Društvo| Život

Zapali Megatrend i svrši

Milutin Milošević RSS / 24.03.2011. u 12:00

EKd5rZ6W4AI7qCk.png

Ova reklama je dokaz da svako kod nas može biti rektor i vlasnik nekog univerziteta i da svako misli da može da osmisli reklamnu kampanju. A kad se ta dva spoje u jedno, onda dolazi do nevervatnih rešenja.

Objašnjenje rektora i vlasnika "da, iako na prvi pogled ova reklamna kampanja deluje provokativno i, kako sam priznaje, najblaže rečeno nepatriotski, njen je cilj upravo suprotan" mi je u domenu izjave: hajde nosi dva broja manje cipele ceo dan, pa da vidiš kako će posle da ti bude lepo.

Gospodina predavača na ovom univerzitetu Žarka Obradovića (koji je, onako usput, i Ministar prosvete) njegov rektor nije obavestio o svojoj sjajnoj ideji. Žarko dragi je kasnije izjavio da ne zna za kampanju da ali da savetuje studentima da ostanu.

Ne znam da li je kreativni vlasnik i rektor obavestio i druge predavače - na spisku koji se vidi kada se otvori njihova Internet stranica nalaze se Boris Tadić, Vuk Jeremić, bivši ambasador SAD Kameron Manter, Robert Mekdugal, ambasador Kanade i Artur Kol, ambasador Izraela.

Bruka jedna i sramota!



Komentari (506)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 12:07 24.03.2011

preporuka za naslov

i prikazani bes.

još jedan fenomenalan naslov
odliv mozgova prestaće čim svi odu
autor vigor majić
Milutin Milošević Milutin Milošević 12:11 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

Ne da se naša generacija. Eto Vigor, a lepo je i Voja Žanetić rekao:
A tamo će ih dočekati bilbord: 'Hvala što ste došli, izvolite da perete sudove'
divnan divnan 13:23 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

'Hvala što ste došli, izvolite da perete sudove'
maca22 maca22 13:27 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

Milutin Milošević
Ne da se naša generacija. Eto Vigor, a lepo je i Voja Žanetić rekao:
A tamo će ih dočekati bilbord: 'Hvala što ste došli, izvolite da perete sudove'

Koliko znate njih koji su otišli tamo i sa našim diplomama završili kao perači sudiva?

Ja ama baš ni jednog.


I teorijsko pitanje: što je gore prati sudove, nego ovde biti nezaposlen, ili potplaćen, ili neplaćen?
jesen92 jesen92 13:43 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

divnan
'Hvala što ste došli, izvolite da perete sudove'

..a sta bi drugo sa zavrsenim Megatrendom i mogli da rade!!
maca22 maca22 13:44 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

jesen92
divnan
'Hvala što ste došli, izvolite da perete sudove'

..a sta bi drugo sa zavrsenim Megatrendom i mogli da rade!!

Jos jedan upućen čovek...
divnan divnan 14:03 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

Jos jedan upućen čovek
....Upucena itekako...ali trenutno nemam vremena napretek...
dragan7557 dragan7557 14:30 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

Milutin Milošević
Ne da se naša generacija. Eto Vigor, a lepo je i Voja Žanetić rekao:
A tamo će ih dočekati bilbord: 'Hvala što ste došli, izvolite da perete sudove'

Ne bih rekao pre će biti: 'stranci, MARŠ BRE napolje.'

cerski
looping looping 14:53 24.03.2011

Re: preporuka za naslov


Milutin Milošević
Ne da se naša generacija. Eto Vigor, a lepo je i Voja Žanetić rekao:
A tamo će ih dočekati bilbord: 'Hvala što ste došli, izvolite da perete sudove'

Vise ce ih u Srbiji ponizavati kao inzenjere nego na zapadu kao perace sudova. Ko ne veruje neka proba i jedno i drugo.
polarno_prase polarno_prase 15:37 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

maca22
Milutin Milošević
Ne da se naša generacija. Eto Vigor, a lepo je i Voja Žanetić rekao:
A tamo će ih dočekati bilbord: 'Hvala što ste došli, izvolite da perete sudove'

Koliko znate njih koji su otišli tamo i sa našim diplomama završili kao perači sudiva?

Ja ama baš ni jednog.


I teorijsko pitanje: što je gore prati sudove, nego ovde biti nezaposlen, ili potplaćen, ili neplaćen?


veronika_kojen veronika_kojen 15:39 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

polarno_prase


Vau, kakav argument. Ali pošto većina Srba nije pametna kao Pupin i Tesla (a opet bi van), ja predlažem sledeće...

I ova je zapalila odavde.




Šta čekate, deco?

Zašto ne predložimo jednostavno: završite megatrend, zaposlite se u državnoj službi, pokradite sve živo i neživo, a onda palite.

Realno-to je najbolje za vas.
dolybell92 dolybell92 15:42 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

Greška - Tesla nije mogao da zapali odavde,
jer ovde nije ni bio.
alselone alselone 15:45 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

dolybell92
Greška - Tesla nije mogao da zapali odavde,
jer ovde nije ni bio.


Jeste.
Veoma
kratko
ali
je
bio.
dolybell92 dolybell92 15:45 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

veronika_kojen
polarno_prase


Vau, kakav argument.

I ova je zapalila odavde.

Šta čekate, deco?
Zašto ne predložimo jednostavno: završite megatrend, zaposlite se u državnoj službi, pokradite sve živo, a onda palite.


Oni koji beže - begaju tamo,
a oni koji odlaze - odlaze onamo.
Putevi su im dijametralno suprotni.
veronika_kojen veronika_kojen 16:12 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

dolybell92

Oni koji beže - begaju tamo,
a oni koji odlaze - odlaze onamo.
Putevi su im dijametralno suprotni.


jeste, jer zločinci nikad ne begaju tamo, oni samo odlaze onamo.

[url=http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/10/Svet/795834/Amerika+%C4%8Duvala+naciste!.html][/url]
polarno_prase polarno_prase 16:18 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

veronika_kojen
polarno_prase


Vau, kakav argument. Ali pošto većina Srba nije pametna kao Pupin i Tesla (a opet bi van), ja predlažem sledeće...

I ova je zapalila odavde.


Vau, kakvo poređenje.
antioksidant antioksidant 16:24 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

Jeste.
Veoma
kratko
ali
je
bio.

na proputovanju

veliki covek je tesla
svojataju ga i u srbiji i u hrvatskoj i u americi...
baroniknez baroniknez 16:44 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

Prikazivanje Tesle i Pupina u ovom kontekstu je POGREŠNO! Oni su otišli po diplome i znanje, a ne sa diplomom nekog ponoćnog fakulteta da rade.

ON se vratio

veronika_kojen veronika_kojen 16:45 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

baroniknez
Prikazivanje Tesle i Pupina u ovom kontekstu je POGREŠNO! Oni su otišli po diplome i znanje, a ne sa diplomom nekog ponoćnog fakulteta da rade.

ON se vratio




Preporuka.
Dawngreeter Dawngreeter 16:56 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

Treba promeniti reklamu.

"I - pali! Na postdiplomske!"


mrdax mrdax 17:19 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

baroniknez
Prikazivanje Tesle i Pupina u ovom kontekstu je POGREŠNO! Oni su otišli po diplome i znanje, a ne sa diplomom nekog ponoćnog fakulteta da rade.

ON se vratio



I otisao opet.

EDIT:

Ali se valjda opet i vratio ?

http://www.blic.rs/Intervju/160058/Odlazim-iz-Leskovca-nadam-se-ne-zauvek
antioksidant antioksidant 17:20 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

mrdax
baroniknez
Prikazivanje Tesle i Pupina u ovom kontekstu je POGREŠNO! Oni su otišli po diplome i znanje, a ne sa diplomom nekog ponoćnog fakulteta da rade.

ON se vratio



I otisao opet.

njemu su kucu dali da se vrati?
polarno_prase polarno_prase 17:21 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

baroniknez
Prikazivanje Tesle i Pupina u ovom kontekstu je POGREŠNO! Oni su otišli po diplome i znanje, a ne sa diplomom nekog ponoćnog fakulteta da rade.

ON se vratio


Whatever... Jesu li otišli? Jesu. Jesu li se vratili? Nisu. I za jedno i za drugo su imali dobre razloge. Možda i među megatrendovcima postoji neki novi Pupin, ali to teško da ćemo ikad saznati ako ostane ovde.
...posle neka se i vrati ako hoće, kao Stojković.
veronika_kojen veronika_kojen 17:30 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

...posle neka se i vrati.


Eto, vidiš da se slažemo.
duchesse duchesse 17:31 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

Ne bih rekao pre će biti: 'stranci, MARŠ BRE napolje.'

Pogotovo "bre".
polarno_prase polarno_prase 17:55 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

veronika_kojen
...posle neka se i vrati.


Eto, vidiš da se slažemo.

Skoro pa zamalo.


Uzgred, reklama savetuje da se zapali, nigde ne stoji eksplicitno ništa o vraćanju. Obrazovanje, specijalizacija i sticanje iskustva ''napolju'' je, kao što neko već reče, normalna stvar i u razvijenim zemljama. Ali naravno, ovde je svima jasno da otići odavde u 99% slučajeva znači ne vratiti se pre (devizne) penzije.
...ali se pravimo blesavi, pa nam je sad najkrivlja jedna reklama za nekakav kljakavi privatni faks. Kao da su maturanti i brucoši kompletne veverice pa neće skapirati kako stvari stoje dok se nekom ne omakne da im to kaže.
loader loader 19:09 24.03.2011

Re: preporuka za naslov



tajatehno tajatehno 19:36 24.03.2011

Re: preporuka za naslov


Sa ,,Mega,, verovatno ni sudove ne bi lepo oprali,a mislili bi i da treba da plate sto peru
tajatehno tajatehno 19:38 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

baroniknez
Prikazivanje Tesle i Pupina u ovom kontekstu je POGREŠNO! Oni su otišli po diplome i znanje, a ne sa diplomom nekog ponoćnog fakulteta da rade. ON se vratio


JEDAN JEDINI
dolybell92 dolybell92 20:04 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

Jeste ali kao Čuveni Tesla - samo dva dana,
od 1. juna(uveče) do 3. juna 1892.
blogovatelj blogovatelj 23:39 24.03.2011

Re: preporuka za naslov

Pogotovo "bre".


Odavno mi nije bilo draze sto sam nekoga sreo. Dobrodosla nazad.
dolybell92 dolybell92 03:08 25.03.2011

Re: preporuka za naslov

baroniknez
Prikazivanje Tesle i Pupina u ovom kontekstu je POGREŠNO! Oni su otišli po diplome i znanje, a ne sa diplomom nekog ponoćnog fakulteta da rade.
ON se vratio


Ja znam dvojicu koji nikada nije trebalo
da se vrate... a znate ih i vi.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:50 25.03.2011

Re: preporuka za naslov

fantomatsicna fantomatsicna 05:23 26.03.2011

Re: preporuka za naslov

A tamo će ih dočekati bilbord: 'Hvala što ste došli, izvolite da perete sudove'


Ne treba ni to podcenjivati..ima ljudi koji su u zivotu uspeli bas iz te pozicije
zorica_v zorica_v 11:23 26.03.2011

Re: preporuka za naslov

A tamo će ih dočekati bilbord: 'Hvala što ste došli, izvolite da perete sudove'
Sto da ne? Bar ce biti placeni. Bolje je i to nego :"Hvala sto ste ostali, na zalost ne mozemo da vam ponudimo cak ni posao peraca sudova". Pa ovde vecina nasih mladih akademaca ne moze da nadje ni takav posao, a i kada ga nadje ne prima platu. Biti ovde sa diplomom bez sanse da se nadje bilo kakav posao, ili tamo sa sansom da se nadje bilo kakav ali placen posao, izbor je jasan.Coveku bilo koje dobi je jedino vazno da zaradi. Gde, kako, to je nebitno. Ovde, tamo...nebitno...
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:55 26.03.2011

Re: preporuka za naslov

zorica_v
A tamo će ih dočekati bilbord: 'Hvala što ste došli, izvolite da perete sudove'
Sto da ne? Bar ce biti placeni. Bolje je i to nego :"Hvala sto ste ostali, na zalost ne mozemo da vam ponudimo cak ni posao peraca sudova". Pa ovde vecina nasih mladih akademaca ne moze da nadje ni takav posao, a i kada ga nadje ne prima platu. Biti ovde sa diplomom bez sanse da se nadje bilo kakav posao, ili tamo sa sansom da se nadje bilo kakav ali placen posao, izbor je jasan.Coveku bilo koje dobi je jedino vazno da zaradi. Gde, kako, to je nebitno. Ovde, tamo...nebitno...


To je bilo pre 20 godina, nema toga vise, broj nezaposlenih u Americi probija plafon nema pranja sudova i podova ni za njih da rade a kamo li za strance (plus ilegalaca na milione koji rade na crno i otaljavaju im najgore poslove bez ikakve zastite i prava..)

Ni u EU nije sjajno po tom pitanju, plus navala visokoskolovanih i konkurentskih zanimanja iz drzava koje imaju br. stanovnika u milijardama pravi konkurenciju domacima koji sa top zanimanjima traze posao, itd.

Prema tome, oprez sa tim blagoglagoljivim pricama ajmo svi pravac zapad tamo te cekaju rasirenih ruku.
Na stranu trend konstantnog rasta desnicarskog uticaja koji lobira prakticno vratiti domace vrednosti gde stranci nisu pozeljni ni koji vec zive tamo a jos manje novopridosli.

Mislim, malo vracanje u realno stanje stvari ne bi skodilo.


zorica_v zorica_v 13:37 26.03.2011

Re: preporuka za naslov



Prema tome, oprez sa tim blagoglagoljivim pricama ajmo svi pravac zapad tamo te cekaju rasirenih ruku.
Na stranu trend konstantnog rasta desnicarskog uticaja koji lobira prakticno vratiti domace vrednosti gde stranci nisu pozeljni ni koji vec zive tamo a jos manje novopridosli.

Mislim, malo vracanje u realno stanje stvari ne bi skodilo.



Ne pricam niti o zapadu niti o Americi (mada vidim da kada se pomene "pali" svi prvo pomisle na Ameriku. Kao sto rekoh, nije bitno gde...A sto se tice desnicarskog lobija...neka ga, neka on radi svoj posao, a ja bih tamo radila svoj posao ili bi prala sudove za platu. Izvesnosti vise nema nigde, pa daj onda da zaradim neku paru BILO gde u ovoj eri neizvesnosti...Tamo bih se bar borila protiv jednog dela drustva - desnicarima...a ovde...vise ne znam sa kim sam u boju...izgleda svi sa svima...95% sa drzavom... a jako li je ovih 5%..majko moja..i jako i zilavo...
maca22 maca22 14:41 26.03.2011

Re: preporuka za naslov

apacherosepeacock
Mislim, malo vracanje u realno stanje stvari ne bi skodilo.


Kako shvatit ovaj članak onda?
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=08&dd=14&nav_id=451628
mrdax mrdax 14:50 26.03.2011

Re: preporuka za naslov

Mislim, malo vracanje u realno stanje stvari ne bi skodilo.


Ovo nema veze sa realnoscu. Ko god je otisao da ga ja licno znam nasao je posao, 90% njih bolji nego sto je radilo u Srbiji. Te price o ekonomskoj krizi, desnicarima i domacinima koji te popreko gledaju ostavite za SNS ili Seselja kada dodje iz Haga.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:15 26.03.2011

Re: preporuka za naslov

zorica_v


Prema tome, oprez sa tim blagoglagoljivim pricama ajmo svi pravac zapad tamo te cekaju rasirenih ruku.
Na stranu trend konstantnog rasta desnicarskog uticaja koji lobira prakticno vratiti domace vrednosti gde stranci nisu pozeljni ni koji vec zive tamo a jos manje novopridosli.

Mislim, malo vracanje u realno stanje stvari ne bi skodilo.



Ne pricam niti o zapadu niti o Americi (mada vidim da kada se pomene "pali" svi prvo pomisle na Ameriku. Kao sto rekoh, nije bitno gde...A sto se tice desnicarskog lobija...neka ga, neka on radi svoj posao, a ja bih tamo radila svoj posao ili bi prala sudove za platu. Izvesnosti vise nema nigde, pa daj onda da zaradim neku paru BILO gde u ovoj eri neizvesnosti...Tamo bih se bar borila protiv jednog dela drustva - desnicarima...a ovde...vise ne znam sa kim sam u boju...izgleda svi sa svima...95% sa drzavom... a jako li je ovih 5%..majko moja..i jako i zilavo...


Zorice nije mi namera bila nikom da trunim sta da radi sa svojim zivotom, to da bude kristalno jasno
Samo mislim da se jel' malo olako ahvataju realne mogucnosti zaposljavanja i useljavanja danas na tu stranu sveta.
Toliko.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:21 26.03.2011

Re: preporuka za naslov

mrdax
Mislim, malo vracanje u realno stanje stvari ne bi skodilo.


Ovo nema veze sa realnoscu. Ko god je otisao da ga ja licno znam nasao je posao, 90% njih bolji nego sto je radilo u Srbiji. Te price o ekonomskoj krizi, desnicarima i domacinima koji te popreko gledaju ostavite za SNS ili Seselja kada dodje iz Haga.



Ajde dobro, koliki je to broj koji ti znas (a svi znamo nekoga da potkrepi neki stav, samo sto je tu rec o promilima nebitnim za statistiku) i kada su se iselili? Juce, danas, pre v godina?

Usput odjebi unapred sa 'argumentima' tipa ostavite za Seselja & co..
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:41 26.03.2011

Re: preporuka za naslov

maca22
apacherosepeacock
Mislim, malo vracanje u realno stanje stvari ne bi skodilo.


Kako shvatit ovaj članak onda?
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=08&dd=14&nav_id=451628


Oces da cepas dlaku na pola? Ja nisam rekla da nema nikakve tj. potrebe na onu stranu ravne nuli, hello. Ima ali kao sto rekoh rasporedi te potrebe za strucnjacima u odredjenim oblastima (a njih je 3-4 uglavnom) na x zemalja iz kojih postoji tendencija iseljavanja pa ukalkulisi kolika je konkurencija i potraznja a kolike su potrebe, prilicno nesrazmerne.

Kao na primer ova:
'najnoviji poziv iz Nemačke za 600 mladih lekara iz Srbije'

Odredjena struka(e) i ne tako veliki broj. (za Srbiju verovatno jeste lose pod uslovom da uopste i ima radna mesta za mlade lekare, ako nema - nema sta da kuka).


quote Neke procene govore da je, od 1991. do 1996. godine otišlo više od 250 doktora nauka, 200 magistara i oko 30.000 studenta. Takođe, nezvanične statistike kažu da posle 2000. godine oko 4.000 diplomiranih studenata godišnje napusti zemlju.

Dakle kao sto rekoh, najveci deo je otisao pre 15-20 godina, plus postoji velika razlika konkursima doci do posla iz Srbije (otici na sigurno) i otici 'na slepo' pa kako ti se zalomi.

Postoji kako u clanku kazu: nezvanicna statistika napustanja zemlje ali ne postoji nikakva naznaka koliki se deo vrati nazad iz razno-raznih razloga.






maca22 maca22 15:50 26.03.2011

Re: preporuka za naslov

apacherosepeacock
Oces da cepas dlaku na pola?

Ja sam pitala za objašnjenje.

Dakle kao sto rekoh, najveci deo je otisao pre 15-20 godina, plus postoji velika razlika konkursima doci do posla iz Srbije (otici na sigurno) i otici 'na slepo' pa kako ti se zalomi.

Ok, onda mislim da nisi u pravu. Iz dva razloga. Prvi je što sto mislim da se ovde ne prica o onima koji nabasavaju tek tako, vec prvo nesto završe.
Drugi je što poslednjih godina (5) znam tovar ljudi koji su otisli i zadvoljni su.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:46 26.03.2011

Re: preporuka za naslov

maca22
apacherosepeacock
Oces da cepas dlaku na pola?

Ja sam pitala za objašnjenje.

Dakle kao sto rekoh, najveci deo je otisao pre 15-20 godina, plus postoji velika razlika konkursima doci do posla iz Srbije (otici na sigurno) i otici 'na slepo' pa kako ti se zalomi.

Ok, onda mislim da nisi u pravu. Iz dva razloga. Prvi je što sto mislim da se ove ne prica o onima koji nabasavaju tek tako, vec prvo nesto završe.
Drugi je što poslednjih godina (5) znam tovar ljudi koji su otisli i zadvoljni su.


Ok sasvim i da se ne slazemo, samo ja sam reagovala ovde na clanak iz stampe koji si ostavila a on se ne odnosi samo na ljude koji traze posao iz Srbije po navedenim konkursima vec i studentima i inima koji odlaze - broj koji je zemlju napustio sve ukupno je naveden (u clanku).

To sto poznajes tovar ljudi koji su otisli, pretpostavljam da su iz kategorije diplomiranih koji su se odazvali na konkurse - naravno da su zadovoljni - otisli su na sigurno, i tu ima malo rizika.
veronika_kojen veronika_kojen 12:13 24.03.2011

.

kakve veze ima? kako megatrend, šugav i usran kakav jeste, može značajnije da utiče na odliv mozgova kad ga ne završavaju ljudi sa mozgom?

i sad će svi licemeri da krenu da optužuju ovog rektora, ali nagradno pitanje za sve roditelje-koliko vas ima koji svojoj deci poručujete potpuno isto?završite faks i palite?

nešto smrdi u državi srbiji, a to nije (samo) megatrend. govnjiva logika, možda?
Milutin Milošević Milutin Milošević 12:16 24.03.2011

Re: 1.

Moja kćerka svoje odluke donosi sama. A ovakva poruka joj sigurno neće pomoći
veronika_kojen veronika_kojen 12:20 24.03.2011

Re: 1.

Moja kćerka svoje odluke donosi sama


i budući studenti svoje odluke donose sami. punoletni su. megatrend kaže što 90% srbije kaže-marš van.

za većinu nas nas, ova vest je test licemerja. jedva čekam da vidim koliko njih će se još javiti na blogu "zgroženi".
wukadin wukadin 12:27 24.03.2011

Re: 1.

Samo dve reči: Nikola Tesla.

Pitam ja autora romana Čovek koji je ubio Teslu (alternativna istorija) - šta treba da se dogodi pa da "Tesla" ostane u Srbiji (i naglasim da mislim metaforički).
A on mi objasni da u njegovom romanu Sjedinjene Države ne postoje u sadašnjem obliku (zanimljivo objašnjenje, no da ne trolujem). Ergo, da bi ostali ovde, drugde treba da je šit, što se polako i obistinjuje.
Naravno, Tesla nije zapalio iz Srbije, nego iz Austrije, ali nije se nešto gurao da dođe u Srbiju koja je onda bila kao neki Pijemont ujedinjenja...
Milutin Milošević Milutin Milošević 12:28 24.03.2011

Re: 1.

OK. Upiši me onda u licemere
veronika_kojen veronika_kojen 12:30 24.03.2011

Re: 1.

Samo dve reči: Nikola Tesla.


da, ali da li je svaka šuša nikola tesla? da li je veća verovatnoća da ćeš postati tesla u sad-u ili vrteti pljeskavice? otišlo je 500 000(registrovano, a zna se da je mnogo-možda i duplo više) ljudi, jebeš mi mater ako su svi odreda geniji.
veronika_kojen veronika_kojen 12:31 24.03.2011

Re: 1.

Milutin Milošević
OK. Upiši me onda u licemere


Ti si se sam prepoznao (ako si govorio svom detetu da ode, a sad se, ah, zgražavaš nad tim prokletim megatrendom!premda govori potpuno isto).

edit:
ali lupila sam preporuku na blog.
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:34 24.03.2011

Re: 1.

Eh wukadine, na bilbordu Londra. Njet Moskva, a ni Peking, pa čak ni Havana, Tripoli ili Pjongjang.
wukadin wukadin 12:43 24.03.2011

Re: 1.

veronika_kojen
Samo dve reči: Nikola Tesla.da, ali da li je svaka šuša nikola tesla? da li je veća verovatnoća da ćeš postati tesla u sad-u ili vrteti pljeskavice? otišlo je 500 000 ljudi, jebeš mi mater ako su svi odreda geniji.


Draga moja, nerealna percepcija samog sebe je veoma česta i često zloupotrebljavana. Moj kolega, koji inače ima zanimljive ideje, je jednom rekao kako je Azrina pesma Pit i to je Amerika trebalo da se zove Pera i to... samo nije Džoni hteo da bude tako uočljivo. Jer svi naši kad odu tamo su Tesla u svojim pričama, a u realnosti najgori šljakeri. Generalizacija, znam...
Inače se liberalni kapitalizam održava na mitu o "vertikalnoj društvenoj pokretljivosti". Razlika klase i nacije je što u normalnim okolnostima Srbin, Francuz ili Aboridžin bi želeli da to i ostanu. Međutim, proleter ne bi da i dalje to bude. Onda ga ubedi da će se u "slobodnom tržištu" obogatiti "svojim radom & znanjem". I pazi kad glasa za stranke koje bi da bogataše oslobode poreza. Jer "svako" za sebe misli da je sposoban i vredan. Mada, ja lično sebe ne smatram vrednim u smislu rada za drugog, uopšte mi nije cilj da mnogo radim, niti da jurim za bogatstvima, no verujem da nisam tipičan...

Da ti odgovorim na pitanje - mnogo je veća verovatnoća da će vrteti pljeskavice. Ono što je problem što ni školovani koji vrte pljeskavice, ili čak crkavaju od posla u struci, ne misle da se vrate i nešto učine u svojoj zemlji (patetično bi bilo reći: za svoju zemlju).
veronika_kojen veronika_kojen 12:46 24.03.2011

Re: 1.

Ono što je problem što ni školovani koji vrte pljeskavice, ili čak crkavaju od posla u struci, ne misle da se vrate i nešto učine u svojoj zemlji (patetično bi bilo reći: za svoju zemlju).




i preporuka, wukadine.

p.s. nemoj da me zoveš draga moja. zvučiš ko draga saveta
wukadin wukadin 12:47 24.03.2011

Re: 1.

uros_vozdovac
Eh wukadine, na bilbordu Londra. Njet Moskva, a ni Peking, pa čak ni Havana, Trpipoli ili Pjongjang.


Ali ća je pusta Londra...

Nego:

Ovaj lik samo želeo da dođe u Rim. Ne u neki drugi grad.

A ovaj voli da je u Nemačkoj
Colin_bgd Colin_bgd 13:08 24.03.2011

Re: 1.

ili čak crkavaju od posla u struci

Sad malo ozbiljno. Ja mislim da svako ko zavrsi fakultet (ili bar vecina), da je za njih esencijalno da odu, da steknu nova iskustva, da malo vide kako se radi drugde, sta se istrazuje, koji su trendovi. Da se godinu-dve dana promuva u nekim drugim sredinama. To se radi u velikoj vecini uspesnih nacija, s tom razlikom gde se nakon toga vracas u svoju zemlju, grad, stagod, i obogacujes svoje lokalno iskustvo i lokalni, da ne kazem patriotski, doprinos. Verujem, odnosno znam i iz licnog i iz iskustva svojih prijatelja da bi se ljudi vracali samo da imaju ma samo minimum minimuma od uslova, u odnosu na uslove napolju. A to je samo da mogu (u kriticnoj vecini slucajeva) bez veza, kumstva, stranackih pozicija, korupcije i kriminala da rade na miru svoj posao. Nista vise. Znam ljude koji su se vratili, pa opet "zapalili" jer jednostavno se sve svodilo na puko prezivljavanje i borbu sa vetrenjacama. I tu se ne radi o nekom mentalitetu, javasluku, i slicnim glupostima. Ne. Tu se radi o tome da drzava direktno, i svesno odrzava takvo stanje za vecinu gradjana. Nisu to neke velike mudrosti, i zbog toga ce vecina od onih koji odu da ostane napolju i da radi lepo u svojoj struci, da ima solidnu platu, normalan, obican zivot. Niko ovde ne sanja o bogacenju, ili sta ti ja znam cemu...

Ako je to "crkavanje od posla u struci", onda u redu, 37.5 sati nedeljno nije uopste robovlasnicka satnica...
mrdax mrdax 13:11 24.03.2011

Re: 1.

veronika_kojen
Moja kćerka svoje odluke donosi sama


i budući studenti svoje odluke donose sami. punoletni su. megatrend kaže što 90% srbije kaže-marš van.

za većinu nas nas, ova vest je test licemerja. jedva čekam da vidim koliko njih će se još javiti na blogu "zgrožen".


Bravo Veronika!!!
mrdax mrdax 13:26 24.03.2011

Re: 1.

Samo dve reči: Nikola Tesla.


da, ali da li je svaka šuša nikola tesla? da li je veća verovatnoća da ćeš postati tesla u sad-u ili vrteti pljeskavice? otišlo je 500 000 ljudi, jebeš mi mater ako su svi odreda geniji.


Pa u tome je i najveca tragedija. Ljudi odu , vrte pljeske , rade po kaficima , a onda nadju nacin da nostrifikuju diplome ili zavrse neki kurs za zanat. Jednostavno grebu i kad prodje 10 godina opet mahom zive bolje nego njihovi drugovi koji moraju da se uclane u stranke ako hoce malo bolje da zive od pukog prezivljavanja. To je zalosna sustina.
Pre je jos moglo da se prica da za razliku od Jugoslavije na "Zapadu" ne mozes da kupis stan ceo zivot, da se radi non-stop i da ti visi otkaz iznad glave cesto. Da li je danas ista drugacije u Srbiji , molim vas? Ko moze da ustedi 50 000 eura za stan i jos 10 000 eura za auto bez da mu roditelji kesiraju? Zato postoje i stanovi gde zivi po dva ili tri para, "Wohngemeinschaft" , "Community" kao recimo u seriji "Friends". Nema miliona sa neba.
A dobar deo mladih ne moze da nadje posao u Srbiji posle 3-4 godine a cak i imaju fakultet. E to je prosek.

A da ne pricam o onima koji mogu bolje od manuelnih poslova tipa pranje , sluzenje po kaficima i slicno... Ko se tu jednom progura i dokaze, napreduje eksponencijalnim rastom. Naravno uz mnoooooooogo rada.
joseywales joseywales 13:59 24.03.2011

Re: .

govnjiva logika, možda?


Što bi rekli Anglosaksonci... fuckin' A!
wukadin wukadin 14:00 24.03.2011

Re: 1.

Verujem, odnosno znam i iz licnog i iz iskustva svojih prijatelja da bi se ljudi vracali samo da imaju ma samo minimum minimuma od uslova, u odnosu na uslove napolju. A to je samo da mogu (u kriticnoj vecini slucajeva) bez veza, kumstva, stranackih pozicija, korupcije i kriminala da rade na miru svoj posao. Nista vise.


Sa ovim mogu samo da se složim.

Ako je to "crkavanje od posla u struci", onda u redu, 37.5 sati nedeljno nije uopste robovlasnicka satnica...


Toliko vreme provedeno čisto u efektivnom poslu ili efektivnom poslu plus prazan hod začinjen nerviranjem za mene jeste crkavanje. Mada, to je subjektivno. I ne nameravam sad da ulazim u rasprave tipa oni ovako, mi onako... Opet subjektivno nemam neke velike materijalne prohteve, a imam interesovanja za koja je potrebno imati odmornu glavu.
Uzgred, za koju zemlju važi baš 37,5 sati nedeljno. Koliko znam proces skraćivanja radnog vremena, staža pre penzije i uopšte radničkih beneficija širom Evrope je odavno obustavljen. U Americi se nije ni zapatio. Ima veze s mnogim stvarima, od pobede nad komunizmom do kineske konkurencije.
dragan7557 dragan7557 14:12 24.03.2011

Re: 1.

Ako je to "crkavanje od posla u struci", onda u redu, 37.5 sati nedeljno nije uopste robovlasnicka satnica...

Nije mi poznato iz kojeg veka je info o 37,5 hr. al' izgleda da nisi u toku.

U najvećem broju EU država je radna nedelja od 40 sati a zakonsko radno vreme 42 -60 radnih sati nedeljno.

EU propisi omogućavaju radno vreme od 60 sati nedeljno.

Dražvni kadar u mnogim državama ima putem Centralnog Radnog Ugovora radno vreme ispod 40 sati nedeljno.

cerski

dragan7557 dragan7557 14:17 24.03.2011

Re: 1.

Uzgred, za koju zemlju važi baš 37,5 sati nedeljno. Koliko znam proces skraćivanja radnog vremena, staža pre penzije i uopšte radničkih beneficija širom Evrope je odavno obustavljen.

Krajem sedamdesetih kad su lipsali sindikati je zaustavljen, a u vezi sa namerno izazvanom krizom osamdesetih.

Predlozi za produženje penzijskog radnog staža (liberali, ko drugi) do i sa napunjenih 69 godina, starosti, su u toku a pitanje je nekoliko godina kada će ova nehumanost čitaj zločin biti usvojena.

cerski
Colin_bgd Colin_bgd 14:38 24.03.2011

Re: 1.

Nije mi poznato iz kojeg veka je info o 37,5 hr. al' izgleda da nisi u toku.

Dobro, ti bolje znas u koje vreme ja evo vec godinama dolazim na posao i odlazim sa posla. Ja ne izmisljam, nego radim 37.5 sati nedeljno i uopste se ne osecam kao rob.

edit: i ne radim na drzavnim jaslama, nego privatna firma, privatni vlasnici, ostvaruje profit, nije u dugovima, itd, itd, itd...

edit2: ne kazem da niko ne radi duze, ali je tacno da vecina ljudi u vecini firmi na ostrvu radi 37.5-39.5 sati nedeljno...
Colin_bgd Colin_bgd 14:47 24.03.2011

Re: 1.

Opet subjektivno nemam neke velike materijalne prohteve, a imam interesovanja za koja je potrebno imati odmornu glavu.

I ja isto...
Uzgred, za koju zemlju važi baš 37,5 sati nedeljno.

U engleskoj (gde zivim i radim) standardni ugovor je na 37.5 sati nedeljno, i to je ovde u prethodnoj deceniji smanjeno (bilo je preko 40) kada su se i englezi usaglasili sa evropskim direktivama. Imas lepo radno vreme, odradis lepo svoj posao u tim satima, i niko nece da te davi nekim duzim ostajanjem i slicno. Naravno, kao sto sam vec napisao, ima firmi koje i dalje traze 40-tak sati rada i to nije protivzakonito, ali ako neces ne moras da potpises taj ugovor. Ali, danas vecina se "standardizovala" na 37.5...
dragan7557 dragan7557 15:25 24.03.2011

Re: 1.

Dobro, ti bolje znas u koje vreme ja evo vec godinama dolazim na posao i odlazim sa posla. Ja ne izmisljam, nego radim 37.5 sati nedeljno i uopste se ne osecam kao rob.

To nisam ni napisao.

Što se tiče eurozakonodavstva možeš sam da pogledaš.
edit2: ne kazem da niko ne radi duze, ali je tacno da vecina ljudi u vecini firmi na ostrvu radi 37.5-39.5 sati nedeljno...

Pa pogledaj u zakonodavstvu šta piše i garantovano ćeš se izbečiti.

CRU je ugovor a zakon o radnom vremenu je nešto drugo.

Trik koji je i u SFRJ primenjen: sedmočasovno radno vreme ali 42 satna radna nedelja i svi su se dernjali kako je to skraćenje radnog vremena koje vidno pokazuje humane namere samoupravljačkog staleža. Ustvari zakonski je smanjen broj radnih dana sa 6 na 5 tokom nedelje ali su samoupravljači savesno sebi roknuli radnu subotu. Ovaj trik je prvo primenjen u kapitalizmu a onda su se Ćaće samoupravljanje dosetili da svoje humanoide časte skraćenjem. Uzgred zakon je još uvek na snazi.

Najlakše je videti kako se muljači sa nepismenom radnom snagom putem tzv. radne godine preračunate na broj radnih sati.

Domaćine izvin' za trol.

cerski
dolybell92 dolybell92 15:49 24.03.2011

Re: 1.

otišlo je 500 000 ljudi, jebeš mi mater ako su svi odreda geniji.


Ja ne znam nijednog ko se "zagubio", a mnogo ih znam.
Može biti da ne znam nikoga ko je otišao bez ikakve struke.

b92fmember b92fmember 16:25 24.03.2011

Re: .

veronika_kojen
kakve veze ima? kako megatrend, šugav i usran kakav jeste, može značajnije da utiče na odliv mozgova kad ga ne završavaju ljudi sa mozgom?

i sad će svi licemeri da krenu da optužuju ovog rektora, ali nagradno pitanje za sve roditelje-koliko vas ima koji svojoj deci poručujete potpuno isto?završite faks i palite?

nešto smrdi u državi srbiji, a to nije (samo) megatrend. govnjiva logika, možda?


Ne nije logika govnjiva, logika je na mestu. ako je nešto govnjivo onda je to država i njen sistem.
veronika_kojen veronika_kojen 16:28 24.03.2011

Re: .

ako je nešto govnjivo onda je to država i njen sistem.


Da pogodim-dužnost države je da tebe zaposli, a to ne čini?

Ko god to misli, logika mu je govnjiva. U najmanju ruku.
b92fmember b92fmember 16:53 24.03.2011

Re: .

ako je nešto govnjivo onda je to država i njen sistem.



Da pogodim-dužnost države je da tebe zaposli, a to ne čini?

Ko god to misli, logika mu je govnjiva. U najmanju ruku.


nisi pogodila
polarno_prase polarno_prase 17:27 24.03.2011

Re: 1.

veronika_kojen
da li je veća verovatnoća da ćeš postati tesla u sad-u ili vrteti pljeskavice?

A šta je u Srbilendu najveća verovatnoća? Da ćeš:
a) postati Tesla
b) vrteti pljeske
c) biti nezaposlen
?
veronika_kojen veronika_kojen 17:28 24.03.2011

Re: 1.

polarno_prase
veronika_kojen
da li je veća verovatnoća da ćeš postati tesla u sad-u ili vrteti pljeskavice?

A šta je u Srbilendu najveća verovatnoća? Da ćeš:
a) postati Tesla
b) vrteti pljeske
c) biti nezaposlen
?


d)čekati da ti država da posao. To je najveća verovatnoća. A ne znam šta je Srbilend.
polarno_prase polarno_prase 17:42 24.03.2011

Re: 1.

veronika_kojen
A ne znam šta je Srbilend.

Slično Srbistanu, samo bizarnije
gedza.73 gedza.73 21:13 24.03.2011

Re: 1.

Naravno, Tesla nije zapalio iz Srbije, nego iz Austrije, ali nije se nešto gurao da dođe u Srbiju koja je onda bila kao neki Pijemont ujedinjenja...
.
Ajde, da ispadnem glup u okruženju, ali čini mi se, ili ga mešam sa nekim, da je Tesla došao u Srbiju sa nekim idejama ali su ga naši vrli administrativci brže-bolje ispratili.
Da im ne smeta i ne unazadjuje zemlju.
Da li je bio Tesla ili Pupin, ali suština je da svakog ko ima pametnu ideju naši političari, birokrate, lezileboviće žele da što pre izjure iz zemlje.
Bilo tada a tako je i sada.

Jedino ako se nešto ne promeni sa Predcenikovom dugoročnom strategijom i planom Vrlog Glavnog Ekonomiste.
U, majku mu, ova kombinacija mi nije delovala pre tako samoubilačka.

KAaBuum.
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:24 26.03.2011

Re: 1.

uros_vozdovac
Eh wukadine, na bilbordu Londra. Njet Moskva, a ni Peking, pa čak ni Havana, Tripoli ili Pjongjang.



U, ala si ti neki nemilosrdan čovek. Idem sad da polivam Wukadina da se prizove k sebi. Ah, da, zaboravio si Karakas, čini mi se.

Ustvari, ja mislim da be te studente u sega-megatrendu trebalo sve poslati silom na postdiplomskle u Moskvu, da nauče da cene to što su u Srbiji imali.
mariopan mariopan 22:27 26.03.2011

Re: .

kakve veze ima? kako megatrend, šugav i usran kakav jeste, može značajnije da utiče na odliv mozgova kad ga ne završavaju ljudi sa mozgom?

draft.dodger draft.dodger 12:13 24.03.2011

...

Megatrend oduvek promoviše proliv mozgova...
jinks jinks 12:18 24.03.2011

Ne radi se samo o

privatnom univerzitetu, kako kažete. Vi imate slučaj (jedan sigurno ... ustvari dva) a možda verovatno i više vrlo visoko kotiranih profesora na državnom fakultetu, koji deceniju i više ponavljaju, u različitim varijacijama, upravo tu mantru:

"Završite fakultet i idite ... završite magistarski i idite ... završite doktorski i idite ... šta ćete ovde, jedan je život ... poznajem puno ljudi na više stranih univerziteta i firmi gde možete da odete ...".

I ljudi pomoću njih i odu ... postoje slučajevi koji su na desetine, ako ne i više, poslali u inostranstvo. Sad, da studenti sami prvi pitaju, bila bi jedna priča (mada ni ta priča nije baš po ps-u, ipak je to državna ustanova) ... ali ovde se, na primer, radi o slučaju koji odlazak nudi studentima i postdiplomcima bez da oni sami za to pitaju ili zatraže.
veronika_kojen veronika_kojen 12:26 24.03.2011

Re: Ne radi se samo o

svaka čast na postu. doživela sam da mi jedan kreten od profesorke u srednjoj školi poruči isto. odakle joj pravo?
wukadin wukadin 12:19 24.03.2011

E ne mogu

... da svršim Megatrend.
Osim što je ružna zgrada (bio jednom unutra) i mnogo su teška vrata. Mrzi me da ih otvaram, a to je inače tamo najteže.
Pod uslovom da imaš finansijsku osnovu.
Colin_bgd Colin_bgd 12:28 24.03.2011

Nije bas tako...

Nemojte da ste smesni. To je jedna vrlo smisljena, isplanirana i promisljena akcija, nase vrle vlade i vlasti. A o cemu se zapravo tu radi. Nivo Megatrend diplomaca se namerno drzi jako niskim, zavrsava ga kako ko stigne, na brzinu, i na... hm, dobro... Elem, onda se ti diplomci "prepaljuju" preko, tamo poslodavci ukapiraju da ovi nemaju bas mnogo znanja i sposobnosti osim tog diplomskog papira. Pa onda vide odakle ti ljudi dolaze, aha iz Srbije, znaci tamo je skolstvo lose, pa onda na los glas dodju i glavni univerziteti (Beograd, Novi Sad, Nis, itd...) i onda se smanjuje "prohodnost" sa nasim diplomama generalno, sto ce dovesti do toga da manje visokoobrazovanih ljudi napusta Srbiju...

Tako da je ovo u stvarno jedan opasan, lukav plan vlade (i predsednika?) da zaustavi "odliv mozgova"...
maca22 maca22 12:33 24.03.2011

Re: Nije bas tako...

Ljudi, odakle vam to da na Megatrendu nije moguce nista nauciti, samo da pitam? Cinjenica zasnovana na "celo moje selo to zna" ili sta?


(Prašćaj Milutine, ali moram dodati i ovo jer znam šta sledi. Dakle: otvaram takodje igru "Magarac', prvo koji zakljuci da ovo kazem jer ja studiram ili zavrsavam taj Megatrend, dobija slovo M, drugi koji dodje do istog zakljucka dobija A itd.)
Colin_bgd Colin_bgd 12:36 24.03.2011

Re: Nije bas tako...

Cinjenica zasnovana na "celo moje selo to zna" ili sta?

Priznajem, moj "duhoviti" post na tome. Ali tacno je, to je isto deo problema, to sto se "svi znaju" olako uzima kao apsolutna istina...
master.dragi master.dragi 12:45 24.03.2011

Re: Nije bas tako...

Nemojte da ste smesni. To je jedna vrlo smisljena, isplanirana i promisljena akcija, nase vrle vlade i vlasti. A o cemu se zapravo tu radi. Nivo Megatrend diplomaca se namerno drzi jako niskim, zavrsava ga kako ko stigne, na brzinu, i na... hm, dobro... Elem, onda se ti diplomci "prepaljuju" preko, tamo poslodavci ukapiraju da ovi nemaju bas mnogo znanja i sposobnosti osim tog diplomskog papira. Pa onda vide odakle ti ljudi dolaze, aha iz Srbije, znaci tamo je skolstvo lose, pa onda na los glas dodju i glavni univerziteti (Beograd, Novi Sad, Nis, itd...) i onda se smanjuje "prohodnost" sa nasim diplomama generalno, sto ce dovesti do toga da manje visokoobrazovanih ljudi napusta Srbiju...

bilo bi dobro da je tako, medjutim, na zapadu su mnogo pre "megatrendova" poceli da ocenjuju nase diplomce i mnogi su, nazalost, zavrsili na sudoperi...
antioksidant antioksidant 12:52 24.03.2011

Re: Nije bas tako...

Ljudi, odakle vam to da na Megatrendu nije moguce nista nauciti, samo da pitam?

vele da je moguće naučiti ali desi se da nije baš obavezno
inače u komentarima na ovu vest stoji i sledeće (parafraziram po sećanju)
"na megatrendu sam imao utisak da sve zavisi od mene a na državnom fakultetu da je moja sudbina u rukama profesora" (iskustvo nekog ko se školovao u obe institucije)
ali mislim da kvalitet megatrenda kao takvog nije tema već da li je promocija onih koji plediraju na status elite, koja se oslanja na većinsko raspoloženje moralna ako nema pokrića u mogućoj dobrobiti društva kao celine? ako tako posmatramo stvar - bolje da krenemo od analiza poruka bilo koje političke kampanje
maca22 maca22 12:58 24.03.2011

Re: Nije bas tako...

antioksidant
"na megatrendu sam imao utisak da sve zavisi od mene a na državnom fakultetu da je moja sudbina u rukama profesora" (iskustvo nekog ko se školovao u obe institucije)

Poznajem vrlo intelgentnu (zapravo seritfikovano inteligentnu) i sposobnu osobu koja je to isto rekla. Upisala Ekonomski, shatila da treba da bude u mašini tuđih ćudi, i baš zato što je bistra odabrala ovo gde je niko ne gnjavi a znanje jeste ponuđeno. Kaže da je moglo da se završi i ako si manekenka koja se da nazovemo to 'druži' sa Mićom, ali nije obavezno. Nju zanimalo, sve učila, pohađala sve što je mogla na tu temu i van faksa, i eno je uspešno radi i rekla bih (nije mi struka) da zna posao.
edit: naravno, idealno bi bilo da je diploma nekog unija garancija kvaliteta.


A poruka, ja nju vidim kao priznanje kreatora sistema u kome živimo.

mrdax mrdax 13:13 24.03.2011

Re: Nije bas tako...

maca22
Ljudi, odakle vam to da na Megatrendu nije moguce nista nauciti, samo da pitam? Cinjenica zasnovana na "celo moje selo to zna" ili sta?


(Prašćaj Milutine, ali moram dodati i ovo jer znam šta sledi. Dakle: otvaram takodje igru "Magarac', prvo koji zakljuci da ovo kazem jer ja studiram ili zavrsavam taj Megatrend, dobija slovo M, drugi koji dodje do istog zakljucka dobija A itd.)


Nemoj sad Maco, svi dobro znamo...
doloreshaze doloreshaze 14:48 24.03.2011

isto takodje :)

Na osnovu licnog iskustva mogu da se u potpunosti slozim sa Vama. Studiram istovremeno na drzavnom i na jednom privatnom univerzitetu. Znanje koje sticem na drzavnom je neprocenjivo, profesori su priznati strucnjaci u svojim oblastima i velika vecina njih ume to znanje da prenese studentima. Naravno ima i onih sa ''reputacijom'' kod kojih je potrebna posebna konstelacija zvezda da bi uopste uzeli u razmatranje davanje prelazne ocene. Sto se organizacije tice, dobijanja informacija, zavrsavanja neizbeznih poslica poput uverenja, potvrda, pecata... nemam reci da opisem koliko je sve to jedno veliko s**nje! Ponekad mi deluje da se svim silama trude da ti ogade studiranje i buducu profesiju, i ne retko mi je doslo da se pokupim i odem. (Hence, privatni fax.) Sa druge strane, na privatnom su te tehnicke stvari maksimalno olaksane, svi sluzbenici su ljubazni, usluzni, tj. rade svoj posao. Neko rece, na privatnom je palti pa se klati. Koliko sam ja obavestena i ovi na drzavnom primaju plate, zar ne? Kao sto je receno u prethodnom komentaru, ima onih koji prolaze na smeskanje, lepe oci i sta sve ne, kod pojedinih profesora, ali licno sam bila svedok obaranja studenata koji dodju na ispit bez da rec kazu. Literatura koju nam tamo nude je uglavnom novijeg datuma i pretezno od stranih autora i ja sam svasta nesto novo i zanimljivo tamo naucila. Sigurna sam da ce mi ta znanja jednog dana biti korisna i da cu moci da ih primenim.
Da ne bude da se teme bloga nisam direktno dotakla, reklama mi se cini problematicnom na vise nivoa, ali sam njen sadrzaj se svodi na ''Ljudi, car je go!''

Izvinjavam se autoru ako sam preterala sa duzinom posta, ali eto, bilo mi na srcu, pa da ne ostane nekazano. Pozdrav.
koksy koksy 15:03 24.03.2011

Re: Nije bas tako...

Nemojte da ste smesni. To je jedna vrlo smisljena, isplanirana i promisljena akcija, nase vrle vlade i vlasti. A o cemu se zapravo tu radi. Nivo Megatrend diplomaca se namerno drzi jako niskim, zavrsava ga kako ko stigne, na brzinu, i na... hm, dobro... Elem, onda se ti diplomci "prepaljuju" preko, tamo poslodavci ukapiraju da ovi nemaju bas mnogo znanja i sposobnosti osim tog diplomskog papira. Pa onda vide odakle ti ljudi dolaze, aha iz Srbije, znaci tamo je skolstvo lose, pa onda na los glas dodju i glavni univerziteti (Beograd, Novi Sad, Nis, itd...) i onda se smanjuje "prohodnost" sa nasim diplomama generalno, sto ce dovesti do toga da manje visokoobrazovanih ljudi napusta Srbiju...

Tako da je ovo u stvarno jedan opasan, lukav plan vlade (i predsednika?) da zaustavi "odliv mozgova"...


Je l' ti ovo sam smišljaš ili ti neko pomaže?
Biljana 77 Biljana 77 16:43 24.03.2011

Re: Nije bas tako...

vele da je moguće naučiti ali desi se da nije baš obavezno



Mene je ovo toliko zabavilo: Reklama s jedne strane poručuje da je sa diplomama Megatrenda svet otvoren. Sa druge strane, kada se analizira dublje značenje, poručuje da treba ostati ovde u smislu da London nije Beograd, Srbija, voćnjaci i svi oni lepi predeli koji asociraju na nju.

(Kad sam stigla do voćnjaka lepo me neka jeza uhvatila... )
divnan divnan 19:00 24.03.2011

Re: Nije bas tako...

Da li bi bilo prihvatljivije kad bi se reklo, nauci po-ne-sto... ima tih megatralalalala koliko zelis...zapravo ova prica i ne treba da je usmerena samo na Mega....a, svasta je mogucno. Pa i nauciti nesto.
jesen92 jesen92 00:04 25.03.2011

Re: Nije bas tako...

Tako da je ovo u stvarno jedan opasan, lukav plan vlade (i predsednika?) da zaustavi "odliv mozgova"...
Je l' ti ovo sam smišljaš ili ti neko pomaže?
...Milutin je promasio temu a i mi sa komentarima smo takodje promasili...Pogledajte novu vest na B92...Mica Jovanovic rektor Megatrenda objasnjava da je poruka obrnuta i znaci "vratite se"....tj "zavrsite Megatrend u Londonu, Parizu, Becu, Tokiju...etc pa palite za Srbiju" ...
princi princi 12:33 24.03.2011

Ово нам је наша борба дала...

Чекај, у чему је проблем? Па јел смо рекли Београд=свет? Зар то не подразумева слободан проток роба, информација, људи? Мегатрендовци иду тамо, код нас дођу неки други, наши се врате... стварно не видим у чему је проблем. Једино што видим да се и кроз слику и градове на постеру форсира Лондон, а то тешко да је пожељна дестинација у овом тренутку кад криза дрма и када је незапосленост огромна, а Енглези и због политичких и економских разлога смишљају како да потпуно обуставе имиграцију (штавише, између 300К и 400К Енглеза сваке године напушта Енглеску).
maca22 maca22 12:36 24.03.2011

Re: Ово нам је наша борба дала...

Taj plakat je istina.
Druga je star sto tvorci takve realnosti predaju na njemu.
veronika_kojen veronika_kojen 12:39 24.03.2011

Re: Ово нам је наша борба дала...

maca22
Taj plakat je istina.
Druga je star sto tvorci takve realnosti predaju na njemu.


dixi.

rekla si sve u dve rečenice.
westvleteren westvleteren 12:47 24.03.2011

Re: Ово нам је наша борба дала...

Taj plakat je istina.
Druga je star sto tvorci takve realnosti predaju na njemu.


U sustini efekat ovog plakata na odliv mozgova je nula. Ljudi ne donose odluku da odu zbog toga sto su to videli na bilbordu vec zato sto je drzava u rasulu.

Uostalom, privatna firma - neka se reklamiraju kako god hoce. Nemam ni jednu zamerku.
angie01 angie01 12:37 24.03.2011

(p)odliv mozgova!

pravilo studiranja na megatrendu,...a i ostalim privatnim juniversitijima-plati pa klati! Ja ne znam nikog da je pao ispit!

sto se mene tice- nek svrse i nek si odu! Tamo negde vaze neka druga pravila,..prvi moras da valorizujes diplomu za profesnal pozisn, a prepoznavanje iste i nije tako jednostavno-mislim, vrlo su informisani,...recimo, ne prepoznaju se zavrsne papiriske ni nekih uvazenih fakulteta u zlobinom periodu, kada su tadasnji predavaci bili neprepoznatljivi!

seljotrendovci cesto piju kafu u mom kaficu-kafa je extra, kao i sva ostala ponuda,..dunjevaca npr, sladoled,....i to su uglavnom prilicno glasna deca oskudnog recnika i jos oskudnijih manira-vise lici da su sa stadiona u Bjeljini, kada nastupa indira ili sinan sakic-tako su i kostimirani i retusirani-ispite polazu na blutut, a iz kafica-devojka koja cita odgovore-jedva da prepoznaje sva slova u recenici, bezmalo, nije sigurna da koristi ispravnu knjigu za predmet, koji kolege polazu!
maca22 maca22 13:52 24.03.2011

Re: (p)odliv mozgova!

angie01
pravilo studiranja na megatrendu,...a i ostalim privatnim juniversitijima-plati pa klati! Ja ne znam nikog da je pao ispit!

Eeeee, zato je na BU, "plati, pa te klate".
dragan7557 dragan7557 13:55 24.03.2011

Re: (p)odliv mozgova!

Ja ne znam nikog da je pao ispit!

Sale ba, ravne k'o tepsije. Đeš ba, psat' na ravnom.

cerski
dragan7557 dragan7557 16:23 24.03.2011

Re: (p)odliv mozgova!

seljotrendovci cesto piju kafu u mom kaficu-kafa je extra, kao i sva ostala ponuda,..dunjevaca npr, sladoled,....i to su uglavnom prilicno glasna deca oskudnog recnika i jos oskudnijih manira-vise lici da su sa stadiona u Bjeljini, kada nastupa indira ili sinan sakic-tako su i kostimirani i retusirani-ispite polazu na blutut, a iz kafica-devojka koja cita odgovore-jedva da prepoznaje sva slova u recenici, bezmalo, nije sigurna da koristi ispravnu knjigu za predmet, koji kolege polazu!

Angie, a da ti nji' učlaniš u ZORO? Pa da posle intelektuvalnog bizmisa počnu da 'vataju kerove, a? Recimo: jedan ker, jedan ispit, a za vezu je lahko.

cerski
Filip2412 Filip2412 12:43 24.03.2011

Zapali Megatrend i svrši

dno dna, taj sljam sto je smislio ovu kampanju treba da je sramota sto postoji

prvi utisak je ulicarski recnik na bilordu, neukus i primitivizam... pa ja da sam srednjoskolac koji bira fakultet ne bi takvima ni ora iz ruke uzeo a kamoli da upisem kod njih

U sustini efekat ovog plakata na odliv mozgova je nula. Ljudi ne donose odluku da odu zbog toga sto su to videli na bilbordu vec zato sto je drzava u rasulu.
nebitan je uticaj plakata na odliv mozgova, sama cinjenica da takav plakat postoji je jos jedan tuzni primer katastrofalno niske inteligencije profesionalaca u zemlji... tako nesto glupo na plakatu moze samo mnogo mnogo glupa osoba da smisli

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana