Društvo| Satira

Srbi se masovno vraćaju u domovinu

Predrag Azdejković RSS / 06.04.2011. u 16:26

megatrend-bilbord.13043.jpg 

Nakon kampanje „Završi Megatrend i vrati se u Srbiju!" državljani Srbije koji žive u rasejanju se masovno vraćaju u domovinu

Nakon što je Megatrend univerzitet postavio drugu kampanju sa porukom „Završi Megatrend i vrati se u Srbiju!", mnogi državljani Srbije koji žive u inostranstvu su odlučili da se vrate u domovinu.

Kako javljaju svetske agencije pojedini delovi Čikaga, Minhena i Beča su totalno pusti, jer su svi žitelji spakovali svoje kofere i odlučili da se vrate u Srbiju. Među njima je i Filip Jovanović koji je završio Megatrend univerzitet u Londonu i odlučio da se vrati:

- Završio sam Fakultet za kulturu i medije pri Megatrend univerzitetu i to pre roka sa prosečnom ocenom 10 i odlučio sam da se vratim, kao i mnogi, u Srbiju i pomognem njenom oporavku. O povratku nisam razmišljao sve dok nisam video bilbord Magatrend univerziteta koji mi savetuje da se vratim u Srbiju. Poslušao sam taj savet i nadam se da će se to pokazati kao ispravna odluka, rekao je Jovanović agenciji Gejta.

Na graničnim prelazima se stvaraju sve veće gužve, jer svakog dana oko sto hiljada ljudi želi da uđe u Srbiju. Red za ulazak u Srbiju na graničnom prelazu Kelebija se proteže sve do Budimpešte.

Vlasti Republike Srbije odlučile su danas po hitnom postupku da zatvore sve granične prelaze i da ne puštaju nikoga na teritoriju Srbije. Zbog te odluke zatvoren je i Aerodrom Nikola Tesla. Postoji velika opasnost od izbijanja nereda na graničnim prelazima.

Megatrend univerzitet je opet povukao bilborde i zamenio ih prvobitnim „Šta ćeš ovde? Završi Megatrend i pali!". Očekuje se da će ovi bilbordi makar malo srediti situaciju na graničnim prelazima.

U mnogim zapadnim zemljama, naročito Austriji, Nemačkoj i Americi proglašeni su Dani opšte radosti i vlasti tim zemalja pozvale su Megatrend univerzitet da pozove i ostale strance da se vrate u svoje matične države, naročito Turke, Kineze, Ruse i Arape.

 

Predrag Azdejković

www.azdejkovic.com

Atačmenti



Komentari (63)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jukie Jukie 16:29 06.04.2011

Prvi

Prvi.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:32 06.04.2011

Re: Prvi?

Prvi si mi... ali se tvoj komentar ne može pohvaliti veličinom
antioksidant antioksidant 17:26 06.04.2011

Re: Prvi?

Predrag Azdejković
Prvi si mi... ali se tvoj komentar ne može pohvaliti veličinom

važna je tehnika
predatortz predatortz 20:09 06.04.2011

Re: Prvi?

antioksidant
Predrag Azdejković
Prvi si mi... ali se tvoj komentar ne može pohvaliti veličinom

važna je tehnika



Pazi da zbog te tvrdnje ne prođeš k'o ja.
S početka devedesetih, kad sam bio napaljeni pavijan, kažem ja to par godina starijoj trebi ( izraz iz zavičaja, bosancima ne treba prevod, za ostale devojka,ženska,riba...).

Ona me pogleda i reče daj ti meni mali dužinu, za tehniku ću sama da se pobrinem...
Domazet Domazet 05:12 07.04.2011

Da mi je samo znati kako...

predatortz

Pazi da zbog te tvrdnje ne prođeš k'o ja.
S početka devedesetih, kad sam bio napaljeni pavijan, kažem ja to par godina starijoj trebi ( izraz iz zavičaja, bosancima ne treba prevod, za ostale devojka,ženska,riba...).

Ona me pogleda i reče daj ti meni mali dužinu, za tehniku ću sama da se pobrinem...

...ste to doshli u situaciju da je morala da ti se pravda?
predatortz predatortz 11:10 07.04.2011

Re: Da mi je samo znati kako...


...ste to doshli u situaciju da je morala da ti se pravda?


Na moju žalost - nismo.
maca22 maca22 11:23 07.04.2011

Re: Da mi je samo znati kako...

Taj dogadjaj se nikada nije desio jer zena ne bi rekla to sto on navodi. E sad, zasto... ko zna, zna.
predatortz predatortz 11:29 07.04.2011

Re: Da mi je samo znati kako...

maca22
Taj dogadjaj se nikada nije desio jer zena ne bi rekla to sto on navodi. E sad, zasto... ko zna, zna.


Rekla, majke mi... I izblamirala me u društvu. A bila žena-zmaj (verovatno je i sad,dugo je nisam video )
master.dragi master.dragi 11:29 07.04.2011

Re: Da mi je samo znati kako...

maca22
Taj dogadjaj se nikada nije desio jer zena ne bi rekla to sto on navodi. E sad, zasto... ko zna, zna.

maca22 maca22 11:37 07.04.2011

Re: Da mi je samo znati kako...

Masteru, to se odnosilo na muske, ko zna od muskih sta u izjavi ne valja.
:)
moderator05 moderator05 11:50 07.04.2011

Kraj trola

Molim vas da ovde bude kraj ovog nadasve edukativnog trola - zato (zbog edukacije) neka trol ostane, ali ga nemojte nastavljati.

Hvala
cartmanikus cartmanikus 16:31 06.04.2011

kome znanje treba ako ne ...

...onima koji ce ga eksplatisati!?
A drugo
Kojoj vlasti treba pametno biracko telo?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:33 06.04.2011

Re: kome znanje treba ako ne ...

Kojoj vlasti treba pametno biracko telo?


Nijednoj... vlast najviše voli apstinente

Mnogo veći problem je i što sa 300kg mozga ti u Srbiji i dalje nemaš za koga da glasaš.
cartmanikus cartmanikus 16:57 06.04.2011

Re: kome znanje treba ako ne ...

Sto manje pameti duze i lakse se vlada!
Do sada ni jedna vlada nije ucinila nista da "odliv mozgova" bude zaustavljen, a ne vidim ni da ce neka buduca to uraditi.
Ljudi odlaze sa razlogom jer smatraju da ovde ne mogu da prosperiraju. Odlaze oni koji imaju viziju i dovoljno su hrabri i voljni da je ostvare u inostranstvu.
Ne kazem da oni koji ostaju su manje vredni vec cinjenica je da ce njihove kolege malo bolje proci u inostranstvu. Lako je naci neki razlog "zasto nisam otisao/la"? ali zapitajte se sada "jesam li spreman/na da to uradim"?
Drugi deo ove price je ekonomski aspekt velikog minusa u drzavnoj kasi jer se ulaze u ljude koji se nece vratiti sa dodatnim znanjem iz inostranstva.
Ima tu resenja al ko ce se sa time muciti.
Razumem i Tadica, ne moze covek sve da radi.
U ovom tvom blogu ima mnogo ozbiljnih tema, a ja nisam bas siguran da si ti sada ozbiljan


Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:19 06.04.2011

Re: kome znanje treba ako ne ...

U ovom tvom blogu ima mnogo ozbiljnih tema, a ja nisam bas siguran da si ti sada ozbiljan


Ja uvek otvara ozbiljne teme na neozbiljan način...

Danas gledao neku emisiju gde neki "mozak" koji se vratio priča kako je u Srbiji super, a u inostranstvu katastrofa grozno.

Ma, važno je da naši pravnici nemaju gde da se odliju...
nim_opet nim_opet 17:59 06.04.2011

Re: kome znanje treba ako ne ...

Nisam ja otisao zbog neke "Vlade" (barem kad sam ja odlazio na celu iste je bio Djindjic), nego zbog ljudi koji biju homoseksualce na ulicama, kradu i "kraduckaju", glasaju za Nikolica i Ilica, bacaju djubre gde ko stigne (pa i u Juznu Moravu), kunu se u Mladica i Karadzica i za sve traze da im drzava obezbedi, uredi, sredi a ako je moguce i da ne rade bas punih osam sati. Vlada mi je tu bila najmanji motivator odlaska.
maca22 maca22 18:25 06.04.2011

Re: kome znanje treba ako ne ...

Predrag Azdejković
Ja uvek otvara ozbiljne teme na neozbiljan način...

grim92 grim92 18:47 06.04.2011

Re: kome znanje treba ako ne ...

ja otisao zbog


Ajaoj, ne, ta vraaaatite se...

Ovo je takvo preterivanje, ova gungula oko ovog postera. Niko nema cilj da zadrži mlade i pametne ljude ovde. Ni megatrend, ni država, pa ni roditelji tih mladih. Ja bih prva otišla da mi ne prija 2 sata dnevno aktivnog rada i da se nekako nisam nakanila ovde. Čemu onda sva ova frka i ovolika čitanost i komentari na ovakvim vestima i blogovima vezanim za emigraciju? Ne razumem, odista...
maca22 maca22 19:40 06.04.2011

Re: kome znanje treba ako ne ...

grim92
Ne razumem, odista...

Kontam da u eri optimizma nevalja da neko kaze da je car go.
A ovde primjetih dve skole misljenja: ne sme niko drugi osim mene da ode u inostranstvo, jer kako cu onda da se osecam poseban i bolji?
Druga je klasicna rulja koja lincuje pariju - Gigamege.
grim92 grim92 19:57 06.04.2011

Re: kome znanje treba ako ne ...


ne sme niko drugi osim mene da ode u inostranstvo,


To su daljinske patrijote. Patrijote na daljinu. PND.

Druga je klasicna rulja koja lincuje pariju - Gigamege.


samo zato što je privatni faks, a to je predrasuda. Znam nekoliko ljudi koji studiraju na megatrendu, a imali su prilike da studiraju srodni državni fakultet i nisu, jer nisu hteli da se seljače na onaj način na koji to klinci rade na državnim fakultetima (koji se manje plaćaju, a koštaju više živaca). ipak ih stigmatizuju zbog njihove odluke. U redu je platiti posao, uzeti člansku kartu i kraduckati kao naši ministri s državnim faksom, ali imati diplomu privatnog fakulteta, to je...horor...
maca22 maca22 20:05 06.04.2011

Re: kome znanje treba ako ne ...

Da, zato kazem parije. Svako moze da se proglasi boljim od njih. Milina.

Nisam znala da daljinske patriote krasi i taj stav "samo ja dovoljno vredim da odem ". :) Mislila sam da su oni odande samo zele da vode patrijotsku politiku ovde.
grim92 grim92 20:12 06.04.2011

Re: kome znanje treba ako ne ...

Nisam znzala da daljinske patriote krasi i taj stav


Mislih na naviku PND-ova da govore ovde nama šta sve treba da radimo, govore kako je ovde sve lepo i bajno, kako pate za domovinom milom dok tamo preko kupuju druga kola na lizing i otplaćuju poslednju ratu za vikendicu na Bahamima.

A ovaj stav:toliko smo posebni što smo otišli...Uf, nisam nigde to čula. Gde ste vi to čuli?
legalizacijabg legalizacijabg 20:16 06.04.2011

Re: kome znanje treba ako ne ...

Predrag Azdejković
Kojoj vlasti treba pametno biracko telo?


Nijednoj... vlast najviše voli apstinente

Mnogo veći problem je i što sa 300kg mozga ti u Srbiji i dalje nemaš za koga da glasaš.

odličan komentar.kao i uvek.primećujem, da si napredovao ovih zadnjih par godina.
još jednom,svaka čast!
Dragan Jakovljević. Dragan Jakovljević. 21:43 06.04.2011

Re: kome znanje treba ako ne ...

imati diplomu privatnog fakulteta, to je...horor..

Horor su ovakvi pausalni komentari koji na osnovu necijeg pojedinacnog iskustva generalizuju sliku o necemu - privatnim fakultetima, gay populaciji, plavusama, Kinezima... Dekontaminacija je neophodna.
8c_competizione 8c_competizione 22:04 06.04.2011

Re: kome znanje treba ako ne ...

mozhda se ocekuje da se takve osobe kandiduju, umesto sto ustupaju mesto loshim ucenicima da se svete cestitom svetu!
thefreak thefreak 14:54 07.04.2011

Re: kome znanje treba ako ne ...

...a mozda smo svi otisli trbuhom za kruhom?
dali76 dali76 17:08 06.04.2011

nego predrazhe

svi kuci a ti na ljecenje u Houston :))
Ne znam da li ja i blogokomsiluk the mancinijevi da pripremamo neki zvanican docek?
P.S.

redneks bi bili zainteresirani za ideju megantrenda in mexico
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:17 06.04.2011

Re: nego predrazhe

svi kuci a ti na ljecenje u Houston


pa nisam ja bivši ministar zdravlja pa da se lečim u tamo nekoj Nemačkoj...
dragan7557 dragan7557 18:11 06.04.2011

Re: nego predrazhe

dali76
svi kuci a ti na ljecenje u Houston :))
Ne znam da li ja i blogokomsiluk the mancinijevi da pripremamo neki zvanican docek?
P.S.

redneks bi bili zainteresirani za ideju megantrenda in mexico

CBS danas (nije šala): "na vidiku druga hipotekarna kriza."

Svakako novo tržište za Mega trnd i dr. Miču..

cerski
noboole noboole 17:59 06.04.2011

Pogresno

Kako nisi vec razumeo!? Stvarno mi nije jasno,...nisu li momci iz Brazila, pardon, Megatrenda objasnili da treba da napises suprotnu stvar da bi se ljudi vratili.

E da, tekst ti je totalno jadan (citaj po megatrend principu).
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:29 06.04.2011

Re: Pogresno

objasnili da treba da napises suprotnu stvar da bi se ljudi vratili.


Znači sve suprotno... DObro...

Divan si i ljubim te puno
draft.dodger draft.dodger 18:10 06.04.2011

Megatrende...

mariopan mariopan 19:02 06.04.2011

Re: Megatrende...

A ja mslila da se vraćaju jer se i Dulić vratio (odnekud) ne kaže odakle ...i kaže da se u Srbiji može izgraditi karijera kao nigde u svetu!
Verujem mu.
Ček samo da javnem deci...jes' da nisu završili taj Mega Giga...ali će valjda da ih prime nazad?
Unfuckable Unfuckable 19:06 06.04.2011

Re: Megatrende...

da, da i Dulić je došao od negde.
Samo još da dođe malo i k sebi pošto lupa za medalju.
mariopan mariopan 19:14 06.04.2011

Re: Megatrende...

Unfuckable
da, da i Dulić je došao od negde.
Samo još da dođe malo i k sebi pošto lupa za medalju.

Nemoj tako, zar čovek nije uspeo u životu? Ko niko naš, jelda, a ko nam je kriv što ne znamo tako za medalju da lupamo? Vi'š da je isplativo? El i on završio taj mega..?Ne mogu da dođem k sebi koliko je uspeo za ovako kratko vreme??????????? I radi sve vreme, lupa li lupa...najbolji je na tom planu u onako oštroj konkurenciji...nije šala biti najbolji?
Ajd ti tako ako možeš?
...
maca22 maca22 19:23 06.04.2011

Re: Megatrende...

Mariopan, kako si mi nedostajala.
Unfuckable Unfuckable 19:27 06.04.2011

Re: Megatrende...Meko za Srbende

ama možda čovek uopšte ne lupa nego smo mi pomalo intelektualno zapušteni, da ne kažem preispoljno glupi, pa ga ne razumemo - i onda on stalno mora da nam objašnjava i objašnjava (za naše dobro, nego šta!) šta je u stvari hteo da kaže čime vešto obezbeđuje sveprisutnost
A sveprisutnost je, izgleda, veoma bitna.
mariopan mariopan 19:59 06.04.2011

Re: Megatrende...

maca22
Mariopan, kako si mi nedostajala.



Seti se toga kada počnem da smaram, budi drug
predatortz predatortz 20:13 06.04.2011

Re: Megatrende...

da, da i Dulić je došao od negde.


Neka se vrati. Mislim, opet tamo...
fantomatsicna fantomatsicna 20:53 06.04.2011

Re: Megatrende...

Draft super ti je ovaj:Chinese cheese slicer:))
Pedjo nisam odma videla da si ti napisao blog pa sam se bas cudila i pitala da nije razlog povratku tolikih Srba neka epidemija>Jerbo i da se vrnemo..onda bi tek bilo lose..bez deviza koje ovako stizu nasoj majcici.
Unfuckable Unfuckable 19:00 06.04.2011

mazohizam ili patriotizam

utomsmislu, jedna vest:

"...Dobili su brojne ponude za letnju praksu i stipendije na najvećim svetskim fakultetima, poziv da učestvuju u globalnom projektu za istraživanje medija, kao i da rade u kraljičinom kabinetu za pravo u Londonu, ali su budući pravnici rešili da znanje i iskustvo primene u rešavanju problema medijskog prava u Srbiji..."

link
grim92 grim92 19:13 06.04.2011

Re: mazohizam ili patriotizam

mazohizam ili patriotizam


Zašto automatski vraćanje u Srbiju mora da bude patriotizam
(ili mazohizam)?

Možda se vraćaju zbog ličnih razloga:porodica, partneri, itd.

Niko normalan se ne bi vratio u Srbiju samo Srbije radi. Takvi opičeni i tresnuti mokrom čarapom u glavu patrijoti tipa Obraz iz Srbije ni ne odlaze.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 19:43 06.04.2011

Re: mazohizam ili patriotizam

Niko normalan se ne bi vratio u Srbiju samo Srbije radi. Takvi opičeni i tresnuti mokrom čarapom u glavu patrijoti tipa Obraz iz Srbije ni ne odlaze.


Znam par njih koji bi se vratili samo zbog Srbije (i verovatno ce se vratiti kada ne budu morali da zavise od 'gradzana' Srbije i njihovih 'lidera sa nadimcima'). Ne zbog gradjana Srbije, zbog kojih su manje-vishe i otishli - Vec zbog Srbije, duga koji osecaju (wtf does that mean!?) i buducnosti koju joj zele.

Radi ti ta tvoja 2 sata, na koja si se nakanila i ne brini za ove 'opicene mokrom carapom'. BTW - 'obrazi', 'ldp-i', 'ds-i' i slicno su gore pomenutima malo poznati - namerno i nenamerno.
grim92 grim92 19:50 06.04.2011

Re: mazohizam ili patriotizam

Znam par njih koji bi se vratili samo zbog Srbije (i verovatno ce se vratiti kada ne budu morali da zavise od 'gradzana' Srbije i njihovih 'lidera sa nadimcima')


Bi. Dakle, nisu se vratili? Jaki na rečima, a dela?

Da samu sebe izmenim:niko u Srbiju se nije vratio samo zbog Srbije. Inače, ne bismo imali ovu pojavu patrijota na kvadrat koji glasaju za radikale i slične, a žive 1500 km odavde.

Opet, otišla bih i ja, samo da imam mogućnosti. (a nemam) Ali ne bih biberila iz daljine. Ne bi me bilo briga. samo bih uživala.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:11 06.04.2011

Re: mazohizam ili patriotizam

Chini mi se da u toj tvojoj suzenoj percepciji sveta nema mesta ni za tebe, a sigurno ne za both of us.

Poznata mi je tradicija u 'gradzanstvu' da se svaki dijalog pretvori u pissing match ili u probavanje hladnog oruzja, so necu da debatujem.

Neki od tih 'udarenih' vec donose Srbiji veci prihod nego tvoja (i chete takvih) 22 sata dnevno - shto kroz off-shore development, shto kroz part time consulting, a da ne pominjem chuvene 'doznake' od mrske emigracije.

BTW - ovi 'udareni' misle da izmedju 'radikala' i 'ldp-a' i (produzi listu sama), nema nikakve razlike - jer su fundamentalni problemi ISTI: Primitivizam, arogancija, nedostatak obrazovanja i vaspitanja, morala i etichnosti itd. Uglavnom - svi zajedno izgledaju(xx) kao da su juche sishli sa grane, ili izashli iz pecine.
grim92 grim92 20:15 06.04.2011

Re: mazohizam ili patriotizam



BTW - ovi 'udareni' misle da izmedju 'radikala' i 'ldp-a' i (produzi listu sama), nema nikakve razlike - jer su fundamentalni problemi ISTI: Primitivizam, arogancija, nedostatak obrazovanja i vaspitanja, morala i etichnosti itd.


Opet, šta mene briga šta oni misle? Oni će se kroz par generacija asimilovati u zemlje u koje su otišli i to što misle neće biti važno. Ja da odem iz Srbije, dvaput se ne bih osvrnula na ovu jad i bedu. Bila bih gradjanin one države u koju sam otišla i mislila bih samo o njoj. Žao mi je, ali to je činjenica, gospodine Srbljanoviću.
legalizacijabg legalizacijabg 20:20 06.04.2011

Re: mazohizam ili patriotizam

cane.srbljanovic
Niko normalan se ne bi vratio u Srbiju samo Srbije radi. Takvi opičeni i tresnuti mokrom čarapom u glavu patrijoti tipa Obraz iz Srbije ni ne odlaze.


Znam par njih koji bi se vratili samo zbog Srbije (i verovatno ce se vratiti kada ne budu morali da zavise od 'gradzana' Srbije i njihovih 'lidera sa nadimcima'). Ne zbog gradjana Srbije, zbog kojih su manje-vishe i otishli - Vec zbog Srbije, duga koji osecaju (wtf does that mean!?) i buducnosti koju joj zele.

Radi ti ta tvoja 2 sata, na koja si se nakanila i ne brini za ove 'opicene mokrom carapom'. BTW - 'obrazi', 'ldp-i', 'ds-i' i slicno su gore pomenutima malo poznati - namerno i nenamerno.

kad pročitaš komentar ove iznad,ne čudi me što je i vlast ovakva kakva je.
heh..pa i vlast dolazi iz istog naroda
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:20 06.04.2011

Re: mazohizam ili patriotizam

Opet, šta mene briga šta oni misle


Zato sam i rekao:
Radi ti ta tvoja 2 sata, na koja si se nakanila i ne brini za ove 'opicene mokrom carapom'


Ali nisi obratila paznju.
grim92 grim92 20:26 06.04.2011

Re: mazohizam ili patriotizam

A nije ih briga? A ja sam mislila da bi se vratili .

Ostavite vi to prenemaganje nekom drugom i ne tražite izgovore za nepovratak. Niko normalan se neće vratiti u ovu zemlju (vaši prijatelji su dokaz) ako ne mora i tačka.
grim92 grim92 19:15 06.04.2011

Re: lici, al' nije trol

Koji je naziv sajta?
sonja.m sonja.m 19:38 06.04.2011

Re: lici, al' nije trol

Eno, dodala sam ga, sorry.
grim92 grim92 19:47 06.04.2011

Re: lici, al' nije trol

Hvala.

Naziv mi se veoma svidja...

Statuta buduceg pokreta za zivot u Srbiji.


To je upravo ono što nam treba sada...
sonja.m sonja.m 19:57 06.04.2011

Re: lici, al' nije trol

grim92
Hvala.

Naziv mi se veoma svidja...

Statuta buduceg pokreta za zivot u Srbiji.


To je upravo ono što nam treba sada...



Da Pokret za zivot u Srbiji zato sto smo poslednjih
20 godina fizicki ugrozeni (i mentalno i emotivno,i
socijalno,i kulturoloski...), a pre toga 55 godina pod komunistima
svakako ugrozeni,ali su ooni bar dozvolili narodu da zaradi za hranu,
ne zbog tog istog naroda, nego da bi oni sto duze vladali.
Ovi danasnji vlastodrzci se ponasaju kao da ne postoji sutra.
Ni njima ni nama.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:28 06.04.2011

Re: lici, al' nije trol

A nije ih briga? A ja sam mislila da bi se vratili .


Mora da se shalish? Ne verujem da bash toliko ne umesh da chitash, niti da ti je sposobnost razumevanja tako ogranichena.

Prochitaj ponovo. Sve si pobrkala.
grim92 grim92 20:33 06.04.2011

Re: lici, al' nije trol

Sve si pobrkala.


Kako su simpatični ovi PND-ovi...

Opet, šta vas briga za ovu zemlju? I da propadne, vama će biti hiljadu puta bolje tamo preko (ne može da bude gore nego što je ovde, to je sigurno)...Zašto se nervirate onda oko ovoga?
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:27 06.04.2011

Proliv, a ne odliv mozgova!

Srbija je u problemima do guše zbog proliva mozgova, a ne zbog odliva. Najpre je 1986/87. došlo do proliva mozgova, u kolektorima SANU - UKS - SPC - CK SKS, da bi nakon toga došlo i do odliva mozgova!
grim92 grim92 20:28 06.04.2011

Re: Proliv, a ne odliv mozgova!



Preporuka.
fantomatsicna fantomatsicna 00:10 07.04.2011

Re: Proliv, a ne odliv mozgova!

Proliv, a ne odliv mozgova

yugaya yugaya 20:38 06.04.2011

vraćanje





Vlasti Republike Srbije odlučile su danas po hitnom postupku da zatvore sve granične prelaze i da ne puštaju nikoga na teritoriju Srbije.


oH, zakasnila sam.

Moraćete nekako bez mene






eli.lacrosse eli.lacrosse 23:05 06.04.2011

Laž, istina, navođenje…

Ako tvoj tekst pročitaju trgovci nekretninama, i padne cena stanova u Čikagu, Minhenu i Beču (zbog velike ponude i male potražnje), učinio si pravu stvar!

Inače –
mili92 mili92 01:16 07.04.2011

Završi MEGATREND I - pati se u Srbiji

Nakon što je Megatrend univerzitet postavio drugu kampanju sa porukom „Završi Megatrend i vrati se u Srbiju!", mnogi državljani Srbije koji žive u inostranstvu su odlučili da se vrate u domovinu.

A onda je Đuro palica tresnuo sa kreveta, a čika iz zone sumraka odveden je u nepoznatom pravcu pod pratnjom Đurovih kolega.
Sa spavanjem produži !!! Voljno !
sedma sedma 23:35 07.04.2011

E pa Predraze

svaka cast za tekst!


PS
... inace ne znam puno njih koji su otisli preko... samo njih 15tak iz mog razreda iz srednje... Ukljucujuci i mene... Ma narode vratila bi se ja u Srbiju za stalno ali sa kim bih se druzila kad se celo drustvo rasulo? Ove godine zovem jednu drugaricu na fiksni i javlja mi se njen otac i saopstava mi da je ona na Novom Zelandu. A pretprosle godine mi se klela da joj ne pada na pamet da ide iz zemlje...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 00:35 08.04.2011

Re: E pa Predraze

samo njih 15tak iz mog razreda iz srednje...


Kod mene je slična situacija, a ovih 15tak što je ostalo mašta kako da ode...

Ja sam tu najveći patriJota, ja sam rođen u Nemačku, a srce u Srbiju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana