Budućnost| Društvo| Politika

Zatočenik sopstvenog cirkusa

nikolic777 RSS / 16.04.2011. u 17:42

Milan Nikolić

šou je počeo bezazleno...
šou je počeo bezazleno...

Ne znam koliko desetina kamera je potrebno da pokrije Tomin životni prostor. Zatim Vučićev, pa onda i Veljin, uključujući bazen i špajz.  Nijedan od njih nije gadljiv na uživanje, a "malu sobu tri sa tri" vole samo u pesmi. Radni naslov: "MRTAV GLADAN". Budući da je ministar Dačić "viđen" za Velikog brata, nastojnika ili majordoma vile na Dedinju, u kojoj njegova zemljakinja sa narukvicom oko noge, tihuje i pati, neko drugi bi morao da preuzme  ulogu kontrolora nad opozicionarima i njihovim gladovanjem. Mrka bi se zažalio, Cvetković bi zaspao, Malović bi poklekla, Jelena Trivan bi i onako radije sa Dačićem da vidi Cecine haljine i krzna.

Toma Nikolić je uradio sjajnu stvar. Svakodnevni problem građana Srbije šta jesti danas pretvorio je u ideju. Dao mu je smisao. Počela je još jedna bitka napaćenog čovečanstva koje predstavljaju njegove pristalice. Okupljenima je ponuđena najbolja moguća uloga - uloga žrtve. Podrazumevano, u ime viših ciljeva. Sa neodoljivim, hrišćanskim pečatom. Jer, lider je, kako dolikuje, sopstvenu ideju potrkrepio ličnim primerom. Na susret sa fanovima došao je mrtav gladan. Svoje podvižništvo okarakterisao je kao "lični i hrišćanski čin". Beograd je danas bio teatar posebne vrste.

hunger_321295.jpg

Ono što mu daje komičnu, karikaturalnu crtu zapravo je činjenica da je zasnovan konfliktu koji efektno rezimira priča iz bukvara - "jedna guska rekla drugoj guski da je guska". Razlike između vladajuće i najveće opozicione stranke odavno više ne postoje. Logika izbora manjeg zla je ukinuta. Pojedini Tomini trabanti su veća opasnost po "evropsku ideju" od njega samog. Ali, pitanje je šta su oni, na čije je hrišćanske potencijale i čovekoljublje danas apelovano, uradili sa tom idejom koju godinama drže u svom posedu. Gotovo ništa. Ili bar onoliko koliko će uraditi ovi, izgladneli opozicionari, ukoliko se domognu vlasti. Bez obzira na to što ne mogu da zamislim Velju čiste, a ne masne brade, te sumnjam da će zavet ispuniti, ovom mirnom skupu "gandijevskog tipa" nedostajalo je nekoliko stvari.

Pre svega, saspens tj.napetost, koji pokazuje autentične pozicije predvodnika i stvaran odnos koji imaju prema protivnicima. Nastupanje u ime neke jasne ideje. Šetajući se među okupljenima, ne svojom voljom, već uslovljenošću lokacijom na kojoj živim, primetio sam dve vrste ljudi. Očajnike i veseljake. Dakle, ljude koji zaista nemaju ništa više osim nade da im Nikolić može pomoći i vesele bukače koji se "lože" na parole i urlikanje, bez obzira na gandijevsku zamisao skupa. Njih rado ostavljam po strani,  zapitane pred pokretnim stepenicama, njihov cilj je samim dolaskom i masovnošću ispunjen.

Prvi su deo najvećeg dela građanstva Srbije, koje je, prolazeći kroz tranziciju i suočavajući se sa "bolom reformi" (B.T) izgubilo sve što se izgubiti moglo, ali još uvek nije stiglo do te, obećane završne tačke procesa. Sad, da li njeno konačno osvajanje vidi u super moćima Tome Nikolića, još jednoj deceniji za Borisa Tadića, u snovima srpskog junaka Voje K., povratku razularenog haškog optušenika ili u LDP-u koji svakodnevno podriva sopstveni kredibilitet za ono malo sveta za koji ga uopšte i ima - jedine su razlike. Ljudi su gladni pa gladni. Oni su već žrtve. I to ne od juče. Sada ih neko, nepromišljeno i drsko podseća na to da "Srbija zaslužuje i poneku žrtvu". A što? Zar već nije podneta? Ili - postoji li žrtva koja nije podneta? Na šta je ovaj, Performer dana, mislio? Na Srbiju ili sebe, odnosno Srbiju pod njim te njega na Srbiji? Da li je umiranje za partiju suština njegove poruke za promene?

Odvartno je igrati se sa takvim stvarima. Glad je teška, nesnosna, ona suočava čoveka sa njegovim krajnjim granicama. Hladnoća, takođe. Neoprostivo je zloupotrebljavati beznađe. Ili i u tome ima nešto hrišćansko? Nije da ne liči.

Ovaj "strogo kontrolisani performans" je u svom krajnjem ishodištu - tragikomičan. Po hiljaditi put - centar grada pod opsadom.Ikonografija gotovo ratna, a ispod svega toga - lakrdija bulevarskog pozorišta. Ministar Dačić fizički nije prisutan, ali se njegova veličina, demokratičnost i evropejstvo osećaju svuda. Svaka uniforma suočava sa tim. I sa još nečim. Sa sopstvenom nepotrebnošću, uzaludnošću. Gledaš te momke koji stoje, kao pod konac, i smeju se. Ništa se neće desiti, ništa se i ne dešava. I njima je to jasno. Još jedan demagog će sa nekakvog platoa skupljati poene za sebe i svoju ekipu. U ovoj postavci stvari nema napetosti, već sam rekao, to je igrokaz mlake dramaturgije, puko foliranje u cilju dokazivanja živosti jedne političke opcije. Sve strasti su odglumljene, glavni junaci mogu da se užive u šta god žele. Da razmene najteže reči, da žrtvuju živote svojih sledbenika, i da se sutradan (nacionalno) pomire. Mimo same postavke, ne događa se ništa. Tu i tamo neko piša iza ćoška. Neko drugi pokazuje prstom kada vidi prolaznika ili prolaznicu sa zelenim pramenovima, treći se čudi koliko je u Beogradu skup burek.

Tragikomičan uvod u još jedan, mogući, reality show. Ne znam koliko desetina kamera je potrebno da pokrije Tomin životni prostor. Zatim Vučićev, pa onda i Veljin, uključujući bazen i špajz.  Nijedan od njih nije gadljiv na uživanje, a "malu sobu tri sa tri" vole samo u pesmi. Radni naslov: "MRTAV GLADAN". Budući da je ministar Dačić "viđen" za Velikog brata, nastojnika ili majordoma vile na Dedinju, u kojoj njegova zemljakinja sa narukvicom oko noge, tihuje i pati, neko drugi bi morao da preuzme  ulogu kontrolora nad opozicionarima i njihovim gladovanjem. Mrka bi se zažalio, Cvetković bi zaspao, Malović bi poklekla, Jelena Trivan bi i onako radije sa Dačićem da vidi Cecine haljine i krzna. Najbolje je birati po nezavisnim telima. Nepotkupljivosti u Srbiji trebalo bi da još uvek ima.

***

Prolazeći pored fontane u Knez Mihajlovoj, srećem grupu mladića. Bilo je podne, išli su prema Skupštini. "Peder bree! Peder!" - urlaju i okreću se. Trudim se da vidim ko je izazvao revolt najmlađih među Tominim sledbenicima (ne računajući klince koje su roditelji nosili na ramenima) i vidim njihovog vršnjaka, koji je lako mogao postati žrtva. Razlog - izrazito feminiziran hod, koji on očigledno ne može da kontroliše, ne bi li prikrio ono što grupici smeta, i dugačka, raznobojna ešarpa. Ipak, strasti ima, zaključujem dok navijam da vrckavi uzmakne brže nego što je planirao, a onda zumirajući lica srednjoškolaca koji su krenuli na miting.

Zašto to pominjem?

Zbog toga što želim da diskreditujem Tomine pristalice? Ni najmanje. Sa razumevanjem sam govorio o očajanju davljenika  u tranzicionoj splačini u kojoj se i sam koprcam. Sa gadošću o zahtevanju od njih da budu još jadniji nego što jesu.

Zbog toga što verujem da bi sledbenici  odkadjesvetaiveka evropskih stranaka zastali, potetošili malog i kupili mu krofnu? No way. Ne postoje dve Srbije. Postoji bezbroj Srbija koje od svojih lidera ponajpre uče veštinu licemerja i foliraže.

Zbog toga što mislim da je to deo tužnog rezimea koje su sve ove godine ostavile iza sebe, kapitalizovanje političke "zbilje" u glavama onih koji će sutra dobiti pravo glasa? Da. Isključivo zbog toga. I to nije samo do Tome. To je do svih stranačkih "lejblova". I do nemuštog, nekomunicirajućeg, nekreativnog aktivizma koji je takođe, najvećim delom, replika političkih elita koje "koriguje". Politika je, u svoj najjeftinijoj formi, ovde pojela sve. Pojela je i današnji dan. Oglodala ga je do koske i potom ispljunula. Sada se od građana, tj.jednog velikog dela koji je danas prošetao gardom, očekuje da do daljnjeg osim politike - ne jede ništa!

24h kasnije - zahuktavanje cirkusa sa naglaskom na melodrami

Gledajući  "Utisak nedelje" koji upravo traje i, iz sata u sat, prateći na Internetu promenu položaja tela koje ispod roze prekrivača zauzima Tomislav Nikolić konačni zaključak je da je u Srbiji bilo kakva ozbiljnost apsolutno nezamisliva. A samim tim i politička zrelost i iskrene namere. Trenutno najgladniji srpski opozicionar je počeo kao junak bljutave predstave, a završio je kao cirkuska atrakcija, zamorče sopstvene političke i svake druge nepromišljenosti. Biti u centru pažnje, ucenjivati, pretiti žrtvovanjem sopstvenog života suštinski je infantilno. Na stranu to što, da citiram Srbijanku Turajlić, predstavlja otvoreno ruganje svima koji su u ovoj zemlji i gladni i žedni, i to ne svojom voljom,  a na koje niko ne obraća pažnju, koje Boris Tadić neće obići, niti će sa njima "razmenjivati emocije". Takve turneje dešavaju se samo tokom predizborne kampanje i tu, među stranačkim liderima, nema razlike. U međuvremenu, to odbijanje da se poseti "Tadićeva VMA", poređenje sa liderima koalicije "Zajedno" u vreme totalne diktature i mraka, s tim što su oni bili kukavice, po Vučiću, pa pored gladovanja nisu i "žeđali" - liči na koprcanje uceveljenog deteta u radnji sa igračkama kada ne dobije ono što poželi ili tinejdžersku "depresiju" zbog skraćenog večernjeg izlaska. I, kao uvek do sada, neozbiljnost, suštinska neozbiljnost i bezidejnost, umotava se, kako bi "prošla", u formu spektakularne patetike. Motivi su udžbenički: Suze Tomine supruge, grčenje tela, kolutanje očima, vapaj do Evrope. I to je "opcija" za budućnost, vrlo izvesna. Moj utisak je da bi Tomislav Nikolić naradije vratio vreme, pre početka ove reality viktimizacije, smislio nešto drugo za konačno osvajanje svetačkog oreola i utekao iz sopstvenog cirkusa.  A u međuvremenu je verovatno i ozbiljno ogladneo. Hitno prebacivanje u bolnicu, te eventualni, ali neopozivi zahtev lekara da mora da prekine sa štrajkom ovog tipa, uspeli bi da ga izvuku iz sopstvene, promašene svetačke drame, koja se eto, zlom srećom, izmentula u "farmersku reality priredbu", a da on kao glavni junak, sačuva barem mrvicu kredibiliteta. Vučićevo napuštanje studija i hitni odlazak da obiđe lidera kome je sve lošije i racionalni (ima li u svemu ovom išta racionalno?) zahtev, krik da prekine sa samožrtvovanjem zbog napaćene Srbije, koja će bez njega patiti još više, potvrđuje ovu varijantu ishoda. Jer, "Neučtiv je Kent kada je Lir lud". U suprotnom, transport u kuću Velikog brata, bilo bi najčasnije rešenje, budući da ova je ovo igrarija tog ranga i kvaliteta. A i "Brat" bi bio spasen od potpunog kraha pred hirovima, tom vrstom treša, overdoziranog piplmetra.

 

 

Atačmenti



Komentari (307)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

G r o f G r o f 20:45 16.04.2011

Re: gandi

Nista se nikada nije dogodilo i nista se nikada nece dogoditi. Sve stoji i nepromenljivo je, a mi svi zajedno sa krcecim Tomom cinimo trenutak u ciklicnoj Parmenidovoj mori.


Pa sad..
Misliš li da se filozofija mudraca pored nabujale reke nimalo ne razlikuje od filozofije mudraca kojeg ta reka nosi....
Mislim da je današnji miting ipak dovoljno bitan da zaslužuje ozbiljniji pristup i analizu od ove koju je izneo autor bloga.
palilula92 palilula92 21:16 16.04.2011

Re: gandi

Ma resio da se skoka, pa ako mu je to plan rada i bolji nema onda neka radi kako hoce. Ja nikako da se setim bilo kog Srbina koji je namerno umro od gladi. Ovo mora da je upitanju visa inteligencija koju ja ne pojmam.
ivana23 ivana23 21:34 16.04.2011

Re: gandi

palilula92
Ma resio da se skoka, pa ako mu je to plan rada i bolji nema onda neka radi kako hoce. Ja nikako da se setim bilo kog Srbina koji je namerno umro od gladi. Ovo mora da je upitanju visa inteligencija koju ja ne pojmam.


Sve to farsa...

Lider naprednjaka bi, prema procenama lekara, bez vode i hrane mogao da izdrži najviše dva dana.

Čovek koji ne unese tečnost u organizam, nakon 48 sati pada u nesvest, posle čega lekari po zakonu moraju da intervenišu davanjem infuzije, samim tim i vode.


B92
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:42 16.04.2011

Re: gandi

ivana23
Sve to farsa...

Dobar blog, Nikoliću, inače mi je teško da čitam Vaše tekstove, ali ovaj je jako dobar.

Krugolina Borup Krugolina Borup 23:10 16.04.2011

Re: gandi

posle čega lekari po zakonu moraju da intervenišu davanjem infuzije,


Od celog ovog današnjeg cirkusa meni je najviše za oko zapalo baš ovo: kažu lekari da PO ZAKONU moraju da intervenišu?! Amanzaman, po kom to zakonu?! Jopet pokazuju da ih ič briga za zakon nije.

Ovaj novi koji imamo od 2005. godine lepo kaže da PO ZAKONU pacijent ima pravo da odbije intervenciju, tj. da lekari ne smeju da intervenišu bez pristanka pacijenta.

Član 33. Zakona o zdravstvenoj zaštiti:
"Pacijent ima pravo da predloženu medicinsku meru odbije, čak i u slučaju kada se njome spasava ili održava njegov život.
Nadležan zdravstveni radnik dužan je da pacijentu ukaže na posledice njegove odluke o odbijanju predložene medicinske mere i da o tome od pacijenta zatraži pismenu izjavu koja se mora čuvati u dokumentaciji o lečenju, a ako pacijent odbije davanje pismene izjave, o tome će se sačiniti službena beleška.
U medicinsku dokumentaciju nadležni zdravstveni radnik upisuje podatak o pristanku pacijenta na predloženu medicinsku meru, kao i o odbijanju te mere.


Elem, shodno gornjem... u slučaju da gosn. Štrajkač završi na infuziji, ukoliko novinarima ne bude dao kopiju svoje pismene izjave koju je dao lekarima da istu odbija, biće jasno da je cirkus bio samo cirkusa radi.
palilula92 palilula92 23:34 16.04.2011

Re: gandi

Kad smo vec kod spasavanja zivota, da se nadovezem na link i skrenem sa teme i svesno trolujem po ceni banovanja. U Americi je u toku akcija prijavljivanja nasih ljudi u registar kostane srzi. Nasa zena ima leukemiju (namerno ne spominjem ime, jer ona tako zeli) i mi pokusavamo da pronademo odgovarajuceg donatora. Najvece sanse su u njenoj genetsko-bliskoj zajednici.

Sutra u Nedelju testiranje ce biti u:

St. Simeon's Serbian Orthodox Church, Las Vegas, NV
St. Sava Serbian Orthodox Church, Cambridge, MA
St. Sava Church, Broadview Heights, OH
St. Sava Cathedral, Parma, OH

U nedelju, 1og Maja:
St. Sava Church, San Gabriel, CA

U poslednje dve nedelje uzimanje primeraka je odrzano u:

Holy Resurrection Serbian Orthodox Cathedral, Chicago, IL
St. George Serbian Orthodox Church, East Chicago, IN
St. Archangel Michael Serbian Orthodox Church, Lansing, IL
St. Ilija’s Serbian Orthodox Church, Merrillville, IN
St. Sava Serbian Orthodox Church and Cultural Center, Milwaukee
St. Sava's Serbian Orthodox Church Hall, New York City, N.Y.
St. Luke Serbian Orthodox Church, Washington DC

U koliko nekoga zanima vise, posaljite mi privatnu poruku.
ivana23 ivana23 23:51 16.04.2011

Re: gandi

Krugolina Borup
Član 33. Zakona o zdravstvenoj zaštiti:


Koliko vidim taj clan zakona ne predvidja da ukoliko je pacijent bez svesti, u njegovo ime pismenu izjavu ima pravo da da najblizi clan porodice. Prema tome, sta se desava ukoliko Toma bude bez svesti?

Moze li unapred da prilozi izjavu? Ni to nije definisano.
expolicajac expolicajac 00:29 17.04.2011

Re: gandi

Brilijantna procena.
Kao ludak koji sedi na buretu baruta dok fitilj dogoreva i tvrdi, pa ništa se ne dogadja..

Pa Stevan Sindjelić
Posle toga dobijamo "Ćele Kulu"
nikolic777 nikolic777 08:30 17.04.2011

Re: gandi

Sve to farsa...


Dobar blog, Nikoliću, inače mi je teško da čitam Vaše tekstove, ali ovaj je jako dobar


hvala

lepo je to čuti od vas
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:31 17.04.2011

Re: gandi

Koliko vidim taj clan zakona ne predvidja da ukoliko je pacijent bez svesti, u njegovo ime pismenu izjavu ima pravo da da najblizi clan porodice. Prema tome, sta se desava ukoliko Toma bude bez svesti?


To je, kobajagi, definisano članom 32:
"Pacijent ima pravo da odredi lice koje će u njegovo ime dati pristanak, odnosno koje će biti obavešteno umesto pacijenta o preduzmanju medicinskih mera, u slučaju da pacijent postane nesposoban da donese odluku o pristanku."

Kažem kaobajagi, zato što ga ima i član 34:
"Nad pacijentom koji je bez svesti, ili iz drugih razloga nije sposoban da saopšti svoj pristanak, hitna medicinska mera može se preduzeti i bez njegove saglasnosti."

I, vrhunac, član 31:
"Medicinska mera protivno volji pacijenta, odnosno zastupnika poslovno nesposobnog pacijenta, može se preduzeti samo u izuzetnim slučajevima koji su utvrđeni zakonom i koji su u skladu sa lekarskom etikom."

Biće da je ovaj štrajk osmišljen s članom 31 na umu. Eto izlaza iz situacije.

Samo mi nije jasno zašto se mislilo da DS ne čita iste te zakone i zašto s istim članom ne bi bio upoznat, pa samim tim i sam imao izlaz iz situacije?

Ko je SNS-u ovo smislio, taj mozga nema.
monamia monamia 11:41 17.04.2011

Re: gandi

Mislim da je današnji miting ipak dovoljno bitan da zaslužuje ozbiljniji pristup i analizu od ove koju je izneo autor bloga.



DA.
zilikaka zilikaka 13:08 17.04.2011

Re: gandi

Pacijent ima pravo da predloženu medicinsku meru odbije, čak i u slučaju kada se njome spasava ili održava njegov život.
Čekaj, pa onda, ako on napiđše izjavu da odbija infuziju, i izgubi nakon toga svest, svako ko mu infuziju da - direktno krši zakon!
Znači, ne pije vodu ni ovo:
Štrajkač završi na infuziji, ukoliko novinarima ne bude dao kopiju svoje pismene izjave koju je dao lekarima da istu odbija
Onda treba tužiti lekare jer učestvuju u cirkusu i pri tome rade protivno zakonu! Ako kaže da neće infuziju, nema da mu se daje.
st.jepan st.jepan 13:15 17.04.2011

Re: gandi

Ako kaže da neće infuziju, nema da mu se daje.

Onda je jedino rešenje da ga u ključnom momentu cimne Šešelj i kaže mu da mu je sve oprošteno.
Ako je čovek, cimnuće!
palilula92 palilula92 13:31 17.04.2011

Re: gandi

monamia
Mislim da je današnji miting ipak dovoljno bitan da zaslužuje ozbiljniji pristup i analizu od ove koju je izneo autor bloga.DA.

psihijatrisku
monamia monamia 13:51 17.04.2011

Re: gandi

Re: gandi
monamia
Mislim da je današnji miting ipak dovoljno bitan da zaslužuje ozbiljniji pristup i analizu od ove koju je izneo autor bloga.DA.

psihijatrisku



dogadjaj sigurno.
ovde je reč o tekstu.


G r o f G r o f 14:50 17.04.2011

Re: gandi

Znači, vi bi 60% srba koji ga podržavaju kod psihijatra. Zanimljivo.
Pri tome apsolutno nisam njegov fan, ali ipak mislim da čitavoj situaciji nisu primerene jeftine dosetke.
Naravno, oproštene su samo umetnicima, jer ini su čudjenje sveta...haha
palilula92 palilula92 14:58 17.04.2011

Re: gandi

Znači, vi bi 60% srba koji ga podržavaju kod psihijatra

ne, zato sto ti koji ga podrzavaju, ma koliki to procenat bio nisu resili da izvrse samoubistvo.
ivana23 ivana23 15:13 17.04.2011

Re: gandi

G r o f
Znači, vi bi 60% srba koji ga podržavaju kod psihijatra.


Odakle ti podatak da ga 60% Srba podrzava?
G r o f G r o f 16:08 17.04.2011

Re: gandi

Odakle ti podatak da ga 60% Srba podrzava?


Pa pitao ljude...
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:09 17.04.2011

Re: gandi

Odakle ti podatak da ga 60% Srba podrzava?

bas htedoh da pitam?

al dobro da ga samo srbi podrzavaju, jel si to teo da kažeš?

i dal su sve vernici?
i dal vera bilo koja podržava samoubistvo?

nisam vernik pa ne znam, samo pitam.
G r o f G r o f 18:30 17.04.2011

Re: gandi

i dal vera bilo koja podržava samoubistvo?


Sve vere u svojoj osnovi imaju samoubistvo životom kao jednom od najotrovnijih, dosad poznatih, supstanci.
I spasenje posle samoubistva.

mariopan mariopan 19:16 17.04.2011

Re: gandi

posle čega lekari po zakonu moraju da intervenišu

Da, samo što zovu pogrešne lekare...... zašto ne pozovu one prave lekare, što donesu onu košulju sa jako dugim rukavima pa se veže pozadi?
Krugolina Borup Krugolina Borup 23:02 17.04.2011

Re: gandi

Da, samo što zovu pogrešne lekare...... zašto ne pozovu one prave lekare, što donesu onu košulju sa jako dugim rukavima pa se veže pozadi?


Slušam ministra zdravlja u vestima u 23.00, i lepo čovek kaže da - mimo volje pacijenta - terapija može da se da kada se ustanovi da pacijent počinje da pati od duševnog/mentalnog poremećaja (indukovanog glađu i žeđu).
ivana23 ivana23 00:03 18.04.2011

Re: gandi

Krugolina Borup
Slušam ministra zdravlja u vestima u 23.00, i lepo čovek kaže da - mimo volje pacijenta - terapija može da se da kada se ustanovi da pacijent počinje da pati od duševnog/mentalnog poremećaja (indukovanog glađu i žeđu).


Precula si jednu stavku...

Ministar zdravlja Zoran Stanković rekao je za B92 da u određenim situacijama postoji obaveza lekara da bolesnika leči i mimo njegove želje.

To je, objašnjava ministar, neophodno u dva slučaja - kada je bolesniku život ugrožen ili kada nije u stanju da normalno rasuđuje.

Stanković je rekao da će posetiti Tomislava Nikolića u narednim danima.


B92

mlekac mlekac 00:43 18.04.2011

Re: gandi

ivana23


Stanković je rekao da će posetiti Tomislava Nikolića u narednim danima.[/i]




Setila sam se sta je uza specijalnost sadasnjeg ministra zdravlja!

Ovo je stvarno crnohumorno.
ivana23 ivana23 07:12 18.04.2011

Re: gandi

mlekac
Setila sam se sta je uza specijalnost sadasnjeg ministra zdravlja! Ovo je stvarno crnohumorno.


Dok si ti ovo pisala, Stankovic ga je vec posetio.
mili92 mili92 21:02 16.04.2011

Glad gladuje uzaludni Toma

Glad gladuje uzaludni Toma,
bolje da je zaglavio doma.
sesili sesili 21:05 16.04.2011

Loše pozorište

Danas je Lazareva subota! Ne znam ko će Tomu da vaskrsne. Ovo mu zaista nije trebalo, suviše je bljak.
nurudin nurudin 21:11 16.04.2011

...

Бљунтаво и патетично, стидите се господине Николићу, јер се и ја стдим...тј. дође ми да повратим
mariopan mariopan 21:45 16.04.2011

Re: ...

nurudin
Бљунтаво и патетично, стидите се господине Николићу, јер се и ја стдим...тј. дође ми да повратим

Ma kakav stid.
Da on zna šta je to ne bi se živ pojavio u narodu. Pokrio bi se ušima, u zemlju bi propao...ovako vređa i ono malo pameti što nam je ostalo.
dragan7557 dragan7557 22:07 16.04.2011

Re: alo bre

Pokrio bi se ušima, u zemlju bi propao..

Političari nemaju uši, samo jezičine.

cerski
nurudin nurudin 22:08 16.04.2011

Re: ...

vređa i ono malo pameti što nam je ostalo.


Лепо речено.
freehand freehand 22:11 16.04.2011

Re: ...

mariopan
nurudin
Бљунтаво и патетично, стидите се господине Николићу, јер се и ја стдим...тј. дође ми да повратим

Ma kakav stid.
Da on zna šta je to ne bi se živ pojavio u narodu. Pokrio bi se ušima, u zemlju bi propao...ovako vređa i ono malo pameti što nam je ostalo.

A možda bi i on povraćao, al jadan nema šta?
fantomatsicna fantomatsicna 22:11 16.04.2011

Izgleda

Da cete opet zaliti za starim vremenima(ne znam samo kojim) ali izbor je poveci od turaka pa na ovamo.
dragan7557 dragan7557 22:25 16.04.2011

Re: Izgleda

ali izbor je poveci od turaka pa na ovamo.

Čini ti se, ni Turci nisu imali ALTERNATIVU.

cerski
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:27 16.04.2011

Nemam šta da dodam

PREPORUKA za tekst
alselone alselone 22:42 16.04.2011

Re: Nemam šta da dodam

Milan Karagaća
PREPORUKA za tekst


A ti si znaci taj.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:07 16.04.2011

Re: Nemam šta da dodam

alselone
Milan Karagaća
PREPORUKA za tekst


A ti si znaci taj.

koji?
alselone alselone 23:09 16.04.2011

Re: Nemam šta da dodam

Milan Karagaća

koji?


nikolic777 nikolic777 08:33 17.04.2011

Re: Nemam šta da dodam

Nemam šta da dodam
PREPORUKA za tekst


Hvala :)
arthuratkinson arthuratkinson 22:42 16.04.2011

kakva smejurija

Pa ovo njemu mere pritisak samo par sati nakon sto je poceo 'strajk'?

To je kao kada bi sada meni merili pritisak izmedju rucka i vecere, jer zaboga, nisam jeo od podneva.
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:30 17.04.2011

Re: kakva smejurija

arthuratkinson
Pa ovo njemu mere pritisak samo par sati nakon sto je poceo 'strajk'?

To je kao kada bi sada meni merili pritisak izmedju rucka i vecere, jer zaboga, nisam jeo od podneva.

a nama običnom pučanstvu koji imamo visok tlak bez obzira na štrajk, mere pritisak
sredom u domu zdravlja u siminoj.
a do srede ko živ ko mrtav.

i tu je privilegovan.
nego da se opružim pored njega ne bi li mi izmerili pritisak:)))
st.jepan st.jepan 22:59 16.04.2011

REALITY

Zahtevam direktan TV prenos, strogo u kontinuitetu, bez prekidanja reklamama, pa koliko traje da traje. Moralo bi bar desetak statičnih kamera svuda oko gradjanina T. - ne sme se dozvoliti ni najovlašnija sumnja.

Rado bih ovde copypastovao Kafkinu priču "Umetnik u gladovanju", ali sad ne mogu da je pronadjem. Potsetiću vas, nije reč o umetniku koji gladuje, već o umetniku čija je umetnost gladovanje.
Putuje od grada do grada i izvodi javne, vrlo popularne predstave, koje se sastoje u tome što, viseći u nekakvoj korpi ili mreži okačenoj iznad gradskih kapija (da mu niko ne bi mogao prići i doturiti hranu), javno gladuje nedeljama, pa i mesecima.

Eto, i ta Kafkina zajebancija izašla na istinu.

Mada, čitao sam da je Kopefilld, svakako inspirisan tom pričom, pre par godina izveo slični performans. Visio je u korpi dizalice iznad Temze, ali ne znam koliko dugo.

Edit:
Neobjašnjivo je da niko to Koperfildovo nije povezao sa Kafkinom pričom, mada je stvar medijski bila dobro pokrivena.
palilula92 palilula92 23:22 16.04.2011

Re: REALITY

a ti bi sad i rialiti sou?
fantomatsicna fantomatsicna 23:23 16.04.2011

Re: REALITY

Umetnik u gladovanju",

st.jepan st.jepan 23:26 16.04.2011

Re: REALITY

a ti bi sad i rialiti sou?

Se razme!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:27 16.04.2011

Re: REALITY

Rado bih ovde copypastovao Kafkinu priču "Umetnik u gladovanju", ali sad ne mogu da je pronadjem


Bravo za asocijaciju

Evo engleske verzije: http://www.lundwood.u-net.com/ahunga.htm

A evo i kraja, obrati paznju tomo-nikolecevsko ponavljanje I:

“I always wanted you to admire my fasting,” said the hunger artist. “We do admire it,” said the overseer, affably. “But you shouldn’t admire it,” said the hunger artist. “Well then we don’t admire it,” said the overseer, “but why shouldn’t we admire it?” “Because I have to fast, I can’t help it,” said the hunger artist. “What a fellow you are,” said the overseer, “and why can’t you help it?” “Because,” said the hunger artist, lifting his head a little and speaking, with his lips pursed, as if for a kiss, right into the overseer’s ear, so that no syllable might be lost, “because I couldn’t find the food I liked. If I had found it, believe me, I should have made no fuss and stuffed myself like you or anyone else.” These were his last words, but in his dimming eyes remained the firm though no longer proud persuasion that he was still continuing to fast.

Edit: vidim fantomatsicna me preduhitri. Al cu ostaviti ovaj kraj, poucan je.
st.jepan st.jepan 23:51 16.04.2011

Re: REALITY

Evo engleske verzije

Hvala, nisam davno čitao.
hunger artist

Ovaj engleski stvarno govedarski.
Čuj, "hunger artist"!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 00:57 17.04.2011

Re: REALITY

Ovaj engleski stvarno govedarski.
Čuj, "hunger artist"!


Pa da malo bukvalan prevod od 'Ein Hungerkünstler'. Ali ima vidim i verzija 'A Fasting Artist', taj se mozda i bolje uklapa u slucaj naseg umetnika.
palilula92 palilula92 03:40 17.04.2011

Re: REALITY

st.jepan
a ti bi sad i rialiti sou?Se razme!

izgleda nista od onog uzivo, mozda da ga slikas?
Koja ge to gomila ludaka, ovaj hoce da se skoka u koliko se izbori ne pomere za koji mesec, onaj u Splitu peva, pa zasluzili su jedni druge. A jos i Mirin mali onaj Julovac na bini, nesto kao i on je valjda demokrata, uh....
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:34 17.04.2011

Re: REALITY

A jos i Mirin mali onaj Julovac na bini, nesto kao i on je valjda demokrata, uh....

je to onaj što je reko - da nećete toplu vodu u vodenim topovima!
dragan7557 dragan7557 11:15 17.04.2011

Re: REALITY

Mada, čitao sam da je Kopefilld, svakako inspirisan tom pričom, pre par godina izveo slični performans.

Što jes jes, kod njega je vagon nestajao magično, kod našeg Velikog Maga Velja Ilića čitava železnica i autodžade pride.

Tehnologija ista, platiš vel'ke pare da vi'š kako nešto nestaje.

cerski

monamia monamia 11:43 17.04.2011

Re: REALITY

je to onaj što je reko - da nećete toplu vodu u vodenim topovima!


bas taj. b r u k a najveca !!
eli.lacrosse eli.lacrosse 16:48 17.04.2011

Re: REALITY

Potsetiću vas, nije reč o umetniku koji gladuje, već o umetniku čija je umetnost gladovanje.

Neverovatno, ovu rečenicu, potpuno istu ili gotovo potpuno istu, izgovorio sam pre oko 23 sata! Sada vidim da si je ti noćas napisao. A uopšte nije imala veze sa događanjima u Srbiji.
radojicic92 radojicic92 23:53 16.04.2011

bili i zen budisti kod gandija

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 06:46 17.04.2011

Re: bili i zen budisti kod gandija

a ono, ishrana suncem, solarna joga? strajkac na terasicu, pa direktno napajanje?
fantomatsicna fantomatsicna 08:06 17.04.2011

Sta bre ovaj priča.

Kakvo bre sedenje..na posao!
nikolic777 nikolic777 08:34 17.04.2011

Re: bili i zen budisti kod gandija

bili i zen budisti kod gandija

dragan7557 dragan7557 10:58 17.04.2011

Re: Sta bre ovaj priča.

fantomatsicna
Kakvo bre sedenje..na posao!

Nema posla.

cerski
mlekac mlekac 00:59 17.04.2011

Ovo postaje zurka...

ŠTRAJKUJE I VELJA

LIDER Nove Srbije Velimir Ilić potvrdio nam je uveče da će i on započeti štrajk glađu i žeđu iz solidarnosti sa svojim partnerom Nikolićem.

- Svestan sam rizika s obzirom na to da mi je zdravlje narušeno. Ali, idem, pa koliko izdržim - ispričao nam je Ilić.


izvor
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 01:08 17.04.2011

Re: Ovo postaje zurka...

Evo i prigodne mjuze za zuraju

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 07:26 17.04.2011

budisti

mogli bi da odu u Indiju, gosn Ilic i gosn Nikolic, u neki ashram.
koristan link, ima i na ruskom:

Sunyogi Umasankar - (1/3) Becoming Food-free through Sun Yoga (PL)



ima opcija i na Tenerifama:


Hansel Hansel 09:23 17.04.2011

Re: Ovo postaje zurka...

mlekac
ŠTRAJKUJE I VELJALIDER Nove Srbije Velimir Ilić potvrdio nam je uveče da će i on započeti štrajk glađu i žeđu iz solidarnosti sa svojim partnerom Nikolićem.- Svestan sam rizika s obzirom na to da mi je zdravlje narušeno. Ali, idem, pa koliko izdržim - ispričao nam je Ilić.

Za ovo je kriv direktno Vukadinović koji je juče rekao da se vidi pukotina u koaliciji jer, eto, Velja ne štrajkuje!
mlekac mlekac 10:14 17.04.2011

Re: Ovo postaje zurka...

Hansel
mlekac
ŠTRAJKUJE I VELJALIDER Nove Srbije Velimir Ilić potvrdio nam je uveče da će i on započeti štrajk glađu i žeđu iz solidarnosti sa svojim partnerom Nikolićem.- Svestan sam rizika s obzirom na to da mi je zdravlje narušeno. Ali, idem, pa koliko izdržim - ispričao nam je Ilić.

Za ovo je kriv direktno Vukadinović koji je juče rekao da se vidi pukotina u koaliciji jer, eto, Velja ne štrajkuje!



BTW, kako stvari stoje, nece njega dotuci nejelo i nepijenje, nego nespavanje!

Tokom noći uz njega su bili njegova supruga, smenjivale su se stranačke kolege i predstavnici koalicionih partnera, sa kojima je juče organizovao miting na Trgu Nikole Pašića, ispred Doma Narodne skupštine.

Njegovo zdravstveno stanje je zasad stabilno, potvrdili su lekari RTS-u. Tokom noći dežurna lekarska ekipa nije kontrolisala Nikolićevo stanje. Više puta su mu merili pritisak, ali nisu želeli novinarima da saopšte rezultate.


dragan7557 dragan7557 11:22 17.04.2011

Re: Ovo postaje ozbiljna zurka...

Tokom noći uz njega

Štrajk proširen!

gladovanje

žeđevanje

nespavanje


Toma bre, stvarno rešijo da se srga!?

cerski
seceranac seceranac 07:06 17.04.2011

vs

Toma ili Tadic?
Obama i Bush?
Merkel ili Sreder?
Sarkozi ili Sirak?
Sloba ili Djindjic?
...



Demokratija kao sistem je cist promasaj
mrdax mrdax 08:36 17.04.2011

Super politika

Da li ce Nikolic & co. sutra ako pobede na izborima da ovako resavaju svaku politicku nedoumicu sa svetom?
Dakle, samokaznjavanjem i izgladnjivanjem.
Stvarno , neverovatno.
automatic automatic 09:20 17.04.2011

Re: Super politika

mrdax
Da li ce Nikolic & co. sutra ako pobede na izborima da ovako resavaju svaku politicku nedoumicu sa svetom? Dakle, samokaznjavanjem i izgladnjivanjem.Stvarno , neverovatno.

Ja ga stvarno ne razumem, kažu da odbija čak i onaj hleb od tri dinara...
Inače, Toma i njegovi su na taj način i rešavali nedoumice sa svetom u prošlosti, dok su bili na vlasti, samo što je tada narod bio prinuđen da gladuje i kažnjava sebe što je dozvolio da takvi dođu na vlast.
bulatovic92 bulatovic92 09:51 17.04.2011

toma


Mene samo brine kako će uzimati lekove
koji su mu preporučeni za posle jela?
background noise background noise 09:55 17.04.2011

100-ti

Toma je predstavnik Srbije-derišta koje se zacenjuje od obesnog plača i rita nogama
mina13 mina13 10:12 17.04.2011

Ni ja ne bih bolje

Poručite Nikoliću

da je i Tito pred smrt bio gladan.




sto se ja ovoga nisam setila!
freehand freehand 17:17 17.04.2011

Re: Ni ja ne bih bolje

mina13
Poručite Nikoliću

da je i Tito pred smrt bio gladan.




sto se ja ovoga nisam setila!

Seti se sad, ja ti priznajem prvenstvo.
mina13 mina13 10:18 17.04.2011

Moze i ovako

Tomo stupi u strajk nedisanjem, brze ce biti...
bandina bandina 12:34 17.04.2011

Re: Moze i ovako

Ok da nije ovo malo previse...Mislim, ok ljudi , prave cirkus, ali ovakvi komentari...pobogu
radojicic92 radojicic92 14:56 17.04.2011

Re: Moze i ovako

bandina
Ok da nije ovo malo previse...Mislim, ok ljudi , prave cirkus, ali ovakvi komentari...pobogu

u Indiji krajnje ozbiljno
ni muva da zucne, ni krava da prdne, nemo i dostojanstveno se pitaju dal' je piskio Mahatma, dal' je kakio... il' je vec na Guberevcu


Bili Piton Bili Piton 15:12 17.04.2011

Re: Moze i ovako

radojicic92






(znam da nije lepo rugati se čoveku ali brate SMEŠNO je sve ovo zajedno)
ivana23 ivana23 15:26 17.04.2011

Re: Moze i ovako

radojicic92

bandinaOk da nije ovo malo previse...Mislim, ok ljudi , prave cirkus, ali ovakvi komentari...poboguu Indiji krajnje ozbiljno ni muva da zucne, ni krava da prdne, nemo i dostojanstveno se pitaju dal' je piskio Mahatma, dal' je kakio...


Kada vec spomenu te radnje, pade mi na pamet - da li njega prati neka neutralna osoba kad ide u toalet? Ne mislim na kabinu, vec na mogucnost da dok pere ruke... gucne malo vodice...


Edit - 20:10



Lider SNS je zatim, prilikom odlaska u toalet u parlamentu, pozvao novinare da krenu sa njim kako bi se uverili da tamo neće biti vodu.

* Neko cita blog...
Bili Piton Bili Piton 15:30 17.04.2011

Re: Moze i ovako

ivana23

Kada vec spomenu te radnje, pade mi na pamet - da li njega prati neka neutralna osoba kad ide u toalet? Ne mislim na kabinu, vec na mogucnost da dok pere ruke... gucne malo vodice...


Čime se ona bavi


Si ti sigurna da u prošlom životu nisi bila prison officer?
st.jepan st.jepan 15:37 17.04.2011

Re: Moze i ovako

Kada vec spomenu te radnje, pade mi na pamet - da li njega prati neka neutralna osoba kad ide u toalet? Ne mislim na kabinu, vec na mogucnost da dok pere ruke... gucne malo vodice...


U pomenutoj Kafkinoj priči ("Umetnik u gladovanju" ) ovo je dobro rešeno. U svakom gradu gde Umetnik gostuje, formira se odbor od najuglednijih gradjana, pa oni na smenu dežuraju pod korpom.

Najbolje je bilo da i Nikolić, dok gladuje i žedjuje, visi u nekoj vrsti krletke okačene visoko visoko, a okupljeni narod da ga povicima bodri, ili da mu dovikuje "umri!"
radojicic92 radojicic92 15:46 17.04.2011

Re: Moze i ovako

Bili Piton
radojicic92





(znam da nije lepo rugati se čoveku ali brate SMEŠNO je sve ovo zajedno


pogle Bili ovo ruganje, brabonjak se javio

Na pitanje kakve su dalje akcije koje SNS namerava da preduzme, Vučić je rekao da će se "ići po citatima Zorana Đinđića".

"Nećemo izazivati nikakvo nasilje, kao što su oni izazivali, ali u jednom delu ćemo ići po citatima Zorana Đinđića. Sve onako kako je on govorio, tako ćemo i mi preduzeti neke od tih akcija", objasnio je Vučić.

mariopan mariopan 16:13 17.04.2011

Re: Moze i ovako

Šta?
I Velja gladuje i žeđuje?
Pa ljudiii...ostaćemo bez Vlasti?
Hajde da im pružimo bezrezervnu podršku
Bili Piton Bili Piton 16:21 17.04.2011

Re: Moze i ovako

radojicic92


Na pitanje kakve su dalje akcije koje SNS namerava da preduzme, Vučić je rekao da će se "ići po citatima Zorana Đinđića".

"Nećemo izazivati nikakvo nasilje, kao što su oni izazivali, ali u jednom delu ćemo ići po citatima Zorana Đinđića. Sve onako kako je on govorio, tako ćemo i mi preduzeti neke od tih akcija", objasnio je Vučić.



I sad zamisli da ti ovakav dvojkaš i gluperda bude neki faktor u političkom životu, da od njegove moći nešto nedajbože zavisi....kuku i lele
G r o f G r o f 16:28 17.04.2011

Re: Moze i ovako

U svakom gradu gde Umetnik gostuje, formira se odbor od najuglednijih gradjana, pa oni na smenu dežuraju pod korpom.

Najbolje je bilo da i Nikolić, dok gladuje i žedjuje, visi u nekoj vrsti krletke okačene visoko visoko, a okupljeni narod da ga povicima bodri, ili da mu dovikuje "umri!"


Kad sam ja gladovao bez kaveza ovako je to bilo.
Nakon tri četiri sata oseća se glad....
Sa povremenim napadima glad se javlja u sledećih pet sati.
Posle toga glad se ne oseća i telo je mirno.
Nakon 24 h oseća se čudna energija u telu. Um je bistriji, telo spremno za akciju. (Mislim da se radi o nekom animalnom nagonu jer životinja koja je gladna mora uhvatiti plen. Odatle se otvaraju ti neki rezervni ventili energije.)
Nakon 48 sati Umrtvljeno um bistar i pročišćen...
Dalje ne znam jer sam umro..
To je bilo sa vodom. Bez vode nisam probao.
...A da, sve vreme u glavi se vrti film zbog koga je gladovanje počelo i pojačava neki inat jači i od života.
inat koji naprosto ispunjava mozak.
Nikolić mi ne deluje kao folirant. Mislim da stvarno gladuje.
st.jepan st.jepan 16:30 17.04.2011

Re: Moze i ovako

Šta?
I Velja gladuje i žeđuje?
Pa ljudiii...ostaćemo bez Vlasti?

Ako neko još ima snage da uključi TV, neka mu ne bude teško da nas posustale povremeno izvesti šta se dešava..
mikimedic mikimedic 16:41 17.04.2011

Re: Moze i ovako

Kad sam ja gladovao


znaci primorao si ih da te puste da preregistrujes kola?



appendix appendix 16:44 17.04.2011

Re: Moze i ovako

mariopan
Šta?
I Velja gladuje i žeđuje?
Pa ljudiii...ostaćemo bez Vlasti?
Hajde da im pružimo bezrezervnu podršku


Komentraišući mogućnost da se i sam pridruži Nikoliću u štrajku glađu i žeđu, Ilić je rekao da je razmišljao o tome, ali da mu je lekar koji mu je operisao mozak kazao da bi to bilo pogubno - ne toliko zbog izbegavanja hrane koliko zbog neuzimanja tečnosti.
Kazezoze Kazezoze 16:57 17.04.2011

Re: Moze i ovako

ne toliko zbog izbegavanja hrane koliko zbog neuzimanja tečnosti.

pod tečnost je verovatno mislio na domaću brlju...

monamia monamia 17:02 17.04.2011

Re: Moze i ovako

Tomo stupi u strajk nedisanjem, brze ce biti...



k r e t e n s k i komentar.
gde je moderacija, gde domacin bloga ??!!
bandina bandina 17:10 17.04.2011

Re: Moze i ovako

monamia
Tomo stupi u strajk nedisanjem, brze ce biti...



k r e t e n s k i komentar.
gde je moderacija, gde domacin bloga ??!!


Ma sta ti je, ovako je zanimljvivije...Bolje sprdati se nego zaista razmilsliti gde smo i na sta spali. Ne znam, opet ponavljam, ostavljati ibecilne komentare u ovoj situaciji je stvarno neukusno. Ok, iznesite misljenje o cinu, ali covek ne jede i ne pije. Ko kod da je, nije smesno.
Bili Piton Bili Piton 17:20 17.04.2011

Re: Moze i ovako

bandina

Ma sta ti je, ovako je zanimljvivije...Bolje sprdati se nego zaista razmilsliti gde smo i na sta spali. Ne znam, opet ponavljam, ostavljati ibecilne komentare u ovoj situaciji je stvarno neukusno. Ok, iznesite misljenje o cinu, ali covek ne jede i ne pije. Ko kod da je, nije smesno.


Nemoj mi molim te reći da se primaš na ovako jeftine efekte, da ne kažem bufo operu.
st.jepan st.jepan 17:26 17.04.2011

Re: Moze i ovako

Mislim da stvarno gladuje

Verujem.
Ako izdrži preko 48 sati, barem ćemo nedvojbeno znati da je u posedu Nečastivog.
bandina bandina 17:31 17.04.2011

Re: Moze i ovako

Bili Piton
bandina

Ma sta ti je, ovako je zanimljvivije...Bolje sprdati se nego zaista razmilsliti gde smo i na sta spali. Ne znam, opet ponavljam, ostavljati ibecilne komentare u ovoj situaciji je stvarno neukusno. Ok, iznesite misljenje o cinu, ali covek ne jede i ne pije. Ko kod da je, nije smesno.


Nemoj mi molim te reći da se primaš na ovako jeftine efekte, da ne kažem bufo operu.


Ne primam se. Mislim da prave cirkus, od politike, od drzave od svih nas. Ali NE MOGU da se zajebavam na taj nacin. Stvarno ne mogu.
ivana23 ivana23 17:54 17.04.2011

Re: Moze i ovako

Bili Piton
Čime se ona bavi Si ti sigurna da u prošlom životu nisi bila prison officer?


U proslom?
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:12 17.04.2011

Re: Moze i ovako

I Velja gladuje i žeđuje?

jok.
zabranio mu doktor.

dok je tomi verovatno odobrio.

viš kakvi su ti doktori:)))
angie01 angie01 18:32 17.04.2011

Re: Moze i ovako

zabranio mu doktor.


pa imao operaciju mozga-...koja nije uspela!
G r o f G r o f 18:53 17.04.2011

Re: Moze i ovako

angie01
zabranio mu doktor.


pa imao operaciju mozga-...koja nije uspela!



Koja laž..Kojem mozgu?
angie01 angie01 18:54 17.04.2011

Re: Moze i ovako

ali covek ne jede i ne pije. Ko kod da je, nije smesno.


al je jadno!

i uznemirava javnost bespotrebno!

ne zelim da me na svakih sat, bilo koji kanal da okrenem, obavestavaju da je on dobro-jer nisu obavestavali devedesetih, da l su dobro oni silni ljudi, koji su zbog njihovih politickih akcija stradali-a tomu & co, je bolel stikla za iste!

nije on taj koji treba da trazi prevremene izbore-nego nezdovoljni gradjani!

kojim pravom on sebe proglasava za spasioca i to na ovaj nacin-on, koji je svojim ucestvovanjem u politickom zivotu poprilicno pomogaoda se stigne do ovako niskih pozicija!


angie01 angie01 19:07 17.04.2011

Re: Moze i ovako

Kojem mozgu?


ovom!:)


mlekac mlekac 19:13 17.04.2011

Re: Moze i ovako

Bili Piton
ivana23

Kada vec spomenu te radnje, pade mi na pamet - da li njega prati neka neutralna osoba kad ide u toalet? Ne mislim na kabinu, vec na mogucnost da dok pere ruke... gucne malo vodice...


Čime se ona bavi


Si ti sigurna da u prošlom životu nisi bila prison officer?


Ma nije... Ona je bila lepsa (osoba s desne strane)


EDIT:
Kanda jos neko imao Ivanine dileme:

Predsednik SNS u skupštinskom toaletu
mariopan mariopan 19:19 17.04.2011

Re: Moze i ovako


* Neko cita blog...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana