Budućnost| Društvo| Moj grad

39 MUNJA NEBESKIH !

KRALJMAJMUNA RSS / 05.04.2011. u 16:45

Ponekad me uhvati amok. To ste mogli da vidite ne toliko u mojim tekstovima koliko u mojim komentarima.
Sad sam se potrudio da ostanem miran.

Čitam vest i gledam sliku o novom simbolu Beograda od 39 spratova. 

Evo detalja.

Jedna vest, današnja.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=04&dd=05&nav_id=504100

Jedan moj tekst, ondašnji.

http://blog.b92.net/text/16140/16/

Zaključci:

- moj tekst je zaista izvanredan, sviđa mi se to što vremenom dobija na kvalitetu;

- skoro svi komentari na moj tekst su bili sjajni i inspirativni;

- efekat mog tekst na zaustavljanje te strašne odluke je nikakav, kao COCA COLA zero, očigledno;

- tekst koji smo čitali onda na B92 „Urbanistički zavod Beograda završio je radnu verziju Studije spratnosti"dobija novu dimenziju i sad se znaju povod i uzrok pojave te studije;  

- nije sve u parama, aman zaman;

Dodatak:

Kad se ta skalamerija od 39 spratova bude podigla onda će Grad Beograd i Srbija  morati da obezbede tehnička sredstva za gašenje požara na tim visinama, za spasavanje ljudi sa tih visina i sve ostalo što treba za takvu visinu. I to će građani Beograda i građani Srbije da plate, ni krivi ni dužni.
Protivargument kako "Beograđanka" radi bez problema nije dokaz. Ali GNEX kule i Kapije Beograda jesu (pitati ljude koji žive u njima).

Molim one koji su vešti da obogate ovaj tekst slikama, crtežima i ostalim ilustracijama.    


 



Komentari (64)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

skener92 skener92 17:17 05.04.2011

.

javascript:;
mlekac mlekac 17:27 05.04.2011

Da pogledam u kalendar

Prosao prvi april???

Stvarno misle da prave TO????


Ajd' sto je ruzno, a jos i "samo" 39 spratova...


tsunade tsunade 17:46 05.04.2011

genex

moja sestra zivi na 23 katu u genexu. ne znam. ne zali se od kad je cepter uleteo kintu za onaj bilbord. sredili su liftove i tako to. ja na primer ne bih zivela tamo jer ne volim visinu. za mene je peti sprat plafon.
tsunade tsunade 17:47 05.04.2011

Re: genex

al ova zgrada koju che da zidaju je sampionski ruzna, fakat.
mlekac mlekac 18:24 05.04.2011

Re: genex

tsunade
moja sestra zivi na 23 katu u genexu. ne znam. ne zali se od kad je cepter uleteo kintu za onaj bilbord. sredili su liftove i tako to. ja na primer ne bih zivela tamo jer ne volim visinu. za mene je peti sprat plafon.

Na koju stranu joj gledaju prozori?

To jedino priznajem Genexu - pogled ka Beogradu je stvarno sampionski!

Mada, ne znam kako im je uradjen stolarija - prozori okrenuti Kosavi na visokim spratovima...
tsunade tsunade 19:21 05.04.2011

Re: genex

gleda na zapad - beograd na dlanu. cesto rabim njene prozore za potrebe nekih snimanja, pokrivanja etc... al nisam se nikad naslonila i pogledala dole u piceriju tavolino koju drzi onaj daca ex mafijoza
mlekac mlekac 20:00 05.04.2011

Re: genex

tsunade
gleda na zapad - beograd na dlanu. cesto rabim njene prozore za potrebe nekih snimanja, pokrivanja etc... al nisam se nikad naslonila i pogledala dole u piceriju tavolino koju drzi onaj daca ex mafijoza

Al' veruj mi, i dalje pravi najbolje Pizze u gradu! :)

Pozovi me jednom na kafu kad budes kod sestre - da uzivam u pogledu (Inace prozori moje dnevne sobe gledaju na Genex, u istom smo bloku)
tsunade tsunade 20:43 05.04.2011

Re: genex

Pozovi me jednom na kafu kad budes kod sestre - da uzivam u pogledu

vrlo rado
a posle kafe mozemo kod dace na pizzu.
mlekac mlekac 01:24 06.04.2011

Re: genex

tsunade
Pozovi me jednom na kafu kad budes kod sestre - da uzivam u pogledu

vrlo rado
a posle kafe mozemo kod dace na pizzu.


Unfuckable Unfuckable 18:51 05.04.2011

Nebo je granica

Kad čovek odstrani izvesne nepotrebnosti iz organizma (slepo crevo, na primer) onda je vrlo verovatno da mu se učini da je samo nebo granica.
Mislim, meni se ne sviđa to što će imati samo 39 spratova, kakav je to truli kompromis (ili asocijacija na Hičkoka) ovo je dvomilionski grad, 21. je vek, moramo gledati u budućnost. (blještavu, jašta, stoga i nesagledivu)
Pa i mi smo neka metropola, majku mu - dajte nešto od barem 150 spratova, a onda ćemo posle "u hodu" kako smo već navikli, da se prilagođavamo i modernizujemo (vatrogasci included)
NNN NNN 19:28 05.04.2011

Re: Nebo je granica

dajte nešto od barem 150 spratova, a onda ćemo posle "u hodu" kako smo već navikli, da se prilagođavamo

Tako je, a ako se već napravi 150 onda neće ni da se primeti ako se dozoda još 50
('beš zgradu ako se bar 1/3 spratova ne dozida )
mariopan mariopan 19:54 05.04.2011

Re: Nebo je granica

NNN

Jaoooo, videla sam i link
arianna arianna 20:18 05.04.2011

Re: Nebo je granica

što bi neki rekli kao komentar: leleeeee



Spiridon Spiridon 14:41 06.04.2011

Re: Nebo je granica

arianna
što bi neki rekli kao komentar: leleeeee





dakle, Gaudi se ovoga ne bi postideo
NNN NNN 19:04 05.04.2011

Dokle, bre, da se brukamo?!

39 spratova?!
il' 200, il' ništa!

(ili što bi DM Palma & veljaselja rekli "aut 200, aut nihil" )
mariopan mariopan 19:15 05.04.2011

Re: Dokle, bre, da se brukamo?!

Ja ću ovaj tekst da obogatim jednom preporukom, zato što više preporuka ne dozvoljavaju

A ta zgrada je tako ružna da nemam reči
jinks jinks 19:24 05.04.2011

Interesantno

da se nekoliko čuvenih građevina mogu povezati sa brojem 39. Na primer, u filmu "39 stepenika" A. Hičkoka, broj stepenika u najvišem delu Big Ben tornja u Londonu jednak je 39 (gde postoji tumačenje da je arhitekta graditelj tornja njegovom strukturom želeo da opiše, simbolički i bukvalno, strukturu organizacije kojoj se verovalo da je pripadao ... nešto slično simbolici Ajfelovog tornja, na primer).

Broj 39, takođe se povezuje i sa nekim drugim pojmovima.
Unfuckable Unfuckable 19:26 05.04.2011

Re: Interesantno

Broj 39, takođe se povezuje i sa nekim drugim pojmovima.

da, recimo - imam dojam da je autoru bloga telesna temperatura naglo skočila na 39 kada je ugledao ovu vest o kojoj piše
jinks jinks 19:37 05.04.2011

Re: Interesantno

Ne znam, ali arhitekte, ovako laički gledano, izgleda da često vole da nalaze simboliku i simisao u brojevima i geometriji, bilo u strukturi zgrade, bilo u ornamentici i bojama koje koriste.

Sećam se, na primer, tekstualnog opisa projekta Donjeg grada Kalemegdana koji bi trebalo, možda, nekad da se izgradi. Da vidite te analize značenja trougla, razbijenog trougla ...
NNN NNN 19:38 05.04.2011

Re: Interesantno

Unfuckable
Broj 39, takođe se povezuje i sa nekim drugim pojmovima.

da, recimo - imam dojam da je autoru bloga telesna temperatura naglo skočila na 39 kada je ugledao ovu vest o kojoj piše

Čist futurizam (ko i ova fiktivna zgrada )
- a sad me banuj
Unfuckable Unfuckable 19:39 05.04.2011

Re: Interesantno

izgleda da često vole da nalaze simboliku i simisao u brojevima i geometriji oblika koje koriste, bilo u strukturi zgrade, bilo u ornamentici i bojama koje koriste.

dakle svuda oko nas su Kodovi Đorđa Bobića (ili ovog sad, kako se zvaše...) a mi to u stvari ni ne znamo?
jinks jinks 19:41 05.04.2011

Re: Interesantno

Ne znam, meni bilo interesantno da pročitam. Inače, bilo je izloženo na Kalemegdanskoj terasi na panoima, nekoliko leta tamu nazad.
margos margos 19:50 05.04.2011

Re: Interesantno

mlekac mlekac 20:03 05.04.2011

Re: Interesantno

margos
Broj 39

Onaj 39-goton je mnogo lepsi od one zgrade gore. Samo da se zna!
aleksanadar aleksanadar 20:12 05.04.2011

Re: Interesantno

Broj 39


Све је то лепо и красно, али зар број 69 није још лепши и многозначнији?
NNN NNN 20:32 05.04.2011

Re: Interesantno

69
(nisu baš svi linkovi za otvaranje )
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 06:47 06.04.2011

Re: Interesantno

Unfuckable
Broj 39, takođe se povezuje i sa nekim drugim pojmovima.da, recimo - imam dojam da je autoru bloga telesna temperatura naglo skočila na 39 kada je ugledao ovu vest o kojoj piše

Izdajico!
nim_opet nim_opet 21:09 05.04.2011

Ko hoce da se kladi?

Da ove kule od 39 spratova nece biti sledecih jedno............10 godina?

Spiridon Spiridon 21:35 05.04.2011

Re: Ko hoce da se kladi?

nim_opet
Da ove kule od 39 spratova nece biti sledecih jedno............10 godina?




ja se do imbecilnosti divim ljudima koji smeju da ulete lovu unapred za ovakav projekat.

Cena od 1,850 evra po kvadratu za ovu zgradu je jako primamljiva (ako mogu da biram sprat i stranu sa boljim pogledom)

ali yebi ga, ko rizikuje taj dobija.

posteno

jedan.kub jedan.kub 21:48 05.04.2011

Da li znaju

Leva strana Save je bila močvarna. Pre gradnje Novog Beograda tu je nasut pesak.
Nadam se da neće da oživi.
myredneckself myredneckself 22:57 05.04.2011

39 spratova?!


Okultisti, garant
Oni obožavaju leve brojeve, onako iz nevezanog
fantomatsicna fantomatsicna 06:36 08.04.2011

Re: Ko hoce da se kladi?

nim_opet
Da ove kule od 39 spratova nece biti sledecih jedno............10 godina?

Zamalo da zaboravim ..simboliku broja 39 U Hičkokovom filmu 39 stepenica
automatic automatic 21:40 05.04.2011

Starost starima

Nije da sam antiprotivan ili Mile Kontraš, ali meni je to sasvim ok, neće valjda Beograd večito ostati pun nekih buđavih udžerica za kojima će kao neki uzdisati i prisećati se mladosti koja je sama po sebi bila lepa, što, jelte, nije imalo nikakve veze sa arhitekturom.
Nove zgrade, smela arhitektura, nove tehnologije, novi ljudi, novo stanovanje. Starost starima, budućnost mladima.
Spiridon Spiridon 21:42 05.04.2011

Re: Starost starima

automatic
Nije da sam antiprotivan ili Mile Kontraš, ali meni je to sasvim ok, neće valjda Beograd večito ostati pun nekih buđavih udžerica za kojima će kao neki uzdisati i prisećati se mladosti koja je sama po sebi bila lepa, što, jelte, nije imalo nikakve veze sa arhitekturom.
Nove zgrade, smela arhitektura, nove tehnologije, novi ljudi, novo stanovanje. Starost starima, budućnost mladima.


ma kraljmajmuna je u talu sa arhitektom, navlaci nas =]
automatic automatic 21:44 05.04.2011

Re: Starost starima

ma kraljmajmuna je u talu sa arhitektom, navlaci nas =]

De si Spiro komšijo!
Ja bih negde do šestog sprata, toliko mogu u cugu, bez cegera...
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:46 05.04.2011

Re: Starost starima

automatic
Nije da sam antiprotivan ili Mile Kontraš, ali meni je to sasvim ok, neće valjda Beograd večito ostati pun nekih buđavih udžerica za kojima će kao neki uzdisati i prisećati se mladosti koja je sama po sebi bila lepa, što, jelte, nije imalo nikakve veze sa arhitekturom.
Nove zgrade, smela arhitektura, nove tehnologije, novi ljudi, novo stanovanje. Starost starima, budućnost mladima.


Ćuti prijatelju probao sam to na prošlom blogu, umal` me nisu pojeli. Sad ćutim i mislim se, nečemo valjda palanka zauvek da ostanemo
Spiridon Spiridon 21:49 05.04.2011

Re: Starost starima

automatic
ma kraljmajmuna je u talu sa arhitektom, navlaci nas =]

De si Spiro komšijo!
Ja bih negde do šestog sprata, toliko mogu u cugu, bez cegera...


pa ako na 3 spratu otvore fitnes centar sa bazencetom, imao bi gde da predahnes =)

onda sednemo u one velike udobne fotelje, gledamo ribe kako dolaze na fitnes i preko tableta zajebavamo ove dripce sa bloga sto su se protivili ovom "suludom" projektu =)

a sve to pod firmom "lova na fazane"
automatic automatic 21:52 05.04.2011

Re: Starost starima

Ćuti prijatelju probao sam to na prošlom blogu, umal` me nisu pojeli. Sad ćutim i mislim se, nečemo valjda palanka zauvek da ostanemo

Nema veze, mene će i ovako da napadnu, na didaktičkom bazi
Nove zgrade su neminovnost, Beograd jje 1834. imao oko 7500 stanovnika, i da nije Novog Beograda i naselja po obodima grada, verovatno bi danas brojao oko 200-300 hiljada stanovnika i još hiljadu puta toliko bubašvaba i pacova u centralnom gradskom jezgru. Grad je kao drvo. Neke grane moraju da se poseku da bi izrasle neke nove, zdravije grane.
mlekac mlekac 01:29 06.04.2011

Re: Starost starima

automatic
Nije da sam antiprotivan ili Mile Kontraš, ali meni je to sasvim ok, neće valjda Beograd večito ostati pun nekih buđavih udžerica za kojima će kao neki uzdisati i prisećati se mladosti koja je sama po sebi bila lepa, što, jelte, nije imalo nikakve veze sa arhitekturom.
Nove zgrade, smela arhitektura, nove tehnologije, novi ljudi, novo stanovanje. Starost starima, budućnost mladima.


Nije to stvar vizionarstva, nego prakticnosti...

Visoke zgrade su dusu dale za mesta koja kubure sa prostorom.

U sirokoj ravnici deluju, najblaze receno, depresivno.
madoxxx madoxxx 11:30 07.04.2011

Re: Starost starima

Jok, a belvil 2?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:04 07.04.2011

Re: Starost starima

madoxxx
Jok, a belvil 2?

Kad već pominjete ovu temu.
Ne znam da li ste skoro bili kod Belvila. Ako niste ja ću da vm ukrtako opišem:
U najskupljem delu Beograda opet imamo grozno kartonsko naselje. I opet će neko da ima problem sa uklanjanjem divljeg naselja. To jest mi svi. Opet će neke mlade i naivne usijane glave i neke stare i plaćene stare glave da pominju strašnu reč fašizma kad se to naselje bude uklanjalo. I opet će biti i materijalne i političke štete za sve nas. A ovde se jednostavno ne radi o fašizmu nego o idiotizmu i nestručnosti gradskih i republičkih vlasti.
Ovo sam već negde na blogu pisao: kad se prva kutija ili "kuća" pojavila u elitnom delu glavog grada trebalo je u sekundi odstraniti, taman da su u njoj nemački, ruski i američki turisti kojima se dopala lokacija. Baš me briga i da li su tu Romi, Cigani ili Eskimi.
A ovde prvo tolerišemo teško kršenje propisa a kad se prblem umnožio onda ne znamo šta ćemo sa njima.
Ista situacija je bila i sa naseljem ispod Gazele, sećate se koliko smo imali štete od toga. I sa naseljem u vreme Univerzijade.
Problem siromašnih i beskućnika se rešava na sasvim druge načine. Socijalni probleme i slični problemi se rešavaju negde drugde a ne u Belvilu.

Eto teme za borbu za ravnopravnost građana Srbije, i za nevladine i vladine organizacija: Kako na vreme rešavati problem?
Nemoj da mi se javljaju kad se bude uklanajlo naselje.
Izvinjavam se na trolu na sopstvenom blogu.

automatic automatic 22:16 07.04.2011

Re: Starost starima

Nemoj da mi se javljaju kad se bude uklanajlo naselje.

NVO ne može da dobije pare da brani jednu kartonsku kućicu. Kad se problem podstakne da raste onda rastu i sredstva namenjena rešavanju problema.

fantomatsicna fantomatsicna 04:26 06.04.2011

Najzad

Neko mesto da se vezba bundzi dzamp
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 07:09 06.04.2011

Ponovo

Ajmo ponovo.
Dilema udžerice ili 39 spratova
Nove zgrade su neminovnost - ovo je novost za mene
Palanka zauvek ili svetla budućnost, ova "dilema" nije za ovaj blog
Moja sestra zivi na 23 katu u genexu.Sredili su liftove i tako to. Dobro. Genex kule imaju toliko mana, pre svega u sferi održavanja, da bih na prste jedne ruke mogao da nabrojim ljude koji bi kupili stan na vrhu ili blizu vrha.
Imam i ja familiju na vrhu jedne zgrade. Divan vidik i vazduh. A i nema komaraca. A znam kako je kad nestane struje, i znam kako je kad se pokvare liftovi, i znam kako je kad je kiša sa vetrom, i znam kako je kad se stan renovira, i kad se nosi nameštaj.
Dobra Pizza! To je jedini argument za 39 spratova koji priznajem.

Nove zgrade, smela arhitektura, nove tehnologije, novi ljudi, novo stanovanje. Starost starima, budućnost mladima??!! Slab sam sa parolama. A i ne vidim vezu sa mojim tekstom. Dođi da živiš u smelim nagrađivanim arhitektonskim blokovima od betona u Novom Beogradu, pazi da ti ne padne komad betona ili armature na glavu. U kapijama Beograda žive i stari mladi. Jadni ljudi. Beograd je u Srbiji, nije ovo Njujork. Idi u Kraljevo pa vidi dve smele višespratnice napravljene pre 30 godina od preko 20 spratova i razgovaraj sa ljudima koji tamo žive. Pazi da te ne prebiju ako otkriju da navijaš za smele vizije.
mlekac mlekac 09:05 06.04.2011

Re: Ponovo

KRALJMAJMUNA
pazi da ti ne padne komad betona ili armature na glavu.

Sa zgrade u kojoj sada zivim vec cetrdest godina paaju plocice od po 1 cm kvadratni koje su, je li, krasile fasadu. I koje odpadaju jos od useljenja.

Sto fasadi daje jedan urban smek stila Al Kapone, iliti "Masakr za dan Sv. Valentina", a svima iz kraja usadjenu naviku da se utrcava i istrcava u ulaz s nadom da te u glavu nece pogoditi projektil koji se upravo odvojio s poslednjeg sprata...

uros_vozdovac uros_vozdovac 09:30 06.04.2011

Re: Ponovo

mlekac
KRALJMAJMUNA
pazi da ti ne padne komad betona ili armature na glavu.

Sa zgrade u kojoj sada zivim vec cetrdest godina paaju plocice od po 1 cm kvadratni koje su, je li, krasile fasadu. I koje odpadaju jos od useljenja.




Mora da je soliter po uzoru na New York
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:26 06.04.2011

Re: Ponovo

uros_vozdovac

mlekac

KRALJMAJMUNApazi da ti ne padne komad betona ili armature na glavu. Sa zgrade u kojoj sada zivim vec cetrdest godina paaju plocice od po 1 cm kvadratni koje su, je li, krasile fasadu. I koje odpadaju jos od useljenja.Mora da je soliter po uzoru na New York

Možda je soliter a možda i nije. Nije bitno.
Poruka je: u zemlji u kojoj ni pločice ne stoje kako treba, u kojoj se zgrade ne održavaju niti će, ne treba graditi skalamerije koje su problema i u Njujorku. I u Japanu.
Arhitektura kao nauka i zanat i građevinarstvo kao nauka i zanat ne mogu da postoje nezavisno od podneblja, nezavisno od ekonomije, nezavisno od geografske širine, nezavisno od love, nezavisno od svega.
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:04 06.04.2011

Re: Ponovo

Ma jasno prijatelju, ostaje samo jedna dilema, treba li nauka i zanat da povlađuju mentalitetu ili da predvode napred? Ja duboko verujem da treba da predvode, ali me praksa demantuje, što mi ne smeta da budem optimista.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:25 06.04.2011

Re: Ponovo

uros_vozdovac
Ma jasno prijatelju, ostaje samo jedna dilema, treba li nauka i zanat da povlađuju mentalitetu ili da predvode napred? Ja duboko verujem da treba da predvode, ali me praksa demantuje, što mi ne smeta da budem optimista.

Skoro da se slažem sasvim.
Ne radi se o povlađivanju mentalitetu. Ako Boža Petrović po Šumadiji pravi kuće kakve pravi a ne pravi slovenačke i primorske kuće to nije povlađivanje mentalitetu. Radi se pronalaženju najboljih i najlepših rešenja u konkretnoj situaciji. To se može nazvati nekom vrstom inteligencije.
A predvodnike treba kontrolisati, otrgne se to.
tyson tyson 15:21 06.04.2011

Re: Ponovo

Sa zgrade u kojoj sada zivim vec cetrdest godina paaju plocice od po 1 cm kvadratni koje su, je li, krasile fasadu. I koje odpadaju jos od useljenja.

Ništa ne kapiraš. To je feature, namerno tako napravljeno, jedna gigantska umetnička instalacija - Panta Rei Fasada Koja Nikada Neće Biti Ista hrabro osmišljena od strane arhitekte-futuriste, a veliko je dostignuće i pokazuje umeće starih majstora da magija neprekinuto traje evo već 40 godina.



mlekac mlekac 21:48 06.04.2011

Re: Ponovo

tyson
Sa zgrade u kojoj sada zivim vec cetrdest godina paaju plocice od po 1 cm kvadratni koje su, je li, krasile fasadu. I koje odpadaju jos od useljenja.

Ništa ne kapiraš. To je feature, namerno tako napravljeno, jedna gigantska umetnička instalacija - Panta Rei Fasada Koja Nikada Neće Biti Ista hrabro osmišljena od strane arhitekte-futuriste, a veliko je dostignuće i pokazuje umeće starih majstora da magija neprekinuto traje evo već 40 godina.




A tek da vidis umetnicki dojam kad sa terase pogledas travnjak pred zgradom! Cist nadrealizam! Malo plocica utonulih u zemlju, pa malo trave, pa malo kesa, pa ostaci zamrznutih flasa kojima komsija sa devetog vezba gadjanje onih sto sede na klupama u parku leti, pa kuceci izmet, pa poneki zakrzljali biljni izdanak oblika cveta, pa...

Ma umetnicki dojam je cista 10!
ana_radmilovic ana_radmilovic 07:42 06.04.2011

sve se slažem

nikakav, kao COCA COLA zero

to piće je nikakvo, kralju majmuna
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 08:08 06.04.2011

simbol grada

Simbol Kopenhagena je mala skulptura sirene (bajku je napisao u 19. veku danski pisac Hans Kristijan Andersen).

Ne razumem zasto bi simbol Beograda bila ta nepostojeca zgrada.


javascript:;

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 08:51 06.04.2011

Re: simbol grada

Vesna Knežević Ćosić
Simbol Kopenhagena je mala skulptura sirene (bajku je napisao u 19. veku danski pisac Hans Kristijan Andersen).Ne razumem zasto bi simbol Beograda bila ta nepostojeca zgrada.javascript:;

Ne razumem ni ja.
Simboli Beograda treba da budu:
-čiste ulice;
-sređene fasade;
-nema rupa na asvaltu;
-čisti toaleti, javni i restoranski i stanični;
-zanimljivi spomenici (vidi Nikolu Teslu na Aerodromu);
-bezbedne ulice noću;
-nema redova u MUP-u;
-otvoreni muzeji (ovde mi je temperatura 40);
...(dodati po želji)
antioksidant antioksidant 10:02 06.04.2011

Re: simbol grada

-otvoreni muzeji (ovde mi je temperatura 40);

to je skroz sramotno
Rejlem Rejlem 12:25 06.04.2011

Jedna pesma...

...koja ovde dodje optimalno
topcat topcat 14:06 06.04.2011

...

- efekat mog tekst na zaustavljanje te strašne odluke je nikakav, kao COCA COLA zero, očigledno;


Ne bih stvaljala ruku u vatru da kola zero nema efekta. Ja sam je kupila jednom kad mi se zaštopala kada. Uobičajena sredstva nisu bila pri ruci, a stanje je bilo kritično (6 ljudi u kući). Pošto je obična kola već isprobana u kuhinji i pokazala se izvrsnom, odvažila sam se da uložim u najgoru od svih koka kola - onu, navodno, najzdraviju.
Nalila sam 2L preko noći, do jutra je sve bilo ok.

Oke, ovo nema veze sa brojem 39, ali ni ti spratovi nemaju baš puno veze s mozgom. Jbg.

Pozdrav Kralju.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:48 06.04.2011

Re: ...

topcat
- efekat mog tekst na zaustavljanje te strašne odluke je nikakav, kao COCA COLA zero, očigledno;Ne bih stvaljala ruku u vatru da kola zero nema efekta. Ja sam je kupila jednom kad mi se zaštopala kada. Uobičajena sredstva nisu bila pri ruci, a stanje je bilo kritično (6 ljudi u kući). Pošto je obična kola već isprobana u kuhinji i pokazala se izvrsnom, odvažila sam se da uložim u najgoru od svih koka kola - onu, navodno, najzdraviju. Nalila sam 2L preko noći, do jutra je sve bilo ok. Oke, ovo nema veze sa brojem 39, ali ni ti spratovi nemaju baš puno veze s mozgom. Jbg. Pozdrav Kralju.

kolateralni efekat
tyson tyson 15:27 06.04.2011

Ružno, ružnije, Rjugjong


Eee ne znate vi rođaci šta je ružna zgrada...






Pjongjang Rjugjong hotel



uros_vozdovac uros_vozdovac 00:07 07.04.2011

Re: Ružno, ružnije, Rjugjong



Može li malo Kowloon Walled City
topcat topcat 05:32 07.04.2011

Re: Ružno, ružnije, Rjugjong

uros_vozdovac

Kowloon Walled City

To je srušeno i zamijenjeno parkom.
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:17 07.04.2011

Re: Ružno, ružnije, Rjugjong

Jeste. park je sada tu. Ali je i dalje sjajan primer kako se stvari razvijaju kada ne postoji regulacija i kako se stvari rešavaju same od sebe. Dakle kada struka prepusti da se gradi onako kako društvo želi.

Nesporno je da struka mora da nadgleda, ali postoji i neki fini balans između potreba i regulacije, mislim da je ograničenjem "spratnosti" (jadnog li izraza) u Beogradu taj balans promašen, i da vodi u pogrešnom smeru. Možda je ova rugoba preterana, ali i ograničavanje na 6 spratova je svakako preterivanje u drugom smeru.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 09:47 07.04.2011

Re: Ružno, ružnije, Rjugjong

uros_vozdovac
Jeste. park je sada tu. Ali je i dalje sjajan primer kako se stvari razvijaju kada ne postoji regulacija i kako se stvari rešavaju same od sebe. Dakle kada struka prepusti da se gradi onako kako društvo želi.Nesporno je da struka mora da nadgleda, ali postoji i neki fini balans između potreba i regulacije, mislim da je ograničenjem "spratnosti" (jadnog li izraza) u Beogradu taj balans promašen, i da vodi u pogrešnom smeru. Možda je ova rugoba preterana, ali i ograničavanje na 6 spratova je svakako preterivanje u drugom smeru.

Uroše,
to da struka prepusti da se gradi onako kako društvo želi - kod nas i jeste i nije. Znate i sami koliko je naših stučnjaka i "experata" uprskalo stvari u raznim oblastima. A bivalo je obratno.
A fini balans je nešto što je najbolje, slažem se. U slučaju sa 39 spratova ja mislim da je taj balans teško narušen.
Samo da navedem primer mosta preko Save i Ade Ciganlije. Da zanemarimo cenu, izbor, visinu, ...
Čini mi se da je oko 2002. godine pomerena pozicija mosta za par kilometara - "stručno". I sve ono što je struka pre 40 godina planirala da se izađe na novobeogradsku stranu u visini budućeg mosta (sad je to budući kineski most) je palo u vodu i most će sa obe strane izlaziti u gužvu, u tesnac, i neće rešiti probleme ali će napraviti novi. To sam slušao kad priča isto struka.
Sad ti budi pametan. Ja u ovom slučaju verujem starom beogradskom urbanisti koji je ispričao ovu priču, jer svakodnevnom gledam pozicije gde će izaći taj novi simbol Beograda i ne mogu čudu da se načudim.
mlekac mlekac 01:15 08.04.2011

Re: Ružno, ružnije, Rjugjong

KRALJMAJMUNA
uros_vozdovac
Jeste. park je sada tu. Ali je i dalje sjajan primer kako se stvari razvijaju kada ne postoji regulacija i kako se stvari rešavaju same od sebe. Dakle kada struka prepusti da se gradi onako kako društvo želi.Nesporno je da struka mora da nadgleda, ali postoji i neki fini balans između potreba i regulacije, mislim da je ograničenjem "spratnosti" (jadnog li izraza) u Beogradu taj balans promašen, i da vodi u pogrešnom smeru. Možda je ova rugoba preterana, ali i ograničavanje na 6 spratova je svakako preterivanje u drugom smeru.

Uroše,
to da struka prepusti da se gradi onako kako društvo želi - kod nas i jeste i nije. Znate i sami koliko je naših stučnjaka i "experata" uprskalo stvari u raznim oblastima. A bivalo je obratno.
A fini balans je nešto što je najbolje, slažem se. U slučaju sa 39 spratova ja mislim da je taj balans teško narušen.
Samo da navedem primer mosta preko Save i Ade Ciganlije. Da zanemarimo cenu, izbor, visinu, ...
Čini mi se da je oko 2002. godine pomerena pozicija mosta za par kilometara - "stručno". I sve ono što je struka pre 40 godina planirala da se izađe na novobeogradsku stranu u visini budućeg mosta (sad je to budući kineski most) je palo u vodu i most će sa obe strane izlaziti u gužvu, u tesnac, i neće rešiti probleme ali će napraviti novi. To sam slušao kad priča isto struka.
Sad ti budi pametan. Ja u ovom slučaju verujem starom beogradskom urbanisti koji je ispričao ovu priču, jer svakodnevnom gledam pozicije gde će izaći taj novi simbol Beograda i ne mogu čudu da se načudim.


E, hvala ti sto me prosvetli! Najozbiljnije!
Ja sam sve vreme bila u zbunu zasto sam utripovala da bi most trebalo da izlazi direkt na Omladinskih brigada? Sad mi je, konacno, sinulo da se, verovatno, secam plana STARE lokacije. Ovaj deo o pomeranju propustila sam jer sam bila van zemlje...
A o novoj lokaciji bolje da ne pocinjem.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana