-30 godina, kad više nikom ne bude potrebno da se dokazuje i kad dodju neki drugi ljudi, ne sada.


И не само то, мислим да нетом растављене балканске државице (укључујући Србију) никако нису погодне за заједничке подухвате. А питам се да ли и самој Србији организација тог првенства нешто доноси, тј. каква је објективна процена исплативости свега тога. Колико би коштала изградња/преправка хала, смештај учесника итд...
Bili Piton Bili Piton 20:34 22.03.2011

Re: Nemam apsolutno ništa

mirelarado
А питам се да ли и самој Србији организација тог првенства нешто доноси, тј. каква је објективна процена исплативости свега тога.


Ja sam uvek za akciju. Čak i da nema direktne isplativosti, neke latentne isplativosti uvek ima.

Ovo za balkanske državice i njihovu impotenciju stoji.
mirelarado mirelarado 20:40 22.03.2011

Re: Nemam apsolutno ništa

Bili Piton
Ja sam uvek za akciju. Čak i da nema direktne isplativosti, neke latentne isplativosti uvek ima.


Свакако, акција је добра ствар, само морам да питам и за паре, нарогушена због претходних искустава када се та исплативост односила на уобичајене дрп-политичаре, док је у званичном буџету остављала још дубљи бездан.
Били,
libkonz libkonz 08:16 23.03.2011

Re: Nemam apsolutno ništa

Ja sam uvek za akciju. Čak i da nema direktne isplativosti, neke latentne isplativosti uvek ima.

Sa ovim se potpuno slažem.
blogov_kolac blogov_kolac 20:51 22.03.2011

prosto ko pasulj

Traziti Hamletovske dileme tamo gde ih ne moze biti je corava rabota, i svemu ovom jednostavno treba prici iskljucivo racionalno i pragmaticno:

1) Ako bi i najmanje umanjili svoje sanse da dobijemo organizaciju ovog prvenstva zajednickom kandidaturom sa Crnom Gorom, to ne treba niposto da uradimo. Narocito ne zbog nekakvih politikantskih i dnevnopolitickih razloga i s'vrha protumacenih (kvazi)nacionalnih interesa.

2) Ako zajednicka kandidatura sa Crnogorcima nicim ne menja sanse za dobijanje te organizacije, zasto onda da zrtvujemo oko cetvrtinu svih gostiju, prihoda i promocije!? Narocito ne zbog nekakvih politikantskih i dnevnopolitickih razloga i s'vrha protumacenih (kvazi)nacionalnih interesa.

3) Ako bi uvecali svoje sanse u neizvesnoj borbi da dobijemo organizaciju ovog prvenstva zajednickom kandidaturom sa Crnom Gorom, to treba obavezno i da uradimo. Narocito ne bi trebalo da odustanemo zbog nekakvih politikantskih i dnevnopolitickih razloga i s'vrha protumacenih (kvazi)nacionalnih interesa.


Ja dakle ne vidim nikakav problem. Ako pogledamo fudbalske primere zajednickih kandidatura tipa Japan-Koreja, Austrija-Svajcarska, Ukraina-Poljska... nama je Montenegro u stvari savrsen partner, jer ne bi to bila 50-50 podela domacinstva kao u navedenim (klasicnim) primerima zajednicke kandidature, vec 75-25, pa tek onda ide ono "A I ONI SU NAM IPAK NAJBLIZI" sto je konstatacija koja nije bez argumenata. Ako se ne varam imali smo mi u odbojci zajednicku Beograd-Rim organizaciju (finalni turnir svetske lige valjda), i to je bila otprilike 50-50 varijanta, i hvala Bogu da niko tada od nadleznih nije tupio sa argumentima tipa Italija je priznala Kosovo, iz njihovih baza je 1999 bombardovana Srbija, oni su izmislili fasizam koji nas je toliko kostao, njihov je Vatikan i preko 95% svih Papa... blabla... pljucpljuc... jer bi zbog tako naopakog rezonovanja samo bili uskraceni za onu nasu polovinu tog jakog odbojkaskog turnira.

A sa druge strane, ako bi takvom kandidaturom samo umanjivali sanse da organizaciju kosarkaskog SP uopste dobijemo argumenti tipa "BAS BI BILO LEPO", "DVA OKA U GLAVI", "PODRSKA SRPSKOM KORPUSU U CG" i slicni bi svim ozbiljnim ljudima (drzavama i narodima) bili neozbiljni.
veronika_kojen veronika_kojen 21:30 22.03.2011

Re: prosto ko pasulj

"DVA OKA U GLAVI"


Ja to nikad nisam kontala. Jel smo razroki?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:48 22.03.2011

Re: prosto ko pasulj

Blogov Kolac, genijalan nick!
miloradkakmar miloradkakmar 00:10 23.03.2011

Re: prosto ko pasulj

veronika_kojen
"DVA OKA U GLAVI"


Ja to nikad nisam kontala. Jel smo razroki?

Fali " K'O".

P.S. Treba zajednički da se kandidujemo za SP u košarci.
Kad sam pročitao naslov pomislio sam na kandidaturu za EU. Svašta i meni pada na pamet!?
libkonz libkonz 08:11 23.03.2011

Re: prosto ko pasulj

Kad sam pročitao naslov pomislio sam na kandidaturu za EU. Svašta i meni pada na pamet!?

Na žalost, mi ćemo se tu načekati.
libkonz libkonz 08:13 23.03.2011

Re: prosto ko pasulj

Mislim da su procene da učešće Crne Gore ne bi uticalo na naše šanse za dobijanje domaćinstva.
kakapo kakapo 08:05 24.03.2011

Re: prosto ko pasulj

Ja dakle ne vidim nikakav problem

A što će ponovo da nagrne crnogorska rodbina da nas posećuje? Taman smo našli dobar izgovor da se uvredimo i proredimo posete. Nemojte ljudi, ko Boga vas molim!
libkonz libkonz 08:15 24.03.2011

Re: prosto ko pasulj

A što će ponovo da nagrne crnogorska rodbina da nas posećuje? Taman smo našli dobar izgovor da se uvredimo i proredimo posete. Nemojte ljudi, ko Boga vas molim!

8c_competizione 8c_competizione 00:12 25.03.2011

Slazhem se - ne slazhem se

Slazhem se sa tobom da je Srbija trebala da prva prizna nezavisnost CG.

Ali se ne slazhem da opet treba da izigravamo budale i pacenike, i da MI eto prihvatamo krivicu shto nas je Djura tukao!

Mislim dosta toga vishe!

Crna Gora (da, dovoljna vecina naroda koji zivi tamo) je odlucio da im buducnost lezhi sa OVK krvopijama i narko dilerima. Poshtujem njihov izbor, ali ne moram da ih volim zbog toga!

Dosta je bilo srpske gluposti!

Cuj ko nam je blizhi?

Pa ja bih pre rekao da nam je Japan blizhi, gledano po tome koliko su pomagali ovu zemlju, ovi "nashi rodjaci" su samo gledali kako da nas ojade!

Stvarno dosta vishe sa glupostima. Nazivimo nas pravim imenom, onako kako nas CGci i zovu: paradajz turisti koji su dobri za jednokratnu upotrebu, kada preti da im sezona propadne!

Iskreno se nadam da ima malo pametnijeg i mudrijeg sveta u Srbiji, od pisca ovog Bloga, koji ce najzad prepoznati tokove kretanja u svetu i ostaviti decje bajke koje nam povremeno, po ptrebi pricaju "braca "CGci!
libkonz libkonz 07:59 25.03.2011

Re: Slazhem se - ne slazhem se

Crna Gora (da, dovoljna vecina naroda koji zivi tamo)

Ovo je kao ono "da li je čaša poluprazna ili polupuna". Mi zaboravljamo da je 45% ljudi htelo da živi sa nama u istoj državi. Ako ni zbog čega drugog, onda zbog te manje polovine trebamo da vodimo računa o odnosima sa Crnom Gorom.
libkonz libkonz 08:02 25.03.2011

Re: Slazhem se - ne slazhem se

Stvarno dosta vishe sa glupostima. Nazivimo nas pravim imenom, onako kako nas CGci i zovu: paradajz turisti koji su dobri za jednokratnu upotrebu, kada preti da im sezona propadne!

Pre bih rekao da je ta retorika za jednokratnu upotrebu. Kada ne bi bilo odjeka iz Srbije nestalo bi i te retorike.
Iskreno se nadam da ima malo pametnijeg i mudrijeg sveta u Srbiji, od pisca ovog Bloga, koji ce najzad prepoznati tokove kretanja u svetu i ostaviti decje bajke koje nam povremeno, po ptrebi pricaju "braca "CGci!

Mudriji svet je uglavnom otišao u inostranstvo
Ja ću još jednom ponoviti: Nisam za zajedničku državu (to bih voleo samo sa Republikom Srpskom), nisam za zajedničku kasu, ali jesam za jačanje veza, a zajednička kandidatura za SP u košarci je odlična stvar za to.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana