Astrologija| Mediji| Satira

Al' što znamo strane jezike...

libkonz RSS / 17.05.2011. u 12:09

Za neupućene, Srpsko - Engleski rečnik:

Subotica - Littlesaturday
Kikinda - Croatioancandyyeahright
Sombor - Catfishpine
Vrbas - Pinetreefrom
Ruma - Rumville
Sremski Karlovci - Srem′s Dick Hunter
Beograd - Whitecity
Dušanovac - Soulmoney
Novi Sad - New Now
Vršac - Topper
Pančevo - Panvillox
Obrenovac - Ohwellmoney
Šabac - Whassupbro
Mladenovac - Bridesmoney
Donji Milanovac - Lower Dearmoney
Valjevo - Rollingox
Topola - Thathalf
Negotin - Notnakedten
Gornji Milanovac - Upper Dearmoney
Čačak - Whawhak
Užice - Invires
Bor- Pines
Prijepolje - Wasfield
Sjenica - Littleshadow
Niš - Notevens
Peć - Heater
Bujanovac - Thrivingmoney
Kušići - Where will you go,
Poreč - For Word
Budva - Boo Two
Bajina Bašta - Baya's Garden
Boljevac - Betterville
Lebane - There's no bread
Palilula - Burning Pipe
Podgorica - under small hill
Bijelo polje - white fields
Kotor - who cote
Karaburma - dick wedding ring
Novi Pazar - New shoping
Presevo - Fucked before
Subotica - Saturday bird
Mokrin - Pissing
Misicevo - Mussel town
Odzaci - Chimneys
Karadjordjevo - Djordje is fucking a bull
Plandiste - No work
Dobanovci - Agemoneys
Buđanovci - Moldymoneys
Ugrinovci - Heatthemoneys
Zadar- for gift
Zagreb- scratch
Biograd- was town
Pakostane- so who what no
Varaždin- Cheatždin
Jagodina- Strawberry town
Uzice - Into wires
Mokra Gora - Wet Valley
Pozarevac-Fire town
Novi Slankamen-New salty stone
Mačkatica-Catbird
Kula-Tower
Tisa - You with
Lebane-There's no bread
Prijepolje-Before field
Bijelo Polje-White field
Herceg Novi-New Herceg
Jagodina-I year
Kovačica - Blacksmith girl
Bor - Pine
Banja Luka - Spa Port
Alibunar - Butwell
Lajkovac - Likemaleship
Jajinci - Mudendorf
Skoplje - Castration City...



Komentari (111)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Biljana 77 Biljana 77 12:17 17.05.2011

Šalu na stranu

ali ja ne mogu da se sastavim od jutros da je ona ovo zaozbiljno rekla. Ne samo što je bubnula prevod nego evidnetno nema ama baš nikakvu ideju šta je ono "sad" u Novi Sad...
libkonz libkonz 12:34 17.05.2011

Re: Šalu na stranu

zato sam i postavio klip. ona je samo jedan od primera kakvi su voditelji na našim televizijama - polupismeni.
JJ Beba JJ Beba 13:42 17.05.2011

Re: Šalu na stranu

libkonz
zato sam i postavio klip. ona je samo jedan od primera kakvi su voditelji na našim televizijama - polupismeni.

da jbte. kad sam videla juče na netu srušila sam se. mislim, ćoveče ona to zaozbiljno!!!!
Adriani mogu samo da poručim - Who plums you, iliti u prevodu ko te šljivi

ps
videla sam nekolkiko puta po par minuta autorsku emisiju dotične umetnice na tv avali... ne moguće je ne moguće prepričati
Obren Markov Obren Markov 13:43 17.05.2011

Re: Šalu na stranu

nego evidnetno nema ama baš nikakvu ideju šta je ono "sad" u Novi Sad


New Garden bi tek zvučalo...
Biljana 77 Biljana 77 14:21 17.05.2011

Re: Šalu na stranu

New Garden bi tek zvučalo.

Sve je bolje od New Now...
elis elis 19:12 17.05.2011

Re: Šalu na stranu

libkonz
zato sam i postavio klip. ona je samo jedan od primera kakvi su voditelji na našim televizijama - polupismeni.


Polupismeni?! Yebote, al' si ti benevolentan
Pa čoveče božiji, ovo ne bi uradio ni neko ko je opismenjen na analfabetskom tečaju na Grmeču 1942-ge.
fantomas fantomas 20:42 17.05.2011

Re: Šalu na stranu

elis
ovo ne bi uradio ni neko ko je opismenjen na analfabetskom tečaju na Grmeču 1942-ge.


kultur-teritorijalni rasizam...
Obren Markov Obren Markov 06:39 18.05.2011

Ovo se otima kontroli

"Čortanova je zatim pojasnila da je njen lapsus zapravo "interna zabava" koja je završila u programu, i priznala grešku. Navodno, ona je sve vreme znala da se nazivi gradova ne prevode, već je dakle sve bilo samo šala.

Na kraju je najavila kako je, inspirisana ovim slučajem, rešila da napravi emisiju posvećenu upotrebi "tuđica"."

Novi Sad - Tuđica ?!?!?

mlekac mlekac 07:54 18.05.2011

Re: Šalu na stranu

Obren Markov
nego evidnetno nema ama baš nikakvu ideju šta je ono "sad" u Novi Sad


New Garden bi tek zvučalo...


U stvari nije ni New Garden, nego New Growth...
elis elis 09:36 18.05.2011

Re: Šalu na stranu

fantomas
elis
ovo ne bi uradio ni neko ko je opismenjen na analfabetskom tečaju na Grmeču 1942-ge.


kultur-teritorijalni rasizam...


Fantomas, na Grmeču se na tim analfabetskim tečajevima nije opismenjavao Grmeč, dakle, teritorija, već partizanske jedinice koje su bile eksteritorijalnog sastava, iz čega sledi da ti ode trećina primedbe u tri lepe...
A ode još trećina zbog nepoznavanja sadržaja pojma rasizam, ta nismo li svi ovde jedna rasa. I pučkoškolcu je, naime, zanano da rasizma nema i ne može biti u okviru jedne rase.
Ostade, dakle, samo ovo kultur-podjebavanje, a to ću evo drage volje prihvatiti prihvatiti, nema smisla da ti urušim čitavu primedbu
fantomas fantomas 12:26 18.05.2011

Re: Šalu na stranu

elis
Fantomas, na Grmeču se na tim analfabetskim tečajevima nije opismenjavao Grmeč, dakle, teritorija, već partizanske jedinice koje su bile eksteritorijalnog sastava, iz čega sledi da ti ode trećina primedbe u tri lepe...
A ode još trećina zbog nepoznavanja sadržaja pojma rasizam, ta nismo li svi ovde jedna rasa. I pučkoškolcu je, naime, zanano da rasizma nema i ne može biti u okviru jedne rase.
Ostade, dakle, samo ovo kultur-podjebavanje, a to ću evo drage volje prihvatiti prihvatiti, nema smisla da ti urušim čitavu primedbu


idi?!?
ne moze se reci da svakoga dana covek ne nauci nesto novo -
bio sam ubeđen da su analfabetske tjecajeve i afž kurseve pohađali pripadnici dobrovoljackih partizanskih jedinica iz afrike i azije...


kultur-rasizam, za razliku od bioloskog zasnovanog na teoriji superiornosti ili inferiornosti rasa, svoje utemeljenje ne nalazi u diskriminaciji samo po boji koze, vec i u kulturalnim razlikama sirih ili uzih drustvenih grupa i njihovoj međusobnoj (ne)kompatibilnosti.
da ne elaboriram sad genezu kultur-rasizma od artikulacije kasnih sezdesetih do intelektualnog etabliranja osamdesetih godina proslog veka, samo cu, zbog tvoje sklonosti stilskom i logickom kalamburu, navesti paradoks da jedan od razloga nastanka moze biti i antirasizam u uzem smislu.

koliko ja znam(gorran2 nesumnjivo zna vise) - te 1942. godine, uz narod u zbegu, na grmecu je bio drugi krajiski partizanski odred, formiran od boraca sa tih prostora.
no, to i nije poenta moje opaske, vec - (ne)prikriveni stereotip u vrednovanju kulturnog nivoa neke drustvene grupe ciji je princip njena teritorijalna pripadnost.

(juste entre nous - namerno sam izbegao pridev palanacki)
Obren Markov Obren Markov 14:31 18.05.2011

Re: Šalu na stranu

mlekac
Obren Markov
nego evidnetno nema ama baš nikakvu ideju šta je ono "sad" u Novi Sad


New Garden bi tek zvučalo...


U stvari nije ni New Garden, nego New Growth...

Pazi sad kad krene rasprava
Ipak, gledajući i druge dve osnovne verzije drugog dela imena grada (Satz na nemačkom i Vidék na mađarskom) taj deo naziva se odnosi baš na zeljište, teritoriju, a ne toliko na sam rod odnosno bilje koje se tu uzgaja tj sadi... Možda je Plantation odgovarajuće i najpreciznije rešenje za Adrianinu dilemu ?
libkonz libkonz 14:47 18.05.2011

Re: Šalu na stranu

onda možda New ranch?
Atomski mrav Atomski mrav 15:04 18.05.2011

Re: Šalu na stranu

Neoplanta, ljudi!
mikimedic mikimedic 16:48 18.05.2011

Re: Šalu na stranu

Fantomas, na Grmeču se na tim analfabetskim tečajevima nije opismenjavao Grmeč, dakle, teritorija, već partizanske jedinice koje su bile eksteritorijalnog sastava


mislis... karagacini

elis elis 19:39 18.05.2011

Re: Šalu na stranu

mikimedic
Fantomas, na Grmeču se na tim analfabetskim tečajevima nije opismenjavao Grmeč, dakle, teritorija, već partizanske jedinice koje su bile eksteritorijalnog sastava


mislis... karagacini



Ma dobro sad... Nećemo u sitna crevca.
elis elis 19:54 18.05.2011

Re: Šalu na stranu

fantomas
elis
Fantomas, na Grmeču se na tim analfabetskim tečajevima nije opismenjavao Grmeč, dakle, teritorija, već partizanske jedinice koje su bile eksteritorijalnog sastava, iz čega sledi da ti ode trećina primedbe u tri lepe...
A ode još trećina zbog nepoznavanja sadržaja pojma rasizam, ta nismo li svi ovde jedna rasa. I pučkoškolcu je, naime, zanano da rasizma nema i ne može biti u okviru jedne rase.
Ostade, dakle, samo ovo kultur-podjebavanje, a to ću evo drage volje prihvatiti prihvatiti, nema smisla da ti urušim čitavu primedbu


idi?!?
ne moze se reci da svakoga dana covek ne nauci nesto novo -
bio sam ubeđen da su analfabetske tjecajeve i afž kurseve pohađali pripadnici dobrovoljackih partizanskih jedinica iz afrike i azije...


kultur-rasizam, za razliku od bioloskog zasnovanog na teoriji superiornosti ili inferiornosti rasa, svoje utemeljenje ne nalazi u diskriminaciji samo po boji koze, vec i u kulturalnim razlikama sirih ili uzih drustvenih grupa i njihovoj međusobnoj (ne)kompatibilnosti.
da ne elaboriram sad genezu kultur-rasizma od artikulacije kasnih sezdesetih do intelektualnog etabliranja osamdesetih godina proslog veka, samo cu, zbog tvoje sklonosti stilskom i logickom kalamburu, navesti paradoks da jedan od razloga nastanka moze biti i antirasizam u uzem smislu.

koliko ja znam(gorran2 nesumnjivo zna vise) - te 1942. godine, uz narod u zbegu, na grmecu je bio drugi krajiski partizanski odred, formiran od boraca sa tih prostora.
no, to i nije poenta moje opaske, vec - (ne)prikriveni stereotip u vrednovanju kulturnog nivoa neke drustvene grupe ciji je princip njena teritorijalna pripadnost.

(juste entre nous - namerno sam izbegao pridev palanacki)


Idem
I uvek nešto novo, naravno, zato i jesam tu
Među partizanima nije, nažalost, bilo Afrikanaca i Azijata. Uz njih bi, uveren sam, NOB imao trajnije tekovine. A AFŽ je osnovan tek krajem narečene 1942-ge godine, tako da ne može biti predmet diskusije. No, to je off topic.
Što se tiče izraza kultur-rasizam, nadam se da ćeš mi dopustiti da i dalje upražnjavam svoje pravo na prezir spram debilnih, merkantilnih, ideoloških i semantičkih konstrukata koje porađa vreme u kojem živimo. Mada sam upoznat s činjenicom da današnjost društvenih znanosti prihvata tu konstrukciju, ja ću se i dalje odnositi prema njoj kao prema negdašnjoj tvrdnji negdašnjih znanstvenika da se sunce okreće oko zemlje. Istih onih znanstvenika i naučnika koji dadoše da se njihov brat Đordano Bruno kazni blago i bez prolivanja krvi.
A što se tiče kraja tvoje opaske, mada se mora priznati da bi izdržala teret formalno-logičke provere, barem u određenoj meri, ipak je neprimerena, jer ne uvažava moj skromni pokušaj da uronim u polje humornog. Jednostavno, a valjda ti to ne moram objašnjavati, jezik kao takav usvaja određene stereotipe prosto radi lakšeg prilaženja neupućenim čitaocima.
Dakle, ako si se našao uvređenim, evo se povlačim i izvinjavam, menjajući sliku analfabetskih tečajeva 1942-ge na Grmeču za analfabetske tečajeve 1944-te na Visu. Nadam se da nećeš pokušati da mi i tu proturiš taj neki kultur-rasizam. Tim više što se sam osećam baštinikom upravo tih analfabetskih tečajeva, i jednog Skendera Kulenovića, nego baštinikom onih koji su pisali pre njih.
blogovatelj blogovatelj 01:48 19.05.2011

Re: Šalu na stranu

U stvari nije ni New Garden, nego New Growth...


Novi Sad = Neoplant = New Plantation = Novi Zasad
fantomas fantomas 03:51 19.05.2011

Re: Šalu na stranu


nisi konzistentan.

svoje tvrđenje:
elis
jezik kao takav usvaja određene stereotipe prosto radi lakšeg prilaženja neupućenim čitaocima.

po istom kriterijumu, mozes primeniti i na sintagmu kultur(al)ni rasizam.

sintagma sveobuhvatno(?) oznacava diskriminaciju određenih, sirih ili uzih, drustvenih grupa zasnovanu na kultur(al)nim razlikama - sto je i semanticki inkorporirano u njoj.
iako je jezik ziva tvar koja se razvija(?) i mimo naseg senzibiliteta - meni je sasvim legitimno da ti priznajes samo sud svoje partije.
mada je, za moj ukus, đordano bruno prejak zacin za tu corbu, jer svemu daje (ne)zeljenu mesijansku aromu.

glede krajisnika i bukvara - fascinantan mi je taj gotovo pervertirani zanos, sta li je, koji je u svem tom stradanju gorstake okupio oko slova, i jos iznedrio dobre kulenoviće i ćopiće da ispricaju (krvavu) bajku o muci (ne)svakidasnjoj i golubijem srcu...

opasku vezanu za afrikance i azijate sam razumeo tako da bi oni bolje (sa)cuvali tekovine noba od nas samih - sa cim sam saglasan, i jos dodajem da to vazi i za sve druge osim nas samih...
Obren Markov Obren Markov 08:00 19.05.2011

Re: Šalu na stranu

Atomski mrav
Neoplanta, ljudi!


javascript:;
<_<
elis elis 09:58 19.05.2011

Re: Šalu na stranu

fantomas

nisi konzistentan.


Ne volim kad me ukebaju u nekonzistenciji, a i kako da volim, kad mi se to retko događa, ali ovaj put moram da čestitam na preciznom pogotku
No, i dalje odbijam primedbu za kultur-rasizam i za bilo kakvu diskriminaciju gorštaka dinarskog područja. A i ti, siguran sam, razumeš svoju nesmotrenost kad si me za to optužio, jednaku mojoj brzopletosti u odabiru poređenja
fantomas fantomas 11:22 19.05.2011

Re: Šalu na stranu

elis
fantomas

nisi konzistentan.


Ne volim kad me ukebaju u nekonzistenciji, a i kako da volim, kad mi se to retko događa, ali ovaj put moram da čestitam na preciznom pogotku
No, i dalje odbijam primedbu za kultur-rasizam i za bilo kakvu diskriminaciju gorštaka dinarskog područja. A i ti, siguran sam, razumeš svoju nesmotrenost kad si me za to optužio, jednaku mojoj brzopletosti u odabiru poređenja


optuziti zvuci gotovo kafkijanski, nije dotle doslo.

pozz, elis!
elis elis 11:29 19.05.2011

Re: Šalu na stranu

fantomas

optuziti zvuci gotovo kafkijanski, nije dotle doslo.
pozz, elis!


Znam, samo malo preterujemo na ugod živu publike ove.
Pozdrav i tebi
aleksandarz92 aleksandarz92 12:33 17.05.2011

Dodatak

Guard's
Firecity
Big Cityask
Pidginac
Dogox
Whohundredac
Five mole cricket
Rejlem Rejlem 13:41 17.05.2011

Re: Dodatak

Five mole cricket


sta mu to dodje, ne mogu nikako ove krtice i cvrcke da spojim
EDIT: Petrovara...cvrcak?
zeznuh se, nisu skakavci, hbg
aleksandarz92 aleksandarz92 13:54 17.05.2011

Re: Dodatak

Rejlem
Five mole cricket


sta mu to dodje, ne mogu nikako ove krtice i skakavce da spojim

mole cricket - rovac
Rejlem Rejlem 12:48 17.05.2011

pravopis

Lajkovac - Likemaleship

trebalo bi Likemalesheep, ovako mu dodje Lajkbrodac
Karaburma - dick wedding ring


Ali New Now...Cortanka mi je delovala bistrije
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:01 17.05.2011

Mnogo para

U nazivima
sesili sesili 13:09 17.05.2011

Mudendorf!!!

Već sam se mnogo puta pitala KAKO neko dodje na to mesto, odakle treba da se čuje pravilan jezik. Čak ne pominjem akcente, koji su užas! Mi jesmo duhovit narod, ali ovo nije za zezanje. Blam!
kukusigameni kukusigameni 13:18 17.05.2011

Re: Mudendorf!!!

Adriana Cortan, bivsa zenska Zeljka Joksimovica.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:05 17.05.2011

Re: Mudendorf!!!

Već sam se mnogo puta pitala KAKO neko dodje na to mesto

dolaze iz ili sa Malamudendorfa.
odakle treba da se čuje pravilan jezik

nema odakle
Čak ne pominjem akcente, koji su užas!

da , to je katastrofa sa naglaskom na prvom slogu potpiši, zapiši, napiši, uradi, Infotop,ili ona Roksanda na B92 reče da će se Toma Nikolić pričestiti, pa da je Bora stari umesto stariji brat Miloševića
mlekac mlekac 07:57 18.05.2011

Re: Mudendorf!!!

Milan Karagaća
Već sam se mnogo puta pitala KAKO neko dodje na to mesto

dolaze iz ili sa Malamudendorfa.
odakle treba da se čuje pravilan jezik

nema odakle
Čak ne pominjem akcente, koji su užas!

da , to je katastrofa sa naglaskom na prvom slogu potpiši, zapiši, napiši, uradi, Infotop,ili ona Roksanda na B92 reče da će se Toma Nikolić pričestiti, pa da je Bora stari umesto stariji brat Miloševića


Karagaca, dok akcenat gravitira ka prvom slogu i pri tom se skracuju akcenatske duzine, to je jos u duhu naseg jezika, tendencija koja odavno postojia, ali muka je sa onima koji pokusavaju da akcentuju na poslednjem - a toga kod nas (sem u jednosloznim recima) NEMA!!!!
nikolic777 nikolic777 13:17 17.05.2011

meni su..

AKCELERATOOORI posle ovog, među svim njenim izvalama, potpuni hit

Rejlem Rejlem 13:29 17.05.2011

Re: meni su..

nikolic777
AKCELERATOOORI posle ovog, među svim njenim izvalama, potpuni hit


'Akcelera' tor?
nikolic777 nikolic777 15:24 17.05.2011

Re: meni su..

'Akcelera' tor?

JJ Beba JJ Beba 15:34 17.05.2011

Re: meni su..

nikolic777
'Akcelera' tor?


dotična voditeljka očito misli da ekcelerator ima neke veze sa torom.
očito je da je torom vlada, al cela teč joj enigma.
sem toga gde su ti lektori? urednici? neko?
dali76 dali76 19:20 17.05.2011

Re: meni su..

ja bih ovakvim oduzeo pravo glasa na bilo kakvim izborima,ukljucujuci i one za predsednika kucnog saveta. tacka.
Rejlem Rejlem 08:39 18.05.2011

Re: meni su..

nikolic777
'Akcelera' tor?

aleksandarz92 aleksandarz92 13:36 17.05.2011

naslov

Al' što znamo strane jezike...
But what we know foreign languages
nevencho nevencho 13:40 17.05.2011

Bla, bla , bla

Prilicno ste dosadni sa ovom temom. Od ranog jutra, na radiju, u novinama, na blogu, na svim mogucim stranicama.. A dogadjaj je star skoro 2 meseca.

I da ne govorim mnogo..ali moram da napomenem. Na ovom blogu se dosta govori o ljudskosti, o lepom ponasanju, o uctivosti. I evo prilike da se pokazete.

Cim se nekom desi nesto ruzno, vi se sprdate na racun te osobe, do krajnjih granica. Dosadni ste.

I nemojte mi reci da je sve to zato sto je ona na TV-u, i ona bi trebalo da bude primer. Nema veze ni ko je ona, ni sta je, ni gde radi, vise nista nije vazno, ni da li joj je bivsi decko taj i taj... Ne zna engleski, vec 10 god radi na televiziji, i sad ste nasli da se sprdate, i samo pisete.

Pa izvolite gospodo, uradite nesto. Ja nemam pojma ko ste vi. Sta ste vi uradili za omladinu? Sto niste naisli na klip ranije, i rekli devojci da je pogresila, ispravili je.

Vi ste sramota. A ne ona. I kao "ja ne mogu da se sastavim od jutros da je ona ovo rekla, bla, bla" !! Ako nemas preca posla, nije ni poenta da se sastavljas uopste.

Smarate. Dosadni ste. Niste dobri. Zli ste i pakosni. Rugate se drugim ljudima. Lakse vam je, jer niste vi na njenom mestu, jel da???

Fuj.
JJ Beba JJ Beba 13:51 17.05.2011

Re: Bla, bla , bla

Lakse vam je, jer niste vi na njenom mestu, jel da???


mi ni ne bismo bili na njenom mestu, niti možemo biti, iz nekoliko razloga. npr:
1. nismo se spremali za posao TV voditelja i ne želimo pošto poto da ga radimo
2. svesni smo da nismo za taj posao
3. ne trpamo se tamo gde nam nije mesto
4. ne idemo na takve poslove preko veze

etc

Pa izvolite gospodo, uradite nesto.

ovo što radimo je nešto - kritikujemo neukus, neznanje, neobrazovanost. kao građanima to nam je dužnost - kao kad opomenemo nekog ko zagađuje okolinu bacanjem đubreta kroz prozor.
Adriana i njoj slični zagađuju našu mentalnu okolinu

Atomski mrav Atomski mrav 13:59 17.05.2011

Re: Bla, bla , bla

Cim se nekom desi nesto ruzno, vi se sprdate na racun te osobe, do krajnjih granica. Dosadni ste.

Kome se desilo nešto ružno? Adriani Čortan? Sama je kriva što je ispala glupa.
aleksandarz92 aleksandarz92 13:59 17.05.2011

Re: Bla, bla , bla

Smarate. Dosadni ste. Niste dobri. Zli ste i pakosni. Rugate se drugim ljudima. Lakse vam je, jer niste vi na njenom mestu, jel da???

Fuj.

E, ako si nam rek'o...
nevencho nevencho 14:00 17.05.2011

Re: Bla, bla , bla

Nista niste rekli sto do sada nismo culi.. Nema potrebe da se pravdate, ni meni niti bilo kome.. Istina je da ste dosadni.

Da li se pitate kako je njoj? Ne trpate se gde vam nije mesto? Mozda devojka nije imala izbora! Mozda joj se ukazala prilika da prima platu svakog meseca na vreme, pa ce se vec nekako snaci.

Ma samo napadate...i dalje stojim iza poslednje recenice u prethodnom komentaru koji sam dala - Fuj.

Ona zagadjuje, ali je vi ne cistite, gospodo.
nevencho nevencho 14:01 17.05.2011

Re: Bla, bla , bla


"E, ako si nam rek'o..."


Rekla.
nevencho nevencho 14:03 17.05.2011

Re: Bla, bla , bla

Bravo. Pitam se da li svojoj sestri, majci, bratu tako olako kazete da je glup/a kada pogresi, kaze neki lapsus ili zapravo nesto ne zna?
Atomski mrav Atomski mrav 14:17 17.05.2011

Re: Bla, bla , bla

Bravo. Pitam se da li svojoj sestri, majci, bratu tako olako kazete da je glup/a kada pogresi, kaze neki lapsus ili zapravo nesto ne zna?


Nijedno od navedenih ne radi na televiziji. A da tebi Čortanka nije neki rod kad si se našla ovoliko uvređena?
1odnas 1odnas 14:18 17.05.2011

Re: Bla, bla , bla

ja ne bih nastavljao da je branim ovakvim argumentima jer vas naslov bla, bla ozivljavate
JJ Beba JJ Beba 14:28 17.05.2011

Re: Bla, bla , bla

nevencho
Bravo. Pitam se da li svojoj sestri, majci, bratu tako olako kazete da je glup/a kada pogresi, kaze neki lapsus ili zapravo nesto ne zna?

olako? Adriani niko nije rekao ništa olako, ona se sama potrudila da "ispadne" neviđno glupa, neobrazovana, smešna...



Pitam se da li svojoj sestri, majci, bratu tako olako kazete da je glup/a

da.
odakle ti ovo olkao?

kaze neki lapsus

reći za Novi Sad New Now nije lapsus, to je neviđena b u d a l a š t i na a. Ona tako misli. Ona misli da je sve ok.

kad je neko javna ličnost, kada se obraća širokom auditorijumu mora da preuzme odgovornost za ono šta govori. prema tome mora da istrpi i kritike. kritike pogotovo, jer kako će drugačije da nauči da se imena gradova, geografskih pojmova, vlastita imena etc ne prevode?

i btw si gledala derbi Novi zamak VS Jedinstvo iz Mančestera?

JJ Beba JJ Beba 14:32 17.05.2011

Re: Bla, bla , bla

Da li se pitate kako je njoj?

a da li se ona pita kako je nama koji slušamo sve te budalaštine?
Mozda devojka nije imala izbora!

kakvog izbora? da kaže New Now umesto Novi Sad? neko je pištoljem naterao?

Ma samo napadate...i dalje stojim iza poslednje recenice u prethodnom komentaru koji sam dala - Fuj.


za nekog sa klovnovskim nosem mogla bi da imaš veći smiso za humor
Biljana 77 Biljana 77 14:34 17.05.2011

Re: Bla, bla , bla

Ne zna engleski, vec 10 god radi na televiziji, i sad ste nasli da se sprdate, i samo pisete.

Ovde se ne radi o (ne)znaju stranog jezika već o posedovanju elementarne kulture govora i odsustva poznavanja sopstvenog jezika. Imena gradova, kao i bilo koje drugo lično ime, ne prevode se. "Sad" u Novi Sad nema veze sa vremenskom odrednicom. Neko ko radi na televiziji ili u bilo kom mediju mora bar minimalno poznavati i jedno i drugo. Nije za sprdnju, tužno je.
yugaya yugaya 14:34 17.05.2011

Re: Bla, bla , bla

Prilicno ste dosadni sa ovom temom. Od ranog jutra, na radiju, u novinama, na blogu, na svim mogucim stranicama.. A dogadjaj je star skoro 2 meseca.

Pa izvolite gospodo, uradite nesto.



Klip sam videla pre dva dana, i to na fb stranici novosadskih anglista ( njunau engleza ), ljudi koji puno ljubavi i vremena posvećuju naporima da ta "omladina" na koju se pozivaš engleski jezik ne uči po metodama ubrzanog manekensko-voditeljskog kursa.

Ta devojka "zna engleski" "dovoljno dobro" da umesto da plate prevodioca u studiju njeni šefovi plaćaju nju da prevodi. A da je odvalila sa sve mlataranjem ručicama, jeste.


JJ Beba JJ Beba 14:39 17.05.2011

Re: Bla, bla , bla

Nema potrebe da se pravdate, ni meni niti bilo kome..

pravdamo?
zilikaka zilikaka 14:44 17.05.2011

Re: Bla, bla , bla

Mozda joj se ukazala prilika da prima platu svakog meseca na vreme, pa ce se vec nekako snaci.

Kako mi to nije palo na pamet kad su tražili onolike neurohirurge.

Stalan poso, redovna plata, a za ostalo bih se snašla.
...a i ujnin kum je neka faca u Kliničkom. Učinio bi valjda, sevap je.
fantomas fantomas 14:44 17.05.2011

Re: Bla, bla , bla

JJ Beba
za nekog sa klovnovskim nosem mogla bi da imaš veći smiso za humor


ajd, nemoj si nakraj srca - jos je pod traumom sto je prosle srede uletela u saobracajnu guzvu, jer joj nisu licno javili da se igralo finale kupa.

u pravu je da se sa ovim preteruje - dva teksta na temu cortankine inteligencije su previse.
Colin_bgd Colin_bgd 14:55 17.05.2011

Re: Bla, bla , bla

Smarate. Dosadni ste. Niste dobri. Zli ste i pakosni. Rugate se drugim ljudima. Lakse vam je, jer niste vi na njenom mestu, jel da???

Fuj.

Nije problem sto ova voditeljka ne zna engleski, problem je sto ne zna srpski. I sto ocigledno nema ni minimum minimuma opste kulture i obrazovanja, da bi mogla da obavlja takav jedan javni posao, a ipak zauzima tu "poziciju".

A ova blog sprdnja je samo, ja pretpostavljam, reakcija na to da je ova anegdota samo jos jedna potvrda da je prosek u Srbiji u svim oblicima zivota i svesti ispod i najnizeg minimuma od bilo koje zemlje u okruzenju, Evropi, a bogami i u...
dr.wagner dr.wagner 14:55 17.05.2011

Re: Bla, bla , bla

... dan

nevencho
Istina je da ste dosadni. Da li se pitate kako je njoj? Ne trpate se gde vam nije mesto? Mozda devojka nije imala izbora!
Mozda joj se ukazala prilika da prima ...



-Gospođica je malo "improvizirala" , ovdje su se malo našalili ... i sve OK

-Možda je vaša reakcija "mrvicu" prejaka ... no svejedno , hrabar odgovor

-Uh ... baš ste "oštri" ....



Wagner
dolybell92 dolybell92 15:33 17.05.2011

Re: Bla, bla , bla

Cim se nekom desi nesto ruzno, vi se sprdate na racun te osobe, do krajnjih granica. Dosadni ste.


Prvo, njoj se nije ništa ružno desilo...

Nama se to ružno desilo... njoj je svejedno
ali nama nije, nama je i glupo i smešno, i
ne znam šta zamerate... nije pala sa stolice
slučajno, niti joj se desilo išta slično...
ona se samo samoinicijativno "ugruvala"...






appendix appendix 16:20 17.05.2011

Re: Bla, bla , bla

nevencho

Da li se pitate kako je njoj? Ne trpate se gde vam nije mesto? Mozda devojka nije imala izbora! Mozda joj se ukazala prilika da prima platu svakog meseca na vreme, pa ce se vec nekako snaci.


sigurno da nije baš toliko ugrožena, pa da mora da radi na televiziji...
mogla je da radi i na nekoj trafici..
pnbb pnbb 16:26 17.05.2011

Re: Bla, bla , bla

Lakse vam je, jer niste vi na njenom mestu, jel da???

mozete sad svi da joj objasnite kako gresi, ali ovde je 101% u pravu...
uglavnom se smejemo nekome zato sto nam je drago da to nismo mi.. a iskreno ne razumem nija ovu faascinaciju s cortankom, nesto je nisam zapamtio kao nekog ko zasluzuje neku narocitu prozivku... jako mudo, voditeljak ispal glupa u progrramu .. desava se i u boljim kucama

a i fora s new now je stara bar 40 god
pnbb pnbb 16:31 17.05.2011

Re: Bla, bla , bla

sigurno da nije baš toliko ugrožena, pa da mora da radi na televiziji...
mogla je da radi i na nekoj trafici..

e ovo je bas jak argument... oces da kazes da tebi neko ponudi super platu da radis posao za koji znas da nisi previse talentovan, ti bi rekao ne hvala, ima i boljih od mene, evo ja cu da se zadovoljim s ovim sto imam... ako naravno izuzmemo one vrcave dosetke s neurohirurzima
appendix appendix 17:19 17.05.2011

Re: Bla, bla , bla

pnbb
sigurno da nije baš toliko ugrožena, pa da mora da radi na televiziji...
mogla je da radi i na nekoj trafici..

e ovo je bas jak argument... oces da kazes da tebi neko ponudi super platu da radis posao za koji znas da nisi previse talentovan, ti bi rekao ne hvala, ima i boljih od mene, evo ja cu da se zadovoljim s ovim sto imam... ako naravno izuzmemo one vrcave dosetke s neurohirurzima


da, naravno da ne bih pristao da radim ni za koje pare ako znam da nisam vičan nekom poslu.. bar sam dovoljno samokritičan prema sebi...
pnbb pnbb 17:46 17.05.2011

Re: Bla, bla , bla

da, naravno da ne bih pristao da radim ni za koje pare ako znam da nisam vičan nekom poslu.. bar sam dovoljno samokritičan prema sebi...

bravo, vedra cela a obraza cista ..
jel ono ce na slici, ne vidim dobro

spadalo92 spadalo92 17:49 17.05.2011

Re: Bla, bla , bla

nevencho
Prilicno ste dosadni sa ovom temom. Od ranog jutra, na radiju, u novinama, na blogu, na svim mogucim stranicama.. A dogadjaj je star skoro 2 meseca.

I da ne govorim mnogo..ali moram da napomenem. Na ovom blogu se dosta govori o ljudskosti, o lepom ponasanju, o uctivosti. I evo prilike da se pokazete.

Cim se nekom desi nesto ruzno, vi se sprdate na racun te osobe, do krajnjih granica. Dosadni ste.

I nemojte mi reci da je sve to zato sto je ona na TV-u, i ona bi trebalo da bude primer. Nema veze ni ko je ona, ni sta je, ni gde radi, vise nista nije vazno, ni da li joj je bivsi decko taj i taj... Ne zna engleski, vec 10 god radi na televiziji, i sad ste nasli da se sprdate, i samo pisete.

Pa izvolite gospodo, uradite nesto. Ja nemam pojma ko ste vi. Sta ste vi uradili za omladinu? Sto niste naisli na klip ranije, i rekli devojci da je pogresila, ispravili je.

Vi ste sramota. A ne ona. I kao "ja ne mogu da se sastavim od jutros da je ona ovo rekla, bla, bla" !! Ako nemas preca posla, nije ni poenta da se sastavljas uopste.

Smarate. Dosadni ste. Niste dobri. Zli ste i pakosni. Rugate se drugim ljudima. Lakse vam je, jer niste vi na njenom mestu, jel da???

Fuj.


Pa kad je smešno...
Unfuckable Unfuckable 18:57 17.05.2011

Re: pajz ovu ložnjavu.

Pa izvolite gospodo, uradite nesto.


Pa evo, radimo. Malo se zezamo
libkonz libkonz 20:21 17.05.2011

Re: pajz ovu ložnjavu.

Da, zezamo se, i to na račun zaposlenice (jel ovo rodoravnopravno?) Željka Mitrovića.
I da, smeta mi što je većina voditelja u Srbiji istog kapaciteta kao heroina (rasturam sa rr) naše priče.
g.radicevic g.radicevic 21:25 17.05.2011

Re: Bla, bla , bla

bar sam dovoljno samokritičan prema sebi...


ja sam najcheshce SAMO-kritichan prema drugima
a sebe volim
ofskrozz
JJ Beba JJ Beba 23:56 17.05.2011

Re: pajz ovu ložnjavu.

Unfuckable
Pa izvolite gospodo, uradite nesto.


Pa evo, radimo. Malo se zezamo

konstatujemo da je seka zašla u nepokOšeno.
zilikaka zilikaka 08:36 18.05.2011

Re: Bla, bla , bla

pnbb
sigurno da nije baš toliko ugrožena, pa da mora da radi na televiziji...mogla je da radi i na nekoj trafici.. e ovo je bas jak argument... oces da kazes da tebi neko ponudi super platu da radis posao za koji znas da nisi previse talentovan, ti bi rekao ne hvala, ima i boljih od mene, evo ja cu da se zadovoljim s ovim sto imam... ako naravno izuzmemo one vrcave dosetke s neurohirurzima

1. Mnoge poslove većina može naučiti u hodu (trafikant)
2. Neki poslovi se ne mogu učiti u hodu (neurohirurg)
3. Neki ljudi su sposobni da nauče mnoge poslove (i u hodu)
4. Mnogi ljudi nisu sposobni da nauče neke poslove. Nikad. (predmetica ovog bloga)
Problemi nastaju kad neko izvrši pogrešnu procenu (sebe-se ili kandidata)
Rejlem Rejlem 08:42 18.05.2011

Re: Bla, bla , bla

Atomski mrav
A da tebi Čortanka nije neki rod kad si se našla ovoliko uvređena?

Mozda je cho od chortan?
nestor92 nestor92 12:25 18.05.2011

Esencija

Nije problem sto ova voditeljka ne zna engleski, problem je sto ne zna srpski.


Pa to, grobarine, to je suština. Engleski možda i zna.
JJ Beba JJ Beba 12:29 18.05.2011

Re: Bla, bla , bla

Rejlem
Atomski mrav
A da tebi Čortanka nije neki rod kad si se našla ovoliko uvređena?

Mozda je cho od chortan?

stvarno su pokvareni, samo joj zadaju teške reči (akcelerator, neuravnoteženiji).
Namernoooo.
Rejlem Rejlem 12:53 18.05.2011

Re: Bla, bla , bla

JJ Beba

stvarno su pokvareni, samo joj zadaju teške reči (akcelerator, neuravnoteženiji).Namernoooo.

Jos kad joj zadaju da RACUNJA
JJ Beba JJ Beba 16:12 18.05.2011

Re: Bla, bla , bla

Jos kad joj zadaju da RACUNJA

hahahahhaa
stalno joj daju teške reči


jbote ta ne zna da govori

možda je učila francuski
Atomski mrav Atomski mrav 16:22 18.05.2011

Re: Bla, bla , bla

"Del, you can't speak French. You're still struggling with English!"

Rodney Trotter


libkonz libkonz 16:32 18.05.2011

Re: Bla, bla , bla

možda je učila francuski

Od Del Boja (Atomski, hvala za podsećanje)
JJ Beba JJ Beba 16:51 18.05.2011

Re: Bla, bla , bla

Atomski mrav
"Del, you can't speak French. You're still struggling with English!"

Rodney Trotter



skapir'o si odma'



nego gle, 24 sata New Now edition

thebee269 thebee269 17:36 20.05.2011

Re: Bla, bla , bla

Da li se pitate kako je njoj? Ne trpate se gde vam nije mesto? Mozda devojka nije imala izbora! Mozda joj se ukazala prilika da prima platu svakog meseca na vreme, pa ce se vec nekako snaci.

ni ja nemam nekog izbora pa bih malo da budem pilot ako neko moze da mi sredi...onako
libkonz libkonz 18:53 20.05.2011

Re: Bla, bla , bla

ni ja nemam nekog izbora pa bih malo da budem pilot ako neko moze da mi sredi...onako

Jesi li nabavio člansku kartu DS-a? Ako nisi, da ne gubimo vreme
zilikaka zilikaka 19:24 20.05.2011

Re: Bla, bla , bla

Može, kako ne bi.
Jedino, morao bi da uzmeš desetak časova letenja pre toga, al i to će ti bolje objasniti neke kolege ovde
ecce-florian ecce-florian 14:50 17.05.2011

neslaganje

Subotica - Littlesaturday


Ne ninkako, već pravilno


Underbird
MeHiLow MeHiLow 15:19 17.05.2011

Guska

Ova je gusketina prve klase, u to nema sumnje - ali nažalost izgleda da je ova njena glupost poslužila pre svega da se otkrije (ili potvrdi) kako je ona taman adekvatan reprezent ovdašnjeg stanja, te da ni ovi što je prozivaju nisu mnogo bolji.

Sombor - Catfishpine
Vrbas - Pinetreefrom


Kako bre "pine" i "bor" i "vrba"? I "Mussel town"?? "Gora"="Valley"????

Smejale se vrane gavranu što je crn...

A još su i fore sa prevođenjem imena gradova bajate, od pre dvaes godina otprilike. Ali dobro, neka ih svaka generacija otkriva nanovo. Samo još kada bi bile smešne...
Jukie Jukie 15:48 17.05.2011

Re: Guska

MeHiLow
I "Mussel town"??

Dagnjovac?
pnbb pnbb 17:40 17.05.2011

Re: Guska

Smejale se vrane gavranu što je crn...

znam i za goru izreku...
Jukie Jukie 19:25 17.05.2011

Re: Guska

pnbb
Smejale se vrane gavranu što je crn... znam i za goru izreku...

Ja znam za kozu i ovcu.
nsarski nsarski 16:25 17.05.2011

OK, aj' se smejemo malo i Amerima

Decko mog ceda, Amer, odlucio da nauci Srpski. Sam. Bez pomoci. I uzeo recnik Englesko-Srpski. Pa je, da prikaze kako je naucio Srpski, u jednom telefonskom razgovoru ponosno rekao,

Maja, promašim te! (Maja, I miss you)

So now you know.

Njegovi komplimenti tipa: Smrdi good (smells good), kad udje u kuhinju u kojoj spremam rucak, su posebna prica.
blogovatelj blogovatelj 21:33 17.05.2011

Re: OK, aj' se smejemo malo i Amerima

Njegovi komplimenti tipa: Smrdi good (smells good), kad udje u kuhinju u kojoj spremam rucak, su posebna prica.


Proliv krvi na mozak...
Kazezoze Kazezoze 22:09 17.05.2011

Re: OK, aj' se smejemo malo i Amerima

Njegovi komplimenti tipa: Smrdi good (smells good), kad udje u kuhinju u kojoj spremam rucak, su posebna prica.

a ti ga baš ne gotiviš!? :)))
nsarski nsarski 22:13 17.05.2011

Re: OK, aj' se smejemo malo i Amerima

a ti ga baš ne gotiviš!? :)))

Ma, ne. Covek je skroz OK, ali ga chedo ne gotivi - kasnije je nasla drugog. Zene, ybg.
libkonz libkonz 22:14 17.05.2011

Re: OK, aj' se smejemo malo i Amerima

mogao bi i on malo da uči srpski, ovi biseri su neprocenjivi
Kazezoze Kazezoze 22:32 17.05.2011

Re: OK, aj' se smejemo malo i Amerima

nsarski
a ti ga baš ne gotiviš!? :)))

Ma, ne. Covek je skroz OK, ali ga chedo ne gotivi - kasnije je nasla drugog. Zene, ybg.

maja...a kako je prevodio maja, ili nije prevodio!?
i da li je pisao maya ili maja, jer ono prvo je iluzija, a to mu je, ispostavilo se, bio i konačan ishod te veze.
nsarski nsarski 23:00 17.05.2011

Re: OK, aj' se smejemo malo i Amerima

maja...a kako je prevodio maja, ili nije prevodio!?
i da li je pisao maya ili maja

Niko ne prevodi - svi umeju da izgovore njeno ime kad im se kaze, ali kad ga vide napisano misle da je to really cool. U gimnaziji su ga ponekad izgovarali kao "Maha", ali to je bilo retko.
maksa83 maksa83 13:08 18.05.2011

Re: OK, aj' se smejemo malo i Amerima

Maja, promašim te! (Maja, I miss you)



dolybell92 dolybell92 00:49 19.05.2011

Re: OK, aj' se smejemo malo i Amerima

nsarski
Decko mog ceda, Amer, odlucio da nauci Srpski. Sam. Bez pomoci. I uzeo recnik Englesko-Srpski. Pa je, da prikaze kako je naucio Srpski, u jednom telefonskom razgovoru ponosno rekao,

Maja, promašim te! (Maja, I miss you)

So now you know.

Njegovi komplimenti tipa: Smrdi good (smells good), kad udje u kuhinju u kojoj spremam rucak, su posebna prica.


Nadam se da nema pretenzija da radi u nekoj od tamosnjih TV kuca,
mada bi bio veoma zabavan.... u programu na srpskom.... dopada mi se
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:40 17.05.2011

Zar ne beše

Novi Sad = New USA

NNN NNN 18:26 17.05.2011

haujesnou

Adrijanin engleski je tečan ("liquid'')
Unfuckable Unfuckable 18:56 17.05.2011

Re: haujesnou

NNN
Adrijanin engleski je tečan ("liquid'')

moralo da se kupa na Oh Yes Gipsy Fox
libkonz libkonz 20:36 17.05.2011

Šta smo uradili?

Pa izvolite gospodo, uradite nesto. Ja nemam pojma ko ste vi. Sta ste vi uradili za omladinu?

Ostavimo po strani šta je ko uradio van bloga.
Mislim da blogeri bloga B92 imaju čime da se ponose. Od promena u porodilištima do najnovijeg, dela zasluga za ukidanja viza od strane Japana, preko mnogih drugih stvari.
Ima nekih stvari zbog kojih sam i ja lično veoma ponosan.
libkonz libkonz 20:56 17.05.2011

Komentatori Njuz Neta - sjajni!

Notin’ (Nis)
Sarah is ox (Sarajevo)
Bezanijska Kosa – Getaway Hair School
Dedinje – Grampa’s Frost
Banja Luka – Bath Port (za burzuje Spa Port)
Pristina – Zit And On
Skoplje – With Spear
Sibenik – Twigs’ Pseudonim
Zenica – Pupil
Vucitrn – Wolfe’s Thorn
Visegrad – More Town
Sombor – Catfish Pine
Herceg Novi – Duke New
Žitoradja – Grain Giving Birth

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana