Jedan zivot - Benazir Buto

lidiaz RSS / 27.12.2007. u 21:48

Pakistan_Benazir_Bhutto_Prime_Minister.jpg

 

Prva vest koju sam jutros videla bilo je ubistvo Benazir Buto. Bivsa premijerka Pakistana, prva zena lider muslimanske drzave. Oba puta smenjena zbog navodne korupcije. Cerka bivseg premijera Pakistana, skolovala se u USA (Harvard) i Engleskoj (Oksford).

Oca su obesili u Pakistanu, dva brata su ubijena pod cudnim okolnostima. Ona sama je posle odlaska sa mesta premijera bila prognana. Nekoliko puta je provodila vreme u kucnom pritvoru.

Optuzbe za korupciju, kao i prateca dokumentacija, stigla je i iz Evropskih zemalja. Procenat od ugovora francuske avio kompanije sa pakistanskom vojskom, procenti od poslova u Svajcarskoj, ... Nista sto i drugi u slicnim zemljama ne rade. 

Danas su je ubili. Posto je trazila da se Pakistan demokratizuje i da Musharaf prestane da se krije iza navodne borbe protiv terorizma. 



Komentari (72)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 22:07 27.12.2007

Mislim da je politika tih krajeva

malo slozenija nego crno-belo vidjenje.
Muz gospodje Buto, Asif Ali Zardani - poznatiji kao "landlord"- je tokom njene "demokratske vladavine" (kad je obezbedila sebi dozivotno predsednistvo nad PPP partijom) imao privatni zatvor u kome je poprilicno "nedemokratskim" sredstvima uterivao dugove svojim klijentima. On - njen muz - je cak impliciran u ubistvu njenog brata Murtaza Buto-a.
Njene "investicije" u Dubaji-u su nadmasile sve ranije prethodnih korumpiranih politicara, a pobunu na ovo u Karaciju je ugusila u krvi.
Upravo je njena vladavina omogucila formiranje Talibana na tlu Avganistana - sto je Musaraf samo nastavio.
U Americi je njeno ubistvo toliko pominjano samo zato sto se ona okrenula Amerima ne bi li ponovo dosla na vlast. Inace se ne bi osvrnuli. Pre 5 meseci je dobila prvi poziv Condo-leezsa-e Rice da se voze privatnim avionom. To kad je obecala da ce Kahn-a ispitivati (to je tip koji je valjao nuklearno oruzje po svetu). Sta su do sada radili?
U svakom slucaju - steta.

lidiaz lidiaz 22:22 27.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

Znam da nije crno-belo. Ali tesko da je bila gora nego bilo koji politicar u slicnoj zemlji. Zato su joj i nasli samo korupciju.
nsarski nsarski 22:24 27.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

lidiaz
Znam da nije crno-belo. Ali tesko da je bila gora nego bilo koji politicar u slicnoj zemlji. Zato su joj i nasli samo korupciju.

Slazem se: gora nije bila:))) Ali, nije bila ni Majka Tereza.
lidiaz lidiaz 22:33 27.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

nsarski
lidiaz
Znam da nije crno-belo. Ali tesko da je bila gora nego bilo koji politicar u slicnoj zemlji. Zato su joj i nasli samo korupciju.

Slazem se: gora nije bila:))) Ali, nije bila ni Majka Tereza.

Majke Tereze ne idu u politiku ni u jednoj zemlji :p
ivana23 ivana23 22:55 27.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

nsarski

lidiazZnam da nije crno-belo. Ali tesko da je bila gora nego bilo koji politicar u slicnoj zemlji. Zato su joj i nasli samo korupciju.Slazem se: gora nije bila:))) Ali, nije bila ni Majka Tereza.

Ni Majka Tereza nije bila svetica....
Još 1995. godine (dok je Majka Tereza bila živa) objavljena je u Londonu knjiga: "Poziv misionara: Majka Tereza u teoriji i praksi", od Kristofera Hajčinsa (The Missionary Position: Mother Teresa In Theory And Practice, Christopher Hitchens).
Fergal Sarki Fergal Sarki 22:58 27.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

Majke Tereze ne idu u politiku ni u jednoj zemlji :p


Pa naravno, o tome se i radi.
Ljudi grese jer ne mogu da naprave razliku izmedju politicara u pogledu smerova u kojima vode svoje narode vec stalno ocekuju neke andjele sa neba.
U tom smislu, sada pricati o tome da li je BB bila Majka Tereza ili ne je potpuno irelevantno.
Naime, svakako mozemo govoriti mnogo i o nevinosti na primer hrvatskih politicara, ali je cinjenica da oni ipak i pored svih svojih mana svoju zemlju vode napred.
Znaci, poenta je praviti razliku izmedju vladara koji nije Majka Tereza ali vodi svoju zemlju u nekom pozitivnom pravcu i vladara koji takodje nije Majka Tereza ali zato zemlju vodi u totalnu propast.
Mada, neke zemlje su pale ispod kriticnog napona kada se vise ne mogu regularno izleciti osim ako stvarno ne dozive neku veliku katastrofu koja ih osvesti i trgne iz ludila.
takva je cenim i Srbija sa gomilom fundamentalista u povoju.
nsarski nsarski 23:01 27.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

Christopher Hitchens

Ja ovom tipu ne bih verovao nikad. Bivsi Marksista (ekstremni levicar), danasnji ekstremni desnicar, slooooowly recovering alcoholic (kao, bozemeprosti G.W.) - suspicious character, ako mene pitash.
A M. Tetreza je bila licnost bez mane. Pisalo.

ivana23 ivana23 23:28 27.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

nsarski
Christopher HitchensJa ovom tipu ne bih verovao nikad. Bivsi Marksista (ekstremni levicar), danasnji ekstremni desnicar, slooooowly recovering alcoholic (kao, bozemeprosti G.W.) - suspicious character, ako mene pitash.A M. Tetreza je bila licnost bez mane. Pisalo.

Pisalo, slazem se, a i on pisao. E, sad...ko je i sta sve pisao i ne znamo.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:47 28.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

nsarski
Christopher Hitchens

Ja ovom tipu ne bih verovao nikad. Bivsi Marksista (ekstremni levicar), danasnji ekstremni desnicar, slooooowly recovering alcoholic (kao, bozemeprosti G.W.) - suspicious character, ako mene pitash.
A M. Tetreza je bila licnost bez mane. Pisalo.



nije valjda narski da ti veruješ sve što piše
sonja k. sonja k. 12:21 28.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

Mislim da je politika tih krajeva malo slozenija nego crno-belo vidjenje


politika SVIH krajeva, a ne samo TIH je slozenija od crno-belog vidjenja, a gore od tih crno belih vidjenja su osakacene informacije izvucene iz konteksta vremena i realne politicke situacije.

Upravo je njena vladavina omogucila formiranje Talibana na tlu Avganistana - sto je Musaraf samo nastavio.
.

ovako napisano ispade da je Buto majka svih talibana, a Musaraf neduzni blesavko koji je to, te Talibane, eto samo nastavio. Ko je omogucio, sta? Ko je sta nastavio? Ko je Musaraf??

Nije Buto omogucila vec americka vlada isto koliko i ruska - rusi u afganistanu, univerzitet nebraska, usaid-a 13 miliona dzihad-udzbenika.....

Da nije mozda Buto, prva zena na celu islamske drzave (dovoljno!) u jeku hladnog rata trebala amerikancima i rusima da obrise nos?! - Ej, ja sam Buto, sad cu da vas naucim sta je demokratija.

Pre 5 meseci je dobila prvi poziv Condo-leezsa-e Rice da se voze privatnim avionom. To kad je obecala da ce Kahn-a ispitivati (to je tip koji je valjao nuklearno oruzje po svetu).


Ovo ko da su na temu Dzip-a pisali Seselj i Velja zajedno, a i inace ebes nuklearno oruzije....

Nije nista steta - ubistvo Benazir Buto je tragedija, kao i svako ubistvo.



nsarski nsarski 12:53 28.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

Hvala:)
Sa ljudske tacke gledista, uopste ne opravdavam ovo ubistvo. Naprotiv.
Ja sam pisao o politickom aspektu - u tom smilu ima i gorih tirana od nje (Musaraf na prvom mestu, na primer).
Ono za voznju avionom je posluzilo da ilustruje kako su Amere poceli da prave uvertire kod nje sredinom ove godine posto su videli da na Musarafa ne mogu da se oslone. Koliko pre dva dana je otkriveno da su neki grdni milioni koje su Ameri dali njemu za borbu protiv terorizma otisli na drugu stranu - za pojacanje vojne moci prema Indiji.
Nije ona osnovala Talibane ali je njena vlada pomogla u stvaranju Talibana.
Desilo se da je ona poslednjih meseci pocela prekomerno da se udvara Zapadu, Amerima posebno, da je zbog toga navukla gnev mnogih. Ne zna se za sada ko je nju ubio. Neki putevi vode ka Talibanima, ali iz ovoga najvise Musraf moze da profitira. S druge strane, ako bude izbora, PPP moze da iskoristi ove politicke poene kao "mucenicka" partija. Videcemo.
Nuklearno oruzje u Pakistanu? Pa, ko im je to omogucio (ili ih barem nije sprecio)? Evo sta o tome ima da kaze mr. Seymur Hersh iz .Newyorkera
oldtajmer oldtajmer 16:09 28.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

Sa ljudske tacke gledista, uopste ne opravdavam ovo ubistvo. Naprotiv.


Znas sta je meni zapalo za oko? U onih par neuspelih pokusaja atentata na nju + juce je ukupno ubijeno oko 120 "slucajnih prolaznika", a ko zna koliko u divljanju sinoc (za sada sam cuo procene od "desetak", mada obzirom da je Musaraf naredim svojima da prvo pucaju, pa tek onda pitaju, ko zna koliki je taj broj).

Zasto su svi ti ljudi morali da stradaju zbog necije zelje za vlasti? Voleo bih da neko oda postu tim ljudima...
bindu bindu 17:31 28.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

Nije ona osnovala Talibane ali je njena vlada pomogla u stvaranju Talibana.
Desilo se da je ona poslednjih meseci pocela prekomerno da se udvara Zapadu, Amerima posebno,


smesno
u vreme stvaranja talibana ona je bila student
ameri su stvorili taliban za vreme ruske okupacije u avganistanu
njen otac koji je bio tada predsednik pakistana se protivio tome
i valjda je zbog toga ubijen
nsarski nsarski 18:03 28.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

smesno
u vreme stvaranja talibana ona je bila student
ameri su stvorili taliban za vreme ruske okupacije u avganistanu
njen otac koji je bio tada predsednik pakistana se protivio tome
i valjda je zbog toga ubijen


ameri su stvorili taliban za vreme ruske okupacije u avganistanu

ameri su naoruzavali i trenirali mudzahedine, sa Bin Ladenom na celu.


Rusi su usli u Afganistan tacno pre 28 godina (Dec. 1979). Buto je prvi put izabrana 1988 (imala je 35 godina i vladala 20 meseci - uklonjena zbog korupcije), a Rusi su izasli iz Avg. 1989.
1993 Bhutto je ponovo PM i sa vlasti je skinuta 1996. (opet korupcija).
Evo hronologije ovde iz tog perioda.
Sta je tu smesno?

Konkretno iz danasnjeg Guardiana:

Controversy also focused on the exact role of the Bhutto government in the formation and success of the Taliban movement in Afghanistan, which formed in 1994 and took Kabul in 1996, a few days after the dismissal of Bhutto's second administration. She maintained that no military or logistic assistance was offered to the movement, though there was continual "political engagement". This, she said in one of her last interviews, was "logical and reasonable" as it was important to try and moderate the movement and use it to stabilise Afghanistan.
bindu bindu 19:31 28.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

Sta je tu smesno?


ti si smesan:)
sonja k. sonja k. 19:53 28.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

nema na cemu nsarski.
Gledano s politickog aspekta mogli bismo do sutra diskutovati da li je Butho bila tiranin. Smatram da nije bila.

Pre nego sto se napise vladavina Butho "omogucila" formiranje Talibana, ili "pomogla je..." mozda se treba upitati ko su i ko su bile te baba roge, Talibani?

Tada (govorimo o osamdesetim godinama, vladavina B.B.) su za zapad Talibani bili takoreci heroji . Regan je avganistanske mudzahedine kovao u zvezde, a pakistanci su ih podrzavali kao sto bi svaki drugi narod podrzavao borce za slobodu. E onda to vise nije bilo pozeljno pa smo ih nazvali teroristi. Ali to je vec svima dobro poznata prica, u kojoj su pakistanci prilicno, rekla bih, namagarceni.

Ubistvo Benazir Butho je neopravdano, kako god. Ubijena je ideja jedne sekularne drzave, bez religioznih fanatika, bez predsednika u uniformi, bez ekstremista. Ne tvrdim da bi BB svoje cesto teatralno predstavljene ideje sprovela u delo, ali sumnjam da u Pakistanu postoji iko ko ima ili ce u skoroj uducnosti imati, bar slicne ideje.
nsarski nsarski 20:44 28.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

Ubistvo Benazir Butho je neopravdano, kako god.

Slazem se s tobom sonja k. U toj mutnoj pakistanskoj politici, ona je mogla mozda nesto pametno i da uradi. I ja to ubistvo ne opravdavam. Celo moje komentarisanje ovde je sluzilo da istakne da nije bila nikakva svetica - ali medju onim fanaticima je jos ponajbolja faca. To je sve.
Regan jeste kovao mudzahedine u zvezde. Sada ova usa garnitura kuje B.B. u zvezde (danas sam na TV cuo kako kazu da je ovo i "tragedija za Ameriku". I obe reakcije su preterane i nerealne. Takodje sam danas cuo misljenje - javno ponavljano - da je za usa ipak jos najbolje da se drzi Musarafa, u nedostatku boljeg. Realpolitik, to je sve.
nsarski nsarski 20:56 28.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

ti si smesan:)

:)))
Drago mi je da se zabavljas:)
lidiaz lidiaz 21:46 28.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

oldtajmer
Sa ljudske tacke gledista, uopste ne opravdavam ovo ubistvo. Naprotiv.


Znas sta je meni zapalo za oko? U onih par neuspelih pokusaja atentata na nju + juce je ukupno ubijeno oko 120 "slucajnih prolaznika", a ko zna koliko u divljanju sinoc (za sada sam cuo procene od "desetak", mada obzirom da je Musaraf naredim svojima da prvo pucaju, pa tek onda pitaju, ko zna koliki je taj broj).

Zasto su svi ti ljudi morali da stradaju zbog necije zelje za vlasti? Voleo bih da neko oda postu tim ljudima...

Nazalost kroz istoriju uvek stradaju pesaci, a pamte se kraljevi. Tvrdnja da su oni stradali samo zbog necije zelje za vlascu isuvise je pojednostavljena.
bindu bindu 21:55 28.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

nsarski
ti si smesan:):)))Drago mi je da se zabavljas:)


ja se uopste ne zabvljam
cak naprotiv
ali primecujem da se ti zabavljas
i n kraju da se ispravim ovde kad kazem smesan mislim to su gluposti


oldtajmer oldtajmer 22:01 28.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

Nazalost kroz istoriju uvek stradaju pesaci, a pamte se kraljevi. Tvrdnja da su oni stradali samo zbog necije zelje za vlascu isuvise je pojednostavljena.


ajde pojasni, odnosno zakomplikuj, mi je molim te.
nsarski nsarski 22:09 28.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

i n kraju da se ispravim ovde kad kazem smesan mislim to su gluposti

OK. Kazi nam onda nesto pametno:)
bindu bindu 22:11 28.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

lidiaz

oldtajmer
Sa ljudske tacke gledista, uopste ne opravdavam ovo ubistvo. Naprotiv.Znas sta je meni zapalo za oko? U onih par neuspelih pokusaja atentata na nju + juce je ukupno ubijeno oko 120 "slucajnih prolaznika", a ko zna koliko u divljanju sinoc (za sada sam cuo procene od "desetak", mada obzirom da je Musaraf naredim svojima da prvo pucaju, pa tek onda pitaju, ko zna koliki je taj broj).Zasto su svi ti ljudi morali da stradaju zbog necije zelje za vlasti? Voleo bih da neko oda postu tim ljudima...Nazalost kroz istoriju uvek stradaju pesaci, a pamte se kraljevi. Tvrdnja da su oni stradali samo zbog necije zelje za vlascu isuvise je pojednostavljena.


ovde niko ne spominje pp koja je brojala na milione progresivnih clanove
koji su samo zeleli da imaju normalnu zelju
niko ne spominje da su je obozavali i de je ona bila njihov i jedini kandiidat
niko ne spominje da je politicku karijeru nasledila od svog oca preko te iste p partije -koga su ubili jos pre rata u avganistanu zbog svojih progresivnih ideja itd.............



bindu bindu 22:15 28.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

nsarski
i n kraju da se ispravim ovde kad kazem smesan mislim to su glupostiOK. Kazi nam onda nesto pametno:)


nemogu na zalost nista pametno da kazem
i to zato sto nisam pametnija od tebe
ti drzis konce svih najpametnijh izvora
prema tebi ja sam samo patuljak u svemu
nsarski nsarski 22:26 28.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

bindu
nsarski
i n kraju da se ispravim ovde kad kazem smesan mislim to su glupostiOK. Kazi nam onda nesto pametno:)


nemogu na zalost nista pametno da kazem
i to zato sto nisam pametnija od tebe
ti drzis konce svih najpametnijh izvora
prema tebi ja sam samo patuljak u svemu



Srecna ti Nova Godina, u svakom slucaju!
JJ Beba JJ Beba 22:29 28.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

nemogu na zalost nista pametno da kazem
i to zato sto nisam pametnija od tebe
ti drzis konce svih najpametnijh izvora
prema tebi ja sam samo patuljak u svemu

bindu, to je samo utisak koji može biti varljiv
:)
bindu bindu 22:33 28.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

JJ Beba
nemogu na zalost nista pametno da kazemi to zato sto nisam pametnija od tebeti drzis konce svih najpametnijh izvoraprema tebi ja sam samo patuljak u svemubindu, to je samo utisak koji može biti varljiv:)

varljiv ne varljiv taka mi sudbina
bindu bindu 22:33 28.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

JJ Beba
nemogu na zalost nista pametno da kazemi to zato sto nisam pametnija od tebeti drzis konce svih najpametnijh izvoraprema tebi ja sam samo patuljak u svemubindu, to je samo utisak koji može biti varljiv:)

varljiv ne varljiv taka mi sudbina
JJ Beba JJ Beba 22:40 28.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

bindu

JJ Bebanemogu na zalost nista pametno da kazemi to zato sto nisam pametnija od tebeti drzis konce svih najpametnijh izvoraprema tebi ja sam samo patuljak u svemubindu, to je samo utisak koji može biti varljiv:)varljiv ne varljiv taka mi sudbina

bindu, mislila na držanje konaca svih najpametnijih izvora
lidiaz lidiaz 22:50 28.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

oldtajmer
Nazalost kroz istoriju uvek stradaju pesaci, a pamte se kraljevi. Tvrdnja da su oni stradali samo zbog necije zelje za vlascu isuvise je pojednostavljena.


ajde pojasni, odnosno zakomplikuj, mi je molim te.

Prva recenica. Bez obzira na brojne zrtve u svakom sukobu, napadu, sta vec, njihova imena ce upamtiti njihovi poznanici nekoliko godina, imena vladara/upravljaca/komandanata ce se uciti vekovima. (Kad vec nije jasno)

Druga recenica. Veliki broj tih ljudi dosli su da cuju i vide BB. Sa nadom da bi neka njena pobeda na izborima njima donela bolju buducnost. To je njihov nacin borbe za slobodu.
nsarski nsarski 23:01 28.12.2007

Re: Mislim da je politika tih krajeva

bindu, mislila na držanje konaca svih najpametnijih izvora

Ne drzim ja nikakve konce. Koristim informacije koje su dostupne svakome ko je pismen i zeli da se potrudi. I, naravno, desilo se i desice se da u mnogo cemu pogresim, ili nesto previdim.
Ali, mozda je ipak bolje da ovde zavrsimo diskusiju - skrenuli smo s teme.
Pozz.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 22:10 27.12.2007

Udar i udarac ..!!


Bez obzira na kontraverzna viđenja uloge Benazir Buto u političkom životu Pakistana, moram da kažem da sam bio pomalo pogođen današnjom vešću. I emotivno, i saznanjem da je destrukcija napravila još jedan svoj prljavi korak. Ostaće ova hrabra žena (uprkos svim primedbama) simbol borbe za demokratizaciju u svojoj zemlji, i šire, ali taj udarac pakistanskoj demokratiji dugo neće moći da bude nadoknađen. Uostalom, možemo u tom smislu da napravimo poređenje sa našom situacijom i atentatom na premijera 2003.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:25 27.12.2007

Re: Udar i udarac ..!!

Takođe valja imati na umu i suštinski i simbolički
značaj B.Buto kao žene premijera tj. premijerke
u islamskom svetu...
Strašno.

lidiaz lidiaz 22:34 27.12.2007

Re: Udar i udarac ..!!

I ako se uzme u obzir da je jedan pokusaj atentata vec napravljen. Hrabrost je bila izaci opet.
angie angie 22:42 27.12.2007

Re: Udar i udarac ..!!

Hrabrost je bila izaci opet.



zar nije ludost- ako se vec zna da si visokorizichni target, onda se valjda visokorizichno organizujesh, shta rade te sluzbe obezbedjenja, ne kapiram, kao ni kod nasheg premijera, bio pokushaj atentata, znachi odabran si, shta sad tu ima neko da je hrabar i da misli neshto o tome- onda se valjda sprovode najstroze moguce mere bezbednosti- mislim ovde je napadach uspeo da pridje i puca, pa se tek onda samounishtio, shto pokazuje neki feler u oragnizaciji.
ne znam ja sam bash besna, evo celog dana na svim stanicama prigodni govori i dokumentarci- bash mi je muchno.

nsarski nsarski 22:47 27.12.2007

Re: Udar i udarac ..!!

shta rade te sluzbe obezbedjenja, ne kapiram,

Well, u Pakistanu postoji drzava (i njena sila), vojska (i njena sila) i security services (i njihova sila).
Svako je vlast za sebe. I, uzgred, what t.f. are the security services?!!
(Koliko znam service dolazi od reci "to serve". Who do they serve?).
Ko u Chicagu 30-ih.
s56a s56a 23:17 27.12.2007

Re: Udar i udarac ..!!

lidiaz
I ako se uzme u obzir da je jedan pokusaj atentata vec napravljen. Hrabrost je bila izaci opet.

Lidija, tesko ces ti pronaci kvark ako cak i u ovome ne vidis slicnost sa Zoranom Djinjicem. Oboje su bili prozapadni reformisti na tragicnom Istoku...
nsarski nsarski 00:01 28.12.2007

Re: Udar i udarac ..!!

Oboje su bili prozapadni reformisti na tragicnom Istoku...

Evo, upravo javise da je "napad na B.B. delimicno i napad na Ameriku". Wow. Somebadda fu**ed up. I to pred izbore ovde - ko bi ocekivao takvu drskost?!
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:55 28.12.2007

Re: Udar i udarac ..!!

Lidija, tesko ces ti pronaci kvark ako cak i u ovome ne vidis slicnost sa Zoranom Djinjicem. Oboje su bili prozapadni reformisti na tragicnom Istoku...


slažem se.
i mislim da ovde treba da se dobro čivaju svi koji su prozapadno orjentisani.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:03 28.12.2007

Re: Udar i udarac ..!!

Nebojša Milenković
Takođe valja imati na umu i suštinski i simbolički
značaj B.Buto kao žene premijera tj. premijerke
u islamskom svetu...
Strašno.





slažem se.

s56a s56a 01:59 28.12.2007

Re: Udar i udarac ..!!

Na CNN je tragiku BB komentirao skolski kolega za Harvarda Peter Galbraight, ex-USA Ambasador u Hrvatskoj.

Ovaj dogadjaj podgreva americke strahove od terorizma pa dobijaju na tezini kandidati sa medjunarodnim iskustvom, a gubi Barack Obama.

Neredi u Pakistanu bi mogli odloziti tamosnje izbore sto ide na ruku Musharafu...

apatrid apatrid 11:43 28.12.2007

Re: Udar i udarac ..!!

s56a

lidiazI ako se uzme u obzir da je jedan pokusaj atentata vec napravljen. Hrabrost je bila izaci opet.Lidija, tesko ces ti pronaci kvark ako cak i u ovome ne vidis slicnost sa Zoranom Djinjicem. Oboje su bili prozapadni reformisti na tragicnom Istoku...


Cini mi se da si ti najtrigicniji/a na tragicnom istoku... Musaraf je takodje prozapadni, njega je Bus prvi podrzao, iako nije znao da necede njegovo ime.
oldtajmer oldtajmer 16:13 28.12.2007

Re: Udar i udarac ..!!

Well, u Pakistanu postoji drzava (i njena sila), vojska (i njena sila) i security services (i njihova sila).
Svako je vlast za sebe. I, uzgred, what t.f. are the security services?!!


Zapravo postoje i PSC - Private Security Companies, i nije mi jasno zasto ona nije koristila svoje privatno obezbedjenje, vec vojno. Po jednoj teoriji je to bio vid pritiska, da pokaze kako oni nece nju da zastite, itd (slicno sa Cedom i MUP-ovim obezbedjenjem, ako se secate). E sada, sumnjam da je racunala da ce uspeti da je ubiju?!?
antioksidant antioksidant 22:34 27.12.2007

.

politika tih krajeva jeste definitivno slozenija od crno belog pogleda na stvar i tu se slazem sa nsarskim. Nije da mislim da je Benazir bila posebno veliki demokrata po zapadnim standardima, ali verujem da je u ovom trenutku bila iskorak ka boljem. Pakistan je jako bitan (ne samo zbog bombe) a uzasno slozen i tamo ne postoji situacija birati izmedju loseg i goreg. Tamo je gore, najgore i jos gore. A na samom kraju se nalaze Talibani. Nikad reseni odnosi u Kasmiru, Avganistan, islamski fundamentalisti, SAD.... spisak problema je nepregledan

Benazir je jedna od osoba koja je pokusala da ostavi trag za sobom. Verujem da je to uspela. Da je Pakistan ipak malo drugaciji i bolji zato sto je postojala
JJ Beba JJ Beba 23:46 27.12.2007

Re: .

Pakistan = Mušaraf

4 puta su pokušali da ga ubiju, i ništa
Jedina organizovana i obrazovana celina u Pakistanu je vojska koja je pod njgovom kontrolom
Pakistan je saveznik Amerike u borbi protiv terorizma!!
Pakistan ima bombu

Demokratski izbori?
neeeee
Kazezoze Kazezoze 00:35 28.12.2007

Re: .

JJ Beba
Pakistan = Mušaraf
4 puta su pokušali da ga ubiju, i ništa
Jedina organizovana i obrazovana celina u Pakistanu je vojska koja je pod njgovom kontrolom
Pakistan je saveznik Amerike u borbi protiv terorizma!!
Pakistan ima bombuDemokratski izbori?
neeeee

ja bih po ovome ne bih iskljuchio CIA kao glavnog organizatora ubistva.
nsarski nsarski 00:38 28.12.2007

Re: .

ja bih po ovome ne bih iskljuchio CIA kao glavnog organizatora ubistva.

No way! Americki zakon zabranjuje CIA i drugim agencijama da vrse atentate na strane drzavnike. Od kad su Kastra 39 puta promasili, vise im ne veruju.
angie angie 00:39 28.12.2007

Re: .kaz,

pa eno ubi se bush ceo dan da sa otuznom facom- za koju i ne mora previshe da se trudi, jadniji je jedino kad je u pokushaju smeha, koji prepoznajesh jer mu se tresu ramena, da neshto sucutno truca-tako da bi se uklopilo, narochito shto je tip prvo pucao- pa tek posle sprzio.
Kazezoze Kazezoze 00:42 28.12.2007

Re: .

nsarski
No way! Americki zakon zabranjuje CIA i drugim agencijama da vrse atentate na strane drzavnike. Od kad su Kastra 39 puta promasili, vise im ne veruju.

39 x ????... a kenedija ukokali iz prve... nije ni cia ko shto je nekad bila))
angie angie 00:45 28.12.2007

Re: .

:))))
nsarski nsarski 00:45 28.12.2007

Re: .kaz,

angie
pa eno ubi se bush ceo dan da sa otuznom facom- za koju i ne mora previshe da se trudi, jadniji je jedino kad je u pokushaju smeha, koji prepoznajesh jer mu se tresu ramena, da neshto sucutno truca-tako da bi se uklopilo, narochito shto je tip prvo pucao- pa tek posle sprzio.

Da, a tek sto se Musaraf rastuzio - srce mu se cepa.

Moram da kazem da se ja ceo dan danas smejem dok slusam izvestaje onih nesrecnih izvestaca i Pakistana - sa onim naglaskom. Ej, ko Piter Selers u filmu "Party"!!
Little birdy njam- njam? Here in Pakistan we don't think who we are - we know who we are, my dear sir.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:50 28.12.2007

Re: .

Benazir je jedna od osoba koja je pokusala da ostavi trag za sobom. Verujem da je to uspela. Da je Pakistan ipak malo drugaciji i bolji zato sto je postojala


slažem se.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:52 28.12.2007

Re: .kaz,

Moram da kazem da se ja ceo dan danas smejem dok slusam izvestaje onih nesrecnih izvestaca i Pakistana - sa onim naglaskom. Ej, ko Piter Selers u filmu "Party"!!


stvarno se smeješ?
da te ne podsećaju na vuka jeremića?
žena je mrtva, nije teško skapirati.
ne vidim tu ništa smešno.
nsarski nsarski 00:54 28.12.2007

Re: .kaz,

stvarno se smeješ?
da te ne podsećaju na vuka jeremića?
žena je mrtva, nije teško skapirati.
ne vidim tu ništa smešno.

Majke mi smejem se. A nemam pojma ko je taj Vuk, niti na sta bi onda mogao da me podseca:)))
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:09 28.12.2007

Re: .kaz,

nsarski
stvarno se smeješ?
da te ne podsećaju na vuka jeremića?
žena je mrtva, nije teško skapirati.
ne vidim tu ništa smešno.

Majke mi smejem se.


pa ako te nisu obavestili, žena je mrtva. ubijena. i još 15 ljudi oko nje.

A nemam pojma ko je taj Vuk, niti na sta bi onda mogao da me podseca:)))


pa kako ne znaš?
onaj što je bio super u utisku nedelje.
zar te ne podseća na one nesrećne izvestače i Pakistana - sa onim naglaskom. Ej, ko Piter Selers u filmu "Party"!!


nsarski nsarski 01:16 28.12.2007

Re: .kaz,

onaj što je bio super u utisku nedelje

Nazalost nisam gledao taj utisak:) Stvarno ne znam coveka, niti sam ga nikad cuo da govori.
A ovi majstori iz Pakistana su smesni, veruj mi.
Pita izvestac: "Rawalpindi? Jel to u Pakistanu?" (Pazi Amer, sta on zna? Mozda je i u Nevadi, svasta tamo ima.)
A ovaj ce: "Very much so, my dear sir!".
I sve u tom smislu.
Nicola S. Nicola S. 01:47 28.12.2007

Re: .kaz,

nsarski

A ovaj ce: "Very much so, my dear sir!".


Vrišti na "The Party"!
nsarski nsarski 02:20 28.12.2007

Re: .kaz,

Nikola S., da bih ti ilustrovao perspektivu iz koje ja gledam na to - uz, naravno, neizbezni TV koji zvrnda, moram da prilozim svoje iskustvo koje se desava poslednjih nekoliko minuta.
Uvod:
Ima ovde jedna totalno prosecna americanka (vabi se na Beverli), udata za neseg coveka. Obicna, dusevna zena, bolnicarka. Bila u Bg. 2001 kad su je uhapsli jer je fotografisala srusene zgrade. To je bio jedinji njen put u inostranstvo. Trenutno joj muz nije kod kuce (vozi kamion).
Radnja:
Javlja se malocas uzrujana i kaze: "Ja ovo ne mogu da podnesem! Gledam kako nose onaj kovceg po ulicama. Kako je njen muz mogao to da dozvoli? Ona treba da je sada u funeral home!".
"Ko?", pitam ja.
"Ta sto su je danas ubili! Treba da je u funeral home!", kaze.
"Ne znam", kazem, "takav je valjda obicaj da se kovceg nosi korz masu." Kao da je utesim.
"Kakav vam je to obicaj? Jel vi nemate funeral homes u vasoj zemlji?".
"Imamo", kazem, "ali ovo je u Pakistanu."
"Pa sta? To je tvoja zemlja. To inostranstvo. Foreign country, razumes. Javi im da odnesu taj kovceg u funeral home!".
Epilog:
Ne znam gde da gledam. Pogledan kroz prozor i uvidjam da sam u mrklom mraku ove decembarske noci. Mozda da joj objasnim....ma jok!


Nicola S. Nicola S. 02:27 28.12.2007

Re: .kaz,

nsarski

"Pa sta? To je tvoja zemlja. To inostranstvo. Foreign country, razumes. Javi im da odnesu taj kovceg u funeral home!".


Qq. "Razumeš", najjači utisak, definitivno... Pa gde je to bila opravdano odsutna kad su (takodje "kod nas" sahranjivali Lady Di i takodje vozili ulicama Londona?! Makar to je moglo da joj skine mrak s očiju...
nsarski nsarski 02:38 28.12.2007

Re: .kaz,

Nicola S.
nsarski

"Pa sta? To je tvoja zemlja. To inostranstvo. Foreign country, razumes. Javi im da odnesu taj kovceg u funeral home!".


Qq. "Razumeš", najjači utisak, definitivno... Pa gde je to bila opravdano odsutna kad su (takodje "kod nas" sahranjivali Lady Di i takodje vozili ulicama Londona?! Makar to je moglo da joj skine mrak s očiju...

Ej, c'mon, Lejdi Di nije inostranstvo, prica engleski. Malo funny, istina, ali nasa.
Njen muz, kad je poceo da vozi, jednom ode u Njujork i javi joj se sav odusevljen "Honey! Pogodi gde sam - na Manhattanu!". A ona ce: "Sta je to tako big deal, i ja sam isla u Manhattan!. Odmah kod Kansas City-ja".

Evo ovde

Hopeless, covece.
Nicola S. Nicola S. 02:49 28.12.2007

Re: .kaz,

Možda je i u Beogradu bila, proveri...

Šta reći...Najradije bih započeo sa "Ali, kako?!?", ali ipak biram - to let go...
angie angie 02:50 28.12.2007

Re: .kaz,

sharski, pa tako oni kada im u filmu govore bilo koji jezik, oni prevode sa foreigner language, shto je da umresh od smeha u danashnje vreme-i francuski i burundi, ...makar se se zna da je lik shpanac i da govori sa majkom npr- sve im je foreigner language.
nsarski nsarski 02:59 28.12.2007

Re: .kaz,

angie
sharski, pa tako oni kada im u filmu govore bilo koji jezik, oni prevode sa foreigner language, shto je da umresh od smeha u danashnje vreme-i francuski i burundi, ...makar se se zna da je lik shpanac i da govori sa majkom npr- sve im je foreigner language.

Pa, ybg., jeste smesno, ali je i zastrasujuce. Ko da zivis sa zombijima, kao da si ziv sahranjen. A dobri ljudi, ne misle zlo, samo nemaju neokorteks. Ono - refleks vruce/hladno, i Wall Mart i Oprah. Za normalnog coveka dovoljno. I onda im prikazes Pakistan. Jbt., mozes i Mars da im prikazes - nemaju pojma.
Evo koliko juce su spasili zemlju od najezde sibirskih tigrova (veruj mi 24 sata samo to na programu - izasao tigar i ubio par ljudi). Sada ovaj kovceg - pa to mogu da budu ti koje je tigar ubio. Da, pitala me zena: "Zasto vi stavljate prozor na taj kovceg?".
Mene komsija proletos pitao kako to farmeri uspevaju da uzgaje tako ravne spagete. Dignem ruke u cudu: "Nemam pojma. Misterija. Ali, svaka im cast kad uspevaju!".
nsarski nsarski 03:38 28.12.2007

Re: .kaz,

pa ako te nisu obavestili, žena je mrtva. ubijena. i još 15 ljudi oko nje.

Uzgred Rigor Mortis - ovo je zaista potresno! 15 ljudi!!!!!
Gde si bila kad je preko 100 ljudi oko nje pobijeno pre mesec i stogod, jedino nju nisu uspeli? Bese li pisma protesta ili podrske? Ili to nije bitno za humaniste sirokog spektra i uskih interesa?
Znas, kaze se da ljudi koji zive u staklenim kucama ne bi trebali da se na druge bacaju kamenicama. Navod iz Biblije nam mrske. Dobra je to knjiga, trust me.
Sve najbolje:)
bauer bauer 04:54 28.12.2007

Re: .kaz,

Ko da zivis sa zombijima, kao da si ziv sahranjen. A dobri ljudi, ne misle zlo, samo nemaju hipokampus.

ja sam cuo za pricu o beogradskim univerzitetskim profesorima koji su mislili da krompir raste na drvetu :( i mislim da problem nije u hipokampusu.

cuo sam pricu iz prve ruke. sto ne znaci da je istinita :)
nsarski nsarski 05:10 28.12.2007

Re: .kaz,

bauer
Ko da zivis sa zombijima, kao da si ziv sahranjen. A dobri ljudi, ne misle zlo, samo nemaju hipokampus.

ja sam cuo za pricu o beogradskim univerzitetskim profesorima koji su mislili da krompir raste na drvetu :( i mislim da problem nije u hipokampusu.

cuo sam pricu iz prve ruke. sto ne znaci da je istinita :)

Hehehehe, svasta ima:) To sto su neki profesori ne cini ih imunim na kardinalno neznanje.

citam, citam

i posle komentara nsarskog, nemam sta da dodam. osim mozda da za Engleze Pakistan nije tako daleko. Vesti su identicne americkim, ali jos nisam bila medju kolegama Pakistancima da vidim kakvo je razmisljanje njenih sunarodnika. Mislim da je njeno ubistvo bilo samo pitanje trenutka.
apatrid apatrid 11:47 28.12.2007

Re: .

nsarski
ja bih po ovome ne bih iskljuchio CIA kao glavnog organizatora ubistva.No way! Americki zakon zabranjuje CIA i drugim agencijama da vrse atentate na strane drzavnike. Od kad su Kastra 39 puta promasili, vise im ne veruju.


Pa, dobro, CIA je zbirno ime za tajne operacije koje dolaze iz U$A, bez obzira sto je sama CIA cesto smesna i trapava. Ima drugih cija imena se slabije znaju, a oni ne vole da se predstavljaju... Ali, znamo ih po rukopisu.
nsarski nsarski 11:56 28.12.2007

Re: .

Pa, dobro, CIA je zbirno ime za tajne operacije koje dolaze iz U$A, bez obzira sto je sama CIA cesto smesna i trapava. Ima drugih cija imena se slabije znaju, a oni ne vole da se predstavljaju... Ali, znamo ih po rukopisu.

Ironija, bezzemaljac:)))
Rade to svi - i cak se vise ne kriju. Sta ima da se kriju kad im niko nista ne moze?
Treger Treger 10:51 28.12.2007

Korupcija

Za Benazir Buto najviše žali naša narodnjačka koalicija jer da je pobedila na izborima kakvi bi sve poslovi mogli da se prave na obostrano zadovoljstvo. To što je nekima žao BB je isto kao i kod nas. Izbeglice koje su ostale bez svojih kuća zbog Slobe i Šešelja najvećim procentom su oduševljeni njihovom politikom. Čudno zar ne koliko naš polupismeni svet ima sličnosti sa nepismenim Pakistancima, čak nam je dohodak po glavi sličan. Ne bi me čudilo da u Čačku i Jagodini ona dobije ulicu.
telekomunista telekomunista 11:57 28.12.2007

Perve(r) ili El Kaida?

Ko stoji iya atentata?
Sinoc su na CNNu bili gosti: pakistanski ambasador u USA i licni prijatelj Benazir.
Njen prijatelj ima njen email iz oktobra u kojem ona njemu u povjerenju kaze da ako je ubiju ona smatra da ce za to biti odgovoran Musaraf.
oldtajmer oldtajmer 22:02 28.12.2007

Re: Perve(r) ili El Kaida?

Njen prijatelj ima njen email iz oktobra u kojem ona njemu u povjerenju kaze da ako je ubiju ona smatra da ce za to biti odgovoran Musaraf.


Ali u poverenju...

A o autenticnosti emailova, i da li je to izvuceno iz konteksta, da i ne govorimo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana