Društvo| Politika

Zašto od Đinđića pravimo sveca?

Predrag Azdejković RSS / 30.03.2011. u 17:38

Pre čitanja ovog teksta pogledajte ovaj video klip:

 

 

Da li vidite neku veliku razliku između ekipe Peščanika danas i svih onih tetki koje su nosile Slobinu sliku i celivale je na mitinzima? Ne. I jedno i drugo je nekritično sagledavanje ličnosti, kreiranje idola, proglašavanje za sveca... sve ono što srpski narod obožava, od klopanja po sa'ranama do bacanja na kovčeg uz kuknjavu. Ali čemu to služi, naročito u slučaju Zorana Đinđića?

U slučaju ekipe Peščanika verujem da ima dosta osećaja krivice, pa se sada polivaju pepelom, ali generalno tu ima nekrofilije, opravdavanja za neuspehe i ono što je u srpskom narodu najpopularnije svađanje bliže i dalje rodbine oko nasledstva.Da krenemo redom. Još je pokojna Biljana Kovačević Vučo naglašavala da su Đinđića za života previše kritikovali, što i jeste posao NVO sektora, ali preko noći Zoran Đinđić je postao najbolje stvorenje na svetu i zaboravljeni su njegovi gresi (od vola na Palama do veronauke u školama). I onda kreću hvalospevi, recitacije, nošenje štafeta, stojanja mirno tri minuta, citiranja pametnih izjava i naravno da se sve to divno i slatko urušilo pred našim očima i postalo youtube hit. Hvala DS omladinki koja nam je pokazala svu glupost onoga što se radi tog 12. marta širom zemlje Srbije.

Zoran Đinđić je savršen za opravdavanje neuspeha. Udovica Đinđić je ove godine izjavila da je Zoran Đinđić živ mi bi već bili u Evropskoj uniji. I zamislite u tu izjavu veruje ogromna većina ljudi. Žao mi je, ali ja nisam jedan od njih, jer u to mogu da veruju samo naivni. Za sve naše neuspehe je krivo ubistvo Đinđića?! Savršeno opravdanje. Da mi nisu odsekli nogu, ja bih trčao maraton, ali... I mi to gutamo kao tabletice i još verujemo to. Izvinite, ali molim vas probudite se i prekinite da živite u zabludama i u prošlosti.

Na kraju ono što najviše volimo, svađa oko nasledstva. Čiji je Đinđić? DS, LDP ili Peščanik? LDP je šetao za Đinđića, mediji ignorisali, LDP je ljut jer nisu mogli politički da profitiraju na Đinđiću... Peščanik je uzimao donacije za film o političkoj pozadini atentata i na kraju sklepali nešto što se ne može nazvati filmom. Da, Đinđić kao moneta za političko, NVO ili koje god profitiranje. Kad smo već kod nasledstva, tužbu su podigle majka i sestra i svi se u sebi pitaju zašto tu nema udovice Đinđić, ali nekako nemaju hrabrosti da to pitanje javno postave... pa evo ja se pitam!

Meni lično Zoran Đinđić nije bio ni simpatičan ni antipatičan. Žao mi je zbog ubistva i želim da se ubice, nalogodavci i inspiratori zaključaju daleko od očiju javnosti na dug period vremena, ali u mom rečniku pored izraza srpski političar stoji jednostavno objašnjenje - zlo i naopako, tako da sebi ne bih dozvolio luksuz pravljenja hvalospeva ni o kom političaru. Zbog ovih nekrofila i lešinara koji se hrane na truplu Zorana Đinđića, meni je on postao odvratan i pri samom spomenu njegovog imena meni je muka. Gadite mi se, jer ste nesposobni i paraziti koji opstajete samo od životne energije drugih. Odvratni ste!

Predrag M. Azdejković
www.azdejkovic.com

 



Komentari (282)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kamperelic kamperelic 13:18 01.04.2011

Re: Posledice mrznje Predraga Azdejkovica

Sta je primitivno u tome sto osporavam uvrede na racun ljudi ako one ne stoje. Da li primitivno da reci da je neko porodicno i ljudski ostvaren? Ja nisam navodio njihove bracne statuse, niti broj potomaka. Napisao sam da su ostvareni u onoj meri u kojoj su zeleli, sto je cinjenica koju Predrag osporava.

Pakovanje je reci da Predrag pravi skandale da bi bio u medijima? Voleo bih da on sam to ospori, ali ja se nadam da ce biti dovoljno iskren da to ne cini. To je njegov osnovni nacin komunikacije sa javnoscu i on to ne krije.

Zaista ne znam da li je Velja Ilic upotrebio slicnu ili istu recenicu, ali ne vidim sta je sporno u njoj. Shvatio sam koren njegovih motiva, ali ja kao neko koga on na taj nacin ugrozava moram da mu se suprotstavim.

Da, jesam bio patetican, ali ova tema mi ne dozvoljava da se u dovoljnoj meri suzdrzavam. Sprdanje sa buducnoscu ove zemlje je nesto sto me licno pogadja pa sam nasao za shodno da budem otvoren.
ja zaista ne znam gde se na taj nacin polemise, i svakako ne zelim da pisem na osnovu nekih sablona vec prema onome sto mislim i osecam.
Spiridon Spiridon 13:34 01.04.2011

Re: Posledice mrznje Predraga Azdejkovica

To je njegov osnovni nacin komunikacije sa javnoscu i on to ne krije.


koji je to profil licnosti ovde na blogu kojem nije jasno da je Pedjica tip kome se apsolutno yebe to sto se neko poziva na Djindjica i zloupotrebljava njegovo ime?

I ono sto je najvaznije, svo cetvoro su veoma cenjeni u krugovima u kojima bi Predrag voleo da bude cenjen. I to je ono sto njega najvise boli.



Apsolutno se slazem da su razlozi za ovaj blog licne prirode i da nemaju blage veze sa time da se doticni "razocarao" u odredjene strukture.

i nije on jedini koji zloupotrebljava ovaj blog za licna razracunavanja


kakvi crni nekrofili i lešinari

to je prica za novajlije na blogu i ekipu koja takodje ima neke licne nerasciscene racune sa nekim iz ekipe sakupljene oko pescanika

ima takodje i onih koji su bili predmet zajenbancije ovde na blogu takodje od strane "ljubitelja" pescanika, pa se sada na ovakav i slican nacin svete

hocu da kazem da je ovo idealno mesto za otvorena prejebavanja i podjebavanja

ko ovaj Pedjin blog shvati ozbiljno, u startu se zajebao
antioksidant antioksidant 13:42 01.04.2011

Re: Posledice mrznje Predraga Azdejkovica

Da li primitivno da reci da je neko porodicno i ljudski ostvaren?

jeste
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:19 01.04.2011

Re: Posledice mrznje Predraga Azdejkovica

On ju je napao, i njenu autorsku emisiju, onog trenutka kada je video da je ona posvetila godine svog rada stvaranju filma o Zoranu Djindjicu.


Dao pare za film i nije mi se dopao. Legitimno.

Predrag je bio saradnik pescanika.


Predrag je bio saradnik Queeria centra koji je dodelio nagradu, ja sam bila samo hostesa

Svo cetvoro su veoma uspesni u svojim profesijama.


Samo nisu uspešni u menjanju Srbije na bolje, tu su totalni luzeri.

Gotovo da ne postoji organizacija i pojedinac koji se bore za humaniju Srbiju, koji ne govore sa ogorcenjem i negodovanjem u vezi sa vecinom njegovih nastupa.


Ovo je najveći kompliment koji sam skoro dobio

Naravno da i medju borcima za ljudska prava ima onih koji ponekad cine stvari koje se ne mogu opravdati. Ali, nije to razlog sto ih Predrag napada.


Obožavam ovaj argument Borci za ljudska prava prave sranja ali treba da budu nedodirljivi od kritike.

Coveku koji na ovakav nacin pise o borcima za bolju Srbiju bicu uvek protivnik.


Hajde da vidimo koliko su borci za bolju Srbiju, koji se bore već 20 godina bili uspešni?! Ja samo vidim njihovo lično napredovanje...

mrdax mrdax 14:45 01.04.2011

Re: Posledice mrznje Predraga Azdejkovica

Svo cetvoro su veoma uspesni u svojim profesijama.


Samo nisu uspešni u menjanju Srbije na bolje, tu su totalni luzeri.


Ovde nisi u pravu. Ne poznajem manju grupu ljudi a da imaju veći utisak u Srbiji sa svojom emisijom.
Pogledaj koliko ljudi odsluša Peščanik svake nedelje i koliko sajt ima pregleda.

Hajde da vidimo koliko su borci za bolju Srbiju, koji se bore već 20 godina bili uspešni?! Ja samo vidim njihovo lično napredovanje...


Koliko si doprineo tome da se unaprede prava gay populacije? Ili si samo "napredovao"?

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:02 01.04.2011

Re: Posledice mrznje Predraga Azdejkovica


Ovde nisi u pravu. Ne poznajem manju grupu ljudi a da imaju veći utisak u Srbiji sa svojom emisijom.
Pogledaj koliko ljudi odsluša Peščanik svake nedelje i koliko sajt ima pregleda.


I ja slušam Peščanik, slušamo, slušamo, ali mi samo kukumavčimo i viktimiziramo se... Ja ne vidim promenu. Takođe možemo pričati o uticaju Peščanika u inostranstvu, dijaspori i Srbiji.

Koliko si doprineo tome da se unaprede prava gay populacije? Ili si samo "napredovao"?


Ja vidim napredak, svoj doprinos, ali vidim i svoj napredak. Nešto se pomera. Meni je više muka da slušam razne borce koji pričaju kako je OVOM NARODU LOŠE, a njima je sve vreme lepo. Bore se da nekom drugom bude bolje, zato što su mnogo dobri ljudi?! Ja se borima za svoja prava i svoje pedersko dupe. Meni je podjednako loše kao i ostalim pederima.
sybil sybil 15:07 01.04.2011

Re: Posledice mrznje Predraga Azdejkovica

Ja vidim napredak, svoj doprinos, ali vidim i svoj napredak. Nešto se pomera. Meni je više muka da slušam razne borce koji pričaju kako je OVOM NARODU LOŠE, a njima je sve vreme lepo. Bore se da nekom drugom bude bolje, zato što su mnogo dobri ljudi?! Ja se borima za svoja prava i svoje pedersko dupe. Meni je podjednako loše kao i ostalim pederima.

sta se to promenilo? gde vidis napredak? poslednja parada ponosa se zavrsila ulicnim ratom i svaka naredna ce tako. gde je napredak? taj isti establishment sa kojim koketiras ne procesuira huligane odgovorene za taj rat, nego dovodi ugledne goste koji prakticno podrzavaju te sto izazivaju ulicne ratove.
Ja vidim crnu buducnost.
Dawngreeter Dawngreeter 15:34 01.04.2011

Re: Posledice mrznje Predraga Azdejkovica

sybil
poslednja parada ponosa se zavrsila ulicnim ratom i svaka naredna ce tako.


Jel ti tesko da mi doturis kombinaciju za sledecu sedmicu na lotou?
sybil sybil 16:07 01.04.2011

Re: Posledice mrznje Predraga Azdejkovica

Dawngreeter

sybilposlednja parada ponosa se zavrsila ulicnim ratom i svaka naredna ce tako.Jel ti tesko da mi doturis kombinaciju za sledecu sedmicu na lotou?

Ne bih mogla da pomognem posto tu nema logickog zakljucka. sa huliganima je drugacije, drzava se ne obracunava sa njima adekvatno, te je lako pretpostaviti da nema 'leba od gay parade u buducnosti.
freehand freehand 16:11 01.04.2011

Re: Posledice mrznje Predraga Azdejkovica

nema 'leba od gay parade

Kad je bilo 'leba od gej parade?
dolybell92 dolybell92 20:25 01.04.2011

Re: Posledice mrznje Predraga Azdejkovica

Samo nisu uspešni u menjanju Srbije na bolje, tu su totalni luzeri.


Da li znaš zašto nisu uspešne u menjanju Srbije ?
(Kad tako misliš, to treba i da znaš)
Ko je zapravo, loser ?




automatic automatic 23:20 01.04.2011

Re: Posledice mrznje Predraga Azdejkovica

Naravno da i medju borcima za ljudska prava ima onih koji ponekad cine stvari koje se ne mogu opravdati.

A među borkinjama?
sentinel26 sentinel26 12:10 02.04.2011

Re: Posledice mrznje Predraga Azdejkovica

Predrag Azdejković
On ju je napao, i njenu autorsku emisiju, onog trenutka kada je video da je ona posvetila godine svog rada stvaranju filma o Zoranu Djindjicu.
Dao pare za film i nije mi se dopao. Legitimno.

Legitimno jeste da sami prema vašim kriterijumima ocjenjujete film i legitimno je da i tu svoju ocjenu saopštite slobodno i javno svima.

Nije legitimno što na blogu kukate za svojim novcem koji ste dali za film i ocjenu i razočarenje povezujete sa datim novcem.

Ovo je moje pošljednje obraćanje vama gospodine Azdejkoviću,

Nijeste imali nikakvog razloga da strepite od mogućnosti da Z.Đinđić postane "svetac" u Srbiji.

Traganje za time ko je sve dao "doprinos" (blagoslov ) za njegovo ubistvo vam ne ide od ruke, osim toga izabrali ste pogrešnu trasu, pa bih vam predložio da odustanete.

Ako bi i postao "svetac" od toga ne bi bilo nikakve štete (a ne vjerujem ni koristi ).

Z.Đinđić nije bio dovoljno Veliki (Srbin ) da bi ispunio taj početni uslov.

Kao patriJota je bio veoma "sumnjiv".

Kao pravoslavac je takođe bio "nedokazan".

Znao je šta hoće, za razliku od mnogih koji su znali samo šta neće.

Želio je sa svima da razgovara, za razliku od mnogih koji nijesu htjeli ni sa kime (osim preko nišana ).

Gospodine Azdejkoviću,
Srbija ipak ima nekoliko živih svetaca.
Svi se nalaze na onoj peticišnici za zvanično izuzeće jednoga od njih od zemaljskih zakona, jer zaboga oni i ne podliježu njihovom dejstvu već samo nebeskim zakonima.

Ima među njima i pisaca i pišača, i akademika i kakademika, sa osnovnom i sa gimnazijom (serbski brend ) i trgovaca ljudskim dušama i davalaca tuđe krvi i ...

To su gospodine Azdejkoviću sveci koji su marširali Srbijom u najgore vrijeme, marširaju i danas a bogme i još dugo će.

To su gospodine Azdejkoviću sveci koji su Srbiji nanijeli ogromne štete a nijesu još ispunili sve svoje planove, skorašnjijeh dana su članovima Vlade uručili jedan "papir" za "internu upotrebu" (da se ne iznosi "van" ).

Ako već želite da brinete za serbsku raju da se ne moli pogrešnim svecima, pokušajte (ako smijete ili se ne protivi vašim interesima ) da proanalizirate ko su oni koji su njih proglasili za svece i kakve posljedice su ostavili i ostavljaju po budućnost građana Srbije.

Uzdravlje i sretno !
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:19 02.04.2011

Re: Posledice mrznje Predraga Azdejkovica

sentinel26 Nije legitimno što na blogu kukate za svojim novcem koji ste dali za film i ocjenu i razočarenje povezujete sa datim novcem.

Zašto nije legitimno kukati za novcem koji daš iz najpoštenijih namera? I taj novac neko upropasti onako bljutavo
Kad sam video šta su C&C napravile i od mog novca - smučio mi se život. A i Zoran Đinđić se prevrće u grobu zbog onih koji ga kao brane. I koji su mu se bili smučili i za života.
Ovo nije moje pošljednje obraćanje.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 12:40 02.04.2011

Re: Posledice mrznje Predraga Azdejkovica

Zašto nije legitimno kukati za novcem koji daš iz najpoštenijih namera? I taj novac neko upropasti onako bljutavo


Dobro se sećam najava da će taj film biti ozbiljna studija političke pozadine ubistva i hvale Biljane Srbljanović da će iščitati milione strana građe kako bi se napravio dobar film koji će da pokaže svašta... E onda su ljudi shvatili da imaju pametnija posla, mrzelo ih... i onda smo dobili ono što smo dobili, sklepano za pet minuta. Žao mi je, ja imam pravo da budem razočaran i besan.

Mada, ovaj tekst je više kritika LDP-a, nego Peščanika...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:16 02.04.2011

Re: Posledice mrznje Predraga Azdejkovica

Predrag Azdejković
Zašto nije legitimno kukati za novcem koji daš iz najpoštenijih namera? I taj novac neko upropasti onako bljutavoDobro se sećam najava da će taj film biti ozbiljna studija političke pozadine ubistva i hvale Biljane Srbljanović da će iščitati milione strana građe kako bi se napravio dobar film koji će da pokaže svašta... E onda su ljudi shvatili da imaju pametnija posla, mrzelo ih... i onda smo dobili ono što smo dobili, sklepano za pet minuta. Žao mi je, ja imam pravo da budem razočaran i besan.Mada, ovaj tekst je više kritika LDP-a, nego Peščanika...


Dobro se sećaš. I meni je to direktno pisala u komentarima na komentare. Posle mi je još malo porastao majmunski rep.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:23 02.04.2011

Odvratna posledica bloga

kamperelicu, ako je tačno da ćete izbaciti iz partije čoveka Predraga Azdejkovića zbog ovog teksta i komentara koje je ovde ostavio - a po mom mišljenju su i tekst i komentari vrlo kvalitetni, iako se ne slažem baš sa svakim slovom - onda ste vi poslednji moralni šljam.
ako je vest patka onda ništa.
Goran Vučković Goran Vučković 15:25 02.04.2011

Re: Odvratna posledica bloga

onda ste vi poslednji moralni šljam

U načelu se slažem, osim sa zauzetom pozicijom - mnogo je jaka konkurencija
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:28 02.04.2011

Re: Odvratna posledica bloga

Goran Vučković
onda ste vi poslednji moralni šljamU načelu se slažem, osim sa zauzetom pozicijom - mnogo je jaka konkurencija

Među poslednjim. Tuga jedna.
deki-the-boy deki-the-boy 12:55 01.04.2011

.

Cudno je kako uvek kada se pomene ubistvo Zorana Djindjica, uvek krene polemika o tome kakav je on bio, posten ili neposten ili kriminalac, nacionalista, apsolutista.... Sta god on od toga bio, ubistvo nije opravdanje i ne moze biti izgovor za oduzimanje zivota bilo kome a pogotovo ne legitimno izabranom premijeru jedne drzave. Tako da ko god na pitanje o atentatu na premijera trazi izgovor u njegovom nepostenju po meni opravdava ubistvo.
Pedja, svidja mi se energija i duhovitost kojom bojis svoje tekstove ali mislim da ne postoji krivica u nekim medijima (u ovom slucaju Pescanik) koji su kritikovali premijera jer mislim da je to njihova uloga.Koliko god Djindjic bio energican i moderan politicar, naravno da je pravio greske (mislim da su bile nenamerne), morao je biti kritikovan, sto mislim da je potrebno u svakom drustvu, pa makar premijer bio i idealan.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:02 01.04.2011

Re: .

Pedja, svidja mi se energija i duhovitost kojom bojis svoje tekstove ali mislim da ne postoji krivica u nekim medijima (u ovom slucaju Pescanik) koji su kritikovali premijera jer mislim da je to njihova uloga.


Ne, meni je super što su pričali nekad i ja sve potpisujem, ja samo imam problem što je došlo do promene, ali nismo dobili objašnjenje zašto.

Da ponovoim opet, kakav god Đinđić bio, mi moramo da reagujemo na ubistvo i na sudski proces koji je sramota. Ja samo ne želim da učestvujem u procesu beatifikacije.

Razumem da mi trenutno imamo priče o kolektivnoj odgovornosti za ubistvo Đinđića i mogu da razumem krivicu koju mnogi osećaju, ali to ne znači da od Đinđića treba da pravimo sveca.

Jedini svetac iz modernih vremena je Patrijarh Pavle, da se razumemo
vilovuk vilovuk 17:44 01.04.2011

Đinđić jeste svetac

Bio je
mlad i lep, bistar i obrazovan, entuzijasta i čovek otvorenog duha, i sve tako i u tom smeru –
jednom rečju: bio je zvezda.
Isto tako, bio je opsenar i oportunista, neiskren i prevrtljiv,
kalkulant i lažov – jednom rečju: bio je pokvaren, i sve najgore:
nema te zloće sa kojom nije petljao i kombinovao
e da bi se nekako domogao poluga moći (možda nije bilo baš sve tako
ali recimo da jeste).

A onda je postao predsednik vlade Srbije, Đinđić,
bio je Princ Nade – mnogi su od njega očekivali čuda –
ali Srbija nije bila uspavana lepotica, nego nasmrt bolesna rugoba, osramoćena
i razorena država. I Đinđić je krenuo da gradi novu Srbiju,
bio je motor, bio je srce te nove Srbije, Srbije in statu nascendi
(a oko njega jad i čemer, rogovi u vreći, lešinari i kibiceri, lenštine i podlaci;
zluradost i mržnja; poluge moći nisu bile u kabinetu predsednika vlade nego
u Koštuničinim pećinama – to smo saznali tek naknadno – Đinđić nije kukao, grabio je napred).

A onda su ga ubili. Zlo ga je ubilo. Srpsko Zlo. Patriotsko i pravoslavno.
Đinđić je bio savršeno svestan te opasnosti ali se nije preterano obazirao:
nisam ja važan, važna je Srbija – tako je govorio.
I grabio napred. Imao je puno posla.

Dakle, ako pored crkvenih postoje i državni sveci
onda Srbija sigurno ima bar jednog. Ubeđen sam da mnogi građani Srbije
Đinđića doživljavaju baš tako: kao neku vrstu sveca. Đinćić svetli,
a kako i ne bi svetleo u ovom mraku i truleži.


mnenadic mnenadic 09:32 03.04.2011

Re: Đinđić jeste svetac

Baš tako kako si rekao!
Niko od Đinđića ne pravi sveca, niti je to moguće. Mnogi mešaju pojmove "svetac" i SVETLA TAČKA. Ovde se radi o tome da se ta SVETLA TAČKA očuva. A to mnogima smeta. Osporavajući tu ideju pokušavaju da za sebe izbore komadić slave, iz sasvim sebičnih razloga.

Mogu o Đinđiću pričati i dobro i loše, mogže ga svako tumačiti kako mu volja. Niko međutim ne može osporiti sledeće:
1. Da se zalagao da na odgovornim mestima budu najbolji, najvredniji
2. Da je gajio kult znanja i kult rada
3. Da je imao jasnu ideju kuda naše društvo treba da ide
4. Da se nije štedeo
5. Da se za mesto pod Suncem izborio sam - nije imao "pedigre"
6. Da je, koliko god imao pristalica, ipak bio sasvim "sam" na svetu. Da nije tako danas bi bio živ.

Ovde sam video brdo podvala od "NARIKAČA OSPORAVAČA" koji činjenicom da je Đinđić sedeo i razgovarao sa neistomišljenicima i raznim protuvama, pokušavaju da potkrepe svoju bolesnu želju da izbrišu SVETLU TAČKU. Teško. Veliki se ne postaje podvalom već sopstvenim rastom.
nomenklatura nomenklatura 19:22 01.04.2011

azdejkovic laze




Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:51 01.04.2011

Re: azdejkovic laze

Hehehehehehehe
kamperelic kamperelic 19:26 01.04.2011

odgovor

Ne Predraze Azdejkovicu, tebi nije isto kao kao drugim pederima, kako ti kazes. Ti za svoja zalaganja dobijas novac. Ti si profesionalni homoseksualac. A kada ga ne dobijes, onda oni kojima si ga trazio imaju probleme.
Takodje, ti si srpski politicar, tako da se nadam da kada pomislis na sebe takodje pomislis "zlo i naopako", kako si rekao da pomislis kada se pomene neki politicar.
Za razliku od pomenutih gradjanskih aktivista, koji su uspeli da svojim angayovanjem doprinesu da sa vlasti ode Slobodoan Milosevic i da umre u zatvoru, i da Srbija postane zemlja u kojoj gotovo da vlada konsenzus medju politickim grupacijama oko pristupanja EU, ti nista nisi uradio za gay prava. Zapravo, uradio si dosta protiv njih. Optuzivao si organizatore Parade ponosa da se bave tim dogadjajem iskljucivo radi licnog interesa. Davao si izjave za medije koji su bili otvoreno protiv te manifestacije svestan kakvu ce reakciju tvoje izjave da proizvedu. Radio si sve da sto vise diskreditujes gay pokret u Srbiji samo zato sto ti nisi bio njegov vodja.
Bio si spreman da nosis transparent "jebala vas Evropa" misleci na EU, iako je ta Evropa kljucno doprinela da se popravi status gay populacije u Srbiji.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:00 01.04.2011

Re: odgovor

Ne Predraze Azdejkovicu, tebi nije isto kao kao drugim pederima, kako ti kazes. Ti za svoja zalaganja dobijas novac. Ti si profesionalni homoseksualac.


Vidiš, ja dobijam platu kao urednik GayEcho portala i kao Project manager. Meni u polju zanimanje ne stoji homoseksualac.

Takodje, ti si srpski politicar, tako da se nadam da kada pomislis na sebe takodje pomislis "zlo i naopako", kako si rekao da pomislis kada se pomene neki politicar.


Da

Za razliku od pomenutih gradjanskih aktivista, koji su uspeli da svojim angayovanjem doprinesu da sa vlasti ode Slobodoan Milosevic i da umre u zatvoru, i da Srbija postane zemlja u kojoj gotovo da vlada konsenzus medju politickim grupacijama oko pristupanja EU, ti nista nisi uradio za gay prava.


Ako ti tako kažeš, ja ti ne verujem

Optuzivao si organizatore Parade ponosa da se bave tim dogadjajem iskljucivo radi licnog interesa. Davao si izjave za medije koji su bili otvoreno protiv te manifestacije svestan kakvu ce reakciju tvoje izjave da proizvedu. Radio si sve da sto vise diskreditujes gay pokret u Srbiji samo zato sto ti nisi bio njegov vodja.


Da, ja te izjave dajem već dve godine. Ja sam već dve godine član Glavnog odbora SDU, a član 12... A tebi to tek sad smeta?

Srđane, jel to ima veze jer sam tražio finansijski izveštaj stranke na uvid?

Bio si spreman da nosis transparent "jebala vas Evropa" misleci na EU, iako je ta Evropa kljucno doprinela da se popravi status gay populacije u Srbiji.


Da i šta s tim? Nema kritičkom mišljenja prema EU, jer podržava gej prava u Srbiji? Danas su me i dragi LDP-ovci podsetili da nije lepo kritikovati Čedu za rasizam jer je on podržavao gej prava.

E malo mi se hebe što podržavaju, ili su podržavali gej prava...

U svakom slučaju, mene ovo beskrajno zabavlja...
Dawngreeter Dawngreeter 20:05 01.04.2011

Re: odgovor

kamperelic
svojim angayovanjem


Pobeda
nomenklatura nomenklatura 20:09 01.04.2011

Re: odgovor

danas sam pažljivo pratila dešavanja na ovom postu, pa sam googlala kolegu azdejkovica i primetila da se on bavi svime od onog bokija 13, preko nasilja na gay ljudima, do djindjica sto pokazuje da se isti ne bavi nicim konkretno, vec razlicitim stvarima.

takodje iz njegove organizacije nisam nasla nikog drugog osim njega. niti sam na njihovom sajtu nasla akcije koje je ta organzacija radila. osim tog filmskog festivala. nije mi jasno, da se neko bavi ljudskim pravima, a da mu je vazno da prica o modi i hrani, iako sam obisla svet zbog posla (ja sam preoditeljka), radila sam i za velike medjunarodne organizacije, ovo njegovo pojavljivanje je stvarno neobicno. ne u pozitivnom smislu.

volela bih da nam objasni zasto je, na primer, napisao ovaj tekst i sta je zeleo da postigne? osim sto je tekst pretencizno skandalozan?
dolybell92 dolybell92 20:33 01.04.2011

Re: odgovor

volela bih da nam objasni zasto je, na primer, napisao ovaj tekst i sta je zeleo da postigne? osim sto je tekst pretencizno skandalozan?


Slično pitanje sam mu i ja postavila, još na početku,
ali suvislog odgovora nema... a ne može ga ni biti,
jer sam tekst nije njegov, niti je "ideja" njegova...
(ideja o svecu nema smisla, jer se ničim ne dokazuje).

ps. previše pažnje posvećeno, na kraju,
ne zna se čemu... svecu ????

nomenklatura nomenklatura 20:39 01.04.2011

Re: odgovor

samo sam bila iskrena. ovo primeđujem, jer sam dugo godina prevodila pretenciozne autore. kad radite taj posao onda se uvek trudite da udjete u "glavu" autora koga prevodite, a niko od njih su tek površno pametni i blistavi, ali bez sustine unutra....
tako mi se cini i sa ovim i sa nekim drugim tekstovima. nema tu ni ideje, ni hrabrosti ni orignilanosti, vec samo zamagljivanje teme skandalom.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:45 01.04.2011

Re: odgovor

takodje iz njegove organizacije nisam nasla nikog drugog osim njega. niti sam na njihovom sajtu nasla akcije koje je ta organzacija radila.


Izvolite gledati: http://www.gayecho.com/glic

danas sam pažljivo pratila dešavanja na ovom postu, pa sam googlala kolegu azdejkovica i primetila da se on bavi svime od onog bokija 13, preko nasilja na gay ljudima, do djindjica sto pokazuje da se isti ne bavi nicim konkretno, vec razlicitim stvarima.


Sve radnje radim

volela bih da nam objasni zasto je, na primer, napisao ovaj tekst i sta je zeleo da postigne? osim sto je tekst pretencizno skandalozan?


Zato što sam imao potrebu da svoja osećanja podelim sa ljudima. Zato što me situacija nervira i zato što sam razočaran u NVO pokret... i ono što sam hteo to sam i postigao. I svideo mi se Biljanin komentar o blogu u Peščaniku.
dolybell92 dolybell92 20:50 01.04.2011

Re: odgovor

vec samo zamagljivanje teme skandalom.


Izvini na opaski, ja niti videh temu a ni skandal...
već samo utuk na utuk... a onda je samo magla evidentna,
kad suštine nema.


nomenklatura nomenklatura 21:26 01.04.2011

Re: odgovor





Izvolite gledati: http://www.gayecho.com/glic


samo sam iznela sumnju, pogledala sam, ali ne vidim nikog osim vas!? nisam shvatila sta radi vasa organizacija.
danas sam pažljivo pratila dešavanja na ovom postu, pa sam googlala kolegu azdejkovica i primetila da se on bavi svime od onog bokija 13, preko nasilja na gay ljudima, do djindjica sto pokazuje da se isti ne bavi nicim konkretno, vec razlicitim stvarima.



Sve radnje radim



upravo to vam nije na korist, iako odgovor treba da bude duhovit. pisanje ovakvih stvari i obrada ovakvih tema ne moze da se izjednaci sa vasim prepirkama sa pevacicama, bokijem 13 ili kojekime.
Zato što sam imao potrebu da svoja osećanja podelim sa ljudima. Zato što me situacija nervira i zato što sam razočaran u NVO pokret... i ono što sam hteo to sam i postigao. I svideo mi se Biljanin komentar o blogu u Peščaniku.


ali niste izneli argumente sta i kako, vec ste samo napadali ljude koji misle drugacije. tekst podseca na populisticke kolumne kvaziintelektualaca u tabloidima.
Dawngreeter Dawngreeter 21:33 01.04.2011

Re: odgovor

nomenklatura
volela bih da nam objasni zasto je, na primer, napisao ovaj tekst i sta je zeleo da postigne? osim sto je tekst pretencizno skandalozan?


Sram ga bilo, nije ni Rat i Mir sastavio a dozvoljava sebi da iznosi u svom blogu tekstove na teme koje m use vrzmaju po glavi. Ako ce vec da ima misljenje, mora prvo da saceka Nobelovu nagradu pre nego sto ga obelodani. I da malo bolje obrati paznju da blogovi ne sluza za kucanje sta god autoru padne na pamet.

Mislim, jebiga, ne mogu ni da se ne slazem sa covekom bez da mi ovakvim proserima smucite neslaganje. Ajde malo manje kvaziintelektualne masturbacije pa da mogu na miru da se vratim neslaganju sa Pedjom bez straha da licim na vas.
kamperelic kamperelic 23:32 01.04.2011

Re: odgovor

Ja sam odlucio Predraze da ti se sad suprotstavim jer si sada napao ono do cega mi je u politici najvise stalo, kao i zbog toga sto su mi, kao sto sam vec napisao, mnogi pripadnici gradjanskog pokreta u Srbiji nakon ovog teksta dali do znanja da je tvoj teror nad njima prevelik.
Ja sam te veoma cesto u stranci branio od napada. Smatrao sam da treba da te podrzimo jer si gay aktivista. Takodje, uvek sam podrzavao svakog clana stranke koji je trazio izvestaje, a posebno finansijske. Nakon tvog nastupa na GO nisam ni na koji nacin negativno reagovao prema tebi, naprotiv, pokrenuo sam inicijativu da se izadje u susret onome sto si ti trazio.
Nikada nisam imao negativni stav prema tebi zbog tvog odnosa prema NATO-u. Nadao sam se da ces mi dati nekakav izazov u argumentaciji da bih se na sto bolji nacin borio za tu ideju.
Problem je nastao kada si ti krenuo na napadas, i to na veoma agresivan nacin ideju o nastavku podrske politici koja je olicavala Vladu Zorana Djindjica i kada sam saznao koliko si naneo zla nevladinim organizacijama koje se bore za ljudska prava. Da sam znao ranije za to, veruj mi, mnogo ranije bih ti se suprotstavio.
Takodje, ne mislim da ti sad treba samo iz zahvalnosti podrzavas EU. Problem je sto ti nemas nikakakv koncept. Ti radis samo ono sto je polularno. I ono sto ce te uciniti vidljivijim. Ali, tom vidljivoscu ti neces postati i prijemciviji. Ljudi ciju naklonost zelis postovace te samo ako bdes posten, moralan i dosledan, a to ovakvim ponasanjem neces postici.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 00:00 02.04.2011

Re: odgovor

Problem je nastao kada si ti krenuo na napadas, i to na veoma agresivan nacin ideju o nastavku podrske politici koja je olicavala Vladu Zorana Djindjica i kada sam saznao koliko si naneo zla nevladinim organizacijama koje se bore za ljudska prava. Da sam znao ranije za to, veruj mi, mnogo ranije bih ti se suprotstavio.


Mukice male, kako sam ih samo upropastio

Prosto mi bude žao...

I nemoj da se lažemo... rekao ti je čika Žarko da središ problem, jer koliko znam kada neko optuži člana stranke za nešto, onda ga zoveš čuješ drugu stranu, on prizna ili ne i onda reaguješ... ti si taj drugi korak preskočio. Znači nemaš puno sliku i zauzimaš stranu zato što to tako u ovom trenutku odgovara.

Problem je sto ti nemas nikakakv koncept. Ti radis samo ono sto je polularno. I ono sto ce te uciniti vidljivijim. Ali, tom vidljivoscu ti neces postati i prijemciviji.


Ali ja ne želim da budem prijemčiviji. Ne bih se onda bavio gej pravima u Srbiji. Onda bih pevao. Nemam potrebu da me ljudi vole, poštuju niti uvažavaju... Prosto me zabole šta ljudi misle o meni.

Potpuno razumem zbunjenost ljudi jer ne znaju u koju fijoku da me gurnu. Zato što kritikujem i Crkvu i NVO i Evropu i Rusiju i Nato i Srbiju, sve... Držim se svojih principa koliko god to mogu i pokušavam da mislim svojom glavom koliko god mogu.

I ono što vas izgleda najviše nervira: I don't need your approval.
automatic automatic 09:15 02.04.2011

Re: odgovor

kada sam saznao koliko si naneo zla nevladinim organizacijama koje se bore za ljudska prava. Da sam znao ranije za to, veruj mi, mnogo ranije bih ti se suprotstavio.


Za iskazani patriJotizam, hrabrost i istrajnost u borbi da vam bude bolje...

dolybell92 dolybell92 09:15 02.04.2011

Re: odgovor

Prosto me zabole šta ljudi misle o meni.


Ovo je jedino sigurno u tvom slučaju,
veoma ti je stalo do toga šta drugi misle o tebi.

Potpuno razumem zbunjenost ljudi jer ne znaju u koju fijoku da me gurnu.


Sam si naveo da ti nije svejedno..
kamperelic kamperelic 09:49 02.04.2011

Re: odgovor

Ne Pedja, dajem ti moju rec da mi Zarko nije rekao da na bilo koji nacin postupim u vezi sa tobom. Tacno je da su mi neki drugi ljudi, koje ne zelim da imenujem, a koji nisu clanovi SDU, sugerisali da bi bilo dobro da se na neki nacin reaguje na tvoje najnovije izjave. Takodje, ja sam pokusao, nadajuci se da ti je ipak stalo do cele te ideje, i da si ono sto si napisao mislio u trenutku neke negativne euforije, da razgovaram sa tobom. Kada sam uvideo da ne mogu da napravim nikakavo poboljsanje odlucio sam da javno progovorim protiv tebe, ako ni zbog kog drugog razloga, a ono da bi ljudi koji ovo citaju znali da ja kao tvoj stranacki kolega ne stojim iza onog sto si napisao.
I da ti kazem jos nesto. Zelis ti itekako da budes prijemciviji. Prijemciviji medijima koji vole skandale. Kada si nesto odmereno i konstruktivno napisao. Kada neki tekst nije bio zasnovan na vredjanju i omalovazavanju nekog, vec na nekim konkretnim predlozima i idejama. Izneo si predlog da se u Srbiji legalizuju istopolni brakovi, ali na takav nacin da bi to iskoristio za vlastitu promociju a ne da bi ta ideja zaista jednog dana bila prihvacena.
Ti zivis od teskog zivota gay populacije u Srbiji i od zaostalosti, primitivizma i malogadjanstine ovog drustva. Ti si zapravo korov koji koristi samo sebi a nanosi stetu svima.
koksy koksy 10:14 02.04.2011

Re: odgovor

Je li bre Azdejkovicu: je l' vam ovaj u SDU politkomesar po funkciji?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:18 02.04.2011

Re: odgovor

Kada sam uvideo da ne mogu da napravim nikakavo poboljsanje odlucio sam da javno progovorim protiv tebe, ako ni zbog kog drugog razloga, a ono da bi ljudi koji ovo citaju znali da ja kao tvoj stranacki kolega ne stojim iza onog sto si napisao.


I onda koristiš radikalske metode lične diskreditacije, tračarenja i omalovažavanja... samo još fali da mi kažeš da sam seksualno frustriran jer me dečko ne hebe redovno.

Srđane, mi smo ovaj razgovor završili.
automatic automatic 12:22 02.04.2011

Re: odgovor

Ti zivis od teskog zivota gay populacije u Srbiji i od zaostalosti, primitivizma i malogadjanstine ovog drustva. Ti si zapravo korov koji koristi samo sebi a nanosi stetu svima.

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:54 02.04.2011

Re: odgovor

kamperelic Kada si nesto odmereno i konstruktivno napisao. Kada neki tekst nije bio zasnovan na vredjanju i omalovazavanju nekog,


Kampereliću, partijska gnjido. Koga je Azedejković ovde uvredio?

1. Đinđića?
2. Tebe?
3. Partiju?
4. Partije?

Tačan odgovor je ovo poslednje.

Nikada Azedejković nije napisao konstruktivniji i odmereniji tekst.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:55 02.04.2011

Re: odgovor

koksy
Je li bre Azdejkovicu: je l' vam ovaj u SDU politkomesar po funkciji?

Nego šta. I to najgore sorte.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:26 02.04.2011

Re: odgovor

I ono što vas izgleda najviše nervira: I don't need your approval.

Odmah ću da stavim ovu rečenicu na moj profil.
Unfuckable Unfuckable 17:00 02.04.2011

Re: odgovora nema

Srđane, jel to ima veze jer sam tražio finansijski izveštaj stranke na uvid?


auuu, qq lele!
makica92 makica92 18:22 02.04.2011

Re: odgovor

kamperelic

Problem je nastao kada si ti krenuo na napadas, i to na veoma agresivan nacin ideju o nastavku podrske politici koja je olicavala Vladu Zorana Djindjica i kada sam saznao koliko si naneo zla nevladinim organizacijama koje se bore za ljudska prava. Da sam znao ranije za to, veruj mi, mnogo ranije bih ti se suprotstavio.

A sto niste znali ranije? Niste pazili na casu ili vam je sad neko dodelio zadatak da napadate Pedju?
Vasa reakcija je upravo dokaz svega onog o cemu je Pedja pisao u ovom blogu. Pedja preporuka kao vrata.
nomenklatura nomenklatura 18:36 02.04.2011

Re: odgovor

Ajde malo manje kvaziintelektualne masturbacije pa da mogu na miru da se vratim neslaganju sa Pedjom bez straha da licim na vas.


ja sam samo trazila argumentaciju, nista vise.
mislim da je problem sa odnosom koji se ima prema kvazi-intelektualcima u koje ubrajam i azdejkovica, ocito.
molim vas, ako zelite da nesto ima validnost, onda morate da gledate i ko to govori, koje obrazovanje ima ta osoba, koji je njen kredibilitet.... ja to nisam pronasla kod mladog azdejkovica, a ne bih rekla ni kod mnogih tablodinih licnosti.
Dawngreeter Dawngreeter 19:10 02.04.2011

Re: odgovor

Zanimljivo da mi je svaka upotrebljena rec pojedinacno poznata ali tako povezane ne znam sta znace.
freehand freehand 19:32 02.04.2011

Re: odgovor

Dawngreeter
Zanimljivo da mi je svaka upotrebljena rec pojedinacno poznata ali tako povezane ne znam sta znace.

Pa šta? Ne zna ni ona, pa joj ne smeta.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:52 02.04.2011

Re: odgovor

kamperelic
Ja sam odlucio Predraze da ti se sad suprotstavim jer si sada napao ono do cega mi je u politici najvise stalo...
................................................................................
Ti zivis od teskog zivota gay populacije u Srbiji i od zaostalosti, primitivizma i malogadjanstine ovog drustva. Ti si zapravo korov koji koristi samo sebi a nanosi stetu svima.


JEDINI razuman i pristojan nacin suprostavljanja Pedjinom tekstu je bilo da se argumentovano pobije ono sto u njemu pise. A NAJGORI moguci nacin je ovo kako si ti uradio: ad hoinem uvredama i pljuvanjem autora. Ni reci o samom tekstu nego samo gomila uvreda, diskvalifikacija i "psiholoskih" analiza Pedjine licnosti sa ciljem da se pokaze kako je on "uzasan" covek. Jedino sto si time uspeo da kazes je ponesto o samome sebi ... i, posebeno, kako su prljave metode u nasoj politici. I da, ako je medju citaocima bilo nekih sa iluzijama prema tvojoj partiji, razbijes te iluzije. Ili kratko receno: ovo ti je bio samo pucanj u sopstvenu nogu i nista vise.


freehand freehand 21:58 01.04.2011

Au, brate

Ove tri ko Mirzino jato.
To se desi kad čačneš u kokošinjac.
Peđa, rekoh li ti već da ti je tekst odličan?
Čak i ako se sa pola iznetih teza ne slažem?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:32 01.04.2011

Re: Au, brate

Peđa, rekoh li ti već da ti je tekst odličan?


Nisi

Sad mi kaži da imam lepe oči
freehand freehand 23:34 01.04.2011

Re: Au, brate

Nisi

Jesam.
Sad mi kaži da imam lepe oči

Nisam ja Wukadin.
nomenklatura nomenklatura 13:30 02.04.2011

pitam ponovo

ja nisam dobila odgovor od azdejkovica - štam je hteo ovim tekstom i koji su mu argumenti osim napada?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:30 02.04.2011

Re: pitam ponovo

već sam odgovorio... imate gore.

ako vam se odgovor ne sviđa, to već nije moj problem.
nomenklatura nomenklatura 18:37 02.04.2011

Re: pitam ponovo

već sam odgovorio... imate gore.

ako vam se odgovor ne sviđa, to već nije moj problem.



nemate argument azdejkovicu!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:54 02.04.2011

Re: pitam ponovo

koji vam argument konkretno fali?
yugaya yugaya 14:46 02.04.2011

... da

...svratim i udarim preporuku verbalnom delikventu.



Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:46 02.04.2011

Re: ... da

hvala
vladimir petrovic vladimir petrovic 15:53 02.04.2011

Čestitka

Pedja, čestitke za tekst.
Potpisujem svaku reč koju si napisao.

Keep going strong!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:26 02.04.2011

Re: Čestitka

Thanks :)
angie01 angie01 20:49 02.04.2011

onaj jadni covek,

ni u grobu nema mira!
Atomski mrav Atomski mrav 21:48 02.04.2011

Re: onaj jadni covek,

"Thou shalt not use the name of the Lord thy God in vain; for the Lord will not hold him guiltless who uses His name in vain."
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:04 03.04.2011

Ironija sudbine!

Ono što je učinjeno Djindjiću pre osam godina, sada se u metaforičnom smislu čini Azdejkoviću na ovom blogu.
Šta to smeta žabokrečini i licemerstvu preovladjujuće Srbije? Pre svega, slobodna, nesputana, provokativna misao! Potom, entuzijam i energičnost! I najzad, strast i radoznalost!
Pozvaću u pomoć Branka Miljkovića, koji je od te i takve impotentne i zlurade Srbije pobegao - samoubistvom: "PUSTITE ME DA KORAČAM PREMA SEBI KAO PREMA SVOM CILJU!"

I Danila Kiša, koji je takodje morao da pobegne: "Nacionalizam je, pre svega, paranoja. Kolektivna i pojedinačna paranoja. Kao kolektivna paranoja, ona je posledica zavisti i straha, a iznad svega posledica gubljenja individualne svesti; te, prema tome, kolektivna paranoja i nije ništa drugo do zbir individualnih paranoja doveden do paroksizma."
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:59 03.04.2011

Suvišna rečenica

Rečenica iz zaključka:
Zbog ovih nekrofila i lešinara koji se hrane na truplu Zorana Đinđića, meni je on postao odvratan i pri samom spomenu njegovog imena meni je muka,
ne samo da je suvišna, već baca drugačije svetlo i na tekst i na logiku autora teksta.

Naime, o bilo kom pokojniku, pa i Zoranu Đinđiću, može se suditi samo u odnosu na njegov lik i delo, a nikako u odnosu na ono šta o njemu govore ili čine njegovi naslednici i savremenici posle njegove smrti.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 10:02 03.04.2011

Re: Suvišna rečenica

Naime, o bilo kom pokojniku, pa i Zoranu Đinđiću, može se suditi samo u odnosu na njegov lik i delo, a nikako u odnosu na ono šta o njemu govore ili čine njegovi naslednici i savremenici posle njegove smrti.


Princip akcije i reakcije. Što više ljudi nekog počinju da hvale i dižu u zvezde, to se ja više sećam lošim akcija, izjava... Sve je to zbog balansa.
lignjoslav pipak lignjoslav pipak 10:29 03.04.2011

Primitivizam

Nemojte biti primitivni iako ste Srbi... Djindjic je sada "svetac" jer su ga ubili. Hendrix je "najbolji gitarista", jer je umro. Elvis je "Kralj", jer je umro... lista ide i ide. Kakav god da je bio, Djindjic je pokrenuo reforme koje su povele Srbiju iz primitivizma ka modernoj, svetskoj drzavi. To sto jako puno Srba voli svoj primitivizam i uziva u njemu, to je u stvari i najveci problem ove drzave. Seselja nisu voleli jer je bio kontroverzan, ne, voleli su ga jer je pravi kromanjonac. Tako i vas blog, gospodine Azdejkovic, isto odise primitivizmom, jer i vi se trudite da povratite srednji vek, ili bar vreme Kosovske bitke, gde bi im "mi" ovaj put "pokazali" sta su Srbi.

Vreme je i vas i vama slicne pregazilo, i sve sto vama ostaje je vasa pecina. Zbogom, gospodine primitivni, i cudi me da uopste koristite kompjuter...
Goran Vučković Goran Vučković 10:45 03.04.2011

Re: Primitivizam

Tako i vas blog, gospodine Azdejkovic, isto odise primitivizmom, jer i vi se trudite da povratite srednji vek, ili bar vreme Kosovske bitke, gde bi im "mi" ovaj put "pokazali" sta su Srbi.

Vreme je i vas i vama slicne pregazilo, i sve sto vama ostaje je vasa pecina. Zbogom, gospodine primitivni, i cudi me da uopste koristite kompjuter...

Modernizacionizam je, očigledno, religija...
freehand freehand 10:56 03.04.2011

Re: Primitivizam

Modernizacionizam

U jebote, Vučko!
Jel ovo postoji kao izraz u teoriji ili si ti naglo ustao?

Goran Vučković Goran Vučković 11:15 03.04.2011

O modernizacionizmu

Jel ovo postoji kao izraz u teoriji ili si ti naglo ustao?

Ja sam kao Tigar iz Vini Pua - volim da izmišljam nove reči - npr. tribalni liberalizam, modernizacionizam itd.

Primeti kako je pomenuti modernizacionizam (modernizacijanstvo?) oblikovao misli g. Pipka: Peđa je dirnuo u tabu modernizacionizma (i to u vrhovne žrece, a ne u božanstvo, malo nategnutu zamenu za Sina), što je Sledbenika navelo da pomisli da je Peđa protiv same srži modernizacionizma, tj. da želi da odvede Izabrani Narod u srednji vek. Time Peđa pokazuje da ga je vreme pregazilo (malo bede istoricizma ), te tako ne zaslužuje fetiše modernizacionizma - računare (iako je Peđa po zanimanju, začudo, webmaster (uglavnom)).

Kakav radostan dan.



Ti si volela moj weltschmerz...
freehand freehand 11:27 03.04.2011

Re: O modernizacionizmu

Ti si volela moj weltschmerz...

Da, da... GeJte i AzGejković...

Ael mož ti triput brzo da izgovoriš taj tvoj moder...šta već?!
Čik!
Pazi kad sam spreman da ti o svom trošku u ugostiteljskom objektu "Koliba" organizujem predavanje na tu temu, samo da se upišavamo od smeha dok budeš zaplitao jezikom!

P.S: Tu bi bilo interesantno pobrojati zvezde sa Panteona te nove religije, pa onda Prvosveštenstvo poimence, pa i lokalno sveštenstvo. Mila mamo kakva je to košnica i šta sve iz nje izleti kad malkice samo granu zatreseš!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:47 03.04.2011

Re: Primitivizam

Vreme je i vas i vama slicne pregazilo, i sve sto vama ostaje je vasa pecina. Zbogom, gospodine primitivni, i cudi me da uopste koristite kompjuter...


Još jedan primer crno-belog sveta.

Mada, sad sam tužan, ovaj pipak ne zna ko sam ja
Goran Vučković Goran Vučković 11:54 03.04.2011

Re: Primitivizam

Mada, sad sam tužan, ovaj pipak ne zna ko sam ja

Vanity, definitely my favorite sin
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:16 03.04.2011

Re: Primitivizam

lignjoslav pipak Vreme je i vas i vama slicne pregazilo, i sve sto vama ostaje je vasa pecina.

Otkud znate? Može li neki link?
blogovatelj blogovatelj 14:37 03.04.2011

Re: Primitivizam

Modernizacionizam je, očigledno, religija...


I moderacionizam takodje...
blogovatelj blogovatelj 14:42 03.04.2011

Re: Primitivizam



lignjoslav pipak

Vreme je i vas i vama slicne pregazilo, i sve sto vama ostaje je vasa pecina. Zbogom, gospodine primitivni, i cudi me da uopste koristite kompjuter...




Za razliku od tebe, koji suvereno vladas svemogucim aparatom.
Jesi mozda razmisljao da promenis ime u gnjidoslav? Mislim da bi bolje opisivalo tvoj tok misli.
mariopan mariopan 15:36 03.04.2011

Re: Primitivizam

reforme koje su povele Srbiju iz primitivizma ka modernoj, svetskoj drzavi.


...i dovele nas u pećinu zvanu Srbija?
G.M.Wolf G.M.Wolf 14:09 03.04.2011

Slažem se

sa autorom. Danas kad neko nema šta da kaže krene da ispira usta sa Đinđićem. To je odavno postalo mučno slušati.
gospodjica gospodjica 13:23 06.04.2011

Re: Slažem se

Tačno. Autor je živi dokaz.
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 10:32 06.04.2011

1+2= 3856?

"Zbog ovih nekrofila i lešinara koji se hrane na truplu Zorana Đinđića, meni je on postao odvratan "

kakvo pogresno zakljucivanje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana