Društvo| Mediji| Politika

Trijumf volje Erika Musambanija

Boris Drenca RSS / 06.04.2011. u 18:00

Juče se nekako pojavila informacija da je Venecijanska komisija zaključila da su predlozi vlasti u Srbiji za promene zakona o izboru narodnih poslanika „u suprotnosti sa demokratskim principima". Isto tako rekoše i da nedostaje političke volje. Beograd je odgovorio. Usmeno kroz predsednicu skupštine da ta, politička, volja postoji za neke stvari a za neke ne. eric_wideweb__430x301.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Može se to prevesti na neki od razumljivijih jezika. Recimo srpski, a može i na srpsko-hrvatski.Volja postoji samo pod sledećim uslovima: Da partije nastave da vladaju u Srbiji, da se građani ne pitaju za koga su glasali, da možemo pobediti na sledećim izborima.

Kao i sve ostalo i ovo će se ovih dana razvlačiti po novinama. Jedni će govoriti da će biti usvojeno sve što Evropa traži, onda će ih opozicija napadati da su samo marionete i da „mogu da nam rade šta žele", pa će onda napraviti komisiju, pa će komisija napraviti Predlog, pa će proći 12. oktobar, pa će, recimo, V.J. iako ima i drugih kandidata , reći da nas Holađani mrze, pa će onda doći izbori, pa će se zaklinjati da će od koliko sutra, prvog ili od ponedeljka sve biti ne bolje, nego, savršeno.

U međuvremu će se dešavati grozote o kojima Vaske priča. Biće Tužnih Morava, Beograd filmova, poreza, opravdanja, privatizacija...I sve će ići svojim tokom. Neko će organizovati proteste (ako budu pretili da postanu ozbiljni ima načina da se razbiju), neki od Njih će sa entuzijazmom odigrati svoje uloge u igrokazu sa stiroporom. I politička volja će postojati. Neće za neke sitnice kao što su odricanje od moći, hapšenje Dueta Umetnika, razmoravanje korupcije.....

Nekako već danima mislim na Erika Musambanija. On je na Olimpijadi nastupio i doplivao do cilja (istina skoro udavivši se). Kao pravi primer Olimpijskog duha dobio je ovacije celog sveta. Mislim da se to neće desiti sa našom vladom koja ulaže „ogromne napore". Ako stignemo do cilja poslednji, skoro udavivši se, teško da nam sleduju ovacije.

A ako se pobunimo dobićemo odgovor kao iz poeme Dušana Radovića i Matije Bećkovića:

„Naša je sveta dužnost da vas povedemo i
Vodimo do konačne pobede!
Mi ćemo vas voditi, milom i silom, u bolju i
Pravedniju budućnost!
Vi ste gluvi i slepi!
Prepustite to nama!
Nećete pobediti vi ali će pobediti vaša stvar!
To je naš zadatak!
Izvinite!
Nemamo vremena da čekamo da svi vi to shvatite!"



Komentari (35)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:12 06.04.2011

Uno!

Drago mi je da je napisan blog o ovome. Hvala!
Boris Drenca Boris Drenca 18:57 06.04.2011

Re: Uno!

Služimo narodu
kostresh_harambasha kostresh_harambasha 19:47 06.04.2011

Верујем да ће се подићи кука и мотика

Створиће они бољи народ...

Плашим се да нисмо дотакли дно, да ћемо још дуго, дуго да тонемо...

Овај блог је једноставан текст који све говори.

Хвала и од мене.
Boris Drenca Boris Drenca 19:53 06.04.2011

Re: Верујем да ће се подићи кука и мотика

Створиће они бољи народ...

Koji će nasesti na , recimo, ovakvu parolu:

Ne verujte našoj sitosti, i glad ima svojih čari!
(opet Bećković Radović)
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 20:06 06.04.2011

Re: Верујем да ће се подићи кука и мотика

SLOBODA nije ono, što ljudi ovde misle da je jeste!
mariopan mariopan 21:32 06.04.2011

Re: Верујем да ће се подићи кука и мотика

Koji trijumf volje je potreban da se preživi jedan dan u Srbiji?
Boris Drenca Boris Drenca 21:41 06.04.2011

Re: Верујем да ће се подићи кука и мотика

Koji trijumf volje je potreban da se preživi jedan dan u Srbiji?


Svaki dan se pitam.

Musambanijeva?
mariopan mariopan 06:57 07.04.2011

Re: Верујем да ће се подићи кука и мотика

Boris Drenca
Koji trijumf volje je potreban da se preživi jedan dan u Srbiji?


Svaki dan se pitam.

Musambanijeva?

antioksidant antioksidant 08:39 07.04.2011

Re: Верујем да ће се подићи кука и мотика

Koji trijumf volje je potreban da se preživi jedan dan u Srbiji?

ne treba volje ni malo
Boris Drenca Boris Drenca 09:41 07.04.2011

Re: Верујем да ће се подићи кука и мотика

Može ovo


ali vera je najvažnija

jakoje jakoje 22:08 06.04.2011

Sitne i gladne duše...

Ej, kafa u parlamentu Srbije košta 5 dinara.
Limunada je bila 30 dinara, poslanici su se pobunili i sada je to skinuto na 20 dinara.
Čokoladna torta, to jest parče u restoranu skupštine košta verovali ili ne 40 dinara.
Isto takvo parče torte u "Ruskom caru" košta 400 dinara.
Za poslaničku platu naši poslanici mogu da se hrane minimum 2 godine u njihovom restoranu.
Naš običan čovek za svoju prosečnu platu van restorana može da se hrani jedva 10-15 dana.
Toliko o tome, ko su oni, ko smo mi, i kako stoje stvari kod nas.
Neverovatno kakvi se ljudi zanimaju za politiku u Srbiji, za čoveka tu mesta nema, ali za monstrume, sitne duše, beskrupulozne i bahate ima mesta koliko hoćete i oni su uglavnom ta mesta i popunili.
Boris Drenca Boris Drenca 22:15 06.04.2011

Re: Sitne i gladne duše...

Neverovatno kakvi se ljudi zanimaju za politiku u Srbiji, za čoveka tu mesta nema, ali za monstrume, sitne duše, beskrupulozne i bahate ima mesta koliko hoćete i oni su uglavnom ta mesta i popunili


Mislim da je to cilj . da se samo takvi privlače politici i da samo takvi u njoj uspevaju....

Neću o imenima ali imao sam prilike da upoznam neke poslanike... i to ne od onih 5, 6 koje bi mogla da nabroji većina koja gleda vesti...UF!!!!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:38 06.04.2011

Re: Sitne i gladne duše...

Ne.
Tekst o ceni hrane, platama, a i samom broju poslanika, su skretanje sa teme. Ako govorimo o troškovima Narodne skupštine, preovladavaju isplate strankama, te kako je samo cinično da iste partije zahtevaju smanjenje broja poslanika, a povećanje finansiranja iz budžeta.

Iz ugla građana, broj poslanika, njegovo smanjenje, ne ide u korist građanima, već VRHUŠCI. Manji broj poslanika, veći broj glasača po poslaniku, lakša kontrola poslanika od strane partije.

Ciljati da 250 ljudi, od ukupnog broja od 100 000 u administraciji, čine neki trošak, kada su poslanici segment gde glasači mogu da izvrše kakav-takav uticaj, nije svrsishodno.
Boris Drenca Boris Drenca 22:45 06.04.2011

Re: Sitne i gladne duše...

Činjenice govore da se sada kao spin koristi sve, od hapšenja kupaca u privatizaciji do cene hrane u skupštinskom restoranu.

Inače cene u tom restoranu su niske od kako sam počeo da odlazim tamo. 1992-3
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:03 06.04.2011

Re: Sitne i gladne duše...

Da, ali to je već pitanje budžeta Skupštine, odvajanja od Vlade (garancijom udela, iznosa itd.), i štednje unutar ustanove. Danas, ako sudstvo isplaća odštetu, to ne ide iz budžeta tog suda, već se vrši pomeranje do dela ukupnog budžeta koji je namenjen nezaštićenima, pa stradaju lekovi, prosveta i takve stvari koje nisu predmet stranačke raspodele. Tako i sa Skupštinom, i njenim budžetom.
mariopan mariopan 07:03 07.04.2011

Re: Sitne i gladne duše...

poslanici segment gde glasači mogu da izvrše kakav-takav uticaj,

Glasači nmaju nikakav uticaj...njihov uticaj je trajao manje od jedne sekunde, dok nisu zaokružili mesto na glasačkom listiću ...sve što je usledilo kasnije nema nikakve veze sa glasačima..ima veze samo sa što boljim položajem poslanika ili ministara.....po cenu potpune propasti za one koji su glasali a i za one koji nisu. O njima niko nije brinuo ni one dve sekunde.
Boris Drenca Boris Drenca 07:12 07.04.2011

Re: Sitne i gladne duše...

Glasači nmaju nikakav uticaj...njihov uticaj je trajao manje od jedne sekunde, dok nisu zaokružili mesto na glasačkom listiću


Mislim da bi bio sasvim zanimljiv sistem ako bi smo imali "jedna opština , jedan poslanik". Kolika god da je opština i da poslanik ima prijavu boravka u njoj.

Poslanici bi morali da podnose izveštaje biračima , svaki dan.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 10:47 07.04.2011

Re: Sitne i gladne duše...

mariopan

U pravu ste, ali to je mesto gde nešto i najviše može.
ducka22 ducka22 00:01 07.04.2011

Nisu krivi oni krivi smo mi mi smo...

Nema veze sta navodno kaze Venecijanska komisija, niti ima veze sta kaze glas vlasti, vazno je sta oni nama serviraju vec dugo a mi to gutamo lako ili pak tesko ali gutamo. I bunimo se onako stidljivo bez neke preterane snage da stvarno promenimo nesto. Koliko se secam tako je bilo i dok je Milosevic bio na vlasti samo sto je tada manje vremena trebalo da se probudimo iz nekog sna. Rat, glad i beda su nas na to naterali. A sada polako tonemo i nekako sporo primecujemo da nam se iste stvari desavaju doduse bez ratova. I nazalost sad ima vise gladnih u politici koje treba namiriti i u poziciji i u opoziciji! Nikako da neko napokon kaze DOSTA! Pre neki dan gledam jednu fudbalsku utakmicu i komentator daje sledecu konstataciju :,,Domaci tim igra takticki jako dobro polako uspavljuje protivnika i igra jednim mirnim ritmom a onda u par sekundi postigne gol i nastavi da igra isto kao i pre gola. Na kraju utakmice mislim da ni protivnicki igraci nisu svesni da su izgubili u jednoj utakmici koja lici na uspavanku!'' Isto se i sa nama desava. Polako nas uspavljuju, serviraju pricu o boljem sutra, novim radnim mestima, da nas svi podrzavaju da udjemo u EU (ko da oni svaki dan samo o nama pricaju), kako nam je dragi precednik imao KONKRETNE razgovore sa svetskim liderima (ko da on ima neku vlast u ovoj zemlji na polozaju na kom se nalazi) itd. Uspavljuju nas i na kraju necemo znati ni sta se desilo a vec smo u dubokom autu! Sta bi sa intelektualcima? Opet su baceni na marginu s tim sto su im sad dali koliko toliko mogucnost da prezive pa ne mogu da kazu da je isto ko pre 15-ak godina. I na kraju cuvena opaska rimskog imperatora na pitanje sta da rade jer je narod nezadovoljan: Dajte im hleba i igara u koloseumu i bice mirni! I bi tako!
Boris Drenca Boris Drenca 06:55 07.04.2011

Re: Nisu krivi oni krivi smo mi mi smo...

Koliko se secam tako je bilo i dok je Milosevic bio na vlasti samo sto je tada manje vremena trebalo da se probudimo iz nekog sna. Rat, glad i beda su nas na to naterali. A sada polako tonemo i nekako sporo primecujemo da nam se iste stvari desavaju doduse bez ratova


Kao one žabe koje ne bže iz vode koja se polako zagreva.

Uostalom, ako je neko određeni broj godina proveo protiveći se Miloševiću teško mu je da prizna da su oni koji su ga nasledili i koji su za zadatak imali normalnost živenja "fake".

Odnosno da ih je posle nekoliko godina prošla želja da nešto menjaju. Već da ih drži želja da se održavaju tu gde su
ducka22 ducka22 10:11 07.04.2011

Re: Nisu krivi oni krivi smo mi mi smo...

Mozda su neki i imali zelju da stvarno nesto menjaju ali je previse onih kojima ovakavo stanje stvari odgovara da bi mogli da rade sta im je volja. Izgleda da smo navikli da nas vodaju a mi da cutimo!
madoxxx madoxxx 10:36 07.04.2011

Re: Nisu krivi oni krivi smo mi mi smo...

Ovde je najveci spin ulazak u EU. Posto su se u dogovoru sa opozicijom jasno profilisali na PRO i Kontra EU uspeli su da bensedizuju narod u misljenju da ko je protiv ovakve vlasti on je i protiv ulaska u EU. Nazalost vecina naroda tako i misli, sto za posledicu ima da trpimo gore nego u post-inflatornom periodu vladavine Milosevica, a da mnogo manji potencijal za promene postoji.
Dublje ulaziti u pricu da li smo i tada bili spremni na promene, tj da li je Otpor iznikao iz naroda ili iz Sorosovog dzepa, moze da donese samo strasnu spoznaju da smo mi u stvari potvrda onoga da je narod stoka i da ide za ovnom/volom sa zvonom.
Posebno mi je neverovatno da u periodu kada vec vecina stanovnistva Srbije tavori na granici potrebnoj za prezivljavanje, bez ikakve nade da ce se situacija popraviti (cak obrnuto, da bi se popravila novih 30.000 do 50.000 ljudi iz drzavnih firmi treeba da ostane bez posla) stidljivo se pojavljuje facebook protest samo sacice korisnika interneta.
Znam da su nas ratovi '90 zatukli, ali ipak je kao posledica toga nastao 5.10 (uz ogradu da cemo verovatno kao i za 27. Martovske demonstracije tek posle 50 godina saznati da su vodjene spolja). Da li narod treba da pocne da umire po ulicama da bi shvatili da OVAKAV (njihov) put ka EU ipak ima alternativu.
Boris Drenca Boris Drenca 10:49 07.04.2011

Re: Nisu krivi oni krivi smo mi mi smo...

Kada sam dočekao odlazak SM sa vlasti nadao sam se da dolaze ljudi pod kojima će nam biti teško ali da ćemo za godinu, dve tri dostići standard življenja (ne materijalni, znamo odakle smo)zemalja Evrope i da ćemo posle toga doći u priliku da se kandidujemo i uđemo u EU.

A onda su došle jajare. Jajare su u mom rečniku oni likovi koji su srećni da za cenu od 10 jaja u novine upakuju devet ,od kojih je bar jedno slomljeno i, budu srećni zbog uspeha prevare. Vremenom su postali alaviji. Sada za jedno jaje traže kao za deset ranije i ako ako tražite deset najverovatnije će u novini biti 9 od kojih su bar dva slomljena.

Takvi uspešni su postali elita. I PRO ili Kontra EU je potpuno nebitno, neću sa njima. Nigde




mili92 mili92 01:39 07.04.2011

Dramoserluksavanje

Uh, kad krenu da obrazlažu zašto su zamazali dasku. I stalno se povlači onaj virus "neobavještenosti" što ga je lansirao koštunjavi. Baš im sve prolazi.
Boris Drenca Boris Drenca 06:58 07.04.2011

Re: Dramoserluksavanje

Kao da ne znaju da svaka stvar ima svrhu postojanja. Pa a tako i četka za WC.

Nekako se ne trude da počiste za sobom.
jakoje jakoje 09:05 07.04.2011

Plakanje

-Da nam je neko rekao da ćemo u Srbiji jednog dana plakati za Titom, mislili bi da je idiJot.

-Da nam je neko rekao da ćemo plakati za SLOBOM, pomislili bi za toga da je totalno lud.

-Da nam je neko rekao onomad da ćemo plakati za koštunicom, rekli bi mu da je bolesnik.

-Da nam neko danas kaže da ćemo sutra plakati za TADIĆEM, toga bi trebalo streljati.

-Kao što vidite, naših na vlasti nema već 70 godina, a njihovih ima uvek i na svakom mestu.
Boris Drenca Boris Drenca 10:01 07.04.2011

Re: Plakanje

Lično ne vidim razlog za plakanje. Oni su ljudi koje smo unajmili da rade u naše ime. Ako ne rade dobro, otpuštamo. Mislim Napoliju je najbolje išlo kada je tamo igrao Maradona. Da li to znači da navijači tog kluba treba da plaču za njim ili da traže da se zaposli neki sličan. Eto Kavanija, obećava....


-Kao što vidite, naših na vlasti nema već 70 godina, a njihovih ima uvek i na svakom mestu.


Nekako mi nije jasno ko su "Vaši"?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 10:43 07.04.2011

Re: Plakanje

Verovatno sve van spektra komunističkih diktatora?
Boris Drenca Boris Drenca 10:51 07.04.2011

Re: Plakanje

Verovatno sve van spektra komunističkih diktatora?


Svaka ideja se može ukaljati sa dve tri bitange
madoxxx madoxxx 10:54 07.04.2011

Re: Plakanje

Postovani g. Drenca, slazem se sa vama donekle, tj kada radnik lose radi dobija otkaz i trazi se drugi, a ne ceka se 4 (mozda, jer sta ako EU odlozi odluku do sledeceg septembra...) godine, firma trpi gubitke, gubi kredibilitet, etc. Radnik dobije nogu, u zavisnosti od tezine prestupa/problema cak i u toku dana ("...pick up your stuff and I want you out of here by the end of the day". Ja ako unajmim molera a on zabrlja, sutra mi nece doci da nastavi i upropasti celu kucu, jer je nas ugovor bio na 2 nedelje.
A to se ovde desava. Jedna hohstaplerska grupa bastardizovala je demokratski izborni proces i koristi svoj (od nas dodeljen) mandat da zatera ovu drzavu pod zemlju - tj budimo posteni nije to njima cilj vec posledica toga da hoce da pokradu SVE sto mogu u te 4 godine.

Nasa vlast podseca na pljackasa banke. Upadnu unutra, nateraju sve da legnu na pod, udju u sef i pokupe sve pare, a onda se vrate pa i od blagajnika otimaju novcanike i satove. Jednostavno ne zele da neki novac uspe da prodje pored njih a da se ne ovajde.
Ili sto rece jedan visoki cinovnik u BG administraciji (clan DS-a) : "ne moze XXX da dobije zemlju za fabriku bez mita. Ako jednom to prodje, pocece i drugi da misle da moze tako..."
I sad mi treba TAKVE da trpimo i cutimo jer zakon kaze da su izbori na 4 godine. Pa tako je i u Italiji, pa opet imaju izbore svake godine. Jer ovi rade po principu nece nas niko dirati do 2012 ajde da pokrademo ali bas SVE sto mozemo, jer nema sanse da dobijemo ponovo na izborima
Boris Drenca Boris Drenca 11:00 07.04.2011

Re: Plakanje

Oni sve oni posle ono što je ostalo i tako u krug
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:06 07.04.2011

Re: Plakanje

Boris Drenca

Kada je diktator u pitanju, verovatno malo znači odrednica ispred.
Boris Drenca Boris Drenca 11:21 07.04.2011

Re: Plakanje

Tako nekako....
jakoje jakoje 14:27 07.04.2011

Re: Plakanje

Boris Drenca


Nekako mi nije jasno ko su "Vaši"?


Kako ne razumeš, naši su oni koji rade za interes običnih ljudi, a njihovi su oni koji sve rade za interes kaste na vlasti i oko vlasti.
Uzmi primer vlasti od 5 oktobra do jutros.
madoxxx madoxxx 11:05 07.04.2011

Razlika izmedju nas i njih

je u tome sto i njihovi i nasi kradu, al njihovi prvo daju narodu onolicko koliko im je dovoljno da budu zadovoljni i ne razmisljaju pa tek onda uzmu ostatak, a nasi uzmu sve a narodu uteraju paju, i jos mu se keze u lice http://www.b92.net/info/komentari.php?nav_id=504539.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana