Društvo

Osnovno ljudsko pravo na alkohol i Jelenu Karleušu

Predrag Azdejković RSS / 13.05.2011. u 13:09

Zajecar-zajecarski-srednjos_620x0.13272.jpg 

U devedeset posto slučajeva fašističke izjave počinju sa „neću da moja deca...", a deset sa „nemam ja ništa protiv, ali..."

Ovih dana aktuelno je pitanje da li smemo da kupujemo alkohol posle 22h. Ustala kuka i motika da brani osnovno ljudsko pravo na alkoholisanje. Naravno da to meni izgleda debilno i kretenski, jer ti isti sede kod kuće kad im se krše sva ostala ljudska prava, ali čim se dirnulo u alkohol i zajebanciju, eto ti kritične mase da se prave demonstracije. Tu je nešto duboko bolesno, ali svako ima pravo da sam sebi određuje prioritete u životu. Mene taj scenario zabrane prodaje alkohola posle 22h mnogo podseća na beogradsku Paradu ponosa. Reći ćete da mene sve asocira na pederluk i u pravu ste, mene zaista sve, apsolutno sve asocira na pederluk. Elem, ako hoćete da se alkoholišete to možete da radite u svoja četiri zida, jer tamo neki roditelji neće da njihova deca bla bla bla. Slično je bilo i za paradu, neću da moja deca gledaju i neka se pederišu u četiri zida. Novi Sad je pokušao da uvede sličnu zabranu, koja je ocenjena kao protivustavna, ali naše vlasti nisu imale problem da protivustavnu odluku još jednom donesu. Ko još obraća pažnju na Ustav, koji je od preambule pa nadalje smešan. Ova zabrana se uvodi kako maloletnici ne bi kupovali alkohol, ostali su kolateralna šteta, a niko se ne zapita čemu sve to kad je prodaja alkohola maloletnicima već zabranjena i šta rade i čemu služe roditelji tih maloletnika? Rečenica sa početka ovog teksta „neću da moja deca..." jeste najveći izgovor za roditeljsku nesposobnost. Zato što su oni nesposobni i loši roditelji, koji ne znaju da rade svoj posao, ili nemaju vremena da rade svoj posao, neko drugi treba da ispašta. To što su nesposobni i loši roditelji suviše zauzeti da prate svoje dete i vaspitavaju ga, ne znači da mi ostali treba da ispaštamo zbog toga. Ali stvarno, dokle ćemo mi ostali da ispaštamo jer su tamo neki ljudi loši roditelji? Često imamo reakciju „šta ja da kažem detetu kad vidi dva pedera kako se ljube"? Boli me tuki šta ćeš da kažeš. To je tvoj posao. To što ne znaš da radiš svoj posao, ne znači da treba skloniti sve iz društva što ne znaš da objasniš ili te je sramota da objasniš (tu mislim na seks).

Drugi slučaj koji je meni posebno zanimljiv jeste Jelena Karleuša u Zaječaru. Okupili se rock srednjoškolci i nosili transparent „Volovi na ražnju, krava na bini, telci u publici", na šta im je JK odgovorila da mogu da joj popuše i nastavila da peva. Svi mediji su oduševljeno pozdravili srednjoškolce, a gest JK kao vređanje publike?! Izvinite, ali ti rock srednjoškolci su obični kultur-rasisti i fašisti. Da li postoji razlika između hrišćanskih fundamentalista koji protestuju ispred rock koncerata jer se promoviše satanizam, alkoholizam i narkomanija i ovih iz Zaječara? Nema, to je jedna te ista bagra, koja želi da brani ljudima da rade ono što žele. Ovde nije u pitanju muzika Jelene Karleuše, već prava da ljudi to vole i slušaju i da to pravo mora da se brani, jer ako ne branimo to pravo, onda ne možemo da branimo svoje pravo da radimo ono što želimo. Naravno, tu na scenu stupa radimo ono što želimo sve dok ne ugrožavamo druge. Mnogi bi rekli da muzika JK ugrožava druge, ali će to reći i hrišćanski fundamentalisti za rock, roditelji za alkohol i pederluk... Zato postoji nešto što se zove tolerancija. Tolerišem koncert JK, jer posle mogu da zahtevam da se toleriše rock koncert, jer i to nekome smeta, jer posle mogu da zahtevam da se toleriše gej parade, jer i to nekome smeta... Kada je muzika u pitanju podele su mnogo veće i jače nego kad su u pitanju religija, nacionalnost... što je apsolutno debilno. Za pojedine vrste muzike se vezuju određene kulturne vrednosti i ono što mene najviše vređa jeste da pojedini ljudi misle da su bolji od drugih samo zato što slušaju neku vrstu muzike. Izvinite, to je mnogo smešno i jadno.

Oba slučaja koje sam naveo su slični. Ako nam smeta što neko želi da nam uskrati slobodu izbora i pravo na alkoholisanje, onda mora da nam smeta što neko želi da uskrati Karleuši pravo da peva i pravo da ljudi nju slušaju. Naravno, nama niko ne može da zabrani da mislimo da su alkohol i muzika Jelene Karleuše štetni, ali odbrana prava na „štetne" materije mora da ide u paketu, jer smo u suprotnom maliciozni i licemerni.

Predrag M. Azdejković

www.azdejkovic.com

Atačmenti



Komentari (453)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 19:27 13.05.2011

Re: Nemam ja ništa protiv

tsunade
Pa sve zavisi... Ako je u pitanju Cecina muzika, da...


taman da ni jedan drugi kriminal i zlocin ne moze da joj se stavi na dusu, njena muzika je sasvim dovoljan zlocin za, u najmanju ruku, vecni kuchni pritvor.

Zagađenje kulturnog prostora?
Vesna Denčić Vesna Denčić 23:13 13.05.2011

Re: Nemam ja ništa protiv

Predrag Azdejković
Ne bavim se ja ovde uopšte Karleušom i srednjoškolcima, već reakcijom medija i okoline na sve to.

Svi naslovi u medijima su da je Karleuša vređala publiku, dok svi igrnorišu vređanje publike od strane tih rockera - telci u publici. Ukratko, svi medijski tekstovi su klinci su super, Karleuša je krava. Ja s tim imam problem.


Imaćeš i dalje dok ne shvatiš da su oni klinci i da još nisu savladali tehniku kratkog fitilja sa kojim u paketu idu bunt, psovke, uvrede, dok je dotična, umalo ne napisah dama, javna ličnost, sa izvesnim brojem godina pa bi shodno tome trebalo i da je iznad srednjoškolske pameti, i kao javna ličnost valjalo bi da bude dostojansvena, da ne reaguje, nego profesionalno obavi posao za koji je plaćena.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:33 13.05.2011

Re: Nemam ja ništa protiv

Ali tu postoje mediji i javnost koja to sve ispravi... ovde to nije slučaj.
8c_competizione 8c_competizione 11:34 15.05.2011

Re: antifan

Pedjice, garantujemm da je taj bilmez bio u publici! Samim tim je protest bio prvenstveno portiv njega!
irvas92 irvas92 18:47 15.05.2011

Re: Nemam ja ništa protiv

Predrag Azdejković

Svi naslovi u medijima su da je Karleuša vređala publiku, dok svi igrnorišu vređanje publike od strane tih rockera - telci u publici. Ukratko, svi medijski tekstovi su klinci su super, Karleuša je krava. Ja s tim imam problem.

ne pedja, ti ochigledno imash problem sa tim shto su klinci vredjali srpsku gej ikonu. ok, i to je legitimno. malo je glupo shto se krijesh iza nekakve izveshtachene politichke korektnosti. ochigledno nisi mogao nishta drugo da nadjesh kao odbranu JK od klinaca koji su se divno zajebavali.

drugo, svaki performer je podlozan kritici dok ni jedan performer ne bi trebalo da kritikuje publiku, but hey, that's just me.

ono shto je jadno u tvom tekstu je da decu, srednjoshkolce, nazivash kultur-fashistima. ja eto, ako dozvolish, sa tim imam problem.
deki-the-boy deki-the-boy 14:02 13.05.2011

Sex, droga, JK i alkohol

Sto se tice zabrane alkohola, ok, neko bi rekao vidi sto se nasa drzava brine o mladima, i to i jeste cilj drzave da izmami takvu reakciju svojih naivnih gradjanja. Medjutim ja bih im porucio ako hoce da sprece alkoholisanje, bolje da toj omladini ponude neku perspektivu, recimo posao pa da ti isti mladi moraju recimo u krevet do 11 da bi ujutro rano ustali i na taj nacin sigurno nece biti sljokanja.
Sto se tice JK, ne podrzavam lik i delo, ali to nije ni bitno, vec je bitno da ne osudjujem nikoga ko je slusa. Problem sa JK jeste opet drzava koja je svojim dugogodisnjim delovanjem od devedesetih pa do sada stvarala takvu atmosferu da mnoge mlade devojcice vide jedinu sansu u zivotu da budu kao JK jer drugog primera uspesnih zena iz drugog miljea u Srbiji nema ili ako ima onda je to jako malo i medijski zapostavljeno.
Kako god drzava je kriva za sve. Ona je stvorila i JK i alkoholisanje mladih.
Dole Vlada!!!!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:24 13.05.2011

Re: Sex, droga, JK i alkohol

Problem sa JK jeste opet drzava koja je svojim dugogodisnjim delovanjem od devedesetih pa do sada stvarala takvu atmosferu da mnoge mlade devojcice vide jedinu sansu u zivotu da budu kao JK jer drugog primera uspesnih zena iz drugog miljea u Srbiji nema ili ako ima onda je to jako malo i medijski zapostavljeno.


Ali ja tu ne vidim razliku između Srbije i Evrope ili SAD?

Koja je razlika između idola mladih Jelene Karleuše ili idola mladih Paris Hilton?
arianna arianna 14:29 13.05.2011

Re: Sex, droga, JK i alkohol

Predrag Azdejković
Problem sa JK jeste opet drzava koja je svojim dugogodisnjim delovanjem od devedesetih pa do sada stvarala takvu atmosferu da mnoge mlade devojcice vide jedinu sansu u zivotu da budu kao JK jer drugog primera uspesnih zena iz drugog miljea u Srbiji nema ili ako ima onda je to jako malo i medijski zapostavljeno.


Ali ja tu ne vidim razliku između Srbije i Evrope ili SAD?

Koja je razlika između idola mladih Jelene Karleuše ili idola mladih Paris Hilton?


grupa srednjoškolaca, ovih dana priprema se da javno traže putem interneta, gej osobe u zapadnoj Evropi, kako bi sklopili brakove- zbog papira!!
deki-the-boy deki-the-boy 16:16 13.05.2011

Re: Sex, droga, JK i alkohol

Ali ja tu ne vidim razliku između Srbije i Evrope ili SAD?

Samo je stvar u izboru koji se na zapadu nudi. Stvar je sto tamo mozes biti mlad, lep, bogat i uspesan i ako radis kao recimo strucni saradnik nekog institutta, univerziteta itd, dok ovde ne. Simbol bogatstva mlade zenske osobe do 30 godina kod nas se vezuje uglavnom za pevacice koje se probijaju na razne nacine a najbolji primer je dobra udaja za neku "postenjacinu", glas manje vise.

Koja je razlika između idola mladih Jelene Karleuše ili idola mladih Paris Hilton?


Samo u godinama tih idola.
Ne verujem da je Paris idol nekoj zeni u Svajcarskoj od 40 godina sa troje dece.
Dok kod nas imas babe od 70 godina kojima je Ceca idol.
A zasto? Pa normalno je imati idole u tinejdzerskom uzrastu. Medjutim po izlasku iz tog perioda normalno je da ti se ponudi neka alternativa i da prerastes tu potrebu za idolom. Kod nas posto nema nikakve alternative JK i CECA ostaju idolu ljudima od 7-77.
ivankagrump ivankagrump 01:46 14.05.2011

Re: Sex, droga, JK i alkohol

E Deki svaka ti je Njegoseva. Bas sam razmisljala pre neki dan o ovome. Vec je poznato kako su Beogradjanke najlepse zene i to je fantasticno kako one idu po ulici sredjene, bla bla, a tamo negde po raznim nemackama zene obucene kao da su izasle da bace smece.

A zasto je to tako? Zato sto zena u Srbiji najverovatnije nema posao pa moze u po bela dana da bude obucena kao za izlazak, a samim tim sto nema i verovatno nece ni imati posao svesna je da MORA da bude sredjena kao za izlazak ne bi li upecala nekog sponzora koji ce je izdrzavati. Zenu u Nemackoj moze da boli lakat kako izgleda jer joj egzistencija ne zavisi od toga, a uostalom na poslu verovatno ima neki dress code, ili ce i sama radije odabrati neku udobnu odecu i obucu za posao nego nesto za muskarce da pare oci.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:03 13.05.2011

S'ovim

U devedeset posto slučajeva fašističke izjave počinju sa „neću da moja deca..."

se ne bih baš složila, jer šta ako se ta rečenica nastavi sa: "...budu homofobi", "...budu fašisti", "...budu nekulturna", "...budu nasilna"?

na šta im je JK odgovorila da mogu da joj popuše i nastavila da peva. Svi mediji su oduševljeno pozdravili srednjoškolce, a gest JK kao vređanje publike?!

A, ovo je manje vređanje publike no vređanje nje same. Uvreda koja više govori o njoj, no o publici.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:26 13.05.2011

Re: S'ovim

se ne bih baš složila, jer šta ako se ta rečenica nastavi sa: "...budu homofobi", "...budu fašisti", "...budu nekulturna", "...budu nasilna"?


U 90% slučajeva fašističke izjave tako počinju, ali to ne znači da su sve izjave "neću da moja deca" fašističke...

Slično kao i sa nisu svi muškarci nasilnici, ali su nasilnici mahom muškarci.
joseywales joseywales 16:20 13.05.2011

Re: S'ovim

Uvreda koja više govori o njoj, no o publici.


+1
Atomski mrav Atomski mrav 14:04 13.05.2011

Kakva predstava...

...takve i kritike.

Uostalom, ne vredi bacati bisere pred svinje.
arianna arianna 14:05 13.05.2011

**

najbolji komentar srednjoškolaca, na pitanje "Ko to nama peva za Dan grada?" bio je - "mi smo pevali, ovo je naš grad"
rayzippo rayzippo 14:41 13.05.2011

mi smo pevali...

maca22 maca22 15:08 13.05.2011

Re: **

arianna
najbolji komentar srednjoškolaca, na pitanje "Ko to nama peva za Dan grada?" bio je - "mi smo pevali, ovo je naš grad"

Filip Mladenović Filip Mladenović 14:39 13.05.2011

BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

Protest srednjoškolaca je simboličan vapaj protiv pomahnitale kretenizacije gradjanki i gradjana Srbije! Radi pacifikacije i manipulacije tzv. širokih narodnih masa, projekti "JK", "CECA", TV PINK, svakojaki glupirity šou programi... samo su pogonsko gorivo jednog nehumanog, anticivilizacijskog režima, u kome desetak hiljada pojedinki i pojedinaca žive kao bubreg u loju, dok preostalih pet-šest miliona grca u dugovima, neplaćenim računima i splačinama od jela!
Sve što može odvratiti pažnju javnosti i smanjiti rizik od nekontrolisanih društvenih nemira i masovnih demonstracija DOBRODOŠLO je za ovdašnju bahatu, gramzivu i bezosećajnu nomenklaturu, kojoj pripada i JK!
Da zaključim: DA BI STE U OVOJ ZEMLJI ŽIVELI NA VISOKOJ NOZI, NAJPRE MORATE BITI NEČIJA PRODUŽENA RUKA, A O OSTALIM UDOVIMA DA I NE GOVORIM!
jacHa. jacHa. 14:43 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

a kolateralna šteta? njih ko jebe?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:44 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

Protest srednjoškolaca je simboličan vapaj protiv pomahnitale kretenizacije gradjanki i gradjana Srbije!


Izvini molim te, kakav je ovo patronizing odnos prema ljudima?!

Sad vi imate mnoooooooooooogo veliki IQ i na vas ne utiče kretenizacija, ali na sve ostale utiče i onda ćete vi sa velikim IQ da spasite nas ostale?!?!

Zar vam nikad nije palo na pamet da ljudi to jednostavno vole, jer je to jednostavno tako?!
JJ Beba JJ Beba 14:52 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

jacHa.
a kolateralna šteta? njih ko jebe?

možda bi jeca bila raspoložna. viš da voli da se gađa seksualnim kletvama & apleima.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:54 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

To je SMIŠLJENI projekat, nastao početkom devedesetih, a koji su zdušno prihvatili i postpetooktobarci!
Ljudi vole i knjige (pogledajte koliko samo posetilaca svake godine ima Medjunarodni sajam knjiga u Beogradu), i pozorišne predstave (pogledajte posećenost beogradskih pozorišta), i kvalitetne umetničke i dokumentarne filmove (pogledajte samo kolike su gužve na festivalima), i džez manifestacije, i koncerte klasične muzike, i sjajne kantautore, poput Arsena Dedića ili STINGA, na primer.
Ali, to što ljudi vole je subverzivno za vladajuću nomenklaturu, pa sve snage i novce ulažu u projekte "JK", "CECA", TV PINK", glupirity šou programi... radi kretenizacije.
Svakom lopovskom režimu odgovara da što više ljudi gleda te projekte, a da što manje čita knjige, gleda angažovane filmove, sluša kvalitetnu muziku...
Da zaključim sjajnom sentencom velikog pesnika Rige od Fere: "KO SLOBODNO MISLI, DOBRO RASUDJUJE!"
angie01 angie01 14:55 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

Zar vam nikad nije palo na pamet da ljudi to jednostavno vole, jer je to jednostavno tako?!



20 godina se deca truju cecama i jecama-promenio im se dnk od tolikog sranja-vreme je za ciscenje!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:02 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

Američka deca se truju Paris Hilton, Biberom i ostalim glupostima... ovo nije jedinstveno za Srbiju, već za sve države i osnova joj je kapitalizam.

Ali, mogu oni da bombarduju koliko hoće, roditelji su ti koji učine sve da njihova deca ne stradaju od tih bombi.
angie01 angie01 15:05 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

Američka deca se truju Paris Hilton, Biberom i ostalim glupostima...


s tim sto oni nisu prioritetna forsirana ponuda, niti im se sa simpatijama oprasta kriminalna proslost!
maca22 maca22 15:15 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

Predrag Azdejković
Američka deca se truju Paris Hilton, Biberom i ostalim glupostima... ovo nije jedinstveno za Srbiju, već za sve države i osnova joj je kapitalizam.,

To je užasno i nikako ne opravdava kulturno nasilje ovde.

Predrag Azdejković
Ali, mogu oni da bombarduju koliko hoće,

Ne mogu da bombarduju jer unistavaju narod.

Predrag Azdejković
roditelji su ti koji učine sve da njihova deca ne stradaju od tih bombi.

A može narod da zatraži da ga ne zatrpavaju više smećem. Ova deca su GLAS NARODA. Fašisti, idi begaj..


Filipe, šteta što ne mogu 100 preporuka da ti dam.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:19 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

Ne mogu da bombarduju jer unistavaju narod.


Po tvom mišljenju. Meni to bombardovanje godi i želim da me bombarduju non stop... Hoću kič, šund i sva ostala sranja, jer ja to volim i to me čini srećnim, to mi godi i ulepšava život.

I sada, zašto je vaše pravo da TO ne vidite, ne čujete, bitnije od mog prava da TO vidim i čujem? Zar ne možete da ignorišete i ne obraćate pažnju na ono što vam se ne sviđa?
Kazezoze Kazezoze 15:33 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

Američka deca se truju Paris Hilton, Biberom i ostalim glupostima... ovo nije jedinstveno za Srbiju, već za sve države i osnova joj je kapitalizam.

tačno, zato i treba da budemo ponosni na našu decu koja su prepoznali smrad, za razliku od njihovih američkih kolega koja se dave u svom neukusu.
maca22 maca22 15:39 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

Predrag Azdejković
Ne mogu da bombarduju jer unistavaju narod.

Po tvom mišljenju. Meni to bombardovanje godi i želim da me bombarduju non stop... Hoću kič, šund i sva ostala sranja, jer ja to volim i to me čini srećnim, to mi godi i ulepšava život.

Tvoje pravo. Kao sto je i pravo Zaječaraca da kažu šta mislte ko im uveličava NJIHOV dan grada.

Predrag Azdejković
I sada, zašto je vaše pravo da TO ne vidite, ne čujete, bitnije od mog prava da TO vidim i čujem? Zar ne možete da ignorišete i ne obraćate pažnju na ono što vam se ne sviđa?

Zato što je to izašlo iz oblasti tvojih prava, već se tim kičem vrši nasilje.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:56 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

Zato što je to izašlo iz oblasti tvojih prava, već se tim kičem vrši nasilje.


Isto kao što se vrši nasilje kad se pederi ljube na ulici, ili paradiraju?

Kao sto je i pravo Zaječaraca da kažu šta mislte ko im uveličava NJIHOV dan grada.


I to im niko ne spori, ali oni pored nje vređaju i one koji je slušaju, koji takođe žive u Zaječaru (telci u publici?!)
Hansel Hansel 15:57 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

I sada, zašto je vaše pravo da TO ne vidite, ne čujete, bitnije od mog prava da TO vidim i čujem? Zar ne možete da ignorišete i ne obraćate pažnju na ono što vam se ne sviđa?

Zato što je to preglasno i iritirajuće za većinu (ili samo: drugima). Ko vama brani da to slušate na sluškama u četiri zida? (Ali, to važi i za svu drugu preglasnu muiziku koja nekome može da smeta). Pravo manjine nije da teroriše većinu (kao ni obrnuto)!
joseywales joseywales 16:22 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

angie01
Američka deca se truju Paris Hilton, Biberom i ostalim glupostima...


s tim sto oni nisu prioritetna forsirana ponuda, niti im se sa simpatijama oprasta kriminalna proslost!


bravo! right to the point!
tsunade tsunade 17:03 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

Zar vam nikad nije palo na pamet da ljudi to jednostavno vole, jer je to jednostavno tako?!


ne bi voleli kad im se ne bi pruzila moguchnost da to slusaju i gledaju.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:35 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

ne bih ni ja voleo muškarce kad bi sve muškarce pobili...
tsunade tsunade 17:40 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

ne bih ni ja voleo muškarce kad bi sve muškarce pobili...


prirodno.
maca22 maca22 18:45 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

Predrag Azdejković
Zato što je to izašlo iz oblasti tvojih prava, već se tim kičem vrši nasilje.

Isto kao što se vrši nasilje kad se pederi ljube na ulici, ili paradiraju?

Ne, nije isto. Ne stoji ti ta paralela.

Pedja, ona nije osoba nekakvog, pa nek je najgoreg, ukusa koja, eto, ima zena svoju publiku, imaju i oni pravo na zivot, i da se ne kriju od ociju sveta.

Ne, to je, ako sto Filip rece, kulturna politika zemlje. Agresivna i zaglupljujuca. I ova deca su rekla da je car go. Predivni su.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:48 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

Ne, to je, ako sto Filip rece, kulturna politika zemlje. Agresivna i zaglupljujuca. I ova deca su rekla da je car go. Predivni su.


Nisu... Oni se ni u jednom trenutku nisu obratili strukturama, niti transparentima kritikuju politiku zemlje. Ja iz njihovih poruka vidim samo Karleuša je krava, vi što je slušate ste telad, mi smo super.

Da su nosili transperent koliko para za narodnjake toliko za rockere, hoćemo tri Gitarijade godišnje, imamo i mi dušu... to bi bila sasvim drugačije.

Ovako imamo kultur-rasističko prepucavanje. Turbo folk je za seljake, mi smo bolji od vas jer držimo gitare u rukama.
maca22 maca22 18:55 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

Predrag Azdejković
Ovako imamo kultur-rasističko prepucavanje. Turbo folk je za seljake, mi smo bolji od vas jer držimo gitare u rukama.

Ama nemamo. :) Ne sad, ne ovde.
Znam, video si i sam, da postoje ljudi koji nisu hteli da pozdrave ono sto je bio njen pozitivan cin, kada je branila seksulane manjine.I mrzeli su je bas iz tog snobizma. Tada sam nju branila.
Ali ovo sada je drugo nesto.
maca22 maca22 18:59 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

Onaj ko neko mrzi JK iz kultur snobizma, taj ce isto tako da podrzi male Zajecarce. Ali mislim da se o tom ne radi.
apach92 apach92 19:02 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

Kazezoze
Američka deca se truju Paris Hilton, Biberom i ostalim glupostima... ovo nije jedinstveno za Srbiju, već za sve države i osnova joj je kapitalizam.

tačno, zato i treba da budemo ponosni na našu decu koja su prepoznali smrad, za razliku od njihovih američkih kolega koja se dave u svom neukusu.


ne bih se bas tako odredio - pre bih rekao da treba da budemo ponosni na nasu decu jer razmisljaju drugacije i imaju cojones da to pokazu.

Ono sto brine jeste sto odrasli prepoznaju pravi smrad u ovom drustvu i cast izuzecima, ne cine ama bas nista ako ne racunamo tastaturonaniju.
JJ Beba JJ Beba 19:08 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

Oni se ni u jednom trenutku nisu obratili strukturama



kakvo administrativno shvatanje demokratije.

U normalnim demokratijama građani izlaze na ulice i demonstriraju bilo svoj protest bilo svoju podršku. U Americi sam naletela na neko suđenje nekom nazzi liku. na ulici, ipsred zgrade suda bile su jedni preko puta drugih pristalice neonacista koji su podržavali svog kolegu i građani,njiohovi protivnici. svi su nosili transparante, kape, svašta. i u čemu je problem? nisu se obratili strukturama?

ili videla sam i demonstracije dveju grupa- jedni koji su bili za pravo žena na pobačaj, drugi protiv. možeš sano da zamisliš kakve su transparente nosili ovi koji su bili protiv abortusa- sa slikama unakažane dece, iskomadane, zalivene krvlju ...niko im nije rekao da treba da se obrate strukturama.

naravno u uređenim demiokratijama policija je tu da se nikome ne desi ništa
maca22 maca22 19:29 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

Predrag Azdejković
Ovako imamo kultur-rasističko prepucavanje. Turbo folk je za seljake, mi smo bolji od vas jer držimo gitare u rukama.

Da je ucestovovao neki KUD, guslari, bilo ko, i da su ih napali gitarama - e to bi bilo nasilje. A ovako...
maca22 maca22 19:41 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

Predrag Azdejković
Zar vam nikad nije palo na pamet da ljudi to jednostavno vole, jer je to jednostavno tako?!

Ukus se gradi. Formira.
Jukie Jukie 20:08 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

angie01
promenio im se dnk od tolikog sranja-vreme je za ciscenje!

Uf, ovo mi zvuči kao eugenika....
maca22 maca22 21:21 13.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

Predrag Azdejković
Da su nosili transperent koliko para za narodnjake toliko za rockere,

Što bi izjednačavali svoj ukus sa smećem?
8c_competizione 8c_competizione 11:44 15.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

Anotherone bites the dust!

Pedjice, izgleda da si i ti polako preshao na DARK SIDE OF THE FORCE!

Sheta shto si dozvolio da se sam kompromitujesh zbog jedne kravetine i kvazi zashtite demokratskih nacela

8c_competizione 8c_competizione 15:18 15.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

pogreshan odgovor

poshto se porodica nije (htela) pokazala kao sposobna za profilisanje kulturnih normi jednog drushtva i za oplemenjivanje istih (cast retkim izuzecima), duzhnost je drzhave da to uradi.

e sada problem lezhi u kratkovidosti svih nashih politicara i diktatora, koji ni na shta ne gledaju dovoljno u buducnost, "buduce generacije" su samo slogani predizbornih kampanja i polupismen svet je shvacen kao idealno biracko telo.

TU LEZHI PROBLEM i ZATO OVA DECA PROTESTVUJU (izvinte za vikanje, ovo Pedjicino pravljenje budalom i nametanje zvanicnih sranja mi polako ali sigurno idu na organ za "pevanje"
8c_competizione 8c_competizione 22:53 16.05.2011

Re: BORBA PROTIV KRETENIZACIJE!

Mislim da si postao svojom kontra-argumentacijom: Amerika! klasican Vadikal!

Sto sve mora da bude crno-belo. STo kao kontra argument ili poredjenje mora da bude Amerika?

po Bogu, ima dovoljan broj normalnih zemalja koje bi trebalo da budu sasvim ok za poredjenje: npr. Skandinavske zemlje (gay slobode su jako velike, da ti zapushim usta u startu). cak i Nemacka! tacno je da imaju sranje TV program, ali to su privatne televizije! drzhavne televizije objavljuju nekomercijalni program, ispunjen kulturom i obrazovnim sadrzhajima. naravno, neki programi su vishe rezervisani za informisanje.

dakle dosta vishe sa kontra-americko-rusko-teheranskom-Grand-shund patetikom kao jedinim izbvorom. stvarno pocinjesh da zvucish kao Vadikali.

sta to treba da znaci? jel, ako ih (kitch, neobrazovanje, gupost, zadrtost ...) ne mozhesh pobediti, onda im se pridruzhi, jer jelte i ta Amerika ima Paris Hilton? pocinjesh da zvucish kao da radish za DB!
angie01 angie01 14:52 13.05.2011

,

jeste najveći izgovor za roditeljsku nesposobnost. Zato što su oni nesposobni i loši roditelji, koji ne znaju da rade svoj posao, ili nemaju vremena da rade svoj posao, neko drugi treba da ispašta. To što su nesposobni i loši roditelji suviše zauzeti da prate svoje dete i vaspitavaju ga, ne znači da mi ostali treba da ispaštamo zbog toga

cim postoji mogucnost- oni ce je iskoristiti-deca, mislim,..ti kao roditelj mozes u svojoj kuci svasta da ih ucis i pokazujes primerom, deca, narocito adolescenti, kad polude, zele da se uklope i lice na svoje drugare, dovoljno je da nekolicina nije pod kontrolom i da povuku ostale!

Kod nas je problem, ne samo sa alkoholom, sto ne postoje neke zajednicke smernice, drustvo, roditelji, skole-toga nema, pa ti kao pojedinac tesko da mozes jednog da zauzadas, kada on vidi da drugi mogu i da je nesto drustveno prihvatljivo!

apsolutno se slazem sa zakonom!


za jk-pa, omladina Beograda se u najvecem broju skupi na uscu, kada peva udovica srBskog junaka, samohrana majka sa plasticnim sisama, koje su jace i od zakona, a eto, deca Zajecara su konacno izgovorila da su u cara Trojana kozije usi- i svaka im cast!

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:04 13.05.2011

Re: ,

kad polude, zele da se uklope i lice na svoje drugare


onda u kućni pritvor i gotova stvar
angie01 angie01 15:07 13.05.2011

Re: ,

onda u kućni pritvor i gotova stvar


sto- bolje da drustvo bude uredjeno!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:09 13.05.2011

Re: ,

uređeno po vašim i samo vašim merilima, a da uopšte ne uzimate u obzir potrebe i želje drugih... meni to zvuči na fašističko društvo koje guši slobodu i različitost, odnosno dozvoljava je samo do granica koje vama odgovaraju...
angie01 angie01 15:25 13.05.2011

Re: ,

Predrag Azdejković
uređeno po vašim i samo vašim merilima, a da uopšte ne uzimate u obzir potrebe i želje drugih... meni to zvuči na fašističko društvo koje guši slobodu i različitost, odnosno dozvoljava je samo do granica koje vama odgovaraju...


je l?- pa vec 20 godina je po potrebama i merilima samo onakvim kako vama odgovara!

To ti nije fasisticki?

gde je tu prostor za slobode i potrebe onih kojima nije do bojanica, farmi, silikona, pistolja i vestackih sisa, krestavih polupismenih likova, koji se ovde zovu dive i od kojih ne smes ni frizider da otvoris?

ne znam sta u stvari branis ovde, kada su ta deca i u prvom i u drigom tvom primeru u stvari urgozena?
joseywales joseywales 16:24 13.05.2011

Re: ,

angie01
Predrag Azdejković
uređeno po vašim i samo vašim merilima, a da uopšte ne uzimate u obzir potrebe i želje drugih... meni to zvuči na fašističko društvo koje guši slobodu i različitost, odnosno dozvoljava je samo do granica koje vama odgovaraju...


je l?- pa vec 20 godina je po potrebama i merilima samo onakvim kako vama odgovara!

To ti nije fasisticki?

gde je tu prostor za slobode i potrebe onih kojima nije do bojanica, farmi silikona, pistolja i vestackih sisa, krestavih polupismenih likova, koji se ovde zovu dive i od kojih ne smas ni frizider da otvoris?

ne znam sta u stvari branis ovde, kada su ta deca i u prvom i u drigom tvom primeru u stvari urgozena?


eh, brani... dokon, pa troluje.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:42 13.05.2011

Re: ,

gde je tu prostor za slobode i potrebe onih kojima nije do bojanica, farmi silikona, pistolja i vestackih sisa, krestavih polupismenih likova, koji se ovde zovu dive i od kojih ne smas ni frizider da otvoris?


to je već druga adresa i tu se apsolutno slažem... hoću i ja program za sebe, ali to nije odgovornost pevaljki, već onih koji prave prostor... treba napadati RTS, STB koji plaćamo i zahtevati program i sadržaje po našem ukusu.

Ovde su uvek vodi isključiva politika...

ne znam sta u stvari branis ovde, kada su ta deca i u prvom i u drigom tvom primeru u stvari urgozena?


branim princip da tvoje pravo ne sme da ugrozi pravo drugog, kakvo god ono bilo... mogu da imaju kakvo god mišljenje o bilo kojoj pojavi i to je oket, ali ne smeju meni da zabrane da ja o toj pojavi imam drugačije mišljenje i istu konzumiram.
angie01 angie01 16:52 13.05.2011

Re: ,

branim princip da tvoje pravo ne sme da ugrozi pravo drugog, kakvo god ono bilo... mogu da imaju kakvo god mišljenje o bilo kojoj pojavi i to je oket, ali ne smeju meni da zabrane da ja o toj pojavi imam drugačije mišljenje i istu konzumiram.


pa to ti i kazem- nasa su prava ne ugrozena, nego izbrisana, nema, njente-od svih onih pojava iz prvog pasusa prthodnog komentara!

i sad se ti bunis, sto su se deca drznula da ih zatraze?


pa i vi, kada trazite svoja prava, pokusavate da budete prihvaceni i od onih drugih, pa im svoje transparente sa porukama pokazujete-zar ne?

stvarno ne znam sta su klinci od 17 godina pametnije mogli da urade-sem da iskazu svoje nezdovoljstvo na ovaj nacin!

a ti konzumiraj-jer ponuda je toliko velika, da nema ni pauze za disanje-mi ostali, ostacemo gladni, u svoja cetiri zida, iz kojih vi toliko zelite da izadjete, jer to smatrate fasizmom!
8c_competizione 8c_competizione 11:49 15.05.2011

Re: ,

Savrshen odgovor tebi Pedjice!

Klinci su upravo radili ono shto Parada ponosa radi za nashe potrebe!

mislim da si i previshe neobjektivan po pitanju JK i da bi trebalo da se povucesh sto pre pre nego li naneshesh sebi i svom liku nepopravljivu shtetu jedne potpuno kompromitovane osobe.
bocvena bocvena 14:59 13.05.2011

Meni tek sad postalo jasno zašto Peđa

brani JK. Nema to veze ni sa podrškom gej populaciji ni sa istančanim modnim ukusom. On brani pravo da si kul i kad slušaš narodnjake:))))
i ono što mene najviše vređa jeste da pojedini ljudi misle da su bolji od drugih samo zato što slušaju neku vrstu muzike.


Živeo kultur snobizam! Živelo čitanje, klasična muzika i Fest! Izložba po detetu, predstava za godišnjicu braka! U filharmoniju bar jednom u 6 meseci, đaci organizovano na balet! Nina kao mejnstrim po ceo dan na RTS-u, Dara Bubamara u specijalizovane emisije za ljubitelje.

Žao mi je Peđa, ali JK je pogrešna kulturna politika, koliko god ti je dobra drugarica. To ne znači cenzuru, ali ne zaslužuje ni podršku.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:07 13.05.2011

Re: Meni tek sad postalo jasno zašto Peđa

Ne, ja branim pravo na izbor i protivim se etiketama.

Meni nema nikakve razlike između izjava "Cigani smrde" i oni koji slušaju narodnjake su debili. Meni je to isto.
maca22 maca22 15:18 13.05.2011

Re: Meni tek sad postalo jasno zašto Peđa

Predrag Azdejković
Ne, ja branim pravo na izbor i protivim se etiketama.

Meni nema nikakve razlike između izjava "Cigani smrde" i oni koji slušaju narodnjake su debili. Meni je to isto.



Ko može da kaže da je šta je šund danas. Sve je to isto...od Jece, Seke, preko Nirvane do Betovena...
joseywales joseywales 16:28 13.05.2011

Re: Meni tek sad postalo jasno zašto Peđa

Ko može da kaže da je šta je šund danas. Sve je to isto...od Jece, Seke, preko Nirvane do Betovena...



pošto betoven svira za palmu, izbor je očigledan...
tsunade tsunade 17:18 13.05.2011

Re: Meni tek sad postalo jasno zašto Peđa

Meni nema nikakve razlike između izjava "Cigani smrde" i oni koji slušaju narodnjake su debili. Meni je to isto.


neki cigani i oni koji to nisu smrde, to je stvar higijene i lako se resava upotrebom vode i sapuna... svi koji slusaju i gledaju jelene karleuse, cece, seke i tih "diva" su potpuni debili i tu nema pomochi.
freehand freehand 15:03 13.05.2011

Eh, sudbino...

Znam bar pet blogera koji bi pohrlili na pušenje...
Samo što se njima ne nudi, jbg.
master.dragi master.dragi 15:30 13.05.2011

Re: Eh, sudbino...

freehand
Znam bar pet blogera koji bi pohrlili na pušenje...Samo što se njima ne nudi, jbg.


koristim priliku da pozovem jelenu karleusu veceras kod mene, da konzumiramo alkohol kad mu vreme nije i da se iznapusavamo do mile volje...
angie01 angie01 15:31 13.05.2011

izvini Pedja,

a sto si obrisao komentar Vesne KC?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 15:34 13.05.2011

Re: izvini Pedja,

zato što mi Vesna ide na k...
maca22 maca22 15:41 13.05.2011

Re: izvini Pedja,

Sad bi sam sebi zamerio kako to znači da želiš da je nema i sl....
angie01 angie01 15:42 13.05.2011

Re: izvini Pedja,

Predrag Azdejković
zato što mi Vesna ide na k...


pa hebote, je l ne moze jk da na istu stvar ide deci iz Zajecara?

i oni su probali da je obrisu!

(bas me cudi, Vesna je jedna od retkih cool likova ovde i koliko pratim, jedna od retkih koja se iskreno zalaze za vasa prava-bas nekorektno, mogao si da joj odgovoris, bilo bi vise fer!)
freehand freehand 15:45 13.05.2011

Re: izvini Pedja,

Re: izvini Pedja,

Predrag Azdejković
zato što mi Vesna ide na k...

pa hebote, je l ne moze jk da na istu stvar ide deci iz Zajecara?


angie01 angie01 15:48 13.05.2011

Re: izvini Pedja,

freehand
Re: izvini Pedja,Predrag Azdejkovićzato što mi Vesna ide na k...pa hebote, je l ne moze jk da na istu stvar ide deci iz Zajecara?


cekaj-zar nije blesavo, a stoji!?
freehand freehand 15:56 13.05.2011

Re: izvini Pedja,

angie01
freehand
Re: izvini Pedja,Predrag Azdejkovićzato što mi Vesna ide na k...pa hebote, je l ne moze jk da na istu stvar ide deci iz Zajecara?


cekaj-zar nije blesavo, a stoji!?

Kako kome.
Nego evo dokaza da su u cara Trojana kozje uši:

"E bre mnogo teskih reci (izbor, zabrana itd) za shikanu pevaljke, koja je tebi moz'biti sveta krava, ali je drugima samo krava."

J.K.Ć. (kao trska za sviralu izrasla iz dubine Bloga)


A od Pedže zaista nisam očekivao da potegne za banovanjem, čak ni kad se toliko uplatka i uneredi, kao sada.
Pedža, prijatelju - izdrži stoički, bre!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:00 13.05.2011

Re: izvini Pedja,

pa hebote, je l ne moze jk da na istu stvar ide deci iz Zajecara?


može, ali ja nju nisam banovao sa B92 bloga i tražio da joj se zabrani da ikada više piše na B92 blogu... samo ja ne želim da je čitam, na šta imam pravo... a kad ona piše ja lepo ignorišem i poštujem sve one koji vole nju da čitaju...

i u tome je čitava stvar.

ja ne želim da nekog slušam i o tome mogu imati mišljenje kako god, ali to ne znači da smem da zabranim drugima da to rade...
angie01 angie01 16:06 13.05.2011

Re: izvini Pedja,

može, ali ja nju nisam banovao sa B92 bloga i tražio da joj se zabrani da ikada više piše na B92 blogu... samo ja ne želim da je čitam, na šta imam pravo... a kad ona piše ja lepo ignorišem i poštujem sve one koji vole nju da čitaju...


pa nisu ni oni trazili da jk nestane sa lica zemlje-samo su, onako kako su jedino mogli izrazili sta misle o njenom teroru!

ja ne želim da nekog slušam i o tome mogu imati mišljenje kako god, ali to ne znači da smem da zabranim drugima da to rade...



ne znam sta da ti kazem-meni su najdrazi i najduhovitiji upravo tvoji tekstovi u kojima ukazujes na nacuju precenjenost, neadkvetnost, a da to ima neki uticaj na ostale! Slucaj u Zajecaru je bas takav!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:44 13.05.2011

Re: izvini Pedja,

pa nisu ni oni trazili da jk nestane sa lica zemlje-samo su, onako kako su jedino mogli izrazili sta misle o njenom teroru!


jesu... ovo je naš grad, grad Gitarijade, njoj tu nije mesto...

ali oni se nisu izrazili samo o njenom teroru, već i o onima koji njen teror vole i u tome je moj problem... vređanje JK je tu sekundarno i meni nebitno
angie01 angie01 17:08 13.05.2011

Re: izvini Pedja,

Predrag Azdejković
pa nisu ni oni trazili da jk nestane sa lica zemlje-samo su, onako kako su jedino mogli izrazili sta misle o njenom teroru!jesu... ovo je naš grad, grad Gitarijade, njoj tu nije mesto...ali oni se nisu izrazili samo o njenom teroru, već i o onima koji njen teror vole i u tome je moj problem... vređanje JK je tu sekundarno i meni nebitno


pa i ti si banovao Vesnu samo sa svog bloga-ovo je moj blog, njoj tu nije mesto...

i nisi se izrazio samo o njenoj nepodobnosti,veci i o onima koju tu nepodobnost vole,...akomerazumes- s tim, sto mi ovde mozemo da razgovaramo o tome, pa ti ni to nisi iskoristio, u ovom slucaju!


necu vise,..moze da mi bude simpaticno to sto branis nekog koga volis iako nema nikakve logike u postavci stvari-pri tome, ja cenim tvoju inteligenciju, hrabrost i duhovitost, sa kojima je obicno tvoja postvaka izostrena, pa ovo jos vise smeta, jer znam da umes da vidis,, al mi je glupo da zbog toga vredjas nekog ko tako ne misli-narocito sto si ti kroz takvo ruzno iskustvo prolazio vise puta!
jacHa. jacHa. 17:17 13.05.2011

Re: izvini Pedja,

a i vesna vežba dramaturgiju na svom blogu.
s tim što oboje to rade krajnje legalno, sviđalo nam se to ili ne.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:48 13.05.2011

Re: izvini Pedja,

pa i ti si banovao Vesnu samo sa svog bloga-ovo je moj blog, njoj tu nije mesto...


moj blog - paralela moja kuća i u njoj mogu da radim šta hoću

b92 blog - paralela ceo Zaječar i u njemu ne mogu da radim šta hoću

klinci rockeri nisu terali JK iz svoje kuće, već iz celog Zaječara...

Paralele su malo drugačije.

moze da mi bude simpaticno to sto branis nekog koga volis iako nema nikakve logike u postavci stvari-pri tome


ja uopšte ne branim ovim blogom Karleušu... već branim pravo da slušamo koga kod mi želimo a da nas pri tome raznorazni kultur-elitisti ne etiketiraju kao neobrazovanu i neinteligentnu stoku... o tome ovde pričamo!
maca22 maca22 19:51 13.05.2011

Re: izvini Pedja,

Predrag Azdejković
već branim pravo da slušamo koga kod mi želimo a da nas pri tome raznorazni kultur-elitisti ne etiketiraju kao neobrazovanu i neinteligentnu stoku... o tome ovde pričamo!

Što se tice turbo folka ta etiketa je tacna.
niko_kao.ja niko_kao.ja 00:46 14.05.2011

Re: izvini Pedja,

O klincima
Slično je bilo i za paradu, neću da moja deca gledaju i neka se pederišu u četiri zida

Neka klinci nose transparente u svojoj kući, a ne na gradskom trgu - šta reći. Ne vidim ništa od onoga što ti vidiš u tome da neko javno protestvuje (nenasilno) što za svoje pare (ili roditelja,svejedno) moraju da slušaju nešto sa čim se ne slaži, i što plaćaju drugima to uživanje. Nije to koncert JK gde su obožavaoci lika i dela kupili kartu, već gradska proslava. Prevedi protest i ovako - zašto moram da kupim (silom kroz porez) kartu za JK kada to ne želim. Možda su u manjini, ali to je njihovo pravo. Pravo da manjina (s'obzirom na reakciju JK - dali?) iskaže protest transparentima na javnom mestu (trg) nazivaš fašizmom - čudno. Ili je možda trg privatizovan na neko vreme?

O alkoholu
Grad u kome je jedan od najvećih događaja BEER FEST (neprikrivena promocija alkohola) uvodi zabranu točenja alkohola!!! Blago rečeno - licemerno.
8c_competizione 8c_competizione 11:53 15.05.2011

Re: izvini Pedja,

isto kao sto ti ne zhelish da slushahs/citash Vesni, tako ni klinci ne zhele da budu silovani vishe Cecama/JKshama/ostalim Grand shundom!

kao sto vidish, borite se za istu stvar izbora, samo je problem u tome shto je tebi JK prijateljica!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:04 15.05.2011

Re: izvini Pedja,

isto kao sto ti ne zhelish da slushahs/citash Vesni, tako ni klinci ne zhele da budu silovani vishe Cecama/JKshama/ostalim Grand shundom!


Nije isto... Nije Zaječar njihovo dvorište... Blog je moje dvorište i ja u njemu mogu da radim i primam koga želim.

Lepo sam gore napisao paralelu... Zaječar jednako ceo blog B92... Moj privatni blog je moja kuća.

ao sto vidish, borite se za istu stvar izbora, samo je problem u tome shto je tebi JK prijateljica!


A odakle vama informacija da je meni JK prijateljica? Nikad se u životu nismo ni sreli ni videli...
maca22 maca22 20:08 15.05.2011

Re: izvini Pedja,

Prestani s tim, prestani s tim! :)
antioksidant antioksidant 15:33 13.05.2011

.

ја журим на викенд па ми опристите

angie01 angie01 15:53 13.05.2011

Re: .

antioksidant
ја журим на викенд па ми опристите


ostavljas nas, sad kad je nejlepse?!
freehand freehand 15:37 13.05.2011

I krave prozivaju, zar ne?

Posle psa koji je voleo vozove dobili smo i kravu koja je volela pedere.
Sad, za vozove nisam čuo da su voleli pse, ali da pederi vole krave - prosto je evidentno!
I tak srceparajuće...
joseywales joseywales 16:30 13.05.2011

Re: I krave prozivaju, zar ne?

freehand
Posle psa koji je voleo vozove dobili smo i kravu koja je volela pedere.
Sad, za vozove nisam čuo da su voleli pse, ali da pederi vole krave - prosto je evidentno!
I tak srceparajuće...


draft.dodger draft.dodger 15:52 13.05.2011

I netalentovani imaju pravo na karijeru!

Jelena Karleuša je klasičan estradni skank.
Bez ikakvog talenta, ružnjikava, prešminkana, površna...

Ima sve što je potrebno za uspeh u poslu kojim se bavi.
Neka igra, peva, šminka se, presvlači i laje u zdravlju i veselju!


JJ Beba JJ Beba 15:57 13.05.2011

Re: I netalentovani imaju pravo na karijeru!

Jelena Karleuša je klasičan estradni skank.
Bez ikakvog talenta, ružnjikava, prešminkana, površna...

i ja uvek kažem- jbt zamisli da ume peva? jeblabinamkevu
cvexkeks cvexkeks 17:06 13.05.2011

Re: I netalentovani imaju pravo na karijeru!

JK u stvari super peva, samo krešti zato što je čula da Chuck Norris voli tako da sluša
sonja.m sonja.m 15:58 13.05.2011

izrazavanje na izrazavanje

Koji klinci, svaka cast!!!
Nije sve umrlo i udavilo se u blatu
u zemlji Srbiji.
I oni imaju pravo da se izrazavaju, zar ne!?
Sto da ne na koncertu, kako bi inace culi za njihovu zelju.
E sad sto je Karleusa gej ikona... to izlazi iz okvira ove teme.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:04 13.05.2011

Re: izrazavanje na izrazavanje

E sad sto je Karleusa gej ikona... to izlazi iz okvira ove teme.


Meni je fascinantno kako vašu površnost reflektujete na druge.
Hansel Hansel 16:06 13.05.2011

Re: izrazavanje na izrazavanje

Srednjoškolci, a i neki blogeri, da se pod hitno izvine kravama i telcima zbog poređenja s ovom...! Dok zbog tog stresa krave nisu prestale da daju mleko, a telci pali u depresiju!
sonja.m sonja.m 17:53 13.05.2011

Re: izrazavanje na izrazavanje

Meni je fascinantno kako vašu površnost reflektujete na druge.


Sad mi prosto dodje da ti se zahvalim sto si me udostojio odgovora svoga.

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:01 13.05.2011

Re: izrazavanje na izrazavanje

A šta ti očekuješ posle uvrede koju si mi uputila?

Karleuša je gej ikona i sada ja imam radnu obavezu da je branim?
sonja.m sonja.m 20:13 13.05.2011

Re: izrazavanje na izrazavanje

Tako je ispalo... ako si pristrasan, razumem, onda ti je (bar od mene) sve oprosteno.
expolicajac expolicajac 16:09 13.05.2011

Tamna sila

E moj Pedja ništa nisi shvatio. Ovi klinci iz Zaječara su deo ekstremne terorističke organizacije "13 Maj". To su deca komunističkih bezbednjaka koja koriste softificirane metode u borbi " za davna bolja vremena". Pogledaj kako naprednom tehnologijom raspolažu
1. Gitara bez žica
2. Teksas košuljama i farmericama "levis 601,701 i 801" made in Novi Pazar
3. Starošću od 17 godina

Sve je to smislio Ivan Ivanović, Veliki Štrumf Tamnih Sila koje su se okomile na lik i delo JK.
Ali tvoj veliki "švorc" koji stavljaš svima u oči ovim tekstom spreči će Ivana Ivanovića u nameri da nanese zlo takvoj "veličini" kakva je JK.

Provere o pripadnosti ekstremno terorističkoj grupi svakog pojedinačnog učesnika nemilog dogadjaja vršio je lično "Karlo Karleuša", "vrsni poznavalac" umetnina na teritoriji bivše SFRJ
JJ Beba JJ Beba 16:18 13.05.2011

Re: Tamna sila

To su deca komunističkih bezbednjaka koja koriste softificirane metode u borbi " za davna bolja vremena". Pogledaj kako naprednom tehnologijom raspolažu
1. Gitara bez žica
2. Teksas košuljama i farmericama "levis 601,701 i 801" made in Novi Pazar
3. Starošću od 17 godina

razularena deca koju je pride pokvario r'n'roll -ono satana u stihovima, čitanje reči odnaopičke...i sve tako, o-pa-sno.


Diva je ljuta.
Diva ne voli buntovnu decu i javne kritike
Diva bi da joj popuše.



edit

Diva neda na sebe, štonokaže Mira Škorić

snezana mihajlovic snezana mihajlovic 16:24 13.05.2011

Re: Tamna sila

odnaopičke

:)

u prilog temi
NNN NNN 20:36 13.05.2011

Re: Tamna sila

Diva bi da joj popuše.
Uvatili nekog džgoljavka i strpali ga u zatvor u ćeliju sa crnčugom (afroamerikančugom) od dva metra i 150 kila.
Obraduje mu se cimer i kaže :
- ajde da se igramo mame i tate, ko ćeš ti da budeš?
- je l' mogu ja da budem tata?
- može. Ajde tata da popušiš mami.
Hansel Hansel 16:13 13.05.2011

Autorska prava na...


Ovo je link s "Blicovog" sajta - klikom se dobija ovo:


"Jelena Kar... Zajecaru"
Овај видео више није доступан због приговора у вези са ауторским правима корисника JK Music.
Извињавамо се због тога.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana