Budućnost| Gost autor| Nauka| Planeta

SETI potvrdio postojanje inteligentnog vanzemaljskog zivota!

nsarski RSS / 03.04.2011. u 14:38

Reč ima gost autor alselone

 

SETI (Search for Extra-Terrestrial Intelligence) skup aktivnosti koje ljudi izvode u procesu dokazivanja postojanja vanzemaljskog života. Postoji velika verovatnoća da se neke informacije u vidu elektromagnetnog zračenja mogu uhvatiti moćnim antenama instaliranim žirom Zemlje ako dovoljno dobro njuškamo, ako pogodimo pravac odakle dolazi informacija i njen spektar. Isto tako ako neki mali zeleni njuškaju oko naše planete mogu veoma dobro da prouče našu planetu hvatajući samo, recimo, animal planet i nacionalnu geografiju. Hoću da kažem da se neke informacije u vidu elektromagnetnog zračenja šalju voljno dok se druge šalju nevoljno. Začetnik ove ideje je Nikola Tesla koji je još pre 100 godina tvrdio da radio možemo koristiti za komunikaciju sa stanovnicima nekih drugih planeta. Doduše, moramo pretpostaviti da ćemo naći informacije koje potiču od civilizacija na istom stupnju razvoja jer nerazvijenije civilizacije ne znaju šta je elektromagnetno zračenje dok opravdano sumnjamo da naprednije koriste isti metod za komunikaciju.

Dakle, moćni radio teleskopi slušaju zaglušujuću tišinu svemira u svim pravcima i pokušavaju iz tog mnoštva informacija prepoznaju tračak inteligencije. Da li je to samo pesma neke daleke galaksije ili neko želi nešto da nam kaže. Naravno, za ovako nešto nije dovoljan jedan računar, za ovako nešto je potreban superračunar ili mnogo malih računara. Tako je nastao SETI@HOME projekat. Svako može da učestvuje u pronalaženju vanzemaljaca tako što ce na svoj kućni računar instalirati mali programčić koji ce u slobodno vreme, kada ne koristite računar, da analizira signale sa teleskopa i u zajednistvu sa ostalima da procenjuje da li je to inteligental signal.

seti.jpg

Dr Džeri Ehamn primio je i otkrio 15. marta radeći na teleskopu nazvanom Veliko uvo u Državnom univerzitetu u Ohaju jedan „čudan" signal. Signal je trajao 72 sekunde i nije se više ponavljao (neinteligentni signali se ponavljaju, ciklični su). Signal jako potseća na očekivani potpis međuplanetarnih antena. Dr Džeri je odštampao signal i pored njega na papiru napisao WOW! što je i postalo ime signala.

Wow-signal-.jpg 

Svaki broj u ovom "matrix" nizu brojeva govori o snazi ili intenzitetu zračenja koji je Veliko uvo uhvatilo. Računar je tako programiran (da bi se uštedeo prostor u memoriji i na papiru) da svaku snagu prikaže jednim alfanumeričkim karakterom (slovom ili brojem). Brojevi od 1 do 9 su jačine zračenja jače od pozadinskog zračenja svemira. Da bi povećali skalu merenja, dr Dzeri i saradnici dodali su i slova od A do Z koja predstavljaju još jača zračenja. WOW! signal je najjači i najčistiji signal uhvaćen do sada. I ono što je jako bitno, signal se nije ponovio. Poruka je poslata STOP.

Astronomi na fakultetu u Santa Kruzu otkrili su planetu sa koje se veruje da je poslat signal. Planeta se nalazi u sredini zone pogodne za stanovanje i predstavlja udaljenost od najbliže zvezde u kojoj "zemljolika" planeta može da sadrži vodu u tečnom stanju a samim tim i život sličan životu na zemlji. Planeta je nazvana "Gliese 581 g" i udaljena je bliskih 20 svetlosnih godina od Zemlje. U njenom solarnom sistemu ona je četvrta od sunca i čini se da je to jedna kamenita planeta sa dovoljno gravitacionog potencijala da formira atmosferu.

Habitable_zone_with_Gliese_581c_and_Gliese_581d.png

20 svetlosnih godina? Hm… astronom pošalje “ćao”, oni vrate “ćao”, astronom pošalje “kako ste komšije” i dok dobije odgovor to je već 80 godina prošlo, njegov sin može da preuzme komunikaciju. Nešto mi i nema previše smisla to ćaskanje, šta kažete? Jedino da se nađemo na pola puta pa popričamo ko ljudi, pardon, ko vanzemaljci, ili da zakrivimo prostor, ali u svakom slučaju i jedno i drugo će pričekati.


Zbog blizine ove planete njenog položaja u gravitacionom polju ovog dela galaksije, kretanja sazvežđa i rotacije same galaksije, naučnici idu korak dalje i spekulišu o tome da je život na našoj planeti nastao metodom panspermije i to baš sa G581 planete. Metoda panspermije govori kako je život nastao Jednom Tamo Negde i posle se prenosti od planete do planete meteorima i kometama (spermatozoidima). Dakle, spematozoidi oplode jajnu ćeliju (planetu) i donose život na nju. Procenjuje se da je, u sudaru G581 sa drugim nebeskim telom nastao meteor koji je kasnije udario u zemlju i doneo život na nju.

panspermia.jpg

Pitanje koje se prirodno postavlja posle spekulacije o panspermiji je - pa na kom su onda oni nivou civilizacije ako je život mnogo ranije počeo kod njih. Po kategorizaciji koju je napisao ruski astronom Nikolaj Kardašev postoje tri stupnja civilizacije koji se razilikuju po potrebama za energijom i mogućnosima njenog sakupljanja i korišćenja. Tip 1 koristi energiju samo sa svoje planete - to smo mi. Tip 2 koristi energiju i najbližeg sunca - ovo je negde oko milijardu puta više od Tipa 1. Tip 3 koristi energiju cele jedne galaksije - ovo je još nekih stotinak milijardi puta više od tipa 2. Spekuliše se da su stanovnici G581 na stadijumu razvoja Tipa 2 dok Tip 3 još uvek ne možemo ni da naslutimo i jako je veliko pitanje da li bi smo uopšte i voleli da ih upoznamo. Kolega bloger Ćirković je doprineo diskusiji o tipovima civilizacija dodajući Tip 4 - ona civilizacija koja je ovladala energijom svog superklastera galaksija.

Kardashev_2010_12_8.png

S’ obzirom na stepen njihovog razvoja, i pokušaj komunikacije sa nama postaviću samo jedno pitanje za kraj – da li poruka zapravo glasi “Stižemo!”?


--

Zar ne bi ovo sve bilo sjajno da je istinito, da nije samo jedan aprilili tekst (sa dva dana zakašnjenja).  Ja mislim da bi bilo, ali nije.

Da, postoji SETI, ali do sada ništa nije pronašao. Da, postoji WOW! poruka ali je primljena 1977. i do danas nije odgonetnuto odakle potiče i šta ju je kreiralo. Da, postoji “Gliese 581 g” ali je samo otkrivena pre pola godine i niko se nije upuštao u dublje spekulacije. Da, postoji i panspermija i Kardašev je smislio genijalnu skalu…

 




Komentari (150)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 14:45 03.04.2011

1.

prvi, još i pročit'o
alselone alselone 14:56 03.04.2011

Re: 1.

docsumann
prvi, još i pročit'o


he, he. zvali su te Clint E.!
Hansel Hansel 14:50 03.04.2011

Znao sam :)

... ali ipak se dete u meni nadalo, s obzirom da danas nije prvi april.

Samo ne kapiram zašto se veštački radio signal ne bi ponavljao, valjda ga treba emitovati stalno da bi se povećala verovatnoća da ga neko uhvati? Naravno, ako se šalje u te svrhe...

P.S. Pre neki dan sam naleteo na ovo i umro od smeha, ali članak datira još od 24. marta: Neverovatno - NASA DOBILA POZIV ZA POMOĆ IZ SVEMIRA!
alselone alselone 14:59 03.04.2011

Re: Znao sam :)

Hansel
... ali ipak se dete u meni nadalo, s obzirom da danas nije prvi april.

Samo ne kapiram zašto se veštački radio signal ne bi ponavljao, valjda ga treba emitovati stalno da bi se povećala verovatnoća da ga neko uhvati? Naravno, ako se šalje u te svrhe...



Dobro je sto sam zakasnio, prevario sam te bar za trenutak.
da naravno, trebao bi da se ponavlja ako je poslat sa tom namerom ali na takav nacin da se razlikuje od prirodnih signala koji su svuda oko nas.
arianna arianna 15:05 03.04.2011

Nibiru or..?

ima li neko objašnjenje za pojavu na 5h 53min 27s ?

alselone alselone 15:24 03.04.2011

Re: Nibiru or..?

arianna
ima li neko objašnjenje za pojavu na 5h 53min 27s ?


Ne znam. Mozda to da Google Earth Sky nije ozbiljan astronomski program...
kukusigameni kukusigameni 15:06 03.04.2011

nada poslednja umire

Znaci ET je ipak samo film? Pokvario si mi nedeljno inteligentno ovozemaljsko varenje rucka.
alselone alselone 15:30 03.04.2011

Re: nada poslednja umire

kukusigameni
Znaci ET je ipak samo film? Pokvario si mi nedeljno inteligentno ovozemaljsko varenje rucka.


nije to nista, ja jos nisam ni rucao.
fixxerus fixxerus 15:11 03.04.2011

oni su već tuu:.

alselone alselone 15:31 03.04.2011

Re: oni su već tuu:.

fixxerus


mirelarado mirelarado 16:06 03.04.2011

Re: oni su već tuu:.

Ту су, ту су, него су заузети тумачењем важнијих ствари:




Hansel Hansel 19:50 03.04.2011

Re: oni su već tuu:.

mirelarado
Ту су, ту су, него су заузети тумачењем важнијих ствари:

A neki imaju svoju umetnost:

mirelarado mirelarado 18:04 04.04.2011

Re: oni su već tuu:.

Hansel
mirelarado
Ту су, ту су, него су заузети тумачењем важнијих ствари:

A neki imaju svoju umetnost:







docsumann docsumann 21:50 04.04.2011

Re: oni su već tuu:.

samo da naglasim da se ne može sa sigurnošću reći da je porjeklo krugova u žitu vanzemaljsko.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:18 03.04.2011

Orsone, ti li si?

alselone, da nije tvoje srednje ime Orson?
alselone alselone 15:35 03.04.2011

Re: Orsone, ti li si?

Vojislav Stojković
alselone, da nije tvoje srednje ime Orson?


Da, da, tako nekako gosn Dzeremaja.
Sad prvi put to preslusah. Maestalni Orson!
docsumann docsumann 15:25 03.04.2011

A

šta je sa direktnim kontaktima ?
Postoje li neki novi (značajniji) momenti u NLO slučajevima. Ono, svojevremeno, se bilo nešto zakuvalo sa snimcima koje je meksičko ratno vazduhoplovstvo ustupilo na izučavanje civilnim stručnjacima za ovu oblast, ali ne znam šta je dalje bilo u vezi sa tim.
Uvijek mi je pomalo smetala procjena vjerovatnoće mogućnosti takvih susreta koje su polazile od projekcija civilizacijsko-tehnološkog razvitka mogućih posjetilaca iz dalekog svemira, koja se bazirala na tome kakvom bi tehnologijom mi raspolagali za nekih budućih 200, 300, 500, (XY) godina. Ako bi vanzemaljski život (uključujući i razvijenije forme) mogao da se zasniva na sasvim drugačijim biološkim osnovama od ovog našeg onda bi i njegov tehnološki razvoj i dostignuća mogao biti posve neočekivan za nas.
Kažu da bi razrješenje zagonetke tamne materije i tamne enrgije izvrnulo našu fiziku naglavačke (šta god to značilo). Ako je nekome "tamo" to već uspjelo, ne vidim zašto im ne bi pošlo za rukom i da savlađuju i pretražuju nezamislive kosmičke distance na neki drugi način od onog na koji mi zamišljamo (?) da bi to trebalo raditi.
alselone alselone 15:41 03.04.2011

Re: A

docsumann


Bas to sto sad kazes je meni, takodje, smetalo kod prica o direktnim kontaktima. Mnogo mi je verovatnije da su svi ti snimci zapravo tajne vojne vezbe prototipova vojnih letelica nego marsovski gariji koji se vozaju okolo. Da, ne mora voda + kiseonik + ugnjenik da budu osnove svega. Siguran sam da se na drugim osnovama takodje moze sagraditi ogranizam i, sto ti kazes, njihov tehnoloski razvoj moze divergirati od naseg hiljadama godina, do neceg potpuno nezamislivog za nas.
Slab sam sa informacijama o tamnoj materiji i tamnoj energiji, mozda ne bi bila losa ideja da to obradis na jednom blogu.
freehand freehand 15:51 03.04.2011

Re: A

Slab sam sa informacijama o tamnoj materiji i tamnoj energiji, mozda ne bi bila losa ideja da to obradis na jednom blogu.

Pratiti performans Cerski, kad čovek ima dan.

Takođe je na Blogu moguće pokupiti i dragocene informacije na temu tamne ili antiinteligencije, za šta vam neću davati smernice.

alselone alselone 15:58 03.04.2011

Re: A

freehand

Pratiti performans Cerski, kad čovek ima dan.
Takođe je na Blogu moguće pokupiti i dragocene informacije na temu tamne ili antiinteligencije, za šta vam neću davati smernice.




A nasuprot, kao stub, nadnet nad kafanski plakat stoji On, njegova Svetlost, svetla inteligencija Oracle-a.
docsumann docsumann 15:58 03.04.2011

Re: A

Slab sam sa informacijama o tamnoj materiji i tamnoj energiji, mozda ne bi bila losa ideja da to obradis na jednom blogu


A tek Tamni Tok. Baš je u zadnjem broju Politikinog Zabavnika izašao odličan članak o toj temi.
freehand freehand 16:02 03.04.2011

Re: A

A nasuprot, kao stub, nadnet nad kafanski plakat stoji On, njegova Svetlost, svetla inteligencija Oracle-a.

Još uvek se vode teške diskusije: da li je bio nenaorružan ili tamno naoružan?!
docsumann docsumann 16:09 03.04.2011

Re: A

A nasuprot, kao stub, nadnet nad kafanski plakat stoji On, njegova Svetlost, svetla inteligencija Oracle-a.

Još uvek se vode teške diskusije: da li je bio nenaorružan ili tamno naoružan?!


mariopan mariopan 16:24 03.04.2011

Re: A

Ono, svojevremeno, se bilo nešto zakuvalo sa snimcima koje je meksičko ratno vazduhoplovstvo ustupilo na izučavanje civilnim stručnjacima za ovu oblast, ali ne znam šta je dalje bilo u vezi sa tim.

Da, tu već nisu mogli da tvrde da je neko lud pa nije video šta je video, svi su videli, snimili....nije moguće da ne mogu prokljuviti odakle su došli?

alselone alselone 17:23 03.04.2011

Re: A

docsumann

A tek Tamni Tok. Baš je u zadnjem broju Politikinog Zabavnika izašao odličan članak o toj temi.


Jako zanimljivo!
Meni se svidja ideja da verujem da postoje multisvemiri, po jedan za svaku dilemu koju smo imali u zivotu.
docsumann docsumann 17:36 03.04.2011

Re: A

Jako zanimljivo!
Meni se svidja ideja da verujem da postoje multisvemiri, po jedan za svaku dilemu koju smo imali u zivotu.


Da, nešto smo od toga već spominjali u nekim od prošlih blogova. Međutim, u ovom članku u PZ-u je iznešena, pored fenomena usmjerenog toka kretanja više od 700 galaktičkih jata (grupa od hiljadu galaksija) ka jednom području vasione smještenom između sazvežđa Kentaur i Jedro, jedna teorija o beskonačnoj vasioni u kome je nama vidljivi dio kosmosa ograničen horizontom događaja na nekih 13 milijardi svjetlosnih godina.

Uzrok ovom tamnom toku bi mogla biti materija koja je u počtnom izuzetno intezivnom širenju izbačena u za nas nevidljivi dio vasione.

Kašlinski npr. smatra da je izvor tamnog toka 46.5 milijardi svjetlosnih godina daleko od nas.
Milan Novković Milan Novković 19:55 03.04.2011

Ja bih....

Meni se svidja ideja da verujem da postoje multisvemiri, po jedan za svaku dilemu koju smo imali u zivotu.

...Star Trek uveo u svo obavezno i neobavezno obrazovanje
maca22 maca22 21:47 03.04.2011

Re: Ja bih....

Milan Novković
Meni se svidja ideja da verujem da postoje multisvemiri, po jedan za svaku dilemu koju smo imali u zivotu.

...Star Trek uveo u svo obavezno i neobavezno obrazovanje

Strahota. Jedna od najodbojnijih serija. :S
Hansel Hansel 22:23 03.04.2011

Re: Ja bih....

Strahota. Jedna od najodbojnijih serija. :S

Maco, tek od ovog komentara ne razgovaram s tobom!
dragan7557 dragan7557 22:52 03.04.2011

Re: A

freehand 16:51 03.04.2011
Re: A

Slab sam sa informacijama o tamnoj materiji i tamnoj energiji, mozda ne bi bila losa ideja da to obradis na jednom blogu.


Pratiti performans Cerski, kad čovek ima dan.

Ja čak mislim da je njihovo prisustvo sasvim moguće i na ovom portalu. Čak sam u vezi nekih blogera skoro sasvim siguran.


cerski

alselone
nsarski



jeste da je mnogo puta spominjano do sada ali ovde bas pasuje:

Ne bih rekao da je Albert u pravu
pogledaj Infinity Theory: Georg Cantor


cerski
dragan7557 dragan7557 06:31 04.04.2011

Re: A

freehand
Slab sam sa informacijama o tamnoj materiji i tamnoj energiji, mozda ne bi bila losa ideja da to obradis na jednom blogu.

Pratiti performans Cerski, kad čovek ima dan.

Takođe je na Blogu moguće pokupiti i dragocene informacije na temu tamne ili antiinteligencije, za šta vam neću davati smernice.


A ti Milisave, opet izgubio štranjge za goveda pa vataš zjale na sokoćalu.


cerski
alselone alselone 07:14 04.04.2011

Re: A

dragan7557



Probaj ovo stivo.
dragan7557 dragan7557 07:58 04.04.2011

Re: A

alselone
dragan7557



Probaj ovo stivo.

Viđoh.

cerski
jinks jinks 15:28 03.04.2011

Da li bi

Tip 1 koristi energiju samo sa svoje planete - to smo mi. Tip 2 koristi energiju i najbližeg sunca - ovo je negde oko milijardu puta više od Tipa 1. Tip 3 koristi energiju cele jedne galaksije - ovo je još nekih stotinak milijardi puta više od tipa 2.

civilizaciji koja je ovladala energijom najbližeg sunca, tipa napavila od njega svoju kontrolisanu elektranu sa koje distrubuira energiju, zar ne bi za tu civilizaciju 20 svetlosnih godina predstavljalo mnogo manji problem nego nama, i u smislu prelaska tog puta bilo fizički, bilo slanjem potencijalno mnogo komplikovanijih poruka od one koja je pomenuta u blogu, bilo analizom onoga što se između ostalog dešava i kod nas.

I da li uopšte i postoji neka antropološko-ekonomsko-istorijska analiza koja uspostavlja neku egzaktnu relaciju između ovladavanja izvorima energije od strane neke civilizacije i njenim tehnološkim mogućnostima.

p.s.

Predlažem Tip 7 civilizacije koja koristi energiju svih paralelnih univerzuma.
maca22 maca22 15:45 03.04.2011

Re: Da li bi

I Tip 8 - ne treba mu energija.
alselone alselone 15:47 03.04.2011

Re: Da li bi

jinks

civilizaciji koja je ovladala energijom najbližeg sunca, tipa napavila od njega svoju kontrolisanu elektranu sa koje distrubuira energiju, zar ne bi za tu civilizaciju 20 svetlosnih godina predstavljalo mnogo manji problem nego nama, i u smislu prelaska tog puta bilo fizički, bilo slanjem potencijalno mnogo komplikovanijih poruka od one koja je pomenuta u blogu, bilo analizom onoga što se između ostalog dešava i kod nas.


i u tom slucaju imaju ogranicenje brzine svetlosti. na to sam mislio. cak i da putujemo brzinom svetlosti treba nam 20 godina da odemo tamo ili 20 godina da informacija prevali taj put.

I da li uopšte i postoji neka antropološko-ekonomsko-istorijska analiza koja uspostavlja neku egzaktnu relaciju između ovladavanja izvorima energije od strane neke civilizacije i njenim tehnološkim mogućnostima.


ne znam. verovatno nema.

Predlažem Tip 7 civilizacije koja koristi energiju svih paralelnih univerzuma.

- Sada postoji bog.
docsumann docsumann 15:53 03.04.2011

Re: Da li bi

Predlažem Tip 7 civilizacije koja koristi energiju svih paralelnih univerzuma.


Tip 7 savršeno naleže na ezoterijsku teoriju o predanju kasiopejaca.
Po njoj u univerzumu postoje sedam denziteta ( najgrublje rečeno nivoa svjesti ).
Po toj skali mi smo denziteti trećeg reda, a svaki denzitet se dijeli na bića okrenuta ka sebi (egoisti-predatori) koja se "hrane" nižim denzitetima i ona okrenuta ka drugima koj pomažu denzitetima nižih nivoa da pređu na više.

Mislim, ezoterija ko ezoterija, može biti i totalna nebuloza, ali priča već dugo kola po tim krugovima i ima određeni mitološki potencijal, koji nije posve za bačit.

Naravno denzitet 7. nivoa predstavlja neki oblik apsolutne svijesti, nešto slično nirvani, logosu, ili možda Galaktusu

freehand freehand 15:55 03.04.2011

Re: Da li bi

Predlažem Tip 7 civilizacije koja koristi energiju svih paralelnih univerzuma.

To ono Hamović - Lazarević Society?
jinks jinks 15:57 03.04.2011

Re: Da li bi

I Tip 8 - ne treba mu energija

Da ustvari možda postoje dve civilizacije Tipa 8 (i možda se za sada sve na te dve civilizacije trenutno i svodi):

- ona kojoj treba energija (simbolisana ogledalima kroz koja se prelama),

- i ona kojoj ne treba energija (simbolisana, ne znam, večitim ledom).
jinks jinks 16:00 03.04.2011

Re: Da li bi

To ono Hamović - Lazarević Society?

Samo što im treba i ideolog, koji će sve to lepo da upakuje u socio/istorijsku priču.
freehand freehand 16:03 03.04.2011

Re: Da li bi

jinks
To ono Hamović - Lazarević Society?

Samo što im treba i ideolog, koji će sve to lepo da upakuje u socio/istorijsku priču.

Imaju, samo mu se ime ne pominje.
Ne smeju čak ni izvođači na cd da ga stave.
myredneckself myredneckself 16:52 03.04.2011

Kanda su pametnice ti elijeni

jinks
Predlažem Tip 7 civilizacije koja koristi energiju svih paralelnih univerzuma.

alselone
Kolega bloger Ćirković je doprineo diskusiji o tipovima civilizacija dodajući Tip 4 - ona civilizacija koja je ovladala energijom svog superklastera galaksija.

S’ obzirom na stepen njihovog razvoja, i pokušaj komunikacije sa nama postaviću samo jedno pitanje za kraj – da li poruka zapravo glasi “Stižemo!”?

I ako stižu mi ih nećemo videti. To mora da su neki eterični entiteti
Možda nas i sada gledaju...

Edit: ...kako smo šlatki, ki upisati


Kazezoze Kazezoze 17:27 03.04.2011

Re: Da li bi

docsumann
Predlažem Tip 7 civilizacije koja koristi energiju svih paralelnih univerzuma.


Tip 7 savršeno naleže na ezoterijsku teoriju o predanju kasiopejaca.
Po njoj u univerzumu postoje sedam denziteta ( najgrublje rečeno nivoa svjesti ).
Po toj skali mi smo denziteti trećeg reda, a svaki denzitet se dijeli na bića okrenuta ka sebi (egoisti-predatori) koja se "hrane" nižim denzitetima i ona okrenuta ka drugima koj pomažu denzitetima nižih nivoa da pređu na više.

Mislim, ezoterija ko ezoterija, može biti i totalna nebuloza, ali priča već dugo kola po tim krugovima i ima određeni mitološki potencijal, koji nije posve za bačit.

Naravno denzitet 7. nivoa predstavlja neki oblik apsolutne svijesti, nešto slično nirvani, logosu, ili možda Galaktusu


ne svaki, okrenut prema drugom (OPD) moguće je biti samo na višiem nivou svesti od ovog našeg u trećem denzitetu. to je zbog načina ishrane, jer ljudi, znači bića sa 3D se hrane biljkama i životinjama, to jest bićima sa svešću 2D.
znači da su sva bića na 3D okrenuta prema sebi (OPS), s tim što oni svesniji postaju kandidati za OPD koji je u 4D. četvrti denzitet je već neka vrsta misaone forme pri kojom se OPS hrani energijom trećeg denziteta, dok OPD pomaže 3D bićima u svom razvojnom putu ka 4D.
interesantna je ta teorija jer podstiče na dizanje svesti radom na sebi.
jinks jinks 17:28 03.04.2011

Re: Kanda su pametnice ti elijeni

kako smo šlatki, ki upisati

Naša Zemlja, i svi mi na njoj zajedno, i bivši, i sadašnji, i budući možda upravo i predstavljamo najlepši plod na drvetu univerzuma (ili svih univerzuma).
mariopan mariopan 17:30 03.04.2011

Re: Kanda su pametnice ti elijeni

jinks
kako smo šlatki, ki upisati

Naša Zemlja, i svi mi na njoj zajedno, i bivši, i sadašnji, i budući možda upravo i predstavljamo najlepši plod na drvetu univerzuma (ili svih univerzuma).

Jestiv?
docsumann docsumann 17:44 03.04.2011

Re: Da li bi

interesantna je ta teorija jer podstiče na dizanje svesti radom na sebi.


Hvala na pojašnjenju Kaz, nisam se davno upuštao u tu materiju pa su mi neke stvari malo izbledjele.

Da ne spominjemo sada (ah, spomenuh ) da su po istom predanju 4D OPS već među nama i eksploatišu nas na njima svojstven način. A samo predanje kasiopejaca su u stvari poruke koje nam bića 4D OPD upućuju kako bi smo se izborili sa ovim prvima.

Najluđi dio čitave priče predstavlja onaj po kome su 4D OPS ustvari reptiloidi-iluminati, u koje neki ubrajaju englesku kraljicu kao i mnoge druge svjetske moćnike ...
alselone alselone 17:50 03.04.2011

Re: Da li bi

docsumann

Najluđi dio čitave priče predstavlja onaj po kome su 4D OPS ustvari reptiloidi-iluminati, u koje neki ubrajaju englesku kraljicu kao i mnoge druge svjetske moćnike ...


Jao, ovo sam jednom cuo na TV-u. Cak me je zaintrigirala prica ali ona kada su rekli da je engleska kraljica reptiloid, brzinom svetlosti sam prebacio kanal. Smeta mi, u skoro svim pricama, to da bad guys izgledaju strasno po nasim merilima. Po pravilu su reptili u velikom procentu slucaja. Ako vec mogu reptiloidi da dodju i pokore nas, mislim da je ista verovatnoca da civilizacija zlih, pufnastih, belih zeka dodje i pojede nas.

A sta znaci to sto ste rekli da su oni misaona forma? Moze neki hint kako izgleda 5. denzitet?
midnightbird midnightbird 17:50 03.04.2011

Re: Kanda su pametnice ti elijeni

Možda nas i sada gledaju...

da,da...
alselone alselone 17:50 03.04.2011

Re: Kanda su pametnice ti elijeni

mariopan

Jestiv?

Kako se ono kaze - nista nije nejestivo ako stavis dovoljno kecapa.
Kazezoze Kazezoze 18:03 03.04.2011

Re: Da li bi

Najluđi dio čitave priče predstavlja onaj po kome su 4D OPS ustvari reptiloidi-iluminati, u koje neki ubrajaju englesku kraljicu kao i mnoge druge svjetske moćnike ...

pa sad, ljudi to tumače na razne načine. to sa reptilima je dejvid ajk teorija.
ja ne volim da ulazim u materijalne oblike te teorije, nego tu teoriju radije povezujem sa teorijom oktave ili teorijom sedmice od gurđijeva, gde bi OPS bio ono što gurđijev naziva hranom za mesec, a poluton između nota MI i FA i nota SI i DO bi se savladao svesnim pamćenjem sebe što je ujedno i prelaz na više nivoe svesti, odnosno prelaz na OPD. ali to je već komplikovana priča i zahteva dosta vremena za pojašnjenje.

pozz

ps. počinje tenis dvojice vanzemaljaca, pa ću se sad na njih koncentrisati:)
docsumann docsumann 18:10 03.04.2011

Re: Da li bi

ja ne volim da ulazim u materijalne oblike te teorije, nego tu teoriju radije povezujem sa teorijom oktave ili teorijom sedmice od gurđijeva, gde bi OPS bio ono što gurđijev naziva hranom za mesec, a poluton između nota MI i FA i nota SI i DO bi se savladao svesnim pamćenjem sebe što je ujedno i prelaz na više nivoe svesti, odnosno prelaz na OPD. ali to je već komplikovana priča i zahteva dosta vremena za pojašnjenje.


e, pa Kaz ostaješ nam dužan tu komplikovanu priču i njeno pojašnjenje za neki naredni blog.

baš sam je rad čuti.

freehand freehand 18:49 03.04.2011

Re: Kanda su pametnice ti elijeni

mariopan
jinks
kako smo šlatki, ki upisati

Naša Zemlja, i svi mi na njoj zajedno, i bivši, i sadašnji, i budući možda upravo i predstavljamo najlepši plod na drvetu univerzuma (ili svih univerzuma).

Jestiv?

Nema problema. Poslaćemo Vuka Jeremića.
automatic automatic 18:50 03.04.2011

Re: Da li bi

civilizaciji koja je ovladala energijom najbližeg sunca, tipa napavila od njega svoju kontrolisanu elektranu sa koje distrubuira energiju, zar ne bi za tu civilizaciju 20 svetlosnih godina predstavljalo mnogo manji problem nego nama, i u smislu prelaska tog puta bilo fizički, bilo slanjem potencijalno mnogo komplikovanijih poruka od one koja je pomenuta u blogu, bilo analizom onoga što se između ostalog dešava i kod nas.

i u tom slucaju imaju ogranicenje brzine svetlosti. na to sam mislio. cak i da putujemo brzinom svetlosti treba nam 20 godina da odemo tamo ili 20 godina da informacija prevali taj put.

Da, postoji SETI, ali do sada ništa nije pronašao. Da, postoji WOW! poruka ali je primljena 1977. i do danas nije odgonetnuto odakle potiče i šta ju je kreiralo. Da, postoji “Gliese 581 g” ali je samo otkrivena pre pola godine i niko se nije upuštao u dublje spekulacije.
Ako je nama potrebno 20 godina da stignemo do njih, onda je i njima potrebno 20 godina da stignu do nas, koristeći brzinu svetlosti. Ako je 1977. godine stigao njihov signal i ako su mogli da dobiju potvrdu da je neko primio signal, onda su oni krenuli već te 1977. godine i stigli ovde 1997. godine.

Dakle, družimo se već 14 godina a da toga nismo ni svesni.
Ja čak mislim da je njihovo prisustvo sasvim moguće i na ovom portalu. Čak sam u vezi nekih blogera skoro sasvim siguran.


cerski
docsumann docsumann 19:28 03.04.2011

Re: Da li bi

A sta znaci to sto ste rekli da su oni misaona forma? Moze neki hint kako izgleda 5. denzitet?


dakle, citiram :



5. Denzitet - duše koje trenutno ne okupiraju tijela, neutralni denzitet, kontemplacijska zona gdje idemo kad izađemo iz fizičkog tijela ( umremo u 3. ili 4. denzitetu ) i tu sagledavamo sve lekcije koje smo naučili. Tada biramo tijelo u koje ćemo se reinkarnirati da bi učili dalje. Izgleda da ne možemo izabrati viši denzitet sve dok nismo naučili sve iz nižega. Tu su isključivo svjesne energije, duše.


6. Denzitet - Sjedinjene misaone forme. U njemu su isključivo svjesne energije pretežno OPD polariteta, a OPS postoji samo kao misaona forma radi balansa. Neke nama mogu izgledati npr. kao svjetlost. O mogućnostima svijesti ovdje ne možemo ni zamišljati trenutno. Vjerojatno je još veća razlika među nama nego razlika jednog kamena i nas trenutno. Mi i kamenje se razlikujemo u 2 denziteta, a ovdje je razlika 3 denziteta... No jednom ćemo i tamo doći... Mogu poprimiti i fizički izgled kad posjećuju niže denzitete. OPS iz ovog denziteta ne može otimati pojedince ili kršiti pravilo o slobodnoj volji kao njihovi sa denziteta 1 - 4.


7. Denzitet - SVE što jest, odnosno Primarna Kreacija. Neko ga zovu Bog ili tako nešto, ali mi svi smo dijelovi 7. denziteta. Činimo ga kao djelići ukupne kreacije. Zato kad govorimo o Stvoritelju nekome... mislim da je to odgovor. Dakle SVE... ukupno... ma teško je to sad i zamisliti uopće. Tu ide energija duše koja je kompletirala svoj cjelokupni ciklus i naučila sve moguće lekcije koje postoje...


Hansel Hansel 19:43 03.04.2011

Re: oni su već tuu:.

I Bugari se druže s njima...

(Da su vanzemljaci umešali prste, neoboriv je dokaz što se odgovor na Mirelin post našao ovde, pa sam tu naknadno ubacio komšije Bugare, a "šustikle" po žitnim poljima sam iz drugog pokušaja uspeo da stavim tamo gde sam mislio)
Milan Novković Milan Novković 19:58 03.04.2011

Re: Da li bi

I da li uopšte i postoji neka antropološko-ekonomsko-istorijska analiza koja uspostavlja neku egzaktnu relaciju između ovladavanja izvorima energije od strane neke civilizacije i njenim tehnološkim mogućnostima.

Civilisation and energy payback - Nisam čitao nego je neko onomad pominjao na blogu pa sam izgooglovao.
docsumann docsumann 19:59 03.04.2011

Re: oni su već tuu:.

I Bugari se druže s njima...


oh, krugovi u žitu, najveća misterija koja se dešava u našim danima pred našim nosom, paranormalni fenomeni koji su najviše i najdetaljnije ispitivani od strane timova naučnika, ali priroda njihovog porjekla i dalje nam ostaje nepoznanica.

već smo u nekoliko navrata raspravljali o njima na ovom blogu, tako da mislim da se o tome nema mnogo novog reći.
naročito nemam previše strpljenja da ponovo objašnjavam razlike između falsifikata rađenih ljudskom rukom i autentičnih krugova ... ima toliko materijala o tome na internetu.

Hansel Hansel 20:06 03.04.2011

Re: oni su već tuu:.

Ma, članak je sam po sebi "vanzemaljski" - ostao da visi između zezanja i socijalne studije - ako neko kaže da se redovno druži s vanzemaljcima u obliku tašte i tasta, ja se nadam da se zezao!
docsumann docsumann 20:12 03.04.2011

Re: oni su već tuu:.

Ma, članak je sam po sebi "vanzemaljski" - ostao da visi između zezanja i socijalne studije - ako neko kaže da se redovno druži s vanzemaljcima u obliku tašte i tasta, ja se nadam da se zezao!


taj dio nisam ni čitao
mariopan mariopan 21:28 03.04.2011

Re: Kanda su pametnice ti elijeni

freehand
mariopan
jinks
kako smo šlatki, ki upisati

Naša Zemlja, i svi mi na njoj zajedno, i bivši, i sadašnji, i budući možda upravo i predstavljamo najlepši plod na drvetu univerzuma (ili svih univerzuma).

Jestiv?

Nema problema. Poslaćemo Vuka Jeremića.

Sa crnim lukom ili kečapom?
freehand freehand 21:35 03.04.2011

Re: Kanda su pametnice ti elijeni

mariopan
freehand
mariopan
jinks
kako smo šlatki, ki upisati

Naša Zemlja, i svi mi na njoj zajedno, i bivši, i sadašnji, i budući možda upravo i predstavljamo najlepši plod na drvetu univerzuma (ili svih univerzuma).

Jestiv?

Nema problema. Poslaćemo Vuka Jeremića.

Sa crnim lukom ili kečapom?

Hleb i so, slatko i voda, i po jedna domaća za oslobodioce.
Ako može sa afričkim, što ne bi sa intergalaktičkim?
maca22 maca22 21:45 03.04.2011

Re: Da li bi

automatic
Ako je 1977. godine stigao njihov signal i ako su mogli da dobiju potvrdu da je neko primio signal, onda su oni krenuli već te 1977. godine i stigli ovde 1997. godine.

cerski

I za put potvrde natrag treba isto 20 godina.
Mozda su na put tek krenuli 1997. pa eto ih oko 2017.
maca22 maca22 21:49 03.04.2011

Re: oni su već tuu:.

Docsumann, a jel neko prijavljuvao ikad velike svetlece krugove na nebu sa radijalnim zracima?
Hansel Hansel 22:27 03.04.2011

Re: oni su već tuu:.

docsumann
taj dio nisam ni čitao

Oko 11 odsto punoletnih građana Bugarske tvrdi da je imalo lični kontakt sa vanzemaljcima, podaci su socijalnog istraživanja agencije AFIS.

Oko pet odsto anketiranih tvrdi da i dalje održava kontakt sa vanzemaljcima, dok je 16,3 odsto Bugara saopštilo da poznaje ljude koji su imali kontakte sa NLO.

Od tih pet odsto koji tvrde da održavaju kontakt sa vanzemaljcima, većina je saopštila da žive u istom stanu sa tastom ili svekrvom, drugi za vanzemaljce smatraju svoje šefove, a treći političare.
alselone alselone 07:29 04.04.2011

Re: Da li bi

Milan Novković

Civilisation and energy payback - Nisam čitao nego je neko onomad pominjao na blogu pa sam izgooglovao.


Gledao sam grafike potrosnje struje, nafte i uglja u poslednjih 100 godina, bili bi zanimljivi ovde da se pokazu, ali ne mogu da ih pronadjem online. Uglavnom, zanimljivo su grafici po pravilu monotono rastuci osim u dva slucaja - pred krah berze '29 i jos jednom pred drugi svetski rat. Verovatno bi se mogla napraviti analogija izmedju velikih drustvenih poremecaja i potrosnje energije, cak mozda i izmedju generalnog zadovoljstva naroda i potrosnje energije.
blogovatelj blogovatelj 17:17 04.04.2011

Re: Da li bi

Smeta mi, u skoro svim pricama, to da bad guys izgledaju strasno po nasim merilima. Po pravilu su reptili u velikom procentu slucaja. Ako vec mogu reptiloidi da dodju i pokore nas, mislim da je ista verovatnoca da civilizacija zlih, pufnastih, belih zeka dodje i pojede nas.


Sto rece Krleza, cvrkut lastavice predstavlja najstrasniji urlik u svetu kukaca.
docsumann docsumann 21:53 04.04.2011

Re: oni su već tuu:.

Docsumann, a jel neko prijavljuvao ikad velike svetlece krugove na nebu sa radijalnim zracima?


ako misliš na pravilne geometrijske forme, ne mogu da se sjetim sličnih navoda, a sigurno da bih se sjećao takvog nečega

jedan.kub jedan.kub 21:55 04.04.2011

Re: Kanda su pametnice ti elijeni

Potomci vanzemaljaca

Naša Zemlja, i svi mi na njoj zajedno, i bivši, i sadašnji, i budući možda upravo i predstavljamo najlepši plod na drvetu univerzuma (ili svih univerzuma).

Po Erihu fon Denikenu.
alselone alselone 07:12 05.04.2011

Re: Da li bi

blogovatelj

Sto rece Krleza, cvrkut lastavice predstavlja najstrasniji urlik u svetu kukaca.


Sjajna paralela!
Milan Novković Milan Novković 08:30 05.04.2011

Re: Da li bi

Gledao sam grafike potrosnje struje, nafte i uglja u poslednjih 100 godina

Ovde ima nekoliko grafova.

US EIA sajt ima dosta US informacija pod Especially For... --> Researchers

nsarski nsarski 16:16 03.04.2011

Inteligentan život u svemiru

to jeste pitanje, ali pitanje svih pitanja je iskazano ovim grafitom:


alselone alselone 17:26 03.04.2011

Re: Inteligentan život u svemiru

nsarski



jeste da je mnogo puta spominjano do sada ali ovde bas pasuje:
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:24 03.04.2011

Aliens



Ovi su to znali već 50 godina. Oću reći, >60 godina.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:40 03.04.2011

Little Green Men

S’ obzirom na stepen njihovog razvoja, i pokušaj komunikacije sa nama postaviću samo jedno pitanje za kraj – da li poruka zapravo glasi “Stižemo!”?


Kako je signal ovde primljen pre 44 godine, jedino ako je poruku slao njihov Boris Tadić, u tom slučaju samo što nisu stigli, još jedno 50tak godina, samo da se otvore Udbini arthivi 2072. - i eto njih, taman na izbore koje je najavio Tadić.


                      

Dr Džeri Ehamn primio je i otkrio 15. marta radeći na teleskopu nazvanom Veliko uvo u Državnom univerzitetu u Ohaju jedan „čudan" signal.


Q: Is it true that Ivan Ivanovich Ivanov from Moscow won a car in a lottery?
A: In principle yes, but:
it wasn't Ivan Ivanovich Ivanov but Aleksander Aleksandrovich Aleksandrov;
he is not from Moscow but from Odessa;
it was not a car but a bicycle;
he didn't win it, but it was stolen from him.


Elem, nije 15. marta nego 15. avgusta. I da, beše to pre 44 godine, 1977.
Hansel Hansel 19:23 03.04.2011

Re: Little Green Men

Dont Fear The Reaper
Elem, nije 15. marta nego 15. avgusta. I da, beše to pre 44 godine, 1977.

Ovaj, nadam se da smo još uvek u 2011, a ne u 2021. godini?!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:42 03.04.2011

Re: Little Green Men

Ovaj, nadam se da smo još uvek u 2011, a ne u 2021. godini?!


U da, zaboravio sam koju sam dekadu posetio

Ma prevare ovi novinski naslovi, ako se ne obrati pažnja. Eto i u 20 21 Boris obećava da Bolji Život i EU samo što nisu, čak daje časnu reć da će najkasnije do 44. raspisati izbore.

Nego, kad smo već započeli sa DS9 ...

              
st.jepan st.jepan 16:42 03.04.2011

stižemo!

da li poruka zapravo glasi “Stižemo!”?

Moguće, ali najpre jedno pitanje generalnog karaktera:
Zašto se u priči o vanzemaljskom životu redovno operiše terminom inteligentni život?
Uzima li neko u obzir vrlo realnu mogućnost da razgovor s nama zapodijevaju vanzemaljske budale, retardi, kavgadjije, smutljivci...?
Možda bi, za svaki slučaj, bilo bolje da se pravimo da nismo kod kuće.
docsumann docsumann 17:16 03.04.2011

Re: stižemo!

Postoji jedna opšta (pomalonategnuta) podjela među rediteljima SF filmova koji su obrađivali temu susreta sa vanzemaljcima, po kojoj su desničari oni koji u vanzemaljcima vide suštinsku opasnost po ljudski rod, invazioniste koji žele da se dokopaju zemaljskih resursa (Kroneberg npr.) i ljevičare koji u kontaktu sa vanzemaljcima vide rješenje za mnoge nevolje koje muče našu civilizaciju (Spilberg npr.)

Po meni je najintrigantniji opis susreta (koji to u stvari i nije) ljudi sa vanzemaljskom civilizacijom dat u knjizi braće Strugacki "Piknik kraj puta", po kojoj je Tarkovski uradio Stalkera.

apacherosepeacock apacherosepeacock 17:23 03.04.2011

Re: stižemo!

st.jepan
da li poruka zapravo glasi “Stižemo!”?

Moguće, ali najpre jedno pitanje generalnog karaktera:
Zašto se u priči o vanzemaljskom životu redovno operiše terminom inteligentni život?
Uzima li neko u obzir vrlo realnu mogućnost da razgovor s nama zapodijevaju vanzemaljske budale, retardi, kavgadjije, smutljivci...?
Možda bi, za svaki slučaj, bilo bolje da se pravimo da nismo kod kuće.



Nesto slicno je rekao i Hokins, da ne razume euforiju nade u eventualni susret; jer ko god do nas dodje (ako ikada i dodje) bice susret samo na nasu stetu..
alselone alselone 17:29 03.04.2011

Re: stižemo!

Gledajuci po Kardasevljevim tipovima velika je verovatnoca da ako dolaze, dolaze po "nasu" energiju.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:05 03.04.2011

Re: stižemo!

apacherosepeacock
st.jepan
da li poruka zapravo glasi “Stižemo!”?

Moguće, ali najpre jedno pitanje generalnog karaktera:
Zašto se u priči o vanzemaljskom životu redovno operiše terminom inteligentni život?
Uzima li neko u obzir vrlo realnu mogućnost da razgovor s nama zapodijevaju vanzemaljske budale, retardi, kavgadjije, smutljivci...?
Možda bi, za svaki slučaj, bilo bolje da se pravimo da nismo kod kuće.

Nesto slicno je rekao i Hokins, da ne razume euforiju nade u eventualni susret; jer ko god do nas dodje (ako ikada i dodje) bice susret samo na nasu stetu..


Mislim da Hoging po ovom pitanju greši.
Verujem da između inteligencije i lepote postoji sklad. Očekujem ovakve gošće:


st.jepan st.jepan 19:18 03.04.2011

Re: stižemo!

Nesto slicno je rekao i Hokins, da ne razume euforiju nade u eventualni susret; jer ko god do nas dodje (ako ikada i dodje) bice susret samo na nasu stetu..

Pa da, više je nego logično.

Jer, ako oni svrate ovamo pre no što mi budemo u stanju da svratimo do njih, to će značiti da su oni tehnološki superiorniji.

Ako su dakle superiorniji, koji će im djavo ravnopravni odnos.

Najpre će nas ugnječe razmetljivošću, a kad ocene da više ne pokazujemo dovoljno zaprepašćenja i oduševljenja, ili kad im naprosto dosadimo, ladno će nas potamane ko žohare.

Kažu da kad je, početkom 20. veka, u Saharu slete avion, karavan koji je tuda prolazio nije ni usporio.
Pa kako niste zaprepašteni što sam sleteo s neba, pitao avijatičar Beduine. ?
Ih, rekoše, pa znamo mi za leteće ćilime.

Možda smo upili previše naučne fantastike - eto to sam teo da reknem.
angie01 angie01 19:46 03.04.2011

Re: stižemo!

docsumann



fantomatsicna fantomatsicna 20:32 03.04.2011

Re: stižemo!

Mislim da Hoging po ovom pitanju greši.
Verujem da između inteligencije i lepote postoji sklad. Očekujem ovakve gošće:

Da kad stignu biće takvi ali čuvaj se sledeće generacije
docsumann docsumann 21:59 04.04.2011

kapetan Zora

angie


mrdax mrdax 17:05 03.04.2011

Haha

Zamalo da razglasim po kuci svima, ali rekoh daj da procitam do kraja.

jasnaz jasnaz 17:10 03.04.2011

da, postoji i Alarm,


ali niko ga ne čuje...


stefan.hauzer stefan.hauzer 17:32 03.04.2011

.

kao ljubitelj sf literature,bio sam se uspalio kao mala siparica,kad ono - pljas , aprililili .

i cekao sam ,ko zna sta - da me odnese...
draft.dodger draft.dodger 17:35 03.04.2011

...

49 41 49 41 19:19 03.04.2011

Da mi nismo njihov experiment,

kad nas ima toliko raznijeh; boji koze, jezicima, anatomijom, ...

Da nismo, recimo nastali, necijim ukrstanjem; kao pcele ubice?!?

Ako, oni dodju nama na noge; a, ne mi njima - izgubicemo oreol nebeskog naroda.
Bez, primata nema ni postulata; sta cemo onda?
angie01 angie01 19:37 03.04.2011

jos uvek cekam A2-22-22-00***=**=Z!

hannah.greener hannah.greener 20:34 03.04.2011

he-he...

A baš za vikend pročitah negde nešto na tu temu.

Neki baja (zvinjavam se što zaboravih ime) kaže otprilike'vako:

- Siguran sam da u Univerzumu postoji inteligentni život. Ključni dokaz vidim u tome da nas još nisu kontaktirali -

automatic automatic 20:37 03.04.2011

Re: he-he...

- Siguran sam da u Univerzumu postoji inteligentni život. Ključni dokaz vidim u tome da nas još nisu kontaktirali -

Mi smo svet za izbegavanje, virus, takoreći.


docsumann docsumann 21:50 03.04.2011

kada će ljudi

biti sposobni da obilaze druge svjetove,a ne samo da pasivno očekuju neočekivanu posjetu ...
čini se da su za to neophodne nekolike tehnološke revolucije , suštinska teorijska dostignuća u tumačenju i razumjevanje materije odnosno energije, prostora i vremena i koječegadrugog za koje sa sada i ne zna ... itd itd

ali kakav će biti taj čovjek budućnosti spreman da se otisne na najduže istraživanje u povijesti svijeta.
kakav će biti njegov karakter, inteligencija, samosvijest, uvjerenja ...
da li će biti drugačiji?
kakav će ga osjećaj prožimati kad prvi put zaroni u kosmos?

da li će nas se sjećati? nas neukih koji smo im vjerovali.



mapa tamne materije u kosmosu :

automatic automatic 22:17 03.04.2011

Re: kada će ljudi

ali kakav će biti taj čovjek budućnosti spreman da se otisne na najduže istraživanje u povijesti svijeta.
kakav će biti njegov karakter, inteligencija, samosvijest, uvjerenja ...
da li će biti drugačiji?
kakav će ga osjećaj prožimati kad prvi put zaroni u kosmos?

da li će nas se sjećati? nas neukih koji smo im vjerovali.

Sve to i još ponešto, biće autodidakt...
maca22 maca22 23:12 03.04.2011

Re: kada će ljudi


Ne znam sta je smesno. Malo mi je to izrugivanje, gde god se stigne, malo
automatic automatic 23:17 03.04.2011

Re: kada će ljudi

Ne znam sta je smesno. Malo mi je to izrugivanje, gde god se stigne, malo

Ako već ne znaš,onda nemoj da se hvališ i meni su oni koji moraju svuda da zavire, produži svojim poslom...
st.jepan st.jepan 00:53 04.04.2011

Re: kada će ljudi

Ne znam sta je smesno. Malo mi je to izrugivanje, gde god se stigne, malo


Ma ok, u pravu si, ali ne obraćaj pažnju, to je samo automatic, pokaži malo nežnosti, kod njega je to više onako..., eto, pomalo konvuzivno, prosto takav čovek.., jbg, mora.

Začudo, nema ih ovde mnogo takvih. Tek nekolicina.

Ni ja se više neću osvrtati, a ubuduće ću da gostujem samo uz uslov da dobijem pravo na bar jedno banovanje po blogu.

dragan7557 dragan7557 05:53 04.04.2011

Re: kada će ljudi


Sve to i još ponešto, biće autodidakt...

Uzimajući u obzir da si diplomu Šegrta u nauci pribavio na Mini-trend uni-versitetu od tebe i nije očekivati da ti je poznat pojam didaktike o auto motivaciji ne bih ni da pričam, zbunićeš se opasno a posledice mogu da budu gadne.

Ja bih na tvom mestu od naučnog celebriteta Miče Viteza tražio da mi vrati pare za šegrtluk i plati odštetu.

Pošto imaš nick koji mnogo govori a malo sadrži nije ni čudo što si preuzeo moj potpis da makar neko, pa bio to cult, milisav freehend ili neko drugi od mojih obožavatelja, razume tvoje težnje ka shvatanju teških stranih pojmova (znam da su rečnici stranih reči skupi) u vezi sa prenosom i osobito sa usvajanjem znanja.

Naravno da Gigatrendovci sa svom svojom univerzalnošću po automatizmu nisu u stanju da usvoje diversitet, pa im jedino ostaje universitet jednoumlja dok divestitet ostaje onim izvan Platonove pećine.

Nemoj mnogo da se trudiš da razumeš svet oko sebe može ne daj bože da ti pozli pa ćeš morati da trkneš kod Čede po pomoće da bi ti nanovo postavio daske koje život znače.

cerski
dragan7557 dragan7557 06:59 04.04.2011

Re: prazni ti bre obori

automatic
Ne znam sta je smesno. Malo mi je to izrugivanje, gde god se stigne, malo

Ako već ne znaš,onda nemoj da se hvališ i meni su oni koji moraju svuda da zavire, produži svojim poslom...


Tako ti je to kad zapustiš predmet ratarstvo a stalno visiš na stočarstvu, lepo je tebi govoreno d'ideš na poljoprivrednu, i to džabe, a ti na Zjaletrend, € 1.000 godina, za deset godina vatanja zjala ne bi bio trend al' mog'o si da kupiš krdo goveda i da ti još ostane za koju ovcu i makar jedno krme. I promeni ime bre u mechanic, a odgovaralo bi i bauštelac.

automatic massage.

cerski

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana