Životinjski svet

РЕШЕЊЕ

mikele9 RSS / 27.03.2011. u 21:25

 Mikelan%C4%91elo-Stra%C5%A1ni-sud.jpg

Још чекам на решење за откуп атељеа који је истовремено и једини стамбени простор у којем живим са породицом 35 година као закупац. Једно решење сам добио пре две године, тачније 04. 03. 2009 године одлуком судије В.И. Четвртог општинског суда у Београду. Решење је било позитивно по мене јер је судија до детаља размотрио све потребне документе, као што су нпр да се у катастру тз атеље води као стан, налаз и мишљење Градског завода за вештачење, да се моје име и презиме налазе на списку, цитирам: Из списка противника предлагача утврђено је да се атељеи који  су евидентирани као станови и за које се плаћа закуп стамбеног простора води и ПЕТРОВИЋ Миодраг...итд., итд. Пре него што је Решење одкуцано, судија ме питао да ли желим да стан (атеље) откупим одмах или у ратама на 40 година. Наравно да сам се одлучио за другу варијанту уз питање: да ли и даље важи закон по коме уплатом прве рате могу да одем у катастар са уплатницом и судским Решењем и стан препишем на своје име? После потврдног одговора, Решење је одкуцано и ја сам отишао задовољан кући. Мој противник, до тада власник стана, је имао 15 дана да уложи жалбу. Петнаест дана касније сам отишао у Четврти општински суд и  сазнао да су управо примили жалбу мог противника, у 15 до 12! Жалба се састојала из само једне тврдоглаво глупаве реченице. Напомињем и чињеницу да се противник никада није појавио на заказаним расправама. По сили закона, предмет је упућен у Виши суд, сада се, чини ми се зове, Апелациони суд. Мој адвокат је одговарајући на противникову жалбу, која је понављам била само једна реченица, приложио сву валидну документацију на основу које је и донето по мене позитивно Решење.

Елем, ја две године чекам да се неко у Апелационом суду сети и из неке фијоке извуче мој предмет, који је за мене и моју породицу од животне важности и донесе Решење, ма какво оно било. Еј, две године! Удари онај Велимира Илића у тинтару и експресно би осуђен. Ни под црно се не бих мењао с Магистром у било којем смислу али што је много, много је. Каквог ме бог дао, у случају да дочекам Решење Апелационог суда и оно буде негативно, пишем директно Стразбуру. Већ унапред ме је помало срамота да ћу морати да се за помоћ обраћам тамо некаквом суду у Стразбуру, поред реформисаног судства сопствене ми државе. Али заиста не могу и не желим да одустанем од својих права!

Докле ће бре у овој усраној земљи судови некоме бити мајка а мени и многима, да не кажем већини, маћеха!



Komentari (85)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

yngwie92 yngwie92 21:35 27.03.2011

bolno

cuj Strazburu, valjda Putinu.
(nije do sale ali rekoh onako)
mikele9 mikele9 23:39 27.03.2011

Re: bolno

cuj Strazburu, valjda Putinu.
(nije do sale ali rekoh onako)

Нисам његов фан
yngwie92 yngwie92 11:50 28.03.2011

Re: bolno

Mikele, nisam ni ocekivao da budes fan vec ko bi bio prakticniji za tvoje rjesenje, Strazbur ili Putin.
mikele9 mikele9 13:10 28.03.2011

Re: bolno

Mikele, nisam ni ocekivao da budes fan vec ko bi bio prakticniji za tvoje rjesenje, Strazbur ili Putin.

Ценим ја твој савет али теже је стићи, допрти до Путина него до Стразбура.
zekapijevodicu zekapijevodicu 21:55 27.03.2011

Pravda

Ima li je?
Ima!
Čija je?
Naša!
Gde je? Ma … bre,treba je tražiti!


Svi, ponekad, tragamo za pravdom...
Tako smo supruga i ja, zabrinuti za sudbinu polovine našeg stana, rešili da se obratimo sudu; angažovali smo advokata, preporučenog, sposobnog i sa jakim vezama.
“Dobijamo garantovano! Sve ću ja da sredim! Ništa Vi ne brinite!” -uveravao nas je.
Ni protivnica nije bila naivna. Hirovita tetka menjala je zastupnike kao čarape, ročišta su se nizala, pa smo, zajedno, i jedna i druga strana, upleli kolo sudske rasprave, igru tuđina i složenih zakona, našu borbu bez gubitničkog povlačenja. Do kraja. Do pobede.
Naš glavni adut, bilo je legalizovanih 6m2, pomoćna kućica lifta, davno pretvorena u kuhinju, a pre dolaska sudskog veštaka i premeravanja tog prostora, advokat je došao u posetu, da ispita stvar. S njim, bila je i asistentkinja.
Pričali smo, ali za ovu priču, to nije bitno; govor tela, znamo, nekad govori više od reči ...
Sedeli su na niskim, stilskim foteljama; on udobno naslonjen, raširenih nogu i prekrštenih ruku, ona ispravljena, sa istaknutim dekolteom i beležnicom na butinama. On je govorio, ona se smeškala.
I onda, u razgovoru, u pogledu i u trenu, uočio sam njen pokret, koketan i ženstven; brzi, naizmenični trzaj ramenima, činio je da joj se grudi tresu kao želatin ... A … tresle su se, i dalje … tokom razgovora: uvek, kad bi on nešto značajno naglasio, istakao neki visokoparni pravni termin ili pokušao da kaže nešto smešno, ona bi ponovo, ramenima i grudima izvodila takav “vibrirajuci” ritual, kao da želi da pojača značaj njegovih reči.
A njegov pokret-užas!
Iznenada i bezobzirno, sa tri prsta - palcem, kažiprstom i srednjakom - stisnutim izmedju džepa i šlica, zahvatio je tkaninu pantalona - i ko zna šta još - i dobro prodrmao jednu pa drugu preponu.
Izuzetno. Prostakluk, naivno pomislih.
Onda ga je ponovio. Pa dobro, znao sam jednog u fabrici … uvrtao je zulufe; prinudna radnja, valjda ... a možda su ga i gaće pritegle.
Ili kad povežes, nju, njega i te pokrete, da nije to, neka - pritajena erotika?
Kroz prozor, pobedivši oblake, prošao je sunčev zrak.
Počeo sam da razmisljam. Razgovarajući samo klimanjem glave, gledajući njihove pokrete kako se nižu, primetih, da im dajem značenje koje sami po sebi nemaju, da u njima pronalazim simbole i ritam, da razumem njihov uzrok i sklad.
I konačno,shvatio sam. Ta dva pokreta, sami bez ičega drugog, to je ta pravda za kojom smo tragali ... i sve je obasjano svetlošću saznanja.
mikele9 mikele9 23:42 27.03.2011

Re: Pravda

Ima li je?
Ima!
Čija je?
Naša!
Gde je? Ma … bre,treba je tražiti!

Тако и ја мислим зеко
Saša Radulović Saša Radulović 22:44 27.03.2011

Od zakupca do vlasnika

Možda da objasnite kako se to od zakupca postaje vlasnik. Sigurno bi mnogo zakupaca htelo da čuje pa da i oni to isto.

Valja samo paziti da i sami ne izdate nekome nešto u zakup.
mikele9 mikele9 23:06 27.03.2011

Re: Od zakupca do vlasnika

Možda da objasnite kako se to od zakupca postaje vlasnik. Sigurno bi mnogo zakupaca htelo da čuje pa da i oni to isto.

Не знам како стоји ствар са осталим закупцима те зато цитирам део судског решења:
Из списка противника предлагача утврђено је да се атељеи који су евидентирани као станови и за које се плаћа закуп стамбеног простора води и ПЕТРОВИЋ Миодраг...

те је сходно томе и донето решење у моју корист.
ivana23 ivana23 23:17 27.03.2011

Re: Od zakupca do vlasnika

Saša Radulović
Možda da objasnite kako se to od zakupca postaje vlasnik. Sigurno bi mnogo zakupaca htelo da čuje pa da i oni to isto.Valja samo paziti da i sami ne izdate nekome nešto u zakup.


Pa svi su iz statusa nosioca stanarskog prava koji je preimenovan u zakupac stana otkupili stanove. Zar ne?!
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:37 27.03.2011

Re: Od zakupca do vlasnika

ivana23
Saša Radulović
Možda da objasnite kako se to od zakupca postaje vlasnik. Sigurno bi mnogo zakupaca htelo da čuje pa da i oni to isto.Valja samo paziti da i sami ne izdate nekome nešto u zakup.


Pa svi su iz statusa nosioca stanarskog prava koji je preimenovan u zakupac stana otkupili stanove. Zar ne?!

ne.
nipošto.
mikele9 mikele9 23:44 27.03.2011

Re: Od zakupca do vlasnika

Pa svi su iz statusa nosioca stanarskog prava koji je preimenovan u zakupac stana otkupili stanove. Zar ne?!

Хвала Ивана, свака ти је златна
mikele9 mikele9 23:46 27.03.2011

Re: Od zakupca do vlasnika

ne.
nipošto.

Надам се да следи објашњење
ivana23 ivana23 23:47 27.03.2011

Re: Od zakupca do vlasnika

Exitus Letalis
ne. nipošto.


Ne razumem.
Exitus Letalis Exitus Letalis 07:35 28.03.2011

Re: Od zakupca do vlasnika

mikele9
ne.
nipošto.

Надам се да следи објашњење

sve u svoje vreme.
Exitus Letalis Exitus Letalis 07:38 28.03.2011

Re: Od zakupca do vlasnika

ivana23
Exitus Letalis
ne. nipošto.


Ne razumem.

ni ja.
samo mogu da kažem da se potvrđuje po stoti put
da aršini nisu isti za sve u ovoj zemlji.

kao što rekoh - sve su životinje jednake, samo su neke jednakije ...
Hansel Hansel 08:09 28.03.2011

Re: Od zakupca do vlasnika

Možda treba obrnutim redom - kako je prethodni vlasnik prestao da bude vlasnik? I da li je to bilo formalno i ako jeste, na osnovu čega? Ko je bio uknjižen kao vlasnik (ako je iko bio uknjižen) itd. itd.
mikele9 mikele9 11:17 28.03.2011

Re: Od zakupca do vlasnika

ni ja.
samo mogu da kažem da se potvrđuje po stoti put
da aršini nisu isti za sve u ovoj zemlji.

kao što rekoh - sve su životinje jednake, samo su neke jednakije ...

Па то ти ка'ем!
ivana23 ivana23 12:37 28.03.2011

Re: Od zakupca do vlasnika

Hansel
Možda treba obrnutim redom - kako je prethodni vlasnik prestao da bude vlasnik? I da li je to bilo formalno i ako jeste, na osnovu čega? Ko je bio uknjižen kao vlasnik (ako je iko bio uknjižen) itd. itd.


Odgovor je ovde.
Hansel Hansel 16:37 28.03.2011

Re: Od zakupca do vlasnika

Hvala, Ivana, vidim da se taj odgovor pojavio tri sata posle mog pitanja. Moja dodatna radozanlost je odmah ispod.
mirelarado mirelarado 22:48 27.03.2011

Бирократија пужевог корака

Преспоро, неефикасно, без самосталности, скупо, гломазно... ето какво је наше судство. Нормално је да нагомилана горчина и бес надјачају стрпљење.

mikele9 mikele9 23:53 27.03.2011

Re: Бирократија пужевог корака

Преспоро, неефикасно, без самосталности, скупо, гломазно... ето какво је наше судство. Нормално је да нагомилана горчина и бес надјачају стрпљење.

Ништа додати а још мање одузети драга Мирела. Одвратно је то што постоји мањина којој судска власт служи чак и за дневну употребу и већина за коју не хаје, задња смо им рупа на свирали
fedor18 fedor18 23:14 27.03.2011

Шта

друго човек да ти каже него да ти пожели срећу.Требаће ти. Избегавам некако те правно-бирократске заврзламе,али знам да ће ме једном дочекати и нокаутирати око неке ситнице када се најмање будем надао.
mikele9 mikele9 23:56 27.03.2011

Re: Шта

друго човек да ти каже него да ти пожели срећу.Требаће ти. Избегавам некако те правно-бирократске заврзламе,али знам да ће ме једном дочекати и нокаутирати око неке ситнице када се најмање будем надао.

Хвала ти Федоре брате, роде, срећа ће ми не требати, него ми је неопходна!
kukusigameni kukusigameni 23:22 27.03.2011

sta da ti kazem

Biram izmedju: uh, jaoj, argh, @#$%^&* i nekih vanserijski nepristojnih izraza.
Ima i onaj mali crveni... ah evo ga...
Drzim ti palceve.
mikele9 mikele9 23:59 27.03.2011

Re: sta da ti kazem

Biram izmedju: uh, jaoj, argh, @#$%^&* i nekih vanserijski nepristojnih izraza.
Ima i onaj mali crveni... ah evo ga...
Drzim ti palceve.

Хвала кукусигамени на подршци али за сада је кукусигамени
razmisljam razmisljam 23:53 27.03.2011

Шта да ти кажем, шта да ти велим...

Наставак знаш, надам се, а о нашем реформисаном правосуђу не бих, довољно је да прочиташ оно што је написао кукусигамени - у слово се слажем, сем што бих ја можда прескочила блаже форме изражавања и одмах кренула на
nekе vanserijski nepristojnе izrazе.
mikele9 mikele9 00:07 28.03.2011

Re: Шта да ти кажем, шта да ти велим...

Наставак знаш, надам се, а о нашем реформисаном правосуђу не бих, довољно је да прочиташ оно што је написао кукусигамени - у слово се слажем, сем што бих ја можда прескочила блаже форме изражавања и одмах кренула на

nekе vanserijski nepristojnе izrazе.

Ја то интимно и радим али ми се чини да се судство према нама понаша као оно: Пси лају а караван пролази
AlexDunja AlexDunja 23:57 27.03.2011

...

užasno me rastuže ovakvi blogovi.
imala je i bojana jedan sličan.

svi mi načelno znamo koliko
je reforma uspešna, i kako sudovi rade...
ali kad vidim da se neko naš sudari sa tim,
neko koga znam
dodatno zaboli.

to onda nije pojava koja se kritikuje.
nego bolna stvarnost.
razmisljam razmisljam 00:09 28.03.2011

Re: ...

AlexDunja
to onda nije pojava koja se kritikuje.
nego bolna stvarnost.


Еееее...


mikele9 mikele9 00:13 28.03.2011

Re: ...

užasno me rastuže ovakvi blogovi.
imala je i bojana jedan sličan.

svi mi načelno znamo koliko
je reforma uspešna, i kako sudovi rade...
ali kad vidim da se neko naš sudari sa tim,
neko koga znam
dodatno zaboli.

to onda nije pojava koja se kritikuje.
nego bolna stvarnost.

Алекс, другарице, пријатељице, сестро, роде рођени, немој ми бити тужна и растужена. То нам је што нам је а ја сам борац до последњег даха и нећу се предати.
mikele9 mikele9 00:16 28.03.2011

Re: ...

Еееее...


Размишљалице драга, баш је Еееееее....
AlexDunja AlexDunja 00:22 28.03.2011

Re: ...

То нам је што нам је а ја сам борац до последњег даха и нећу се предати.

to se podrazumeva.

pusti me malo da budem dobra i saosećam

edit:

moram da kažem, dodatno,
da nam ne mogu ništa. u konačnici.
razmisljam razmisljam 00:40 28.03.2011

Re: ...

AlexDunja
moram da kažem, dodatno,
da nam ne mogu ništa. u konačnici.


Што ја волим оптимисте!
mikele9 mikele9 11:22 28.03.2011

Re: ...

to se podrazumeva.

pusti me malo da budem dobra i saosećam
edit:

moram da kažem, dodatno,
da nam ne mogu ništa. u konačnici.

Пуштам те и знам да си добра и да саосећаш али немој превише, чувај здравље.
Слажем се да нам не могу ништа у коначници, јавићу се макар с оног света ако успем да завршим ствар
mikele9 mikele9 11:25 28.03.2011

Re: ...

Што ја волим оптимисте!

Ја посебно Алекс оптимисту
margos margos 00:41 28.03.2011

Uh, Mikele....

Moji su se oko jednog stana sudili, brat bratu jedno dvaes godina i na kraju digli ruke. Ćerka protivničke stranke je bila sekretarica u sudu i dešavala su se čuda. Ma šta dešavala? Nizala...
To je bilo u prošlom veku. Pre reformi.

Al zato imamo u nasledstvo ostavljen jedan slučaj o kome bi bilo lepo, da za to imam snage, napisati blog. Država (opština) nam duguje od 1962. Uredno su oca obaveštavali do 1998. 'da ni ove godine u budžetu nema para' a onda je digao ruke, al ostade nam da to sad brat i ja rešavamo. Kako god da se to reši - mi smo na gubitku, no meni je samo da to okončamo što pre.

Drž' se, druže!!! :)
mikele9 mikele9 11:27 28.03.2011

Re: Uh, Mikele....

Drž' se, druže!!! :)

Маргита драга моја другарице, знаш ме, лангзам аба зихер
fantomatsicna fantomatsicna 00:46 28.03.2011

Neverovatno

Nema covek nikad mira..boreci se sa birokratijom.I ja navijam za tebe.
mikele9 mikele9 11:32 28.03.2011

Re: Neverovatno

Nema covek nikad mira..boreci se sa birokratijom.I ja navijam za tebe.

Хвала ти fantomatsicna
hannah.greener hannah.greener 05:20 28.03.2011

suctvo...

sve to treba na prvo drvo...

Moj slučaj - sudio sam se sa POKOJNIM ocem, majkom i sestrom (žive obe, hvalabogu) i POKOJNOM baba-tetkom (tetka mog oca) oko stana. Ćaća i njegova tetka imali ugovor o doživotnom izdržavanju, on umre prvi, tetka meni pokloni stan, umre i ona (nekoliko godina kasnije, da ne pomislite svašta), hoćemo da se moje upiše u katastar - ne može! Po jednom zakonu, ja jesam vlasnik gajbe (ugovor o poklonu, plaćen porez na poklon i svetotako'naš), a po drugom zakonu ne mogu da budem upisan u tu hebenu knjigu jer su tamo već upisani otac i tetka mu (!?). Da, ali oni su pokojni, i u čemu je sad problem? E, sinak, kad ti je otac umro, morali ste prvo da poništite ugovor o doživotnom izdržavanju (čuj, da poništimo! Ja naivno mislio da je već poništen samim činom umiranja jedne od potpisanih strana), ili da sklopite novi, ti i tvoja baba-tetka. Da, ali žena je meni poklonila stan, i ja jesam vlasnik, samo ime da se upiše, da mogu gajbu da prodam... Da, ali nemamo saglasnost tvog oca da se ti upišeš u katastar. Ovaj, 'zvinte, čovek je umro, naravno da nemate njegovu saglasnost... Eeeeee, mladiću...

Da završim - ja sam tužio svog pokojnog oca i pokojnu baba-tetku zbog prevare (ili su oni tužili mene, ne sećam se više), moja majka i sestra su tužile mene zbog uzurpacije ostavinskog procesa (njihovo pravo da budu upisane u prokletu katastarsku knjigu posle očeve smrti, kao nosioci nekog naslednog prava), sve nas je branio isti advokat (i pokojne oca i baba-tetku?, nešto mi je krhko sećanje po tom pitanju. Mislim, ne znam odakle mu punomoćje od dve mrtve osobe? Afterlife?), sudinica nas je gledala kao poslednje budale (bar jedna svetla tačka, verovatno smo imali sreću da nas zapadne netko normalan) i naložila da se (i otac i baba-tetka?) vansucki poravnamo, što smo oberučke prihvatili, i otišli na ćevape i pivo.

U katastar sam upisan nekih osam godina kasnije, kada je već gorelo pod nogama jer sam stan prodao... Bilo je potrebno povući debelu vezu.

Steramimgamajci!
uninamama uninamama 05:48 28.03.2011

Re: suctvo...

Ajoj! Ne znam da li da se ili da
Svi, ali svi imamo takve momente... ili ćemo ih imati...
sesili sesili 08:14 28.03.2011

Re: suctvo...

Strašno! Da si znao da pitaš neke doktore kako se to radi. Pročitah neki dan da su pojedini doktori imali i po 20 ugovora o doživotnom izdržavanju, sklopljenih sa pacijentima! Tebi, Mikele, želim sreću i doooobre živce. Po mom primeru znam da je to dobitna kombinacija.
dr.wagner dr.wagner 10:49 28.03.2011

Re: suctvo...

... dan

sesili
Strašno! Da si znao da pitaš neke doktore kako se to radi. Pročitah neki dan da su pojedini doktori imali i po 20 ugovora o doživotnom izdržavanju, sklopljenih sa pacijentima!


-Nikako nile mudro sklopiti takav ugovor sa nekim od koga očekujete
da vam produži život ...

"... evo bako ... ove tablete ... da , da ... samo vi uzmite ....
...i ne brinite .... " (malo crnog ... )

-No nemojmo tako o lječnicima ...


Wagner
mikele9 mikele9 11:35 28.03.2011

Re: suctvo...

Steramimgamajci!

И ја, мада мислим да су њихове мајке најмање криве што су они такви какви су
mikele9 mikele9 11:39 28.03.2011

Re: suctvo...

Ajoj! Ne znam da li da se ili da
Svi, ali svi imamo takve momente... ili ćemo ih imati...

Можемо ми и да се смејемо и да плачемо, они терају по своме, под микроскопом треба тражити поштеног и одговорног судију. Мада је тако у свим областима јавног живота
hannah.greener hannah.greener 11:40 28.03.2011

Re: suctvo...

Šta ja znam... genetics is a bitch.

Ima u onom strašno glupom filmu "Philadelphia" mnogo dobar štos:

How do you call ten thousand lawyers chained to the bottom of the ocean?

A good start.

Toliko.
mikele9 mikele9 13:16 28.03.2011

Re: suctvo...

Strašno! Da si znao da pitaš neke doktore kako se to radi. Pročitah neki dan da su pojedini doktori imali i po 20 ugovora o doživotnom izdržavanju, sklopljenih sa pacijentima! Tebi, Mikele, želim sreću i doooobre živce. Po mom primeru znam da je to dobitna kombinacija.

Срећа ми је преко потребна а живци су ми танки као паукова мрежа. У сваком случају ти хвала драга sesili
mariopan mariopan 15:17 28.03.2011

Re: suctvo...

Steramimgamajci!




Ali izvini, ja sam se pogubila već kod treće rečenice jer sam se smejala ko luda
mikele9 mikele9 20:08 28.03.2011

Re: suctvo...

Ima u onom strašno glupom filmu "Philadelphia" mnogo dobar štos:

How do you call ten thousand lawyers chained to the bottom of the ocean?

A good start.

Toliko.

Више него довољно
GajaR GajaR 07:29 28.03.2011

ima/nema nade...

Mikaele brate, nema frke: neka bude pravde pa makar propao svet...

P.S. utehe radi... I ja sam jednom čekao šest godinica da Okružni sud reši po mojoj žalbi. I kada sam toliko zapeo i pisao mnoge urgencije, presudiše ljudi tako što moju žalbu odbiše. Pravno gledano, presuda Okružnog suda je krivično delo, jer je konvalidovano nešto što se konvalividovati ne može niti po zakonu, ali bože moj...
mikele9 mikele9 13:20 28.03.2011

Re: ima/nema nade...

Mikaele brate, nema frke: neka bude pravde pa makar propao svet...
P.S. utehe radi... I ja sam jednom čekao šest godinica da Okružni sud reši po mojoj žalbi. I kada sam toliko zapeo i pisao mnoge urgencije, presudiše ljudi tako što moju žalbu odbiše. Pravno gledano, presuda Okružnog suda je krivično delo, jer je konvalidovano nešto što se konvalividovati ne može niti po zakonu, ali bože moj...

Гајо брате, ја бих да ти доживотно будеш Министар правде
predatortz predatortz 10:50 28.03.2011

???

Мој противник, до тада власник стана, је имао 15 дана да уложи жалбу. Петнаест дана касније сам отишао у Четврти општински суд и сазнао да су управо примили жалбу мог противника, у 15 до 12! Жалба се састојала из само једне тврдоглаво глупаве реченице.


Kako neki primetiše, kako je vlasnik prestao da bude vlasnik? Prodao nekretninu? Oduzeta mu po osnovu neke hipoteke pa stavljena na tržište?

Koliko sam ja razumeo, jedini koji treba da se ljuti na neefikasan pravni sistem je sam vlasnik.
mikele9 mikele9 11:15 28.03.2011

Re: ???

Kako neki primetiše, kako je vlasnik prestao da bude vlasnik? Prodao nekretninu? Oduzeta mu po osnovu neke hipoteke pa stavljena na tržište?

Koliko sam ja razumeo, jedini koji treba da se ljuti na neefikasan pravni sistem je sam vlasnik.

Изгледа да нисам био довољно јасан. Сам власник (Република Србија) је направио списак који атељеи могу да се продају као станови и на том списку се налази моје име. У међувремену су променили мишљење без икакве законске основе. Дакле ја сам се ухватио у коштац ни мање ни више него са Републиком Србијом
Јел'сад јасније?
predatortz predatortz 11:24 28.03.2011

Re: ???

mikele9
Kako neki primetiše, kako je vlasnik prestao da bude vlasnik? Prodao nekretninu? Oduzeta mu po osnovu neke hipoteke pa stavljena na tržište?

Koliko sam ja razumeo, jedini koji treba da se ljuti na neefikasan pravni sistem je sam vlasnik.

Изгледа да нисам био довољно јасан. Сам власник (Република Србија) је направио списак који атељеи могу да се продају као станови и на том списку се налази моје име. У међувремену су променили мишљење без икакве законске основе. Дакле ја сам се ухватио у коштац ни мање ни више него са Републиком Србијом
Јел'сад јасније?


Pa što ne kažeš čoveše. Onako napisano, izgledalo je da je vlasnik konkretna osoba.

Puno sreće
hannah.greener hannah.greener 11:35 28.03.2011

Re: ???

Sa Svrbijom!?

Steramimgamajci!!!
mikele9 mikele9 13:23 28.03.2011

Re: ???

Pa što ne kažeš čoveše. Onako napisano, izgledalo je da je vlasnik konkretna osoba.

Puno sreće

Од муке сам мало замумуљио текст, хвала ти
Hansel Hansel 16:34 28.03.2011

Re: ???

Čekaj, a Republika Srbija predala u 15 do 12 jednorečeničnu žalbu?

Moram da te pitam, da li je taj stan bio u privatnom vlasništvu, pa je, onda, recimo, nacionalizovan? Da nije u tome problem ili si potpuno nepotrebno konspirativan?
mikele9 mikele9 20:20 28.03.2011

Re: ???

Čekaj, a Republika Srbija predala u 15 do 12 jednorečeničnu žalbu?

Moram da te pitam, da li je taj stan bio u privatnom vlasništvu, pa je, onda, recimo, nacionalizovan? Da nije u tome problem ili si potpuno nepotrebno konspirativan?

Нисам конспиративан. Стан/атеље сам добио као ликовни уметник за обављање уметничке делатности и становање са члановима уже породице, децембра 1976 године. 1998 године у службеном листу је објављено да је ресорни министар консултујући министарство правде, донео Решење о откупу већег броја станова/атељеа и нешто касније, списак на којем су поименице они који то могу да учине. Између осталих ту се налазило и моје име и презиме. Дакле власник је била и сад је држава а ја сам 35 година плаћао закуп стана.
Јел'довољно а није конспиративно?
Hansel Hansel 21:06 28.03.2011

Re: ???

Nemoj da se ljutiš, sve ja to verujem, ali nigde nisam video obrazloženje (možda neko normalno i ne postoji) zašto se država buni protiv otkupa, na šta se uopšte pozvala (sad ću opet da pročitam detaljnije, možda sam nešto propustio). Jedino suvislo mi može uzgledati da se radi o stanu koji može biti predmet potencijalnog spora zbog restitucije i sl. Dakle, osnovno je pitanje je da li je stan ranije imao privatnog vlasnika ili nije, a ako jeste, da li taj bivši vlasnik potražuej tu svoju staru imovinu...

Sve i da je stvar takva, nema opravdanja za tolika razvlačenja, a ako nema ex vlasnika, pravda mora da bude na tvojoj strani! Kad ti ja kažem!
jesen92 jesen92 00:13 29.03.2011

Re: ???

Решење о откупу већег броја станова/атељеа и нешто касније, списак на којем су поименице они који то могу да учине. Између осталих ту се налазило и моје име и презиме.
...cek bre Mikele, ja ne mislim da si namerno konspirativan ili da nesto muljas vec da si konfuzan zbog cele te situacije...Sta je bilo sa ostalima sa tog spiska? jel i njima RS u zadnjem trenutku urucila zalbu?...stvarno zvuci nelogicno da drzava donese neku odluku i objavi je u sg i posle se predomisli...ako ste svi u istom problemu treba da se udruzite i zajednicki resavate problem pa makar i preko Strazbura...a ako je to samo tvoj slucaj mora da ima neka pozadina u vezi prethodnih vlasnika tj ako postoji jos neki vlasnik pored drzave... U svakom slucaju zelim ti da imas srecu i sve to uspesno okoncas ..
Hansel Hansel 07:36 29.03.2011

Re: ???

(Nisam ni ja mislio ništa loše, možda je "konspirativan" prejak izraz, samo sam se "bunio" što nemamo celu sliku, bar ne jasnu celu sliku... A što se države tiče, bar naše, nema tu mnogo logičnog... )
mikele9 mikele9 08:42 29.03.2011

Re: ???

Nemoj da se ljutiš, sve ja to verujem, ali nigde nisam video obrazloženje (možda neko normalno i ne postoji) zašto se država buni protiv otkupa, na šta se uopšte pozvala (sad ću opet da pročitam detaljnije, možda sam nešto propustio). Jedino suvislo mi može uzgledati da se radi o stanu koji može biti predmet potencijalnog spora zbog restitucije i sl. Dakle, osnovno je pitanje je da li je stan ranije imao privatnog vlasnika ili nije, a ako jeste, da li taj bivši vlasnik potražuej tu svoju staru imovinu...

Sve i da je stvar takva, nema opravdanja za tolika razvlačenja, a ako nema ex vlasnika, pravda mora da bude na tvojoj strani! Kad ti ja kažem!

Не љутим се ни мало. Ја сам се уселио 1976 године са породицом и први сам станар. Тада је то била тек завршена зграда а по ондашњем закону сваки ивеститор је на одређени број станова морао да сагради и одређени број атељеа. Стан/атеље сам добио на конкурсу.
mikele9 mikele9 08:47 29.03.2011

Re: ???

...cek bre Mikele, ja ne mislim da si namerno konspirativan ili da nesto muljas vec da si konfuzan zbog cele te situacije...Sta je bilo sa ostalima sa tog spiska? jel i njima RS u zadnjem trenutku urucila zalbu?...stvarno zvuci nelogicno da drzava donese neku odluku i objavi je u sg i posle se predomisli...ako ste svi u istom problemu treba da se udruzite i zajednicki resavate problem pa makar i preko Strazbura...a ako je to samo tvoj slucaj mora da ima neka pozadina u vezi prethodnih vlasnika tj ako postoji jos neki vlasnik pored drzave... U svakom slucaju zelim ti da imas srecu i sve to uspesno okoncas ..

Исти је случај са још двадесетак мојих колегиница и колега, удружили смо се, имамо адвоката, још неки су добили исто решење за откуп стана као ја али је то сад у Апелационом суду и ево ја чекам више од две године не њихову одлуку.
Hansel Hansel 09:25 29.03.2011

Re: ???

mikele9
Не љутим се ни мало. Ја сам се уселио 1976 године са породицом и први сам станар. Тада је то била тек завршена зграда а по ондашњем закону сваки ивеститор је на одређени број станова морао да сагради и одређени број атељеа. Стан/атеље сам добио на конкурсу.

Pa, što odmah nisi rekao! U tom slučaju, svaka podrška, a ako mi uspeju neke zamisli, biće i konkretnija, ako budeš zainteresovan! Do tada, da bi možda ubrzao stvar, da skokneš do ombudsmana, na primer?
jesen92 jesen92 10:00 29.03.2011

Re: ???

Исти је случај са још двадесетак мојих колегиница и колега, удружили смо се, имамо адвоката, још неки су добили исто решење за откуп стана као ја али је то сад у Апелационом суду и ево ја чекам више од две године не њихову одлуку.

...sta da kazem sem sacuvajmeboze...pa vi ste pre svega osteceni sto to resenje o otkupu niste dobili kad i svi ostali...ima tome jedno 20 god...Samo napred, ja mislim da nema sanse da vas "pobede"...drzim ti palceve iz sve snage..
miloradkakmar miloradkakmar 11:38 28.03.2011

Prijatelju,

ništa neće biti od toga dok ne podvikneš, mrko pogledaš.... Znam da ti nisi od tih, ali kad te nateraju nema izbora.

P.S. Ako hoćeš možemo u duetu da ih mrko pogledamo.
Imam iskustva u tome.
mikele9 mikele9 13:26 28.03.2011

Re: Prijatelju,

ništa neće biti od toga dok ne podvikneš, mrko pogledaš.... Znam da ti nisi od tih, ali kad te nateraju nema izbora.

P.S. Ako hoćeš možemo u duetu da ih mrko pogledamo.
Imam iskustva u tome

Пријатељу увек си ту кад је најтеже али нешто сумњам у наше мрке погледе и ефекте који би из њих произашли
angie01 angie01 12:29 28.03.2011

,

mikele9 mikele9 13:33 28.03.2011

Re: ,

Значи наставиће се? Енџи, Енџи
antioksidant antioksidant 12:31 28.03.2011

.

tužitelj je republika srbija
to je birokratija
razvlačenje sudskog procesa
to je poniženje
kažu da je pravo na fer suđenje u razumnom roku deo ljudskih prava
angie01 angie01 12:46 28.03.2011

Re: .

kažu da je pravo na fer suđenje u razumnom roku deo ljudskih prava


zar nisu ti rokovi isto definisani u zakonu???? I da li sud snosi neke posledice, ako zbog odugovlacenja stranka ostecena????

ja znam slucaj iz radnih odnosa, gde je lik lazno optuzen, uklonjen s posla, protivazkonito strpan u zatvor-istrazni sa krimosima???, a posle je proces trajao 5 godina, za koje vreme on nije primao platu-zena mu ne radi, imaju dete,...ti procesi treba da traju do 3 meseca, a eto, razvukli!
mikele9 mikele9 13:36 28.03.2011

Re: .

tužitelj je republika srbija
to je birokratija
razvlačenje sudskog procesa
to je poniženje
kažu da je pravo na fer suđenje u razumnom roku deo ljudskih prava

Драги мој АО, ми у овој земљи немамо никаква права само дужност да плаћамо ове на власти којима узгред, никад доста
antioksidant antioksidant 13:45 28.03.2011

Re: .

Драги мој АО, ми у овој земљи немамо никаква права само дужност да плаћамо ове на власти којима узгред, никад доста

ne plaćamo mi samo ove na vlasti
ima ih dosta koji su tu u "ime svih nas"
mikele9 mikele9 14:28 28.03.2011

Re: .

ne plaćamo mi samo ove na vlasti
ima ih dosta koji su tu u "ime svih nas"

А и то што кажеш, намножило се тих као коров. Ту помажу само тешки пестициди
mariopan mariopan 15:26 28.03.2011

Re: .

Dobro bre Mikele što si ti zapeo da to rešiš (tako brzo) posle 35 godina?
Da nisi malo požurio?
Pa čekaj malo, još koja žalba, pa te odbiju, pa opšet žalba...pa onda platiš takse, pa advokata pa opet neke takse, pa opet advokata ....mora i ta birokratija od nečega da živi???
A ti zapeo da završiš?
Ko će onda da im plaća takse, dolazi na ročišta da oni mogu da kažu da nešto rade?
Hajde budi uviđavan i sačekaj još dvadesetak godina da oni navuku dobre penzije pa neka ti sledeća generacija sudija otkuca rešenje?
Budi drug?

A ovo citiram:
Steramimgamajci!!!

mikele9 mikele9 20:29 28.03.2011

Re: .

Dobro bre Mikele što si ti zapeo da to rešiš (tako brzo) posle 35 godina?
Da nisi malo požurio?
Pa čekaj malo, još koja žalba, pa te odbiju, pa opšet žalba...pa onda platiš takse, pa advokata pa opet neke takse, pa opet advokata ....mora i ta birokratija od nečega da živi???
A ti zapeo da završiš?
Ko će onda da im plaća takse, dolazi na ročišta da oni mogu da kažu da nešto rade?
Hajde budi uviđavan i sačekaj još dvadesetak godina da oni navuku dobre penzije pa neka ti sledeća generacija sudija otkuca rešenje?
Budi drug?

A ovo citiram:

Steramimgamajci!!!

Шалиш се ти, ја увиђаван до бола, друг, на рану да ме ставиш одмах зараста...али онда сам имао 30 година а сад имам 65
Много ми је да чекам још двадесет
mariopan mariopan 08:35 29.03.2011

Re: .

Padala sam u iskušenje da ti opišem sudski proces, našu rašomonijadu, deljenje imovine mog dede, koji se upokojio ima 20 godinica...nije još gotovo...pa strpi se i ti, čekaj na red, vidiš da ljudi imaju mnogo posla?
mikele9 mikele9 08:54 29.03.2011

Re: .

Padala sam u iskušenje da ti opišem sudski proces, našu rašomonijadu, deljenje imovine mog dede, koji se upokojio ima 20 godinica...nije još gotovo...pa strpi se i ti, čekaj na red, vidiš da ljudi imaju mnogo posla?

Драга Мариопан, знам да нисам једини и да многи имају сличне проблеме али и ова као и претходне државе се понаша по бабу и по стричевима!
Једна наша колегиница је осам дана по објављивању у Службеном листу откупила а истоветни су нам станови/атељеи.
st.jepan st.jepan 00:15 30.03.2011

Jel vojni?

Izvini, nisam imao vremena da procitam sve komentare, radi li se o jednom od onih vojnih ateljea u bloku 61?

Ja sam godinama pokušavao da od Grada otkupim trecinu svog ateljejcica od 21 m2, ali sam uporno ubedjivan da je otkup ateljea apsolutno nemoguc.

Kasnije, kad sam ga prosirio na 70 m2, i odlučio da ga prodam, tih suvlasnickih 7 kvadrata je cenu celog stana oborilo do smesnog. I ništa se nije dalo ucniti, izgubio sam golemi novac. A sve sam pokusavao, nudio najtrzisniju trzisnu cenu, vrteska je trajala skoro celu godinu...

Onda je nas drugar koji vec decenijama zivi u inostranstvu, svratio ovamo na dva tri dana, i onako usput s lakocom otkupio ceo svoj atelje. I to za neku sicu.

Pa kako si bre uspeo, pitam ga, a on se cudi, redja mi ko je sve uspeo to isto. Ispostavi se da su otkupili skoro svi. A zakonski je nemoguce!

Ponekad (ha, ponekad) osecam se kao gradjanin, ne drugog, nego cetres'osmog reda.

kobrakerac kobrakerac 08:12 30.03.2011

Re: Jel vojni? Српско питање број 1

Pa kako si bre uspeo, pitam ga, a on se cudi, redja mi ko je sve uspeo to isto. Ispostavi se da su otkupili skoro svi. A zakonski je nemoguce!

Ponekad (ha, ponekad) osecam se kao gradjanin, ne drugog, nego cetres'osmog reda.


Све зависи од одговора на питање број 1
"Ко стоји иза тебе?"
Ако само дува промаја, бојим се да ниси у реду уопште!
И не мислим само на квадрате!


st.jepan st.jepan 11:16 02.04.2011

Re: Српско питање број 1

"Ко стоји иза тебе?"
Ако само дува промаја, бојим се да ниси у реду уопште!
И не мислим само на квадрате!

Ha, ja tek sad video da mi je neko odgovorio, i to suvislim pitanjem.
A blog već napušten.
Neka je napušten, tako ću možda iskrenije.

Iza mene jedva da ima i pronaje.
Slabo ovde stojim sa "zemljacima" i rodjacima, a pitanje je dal' bi bilo bolje i da ih je mnogo.
Nisam baš nešto simpatičan, svidja mi se, eto, da se ne svidjam.
Moji pravi prijatelji mahom nisu preterano uticajni, a one koji to jesu, ustežem se da "upregnem" - neprijatno mi da tražim, prosto takav sam.
zoja444 zoja444 09:19 30.03.2011

samo bez nerviranja

srecno!
mikele9 mikele9 22:34 30.03.2011

Re: samo bez nerviranja

srecno!

Hvala ti Zoja, sreća mi je neophodna
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:46 30.03.2011

.

i ne treba da odustanes, mikele ! nadam se ,da ces uspeti ...

pankrti =)
mikele9 mikele9 22:32 30.03.2011

Re: .

i ne treba da odustanes, mikele ! nadam se ,da ces uspeti ...

pankrti =)

I neću prijatelju Stefane, mislim odustati a i ja se nadam da ću uspeti inače mi porodica ostade na ledini.
Hvala ti za moje drage Pankrte

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana