Društvo| Ekonomija| Život

Jedan predlog za „likvidaciju“

KRALJMAJMUNA RSS / 15.04.2011. u 16:45

      ( ili predlog za grupno ignorisanje )

Povod za ovaj tekst je iskočio neočekivano.  

Naš kolega Saša Radulović, VIP bloger ovdašnji, znate ga, često piše tekstove koji su posvećeni uglavnom ekonomskim temama. Moglo se naučiti svašta iz njegovih tekstova a i iz komentara na njegove tekstove.

Jedan sam od ljudi koji je ponekad komentarisao njegove tekstove.
Naravno, ja sam video da je naš kolega malo previše svestan svoje pameti i svog znanja ili, prosto, seljački rečeno, malo je bahat u dijalozima. Čini se da je u dijalozima ulazio u konflikte sa kolegama blogerima na način koji je meni ukazivao da smatra da je, opet srpski rečeno, najpamentniji na svetu. Određena doza prezira prema komentatorima koji nisu shvatali njegove ideje i analize, se videla iz aviona, opet srpski rečeno. Komentatori su morali dobro da paze da ne popiju brzi Sašin return, teniski rečeno. I zaista,  mnogi su pazili da ne izlete sa nekom kontraargumentacijom, suprotnim stavom, sumnjom u detaljne analize našeg Saše, da ne iznesu neki stav u vezi sa sudbinom običnog građanina, da ne pokažu koliko im je bitno kako bi se usvajanje Sašinih predloga odrazilo na njihov mali život, da ne pokažu kako im nije u interesu da se dobrovoljno udave da bi se Sašine ideje usvojile, da pokažu kako Sašin tehnokratski pristup rešavanju nagomilanih ekonomskih problema možda nije čaroban, itd.

Znajući sve to što je gore navedeno, a znajući da je Saša u realnom životu svašta radio, i na raznim meridijanima bio i ovde i napolju, i da je u realnom životu verovatno mnogo neprijatniji nego što je to prikazano u gornjem pasusu, trudio sam se da ne pokažem veliki animozitet prema njemu. Glavni razlog za takav moj pristup je to što smatram da su njegovi tekstovi bili edukativni, korisni, inspirativni. Đavo da nosi njegov karakter.

Ali, jedno veliko ALI. To ne mogu da mu oprostim.

Brisanje komentara!

Koga je naš prepametni kolega Saša kaznio i zašto?

Mene, naravno.

Opet jedno ali. Nije to banovanje mene toliko pogodilo i nije to razlog za objavljivanje mog teksta. Pogodilo me jeste i iznerviralo. Ali banovati jednu našu koleginicu koja ovde važi za krajnje korektno, dobro i pažljivo stvorenje (stvorenje u smislu osoba :-) ) - e, to ti neću oprostiti. Prelazim na ti.       

Da ti jednu MARIOPAN banuješ samo zato što te je pitala nešto u vezi sa tekstom koji je izašao u KURIRU, da ne trepneš i banuješ jednu osobu za koju bi mnogi (iako je ne poznaju lično) stavili ruku u vatru ili ruku u šerpu supe koju ona tako dobro sprema (ovo sam valjda pogodio).

A kao šlag na tortu banuješ i mene samo zato što sam te u komentaru koji si munjevito obrisao, kukavice bahata, pitao na tvom blogu ovo (sa sve mojim greškama u pisanju):

„MARIOPAN je banovana

Da li je moguće, Saša, da ste našu drugaricu Mariopan, koja važi za krajnje pošteno i nezlobno stvorenje, banovali jer vam je postavila nekoliko pitanja u vezi sa KURIROVIM člankom gde se pominje da ste stečajni upravnik u različitim firmama i da imate konsultantsku firmu (ovo, naravno, bar za mene, nije nikakva tajna)?

Možete li da objasnite ko je banovao mariopan i zašto? Možda je moderacija?
Odamh da vam kažem, znam da imate pravo da banujete koga hoćete.
Interesuje me, a i druge blogere, razlog"

Dakle, bahati i pametni kolega, ponoviću vam pitanje koje ste tako brzo obrisali i koje nije bilo najpreciznije: zašto ste obrisali komentar naše koleginice mariopan?

Sve mogu da vam oprostim ali da brišete komentar od mariopan, ne mogu.

Ne znam da li će vam to ona oprostiti ako pošaljete jedno izvinjenje. Ja bih.

Do tada predlažem da mi svi blogeri napravimo jedan kolektivni IGNORE na sledeće tekstove Saše Radulovića.

Objašnjenje zašto je moj komentar obrisan je ovo:
"Ja bih vas zamolio da ne ostavljate komentare u vezi toga. Ne mogu jos da ulazim u polemiku o tome. Nadam se da cete razumeti"

Naravno da nisam razumeo. Samo sam razumeo da je hteo da kaže da ima važnija posla od mariopan. E, pa ja nemam važnija posla. Meni je ovo važno. Banovanje, brisanje bi trebalo da bude zaista samo krajnji slučaj. Teško mi je da zamislim takve situacije.

Ovo su linkovi na tekstove o Saši Raduloviću u KURIRU. Verovatno će ih biti još.

http://www.kurir-info.rs/vesti/drustvo/policija-ceslja-kralja-stecaja-85306.php

http://www.kurir-info.rs/vesti/drustvo/od-propalih-firmi-uzece-milion-evra-85135.php

Dodatak

Dok završavam tekst i razmišljam da li da ga objavim dešavaju se nove epizode u seriji.  

Vidim da se kampanja protivu Saše Radulovića u KURIRU zahuktava. Žao mi je što je tako i ako je istina i ako nije istina. Ne bih promenio osnovni tekst zbog toga.



Komentari (312)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 17:40 17.04.2011

Re: Javno izvinjenje

cult
ma, razumes ti mene odlicno...pomesali ste babe i zabe.
upropastili sasvim legitimnu temu.
tako ozbiljne stvari ne mogu da pocnu sa "banovana mariopan, upomoc"

Tačno, razumem te odlično ..ali za sada nemamo dovoljno proverenih podataka, nadam se da će to u skoroj budućnosti da se promeni? Kako sam razumela pokreće se istraga??
Za sada možemo da kukamo samo zbog banovanja.
Mi smo ipak samo blogeri, nismo novinari istraživači, islednici niti sudije.


KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 21:17 17.04.2011

Re: Javno izvinjenje

uostalom, otkud znaš da k.m. nije
neko ko samo želi da preuzme radulovićeve poslove,
ali je bio pametan i piše pod nikom


Vidi, zlato AlexDunja,
na ovom blogu si svašta napisala. To je, hvala Bogu, ostalo zapisano. Ali sam se tek sada upiškio od smeha. Da izvini moderacija.
Dakle, da ti objasnim: ja sam odlučio da ga provlačim kroz rende! Dovoljan mi je razlog što je banovao nekoga ko je postavio elementarno pitanje u vezi sa tekstom o njemu u KURIR-u ili NIN-u svejedno. Nebitno da li KURIR ili NIN lažu. A onda je i mene banovao jer sam ga pitao zašto je to uradio. I to mi je drugi razlog da napišem tekst. Razumeš.
Meni je to dovoljno. Ako tebi nije dovoljno - tvoj problem.
A sad idi u krevet, šolju mleka pa u krevet. Ne blanširaj tj. ne blamiraj se više. Zamorna mi je diskusija sa tobom a ne mogu da te brišem, razumeš.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 21:26 17.04.2011

Re: Javno izvinjenje

cult Ne kapiram sto nisi, jor hajnes, pokrenuo tu temu ranije, nevezano za mariopan i nevezano za banovanja, prosto kao zabrinuti gradjanin...to bi mi bilo nekako cisto i legitimno...ovo ovde je drugo nesto sasvim.

Cult, dragi,
ako mene pitaš, ja se slažem sa jednim delom tvog komentara:
to je ono Ne kapiram.
Ja vidim da ti ne kapiraš. Evo još jednom: kad sam video da je obrisao nekoga zbog jednostavnog pitanja u vezi sa tekstom u KURIR-u o njmeu, i da je obrisao mene zbog pitanja o razlogu brisanja naše koleginice ja sam reagovao. Ranije nisam mogao jer nisam mogao da pretpostavim da taj baja, čije tekstove sam povremeno hvalio, ima takav karakter.
I nisam rknuo nikakvu dokumentaciju, nego sam postavio dva linka na pomenuti tekst iz KURIR-a, da ljudi znaju šta o čemu se radi u mom tekstu.
maksa83 maksa83 21:34 17.04.2011

Re: Javno izvinjenje

blog nije mesto za to,
jer je neko otkriven, a neko skriven.


Ja recimo mislim da je blog jako dobro mesto i za to, i pun sam razumevanja za anonimnost onih što razotkrivaju te likove. Ako išta znaš o ekipi koja je u takvim stvarima, onda znaš da oni mogu da ti učine život - najblaže rečeno - jako neprijatnim. Dejan Anastasijević, Brankica Stanković ... rings a bell?

Zato ne mislim da je loše da znamo ko je Saša Radulović, makar to objavio Kralj Majmuna, Deda Mraz lično, ili Doroti iz Oza, i uopšte ne ulazim u njegov inicijalni motiv (banovanje mariopan, seceranca, votevr).

Je l' Kurir najgori treš? Jeste. Inače, jedina funkcija Kurira je da udara po vlasti da bi Radisav Rodić kad ga hapse mogao da kaže da je to zato što iznosi neprijatne istine protiv vlasti, a ne zato što je gomilu firmi otkupio, iscuclao pare i zavio u crno i zaposlene i banke i proglasio bankrot. U pitanju su desetine firmi. Vlasnik Kurira je u istom poslu kao i oni koje sad napada.

Tako da, Saša Radulović (zapravo ta divna ekipa koja ga upošljava, ne znam u kojim su odnosima, partnerskim, konsultantskim, kakogod) mu dođe neka kao konkurencija Rodiću i izgleda da tu neko nekom preuzima atar pa se Rodić rita preko svojih "novina". Jedan šljam udario na drugi. Za koga čovek da navija? Ni za koga, može samo da se veseli što se pacovi međusobno ujedaju.

uostalom, otkud znaš da k.m. nije
neko ko samo želi da preuzme radulovićeve poslove,
ali je bio pametan i piše pod nikom?


Hajde sad iskreno - koju si verovatnoću (u procentima) sklona da zalepiš tom ishodu?
mariopan mariopan 21:47 17.04.2011

Re: Javno izvinjenje

Je l' Kurir najgori treš? Jeste. Inače, jedina funkcija Kurira je da udara po vlasti da bi Radisav Rodić kad ga hapse mogao da kaže da je to zato što iznosi neprijatne istine protiv vlasti, a ne zato što je gomilu firmi otkupio, iscuclao pare i zavio u crno i zaposlene i banke i proglasio bankrot. U pitanju su desetine firmi. Vlasnik Kurira je u istom poslu kao i oni koje sad napada.

Vidiš, uvek neko zna malo više, hvala za ovo..tako mi se i činilo da iza toga ima nešto više......a da mi ih bude žao što su se podžapali oko plena , ne može da bude pošto smo svi mi njihov plen.


Makso
Za koga čovek da navija? Ni za koga, može samo da se veseli što se pacovi međusobno ujedaju.

AlexDunja AlexDunja 00:54 18.04.2011

Re: Javno izvinjenje

Zamorna mi je diskusija sa tobom a ne mogu da te brišem, razumeš

da, i to mi naročito prija,
možda me razmeš

edit:
a suza mi kreće...ovog trenutka,
ne mogu da je zadržim
AlexDunja AlexDunja 00:56 18.04.2011

Re: Javno izvinjenje

Hajde sad iskreno - koju si verovatnoću (u procentima) sklona da zalepiš tom ishodu?

nikakvu, to je bila zajebancija

mislila sam očigledna, ali obojica ste se primili, pa onda....
tyson tyson 12:53 18.04.2011

Re: Javno izvinjenje

Tačno, razumem te odlično ..ali za sada nemamo dovoljno proverenih podataka, nadam se da će to u skoroj budućnosti da se promeni? Kako sam razumela pokreće se istraga??
Za sada možemo da kukamo samo zbog banovanja.
Mi smo ipak samo blogeri, nismo novinari istraživači, islednici niti sudije.

Ima valjda neko ko je u ovoj zemlji zadužen za istinu.


mariopan mariopan 13:16 18.04.2011

Re: Javno izvinjenje

tyson
Tačno, razumem te odlično ..ali za sada nemamo dovoljno proverenih podataka, nadam se da će to u skoroj budućnosti da se promeni? Kako sam razumela pokreće se istraga??
Za sada možemo da kukamo samo zbog banovanja.
Mi smo ipak samo blogeri, nismo novinari istraživači, islednici niti sudije.

Ima valjda neko ko je u ovoj zemlji zadužen za istinu.



Valjda...mada kakvi su nam sudovi i tu istinu može da kupi ko god ima dosta para.
corn mouth corn mouth 14:46 18.04.2011

Re: Javno izvinjenje

maksa83
ja mislio - gastarbajter povratnik iz Silikonske Doline željan da plasira ovde kapital stečen u .com bumu, kad ono yet another drpač koji je došao da se omasti, i to sa kakvom ekipom.

nisam najbolje razumeo zasto bi neko bilo gde plasirao kapital ako ne moze da se "omasti". Ili hoces da kazes da kapitala nije bilo, a ipak, "omastilo se"?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:26 17.04.2011

Javno izvinjenje 2

Ne, opet nije izvinjenje što sam napisao ovaj tekst.
Ako je nekome nestao komentar: razlog može da bude što je npr. za nekog od nas naveo da je... (spisak teških reči možete da zamislite).
Tanka je granica između nepisanih & pisanih normi na ovom blogu sa jedne strane i lakih psovki & etiketa koje lepimo jedni drugima sa druge strane. O toj granici brinu gospoda iz moderacije pa vas ja lepo molim da ne prelazite tu granicu.
Kao što vam je poznato (vidi gornji tekst) ja slabo marim za tu granicu, naš kolega Saša tu granicu pomera kako mu ćefne, a moderacija, izgleda drži meru u svemu tome i na ovom blogu.
Zahvaljujemo moderaciji na praktičnom doprinosu razradi ove neiscrpne teme.
Ja se izvinjavam što vas blogere uznemiravam.
A sada idemo nazad na svoje radne zadatke.
freehand freehand 21:35 17.04.2011

tepanje do utepavanja

Zlato, zlato, dragi,
dragi, dragi, zlato...
O je!
Ovaj, kralju... Jel bilo a little bit of prasa posle večere?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 21:40 17.04.2011

Re: tepanje do utepavanja

freehand
Zlato, zlato, dragi,dragi, dragi, zlato...O je!Ovaj, kralju... Jel bilo a little bit of prasa posle večere?

jeste, zlato moje, freehand. mada to za našu diskusiju nije bitno.
freehand freehand 22:23 17.04.2011

Re: tepanje do utepavanja

jeste, zlato moje, freehand. mada to za našu diskusiju nije bitno.

A zato su ti tako veeelike oočiiii...
maksa83 maksa83 22:04 17.04.2011

i konačno

demanti Saše Radulovića.
mikimedic mikimedic 22:08 17.04.2011

Re: i konačno

i to zakljucan...
niccolo niccolo 22:15 17.04.2011

Re: i konačno

Pa dobro, da je rekao nešto odmah na početku na svom blogu, verovatno niko ne bi dalje ni primećivao taj kurirov tekst...a možda je i dobro što ga je neko primetio, videćemo u sledećim epizodama
mariopan mariopan 22:33 17.04.2011

Re: i konačno

Najzad demanti?
Zaključan.
Ok, bolje išta nego ništa.
Nisam znala da se taj posao dobija slučajnim izborom ?
Šta rade?
Izvlače iz šešira?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:41 17.04.2011

Re: i konačno

Nisam znala da se taj posao dobija slučajnim izborom ?

Mislim da je od skoro tako. Ako je baš tako. Bio sam uveren da sudija odlučuje o izboru. Ipak bih rekao da je i dalje tako. Ne verujem da daju teške i komplikovane slučajeve bilo kome.
ecce-florian ecce-florian 22:48 17.04.2011

Re: i konačno

maksa83
demanti Saše Radulovića.

11 ne 14
mariopan mariopan 22:55 17.04.2011

Re: i konačno

ecce-florian
maksa83
demanti Saše Radulovića.

11 ne 14

Dva ili tri stečaja je završio. Piše i to u novinama. Imao je 14.
mariopan mariopan 22:59 17.04.2011

Re: i konačno

KRALJMAJMUNA
Nisam znala da se taj posao dobija slučajnim izborom ?

Mislim da je od skoro tako. Ako je baš tako. Bio sam uveren da sudija odlučuje o izboru. Ipak bih rekao da je i dalje tako. Ne verujem da daju teške i komplikovane slučajeve bilo kome.

I ja sam bila uverena da sudije odlučuju o tome..ali on kaže slučajnim izborom.
Znači da on samo igrom slučaja dobio toliko poslova?
Bolje da je kupio tiket za LOTO, dobio bi sigurno.
Bar nekoliko premija za redom...oće ga sreća.
tyson tyson 12:52 18.04.2011

Re: i konačno

I ja sam bila uverena da sudije odlučuju o tome..ali on kaže slučajnim izborom.
Znači da on samo igrom slučaja dobio toliko poslova?
Bolje da je kupio tiket za LOTO, dobio bi sigurno.
Bar nekoliko premija za redom...oće ga sreća.

A ovaj što otvara palačinkarnicu u našoj ulici: njegov čovek.





mariopan mariopan 22:21 18.04.2011

Re: i konačno

tyson
I ja sam bila uverena da sudije odlučuju o tome..ali on kaže slučajnim izborom.
Znači da on samo igrom slučaja dobio toliko poslova?
Bolje da je kupio tiket za LOTO, dobio bi sigurno.
Bar nekoliko premija za redom...oće ga sreća.

A ovaj što otvara palačinkarnicu u našoj ulici: njegov čovek.






Proveri to za svaki slučaj...nemoj da budeš naivčina kao ja.
fantomatsicna fantomatsicna 11:37 19.04.2011

Re: i konačno

mikimedic
i to zakljucan...

Koliko ja znam on u toj funkciji ne moze na blogu da vodi diskusiju o svom poslu i ljudima sa kojima se sudi.Verujem da ga svrbe prsti da vam svima odgovori a verujem da je ovo gore navedeno tako...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:26 17.04.2011

Struka ili moral

Kao što sam napisao:
"Dok završavam tekst i razmišljam da li da ga objavim dešavaju se nove epizode u seriji.
Vidim da se kampanja protivu Saše Radulovića u KURIRU zahuktava. Žao mi je što je tako i ako je istina i ako nije istina. Ne bih promenio osnovni tekst zbog toga"

Srećom moj tekst se ne bavi strukom kojom vešto barata Saša Radulović.
Njegova veština se može naslutiti u njegovom novom zaključanom blogu tj. oglasnoj tabli. Tu sam infrioran. Pretpostavljam da je skoro sve što je napisao u vezi sa poslom kojim se bavi tačno.
Moj tekst se nije bavio strukom, moj tekst se bavio moralom - ovo tek da predupredim moguće dileme.
Što se mene tiče možete i ovde da komentarišete njegov zaključani tekst. Valjda to nije prekršaj. Ili da pitamo moderaciju?



freehand freehand 00:47 18.04.2011

I sad?

Nikad ne veruj ženi koja čita "Kurir".

fantomatsicna fantomatsicna 01:03 18.04.2011

Izvolite

Saša se oglasio ali nema mogućnosti za komentar..tako da evo samo ćekam da se u nedostatku neke teme neko ponovo oglasi blogom ..o tome...
buba_truba buba_truba 10:20 18.04.2011

Re: Izvolite

fantomatsicna
Saša se oglasio ali nema mogućnosti za komentar..

Da, oglasio se i to na temu koja je mene, čitajući baš ovaj blog, posebno zaintrigirala: "Šta je posao stečajnog upravnika"? Pitala sam juče to isto mog muža koji je ekonomista, ja se slabo razumem u te stvari, a prema medijima (Kuriru posebno) imam otklon, pa i gađenje. Nadam se da Saša Radulović svraća na ovaj blog, pa mu se ovde zahvaljujem na opširnom i detaljnom tekstu. Meni je sada jasnije kako te stvari idu... e sad, možete me pitati - a jel si ti poverovala u sve to što on tamo kaže?! Pa da odgovorim unapred - da, znam gde živim, verujem da je Saša Radulović sve napisao kako jeste. Naivna? Možda, ali do sada me intuicija nije (aj da ne kažem baš nikad) izneverila.

A kada sam ovde ostavila komentar mislila sam da je, ako je već trebalo otvarati blog na temu Saša Radulović (a autor je to uradio zbog zabrinutosti za opše dobro, tako bar pokušava da predstavi stvar) trebalo o tome i pisati... a ne o manirima pojedinih blogera. O tome, manirima, bi moglo nadugačko da se raspravlja a sve bez konačnog suda jer koliko je nas ovde toliko je i mišljenja. Eto, na primer meni ovi fazoni "zlato moje, dragi..." liče na pokušaj da se sagovornik omalovaži i baš su mi fuj, posebno kad ih poteže neko ko bi da drži vakelu o lepim manirima.
mariopan mariopan 11:06 18.04.2011

Re: Izvolite

buba_truba
fantomatsicna
Saša se oglasio ali nema mogućnosti za komentar..

Da, oglasio se i to na temu koja je mene, čitajući baš ovaj blog, posebno zaintrigirala: "Šta je posao stečajnog upravnika"? Pitala sam juče to isto mog muža koji je ekonomista, ja se slabo razumem u te stvari, a prema medijima (Kuriru posebno) imam otklon, pa i gađenje. Nadam se da Saša Radulović svraća na ovaj blog, pa mu se ovde zahvaljujem na opširnom i detaljnom tekstu. Meni je sada jasnije kako te stvari idu... e sad, možete me pitati - a jel si ti poverovala u sve to što on tamo kaže?! Pa da odgovorim unapred - da, znam gde živim, verujem da je Saša Radulović sve napisao kako jeste. Naivna? Možda, ali do sada me intuicija nije (aj da ne kažem baš nikad) izneverila.

A kada sam ovde ostavila komentar mislila sam da je, ako je već trebalo otvarati blog na temu Saša Radulović (a autor je to uradio zbog zabrinutosti za opše dobro, tako bar pokušava da predstavi stvar) trebalo o tome i pisati... a ne o manirima pojedinih blogera. O tome, manirima, bi moglo nadugačko da se raspravlja a sve bez konačnog suda jer koliko je nas ovde toliko je i mišljenja. Eto, na primer meni ovi fazoni "zlato moje, dragi..." liče na pokušaj da se sagovornik omalovaži i baš su mi fuj, posebno kad ih poteže neko ko bi da drži vakelu o lepim manirima.


Ne sumnjam da je postupak takav kao što ga je opisao. Verujem da ga radi po zakonu, nije on glup..a i zakoni baš dušu dali za "pošten postupak" ?
I taj posao može da se radi na više načina, kao i svaki drugi, zavisi od karaktera čoveka koji ga radi. Ne verujem da radi za dobrobit tih ljudi. Lični utisak, ništa više. Zašto?


Ne mogu da zaboravim njegov predlog i grčevitu odbranu Zakona kojim je porez na imovinu toliko povećan (ovo samo dajem kao primer) i našu raspravu na toj temi gde sam tvrdila da će tako razrezan porez bukvalno da dovede do propasti onaj deo naroda koji nema tolike prihode da taj porez plati....ali on je tvrdio da to MORA DA SE POVEĆA.
Matematika to kaže a žive ljude pod led ako ne plate i gotovo. Nema besplatnog ručka.

Najveći deo naroda to neće moći da plati ...piše B92 danas. Ako te ne mrzi pročitaj jer to nas sve dogodine čeka. Kuću na doboš. Eto, nie kurir.
Narod će morati da prodaje krov nad glavom, ne samo sirotinja, jer nema toliko para da plati.... što Sašu ni na onoj temi uopšte nije zanimalo, branio ga je do poslednje kapi blogerske krvi.

Ne sumnjam da je ekonomski opravdan jer računica to dokazuje....ali život dokazuje nešto drugo.

Upravo odsustvo sluha za taj naš realan život mi govori da Saša svoj posao radi tako da ga ni malo ne zanimaju mali glupi ljudi kojima se nesreće eto "dešavaju" ali on u njima "ne učestvuje"? Ne učestvuje ni u odbrani tako drakonskog poreza? Ni luk jeo ni luk mirisao?
Ja mu ne verujem , upravo zbog toga, to odsustvo osećaja za žive ljude mi kaže da on i svoj posao radi tako. Odrati malog glupog čoveka. Ništa više. A to više nema veze sa pravilima o stečajnom postupku ..ima veze sa čovekom koji ga radi.


cult cult 11:24 18.04.2011

Re: Izvolite

mnogo je zajebano opanjkavati čoveka sa imenom i prezimenom na osnovu ličnog osećaja. Gotovo jednako kao i koristiti Kurir za to.

A ta priča o porezu na imovinu ti je ostala sasvim nerazumljiva, što je najgore.
Njegova teza je bila da poreski sistem danas oporezuje plate isuviše, a imovinu premalo. Tajkuni, kapitalisti, gazde nemaju plate. Oni imaju profit, a porez na profit je višestruko niži od poreza na plate. Ali šta kapitalisti imaju - imovinu. Imaju nekretnine raznih vrsta. A te nekretnine gotovo da nisu oporezovane. Tako da prosečan zaposleni u Srbiji danas plaća isti porez kao njegov gazda. A to je nepravedno. Kapiraš li to, Mariopan? Jako je jednostavno. Onda, kada je vlada podigla poreze na imovinu, Radulović je ponovo reagovap. Zašto? Zato što je vlada zaboravila da oporezuje imovinu firmi. Tako da Mišković na primer samo prebaci svoje nekretnine na ime neke od svojih firmi i opet neće plaćati ništa. Dakle zakon je promašio cilj namerno. Ali je zato podigao namete običnim gradjanima. A porez na plate im nije smanjio. I tako.
Ovo je samo jedan od aspekata te price o porezu na imovinu. Uprostio sam maksimalno da bih ti pomogao da razumes.
tyson tyson 12:45 18.04.2011

Višinski ponovo među Srbima

fantomatsicna
Saša se oglasio ali nema mogućnosti za komentar..tako da evo samo ćekam da se u nedostatku neke teme neko ponovo oglasi blogom ..o tome...


A što; optužiše ovde Radulovića, presudiše mu po osećaju, i likvidiraše ga po kratkom postupku.

Svi elementi revolucionarnog proleterskog suda su bili prisutni, čak i članak u Borbi. A ni krunisanih glava koje su revidirale stav i prešle na stranu progresivnih snaga nije manjkalo.



Sepulturero Sepulturero 13:15 18.04.2011

Re: Izvolite

cult
mnogo je zajebano opanjkavati čoveka sa imenom i prezimenom na osnovu ličnog osećaja. Gotovo jednako kao i koristiti Kurir za to.

A ta priča o porezu na imovinu ti je ostala sasvim nerazumljiva, što je najgore.
.
Ovo je samo jedan od aspekata te price o porezu na imovinu. Uprostio sam maksimalno da bih ti pomogao da razumes.


Ово је баш ружно али и очекивано од некога ко брани СР после свега што смо прочитали о њему из разних извора.

Хтео бих још да додам да не знам за ситуацију у Србији али на Западу, оном цивилизованом коме сви тежимо, постоји пракса да се стечајни управници "договоре" са одређеним повериоцима и њима исплате највећи могући део из стечајне масе. Наравно уз надокнаду. Кажњиво јесте али се врло тешко открива и још теже процесира.
mariopan mariopan 14:11 18.04.2011

Re: Izvolite

cult
mnogo je zajebano opanjkavati čoveka sa imenom i prezimenom na osnovu ličnog osećaja. Gotovo jednako kao i koristiti Kurir za to.

A ta priča o porezu na imovinu ti je ostala sasvim nerazumljiva, što je najgore.
Njegova teza je bila da poreski sistem danas oporezuje plate isuviše, a imovinu premalo. Tajkuni, kapitalisti, gazde nemaju plate. Oni imaju profit, a porez na profit je višestruko niži od poreza na plate. Ali šta kapitalisti imaju - imovinu. Imaju nekretnine raznih vrsta. A te nekretnine gotovo da nisu oporezovane. Tako da prosečan zaposleni u Srbiji danas plaća isti porez kao njegov gazda. A to je nepravedno. Kapiraš li to, Mariopan? Jako je jednostavno. Onda, kada je vlada podigla poreze na imovinu, Radulović je ponovo reagovap. Zašto? Zato što je vlada zaboravila da oporezuje imovinu firmi. Tako da Mišković na primer samo prebaci svoje nekretnine na ime neke od svojih firmi i opet neće plaćati ništa. Dakle zakon je promašio cilj namerno. Ali je zato podigao namete običnim gradjanima. A porez na plate im nije smanjio. I tako.
Ovo je samo jedan od aspekata te price o porezu na imovinu. Uprostio sam maksimalno da bih ti pomogao da razumes.

Hvala što si uprostio toliko da ja mogu da razumem...
Kontradiktoran si jer mešaš neke stvari.
Za veći porez na imovinu zalagao se upravo - Saša. Zašto se sad buniš?
Da li je, budući da je stvarno pametan, slučajno mašio pojentu da će takav zakon da dovede do osiromašenja svih nas?
Kasnije je napisao odličan blog o tome kako će bogati da se izvuku ( a to nije znao i pre? ) ...ali taj povećan porez na NAŠU imovinu je branio do poslednje kapi blogerske krvi.
Ja sam ga na to upozoravala...ali sam dobijala ciničan odgovor da "nema besplatnog ručka".

Ti su u ovom komentaru na gomilu stavio rezime svih Sašinih blogova...a ja govorim samo o jednom- porezu na imovinu.
Kakve veze ima porez na moju ili tvoju imovinu sa porezom na rad? To mi "crtaš" da razumem?
Da li sam ja ili ti..ili narod koji će sada morati to da plaća.. pisala te tako loše zakone o porezu na rad pa da sada nadoknađujem štetu koja je tako nastala jer je upravo naplaćuju ( time obrazlažu) kroz ovaj porez na imovinu od svih nas?

Za toliki porez na imovinu se Saša zdušno zalagao...pa toliki stručnjak da promaši cilj? Nije znao šta će se desiti? Stvarno?
Džabe je posle krečio pišući o tome kako se bogati izvlače...mi od toga konkretno nemamo ništa...a od predloga za povećanje poreza na imovinu ...konkretno IMAMO VEĆI POREZ.

NI na jedno pitanje zašto nije , budući tako veliki stručnjak, smislio kako prvo narod da ZARADI te pare pa onda da PLAĆA - jer je to neki redosled stvari po meni- nisam dobila odgovor.
Zaključujem da za razbojničko ubiranje harača koji sada imamo i ne treba mnogo pameti..i ljude koji su to predlagali i branili ne mogu da poštujem.


freehand freehand 14:28 18.04.2011

Re: Izvolite

Ово је баш ружно али и очекивано од некога ко брани СР после свега што смо прочитали о њему из разних извора.

Volim kad neko koristi ovako ozbiljne argumente, kojima se nema šta prigovoriti.
Znaš li šta su sve "razni izvori" pisali o pokojnom Đinđiću? O živom Nikoliću? O Tadiću? O pevljkama, glumicama, sportistima, svakoj mogućoj javnoj ličnosti u ovoj jebenoj zemlji?
Хтео бих још да додам да не знам за ситуацију у Србији али на Западу, оном цивилизованом коме сви тежимо, постоји пракса да се стечајни управници "договоре" са одређеним повериоцима и њима исплате највећи могући део из стечајне масе. Наравно уз надокнаду. Кажњиво јесте али се врло тешко открива и још теже процесира.

Ali Ti, Kralj, Mariopan, Derdevil i Spajdermen i još par žestokih faca iz Društva pravednika to znate i doakaćete im kad tad! Giljotina je spremna, naoštrena i podmazana!

Mariopan:
Ne sumnjam da je postupak takav kao što ga je opisao. Verujem da ga radi po zakonu, nije on glup..a i zakoni baš dušu dali za "pošten postupak" ?

Ova ti rečenica oslikava čitav nastup. Dobro - jel moguće da se kaže da je čovek nadobudan, uobražen, nevaspitan, asocijalan , da te je banovao na pravdi Boga - a da nije lopov, kiminalac, gangster i terorista?
Doduše, nije da ti i Kralj baš tako tvrdite, možda je sve i po zakonu, možda baš i ne znate ekonomiju, možda je on i u pravu... ALI!
Napisao ti je od reči do reči i šta je stečajni upravnik, i šta je i zašto pisao o zakonu sa tim u vezi, i o svom poslu, i o svojoj firmi, i o zaradama, i o motivima...
Daj se, molim te, skoncentriraj na činjenice, laži, prekršaje, krivična dela. Mani se insinuacija i podmetanja.
antioksidant antioksidant 14:37 18.04.2011

Re: Izvolite

што волим селективно читање
nn1000 nn1000 14:47 18.04.2011

Re: Izvolite

Ja mu ne verujem , upravo zbog toga, to odsustvo osećaja za žive ljude mi kaže da on i svoj posao radi tako. Odrati malog glupog čoveka. Ništa više. A to više nema veze sa pravilima o stečajnom postupku ..ima veze sa čovekom koji ga radi.


I da hocu da verujem u saletove dobre namere,ne mogu!Razlog je zato sto mi trazi da ponovo platim za ono sto sam vec platio 2006.

mariopan potpuno si u pavu !
freehand freehand 14:53 18.04.2011

Re: Izvolite

antioksidant
што волим селективно читање

I ja te pitijske rečenice, što niko živ ne zna na šta se odnose, ali su svi sigurni da su impregnirane mudrošću.
antioksidant antioksidant 14:56 18.04.2011

Re: Izvolite

freehand
antioksidant
што волим селективно читање

I ja te pitijske rečenice, što niko živ ne zna na šta se odnose, ali su svi sigurni da su impregnirane mudrošću.

видиш како лепо разумеш чим си се јавио
на тебе и твоје селективно читање се односи "питијска" реченица
разумеш ти то много боље него што су се пророчанства у делфима разумела
freehand freehand 14:59 18.04.2011

Re: Izvolite

видиш како лепо разумеш чим си се јавио
на тебе и твоје селективно читање се односи "питијска" реченица
разумеш ти то много боље него што су се пророчанства у делфима разумела

Možda zato što je ovo proročanstvo sličnije onim iz Durbabe no delfskim?
mariopan mariopan 15:04 18.04.2011

Re: Izvolite


Ova ti rečenica oslikava čitav nastup. Dobro - jel moguće da se kaže da je čovek nadobudan, uobražen, nevaspitan, asocijalan , da te je banovao na pravdi Boga - a da nije lopov, kiminalac, gangster i terorista?

Ja nisam rekla da je gangster i terorista - gde si to našao?
Da je nadobudan i da me je banovao da ga baš to ne bih to pitala - to jesam rekla.

Lepo je opisao koji je posao stečajnog upravnika ( i ništa više) - ko iz udžbenika...samo je problem što ga mnogo oštećenih ljudi optužuje da on taj posao ne radi tako - imaš link. Ne ja nego ti ljudi ! Pa upravo to sam htela da ga pitam - da li je to istina?
Nisam ja pisala taj članak - htela sam baš njega ( a koga drugog? ) da pitam o tome - ali... no, no ...nema da pitaš. Ban. Slažeš se da ne treba ni da pitam?
........
A što se tiče zakona i kakvi su, (zašto i verujem da radi po zakonu), - pa da si malo pratio fabulu radnje, bar oko tih stanova, video bi da su oštećeni ljudi takođe gazili nekim zakonskim stazama pa stigli do stečaja? Kako se to desilo? Neko drumom neko šumom...nekom u džep nekom iz džepa ...ali sve je po zakonu? A oni ostali i bez stanova i bez para? Lepo.
Takav nam je zakon da svako može da mulja do mile volje samo ako te staze bolje poznaje od prosečnog građanina naše zemlje. Zato se mnogo toga radi po zakonu šta god se pod tim podrazumevalo.
Očekujem da više informacija da istraga ako do nje dođe...ali mi ne isražujemo taj slučaj nego slučaj banovanja da se ne postavljaju nezgodna pitanja blogeru koji ima renome, čak i kada ga nešto sa strane ugrozi. Ćuti i ne talasaj.
Pa hajde da ćutimo? Ok. mogu ja i to....bar do daljnjeg.
antioksidant antioksidant 15:05 18.04.2011

Re: Izvolite

Možda zato što je ovo proročanstvo sličnije onim iz Durbabe no delfskim?

па ако си стручњак и за пољопривредне производе дурбабе, као и за све остало - нема нам друге него да ти верујемо на реч
freehand freehand 15:40 18.04.2011

Re: Izvolite

antioksidant
Možda zato što je ovo proročanstvo sličnije onim iz Durbabe no delfskim?

па ако си стручњак и за пољопривредне производе дурбабе, као и за све остало - нема нам друге него да ти верујемо на реч

Da... Posle ove razmene doskočica, verujem da mi je očekivanje da pojasniš selektivnost čitanja - uzaludno?
Ili te ipak ne bi mrzelo da se spustiš na taj nivo i malo obrazložiš?
antioksidant antioksidant 16:32 18.04.2011

Re: Izvolite

Ili te ipak ne bi mrzelo da se spustiš na taj nivo i malo obrazložiš?

селективно целокупну проблематику стечајне управе сводите на један текст заинтересоване стране
довољно ниско? да ли сам досегао ниво вашег балкона?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:34 18.04.2011

Re: Izvolite

buba_truba, zlato Eto, na primer meni ovi fazoni "zlato moje, dragi..." liče na pokušaj da se sagovornik omalovaži i baš su mi fuj, posebno kad ih poteže neko ko bi da drži vakelu o lepim manirima.

Ne može se porediti šala kao što je zlato i dušo sa brisanjem komentara nekoga koji te nešto pita. A još onda obriše i komentar nekoga ko pita "a zašto si obrisao?". Zaista je za ovu temu nebitno zlato&dušo&dragi, to su metode koje su u ovakvom lakom dijalogu dozvoljene.

A i ne držim ja vakelu o lepim manirima nego pišem tekst o moralu osobe koja to brisanje sprovodi. Što može da ukaže i na njegovo ponašanje u realnom životu.

I samo još o stručnosti, kad sam već uzeo mikrofon, po ko zna koji put.
SR je, siguran sam, vrlo stručan za posao koji radi. I napisao je puno korisnih tekstova ovde na blogu. To sam i rekao u osnovnom tekstu. I sam njegov poslednji zaključani tekst je vrlo informativan i zanimljiv. Ali to nije tema ovog bloga, bar za mene. A ne sporim ljudima da pišu i o tom segmentu.
freehand freehand 17:02 18.04.2011

Re: Izvolite

antioksidant
Ili te ipak ne bi mrzelo da se spustiš na taj nivo i malo obrazložiš?

селективно целокупну проблематику стечајне управе сводите на један текст заинтересоване стране
довољно ниско? да ли сам досегао ниво вашег балкона?

Sad smo na Vi? Be my guest.
Ne svodim ja ništa, naročito ne narečenu problematiku. O toj problematici nisam ni slovca napisao, a koliko čitam i Mariopan - ni ona, pa ni Kralj majmuna. Oni pišu o liku i delu, a ja o načinu.
Te je ovde problem selektivnog razumevanja ono što otežava komunikaciju.
cult cult 17:19 18.04.2011

Re: Izvolite

Hvala što si uprostio toliko da ja mogu da razumem...
Kontradiktoran si jer mešaš neke stvari.
Za veći porez na imovinu zalagao se upravo - Saša. Zašto se sad buniš?


Ne bunim se. Pokušavam da ti objasnim. A ti se vrati na te tekstove i pogledaj još jednom: povecati porez na imovinu, smanjiti poreze i doprinose na plate.
Znaš, time država, sem što puni budžet, nešto i govori.

Da li je, budući da je stvarno pametan, slučajno mašio pojentu da će takav zakon da dovede do osiromašenja svih nas?


Evo, ja uopste nisam pametan, ali sam mašio fckin poJentu da će država namerno da zaboravi da oporezuje imovinu preduzeća i da celokupno povećanje poreza svali samo na jadni i bedni narod. Pri tom ne kompenzujući taj namet sniženjem poreza i doprinosa na plate. Mislim da to nema veze s pameću, i ne treba ti puno pameti da to shvatiš, već samo treba da si upoznat sa stepenom bezobrazluka i moralnog dna političke kaste.

Ono dalje ne razumijem, izgleda mi da je...
mariopan mariopan 18:18 18.04.2011

Re: Izvolite

povecati porez na imovinu, smanjiti poreze i doprinose na plate.
Znaš, time država, sem što puni budžet, nešto i govori.

da.
Kako to izvesti u praksi kada znamo koliko imamo gladnih?
Uzeti im na silu? Evo, uzimaju.
Pa ja ni kod njega nisam tvrdila da to ne treba...nego da nije moguće u ovom trenutku bez prethodne ojačane privrede ( da ima gde da se zaradi taj novac)..ništa više.
Predloge kako ojačati privredu on nije davao, osim da se od nas uzme a da bi se od privrede malo manje uzimalo....što sam odmah znala da je "pričamtipriču" - jer oni koji uzimaju ne uzimaju da bi opustili malo kajase privredi - nego da bi napunili sopstvene džepove. To sam tamogdetreba i rekla...i ja znam, ti znaš...( on ne zna..? ) ..pa zašto onda samo uzimati a da bi se bacalo u vreću bez dna naše alave administracije? Ostalo je bez odgovora...ali je to sada naša stvarnost.
Za nekoga ko je sve to predlagao, stručno obrazlagao i ubeđivao sve nas n nema opravdanja da to "nije znao".. malo mi je naivno da to nije mogao da pretpostavi? Bar po meni.

U ostalom delu tvog komentara kažeš ono što svi znamo da jeste..nemam šta da dodam..
antioksidant antioksidant 19:26 18.04.2011

Re: Izvolite

O toj problematici nisam ni slovca napisao,

па ви не читате ни сопствене коментаре?
Napisao ti je od reči do reči i šta je stečajni upravnik

мада би се могло рећи да ништа нисте ни написали. само сте се позвали не неспорни ауторитет... од речи до речи

додатак: и можете ли ви без заузимања страна? о мариопан-краљ мајмуна акцији сам већ написао да је нивоа свог извора (крајње курирска) али то никако не оправдава ја нисам одавде патолога српске привреде
freehand freehand 21:43 18.04.2011

Re: Izvolite

па ви не читате ни сопствене коментаре?

El može link, pa da se uplatkam skroz.? Da mi se svi slatko smejemo posle?
мада би се могло рећи да ништа нисте ни написали. само сте се позвали не неспорни ауторитет... од речи до речи

Pa da, čovek je uglavnom citirao zakon.
Ne vidim šta je tu sporno?
Ne vole ga Raja Rodić, Šećeranac i Mariopan? I Antioksidant?
али то никако не оправдава ја нисам одавде патолога српске привреде

Ne opravdavam ga ni ja. Sve vreme pišem o načinu na koji ga krljaju ispod pojasa. i to na kukumenibanovašeme temi. Pet puta je rečeno - nek neko otvori blog sa temom "SašaRadulovićdeostečajnemafije" i ok. Ili SR upravlja stečajem Srbije. Ili kako već smisli taj koji smatra da to treba, može i ima čime da potkrepi.
Ovo je haranga i to sam pokušao u nekoliko navrata da kažem. I dosta je.
Apsolutno ne znam ko je SR, niti me interesuje. Ali je način banalan i bljutav.
Pa ti cckaj.
kukusigameni kukusigameni 06:10 19.04.2011

Re: Izvolite

kukumenibanovašeme


To mi je brat od strica.
antioksidant antioksidant 07:08 19.04.2011

Re: Izvolite

Ne opravdavam ga ni ja.

успешно то кријете на вашем балкону
Ovo je haranga i to sam pokušao u nekoliko navrata da kažem
рекли сте и то а са тим се и слажем (да разумете прочитано или бар читете пре пљуцкања схватили би сте и сами) али имате неку склоност ка гробарима, шта ће те...

допуна:
Ne vole ga Raja Rodić, Šećeranac i Mariopan? I Antioksidant?

јако ниско. заслужили сте да тражите део од 4.1 милиона приходованих ликвидацијама
ви, целу причу спуштате на за и против "патолога српске привреде". у вашем црно белом свету то можда тако и треба...
freehand freehand 08:01 19.04.2011

Re: Izvolite


али имате неку склоност ка гробарима

Yes!
у вашем црно белом свету


O yes! To je svet radosti.





јако ниско. заслужили сте да тражите део од 4.1 милиона приходованих ликвидацијама
ви, целу причу спуштате на за и против "патолога српске привреде".

"Jako nisko" indeed. Čitava rečenica.

Uzgred, nigde linka ni citata.
No dobro, visoko, nisko - možda je bolje da svako zadrži svoj plan leta, tako nema opasnosti od sudara.
antioksidant antioksidant 08:07 19.04.2011

Re: Izvolite

Uzgred, nigde linka ni citata.

цитат вам је већ дат

или лажете или не читате сопствене коментаре

Napisao ti je od reči do reči i šta je stečajni upravnik


или да цитирам поново?



Napisao ti je od reči do reči i šta je stečajni upravnik


па онда поново прочитајте зашто сам написао да "селективно читате"


селективно целокупну проблематику стечајне управе сводите на један текст заинтересоване стране


допуна: и да - добро јутро



freehand freehand 08:15 19.04.2011

Re: Izvolite

antioksidant
Uzgred, nigde linka ni citata.

цитат вам је већ дат

или лажете или не читате сопствене коментаре

Napisao ti je od reči do reči i šta je stečajni upravnik


или да цитирам поново?



Napisao ti je od reči do reči i šta je stečajni upravnik


па онда поново прочитајте зашто сам написао да "селективно читате"


селективно целокупну проблематику стечајне управе сводите на један текст заинтересоване стране








Ok.
Ovde postaje previsoko za mene.
Time bih se zahvalio na pažnji i odjavio iz ove male diskusije.
antioksidant antioksidant 08:17 19.04.2011

Re: Izvolite

Time bih se zahvalio na pažnji i odjavio iz ove male diskusije.

и наплатите коментаре
били су учинковито вређајући
mariopan mariopan 08:26 19.04.2011

Re: Izvolite

Sve vreme pišem o načinu na koji ga krljaju ispod pojasa.

Pardon.
Ovaj blog je i nastao zbog udarca ispod pojasa umesto odgovora na moje pitanje.
Redosled događaja je bio ovakav:

Otišla sam na njegov blog DA GA TO PITAM. Gde drugo?
On je javna ličnost. Eksponira se gde god stiigne, piše na BLOGU (gde sam ga to i pitala) predstavlja se imenom i prezimenom, dakle stalo mu je da svi znaju ko je on i koliko je stručan i pametan ( što mu niko ne odriče).
Pitala sam ga javno (ne ispod pojasa) da li je on taj čovek o kome pišu.
On je obrisao taj komentar i banovao! To nije udarac ispod pojasa?
SAM JE IZNUDIO OVAJ BLOG.
Da je odgovorio na pitanje BILO ŠTA ovog "udaranja ispod pojasa" ne bi bilo...ni ovog bloga.

Zašto je iznudio ovaj blog?
Zato što nemam običaj da ćutim ako su u pitanju stvari koje sam pročitala tamo - to ne bih oćutala nikome, a ne S.R. Nije u pitanju volim-ne volim.
Zato što su stvari o kojima pišu deo problema u zemlji a ne deo rešenja kao što on voli sebe da prikazuje.
ON nudi ta REŠENJA preko svojih blogova ali i lično, tako što učestvuje i u izradi Zakona, prodaje našu imovinu (državnu) i slično.

Ako je to taj čovek i ako svoj posao radi tako kako ga optužuju oštećeni ljudi ...onda ne bih volela da me on savetuje za BILO ŠTA.
Otuda blog.
antioksidant antioksidant 08:33 19.04.2011

Re: Izvolite

On je obrisao taj komentar i banovao! To nije udarac ispod pojasa?

није
свако има право на сваки начин да се штити од септичке јаме зване "курир" (коју сте ви и краљ са задовољством проширили и до ове платформе)
овај блог је позив на топлог зеца или ћебовање из мрака
немојте се правити наивном
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 09:42 19.04.2011

Re: Izvolite

antioksidant
On je obrisao taj komentar i banovao! To nije udarac ispod pojasa?нијесвако има право на сваки начин да се штити од септичке јаме зване "курир" (коју сте ви и краљ са задовољством проширили и до ове платформе)овај блог је позив на топлог зеца или ћебовање из мраканемојте се правити наивном

Antioksidante,
zaista nije tačno to što pišete. Ajde, da kažem, bar za mene.
Ne znam koji put pišem ovo: isto bih reagovao da se ne radi od septičkoj jami zvanoj kurir", maogao je da bude NIN, ALO, 24 sata, Pečat, POLITIKA. Isto bih reagovao i da nije bilo teksta u medijima, da je baja samo obrisao regularno pitanje o nekom segmentu njegovog posla, pa onda obrisao pitanje o razlogu brisanja. Apsolutno isto. Ako mi veruješ.
Dakle nema nikakvog širenja platforme, pogotovo ne sa zadovoljstvom, nema ćebovanje iz mraka (?!), nema poziva na toplog zeca, osim ako niste sve ovo previše bukvalno shvatili. Ne mogu da shvatim da se jedan jako loš potez (znam da je po svim pravilima bloga) ne osuđuje jednoglasno. Može da bude najstručniji na svetu, baš me briga.

Baja je bahat & stručan, moral mu nije pod A. Eto, a sad da li je moja reakcija preterana, ili je njegova reakcija bila preterana - tu bi mogli da se razlikujemo. Ali mnogi su se uhvatili toga da Mariopan nije nevinašce (a ja rekao da jeste-čuješ kakav greh!!) i da sam ja neko iz mraka ikoznakostojiizamene i sve tako. Ja da ti kažem iskreno, iznenađen sam. Ako mi veruješ.
gorstak92 gorstak92 11:34 18.04.2011

Pitanje za Sašu Radulovića

Ili ecce-floriana.
Sašin Post je zaključan

Kako se postaje stečajni upravnik i koje su neophodne kvalifikacije?

Čini mi se da je to jako dobro plaćen posao. Saša pominje neke nagrade.

Slažem se sa onim Sašinim komentarom da je to jedan častan i težak posao.
Stečajni upravnik preuzima rukovođenje firmom koja je mrtva već 2 godine (račun je u blokadi usled neplaćanja dugova).
Ljudi misle da je stečajni upravnik ubica, a on je, u stvari, samo grobar firme (a svi znamo da grobar nije nečasno zanimanje, videti pod štrajk stiroporom u guglu).

Ubica je direktor ili stranka koja je namestila direktora na to mesto.

Interesantno bi bilo saznati koji su mehanizmi države da kontrolišu kvalitet rada stečajnog upravnika. Meni se, izdaleka, čini da ima mnogo prostora za zloupotrebe krenuvši od poslovnog prostora

Ovom prilikom bi istakao svoju kandidaturu za stečajnog upravnika neke firmice u krugu dvojke koja ima samo par hiljada kvadrata magacinskog ili bilo kakvog prostora.
I da se razumemo, funkciju ću preuzeti samo u slučaju da je kontrolni mehanizam države formalan odnosno da neće neki inspektori da me pitaju zašto sam tih par tisuća kvadrata u krugu dvojke prodao za par tisuća dinara.
cult cult 11:40 18.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

Kako se postaje stečajni upravnik i koje su neophodne kvalifikacije?


Evo imao si poziv na Radulovićevom blogu.
gorstak92 gorstak92 11:49 18.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

cult
Kako se postaje stečajni upravnik i koje su neophodne kvalifikacije?


Evo imao si poziv na Radulovićevom blogu.

Hvala.

Posebno me rastužio kraj tog Posta:
Ako umete, a ne javite se, nemojte posle da kukate. I ne prihvatam argumentaciju da je unapred sve namešteno. Nije.

Sad ne mogu ni da kukam.

P.S. Jesi li se barem ti javio na konkurs? Ako nisi zašto nisi?

P.P.S. Ima li još neki bloger da se javio? Ako nije zašto nije?
seceranac seceranac 11:58 18.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

gorstak92
cult
Kako se postaje stečajni upravnik i koje su neophodne kvalifikacije?


Evo imao si poziv na Radulovićevom blogu.

Hvala.

Posebno me rastužio kraj tog Posta:
Ako umete, a ne javite se, nemojte posle da kukate. I ne prihvatam argumentaciju da je unapred sve namešteno. Nije.

Sad ne mogu ni da kukam.

P.S. Jesi li se barem ti javio na konkurs? Ako nisi zašto nisi?

P.P.S. Ima li još neki bloger da se javio? Ako nije zašto nije?



kako se o ovoj zemlji dobija i posao cistacice a ne posao na kome moze da se zaradi milion evra?
gorstak92 gorstak92 12:05 18.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

kako se o ovoj zemlji dobija i posao cistacice a ne posao na kome moze da se zaradi milion evra?


Ma šta očekuješ od tog novca? Šta može da se kupi za 7-8 miliona?


P.S. Sad vidim da je objavljen konkurs za Rukovodioca marketinga i prodaje u Nuklearnim objektima Srbije. Idem časkom da apliciram pa ću da se vratim ovde.
I posle neko da mi kaže da na Blogu nema ništa korisno.
cult cult 12:25 18.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

Ako nisi zašto nisi?


because i'm wicked and i'm lazy
gorstak92 gorstak92 12:39 18.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

because i'm wicked and i'm lazy

Wicker Man (izvor Wiki)

Prema ilustraciji rekao bi da si pravi izbor.
Prvo zarobiti sve one ljude u propaloj firmi, a onda pripaliti blagu vatricu.
Naravno, sve u prisustvu poverilaca.
miloradkakmar miloradkakmar 12:49 18.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

seceranac
gorstak92
cult
Kako se postaje stečajni upravnik i koje su neophodne kvalifikacije?


Evo imao si poziv na Radulovićevom blogu.

Hvala.

Posebno me rastužio kraj tog Posta:
Ako umete, a ne javite se, nemojte posle da kukate. I ne prihvatam argumentaciju da je unapred sve namešteno. Nije.

Sad ne mogu ni da kukam.

P.S. Jesi li se barem ti javio na konkurs? Ako nisi zašto nisi?

P.P.S. Ima li još neki bloger da se javio? Ako nije zašto nije?



kako se o ovoj zemlji dobija i posao cistacice a ne posao na kome moze da se zaradi milion evra?


Evo, malopre me jedna čistačica, koja nema posao, pita u koju partiju da se učlani, jer je čula da samo tako može da dobije posao. Nabrojao sam joj pet-šest, nije bila zadovoljna, traži jednu sigurnu.
ecce-florian ecce-florian 15:49 18.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

gorstak92
11:34 18.04.2011 / *novo
Pitanje za Sašu Radulovića
Ili ecce-floriana.
Sašin Post je zaključan

Kako se postaje stečajni upravnik i koje su neophodne kvalifikacije?

Skoro sve ti je Saša odgovorio

Od januara 2010.godine stečajni upravnici se biraju slučajnim izborom.
ili
Stečajni sudija ima pravo i da direktno imenuje stečajnog upravnika ukoliko smatra da je to u interesu stečajne mase (npr. u slučaju kompleksnih predmeta, ili predmeta koji zahtevaju određena iskustva).
odnosno
Međutim, odbor poverilaca ima mogućnost da to promeni i sam izabere stečajnog upravnika i ima poslednju reč u tome.


uslovi

Licenca se izdaje licu koje:

je državljanin Republike Srbije;
ima poslovnu sposobnost;
ima stečeno visoko obrazovanje;
ima tri godine radnog iskustva sa visokom stručnom spremom ili tri godine radnog iskustva na sprovođenju stečajnih postupaka;
ima položen stručni ispit za dobijanje licence;
je dostojno poverenja za obavljanje poslova stečajnog upravnika.

Potrebna dokumenta

diploma o stečenom obrazovanju
potvrda o radnom iskustvu
uverenje o državljanstvu
uverenje o poslovnoj sposobnosti
uverenje o položenom stručnom ispitu
uverenje nadležnog organa da protiv podnosioca zahteva nije pokrenut krivični postupak po službenoj dužnosti
overena pismena izjava data pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću da podnosilac zahteva nije pravnosnažno osuđen, a ako je osuđivan izjava o tome za koja krivična dela je osuđivan -uverenje MUP o neosuđivanosti (videti u detaljnijim objašnjenjima uslova i dokaza)
dokaz o uplati naknade za razmatranje zahteva i izdavanje licence


link

Dostojnost poverenja utvrđuje se u skladu sa kodeksom etike. Dozvolu ne može da dobije onaj protiv koga je po službenoj dužnosti pokrenut krivični postupak, pravnosnažno osuđen za delo kome preti više od pet godina zatvora ili za delo koje ga čini nedostojnim za ovaj posao.
To ti je ovde
E sad oko Agencije za licenciranje stečajnih upravnika bilo je na blogu govora i oko neke štednje kao i iko
mobinga

Evo i odgovor da ne bude.

Možda ukazuje na način komunikacije koji je koliko mi se čini biop predmet komentara na ovom blogu.

Ali ne lezi vraže.

Ovo ti sve važi kada preduzeće nije u državnoj i društvenoj svojini.
Kada jeste, Radovanović ispravno navodi

U slučaju društvenih preduzeća, stečajni upravnik je Agencija za privatizaciju. Povereniku Agencije za privatizaciju u ovom slučaju pripada procenat ukupne nagrade. Obično je to 60%, dok 40% pripada Agenciji.

Pre nekih stotinak komentara dao sam snimak OKO RTS-ada možeš da upoznaš i direktora Agencije za privatizaciju.

To je valjda ono što žulja Ljubišu Ristića pod nikom Šećeranac ( neću da stavim smajl ali ovo bi trebalo da bude fazon)

Tu su stvari mnogo interesantnije ali mislim da bi bilo proptivno disklajmeru pa možda na nekom blogu Saše Radovanovića o Šećerani.

Evo uskoro se očekuje donošenje presude po optužnici iz oktobra 2006. pa kako nije presuđena stvar mogu samo da ti okačim šta se okrivljenima stavlja na teret:

Prema osnovnoj optužnici, optuženi su se bogatili tako što su iz kasa društvenih preduzeća „Rad” i „Ineks intereksport” uzeli astronomske sume novca. U krađi GP „Rad” okrivljeni Sekula Pijevčević, direktor Kreditno-eksportne banke, u oktobru 2004. godine zatražio je, kako navodi tužilaštvo, od suspendovanog sudije Trgovinskog suda Gorana Kljajevića da pripremi teren za mahinacije. On, navodi se dalje, daje zadatak Delinki Đurđević, sudiji Trgovinskog suda, da za stečajnog upravnika „Rada” imenuje optuženog Miljka Živojinovića, sina poznatog glumca Bate Živojinovića sa namerom da se unovči imovina ovog giganta prodajom poslovnih prostora i lokacija. Đurđevićeva je raspisala oglas za privatizaciju i prodaju objekata „Rada” koji je sastavio Radisav Jocović, inače ujak Gorana Kljajevića. On je podstrekavao Miljka Živojinovića da proda poslovni prostor tog preduzeća, zgradu u Kosovskoj ulici, kao i pogone i opremu u Novom Beogradu, po višestruko nižim cenama od tržišne. Poslovni prostor i pogone DP „Rad” Jocović je sa grupom saradnika koji su sačinjavali konzorcijum kupio za 37 miliona dinara, iako je procenjena vrednost bila čak 500 miliona dinara.

U istrazi, Živojinović je rekao da je pod uticajem Kljajevića, Pijevčevića i Jocovića nezakonito prodao deo imovine „Rada”. Ispričao je da mu je Pijevčević obećao garsonjeru i deo provizije za ubrzavanje gradnje na gradilištima gde je firma „Energokontakt”, vlasništvo Pijevčevića, radila zajedno sa „Radom”.

Miljko Živojinović je već četiri godine u bekstvu i za njim je raspisana međunarodna poternica jer se nije odazivao pozivima suda. Kako je izjavio njegov otac, glumac Velimir Bata Živojinović, on živi u Parizu sa porodicom i ima francusko državljanstvo.


Normalno oni još nisu oglašeni krivim i pravnosnažno osuđeni, ovo je samo deo teksta izpolitikeod 8.04.2011.

Tu ima i jedan iskaz svedoka. Bez namere ulaženja u istinitost navedenog samo citiram

Nikačević: Pijevčević je postavljao stečajne upravnike

Aleksandar Nikačević, član SPS-a izjavio je juče na suđenju takozvanoj stečajnoj mafiji da se jedan od optuženih, Sekula Pijevčević, direktor KEB-a, tokom 2002. godine hvalio svojim vezama u pravosuđu i policiji, kao i mogućnostima da na taj način preporuči stečajne upravnike.

Nikačević, koji je na početku svedočenja rekao da nije visoki funkcioner SPS-a i da svedoči svojom voljom, izjavio je da je Pijevčević bio uticajan zahvaljujući prijateljstvu sa Čedomirom Jovanovićem, tadašnjim funkcionerom DS-a. Prema njegovim rečima, Pijevčević je, preko Jovanovića, uticao na postavljenje Gorana Kljajevića na mesto predsednika Trgovinskog suda.

„Pijevčević je poklonio džip Čedomiru Jovanoviću. Vladimir Zagrađanin, u to vreme direktor SPS-a tražio mu je da pokloni džip i za stranku. Pijevčević je rekao da dobro sarađuje sa Jovanovićem. Ponudio je umesto džipa nešto drugo, ali SPS-u nisu bile potrebne nezakonite presude”, rekao je Nikačević.

D. Čarnić

objavljeno: 08.04.2011.


Ima i o onome što je zapalo za zub AO pa stalno c-kće ali da skratim

Interesantno je da je krug lica dosta širok od predsednika sudova, advokata, političara , privrednika pa do stečajnih upravnika.

Imam i ja razna pitanja , pa da postavim, možda neko i odgovori

1. Uloga države u stečaju Intermosta ( dela francuske grupe Vinči)
dug države cca 1.000.000.000 dinara
2. Zašto kancelarija SR radi a da SR nema zarade-dobiti

Preliminarna nagrada i naknada stvarnih troškova moje kancelarije u prošloj godini iznose oko 4 miliona dinara.

Od tog iznosa, na plate za 10 zaposlenih je otišlo oko 3.1 miliona dinara (od tog iznosa porezi i doprinosi iznose oko 1 milion dinara),

4-3,1=0,9
dok su ostali troškovi kancelarije iznosili oko 900.000 dinara, odnosno oko 75.000 dinara mesečno.

0,9-0,9=0


Čime se još SR u tom slučaju bavi

Moja neto zarada prošle godine iznosi oko 900.000 dinara. Većina je investirana nazad u kancelariju zbog konstantnog problema likvidnosti.
mariopan mariopan 16:36 18.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

ecce-florian

Nema nikoga da ti odgovori?
Ćuti i ne talasaj?

Mene isto zanima način kako se dodeljuju slučajevi stečaja iako je Saša sasvim lepo objasnio i sve je ok...i dalje mi nije jasno ...jer u Kraljevu jedan isti licencirani stečajni upravnik vodi čak 36 slučajeva ( isto pisao kurir pa da zanemarimo? Zove se Petar Vulović. )...... mora da je to neki jako sposoban čovek ? Tako ih je dobio?
To nađoh negde na netu . Nevezano za S.R.
buba_truba buba_truba 17:14 18.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

ecce-florian
Imam i ja razna pitanja...
Zašto kancelarija SR radi a da SR nema zarade-dobiti

Nije rekao baš da nema zarade, nego je opisao kako se ta zarada realizuje (otežano, odloženo):
Saša Radulović
Zašto radim ovaj posao? Kao prvo, posao je izuzetno interesantan i izazovan. Pored toga, jako mnogo sam naučio o funkcionisanju i našeg privrednog i sudskog sistema i rada gotovo svih državnih institucija. Iznutra. Kao neko ko je celu dotadašnju karijeru proveo u inostranstvu, ovo iskustvo je od velike vrednosti i upravo to sam i želeo. Kao treće, ovo je jedan od najbolje plaćenih poslova u Srbiji. Doduše ne do sada, i tek na kraju postupaka kao što i treba. Problem je da se postupci teško završavaju, tako da je likvidnost konstantan problem svih kancelarija stečajnih upravnika. Novca nema, postupci moraju da se vode, ne može bez ljudi, a ljudi neće da rade bez novca. (bold by buba_truba)


I da predupredim vrcava pitanja, nisam ničija strina samo sam uvek bila štreberka i pazila na času.
ecce-florian ecce-florian 18:13 18.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

buba_truba
17:14 18.04.2011
Re: Pitanje za Sašu Radulovića
ecce-florian
Imam i ja razna pitanja...
Zašto kancelarija SR radi a da SR nema zarade-dobiti

Nije rekao baš da nema zarade, nego je opisao kako se ta zarada realizuje (otežano, odloženo):

Pazi pa i ja sam citirao deo bloga SR, samo sam kad mi se učinilo da posluje bez dobiti to iskazao i u ciframa.
Nači, SR je rekao za poslovanje njegove kancelarije u 2010
Preliminarna nagrada i naknada stvarnih troškova moje kancelarije u prošloj godini iznose oko 4 miliona dinara.

To bi ti bila prihodovna strana ( nagrada i naknada) svega 4,0 miliona.
Pamtim 4 oprihodovano.

Idemo dalje,rashodovna
Od tog iznosa, na plate za 10 zaposlenih je otišlo oko 3.1 miliona dinara

Nači 4,0 - 3,1 = 0,9 milijona.Jel' tako? Jel pratiš?
Ostalo bi daklem 0,9 miliona što je jednako 900.000 jel' tako za zaradu, al ' tu još uvek nisu pokriveni i ostali troškovi sem zarada zaposlenih bruto ( sa doprinosima)

dok su ostali troškovi kancelarije iznosili oko 900.000 dinara

Elem ode onih 0,9 odnosno 900.000 što je ostalo na troškove

0,9-0,9= 0 ili ti 900.000 - 900.000=0

Nači SR nema zarade u kancelariji za 2010.

Međutim

Moja neto zarada prošle godine iznosi oko 900.000 dinara.

Zato pitam, od kancelarije zarade nema, ali zarade ipak ima, pa pitam samo od kojih poslova, ništa lično.

To sve integralno izgleda vako
Poglavlje dva
O mojoj kancelariji
pasus 5.

Preliminarna nagrada i naknada stvarnih troškova moje kancelarije u prošloj godini iznose oko 4 miliona dinara. Od tog iznosa, na plate za 10 zaposlenih je otišlo oko 3.1 miliona dinara (od tog iznosa porezi i doprinosi iznose oko 1 milion dinara), dok su ostali troškovi kancelarije iznosili oko 900.000 dinara, odnosno oko 75.000 dinara mesečno. Prosečne plate su manje od republičkog proseka. Tek kada se završi neki stečaj, dele se bonusi, obično na kraju godine na osnovu rezultata cele godine. Moja neto zarada prošle godine iznosi oko 900.000 dinara. Većina je investirana nazad u kancelariju zbog konstantnog problema likvidnosti.


i nalazi se ovde

Fali 900.000 kako god da okreneš

Imam razumevanje, izgubi se čovek u tolikim ciframa, a i obućar uvek ide u pocepanim cipelama.

Međutim, izvini, ali uz svo uvažavanje , tvoj odgovor me nije zadovoljio.
Goran Vučković Goran Vučković 18:26 18.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

Fali 900.000 kako god da okreneš

Možda je to deo cifre od 3.1 miliona (tj. sebe računa u zaposlene, a kao vlasnik firme ima dobit 0).
ecce-florian ecce-florian 19:44 18.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

Misiš?
Ajd da probamo.
Da uzmemo da je godišnja bruto zarada SR 900.000

3,1 - 0,9= 2,2 miliona.

Preostali iznos delimo na 10-1 zaposlenih=9, dakle na 9 jednakih delova

2,2 :9=244.444,44 dinara godišnja bruto zarada po zaposlenom

Mesečno je to onda 244.444,44:12=20.370,37 dinara bruto zarade

Jako grubo to je 15.000 dinara neto zarade

SR kaže

Prosečne plate su manje od republičkog proseka.


Ovo važi i u slučaju da su sva desetorica samo zaposleni a ne i vlasnik.
3,1:10 radnika=310.000 bruto zarade godišnje :12=25.833,33 bruto zarade mesečno a to je grubo 18.000 mesečno neto

Republički prosek je bio oko 35.000

Medjutim prosek u Opštini Stari Grad u Beogradu gde je ako se ne varam sedište je u decembru 2010 bio 57.263 a u Novom Beogradu za 1.500 veći

Kvalifikaciona struktura da stvar bude gora je

U mojoj kancelariji na stečajevima radi 10 ljudi: diplomirani menadžer, tri diplomirana ekonomista, diplomirani pravnik, apsolvent na urbanizmu, softverski inženjeri, referent za kadrovska pitanja, menadžer kancelarije. U poslednjih godinu dana rade isključivo na vođenju stečajnih postupaka.


Elem svi ovi visokoškolsko obrazovani stručnjaci su radili u kancelariji za neto zaradu u 2010 od 15.000 do 18.000 dinara mesečno(130 do 155 funti)

Za poreske obveznike koji obavljaju poslove za koje je propisan VII stepen stručne spreme poreska uprava utvrđuje minimalnu osnovicu zarade na koju se obračunavaju doprinosi, a koja je za 2010 bila barem dvostruko viša od osnovice na koju je poslodavac uplaćivao doprinose zaposlenima u ovoj kancelariji. Ovo je moguće jer za radnike zaposlene u kancelariji ne mora da se prijavi stepen stručne spreme odnosno mogu da rade i sa osnovnom školom.

Eto vidiš kako tvoje pitanje može da poprimi negativne konotacije.
Goran Vučković Goran Vučković 20:03 18.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

Eto vidiš kako tvoje pitanje može da poprimi negativne konotacije.

Ne razumem baš šta su negativne konotacije pitanja - ali da li je možda neko od ovih 10 radio samo deo radnog vremena, ili honorarno?
NNN NNN 20:15 18.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

Jao, bre, Cvetko... lepo čovek tamo sve objasnio i ti tu sad ubacuješ neku matematiku!?

Dvaput ništa je ništa!
ecce-florian ecce-florian 20:36 18.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

Goran Vučković
Eto vidiš kako tvoje pitanje može da poprimi negativne konotacije.

Ne razumem baš šta su negativne konotacije pitanja - ali da li je možda neko od ovih 10 radio samo deo radnog vremena, ili honorarno?


A da svi oni nisu volonteri?
Iz Amerike?




Ko je rekao konotacije?

Look whats happening out in the streets
Got a revolution got to revolution
.......
This generation got no destination to hold
Pick up the cry
Goran Vučković Goran Vučković 20:40 18.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

A da svi oni nisu volonteri?
Iz Amerike?

Ne verujem - kao što ni ne verujem da bi Saša tek tako izmislio te podatke da zabavlja blog b92 - pa razmišljam kako se mogu interpretirati smisleno.
gorstak92 gorstak92 20:49 18.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

EF
da za stečajnog upravnika „Rada” imenuje optuženog Miljka Živojinovića, sina poznatog glumca Bate Živojinovića sa namerom da se unovči imovina ovog giganta prodajom poslovnih prostora i lokacija.


Auuuu...
Walterovog sina?!?!?!!!

Pa da li su oni normalni?
Vratiće se Walter jebaće im mater...

Uzgred, hvala na uloženom trudu u cilju mog skontavanja fje stečajnog upravnika.
Sve sam više uveren da bi mogao da apliciram za tako neku likvidaciju firmice u krugu dvojke.
Čekam samo odgovor od Nuklearnih Objekata Srbije, a ako oni ne shvate moje kapacitete onda Trgovinski sudu eve me.
A mogli bi i kao NVO BUBE92 da podnesemo zahtev pa da kao tim tj. kancelarija ,,likvidiramo" po užem i širem centru grada.
Sazovi odbor pa mi javi ko se buni.
gorstak92 gorstak92 21:03 18.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

GV
ali da li je možda neko od ovih 10 radio samo deo radnog vremena, ili honorarno?

Onaj apsolvent urbanizma je garantovano zaposlen preko studentske zadruge
Tu se gubi sva zarada kancelarije SR!
To je tzv. dvojno knjigovodstvo sa belim i crnim knjigama
Ovo sa objavljivanjem finansijskog izveštaja na blogu je skroz sasvim najnovija tehnologija vođenja knjiga.
I onda te u APR-u svrstaju u ,,malo pravno lice" = mali porezić
mariopan mariopan 21:44 18.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

gorstak92
GV
ali da li je možda neko od ovih 10 radio samo deo radnog vremena, ili honorarno?

Onaj apsolvent urbanizma je garantovano zaposlen preko studentske zadruge
Tu se gubi sva zarada kancelarije SR!
To je tzv. dvojno knjigovodstvo sa belim i crnim knjigama
Ovo sa objavljivanjem finansijskog izveštaja na blogu je skroz sasvim najnovija tehnologija vođenja knjiga.
I onda te u APR-u svrstaju u ,,malo pravno lice" = mali porezić

Breee blogeriiii
buba_truba buba_truba 21:59 18.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

ecce-florian
Međutim, izvini, ali uz svo uvažavanje , tvoj odgovor me nije zadovoljio.

E jebiga, a 'tela sam baš!

Aj sad ozbiljno, uz ogradu da mi matematika nikad ne beše jača strana (priznajem, volela književnost i biologiju), pa ja to nisam tako kao ti turala u formule, onoliko koliko sam čitajući ukapirala, meni je delovalo da je sve tu:

Preliminarna nagrada i naknada stvarnih troškova moje kancelarije u prošloj godini iznose oko miliona dinara. Od tog iznosa, na plate za 10 zaposlenih je otišlo oko 3.1 miliona dinara (od tog iznosa porezi i doprinosi iznose oko 1 milion dinara), dok su ostali troškovi kancelarije iznosili oko 900.000 dinara, odnosno oko 75.000 dinara mesečno. Prosečne plate su manje od republičkog proseka. Tek kada se završi neki stečaj, dele se bonusi, obično na kraju godine na osnovu rezultata cele godine. Moja neto zarada prošle godine iznosi oko 900.000 dinara. Većina je investirana nazad u kancelariju zbog konstantnog problema likvidnosti.

Elem, na plate zaposlenih je otišlo oko 3.1 milion dinara (od celog tog iznosa porezi i doprinosi iznose oko 1 milion dinara), znači poreze i doprinose nije izdvojeno računao - oni su u tih 3.1 milion dinara. Ostaje oko 900.000 i koliko sam ja razumela to je njegova neto zarada koju pominje.

E sad, mogao je da je potroši na skijanje u Tri doline, na letovanje na Puketu... a on je rešio da ih uloži "nazad u kancelariju zbog konstantnog problema likvidnosti". Možda misli da se vredi odricati i biti na pozitivnoj nuli, a sve zarad tih nagrada koje se dele kad se sve završi, a i budućeg posla (u Srbiji ga bar u toj feli ima, nažalost).

Nisam računala za koliko u tom slučaju rade zaposleni u njegovoj kancelariji, a i kad bih izračunala ne bi mi to bio argument za nevericu. Otkud mogu da znam iz koje su oni priče, šta ih motiviše... možda tek počinju, tek završili te svoje fakultete, možda u toj kancelariji samo vide odskočnu dasku za dalje... nadaju se dobroj lovi po okončanju svih tih postupaka. Kao uostalom što je Saša i rekao: "Tek kada se završi neki stečaj, dele se bonusi, obično na kraju godine na osnovu rezultata cele godine."

Eto, tako sam ja razumela ovu njegovu priču.

Da zaključim, blogove Saše Radulovića pročitam ali se ne udubljujem u njih preterano zato što nisam sigurna da baš mogu da razumem sve bez dodatnog napora a nemam vremena za to (iskreno, ni interesovanja... živim na selu i u sred sam sejanja luka, sadnje cveća, orezivanja i prskanja voćki). Koliko uspevam da shvatim, dopada mi se kako bi on rešavao stvari - možda jeste radikalno, ali mislim da je krajnje vreme da se u Srbiji stvari dovedu tamo gde bi trebalo (kako se meni čini), koliko god bolelo (a mora da boli posle toliko javaša i zapuštenosti). Zato mi je i privuklo pažnju ono "predlog za "likvidaciju", pa sam se udubila više nego obično.
gorstak92 gorstak92 22:26 18.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

BT
Elem, na plate zaposlenih je otišlo oko 3.1 milion dinara (od celog tog iznosa porezi i doprinosi iznose oko 1 milion dinara), znači poreze i doprinose nije izdvojeno računao - oni su u tih 3.1 milion dinara. Ostaje oko 900.000 i koliko sam ja razumela to je njegova neto zarada koju pominje.


EF
Ovo važi i u slučaju da su sva desetorica samo zaposleni a ne i vlasnik.
3,1:10 radnika=310.000 bruto zarade godišnje :12=25.833,33 bruto zarade mesečno a to je grubo 18.000 mesečno neto

Mnogo je kume.
Tačno je 15.196,08 RSD

BT
Koliko uspevam da shvatim, dopada mi se kako bi on rešavao stvari - možda jeste radikalno ali mislim da je krajnje vreme da se u Srbiji stvari dovedu tamo gde bi trebalo (kako se meni čini), koliko god bolelo (a mora da boli posle toliko javaša i zapuštenosti)


Radikalno ili ne mene već boli pomisao da arbajtujem u Kancelariji Stečajnog upravnika.
Nimalo mi se ne dopada to.
Da imam neku zemlju pa da tamo uzgajam nojeve ili šta već možda bi mi bilo taman tih 150EUR za vodu, struju, gorivo, biblioteku...
Možda su zaposleni u Kancelariji sezonci!
Ono - leti ne radimo jer mora njiva da se izore, a zimi između dva cepanja drva za ogrev skoknemo do kancelarije i odradimo neku likvidacijicu.

A možda je greška do mene?
Pametni ljudi kao ja, koji pričaju glasno u restoranima, vide ovo kao namernu dvosmislenost...

Na 0:43 ima: Ecce home, ergo jelen Pametnome dosta
mariopan mariopan 22:30 18.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

buba_truba

Sve što navodiš stoji kao moguće i vrlo verovatno.
I ja sa najboljom voljom prilazim problemu da bih ga razumela.
Boljem razumevanju ne doprinosi banovanje...bar tako mislim.

Kako na tebe deluje zahtev da mu verujemo na reč? Časna reč nisam, ja?
Ujedno zatvoren blog za komentarisanje i postavljanje pitanja? Banovanje svakoga ko postavi "nezgodno pitanje" ?
ecce-florian ecce-florian 23:08 18.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

Preliminarna nagrada i naknada stvarnih troškova moje kancelarije u prošloj godini iznose oko miliona dinara. Od tog iznosa, na plate za 10 zaposlenih je otišlo oko 3.1 miliona dinara (od tog iznosa porezi i doprinosi iznose oko 1 milion dinara), dok su ostali troškovi kancelarije iznosili oko 900.000 dinara, odnosno oko 75.000 dinara mesečno. Prosečne plate su manje od republičkog proseka. Tek kada se završi neki stečaj, dele se bonusi, obično na kraju godine na osnovu rezultata cele godine. Moja neto zarada prošle godine iznosi oko 900.000 dinara. Većina je investirana nazad u kancelariju zbog konstantnog problema likvidnosti.


Ovo je već problematično.
Fali ti broj 4 ispred miliona
Prelazimo na obezbeđenje dokaza



Ja sam odavde copy-pastevao i tu i dalje iza reči
"....moje kancelarije u prošloj godini iznose oko "
stoji broj 4 kao i na snimku stranice bloga.
Kod tebe je nema.

Ostali deo izlaganja ne zahteva toliku složenost razmatranja.
Uobičajeno je da se radnici prijavljuju na minimalac. Problem je ako se isplaćuje razlika.
U pizzerijama je lako, novčana sredstva za razliku se pribave neizdavanjem fiskalnih računa za piće i klopu.

A ovi bonusi" ulaze u zarade i na njih se plaćaju doprinosi i porezi pa sam podrazumevao da su uključeni.

cult cult 23:21 18.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

a nemam vremena za to (iskreno, ni interesovanja... živim na selu i u sred sam sejanja luka, sadnje cveća, orezivanja i prskanja voćki). Koliko uspevam da shvatim, dopada mi se kako bi on rešavao stvari - možda jeste radikalno, ali mislim da je krajnje vreme da se u Srbiji stvari dovedu tamo gde bi trebalo (kako se meni čini), koliko god bolelo (a mora da boli posle toliko javaša i zapuštenosti).


Ovo je mnogo lepo.
NNN NNN 00:23 19.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

buba_truba
Srećan ti rođendan
seceranac seceranac 09:07 19.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

ecce-florian



evo i dava ljubisa kaze neku

kada je taj radulovic dosao u seceranu, seceranski biznis je cvetao u srbiji ali je doticni uradio sve kako secerana ne bi otpocela proizvodnju vec kako bi ta velika i skupocena zemlja na adi otisla na dobos. Rasterao je ljude koji su mogli da vrate seceranu u zivo i u firmi zavo diktaturu - kao da je on vlasnik (kao veliki lokalni kapitalista - vlasnik svega u canadskoj pripizdini iz koje je dosao). Onda je raspisivao tendere za prodaju koje je sam sabotirao velikim pocetnim cenama kako se niko ne bi pojavi i kako bi on nakon nekoliko propalih pokusaja dobio pravo da se pogadja za cenu sa nasom elitom u vidu miska i beka.

Inace Radulovici su cuveni u seceranskom biznisu - njegov imanjak (mozda i alias) Aleksandar Radulovic je prodao za sicu!

Nije da ga ja ne volim vec je brate mnogo los - unistava ono sto su generacije stvarale i jos uzima nagrade za unistavanje
tyson tyson 09:40 19.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

Nije da ga ja ne volim vec je brate mnogo los - unistava ono sto su generacije stvarale i jos uzima nagrade za unistavanje

Generacije su radile za pare, platu. Mani te socrealističke floskule.

Nego, mene zanima, kad je bilo toliko toga vrednoga što su "generacije stvarale" otkud firma u stečaju?



ecce-florian ecce-florian 10:11 19.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

Nije samo za Sašu Radulovića , evo predistorije

Izveštaj Saveta za borbu protiv korupcije
15.04.2005.

odlomak citat

Prva srpska fabrika šećera “Dimitrije Tucović 1898” – Beograd, danas je društveno preduzeće sa 105 godina tradicije u proizvodnji šećera. Novoizgrađeni pogon u Padinskoj Skeli može dostići 10.000 tona dnevne prerade šećerne repe (granični kapacitet u zemljama EU). Teritorijalno je u zoni beogradskog tržišta, jedan je od kapitalno najintenzivnijih privrednih subjekata u Beogradu i značajan generator razvoja velikog broja privrednih grana. U uslovima korišćenja punog kapaciteta omogućava u repro lancu uposlenost oko 30.000 radnika. Fabrika ne radi od 1998. godine, pa je 2002. godine zbog nedostatka obrtnog kapitala raspisan javni konkurs za zakup fabrike, na kojem je kao najpovoljniji ponuđač izabran S.F.I.R. U pregovorima sa ovom firmom, dogovoreno je ulaganje od oko 36,5 miliona DM za oživljavanje proizvodnje i vraćanje dugova, ali je ino partner tražio određene garancije Ministarstva za privredu i privatizaciju i pravo preče kupovine u postupku privatizacije. Na predlog Ministarstva za privredu i privatizaciju odustalo se od ove poslovne saradnje, a Agencija za privatizaciju je u septembru 2002. godine donela odluku o pokretanju postupka restrukturiranja šećerane. U dokumentu Status projekata u nadležnosti Centra za restrukturiranje, koji je februara 2005. godine dostavila Savetu za borbu protiv korupcije, Agencija navodi da je za beogradsku šećeranu izrađen «koncept restrukturiranja i privatizacije, na koji su Ministarstvo poljoprivrede i vodoprivrede i nadležni organi Grada Beograda dali pozitivno mišljenje». Koncept restrukturiranja i privatizacije je uopšten, neobavezujući dokument, pravi početak, ali samo početak privatizacije preduzeća metodom restrukturiranja je angažovanje pravnog i finansijskog konsultanta odgovornog za izradu programa restrukturiranja. Tek početkom 2005. godine Agencija za privatizaciju je angažovala savetnika na restrukturiranju šećerane «Dimitrije Tucović 1898». U Izveštaju o privatizaciji fabrika šećera u Srbiji iz februara 2004. godine, Agencija navodi: «Implementacija Socijalnog programa očekuje se tokom prvog kvartala 2004. godine». Implementacija Socijalnog programa još uvek nije počela.


..........

* * *

Dosadašnji tok privatizacije srpske industrije šećera otvara nekoliko vrlo ozbiljnih pitanja na koja Vlada Srbije mora da odgovori ukoliko namerava da spreči propadanje ove i dalje vrlo potentne privredne grane:


.....

2. Zbog čega je Ministarstvo za privredu i privatizaciju septembra 2002. godine onemogućilo saradnju beogradske šećerane sa strateškim partnerom, i otvorilo postupak restrukturiranja nad ovom šećeranom, koji je još uvek u početnoj fazi;


.........

Smatramo da Vlada nije razmotrila sve aspekte šećerne afere, pre svega posledice nekontrolisanog uvoza i izvoza šećera po privatizaciju šećerana, od koje su odustali najveći svetski proizvođači šećera, čime je prouzrokovano propadanje najvećih srpskih šećerana, beogradske, zrenjaninske i kovinske. Predlažemo da Vlada zatraži od Agencije za privatizaciju kompletan izveštaj o privatizaciji industrije šećera u Srbiji, posebno o izvršenju ugovornih obaveza kupaca u pogledu investicionog ulaganja i socijalnog programa, kao i o razlozima zbog kojih najveće srpske šećerane ni do dan danas nisu privatizovane. Predlažemo i da Agencija za privatizaciju Vladi dostavi i detaljan plan privatizacije ostalih šećerana u Srbiji.

Savet za borbu protiv korupcije

ANEX I

U Agenciji za privatizaciju objašnjavaju da je tražnja za nekretninama pala sa krizom. Kapital firmi u stečaju ostaje zarobljen u kvadratima.


- Mnoga preduzeća imaju objekte na atraktivnim lokacijama, ali je sada kriza i izrazito je pala tražnja za nekretninama - objašnjavaju u Agenciji za privatizaciju. - Ne možemo da predvidimo kada ćemo moći da ih prodamo. Verovatno kada prođe kriza. Pravilo stečajnog postupka je da je cena svaki put niža, ali ne može da se spusti na manje od 50 odsto procenjene vrednosti. Od tog novca se namiruju poverioci.
Da dobre lokacije više ne donose novac dokazao je i slučaj Prve srpske fabrike šećera “Dimitrije Tucović”. Početkom godine Centar za stečaj je četvrti put pokušao da “udomi” prilično atraktivan plac preko puta Ade ciganlije. U ponudi je bio i kompleks u Padinskoj Skeli. Cenu od 11,8 milijardi dinara, međutim, niko nije bio spreman da plati.

Večernje Novosti 27.06.2010.
buba_truba buba_truba 11:34 19.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

mariopan
buba_truba
Kako na tebe deluje zahtev da mu verujemo na reč? Časna reč nisam, ja?
Ujedno zatvoren blog za komentarisanje i postavljanje pitanja? Banovanje svakoga ko postavi "nezgodno pitanje" ?

Taj "zahtev" na mene deluje kao i svi takvi "zahtevi" - "zahtevač" rekao šta je imao, a ja biram dal ću da mu verujem. Prosto.

Tamo (na zatvorenom blogu) je pokušao da objasni zašto ne želi da debatuje na tu temu:
Demantovati nešto nekome ko je namerio da vas uništi nema mnogo smisla. Mojim advokatima je trebalo nekoliko dana da pripreme tužbu. Podnešena je u ovaj petak. Nema člana Zakona o javnom informisanju koji nije prekršen. Preporučili su mi i da do podnošenja tužbe uopšte ne odgovaram. To mi je i bilo najteže.
...
Advokatski tim koji ima iskustva sa ovakvim blatom mi je preporučio da ne ulazim u polemiku. O svakom od njih mogao bih napisati po jedan duži tekst. Pisati o prirodi konflikta stečajne uprave sa njima i njihovim interesima koji su suportni interesima stečajne mase bi mi konzumiralo život. Sigurno bi bilo zabavno za dokone i prepametne koji nisu preterano vezani činjenicama kada izriču svoje sudove. Mesto za te stvari je sud i institucije sistema. I svi i jesu tamo u predmetima koje vodim.

Eto, čovek rekao, nama ostaje da biramo dal da mu verujemo na reč. Ja mu verujem.

A o banovanju, tjah! Pa nije on nikakav redak zver na ovom blogu. Mene je jedna blogerka banovala kad sam tek počela da ostavljam komentare, lepo sam je pitala u vezi teme... ona - paf! Obrisala komentar, mene banovala (objasnio mi na pp Supermod da je to to - pravo autora). A baš ta gospoja po blogovima deli lekcije o "finoći i toleranciji", evo i ovde na ovom blogu. I šta sad? Pitala sam je jednom na nekom blogu o tome, odgovorila mi je da se ne pravim lud jer zna ona ko sam ja, onaj koji je proganja sa nekoliko nikova. Ja se zahvalila na komplimentu i ukazanoj mi časti, i kraj priče. Hoću da kažem ima nas raznih: tolerantnih, manje tolerantnih, netolerantnih, sujetnih, sa kratkim fitiljem, bez fitilja... svakojakih. Novost? Ma daaaj!
buba_truba buba_truba 11:38 19.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

ecce-florian
Ovo je već problematično.
Fali ti broj 4 ispred miliona
...
stoji broj 4 kao i na snimku stranice bloga.
Kod tebe je nema.

Verovatno u ovim trenucima razlika leže na moj račun, a ja ni svesna nisam.
buba_truba buba_truba 11:42 19.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

seceranac
ecce-florian



evo i dava ljubisa kaze neku

kada je taj radulovic dosao u seceranu, seceranski biznis je cvetao u srbiji

E neka si nam rekao, ljubisa! Došao stečajni upravnik u fabriku u kojoj biznis cveta... mada, u Srbiji smo, sve može. Samo onda nije kriv stečajni upravnik, koji god da je.

Edit: Sad videh da je već bilo...
tyson
Nego, mene zanima, kad je bilo toliko toga vrednoga što su "generacije stvarale" otkud firma u stečaju?
buba_truba buba_truba 11:48 19.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

NNN
buba_truba
Srećan ti rođendan

hvala ti. Odo sad malo da riljam, pa da slavim. Evo piće i za tebe
fantomatsicna fantomatsicna 11:49 19.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

Evo i od mene da se ne mucite posto su svi uslovi ispunjeni
(a radilo se samo o banu) upocetku ..

ma ne ne taj Lynch


seceranac seceranac 12:32 20.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

tyson
Nije da ga ja ne volim vec je brate mnogo los - unistava ono sto su generacije stvarale i jos uzima nagrade za unistavanje

Generacije su radile za pare, platu. Mani te socrealističke floskule.

Nego, mene zanima, kad je bilo toliko toga vrednoga što su "generacije stvarale" otkud firma u stečaju?


mlad si ti izgleda pa ne znas kako su firme radile pre 90-tih

godinama su radnici profit firme umesto u svoje plate i bonuse investirali u razvoj kapaciteta firme
al ne vredi tebi to govoriti, ti verovatno mislis da pre dolaska kapitalizma ranih 90-tih profita nije ni bilo u nasim firmama

Nego, mene zanima, kad je bilo toliko toga vrednoga što su "generacije stvarale" otkud firma u stečaju?


Firma je otisla u stecaj zato sto je prethodno rukovodstvo pokralo obrtni kapital, u firmi je ostao sav ostali kapital i potrazivanja od raznih poverioca. Kapital firme je ogroman a proizvodnja se mogla pokrenuti uz mali kredit, medjutim nije kako bi se zemlja prodala tj podelila tajkunima
gorstak92 gorstak92 16:51 20.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

ecce florian
Ostali deo izlaganja ne zahteva toliku složenost razmatranja.

Nikad ne potcenjuj razmatrača!

Sve je ovde složeno da složenije ne može biti.

a) Odnos SR vs mariopan. Šta reći? Ona njega ne voli, a on joj uzvraća ljubav

b) Naslov ovog Posta. Reč likvidacija koja se često koristi u profesiji SR je protumačena (od strane posmatrača) kao u kaubojskim filmovima. Videti ilustracije pod Linč.

c) Međusobni odnosi blogera. Angie, cult, AD ... vs mariopan ili KM. Prosto sve vrca od ljubavi i sreće. Verovatno da je zbog proleća.

d) Zalaganje za principe kojih se, naravno, zalagači ne drže. Videti pod freehand vs krkiša & freehand vs Drago Kovačević, a onda pročitati principe.
Isto tako pročitati principe ostalih zalagača i izvesti logičan zaključak. Znam da logika ima veze sa matematikom, ali šta da radim.

e) Pera Ložač komentari. Da, da ti. Tebi se obraćam.

f) Nerviranje mene od strane tebe sa onim čaršafima od komentara. Znam da to radiš namerno! Nerviram se još više jer moram da uzvratim sa još ogromantnijim ćaršafom čisto da bi te iznervirao sa dužinom čaršafa.

g) Profesija kojom se bavi SR. On je, što reče AO, patolog srpske privrede. Ne može patolog biti kriv za ubistvo kad je leš mrtav već dve godine pre nego što je donet na sto za seciranje. Smrad truleži preduzeća crkotine je toliko jak da iznervira svakog ko pogleda u tom pravcu. I onda taj svoj bes usmerava na SR jer ga vidi tu kod leša. A SR je samo iskoristio priliku da zaradi neku kintu. Ni za to nije on kriv. Treba velika volja pa da se iskontroliše bes i shvati da neko mora da se bavi i takvim poslom. Takav je sistem.

h) Citiranje Kurira?!? Siguran sam da je KM okačio ovakav Post dobro znajući kakve reakcije će da proizvede. Stvarno, ko je rekao konotacije?
Pa je još sve posolio Kurirom. Je li ono Strongman piše za Kurir ili se prešaltovao na KCM ili kako već zove onaj list o ženama za muškarce?
Nebitno.
(moram da ubacim to nebitno kad već nema Kraljice Bloga)


I da završim.

Ništa ovde nije jednostavno.

freehand freehand 21:58 20.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

NNN
Jao, bre, Cvetko... lepo čovek tamo sve objasnio i ti tu sad ubacuješ neku matematiku!?

Dvaput ništa je ništa!

Ne tako.
Ništa je ništa, al dvaput je dvaput!
mariopan mariopan 08:30 21.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića


b) Naslov ovog Posta. Reč likvidacija koja se često koristi u profesiji SR je protumačena (od strane posmatrača) kao u kaubojskim filmovima. Videti ilustracije pod Linč.

Reč "likvidacija" u naslovu je pogrešno protumačena
To je bila parodija , tako se zove poslednji Sašin blog..možda je šala neuspela ali niko nikoga nije hteo da "likvidira".
Radi se o nerazumevanju te šale a ne o likvidaciji..
mariopan mariopan 08:55 21.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića


a) Odnos SR vs mariopan. Šta reći? Ona njega ne voli, a on joj uzvraća ljubav

Hmm, volim ne volim...to mogu da ostavim po strani za svaku drugu raspravu koja ne utiče na moj život.

Ako neko ima moć da na moj život utiče tako negativno da mi iz već praznog džepa izbija i poslednju paru i to brani nakim razlozima koji su čista matematika bez ikakve veze sa realnim životom...imam svako pravo da se usprotivim, da se branim, makar i čaršavima od komentara...kad već nemam čim drugim.

Da mu se matematika slaže - ne spori niko.
Da SADA nije trenutak da nam se i te pare uzimaju (porez na imovinu) - NIJE.
To će se već posle praznika pokazati da li sam bila u pravu jer nam se povećan porez na imovinu već tada naplaćuje.

A otom potom...hajde da vidimo kako će to zaista u praksi da izgleda?
Ali ja mislim da blog zapravo za to i služi?
Da on obrazloži svoj predlog a mi da kažemo šta mislimo o tome?
Ili da nas ućutkava banovanjem?
gorstak92 gorstak92 10:11 21.04.2011

Re: Pitanje za Sašu Radulovića

mariopan
Hmm, volim ne volim...to mogu da ostavim po strani za svaku drugu raspravu koja ne utiče na moj život.

možeš ali ne činiš
mariopan
Ako neko ima moć da na moj život utiče tako negativno da mi iz već praznog džepa izbija i poslednju paru i to brani nakim razlozima koji su čista matematika bez ikakve veze sa realnim životom...imam svako pravo da se usprotivim, da se branim, makar i čaršavima od komentara...kad već nemam čim drugim.

Ovde te ne pratim. Odakle mu ta moć?
Ne verujem da te lično džepari, a opet ne znam da SR (Saša Radulović) ima uticaja na formiranje poreske politike RS (Republike Srbije).
Ima li i koliki mu je, mislim, taj uticaj?
mariopan
Da mu se matematika slaže - ne spori niko.
Da SADA nije trenutak da nam se i te pare uzimaju (porez na imovinu) - NIJE.
To će se već posle praznika pokazati da li sam bila u pravu jer nam se povećan porez na imovinu već tada naplaćuje.

I ovde ne znam šta se desilo. Ti si protiv uvođenja novog poreza na imovinu posle praznika, a on jeste. I? Kakav je tvoj, a kakav njegov uticaj na odluku o promenama poreza na imovinu?
mariopan
A otom potom...hajde da vidimo kako će to zaista u praksi da izgleda?

hajde

mariopan
Ali ja mislim da blog zapravo za to i služi?

Ma joook bre. Blog je dnevnik na internetu (web log).
Mnogo je smislenije komentarisati poreske stope u PU (poreskoj upravi), MF (ministarstvu Finansija), vladi ili parlamentu. Ne na blogu pa još sa mnom npr.
mariopan
Da on obrazloži svoj predlog a mi da kažemo šta mislimo o tome?

Ma joook bre. Blog je dnevnik na internetu (web log).
Kakvi predlozi pa amandmani? Čemu? (c.r. Piždra)
Sad što trenutno ima više predavača, stranačkih podstrekača i profitera na BloguB92 to ne znači da je blog promenio funkciju. Oduvek je bio i biće dnevnik na internetu. Ako kroz takve načare počneš da čitaš blog shvatićeš da i mnogobrojni profiteri na blogu pišu o onome što ih svrbi što nas vraća na početak definicije o blogu.
mariopan
Ili da nas ućutkava banovanjem?

Pa zar te nije banovao zato što si ga pitala da li je on taj o kome pišu u Kuriru? Šta sad sučeljavanje stavova?

Eto, još samo da parafraziram lokalne blogofilozofe:
Ovaj deo izlaganja ne zahteva toliku složenost razmatranja.
Im bila prasa!
Nebitno!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana