Društvo| Politika

Zašto od Đinđića pravimo sveca?

Predrag Azdejković RSS / 30.03.2011. u 17:38

Pre čitanja ovog teksta pogledajte ovaj video klip:

 

 

Da li vidite neku veliku razliku između ekipe Peščanika danas i svih onih tetki koje su nosile Slobinu sliku i celivale je na mitinzima? Ne. I jedno i drugo je nekritično sagledavanje ličnosti, kreiranje idola, proglašavanje za sveca... sve ono što srpski narod obožava, od klopanja po sa'ranama do bacanja na kovčeg uz kuknjavu. Ali čemu to služi, naročito u slučaju Zorana Đinđića?

U slučaju ekipe Peščanika verujem da ima dosta osećaja krivice, pa se sada polivaju pepelom, ali generalno tu ima nekrofilije, opravdavanja za neuspehe i ono što je u srpskom narodu najpopularnije svađanje bliže i dalje rodbine oko nasledstva.Da krenemo redom. Još je pokojna Biljana Kovačević Vučo naglašavala da su Đinđića za života previše kritikovali, što i jeste posao NVO sektora, ali preko noći Zoran Đinđić je postao najbolje stvorenje na svetu i zaboravljeni su njegovi gresi (od vola na Palama do veronauke u školama). I onda kreću hvalospevi, recitacije, nošenje štafeta, stojanja mirno tri minuta, citiranja pametnih izjava i naravno da se sve to divno i slatko urušilo pred našim očima i postalo youtube hit. Hvala DS omladinki koja nam je pokazala svu glupost onoga što se radi tog 12. marta širom zemlje Srbije.

Zoran Đinđić je savršen za opravdavanje neuspeha. Udovica Đinđić je ove godine izjavila da je Zoran Đinđić živ mi bi već bili u Evropskoj uniji. I zamislite u tu izjavu veruje ogromna većina ljudi. Žao mi je, ali ja nisam jedan od njih, jer u to mogu da veruju samo naivni. Za sve naše neuspehe je krivo ubistvo Đinđića?! Savršeno opravdanje. Da mi nisu odsekli nogu, ja bih trčao maraton, ali... I mi to gutamo kao tabletice i još verujemo to. Izvinite, ali molim vas probudite se i prekinite da živite u zabludama i u prošlosti.

Na kraju ono što najviše volimo, svađa oko nasledstva. Čiji je Đinđić? DS, LDP ili Peščanik? LDP je šetao za Đinđića, mediji ignorisali, LDP je ljut jer nisu mogli politički da profitiraju na Đinđiću... Peščanik je uzimao donacije za film o političkoj pozadini atentata i na kraju sklepali nešto što se ne može nazvati filmom. Da, Đinđić kao moneta za političko, NVO ili koje god profitiranje. Kad smo već kod nasledstva, tužbu su podigle majka i sestra i svi se u sebi pitaju zašto tu nema udovice Đinđić, ali nekako nemaju hrabrosti da to pitanje javno postave... pa evo ja se pitam!

Meni lično Zoran Đinđić nije bio ni simpatičan ni antipatičan. Žao mi je zbog ubistva i želim da se ubice, nalogodavci i inspiratori zaključaju daleko od očiju javnosti na dug period vremena, ali u mom rečniku pored izraza srpski političar stoji jednostavno objašnjenje - zlo i naopako, tako da sebi ne bih dozvolio luksuz pravljenja hvalospeva ni o kom političaru. Zbog ovih nekrofila i lešinara koji se hrane na truplu Zorana Đinđića, meni je on postao odvratan i pri samom spomenu njegovog imena meni je muka. Gadite mi se, jer ste nesposobni i paraziti koji opstajete samo od životne energije drugih. Odvratni ste!

Predrag M. Azdejković
www.azdejkovic.com

 



Komentari (282)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zekapijevodicu zekapijevodicu 17:44 30.03.2011

u pravu si, ali preteruješ ...

Zbog ovih nekrofila i lešinara koji se hrane na truplu Zorana Đinđića, meni je on postao odvratan i pri samom spomenu njegovog imena meni je muka. Gadite mi se, jer ste nesposobni i paraziti koji opstajete samo od životne energije drugih. Odvratni ste!



pravi si Balkanac. Nemaš mere.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:48 30.03.2011

Re: u pravu si, ali preteruješ ...

pa posle sedam godina čovek popizdi...
Filip2412 Filip2412 17:49 30.03.2011

Re: u pravu si, ali preteruješ ...

pravi si Balkanac. Nemaš mere.
Homo Balcanicus
zekapijevodicu zekapijevodicu 17:55 30.03.2011

Re: u pravu si, ali preteruješ ...

Predrag Azdejković
pa posle sedam godina čovek popizdi...



ma ... da. razumem. al' priznaj da si ovo pisao iz besa (koji nikad nije opravdan), a bes ne piše ni lepo, ni pametno ... mislim da nisi dobro odmerio kritiku. a kritika je na mestu.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:56 30.03.2011

Re: u pravu si, ali preteruješ ...

ja sve pišem iz besa ili strasti

taki sam po celom telu, strasan
zekapijevodicu zekapijevodicu 17:59 30.03.2011

Re: u pravu si, ali preteruješ ...


Predrag Azdejković
ja sve pišem iz besa ili strasti taki sam po celom telu, strasan



ah ... takav sam i ja, ali sam na drugoj strani ...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:16 30.03.2011

Re: u pravu si, ali preteruješ ...

pa posle sedam godina čovek popizdi...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:10 30.03.2011

Re: u pravu si, ali preteruješ ...

Predrag Azdejković


taki sam po celom telu, strasan


strasko, dobar ti je teks', lajk.

volim tvoje politicke teks'ove, skoro sa svakim aj ajdentifaj.
loader loader 23:03 30.03.2011

Re: u pravu si, ali preteruješ ...

Predrag Azdejković
ja sve pišem iz besa ili strasti


Čemu onda kuknjava na ove što rade to isto, samo na malo drugačiji način?


A za Đinđića... Uh... Toliki obožavatelji se nakon njegove smrti stvoriše!
Uvek su u životu iskazivali beskompromisnu borbu za svoj cilj? Vole ds? Vole demokratiju? Vole filozofiju? Vole...?!

C, c, c, c, ...

Pa, to je isti narod kojio je ovde bio, govorio, glasao - sve ove-one godine!
Mora da je došlo do masovne autokritike!

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:11 30.03.2011

Re: u pravu si, ali preteruješ ...

Čemu onda kuknjava na ove što rade to isto, samo na malo drugačiji način?


tako što nije bitno kako, već šta...
NNN NNN 23:18 30.03.2011

Re: u pravu si, ali preteruješ ...

Filip2412
pravi si Balkanac. Nemaš mere.
Homo Balcanicus
Homos Balcanicus
loader loader 23:29 30.03.2011

Re: u pravu si, ali preteruješ ...

Azdejkovich:

tako što nije bitno kako, već šta...

Suštinska formalnost, formalna suština... Često se iza naizmeničnog mešanja "šta" i "kako" krije prava požuda prema najsladostrasnijima u čoporu. Nek je i tako. Važno je da ima neke kreacije.



margos margos 01:10 31.03.2011

Re: u pravu si, ali preteruješ ...

tako što nije bitno kako, već šta...

Bitno je i šta i kako.
Da citiram omiljenog Tomu Bebića:
''Vrijede li lijepe priče ako ih netko riče?''

Isti taj Đinđić je govorio dosta mudrih stvari - životno važnih, na način koji intelektualcima nije odgovarao, pa su ga čerečili i kritikovali, a oni manje intelektualni, odmah bi se uplašili što neki političar priča razumljivo i iza toga tražili skriveni zez.
fantomatsicna fantomatsicna 08:15 31.03.2011

Re: u pravu si, ali preteruješ ...

BebaOdLonchara
pa posle sedam godina čovek popizdi...


Ja već posle tvog prvog bloga
Mislim od Pedjinog jelte
wukadin wukadin 10:06 31.03.2011

Re: u pravu si, ali preteruješ ...

A kad sam pročitao tekst mogu reći samo: SVAKA ČAST!
Za ovako nešto treba imati cojones grandes, posebno ako nisi predstavnik tzv. Prve Srbije.
Sad ti shvati kompliment kako hoćeš
Filip2412 Filip2412 17:47 30.03.2011

...

Svaka cast Djindjicu, nek mu je laka zemlja.

Medjutim, za Srbiju tragedija atentata je pre svega u tome sto je ubijen premijer (pa makar i najgori covek bio). Ta bolna cinjenica nas definise kao banana zemlju i to je ono o cemu treba razmisljati, zasto i kako se desilo a ne praviti sveca od Zorana i bubesati nekakve njegove izjave napamet kao oni bolidi iz podmlatka DS.

preporuka za tekst

da je Zoran Đinđić živ mi bi već bili u Evropskoj uniji
tuzno pojednostavljivanje.... ja licno mislim da bi Djiki brzo otisao u opoziciju i da bi jadan posiveo od danasnje politike a mi bi smo bili tacno tu gde jesmo. Pa on nikada nije bio popularan i samo naivan moze verovati da bi se Zoran duze zadrzao na vlasti

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:51 30.03.2011

Re: ...

Slažem se...
jedan.kub jedan.kub 17:31 31.03.2011

Re: ...

Najgore je to

da je Zoran Đinđić živ mi bi već bili u Evropskoj uniji

tuzno pojednostavljivanje.... ja licno mislim da bi Djiki brzo otisao u opoziciju i da bi jadan posiveo od danasnje politike a mi bi smo bili tacno tu gde jesmo. Pa on nikada nije bio popularan i samo naivan moze verovati da bi se Zoran duze zadrzao na vlasti

sto nam nisu ostavili tu mogucnost da se sami uverimo.
Mediji podlezu opstoj psihozi u drustvu, ne trude se da budu objektivni ako se vec ne bave istrazivackim novinarstvom.

sybil sybil 03:39 01.04.2011

Re: ...

otisao u opoziciju

ne bi otisao u opoziciju. on se spremao da preuzme policiju, vojsku i televiziju, a to u Srbiji znaci sigurnu vlast, zato su ga ubili.
Filip2412 Filip2412 05:05 01.04.2011

Re: ...

sybil
otisao u opoziciju

ne bi otisao u opoziciju. on se spremao da preuzme policiju, vojsku i televiziju, a to u Srbiji znaci sigurnu vlast, zato su ga ubili.
i sve to uz jako slabu podrsku naroda, kako, na silu? Narod bre nije voleo Zorana, zato su i morali tunjavog Kostunicu da podmetnu.

sto nam nisu ostavili tu mogucnost da se sami uverimo.
ne znam sto nisu, uglavnom treba nevidjeno naivan biti pa verovati da je Zoki bio supermen a oko njega sve pokvareni. Pa evo njegovi su na vlasti i sta? Svi su oni zli i pokvareni i nesposobni? Pa kako bi Zoran sve to postigao onda sam samcat?


Plus, Zoran je nekakv tvrd stav o Kosovu imao bas pre atentata, a on nije bio mutan lik tako da ne vidim kako bi sa tim problemom izasao na kraj i kako bi se objasnio sa Zapadom koji Srbiji ocigledno nije imao nameru da nudi nikakav kompromis oko teritorije.

Sadasnja vlast bolje saradjuje sa zapadom nego sto bi Zoran. E sad, na unutrasnjem planu mozda bi on bolje radio protiv korupcije (mada su mu ekipa bili isto sve korumpirani i mutni likovi, janusevic kolesar afera, pa miki kostic...) ali ajde recimo da verujem kako bi on dosledniji bio u borbi protiv korupcije, medjutim opet kako? Kojim i cijim glasovima? Pa da nije mutavog Tadica demokratska bi izgubila od DSS i radikala jos davno.

A sa Zoranom se ne bi nikako odrzali na vlasti. Oni sa Zoranom nisu cisto ni dobili izbore nikada nego sa Kostunicom koji je kao mutan i nedorecen plus nacionalista mnogo drazi bio ljudima i videli su ga kao laganiji prelaz sa Slobe.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:02 30.03.2011

.

Žao mi je zbog ubistva i želim da se ubice, nalogodavci i inspiratori zaključaju daleko od očiju javnosti na dug period vremena-ZAUVEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alselone alselone 18:29 30.03.2011

Re: .

Jelena Pavlović
ZAUVEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


jebote!

sad kad krenu pateticari. U inat svima i uprkos svemu...
fantomatsicna fantomatsicna 08:24 31.03.2011

Re: .

sad kad krenu pateticari. U inat svima i uprkos svemu...

Mali Trol

Šta se opet desilo sa Veronikom? Baš je dosadno bez nje
alselone alselone 08:31 31.03.2011

Re: .

fantomatsicna

Šta se opet desilo sa Veronikom? Baš je dosadno bez nje


Posle one kampanje udruzenih koalicionih snaga se ne javlja.
gorran2 gorran2 18:05 30.03.2011

Baba gori, a selo se češlja

Zašto od Đinđića pravimo sveca?

Zato što nemamo moralne snage i lucidnosti da se uhvatimo u koštac sa stvarnom problemima.
Umesto toga, samo nam bacaju koske

Sloba ili Vuk
Đinđić ili Koštunica
Amerika - NATO ili Rusija

i slične digresije, na koje se arče intelektualni resursi.
zekapijevodicu zekapijevodicu 18:08 30.03.2011

Re: Baba gori, a selo se češlja

gorran2
Zašto od Đinđića pravimo sveca?Zato što nemamo moralne snage i lucidnosti da se uhvatimo u koštac sa stvarnom problemima.Umesto toga, samo nam bacaju koskeSloba ili VukĐinđić ili KoštunicaAmerika - NATO ili Rusija



marketing menadžeri ili radnička klasa?
gorran2 gorran2 18:12 30.03.2011

Re: Baba gori, a selo se češlja

marketing menadžeri ili radnička klasa?

Ma, mi to sami sebe zamajavamo, svesni svoje bede i svoje podlosti. Ne želimo da se pogledamo u ogledalo, i uvek nam je neko drugi kriv.

A da postoje profesionalni spin-majstori, to je činjenica.
Ali, nije presudna.
niccolo niccolo 19:18 30.03.2011

Re: Baba gori, a selo se češlja

Slažem se sa ovim što reče Goran na početku. A i sa onim što je Peđa napisao u tekstu...
zekapijevodicu zekapijevodicu 20:25 30.03.2011

Re: Baba gori, a selo se češlja

gorran2
A da postoje profesionalni spin-majstori, to je činjenica.Ali, nije presudna.


Jedna činjenica nikad nije presudna. Za presudu, uvek ih je više.

Kakvi su to spin majstori?
dragan7557 dragan7557 20:46 30.03.2011

Re: Baba gori, a selo se češlja

i slične digresije, na koje se arče intelektualni resursi.

Ne može se arčiti ono čega nema.

cerski
gorran2 gorran2 22:55 30.03.2011

Re: Baba gori, a selo se češlja

Kakvi su to spin majstori?

Ima ih mnogo, i raznih vrsta. Ali, pomenuću samo ovu ekipu na vlasti - oni su izgradili kompetnu virtuelnu realnost koji su nazvai "Srbija", u kojoj se radi na evrointegracijama, u kojoj postoji realna privreda, u kojoj se hapse korupcionaški banditi, i u kojoj se provode "reforme" od kojih će sve procvetati i svima biti bolje.

I onda, hajde da im oprostimo što nas, građane, pokušavaju da uvuku u tu svoju virtuelnu realnost, ali oni to pokušavaju i sa Evropskom unijom. Zato su dobili dopunski "upitnik" sa preko 400 pitanja.
mrdax mrdax 22:59 30.03.2011

Re: Baba gori, a selo se češlja

Zato su dobili dopunski "upitnik" sa preko 400 pitanja.


Od kojih na jedno 20 suštinskih Srbija ne može da odgovori u narednih 10 godina kao kada i kako će vratiti otetu imovinu posle WWII.

blogov_kolac blogov_kolac 23:05 30.03.2011

Re: Baba gori, a selo se češlja

gorran2
Zašto od Đinđića pravimo sveca?

Zato što nemamo moralne snage i lucidnosti da se uhvatimo u koštac sa stvarnom problemima.
Umesto toga, samo nam bacaju koske

Sloba ili Vuk
Đinđić ili Koštunica
Amerika - NATO ili Rusija

i slične digresije, na koje se arče intelektualni resursi.
E bas obratno: nije problem sto smo oko takvih stvari gubili ogromno vreme i energiju, vec sto smo vecinski na kraju takvih "nametnutih dilema" uvek prelamali katastrofalno i birali neuporedivo losije opcje. Kolektivna zatupljenost i dezorjentisanost, nacionalna elita potpuno nedorasla izazovima sveta i veka u kojem zivimo i do kraja dobro odradjen posao sludjivanja naroda su zasluzni sto smo zadnjih cetvrt veka kao nacija na velikim raskrsnicama uporno pravili strateski gledano nepopravljivo lose izbore (i to bas tamo gde je izbor ustvari bio krajnje jednostavan), i posle toga nikakva moralna snaga ili lucidnost nisu bili od velike pomoci. Uz sve njihove takoreci opstepoznate mane, Draskovic u odnosu na Milosevica ranih 90'ih, Djindjic u odnosu na Kostunicu posle 2000 i Amerikanci u odnosu na Ruse kao (postkomunisticki) glavni strateski partner su izbor koji vecinska Srbija nikada nije nacinila, i platila je i placa strasnu cenu za to. Nece biti da su bas svi oni istocnoevropski i ex-SSSR azijski narodi koji su izabrali ruski model i oslonac kao ideju vodilju prelaska iz jednog visedecenijskog represivnog sistema toliko nelucidni i moralno slabi da se u najboljem slucaju danas vrte u krug, dok su ovi drugi sto su se uhvatili Vasingtona i Brisela bas svi odreda lucidnoscu i moralnom snagom nadareni da su bas svi uocljivo mnogo napredovali zadnje dve decenije drzeci se tog kursa!? Pre ce biti da su se oni prvi vec u startu zaje... (a sto se grbo rodi, vreme ne ispravi). Tako isto kada uporedjujemo drzavnu ideju Zorana Djindjica sa evroatlanskim integracijama kao nekakvom mantrom koja je tolikim postkomunistickim zemljama bila dobitna formula, i potpuno autisticni i mitomanski Kostunicin "Kosovo je srce Srbije" kvaziprioritet - naravno da se ne radi samo o laznoj dilemi i bacenoj koski, jer je jedna od njih VEC U STARTU nefunkcionalna, lisena realnosti i osudjena na corsokak u najboljem slucaju.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:18 30.03.2011

Re: Baba gori, a selo se češlja

Zato što nemamo moralne snage i lucidnosti da se uhvatimo u koštac sa stvarnom problemima.
Umesto toga, samo nam bacaju koske

Sloba ili Vuk
Đinđić ili Koštunica
Amerika - NATO ili Rusija

i slične digresije, na koje se arče intelektualni resursi.


Crno - beli svet.

Živimo u društvu ekstrema, ali ne uključujemo mozak da razmišljamo, već sve odluke donosimo tako da budu suprotne od onoga što naši protivnici misle. Ako oni kažu belo, mi kažemo crno, samo zato što su oni rekli belo, a uopšte ne gledamo koja je boja u pitanju... Tako je lakše.
zekapijevodicu zekapijevodicu 23:23 30.03.2011

Re: Baba gori, a selo se češlja

gorran2
Kakvi su to spin majstori?
Ima ih mnogo, i raznih vrsta. Ali, pomenuću samo ovu ekipu na vlasti - oni su izgradili kompetnu virtuelnu realnost koji su nazvai "Srbija", u kojoj se radi na evrointegracijama, u kojoj postoji realna privreda, u kojoj se hapse korupcionaški banditi, i u kojoj se provode "reforme" od kojih će sve procvetati i svima biti bolje.I onda, hajde da im oprostimo što nas, građane, pokušavaju da uvuku u tu svoju virtuelnu realnost, ali oni to pokušavaju i sa Evropskom unijom. Zato su dobili dopunski "upitnik" sa preko 400 pitanja.


ok. to su oni što ih Drago spinuje.
sentinel26 sentinel26 09:20 31.03.2011

Re: Baba gori, a selo se još ne češlja

gorran2
I onda, hajde da im oprostimo što nas, građane, pokušavaju da uvuku u tu svoju virtuelnu realnost, ali oni to pokušavaju i sa Evropskom unijom. Zato su dobili dopunski "upitnik" sa preko 400 pitanja.

Pošto vi (kao i ja ) volite poreciznost,
tačan broj dopunskih pitanja (koja su uručena Vladi Srbije ) jeste 629 !
Atomski mrav Atomski mrav 10:20 31.03.2011

Re: Baba gori, a selo se još ne češlja

Pitanje broj 1 upućeno našoj Vladi - "Dobro, da li ste vi normalni?"
wukadin wukadin 14:38 31.03.2011

Re: Baba gori, a selo se češlja

Blogov kolče,

Nije da se nije pokušalo biti dobar s Amerima. SOFA sporazum, sličan onome od 25. marta 1941. (zapravo, nepovoljniji), bratimljene s Nacionalnom gardom Ohaja, ponude slanja žandardmerije u Avganistan, davanje Maršalata za zgradu ambasade, skandalozna rasprodaja Sartida... I šta smo dobili? Priznavanje "Kosova"-e
Sa druge strane, ne znam stvarno koja je to "strašna cena" koju plaćamo za ono malo rezervi - što smo formalno neutralni i nismo formalno priznali "Kosova". Ti mi reci. Pokloni se i počni...

p.s. Moderator me je zamolio da ne insinuiram ko je ko, što neću više eksplicitno činiti. Samo dodajem da mi nije ni bila namera da nekog lično "lovim" (inače ima toga na portalu), već da ukažem na način "mišljenja" koji je mnogo sličan. A lično ne smatram bilo koga bitnim.
mariopan mariopan 14:41 31.03.2011

Re: Baba gori, a selo se još ne češlja

Atomski mrav
Pitanje broj 1 upućeno našoj Vladi - "Dobro, da li ste vi normalni?"

dolybell92 dolybell92 21:21 02.04.2011

Re: Baba gori, a selo se češlja

Zato što nemamo moralne snage i lucidnosti da se uhvatimo u koštac sa stvarnom problemima.
Umesto toga, samo nam bacaju koske


Baba gori a selo se češlja
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:07 30.03.2011

.

I jos nesto, zaista smo odvratni i zaista nemamo repere. Hajde malo postovanja prema nekom koga nema i ko je smaknut, streljan u sred bela dana. Svi kesiraju i marsiraju. Bljak, bljak, bljak.....
Unfuckable Unfuckable 18:18 30.03.2011

Re: .

Bljak, bljak, bljak...

Ja u ovom Peđicinom tekstu ne primećujem nepoštovanje prema Premijeru već samo lični stav koji je takav kakav je - njegov je, svakako.
Ali primećujem znatan (i opravdani) prezir prema gomili lezilebovića koji su se debelo okoristili na Premijerovom imenu i delu - i još uvek to čine, samo sa drugačijim predznakom.
Dakle fajda, kao zajednički imenitelj - i Onda i Sada.
niccolo niccolo 19:20 30.03.2011

Re: .

Ali primećujem znatan (i opravdani) prezir prema gomili lezilebovića koji su se debelo okoristili na Premijerovom imenu i delu - i još uvek to čine, samo sa drugačijim predznakom.
Dakle fajda, kao zajednički imenitelj - i Onda i Sada.

A i sa ovim se slažem.
mariopan mariopan 19:48 30.03.2011

Re: .

Unfuckable
Bljak, bljak, bljak...

Ja u ovom Peđicinom tekstu ne primećujem nepoštovanje prema Premijeru već samo lični stav koji je takav kakav je - njegov je, svakako.
Ali primećujem znatan (i opravdani) prezir prema gomili lezilebovića koji su se debelo okoristili na Premijerovom imenu i delu - i još uvek to čine, samo sa drugačijim predznakom.
Dakle fajda, kao zajednički imenitelj - i Onda i Sada.


Da, i ja ne vidim prezir prema Premijeru već prema ljudima kojima je sama činjenica da je ubijen bila veoma isplativa ( za karijere) i zato tako bez mere eksploatisana. Gadili su mi se ti lašinari.
Da je ostao živ možda bi bili ljuti kritičari njegovog lika i dela, što je sasvim prirodno i poželjno u svakom društvu ....ali pošto nije...onda je sve med i mleko, a to je sasvim neprirodno i nerealno, samim tim i otužno.
Preporuka za tekst Azdejkoviću.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:48 30.03.2011

Re: .

Ja u ovom Peđicinom tekstu ne primećujem nepoštovanje prema Premijeru već samo lični stav koji je takav kakav je - njegov je, svakako.
Ali primećujem znatan (i opravdani) prezir prema gomili lezilebovića koji su se debelo okoristili na Premijerovom imenu i delu - i još uvek to čine, samo sa drugačijim predznakom.
Dakle fajda, kao zajednički imenitelj - i Onda i Sada.

Potpisujem.
mrdax mrdax 20:55 30.03.2011

Re: .

Jelica Greganović
Ja u ovom Peđicinom tekstu ne primećujem nepoštovanje prema Premijeru već samo lični stav koji je takav kakav je - njegov je, svakako.
Ali primećujem znatan (i opravdani) prezir prema gomili lezilebovića koji su se debelo okoristili na Premijerovom imenu i delu - i još uvek to čine, samo sa drugačijim predznakom.
Dakle fajda, kao zajednički imenitelj - i Onda i Sada.

Potpisujem.


Ako ste mislili na predsednika države i njegovu ekipu potpuno se slažem sa vama.
Od kada je ubijen Đinđić jurimo prema EU svetlosnom brzinom na čelu sa našim predsednikom kojeg igrom slučaja nije baš previše bilo na političkoj sceni kada je njegov idol Đinđić obilazio trgove 90-ih.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:41 31.03.2011

Re: .

Ako ste mislili na predsednika države i njegovu ekipu potpuno se slažem sa vama.

Mislila sam na šire. Mislim da je to mislio i Peđica.
hazar hazar 18:30 30.03.2011

Kada već

pričamo na tu temu, da dodam par rečenica. Bio je energičan i sposoban političar i nadasve pametan i obrazovan čovek, ali u isto vreme, kao i svi od njegove vrste lažov gladan vlasti bez mnogo moralnih skrupula. Generalno se slažem sa vama o zloupotrebi pok.Đinđića od strane "čuvara vatre"(ldp) i profesionalnih narikača(Peščanik&Co) i idolopoklonstva koje se propagira.

Ne slažem se u delu da ogromna većina ljudi u Srbiji veruje u priče o Supermenu ( da bi ušli u EU i sl). Verujem da većina trenutno nema baš lepih reči o njemu i njegovom delu, a sve gledano kroz prizmu delanja njegovih formalnih naslednika, a još više kroz već spomenute pretendente na njegovo idealizovano političko nasleđe.

Zoran Đinđić je postao najbolje stvorenje na svetu i zaboravljeni su njegovi gresi (od vola na Palama do veronauke u školama).

Ovo mi je posebno interesantno, jer ako su mu ovo najveći gresi, tada je ekipica iz Peščanika poprilično u pravu.

P.S. Vidim da je kod nekih autora postao manir grubost u izražavanju(poslednji pasus), ali za razliku od Engleza vi gubite meru.
grim92 grim92 18:46 30.03.2011

Re: Kada već

lažov gladan vlasti bez mnogo moralnih skrupula


?

Kad, gde i šta je tačno lagao? Zaista ne pamtim, pa bi mi dobro došao link da mi osveži pamćenje.
hazar hazar 19:48 30.03.2011

Re: Kada već

grim92
lažov gladan vlasti bez mnogo moralnih skrupula?Kad, gde i šta je tačno lagao? Zaista ne pamtim, pa bi mi dobro došao link da mi osveži pamćenje.

Mene i još desetak hiljada tadašnjih studenata kod Terazijske česme 1991.god. Bojim se da nema linkova i da je to hladnokrvno laganje na postavljeno mu pitanje ostalo nezabeleženo. Moja malenkost se toga dobro seća, jer sam iziritiran njegovom pričom, izašao na binu da mu ga postavim. Tih dana mi je postalo kristalno jasno, kakav su tip ljudi političari.

P.S. Drago mi je da vam je zasmetalo jedino to o laganju.
grim92 grim92 20:01 30.03.2011

Re: Kada već

P.S. Drago mi je da vam je zasmetalo jedino to o laganju.


A mislite od svih ovih epiteta koje ste naveli...

lažov gladan vlasti bez mnogo moralnih skrupula


...zašto mi je zasmetao baš "lažov"?

Nije, iskreno, ali o ostalim kvalifikacijama je teže govoriti (s obzirom da je moral relativan pojam, a da je svaki političar gladan vlasti).

Mada ste to da je lažov mogli dokazati navodjenjem neke konkretne laži koju je izgovorio, to niste učinili što me navodi na zaključak da vi lažete (pu, pu, daleko bilo, zato ćete mi dati link već u sledećem komentaru, zar ne?). Štaviše, averzijom ste naveli razgovor na mene premda sam ja vama jasno postavio pitanje-na osnovu čega djindjića nazivate lažovom?
mrdax mrdax 20:04 30.03.2011

Re: Kada već

kao i svi od njegove vrste lažov gladan vlasti bez mnogo moralnih skrupula.


Kakva gruba banalizacija.
deset_slukom deset_slukom 20:15 30.03.2011

Re: Kada već

hazar
Generalno se slažem sa vama o zloupotrebi pok.Đinđića od strane "čuvara vatre"(ldp) i profesionalnih narikača(Peščanik&Co) i idolopoklonstva koje se propagira.


Generalno se ne slažem...

Ako se o svemu ćuti, i oni će ćutati, i dalje raditi svoj "posao". Treba naricati, pa makar i profesionalno.
hazar hazar 22:08 30.03.2011

Re: Kada već

Mada ste to da je lažov mogli dokazati navodjenjem neke konkretne laži koju je izgovorio, to niste učinili što me navodi na zaključak da vi lažete (pu, pu, daleko bilo, zato ćete mi dati link već u sledećem komentaru, zar ne?). Štaviše, averzijom ste naveli razgovor na mene premda sam ja vama jasno postavio pitanje-na osnovu čega djindjića nazivate lažovom?

Google nije svemoćan. Rekao sam vam gde i kada i nisam hteo da davim celu priču o čemu je mene lično, a i još gomilu ljudi slagao. Možete mi verovati, a i ne morate( jer ako nema na netu za vas to izgleda ne postoji ili se nije dogodilo), kako vam volja.

Kako to reče i sam pok.Đinđić, ja od političara ne očekujem neku moralnost, pa nemam ni averziju prema njemu, naprotiv. Rekoh već da je bio sposoban i energičan političar, a velika sramota je za državu da tako završi njen premijer.
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 02:56 31.03.2011

Re: Kada već

Google nije svemoćan. Rekao sam vam gde i kada i nisam hteo da davim celu priču o čemu je mene lično, a i još gomilu ljudi slagao. Možete mi verovati, a i ne morate


Kada vec "gde i kada" onda to moze da se protumaci sa "nigde i nikada" zato sto je iz dva puta izostavljeno "o cemu".

Izvinjavam se Pedji za ucesce u trolovanju jer ovo nije blog o Djindjicu nego o "naslednicima", ali bas se nacrtalo. A i inace, volim i cenim sve politicare, fasciniraju me ta divna stvorenja koja se zrtvuju samo da bi nama bilo bolje. Svi do jednog.
Spiridon Spiridon 18:54 30.03.2011

..

sta ti bi Pedja? Da te nije prevario decko?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:47 30.03.2011

Re: ..

Nije... daleko bilo
corn mouth corn mouth 13:57 31.03.2011

Re: ..

sta ti bi Pedja? Da te nije prevario decko?

Nije. Pedja radi na tome da prevari decka sa Вацићем.

AlexDunja AlexDunja 18:56 30.03.2011

...

Zbog ovih nekrofila i lešinara koji se hrane na truplu Zorana Đinđića, meni je on postao odvratan i pri samom spomenu njegovog imena meni je muka. Gadite mi se, jer ste nesposobni i paraziti koji opstajete samo od životne energije drugih. Odvratni ste!


nevidim zašto bi ti on bio
odvratan zbog njih?

ne sporim da su oni gadni.
najpre mi dodje da prežmurim taj datum u martu...

ali ti si tako neselektivno negativan
poslednjih dana, el se desilo nešto?

osim što ti fale pare? to si nam već
nekoliko puta rekao.
princi princi 20:09 30.03.2011

Re: ...

nevidim zašto bi ti on bio
odvratan zbog njih?

ne sporim da su oni gadni.
najpre mi dodje da prežmurim taj datum u martu...

ali ti si tako neselektivno negativan
poslednjih dana, el se desilo nešto?

osim što ti fale pare? to si nam već
nekoliko puta rekao.

Ммм, да, ово је безобразлук. Прво написати нешто чега у тексту нема "zašto bi ti on bio odvratan zbog njih?" потом мало лажног слагања и емпатије "ne sporim da su oni gadni. najpre mi dodje da prežmurim taj datum u martu... ali ti si tako neselektivno negativan poslednjih dana, el se desilo nešto?", да би се све завршило бљеском змијске злобе, по свему судећи, због неких нерашчишћених рачуна "osim što ti fale pare? to si nam već nekoliko puta rekao." Прави безобразлук, сељачки, подмукли...
AlexDunja AlexDunja 20:29 30.03.2011

Re: ...

Прво написати нешто чега у тексту нема "zašto bi ti on bio odvratan zbog njih?"


Zbog ovih nekrofila i lešinara koji se hrane na truplu Zorana Đinđića, meni je on postao odvratan i pri samom spomenu njegovog imena meni je muka.


, да би се све завршило бљеском змијске злобе,


ja, po difoltu, flattering.

због неких нерашчишћених рачуна

pedja, reci, imaš li neki račun samnom?

"osim što ti fale pare? to si nam već nekoliko puta rekao."


ovde na pr...

a postoji i duhovita kampanja
treba zaraditi na tudjoj muci. free ceca


ali to je na fb, mada simpa, though:)))

da se nisi ti mallo zaleteo?
tajatehno tajatehno 19:09 30.03.2011

Postojanje


Za vreme Djindjicevog politickog delovanja nisi bio svestan svog postojanja.
automatic automatic 19:32 30.03.2011

Balast

Zoran Đinđić je savršen za opravdavanje neuspeha. Udovica Đinđić je ove godine izjavila da je Zoran Đinđić živ mi bi već bili u Evropskoj uniji. I zamislite u tu izjavu veruje ogromna većina ljudi. Žao mi je, ali ja nisam jedan od njih, jer u to mogu da veruju samo naivni.

Situacija bi svakako bila mnogo bolja da je Đinđić živ.
Bez Koštunice u političkom životu koji stalno mrda volan i skreće negde van puta, bez Čede, dosadnog, neiskusnog i neupotrebljivog teoretičara i ostalih koje Ružica danas sa punim pravom izbegava, a koji su u Zoranovo vreme upravljali Srbijom. Sve ono na šta su se, svako na svom mestu, zavetovali Koštunica i Jovanović, usporavalo je Srbiju na putu ka EU. I jedan i drugi radili su u korist svoje popularnosti ili samo zbog materijalne koristi.
Takvi ljudi predstavljali su balast ondašnjoj Srbiji i ondašnjoj vlasti na isti način na koji to i danas čine.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:06 30.03.2011

Re: Balast

automatic
Sve ono na šta su se, svako na svom mestu, zavetovali Koštunica i Jovanović, usporavalo je Srbiju na putu ka EU.


meanjen ma omed me ahorei a'mishpat ka ze.
builderka builderka 19:43 30.03.2011

.

odličan teks. zaista.


p.s.
mojne da trošite novce.
sve će "biti ok".
mrdax mrdax 19:59 30.03.2011

Opet ista priča

Peđa jedini koji spominju Đinđića danas su pojedini građani, LDP, Peščanik, pojedini segmenti NVO-a i po koji intelektualac. Koliko ti se god svi gadili, Demokratska stranka moli boga da Đinđić ostane "samo svetac" i slika na zidu kako bi se što bolje distancirali od politike koju je on zastupao.

Da je on danas živ Srbija možda ne bi bila u EU ali bi bila bliže sigurno. Nemoj zaboraviti sve one "kadrovske promene" koje su suledile nakon dolaska DSS-a na vlast.

Đinđićevu politiku je malo ko voleo jer je odluke donosio glavom i bio je pragmatičan. Naravno, Srbi vole da odlučuju "dušom-srcem" pa i da donose odluke sporo ili nikako uz kuknjavu i prenemaganje pa je zato Srbija na smetlištu modernih ideja XXI veka i čeka se da ustane i otrese prašinu, otrezni od 90ih i krene napred.

Da je bilo sreće, ne bi ga ni ubili ali verujem da bi bio u opoziciji danas. Najveću životnu grešku je napravio kad se vratio u Srbiju i pokušao da predstavi neke najnormalnije ideje zaluđenom narodu.
Dovoljno je samo pogledati na šta liči Demokratska stranka danas i odmah je jasno koliki su kapaciteti Srbije za zrele političke odluke, što je i ekstremno teško uz ovakav narod, ovakvu ekonomiju sa monopolima i ovakvim političarima.

Šta je tačan razlog ovog tvog Bloga ne mogu da zaključim, deluje mi da je u pitanju donekle dosada a donekle potreba da se kontrira. Da li je tebi sve jasno oko ubistva Zorana Đinđiča i misliš li da treba da se prestane pričati o njemu? Da li misliš da je tužilaštvu kao i građanima sve jasno?

Šta misliš da li ljudi govore dosta mi je više priče o gay pravima , onaj Peđa je baš dosadan a pri tome se ništa ne pomera na tom polju?
Nešto si postao malodušan.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:53 30.03.2011

Re: Opet ista priča

Demokratska stranka moli boga da Đinđić ostane "samo svetac" i slika na zidu kako bi se što bolje distancirali od politike koju je on zastupao.


Koja Đinđićeva politika? Ono što je ekipa Peščanika govorila o Đinđiću u videu gore stoji i ja se s tim danas slaže, kao i tada... Ono što je odvratno jeste da je ekipa Peščanika promenika svoj stav za 180 stepeni.

Mi imamo Đinđićeve mitove, legende, zagonetke, poslovice i ostale mudrosti... i imamo njegovu real politiku. A to su praktično bile dve različite stvari.
Spiridon Spiridon 20:07 30.03.2011

..

koliko se secam Pescanik je davao maksimalnu podrsku Gej strejt alijansi u jako zajebanim vremenima. Otkako je Boris Milićević usao u glavni odbor Dacicevog SPS-a vidim da ste poceli da se debelo ogradjujete od Svetlana, Biljana i ostale ekipe sakupljene oko pescanika.

misli, bas je pederski

Filip2412 Filip2412 20:42 30.03.2011

Re: ..

koliko se secam Pescanik je davao maksimalnu podrsku Gej strejt alijans
pa dobro spiro ne mora sad da se tal pravi izmedju njih te da se popridrzavaju oko svega i svacega ovo je politicki tekst a ne homoseksualni
Spiridon Spiridon 20:50 30.03.2011

Re: ..

Filip2412
koliko se secam Pescanik je davao maksimalnu podrsku Gej strejt alijans
pa dobro spiro ne mora sad da se tal pravi izmedju njih te da se popridrzavaju oko svega i svacega ovo je politicki tekst a ne homoseksualni


ja nisam ni pomislio da je homoseksualni vec sam lepo napisao da je pederski
Filip2412 Filip2412 21:01 30.03.2011

Re: ..

Spiridon
Filip2412
koliko se secam Pescanik je davao maksimalnu podrsku Gej strejt alijans
pa dobro spiro ne mora sad da se tal pravi izmedju njih te da se popridrzavaju oko svega i svacega ovo je politicki tekst a ne homoseksualni


ja nisam ni pomislio da je homoseksualni vec sam lepo napisao da je pederski
validan stav, nego ne kapiram sto si to povezao sa cinjenicom da je autor homoseksualac... koji je jelte podrzan od strane pescanika prema tome i tako dalje
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:55 30.03.2011

Re: ..

Izvinite, a kakve ja veze imam sa Gej strejt alijansom i Borisom Milićevićem?!

To što ti hiljade i hiljade pedera i lezbejki gledaš samo kao jednu sliku nije moj problem.
Spiridon Spiridon 23:18 30.03.2011

Re: ..

To što ti hiljade i hiljade pedera i lezbejki gledaš samo kao jednu sliku nije moj problem.


sto se palis ko hepo kocka

meni je kao starom blogodrugaru krivo sto ti se Djindjic smucio, a Jelena Karleusa prirasla srcu.

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 20:13 30.03.2011

Pet minus

Pet minus ukupno!

A uz ono "pa evo ja se pitam" što si mi uzeo iz mojih rođenih komentara samo da dodam: najdegutantnije što "naslednici" rade je zloupotreba posvađane rodbine.

I ono: "tužba Srđe Popovića povodom političke pozadine ubistva Zorana Đinđića" Ko je podigao tužbu? Majka i sestra Zorana Đinđića ili Srđa Popović? Da mi neki pravnik objasni.

mrdax mrdax 20:17 30.03.2011

Re: Pet minus

I ono: "tužba Srđe Popovića povodom političke pozadine ubistva Zorana Đinđića" Ko je podigao tužbu? Majka i sestra Zorana Đinđića ili Srđa Popović? Da mi neki pravnik objasni.


Mislim da je svakome jasno da su tužbu podigle majka i sestra a da ih zastupa Srđa Popović.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 21:01 30.03.2011

Re: Pet minus

mrdax
I ono: "tužba Srđe Popovića povodom političke pozadine ubistva Zorana Đinđića" Ko je podigao tužbu? Majka i sestra Zorana Đinđića ili Srđa Popović? Da mi neki pravnik objasni. Mislim da je svakome jasno da su tužbu podigle majka i sestra a da ih zastupa Srđa Popović.

Pa što ne kažu tako, nego svi obožavoci u glas: Srđa Popović podigao tužbu. To jasno govori o političkoj pozadini tužbe
A i on sam ume tako da kaže, omakne mu se.
mrdax mrdax 21:12 30.03.2011

Re: Pet minus

Pa što ne kažu tako, nego svi obožavoci u glas: Srđa Popović podigao tužbu. To jasno govori o političkoj pozadini tužbe
A i on sam ume tako da kaže, omakne mu se.


Ne zna Srđa dobro posao, novi je advokat , slabo dobija sporove i nije branio nikada ni jednog političara. Šta ćeš, tako je.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 21:32 31.03.2011

Re: Pet minus

mrdax
Pa što ne kažu tako, nego svi obožavoci u glas: Srđa Popović podigao tužbu. To jasno govori o političkoj pozadini tužbeA i on sam ume tako da kaže, omakne mu se. Ne zna Srđa dobro posao, novi je advokat , slabo dobija sporove i nije branio nikada ni jednog političara. Šta ćeš, tako je.

Što se mene tiče vrlo je slab advokat. On se bavi više politikom nego advokaturom.
Ne zna dobro posao - tačno. Da li dobija procese nemam pojma - to kod nas nema mnogo veze sa advokatom. Branio je neke vrlo poznate političare, npr. Artukovića.
A da mu se omakne da kaže da je on podneo tu tužnu tužbu - tačno je.
A da se omakne mnogima da kažu da je on podneo tužbu - i to je tačno. To govori o političkoj pozadini tužbe. Koga briga za majku i ćerku Zorana Đinđića.
Edit: naravno, omaška, radi se o sestri Zorana Đinđića.
freehand freehand 21:36 31.03.2011

Re: Pet minus

Koga briga za majku i ćerku Zorana Đinđića.

Evo tebe.
Ako te stvarno brine i ako si mislio na podnosioce tužbe - zameni ćerku sestrom.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 07:41 01.04.2011

Re: Pet minus

freehand
Koga briga za majku i ćerku Zorana Đinđića.Evo tebe.Ako te stvarno brine i ako si mislio na podnosioce tužbe - zameni ćerku sestrom.

Ok, ispravljeno.
Poenta ostaje: "nikoga" nije briga za Zorana Đinćića i za tragediju njegove porodice. Mnogo je važno da se masovno kaže da je tužbu podneo Srđa Popović i da se ne kaže da su tužbu podnele majka i sestra Zorana Đinđića.
babmilos babmilos 20:16 30.03.2011

logično je

moramo da pravimo sveca od onoga koji je ugurao veronauku u škole...
maca22 maca22 21:03 30.03.2011

Re: logično je

babmilos
moramo da pravimo sveca od onoga koji je ugurao veronauku u škole...

freehand freehand 21:40 31.03.2011

Re: logično je

babmilos
moramo da pravimo sveca od onoga koji je ugurao veronauku u škole...

Ti ne moraš. Imaš Sv. Boldrika čijim se duhom očigledno napajaš.
babmilos babmilos 22:03 31.03.2011

Re: logično je

ne moram i ne pravim, komentar je opštedruštveni. u odbranu ZĐ bi se moglo reći da u njegovo vreme uvođenje veronauke nije kršilo ustav, što je sada slučaj. bilo bi lepo da naša velika verujuća većina koja je izglasala ovakav ustav zatraži od ministarstva prosvete da se veronauka izbaci iz državnih škola - bilo bi sjajno da to učini sadašnji patrijarh, kad već to nije učinio prethodni, iako je za ustav glasao.

PS
a pošto svece nemam logično je da ne znam ko je Sv. Boldrik. napajam se vodom.
Filip2412 Filip2412 20:40 30.03.2011

...

e da....

mislim se nesto, de bi nam tek kraj bio da jos ima druga tite medju nama...

bili bi smo u NATO pre nego Amerika, zapravo posle rusenja berlinskog zida najzad bi nas priznali za suosnivace NATO a glavni grad EU bio bi ne Brisel nego Kumrovec, ili neka tako palanka... ili Titovo Uzice na primer
Davie Davie 20:54 30.03.2011

Zasto...

Zasto od Djindjica pravimo sveca? Hmmm... odredjen procenat stanovnistva Srbije ( stavi sam tu cifru, 10, 20 ili 40%) pokojnog premijera smatra za pozitivnu osobu, ostatak je prema njemu ravnodusan, ne voli ga, neki ga i mrze. Kao najvecu tekovinu Djindjicevog nasledja ja recimo, smatram nedostatak 6.oktobra 2001-ve, doduse nisam time licno pogodjen jer sam vec tad bio iseljenik. I sve sto se sad Srbiji dogadja dogadja se zbog toga sto posle 5.oktobra nije osvanuo 6.oktobar 2001-ve. A tadasnja apsolutna vlast "radnickih saveta" i "narodnog bunta" je bio DOS a njegov apsolutni lider nije bio Pedja Azdejkovic no pokojni premijer. Da je covek tad dao mig masi pregazili bi Dedinje, pregazili bi Milosevica, Karica, Miskovica, Beka, Kostica... ali kako to da uradis kad su ti i Vucelic, i Beko i Kostic kucni prijatelji. Umesto 6.oktobra desilo se da lideri DOS-a posle par dana trce na ruzicastu televiziju, prosipaju akumuliranu pamet, dokazuju se kao showman-i, druze se sa legijama, udvaraju udovici iz poslasticarnice sa Dedinja...

Danas od Djindjica prave sveca oni koji su propustili sve vozove, ostali su u Srbiji, zakasnili da probaju da nesto ucine negde drugde, zakasnili su da se ukljuce u tranziciju, ogrebu o neku privatizaciju, o % od nekog tendera... od Djindjica sveca prave, jednostavno receno, oni koji su ostali u istoj poziciji kao i 6.oktobra 2001. (6.oktobra koji se stvarno desio) ali sa dodatkom od 1 decenije na zivotnom kontu.
sybil sybil 03:44 01.04.2011

Re: Zasto...

Kao najvecu tekovinu Djindjicevog nasledja ja recimo, smatram nedostatak 6.oktobra 2001-ve

za 6. oktobar je odgovoran Kostunica, on je prvo zakuvao sa Rusima da se nista ne menja, pa je onda drzao Radeta Markovica, etc.
Djindjica krivim sto kada je video da nema 6. oktobra nije obznanio da se povlaci jer su reforme nemoguce bez 6. oktobra.
Boris Drenca Boris Drenca 20:59 30.03.2011

Bilo je potrebno...

Napraviti sveca, mislim.

Sve drugo su opravdanja. I idolopoklonika i protivnika.

Iz ove, a i iz one, perspektive čini se da je intelektualne i svake druge pozicije mnogoooo iznad svih onih koji su došli posle njega.

Deluje kao dobar PR: fokusiraj na nešto (u ovom slučaju nekoga) što je nemoguće vratiti i na taj način zamaskirati svoje mane. Ispravka , to je bio dobar PR za prvu godinu ili dve , posle višegodišnjeg ponavljanja postane iritantan.

Šta uostalom očekivati od zemlje u kojoj su glavni stručnjaci oni "od jedne knjige"
mrdax mrdax 21:02 30.03.2011

Re: Bilo je potrebno...

Šta uostalom očekivati od zemlje u kojoj su glavni stručnjaci oni "od jedne knjige"


Ciklus propalih revolucija na svakih 15 godina praćenih ekonomskih krahom uz teorije zavere, pogrešno postavljenu privredu i odlazak najboljih.Za rat je još rano, možda dok naraste još jedno pokolenje.
Inner Party Inner Party 20:59 30.03.2011

Nekritično sagledavanje ličnosti

I jedno i drugo je nekritično sagledavanje ličnosti, kreiranje idola, proglašavanje za sveca... sve ono što srpski narod obožava, od klopanja po sa'ranama do bacanja na kovčeg uz kuknjavu.




PS

Dodao bih tu i bestidno pripisivanje - sta je on "zaista govorio", sta je "ustvari radio", sta bi "ON sada radio", "gde bi nas ON doveo" ...
koksy koksy 21:26 30.03.2011

Re: Nekritično sagledavanje ličnosti


P.Azdejkovic
Meni lično Zoran Đinđić nije bio ni simpatičan ni antipatičan.


Meni je Djindjic oduvek bio broj 1. I kad je osnivao stranku, i kad je istisnuo Micuna i kad je oduvao Vuksanovica i kad je srusio Cobeta.
I kad su ga ubili bilo mi je iskreno tesko.
Ali, istovremeno, nikada u njemu nisam gledao i video Boga jer takav covek naprosto ne postoji.
I sve ovo sto Azdejkovic pise uglavnom je na mestu te bih isto i sam potpisao. Izuzev ovoga da su mu "lesinari i nekrofili" ogadili i samog Djindjica.
Meni nisu. I ne verujem da hoce.
Jer: ja znam ko je Z.Djindjic a znam i ko su oni.
tajcica92 tajcica92 14:00 31.03.2011

Re: Nekritično sagledavanje ličnosti

potpisujem
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:12 30.03.2011

Necro-Pescetarianism

Na kraju ono što najviše volimo, svađa oko nasledstva. Čiji je Đinđić? DS, LDP ili Peščanik? LDP je šetao za Đinđića, mediji ignorisali, LDP je ljut jer nisu mogli politički da profitiraju na Đinđiću... Peščanik je uzimao donacije za film o političkoj pozadini atentata i na kraju sklepali nešto što se ne može nazvati filmom.


DakleM, Cece uzele pet-šest stotina evra, Boris (što) uzeo (što ispoklanjao i pobacao kroz prozor) pet-šest (desetina) milijardi evra, i narafski, najkrivlji je Peščanik! Hik Salta, Hik Scaid! ;>

                      

Udovica Đinđić je ove godine izjavila da je Zoran Đinđić živ mi bi već bili u Evropskoj uniji. I zamislite u tu izjavu veruje ogromna većina ljudi. Žao mi je, ali ja nisam jedan od njih, jer u to mogu da veruju samo naivni.


Ne znam di bi bili, ali zasigurno bi politička razglednica bila drugojačija. Bolja svakako - em, a jel ima gore od ovoga u proteklih pet godina, em, di bre ima lošije od toga da, kada izađeš na izbore, a ono Boris i Čeda glavni (i jedini) predstavnici "dobrog"!?

I ajde da se prisetimo podsetnika za Predsednika od pre 2 godine:

Ajmo još jednom, za predsednika...

Hitno hapšenje Ratka Mladića, hitno donošenje rezolucije o Srebrenici, hitno pokretanje postupka za utvrđivanje političke pozadine atentata na premijera Đinđića, privođenje na saslušanje Vojislava Koštunice, Radeta Bulatovića, Ace Tomića, Dragana Jočića i ostalih članova družine, smenjivanje direktora državne TV, izbacivanje iz medija koje kontroliše država svih kolumnista koji huškaju na nasilje, informativno-hrišćanski razgovor sa nekim od članovima Svetog Arhijerejskog Sinoda i njihovom dečicom iz Sabora dveri, Naših, Nomokanona, kažnjavanje raznih varvarogenija koji su pozivali na nasilje i paljenje ambasada i tako dalje, i tako dalje.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:03 30.03.2011

Re: Necro-Pescetarianism

Ne znam di bi bili, ali zasigurno bi politička razglednica bila drugojačija.


Ovo se podrazumeva, kao kad bih rekao da bih lepše pisao da mi nisu odsekli desnu šaku.
dolybell92 dolybell92 21:31 02.04.2011

Re: Necro-Pescetarianism

Predrag Azdejković
Ne znam di bi bili, ali zasigurno bi politička razglednica bila drugojačija.


Ovo se podrazumeva, kao kad bih rekao da bih lepše pisao da mi nisu odsekli desnu šaku.



Odvratno poređenje... morbidno.
gospodjica gospodjica 21:59 30.03.2011

Zašto od Đinđića pravimo sveca?

Pa eto...došlo nam. Udarila nas nekrofilska emocija.

Makar nešto pravimo.

automatic automatic 22:02 30.03.2011

Re: Zašto od Đinđića pravimo sveca?

gospodjica
Pa eto...došlo nam. Udarila nas nekrofilska emocija. Makar nešto pravimo.

Zar vi niste pod istragom?
Ili ste i vi pokrenuli peticiju?
zekapijevodicu zekapijevodicu 22:03 30.03.2011

Re: Zašto od Đinđića pravimo sveca?

gospodjica
Pa eto...došlo nam. Udarila nas nekrofilska emocija. Makar nešto pravimo.


To osećanje zidalo je piramide.
sentinel26 sentinel26 22:15 30.03.2011

Klipna lešofilija sa mučninom

1) Postavljeni klip nije hronološki uređen, namjerno je pravljena ciljana konstrukcija. Meta je Peščanik. Nemam namjeru da budem njihov advokat. Riječ “pravimo” u naslovu ne odgovara činjeničnom stanju jer u toj raboti ne učestvuje većina građana Srbije.

2) Nijesu “tetke”, koje su ljubile Miloševićeve slike, stvorile od njega sveca. One su samo pokušavale da oponašaju “anđele” koji bi da se malo okoriste.

3) Sveca su od njega napravili Partija, DB, SANU i Crkva, koristeći lažnu istoriju i kosovsku mitomaniju kao tablete za omamljivanje narodnijeh masa.

4) Ko to danas pokušava da od Z.Đinđića pravi sveca ? To sigurno nijesu Partija (njegova ), ni DB (BIA ), ni SANU ni Crkva. Male grupice ljudi, sa malim uticajem na društvena i poltička zbivanja u Srbiji, svakako da bi i oni postali kakvi „аnđeli“ sa mogućnošću buduće kolateralne dobiti.

5) Njegova majka i sestra su živjele u odvojenim domaćinstvima i veoma je nekulturno postavljati pitanje zašto tužba nije „zajednička“.

6) Z.Đinđić jeste posjetio rukovodstvo Republike Srpske uoči najavljenog bombardovanja iste, ali samo mjesto pečenja „vola na ražnju“ nije obišao i ta laž konstruisana u kuhinji DB i SPS-a nažalost živi i danas, a Đinđić nije mario za istu.

7) Uvođenje vjeronauke u škole nije samo Đinđićevo djelo, već cijelog DOS-a, samo su se gospoda različito eksponitrala želeći da izbjegnu po svaku cijenu da im Crklva bude protivnik, a Crkva je znala ko od njih ne želi da mu ona bude savjeznik. U to vrijeme, ljuti protivnici te Vlade, posebno protivnici Z.Đinđića bili su Predsjednik SRJ, tzv. Savezna vlada, Služba DB, Vojna služba bezbjednosti, SANU i Crkva. Trebalo je smanjiti broj protivnika.

8) Ko se to otima o Đinđićevo nasljedstvo ? Da bi se neko o nešto otimao, to nešto treba da postoji u realnom svijetu i da ima određenu vrijednost. Toga nema, ja ga bar ne vidim. Sve njegove ideje i planovi su praktično odbačeni ili napušteni. Deklarativna zaklinjanja začinjena emocijama na mene ne djeluju.

9) “Nekrofilija i lešinarenje” ? Upotreba ovih riječi je slobodna i neću da polemišem o tome, jesu li one odgovarajuće za narečenu situaciju.

10) Ponašanje grupa i grupica prema pok.Z.Đinđiću ne može kod mene da izazove muku, kao ni pomen njegovog imena, za njega me vežu lične i prijatne uspomene, a svima kojima pripada muka nemam prava (a ni želje ) što zamjeriti, pa neka su im sretne muke.

automatic automatic 22:20 30.03.2011

Re: Klipna lešofilija sa mučninom

8) Ko se to otima o Đinđićevo nasljedstvo ? Da bi se neko o nešto otimao, to nešto treba da postoji u realnom svijetu i da ima određenu vrijednost. Toga nema, ja ga bar ne vidim. Sve njegove ideje i planovi su praktično odbačeni ili napušteni. Deklarativna zaklinjanja začinjena emocijama na mene ne djeluju.

Tačno, nažalost.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana