Film| Kultura| Mediji| Umetnost

Uloga moje porodice u Srpskoj Filmskoj Revoluciji

Bojana Maljević RSS / 27.04.2011. u 06:12

Ovaj tekst prvobitno je bio namenjen za rubriku «Pisma», u uglednom nedeljniku NIN. Zapravo, povod je beznačajan, pomalo smešan, ali nosi neku dozu poražavajućeg besmisla, kada se sagleda taj tekst u celini. Dakle, u poslednjem broju NIN-a (3147. od 21.04.2011.), izašao je treći po redu nastavak teksta «Novac i politika u kulturi». Ne znam ko je cenjeni autor ovog teksta koji sve ukupno više liči na paskvilu nego na istraživačko ili bilo kakvo drugo novinarstvo. U njemu nisu navedeni stvarni uticajni ljudi, a autor se pomenutim imenima, njihovim uticajima i delima, bavio na trivijalan način. Pri tome još, oskudevajući u originalnosti, goroj od rekla-kazala po kafanama. Zato sam odustala od pisanja pisma NIN-u, tako da mogu slobodno da nastave, u skladu sa zakonom o (ne)informisanju, da pišu koješta. Šteta za čitaoce i šteta za NIN, od koga se uvek očekuje više.

Međutim, mene zanima zašto u tom tekstu nema istine ni o novcu ni o uticaju politike na kulturni život u Srbiji?

Zašto se ne pominje ko i koliki novac godinama dobija od Javnog Servisa, koji kreira kulturni ukus ove nacije? Zašto je taj tekst na ozbiljnu temu takav: površan i banalan? To čak ne liči na novinarski tekst, nego na jedan pogrešan prikaz percepcije srpske kafanske javnosti, i to poodavne, dakle bajate percepcije. Niko ko se bavi kulturom, a naročito filmom neće reći ovakve stvari. Reći će ili mnogo gore (ali tačnije) ili mnogo bolje (i opet tačnije). I tome će pridodati još neka imena, od stvarnog velikog uticaja.

Mislila sam da ne postoji ništa tako površno, praznoglavo i netačno, kao lista najmoćnijih u Srbiji, koju iz godine u godinu objavljuju neki dnevni listovi, a na kojima sam se nalazila, neizostavno uz netačne biografske i «uticajne» podatke. Ta mi je netačnost bivala samo smešna. Nedavno se jedna moja prijateljica šalila kako to jeste tačno – jer ja jesam najmoćnija žena u Srbiji, pošto su mi nedavno na premijeri filma bili najuticajniji ljudi u Srbiji. Htela je da istakne tačnost informacije o uticaju i netačnost njenih argumenata. Duhovito. 

No, šalu na stranu, mislila sam da ništa slično tome neću pročitati u nedeljniku NIN, koji se u mojoj kući redovno čita. Zabave radi reagujem na deo teksta u kome se pominje «klan Maljevići» (to je u tekstu jedini "klan", što stvar čini zanimljivom i nadasve egzotičnom). "Klan", pretpostavljam, činimo: moj otac (producent), moja sestra (glumica) i ja (glumica i producent). Verovatno je tu i moj zakoniti suprug (reditelj), koji dakle nije Maljević, a diskutabilan mu je i status u klanu. No idemo redom. Citat glasi:

"MALJEVIĆI  - O tom klanu se priča kao o klanu sa mnogo uticaja i, naravno, para. Sve rade porodično i upravo tako deluju na javnoj sceni. Njihova dela, pak, nisu prešla osrednje umetničke kvalitete."

Kakav majstorski zaključak koji zavređuje celu istinu! Ovako to radi ovaj naš "klan": sastajemo se na jednom tajnom i lepom mestu, poput Karađorđeva - jednom u deset godina. Mi smo, naime, shvatili da se od filma u Srbiji tako dobro živi da je dovoljno snimiti jedan film u jednoj deceniji! Tako to rade pravi klanovi. Ovi što su do sada snimali svake godine filmove su čista boranija. Ovi što stalno snimaju za RTS ne mogu se naravno nazvati klanom – čak radili i porodično, jer ima nešto i iznad klana, ali to NIN ne zanima. Naš "klan" serije snima jednom u petnaest godina, pošto njihov kvalitet i uticaj na srpsku kulturu traju toliko da se iznova mogu gledati a zarada je prosto  n e v e r o v a t n a! Tako da posle "Otvorenih Vrata" nismo snimili seriju, ali nameravamo uskoro (prošlo je više od 15 godina, tajni klanovski sastanak je zakazan, za sada sam prisustvo potvrdila samo ja).

Možda je suvišno reći, NIN sigurno zna bolje, ali ipak: sva dosadašnja dela, koja su «stvarana u ovom klanu», dobijala su mnoge nagrade koje ocenjuju umetničke kvalitete. Osim ako ocena NIN-ovog autora ne zavređuje veći značaj od nagrada na mnogobrojnim filmskim festivalima, domaćih i stranih članova žirija, nagrada Fipresci ili nagrada publike, koja je na primer seriji "Otvorena vrata" dala status kultne. (Šta li je dobar kvalitet za autora NIN-a? - pita se autorka i "članica klana", jer joj je iz teksta to ostalo nejasno.)

Radi istine i dobre obaveštenosti novinara nedeljnika NIN:

Moj otac, Bojan Maljević, "Don Korleone navedenog klana", producent je najvećih serijskih, filmskih i televizijskih poduhvata u staroj Jugoslaviji, koji su dobijali najveća domaća priznanja od Zlatne Arene u Puli do Kristalne Prizme srpske Filmske Akademije. Bilo je i stranih priznanja (European Grand Prix u Rimu, za TV seriju Vuk Karadžić). Ali avaj - Bojan se ne bavi produkcijom od 1999. godine! Poslednji film koji je producirao bio je «Nož», u kome sam igrala samo ja, i u kome su ostali članovi "klana" bili nepravedno izostavljeni. Na moguće razočarenje novinara NIN-a: ni drugi programi koje je Don Korleone srpskog filma producirao (zvuči pretenciozno ali ako smo jedini "klan" u filmskoj industriji, onda je poređenje adekvatno), dakle: Idemo dalje”, “Balkan Ekspres”, “Šećerna vodica”, “Priče iz majstorske radionice”, “Ni na nebu ni na zemlji”, “Beograd noću”, “Boris Godunov”, i da ne nabrajam dalje, sve osrednjeg kvaliteta – nisu na žalost nikakav razlog za njegov ikakav uticaj u kulturnom svetu Srbije danas. Bojan je osnivač Asocijacije producenata iz koje je izašao pre više od deset godina, upravo iz razloga o kojima bi NIN trebalo da piše, kada bi se bavio novinarstvom i kada bi ga zanimala istina o izabranoj temi. 

Moja sestra, Ana Maljević, imala je tu (ne)sreću da sa "klanom" kome pripada radi tek ove godine, po prvi put. Igrala je epizodnu ulogu u filmu «Sestre» koji je nedavno imao svoju uspešnu premijeru, koja je dokazala sav moj lični uticaj, uprkos raspadnutom "klanu". 

Moj suprug, Boban Skerlić, reditelj i donedavni vlasnik marketinške agencije, bavio se najviše reklamnim biznisom i pedagoškim radom na FDU, a sa pomenutim "klanom" je radio u dva navrata: dve epizode "Otvorenih Vrata" 1995. i film "Do koske" 1996. Od tada je radio isključivo u svom klanu Skerlić, čiji je i jedini član. Međutim, neki klanovi se vole, pa je ipak prihvatio da svoj novi film («Top je bio vreo») snimi u "klanu Stanić" (Don Korleone tog klana je Tihomir Stanić, glumac i producent).

Ja, kao vlasnica producentske kuće Monte Royal Pictures, koja nije snimila ni jedan film u protekloj deceniji - sve do ove godine, verovatno zbog velikih para o kojima NIN piše – priznajem: moj uticaj je ogroman. Novinar NIN-a mogao je saznati koliki je zaista i u čemu, da se javio da pita.

Ne ljutim se na NIN. Nije to, uverena sam, imalo neku zluradu nameru. I najmanje u tom tekstu je bitno ono šta piše o mojoj porodici, koju po mišljenju NIN-a čini "klanom" to što smo završili neke iste škole i što smo ponekad nešto radili zajedno. Ne ljutim se ni što neko misli da imam uticaj, bilo kakav u bilo čemu. To je dobro i to je neka odgovornost. Tek se ne ljutim što neko misli da imam novac - ja sam odavno naučena da kroz život idem kao da u svakom trenutku imam milion dolara u džepu, čak i kad nemam cvonjka. Ono što me, međutim, razočarava je promašenost teme i nedovoljno bavljenje istinom o kulturi, koja je manje-više na rubu svoje egzistencije.

Kratak trejler sa našim programima osrednjeg kvaliteta možete videti lakim klikom na sliku naslovne stranice sajta: http://www.monteroyalpictures.com   

 

 



Komentari (126)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

max.cohen92 max.cohen92 06:55 27.04.2011

Bizantini Care,Bizantini...

Nemoj saljes nekog Luca Brazzi-ja na nas,please ako ti se zamerimo.
Znas i sama da je u Srbiji ne iscezla,nego ukinuta institucija bilo cega serioznog u profesionalnim okvirima kada je stampa u pitanju.Na zalost i NIN je danas sve dalji od realnosti i naginje zutom tonalitetu gliba.Tirazi su sve manji,pisana forma sve vise levitira negde u prostoru i lagano ce nestati,tako da zarad tiraza i profita imamo predatorske slike na javnoj sceni iz dana u dan.Nista novo.Let it go.Ne trositi svoje vokabularne i vremenske resurse jer jednostavno sistem je nemoguce pobediti,a posto je apsolutno oguglao na sve informacije iz realnosti,nema svrhe nekoga ili nesto podsecati na civilizacijske norme,skrupule i ostalo.Gledaj na sve kao na besplatnu reklamu i jos jedan u nizu gafova onih koji na zalost kreiraju svest mediokritetske javnosti.
Btw. skoro videh Dvogao sa The Muzem ti u sporednoj ulozi...lik.Ozbiljno pretenduje da ugrozi moju listu omiljenih mi Srba.Well done.
tasha_helikotrema tasha_helikotrema 07:27 27.04.2011

...

'...nisu prešla osrednje umetničke kvalitete."

Nisam filmski kritičar.Nisam znala šta je ,,klan'' Maljević producirao niti kakve je nagrade dobio.Ali imam mozak i kada videh listu filmova i serija morala sam da se vratim na gore citirano.
Mene samo zanima šta jeste prešlo osrednje umetničke kvalitete ako ovo nije???

Moja generacija je npr. odrasla na seriji ,,Otvorena vrata'' (sa svim reprizama koje su usledile).
Da ne pričam o filmu ,,Nož'' i ostalom.

Po mom mišljenju,kvalitetno je ono što je prošlo test vremena.

Kada ti možeš da gledaš nešto po 100 puta i nešto što je snimano pre 10 godina i da te i dalje drži prikovanog za TV,a još kada se nadješ u društvu shvatiš da je najmanje 90% ljudi oko tebe gledalo isto to prethodnog dana i seća se replika iz pogledanog onda mislim da je svaki dalji komentar suvišan.
sesili sesili 07:33 27.04.2011

Kultura

Pa to sve klan do klana! Bože, Bojana, toliko uticaja, a malo para? To jeste čudno, ali ja se odavno naučih da kod nas čuditi se - zaludan je posao. Kao i razmišljanje ko kreira kulturni ukus! Nažalost, zna se, nažalost, trpi se. Čestitam klanu za sve što je uradio i što će tek...
Milan Karagaća Milan Karagaća 11:03 27.04.2011

Dela govore

Filmografija glumice Bojane Maljević
God. Naziv Uloga
1980. Serija o bojama devojčica
1986. 16 puta Bojan Tijana
1987. Lager Niš Jelena Zarić
(debitantska nagrada na festivalu u Nišu)
1987. Soba 405 Tijana
1988. Vuk Karadžić Ruža Karadžić
1990. Bernisa jača od smrti Bernisa
1992. Bulevar revolucije Biljana
(nagrade za glavnu žensku ulogu na festivalima u Nišu i Herceg Novom)
1992. Slon beton television
1993. Snežna kraljica Snežna kraljica
1994. Ni na nebu, ni na zemlji Ana
(nagrade za glavnu žensku ulogu na festivalima u Nišu i Herceg Novom)
1995. Kraj dinastije Obrenović Vojka Lunjevica
1994.-1995. Otvorena vrata Ana Anđelić
1996. Do koske Maja
1999. Kod male sirene
1999. Nož Milica Janković
(nagrada za glavnu žensku ulogu na Niškom festivalu )
1999. Belo odelo kurva
2001. Virtualna stvarnost Tanja
2002. Klasa 2002
2002. Lisice Stefanija
2007. Balkanski sindrom Dijana
2008. Na lepom plavom Dunavu Marijana iz Slovenije
Ne ulazim u te klanske priče ali broj smimljenih filmova govori o kvalitetu glumca. Ne može baš svaka uloga da se kupi.Drugo, sve uloge su sjajno odigrane, treće, ako je neko završio glumu na FDU valjda je normalno da se bavi glumom i što bi to nekome smetalo.
Ne ulazim u klansko-finansijske sukobe u ovoj oblasti ali kada je su u pitanju profesionalne uloge i Bojane i Ane one se ne mogu minimizirati time što im je otac producent.
mikimedic mikimedic 12:04 27.04.2011

Re: Dela govore

a zamisli sta bi tek bilo od nje da je kao pionirka klecala na kukuruzu

Milan Karagaća Milan Karagaća 12:29 27.04.2011

Re: Dela govore

mikimedic
a zamisli sta bi tek bilo od nje da je kao pionirka klecala na kukuruzu


ne lupaj.
niccolo niccolo 12:47 27.04.2011

Re: Dela govore

ne lupaj

Hm, Karagaća nam je neraspoložen, sigurno zbog velikog broja mafija koje su se volšebno pojavile posle raspada komunizma..evo sad i u filmskoj industriji
Bojana Maljević Bojana Maljević 13:52 27.04.2011

Re: Dela govore

Hm, Karagaća nam je neraspoložen, sigurno zbog velikog broja mafija koje su se volšebno pojavile posle raspada komunizma..evo sad i u filmskoj industriji

Pa nije to sad! To traje, Niccolo! NIN je samo to sada saznao. Na vreme.
niccolo niccolo 14:25 27.04.2011

Re: Dela govore

To traje, Niccolo!

Bojana Maljević Bojana Maljević 14:56 27.04.2011

Re: Dela govore

Ne ulazim u klansko-finansijske sukobe u ovoj oblasti ali kada je su u pitanju profesionalne uloge i Bojane i Ane one se ne mogu minimizirati time što im je otac producent.

Mogu, gospodine Karagaća, mogu. Najčešće baš iz tog razloga.
Unfuckable Unfuckable 18:34 27.04.2011

Re: Dela govore

ne lupaj.

obožavam ova "metak - u - čelo - i - gotovo" rešenja, s ovim Mikijem nema druge!
Treća preporuka je moja
iva9 iva9 08:54 27.04.2011

Klan

Eh da nam je još takvih klanova, gde bi nam bio kraj!
Samo nastavi Bojana
milisav68 milisav68 11:01 27.04.2011

Re: Klan

Čestitka za klan.
NNN NNN 08:57 27.04.2011

Malo progooglah...

... i od svih novih saznanja o tvojoj porodici (klanu ) ubedljivo najveće je ovo!
Čoveče, sve vreme sam bio zaljubljen u pogrešnu sestru

Nadam se da se nerviraš mnogo zbog tereta slave.

Pozdrav

niccolo niccolo 12:19 27.04.2011

Re: Malo progooglah...

ubedljivo najveće je ovo!

U, bravo NNN, ja se uvek radujem kad otkrijem nove informacije

p.s.
Moj otac, Bojan Maljević, "Don Korleone navedenog klana"

A koji si ti Bojana, Džon Goti?
Bojana Maljević Bojana Maljević 13:55 27.04.2011

Re: Malo progooglah...

Čoveče, sve vreme sam bio zaljubljen u pogrešnu sestru

Pa to je divno! Baš si me obradovao. Mislim, svojim novim saznanjima.
Bojana Maljević Bojana Maljević 13:58 27.04.2011

Re: Malo progooglah...

Moj otac, Bojan Maljević, "Don Korleone navedenog klana"


A koji si ti Bojana, Džon Goti?

A ko bi drugi? Ili mama Korleone. Ili već nešto.
nukleo nukleo 15:57 27.04.2011

Re: Malo progooglah...

Eh, kad sam ja još "otkrio" Anu Maljević.
Još za vreme studija, bila je neka predstava čini mi se u studentskom gradu.
Igrala je neku devojku zavisnu od droge.
Nisam mogao da verujem da postoji neko lepši od Bojane Maljević.
Neka Bojana izvini, ali Anina lepota je malo specifičnija.

Bojana Maljević Bojana Maljević 16:11 27.04.2011

Re: Malo progooglah...

Igrala je neku devojku zavisnu od droge.

Jeste, predstava BDP - zvala se "Cipele od kengurove kože", njena prva pozorišna uloga.
Nisam mogao da verujem da postoji neko lepši od Bojane Maljević.

Možda će, konačno, moja pamet malo doći do izražaja?
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:02 27.04.2011

Re: Malo progooglah...

nukleo
Eh, kad sam ja još "otkrio" Anu Maljević.
Još za vreme studija, bila je neka predstava čini mi se u studentskom gradu.
Igrala je neku devojku zavisnu od droge.
Nisam mogao da verujem da postoji neko lepši od Bojane Maljević.
Neka Bojana izvini, ali Anina lepota je malo specifičnija.



Meni je original-original, a Bojana je bila princeza Banjice. Meni je i ostala baš to.
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:26 27.04.2011

Re: Malo progooglah...

a Bojana je bila princeza Banjice.

na zrnu graška?
jinks jinks 09:11 27.04.2011

...

Mislim da bi "Idemo dalje" trebalo da udje u Svetsku kulturnu bastinu, ako vec nije.
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:03 27.04.2011

Re: ...

Mislim da bi "Idemo dalje" trebalo da udje u Svetsku kulturnu bastinu, ako vec nije.

Moja omiljena serija. Divan pisac Sloba Stojanović, to sam već spominjala. I predivni Gaga Nikolić. I prelepa Ena Begović. I tako... trebalo je da igram u njoj! Mama mi nije dala.
jinks jinks 14:15 27.04.2011

Re: ...

Iskreno, ne znam tacno sta da mislim o narodu koji moze tako nesto o sebi da snimi ... sem, ne znam, najdubljeg postovanja.

Kad si mali, pa gledas i sve ti deluje kao da se podrazumeva. Ali, opet, kada porastes shvatis koliko je tesko da bas tako bude, da ljudi tako razmisljaju i da se na takav nacin ponasaju jedni prema drugima.
nurudin nurudin 10:43 27.04.2011

Е, драга Бојана, баш ме насмејасте...

Moj otac, Bojan Maljević, "Don Korleone navedenog klana",




Поздрав !
vila76 vila76 12:10 27.04.2011

MALJEVIĆI - O tom klanu se priča...

vala, neka si im i rekla!
podrska "zloglasnom klanu"!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:40 27.04.2011

Eh, NIN

Vrlo duhovit odgovor na tekst iz lista koji već poodavno niko pismen ne čita.
pedja1008 pedja1008 13:34 27.04.2011

Re: Eh, NIN

Nebojsa Krstic
Vrlo duhovit odgovor na tekst iz lista koji već poodavno niko pismen ne čita.


Pripadam generaciji rodjenoj posle Titove smrti, mislim da sam cak i poslednja ili pretposlednja generacija pionira ali sve ove filmove i serije u kojima je Bojana glumila sam gledao. Neke bas volim (Bulevar Revolucije ), neke manje a neki mi se ne svidjaju ali to je vec stvar ukusa. A sto se tice NIN-a, ne mogu da govorim kakav je to nedeljnik nekada bio ali sto se mene tice mala je razlika izmedju njega i onog Pecata, koji uredjuje srpski Ce Gevara, Vucela, cak mi se cini da naginje i izdanjima onog Cobana.
Uglavnom od tinejdzerskih dana citam Vreme i navika mi je da svakog cetvrtak kupim nov broj iako vec duzi period nisam bas odusevljen ni njihovim kvalitetom ali ipak je to casopis koji je za dva koplja ispred svih u ovoj zemlji, sto nazalost i nije neki uspeh.
U prvi mah mi se komentar gosn Krleta ucinio preostrim ali sada mi se cini da je i preblag. <_<

P.S. Bojana, secam se da sam se jos u osnovnoj skoli zatreskao u tebe ali sada kada videh Anu moram ti reci da te ostavljam. Znam da ce ti ovo tesko pasti ali moje srce je sada njeno
NNN NNN 13:53 27.04.2011

Re: Eh, NIN

ma to Spaić vraća Bojani ono kad mu je obrisala komentar (ilineštoslično)
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:09 27.04.2011

Re: Eh, NIN

P.S. Bojana, secam se da sam se jos u osnovnoj skoli zatreskao u tebe ali sada kada videh Anu moram ti reci da te ostavljam. Znam da ce ti ovo tesko pasti ali moje srce je sada njeno

Moja radost je ogromna.
I žao mi je što NIN nije ovo objavio ranije, možda bi se odavno smanjio broj onih koji su od osnovne škole zatreskani u mene, što je moj život činilo ozbiljno nepodnošljivim. Eto joj sad, neka vidi kako je to!

p.s. Krletov komentar preskačem jer se osećam kao neozbiljna i nepismena, koja čita NIN
Spiridon Spiridon 14:15 27.04.2011

Re: Eh, NIN

Nebojsa Krstic
Vrlo duhovit odgovor na tekst iz lista koji već poodavno niko pismen ne čita.


ako te bude čuo Nebojša Spaić, ima i ti de se probudiš sa konjskom glavom u krevetu
mikimedic mikimedic 14:17 27.04.2011

Re: Eh, NIN

Vrlo duhovit odgovor na tekst iz lista koji već poodavno niko pismen ne čita.


otkad je bloger spaja postao urednik?

Spiridon Spiridon 14:18 27.04.2011

Re: Eh, NIN

mikimedic
Vrlo duhovit odgovor na tekst iz lista koji već poodavno niko pismen ne čita.


otkad je bloger spaja postao urednik?



od kad su banovali Zokstera
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:18 27.04.2011

Re: Eh, NIN

ako te bude čuo Nebojša Spaić, ima i ti de se probudiš sa konjskom glavom u krevetu

Iako nije upućeno meni - oduvek sam razmišljala: koja je to ponuda koju ne bih mogla da odbijem?
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:30 27.04.2011

Re: Eh, NIN

ma to Spaić vraća Bojani ono kad mu je obrisala komentar (ilineštoslično)

Ma jok, bre. Spaić ne čita NIN.
Spiridon Spiridon 14:47 27.04.2011

Re: Eh, NIN

Bojana Maljević
ma to Spaić vraća Bojani ono kad mu je obrisala komentar (ilineštoslično)

Ma jok, bre. Spaić ne čita NIN.


kad smo vec kod citanja novina jel zna neko onaj vic kada uciteljica pita djake da definisu pojam "ociglednog"?

Uros: Moj tata vozi Porse, mama Mercedes. Ocigledno, puni smo ko brod.
Maja: Moj tata nosi beli mantil i pomaze ljudima i mama takodje. Ocigledno, oboje su lekari.
Perica: Moja baba ide kroz dvoriste i nosi Nin ispod miske, a svo znamo da je nepismena. Ocigledno, ide da kenja.

pedja1008 pedja1008 15:07 27.04.2011

Re: Eh, NIN

E, sa mnom ce joj biti lako. Vidis da i ti nisi ni primecivala moju ljubav. Ja sam stara skola, patim u sebi kao Petrarka i slicni, hehehe. Doduse nisam pisao sonete, nazalost nisam bas talentovan za poeziju.
AlexDunja AlexDunja 21:46 27.04.2011

Re: Eh, NIN


Vrlo duhovit odgovor na tekst iz lista koji već poodavno niko pismen ne čita.

e, krle, nemoj da pomažeš.

ja mislim da većina onih koji još uvek
čita nin, jesu pismeni,

alitakodje veoma dobro znaju maljeviće.
pucanj jeste u prazno, alli ti si pogrešio.
fantomatsicna fantomatsicna 13:21 27.04.2011

moje skromno

misljenje je da si trebala ipak njima da posaljes svoj komentar.A pisac teksta u NINU zvuci kao neki neuspeli glumac koji od vaseg "klana" nije dobio nijednu ulogu
midnightbird midnightbird 15:24 27.04.2011

giornalista simpatico

Stupido giornalista rovinare il nostro lavoro!
Scoperto il segreto della nostra organizzazione!
Cosa fare,bella testa di mafia?
koksy koksy 20:38 27.04.2011

Dobar ...

...ti ovo štos.
Izmileli uvlakači & udvarači.
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:36 27.04.2011

Re: Dobar ...

Dobar ...
...ti ovo štos.
Izmileli uvlakači & udvarači.

Ceniš da mi je baš to nedostajalo u životu?
Ne bih ja tako doživljavala ljude ovde.
pedja1008 pedja1008 00:07 28.04.2011

Re: Dobar ...

Izgleda da nekome nedostaju pa malo projektuje. Boze moj, ne moze svako da bude prelepa glumica a uz to clan mocnog klana. Zbog sve ove price o klanovima zaboravih da odgledam Bordzije i legendarnog Jeremiju Gvozdenovica (u svetu poznatog i kao Jeremy Irons). U kom li je taj klanu kad je tako daleko dogurao?
sonja.m sonja.m 07:54 28.04.2011

Re: Dobar ...

koksy
...ti ovo štos.
Izmileli uvlakači & udvarači.


Ovaj blog trpi sve!!!
sape sape 23:43 27.04.2011

Zavist, zloba ili nešto treće!?!

Čini mi se da postaje trend - to 'pljuvačko novinarstvo'. Narod voli da čita o 'otkrivanju tajni poznatih' pa se to i plasira ... žalosno je samo što je mesto dešavanja - NIN, časopis koji bi trebalo da bude iznad toga ...
Najbolje demantije napisanog ... prethodna tema na ovom blogu. Dovoljno govori sama za sebe.
p.s.
Svima onima koji bi da 'razotkrivaju klanove' - okrenite se 'klanovima' koji to zaista jesu i koji su svima nama dobro poznati ... ako smete!?!
mikele9 mikele9 00:52 28.04.2011

Predlog

"MALJEVIĆI - O tom klanu se priča kao o klanu sa mnogo uticaja i, naravno, para. Sve rade porodično i upravo tako deluju na javnoj sceni.

Draga Bojana predlažem ti da me kao osnivača i jedinog člana sopstvenog klana, kooptirate u vaš MALJEVIĆSKI klan. Postao bih deo porodice, Don Koreoneu Maljeviću bih se zakleo na večnu poslušnost. Ne tražim to zbog uticaja i para, naprosto, mnogo bih se sigurnije osećao, ne bih bio na srpskoj kulturnoj vetrometini a i iznad svega cenim porodične vrednosti
Nadajući se...
S poštovanjem,
Mikele
Bojana Maljević Bojana Maljević 01:55 28.04.2011

Re: Predlog

Ne tražim to zbog uticaja i para, naprosto, mnogo bih se sigurnije osećao, ne bih bio na srpskoj kulturnoj vetrometini a i iznad svega cenim porodične vrednosti
Nadajući se...

Dragi Mikele,
na sledećem klanovskom sastanku, tvoj ulazak u klan biće među prvim tačkama dnevnog reda, odnosno odmah nakon što odlučimo o sledećem:
- da li će Nobelovu nagradu dobiti gen.dir. RTS ili otac nacije?
Lično se unapred radujem tvom dolasku u ovako uticajan i bogat klan, koji poštuje porodične i druge pozitivne vrednosti.


sonja.m sonja.m 09:17 28.04.2011

ceo tekst

Posto nisam clan obozavalaca Lika(narocito)i dela autorke, volela bih da preskocim njenu uvredjenost, i skrenem paznju na porazavajuce stanje u kulturi:

Ovaj tekst je slika i prilika dogadjaja.
Ovakvo stanje je nastalo dok je bilo para.
Sada vise nema para, pa ce i ovde biti velikih promena
i potresa.

napomena:
Ako mene pitate bolje bi da je drzava Srbija novac,
koji je potrosila na snimanje filma o trgovini ljudima,
potrosila na otkrivanje pocinilaca ovoih zlocina i
za rehabilitaciju zrtava, nego na film.




Новац и политика у култури (3)
Шетња са етикетом

Култура у Србији служи за збрињавање вишка заслужних политичких кадрова, повремено за поткусуривање и намиривање политичких рачуница, и тек понекад да се маше неким њеним успехом


Тања Њежић
Стара изрека каже - ако те занима шта се збива у некој причи, прати токове новца. Применимо ли то на културу данас и овде - шта ћемо добити?
Својевремено је Иван Тасовац покренуо читаву лавину коментара рекавши да „пара у култури има али да се арче“. Није мали број оних који су говорили и говоре да је питање расподеле средстава увек било битно и као одраз концепта а да је то посебно изражено у условима њиховог смањења. Требало би и времена и простора да се крене по областима (у култури) и у оквиру њих по пројектима и установама како би се стекла целовита слика. Но, осврнимо се на неколико маркантних момената.
Колико је познато, републичко министарство културе у буџету за ову годину уопште није предвидело средства за наставак реконструкције Музеја савремене уметности, која се иначе одвија по фазама. Нема их ни у једном финансијском плану. Но, то није прво заборављање. Присетимо се да је 2009. заборављена исплата плата за Српско народно позориште а покриће за ову немарност, исказано у отвореном писму, гласило је да „министарство није сервис“. Остало је отворено питање шта је Министарство културе ако не инстанца која, располажући новцем пореских обвезника између осталог, треба да брине о установама културе.
Прошле године је тако, за акцију Србија у Србији, Министарство културе планирало 56 милиона динара, при чему је тај новац добрим делом потрошен на, истина, заслужене хонораре гостујућих уметника али не и на оснаживање културних потенцијала у одређеним срединама, што је била једна од почетних идеја у разним разговорима на тему децентрализације у култури и њеног развоја у унутрашњости. У исто време многе установе којима је Република оснивач, биле су „на белом лебу“.
Невероватно али Музеј града Београда нема матичну зграду. Крајем децембра 2006. потписани су уговори између више актера и на име Музеја града одређена је зграда у Ресавској 46. Уследиле су правне компликације и процедуре које су недавно завршене. Урађен је пројекат постојећег стања зграде којој су потребне извесне интервенције. Али планиране инвестиције и даљи кораци градске владе у том правцу нису познати, те тако Музеј града све што има од своје зграде јесу инспекцијски налози за обрушавање фасаде и оштећења крова. А с друге стране, недавно је на сајту Скупштине града расписан конкурс за идејно решење пројекта својеврсне реконструкције Бетон хале, „тежак“ 70 хиљада евра!
Пројекат Београд 2020 (Београд европска престоница културе 2020) изнео је у прошлој години ни мање ни више него 15 милиона! У ту калкулацију урачунате су (посебне) агенде чија је израда коштала милион и триста хиљада (!), па специјална пенкала од 338.000 динара, три стручна сарадника у периоду јул-септембар добила су 1.411.000, координатор пројекта за поменути период добио је 323.772, координатор за комуникације 273.644 динара... А, опет с друге стране, хонорар за ауторски табак научног рада за скуп о Лази Костићу износио је две хиљаде динара бруто. Иако је реч о различитим изворима финансирања, свакако је у питању и више него сликовито поређење. С друге стране Југословенско драмско позориште у овој години за пројекте има 15 милиона динара. У разговору за Лудус Мирјана Карановић је рекла да је то довољно за три мање представе и то под условом да „глумци донесу од куће оно што им треба“.
Сваки од ових примера, разуме се, има и своју тзв. политичку позадину. Па се тако у незваничној комуникацији често може чути „Немој, пусти, мани... Београд 2020 ти је ЛДП...“ или „ћути, Београдизација је СПС, не можеш сад ту ништа...“. Летос, кад се беше појавила дилема око Белефа који по чувеним партијским квотама у култури припада ДС (и о чему је НИН тада писао) и када су два селектора те манифестације у кратком року дала оставке, очекивало се да ће СПС-ови кадрови у управљачкој структури покренути питање даљег рада те манифестације. Међутим, с кулоарском тезом „неће ваљда коалиција да падне због Белефа“ ствари су остале такве какве јесу. Белеф је тада коштао око 23 милиона динара (а понуђени програм и квалитет рада прошлогодишњег Фестивала остаће запамћен као пример далеко испод сваког критеријума, прим. ур.).
Има, наравно, у том мозаику култура-политика-кланови-токови новца... још читав низ коцкица. Ако покушамо да се бар још мало измакнемо тешко да се можемо отети утиску хаоса у коме се ствари дешавају „како падне у датом моменту“ а учесници, не ретко, носе етикете које им за одређену прилику одговарају. Недавно је Александар Илић, говорећи на промоцији књиге Градска шетња Милана Влајчића, између осталог рекао да се власт некада плашила културе па је посезала за цензуром. Плаши је се и данас, вели он, али се од ње брани маргинализацијом. Тако је култура на репу када је реч о материјалним средствима и не само тад! Она служи за збрињавање вишка заслужних (политичких) кадрова, повремено за поткусуривање и намиривање политичких рачуница, и тек понекад да се маше неким њеним успехом.

Креатори културне сцене

ИНСТИТУЦИЈЕ

Ивана Авжнер Тренутна градска секретарка за културу, мало позната пре постављања на ту функцију. Стално је активна прича о њеној смени.
Предраг Марковић Актуелни министар културе. Био би на овој листи и већ само као оснивач „Стубова културе“, раније „Времена књиге“, издавачке куће са снажном домаћом продукцијом.
Горица Мојовић Дугогодишња шефица београдске културне сцене. Многе је задужила док је била на тој функцији.
Иван Тасовац Успео је преко ноћи да промени имиџ једне од најзначајнијих музичких институција у земљи, захваљујући добром друштвеном и политичком статусу.
Зоран Хамовић Саветник пређашњег министра за културу. Брзо је схватио да је најбоља позиција бити први до главног.
Мадлена Цептер Сама своја институција. Влада ониме што је и основала.
Добрица Ћосић Академик, писац, државник, верник и грешник, отац нације. Његова реч битна је подједнако политичарима, од Милошевића, преко Тадића, до Чеде, књижевној и интелектуалној чаршији, као и најширој јавности.

КЊИЖЕВНОСТ

Матија Бећковић Академик, писац, беседник - да нема Ћосића, био би Ћосић. Уз Ћосића један од најутицајнијих књижевника такозване „националистичке“ струје и Демократске странке Србије.
Гојко Божовић Његову љубав са пеновцима јасно илуструје чињеница да је седиште његове издавачке куће усред Пен центра. А моћ је пригрлио и двогодишњим креирањем каталога наступа Србије у Лајпцигу и листе писаца који ће се наћи у њима.
Слободан Гавриловић Директор „Службеног гласника“, бивши потпредседник ДС, који је на чело једне од најмоћнијих издавачких кућа у Србији дошао с места председника Истраживачког центра ДС. Жуту штампу је највише фасцинирала његова плата од 350.000 динара.
Александар Јерков Некада му је приписивана титула „директора српске књижевности“ и подршка Мире Марковић. Данас је „само“ професор на Филолошком факултету у Београду.
Драгослав Михаиловић „Директор“ моравске струје, која егзистира унутар „националистичког“ лобија у књижевности. Пропагира моравске говоре и жели да им врати достојанство.
Вида Огњеновић Предводница „пеноваца“, главне лобистичке струје у књижевности којој, осим ПЕН центра, припада и Српско књижевно друштво, Министарство културе, па и Демократска странка... Она је уз то и потпредседница Демократске странке и бивша амбасадорка, једном речју жена-змај..
Васа Павковић Председник НИН-овог жирија, књижевни критичар и уредник у бројним издавачким кућама. Његов уреднички и критичарски став знао је да одређује судбину књиге и аутора.
Предраг Палавестра Академик, дугогодишњи председник ПЕН центра, организације која је једна од најутицајнијих у књижевним круговима.
Михајло Пантић „Мико, нећеш ти бити критичар ако те се људи не буду плашили“, говорили су му старији. Он се из све снаге труди да не поступа по том моделу, али му, изгледа, не иде од руке. Нарочито откако је био председник Комисије за доделу националних пензија.
Сретен Угричић Деценијски управник Народне библиотеке, који, питајући се за избор руководства свих библиотека у Србији и за откуп књига, директно утиче на положај књиге и књижевности. Писац, полемичар, активиста, Сорошев човек за српску књижевност деведесетих.
Саша Ћирић Један од челника Бетона, такозване друге Србије у књижевности, која све одреда прозива оштрим и заједљивим текстовима. Истражује везу између националистичке идеологије, политике и културе.

ФИЛМ

Драган Бјелогрлић Омиљено „чедо“ српског филма. Глумац који је, чини се, бивао све јачи са сваком променом система, због чега постаје и успешан продуцент. Да му то није скрајнуло уметнички афинитет, показао је и недавно режијом првог филма. Његови ставови често су предмет дискусије.
Срђан Драгојевић Његово име се често спомиње уз лобистичке кругове. Њему самом није баш најјасније због чега. Чист пример како се моћ везује за политику. Између осталог, режирао је најскупљи филм икада снимљен код нас, са поражавајућим резултатом.
Бата Живојиновић Један од најзначајнијих играча на филмској сцени. Његова партијска острашћеност, од Тита до Милошевића, била је пресудна приликом креирања буџета готово сваког филма у коме је играо. Остварио неколико антологијских улога и на филму и у Скупштини.
Емир Кустурица „Професор“ међу редитељима. „Цар“ Мокре горе. Иако му се свашта приписује и иако су његови политички ставови често у раскораку са уметничким сензибилитетом, утицај је ипак стекао захваљујући првенствено својим високоестетским филмским апстракцијама. Препознатљив у читавом свету.
Горан Марковић Његов мираз политичким структурама мањи је него што се очекивало, поготово сада док се у Министарству културе пита за изглед српске кинематографије.
Маљевићи О том клану се прича као о клану са много утицаја и, наравно, пара. Све раде породично и управо тако и делују на јавној сцени. Њихова дела, пак, нису прешла осредње уметничке квалитете.
Миша Могоровић Један од најагилнијих филмских продуцената тренутно код нас, са јаким упливима у европске фондове. Недавно предложен и за члана Националног савета за културу.
Горан Паскаљевић Дежурни кривац за све контакте између уметности (филмске наравно) и политике. Моћ му се огледа у добром утемељењу у Г17 плус, али опет није успео да сними најскупљи филм икада. Или можда то још није пожелео.
Лазар Ристовски Још један глумац који је пожелео да буде продуцент и редитељ, наравно, како би и сам закорачио у „кухиње“. Ипак је остао један од вољенијих глумаца, а о њему као продуценту ретко када се расправља. Често се на конференцијама хвалио како исплаћује све чланове своје екипе.
Љубиша Самарџић Глумац који се с годинама пронашао у режији, где је сада активнији, један од првих који је усавршио изналажење извора прихода за своје филмове. Чини се ипак да ће остати упамћенији као глумац, одакле је и научио како се функционише на јавној сцени.

ПОЗОРИШТЕ

Небојша Брадић Успешан директор Крушевачког народног позоришта, фијаско у Атељеу, проблематично у Народном, дигнуто из пепела Београдско драмско. Као министар је започео многе пројекте на здравим основама, нажалост у јавној комуникацији није умео да одвоји битно од небитног.
Воја Брајовић Као саветник председника Србије и неко ко упорно говори да је ванстраначка, а не партијска личност на том месту, као краткотрајни министар културе Србије, није показао ниједну страну своје реалне моћи. Најмоћнији је био док је у ЈДП кројио репертоарску и кадровску политику.
Душан Ковачевић Као писац, сценариста, академик, директор (готово власник) Звездара театра, има реално велику моћ. Фино је опстајао у свим режимима. Његов утицај у позоришном свету сличан је утицају „оца нације“ на књижевној сцени.
Дејан Мијач Данас је више самостална институција без велике моћи, са још мање уплива. Има моћне следбенике међу младим уметницима.
Биљана Србљановић Њена тренутна моћ је пре свега у ономе што пише. Ипак, дотле је дошла захваљујући политичкој критици свега и свачега, почев од Слободана Милошевића наовамо.
Јован Ћирилов Његово мишљење се непрестано високо уважава. Највећа грешка му је што за Битеф није произвео достојног наследника. Моћ му се посебно огледа у обликовању јавног мњења, кроз серију текстова и колумни.
Бранко Цвејић Као управник ЈДП има највеће заслуге што је ово позориште добило нову зграду, заслужан је за сарадњу са хрватским и словеначким позоришним кућама, а највише за довођење уметника, са простора бивше Југославије.
Светозар Цветковић У суштини успешан као управник, способан као продуцент, заслужан за многе прве кораке у повезивању културних радника после ратова и распада Југославије. Његова моћ у позоришту сводила се на добре политичке контакте. Слична је ситуација и са филмом, где је сада активнији.

ВИЗУЕЛНЕ УМЕТНОСТИ

Бранислава Анђелковић Директорка Музеја савремене уметности, заједно са мужем креира целокупну савремену ликовну сцену Србије, пажљивим одабиром нових кадрова.
Бранимир Димитријевић Помоћник бившег министра за културу за међународне односе, европске интеграције и развој менаџмента у области културе.
Никола Кусовац Предводник националне струје у српској ликовној уметности. Иако активан по том питању, у статусу је мировања. Због његовог знања и искуства, ниједна власт га се не може, и кад би хтела, у потпуности одрећи.
Раша Тодосијевић Млад, полетан и модеран већ пола века. Једна од најзначајнијих фигура ex-yu уметничке сцене. Није се променио, нити његов утицај јењава.
Милица Томић Мис српске визуелне сцене, заинтригирала је и националисте када је центром Београда „прошетала“ калашњиков у склопу свог перформанса.

Тања Њежић
Bojana Maljević Bojana Maljević 15:32 28.04.2011

Re: ceo tekst

Posto nisam clan obozavalaca Lika(narocito)i dela autorke, volela bih da preskocim njenu uvredjenost, i skrenem paznju na porazavajuce stanje u kulturi:

Draga sonja.m,
To što nisi član obožavalaca mog lika (dopalo mi se što si naglasila Lika, nisam ironična), je sasvim u redu. Naročito ako me ne poznaješ. Meni veoma znači da čujem i mišljenje ljudi koji misle i osećaju drugačije. Međutim, to što nisi moj obožavalac ne daje ti za pravo da izvrćeš moje reči, i da ih stavljaš u kontekst koji ne postoji. Naime, ja nisam uvređena, kako si napisala. Jasno sam rekla sledeće, na kraju svog teksta:
Ono što me, međutim, razočarava je promašenost teme i nedovoljno bavljenje istinom o kulturi, koja je manje-više na rubu svoje egzistencije.

Dakle, razočarava, ne vređa. S tim u vezi i baš zato, hvala što si prenela ceo tekst iz NINa, ja ga nisam imala.

Zatim, kažeš:
Ovaj tekst je slika i prilika dogadjaja.
Ovakvo stanje je nastalo dok je bilo para.

Vidim, sonja.m, da ti deliš mišljenje novinara NIN-a. To je tvoje legitimno pravo. Ja i dalje tvrdim da su informacije više nego bajate, te da se novinar NIN-a nije bavio stvarnim stanjem stvari ni ljudima od stvarnog uticaja. Nego mi, molim te, reci: kad je to bilo para? Vidim da imaš neke informacije o tome, pa me zanima otkuda ta tvrdnja. Kad je, dakle, bilo para, te je "ovako stanje" nastalo? Država Srbija, ako na nju misliš, izdvaja ekstremno malo novca za kulturu, naročito za film, decenijama unazad. Da li si ti sonja.m filmski radnik? Sumnjam, jer ne bi tako govorila. Dozvoljavam mogućnost da grešim, te da znaš više i bolje od mene koja "filmski hleb" jede od rođenja.

I na kraju da dam komentar na ove tvoje reči:
Ako mene pitate bolje bi da je drzava Srbija novac,
koji je potrosila na snimanje filma o trgovini ljudima,
potrosila na otkrivanje pocinilaca ovoih zlocina i
za rehabilitaciju zrtava, nego na film.

Nisi u pravu, sonja.m. Država Srbija po preuzetim obavezama prema EU i ostatku sveta, ima obavezu da kao svaka civilizovana država određena sredstva iz svog budžeta troši i na preventivne aktivnosti, u ovom slučaju na preventivnu borbu protiv trgovine ljudima. Dakle taj novac nije "oduzet" od nekih drugih sredstava. Da, mogao je biti upotrebljen i u pravljenje puteva i u gradnju škola i u lečenje dece i u ozelenjavanje nekih površina, sve se slažem - uvek ima pametnijih i važnijih stvari i teško je porediti prioritete. Ali to ne funkcioniše tako površno, kako ti posmatraš. Prevencija je važna, jer ma koliko počinioca država uhapsila i slično - trgovina ljudima će postojati sve dok budu postojali potražnja, lakovernost ljudi i slični razlozi koji ovaj lanac čine kontinuiranim. Ovakvi projekti upravo tome služe, da se podigne svest javnost i da se ona upozna sa problemom i rade se u mnogim zemljama, širom sveta. Država Srbija je dakle ispunila jednu od svojih obaveza, svojim učešćem u ovakvom projektu, koji jeste od društvenog značaja. I to prema akcionom planu koji je usvojila i predala EU. Lično mislim da bi bila velika sramota za državu da nije učestvovala delom svojih sredstava, a EU recimo jeste. Da li si gledala film? Pitam, ako nisi pogedaj, možda ćeš imati malo drugačije mišljenje, nevezano od toga voliš li mene ili ne. Vidim da si u stanju da razdvojiš lik i delo, pa verujem da bi drugačije mislila, bar o delu.

U svakom slučaju ti se zahvaljujem na mišljenju. Uvek je dragoceno razmeniti ga.

fantomas fantomas 17:01 28.04.2011

Re: ceo tekst

tekstu bojane maljevic je, pre svega, mesto bilo u ninu, ali je po interese autora probitacnije oglasiti se tamo gde se ocekuje veci broj onih koji reaguju na to ko pise, a ne i sta pise.

Bojana Maljević
Međutim, mene zanima zašto u tom tekstu nema istine ni o novcu ni o uticaju politike na kulturni život u Srbiji?
Zašto se ne pominje ko i koliki novac godinama dobija od Javnog Servisa, koji kreira kulturni ukus ove nacije?


da li se ovim zeli reci kako je porodica maljevic bez novca - jer porodicni biznis trpi zbog njihovih tradicionalno disidentskih politickih stavova?
da li se javnom servisu zamera sto ne finansira i porodicnu televiziju maljevica?

sonja.m
skrenem paznju na porazavajuce stanje u kulturi:

opsta hipokrizija devastira sve pore drustva - kakva nam je kulturna "elita", takva nam je i kultura...
sonja.m sonja.m 17:17 28.04.2011

Re: ceo tekst

opsta hipokrizija devastira sve pore drustva - kakva nam je kulturna "elita", takva nam je i kultura...

Nazalost!
fantomas

sonja.m sonja.m 17:18 28.04.2011

Re: ceo tekst


mikimedic mikimedic 17:59 28.04.2011

Re: ceo tekst

Država Srbija po preuzetim obavezama prema EU i ostatku sveta, ima obavezu da kao svaka civilizovana država određena sredstva iz svog budžeta troši i na preventivne aktivnosti,


e sad mi jos nadji izvor tih 'preuzetih obaveza prema eu i ostatku sveta' - neka direktiva eu, rezolucija sc, sta li?

midnightbird midnightbird 18:37 28.04.2011

Re: ceo tekst

Ako mene pitate bolje bi da je drzava Srbija novac,
koji je potrosila na snimanje filma o trgovini ljudima,
potrosila na otkrivanje pocinilaca ovoih zlocina i
za rehabilitaciju zrtava, nego na film.

Eh,da se ja pitam...

Da se pitam ja bih betonir'o travu
I ofarbo tamno braon svaku vodu plavu!
Nekako bih probusio tanki sloj ozona
A Zemlju bih zastitio kesom od najlona!
Da se pitam ja bih posjeko sve sume,
I za ukras postavio od traktora gume.
Kiselinom ja bih zemlju navodnjavo,
A decu bih svaki dan rentgenom slikavo...
Bojana Maljević Bojana Maljević 20:27 28.04.2011

Re: ceo tekst

tekstu bojane maljevic je, pre svega, mesto bilo u ninu, ali je po interese autora probitacnije oglasiti se tamo gde se ocekuje veci broj onih koji reaguju na to ko pise, a ne i sta pise.

Vi potcenjujete ljude ovde pa mislite da ne reaguju na to šta se piše? Zanimljivo.
da li se ovim zeli reci kako je porodica maljevic bez novca - jer porodicni biznis trpi zbog njihovih tradicionalno disidentskih politickih stavova?

Ne, ja nikada nisam rekla da je porodica Maljević bez novca. Ne bih to rekla čak i da jeste bez novca, a bilo je i takvih trenutaka, ne mali broj puta u našim životima, ma šta vi mislili o tome. Porodični biznis itekako je trpeo zbog ozbiljnih problema u oblasti koja jeste naša profesija. Naše "trpljenje" nije jedino, pa se stoga i ne žalim. No, aludirati (kao što je slučaj u NINu) da moja porodica svojim novcem utiče na bilo šta - smešno je i neistinito. Sav novac koji je moja porodica ikada zaradila od drugih je biznisa, ne od kulture. U kulturu smo više sopstvenog novca uložili nego što smo ikada od kulture zaradili.
da li se javnom servisu zamera sto ne finansira i porodicnu televiziju maljevica?

Neinformisani ste, pa Vas to dalje diskvalifikuje kao sagovornika. Naime, moja porodica nema svoju porodičnu televiziju. Već preko dve godine. A o tome šta zameram Javnom Servisu ću na nekom ozbiljnijem mestu, sa ozbiljnijim sagovornicima (pošto su i zamerke ozbiljne i svakako se nisu ni ticale te privatne televizije dok je postojala, i u koju su investitali jedino i isključivo njeni osnivači.)
opsta hipokrizija devastira sve pore drustva - kakva nam je kulturna "elita", takva nam je i kultura...

Sa prvim delom oko hipokrizije se slažem, sa drugim ne. Zapravo rekla bih da nam je kultura onakva kakva nam je vlast koja se njome bavi i koja u mnogo čemu određuje njenu sudbinu. O čemu je trebalo da piše NIN, da se bavi novinarstvom.
Bojana Maljević Bojana Maljević 20:37 28.04.2011

Re: ceo tekst

e sad mi jos nadji izvor tih 'preuzetih obaveza prema eu i ostatku sveta' - neka direktiva eu, rezolucija sc, sta li?

Izvoli, pa nađi sam. Izveštaje EU, izveštaje State Department-a, Akcioni plan za ulazak Srbije u EU i šta sve on sadrži, postoji gomila dokumenata uključujući i Strategiju borbe protiv trgovine ljudima. Ako te baš zanima - bavi se time pa nađi. Čitaj, informiši se, pa postavljaj pitanja onda. Mene ne zanima da državu pravdam tebi. A pogotovo ne sebe.
To sam napisala kao jednu tačnu informaciju koja čak i da ne postoji kao obaveza (a postoji), postoji kao razuman razlog za podršku ovakvom projektu.
vishnja92 vishnja92 20:38 28.04.2011

Re: ceo tekst

Bojana Maljević

Vi potcenjujete...

pobogu Bojana, hajde procitaj ispocetka i pazljivo sta si sad napisala.
reakcija na tvoj komentar bi prekoracila granice bloga.

(i da: sa mnom preskoci taj poucno-pokroviteljsko-nadmeni ton, slabo se primam)

Bojana Maljević Bojana Maljević 20:44 28.04.2011

Re: ceo tekst

pobogu Bojana, hajde procitaj ispocetka i pazljivo sta si sad napisala.
reakcija na tvoj komentar bi prekoracila granice bloga.

Koji je tvoj problem vishnja92? Napisala sam ono šta mislim. Ili reaguj ili ne reaguj, ovako ne mogu znati na šta misliš niti želim da nagađam na šta (ne)reaguješ.
A to na šta se ti primaš ili ne, slabo me zanima.
mikimedic mikimedic 20:50 28.04.2011

Re: ceo tekst

Izvoli, pa nađi sam. Izveštaje EU, izveštaje State Department-a, Akcioni plan za ulazak Srbije u EU i šta sve on sadrži, postoji gomila dokumenata uključujući i Strategiju borbe protiv trgovine ljudima. Ako te baš zanima - bavi se time pa nađi.


veruj mi procitao sam ih jako mnogo. pogotovo izvestaja eu. o njima sam prilicno dobro informisan, veruj mi na rec.

To sam napisala kao jednu tačnu informaciju koja čak i da ne postoji kao obaveza (a postoji), postoji kao razuman razlog za podršku ovakvom projektu.


kao obaveza naravno da ne postoji. zato nema ni linka.

ali to je manji problem. mnogo je veci problem kada svako u svakoj prilici kad ostane bez argumenta se poziva na 'tako kaze eu'. ni ovde ne mislim na tebe, ti si nekako slucajno natrcala...

i nije mi najjasnije kako moze da bude 'tacna informacija' ako cak 'ni ne postoji kao obaveza'...

necu te smarati vise, samo mi je bas onako malo mucno kad iza svakog coska vreba neka nova 'obaveza' koju nam ta mrska eu namece.
vishnja92 vishnja92 21:12 28.04.2011

Re: ceo tekst

Koji je tvoj problem vishnja92?


moj? to ovde nije tema. ti si tema, i tvoja porodica, ili ja pogresno razumem cilj ovog teksta.
Napisala sam ono šta mislim. Ili reaguj ili ne reaguj, ovako ne mogu znati na šta misliš niti želim da nagađam na šta (ne)reaguješ.



vidim.
Ne, ja nikada nisam rekla da je porodica Maljević bez novca. Ne bih to rekla čak i da jeste bez novca, a bilo je i takvih trenutaka, ne mali broj puta u našim životima, ma šta vi mislili o tome.


e pa vidis, dok si starletisala ovde sa napadnutim kisobranima, kucama, zenskom biti, cmizdravim blogovima, duplim i kontrablogovima i radila sav taj rad, bilo je malo mucno ali ne dovoljno za reakcije. ali pazi malo -
Dozvoljavam mogućnost da grešim, te da znaš više i bolje od mene koja "filmski hleb" jede od rođenja.


ustvari, hajmo ispocetka:
prvo ide
Draga sonja.m,

pa onda ide
Vidim, sonja.m,

a na kraju
Nisi u pravu, sonja.m


i tako vozis sa potcenjivanjem i oholoscu, a sva prica se svodi ustvari na
filmski hleb


tako da zajebi malo sa tim (mnogo puta vidjenim) cmizdruljenjem (u pauzama kog letis ko vendi). Milan Novkovic ti se onomad izvinjavao, ja necu. on ti je objasnjavao o drugima, ali ti cujes samo o sebi.
samo znas, izuzev malo lozenja, na blogu i ne mozes dobiti neku bitniju podrsku. trebalo je (za svoje dobro) mozda da razmislis o njegovom komentaru.

a znas sta je najfascinantnije od svega?

Dobar ...
...ti ovo štos.
Izmileli uvlakači & udvarači.


sto to kod tebe nije cak ni svesno. tako po svoj prilici funkcionises otkad znas za sebe.


e pa onda bar ne spominji hleb, jebemumater.



ps - lepota nije smetnja pameti da se izrazi, naprotiv.
fantomas fantomas 21:29 28.04.2011

Re: ceo tekst

Bojana Maljević
Vi potcenjujete ljude ovde pa mislite da ne reaguju na to šta se piše? Zanimljivo.


priznajem i da jednom nisam ustao starijoj osobi u prevozu.
jeste da je bilo jos puno slobodnih mesta, ali mozda je pozelela da sedne bas na ovo na kom sam ja sedeo.

Bojana Maljević
Ne, ja nikada nisam rekla da je porodica Maljević bez novca. Ne bih to rekla čak i da jeste bez novca, a bilo je i takvih trenutaka, ne mali broj puta u našim životima, ma šta vi mislili o tome. Porodični biznis itekako je trpeo zbog ozbiljnih problema u oblasti koja jeste naša profesija. Naše "trpljenje" nije jedino, pa se stoga i ne žalim. No, aludirati (kao što je slučaj u NINu) da moja porodica svojim novcem utiče na bilo šta - smešno je i neistinito. Sav novac koji je moja porodica ikada zaradila od drugih je biznisa, ne od kulture. U kulturu smo više sopstvenog novca uložili nego što smo ikada od kulture zaradili.


sta su u ninu aludirali moraces sa njima.
ja sam, ironicno doduse, napisao da biznis porodice maljevic nikada nije trpeo zbog politike, odlicno ste se snalazili u svim rezimima.
zasuzilo mi je oko na vas altruisticki pristup kulturi i svesno gubljenje novca u cilju duhovnog uzdizanja nacije.

Bojana Maljević
Neinformisani ste, pa Vas to dalje diskvalifikuje kao sagovornika. Naime, moja porodica nema svoju porodičnu televiziju. Već preko dve godine. A o tome šta zameram Javnom Servisu ću na nekom ozbiljnijem mestu, sa ozbiljnijim sagovornicima (pošto su i zamerke ozbiljne i svakako se nisu ni ticale te privatne televizije dok je postojala, i u koju su investitali jedino i isključivo njeni osnivači.)


od toga da li sam ja kompetentni sagovornik mnogo su bitnije cinjenice, jer cinjenice nemaju emocije, a i tesko ih je diskvalifikovati:
vasa porodicna televizija pocela je sa radom 2002.
2006. je dobila nacionalnu frekvenciju.
2009. ste je prodali.
znaci da je u porodicnom vlasnistvu bila 7 godina, a od toga je 3 godine imala nacionalnu frekvenciju.

mozes li, za kraj, da ovom neozbiljnom sagovorniku rastumacis da li zakon o radiodifuziji brani da se dozvola za emitovanje prenosi ili otuđi?

mozda odgovor na ovo pitanje da objasnjenje kako se jos stvaraju kulturne "elite" koje određuju nivo kulture i stanje duha jedne nacije...
midnightbird midnightbird 21:34 28.04.2011

Re: ceo tekst

necu te smarati vise, samo mi je bas onako malo mucno kad iza svakog coska vreba neka nova obaveza koju nam ta mrska eu namece.

mislim da si ovom konstatacijom pogodio pravo u centar i odao položaj! PETLOVAČKI KLAN-teška mafija!
pazi,mišljenja sam da iza svakog ugla vreba DRAGAN KOJIĆ KEBA...vidiš,meni je malo više muka od brkatih,raspevanih i phileosofski nastrojenih bajića i raznih sinova što u udarnim terminima na javnom servisu sa sve armonike -upakovani i servirani za široke narodne mase- kenjaju o nekoj srbiji kakvu ja ne želim...nije zezanje kada u udarnim terminima na istoj televiziji dotični Nedeljko kojem tepaju Baja popunjava programsku šemu...Alo rođaci,pre 20 godina beše aktuelan MTV na toj istoj televiziji!O čemu se ovde radi?Baja,Keba,Sin Dragan?
Sa kojom lakoćom "novinar" a i vi sa njim -kenjate- o stvarima koje se tiču PORODICE.Zar je normalno celu jednu porodicu nazvati klanom,pa ČAK i pod pretpostavkom da je dotična Bojana reinkarnacija Dač Šulca?!
o tome se ovde radi...o lakoći i načinu na koji se izgovaraju reči a pri tome se ne poseduje svest o težini istih!





vishnja92 vishnja92 21:48 28.04.2011

Re: ceo tekst

Sa kojom lakoćom "novinar" a i vi sa njim -kenjate- o stvarima koje se tiču PORODICE

sa lakocom blogokomentatora kojima je Porodica rasprostrta kao tema.
i molim te da ubuduce vodis racuna o recniku.
fantomas fantomas 21:51 28.04.2011

Re: ceo tekst

midnightbird


mtv i rados bajic su dva lica iste medalje - jedno kvazi-urbano i drugo kvazi-ruralno.
surogati.
sta ako neko zbog toga sto ne pravis distinkciju diskvalifikuje i tvoje urbane pretenzije?
mikimedic mikimedic 22:04 28.04.2011

Re: ceo tekst

mislim da si ovom konstatacijom pogodio pravo u centar i odao položaj! PETLOVAČKI KLAN-teška mafija!


izvini o cemu je ovaj komentar a i kakve veze ima sa mnom


Bojana Maljević Bojana Maljević 22:19 28.04.2011

Re: ceo tekst

moj? to ovde nije tema. ti si tema, i tvoja porodica, ili ja pogresno razumem cilj ovog teksta.

Pogrešno si razumela, vishnja92. Čak i tužno, koliko nisi razumela.
i tako vozis sa potcenjivanjem i oholoscu, a sva prica se svodi ustvari na filmski hleb.

Mrzelo me je da citiram sve tvoje izlive besa, ne znam zašto si besna na mene, nema potrebe. O mojim blogovima možeš da misliš šta ti je volja - ko te tera da čitaš vishnja92? Zašto to čitaš?
Ali ti navodi "draga, vidiš, nisi u pravu" - nisu oholi, vishnja92. Ja nisam ohola osoba. A što se filmskog hleba tiče - ne razumem šta ti je tu problem, zašto to "jebemumater" ne bih navodila? To samo znači da ja od malena jedem filmski hleb, dakle od toga je moja porodica dugo vremena živela, celo moje detinjstvo, pa devojaštvo, pa tako. Što je to problem, tebi? Smisao tih reči je da ja naprosto zbog toga znam da li ima ili nema novca, vishnja92. I kada ga jeste i kada ga nije bilo. Kao i svako ko jede filmski hleb, zato sam pitala sagovornika iz čijeg si posta izvela citat da li je filmski radnik. Ništa nisi razumela, mila vishna92.
sto to kod tebe nije cak ni svesno. tako po svoj prilici funkcionises otkad znas za sebe.

Hoćeš da kažeš da funkcionišem kao besvesno biće? Ono: medicinski fenomen - živi i radi bez mozga? Eh, vishnja92. Toliko o oholosti. Tvojoj.
tako da zajebi malo sa tim (mnogo puta vidjenim) cmizdruljenjem (u pauzama kog letis ko vendi)

Mislim da sam shvatila gde leži tvoj problem, kad sam ja u pitanju. Ali tu ti, na žalost, ne mogu pomoći. I dalje letim, kao Vendi.
lepota nije smetnja pameti da se izrazi, naprotiv.

Nije. Kad neko ima pamet. Ili kad je upotrebljava na pravi način. Ti mi deluješ kao pametna osoba. Šteta što ponekad reaguješ kao budala. Nisam to ranije primetila. Naprotiv, bila si mi simpatična. Često sam davala preporuke tvojim komentarima. Što ću činiti i ubuduće, kad budu smisleni. Ovaj ti je onako baš bio.... Nema veze, svako ima loš dan.
Budi dobro.
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:35 28.04.2011

Re: ceo tekst

ja sam, ironicno doduse, napisao da biznis porodice maljevic nikada nije trpeo zbog politike, odlicno ste se snalazili u svim rezimima.

Odjednom je stiglo dosta komentara, pa se izvinjavam što ću na neke kasnije odgovoriti. Ta tvoja ironija je tvoja stvar, imaš pravo na svoje mišljenje. Ne možeš znati to što govoriš i pišeš samo na osnovu predrasuda. Istina je sasvim drugačija ali nije tema ovog bloga, niti mi je namera da bilo koga, pa ni tebe ubeđujem u nju. No, na konkretna pitanja ću odgovoriti.
mozes li, za kraj, da ovom neozbiljnom sagovorniku rastumacis da li zakon o radiodifuziji brani da se dozvola za emitovanje prenosi ili otuđi?

Ne, zakon to ne brani. Televizija je prodata u skladu sa zakonom, onda kada je to, takođe u skladu sa zakonom bilo mogućno. Šteta što je nismo prodali ranije. Bila je čist gubitak.
mozda odgovor na ovo pitanje da objasnjenje kako se jos stvaraju kulturne "elite" koje određuju nivo kulture i stanje duha jedne nacije...

Sigurno. To važi za prodaju svih televizija koje nisu mogle da opstanu na ovom medijskom nebu. Zbog razloga kojima će se, možda, neko od ozbiljnih novinara nekada ozbiljno i baviti.
fantomas fantomas 23:45 28.04.2011

Re: ceo tekst


fantomas
mozes li, za kraj, da ovom neozbiljnom sagovorniku rastumacis da li zakon o radiodifuziji brani da se dozvola za emitovanje prenosi ili otuđi?


Bojana Maljević
Ne, zakon to ne brani. Televizija je prodata u skladu sa zakonom, onda kada je to, takođe u skladu sa zakonom bilo mogućno.


ne!
zakon to, kao, brani:


З А К О Н
О РАДИОДИФУЗИЈИ

Непреносивост и неотуђивост дозволе
Члан 46.
Дозвола за емитовање програма, као и дозвола за радио станицу не може се
уступати, изнајмљивати или на други начин пренети или отуђити.
Дозволе из става 1. овог члана не могу се пренети ни у случају кад емитер
прода опрему за емитовање програма.

da bi, onda, smesno niskim kaznama:

VIII. КАЗНЕНЕ ОДРЕДБЕ
Члан 113.
Новчаном казном од 300.000 до 1.000.000 динара казниће се за прекршај
правно лице које:

3) уступи, изнајми или на други начин пренесе или отуђи,
привремено или трајно, добијену дозволу за емитовање програма (члан 46);

omogucio mesetarenje između, sad vec termin dobija svoj smisao, klanova.

Bojana Maljević Bojana Maljević 00:19 29.04.2011

Re: ceo tekst

omogucio mesetarenje između, sad vec termin dobija svoj smisao, klanova.

Grešiš, pogrešno tumačiš, a i to nije ceo zakon. Pre svega, koliko se sećam, nije smelo da se prodaje da li prve dve godine ili ne znam koliko vremena. Piše to tačno u zakonu, ali nemam vremena da tražim sad. Drugo, nikakve kazne tu ne postoje, pa mi smo morali da dobijemo saglasnost za prodaju TV od RRA, RAtela i ne znam koga već. To nije tako kako govoriš. Ne možeš je prodati bez saglasnosti, samim tim je besmisleno to što citiraš i vadiš iz konteksta. Dakle suština je da je zakon ograničio neko vreme koje ne sme, to vreme je prošlo i tv happy, pošto je o njoj reč, prodata je u skladu sa zakonom. To je lako proverljiva stvar. Tvoje optužbe ne stoje.
Bojana Maljević Bojana Maljević 01:43 29.04.2011

Re: ceo tekst

i nije mi najjasnije kako moze da bude 'tacna informacija' ako cak 'ni ne postoji kao obaveza'...

nisi me tačno citirao, pa ti je zato i nejasno. Rekla sam:
To sam napisala kao jednu tačnu informaciju koja čak i da ne postoji kao obaveza (a postoji), postoji kao razuman razlog za podršku ovakvom projektu.

Dakle, kada i ne bi bila obaveza, kao što jeste - bio bi razuman razlog za podršku. Da nacrtam?
kao obaveza naravno da ne postoji. zato nema ni linka.

Linka nema jer me mrzi da tražim linkove za stvari koje tebe zanimaju. Jednostavno nemam to vreme. Ali evo ti adresa na kojoj možeš da dobiješ sve linkove, sve dokumente i sve informacije, o kojima si, kažeš, prilično dobro upućen. Pošto mi izgleda da nisi, bar kada je reč o ovoj temi (trgovina ljudima) molim te uputi mejl na ozs@mup.gov.rs (Anti-trafficking Team Republic of Serbia), ili na evropsku komisiju za razvoj ili na IOM ili OEBS, ljubazni su svi, daće ti sve informacije, što im je i posao. Meni to nije posao. A nije ni tema ovog bloga.
Izvini stvarno što nemam vremena da tražim informacije koje tvrdiš da ne postoje, prosto znam da nisi u pravu, jer znam na osnovu čega sam dobila deo sredstava za film. Kapiraš?
necu te smarati vise, samo mi je bas onako malo mucno kad iza svakog coska vreba neka nova 'obaveza' koju nam ta mrska eu namece.

Slažem se ovde sa tobom, ali to je naprosto istina zašto je ovaj projekat podržan. Mislim da sam na ranijim blogovima negde kačila pozitivne i negativne izveštaje SD, možda i nisam nemoj mi zameriti što nemam vremena to ponovo da tražim. Uputila sam te na najtačnije adrese, sve ćeš dobiti šta te zanima.

sape sape 01:51 29.04.2011

Re: ceo tekst

Pa, kao što se može videti - 'juriši' ne prestaju i sve se ovde svodi na prepucavanje tipa 'kriv si, nisam kriv'. Opet ta želja da se neko javno 'razapinje' optužuje, a na osnovu vrlo neutemeljenih informacija i tvrdnji. Nisam doživeo ovu temu kao poziv za analizu poslovanja 'klana Maljević' - meni je iritantno da danas svako - što se može videti na primeru NIN-a i pojedinih učesnika ovoga bloga, može pisati o nekome bez ikakvog osećaja samoodgovornosti.... i da,
izvini ali gde vidis da ja prozivam vlasnicu bloga?
hajde kad si ti mene vec prozvao - moje pitanje nema bas mnogo veze sa bojanom, ona mu tu dodje kao neka kolateralna steta
,
i te kako prozivate i napadate ... a i navodi da je neko 'kolateralna šteta'!?! ... ispod su svakog nivoa korektne komunikacije. Kako bi se Vi kao 'kolateralna šteta' osećali?
fantomas fantomas 03:25 29.04.2011

Re: ceo tekst

Bojana Maljević
omogucio mesetarenje između, sad vec termin dobija svoj smisao, klanova.

Grešiš, pogrešno tumačiš, a i to nije ceo zakon. Pre svega, koliko se sećam, nije smelo da se prodaje da li prve dve godine ili ne znam koliko vremena. Piše to tačno u zakonu, ali nemam vremena da tražim sad. Drugo, nikakve kazne tu ne postoje, pa mi smo morali da dobijemo saglasnost za prodaju TV od RRA, RAtela i ne znam koga već. To nije tako kako govoriš. Ne možeš je prodati bez saglasnosti, samim tim je besmisleno to što citiraš i vadiš iz konteksta. Dakle suština je da je zakon ograničio neko vreme koje ne sme, to vreme je prošlo i tv happy, pošto je o njoj reč, prodata je u skladu sa zakonom. To je lako proverljiva stvar. Tvoje optužbe ne stoje.


ovo vec polako prerasta u teatar apsurda - ajde sto za tebe ne vazi zakon za cije krsenje je prodaja tvoje porodicne televizije paradigma, ajde sto, kao, ne znas da kontrolu nad sprovođenjem tog zakona vrsi rra, jedan od nusprodukata mesetarenja klanova o kojima sam govorio u prethodnom komentaru, ali sto jos i vređas elementarnu logiku optuzujuci me kako ja doslovce citirajuci clanove zakona o radiodifuziji - u stvari samo pokusavam da optuzim tebe, nepravedno, naravno?!?
Bojana Maljević Bojana Maljević 04:24 29.04.2011

Re: ceo tekst

u stvari pokusavam samo da tebe optuzim, nepravedno, naravno?!?

Da, samo to pokušavaš. Jer ja nisam prekršila zakon. Koji pred sobom nemam, i koji je već sam rekla, precizno određivao vremenski rok u kojem se prodaja televizije, ili ustupanje prava na emitovanje ne sme izvršiti, što nisi citirao. Ako sam na bilo koji način prekršila zakon, ja te molim da o tome obavestiš nadležne organe, tužioca i koga god treba, da za kršenje zakona odgovaram. U protivnom ću smatrati to što smatram i sada - da si zlurad, zao i da me nepravedno optužuješ da sam kršila zakon. Tvoje ime i prezime nije poznato ovdašnjoj blogerskoj javnosti - moje jeste. Prema tome, veliki poznavaoče zakona i elementarne logike - izađi sa svojim imenom i podnesi javnu tužbu. Ja spremna da odgovaram. Da li si ti spreman?
mikimedic mikimedic 04:40 29.04.2011

Re: ceo tekst

Dakle, kada i ne bi bila obaveza, kao što jeste - bio bi razuman razlog za podršku. Da nacrtam?


nema potrebe za crtanjem. bila bi razuman razlog za podrsku, ali ovde to uopste nije tema. tema je tvoje insistiranje na nekakvoj obavezi od strane eu, medjunarodne zajednice, saveta bezbednosti ili ne znam koga sve vec.

Linka nema jer me mrzi da tražim linkove za stvari koje tebe zanimaju. Jednostavno nemam to vreme. Ali evo ti adresa na kojoj možeš da dobiješ sve linkove, sve dokumente i sve informacije, o kojima si, kažeš, prilično dobro upućen. Pošto mi izgleda da nisi, bar kada je reč o ovoj temi (trgovina ljudima) molim te uputi mejl na ozs@mup.gov.rs (Anti-trafficking Team Republic of Serbia), ili na evropsku komisiju za razvoj ili na IOM ili OEBS, ljubazni su svi, daće ti sve informacije, što im je i posao. Meni to nije posao. A nije ni tema ovog bloga.
Izvini stvarno što nemam vremena da tražim informacije koje tvrdiš da ne postoje, prosto znam da nisi u pravu, jer znam na osnovu čega sam dobila deo sredstava za film. Kapiraš?


opet zamena teza - nije bas da umirem od zelje da pisem mupu i jurim raznorazne linkove o toj temi na netu; zanimalo me je samo da vidim da li ti svoj argument mozes da potkrepis nekim cvrscim dokazom. ocigledno da ne mozes.

covek ti citira jasnu nedvosmislenu odredbu iz zakona gde pise da ne moze da se dozvola prenese. jasno da jasnije ne moze biti. ti mu odgovaras 'ja znam da nije tako i da sam ja u pravu'

pa kome onda treba neutralni blogocitac da veruje - zakonskoj odredbi ili bojani maljevic?

na svakom sudu suprostavljene strane iznose svoje argumente, pa na osnovu prezentovanih cinjenica sud donese svoju odluku. htela ti to ili ne, blog jeste sud (javnosti) - izneti su neki argumenti, cinjenice; covek je dole stavio zakonsku odredbu kao svoj argument, tvoj kontrargument je 'nije tako kako pise u zakonu nego je onako kako ja kazem;

ja sam izneo kao argument da ne postoji nikakva obaveza od strane 'medjunarodne zajednice' (sta god to znacilo) da se se snimaju filmovi na temu zastite zrtava trafikinga, ti uporno tvrdis da postoji. ako postoji, izvoli pa dokazi (teret dokazivanja je na tebi, ne na meni - negativne cinjenice se ne mogu dokazivati).

a ti i dalje ne moras da shvatis da sam reagovao iskljucivo na potezanje eu i nametnutih obaveza kao argument, nista vise.
mikimedic mikimedic 04:42 29.04.2011

Re: ceo tekst

ovo vec polako prerasta u teatar apsurda - ajde sto za tebe ne vazi zakon za cije krsenje je prodaja tvoje porodicne televizije paradigma, ajde sto, kao, ne znas da kontrolu nad sprovođenjem tog zakona vrsi rra, jedan od nusprodukata mesetarenja klanova o kojima sam govorio u prethodnom komentaru, ali sto jos i vređas elementarnu logiku optuzujuci me kako ja doslovce citirajuci clanove zakona o radiodifuziji - u stvari samo pokusavam da optuzim tebe, nepravedno, naravno?!?


naravno da je teatar apsurda. tragikomicno je sto bar sto se mog komentara tice uopste mi nije bila namera da raspravljam o poziciji maljevica u srpskom filmu, nacionalnim frekvencijama i slicno, niti o trafikingu - a bojana se tako uplela da je to neverovatno.
Bojana Maljević Bojana Maljević 04:58 29.04.2011

Re: ceo tekst

naravno da je teatar apsurda.

Naravno da je teatar apsurda. Raspravljaš o nečemu o čemu nemaš pojma, a potom negiraš svoju nameru. Apsurd, školski primer.
Bojana Maljević Bojana Maljević 05:17 29.04.2011

Re: ceo tekst

ocigledno da ne mozes.

Očigledno je da mogu. Uputila sam te na adrese ljubaznih i odgovornih ljudi koji će ti dati "dokaze" za ono što govoriš. Ti to odbijaš i tražiš linkove - briga me da ih tražim. Ja sam lično pročitala ono šta me je zanimalo iz akcionog plana koji sadrži i preventivnu borbu. Pročitala sam i izveštaje State D. više godina za redom u kojem Kondoliza Rajs, prvo hvali projekat "Moderno ropstvo", odnosno državu Srbiju koja konačno radi nešto u preventivne svrhe na šta je obavezna, a potom sledeće godine "kudi" što projekat nije realizovan. Pročitala sam i Strategiju razvoja u borbi protiv trgovine ljudima, Izveštaje EU koji se odnose na prevenciju i tako dalje. Lepo ti kažem - neću, ne mogu, a ne nema - nego neću da ti tražim te linkove. Dokumenti postoje, nadležni organi ih poseduju, izvoli se obratiti nadležnima.
ja sam izneo kao argument da ne postoji nikakva obaveza od strane 'medjunarodne zajednice

Ti nisi izneo nikakav argument. Kakav argument si izneo? Ja ti argumentovano kažem na koje adrese da se obratiš i dobiješ brzo i lako sve šta postoji.
ako postoji, izvoli pa dokazi

Za ovo, kao i za tvrdnju da sam prekršila zakon, važi sasvim suprotno - kad nekog optužiš za nešto, onda to ti treba da dokažeš. Dakle "krivica" se dokazuje, ne "nevinost". Po sudu svakom, pa i javnosti. Za prodaju televizije sam rekla - prodata je u skladu sa zakonom, svim njegovim aktima, dozvolama RRA, dakle sa svim što je ova država propisala kao uslov za prodaju preduzeća koje se bavi emitovanjem programa. Izvolite tužiti mene, RRA, državu, koga god treba, ako ste u pravu. Ako niste - ne lupajte gluposti, ispadate smešni u društvu. Što ne pišete RRA i pitate na osnovu čega je prodata Happy TV? Ili Fox ili B92? Hajde, budite korisni, kad ste već tako pametni. RRA prima plate da odgovara na takva pitanja. Dužni su da odgovore.
Namerno ne brišem ove vaše budalaste komentare. Ali na njih više neću odgovarati. Jer je van svake pameti to što radite. Odnosno, to što radi svega dvoje ljudi, pod različitim nikovima, što je na ovom blogu opšte poznata stvar. Mrzi me čak i da vas banujem. Ne znam kako vas moderatori uopšte trpe. Praznici spojeni, valjda, pa i oni spavaju. Odoh i ja
fantomas fantomas 05:58 29.04.2011

Re: ceo tekst

Bojana Maljević
u stvari pokusavam samo da tebe optuzim, nepravedno, naravno?!?

Da, samo to pokušavaš. Jer ja nisam prekršila zakon. Koji pred sobom nemam, i koji je već sam rekla, precizno određivao vremenski rok u kojem se prodaja televizije, ili ustupanje prava na emitovanje ne sme izvršiti, što nisi citirao. Ako sam na bilo koji način prekršila zakon, ja te molim da o tome obavestiš nadležne organe, tužioca i koga god treba, da za kršenje zakona odgovaram. U protivnom ću smatrati to što smatram i sada - da si zlurad, zao i da me nepravedno optužuješ da sam kršila zakon. Tvoje ime i prezime nije poznato ovdašnjoj blogerskoj javnosti - moje jeste. Prema tome, veliki poznavaoče zakona i elementarne logike - izađi sa svojim imenom i podnesi javnu tužbu. Ja spremna da odgovaram. Da li si ti spreman?


u teatru apsurda sad dolazimo do opsteg mesta kad se ostane bez argumenata - u pravednickom besu poteze se pitanje anonimnosti neistomisljenika kao dokaz njegove zluradosti, i to na mestu gde je anonimnost dozvoljena pravilnikom.

prema vazecem zakonu o radiodifuziji vasa porodicna televizija je dozvolu za emitovanje programa dobila na period od 8 godina.
za to vreme (ono po istom zakonu moze biti i krace i duze), a po clanu 46. zakona o radiodifuziji:

Дозвола за емитовање програма, као и дозвола за радио станицу не може се
уступати, изнајмљивати или на други начин пренети или отуђити.
Дозволе из става 1. овог члана не могу се пренети ни у случају кад емитер
прода опрему за емитовање програма.

i to nije ograniceno nikakvim vremenskim rokom, vazi za sve vreme vazenja dozvole o emitovanju programa.

rra je prekrsila zakon nad cijim sprovodenjem ima kontrolu dozvolivsi da televizije sa nacionalnom frekvencijom promene vlasnike.
"kreativno" objasnjenje je kako su bili pred dilemom da li da, suprotno slovu zakona, dozvole promenu vlasnicke strukture ili da puste da te televizije propadnu.

ovde dolazimo do onoga sto ti uporno ne zelis da priznas - ta odluka svedoci o sprezi onih koji upravljaju rra i kontroverznog kapitala.

ako, na trenutak, i zanemarimo da je to klanovski model poslovanja, postavicu ti pitanje kao osobi koja se deklarise kao kulturni poslenik:
da li je za naciju i njen kulturni nivo bilo bolje da te televizije propadnu, ili da se prekrsi zakon, pa da, kao posledicu, dobijemo prakticno jedan isti program sa razlicitim logom u uglu ekrana?
ili, jos jednostavnije - sta je bilo vaznije: vasa licna steta ili nacionalna korist?

mikimedic mikimedic 06:11 29.04.2011

Re: ceo tekst

Naravno da je teatar apsurda. Raspravljaš o nečemu o čemu nemaš pojma, a potom negiraš svoju nameru. Apsurd, školski primer.

o cemu nemam pojma, o evropskoj uniji



Ti nisi izneo nikakav argument. Kakav argument si izneo? Ja ti argumentovano kažem na koje adrese da se obratiš i dobiješ brzo i lako sve šta postoji.


negatorske teorije se ne mogu dokazivati.

Očigledno je da mogu. Uputila sam te na adrese ljubaznih i odgovornih ljudi koji će ti dati "dokaze" za ono što govoriš. Ti to odbijaš i tražiš linkove - briga me da ih tražim.


valjda si htela da kazes - 'dokaze za ono sto govorim'. opet neces da razumes da je u tvom interesu da pruzis dokaze za ono sto tvrdis. ako to nisi u stanju, ostaje jos samo jedna izrecena tvrdnja bez ikakvog osnova, kakvih je gomila u nasem svakodnevnom javnom zivotu. a da ne ulazimo u analizu motiva jedne takve izjave.

pretpostavljam da ti je namera sa ovim blogom bila da utices na javno mnjenje i prezentiras svoju stranu medalje. i da se to javno mnjenje na osnovu tvojih argumenata uveri da si ti u pravu. medjutim, kad dodjemo do cinjenica - onda je tvoj argument - 'to je zato sto ja tako kazem'

nemoj mene da prozivas za rra, nacionalne frekvencije i slicne bakrace. tu sam samo potpuno neutralni posmatrac koji sa jedne strane vidi komentatora koji citira zakonsku odredbu, a sa druge vidi bojanu koja kaze 'tako je zato sto ja tako kazem'

nemoj da me uvlacis u tu igru, nisam od tih; nikad se ni na jednom tvom prethodnom blogu o ovom filmu nisam javljao da komentarisem ni film, ni dacicevo prisustvo, niti bilo sta. jednostavno, to nije tema koja me previse zanima. a ne zanima me ni da li postoji 'klan maljevic' ili ne.

moj komentar (osim saljive posalice na pocetku na temu karagace unfa i tebe sa nekog ranijeg bloga) se odnosio iskljucivo na olako potezanje eu kad god nam to odgovara (valjda su argumenti za ono sto hocemo da kazemo jaci ako se pomenu uz eu ili amfilohija, npr.).

znas ono - 'tako misli drug tito'...

hajde da ovde stanemo, slazes se?

EDIT: i ne shvatam zasto se pozivas na moderaciju - da li je u bilo kom mom komentaru bilo uvreda, ili bilo kakvog govora koji se ne tolerise na blogu?

ja sam samo postavio jedno konkretno pitanje i nista vise. sto se tice komentara o klecanju, htedoh da napravim fazon bez zle namere. izvini ako ti je to zasmetalo.
niccolo niccolo 06:32 29.04.2011

Re: ceo tekst

A jel mogu ja jedno glupo pitanje? Zbog čega koji đavo trubite 15 komentara o ustupanju dozvole za emitovanje programa kad bojana nije prenela dozvolu nego vlasništvo nad televizijom koja ima dozvolu. Nosilac dozvole se nije promenio, već vlasnik nosioca dozvole...A promena vlasnika je sasvim dozvoljena, uz prethodnu saglasnost rra.
mikimedic mikimedic 06:46 29.04.2011

Re: ceo tekst

A jel mogu ja jedno glupo pitanje? Zbog čega koji đavo trubite 15 komentara o ustupanju dozvole za emitovanje programa kad bojana nije prenela dozvolu nego vlasništvo nad televizijom koja ima dozvolu. Nosilac dozvole se nije promenio, već vlasnik nosioca dozvole...A promena vlasnika je sasvim dozvoljena, uz prethodnu saglasnost rra.


pitanje nije glupo ali ne znam kome se obracas u mnozini?

ja bojanu nisam nigde pitao u vezi dozvole, vec samo prokometarisao da na komentar u kome se citira izriciti clan zakona bojana daje odgovor 'ja znam da nije tako i tacka'.
fantomas fantomas 07:02 29.04.2011

Re: ceo tekst

niccolo
A jel mogu ja jedno glupo pitanje? Zbog čega koji đavo trubite 15 komentara o ustupanju dozvole za emitovanje programa kad bojana nije prenela dozvolu nego vlasništvo nad televizijom koja ima dozvolu. Nosilac dozvole se nije promenio, već vlasnik nosioca dozvole...A promena vlasnika je sasvim dozvoljena, uz prethodnu saglasnost rra.


cak ni rra nije bila ovako pravnicki britka kao ti, vec je nepostovanje slova zakona o radiodifuziji koje se odnosi na neprenosivost i neotuđivost dozvole o emitovanju "kreativno" objasnila - dilemom da li da dozvole promenu vlasnicke strukture ili da puste da te televizije propadnu.

rra ima kontrolu nad sprovođenjem zakona o radiodifuziji, i daje saglasnost na sve odredbe tog zakona, pa te molim da citiras clan koji dozvoljava promenu vlasnicke strukture za vreme trajanja dozvole za emitovanje programa.
vishnja92 vishnja92 07:51 29.04.2011

Re: ceo tekst

Bojana Maljević


da pojasnim: za nekoga ko zivi bolje od ogromne vecine ljudi u ovoj zemlji, ti (po mom misljenju) malo precesto igras na kartu ranjivosti i ugrozenosti. ali ok - to je stvar izbora i licnog ukusa, i cilja koji se zeli postici.

ali kada postavis ovakvu temu, i (valjda neocekivano) dobijes disonantne tonove, tvoj ton postaje prilicno bahat, besan i nadmen (i to prema komentatoru koji je preneo tekst - sto ti nisi ucinila - i izneo svoje misljenje koje je sasvim legitimno, i ne vredja). opet - tvoja volja. ali potezanje price o novcu i uvodjenje socijalnog aspekta tvog zivota kao teme je, sori, zaista malo previse.

a ovo je blog jbga.

i da - nisi me razumela. niti jednu jedinu rec.
niccolo niccolo 07:58 29.04.2011

Re: ceo tekst

ali ne znam kome se obracas u mnozini?

ja bojanu nisam nigde pitao u vezi dozvole, vec samo prokometarisao da na komentar u kome se citira izriciti clan zakona bojana daje odgovor 'ja znam da nije tako i tacka'.

Mislio sam na sve učesnike diskusije (nisam baš čitao svaku reč iste, više na preskok) koji su pominjali taj prenos...

pa te molim da citiras clan koji dozvoljava promenu vlasnicke strukture za vreme trajanja dozvole za emitovanje programa.

Evo ti (član 41, pa pretposlednji stav)


cak ni rra nije bila ovako pravnicki britka kao ti

To je zato što sam ja daleko bolji pravnik nego ljudi iz rra
mikimedic mikimedic 08:18 29.04.2011

Re: ceo tekst


Mislio sam na sve učesnike diskusije (nisam baš čitao svaku reč iste, više na preskok) koji su pominjali taj prenos...


ok, sve u redu, razumemo se.
sonja.m sonja.m 12:44 29.04.2011

Re: ceo tekst

vishnja92
21:12 28.04.2011 / *novo
Re: ceo tekst
Koji je tvoj problem vishnja92?


moj? to ovde nije tema. ti si tema, i tvoja porodica, ili ja pogresno razumem cilj ovog teksta.
Napisala sam ono šta mislim. Ili reaguj ili ne reaguj, ovako ne mogu znati na šta misliš niti želim da nagađam na šta (ne)reaguješ.



vidim.
Ne, ja nikada nisam rekla da je porodica Maljević bez novca. Ne bih to rekla čak i da jeste bez novca, a bilo je i takvih trenutaka, ne mali broj puta u našim životima, ma šta vi mislili o tome.


e pa vidis, dok si starletisala ovde sa napadnutim kisobranima, kucama, zenskom biti, cmizdravim blogovima, duplim i kontrablogovima i radila sav taj rad, bilo je malo mucno ali ne dovoljno za reakcije. ali pazi malo -
Dozvoljavam mogućnost da grešim, te da znaš više i bolje od mene koja "filmski hleb" jede od rođenja.


ustvari, hajmo ispocetka:
prvo ide
Draga sonja.m,

pa onda ide
Vidim, sonja.m,

a na kraju
Nisi u pravu, sonja.m


i tako vozis sa potcenjivanjem i oholoscu, a sva prica se svodi ustvari na
filmski hleb


tako da zajebi malo sa tim (mnogo puta vidjenim) cmizdruljenjem (u pauzama kog letis ko vendi). Milan Novkovic ti se onomad izvinjavao, ja necu. on ti je objasnjavao o drugima, ali ti cujes samo o sebi.
samo znas, izuzev malo lozenja, na blogu i ne mozes dobiti neku bitniju podrsku. trebalo je (za svoje dobro) mozda da razmislis o njegovom komentaru.

a znas sta je najfascinantnije od svega?

Dobar ...
...ti ovo štos.
Izmileli uvlakači & udvarači.


sto to kod tebe nije cak ni svesno. tako po svoj prilici funkcionises otkad znas za sebe.


e pa onda bar ne spominji hleb, jebemumater.



ps - lepota nije smetnja pameti da se izrazi, naprotiv.



Znas sta Visnja, OVAKAV KOMENTAR NISAM VIDELA OD KAD SAM NA BLOGU.
CESTITAM
Bojana Maljević Bojana Maljević 15:00 29.04.2011

Re: ceo tekst

da li je za naciju i njen kulturni nivo bilo bolje da te televizije propadnu, ili da se prekrsi zakon, pa da, kao posledicu, dobijemo prakticno jedan isti program sa razlicitim logom u uglu ekrana? ili, jos jednostavnije - sta je bilo vaznije: vasa licna steta ili nacionalna korist?

Druže, prijatelju, blogeru brate - alo! Nisi u pravu! Nisam ni prodala dozvolu, već preduzeće. Koje nije smelo da se proda (čini mi se 2 godine). Postojao je taj uslov regulisan zakonom, sećam se jer sam i ranije htela da prodam tv. Razumeš? Pričaš budalaštine, poluistine zakonske, ne navodeći druge zakone ili delove istog zakona, pričaš, lupetaš koješta - i to činiš, da, pod anonimnim imenom! Možda bi te bilo sramota da to činiš pod svojim, što te ipak malo vadi u mojim očima.

Ne znam napamet zakon i ne pada mi na pamet da ga tražim po netu. Ono šta znam je da ga ja nisam prekršila.

Izvoli, tužbu ako jesam. Ako ne, teraj se dođavola, postaješ dosadan.
Bojana Maljević Bojana Maljević 15:05 29.04.2011

Re: ceo tekst

A jel mogu ja jedno glupo pitanje? Zbog čega koji đavo trubite 15 komentara o ustupanju dozvole za emitovanje programa kad bojana nije prenela dozvolu nego vlasništvo nad televizijom koja ima dozvolu. Nosilac dozvole se nije promenio, već vlasnik nosioca dozvole...A promena vlasnika je sasvim dozvoljena, uz prethodnu saglasnost rra.

Niccolo, hvala, upravo sam malopre pokušala u jednom komentaru da objasnim da nisam ni prodavala dozvolu nego preduzeće, ali ti si to mnogo bolje i jednostavnije objasnio.
Bojana Maljević Bojana Maljević 15:25 29.04.2011

Re: ceo tekst

valjda si htela da kazes - 'dokaze za ono sto govorim'. opet neces da razumes da je u tvom interesu da pruzis dokaze za ono sto tvrdis

Da, hvala na ispravci, to sam htela da kažem. U ranim jutarnjim časovima koncentracija mi ponekad padne. O svom interesu ja vodim računa, i mislim da svako ko se razume u tematiku i ko čita zdravim razumom shvata o čemu govorimo ti, ja, svako na ovom blogu.
pretpostavljam da ti je namera sa ovim blogom bila da utices na javno mnjenje i prezentiras svoju stranu medalje

Loša pretpostavka.
nemoj mene da prozivas za rra, nacionalne frekvencije i slicne bakrace. tu sam samo potpuno neutralni posmatrac koji sa jedne strane vidi komentatora koji citira zakonsku odredbu, a sa druge vidi bojanu koja kaze 'tako je zato sto ja tako kazem'

Nisam tebe prozivala za to. Izvini, malo vas je puno a ja sam jedna, pa se ponekad pomeša šta je ko rekao, naročito ako odgovaram istovremeno na više komentara. Sve na tu temu sam rekla, a evo i Niccolo je kratko i jasno objasnio. Tako da ponekad nije dovoljno reći da si neutralni posmatrač, jer nisi neutralan.
i ne shvatam zasto se pozivas na moderaciju - da li je u bilo kom mom komentaru bilo uvreda, ili bilo kakvog govora koji se ne tolerise na blogu?

Ne, nije bilo uvreda. Ni tvojih ni bilo čijih. Osim rečnika vishnje92, ali verujem da je u PMS-u pa joj ne zameram. Moderacija bi trebalo da spreči recimo neosnovane i uporne optužbe da sam kršila zakon, što nisam. Ali i to je bila šala, kao što znate, ja komentare sa svog bloga ne brišem.
hajde da ovde stanemo, slazes se? ja sam samo postavio jedno konkretno pitanje i nista vise. sto se tice komentara o klecanju, htedoh da napravim fazon bez zle namere. izvini ako ti je to zasmetalo.

Apsolutno se slažem. Pogotovo što si izmešao babe i žabe i više ne znam ni šta si pitao. Apropo klečanja, to mi nije zasmetalo. Nisam ni reagovala. Smetalo ti je što je Unf reagovao? Pa dobro, mi se volimo. Nemoj mu zameriti. On ima neotuđivo pravo da govori o mom klečanju
Bojana Maljević Bojana Maljević 15:38 29.04.2011

Re: ceo tekst

ali kada postavis ovakvu temu, i (valjda neocekivano) dobijes disonantne tonove, tvoj ton postaje prilicno bahat, besan i nadmen (i to prema komentatoru koji je preneo tekst - sto ti nisi ucinila - i izneo svoje misljenje koje je sasvim legitimno, i ne vredja)

Draga vishnja92, prvo lepo je što si se danas malo smirila. Juče nisi ličila na sebe. I još jednom kažem, a ja jesam osoba koja govori ono što misli: nisam imala bahat ton, pogotovone besan. Sonja.m je stavila ceo tekst i ja sam se na tome zahvalila. Vrlo iskreno razmenila mišljenja, bez ikakve nadmenosti, prema njoj svakako ne. To što ti to tako čitaš, ti i niko drugi - govori o tebi. Govori i o tome da me ne poznaješ. Ne zameram.
ali potezanje price o novcu i uvodjenje socijalnog aspekta tvog zivota kao teme je, sori, zaista malo previse.

Zašto vishnja92? Što je potezanje priče o novcu ovde previše? Pa nisam ga potegla ja, nego NIN. Ja se nikada nisam žalila na to kako živim. O čemu ti pričaš? Šta tebi tu stvara problem, sve si pomešala. Biće ipak da ti nisi razumela. Ali ovo je blog, jbg, ne mora svako sve da razume.
pozz
p.s.
I da, ti sigurno bolje od mene znaš kako ja živim i šta je prikladna tema u skladu sa mojim životom. Nije li to nadmeno?
mikimedic mikimedic 16:16 29.04.2011

Re: ceo tekst

Smetalo ti je što je Unf reagovao?


naravno da ne - mi se dobro razumemo, sve to ide u rok sluzbe



EDIT: inace nisam bas nista izmesao. cela konfuzija je krenula posle mog pocetnog pitanja kojim dovodim tvoj stav da postoji nekakva obaveza prema eu, ostatku sveta i vasioni u pitanje. ali mislim da to vise nije ni bitno.

pozz.
niccolo niccolo 16:25 29.04.2011

Re: ceo tekst

ali ti si to mnogo bolje i jednostavnije objasnio.



p.s. 100
Bojana Maljević Bojana Maljević 16:40 29.04.2011

Re: ceo tekst

cela konfuzija je krenula posle mog pocetnog pitanja kojim dovodim tvoj stav da postoji nekakva obaveza prema eu, ostatku sveta i vasioni u pitanje. ali mislim da to vise nije ni bitno.

Vidi ovako: ja sam trenutno u gužvi i ne mogu time da se bavim. Ali narednih dana kad budem imala više vremena nabaviću ti te informacije, koje si doveo u pitanje. Pod jednim uslovom: da mi se javno izviniš ako sam bila u pravu. Smeš da se kladiš? Može?
midnightbird midnightbird 18:11 29.04.2011

Re: ceo tekst

Privatna poruka


morbidno 12:58 29.04.2011

Ona, tzv pesmica kao komentar na moj komentar,
a na blogu B. Maljevic, JE MORBIDNA.
Sva sam se najezila dok sam je citala.
Da sam ja moderacija ona bi vec odavno
BILA OBRISANA.


Meni je ovo tako simpatično!
Rambo brate,morbidan si jako...
Eh da sam ja moderacija...ja bih...hahahah...
ovde postaje jako zanimljivo!!!
Bojana Maljević Bojana Maljević 18:23 29.04.2011

Re: ceo tekst

Meni je ovo tako simpatično!

Eh, kakve ja sve poruke dobijam... i mejlove i svašta. Da čovek ne poveruje. Jedna se juče naljutila čak i zbog toga što je moj tekst Krletu bio duhovit. Kuda ide ovaj svet.... Cccc.
Ne moramo da delimo smisao za humor, ali nemo' se vređamo, sestro, brate.
midnightbird midnightbird 18:41 29.04.2011

Re: ceo tekst

Eee,sestro slatka...znam sve!
I sam tako...
malo sam se dvoumio,malo je glupo to što sam uradio(i stvarno me je stid) ali ovaj biser sam morao podeliti sa drugarima!
p.s.
a moderacija ako me se seti-seti!
sape sape 18:57 29.04.2011

Re: ceo tekst

Sada sam stigao da pogledam blog ... iskreno, nadao sam se da su se 'strasti' smirile...kad ono - opšta prozivka, da ne kažem svađa. Pa ljudi, da li ste Vi uopšte spavali ... ili spajate praznike, pa se može. Pokušavam, ali zaista ne mogu da shvatim ... koliko ima dokonih. Indikativno je da su 'najglasniji' po blogovima oni koji se kriju iza pseudonima i tuđih slika. Veoma hrabro! Verovatno su 'manji od makova zrna kod svojih partnera/porodica' pa na ovakvim mestima produvavaju svoje traume ... jer, nikako ne mogu da shvatim i opravdam ovakvu ostrašćenost u napadu na jednu osobu ... iz komforne anonimnosti. Zaista ne želim da predstavljam nekog ko se samopoziva da brani G-đu Bojanu (uostalom ona to moze sasvim dobro i sama da uradi), ali mi moj moral ne dozvoljava da prećutim ovako brutalan retorički napad grupe na pojedinca ... bez obzira ko je u pravu. Da li smo ljudi ili hijene!?!
fantomas fantomas 19:07 29.04.2011

Re: ceo tekst



fantomas
da li je za naciju i njen kulturni nivo bilo bolje da te televizije propadnu, ili da se prekrsi zakon, pa da, kao posledicu, dobijemo prakticno jedan isti program sa razlicitim logom u uglu ekrana? ili, jos jednostavnije - sta je bilo vaznije: vasa licna steta ili nacionalna korist?



Bojana Maljević

Druže, prijatelju, blogeru brate - alo! Nisi u pravu! Nisam ni prodala dozvolu, već preduzeće. Koje nije smelo da se proda (čini mi se 2 godine). Postojao je taj uslov regulisan zakonom, sećam se jer sam i ranije htela da prodam tv. Razumeš? Pričaš budalaštine, poluistine zakonske, ne navodeći druge zakone ili delove istog zakona, pričaš, lupetaš koješta - i to činiš, da, pod anonimnim imenom! Možda bi te bilo sramota da to činiš pod svojim, što te ipak malo vadi u mojim očima.
Ne znam napamet zakon i ne pada mi na pamet da ga tražim po netu. Ono šta znam je da ga ja nisam prekršila.
Izvoli, tužbu ako jesam. Ako ne, teraj se dođavola, postaješ dosadan.



impozantno visok nivo ophođenja, jos uz to garniran histericnim vapajima za pomoc.
no, aj da ti verujem da si filmsko dete - i opravdam te time da, mozda i nesvesno, ocekujes konjicu koja ce te spasiti od divljaka.


fantomas

mozes li, za kraj, da ovom neozbiljnom sagovorniku rastumacis da li zakon o radiodifuziji brani da se dozvola za emitovanje prenosi ili otuđi?

mozda odgovor na ovo pitanje da objasnjenje kako se jos stvaraju kulturne "elite" koje određuju nivo kulture i stanje duha jedne nacije...


iskoristicu citat kao slagvort da krajnje pojednostavljeno dam poentu, jer i meni vise ne pada na pamet apsurdno preganjanje s pravednikom poput tebe:

i zakon o radiodifuziji, i rra kao kontrolor njegovog sprovođenja - sredstva su klanovskog mesetarenja.
"kreativnim" tumacenjem zakona, izmedu ostalog, od dve televizije(kosava i happy) koje su dobile zajednicku nacionalnu dozvolu za emitovanje, sa jasno vremenski i tematski razgranicenom semom, sa vlasnickom strukturom, u kojoj je, prema podacima rra, tv happy imala 5 vlasnika, a tv kosava 2 - dobili smo jednu televiziju u vlasnistvu dva preduzeca koja poseduje jedan covek.
ta televizija sa delom starog naziva i novim programom, nema, naravno, nikakvog uticaja na kulturni nivo nacije, kao sto ga nemaju ni programi ostale tri televizije sa nacionalnom frekvencijom, od kojih su dve(fox i avala) takođe promenile vlasnika, a jedna(pink) je ostala sa nepromenjenom vlasnickom strukturom.
cinjenica da je tako dobijen jedan isti "kulturni sadrzaj", samo sa razlicitim logom u uglu ekrana, plod je tlapnji i malicioznih lupetanja cija je jedina svrha da se naudi - kako porodici bojane maljevic, tako i ostalim kulturnim altruistima.
midnightbird midnightbird 19:10 29.04.2011

Re: ceo tekst

Sada sam stigao da pogledam blog ... iskreno, nadao sam se da su se 'strasti' smirile...kad ono - opšta prozivka, da ne kažem svađa

zapažanje na mestu!

Pokušavam, ali zaista ne mogu da shvatim ... koliko ima dokonih. Indikativno je da su 'najglasniji' po blogovima oni koji se kriju iza pseudonima i tuđih slika. Veoma hrabro! Verovatno su 'manji od makova zrna kod svojih partnera/porodica' pa na ovakvim mestima produvavaju svoje traume ... jer, nikako ne mogu da shvatim i opravdam ovakvu ostrašćenost u napadu na jednu osobu ... iz komforne anonimnosti.

Ovo tek doprinosi smirivanju strasti!


mikimedic mikimedic 19:11 29.04.2011

Re: ceo tekst

Vidi ovako: ja sam trenutno u gužvi i ne mogu time da se bavim. Ali narednih dana kad budem imala više vremena nabaviću ti te informacije, koje si doveo u pitanje. Pod jednim uslovom: da mi se javno izviniš ako sam bila u pravu. Smeš da se kladiš? Može?


naravno, ali prvo da se dogovorimo oko predmeta posipanja pepelom



dakle prvenstveno me zanima

'Država Srbija po preuzetim obavezama prema EU i ostatku sveta, ima obavezu da kao svaka civilizovana država određena sredstva iz svog budžeta troši i na preventivne aktivnosti'

koje su to preuzete obaveze prema ostatku sveta, tj. u kojoj formi je taj organ formulisao kakve obaveze?

i koji je to obavezujuci dokument usvojen bilo od strane eu, bilo od ostatka sveta koji namece srbiji obavezu da iz budzeta trosi pare na preventivne aktivnosti (iskljucivo u vezi suzbijanja trafikinga).

e sad i mene na blogu nece biti bas cesto u narednih desetak dana ali sam siguran da cemo naci priliku za kolektivno posipanje mikimedica pepelom



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana