Štikla, bič, govno, pupak

Jelena Krajšić RSS / 13.06.2007. u 07:09

 

U Brazilu se na gej paradi skupilo 3 miliona ljudi. Mene sada zanima šta bi se dogodilo kada bi se u Srbiji, na gej paradi skupilo 3 miliona ljudi. 3 miliona svih tih istih ljudi iz Brazila, recimo. Da se najednom sliju sa svih strana sveta, veseli, nasmejani, otvoreni, pametni, ludi, glupi, obrazovani, siromašni, bogati, uspešni, neuspešni...

Da li bi policija, preneražena cifrom, savetovala da je zbog javne bezbednosti bolje da lica ne ulaze u Srbiju? Ako ipak ne bi mogli da se odupru volji 3, 5, 8, whatever miliona ljudi, da li bi ipak organizovali kordon, ali leđa na leđa, jer šareni konvoj bi nadirao sa svih strana. Mnogo ljudi.

Jaoj a šta bi rekao Irinej. On ne gotivi baš velike cifre. Posebno ako je post. Eno još onomad ga je prenerazila mogućnost da baš u vreme posta jedna kobasica iz Srbije postane najveća na svetu. Veliko iskušenje, mislim, post i kobasica, pa ne ide baš.

Da li bi nastao sveopšti haos? Rat?

(I nemojte sada samo da mi govorite: crkva ne priznaje pedere, jer me ne zanima šta crkva priznaje i ne priznaje, jer ja sam žena, a koliko znam žene se ne pitaju, i Budista, a mi Budisti nemamo crkvu. I koja crkva? Šta to znači - crkva? Adventistička, katolička, pravoslavna?)

I moram još samo ovo da kažem:

Bez edukacije neće stasati generacija spremna da donosi, menja i sprovodi zakone. Bez predviđene stavke u zakonu neće biti omogućena edukacija. I tako u krug, dok popovi siluju dečake, muževi tuku žene, navijači prebijaju homoseksualce...




Komentari (84)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Vlada Stojnić Vlada Stojnić 07:32 13.06.2007

Jelena,

Da se u Beogradu pojavi toliki broj gejeva svi bi se popovi i nacionalisti zavukli u rupe jer se oni osećaju jakim samo kada su u većini. A u Srbiji nažalost jesu u većini. Ali bi se pred tolikim brojem, kao kukavice, što u suštini i jesu, povukli. Zatvorili svoje "dveri", ukaljali "obraz" i vratili u korice "mač cara Lazara". A po pitanju budizma, stvarno, postoji li neka pagoda kod nas?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 07:42 13.06.2007

Re: Jelena,

Hej Vlado, ali ja sam budista danas, sutra možda već neću biti. Kao što odjutros nisam gej, a sutra ko zna... I znam neke lekcije, bolje od onih koji bi trebalo da ih znaju: ne sudi drugima, ljubi bližnjeg, ko tebe kamenom, itd...
Vlasta Vlasta 07:40 13.06.2007

Koliko god

da ih se skupi na paradi, a duplo više stajalo bi sa strane i čekalo da motkom prevaspita. Previše je ovde onih koji misle da bogobojažljiv znači: biti strejt, tući ženu, izvrdavati posao, varati ženu, zvati striptizetu na slavu...Nismo mi zrela sredina. Mislim da će nam i Evrovizija biti extra mega izazov.
Kazezoze Kazezoze 07:56 13.06.2007

samo da dodam

da je gay pride u san paolu, shto zbog niskog kursa dolara, shto zbog velike posecenosti donio zaradu od 68 miliona dolara za samo jedan dan, pa ti vidi!?
mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 07:50 13.06.2007

Tri Miliona,

homića koncentrisano i zbijeno na jednom mestu!

pa to je valjda poenta tog skupa, na jednom mestu sakupljena sva moguća ponuda seksualno opredeljenih istomisljenika ...

dakle, to je za njih zapravo sajam TELA i telašceta na jednom mestu, kakavog nigde nema, pa naravno da je to za njih praznik za OČI, za Zadnjicu, kao i za sve crvene, smedje i crne BAN-ove.

nego mene interesuje nešto drugo, odkud tako seksualno orjentisanim osoboma potreba za reklamiranjem takvoj seksualnog opredeljenja.

zašto recimo Bisekualci ne prave BI-parade, zašto heteroseksualci ne prave svoje HET-parade, na kraju zašto ne prave parade ljudi kojima seks uopšte nije bitan, i o njemi misle da štetan i nepotreban, ima i takvih čuo sam.

šta hoću da kažem, okupljanje tolikog broja homića na jedmom mestu je opasno po one koji to nisu, taman koliko i okupljanje 3. miliona nevinih kaludjerica.

Mislim, nikad se ne zna kolikom broju kaludjerica je dojadila ta nevinost, te je moguće svašta da se desi onima koji im se nadju na putu, eto recimo primera radi ja volim nevine kaludjerice, ali ne 3. miliona na jednom mestu. I dve su previše.

zaključak : koncentracija ogromnog broja istomisljenika na jednom mestu je uvek opasno po one kojih je mnogo manje i koji se uopšte ne okuljaju i ne vole te masovke.
yzma yzma 08:18 13.06.2007

Re: Tri Miliona,

Ja ne mogu da verujem! Vi bi stvarno mogli nekog ozbiljnijeg lekara da posetite. Kakve su Vam to konstrukcije? Kakav broj istomisljenika, kakve kaludjerice, kakvi bakraci?
Sto se broja istomisljenika i opasnosti tice tu su Srbi doktori, ako cemo posteno, eno pre neki dan na koncertu sestorica istomisljenika (skinheadsa) ubili coveka.
Koliko istomisljenika ce trebati u skupstini kada opet neka budaletina uzme da mlatara majkom, kolevkom i ostalim korenima Srbije, pa je opet legalno da se okupljaju, cak sta vise placamo ih za to?
A sto se gay parade tice, licno nemam nista protiv, cak sta vise iskreno bi me obradovalo da 3 miliona ljudi dodje da harci pare po Beogradu, zapravo obradovalo bi me da 3 miliona ljudi uopste hoce da poseti moj grad, a sto se njihovog sexualnog opredeljenja tiche, pa zaista mi je sveedno.
I sto se tice toga da se "reklamiraju", pa dal' ste vi normalni? Zar je reklama da 3 miliona ljudi kaze "Hej, vidite nas, i mi smo ljudi, ajde sjasite nam sa grbace i dajte nam nasa prava?" Stvarno ne bih voleo da imam tu srecu (i potrebu) da se tako reklamiram.
Njihovo sexualno opredeljenje-njihova stvar. Pa jel' vama neko viri u krevet? Ja bih prvog bolesnika koji meni viri u krevet razvukao preko nosa. Sto mislite da su straight ljudi pa vise ok? Otkud ja znam sta Vi, ili otkud Vi znate sta ja radim sa svojom devojkom? Ko moze da sudi o tome koji elementi necijeg sexualnog zivota ispravni ili ne? Pa oni bolesnici sto se pipkaju sa decacima, maltretiraju ovce, zebre i sitnu zivinu, pa se onda zaogrcu mantijama i kako lepo rece Jelena muci ih kobasica u zivotu, pa jel oni imaju pravo da sude. Uzas!
Sve u svemu mislim da bi Beogradu jako prijalo da se na jednom mestu skupi makar pola miliona ljudi i dobro provede.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 08:21 13.06.2007

Re: Tri Miliona,

zašto heteroseksualci ne prave svoje HET-parade




zašto ne prave parade ljudi kojima seks uopšte nije bitan



mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 08:24 13.06.2007

Re: Tri Miliona,

A sto se gay parade tice, licno nemam nista protiv, cak sta vise iskreno bi me obradovalo


Ne sumnjam uopšte u to šta ste gore napisali...

inače za vašu informaciju reč ČAK, znači isto što i ŠTA VIŠE!!!

dakle, to vam je isto kao da ste napisali : mada, ipak, premda...

mMilutin mMladjenovic mMilutin mMladjenovic 08:31 13.06.2007

Re: Jeleno,

Jelena Krajšić
zašto heteroseksualci ne prave svoje HET-parade
zašto ne prave parade ljudi kojima seks uopšte nije bitan


ove parade nisu promocija seksualne orjentacije, već pokazuju rituale, to jest prvi ritual VENČANJA , a drugi je verski ritual čini mi se.

po tvojoj logici svako opljanje po bilo kojoj osnovi je demonstacija sekualnih opredeljenja, može bit, al ne mora da znači.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 08:36 13.06.2007

Re: Jeleno,

Eeee moj Milutine, a šta misliš šta će ona prva gomila da radi kad dođe kući uveče posle parade? Mislim, šta će im parada, ako ne zbog toga da se celom svetu da do znanja šta će oni od sada da rade, ne prave valjda paradu da bi od sutra mogli pod blagoslovom da razgovaraju ili da kupuju nameštaj.

Drugo, pitao si konkretno: zašto ne prave parade ljudi kojima seks uopšte nije bitan, pa ti ja stavila fotku kao odgovor, i to je sve...
Lektorka Lektorka 09:50 13.06.2007

Re: Jeleno,

evo, može i ovako, da bude jasnije:





a ovo za domaćicu nevernicu :)
snezana7plus snezana7plus 09:55 13.06.2007

Re: Tri Miliona,

koncentracija ogromnog broja istomisljenika na jednom mestu je uvek opasno po one kojih je mnogo manje

ovde si potpuno u pravu, slika i prilika stanja u Srbiji.
Zato se u nasoj zemlji osecaju ugrozeno:
homoseksualci
protivnici popova koji se izivljavaju nad decom
protivnici bombi na prozorima
zeljni pravde
premlacene zene
pametna deca
borci za ljudska prava
....
ja
zana zana 12:35 13.06.2007

Militantna gej parada

u uniformi spanske inkvizicije. ( na slici gore )
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:25 13.06.2007

Koliko ja

shvatam, ni gej parade, nisu parade kojima je cilj pokazivanje seksualne orjentacije onih koji na njima učestvuju, već jedan od načina da se pomenuti izbore za svoja ljudska prava, koja su im uskraćena upravo i samo zbog te seksualne orjentacije. Dakle, ljudi tim paradama kažu "da, to je naša seksualna orjentacija, ali na taj izbor imamo pravo i to ne sme da bude razlog za to da budemo građani drugog reda".
alenin alenin 13:48 14.06.2007

Re: Tri Miliona,

yzma
Pa oni bolesnici sto se pipkaju sa decacima, maltretiraju ovce, zebre i sitnu zivinu, pa se onda zaogrcu mantijama i kako lepo rece Jelena muci ih kobasica u zivotu, pa jel oni imaju pravo da sude. .


Eto tako se govori! :) Bolesnici, jašta nego bolesnici - da su normalni bili bi ili uzdržani, ako su u celibatu - ili bi bili sa svojim ženama. A ovaj drugi deo - čuj, jednog dana će se i ovi što vole životinje na jedan poseban način, pobuniti i izaći na ulice tražeći svoja legitimna prava da sa svojom omiljenom ovčicom u skrovitosti svog doma rade šta žele - Tražiće pravo da usvajaju jagnjad, i decu (jer veza je mešovita) da ako on/ona preminu ili obole da mogu da ih omiljene ovčice obilaze, nasleđuju i td. Ali, treba im dati prava - jer, pa i oni su maltretirana manjina.
jankovicf jankovicf 00:28 06.08.2007

Re: Tri Miliona,

Kako se usudjujete da vredjate Veliku SPC!!!
Vi bezboznici!
Pa zar niste culi na Drugom Dnevniku Radio Televizije Srpske pravoslavne crkve (skraceno RTS) da su Pedophilius Pavle i Pedophilius Maximus Irinej doneli odluku da je sada 13. vek i da ce ponovo biti formirana Inkvizicija SPC-a koja ce kaznjavati sve koje ne kupe knjigu "Putin - povratak Rusije" i koje ne salju svoju decu kod cika Popa da se ispovedaju!
Sram da vas bude!
znikolic znikolic 08:31 13.06.2007

Jelena,

Strait people će uvek biti većina u odnosu na gay populaciju, u svakoj zemlji i u svakom društvu. U Srbiji se na gej paradi ne može skupiti tri miliona ljudi, ali se zato tri miliona ljudi može naučiti da postanu tolerantni(ji) prema gej populaciji.

To se ne postiže paradama, posebno ne onim u kojima učestvuje više policajaca sa šlemovima i štitovima nego samih učesnika. To se postiže na radnom mestu, u porodici, školi... Nedavno sam na blogu jednog gej aktiviste pročitao kako nema nameru da ide na proslavu mature jer svi znaju da je gej i on neće imati o čemu sa njima da razgovara. Mislim da je to apsolutno pogrešan pristup, jer će tako samo potvrditi predrasudu da je "postao nastran". Zar ne bi bilo bolje da ode na tu proslavu, pokaže im da mu nisu porasli rogovi, da je on i dalje onaj isti koji je sa njima delio školske klupe?

Radim sa gej ljudima i oni nemaju nikakvih problema da me pitaju za moju porodicu, komentarišu filmove i sportske rezultate, pohvale se lepo provedenim vikendom... Niko od njih ne pljuje po religiji, neki od njih su (za Srpske pojmove) veoma religiozni ljudi.

Ljudi će izgubiti predrasude onoga trenutka kada shvate da se radi o normalinim ljudima koji su njihovi susedi, kolege, drugovi iz školske klupe, rođaci... Sve do tada, gej ljudi će biti "nastrani manijaci" koji nas sramote, bez obzira da li ih na paradi bilo 30 ili 30000.
Dragons Dragons 09:05 13.06.2007

Re: Jelena,

I treba da budu većina..... strait people..... u Srbiji....
Mislim da je ova ofanziva gay populacije preterana..... pa non-stop nas bombarduju sa svojom seksualnošću..... razne parade, revije, itd. ......pa dokle više?
Inače sam delio stan sa gay likom, i sve dok se nije eksponirao i hodao u slip gaćicama, dovodio likove sa kojima je provodio sate u kupatilu..... i već na kraju, pravljenjem zajedničke žurke koja je ispala gay pride.... sa sve valjanjem i vaćarenjem..... po sobama...... naočigled svih nas....
Evo npr. možete svi otići u Barselonu gde su svi tolerantni prema njima i naravno ima ih oko tri miliona....
Takođe možete i decu usvajati.....
E sad će Queria da se javi i da mi objasni koliki sam kreten, kao i ostali..... npr. zokster itd......
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 09:19 13.06.2007

Re: Jelena,

...da mi objasni koliki sam kreten...

ja neću...samo bih da pitam,
da li bi smetalo da su se valjali muškarci i žene sa sve slip gaćicama?

I treba da budu većina..... strait people..... u Srbiji....

e, ovo mi nije jasno
da li to znači da negde drugde ne mora, tj. mora samo kod nas?

Takođe možete i decu usvajati.....

možete decu i tući...sa sve strejt načelima (ja bih recimo izabrala jednog gej tatu, sa svojim strejt nemam kontakt)
a možete decu i neusvajati...zbog boje kože, recimo
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 09:22 13.06.2007

Re: Jelena,

Evo npr. možete svi otići na Svetu Goru gde su svi tolerantni prema vama i naravno ima ih dovoljno...
Takođe možete i da živite bez žena tamo...
Lektorka Lektorka 09:53 13.06.2007

strait people

naravno, u srbiji bi ih vodio irinej...
Atomski mrav Atomski mrav 09:02 13.06.2007

Tolerancija

Jelena,

i na ovom blogu je sasvim lepo vidljivo kako je tolerancija prilično nerazvijena u Srba i u Srbiji. A i šire, ako smem da dodam. Možda kad bismo se svi posvetili Budizmu (više u smislu životne filozofije nego religije), možda bi onda bilo bolje. Zbog toga mi se i blog smučio, čitam šta ljudi pišu i boli me glava, želudac mi se grči. Užas. Pošto nisam mazohista, prekinuću to mučenje. Kakva bre tri miliona, pa ne možemo da istrpimo ni tri osob koje su u nečemu različite od nas :(

Pozdrav za novosadski odeljak blogosfere... možda se nekad i sretnemo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:29 13.06.2007

A. mrave,

ja se slažem sa tobom da je tolerancija u Srbiji na žalosnom nivou (ali i u mnogim drugim zemljama, no sada je Srbija tema), ali ne mislim da vera rešenje. Naravno, neka svako izvoli verovati u šta god želi, ja sam nevernica, ne verujem ni u jednog boga (mada mi paganstvo još nekako najdemokratskije izgleda, imaš više bogova pa glasaj za koga hoćeš) i ne mislim da sam zbog toga manje tolerantna, niti da bi mi bilo koja vera "povisila" toleranciju.
ddn ddn 09:03 13.06.2007

Gej parada?

Da li ste nekad bili ili prosli pored neke gej parade vecih razmera?

Ocigledno ne.

Od svake mozda njih 5% je izaslo na ulicu sa ciljom da se bori za svoja prava.
Ostali su dosli radi zurke, droge, alkohola i sexa.

Kad bi se pojavili u vasem gradu u tolikom broju cisto sumnjam da bi ste stajala i aplaudirali pored ulice, vec bi verovatno taj dan zabranili deci da izlaze na ulicu da ne vide javni blowjob izmedju dva mladica upakovana u kozno remenje.

Samo u Srbiji veruju da je to neka parada sa nekakvom humanom porukom, sta li vec. Tako misli nasa provincijska elita.

Najgora javna orgija.
Dragons Dragons 09:06 13.06.2007

Re: Gej parada?

APSOLUTNO SE SLAŽEM......
V-Tri V-Tri 09:26 13.06.2007

Re: Gej parada?

ddn
Od svake mozda njih 5% je izaslo na ulicu sa ciljom da se bori za svoja prava.Ostali su dosli radi zurke, droge, alkohola i sexa.


Ma zamisli ti te homoseksualce sta sve nece da urade! Za razliku od recimo, strejt omladine, koja kad se okuplja voli da razmenjuje salvete i prepricava sta su rekli te veceri na dnevniku. Malo smeliji parovi se onako, stidljivo uhvate za ruku...

A sto se Brazilske parade tice, nazalost ni tu nije sve proslo u idili. Folha iz Sao Paula pise da je tridesetpetogodisnji Francuz Gregor Erwan Landovar preminuo posto ga je u Zardinsu na ulici presrela grupa kriminalaca i izbola u stomak. Policija spekulise da je homofobija motiv.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 09:29 13.06.2007

Re: Gej parada?

Dakle, vama su problem žurke i seks? Pa po tom principu bismo mogli da zabranimo sve vrste žurki.

Droga i alkohol su naravno druga priča i ne možete to tek tako podmetati jer narkomanija i alkoholizam nemaju veze sa seksualnom opredeljenošću. Verujem da to znate, nego samo malo podmećete.

I verujem da biste vi zabranili deci da izlaze na ulicu ako bi naišla gej parada i pustili im Grand paradu ili Švarcenegera da ih zaštitite.
Vlada Stojnić Vlada Stojnić 09:32 13.06.2007

ddn

A kada svega toga ima na npr. jednoj slavi nekog ljutog pravoslavca koji sinu pozove kurvu da pokaže da mu je sin muško i gde se puca i pevaju pesme o klanju, onda je to OK? A da ne pominjem da na tim gay paradama barem nema pucanja i mržnje prema onima koji su drugačiji. Osim toga niko ništa neće nuditi deci, ako je to njihov stil života, to je njihova stvar, nikoga ni na šta ne teraju. Osim toga može se postaviti i pitanje- šta ima loše u propagiranju sexa (ako njega nema baš na ulici, što je loše), alkoholu i žurci? OK, loš je blow job na ulici, ali pitam se ima li stvarno toga ili je to laž? I ako možda ponegde ima, ne treba generalizovati, verovatno su to samo 2 napaljena lika, koji, slažem se kompromituju te parade.
ddn ddn 09:54 13.06.2007

Re: Gej parada?

Dakle, vama su problem žurke i seks? Pa po tom principu bismo mogli da zabranimo sve vrste žurki.

Droga i alkohol su naravno druga priča i ne možete to tek tako podmetati jer narkomanija i alkoholizam nemaju veze sa seksualnom opredeljenošću. Verujem da to znate, nego samo malo podmećete.


O cemu pricas?

Nisu problem ni zurke ni sex ni alkohol, gde sam ja to rekao, zasto mi stavljas tvoje reci u usta?
Rekao sam da svaka veca gej parada je organizovana najmanje zbog borbe za prava homoseksualaca, vec zbog ovog drugog.
Ja volim i sex i alkohol i zurke ali ne izlazim na ulicu u pola dana u tangama da se jebem, pijem i plesem.

Ako ti volis ovo drugo, onda izvini, obracam se pogresnoj osobi.

I cemu spominjanje Grand Parade i Svarcenegera? Ako nemas argumenata onda udaras nisko? Ovde na ovom blogu ljudi vide samo crno i belo, nista izmedju.

Ako mi se ne svidja gej parada onda volim popove i Grand paradu, to je tvoj zakljucak?

Jako nizak nivo diskusije, ipak si autor, potrudi se malo.

cvijus cvijus 10:01 13.06.2007

Re: Vlado

Vlado, jesi li ikada prisustvovao gej paradi? Ja jesam, slucajno u Berlinu, naleteo sa mojom devojkom i samo sto nisam bio lincovan od miroljubivih homica, samo zato sto sam moju devojku drzao za ruku.
A cega su se sve moje okice tamo nagledale, mogu slobodno da generalizujem.
ddn ddn 10:01 13.06.2007

Re: ddn

Vlada Stojnić
A kada svega toga ima na npr. jednoj slavi nekog ljutog pravoslavca koji sinu pozove kurvu da pokaže da mu je sin muško i gde se puca i pevaju pesme o klanju, onda je to OK?

Gde sam ja rekao da je to ok? Pokazi mi taj deo teksta?
Nikad nisam cuo za nista slicno a ni video, mozda i postoje takvi slucajevi.
OK, loš je blow job na ulici, ali pitam se ima li stvarno toga ili je to laž? I ako možda ponegde ima, ne treba generalizovati, verovatno su to samo 2 napaljena lika, koji, slažem se kompromituju te parade.

Kakva 2 napaljena lika, pogobu covece nemas ti pojma sta pricas. Nije mi jasno kako uspes samo da formiras misljenje o necemu sto ne znas kako izgleda.
Imas internet, probaj malo da googlas, da vidis koliko ima tih likova.
Vlada Stojnić Vlada Stojnić 10:17 13.06.2007

Re: ddn

Znam da nisi rekao da je OK takvo ponašanje na slavama, ali dozvoli mi da primetim da ljudi uglavnom, pa i ovde slede pakete vrednosti. Ako tako gledaš na gay parade, moja je pretpostavka da si desničar, koji verovatno blagonaklono gleda na kič nacionalizam i pucanje po slavama. Ponavljam, to je samo moja , čitaj sada ISKUSTVENA, pretpostavka, a pošto nismo na sudu mogu i da pretpostavljam bez obaveze da tebi bilo šta dokazujem. Nisam te razumeo o čemu ja to nemam pojma pošto smo pričali o blow job-u? OK ,nisam probao homoseksualnu verziju istog, ali ne verujem da tu ima puno razlike. Tačo je da nisam bio na gay paradi kao ti, ali da li ti mišljenje o kvazarima npr. formiraš pošto si bio u najudaljenijim delovima galaksije? Hoću da ti kažem da si verovatno bio pored jedne gay parade gde si se sablaznuo pušenjem, izgeneralizovao stvari i sada ćeš uvek po svemu što ima veze s tim da pljuješ. Onda ispada da je moje mišljenje, neopterećeno subjektivnim elementima koje si ti nahvatao gledajući to, čak i relevantnije od tvog. Upravo zato što nisam bio tamo. Pričaćemo kada obojca budemo znali o tome mnogo, mnogo više, što u skorije vreme svakako neće biti. I nemoj to "pobogu čoveče", zvučiš kao domaćica koja guta latino-američke serije.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 10:26 13.06.2007

Re: Gej parada?

Ma za koga da se potrudim? Izvinite, ali baš nešto ne želim da se potrudim da vodim diskusiju višeg nivoa sa vama.
To je moje pravo.
Slobodni ste da potražite na drugom mestu visok nivo diskusije.
ddn ddn 10:27 13.06.2007

Re: ddn

Vlada Stojnić
Hoću da ti kažem da si verovatno bio pored jedne gay parade gde si se sablaznuo pušenjem, izgeneralizovao stvari i sada ćeš uvek po svemu što ima veze s tim da pljuješ. Onda ispada da je moje mišljenje, neopterećeno subjektivnim elementima koje si ti nahvatao gledajući to, čak i relevantnije od tvog. Upravo zato što nisam bio tamo

Jeste, tako je, cista generalizacija sa moje strane.
Sta ja tebi imam da pricam kad sve znas, evo necu vise.
ddn ddn 10:44 13.06.2007

Re: Gej parada?

Jelena Krajšić
Ma za koga da se potrudim? Izvinite, ali baš nešto ne želim da se potrudim da vodim diskusiju višeg nivoa sa vama.
To je moje pravo.
Slobodni ste da potražite na drugom mestu visok nivo diskusije.


Nema potrebe za trudom, ionako nemas sta da kazes na ovu temu.

"Citala si" ili "cula" za neku gej paradu i sad si kompetentna da nam pricas kako to ustvari izgleda.
Drzi se pljuvanja Grand parade i popova.

To je moje pravo.
Vlada Stojnić Vlada Stojnić 10:50 13.06.2007

dnn

Ti si nešto mnogo ljut. Ljutnja nikuda ne vodi, probajj da ne "napušavaš" i reci ti još nešto o gay paradama i evo ja ću prvi prokomentaristi, mislim, drži se teme i malo manje "jeda". Ako možeš i ako hoćeš, nisam ja neko ko bi ti naređivao.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 10:51 13.06.2007

Re: Gej parada?

Izvinite, a od kad smo mi na "ti"?

I šta, da neću možda od vas, anonimuse, da tražim potvrdu o kompetentnosti?
Hej rekao mi ddn da nisam kompetentna i da nemam šta da kažem :)
A vi imate?
ddn ddn 11:15 13.06.2007

Re: Gej parada?

Jelena Krajšić
Izvinite, a od kad smo mi na "ti"?

I šta, da neću možda od vas, anonimuse, da tražim potvrdu o kompetentnosti?
Hej rekao mi ddn da nisam kompetentna i da nemam šta da kažem :)
A vi imate?

Hej kako rece ono, to je moje pravo.
To sto ti persiras je tvoja stvar, ne moja.

Veruj mi za mene si i ti anonimus, nemam pojma ko si makar se predstavljala imenom i prezimenom.
To mi stvarno nista ne znaci. Ovde se komentarise tekst i komentari a ne ljudi.

A da li si kompetentna vec je vidjeno.

Jelena Krajšić Jelena Krajšić 11:22 13.06.2007

Re: Gej parada?

Veruj mi za mene si i ti anonimus, nemam pojma ko si makar se predstavljala imenom i prezimenom.
To mi stvarno nista ne znaci. Ovde se komentarise tekst i komentari a ne ljudi.


Ali si ipak komentarisao mene i da li sam kompetentna i da li sam čula za gej paradu i tako...

Aj zdravo, banovan si. To je moje pravo.
Lord Greystock Lord Greystock 12:28 13.06.2007

Re: Gej parada?

Jelena Krajšić
Aj zdravo, banovan si. To je moje pravo.


E pa sugrađanko ovo ti i nije neka fora...
Gde je sad tu tolerancija koja je, čini mi se, i osnovna tema ovog tvog bloga?

Znači: "sve je super, svi smo (mi smo) jako tolerantni, i baš smo jako i vrlo veoma, i angažovani smo..." ali ako neko ima čak i nešto što liči na kontraargumente onda primenjujemo silu! Šutnemo ga nogom u dupe, obrišemo ga! Zato što imamo pravo. A on nema pravo. A i mi smo jači pa možemo.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 12:43 13.06.2007

Re: Gej parada?

Banovan je zato što govori o meni, a ja nisam tema.

A najlakše je sakrivati se iza tolerancije. To što govorite je kao da, preuveličaću da ne bi bilo zabune, čovek kaže: Planiram da ubijem tog i tog čoveka, pa kad neko odreaguje, on kaže: A zašto mi uskraćujete prava, niste tolerantni.

I ne vidim da imate komentar na temu.
Vlada Stojnić Vlada Stojnić 12:47 13.06.2007

Re: Gej parada?

Izvinjavam se na uletanju, ali koji ddn-ovi kontraargumenti? Čovek je samo "napušavao" i ništa više. Međutim čini mi se da kad god je neko banovan, pa makar i s punim pravom kao npr. sada, jave se likovi koji kao Kalimero ponavljaju: nepravda, nepravda.
delilah delilah 12:56 13.06.2007

Re: Gej parada?

ej ne vredi ti ddn, il' si za il' si protiv... najbolje je nista komentarisati jer ocigledno nema nikakve svrhe (pogotovo) kad se ne slazes, jer ako se ne slazes odmah si presao u najgore i najcrnje. Tako i komentar protiv tvog prvog posta pobija elementarne zakone logike. One iz srednje skole. Pozdravi.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 13:07 13.06.2007

Re: Gej parada?

Delilah,

Vidim ni vi nemate komentar na temu?
Samo ste došli da pljunete? Pišnete? Nešto treće?

Pozdrav
Lord Greystock Lord Greystock 14:50 13.06.2007

Re: Gej parada?

Jelena Krajšić
Banovan je zato što govori o meni, a ja nisam tema.A najlakše je sakrivati se iza tolerancije. To što govorite je kao da, preuveličaću da ne bi bilo zabune, čovek kaže: Planiram da ubijem tog i tog čoveka, pa kad neko odreaguje, on kaže: A zašto mi uskraćujete prava, niste tolerantni. I ne vidim da imate komentar na temu.


Da, u pravu ste, verovatno.
Verujte ja baš i nisam toliko tolerantan. Žao mi je samo što ovde ljudi mešaju toleranciju sa stavom, mišljenjem, ubeđenjem...
Boleo bih da imam više vremena i da dam komentar na temu.
Možda drugi put. Sada stvarno nemam vremena, a mislim da sa Vama Jelena može lepo da se priča, samo kad niste tako isključivi i nervozni.
Čitamo se drugi put.

BTW
@Vlada Stojnić - možda, ako se Jelena malo pomeri, uspete da se uvučete skroz. Ovako Vam vire samo pertle. A vi sad ponavljajte šta oćete.
Vlada Stojnić Vlada Stojnić 14:57 13.06.2007

Lord

Znači složiti se s nekim znači uvlačiti se? Po ovom TVOM postu ispada da sI ti onda duboko unutra. Kaže se "hoćete", a ne "oćete" ili se barem stavi apostrof. Mada, on second thought, s tobom ne vredi ništa sem: odjebi! Stoga -odjebi. I ponavljaj šta HOĆEŠ.
delilah delilah 15:20 13.06.2007

Re: Gej parada?

kako vam drago
jadac jadac 23:37 14.06.2007

Re: Gej parada?

jako sam srecan zbog te cifre,jos par milijardi i sve su zene moje!!!!pozdrav za jecu
jankovicf jankovicf 00:34 06.08.2007

Re: Gej parada?

Sram ih bilo! Pa jos i da pokazuju i osecanja kao staight people! Nedopustivo!
Lionsgate Lionsgate 09:50 13.06.2007

Broj ucesnika?

Broj ucesnika svakako nije 3 miliona, cifra 3 miliona govori koliko se ljudi povodom tog dogadjaja okupilo u ... Sao Paolu, Rio De Janeiru? (sirok pojam taj Brasil bre...).

Kao sto neko gore napisa ako ste ikad bili posmatrac neke gay parade zapazili bi da je broj ucesnika poprilicno manji u odnosu na broj ljudi koji stoje na plocniku sa strane... a svi oni zajedno ulaze u statistiku, 3 miliona ljudi na ulicama Sao Paola na gay paradi.

Inace gay parade su u gradovima Zapada poprilicno zabavna feshta, vise zbog atmosfere i dana u kom mozete da se otkacite nego zbog vaznosti dogadjaja...
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 09:57 13.06.2007

Re: Broj ucesnika?

Lions, a šta sam ja gore napisala? Napisala sam da se u Brazilu na gej paradi skupilo 3 miliona ljudi.
Nisam ja baš nepažljiva sa rečima, pa da me se može na takve banalnosti hvatati :)
Lektorka Lektorka 10:00 13.06.2007

Re: Broj ucesnika?

Inace gay parade su u gradovima Zapada poprilicno zabavna feshta, vise zbog atmosfere i dana u kom mozete da se otkacite nego zbog vaznosti dogadjaja...

ide to ipak jedno s drugim, karnevalska atmosfera, ali i pritisak na javnost.

ovo je recimo bio deo demonstracija s razgovetno uobličenim zahtevom za toleranciju homoseksualizma. u španiji. i imalo je rezultata.


Lionsgate Lionsgate 11:24 13.06.2007

Re: Broj ucesnika?

Jelena, nisam napisao tebi primedbu o broju ucesnika. Neki blogeri su pisali u stilu "koncentracija od 3 miliona" pa rekoh da malo razjasnim...

Gospa Lektorko, parade na Zapadu ipak pre sluze kao feshta i dan opste narodnog veselja po ulicama gradova u kojima se desavaju. Istina je da cesto imaju i poneku politicku poruku, jos cesce komemorativnu ulogu (bar na onim koje sam ja posmatrao) ali se u izvestajima medija ipak naglasak stavlja na zabavni karakter hepeninga.

PS. A jel' su danas zarezi na broju?
Lektorka Lektorka 12:07 13.06.2007

Re: Broj ucesnika?

Aaaa, zarezi... :) Vidiš, ja zaboravila. (Jesmo na ti, ko što priliči, ili na vi?)
Htela sam samo da politička dimenzija ne ispari sasvim iz priče, jer nije svaka fešta baš samo fešta. Ništa drugo. I nisam govorila o Love Parade i sličnim karnevalesknim hepeninzima.
Ajd sad u brojanje zareza! :)
Lionsgate Lionsgate 12:31 13.06.2007

Re: Broj ucesnika?

Porukama na paradama se tesko bilo sta menja u svesti ili poltici, to se pre postize zakonodavstvom ( visokim novcanim i zatvorskim kaznama) ili propagandom u medijima... sto ce ovde tesko da se desi, sa obzirom da se ne postuju ni najobicniji saobracajni propisi.

Ajd sad u brojanje lajons-gejtova

PS. Vidim da su i velika slova pocela da se broje...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 10:48 13.06.2007

budisti

..."a mi Budisti nemamo crkvu. I koja crkva? Šta to znači - crkva?"...
___________
upoznam, sticajem nekih uvrnutih okolnosti istochnjaka po imenu kizil mongus ol, budistu iz sibira. prichao mi je o svojoj zemlji, zove se tuva, malo vishe kine je, glavni grad isti kao njegovo ime, kizil, ono "ol" znaci decko, mladic. u sastav sssr usli 1948, do tada bila totalno budisticka zemlja, al su im srushili sve hramove. medjutim, josh imaju svoje shamane, i nekog starca antropologa koji je ispisao hiljade strana rukopisa o shamanskim obredima, na chudnom jeziku koji je kasno dobio pisani oblik i koji skoro niko ne zna. strashno sam zhelela da odem u tu tuvu, vidim njihovog poslednjeg shamana i taj rukopis, kamile u sred sibira (to nisam znala, mislim kamile u sibiru) i na biljke neke endemske sam se nalozhila, rek'o mi da ih samo u jednoj dolini ima 64. nisam otishla, a kad cu, pojma nemam.

ja ne poznajem mnogo budista, ni mnogo pedera, ali ovi koje znam, mnogo fin svet. al bash. zhena mog druga iz pasadene, chetvrt veka su zajedno, budistkinja, isto sunce jedno pozitivno zracece, nije mi zamerala shto se budim kafom i cigaretom, dok ona leti po travnjaku u tai chi modu, a posle vezhe maci zvonce oko vrata, da upozorava ptice. lepo mi doshlo da uzmem metlicu u ruke i probam kako je to biti djainista:)



Vlada Stojnić Vlada Stojnić 10:55 13.06.2007

Re: budisti

Ne kapiram, pa i sada su u sastavu Rusije? Ne postoji država Tuva. I čudno je to što su tek 1948 pripojeni SSSR-u jer je većina tih država postala njihov deo 1922, od kada SSSR zvanično i postoji. Ali da ne cepidlačim, zanimljiva priča. A koji narod živi tamo, kome su najsličniji? Izvinjavam se jer je sve ovo trolovanje.
Vlada Stojnić Vlada Stojnić 11:00 13.06.2007

Re: budisti

OK video na Wiki, deo Rusije. Čudno je što su stanovnici turskog porekla, a najvećim delom su budisti. To prvi put čujem!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 11:10 13.06.2007

Re: budisti

ja prvi put chujem da su turskog porekla, dodushe nisam dugo gledala infoe o toj zemlji. videla sam neke knjige o tuvincima, poklapa se sa ovima shto sam ih upoznala su zhuta rasa, okruglo lice, onako ko pun mesec, kose ochi. blizu su kine, shto je meni bilo kao san, da putujem to parche vozom:)
Vlada Stojnić Vlada Stojnić 11:14 13.06.2007

Re: budisti

Wikipedia:
Ethnic groups
According to the 2002 Census, Tuvans, a group of Turkic people, make up 77.0% of the republic's population. Other groups include Russians (20.1%), Komi (1,404, or 0.5%), and a host of smaller groups, each accounting for less than 0.5% of the total population.

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 11:17 13.06.2007

Re: budisti

mahom su stochari, imaju stada jelena, odlepila sam kad sam razumela da ih chuvaju motornim zmajevima. a kako je zhivot chudan, par godina kasnije upoznam tipa koji je ekspert za krila od zmaja. nisam ni znala to je chitava nauka aerodinamike i shtepovanja...uh, ja ovo ne vidim kao trolovanje, vishe kao mala digresija na temu. mis'im, ako jeste, ja se isto izvinjavam i odmah kacim fotke sa gej parada na kojima sam bila:)
Vlada Stojnić Vlada Stojnić 11:42 13.06.2007

Re: budisti

A jel može malo pobliže kako ih to čuvaju motornim zmajevima? Zanimljivo je, a nisam siguran da mi je baš najjasnije.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:35 13.06.2007

(Jelena izvini

za troll, ali zaaanima me...) kako to izgleda motorni zmaj i kako se njima čuvaju jeleni...probam da zamislim i već sam impresionirana...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:24 13.06.2007

Re: (Jelena izvini

izvinjtoka, tek sad pridjoh sokocalu. evo najkrace, to su nepregledna krda jelena, ta njhova stoka i pastirske radnje obavljaju zmajevima, koji imaju motor, neki kamionski, recimo... i ja sam isto odlepila na sliku. al rekose mi da je to sibriski fazon, isto kao i vozna kamiona po zaledjenim rekama:)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:43 13.06.2007

Re: (Jelena izvini

ima motornih zmajeva i na ovim prostorima, gledam sad prodaju ljudi i preko oglasa, pa klubovi:) josh jednom, izvinjotka.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:46 13.06.2007

Pa dobro prodaju ih

ali ne za ČUVANJE jelena...impresivno.
Kazezoze Kazezoze 18:55 13.06.2007

a jedna

moja drugarica chiji je necak gay, zajedno sa njegovom majkom vec trecu godinu uspeva da za vreme gay parade u amsterdamu dobije da radi kao baba - sera u javnom vc-u. njih dve smeste sto sa mezom i picem na izlazu vc-a i naplacuju pishanje, a ako neko od homica nece da plati prskaju ga sa vodenim pishtoljem.
zadnji put je zaradila preko 1ooo eura, za dan i noc koliko traje feshta, a usput se i super zabavila:):):)
adam weisphaut adam weisphaut 10:58 13.06.2007

Kada neko kaze

da mu gay pride smeta zato sto ucesnici rade to, to ili to, to je samo izgovor. Sta god radili ucesnici parade, njima ce smetati zato sto su gay sto je za nijh sinonim za zlo, bolesno i antihriscansko. Kadgod cujem takve komentare to me asocira na one koji govore " Nema ja nista protiv Roma, ali su mnogo prljavi"
Lado Lado 13:40 13.06.2007

Re: Kada neko kaze

Kada neko kaze da mu gay pride smeta zato sto ucesnici rade to, to ili to, to je samo izgovor. Sta god radili ucesnici parade, njima ce smetati zato sto su gay

Adame, slutim da si u pravu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:27 13.06.2007

Adame,

tačno tako, to ALI je ključ.
wolwerine wolwerine 11:42 13.06.2007

Generalno govoreci...

Zaista mi je mucno citati neke anti-gay komentare koji su puni stereotipa i predrasuda. Za takve ljude obavezno stivo ovaj blog…http://blog.b92.net/blog/1875/gordanac/…

U stvarnom zivotu najvise me nerviraju klasifikovanja koja se podrazumevaju kad kazes gay. To znaci izlazenje svako vece, droga je must jer, naravno, takav zivot nema smisla, svako vece nova kres shema (ma idi bre koliko to onda pedera ima u Srbiji);

suma sumarum, generalizacija se svodi na prazan zivot bez svrhe i bez vere u ovdasnjeg pravoslavnog Boga. Mislim – uzas!

Strah od drugih i drugacijeg u Srbiji proizilazi iz nedostatka obrazovanja, patrijarhalno klerikalne zatucanosti i najpopularnije srpske osobine - tvrdoglavosti u ispravnost svojih stavova.

Iz straha proizilazi mrznja, a kao rezultat proizilazi ovo:

Bezbednosno saopštenje kluba Alliance
U poslednjih šest vikenda desila su se tri incidenta na Obilićevom vencu u kojima su napadnuti gosti kluba Alliance. Napadi su se uvek dešavali nakon izlaska gostiju iz kluba i gosti su uvek bili sami u tom trenutku..
Molimo Vas da ubuduće izbegavate ovu lokaciju i da priliskom odlaska iz kluba koristite Knez Mihailovu ulicu kao odlaznu maršrutu.
Takođe, iz kluba nemojte izlaziti sami. U preko 70% slučajeva homofobičnih napada žrtve su same u trenutku napada.
Pri izlasku iz kluba javljajte se poznatim ljudima ili osoblju kluba, bilo da odlazite sami, bilo sa osobom koju ste upoznali to veče.
Nosite sa sobom mobilni telefon, kao i predmete koji proizvode buku (trube, pištaljke, itd). Napadači se uvek plaše da će biti uhvaćeni u toku napada, tako da ih buka najčešće primorava da prekinu napad. Vičite slobodno!
Brinite jedni o drugima.


Vlada Stojnić Vlada Stojnić 13:20 13.06.2007

Re: Generalno govoreci...

Koji je vaš stav po pitanju otvorene upotrebe sile, naravno u samoodbrani u ovakvim situacijama? Mislim zašto stalno tražiti pomoć, javljati se konobaru, duvati u pištaljke? OK ako ih je znatno više, što je najčešći slučaj, ali ukoliko se pokažu zubi, možda bi to bilo produktivnije, ako je jedan na jedan? To je jako teško pitanje: ulaziti u kaljugu sa, što bi Vojnovič rekao sekundarnim proizvodom, ili se zaštiti bez spuštanja na taj nivo. Ko zna šta je bolje?
wolwerine wolwerine 13:33 13.06.2007

Re: Generalno govoreci...

Agresijom odgovoriti na agresiju ne bi imalo efekta ili bi cak dovelo do povecanja nasilja...
u ovakvim slucajevima najvaznije je zakonsko sankcionisanje nasilnickog ponasanja, a sama promena srpskog mentaliteta prema ovoj zajednici nazalost trajace godinama....
angie angie 14:38 13.06.2007

ovde u Torontu,

gde ima 3 miliona stanovnika, sa bukavlno svih strana sveta, boje rasa, vera i zabluda, gej parada je najveci dogadjaj u svakom smislu. Prvo je sve zakrcheno, svi se zezaju, atmosfera je bolja nego na bilo kom koncertu najvecih svetskih zvezda, zuraja je do bola, opshti haos i veselje. Drugo, to je jedna od najvecih turistichkih atrakcija u ovom regijonu, tako da je zarada poprilichna. I svi jedva chekaju. A taman posla da nekome padne dlaka s glave. Chak je i obrnuta situacija. Ulicom se ladno shetaju gej tipovi sa izrezanim pantalonama na guzovima, (mislim i kad nije parada0, a da se, kojim sluchajem ja odluchim za takvu modnu egzibiciju, milkan bi me o'ma priveo u stanicu, pod chardzom da remetim javni red & mir.
Lionsgate Lionsgate 15:41 13.06.2007

Re: ovde u Torontu,

Tako je i u ostalim kanadskim gradovima, gay parada je feshta... Labatt&Kokanee toche pivo za dzaba (naravno ako ste pripadnik gay zajednice), pistolji na vodu po dollar storovima se rasprodaju danima pred hepening...

Uzgred, moja (sad vec bivsha) MP Libby Davies je lezbejka a u susednoj izbornoj jedinici je MP bio gay Svend Robinson. Mr.Robinson je inace, iako ugledna politicka licnost iz prodavnice nakita marnuo prsten vredan tricavih 20k $. Naravno da je pri tome ukeban i nesto kasnije je odrzao konferenciju za stampu na koju je izasao zajedno sa svojim partnerom i dubokim kajanjem na licu. Sa suzama u ocima je priznao da nije mogao da se suzdrzi i da je prsten digao da bi svom partneru cestitao godisnjicu tako vrednim poklonom... sasvim razumljivo je sto su mediji na tu pricu "legli" i nastao je odijum, odijum za coveka privrzenog svom partneru. Eh, da... do sudjenja za ucinjeno kriminalno delo nikada nije ni doslo a koliko vidim posle jednog mandata "prinudne" pazue Mr.Robinson se ponovo kandiduje za MP. Podseca li vas ova prica na neke druge price sa nekih drugih prostora?

Btw. Mr.Robibson je kao jedini MP 1999. stao uz nase dijasporce tokom demonstracija protiv bombardovanja Srbije...
joshka joshka 21:53 13.06.2007

Samo jedno pitanje

Imam samo jedno pitanje, da li sam ja kao pravoslavni hrišćanin na ovom blogu ikoga od vas, koji ste ateisti, ubeđivao da je vaše razmišljanje pogrešno?

Nisam. I to što posećujem i čitam vaše blogove govori da imam poštovanja prema vašem radu i tekstovima, (odnosi se na sve blogere, ne samo na Jelenu).

Oni kojima se možda obraćate, nacionalisti, verski zatucani ljudi, (kojima i vi, ali i ja, želim da se promene), sigurno ne posećuju blog B92, te vas stoga molim da ne vređate ni mene ni moje istomišljenike.

Što se tiče gay parade od tri miliona posetilaca, kao što reče neko od mojih prethodnika, voleo bih da dođu u Beograd i siguran sam da ne bi prošli kao prva parada, protiv koje su bili upravo oni kojima se vi obraćate, nacinalisti, fašisti i verski zatucani ljudi. Ikao sam pravoslavne vere, imam prijatelje koj su gay i koji me doživljavaju kao pravog prijatelja.

Jednostavno, ne mrzim nikoga, nikome ne "držim predavanja", ponajmanje pridikujem oko njihovog seksualnog opredeljenja, jer ko zna kako će moje dete sutra gledati na život.

Još jednom vas molim imajte poštovanja prema meni, bar deo koliko ja imam prema vama.
Momir Markovic Momir Markovic 21:58 13.06.2007

Trebalo bi svako da se zamisli nad nasom nesrecnom primitivnoscu


SVI U BORBU ZA NORMALNU SRBIJU!!!!!!!!!!!!!!!

Dok god drzava ne stiti sve svoje gradjane istom merom i dok god se ljudi prebijaju kad pokusaju da odbrane pravo na zivot to se ne moze ni zvati drzavom.

Mora se obezbediti DA SE LJUDI NE TUKU!!!

Ako bih bio siguran da im je to garantovano veurjem da bi prestalo moje interesovanje za tu temu jer bi onda bili u mogucnosti da se angazuju da poboljsaju svoja prava. Neka sede ispred skupstine, neka dosadjuju svima dok ne ostvare svoja prava, neka glasaju za politicare koji ce da se bore za odgovarajuce programe, nek se skidaju goli.... ali KAKO DA SE BORE ZA SVOJA PRAVA AKO IH TUKU???

Kad je bila parada kod Konja na kojoj su tuceni ljudi u prisustvu policije i kada su ti isti policajci 20 minuta kasnije dobili kamenice po glavi jedan krvavi mladi policajac je u ocaju vikao "Zasto nas!!!".

Da li je moguce da ne zna zasto su i oni masakrirani???
igor_nbg igor_nbg 08:55 14.06.2007

.

Bravo Jelena, sjajan tekst!
alenin alenin 13:33 14.06.2007

Taj 1 pop

Uzgred budi rečeno - taj JEDAN pop je napastvovao dečake jer je p**er, iliti gey iliti homoseksualac - ergo...
jel mogu ja jel mogu ja 14:39 14.06.2007

A ja mislim Jelena da si ti najblaze receno naivna

Pa gde bas Brazil pomenu. Eto ja imam druga Brazilca ovde u Torontu ,i on je gej. I zudi za svojom zemljom, Brazilom.Pa sta ces onda ovde, pitam ja. Pa zato sto Brazil nije gay friendly zemlja, rece on.Ta brojka o ljudima prisutnim na gej karnevalu apsolutno ne govori o tolerantnosti iste sredine prema nekome.
I mislim, posto su Srbi eto primitivni i netolerantni, da li je tvoj tekst trebao da nam ukaze na to kako drugi pak nisu? To je vrlo netacno, i sami Kanadjani koji pucaju od ljubaznosti kada im se okrenu ledja izgovaraju takve rasisticke i homofobicne stvari od kojih vam pripadne muka.
sunnyday sunnyday 15:19 14.06.2007

jedno licno iskustvo

Zaista ne znam kako bi to kod nas izgledalo imajuci u vidu sve zamke na koje nas opominju svi citaoci bloga.Mislim na razne organizacije koje misle da su iskljucivo oni u pravu.
Moje skromno iskustvo kazuje da medju ljudima gej populacije ima iskrenih prijatelja,ja mogu da ih razumem u opredeljenju,nemam problem u razmisljanju.I danas prepoznajem one koje je sramota i radije ne bi priznali.
Mislim da je takodje sramotno licitiranje ministra Ilica sa necijim opredeljenjem i osecanjem.Licitiranje, izvrgavanje ruglu, nerazumevanje -to je ono sto ne moze nikom da pomogne.
Attila Attila 20:32 14.06.2007

manjinske parade

Kao kao pripadnik multimanjine smatram da svaka manjina ima potrebu da se pokaze u javnosti, i da podseti i druge na svoje postojanje.

Ocigledno ima onih koji gej parade i seksualnu orijentaciju povezuju samo sa seksualnim aktom samim, a zaborave na emocije, ljubav i na sve ostalo. Pojedini cak ni ovde ne mogu shvatiti kad pitaju zasto nema parade hetero ljudi, pedofila i ne znam ni sam sta sve nabrajaju neke osnovne stvari: gej parada ima za cilj da pokaze postojanje veze, ljubavi, pa i seksa izmedju osoba istog pola. Par momka i devojke drzeci se za ruku svojoj okolini itekako pokazuje i daje do znanja svoju seksualnu orijentaciju - to jeste svojevrsna parada seksualne orijentracije.

Isto tako homoseksualnost (a ne -izam, kao sto se takodje brka) nije "njihova stvar u krevetu". Isto se tako govorilo za nasilje u porodici da je to privatna stvar, i neka se resava to u kuci. U samom cinu da sa deckom se uhvatim za ruku nema niceg sto se tice kreveta, samo pokazujem kao i drugi ko i sta sam.

Naravno kad su manifestacije etnickih manjina (folklorni i ostali tradicionalni skupovi) onda se i nasi politicari odu slikati, a kad je u pitanji gej parada onda to rade samo u mestima gde ce im doneti sigurno po nekoliko glasaca, a nece imati negativne efekte.

Kod nas ocigledno funkcionise Gebelsov princip, po kom svaka laz koja se cesto ponavlja postaje istina, pa mnogi i nemaju svoje smislene argumente, vec mozda nesvesno, ponavljaju to sto cuju neprestano oko sebe. Izgleda kod nas neke stvari se vise puta moraju reci da pojedini pocnu razmisljati svojom glavom, i da imaju svoj stav, a da to ne bude beskrajno ponavljanje predrasuda koje cuju na ulici.
jankovicf jankovicf 00:43 06.08.2007

Re: manjinske parade

Kod nas ocigledno funkcionise Gebelsov princip, po kom svaka laz koja se cesto ponavlja postaje istina

Zar se nisi vec uverio u istinitost ovih reci sa vreme Zlobe devedesetih?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:24 15.06.2007

Irinej gej?

JelKe,
ja ti vi'š mislim da je taj Irinej gej, pošto se on družio sa onim Pahomijem od rane mladosti, a Pahomije voli dečake, što znači da i Irinej voli dečake! garant se ne bi ljutio bradonja ako napravimo multimilionsku paradišku pod njegovim pendžerom!

nego, šalu na stranu,
kod nas u jerusalimu je još gore nego kod vas. najavljena je za sledeći četvrtak gej-parada u gradu. učešće je potvrdilo oko 7000 hiljada ljudi (sa nama prolaznicima, obično ispadne oko 15-20000 ljudi svake godine). murija je najavila 7000 drotova za obezbeđenje hepeninga, a religioze? religioze najavile 100 000 hiljada ljudi na kontra-hepeningu! 100 000! ne znam šta će biti sledećeg četvrtka, ali ako bude fajta ići ću da slikam pa ću vas obavestiti!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana