Moj grad| Region

Dosledno, samo doslednio - Lokalna vlast u Nišu

Strongman RSS / 08.04.2011. u 10:17

Koliko je meni poznato u Nišu je prarktično dvovlašće podeljeno na neravnomerne časti. Gradonačelniku je, kako kažu mnogi, pripalo malo manje parče  a izvršnom direktoru direktoru resorne direkcije za izgradnju Niša,  zapošljenom na ugovor o delu, veće. Ja kao građanjin Niša njih dvojicu vidim kao nadležne za (ne)sanaciju i odgovorne za ovu bruku. Međutim oni su izgleda zadojeni svojim viđenjem "po BOLONJI" pa BOLE NJih uvo za most. I tako već pet meseci.

Tvrđavski most u Nišu decembra 2010:

217741_10150149079112496_561287495_6683293_2632114_n.jpg

215415_10150149079367496_561287495_6683296_3385512_n.jpg

Tvrđavski most u Nišu februara 2011:

 

217576_10150149078262496_561287495_6683289_2619388_n.jpg 

 

Tvrđavski most u Nišu aprila 2011:

 

207320_10150149077447496_561287495_6683278_397805_n.jpg

 

216012_10150149077887496_561287495_6683285_2924669_n.jpg

 

Kad dođu malobrojni turisti mi Nišlije ih uglavnom vodimo da vide tu prastaru nišku tvrđavu. Most čije ostatke sam pokazao na slici je glavni gradski most koji spaja glavnu ulicu sa glavnom orjentirnom tačkom u obliku tvrđave. Izgrađen je šezdesetih godina prošlog veka po projektu Joce Cenića i bio je svojevsno tehnološko čudo sa ogromnom metalnom konstrukcijom koja nije imala noseće stubove već se raskoračila sa jedne na drugu obalu. Prvih dana puštanja u upotrebu niko nije smeo da kroči na njega jer se pričalo da će se srušiti. Tim pričama su doprinele i vibracije mosta koje skoro da mogu da se vide golim okom a osećaju se kao da čovek ima lakši oblik vrtoglavice. Zato su dovežena 8 najvećih kipera sa tovarima peska u njima i parkirani su na sred mosta da bi uverili neverne tome da je most čvrst.

 

Danas, jedna strana tog mosta koju koriste pešaci je skroz zatvorena jer na njoj postoje rupe kroz koju, bezmalo može da propadne biciklista sa sve prevoznim sredstvom. Kad se pukotina pojavila, bio sam svedok, tresnuli su metalnu ploču preko nje. Kad se pukotina rascvetala duž pešačkog dela mosta jednostavno, nadležni su ogradili taj deo mosta i ... I ništa. Tako to stoji već 5 meseci.

Tako to stoji već 5 meseci. Znam samo za jedan slučaj u Kalkuti kada je gradonačelniku trebalo 6 meseci da sanira mosta li to je bio most na periferiji. Siguran sam da bi Đilas u BGD ovo sredio za 3 sata lično mešajući beton i zubima grizući armaturu. Da stvar bude smešnija kabineti ove dvojice naših uglednih nišlija se nalaze na 50 odnosno 70 metara od mosta koji vide sa prozora.

 Kad političke figure sklone izboru to jest reizboru pokazuju toliko nejebavanje za interes građana to može da znači nekoliko stvari:

- da nisu dorasli svojoj ulozi

- da im je pun kofer politike i da nemaju nameru da se njome više bave

- da svoje zadovoljstvo upravljanja ovakvim gradom traže kroz neke druge vrednosti, različite od javnog interesa.

- sva tri gore navedena.

Šta god da je od razloga, MIloše, Bane ... Sram vas bilo.

 



Komentari (45)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 10:28 08.04.2011

Ne može to tako

Znaš li ti koliko projekata,studija izvodljivosti,analiza,statičkih proračuna treba uraditi pre obavljanja ovog zahtevnog posla?
Znaš li ti da za sve navedeno treba formirati i platiti stručne komisije?
Odakle pare za to?

A ti bi, fik ,pet kolica betona u rupu!
Ovo je,bre, uređena država!
Strongman Strongman 10:39 08.04.2011

Re: Ne može to tako

U jedno sam siguran. Pravi gradonačelnik bi to sanirao istog dana.
predatortz predatortz 10:43 08.04.2011

Re: Ne može to tako

Strongman
U jedno sam siguran. Pravi gradonačelnik bi to sanirao istog dana.


Naravno. Ovo nije ni nemar, ovo nema ime...
dragan7557 dragan7557 13:50 08.04.2011

Re: Ne može to tako

U jedno sam siguran.

vama treba novi Atila kao nekad da vi završi pos'o.

cerski
madoxxx madoxxx 14:38 08.04.2011

Re: Ne može to tako

Ovo ne bi smelo gradonacelnika ni da saceka da vidi, komunalno bi trebalo u 1 smeni da sredi
Strongman Strongman 14:47 08.04.2011

Re: Ne može to tako

Ovo ne bi smelo gradonacelnika ni da saceka da vidi, komunalno bi trebalo u 1 smeni da sredi


odlična opservacija.
arianna arianna 10:41 08.04.2011

vlast !?!

eee, da je samo ovaj problem u Nišu, bilo bi odlično, ali nije

Kad političke figure sklone izboru to jest reizboru pokazuju toliko nejebavanje za interes građana to može da znači nekoliko stvari...



...jedino može da znači da su nesposobni, bezobrazni i bahati, i da ih baš briga za gradjane, s obzirom da niko od njih nizašta nije odgovoran





uros_vozdovac uros_vozdovac 11:02 08.04.2011

Re: vlast !?!

Pa vidiš da Đilas radi, pored Generalštaba je nestao drvored.
bluestar bluestar 11:51 08.04.2011

Re: vlast !?!

ma, super ti je ovaj primer iz japana. samo me zanima, koji je to njihov ludak odobrio izgradnju nuklearne elektrane na najtrusnijem podruciju u svetu? i sad su svi kao iznenadjeni katastrofom koja se desila sa tom nuklearkom, a niko se nije nasao da pita kako je moguce da je uopste izgradjena?
predatortz predatortz 11:58 08.04.2011

Re: vlast !?!

bluestar
ma, super ti je ovaj primer iz japana. samo me zanima, koji je to njihov ludak odobrio izgradnju nuklearne elektrane na najtrusnijem podruciju u svetu? i sad su svi kao iznenadjeni katastrofom koja se desila sa tom nuklearkom, a niko se nije nasao da pita kako je moguce da je uopste izgradjena?


A o alternativnim sistemima za hlađenje da i ne govorimo...
bluestar bluestar 12:18 08.04.2011

Re: vlast !?!

A o alternativnim sistemima za hlađenje da i ne govorimo...



eto, dokaz da nesposobnjakovica i budala ima svuda u svetu, pa cak i u japanu za koji smo mislili da je primer dobre organizacije i odgovornosti.
arianna arianna 12:29 08.04.2011

Re: vlast !?!


koji je to njihov ludak odobrio izgradnju nuklearne elektrane na najtrusnijem podruciju u svetu?

pa šta će siroti ljudi kad nisu imali Kolubaru
eto, dokaz da nesposobnjakovica i budala ima svuda u svetu, pa cak i u japanu za koji smo mislili da je primer dobre organizacije i odgovornosti.

da, da ...samo što je kod nas koncentracija nesposobnjakovića na malom prostoru izuzetno velika, a odgovornosti - ni od korova
nego, izgleda da je najbolje da niko ništa ne radi, u tom slučaju šanse da se pogreši su minimalne

predatortz predatortz 12:32 08.04.2011

Re: vlast !?!

nego, izgleda da je najbolje da niko ništa ne radi, u tom slučaju šanse da se pogreši su minimalne


Evo je jedna moja! Ko voli da radi, o glavi mu se radilo
bluestar bluestar 13:06 08.04.2011

Re: vlast !?!

nego, izgleda da je najbolje da niko ništa ne radi, u tom slučaju šanse da se pogreši su minimalne



problem je sto ce zbog ove ludosti ispastati ceo svet. graditi nuklearku na najtrusnijem podruciju sveta, gde su ocekivani potresi od 9-10 stepeni merkalijeve skale, je isto kao da zapalis cigaretu prilikom pretakanja benzina.
madoxxx madoxxx 14:44 08.04.2011

Re: vlast !?!

Meni se sve cini da se predsedniku Tokio Power korporacije sprema jedan lep harikiri pracen sa kaishaku http://en.wikipedia.org/wiki/Seppuku

A kod nas ostro no-no i zamena sluzbenog auta novijim
dexter92 dexter92 10:13 09.04.2011

Re: vlast !?!

Japanci nemaju energetsku alternativu, zato grade nuklearke.
Prilikom gradnje NE vodili su racuna o zemljotresima i projektovali ih do 8 Rihtera. Nakon katastrofe neslucenih razmera uspeli su da lokalizuju incident uprkos katastroficnim najavama svetskih medija.
mlekac mlekac 18:42 09.04.2011

Re: vlast !?!

arianna
eee, da je samo ovaj problem u Nišu, bilo bi odlično, ali nije

Kad političke figure sklone izboru to jest reizboru pokazuju toliko nejebavanje za interes građana to može da znači nekoliko stvari...



...jedino može da znači da su nesposobni, bezobrazni i bahati, i da ih baš briga za gradjane, s obzirom da niko od njih nizašta nije odgovoran







Sta se bunis, vidis da su drvomorci posekli drvece koje je bilo u Nemanjinoj!!!! Da ne bude da nista ne rade...
bandina bandina 10:48 08.04.2011

au bato

Da nemas mozda informaciju kako napreduju planovi izgradnje najveceg krsta na Balkanu( ili barem veceg od kragujevackog?). I da li znas cifru, kol'ko para? Cisto zanimljivosti radi....
Strongman Strongman 10:56 08.04.2011

Re: au bato

Ćuti ne pitaj. Na izvoru sam informacija.
max.cohen92 max.cohen92 12:10 08.04.2011

Underground...

U zemlji u kojoj je ortoped ministar zaduzen za gradjevinu, izgradnju i ostala palamudjenja po datim stavkama,nista drugo sem fraktura, naprsnuca i dislokacija ne moze se ni ocekivati.Od glave riba smrdi,ovi imenovani,zvanicno odgovorni su samo hardware koji se koristi.Da ima iole ozbiljnosti, morala i da postoji bar promil autonomije u njihovom delovanju koji nije van lupe i budnog pogleda kojekavih PR-ova, HR-caka i ostale bagre iza u 3LPM glupih skracenica,a koji apsolutno sve posmatraju kroz uticaj misli i dela na stranacki im rejting,nesto bi se i dalo uraditi u zemlji Srbiji.Ovako,verovatno i da hoce nesto da urade,kazem ako uopste imaju tu ideju,garantovano im je i to malo inicijative limitirano od raznih snobova ciji poslovi,naravno bele veze sa njihovim vokacijama nemaju.
Dok neko ne zavrsi izgleda kao slucaj za vokaciju ministra nam zdravlja,nista...
drmomir drmomir 12:19 08.04.2011

Kad smo već kod toga...

Banani nije strano ni da okrene kameru od nezavršenog gradilišta i da se pohvali auditorijumu uspešno obavljenim radovima. Primer - moja rođena ulica. Lik je neviđeni frajer. Asfaltirali su mesecima uličicu od 100 metara kroz koju auto prođe na svakih sat vremena i ostavili su parče od 20ak m u blatu. Kamera TV5 zabeležila samo ravan asfalt, mikrofon samo hvalospev... Tolko. Da poludi čovek od njih.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:46 08.04.2011

Re: Kad smo već kod toga...

Banani nije strano ni da okrene kameru od nezavršenog gradilišta i da se pohvali auditorijumu uspešno obavljenim radovima. Primer - moja rođena ulica. Lik je neviđeni frajer. Asfaltirali su mesecima uličicu od 100 metara kroz koju auto prođe na svakih sat vremena i ostavili su parče od 20ak m u blatu. Kamera TV5 zabeležila samo ravan asfalt, mikrofon samo hvalospev... Tolko. Da poludi čovek od njih.


Ne razumem kako im je lakse da lazu, namestaju kameru i zezaju se sa montazom od toga da posao zavrse ljudski. To nema veze samo sa korupcijom nego i tuposcu.
Strongman Strongman 14:45 08.04.2011

Re: Kad smo već kod toga...

Banani nije strano ni da okrene kameru od nezavršenog gradilišta i da se pohvali auditorijumu uspešno obavljenim radovima.


nemoguće
madoxxx madoxxx 14:46 08.04.2011

Re: Kad smo već kod toga...

Pare za 20m mogu da se ukradu, a za "namestaljku" na TV je dovoljan samo telefonski poziv:"Mile, daj serdi da se nista na snimku ne vidi"
Sepulturero Sepulturero 12:40 08.04.2011

Четврти разлог

Заборавио си онај најважнији и највероватнији:

..jedino može da znači da su nesposobni, bezobrazni i bahati, i da ih baš briga za gradjane

Овде цитирам коментатора(ку?) Ариану.

Strongman Strongman 14:44 08.04.2011

Re: Четврти разлог

ma briga njih... po bolonji
fantomatsicna fantomatsicna 13:26 08.04.2011

Dragi moj

Strongman.Tebi će Niš ili dati ključeve grada kao počasnom ili ćete proglasiti u Persona non Grata.Kako god ne silazi sa barikade



edit: zaboravih bre najvažnije kako je Bendžamin?
expolicajac expolicajac 13:49 08.04.2011

Re: Dragi moj

edit: zaboravih bre najvažnije kako je Bendžamin?

Toliko je svestan da ga još nije prijavio. Naviklo to na veze, pa ne ume da se snađe onako sitan po opštini i policiji.
Strongman Strongman 14:43 08.04.2011

Re: Dragi moj

Toliko je svestan da ga još nije prijavio. Naviklo to na veze, pa ne ume da se snađe onako sitan po opštini i policiji.


Nisam ni danas. Našao sam direktnu vezu ono na kraju hodnika
Strongman Strongman 14:43 08.04.2011

Re: Dragi moj

Strongman.Tebi će Niš ili dati ključeve grada kao počasnom ili ćete proglasiti u Persona non Grata.Kako god ne silazi sa barikade


Svi im ćute. Pa dokle bre više
expolicajac expolicajac 16:11 08.04.2011

Re: Dragi moj

Nisam ni danas. Našao sam direktnu vezu ono na kraju hodnika

Preko facebook. I ima veze sa medicinskim fakultetom. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Surovo informisan
Strongman Strongman 17:28 08.04.2011

Re: Dragi moj

Idem za BGDu nedeju i ponedeljak na premijeru filma "Sestre" pa od uforka... Da ne bude da te ne zovem
gagonini gagonini 17:59 08.04.2011

misli globalno, gledaj pozitivno

Kad dođu malobrojni turisti mi Nišlije ih uglavnom vodimo da vide tu prastaru nišku tvrđavu

voditi turiste do prastare tvrdjave preko savremenog novog mosta ne bi imalo efekta, kao sada, kada, da bi dosli da te stare tvrdjave moraju da vešto izbegavaju kola ili upadnu u reku..
Strongman Strongman 19:23 08.04.2011

Re: misli globalno, gledaj pozitivno

mož kažemo da nam to uspomena iz rata
mkrstic11 mkrstic11 19:34 08.04.2011

Muka mi je vise od iscudjavanja

Ne secam sam se kad sam poslednji put komentarisao nesto, ali izgleda da mi je od nekih stvari vezanih za nas mentalitet vise muka.

Muka mi je od kukanja kako su nasi politicari ovakvi ili onakvi, lopovi, probisveti, nista ne rade, ne krpe rupe, ne zalivaju betonom, ne dizu mostove, zaposljavaju rodjake i partijske drugove.

Muka mi je od kukanja nad narodom koji eto pati, kome je tesko, koji je posten i vredan al ne daju mu da radi i zaradi, naravno ti politicari i te stranke i slicno.

Muka mi je od apatije i nepostojanja zelje da se nista ljudski i posteno uradi, da se od zemlje Srbije napravi nesto pozitivno i neki napredak u odnosu na postojece.

Ali ne ipak je lepse kriviti politicare (koje smo mi birali), stranke (a svi smo clanovi poneke kad nam odgovara), Boga, Amerikance, Evropu ili ko zna koga. To je ipak lakse nego uraditi nesto, nesto konkretno za nekoga (a da to nisi ti sam i tvoja porodica), jedan mali korak u nekom pozitivnom pravcu.

Videli smo analizu Milosa Simonovica, Banane, demokraatske omladine, Sladje ili vec koga.
Strongmane nisi li ti izvrsni ili vec neki direktor JAVNOG preduzeca Trznica? Sta je tvoj doprinos da u gradu bude bolje? Po cemu ce tebe ljudi da pamte?
Ili je mozda bolje piti kafu u Nestu i pljuvati po politici i politicarima.
A pitanje je da li je srpski gradjanin bolji od funkcionera i da li bi 99% tih istih koji se iscudjavaju i kukumavce bilo potpuno isto kao nasi izabrani rukovodiocina njihovom mestu.
expolicajac expolicajac 20:59 08.04.2011

Re: Muka mi je vise od iscudjavanja

mkrstic11

Mnogo si bre nadrkan. Opušteno, Ajd sutra u 9 na kafu u Nest. Aca otvara i prozor kad smo dobri.
Strongman Strongman 22:07 08.04.2011

Re: Muka mi je vise od iscudjavanja

Videli smo analizu Milosa Simonovica, Banane, demokraatske omladine, Sladje ili vec koga.
Strongmane nisi li ti izvrsni ili vec neki direktor JAVNOG preduzeca Trznica? Sta je tvoj doprinos da u gradu bude bolje? Po cemu ce tebe ljudi da pamte?



"Jedini potreban preduslov da zlo trijumfuje jeste da dobri ljudi ne rade ništa." - Edmund Burke


Ili je mozda bolje piti kafu u Nestu i pljuvati po politici i politicarima.


Ne možda - sigurno.


A pitanje je da li je srpski gradjanin bolji od funkcionera i da li bi 99% tih istih koji se iscudjavaju i kukumavce bilo potpuno isto kao nasi izabrani rukovodiocina njihovom mestu.


Peščanik je malo srozan u očima mnogih ljudi ali se i dalje važi "Ako ti je dobro onda ništa"



A protiv mučnine je najbolji lek čaj od Đumbira
Strongman Strongman 22:08 08.04.2011

Re: Muka mi je vise od iscudjavanja

expolicajac
mkrstic11

Mnogo si bre nadrkan. Opušteno, Ajd sutra u 9 na kafu u Nest. Aca otvara i prozor kad smo dobri.


neki imamo mnogo malu decu... dolazim u 10
fantomatsicna fantomatsicna 06:41 09.04.2011

Re: Muka mi je vise od iscudjavanja

06:34 08.04.2011 / *novo Muka mi je vise od iscudjavanja

Znaci vi nekukalo ste se pomirili sa sudbinom..jos samo da se obesite..i sve je reseno
neodinamika neodinamika 08:04 09.04.2011

Re: Muka mi je vise od iscudjavanja

Znaci vi nekukalo ste se pomirili sa sudbinom..jos samo da se obesite..i sve je reseno

Evo koliko je covek u pravu, ljudi nisu ni svesni da postoji treca mogucnost. Moze da se kuka, i moze da se pomiri sa sudbinom. Koliko sam ja razumeo poentu onog komentara, jedini nacin da bude bolje je da se ne kuka i ne traze razlozi za probleme u drugima (politicarima, NATOu, Americi, Evropi), nego da se sopstveno ponasanje popravi, (npr. isti covek koji kuka na politicki establishment deo je istog politickog establishmena i treba da pokusa da u svom domenu ucini da stvari budu bolje) i pre svega da se NESTO URADI. Da se ne ceka da nam drzava resi probleme, da nam neko nadje posao, da neko promeni stranke, nego da se uradi nesto konkretno. Jedan covek nece resiti probleme, ali ako bi to pocelo da postaje deo mentaliteta - stvari bi se brzo popravile.
Jedino sto se to nikad nece desiti.
pametnjakovitj pametnjakovitj 22:56 08.04.2011

most

Mislim,zapravo sam potpuno siguran da ni Miloš ni Bane ne valjaju,ali sa druge strane isto tako mislim da je tekst napisan baš onako populistički, u fazonu daj da ja njih opletem ionako niko ne voli političare pa ću i ja malo profitirati (pokupiti preporuke).Zna autor da se gradonačelnik ne bavi krpljenjem rupa čak iako ništa drugo ne radi, jer ruku na srce ako u gradu od 400.000 stanovnika nema odgovornijih i stručnijih od njega za tu rabotu onda mi je stvarno žao nišlija.Za Baneta ovo već ne važi,ovo jeste posao za njegove ljude i ako ga ne odrade on je odgovoran pa makar nikad tuda ne prošao.Ako nisam u pravu sram me bilo ali ako jesam ...
Strongman Strongman 23:18 08.04.2011

Re: most

Svakog jutra idem kolim ana posao a vraćam se pešice. Dakle svakodnevno hodam onim mostom. Mislim da je zaista krajnji bezobrazluk da toliko ne mare za svoj posao. Da je gradonačelnik kako treba, prava izvršna vlast, trebao je da smeni direktora direkcije. Oni su u obavezi da održavaju saobraćajnice sa sve trotoarima. Dakle Miloš je više odgovoran odf Baneta jer je on jedina izvršna vlast.

Ako misliš da ovo nije OGROMNA SRAMOTA za grad onda ne delimo iste poglede na svet.

Ako možeš da mi kažeš kako drugačije može da se napiše blog na temu nejebavanja opasnih rupa na glavnom mostu u gradu od strane nadležnih i odgovornih a da ga ti ne nazoveš populističkih baš bih voleo da primim sugestiju.

Lepo što si se javio da alo prorazmenimo mišljenja, Blog je odlična forma za to
pametnjakovitj pametnjakovitj 23:58 08.04.2011

Re: most

verujem da delimo slične poglede na svet...nisam Nišlija ali otprilike znam gde je most i njegova rupa.Sramota jeste ali gradonačelnik ne može da smeni direktora već to mora da uradi skupština koja ga je i imenovala, verujem da to znaš kao što verujem da znaš da ta skupština bira i gradonačelnika a tu je i Banetova partija, pa tako Bane ima zaštitu jer ako ovaj pokrene Banetovu smenu,Banetovi kamaradi će njemu uskratiti podršku i tako okreni obrni svi vi najebavate a oni nejebavaju.Što se populizma tiče,često je koristan kao i u ovom slučaju,komentari se ređaju,ljudi pišu i možda će i junaci naše priče staviti prst na čelo.Problem populizma je iskrenost motiva (rupa ili lajkovi)mada ponekad rezultat prevaziđe cilj i preraste ideju...u ovom slučaju to je dobro.
Strongman Strongman 00:25 09.04.2011

Re: most

ali gradonačelnik ne može da smeni direktora već to mora da uradi skupština koja ga je i imenovala



grešiš. Gradonačelnik može da ga smeni i da postavi vd pa da se na skupštini verifikuje ili ne njegova odluka.

pa tako Bane ima zaštitu jer ako ovaj pokrene Banetovu smenu,Banetovi kamaradi će njemu uskratiti podršku


A kako da građani imaju zaštitu i podršku. Tako što ćemo da ćutimo?

Što se populizma tiče,često je koristan kao i u ovom slučaju,komentari se ređaju,ljudi pišu i možda će i junaci naše priče staviti prst na čelo.Problem populizma je iskrenost motiva (rupa ili lajkovi)mada ponekad rezultat prevaziđe cilj i preraste ideju...u ovom slučaju to je dobro.



Nisi dao odgovor. Kako napisati tekst a da tebi ne smeta?
pametnjakovitj pametnjakovitj 08:27 09.04.2011

Re: most


grešiš. Gradonačelnik može da ga smeni i da postavi vd pa da se na skupštini verifikuje ili ne njegova odluka.


i dalje sam prilično siguran da nije tako...ipak verovatno si politički verziraniji od mene pa dozvoljavam da si u pravu.

A kako da građani imaju zaštitu i podršku. Tako što ćemo da ćutimo?


Nisam ja adresa za takva pitanja,nepotrebno menjaš smisao mojih reči i spočitavaš mi nedelovanje i ćutanje iako sam precizno prozvao odgovorne...odgovor treba da daju svi građani Srbije i to na izborima a možda i ranije jer sada je pravi trenutak da se setimo čuvenih reči Miloša Obrenovića:(slobodan citat) "Ako raja ćuti, popuštaj odmah".

Nisi dao odgovor. Kako napisati tekst a da tebi ne smeta?


Opet ja kriv,ma ništa meni ne smeta...sam si rekao da je blog pravo mesto za razmenu mišljenja.Populizam donosi rezultate a ja smatram da je problem motiv koji svi čitaoci moraju sami da prepoznaju.
To je moje mišljenje i ništa drugo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana