Budućnost| Društvo| Mediji| Nauka| Satira

Čika Žare i rektor Mića

nikolic777 RSS / 28.03.2011. u 13:35

Milan Nikolić

Pitanje "Šta ćeš ovde?", do juče ispisano na bilbordima na kojima se reklamira Megatrend Univerzitet, nije nimalo besmisleno. Kako izgledaju oni koji se to ne pitaju? Da li ih ima i izvan Parlamenta?  Ko su ti, retki srećnici, koji o napuštanju Srbije razmišljaju samo kada biraju destinaciju za godišnji odmor?

13017.jpg

Recimo, to bi mogli biti predavači na Megatrendu. I asistenti pride. Plus zaštitno lice. Utisak je da ti ljudi znaju zašto žive. Spajanje prosvete i čistog hedonizma. Sve to slobodno vreme koje rad u školama/na fakultetima podrazumeva plus zarada dostojna čoveka. Zbog toga je njih nemoguće sresti u gužvi na trgu Nikole Pašića. Kada ih se čovek baš uželi, a da pritom nije student Megatrenda, dovoljno je da uključi neko šareno nedeljno popodne. Tu su. U punom sjaju sreće i samoostvarenosti. Gužvu je, s druge strane, nemoguće izbeći. To je ona ista gužva, neobjašnjiva premijeru Cvetkoviću i ministru prosvete Obradoviću, predavaču na Megatrendu (u slobodno vreme, već šest godina). Nekako sam, a možda su to samo moje predrasude, skloniji da verujem u erudiciju srednjoškolskih profesora u pomenutoj gužvi, nego ovih, mega - univerzitetskih. Barem kada je reč o univerzitetskim zvezdama.

Poruka, ispisana u okviru spornog slogana, koja krasi fotografiju (u Londonu je lično načinio rektor Mića) - nije nepatriotska. Nije ni uvredljiva. Odgovara trenutku. Reakcija tržišne inspekcije, ne ulazim sada u to da li je "u marketingu sve dozvoljeno", zapravo je licemerna. Miloševićevska.  Ide u domen falsifikovanja stvarnosti, igranja čuvene igrice - sve je u redu, idemo pravim putem. Ali, to nimalo ne čudi. Patriotizam je jedan od pojmova oko kojeg nikada nismo uspeli da se dogovorimo. Možda je to ostajte ovde i krckajte 30.000 dinara mesečno patriotski čin prve vrste jer nebo je nebo, a sunce je sunce...I samo je jedno (nebo, sunce, kamen) naše.

Lako je prepoznati i tu tešku ironiju što se otvaranje vrata ka usavršavanju pod tuđim suncem i nebom, najjednostavnije odvija baš preko ovog Univerziteta. Ako je slogan imao taj smisao bez obzira na sva kasnija nećkanja i pozivanja na metafore nakon što se podigla prašina. Poznato je kako se studenti državnih fakulteta dovijaju za stipendije, pronalaze načine i kombinacije za nastavak školovanja u inostranstvu, o zaposlenju da ne govorim. Država tek s vremena na vreme pusti težak uzdah i progovori ponešto o odlivu mozgova. Bez potezanja patriotskog pitanja. To je valjda minumum svesti o vulgarnosti. Uostalom, da li su nam mozgovi uopšte više potrebni? Čime bi se oni bavili? Ko bi ih slušao? Da li bi im, pored intelektualnog gabarita i uprkos strahu od odlivanja, neko prvo tražio onu, presudnu - člansku kartu? Šta bi se dogodilo ukoliko bi odbili da je poseduju? Pištaljka i transparent? Ili to svakako ne gine?

Alternativni put je tako šik i easy. Počneš u Oficini, nastaviš na Megatrendu, gledaš lepe i poznate predavače, osećaš se nekako holivudski, svi su tako konektovani sa epohom, niko ne nosi odeću iz vremena Ante Markovića i ne smara sa prevelikim očekivanjima. Savršen put ka društvu onih koji se nikada ne pitaju zbog čega su ovde. A opet, otvorena je mogućnost da se proba i atmosfera izvan sopstvene avlije. Ima tu jedan problem. Košta. I kod jednih i kod drugih, koliko god da je velika razlika u ceni - svejedno zna da bude nedostižno. I kod Ekstra Nene na Megatrendu i kod Nade Popović Perišić  na Singidunumu (sećate li se nje?), i kod Antonića na sociologiji, s tim što tu postoje šanse da se upadne na budžet. Predavači ne određuju cene, verujem da bi oni rado svakome, željnom znanja, izašli u susret i šerovali nauku, ali to nije u njihovoj moći. Kao što ni ministar Žarko, mimo sve dobre volje, nema odakle da izvuče za veće plate prosvetara. Nema te slamarice koja može da pomogne mozgovima u ovom trenutku. Sva sreća pa postoji dijalog.

Rektor Mića nema tih problema, on je hitro promenio slogan, i spremno, ubeđeno poručuje - vratite se u Srbiju. Jutro je pametnije od večeri. Zapravo, sve vreme je to i mislio. Oduvek je to mislio. Oduvek je bio patriota. Ciljao je spornim sloganom na suprotan smer. Pali iz Londona u Srbiju!  Baš je logično. Naprotiv, tek je to patriotski čin za primer. Predavači na kojima mu zameraju, raznorazni ministri iz devedesetih, potvrđuju ovu orijentaciju. Ceo zaplet je ustvari mnogo buke ni oko čega. Čika Žare i rektor Mića  ne bi trebalo da dozvole da ih spopletu marketinške stranputice. Uostalom, kome je upućen ovaj slogan? Kojim budućim studentima? Koga on mami? Samo one prema čijim tatama i mamama je sreća bila darežljiva. A oni na vreme naučili da je znanje neprocenjivo, koliko god da košta. Osim, kada baš treba da se zagreje stolica. To je za siromašne i istinski motivisane. Ali, oni će se, ionako ubrzo sami zapitati zašto su ovde.

Atačmenti



Komentari (195)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

baroniknez baroniknez 13:55 28.03.2011

...

Imam razumevanje prema ljudima koji sa fakultetskom diplomom ne mogu da pronadju posao... Dok ne čujem da je ta diploma sa megatrenda. Pa, šta ste hteli to ste dobili
vladaxy vladaxy 14:13 28.03.2011

Par citat o Mega Mići

Ja zaista ne vidim problem u ovoj reklami! Megatrend je privatni univerzitet i samim tim može da školuje ljude da idu na mesec ukoliko tako žele i ako to mogu, nisu dužni da razmišljaju o tzv. odlivu mozgova.


Šta vi neetično vidite u tome da neko plati za svoje obrazovanje u Srbiji, iako su njegove roditelje i njega drali čitav život da bi drugi studirali "besplatno" i onda "pali" u inostranstvo? Neetično je tu jedino možda što je Megatrend smejurija od univerziteta, ali u tom smislu ne zaostaje mnogo za bilo kojom visokom školom u Srbiji uz par vrlo diskutabilnih izuzetaka među tehničkim i prirodnonaučnim fakultetima u Beogradu, i što samo na osnovu te diplome klinci možda mogu da impresioniraju nekog u Budžumburi ili u Kabulu, ako nema internet :)))


Kada bi postojala konkurencija u visokom obrazovanju, i Megatrend bi izgledao dosta drugačije. Kao i svaki drugi privatni fakultet. To je poenta. Sada je Megatrend primoran da konkuriše za studente na koje će pozitivno delovati reklama koju su izbacili. Ljudi su licemeri kada se zgrožavaju nad bilbordom, jer sami pretežno rade baš ono što piše. Uzimaju diplome i pale odavde, ako mogu
nikolic777 nikolic777 14:29 28.03.2011

Re: Par citat o Mega Mići

tnx vladaxy:)
eli.lacrosse eli.lacrosse 14:14 28.03.2011

Fakulteti u Srbiji

Interesantno je kako jedna ne naročito mudro smišljena kampanja i vrlo glupo vađenje autora kampanje uspevaju da pobude mnogo više pažnje od mnogo većih problema na svim nivoima obrazovanja.

Pre nešto više od mesec dana sam u petodelnoj priči, "gostujući" kod gospodina Draga Kovačevića, pisao o tome kakve neverovatne stvari su primorani da uče neki studenti državnih fakulteta u Srbiji, i to iz knjige čiji je jedan od recenzenata, ni manje ni više nego prof. Dr Slavica Đukić-Dejanović. Nemojte me pogrešno shvatiti, ali mislim da je to mnogo veći problem od bilo kakvog bilborda (kojim se ne krši zakon), a i to je samo pahulja na vrhu ledenog brega.

Ono što je interesantno u ovoj vesti/priči (o čika Žaretu i rektoru Mići) je uloga ministra, ali sva shizofrenost te uloge je nešto na šta on ima pravo (mada mu, najverovatnije, neće doneti dobro).
nikolic777 nikolic777 14:32 28.03.2011

Re: Fakulteti u Srbiji

Nemojte me pogrešno shvatiti, ali mislim da je to mnogo veći problem od bilo kakvog bilborda (kojim se ne krši zakon), a i to je samo pahulja na vrhu ledenog brega.



slažem se apsolutno, meni bilbord uopšte nije problem, zapravo me i ne zanima, ne bih ga ni primetio da nije nastala cela ova ujdurma...to je povod da se dotaknu drugi problemi i ceo igrokaz oko te priče
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:46 28.03.2011

razlicito citanje

slogan univerziteta megatrend može da se čita na vise načina.

jedan od njih je i da li je ili nije - patritoski, mozgoodlivački vs ostajteovde.

drugi, meni transparentniji, jeste čitanje reklame univerziteta megatrend kao marketingškog trika smisljenog da obmane buduce studente, platiše, da im sugeriše da univerzitet megatrend može da im otvori poslove ili usavrpavanje van srbije.

ne znam kako se meri patriotizam, ili nepatriotizam reklame.

ali je verovatno moguće izmeriti da li reklama toga sto se naziva univerzitet, pa još spojeno mega i trend, laže ili govori istinu.

ima tu mnošto etičkih pitanja, verovatno i ne samo etičkih.

- reklame mogu da naduvavaju istinu, ali do koje tacke? kada lažu?
- kako se sankcionišu reklame koje lažu, a odnose na ljudsko zdravlje, obrazovanje, školstvo, na primer?

ako reklama vara i obmanjuje, pa neko uloži četiri godine života i mnogo para, s rezultatom koji je drugačiji od reklame koja ga je namamila, šta onda?

lepo je kad roditelji hoće da školuju decu, lepo je kad deca hoće da se obrazuju, neralno je očekivati da roditelji i deca masovno razumeju kakvih sve škola i "škola" ima.

ko treba da zaštiti roditelje platiše i decu od škola koje se neralno prikazuju? jer, zašto bi neko, po difotlu bio sumnjičav prema školi? iza koje stoje i oni koji daju dozvole za rad, a i ugledni i moćni ljudi koji je podržavaju tako što na istoj za novac rade?

uzgred, oni koji se brinu patriotski da će megatrend univerzitet da osiromaši srbiju tako što će deca koja završe tu školu da odu u beli svet, samo pomažu neralnom imidžu koji gosn Jovanović vešto i strateški zida reklamnim plakatima, svojom televizijom "metropolis" itd. a i brinu se bez razloga. ta deca će mahom da ostanu u srbiji. sem ako imaju pare da upišu nešto slično negde drugde.
















nikolic777 nikolic777 14:49 28.03.2011

Re: razlicito citanje

uzgred, oni koji se brinu patriotski da će megatrend univerzitet da osiromaši srbiju tako što će deca koja završe tu školu da odu u beli svet, samo pomažu neralnom imidžu koji gosn Jovanović vešto i strateški zida reklamnim plakatima, svojom televizijom "metropolis" itd. a i birnu se bez razloga. ta deca će mahom da ostanu u srbiji.




ne znam kako se meri patriotizam, ili nepatriotizam reklame.


kažu da je pitanje etike, estetike i emocija
eli.lacrosse eli.lacrosse 15:13 28.03.2011

Re: razlicito citanje

- reklame mogu da naduvavaju istinu, ali do koje tacke? kada lažu?

U spornoj poruci "Šta ćeš ovde? Završi MEGATREND i pali!" ne može se pronaći nikakav sud, pa se ne može govoriti ni o istini ni o laži. Čini mi se kao da se rektor Mića baš nadao ovakvoj reakciji – poruka je glupa, al' je glasna pa se daleko čuje.

I ignorisanje je borba protiv gluposti. Slažemo se?
bluestar bluestar 01:13 29.03.2011

Re: razlicito citanje

Vesna Knežević Ćosić

drugi, meni transparentniji, jeste čitanje reklame univerziteta megatrend kao marketingškog trika smisljenog da obmane buduce studente, platiše, da im sugeriše da univerzitet megatrend može da im otvori poslove ili usavrpavanje van srbije.


tacno tako. pokusaj obmane, ali sama reklama je uspela i moram priznati da dobro zvuci.
angie01 angie01 16:12 28.03.2011

jedino moguce:)))

cika mica-autor spornog slogana i tata seljotrenda, spojio je ono sto svi znamo-da ovde leba nema i nikog nije briga da to popravi i zelju da privuce platise u svoj dzep i slogan u prevodu znaci- ako hoces da odes odavde i da se dobro zaposlis napolju, a da ne skapas ovde- upisi megatrend, jer ce ti ova diploma to omoguciti!

meni je TO najspornije- jer je TO upravo najveca laz!

sto se tako ljigavo-jeftinim trikovima,...dosetkama, sluzi rektor fakulteta, a aktuelni ministar prosvete jos predaje na istom i o tome nista ne zna, je mera cele stvari!
eli.lacrosse eli.lacrosse 16:19 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

ako hoces da odes odavde i da se dobro zaposlis napolju, a da ne skapas ovde- upisi megatrend, jer ce ti ova diploma to omoguciti!

To nije rekao. Ma koliko se slagao sa svime ostalim što si napisala, ovo što je citirano je tvoj zaključak (a rektor Mića verovatno želi da i ostali zaključe isto, i poveruju da se radi o istini).
angie01 angie01 16:24 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

To nije rekao.


to bi trebalo da znaci poruka u spornom sloganu!
eli.lacrosse eli.lacrosse 16:26 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

To nije rekao.


to bi trebalo da znaci poruka u spornom sloganu!

Slažem se, ali, i dalje stoji – to nije rekao (niti napisao).
angie01 angie01 16:33 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

to nije rekao (niti napisao).


hm, da,..a je l ti kapiras sta je poruka slogana,..mislim generalno,..ni u drugim sloganima se ne kaze nesto bukvalno, nego nesto sto ti je najjaca asocijacija!
eli.lacrosse eli.lacrosse 16:44 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Poruka je jasna, ali, evo sada gledam sajt na kojem smo, kada ti kažu "Neograničen internet po fiksnoj ceni!" to može da bude istina ili laž, a kada ti kažu "Dođi. Uzmi. Unapredi. Biznis krediti" niti ti govore istinu, niti te lažu. Ako ne unaprediš svoj biznis pošto si uzeo kredit kod te banke, oni nemaju nikakvu odgovornost za to. A ako uplatiš određenu ("fiksnu" ) cenu, a ne omoguće ti pristup internetu, odgovornost je na njima, i moraće to da urade, ili da ti vrate novac.

Rektor Mića nije rekao (napisao): "Kada završiš Megatrend, obezbediću ti adekvatno radno mesto u Londonu". I dalje o tome ne treba pričati.
angie01 angie01 17:37 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Rektor Mića nije rekao (napisao): "Kada završiš Megatrend, obezbediću ti adekvatno radno mesto u Londonu". I dalje o tome ne treba pričati.


poruka svakako znaci da je diploma prepoznatljiva napolju-jer slogan to preporucuje!

a ti shvataj po zelji- da l je rek'o ili nije,...meni jeste-meni je TO poruka=nasa diploma vredi u inostranstvu!

nikolic777 nikolic777 17:44 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

poruka svakako znaci da je diploma prepoznatljiva napolju-jer slogan to preporucuje!



naravno, posle se vadio da je neshvaćen
eli.lacrosse eli.lacrosse 17:45 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

je TO poruka=nasa diploma vredi u inostranstvu!

Jeste, ali poruka koja ga ne obavezuje ni na šta.
Jukie Jukie 18:19 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

eli.lacrosse
Poruka je jasna, ali, evo sada gledam sajt na kojem smo, kada ti kažu "Neograničen internet po fiksnoj ceni!" to može da bude istina ili laž, a kada ti kažu "Dođi. Uzmi. Unapredi. Biznis krediti" niti ti govore istinu, niti te lažu. Ako ne unaprediš svoj biznis pošto si uzeo kredit kod te banke, oni nemaju nikakvu odgovornost za to. A ako uplatiš određenu ("fiksnu" ) cenu, a ne omoguće ti pristup internetu, odgovornost je na njima, i moraće to da urade, ili da ti vrate novac. Rektor Mića nije rekao (napisao): "Kada završiš Megatrend, obezbediću ti adekvatno radno mesto u Londonu". I dalje o tome ne treba pričati.

Da, eli.lacrosse hoće da kaže da sve reklame treba čitati pažljivo i obratiti pažnju na sitna slova.
Ova krema će učiniti da izgledate 20 godina mlađe i da budete mršavi
a ispod piše ili spiker pročita ekstremnobrzo
zaneželjeneindikacijeobratitesesvomlekaruilifarmaceutu
(krema ne deluje na ljude sa krvnom grupom B koji imaju braon kosu i kod njih izaziva osip)
Ko ti je kriv što si kupio kremu na slepo i sada imaš osip, mi ti ne vraćamo pare.

Gledamo stalno advokatske serije na TV i oslobađaju ljude na trivijalnosti i nedorečenosti u zakonu.

A doduše i naš Biološki fakultet je mogao da se reklamira sa "Šta čekaš? Završavaj ovaj fakultet već jednom i beži odavde da mogu da uzmem nove studente, razvlačiš se ovde već osam godina"
princi princi 19:58 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

ako hoces da odes odavde i da se dobro zaposlis napolju, a da ne skapas ovde- upisi megatrend, jer ce ti ova diploma to omoguciti!

Не, ово сигурно није писало на реклами. Реклама дословце каже: Шта ћеш овде? Заврши Мегатренд и пали! Нигде се не помиње узрочно-последична веза, односно иста, ако постоји, је само у глави читаоца. А то је тачно оно што се модерно означава еуфемизмом "функционална неписменост", што, заправо, није ништа него приглупост.
angie01 angie01 20:12 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

А то је тачно оно што се модерно означава еуфемизмом "функционална неписменост", што, заправо, није ништа него приглупост.


pa sad ti funkcionalno pismeni princi samo kazi, a sto mu onda uopste treba megatrend diploma da pali-kako mu se nudi u sloganu, ako mu ona ne predstvalja mogucnost boljeg zaposlenja,..moze da ode i ovako, a i sa diplomom drugog fakulteta????

ovo nije bilo pitanje,...posto si nacin svog razmisljanja vec pokzao,..ubrzano!
angie01 angie01 20:15 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Jeste, ali poruka koja ga ne obavezuje ni na šta.


a, izvini,..koji to slogan, poruka obavezuju na bilo sta???

oni su tu da te navedu da se u sekundi zapitas, zasto nesto vec nisi kupio jer bi vec uzivao u blagodetima obecanog!
eli.lacrosse eli.lacrosse 20:18 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

a, izvini,..koji to slogan, poruka obavezuju na bilo sta???

Evo ovaj:
"Neograničen internet po fiksnoj ceni!"
Našao sam ga na početnoj strani www.b92.net. Slogan obavezuje oglašavača da ti, ako uplatiš "fiksnu" cenu i priključiš se, omogući "neograničen internet".
angie01 angie01 20:22 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

"Neograničen internet po fiksnoj ceni!"


to nije slogan- to je prodajna ponuda u kojoj pise sta se tacno prodaje i za koliko!

slogan je marketinsko zamajavanje u kome se odredjena ciljna grupa navodi odgovarajucom sargarepom na svoju rupu!
eli.lacrosse eli.lacrosse 20:23 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

slogan je marketinsko zamajavanje u kome se odredjena ciljna grupa navodi odgovarajucom sargarepom na svoju rupu!

A da napišeš udžbenik?
princi princi 20:28 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

a sto mu onda uopste treba megatrend diploma da pali-kako mu se nudi u sloganu,

Можда да би наведени Мића зарадио неке паре? Надам се да нећу морати сад да објашњавам шта су паре. Американци имају ону изреку: Suckers... there's one born every minute.

Мала показна вежбица за јачање духа (искрено се надам да је тело већ здраво):
1) пробати да се уместо "заврши Мегатренд" стави "попиј мало воде",
2) онда мало дуже размишљати на тему узрочно-последичних веза, и тек онда, и само ако још увек постоји потреба,
3) нешто откуцати.
angie01 angie01 20:30 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

eli.lacrosse
slogan je marketinsko zamajavanje u kome se odredjena ciljna grupa navodi odgovarajucom sargarepom na svoju rupu!A da napišeš udžbenik?


pazi kad mogu-to mi je spec-Rajerson juniversiti, Toronto!
eli.lacrosse eli.lacrosse 20:32 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

slogan je marketinsko zamajavanje u kome se odredjena ciljna grupa navodi odgovarajucom sargarepom na svoju rupu!

A da napišeš udžbenik?

pazi kad mogu-to mi je spec-Rajerson juniversiti, Toronto!

Evo, ja sam prenumerant. A znaš koliko iskustva imam sa udžbenicima!
angie01 angie01 20:35 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

3) нешто откуцати.


pa vidi, to sto si blentav i ne bas informisan-da ne ponavljam tvoje reci, a sve iskazujes arogantnim bezobrazlikom, ne zavredjuje paznju, al evo, pokazacu malo dobre volje,

elem, da bi taj mica stavio pare u dzep on i mami svoju ciljnu grupu sargarepom koja im je trenutno najlepsa- mogucnost da sa tom njegovom diplomom nadju neko pristojno zaposlenje napolju-daleko od ovog beznadeznog haosa, a posto su njegovi klijenti uglavnom takvi kao ti i obraca im se adekvatnim recnikom!
angie01 angie01 20:41 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

A znaš koliko iskustva imam sa udžbenicima!


e, tu bi tesko sa mnom na kraj izasla, u glavnom s udzbenicima i radim!:)))


mozemo jedino da se revolucionarno organizujemo-samo sto sam ja otvorena i kad nesto odlucim, guram i stojim iza toga iz sve snage, a ti si neodlucna i iza coske-da ne kazem onu poznatiju krilaticu!:)))
eli.lacrosse eli.lacrosse 20:43 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

a ti si neodlucna i iza coske-da ne kazem onu poznatiju krilaticu!

To je tvoje mišljenje, zasnovano ni na čemu i pogrešno, koliko je porgešan i rod kojim mi se obraćaš.
princi princi 20:44 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

da bi taj mica stavio pare u dzep on i mami svoju ciljnu grupu sargarepom koja im je trenutno najlepsa- mogucnost da sa tom njegovom diplomom nadju neko pristojno zaposlenje napolju-daleko od ovog beznadeznog haosa, a posto su njegovi klijenti uglavnom takvi kao ti i obraca im se adekvatnim recnikom!

Госпођо, кад се једном смирите прочитајте још једном ко је шта написао у овом низу коментара (укључујући, пре свега, своје), па се онда јавите да мерите туђу блентавост.
angie01 angie01 20:45 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

koliko je porgešan i rod kojim mi se obraćaš.


za ovo izvini i obaska mi je drago sto sam pogresila!:)))
eli.lacrosse eli.lacrosse 20:50 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))


za ovo izvini i obaska mi je drago sto sam pogresila!:)))

Prihvaćeno izvinjenje.

Za udžbenik nisam bio ozbiljan. Ako bude sadržao tvoju definiciju slogana:
slogan je marketinsko zamajavanje u kome se odredjena ciljna grupa navodi odgovarajucom sargarepom na svoju rupu!

bojim se da će se svrstati međ bisere udžbeništva u svetu (a ja pet puta uzurpirah Dragov virtualni prostor pišući o sličnima).
angie01 angie01 21:14 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

bojim se da će se svrstati međ bisere udžbeništva u svetu (a ja pet puta uzurpirah Dragov virtualni prostor pišući o sličnima).


pa sad, ja se trudila da ti nekako objasnim, kada vidim da brkas pojmove, a pri tome, ono sto si pisao o inkriminisanom udzbeniku i ovo sto sam ja napisala nije uopste za poredjenje-jer je ovo moje tacno!

pri tome, u normalnom svetu se rade oszbiljna istrazivanja ciljne grupe kojoj se obracas, da bi kreirao najbolje odgovarajucu sargarepu za svoj stap, a nije ni zanemarljiv nacin mahanja njime!


Davie Davie 21:15 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

A da napišeš udžbenik?

Polako decko, teta Andja je najskolovanija domacica u Smorontu, i pored dva fakulteta koja je po njenim recima zavrsila jos u proslom milenijumu ne pristaje da sa svojih nejakih pleca skine brigu o prodicnoj kucici
angie01 angie01 21:20 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

izvini, al nisam ni domacica, niti sam u Smorontu, a nemam ni porodicnu kucicu!

jedino sto ne znamo da l ti neke skole i znanja imas-barem koliko zlobe!
kukusigameni kukusigameni 21:22 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Davie
Polako decko, teta Andja je najskolovanija domacica u Smorontu, i pored dva fakulteta koja je po njenim recima zavrsila jos u proslom milenijumu ne pristaje da sa svojih nejakih pleca skine brigu o prodicnoj kucici


Evo za tebe jedan slogan:
"Brini o sebi!"
eli.lacrosse eli.lacrosse 21:31 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

slogan je marketinsko zamajavanje u kome se odredjena ciljna grupa navodi odgovarajucom sargarepom na svoju rupu!

"Neograničen internet po fiksnoj ceni!"

to nije slogan- to je prodajna ponuda u kojoj pise sta se tacno prodaje i za koliko!

to bi trebalo da znaci poruka u spornom sloganu!

a je l ti kapiras sta je poruka slogana

a, izvini,..koji to slogan, poruka obavezuju na bilo sta???

Priznajem, sve pojmove sam pobrkao.
angie01 angie01 21:44 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Priznajem, sve pojmove sam pobrkao


eli, ja stvarno nemam nista protiv da i dalje tvrdis da je kako ti kazes-ako tvoja sujeta to trazi!

pri tome, ja sa ovim izvucenim i boldovanim delovima- priznejem, ne kapiram poruku-sem da zelis nesto ruzno da mi kazes!

veruj mi-nema porebe!

slobodno ostani pri svojim ubedjenjima, da je na primer isto, kada neko oglasi fiksnu cenu za neograniceni internet i kada napise-zavrsi megtrend i pali i da tu apsolutno ne znaci da se nudi validna diploma, kojom mozes da se zaposlis u inostranstvu-jer to nije tako bukvalno napisano, kao i da prvi primer ponude i drugi primer slogana pripadaju istoj marketinskoj kategoriji- koja ne obavezuje, iako u prvoj postoji cenovnik za odredjenu vrstu usluga-koja se posle tako i isporucuje!

ne moras sad one tvoje beskonacen nastavke-ja nisam bas toliko zaludna!

hvala na razmeni misljenja-nisam raspolozena za isterivanja na ovaj nacin-mada mi je sada jasnija tvoja metodologija, ako je to uopste bitno.


eli.lacrosse eli.lacrosse 21:54 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

ako tvoja sujeta to trazi!

Imam bezbroj loših osobina, ali, veruj mi, sujeta nije jedna od njih.
zelis nesto ruzno da mi kazes!

Ne, nisi u pravu.
pri svojim ubedjenjima

Probao sam da ne iznosim ubeđenja, već da vrlo precizno i nedvosmisleno iznesem činjenice. Mislim da sam vrlo retko iznosio sudove.
ja nisam bas toliko zaludna!

Ne znam na osnovu čega si zaključila da ja jesam. A, ni taj zaključak nije ispravan.
tvoja metodologija

Ovde si otišla predaleko. Ja zaista nemam svoju metodologiju.

Srdačan pozdrav, i dobro raspoloženje ti želim.
angie01 angie01 22:01 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

već da vrlo precizno i nedvosmisleno iznesem činjenice.


ti si izneo kako ti razumes zadatu problematiku!


hvala, u odlicnom sam raspolozenju, sto i tebi zelim, (bez emotikona, ovaj put, jer deluje cinicno!)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:05 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Neograničen internet po fiksnoj ceni!


poredjnje "neogranicenog interneta po fiksnoj ceni" i "kremica" sa reklamiranjem obrazovanja koje racuna na lakovernost (a koliko znam ima u zakonu to kad neko koristi neciju lakovernost i ne zastareva kao prevara), nije dobro poredjenje.

uopste, kako je u Srbiji regulisano reklamiranje obrazovanja? slicno kao zdravstvo, ili advokatura, ili moze kako oce gazda od skole?

eli.lacrosse eli.lacrosse 22:06 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

već da vrlo precizno i nedvosmisleno iznesem činjenice.

ti si izneo kako ti razumes zadatu problematiku!

Ne, ja sam izneo činjenicu da se u sloganu (ili poruci, kako hoćeš): "Šta ćeš ovde? Završi MEGATREND i pali!" ne može pronaći ni laž ni istina. Tek daljom analizom možemo doći do nekog rasuđivanja koje bi se moglo smatrati jednim ili drugim, ali ne tako da rektor Mića ostane bez mogućnosti da bilo koji zaključak porekne.
eli.lacrosse eli.lacrosse 22:13 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

poredjnje "neogranicenog interneta po fiksnoj ceni" i "kremica" sa reklamiranjem obrazovanja koje racuna na lakovernost (a koliko znam ima u zakonu to kad neko koristi neciju lakovernost i ne zastareva kao prevara), nije dobro poredjenje.

Ne poredim reklamiranje, Vesna. Govorim, ponovo, da se u sloganu: "Šta ćeš ovde? Završi MEGATREND i pali!" ne može pronaći ni laž ni istina. Govorim o formi koja je neobavezujuća. Rektor Mića ne laže jer ništa ni ne kaže. Zar to nije očigledno.

Užasno koliko energije trošim na ovo, a zaista me čeka posao u kojem uživam. Valjda je to "moja" tema, pa, kao, ne smem da odustanem.
blogovatelj blogovatelj 22:17 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Можда да би наведени Мића зарадио неке паре? Надам се да нећу морати сад да објашњавам шта су паре. Американци имају ону изреку: Suckers... there's one born every minute.

Мала показна вежбица за јачање духа (искрено се надам да је тело већ здраво):
1) пробати да се уместо "заврши Мегатренд" стави "попиј мало воде",
2) онда мало дуже размишљати на тему узрочно-последичних веза, и тек онда, и само ако још увек постоји потреба,
3) нешто откуцати.


E moj princi, jos nisi ukapirao da logika nju ne dodiruje.
blogovatelj blogovatelj 22:19 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

pazi kad mogu-to mi je spec-Rajerson juniversiti, Toronto!


Cuveni diplomac sa Rajersona. To u Torontu upisuje onaj ko ne moze nista drugo, odgovorno tvrdim.
Davie Davie 22:22 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))


jedino sto ne znamo da l ti neke skole i znanja imas-barem koliko zlobe!

Polako teta Andjo, nisam se ni hvalio da sam zvrsio neku skolu, pogotovo ne zaludni turizam ili neku laznu akademiju PU... a da sam zloban, nisam nista manje ili vise od vecine ovde prisutnih, nista manje od domatjica iz Smoronta
blogovatelj blogovatelj 22:28 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

pri tome, ja sa ovim izvucenim i boldovanim delovima- priznejem, ne kapiram poruku


Nisam ni sumnjao.
Poruka je da ponavljas jednu frazu do besvesti, bez mogucnosti da pronadjes sinonim ili ma kako drugacije formulises izmaglicu koja leluja tvojom sivom masom.
Valjda te na Rajersonu to naucili, koji je nista drugo nego toroncanski ekvivalent Megatrenda.
Davie Davie 22:28 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

I ako ne mozete ili ne zelite da ukapirate druga eli.alcrosea onda vam stavrno enma pomoci... dakle kad vam na TV-ju puste reklamu sa nekom zanosnom, vitkom i nadasve prsatom plavusom uz slogan "koristite nas preparat za mrsavljenje" jel' odmah pomislite da cete biti poput nje? Ili vam je oglasivac bas to rekao? Mislim, ko zna, mozda na tom Rajersonu ili na kakvoj takvoj ali nasoj Megableji bas to uce diplomce.
princi princi 22:35 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

kad vam na TV-ju puste reklamu sa nekom zanosnom, vitkom i nadasve prsatom plavusom uz slogan

Дај линк, немој си сиса.
maca22 maca22 22:37 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Davie
I ako ne mozete ili ne zelite da ukapirate druga eli.alcrosea onda vam stavrno enma pomoci... dakle kad vam na TV-ju puste reklamu sa nekom zanosnom, vitkom i nadasve prsatom plavusom uz slogan "koristite nas preparat za mrsavljenje" jel' odmah pomislite da cete biti poput nje? Ili vam je oglasivac bas to rekao?

Analogija bi bila kada bi Mičina reklama glasila "završi fakultet i pali" a dole slika Megatrenda, pa da mi pomislimo da će završetak baš Megatrende da ovede narod preko grane.

Davie
Mislim, ko zna, mozda na tom Rajersonu ili na kakvoj takvoj ali nasoj Megableji bas to uce diplomce.

A gde uče promašene analogije? :) I da li tu ima pomoći ili nema? :)
maca22 maca22 22:45 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

eli.lacrosse
Govorim, ponovo, da se u sloganu: "Šta ćeš ovde? Završi MEGATREND i pali!" ne može pronaći ni laž ni istina. Govorim o formi koja je neobavezujuća. Rektor Mića ne laže jer ništa ni ne kaže. Zar to nije očigledno.

NAravno da nije očigledno. Kad je očigledno nešto drugo. On je obećao da će Megatrend omogućiti paljbu, i mi smo glupi, a Mića je nedužan. Kako da ne...

Obratiti pažnju da nigde nisam rekla da smo glupi zato što tako shvatamo Mićinu poruku, niti da sam igde rekla da je on nedužan zato što je to napisao. To je samo u vašim glavama.

To mi se svidja.

"Budi Pera i lupaj."

"Draga moderacijo, nigde nisam rekao da baš Pera lupa." Baš me zanima da li bi se moderatori pokolebali.
Davie Davie 22:56 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Дај линк, немој си сиса.

Sisa sam, tim se dicim
maca22 maca22 22:57 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Davie
Дај линк, немој си сиса.

Sisa sam, tim se dicim

Sad će da ti traži fotku. :)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 22:58 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Govorim, ponovo, da se u sloganu: "Šta ćeš ovde? Završi MEGATREND i pali!" ne može pronaći ni laž ni istina. Govorim o formi koja je neobavezujuća. Rektor Mića ne laže jer ništa ni ne kaže


nisi u pravu. ne znam sta je to "neobavezujuca forma".

ako je laz suvise gruba kvalifikacija, onda se moze govoriti o obmani. o navodjenju. o ataku na lakoverne.

da ponovim, mene i dalje zanima, da li je obmanjivanje dozvoljeno u obrazovanju? kako su regulisane reklame u obrazovanju?

Davie Davie 23:02 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Sad će da ti traži fotku. :)

Nisam vam ja laka sisa
eli.lacrosse eli.lacrosse 23:05 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

"Šta ćeš ovde? Završi MEGATREND i pali!"

On je obećao da će Megatrend omogućiti paljbu

Vrlo čudna forma obećavanja.
princi princi 23:15 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Sad će da ti traži fotku. :)

Ију, Мацо, па ви сте већ изгледа прошли кроз праву голготу. А против кога, ако није тајна?
eli.lacrosse eli.lacrosse 23:21 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Re: jedino moguce:)))
Govorim, ponovo, da se u sloganu: "Šta ćeš ovde? Završi MEGATREND i pali!" ne može pronaći ni laž ni istina. Govorim o formi koja je neobavezujuća. Rektor Mića ne laže jer ništa ni ne kaže


nisi u pravu. ne znam sta je to "neobavezujuca forma".

ako je laz suvise gruba kvalifikacija, onda se moze govoriti o obmani. o navodjenju. o ataku na lakoverne.


Šta u dve rečenice: "Šta ćeš ovde? Završi MEGATREND i pali!" može da bude laž ili istina?
LAŽ ≠ NAVOĐENJE
Ne zasniva li se funkcionisanje naše države na "atacima na lakoverne"?

da ponovim, mene i dalje zanima, da li je obmanjivanje dozvoljeno u obrazovanju? kako su regulisane reklame u obrazovanju?

Protrči kroz petodelni odgovor na ovo tvoje pitanje:
1 2 3 4 5
maca22 maca22 23:25 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

eli.lacrosse
LAŽ ≠ NAVOĐENJE

Navođenje na lažan zaključak jeste laž.
Pa tamo imamo bele laži, sive laži, crne laži...
eli.lacrosse eli.lacrosse 23:29 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Navođenje na lažan zaključak jeste laž.

A to ne zavisi od onoga ko donosi zaključak?

Pa tamo imamo bele laži, sive laži, crne laži...

Artur Rembo - Samoglasnici

A crno, E belo, I rujno, O plavo,
U zeleno: tajna rođena vam tu je:
A, crn kosmat pojas muhâ što blistavo
Nad svirepim smradom kupe se i zuje,


Zatoni sene; - E, koplja gordih santi,
Belina čadora, cveće zanjihano;
I, krv ispljunuta, smeh što gnevno plamti
Na usnama lepim, u kajanju pjanom;


U, drhtanje kružno božanstvenih mora,
Spokoj pašnjakâ i stadâ, spokoj bora
Koje alhemijom stiču učenjaci;


O, vrhovna Truba, puna cike lude,
Mir kojim Anđeli i svetovi blude,
- Omega, Očiju moćnih modri zraci!


Laku noć svima.
maca22 maca22 23:34 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

eli.lacrosse
Navođenje na lažan zaključak jeste laž.

A to ne zavisi od onoga ko donosi zaključak?

:damdamdam...sprema se da zapljuje glupe donosioce zaključka:
- Ne.
maca22 maca22 23:38 28.03.2011

Re: jedino moguce:)))

princi
Sad će da ti traži fotku. :)

Ију, Мацо, па ви сте већ изгледа прошли кроз праву голготу. А против кога, ако није тајна?

E ovo je već primer zaključka koji isključivo zavisi od mašte, iskustva i svetonazora donosioca i samo je on za nju odogovoran. :)
princi princi 23:47 28.03.2011

Невиност без заштите

E ovo je već primer zaključka koji isključivo zavisi od mašte, iskustva i svetonazora donosioca i samo je on za nju odogovoran. :)

Сигуран сам да ће се напасТник већ самопрепознати.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 00:21 29.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Šta u dve rečenice: "Šta ćeš ovde? Završi MEGATREND i pali!" može da bude laž ili istina?
LAŽ ≠ NAVOĐENJE


heh, smesno mi da pisem, al ajd...:)

vidi, eli.lacrosse, studenti ne upisuju fakultet da bi stekli barokno obrazovanje ili filizofirali ispod masline na ponjavi ko stari grci, vec da bi se edukovali za neke poslove, odnosno stekli kvalifikaciju koja omogucava prohodnost za dalje napredovanje, u poslu, ili u daljem skolovanju.

"zavrsi megatrend" to nudi (kvalifikaciju), a ono "i pali" sugeriše, obmanjuje, laže, da sa tom kvalifikacijom možeš da odeš ili kako kažu u žargonu "da pališ". dakle, ako završavanje megatrenda ne omogućava diplomcu da ima prohodnost za dalje skolovanje u svetu, ili mu ne omogućava da sa tom kvalifikacijom se zaposli u nekoj inostranoj firmi, onda je reklama obmana za lakoverne.

a iskoriscavanje lakovernosti pominje se i u zakonu, al to bi trebali pravnici da guknu.

ne bih dalje da crtam:)

uzgred, u vremenu kada mnogo ljudi ima opravdan egzistencijalni strah, kada je tesko doci do posla, prodaja lazne nade onima koji bi da posao, ili dalje skolovanje traze izvan zemlje, u najmanju ruku nije eticna, posebno ako kosta i dosta vremena i puno para.

koliko kosta jedna godina megatrenda?
koliko megatrend ima studenata?






eli.lacrosse eli.lacrosse 06:59 29.03.2011

Re: jedino moguce:)))

vidi, eli.lacrosse, studenti ne upisuju fakultet da bi stekli barokno obrazovanje ili filizofirali ispod masline na ponjavi ko stari grci, vec da bi se edukovali za neke poslove, odnosno stekli kvalifikaciju koja omogucava prohodnost za dalje napredovanje, u poslu, ili u daljem skolovanju.

"zavrsi megatrend" to nudi (kvalifikaciju), a ono "i pali" sugeriše, obmanjuje, laže, da sa tom kvalifikacijom možeš da odeš ili kako kažu u žargonu "da pališ". dakle, ako završavanje megatrenda ne omogućava diplomcu da ima prohodnost za dalje skolovanje u svetu, ili mu ne omogućava da sa tom kvalifikacijom se zaposli u nekoj inostranoj firmi, onda je reklama obmana za lakoverne.


Ali bi se, sudeći po ovome, dalo zaključiti da budući studenti biraju šta će da upišu (ili bar da pokušaju da upišu) na osnovu poruke sa bilborda.
Pa, neće biti. Izbor fakulteta (da ne kažem – "životnog opredeljenja", kako su u neko vreme mog biranja, a verujem i tvog, to nazivali) je toliko složen, značajan, toliko zaokuplja celo biće mladog čoveka… da svako ko dozvoli da bude "naveden" na bilo šta, zbog jednog bilborda, ne zaslužuje ni da otpočne studije. Hajdemo dalje – u vreme kada sam ja bio u istoj situaciji postojalo je nešto što je nazivano "profesionalna orijentacija". U mom slučaju to je bio niz od desetak (besplatnih) "seansi" sa psihologom (u lokalnom Centru za socijalni rad), na kojima smo "prečešljavali" moje mogućnosti upisivanja i završavanja pojedinih fakulteta, mogućnosti zaposlenja, samoostvarenja… Kada pomislim da sam sa 17 godina, zbog "profesionalne orijentacije" čitao Abrahama Maslova, a da ovde dva dana raspravljamo o "iskorišćavanju lakovernosti" budućih studenata koji "pročitaju" bilbord i odluče čta će da rade u životu, čini mi se još izvasnijim da sa ovim društvom nešto nije u redu. Vesna, ti si, čini mi se, pomenula kremić. Da, u tom slučaju bilbord može da zavede. U slučaju fakulteta – ne.


EDIT:
sugeriše, obmanjuje, laže, da sa tom kvalifikacijom možeš da odeš

Da li bi bilo koji student Megatrenda koji bi bezuspešno pokušao da nađe posao u Londonu, mogao da, na osnovu poruke sa bilborda, poktene tužbu protiv rektora Miće i/ili Megatrenda i dobije povraćaj novca kojim je platio školarinu?
Laž je u tvom zaključku, Vesna (ma koliko on bio očigledan, i moj zaključak, i zaključak svih ostalih), a ne u Mićinoj poruci (u njoj je samo ne baš mnogo pameti).
angie01 angie01 09:02 29.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Cuveni diplomac sa Rajersona. To u Torontu upisuje onaj ko ne moze nista drugo, odgovorno tvrdim.


tvoje baljezganje poduprto besmislenim hejtom je slucaj za moderaciju.

te lazi iza kojih odgovorno stojis je lako proveriti,..jedino ti ne rece sta su tvoje kvalifikacije-sem sto ti je hobi da razmisljas:))))!
Davie Davie 15:58 29.03.2011

Re: jedino moguce:)))

te lazi iza kojih odgovorno stojis je lako proveriti,

Provereno, 23-ci na listi kanadskijeh univerziteta i koledza a 4-ti u Smorontu, odnos nesto kao univerzitet Union u Beogradu... nije lose teta Andjo, nije lose.
angie01 angie01 16:13 29.03.2011

Re: jedino moguce:)))

odnos nesto kao univerzitet Union u Beogradu..


ne brukaj se dalje!

zloba ti je izgleda jedina jaca strana!
automatic automatic 16:17 29.03.2011

Re: jedino moguce:)))

vidi, eli.lacrosse, studenti ne upisuju fakultet da bi stekli barokno obrazovanje ili filizofirali ispod masline na ponjavi ko stari grci,


Dakle, filozofija je aktivnost rezervisana za vikendicu i časove dokolice...

vec da bi se edukovali za neke poslove, odnosno stekli kvalifikaciju koja omogucava prohodnost za dalje napredovanje, u poslu, ili u daljem skolovanju.


Što je u filozofiji nemoguće...
ne bih dalje da crtam:)

Crtaj Vesna, crtaj, nećeš valjda opet po filozofiji...

Inače, najbolji političar kojeg je Srbija imala u poslednjih nekoliko decenija bio je upravo filozof...
Davie Davie 16:49 29.03.2011

Re: jedino moguce:)))

ne brukaj se dalje!

Teta Andjo, jel kod vas u selu bruka ako se kaze istina? Selo vam onda bas teska seljana, totalni pink.

Dakle, ubuduce ak'se falish falish se tako da ne mogu da te prozivaju, nista tamo neki turizmi, FPU-i, rajersoni itd., sve uopsteno... u suprotnom te loze blogovatelji, dejviji.

EDIT.Chika blogovatelje je nekad davno svrsio ETF kolko me secanje sluzi...
maca22 maca22 16:52 29.03.2011

Re: jedino moguce:)))

eli.lacrosse
Ali bi se, sudeći po ovome, dalo zaključiti da budući studenti biraju šta će da upišu (ili bar da pokušaju da upišu) na osnovu poruke sa bilborda.
Pa, neće biti. Izbor fakulteta (da ne kažem – "životnog opredeljenja", kako su u neko vreme mog biranja, a verujem i tvog, to nazivali) je toliko složen, značajan, toliko zaokuplja celo biće mladog čoveka… da svako ko dozvoli da bude "naveden" na bilo šta, zbog jednog bilborda, ne zaslužuje ni da otpočne studije.

Pa dobro, mi se brinemo za nevredne tvoje paznje.
nikolic777 nikolic777 19:43 29.03.2011

Re: jedino moguce:)))

To u Torontu upisuje onaj ko ne moze nista drugo, odgovorno tvrdim.


Blogovatelju,

nemoj da ocenjujes i da licitiraš sa tuđim obrazovanjem i kvalifikacijama, tebe niko nije pitao šta si i da li si nešto završio, niti to ikoga ovde zanima...

posle, ako dodje do sankcionisanja, vrištiš, vređaš se i šta sve ne...
angie01 angie01 20:51 29.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Dakle,


ti ko pijani portir, koji mrzi sve zapolsene koji prolaze pored njegove kucice, jer nikada nece da dobaci do njihove kacelarije, baljezga zeni, kako su oni svi bez/veze, a da njega nema, ne bi ni firme bilo!
eli.lacrosse eli.lacrosse 22:56 29.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Pa dobro, mi se brinemo za nevredne tvoje paznje.

Vidi, ja nemam ništa protiv da ostaviš svoj broj telefona, da bi ti se svi "nevredni moje pažnje", prevareni rektor-Mićinim premudrim i nedvosmislenim obećanjem, javili i dopustili ti da pokažeš svoju brigu za njih.
bene_geserit bene_geserit 05:50 30.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Ryerson je za UofT slicno kao FON za ETF, tj. treca liga (nije bas poslednja liga kao Megatrend).
Ali to ne znaci da treba generalizovati stvari: svi znamo da ima pametnijih/vrednijih ljudi koji zavrse losiji univerzitet i obrnuto, radi se samo o proseku.

Ja vise imam problem sa bavljenjem marketingom kao takvim - deluje mi onako kao tracenje ljudske inteligencije (mada mi i ono cime se ja bavim ponekad tako izgleda). Mislim, nije bas da ce civilizacija da procveta zahvaljujuci tome.
kukusigameni kukusigameni 07:50 30.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Mislim, nije bas da ce civilizacija da procveta zahvaljujuci tome.


Ako tako gledas onda ni fizika bas ne "procvetava" civilizaciju.

maca22 maca22 08:30 30.03.2011

Re: jedino moguce:)))

eli.lacrosse
Pa dobro, mi se brinemo za nevredne tvoje paznje.

Vidi, ja nemam ništa protiv da ostaviš svoj broj telefona, da bi ti se svi "nevredni moje pažnje", prevareni rektor-Mićinim premudrim i nedvosmislenim obećanjem, javili i dopustili ti da pokažeš svoju brigu za njih.


O cemu pricas? Mi ovde komuniciramo na blogu, ili imas nesto protiv toga, mozda smatras blog mora biti prostor samo za tvoja izlaganja, tvoje poglede na stvari (one vredne tvoje paznje), drugi neka idu???
angie01 angie01 08:39 30.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Ryerson je za UofT slicno kao FON za ETF, tj. treca liga


a ti si to strucno procenio/la????

Fon i etf su pre svega fakulteti razlicitog usmerenja,te u tom smislu neuporedivi!

a za RY,
kao prvo ima akreditaciju na svtskoj listi-znaci, prepoznatljiv je svuda u svetu, drugo kotira se kao treci u TO, a ono najvaznije-zavisi sta na kom univerzitetu zavrsavas-oni ocene, tj akreditaciju dobijaju za sve smerove-kao univerzitet u celini,a po pojedinacnim bi sve to izgledalo drugacije-moja konkretna spec ne postoji ni na jednom drugom i kao takav, jedini daje licencu!

prosto ne kapiram ovu raspravu-koja je u najmanju ruku patoloski maliciozna- ne znam sta ste vi ostali, sto dajete procene zavrsili i da l je to isto tako procenljivo-na ovaj nacin!

ja sam za moje dobila verifikaciju svetske agencije-sto i vama zelim i toliko o tome!
angie01 angie01 08:43 30.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Ja vise imam problem sa bavljenjem marketingom kao takvim - deluje mi onako kao tracenje ljudske inteligencije (mada mi i ono cime se ja bavim ponekad tako izgleda). Mislim, nije bas da ce civilizacija da procveta zahvaljujuci tome.



ne znam sta bi bila terapija za takvo stanje!:))))


nadam se da je tvoja profesija nesto sto te cini srecnim!

blogovatelj blogovatelj 16:53 30.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Blogovatelju,

nemoj da ocenjujes i da licitiraš sa tuđim obrazovanjem i kvalifikacijama, tebe niko nije pitao šta si i da li si nešto završio, niti to ikoga ovde zanima...

posle, ako dodje do sankcionisanja, vrištiš, vređaš se i šta sve ne...


Sta je ona zavrsila takodje nikoga ne zanima, pa se nisi obrusio na nju, ako smem da primetim.
To sto "vristim" je samo moja pobuna kada jedan bloger selektivno tretira druge blogere, kao sto sam u ovom komentaru jasno i dokazao.
Hajde malo i da obrazlozim, da ne bude pisao sam bez veze.
Vrednost neke obrazovne ustanove odredjuje to sta njeni studenti posle stecenog obrazovanja u toj ustanovi postizu na profesionalnom planu.
Od 2003. godine postoji tzv "Sangajska lista" tj rangiranje univerziteta na svetskom nivou.

Izvolite link sa listom kanadskih univerziteta

Kao sto se da videti, Rajerson nije medju prva 23 univerziteta u Kanadi. O nekom svetskom rangu da i ne govorim.
Mozete otici i na home page, pa traziti rangiranje univerziteta po svetu.
Samo da dam jedan primer kolika je vrednost ovih koji su na listi.
Sedmo mesto u Kanadi je U of Waterloo koji se nalazi u neposrednoj blizini mesta u kome zivim i koji je za oblast tehnike zakon.
Ovo opet ne tvrdim bez veze, jer odmah preko puta ulice gde je U of W lociran nalazi se imperija koja godisnje pravi promet od preko 30 milijardi dolara. Pre dvadesetpet godina to je bila mala privatna firma sa ljudima koji su tu zavrsili fakultet i kako se firma razvijala, pocinjali su da primaju jos ljudi koji su takodje tu stekli diplome. Firma se zove RIM (Research in Motion) i pravi BlackBerry smartphones. Rejting te firme dize ugled ovog univerziteta u nebesa. Onda druge svetske firme (McAfee, Sybase, Agfa itd) to vide, pa pocinju da otvaraju svoja predstavnistva i rejting univerziteta raste.
U of W na listi tehnickih fakulteta zauzima mnogo vise mesto od ovoga koje u globalnoj listi ima, jer najbolje razultate njegovi studenti postizu u tehnickim disciplinama. Prosetajte malo po lokaciji na koju moj link pokazuje i videcete.
A od pre nekoliko godina na par stotina metara odatle se spakovao i cuveni Google, pa onda pretpostavite koliko ce mu tek sada rejting skakati i ko ce sve poceti da dolazi tu.
eli.lacrosse eli.lacrosse 17:29 30.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Pa dobro, mi se brinemo za nevredne tvoje paznje.

Mi ovde komuniciramo na blogu

Ok, vi se brinete i vi komunicirate. Da li perisrate sebi, govorite u ime neke organizacije ili je nešto treće u pitanju? Voleo bih da znam kako to brinete o "nevrednima moje pažnje", zabludelim, naivnima koje je prevarilo rektor-Mićino "obećanje": "Šta ćeš ovde? Završi MEGATREND i pali!".

tvoje poglede na stvari

O mojim pogledima ne znate bač ništa. Ovde ih nisam izneo.
maca22 maca22 17:48 30.03.2011

Re: jedino moguce:)))

eli.lacrosse
tvoje poglede na stvari

O mojim pogledima ne znate bač ništa. Ovde ih nisam izneo.

eli.lacrosse
svako ko dozvoli da bude "naveden" na bilo šta, zbog jednog bilborda, ne zaslužuje ni da otpočne studije.
angie01 angie01 18:04 30.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Sta je ona zavrsila takodje nikoga ne zanima


pa vidim, ti se ubi od zainteresovanosti, patoloski pokusavas da dokazes nesto sto nema veze sa zivotom!

manijaklno i opsesivno se kacis na moje komenatre- a nikada ti se nisam obratila, jer ti blog sluzi samo za izivljavanje i uglavnom prdis po njima neke glupostu, samozadovoljan sto od slicnih mrzitelja dobijas tapsanje po ledjima-to je jadno!

prvo-sta te briga za mene,

drugo-licnim uvredama samo dokazujes svoju inferijornost i frustracije!

da je drugacije, ti bi normalno iskazao svoje ne slaganje kakvo god da je, bez potrebe da vredjas na licnoj osnovi- pri tome, niti se poznajemo, niti bilo sta validno znas o meni-jer ugalvnom baljezgas!

i u ovom slucaju si nepotrebno utrcao u moj dijalog sa eli-sa samo jednom jedinom idejom-da pokazes svoju mrznju!

sedis tamo u nekoj kanadskoj vukojebini i mrzis, jer te jedino to cini srecnim!


( btw-nisi nam rek'o-kako se kotira tvoj univerzitet!:)

ovo nije bilo pitanje!

(sto se tih lista tice-veoma su razlicite, npr ovakva, ako je uopste bitno!)
nikolic777 nikolic777 18:16 30.03.2011

Re: jedino moguce:)))


Hajde malo i da obrazlozim, da ne bude pisao sam bez veze.



nema šta da se obrazlaže, jer to nije tema ovog posta i služi isključivo da bi diskvalifikovao blogerku i omalovažio je, što je nekorektno i maliciozno

pa se nisi obrusio na nju

infantilno

probaj da se malo manje udružuješ po blogovima i obračunavaš kao dete predškoloskog uzrasta

na nju se nisam brecnuo, jer te nije ničim ni izazvala ni uvredila...



eli.lacrosse eli.lacrosse 23:02 30.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Svako ko dozvoli da bude "naveden" na bilo šta, zbog jednog bilborda, ne zaslužuje ni da otpočne studije.

Ovo je "pogled na stvari"??? Ok, neka bude da jeste. Da li misliš da neko ko želi da, posle dvanaest godina, svoje školovanje produži za još najmanje četiri, tu odluku donosi na osnovu jednog bilborda?

A i ne dobih odgovor ni na jedno pitanje koje sam postavio:
Da li perisrate sebi, govorite u ime neke organizacije ili je nešto treće u pitanju?

Kako to brinete o "nevrednima moje pažnje", zabludelim, naivnima koje je prevarilo rektor-Mićino "obećanje": "Šta ćeš ovde? Završi MEGATREND i pali!"?

maca22 maca22 23:07 30.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Ispade jos da je ok lagati, jer nagadjamo da niko nece nasesti.

Mi smo oni koji smatramo da Mića laže (obećava, sugeriše) i da je to loše.
eli.lacrosse eli.lacrosse 23:18 30.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Mi smo oni koji smatramo da Mića laže (obećava, sugeriše) i da je to loše.

Obećava = laže = sugeriše ?????
maca22 maca22 23:32 30.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Mislim da umesto znaka jednakosti treba da stavite integral. Ili neki limes. Laže*limes kad sugestija teži sigurnosti od sugestije. Pa onda vidi da li se dobija obećavanje. :)
eli.lacrosse eli.lacrosse 23:36 30.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Mislim da umesto znaka jednakosti treba da stavite integral. Ili neki limes. Laže*limes kad sugestija teži sigurnosti od sugestije. Pa onda vidi da li dobijate obećavanje. :)

Sada ja ne uspevam da pratim tok tvojih misli. Hajde da pojednostavimo:

Francuska je u Aziji. – LAŽ
Francuska je u Evropi. – ISTINA
Francuska nije u Aziji. – ISTINA

Šta ćeš ovde? Završi MEGATREND i pali! – LAŽ
????? – ISTINA

Pomozi mi da shvatim.
bene_geserit bene_geserit 04:13 31.03.2011

Re: jedino moguce:)))

kukusigameni
Mislim, nije bas da ce civilizacija da procveta zahvaljujuci tome.

Ako tako gledas onda ni fizika bas ne "procvetava" civilizaciju.

Ceo sistem u Severnoj Americi je tako napravljen da tera pametnu decu da se bave trgovinom, menadzmentom, advokaturom, marketingom i sl. A kada je i pozeljno baviti se necim od cega covecanstvo dugorocno ima koristi, tipa medicina, onda se to besomucno komercijalizuje i obesmisljava.
A prirodnim naukama niko ne zeli da se bavi - to je za induse, kineze i istocno evropljane.
kukusigameni kukusigameni 07:21 31.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Ceo sistem u Severnoj Americi je tako napravljen da tera pametnu decu da se bave trgovinom, menadzmentom, advokaturom, marketingom i sl.


U tom slucaju je angie01 "pametno dete".
maca22 maca22 13:57 31.03.2011

Re: jedino moguce:)))

eli.lacrosse
Pomozi mi da shvatim.

Eli, salila sam se sa tim limesima. :)

Smatram da je taj slogan naveo ljude da misle nesto sto je laz (da je ta diploma svemocno upotrebljiva da se pali) i time ih obmanuo.

Sad znam, ti ces strucno dokazati da iza tog veznika "i" ne sledi nesto sto proistice iz uslova pre veznika, vec da to moze biti puko, nepovezano, nesulovljeno nabrajanje....
Ok, ti dokazi svoje, a meni (nama koji parolu vidimo kao obmanu) pusti da mislimo to sto mislimo. Ne moras nas ubediti, a ni mi tebe.
eli.lacrosse eli.lacrosse 15:12 31.03.2011

Re: jedino moguce:)))




Još samo da nam otkriješ (nama koji verujemo da rektor Mića ne stavlja laži na bilbord) kako to brinete o "nevrednima moje pažnje"?
maca22 maca22 15:26 31.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Ljutimo se na Micu.
eli.lacrosse eli.lacrosse 15:37 31.03.2011

Re: jedino moguce:)))

Ljutimo se na Micu.

Mislim da je bolje ljutiti se na one koji su toliko naivni da ih je rektor Mićina poruka navela na krivi trag i obmanula. Evo razloga (link vodi do mog posta, al' mi je glupo da samoge sebe kopi-pejstam).

I, naravno, treba se ljutiti na one zbog kojih sadašnji i budući studenti gotovo da nemaju nikakav izbor.
blogovatelj blogovatelj 08:03 02.04.2011

Re: jedino moguce:)))

tvoje baljezganje poduprto besmislenim hejtom je slucaj za moderaciju.


Ti godinama na ovom blogu nadogradjujes svoj imidz promisljanjem kako je svaki problem ovog sveta moguce resiti moderacijom.
Zasto bih te mrzeo dilber-teto?
Koji ja to razlog imam da te mrzim?
Ako ti kazem da ti je razmisljanje pogresno, mozes me ignorisati, mozes mi odgovoriti, mozes me psovati, kako ti volja.
Ali da meni na trista blogova isto toliko blogera kaze da nisam u pravu, zamislio bih se.
A ti kako 'oces...
blogovatelj blogovatelj 08:39 02.04.2011

Re: jedino moguce:)))

( btw-nisi nam rek'o-kako se kotira tvoj univerzitet!:)

ovo nije bilo pitanje!


Posle reci da nemas visestruku licnost u sebi.
Prvo me pitas nesto, a odmah u sledecoj recenici kazes da to nije bilo pitanje?!
Da ti ponovim opet, ne bi li mozda ukapirala,
Nije bitno koju je neko skolu zavrsio, bitno je koliko je naucio u toj skoli. Ili bilo kojoj drugoj.
Moja profesija su izmedju ostalog kompjuteri. Za dvadesetak godina rada sreo sam puno ljudi koji manje ili vise znaju o tome. Covek koji je najvise znao zavrsio je informatiku u Zrenjaninu.
Kada se nesto radi zato sto se voli, to ne moze da ostane bez rezultata.
Jer, ne uci skola coveka, covek uci sam.
Nije bitan tvoj Rajerson, bitno je to sto si ti tamo otaljavala ispite, ne udubljujuci se u sustinu.

A ja sam zavrsio elektrotehniku na FTN-u u Novom Sadu i nije me sramota da to priznam. Ne bih ovo pominjao, ali si pitala..
Ponavljam, mislim da skola nije bitna, nego onaj ko skolu uci. Dilan ima samo par ispita polozenih na koledzu pa je genije, a i Bregovic, Gejts i Stiv Dzobs su apsolventi, ali im je to bilo vise nego dovoljno da postignu svetski uspeh
angie01 angie01 13:38 02.04.2011

Re: jedino moguce:)))

Nije bitan tvoj Rajerson, bitno je to sto si ti tamo otaljavala ispite, ne udubljujuci se u sustinu.


e, hebote bolesniku,..a ti bas znas sta sam ja i kako radila????

tvoj novosadski je super i ti si sa puno iskustva i ljubavi covek od znanja, a ja sa dva BU i nekim spec od kojekuda-i porilicnim iskustvom u poznatim firmama i zavrsenim projektima- sam eto bez/veze:))))) i ti si taj koji to treba da proceni:))))

tebi bre treba neki doca!!!

kada vec meni savetujes da se obazirem na ovakve napade tebi slicnih- je l to onda znaci da se jos vise vaze misljenja savim normalnih blogera, kojima uopste nije jasno, sta ti sa tvojim glupistima radis ovde-ili se opet, u tvom slucaju ne vazi!:))))


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana