Društvo

Osnovno ljudsko pravo na alkohol i Jelenu Karleušu

Predrag Azdejković RSS / 13.05.2011. u 13:09

Zajecar-zajecarski-srednjos_620x0.13272.jpg 

U devedeset posto slučajeva fašističke izjave počinju sa „neću da moja deca...", a deset sa „nemam ja ništa protiv, ali..."

Ovih dana aktuelno je pitanje da li smemo da kupujemo alkohol posle 22h. Ustala kuka i motika da brani osnovno ljudsko pravo na alkoholisanje. Naravno da to meni izgleda debilno i kretenski, jer ti isti sede kod kuće kad im se krše sva ostala ljudska prava, ali čim se dirnulo u alkohol i zajebanciju, eto ti kritične mase da se prave demonstracije. Tu je nešto duboko bolesno, ali svako ima pravo da sam sebi određuje prioritete u životu. Mene taj scenario zabrane prodaje alkohola posle 22h mnogo podseća na beogradsku Paradu ponosa. Reći ćete da mene sve asocira na pederluk i u pravu ste, mene zaista sve, apsolutno sve asocira na pederluk. Elem, ako hoćete da se alkoholišete to možete da radite u svoja četiri zida, jer tamo neki roditelji neće da njihova deca bla bla bla. Slično je bilo i za paradu, neću da moja deca gledaju i neka se pederišu u četiri zida. Novi Sad je pokušao da uvede sličnu zabranu, koja je ocenjena kao protivustavna, ali naše vlasti nisu imale problem da protivustavnu odluku još jednom donesu. Ko još obraća pažnju na Ustav, koji je od preambule pa nadalje smešan. Ova zabrana se uvodi kako maloletnici ne bi kupovali alkohol, ostali su kolateralna šteta, a niko se ne zapita čemu sve to kad je prodaja alkohola maloletnicima već zabranjena i šta rade i čemu služe roditelji tih maloletnika? Rečenica sa početka ovog teksta „neću da moja deca..." jeste najveći izgovor za roditeljsku nesposobnost. Zato što su oni nesposobni i loši roditelji, koji ne znaju da rade svoj posao, ili nemaju vremena da rade svoj posao, neko drugi treba da ispašta. To što su nesposobni i loši roditelji suviše zauzeti da prate svoje dete i vaspitavaju ga, ne znači da mi ostali treba da ispaštamo zbog toga. Ali stvarno, dokle ćemo mi ostali da ispaštamo jer su tamo neki ljudi loši roditelji? Često imamo reakciju „šta ja da kažem detetu kad vidi dva pedera kako se ljube"? Boli me tuki šta ćeš da kažeš. To je tvoj posao. To što ne znaš da radiš svoj posao, ne znači da treba skloniti sve iz društva što ne znaš da objasniš ili te je sramota da objasniš (tu mislim na seks).

Drugi slučaj koji je meni posebno zanimljiv jeste Jelena Karleuša u Zaječaru. Okupili se rock srednjoškolci i nosili transparent „Volovi na ražnju, krava na bini, telci u publici", na šta im je JK odgovorila da mogu da joj popuše i nastavila da peva. Svi mediji su oduševljeno pozdravili srednjoškolce, a gest JK kao vređanje publike?! Izvinite, ali ti rock srednjoškolci su obični kultur-rasisti i fašisti. Da li postoji razlika između hrišćanskih fundamentalista koji protestuju ispred rock koncerata jer se promoviše satanizam, alkoholizam i narkomanija i ovih iz Zaječara? Nema, to je jedna te ista bagra, koja želi da brani ljudima da rade ono što žele. Ovde nije u pitanju muzika Jelene Karleuše, već prava da ljudi to vole i slušaju i da to pravo mora da se brani, jer ako ne branimo to pravo, onda ne možemo da branimo svoje pravo da radimo ono što želimo. Naravno, tu na scenu stupa radimo ono što želimo sve dok ne ugrožavamo druge. Mnogi bi rekli da muzika JK ugrožava druge, ali će to reći i hrišćanski fundamentalisti za rock, roditelji za alkohol i pederluk... Zato postoji nešto što se zove tolerancija. Tolerišem koncert JK, jer posle mogu da zahtevam da se toleriše rock koncert, jer i to nekome smeta, jer posle mogu da zahtevam da se toleriše gej parade, jer i to nekome smeta... Kada je muzika u pitanju podele su mnogo veće i jače nego kad su u pitanju religija, nacionalnost... što je apsolutno debilno. Za pojedine vrste muzike se vezuju određene kulturne vrednosti i ono što mene najviše vređa jeste da pojedini ljudi misle da su bolji od drugih samo zato što slušaju neku vrstu muzike. Izvinite, to je mnogo smešno i jadno.

Oba slučaja koje sam naveo su slični. Ako nam smeta što neko želi da nam uskrati slobodu izbora i pravo na alkoholisanje, onda mora da nam smeta što neko želi da uskrati Karleuši pravo da peva i pravo da ljudi nju slušaju. Naravno, nama niko ne može da zabrani da mislimo da su alkohol i muzika Jelene Karleuše štetni, ali odbrana prava na „štetne" materije mora da ide u paketu, jer smo u suprotnom maliciozni i licemerni.

Predrag M. Azdejković

www.azdejkovic.com

Atačmenti



Komentari (453)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 16:16 13.05.2011

Re: Autorska prava na...

Овај видео више није доступан због приговора у вези са ауторским правима корисника JK Music.


sta, citas kineski?!
JJ Beba JJ Beba 16:28 13.05.2011

Re: Autorska prava na...

Овај видео више није доступан због приговора у вези са ауторским правима корисника JK Music.

JK ima autorska prava na pušenje?
ecce-florian ecce-florian 16:53 13.05.2011

Re: Autorska prava na...

JJ Beba
Овај видео више није доступан због приговора у вези са ауторским правима корисника JK Music.

JK ima autorska prava na pušenje?

Tačnije, dečije pušenje.
Tebi Hansel evo drugi link, jbt. link http://www.youtube.com/user/TheFuckYouAllPeoples
A autorski je zaštićeno kao program obeležavanja dana oslobođenja Zaječara i šire, traje 18 sekundi i sredstvo je obezbeđenja dokaza za mogući postupak , te uživa zaštitu u potpunosti.
JJ Beba JJ Beba 17:09 13.05.2011

Re: Autorska prava na...

Hansel Hansel 18:33 13.05.2011

Re: Autorska prava na...

Ma, video sam klip, neko ga je linkovao gore (u, stvari - ti ), to je taj isti (17-18 s), samo što JK Music nije stigao-la da prijavi kopiju.
A autorski je zaštićeno kao program obeležavanja dana oslobođenja Zaječara i šire, traje 18 sekundi i sredstvo je obezbeđenja dokaza za mogući postupak , te uživa zaštitu u potpunosti
.
I to bio deo programa? Hoćeš da kažeš da JK Music štiti dokaz protiv sebe?! Pozivanjem na autorska prava?
Hansel Hansel 21:00 13.05.2011

Re: Autorska prava na...

angie01
sta, citas kineski?!

Ne, na mom kompu piše baš ovako.
draft.dodger draft.dodger 16:20 13.05.2011

Kunst!

Jebeš knjigu, jebeš jelo, kunst je lepo glatko telo!

sybil sybil 16:31 13.05.2011

Kakva

golopizda, sto bi rekla moja granma.
Biljana 77 Biljana 77 16:46 13.05.2011

Osnovno ljudsko pravo

na pristojan obrok.

A sve ovo je (ma koliko se tebi to sviđalo) samo obično mrsomuđenje.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 16:51 13.05.2011

Re: Osnovno ljudsko pravo

na pristojan obrok.


Svi koji žele da pomoguno mogu se obratiti na SOS broj telefona Fonda B92 064 8141242 ili donirati 100 dinara kao sms poruku za akciju Hrana za sve na broj telefona 2500 koji važi za sve mreze u Srbiji.
Filip2412 Filip2412 16:51 13.05.2011

...

taj rock protest srednjoskolaca je nevidjena glupost

inace ovde se ne slazem sa tobom ni najmanje:
Za pojedine vrste muzike se vezuju određene kulturne vrednosti i ono što mene najviše vređa jeste da pojedini ljudi misle da su bolji od drugih samo zato što slušaju neku vrstu muzike. Izvinite, to je mnogo smešno i jadno.


Vrsta muzike koju neko slusa nije samo stvar ukusa vec nepogresivo govori o kulturi, karakteru, inteligenciji...

(ima onih koji za muziku nemaju vremena pa odvrnu radio samo da smanje tisinu, takvi se izuzimaju jer je za njih muzika irelevantna)
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:59 13.05.2011

Re: ...

Vrsta muzike koju neko slusa nije samo stvar ukusa vec nepogresivo govori o kulturi, karakteru, inteligenciji...


ne znam zašto me ovo podseća na rasističke teorije da boja kože nepogrešivo govori o kulturi, karakteru, inteligenciji...
Filip2412 Filip2412 17:26 13.05.2011

Re: ...

Predrag Azdejković
Vrsta muzike koju neko slusa nije samo stvar ukusa vec nepogresivo govori o kulturi, karakteru, inteligenciji...


ne znam zašto me ovo podseća na rasističke teorije da boja kože nepogrešivo govori o kulturi, karakteru, inteligenciji...
u je, sad ispade da su glupi i pokvareni rasa koju treba da postujem, ok neka rade sta hoce, ko sto rekoh oni s gitarama su ispali gluplji od karleuse.... ja sam za slobodu:


marijola06 marijola06 22:02 13.05.2011

Re: ...

ne znam ni ja zato sto je muzika koju neko slusa stvar licnog izbora, boja koze ne....
cult cult 17:05 13.05.2011

Urbana gerila

Klinci su do jj!!
Izgleda da ne moze drugacije protiv ove sveopšte vladavine prostakluka.
Na ključnim mestima njihovi ljudi.
Samo da ne ostane usamljen slučaj. Treba ovaj vid otpora da postane pretnja svakoj gradonačelničkoj protuvi koja pomisli da se reklamira turanjem narodnih para u sise neke pevaljke.

tsunade tsunade 17:25 13.05.2011

Re: Urbana gerila

gradonačelničkoj protuvi koja pomisli da se reklamira turanjem narodnih pare u sise neke pevaljke.


slikovito.
antioksidant antioksidant 17:30 13.05.2011

Re: Urbana gerila

Treba ovaj vid otpora da postane pretnja svakoj gradonačelničkoj protuvi koja pomisli da se reklamira turanjem narodnih para u sise neke pevaljke.

pazi, svaka protuva od gradonacelnika ume da broji - s jedne strane 50 klinaca koji su buducnost, s druge strane par hiljada sadasnjih glasaca :))))
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:49 13.05.2011

Re: Urbana gerila

Izgleda da ne moze drugacije protiv ove sveopšte vladavine prostakluka.


Hm, a kolika je tu odgovornost onih koji nisu prosti, koji su dozvolili sveopštu vladavinu prostakluka...

Karleuša je lepo odgovorila u Dvouglu na pitanje zašto se ne slušaju više rockeri: "Zato što su nesposobni"...

I opet imamo na delu politiku isključivanja. Samo moje da se forsira i ništa više. Ono što je potrebno jeste da sve bude zastupljeno i da za svakog ima mesta i da jedno drugo ne isključuje.
tsunade tsunade 17:54 13.05.2011

Re: Urbana gerila

Zato što su nesposobni"...


sta pedja, tacno znaci u kontekstu muzike ova recenica?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:03 13.05.2011

Re: Urbana gerila

muzički biznis ne čini samo muzika, već mnogo drugih stvari... u tom biznisu rockeri su se pokazali kao nesposobni - čast izuzecima
tsunade tsunade 18:12 13.05.2011

Re: Urbana gerila

muzički biznis ne čini samo muzika, već mnogo drugih stvari... u tom biznisu rockeri su se pokazali kao nesposobni - čast izuzecima


mozda zato sto je muzika umetnost od koje nema nista ako se upustis u trule kompromise.
Filip2412 Filip2412 18:17 13.05.2011

Re: Urbana gerila

muzički biznis ne čini samo muzika, već mnogo drugih stvari... u tom biznisu rockeri su se pokazali kao nesposobni - čast izuzecima
umetnost = biznis, prodavanje duse?

Van Gogh je najneuspesniji slikar svih vremena, s obzirom da nikada nije prodao ni jednu svoju sliku...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:26 13.05.2011

Re: Urbana gerila

Van Gogh je najneuspesniji slikar svih vremena


On je živeo u 19. veka, a sada je 21. vek i sve se gleda kroz novac.

A verujem da je Van Gogh bio frustriran zbog svoje neuspešnosti isto koliko i današnji rockeri...
Filip2412 Filip2412 18:51 13.05.2011

Re: Urbana gerila

On je živeo u 19. veka, a sada je 21. vek i sve se gleda kroz novac.
ima mala grupa extremista koja ne gleda sve kroz novac
JJ Beba JJ Beba 19:15 13.05.2011

Re: Urbana gerila


Karleuša je lepo odgovorila u Dvouglu na pitanje zašto se ne slušaju više rockeri: "Zato što su nesposobni"...

velika je to stručnjakinja

bandina bandina 17:44 13.05.2011

....

Vredjanje bilo kakve vrste je nepotrebno i neukusno, i sa " klinacke " i Karleusine strane.

Mislim da klinci trose energiju bezveze...mogli su da sednu negde, sviraju za sebe, da im bude lepo...Izboriti se za svoje mesto " pod suncem " se da na drugacije nacine? Ili ne?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:50 13.05.2011

Re: ....

Slažem se. Apsolutno je OK da zahtevaju više pomoći i podrške za muziku koju oni vole i žele da slušaju ili sviraju, ali to ne mora da podrazumeva anuliranje svega drugog.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:14 13.05.2011

Volovi na ražnju, krava na bini...

Poredjenje prava na seksualnu slobodu kroz manifestaciju kao sto je gej parada sa pravom pojedinih kulturnih radnika na sistematsko unistavanje generacija kvazi kulturnim delovanjem, imaju veze kao, sto rekla moja pokojna baba, dupe i milihbrot.

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:24 13.05.2011

Re: Volovi na ražnju, krava na bini...

Sorry, ali isto to što si ti napisala (sistematsko uništavanja generacija) će neko napisati za gej paradu (sistematsko uništavanje Srbije od strane Zapada)...

Ja i dalje primećujem taj snishodljivi odnos... Na mene pametnu nisu uticale te magnetne sile sistematskog uništavanja generacija, ali ovi koji su ispod mene po pameti su žestoko stradali.

tsunade tsunade 18:32 13.05.2011

Re: Volovi na ražnju, krava na bini...

Sorry, ali isto to što si ti napisala (sistematsko uništavanja generacija) će neko napisati za gej paradu (sistematsko uništavanje Srbije od strane Zapada)...


ako neka budala to i napise, 90 od sto nas koji ovde raspravljamo sa tobom samim protiv jelene karleuse, skociche tom za vrat zbog tako kolosalne gluposti... hochu rechi nije ti ok paralela koju uporno povlacis.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:37 13.05.2011

Re: Volovi na ražnju, krava na bini...

skociche tom za vrat zbog tako kolosalne gluposti


ali meni je i jedno i drugo kolosalna glupost... i ja ne mogu da branim jednom bez odbrane drugog, jer se i jedno i drugo izvodi iz principa da svi imamo mozak i da smo u stanju da sami odlučujemo i donosimo odluke šta ćemo da radimo sa svojim dupetom, ustima ili ušima...
tsunade tsunade 18:43 13.05.2011

Re: Volovi na ražnju, krava na bini...

svi imamo mozak i da smo u stanju da sami odlučujemo i donosimo odluke šta ćemo da radimo sa svojim dupetom, ustima ili ušima...


ali jelena karleusha zbilja vredja javni moral sto nije slucaj sa homoseksualcima.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:50 13.05.2011

Re: Volovi na ražnju, krava na bini...

meni je kategorija javni moral fašistički ko god da ga uzme u usta
tsunade tsunade 18:52 13.05.2011

Re: Volovi na ražnju, krava na bini...

meni je kategorija javni moral fašistički ko god da ga uzme u usta


a ja bih samo po tom osnovu pozatvarala sve nacionalne televizije u srbiji.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 19:03 13.05.2011

Re: Volovi na ražnju, krava na bini...

Predrag Azdejković
Sorry, ali isto to što si ti napisala (sistematsko uništavanja generacija) će neko napisati za gej paradu (sistematsko uništavanje Srbije od strane Zapada)...

Ja i dalje primećujem taj snishodljivi odnos... Na mene pametnu nisu uticale te magnetne sile sistematskog uništavanja generacija, ali ovi koji su ispod mene po pameti su žestoko stradali.



Mislim da gresis i da ove dve stvari nemaju blage veze jedna sa drugom. Uostalom, toliko smo se naslusali i nagledali kulturno umetnickih priloga, ja ovde ukljucujem i Ameriku u kojoj zivim, kroz cije "pozornice" defiluju neverovatni primerci ljudskog roda kroz sve sfere zivota, od politike, preko kulture, pa do osnovnih stvari potrebnih coveku kako bi normalno funkcionisao. Slucaj sa Srbijom, ili bilo kojom drugom zemljom bivse nam, monolitne domovine, kako je govorio drug Maresalo, jeste po malo i specifican jer je rec o jednoj maloj zemlji. Ova deca sa parolama nije da nisu u pravu. Dosta je bilo, Pedja, gluposti, praznine, smejanja u lice, samozvane elite nedodirljivih. Sramota.
Filip2412 Filip2412 19:26 13.05.2011

Re: Volovi na ražnju, krava na bini...

Predrag Azdejković
skociche tom za vrat zbog tako kolosalne gluposti


ali meni je i jedno i drugo kolosalna glupost... i ja ne mogu da branim jednom bez odbrane drugog, jer se i jedno i drugo izvodi iz principa da svi imamo mozak i da smo u stanju da sami odlučujemo i donosimo odluke šta ćemo da radimo sa svojim dupetom, ustima ili ušima...

ti daklem smatras da je pravo na sexualne slobode i pravo trash kulturu ista stvar, ako dobro razumem?

ja ne mislim da je isto
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:42 13.05.2011

Re: Volovi na ražnju, krava na bini...

ti daklem smatras da je pravo na sexualne slobode i pravo trash kulturu ista stvar, ako dobro razumem?


Počinjem da se brinem da ne umem da objasnim ljudima ono što želim da poručim, iako već hiljaditi put pišem isto...

Sve vreme pričam o pravo na izbor da ja sa svojim životom i telom radim šta hoću, jer sam punoletna osoba, pa sad da li je to analni seks ili slušanje JK dok mi ne krene krv iz ušiju apsolutno je nebitno.

Ako oni imaju pravo da slušaju rock i da im se to pravo poštuje, ja imam pravo da slušam narodnjake i da se to moje pravo na izbor poštuje.
antioksidant antioksidant 19:48 13.05.2011

Re: Volovi na ražnju, krava na bini...

Ako oni imaju pravo da slušaju rock i da im se to pravo poštuje, ja imam pravo da slušam narodnjake i da se to moje pravo na izbor poštuje.

pa ko ti to brani?
ali postuj i ti tudje pravo da ti se podsmevaju zbog loseg ukusa
pitanje za tebe - mislis li da bi klinci ovako protestvovali da je u pitanju koncert jelene karleuse sa ulaznicama koje bi se kupovale?
ovo je grad platio i time su gradske strukture rekle da stoje iza takvog ukusa
klinci ne zele da njihov grad bude tako definisan
bez obzira sto niko nije pomenuo gradonacelnika - ovo je protest protiv sadasnjih gradskih struktura u zajecaru
a podsmevati se zbog loseg ukusa? pa to je valjda legitimno?
dopuna: i naravno da je vrlo bitno sto je ovo grupa klinaca. ne neka organizacija. njima je bitno kakav je i sta je njihov grad.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:54 13.05.2011

Re: Volovi na ražnju, krava na bini...

ali postuj i ti tudje pravo da ti se podsmevaju zbog loseg ukusa


onda moramo da poštujemo i pravo JK da kaže "popušite mi ga malo"... to je čitava logika

ovo je grad platio i time su gradske strukture rekle da stoje iza takvog ukusa


ali taj grad plaća i drugima da pevaju... dotira se Gitarijada iz budžeta... većina koja stoji iza takvog ukusa takođe plaća porez i puni taj budžet...

ili ćemo praksu, vi koji slušate narodnjake i u većini ste, plaćajte porez, ali na proslavama samo naša muzika da se svira... jeste da smo u manjini, ali naša muzika je mnogo super!?
freehand freehand 19:55 13.05.2011

Re: Volovi na ražnju, krava na bini...

pa sad da li je to analni seks

dok mi ne krene krv iz ušiju

Jao!
antioksidant antioksidant 20:16 13.05.2011

Re: Volovi na ražnju, krava na bini...

ali na proslavama samo naša muzika da se svira...

prvo - generalno sam protiv takvih proslava uopste
to je samo jeftina politicka reklama (smisljena jos u antici)
sasvim je ocekivano da vlasti (kada su vec resile da organizuju takve proslave) podilaze ukusu mase
ali, neko gore je napisao - ukus se formira i stoga se ne sme zaboraviti odgovornost onih koji mogu da uticu na javno mnenje
privatne promocije su prepustene u potpunosti trzistu ali kada je ukljucen javni novac (a budzetom jeste) onda moraju postojati kriterijumi
drugim recima - jeca nikada ne bi smela da peva (shvati ovo uslovno) na ovakvom skupu (a ni ceca a nju je slusao i tadasnji premijer - sve za glas vise)
to je jedno
drugo - klinci imaju pravo da izraze stav prema tresu
nisu bili agresivni, nisu pozivali na nasilje, nisu nikog ugrozili
trece - karleusa ima pravo na svoju reakciju ali za nju (posto je javna licnost) postoje drugi kriterijumi
ona nije bila agresivna, nije pozivala na nasilje, nije nikog ugrozila ali je njeno nevaspitanje vidljivije
drugim reciima - ima ona pravo da kaze "popusite ga malo" ali pod reflektorima neke stvari zvuce drugacije


8c_competizione 8c_competizione 12:12 15.05.2011

Re: Volovi na ražnju, krava na bini...

Tvoje pravo na izbor i da se to pravo poshtuje ... Koliko se secam definicije slobode: ona to jeste samo onoliko koliko ne pocinje da ugrozhava tudje slobode.

Onoshto ostali ljudi pokushavaju tebi da objasne "iako vec hiljaditi put pishu" jeste:
ta ista JK i ostali iz branshe su toliko ugrozili tudje slobode nametanjem njihovog muzickog kitcha i moralnih vrednosti da sami najmanje imaju prava da kazhu da su ugrozheni ili da im proklamovani borac za gay prava predstavlja advokata!

Pedja, izabrao si temu i poziciju u kojoj ne stojish na "moraly higher ground"

iako zastupash nashe interese, vrlo cesto to radish po principu "prst u oko" i "slap in the face" direktnom kritikom! kako ocekujesh da te neko shvata za ozbiljno i za korektnu osobu, kada upravo ovim Zajecarskim klincima uskracujesh to isto pravo?

Izvini molim te, ovim ponashanjem upravo secesh granu na kojoj sedish i debelo ugrozhavash lik i delo koje si izgradio do sada. zapamti, vishe nisi pojedinac, sada si vec institucija koju predtsavljash.

s tvoje strane bi bilo u redu da kazhes: ne svidja mi se sto su mojoj drugarici ometali koncert i sto je zovu krava. ali da ovde mrsomudish protiv dece (tracak nade i svetla u ovoj sumornoj Srbiji) koja su digla glas protiv shunda upravo metodama koje i sam koristish, mislim da je i te kako ispod tvog nivoa!
8c_competizione 8c_competizione 22:42 16.05.2011

Re: Volovi na ražnju, krava na bini...

e vidish Pedja, upravo zbog realne situacije koja je upravo kontra ovom tvome

ili ćemo praksu, vi koji slušate narodnjake i u većini ste, plaćajte porez, ali na proslavama samo naša muzika da se svira... jeste da smo u manjini, ali naša muzika je mnogo super!?


u kojoj se realno Srbija nalazi a to je da se Cecama i JKma placaju budzetske pare za "muzicke projekte", koncerte, termine na televiziji na ushtb obrazovnog programa i prave muzike.

DA, vecina placa taj porez, ali je drzhava TERORISHE ovim sranjima, kvazi i nadri muzicarkama, ispira mozak omladini ....

Sto lepo njih, za nashe lepe poreske pare, ne prebace u jako kasne termine kada je i red da se pushtaju filmovi sa XXX sadrzhajem? da ne zagadjuju omladinu? ovako je sve obrnuto. ako i ima neka dobra emisija, to je jako jako kasno na programu ili je na nekom od stranih programa kojima mi ne placamo porez!

dosta vishe izvrtanja istine Pedja!

pocinjesh stvarno da iritirash i shtetish grupi ljudi koju predstavljash!
Gospodja Klara Gospodja Klara 19:44 13.05.2011

...

A kako izraziti svoj protest protiv neke odurne pojave u društvu (jer Karleuša nije samo slobodna vokalna umetnica već i paradigma određenog i smišljeno forsiranog sistema vrednosti) ako ne bukom? Zašto od maloletnih klinaca koji, ako ništa drugo, imaju hrabrosti da se pobune, očekivati smernost i političku korektnost?
Da li je problem samo ta etiketa koju su zalepili cenjenom publikumu (koja, istina, aludira na njegove mentalne sposobnosti, s pravom ili ne, to je sporedno), da li bi bilo primerenije da su koristili akademskiji vokabular ili sa indignacijom sedeli na margini i tiho se pripremali na gorčinu i liniju manjeg otpora kao opciju za koju su predodređeni upravo diktatom ne-vrednosti i sveopšteg kiča?

Oni Imaju Pravo da budu nepristojni i da preteraju na ovaj način, to pravo im daje njihova mladost, a teror šunda i mediokritetstva kojem su izloženi od rođenja čini njihov protest legitimnim.
Hajde sad, pošto se već nisu zavukli u mišje rupe u strahu da neko tamo može i da ih linčuje zbog ruganja boginji, da im podlački podsečemo krila vakelom o poštovanju nečijeg prava na ''kulturni obrazac'', sve onako demokratski visokoparno. Neka ćute, kao što svi ostali prećutno pristaju na ....(dodati po sopstvenom izboru).

Svaka čast na hercu i na odbijanju kompromisa sa sumornom stvarnošću, ovde je svaki glas otpora - svojevrstan heroizam.

maca22 maca22 19:47 13.05.2011

Re: ...

Gospodju Klaru za predsednicu.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:01 13.05.2011

Re: ...

A kako izraziti svoj protest protiv neke odurne pojave u društvu (jer Karleuša nije samo slobodna vokalna umetnica već i paradigma određenog i smišljeno forsiranog sistema vrednosti) ako ne bukom? Zašto od maloletnih klinaca koji, ako ništa drugo, imaju hrabrosti da se pobune, očekivati smernost i političku korektnost?


I to se radi: Na bini je krava?

A u publici telad?

Pa, ako moram da biram, meni se sistem vrednosti koji promovišu ti "divni" mladi ljudi, ni malo ne dopada.

Da li je problem samo ta etiketa koju su zalepili cenjenom publikumu (koja, istina, aludira na njegove mentalne sposobnosti, s pravom ili ne, to je sporedno), da li bi bilo primerenije da su koristili akademskiji vokabular ili sa indignacijom sedeli na margini i tiho se pripremali na gorčinu i liniju manjeg otpora kao opciju za koju su predodređeni upravo diktatom ne-vrednosti i sveopšteg kiča?


Da li će vređanje doprineti nečemu osim pravljenja još većeg jaza i još veće mržnje između kulturološki drugačijih ljudi?

Oni Imaju Pravo da budu nepristojni i da preteraju na ovaj način, to pravo im daje njihova mladost, a teror šunda i mediokritetstva kojem su izloženi od rođenja čini njihov protest legitimnim.


Onda s tim zajedno ide. Omladinci koji su lomili Beograd tokom gej parade imaju pravo da budu agresicni i da preteraju na onaj način, to pravo im daje njihova mladost, a teror devedestih, ratova, beda i nemaština, čini njihov protest legitimnim.

Hajde sad, pošto se već nisu zavukli u mišje rupe u strahu da neko tamo može i da ih linčuje zbog ruganja boginji, da im podlački podsečemo krila vakelom o poštovanju nečijeg prava na ''kulturni obrazac'', sve onako demokratski visokoparno. Neka ćute, kao što svi ostali prećutno pristaju na ....(dodati po sopstvenom izboru).


Njima niko ne brani da vrište, ali taj vrisak je ČIST KULTURNI RASIZAM, jer oni traže ukidanje nečega, a ne podršku za kulturu koju oni žele. Oni žele da narodna muzika i narodnjaci nestanu, što, koliko god vama to bilo primamljivo, je apsolutno neprihvatljivo, jer je sve bazirano na ličnim percepcijama šta je vredno, a šta ne.
maca22 maca22 20:07 13.05.2011

Re: ...

Predrag Azdejković
Onda s tim zajedno ide. Omladinci koji su lomili Beograd tokom gej parade imaju pravo da budu agresicni i da preteraju na onaj način, to pravo im daje njihova mladost, a teror devedestih, ratova, beda i nemaština, čini njihov protest legitimnim.

Oni nisu lomili 'devedesete'. Nego nedužne gejeve. Znaci, paralela ne stoji.

Predrag Azdejković
Oni žele da narodna muzika i narodnjaci nestanu,

E ovo je vec podmetanje. Jesi ih pitao da to žele? Kako znaš?
freehand freehand 20:09 13.05.2011

Re: ...

a, ako moram da biram, meni se sistem vrednosti koji promovišu ti "divni" mladi ljudi, ni malo ne dopada.

Onda s tim zajedno ide. Omladinci koji su lomili Beograd tokom gej parade imaju pravo da budu agresicni i da preteraju na onaj način, to pravo im daje njihova mladost, a teror devedestih, ratova, beda i nemaština, čini njihov protest legitimnim.

ali taj vrisak je ČIST KULTURNI RASIZAM, jer oni traže ukidanje nečega, a ne podršku za kulturu koju oni žele. Oni žele da narodna muzika i narodnjaci nestanu, što, koliko god vama to bilo primamljivo, je apsolutno neprihvatljivo, jer je sve bazirano na ličnim percepcijama šta je vredno, a šta ne.

E, aj sad al ozbiljno:
razumem da si se zaleteo, da te ponela simpatija, da voliš tako malo na silu da proguraš tezu. Sad ti nije prošlo.
Ali si sad zapeo da - konfrontirajući se zbog povređene sujete - braniš ono što ne misliš od onih sa kojima, inače, vrlo slično misliš.
Aj sad idi spavaj, ili idi negde u provod, pa ujutro hahaha, šalio sam se.
I sve oket.
Al za večeras si overdouz.
Ono što braniš čak nije ni krava, btw. Sve ti je to soja, sa mozgom od soje i sisama od soje.
Teški veštak.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:17 13.05.2011

Re: ...

E, aj sad al ozbiljno:
razumem da si se zaleteo, da te ponela simpatija, da voliš tako malo na silu da proguraš tezu. Sad ti nije prošlo.
Ali si sad zapeo da - konfrontirajući se zbog povređene sujete - braniš ono što ne misliš od onih sa kojima, inače, vrlo slično misliš.
Aj sad idi spavaj, ili idi negde u provod, pa ujutro hahaha, šalio sam se.
I sve oket.
Al za večeras si overdouz.
Ono što braniš čak nije ni krava, btw. Sve ti je to soja, sa mozgom od soje i sisama od soje.
Teški veštak.


Ovo ne spada u argumentovanu raspravu već u praznoglavo lupetanje kad se argumenti nemaju i pokušaji lične diskreditacije, jer se rasprava prenosi na prizemene nivoe koji nisu dostojni inteligentnih ljudi.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:19 13.05.2011

Re: ...

Oni nisu lomili 'devedesete'. Nego nedužne gejeve. Znaci, paralela ne stoji.


ah, kako sam smeo da zaboravim da je JK kriva za sva zlodela devedesetih...
maca22 maca22 20:21 13.05.2011

Re: ...

Predrag Azdejković
Oni nisu lomili 'devedesete'. Nego nedužne gejeve. Znaci, paralela ne stoji.

ah, kako sam smeo da zaboravim da je JK kriva za sva zlodela devedesetih...

Ne, zaboravio si da se deca bune protiv "diktatom ne-vrednosti i sveopšteg kiča?"
JJ Beba JJ Beba 20:24 13.05.2011

Re: ...

Svaka čast na hercu i na odbijanju kompromisa sa sumornom stvarnošću, ovde je svaki glas otpora - svojevrstan heroizam.

klaro evo tebi herca

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:28 13.05.2011

Re: ...

Ne, zaboravio si da se deca bune protiv "diktatom ne-vrednosti i sveopšteg kiča?"


Kako, šta ćemo sa tim diktatom i sa tim kičem? Gde ćemo ga?
angie01 angie01 20:42 13.05.2011

Re: ...

ah, kako sam smeo da zaboravim da je JK kriva za sva zlodela devedesetih...


on je produkt devdesetih-te estetike u svakom smislu!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:46 13.05.2011

Re: ...

A šta li je izgovor za bugarsku estradu, oni nisu imali ratove i Miloševića?
A ni Grčka nije ništa bolja... a tek Turska...
Ko li je stvorio Paris Hilton, koja je meni isto što i JK u Srbiji...
antioksidant antioksidant 20:47 13.05.2011

Re: ...

Ko li je stvorio Paris Hilton, koja je meni isto što i JK u Srbiji...

el i njen muz igra za zvezdu?
looping looping 20:49 13.05.2011

Re: ...

Predrag Azdejković
A šta li je izgovor za bugarsku estradu, oni nisu imali ratove i Miloševića?
A ni Grčka nije ništa bolja... a tek Turska...
Ko li je stvorio Paris Hilton, koja je meni isto što i JK u Srbiji...

Nije isto. Paris Hilton ne drzi koncerte a i izgleda bolje 7 puta.
maca22 maca22 20:53 13.05.2011

Re: ...

Predrag Azdejković
Ne, zaboravio si da se deca bune protiv "diktatom ne-vrednosti i sveopšteg kiča?"


Kako, šta ćemo sa tim diktatom i sa tim kičem? Gde ćemo ga?

Diktat ćemo ukinuti. A kiča neka.
mariopan mariopan 21:00 13.05.2011

Re: ...


Oni Imaju Pravo da budu nepristojni i da preteraju na ovaj način, to pravo im daje njihova mladost, a teror šunda i mediokritetstva kojem su izloženi od rođenja čini njihov protest legitimnim.
Hajde sad, pošto se već nisu zavukli u mišje rupe u strahu da neko tamo može i da ih linčuje zbog ruganja boginji, da im podlački podsečemo krila vakelom o poštovanju nečijeg prava na ''kulturni obrazac'', sve onako demokratski visokoparno. Neka ćute, kao što svi ostali prećutno pristaju na ....(dodati po sopstvenom izboru).

Svaka čast na hercu i na odbijanju kompromisa sa sumornom stvarnošću, ovde je svaki glas otpora - svojevrstan heroizam.

Filip2412 Filip2412 21:13 13.05.2011

Re: ...

Predrag Azdejković
A šta li je izgovor za bugarsku estradu, oni nisu imali ratove i Miloševića?
A ni Grčka nije ništa bolja... a tek Turska...
Ko li je stvorio Paris Hilton, koja je meni isto što i JK u Srbiji...
pa imaj razumevanja za njih, kod nas su ratovi bili i prosli 90-ih a USA je u ratu neprekidno zadnjih 50 godina
tsunade tsunade 23:33 13.05.2011

Re: ...

Oni žele da narodna muzika i narodnjaci nestanu,


ne narodnjaci, one koje obradjuje dzoni stulich... nego da nestane sa javne scene jk. seka, ceca i te... to bi bio jako pozeljan ishod.

niko_kao.ja niko_kao.ja 01:22 14.05.2011

Re: ...

Njima niko ne brani da vrište, ali taj vrisak je ČIST KULTURNI RASIZAM, jer oni traže ukidanje nečega, a ne podršku za kulturu koju oni žele. Oni žele da narodna muzika i narodnjaci nestanu, što, koliko god vama to bilo primamljivo, je apsolutno neprihvatljivo, jer je sve bazirano na ličnim percepcijama šta je vredno, a šta ne.


ČIST KULTURNI RASIZAM je institunacionalizovana JK, a ne pojedinci

(doduše dobro i do zuba naoružani gitarama)
8c_competizione 8c_competizione 12:19 15.05.2011

Re: ...

Pedja ovde upadash i sam u zamku.

Naime, po tom tvom pravu izbora, pravo na oglashavanje imaju i FASHISTI, desni ekstremisti, pedofili, ubice, korumpirani politicari ....

A da trazhe, trazhe oni podrshku za kulturu koju zhele. Trazhe oni vishe sredstava za Gitarijadu, ali nema poshto se treba dati veliki honorar JK.

Trazhe oni i bolje i kvalitetnije programe na Javnom Servisu. Ali to ne ide u prilog politickoj eliti.

Trazhe oni i transparentne racune politickih partija, ali ne mozhe, jer se onda ne bi mogao organizovati Cecin koncert podrshke naprednjacima i d-SS-ovcima.

Trazhe oni i pare za bolje obrazovanje, ali nema para poshto trebaju pare i prostor za podrshku klerofashistickih organizacija u Amfiteatru mashinskog fakulteta u Bgdu.

Ovi klinci me sve vishe podsecaju na situaciju 1996te, kada je narod tacno u 19:30 poceo da lupa u lonce u znak protesta DNEVNIKu!

I mislim da to rade u potpunosti sa pravom!

A ti JK voli koliko hoces, samo se nemoj vishe kompromitovati kvazi zashtitom manjina!
8c_competizione 8c_competizione 22:44 16.05.2011

Re: ...

na smetlishte gde mu je i mesto!
appendix appendix 20:18 13.05.2011

...


"Ne želim da pridajem značaj nekolicini nadrogiranih i pijanih huligana. Nije im pošlo za rukom da pokvare veče hiljadama ljudi koji su uživali u koncertu. Moram da kažem da nije reč o srednjoškolcima, kako se to tendencionalno plasira u javost, već o bahatoj i bezobraznoj grupici. Na njihove uvrede sam odgovorila rečnikom koji oni najbolje razumeju, uz odobravanje publike ,i nastavila sa koncertom"
, rekla je Jelena Karleuša u saopštenju povodom ovog slučaja.
maca22 maca22 20:22 13.05.2011

Re: ...

Debil.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:24 13.05.2011

Re: ...

Živela JK
maca22 maca22 20:25 13.05.2011

Re: ...

Ja mislim da je potresena čim izmišlja da su drogirani i matori. Da se uteši.
man ray loves me man ray loves me 20:25 13.05.2011

zar rnr nije tolerancija?

sta uostalom ti klinci slusaju? kod nas ne postoji rnr. verovatno djuleta van goga ili nesto slicno, podjednako jadno kao karleusa.

da zaista slusaju rnr, covek bi se nadao da bi ukacili poruku.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:29 13.05.2011

Re: zar rnr nije tolerancija?

slušaju Riblju čorvu i 357 koji su vrhunac srpskog nacionalizma i fašizma
angie01 angie01 20:38 13.05.2011

Re: zar rnr nije tolerancija?

zar rnr nije tolerancija?


ne, on je bunt!
angie01 angie01 20:40 13.05.2011

Re: zar rnr nije tolerancija?

Predrag Azdejković
slušaju Riblju čorvu i 357 koji su vrhunac srpskog nacionalizma i fašizma


pa to ti kazem- nema nicega drugacijeg od te estetike-pa ko je onda ugrozen!?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:48 13.05.2011

Re: zar rnr nije tolerancija?

nije ko, već šta je ugroženo...

ja se non stop ponavljam, ali kontam da ljudi ne čitaju baš sve komentare...

pravo da ja sa svojim ušima radim šta god hoću
JJ Beba JJ Beba 20:53 13.05.2011

Re: zar rnr nije tolerancija?

Predrag Azdejković
slušaju Riblju čorvu i 357 koji su vrhunac srpskog nacionalizma i fašizma

to jednostavno nije istina i vidi se da sem tog smederava ne mrdaš dalje od beograda.

deca u unutrašnjosti slušaju strani rnr, skidaju pesme, imaju bendove.
kad mrdneš malo od beograda čuješ da se po kafićima ne slušaju cece, jece i sotali turbo trešovi, več klasik rnr, metal,hard...
evo u Pirotu deca sviraju Dorse, Hendžu

hipici iz Pirota

..."njihova želja bila je da se na ovaj način suprotstave sve jačim uticajima šund muzike na omladinu",
man ray loves me man ray loves me 20:58 13.05.2011

Re: zar rnr nije tolerancija?

ne, on je bunt!

ma ajde molim te, cak i ozi ozborn tolerise vrhunac seljanije (dobro, to mu je zena...)
jednostavno ne mogu da zamislim nekog pravog rokera da ode na koncert kantri muzike i da tamo urla na izvodjace...
angie01 angie01 21:05 13.05.2011

Re: zar rnr nije tolerancija?

pravo da ja sa svojim ušima radim šta god hoću


imaju i oni!

A niko im ne da-od cecajaca!

sta je ugrozeno?

pravo na bilo kakvu normalu!

hebote- ovo malo protesta sake srednjoskolaca-sto im je i primereno, jer matorci su vec utrnuli i legli na rudu-su te bas toliko nasekirali da si ugrozen,i ispali oni strasni hulgani nemoralnog ponasanja koji ugrozavaju necija prava, ccccc, nesto besmislenije, upakovano u demagogiju kojom se sluze oni mucenici u skupstini, kada hoce da nesto provuku!

pa cekaj, a ti kada pises o tome sta te nervira, jer je glupo, primitivno, destruktivno,....-onda se ne obazires na prava postovalaca tog istog!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:31 13.05.2011

Re: zar rnr nije tolerancija?javascript:;

deca u unutrašnjosti slušaju strani rnr, skidaju pesme, imaju bendove.


jeeeeeee, divna deca...

kad mrdneš malo od beograda čuješ da se po kafićima ne slušaju cece, jece i sotali turbo trešovi, več klasik rnr, metal,hard...


super... i šta s tim? ja idem po kafićima gde se sluša turbo treš jer on mojim ušima prija...

Sad malo i ja vas da maltretiram turbo đubretom:


jacHa. jacHa. 21:40 13.05.2011

Re: zar rnr nije tolerancija?

anđo, zar nije isto da li ih je 5 ili 555, da bi bili u pravu? sam čin ne traži ne znam kakav kvantitet, nego kvalitet.
peđa, na primer, laje na popove, ali nije išao na litiju pa duvao u rog i nosio transparent da su oni volovi, a građani u povorci telad, nego ih otrcava na mestu koje je za to primereno. mislim, jedno je kritika, a drugo je stvaranje konflikta. klinci su provocirali i vređali sav taj narod. nije nelegalno da ljudi slušaju i vole karleušu, aman!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:45 13.05.2011

Re: zar rnr nije tolerancija?

Ili da idem kad je ono grupno venčanje u Beogradu i vređam okupljene jer ja nemam pravo da se venčavam?!

Usmereno je u pogrešnom smeru.
JJ Beba JJ Beba 21:53 13.05.2011

Re: zar rnr nije tolerancija?javascript:;

super... i šta s tim?

to nam govori da nije istina da slušaju 357 i boru čorbu.

tvoje uši tvoja stvar, tvoj stomak
JJ Beba JJ Beba 22:07 13.05.2011

Re: zar rnr nije tolerancija?

nije nelegalno da ljudi slušaju i vole karleušu, aman!

nije, ali je legalno i da ko hoće protestvuje protiv nje i njene muzike.

možda nije loše da se potsetimo da su svojevremeno puritanci zabrinuti za američku belu omladinu protesttvovali protiv muzike " drekavaca", tih odvratini Bitlsa koji kvare omladinu; ili Elvisa Prislija čije seksi igranje nije bilo za oči belih mladih amerikanki. spaljivali su im ploče...

potpuno je legitimno da protestvuješ protiv onog što ti smeta
npr



angie01 angie01 22:20 13.05.2011

Re: zar rnr nije tolerancija?

ali nije išao na litiju pa duvao u rog i nosio transparent da su oni volovi, a građani u povorci telad, nego ih otrcava na mestu koje je za to primereno.


pa transparenti se svuda nose na protestu protiv necega-pri tome, to su deca, kojima je i primeren neki konkretniji bunt!

Da nije ravnoteza bas toliko pomerena, da je uopste ni nema, nego je jedan tas visoooko gore, a drugi ukopan u zemlju- ne verujem da bi se ovako nezadovoljstvo ispoljavalo-nego bi lepo, savko svom jatu!

A ovde je devdesedtih formirano samo jedno-krimogeno, primitivno, neobrazovano,nevaspitano, sa plasticnim umecima, koji bez i ikakvog vidljivog kvaliteta, siromasnom narodu pomerene sveti, promovise estetiku laznog dzet seta i luj viton torbe,do koji se dolazi ne talentom, vec ucestvovanjem i sponzorskim umescem, kao nesto cemu treba jedino teziti!

hocu reci- suvise je ekstremna cela bolest!
nikolic777 nikolic777 13:54 16.05.2011

Re: zar rnr nije tolerancija?

Ili da idem kad je ono grupno venčanje u Beogradu i vređam okupljene jer ja nemam pravo da se venčavam?!



Bravo!
maca22 maca22 14:00 16.05.2011

Re: zar rnr nije tolerancija?

nikolic777
Ili da idem kad je ono grupno venčanje u Beogradu i vređam okupljene jer ja nemam pravo da se venčavam?!



Bravo!

Pa pogresno je.
Deca se ne bune jer nemaju pravo da sviraju, vec napadaju nametnutnu odvratnost.
freehand freehand 14:40 16.05.2011

Re: zar rnr nije tolerancija?

nikolic777
Ili da idem kad je ono grupno venčanje u Beogradu i vređam okupljene jer ja nemam pravo da se venčavam?!



Bravo!

Što bravo?
Ko njemu brani da se venčava?!
ivankagrump ivankagrump 16:34 16.05.2011

Re: zar rnr nije tolerancija?

Pa i ona druga nasa deca su onomad napadala ono sto su percipirala kao nametnutu odvratnost. Doduse, nisu se zadrzala samo na verbalnom vredjanju. Malo ne shvatam tu ideju "hajde da im aplaudiramo jer nisu prekrsili zakon", jee, hajde i meni neko da aplaudira ceo dan danas nisam prekrsila zakon
maca22 maca22 18:40 16.05.2011

Re: zar rnr nije tolerancija?

ivankagrump
Pa i ona druga nasa deca su onomad napadala ono sto su percipirala kao nametnutu odvratnost. Doduse, nisu se zadrzala samo na verbalnom vredjanju. Malo ne shvatam tu ideju "hajde da im aplaudiramo jer nisu prekrsili zakon", jee, hajde i meni neko da aplaudira ceo dan danas nisam prekrsila zakon

Dadadadaaaaaaaaaa... ko danas može da kaže šta je šund? Sve je to isto, od Seke preko Nirvane do Betovena. Kako da ne.
ivankagrump ivankagrump 18:55 16.05.2011

Re: zar rnr nije tolerancija?

To je zamena teza - ja nisam rekla da ono sto je sund za tebe nije sund za mene. Poenta je u tome da ono sto je odvratno tebi nije odvratno meni. Tebi je mozda odvratan sund, meni nije. Meni su mozda odvratni pederi, tebi nisu.

Ako je tebi koncert JK na gradskom trgu nametnuta odvratnost, mozda je meni gej parada po ulicama Beograda nametnuta odvratnost. Osim sto, you know, NIJE. Javni prostor je i moj i tvoj i sundov i pederski i svaciji.

Ako u javnom prostoru postoji nesto sto je meni odvratno, ne znaci da se ono meni namece. Mada, NASA DECA se ne bi slozila.
maca22 maca22 19:07 16.05.2011

Re: zar rnr nije tolerancija?

Sund znaci smece.
I jos se namece.
I to povrh svega na proslavi grada.

Pozdravljam ovo mesto gde pokusava da se progura pomerena logika.
ivankagrump ivankagrump 19:12 16.05.2011

Re: zar rnr nije tolerancija?

Logika je samo neumoljiva, sorry Bye bye!
looping looping 20:47 13.05.2011

Osnovno ljudsko pravo

Jedno od osnovnih prava ove omladine je da se bore za neki svet koji njima odgovara. To je verovatno svet bez JK kao javne licnosti, poznate zvezde koja ce odrzavati koncerte u njihovom mestu.
U prevodu - pevaj gde hoces ali ne kod nas.
Ako su u manjini i ne izbore se za to svoje pravo - OK.
Ako su u vecini i ovime uticu na JK da ne odrzava koncerte u njihovom mestu - jos bolje.
U svakom slucaju skidam im kapu. Neka se bore bar za nesto. Ako ih nesto iritira, ako ne zele da takve stvari sutra slusaju njihova deca - njihov izbor. Dok god je to miran protest.
Niko nema nista protiv JK kao osobe koja se zalaze za nesto, ili zastupa neki stav. Ali ima protiv njenog javnog muzickog nastupa. Uopste nije stvar u vrsti muzike. Da li je to turbo-folk, folk... Vec njenih pesama koje zatupljuju.
Covek se najgore oseca kada ga neko potcenjuje na bilo koji nacin.
Ova omladina nije glupa.
Jednostavno im je muka da im neko vise vredja zdrav razum na bilo koji nacin.
A ona neka pokazuje sta hoce i neka psuje sta hoce - ona je "javna licnost" a ne oni.

PS.
Zena sa mudima.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:56 13.05.2011

Re: Osnovno ljudsko pravo

To je verovatno svet bez JK kao javne licnosti, poznate zvezde koja ce odrzavati koncerte u njihovom mestu.


A zašto je pravo mladih koji nju ne žele kao javnu ličnost bitnije od prava mladih koji nju žele kao javnu ličnost?

Zašto je OK kreirati jednolični svet po željama jednih i zašto bi htenja i želje jednih isključivale htenja i želje drugih?

Zašto nema mesta za jedne i druge i zašto jedni ne mogu da ostave druge na miru?

Ja hoću da slušam Karleušu non stop, po ceo dan, svaki dan, dok mi se mozak ne istopi... Hoću da je gledam non stop na televiziji, po ceo dan, svaki dan, dok ne oćoravim... Zašto je to vama problem?

Zašto mora da se ukloni, nestane, ubije sve što vama ne odgovara? Po čemu, po kom osnovu ste vi bitniji i vaša prava bitnija?


maca22 maca22 21:05 13.05.2011

Re: Osnovno ljudsko pravo

Pejda, daj nisi ozbiljan. Reci da se šališ.
angie01 angie01 21:08 13.05.2011

Re: Osnovno ljudsko pravo

Zašto je OK kreirati jednolični svet po željama jednih i zašto bi htenja i želje jednih isključivale htenja i želje drugih?


pa da i ja bih htela drugacije, pa se pitam, zasto je ok kreirati jednolican svet u cecajeca maniru po zeljama jednih u sta se Srbija pretvorila ?
maca22 maca22 21:10 13.05.2011

Re: Osnovno ljudsko pravo

Pri tom to nisu želje publike, već vlasti.
(ta publika nema svojih želja, to su konzumenti koji gutaju sve rajapljenih usta)
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:35 13.05.2011

Re: Osnovno ljudsko pravo

Pri tom to nisu želje publike, već vlasti.
(ta publika nema svojih želja, to su konzumenti koji gutaju sve rajapljenih usta)


Jeste, oni su debili, ali ste zato vi divno pametni i inteligentni i niste konzumenti...
looping looping 21:35 13.05.2011

Re: Osnovno ljudsko pravo

Hoću da je gledam non stop na televiziji

E upravo je to sporno. Na televiziji se pusta onaj koji plati a ne onaj koji vredi. Znaci JK. Sve se vrti oko para i ljudima je vec muka od svega. Jednolicni svet je vec iskreiran i to po zelji vlastodrzaca - citaj: ljudi koji uzimaju lovu.
Kvalitet je nula. Revolt prema svemu tome je sasvim prirodna stvar.
Nema to nikakve veze sa diskriminacijom.




Ja hoću da slušam Karleušu non stop, po ceo dan, svaki dan, dok mi se mozak ne istopi...

Ovde si se izdao. Svakome bi se mozak istopio. Ne samo tebi.
maca22 maca22 21:37 13.05.2011

Re: Osnovno ljudsko pravo

Predrag Azdejković
Pri tom to nisu želje publike, već vlasti.
(ta publika nema svojih želja, to su konzumenti koji gutaju sve rajapljenih usta)


Jeste, oni su debili, ali ste zato vi divno pametni i inteligentni i niste konzumenti...

Idi bre... :)))
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:38 13.05.2011

Re: Osnovno ljudsko pravo

E upravo je to sporno. Na televiziji se pusta onaj koji plati a ne onaj koji vredi. Znaci JK. Sve se vrti oko para i ljudima je vec muka od svega. Jednolicni svet je vec iskreiran i to po zelji vlastodrzaca - citaj: ljudi koji uzimaju lovu.


Molim te obavesti me gde se to ne vrti sve oko love?

Kafići puštaju muziku koja privlači goste koji troše lovu.
Televizije puštaju muziku koja se prodaje i koja je komercijalna.
Radio pušta muziku koja se prodaje i koja je komercijlna.

Samo me obavestite gde se pušta muzika koja se ne prodaje i koja ne zarađuje novac, već pravi gubitke!!!
maca22 maca22 21:41 13.05.2011

Re: Osnovno ljudsko pravo

Filharmonija? Kolarac? Narodnopozorište? Kojekakvi omaldinski centri za nove bendiće tamo po Skandinavijama?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana