PREDLOG ZA NOVI GRB REPUBLIKE SRBIJE

Nebojša Milenković RSS / 28.12.2007. u 00:53

ostrich.jpgFragmenti tekstova u “novonastalim” okolnostima 

● Cena koja se za ignorisanje i negiranje istorijskih grešaka plaća uvek je visoka. S tim što su računi za ponavljanje grešaka svaki put sve teži, dramatičniji i posledično dalekosežniji. Cena koja nam se u vidu skupštinske Rezolucije i najava diplomatskih sukobljavanja vladajuće Srbije (čitaj:Koštunice) sa državama koje bi priznale nezavisnost Kosova upravo ispostavlja jeste cena gubljenja perspektive ovog društva (čitaj: njegove evropske budućnosti).  

● Posledica gubljenja te perspektive jeste i radikalizacija Srbije, odnosno  njeno guranje u naručje Tomislava Nikolića i Srpske radikalne stranke. Bez ideje, bez vizije, bez jasnog političkog plana ili makar liste prioriteta vlast u Srbiji proteklih godina najuspešnija je bila u negiranju realnosti. Sve postoji osim stvarnosti, i sve je bilo preče od iste. Kultura pamćenja za koju je odgovorna društvena elita jedne zemlje ovde ne postoji ─ baš kao što još uvek ne postoji ni sama društvena elita.  

● Bez postojanja baznog konsenzusa o tome šta se u jednom demokratskom društvu sme a šta se ne sme neće biti ni kulture pamćenja, niti pak postojeće istorijsko iskustvo može da bude korišćeno za kreiranje drugačije društvene stvarnosti. Uostalom, ne jednom primećeno je da ovako shvaćene i zloupotrebljene naša istorija i tradicija sve više postaju prepreke za (ubrzanu) modernizaciju zemlje!  

● Mit koji prerasta u mitomaniju za svoj produkt nužno rađa činjenicu da Srbija današnjice nije raščistila sa vlastitom prošlošću, da ne zna šta bi sa sobom u sadašnjosti, niti pak sluti šta može da očekuje od sutrašnjice. Ono što zna pravi se da ne vidi – ono što vidi ne želi da zna. Ono što joj se ne sviđa najradije bi da zaboravi i spremna je da na najsuroviji način kazni svakog onog ko se usudi da  na "isto podseća"...  

● Zaborav kao kategorija možda može da bude koristan pojedincu u svrhu prevladavanja teških trenutaka u životu – međutim kada se zaborav proglasi za vrhunski i vrhovni politički princip u vođenju jedne zemlje ili naroda tada je takođe neminovno da se i istorijske greške iznova vraćaju kroz svakodnevno proživljavanje vlastite mračne prošlosti.  

● Nije tu činjenicu danas ni jednostavno ni lako priznati ─ ali je svima već apsolutno jasno da će do nezavisnosti Kosova pre ili kasnije ipak doći. Uzrok ovakvog raspleta jeste višedecenijska nesposobnost Beograda da na miran i civilizovan način reši probleme građana Kosova (i Metohije). 

● Slobodan Milošević nije bio elementarna nepogoda. Njega smo stvorili mi. Mi smo odgovorni i za njega i za sva zla koja je naneo: kako našem, tako i okolnim narodima. I sve dok se prema toj pošasti naše novije istorije budemo ponašali u stilu: "eto, dogodilo se", mi ćemo biti odgovorni i mi ćemo biti saučesnici u svim zlodelima i nepočinstvima njegovog režima. Sve dok ─ zarad nemoći da priznamo i prihvatimo i vlastiti deo krivice ─ budemo zabijali glavu u pesak i pravili se da nas se to ne tiče, mi ćemo, zapravo abolirati režim i, ma kako naizgled paradoksalno zvučalo, post festum postajati njegov deo. I sve dok je aboliran Milošević zajedno sa njim biće abolirani i Šešelj, i Mladić, i Arkan… 

● Pretpostavimo recimo, situaciju u kojoj Kosovo ostaje u Srbiji! Može li u tom scenariju iko od onih koji “ne daju” odgovoriti na pitanje šta će Srbija da radi sa tim i takvim Kosovom? Kakve su joj perspektive ili namere? Čime će to suverena Srbija na svojoj neotuđivoj teritoriji moći da zaštiti preostalu srpsku manjinu kao i kulturno-istorijske i verske spomenike na KiM u slučaju da do nezavisnosti ne dođe? Na koji način Srbija misli da u svoje političko uređenje integriše gotovo dva miliona kosovskih Albanaca od kojih je gotovo 2/3 mlađe od 30 godina? Da li bi Srbija, u slučaju da se to dogodi, bila spremna da, recimo, u budućnosti prihvati demokratski izabranog kosovskog Albanca na čelu vlastite Vlade?! Da li postoji rezervni plan u slučaju da do nezavisnosti ipak dođe? Da ovom prilikom ne ulazimo u pitanja tipa: a kako ćemo mi to da ne damo - i ko će uopšte nas o bilo čemu da pita... Umesto realnosti i vizije opet igramo već viđenu igru, nudeći šansu Rusiji da još jednom, ponovo preko naših leđa pokaže da je velika sila.  

● Naizgled paradoksalna je i situacija u kojoj se polovina aktuelne Vlade (makar do juče i makar deklarativno) zalagala za evroatlanske integracije ─ dok njena manja ali jača polovina svo vreme čežnjivo mašta o obnovi varšavskog pakta i hladnog rata, izražavajući mazohističku spremnost da moneta za potkusurivanje u tom ratu bude upravo Srbija. Fanatičnoj istrajnosti drugih ni ovaj put nije se uspelo odoleti, tako da je aktuelna srpska vlada potpuno jedinstvena čak i po upornosti u odbijanju da se prihvati politička realnost i shvati činjenica da međunarodni odnosi funkcionišu na drugačijim osnovama nego u vreme dok je Tito bio živ. Ljudi koji sebe ovde doživljajavju kao političku elitu nikako da shvate da je hladni rat prošao i da Srbija nije, niti je ikad bila na bilo kakvoj svetskoistorijski važnoj raskrsnici ikakvih puteva. Realnost kaže da je ona jedna mala, zapuštena, i ne bez vlastitih zasluga, poražena, ponižena i podeljena zemlja... Zemlja koja u svom mazohističkom trčanju unazad i udaljavanju od civilizacije još ne poseduje vrednosni sistem primeren vremenu u kom živimo, u kojoj ne postoje izgrađene institucije niti pravila ponašanja ─ o poštovanju zakona i (demokratske) procedure da i ne govorimo...   

● Politika zabijanja glave u pesak i beskonačnih prolongiranja suočenja sa realnošću ─ praćena su očekivanjima da će se stvari same od sebe već nekako sklopiti u našu korist... Aktuelna državna politika tako neodoljivo podseća na one tragikomične hodočasnike koji svakog 25.maja posećuju Kuću cveća ─ sve kako bi se tamo osvedočili kako nikad više neće biti kao što je bilo. ─ Ma jel’te molim vas?!   

● Uostalom, zna li iko da kaže šta su državni prioriteti današnje Srbije: koja je to državna strategija, u čemu se – izuzev opštih mesta tipa nova radna mesta, mantri koje počinju sa: nećemo, ne damo, ne može... i tako to – ogledaju principi vladajuće politike, koji su prioriteti sutrašnjice? 

● Sistem vrednosti zasnovan na lažima i samozavaravanjima koji odavno ne funkcioniše nikako da bude zamenjen novom (drugačijom) vizijom političke realnosti. Umesto edukacije i političke emancipacije ovog nesrećnog društva opet je na delu nastavak mitomanskih samoobmanjivanja u koja više niko ne veruje ─ uključujući i one koji ih izgovaraju, naravno... 

A EVO I PREDLOGA:

ostrich.jpgostrich-757855.jpgostrich-757855.jpgostrich.jpg

 



Komentari (128)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

doktorka doktorka 00:36 30.12.2007

Re: Zapad bi morao

Exitus Letalis
Ne , to bi samo bio dokaz da Srbija nije jednako Bokannaprotiv, da mnogi amnestiraju bokana za svoje ratno angažovanje u hrvatskoj i bosni. doktorka, on je bio vođa paravojne formacije "beli orlovi". razumeš?


razumem , zato i kazem treba obavestiti pismom ambasade u srbiji , da su njihovi drzavnici zloupotrebljeni za politicku kampanju od strane bokana koji je bio vodja vođa paravojne formacije "beli orlovi". ne znam sta je sporno .
eli eli 01:06 30.12.2007

Re: Nojevi srBski

misliš da se ništa ne važi pre 99?

Vazi se,i te kako se vazi.Ako albanci nisu imali nikakva prava kako to da su jos pre 89 imena opstina u pokraini bila napisana prvo na albanskom ,pa tek onda na srpskom,kako to da su u Decanima srbi prebijani na svojim njivama,a 97 ucenici Bogoslovije nisu smeli van skolskog dvorista?
ali me ipak zanima da li su se bunili protiv terora prema albancima do te 99.

Oni kojima su albanci pretili i proterivali,isti ti ljudi su stali u njihovu odbranu.
opet podmećeš. pričamo o kosovu.

Ti si ta koja je pisala o pravima albanaca u prvoj Jugoslaviji i podmetnula R.Zogovica.Ako su albanci i maltretirani u Srbiji,nisu bili u Makedoniji a,opet hoce da otmu i jedan njen deo.
tvoj problem je što su albanici uvek manjina kojoj neki mi dajemo prava. pa to je uređeno međunarodnim zakonima.

Samo sto isti medjunarodni zakoni ne vaze za srbe na KiM.A,to sto ti imas isto misljenje o paravojnim formacijama nece pomoci ni srbima na KiM,niti Makedoncima kada ovi rese da kolju sve redom kako bi ostvarili san nacije.Veliku Albaniju.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:36 30.12.2007

Re: Nojevi srBski

Vazi se,i te kako se vazi.Ako albanci nisu imali nikakva prava kako to da su jos pre 89 imena opstina u pokraini bila napisana prvo na albanskom ,pa tek onda na srpskom,kako to da su u Decanima srbi prebijani na svojim njivama,a 97 ucenici Bogoslovije nisu smeli van skolskog dvorista?


jedno je imati imena gradova a drugo je pišati po njima dok klanjaju, razbijati im prodavnice, ne prodavati robu.

Oni kojima su albanci pretili i proterivali,isti ti ljudi su stali u njihovu odbranu.


kad?

Ti si ta koja je pisala o pravima albanaca u prvoj Jugoslaviji i podmetnula R.Zogovica


nisam ja ništa podmetnula. to je istina. to je pisano 1937. razumeš?

Ako su albanci i maltretirani u Srbiji,nisu bili u Makedoniji a,opet hoce da otmu i jedan njen deo.


baš da otmu?
da se nisi zanela?

Samo sto isti medjunarodni zakoni ne vaze za srbe na KiM.A,to sto ti imas isto misljenje o paravojnim formacijama nece pomoci ni srbima na KiM,niti Makedoncima kada ovi rese da kolju sve redom kako bi ostvarili san nacije.Veliku Albaniju.


jel ti čitaš to što pišeš?
samo pričaš o srbima i makedoncima.
otkud u čoveku tolika mržnja prema jednom narodu.
misliš da će da kolju i baš sve redom?
zašto to misli?
rekli na rts?
ništa ne kažeš o ubijanju albanaca od strane srpskih snaga (vojske, policije, paravojske)
sad je suđenje za suvu reku.
pogledaj, preko 40 članova jedne porodice ubijeno, svi, žene, deca, starci od 90 i 100 godina. beba od 9 meseci.
šta kažeš za hladnjače, masovne grobnice na policijskom terenu?
oko 1.000 ljudi u masovnim grobnicama.
fetus od 8 mescei, gotovo beba.
to ništa ne vidiš.
ne znaš.
ako ti ne znaš onda se nije desilo.
za vreme nato bombardovanja na preko 300 oglasa se javio moj prijatelj, profesor filozofije, doktorirao kod rastka močnika. nijedan makedonac nije hteo da mu izda stan. nijedan. od 300.
to je tebi normalno.
sada kada su nam puna usta kosova, moja prijateljica odbijena zbog imena na 19 adresa. ovih dana.

doktorka doktorka 01:36 30.12.2007

Re: Nojevi srBski

eli
Ti si ta koja je pisala o pravima albanaca u prvoj Jugoslaviji i podmetnula R.Zogovica.Ako su albanci i maltretirani u Srbiji,nisu bili u Makedoniji a,opet hoce da otmu i jedan njen deo.
tvoj problem je što su albanici uvek manjina kojoj neki mi dajemo prava. pa to je uređeno međunarodnim zakonima. Samo sto isti medjunarodni zakoni ne vaze za srbe na KiM.A,to sto ti imas isto misljenje o paravojnim formacijama nece pomoci ni srbima na KiM,niti Makedoncima kada ovi rese da kolju sve redom kako bi ostvarili san nacije.Veliku Albaniju.


sta da otmu ,kada je njihovo? prvo, milosevic je potpisavanjem kumanovskog sporazuma 1999. godine, potpisao kapitulaciju . evo , i vi procitajte ovo , i osporite nesto ako mozete.
" Srpski zvaničnici se javno deklarišu da su protiv svakog oblika nezavisnosti Kosova, a to je ono što se apsolutno ne može prihvatiti. Što se suštinske autonomije Kosova tiče, mi smo to imali po Ustavu od 1974. godine i to u povoljnijim okolnostima, okolnostima postojanja Jugoslavije, kada je Kosovo bilo federalna jedinica i participirala direktno u saveznoj vlasti, a ne preko Srbije. Dakle, sada nema Jugoslavije, a Kosovo - iako po nazivu autonomna pokrajina - nikada nije bilo autonomija unutar Srbije: Srbija nije bila državni okvir za autonomiju Kosova nego je državni okvir bila Jugoslavija. Treće, u Srbiji se stalno ponavlja ideja o suštinskoj autonomiji, ali niko nije vidio napisana ni dva slova kako bi izgledala ta suštinska autonomija, a kako bi zapravo izgledala mi vidimo po Ustavu Srbije koji je usvojen prije nekoliko mjeseci: tamo ima posebno poglavlje o autonomnim pokrajinama, kako oni kažu - Kosovo i Metohija i Vojvodina. To je direktno prepisano iz Miloševićevog Ustava iz 1990. godine. I, konačno, pozivanje Srbije na to da je Kosovo dio teritorije Srbije i pozivanje Srbije na povelju UN-a o nepovredivosti tih granica, u ovom slučaju je potpuno neosnovano, jer kada je nastala kosovska kriza, kada je Rezolucijom 1244 Savjeta bezbjednosti 1999. na neki način internacionalizirano kosovsko pitanje i suspendovan svaki oblik vlasti Srbije, Srbija nije bila ni suverena ni međunarodno priznata država niti je imala međunarodno priznate granice. Već je, kao što znamo, do 2006. godine - kada je bio crnogorski referendum - sve od prvog decembra 1918. godine bila dio i u sastavu neke druge međunarodno priznate države sa međunarodno priznatim granicama. Dakle, moglo bi se puno tih argumenata nabrojati zbog čega jedino varijanta da Kosovo bude unutar Srbije, u sastavu Srbije, makar i samo formalno pod njenim suverenitetom, ne dolazi u obzir "
eli eli 02:02 30.12.2007

Re: Nojevi srBski

otkud u čoveku tolika mržnja prema jednom narodu.
misliš da će da kolju i baš sve redom?
zašto to misli?

To sto ti mrzis svoj narod,nema veze sa mnom.Za razliku od tebe ja sam zivela u Makedoniji i boravila na KiM pre 99,i ako ces o prijateljima i licnom iskustvu samo kazi.Zasto se vise ne potencira slucaj Racak?Forenzicarka je resila da kaze istinu.Koliko ima takvih istina.Gde su oteti srbi sa Kosova?
eli eli 02:13 30.12.2007

Re: Nojevi srBski

kada je Rezolucijom 1244 Savjeta

Procitali ste tu Rezoluciju?Ne pise tamo da ce KiM imati sustinsku autonomiju u okviru SRJ koja je naslednik SFRJ?Jel se nije sa istom tom Rezolucijom 1244 SB osiguravala bezbednost srbima i nealbancima na KiM?
doktorka doktorka 02:34 30.12.2007

Re: Nojevi srBski

eli
kada je Rezolucijom 1244 Savjeta Procitali ste tu Rezoluciju?Ne pise tamo da ce KiM imati sustinsku autonomiju u okviru SRJ koja je naslednik SFRJ?Jel se nije sa istom tom Rezolucijom 1244 SB osiguravala bezbednost srbima i nealbancima na KiM?

ne. ovo je napisao neko ko je procitao rezoluciju jer je iz politickog vrha . a da li ste vi procitali? sta god da pise tada "srbija nije bila ni suverena ni međunarodno priznata država niti je imala međunarodno priznate granice" osim toga , srj je cinila i crna gora. zar ne?
eli eli 02:47 30.12.2007

Re: Nojevi srBski

srj je cinila i crna gora. zar ne?

Ako je SRJ nasledila SFRJ,logicno je da ce Srbija imati vlast nad celom svojom teritorijom,posle raspada SRJ.
sta god da pise

Jeste,sta god da pise u Rezoluciji 1244SB uvek ce se naci u Srbiji neko ko ce biti voljan da se proda za male pare.Vi to znate,ali partiska direktiva je vec dobro poznata.Mozete samo da zavaravate sebe.Laku noc.
doktorka doktorka 03:10 30.12.2007

Re: Nojevi srBski

eli
srj je cinila i crna gora. zar ne?Ako je SRJ nasledila SFRJ,logicno je da ce Srbija imati vlast nad celom svojom teritorijom,posle raspada SRJ.
sta god da pise Jeste,sta god da pise u Rezoluciji 1244SB uvek ce se naci u Srbiji neko ko ce biti voljan da se proda za male pare.Vi to znate,ali partiska direktiva je vec dobro poznata.Mozete samo da zavaravate sebe.Laku noc.

hm
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 03:21 30.12.2007

Ostacu pristojna Nebojsa...

OK.
tj. lepo od tebe
poz
n.m.
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:45 30.12.2007

Re: Nojevi srBski

To sto ti mrzis svoj narod,nema veze sa mnom.Za razliku od tebe ja sam zivela u Makedoniji i boravila na KiM pre 99,i ako ces o prijateljima i licnom iskustvu samo kazi.Zasto se vise ne potencira slucaj Racak?Forenzicarka je resila da kaze istinu.Koliko ima takvih istina.Gde su oteti srbi sa Kosova?


koji bre narod?
ja ne pripadam nijednom narodu. pripadam svojoj porodici, prijateljima, sebi.
narod je skup ovakvih i onakvih pojedinaca.
narod je nametnuta kategorija.
ti ne možeš da se odlepiš od naroda pa ne možeš
ni da vidiš dobro šta se sve dešavalo.

takođe sam boravila i u makedoniji i na Kosovu.
šta je rekla forenzičarka ranta?
ono što su tumačile vlasti?
ajde nađi pa stavi.
gde su nestali svi sa kosova, ne samo srbi?
oko 4.000 je nestalih. samo o jednima govoriš.
daj malo objektivnosti. ne škodi.
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:52 30.12.2007

Re: Nojevi srBski

Procitali ste tu Rezoluciju?Ne pise tamo da ce KiM imati sustinsku autonomiju u okviru SRJ koja je naslednik SFRJ?Jel se nije sa istom tom Rezolucijom 1244 SB osiguravala bezbednost srbima i nealbancima na KiM?

kandidat za simu spasića.
imaš moju preporuku.
eli eli 13:26 30.12.2007

Re: Nojevi srBski

kandidat za simu spasića.
imaš moju preporuku.

Bas sa preporukom od tebe...
sentinel26 sentinel26 22:46 30.12.2007

Re: Nojevi srBski

Exitus Letalis
šta su učinili ove "demokratske" vlasti?
da ne pričam da se o tome ništa ne uči u istoriji.
samo su albanci krivi a jadni srbi...
ako nema u istoriji, ne znači da se nije dogodilo.
postoji, srećom, arhiva.
nadam se da će doći dan kada će ovo biti lekcija u udžbenicima.

Pretpostavljam da ste mislili na srpske udžbenike istorije.

Vladan Djordjević, srpski političar, stručnjak za narodno zdravlje i predsednik vlade Srbije od 1897 do 1900.godine piše:

"U docnijim hiljadama godina, u kojima se ljudski rep sve manje upotrebljavao, taj organ čovečjeg tela sve je više kržljavao, dok se najzad u istorijsko doba nije sveo na ono nekoliko koštica u trtici. Jedino medju Arnautima izgleda kao da je i u XIX veku živeo još po koji repat čovek."

To je dio rasisitičkog tumaranja mašte sve u cilju nedosanjanog sna obnove Dušanovog carstva.

Nikola Pašić , predsednik vlade Srbije :

".... insistiranje na nezavisnosti Albanije ne bi bilo ni u interesu Albanije ni nu interesu Evrope jer Albanci nisu za nju ni spremni niti je zaslužuju; oni nemaju ljude koji bi umeli da vladaju zemljom. Kada bi bila nezavisna, Albanija bi uvek bila uzrok nemira na Balkanu."

Poslije toga je V.Djordjević reprizirao svoju priču o "repatom narodu".

Kada su u pitanju bili Albanci i Albanija, Srbima su uvijek bile neophodne dobre naočare ali nidje optičke radnje da ih nabave, para im nije zapelo.
Dokturi, "sauvremeni specijalisti za vid" opkolili su sada Srbiju, vidjećemo, hoće li konačno progledati.
Poz.
zeljudina1 zeljudina1 19:33 28.12.2007

Generalno,

TREBA DA SE SVI STIDIMO I PRED PRECIMA I PRED POTOMCIMA!

LJUDI SU GINULI ZA OVU ZEMLJU, AKO NISTA...

UOPSTE ME NE INTERESUJE NI KO JE NA VLASTI NI KO JE U PARLAMENTU, NI SVI TI JADNICI, SAMOZVANI 'POLITICARI'.

KRIVICA JE NA SVIMA.

NAZALOST.
NoSurrender NoSurrender 16:30 29.12.2007

PREDLOG ZA NOVI GRB...

Tužna srpska realnost u 12 tačaka...
Ako želimo da ostvarimo svoje snove, krajnje je vreme da se probudimo, i krenemo u akciju.
NeMresBilivit NeMresBilivit 12:47 30.12.2007

O R L O V I a ne noj...

kako bi ovaj prijedlog bio uvjerljiviji, predlažem da prilagodimo nojevu glavu u pijesku srpskoj tradiciji i stvarnosti, pa da

umjesto noja, koji baš i nije autohtona ptica i nema korijene u srpstvu, uzmemo orlove i to bele! a umjesto pijeska koji

takodjer (deliblatska je samo izuzetak) nije baš uobičajen za srbiju, da uzmemo govna. Pa da smisao ostane isti ali da

ne zvuči suviše egzotično nego više domaće. ajd živjeli i javite mi šta mislite o mom prijedlogu! nemres bilivit ! ! !
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 13:44 30.12.2007

Re: O R L O V I a ne noj...

pa prilično originalno
mada bi bilo ok ako bi mogli i da
"vizuelizujete" iz-rečeno...
NeMresBilivit NeMresBilivit 16:22 30.12.2007

Re: O R L O V I a ne noj...

ma ja ne mogu, ali barem ovi što crtaju znaju da naprave posao! treba angažirati profesionalce, ne možemo svi sve da radimo... ja sam ovdje samo bio kao scenarista...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:05 30.12.2007

OK. scenaRISTO! ! !

NeMresBilivit NeMresBilivit 00:04 31.12.2007

Re: OK. scenaRISTO! ! !

nisam ja risto, ja sam darko, a risto mi je bio pradeda...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:34 31.12.2007

Re: OK. scenaRISTO! ! !

Vidiš kako znam...
NeMresBilivit NeMresBilivit 16:31 13.01.2008

Re: OK. scenaRISTO! ! !

dooooooobar si!
ceda_urosevic ceda_urosevic 00:52 31.12.2007

IT'S ALIVE!

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:00 31.12.2007

Naravno, HVALA VAM NA SVEMU i :

ceda_urosevic ceda_urosevic 01:08 31.12.2007

Re: Naravno, HVALA VAM NA SVEMU i :

Sve najbolje Nebojsa!
sentinel26 sentinel26 09:56 31.12.2007

Re: Naravno, HVALA VAM NA SVEMU i :

Vama Nebojša hvala na ozbiljnoj obradi ozbiljnih i teških tema u ovim tmurnim vremenima.

Vaša energija i optimizam ulivaju povjerenje i respekt.

Mnogo uspjeha na svakom polju vam želim.
Sretna Nova 2008.

Živjeli !

Život je zakon najvažniji !

Uca. Uca. 10:20 06.01.2008

Mesto grba


Ne pitam pošto: namoluj mi Kneževu večeru. Na teveu javljaju: opet se biraju carstva. Pa, da me vide...

Molim te, mučenika Knjaza, namoluj s brkovima. Ovakvim ili onakvim, al da i’ ima.
Vojskovođe i mladiće s leva i desna, podšišaj i izbrij, za boj spremi.
Obilića legionarski umaskiraj, nek prevari, ubije aždaju, a onda nek se preda se Njegovoj pravdi.
Samo izdajici ne moluj ni čašu, zna se gde je u potaji pio vino... više neće.
Da to bude što pravo i veliko, iznad gospode, da lebde kao anđeli, namoluj pope i dečicu, a skroz ispod trpeze, mesto pasa, nacrtaj one nečiste, kako glođu bačene kosti.

Hajde, moluj to, vremena su se okrenula, “drugi hoće da postane sudijom”… a i blagdani su, pa ću to da okadim, okitim hrastovinom, pa da me On vidi kako s kumom pucam, pjevam i verujem: Ne može nam niko ništa!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana