Život

Nema više Baka Evdokije

B92 RSS / 22.05.2011. u 19:43

 

... sa nama više nije ni Đina, ni: Jelica Olga Lilit Evdokija Grigorijevna, Vuk Bogdan Lav Ognjen Viktor Grigorijevič i Ružica Ljudmila Stefana Anđelija Grigorijevna. 

RIP

Nesporna činjenica je da "Đina" nije rodila trojke, a "Baka Evdokija" - ne postoji. Svako ima (ili je imao) baku, pa je tako imala ili je ima (kako tvrdi) i "Đina", ali se baka čak ni ne zove Evdokija, s kojom ste posredstvom "Đine" komunicirali. 

Da li su priče "Baka Evdokije", navodno beležene u realnom vremenu, plod mašte, sećanja ili prepisane odnekud,  u svetlu činjenice da nije bilo trudnoće koja je na blogu opisana i od nekolicine pomno praćena, niti rođenja trojki, za čija imena je bio raspisan "tender", pa se čekao porođaj, pa je opisan porođaj, te je usledio i rezime u martu - ostaće nepoznanica.

Jedno je sigurno - "Đina" ima bujnu maštu!

 A sad, smatram da je potrebno da vas kao urednica ovog Bloga,  obavestim o činjenicama kojima raspolažem, od danas nepobitnno, jer polazim od pretpostavke da će čitaoce koji su pratili blog "Baka Evdokija i unuka Đina", to interesovati:

Poznato vam je (a onima kojima nije, evo prilike da se upoznaju) da je "Baka Evdokija (i unuka Đina)" na ovaj Blog "ušla" svojom pričom o porodjaju, u vreme kada je Krugolina napravila sajt "Majka Hrabrrost" i onda ovde objavljivala po svom izboru, neke od priča koje su joj tamo slali.

Nakon prve priče "Hvala mom svekru, gde čuo i gde ne čuo" usledilo je još nekoliko (5-6) "bakinih" priča koje je Krugolina praktično u kontinuitetu objavila na svom blogu, što je u priličnoj meri "okupiralo" njen blog, a solidan broj korisnika uzeo učešća u komentarisanju i tražio još. Nakon toga, Đina je prihvatila ponuđenu autorsku opciju (prethodno se propisno predstavila, dala kontakt, a tada se već pojavila na nekoj manifestaciji (štandu) koju je "Majka Hrabrost" organizovala, a potom i na promociji jedne od knjiga Jelice Greganović, sad već davnog, decembra 2009. godine. 

Nakon objavljivanja bloga o porođaju, koji se navodno desio u Moskvi, primećeno je, istina tek par dana nakon objavljivanja, da je blog pisan iz Srbije. To se moglo objasniti željom za privatnošću, jer autorka nije imala obavezu da otkrije gde se porodila i navodno ga i nije ga sama pisala, nego je pisan posredstvom "ćerke Milice". Međutim, kada se to ponovilo u narednom blogu, u kome je eksplicitno napisano "Moscow, 8.3.2011.",  upalila se "crvena lampica" (i to je moralo u nekom trenutku da se razreši). 

Čestitke su "pljuštale" kako na prvi (tada sam i ja čestittala), tako i na martovskii blog, a "povratak" u Srbiju je najavljen za maj. Oni koji su to čitali, znaju da je bilo molbi da se postave slike trojki i da je usledilo obećanje da će ih biti, kao i poseta ....

Kako je sumnja u celu pricu u martu bila već uveliko "rođena" (za razliku od "trojki" koje nisu), a  pokušaj da se  s "Đinom" stupi u kontakt je (neslavno) propao, došao je maj i vreme da se ova "saga" privede kraju. 

Zašto?

Zbog toga što je pisanje blog-priča koje mogu da sadrže elemente fikcije ili su čak kompletno fikcija, jedna stvar, a izmišljanje navodno stvarnih događaja i uvlačenje blogera u praćenje nečije trudnoće, izbor imena, čestitke i sve ono što je "Đina" uradila - OVDE  nedopustivo. 

Iako mi je "Đina" danas, preko telefona (nakon što je poziv na fiksni bio bezuspešan, ali se odazvala na mobilni, pretpostavljam zbog toga što sam upotrebila "trik" sakrivanja broja s koga se javljam) , pa sam je konačno suočila sa tim da je laž razotkrivena, što ona nije porekla (naprotiv) izjavila je, odnosno pitala šta je sporno u tome što je izmislila da je bila trudna, rodila trojke i tako dalje ... !!!!  te da nikome nije "naudila", zahvalila sam joj se na "saradnji", a ona je rekla da više nije ni nameravala da piše, ali da sad svakako neće.

Nakon što sam sam joj skrenula pažnju da postoje blogeri koji se interesuju za nju i "decu", te da ću ovo objaviti,  rekla mi je da postpim po sopstvenom nahođenju, jer ona i tako više neće pisati. 

Naravno, vi možete i pozivam Vas da iznesete svoje mišljenje o tome. 

Do mene je bilo da se na Blogu B92 ne ponovi  "Slučaj Soraja - dani kada je Internet plakao", niti da se održava laž koja možda ne bi imala takav epilog, ali, opravdana bojazan jeste postojala, jer, ako se čitaoci i komentatori (da se ograničim samo na tzv. trudnoću i porođaj), ne osećaju prevarenim što su čestitali i slavili, onda se makar upitajte kako biste se osećali da je "krenula da ih sahranjuje?!

Bila sam donekle neodlučna da li sve ovo da objavim, ali ovaj blog je ilustracija kako sam svoju dilemu razrešila.

Sve u svemu, ovo je blog o tome kako ništa na internetu ne treba da uzimate zdravo za gotovo. Čak ni kada nekoga upoznate, što je slučaj sa "Đinom", koju je na promociji Jelice Greganović upoznalo ili bar videlo, pedesetak (ako ne i više) kako autora, tako i komentatora s Bloga B92.

 

 Vaša razmišljanja i komentari su dobrodošli.

 

Vesna Dozet, 

urednica Bloga 

 

 

 

 

 

 

 



Komentari (936)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ivankagrump ivankagrump 19:53 22.05.2011

Hahaha

Ovo je super, Djina je stvarno lik Zivotna prica joj je bila tako posebna, ako nista od toga nije tacno onda je lik sto je uspela sve to da izmisli u najsitnije detalje.
puzhitj puzhitj 22:02 22.05.2011

Re: Hahaha

Ovo je super, Djina je stvarno lik



ima likova koji su toliko odgovorni i pedantni da i hemijske olovke postrojavaju; ubijaju svaku neozbiljnost, a život provedu stisnutog dupeta.
Jukie Jukie 22:07 22.05.2011

Re: Hahaha

puzhitj
ima likova koji su toliko odgovorni i pedantni da i hemijske olovke postrojavaju; ubijaju svaku neozbiljnost, a život provedu stisnutog dupeta.

Jeste, neki od nas su još uvek virgins
zoja444 zoja444 22:09 22.05.2011

Re: Hahaha

puzhitj
ima likova koji su toliko odgovorni i pedantni da i hemijske olovke postrojavaju; ubijaju svaku neozbiljnost, a život provedu stisnutog dupeta.


c,c,c
ma, dupetanje je fenomenalno.
mislim, ko voli, kada boli.
sentinel26 sentinel26 11:41 23.05.2011

Re: Hahaha

Unuka Djina i Baka Evdokija u gostima na blogu B-92

@Gospođo Urednice,

Sa zadovoljstvom kršim svoju odluku da vam se više ne obraćam.
Vi ste i mene svojevremeno „oglasili“ mrtvim kao i Baku Evdokiju (uloga Sv.Petra vam odlično pristaje ).
Nadam se da ste Evdokiju poslali u Raj, a ja sam zadovoljan i sa Paklom.

Sada ću (zlobno ) da vas podsjetim da sam vam lično uputio izraze svoje sumnje (još kada su postovani kod Krugoline ) da su tekstovi „kazivanja bake“ obrađeni, doterivani od stručnog lica, a ne direktno kazivanje jedne bake u nečije pero.
Bloger Dejan Tiago Stanković je čak na njenom blogu iskazao sumnju da se radi o literarnoj obradi. Kako su ga dočekali bolje da on sam kaže.

@Đino majstore,

Koliko je onih blogera koji su šćeli da te upoznaju, da ti stisnu ruku, da sklope i lično prijateljstvo sa tobom, da se druže sa tobom i van bloga, pa i da na neki način učestvuju u tvojem budućem životu, a sve na osnovu procijenjene vrijednosti tekstova koje si postavila na blogu kroz „kazivanje Bake Evdokije“.
Pogledaj sada poplavu kajanja i osim razočarenja ima i još po nešto za tebe. Viđećeš i sama što je to.

Što se mene tiče, onoga trenutka kada si napisala odgovor na moju čestitku za „udaju“ postalo mi je jasno kakve su tačno relacije između bake, unuke, bogerke i pisca tekstova o baki i ko je prava nevjesta.
Naredne tekstove nijesam pratio. Ne žalim se i ne kajem se ni za čestitku, upotrebi je za svadbu neke tebi drage osobe kao svoju.

Primi čestitke od mene za ovo šišanje na nularicu na blogu.

@Gospodo blogeri, rajo,

Baka Evdokija nije umrla. Ona je paradigma jednog drugačijeg vremena, drugačijeg odnosa među ljudima, drugačijeg shvatanja života i uloge porodice i svega što ga prati i utuče na njega.

Njeno „kazivanje“ je svjedok da su u nekim ne tako davnim vremenima na ovijem prostorima živjeli ljudi koji po kvalitetu nijesu lošiji od ovih današnjih.

Možda bi i oni izgubili povjerenje u Đinu, možda bi je i osuđivali za „učinjeno“, ali ne vjerujem da bi otkrivali sve što je ona samo njima (a ne svima ) u povjerenju saopštila - napisala .

Možda bi i kod njih Đinina slava potamnjela, ali kazivanje neke bake kao Evdokija bi ostalo urezano i to trajno, kao na spomeniku.

Nazdravlje vam srdžba i ne pretjerujte !

S.26
Ljeta Gospodnjeg 2011-og, Dana 23-eg Maja, na Bulevaru ŠaKTaĐilskom bb


freehand freehand 11:47 23.05.2011

Re: Hahaha

da su u nekim ne tako davnim vremenima na ovijem prostorima živjeli ljudi koji po kvalitetu nijesu lošiji od ovih današnjih.

Zar nije ovijeh današnjih?

Jao, Šijenti - izbija ti ekavica podsvesno!
Padni mi, brate Srbine, na grudi da se ižljubimo!
Sve ti je oprošteno!
sentinel26 sentinel26 12:00 23.05.2011

Re: Hahaha

freehand
da su u nekim ne tako davnim vremenima na ovijem prostorima živjeli ljudi koji po kvalitetu nijesu lošiji od ovih današnjih.
Zar nije ovijeh današnjih?
Jao, Šijenti - izbija ti ekavica podsvesno!
Padni mi, brate Srbine, na grudi da se ižljubimo!
Sve ti je oprošteno!

Free, ne sramoti se života ti.

Za praštanje se ide u crkvu, pop nijesi, nećeš to ni postati, a ja u Boga ne vjerujem.

Rodio si se za vucibatinu, ima da postaneš bloger-docent, dr.Freehendić i postaćeš slavan, bićeš gost i u kahikrstu, pa ćeš da se preznojavaš na teška pitanja.

freehand freehand 12:04 23.05.2011

Re: Hahaha

Rodio si se za vucibatinu, ima da postaneš bloger-docent, dr.Freehendić i postaćeš slavan, bićeš gost i u kahikrstu, pa ćeš da se preznojavaš na teška pitanja.

Ček, jel ovo nešto proročki?

Ali nema veze uopšte; brat je Srbin mio koje vere bio!
Ja volim i ateiste, i Sataniste, i MadOnaniste - samo da ste Srbi i Pravoslavci!
a.bojovic a.bojovic 12:11 23.05.2011

Re: Hahaha

Jeeste, udala se Djina, a evo i kako.....

Subota veče, 200 komada svatova lomi parket uz „Kaljinku", odjednom, prestaje muzika, i nastaje perfektna tišina, sve glave se okreću prema jednom od devera koji drži mikrofon i najavljuje... ima neko daleko ko želi da čestita jer nije mogao da dođe... iz zvučnika se čuje Evdin čelični glas, jak i čvrst, i ja sa nevericom shvatam da su svi koji su sedeli lagano ustali dok je slušaju...

Nek ste mi živi, do petog kolena doživeli, nek ste mi zdravi, u stotoj kapiju preskakali, nek ste mi sretni, doveka vas Danica zvezda basjala, nek mi se volite ko dva goluba, da vam je porod zmajevit i pamet bistra, višnji vas s osmejom pogledo, blagosloveni bili, od babe Evdokije, nek vam je sretno i dugovečno!

Dever drži mikrofon i lap top, posle svake rečenice klimne glavom i prevede, na kraju se prolama aplauz..... a ja se rasplakala....



http://blog.b92.net/text/12248/Udala-se-Djina/

ahahahhahahahhahahhahahaha, u ovo je mogao da poveruje samo onaj ko ni slovo lektire nije procitao u osnovnoj...

sentinel26 sentinel26 12:36 23.05.2011

Re: Hahaha

a.bojovic
Jeeste, udala se Djina, a evo i kako.....

Subota veče, 200 komada svatova lomi parket uz „Kaljinku", odjednom, prestaje muzika, i nastaje perfektna tišina, sve glave se okreću prema jednom od devera koji drži mikrofon i najavljuje... ima neko daleko ko želi da čestita jer nije mogao da dođe... iz zvučnika se čuje Evdin čelični glas, jak i čvrst, i ja sa nevericom shvatam da su svi koji su sedeli lagano ustali dok je slušaju...
Nek ste mi živi, do petog kolena doživeli, nek ste mi zdravi, u stotoj kapiju preskakali, nek ste mi sretni, doveka vas Danica zvezda basjala, nek mi se volite ko dva goluba, da vam je porod zmajevit i pamet bistra, višnji vas s osmejom pogledo, blagosloveni bili, od babe Evdokije, nek vam je sretno i dugovečno!
Dever drži mikrofon i lap top, posle svake rečenice klimne glavom i prevede, na kraju se prolama aplauz..... a ja se rasplakala....

http://blog.b92.net/text/12248/Udala-se-Djina/
ahahahhahahahhahahhahahaha, u ovo je mogao da poveruje samo onaj ko ni slovo lektire nije procitao u osnovnoj...


Pogledajte prvi komentar na tom blogu koji je napisala prava Đina.

maksa83 maksa83 12:36 23.05.2011

Re: Hahaha

Jao, Šijenti - izbija ti ekavica podsvesno!


Bre Frihende dok-le da te učim - nije podsvesno, to je potpuno svesno potčinjavanje autoritetu i prestrojavanje u hodu - pošto je Klinton u Bečićima izjavio da mu je baš lepo tu u Makedoniji nema druge osim da čoek postane čovek.

Taka ti e sega - a be Šjentiotdvadesetiotšest, š'o se raboti, arno li e?
a.bojovic a.bojovic 12:39 23.05.2011

Re: Hahaha

Pogledajte prvi komentar na tom blogu koji je napisala prava Đina.


bas tako, vec rekoh, manjak lektire, visak spanskih serija.

ps
upravo mi se javio jedan od ruskih tajkuna koji je u srodstvu sa djinom. kaze da ce da kupi b92 sa sve blogom i da ga da djini na uredjivanje.
ima sve da prsti od baka evdokije i praunucadi...
sentinel26 sentinel26 14:51 23.05.2011

Re: Hahaha

freehand
Rodio si se za vucibatinu, ima da postaneš bloger-docent, dr.Freehendić i postaćeš slavan, bićeš gost i u kahikrstu, pa ćeš da se preznojavaš na teška pitanja.

Ček, jel ovo nešto proročki?
Ali nema veze uopšte; brat je Srbin mio koje vere bio!
Ja volim i ateiste, i Sataniste, i MadOnaniste - samo da ste Srbi i Pravoslavci!

Ja njemu "proReko" karijeru i svijetlu budućnost a on meni nudi druženje sa njegovim satanistima i ostalim ...nanistima.

Priznaj da si se prepao onih teških pitanja.

Bez obzira što ti je ono jedno u procijepu , uživi se u ulogu novinara koji je želio da bude urednik (pu-pu, ovo se ne odnosi na tebe ) pa nam kaži da li je (i ko je ) u konkretnom slučaju (po tvojem cijenjenom mišljenju ) izgubio "izvestan" biznis, koji je naizgled bio dobro smišljen.

Nemoj da kažeš i zašto je propao. Ne širi.


angie01 angie01 15:05 23.05.2011

da je fora, fora je!

Djina je provalila slabe tacke blogera i malo ih je hranila!

i jos bila simpa! Nikog nije vredjala-dapace!

sustikle su vrh!

Za Vesnu: ne vidim njenu krivicu u ovom slucaju, ne znam da l proverava svaki nik-da l da veruje onom iza njega ili ne i da li je to moguce-blog je naprosto rakav medij, ima neke svoje zakonitosti i mogucnosti!

Ovde joj se ucinilo da se radi o obecavajucem bloguru, imala zdusnu podrsku i dala zena opciju uz opste ovacije!

Mogla je jednio da gleda u kristalnu kuglu!

Sad je lako, kad je koska bacena da se ona glodje- kao i u svim ostalim situacijama!

Ono sa decom-iako kapiram zasto je izabrala taj koncept:))), jedino je sto zameram, jer je igranje iskrenim emocijama-jedan od retkih njenih blogova
na kojima sam se pojavila-jer su trojke same po sebi podvig, senzacija- neceg najlepseg!
Bez ovog dela- ostalo bi spadalo u literaturu- pa sad, nekom dobru, nekom dosadnu!

Ono sto je evidentno i vecina prica van bloga, tek pojedini tu i tamo nesto zucnu- iz razumljivih razloga:))), je gomila stvari koje se ovde desavaju, a nisu dozvoljene nigde na net komunikaciji, pa ni po ovdasnjem disklejmeru, a isto se iza njih kriju likovi, za koje niko pouzdano ne zna ko su i sta su, ili se pak zna i postoji jasna, a podrzana namera!

davno sam linkovala neke univerzalne pojave na ovakvim mestima i sta one znace i zasto su nepozeljne i to bi bio najkraci opis onoga o cemu treba da se vodi racuna!

varijanta, ovi su mi sipmaticni, a ovi ne, pa cu ove da podrzavam, a ove druge pak ne- i nije pravi izbor, sa sve pricama i pouzdanim savetnicima koji ih plasiraju!

pa se desava da Djina- bez obzira na ovo otkrice, za mene prilicno dosadnim tekstovima, svaki put bude prezentovana na naslovnoj strani, jer ima i podrsku savetnika , a neke vazne teme i prelepi tekstovi budu sakriveni u zapceku-jer [i]nam nisu simpaticni autori[/i]!

Krajnje deplase!

Iskreno-meni je zao zbog svih koji su zbog ovih i slicnih razloga otisli sa bloga!

Malo vise profesionalne, ljudske i blogerske korktnosti, nije tako teska i nedokuciva stvar-ili mozda jeste!
angie01 angie01 15:33 23.05.2011

Re: da je fora, fora je!

e, da,

je l moze jedno oduzimanje opcija politicarima, sto nas varaju, lazu, mazu, kradu i unistavaju zemlju i vuku nas prema blatu i to jos ramazuju-sve laznim predstavljanjem, da je to za nase dobro i da rade najbolje!
maca22 maca22 21:02 23.05.2011

Re: da je fora, fora je!

angie01
e, da,

je l moze jedno oduzimanje opcija politicarima, sto nas varaju, lazu, mazu, kradu i unistavaju zemlju i vuku nas prema blatu i to jos ramazuju-sve laznim predstavljanjem, da je to za nase dobro i da rade najbolje!

schweppes92 schweppes92 00:14 24.05.2011

Re: Hahaha

[ sentinel ] Sada ću (zlobno ) da vas podsjetim da sam vam lično uputio izraze svoje sumnje (još kada su postovani kod Krugoline ) da su tekstovi „kazivanja bake“ obrađeni, doterivani od stručnog lica, a ne direktno kazivanje jedne bake u nečije pero.
E Senti, kuko stara. Primetio si sve to kada je jedna benigna Đina u pitanju, jel? A izraze sumnje si zamenio preporukama kada su u pitanju bili tekstovi Zorana Živkovića (na blogu Strongmena). Tu ti nije palo na pamet da je tekst "obrađivan", doterivan od "stručnog lica" (pravog autora) ...
jesen92 jesen92 00:55 24.05.2011

Re: Hahaha

kada su u pitanju bili tekstovi Zorana Živkovića (na blogu Strongmena).

...? ja pojma nemam o ovim tekstovima..imas neki link? mrzi me da pregledam ceo strongmenov opus..
schweppes92 schweppes92 03:11 24.05.2011

Re: Hahaha

jesen92
ja pojma nemam o ovim tekstovima..imas neki link? mrzi me da pregledam ceo strongmenov opus..


Evo jednog linka.

http://blog.b92.net/text/10532/Utisak-nedelje%3A-Ko-je-kriv/

Možeš pogledati i njegovu kolumnu u Danasu, bio je Karleuša pre Karleuše. Jedino nas je poštedeo predstave "pisanja kolumne uživo".
jesen92 jesen92 10:14 24.05.2011

Re: Hahaha

Možeš pogledati i njegovu kolumnu u Danasu, bio je Karleuša pre Karleuše. Jedino nas je poštedeo predstave "pisanja kolumne uživo"

Hvala ti...!!
sentinel26 sentinel26 11:27 25.05.2011

Re: Hahaha

schweppes92
[ sentinel ] Sada ću (zlobno ) da vas podsjetim da sam vam lično uputio izraze svoje sumnje (još kada su postovani kod Krugoline ) da su tekstovi „kazivanja bake“ obrađeni, doterivani od stručnog lica, a ne direktno kazivanje jedne bake u nečije pero.
E Senti, kuko stara. Primetio si sve to kada je jedna benigna Đina u pitanju, jel? A izraze sumnje si zamenio preporukama kada su u pitanju bili tekstovi Zorana Živkovića (na blogu Strongmena). Tu ti nije palo na pamet da je tekst "obrađivan", doterivan od "stručnog lica" (pravog autora) ...

Ti si nešto pomiješao.
Moja sumnja nije bila u funkciji primjedbe na postovanje priče već ukazivanje na jednu izglednu činjenicu i potrebu opreza.

Moj izraz sumnje ne znači da sam protiv dotjerivanja i obrađivanja tekstova (sa dozvolom autora ili kurira - tj. "donosioca" teksta ).

Ja obradu i dotjerivanje tekstova ne dijelim na "benigno" i na "maligno" kao ti i tvoji istomišljenici, a u konkretnom slučaju obrada "kazivanja" jedne bake nije uopšte bila štetna pa ni benigna.

Štetu je proizvelo nešto što je kasnije nadovezano na te priče.

Zar je to bio jedini tekst na blogu koji je neko obrađivao ?

Kad se već baviš istorijom, koliko je tekstova postovano pa onda obrađivano, dotjerivano.

Za tu obradu se nije primala plata, (da jeste svi biste za to saznali i gunđali ), nije bilo ni nagrada ni pohvala, a vjerujem (sumnjam ) da je izostalo i ono jedno malo "hvala".

Koliko je postovano kompletnih tuđih tekstova bez naznake autora ("pošiljaoca" teksta )?

Koliko tekstova sadrži pasuse iz knjiga bez navođenja i citiranja ?

Šta da se kaže za kritički osvrt na tekst o (toga trenutka aktuelnoj ) izmjeni Krivičnog zakonika i Zakona o krivičnom postupku, đe bloger "kritičar" (koji je pravni fakultet gledao samo iz tramvaja ) prepisuje djelove "nečijih" kritičkih komentara starih zakona, pa u zanosu prepisivanja prepiše i pasus koji se odnosi na, odavno mrtav zakon iz doba FNRJ iz 1954.godine ?

Ako neka šteta pogađa manji broj ljudi, ne znači da je ona mala i obrnuto.
schweppes92 schweppes92 14:03 25.05.2011

Re: Hahaha

Sentinele, samo malo nam nedostaje da bi se složili u pogledu ove i ostalih diskusija koje smo imali na blogu. Finese su u pitanju. Baš to "malo", čini se, nikada nećemo dostići.
Kažeš:
Moj izraz sumnje ne znači da sam protiv dotjerivanja i obrađivanja tekstova (sa dozvolom autora ili kurira - tj. "donosioca" teksta ).
Ja obradu i dotjerivanje tekstova ne dijelim na "benigno" i na "maligno" kao ti i tvoji istomišljenici, a u konkretnom slučaju obrada "kazivanja" jedne bake nije uopšte bila štetna pa ni benigna.

U vezi sa tim upućujem te da još jednom pročitaš citat kojim si se obratio urednici i gde iznosiš sumnju da je tekst stručno obrađivan. Zašto? Ako, kako sam kažeš, nema nikakvih loših efekata, nije maligan, ako si primetio da su i drugi slične stvari radili ... Kakvu si opasnost naslutio? Koje si zle namere pripisao Đini? Od čega si nas branio? Zašto ti je Đinin izmaštani svet bio trn u oku?
Što se tiče benignih/malignih doterivanja tekstova, tu smo saglasni. Nije obrada po sebi ni benigna ni maligna već naum koji se tom obradom kani postići. Ako Zoran Živković, naručujući tekst, ima za cilj da nas uveri da su svi njegovi bivši pajtaši lopovi/budale/debili, da je narod glupa stoka, da je on jedini koji ne manipuliše, jedini koji je nešto uradio, koji je hteo i umeo da stoku transformiše u građane ... onda je to, po mom mišljenju, maligno. Cenim, u opasnosti sam ako on postigne svoj cilj. Ako se Jelena Karleuša, polupismena konkubina još nepismenijih fudbalera , pojavljuje u ulozi pisca vrcavih kolumni čiji je očigledan cilj deljenje packi potpuno jasno definisanoj ciljnoj grupi, onda je to trenutak u kom valja biti oprezan i razgraničiti šta je šta.
Nadam se da sam uspeo da objasnim svoje razloge za podelu "obrađivanih/naručenih" tekstova na benigne /maligne.
Nažalost, nisam uspeo da razumem razlog tvoje neprincipijelnosti u pogledu kritičnosti prema tekstovima različitih autora.
sentinel26 sentinel26 20:08 25.05.2011

Re: Hahaha

schweppes92
Sentinele, samo malo nam nedostaje da bi se složili u pogledu ove i ostalih diskusija koje smo imali na blogu. Finese su u pitanju. Baš to "malo", čini se, nikada nećemo dostići.
Kažeš:
Moj izraz sumnje ne znači da sam protiv dotjerivanja i obrađivanja tekstova (sa dozvolom autora ili kurira - tj. "donosioca" teksta ).
Ja obradu i dotjerivanje tekstova ne dijelim na "benigno" i na "maligno" kao ti i tvoji istomišljenici, a u konkretnom slučaju obrada "kazivanja" jedne bake nije uopšte bila štetna pa ni benigna.

U vezi sa tim upućujem te da još jednom pročitaš citat kojim si se obratio urednici i gde iznosiš sumnju da je tekst stručno obrađivan. Zašto? Ako, kako sam kažeš, nema nikakvih loših efekata, nije maligan, ako si primetio da su i drugi slične stvari radili ... Kakvu si opasnost naslutio? Koje si zle namere pripisao Đini? Od čega si nas branio? Zašto ti je Đinin izmaštani svet bio trn u oku?

Stvarno si smiješan.
Ne čitaš kako je napisano, pa pod uticajem diskusije na blogu izvodiš pogrešan zaključak.

Ponoviću, moja opaska, sumnja preneta urednici se odnosila isključivo na obradu, tj. dotjerivanje teksta, bez slutnji o nečemu rđavom. Tu je kraj.
Nije bilo nikakvog daljeg dijaloga o tome.

Niti sam ja želio da vas branim od Đine tada a ne bih to uradio ni sada, čak ni kada bih znao šta vam sprema.

Nikakav Đinin svijet mi nije smetao.

Je li to sada jasno ?

O obradi ostalih tekstova ja sam napisao šta sam želeo, uzalud se trudiš sa provokacijama na tekst koji pominješ, a i kada bih htio morao bih da ga čitam ponovo što mi ne pada napamet.

Osim toga poređenje ti je potpuno neadekvatno, pa tu priču nastavi sam bez mene.
schweppes92 schweppes92 21:49 25.05.2011

jesam muzikant, ovaj, nisam muzikant

Sentinel piše:

1. Moja sumnja nije bila u funkciji primjedbe na postovanje priče već ukazivanje na jednu izglednu činjenicu i potrebu opreza.

2. Moj izraz sumnje ne znači da sam protiv dotjerivanja i obrađivanja tekstova (sa dozvolom autora ili kurira - tj. "donosioca" teksta ).

3. Ponoviću, moja opaska, sumnja preneta urednici se odnosila isključivo na obradu, tj. dotjerivanje teksta, bez slutnji o nečemu rđavom.

Evo Sentinele, citati tvoje tri rečenice. Majstorski si uspeo da u svakoj negiraš ono što iznosiš u ostale dve. Za to je potrebno više od nekritičnosti i egotripa.
(hajde i da nacrtam: u prvoj izjavi sugerišeš na potrebu opreza - u trećoj kažeš da nisi slutio ništa rđavo; u drugoj izjavi kažeš da nisi protiv doterivanja - u trećoj "doterivanje" navodiš kao jedini razlog svoje žbirovsko-paranoidne potrebe da "prijaviš nekog".)
To je to o čemu ti sve vreme govorim.
sentinel26 sentinel26 23:37 25.05.2011

Re: jesam muzikant, ovaj, nisam muzikant

schweppes92
Sentinel piše:

1. Moja sumnja nije bila u funkciji primjedbe na postovanje priče već ukazivanje na jednu izglednu činjenicu i potrebu opreza.

2. Moj izraz sumnje ne znači da sam protiv dotjerivanja i obrađivanja tekstova (sa dozvolom autora ili kurira - tj. "donosioca" teksta ).

3. Ponoviću, moja opaska, sumnja preneta urednici se odnosila isključivo na obradu, tj. dotjerivanje teksta, bez slutnji o nečemu rđavom.

Evo Sentinele, citati tvoje tri rečenice. Majstorski si uspeo da u svakoj negiraš ono što iznosiš u ostale dve. Za to je potrebno više od nekritičnosti i egotripa.


Uzaludne su ti sve te provokacije i gluposti koje pokušavaš da nakalemiš.

Šteta što si bježao sa časova pa ne umiješ (ili nećeš ) da čitaš kako je napisano.
Sve rečenice su veoma jasne, nedvosmislene te im nije potrebno dodatno tumačenje.

1) Prva citirana rečenica se odnosi na moju opasku da se radi o doterivanom tekstu - a to je značilo (uz određeni stepen vjerovatnoće i moju procjenu ) da nije u pitanju originalno, izvorno kazivanje "bake" nego obrađen tekst.

Iz prednjeg nikako ne proizilazi da se protivim tome, samo zlonamjerni mogu tu da vide neko žbirovsko prijavljivanje. Tebi u imenu stoji 92.
Smatrao sam onda, smatram i sada da je ona trebala biti obaviještena o toj važnoj činjenici.
A kako sam došao do te sumnje to nećeš saznati, kad nijesam saopštio njezi zašto bih tebi.

2) Druga, da ja nijesam protiv dotjerivanja tekstova generalno na blogu (naveo sam i neke uslove ) i to nema apsolutno nikakve suprotnosti sa onom mojom opaskom (sumnjom ).

3) Treća potvrđuje onu prvu i ništa više, jer ni u prvoj nema nikakvih slutnji na mogući nastup nečega rđavog.

Tu je kraj, nema kalemljenja.

Sav trud koji si uložio ovim spekulacijama bio je da izvučeš još neku informaciju od mene, ali to ne prolazi, zato se nemoj mučiti više, uzaludno ti je.

Danas ja o tim tekstovima znam mnogo više nego što možeš i da zamisliš, ali mi ne pada na pamet da dijelim informacije i lekcije besplatno.

Đini još jednom da čestitam ! Đino majstore !

(hajde i da nacrtam: u prvoj izjavi sugerišeš na potrebu opreza - u trećoj kažeš da nisi slutio ništa rđavo; u drugoj izjavi kažeš da nisi protiv doterivanja - u trećoj "doterivanje" navodiš kao jedini razlog svoje žbirovsko-paranoidne potrebe da "prijaviš nekog".)
To je to o čemu ti sve vreme govorim.


Ovo već nije crtanje ni nerazumjevanje već nekultura i baljezgarija da od mojih riječi iz dvije rečenice pokušavaš da konstriušeš novu - pa da sa istom polemišeš i provociraš, pošto su ti propali pokušaji da u priču uvučeš neki tekst kod Strongmena.

Adio gosn schw92.
freehand freehand 23:55 25.05.2011

Re: jesam muzikant, ovaj, nisam muzikant

Izvinjavam se na upadici, ali bez namere da kvarim diskusiju, moram da pitam:

kad nijesam saopštio njezi zašto bih tebi.


who the fuckin fuck is Njeza?
schweppes92 schweppes92 00:24 26.05.2011

Re: jesam muzikant, ovaj, nisam muzikant

Sentinel: Šteta što si bježao sa časova pa ne umiješ (ili nećeš ) da čitaš kako je napisano.

Upravo iz tog razloga sam posegao za citatima. Zbog toga sam na kraju teksta i "nacrtao". Znao sam da ćeš više verovati "sebi" nego rečima koje ispisuješ.

Sentinel: Tebi u imenu stoji 92

Baš kao i medijskoj kući, blogu i urednici kojoj šalješ poruke sa "sumnjama o doradjivanom textu". I tebi stoji 26, cenim da je to oznaka za neki od tvojih kvaliteta.
A što se tiče tvojih paranoidnih tripova, kako drugačije da ih nazovem, i imputiranja potrebe da "nešto od tebe saznam", budi spokojan. Zaista me ne interesuje baš ništa u vezi sa Đinom. Simpatična mi je njena sklonost ka imaginaciji, hrabrost da u svoj svet uvuče priličan broj drugih ljudi, arhaična jezgrovitost njenog pripovedanja.
Primećujem, nanovo si iskoristio priliku da nas obavestiš kako si faca koja raspolaže bitnim informacijama. Još kada bi imao dar da ih na valjan način obradiš ... gde bi ti bio kraj.
maksa83 maksa83 06:00 26.05.2011

Re: jesam muzikant, ovaj, nisam muzikant

freehand
who the fuckin fuck is Njeza?


Taka se vika edno poubavo mesto kaj Nikšik koj ke bide glavniot grad ot Makedonija (Former Yougoslav Republic of Montenegro).

Loza ke pieme - Grcite ke bieme!
sentinel26 sentinel26 09:05 26.05.2011

Re:

Izvinjavam se na upadici moram da primetim:
freehand

w. t. f. f FreeheNjeza?
sentinel26 sentinel26 09:14 26.05.2011

Re: jesam muzikant, ovaj, nisam muzikant

maksa83
Taka se vika edno poubavo mesto kaj Nikšik koj ke bide glavniot grad ot Makedonija (Former Yougoslav Republic of Montenegro).
Loza ke pieme - Grcite ke bieme!


Običan Shovenoslinitis model M-83 podoban za adolescente i trening u Zvezdarskoj šumi mukanjem, uz prethodnu pripremu jalajanjem kroz prozor svako jutro našte srca po 5 minuta.

Model Free-92 je već izraubovan i zastareo.
freehand freehand 09:15 26.05.2011

Re:

sentinel26
Izvinjavam se na upadici moram da primetim:
freehand

w. t. f. f FreeheNjeza?



Šijenti, od tebe se očekuje da budeš dostojanstven čovek i da se ponašaš ozbiljno, jebote.
Šijediš na tajnama najveće razorne moći, a zajebavaš se okolo kao neki blogojunoša!
maksa83 maksa83 09:48 26.05.2011

Re: jesam muzikant, ovaj, nisam muzikant

Običan Shovenoslinitis model M-83 podoban za adolescente i trening u Zvezdarskoj šumi mukanjem, uz prethodnu pripremu jalajanjem kroz prozor svako jutro našte srca po 5 minuta.

Šjentinelot, ne se kosi (se ke bide, dodali bi još u tvojoj prapostojbini) i ne se mnogu uzbugjavaj - (izvini, moj crnogorski je zarđao, moram da pređem na ovaj okupatorski) - evo ja sam duboko ubeđen da su i Red Hot Chilli Peppers održali ovde koncert i otišli u dubokom ubeđenju da su bili u Indiji (a ne u Inđiji).

Taka ti e toa...
freehand freehand 09:55 26.05.2011

Re: jesam muzikant, ovaj, nisam muzikant

Običan Shovenoslinitis model M-83 podoban za adolescente i trening u Zvezdarskoj šumi mukanjem, uz prethodnu pripremu jalajanjem kroz prozor svako jutro našte srca po 5 minuta.

Model Free-92 je već izraubovan i zastareo.

Ubi te ekavica, čoveče!
sentinel26 sentinel26 10:57 26.05.2011

Re:

freehand
sentinel26
Izvinjavam se na upadici moram da primetim:
w. t. f. f FreeheNjeza?

Šijenti, od tebe se očekuje da budeš dostojanstven čovek i da se ponašaš ozbiljno, jebote.
Šijediš na tajnama najveće razorne moći, a zajebavaš se okolo kao neki blogojunoša!


Nije lako propustiti uživanje i viđeti buduće šoveno-blogo cvijeće i podmladak od 92 decibela, jer oni fašo-kongresmeni su se već ispraznili, napajanje im slabačko a u "salunu" nestalo struje. Mrak.

Ti kao kandidat za budućeg vođu blogo-sindikata, budući bloger-docent dr.Freehendinkić,dipl.mr.vcb. umjesto što se ljutiš na mene, bi mogao da počneš da im naplaćuješ članarinu.

Uradi nešto korisno, nemoj stalno švrljati po blogovima i kljucati neistomišljenike, i kokoška kada kljuca misli da snese jaje, a tvoja su oba u procijepu. Misli o tome.

freehand freehand 11:06 26.05.2011

Re:

Nije lako propustiti uživanje i viđeti buduće šoveno-blogo cvijeće i podmladak od 92 decibela, jer oni fašo-kongresmeni su se već ispraznili, napajanje im slabačko a u "salunu" nestalo struje. Mrak.

Ti kao kandidat za budućeg vođu blogo-sindikata, budući bloger-docent dr.Freehendinkić,dipl.mr.vcb. umjesto što se ljutiš na mene, bi mogao da počneš da im naplaćuješ članarinu.

Uradi nešto korisno, nemoj stalno švrljati po blogovima i kljucati neistomišljenike, i kokoška kada kljuca misli da snese jaje, a tvoja su oba u procijepu. Misli o tome.


Šijenti, čovječe - obo-ža-vam-te!
NNN NNN 11:21 26.05.2011

Re:

Makedonac razbija

Nego,
da li je ovo raskrinkavanje (serija raskrinkavanja Đine, Evde, Makse - Shovenoslinitisa !)
dovela i do hapšenja Milorada Komadića?
milisav68 milisav68 11:32 26.05.2011

Re:

NNN
Makedonac razbija

Nego,
da li je ovo raskrinkavanje (serija raskrinkavanja Đine, Evde, Makse - Shovenoslinitisa !)
dovela i do hapšenja Milorada Komadića?

Nije, to je bio probni balon.

Makedonac
B92 B92 15:08 26.05.2011

Re:

NNN
Makedonac razbija

Nego,
da li je ovo raskrinkavanje (serija raskrinkavanja Đine, Evde, Makse - Shovenoslinitisa !)
dovela i do hapšenja Milorada Komadića[i][/i]?



Svaka (makar i "sapunska" ) opera, ima uvertiru!
mariopan mariopan 19:01 28.05.2011

Re: jesam muzikant, ovaj, nisam muzikant

saopštio njezi zašto bih tebi.

njezi?
nova reč?
crnogorizam?
milogoizam?
izam?
am?
m?


Jao znam - makedonizam?
mariopan mariopan 19:07 28.05.2011

Re:

Makedonac razbija
lelemajke
sesili sesili 19:55 22.05.2011

Nema više...

Šta da kažem? Zaprepašćena! Kada sam videla naslov, glasno sam uzdahnula, misleći da je Evda umrla. Znam da je "bila stara". Ja sam sa uživanjem čitala sve te blogove, podsećala se svoje mladosti i mnogih stvari iz tog vremena. Ne bih zamerila i da je fikcija, delovalo je stvarno. Ali, sada, kad razmislim i ja o praćenju trudnoće, o trojkama, imenima, o kičmi i mirovanju, mislim da je našu brigu zloupotrebila. Ne zameram, samo ne shvatam.
scabies scabies 20:00 22.05.2011

Hahaha

čitaoci i komentatori (da se ograničim samo na tzv. trudnoću i porođaj), ne osećaju prevarenim što su čestitali i slavili
Mislim da je mnogima odavno bilo jasno. Mene je stvarno iznenadilo od nekih ljudi da su verovali, čak sam neke i pp-om kontaktirala...
Ali, eto, ljudi vole bajke i Đina je to prepoznala i iskoristila, na obostrano zadovoljstvo. Oni koji nisu hteli su se sklonili, ostalima možda nije ni trebalo razbijati iluziju.
Hansel Hansel 20:38 22.05.2011

Re: Hahaha

Ja sam se prvo zabezeknuo zbog onog "nema više", a onda se i ja nasmejao - kakva prevara!

Nikada nisam sumnjao (mada se ni previše primao), jedino su mi bile malo čudne opaske da se loše izražava jer ne vlada dobro srpskim, a blogovi - onakvi! I, malo mi je odudarala od (pripisanog) moralnog sklopa priča o novcu koji nije vratila neljubaznoj kasirki i častila se čizmama - ona, uspešna poslovna žena - kosmopolita po poreklu, življenju i profesiji! A možda je baš to istina! A ubeđivao sam je i ja da izda knjigu! A mogla je i serija da se snimi!

Pisao sam "Đini" s predlogom da baka Evdokiju snimimo za jednu dokumentarnu seriju, odgovorila mi je da je baka već neko vreme nepokretna i ne zna za sebe, zbog čega mi je bilo, naravno, žao. Pročitavši naslov ovog bloga, pomislih da je - umrla!

Vesna, hvala za ovo otkriće, brigu o dignitetu Bloga iskrenost (malo ko bi se time bavio, a još manji broj tako nešto objavio, siguran sam)! Ne znam da li je nalog već obrisan, kao i tekstovi, ako nisu - predlažem da se ne brišu, da se samo ubaci napomena u svaki da je - fikcija. Valjda nije problem. Uprkos svemu, tekstovi imaju vrednost (bar ti, o Evdokiji), možda su neka kompilacija raznih životnih priča i Petrijinog venca, ali - opet... Na kraju, deo su istorije Bloga.
ivankagrump ivankagrump 20:46 22.05.2011

Re: Hahaha

Mislim da je mnogima odavno bilo jasno.


Sta ju je odalo? Ja sam bila opravdano odsutna sa casa kada je obradjivana "trudnoca"
maca22 maca22 21:02 22.05.2011

Re: Hahaha

Osim sto su te navedene stvari bile cudne, pomislila sam da je grdno primitvna kada je opisala narodni lek protiv neželjene trudnoće, a opet se ne slaže sa svim ostalim stvarima.

A mislim da je Kru posumnjala kada je Đina rešila da priča... danski... grešim?
Bili Piton Bili Piton 20:01 22.05.2011

....

Naravno, vi možete i pozivam Vas da iznesete svoje mišljenje o tome.


Nemam mišljenje, možda sam jednom otvorio blog te autorke, nije me privukla.
outsider92 outsider92 22:05 22.05.2011

Re: ....

Potpisujem!

I preporuka, naravno.

blogovatelj blogovatelj 22:41 22.05.2011

Re: ....

Nemam mišljenje, možda sam jednom otvorio blog te autorke, nije me privukla.


Ja mozda par puta, iz istog razloga.
Ali zato kada cerski objavi nesto, odmeh pohrlim da otvorim.
Znam da on nije lazan.
jesen92 jesen92 22:50 22.05.2011

Re: ....

Nemam mišljenje, možda sam jednom otvorio blog te autorke, nije me privukla.

...i meni se nije dopala...pokusala sam da citam dok je bila kod Kru ali mi se nista nije svidelo...bilo mi je dosadno a i ta Evdokija mi je bila dosadna i nesimpaticna... ne znam zasto, mozda zato sto mi je sve izgledalo neistinito i nekako daleko...i sad se setih da sam u tim prvim blogovima primetila i neke nelogicnosti u vezi "odnosa likova" u smislu ko je kome sta sto mi je ukazivalo na izmisljotinu...Nisam se uopste iznenadila sa ovakvim epilogom...
JJ Beba JJ Beba 22:52 22.05.2011

Re: ....

jesen92
Nemam mišljenje, možda sam jednom otvorio blog te autorke, nije me privukla.

...i meni se nije dopala...pokusala sam da citam dok je bila kod Kru ali mi se nista nije svidelo...bilo mi je dosadno a i ta Evdokija mi je bila dosadna i nesimpaticna... ne znam zasto, mozda zato sto mi je sve izgledalo neistinito i nekako daleko...i sad se setih da sam u tim prvim blogovima primetila i neke nelogicnosti u vezi "odnosa likova" u smislu ko je kome sta sto mi je ukazivalo na izmisljotinu...Nisam se uopste iznenadila sa ovakvim epilogom...

pravo zboriš
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 06:33 23.05.2011

Re: ....

Nemam mišljenje, možda sam jednom otvorio blog te autorke, nije me privukla.


takodje. cak me malo grickala savest sto nemam senzibilitet za to uzdizanje narodskih naravoucenija u nebesa u toj kolicini i na taj nacin.

:)

dobra fora:)

Bili Piton Bili Piton 08:39 23.05.2011

Re: ....

Vesna Knežević Ćosić

uzdizanje narodskih naravoucenija u nebesa u toj kolicini i na taj nacin.


Ma da, tačno to, s tim što mene nije grizla savest (taman još i to!) nego sam odmah osetio da to naprosto nije štivo za mene. Posle sam jednostavno preskakao njene blogove, božemoj, nije moja frekvenca.
Rejlem Rejlem 09:05 23.05.2011

Re: ....

Bili Piton
Nemam mišljenje, možda sam jednom otvorio blog te autorke, nije me privukla.

Takodje.
jesen92 jesen92 09:42 23.05.2011

Re: ....



takodje. cak me malo grickala savest sto nemam senzibilitet za to uzdizanje narodskih naravoucenija u nebesa u toj kolicini i na taj nacin.

:)

dobra fora:)


Ma da, tačno to, s tim što mene nije grizla savest (taman još i to!) nego sam odmah osetio da to naprosto nije štivo za mene. Posle sam jednostavno preskakao njene blogove, božemoj, nije moja frekvenca.


..mene takodje nije grickala savest samo sam se malkice cudila zasto je meni to toliko dosadno a velikom broju ljudi zanimljivo...par puta mi je palo na pamet da nesto prokomentarisem ali nisam sklona nikoga da vredjam a tako bi zvucao taj moj komentar...
maca22 maca22 12:07 23.05.2011

Re: ....

Savest (savest?) moze da nastavi da vas gricka. Jer price su dobre, a vi i dalje ste daleko od toga.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:24 23.05.2011

Re: ....

Savest (savest?) moze da nastavi da vas gricka. Jer price su dobre, a vi i dalje ste daleko od toga.


pa sta da radim, nemam senzibilitet za tu vrstu kvazi tradicionalistickog stiva, shustikle i goblene i sav taj sitan vez, po sistemu al se nekad dobro jelo, iz mog ugla golem kich, nesvarljiv, sazaljevam.

maca22 maca22 14:27 23.05.2011

Re: ....

Ma tvoje pravo da ga vidiš i doživljavaš kako hoćeš. Nego, stekla sam utisak kao da verujete da je takva percpecija nekako pohvalna i superiorna...
ivankagrump ivankagrump 14:43 23.05.2011

Re: ....

maca22
Ma tvoje pravo da ga vidiš i doživljavaš kako hoćeš. Nego, stekla sam utisak kao da verujete da je takva percpecija nekako pohvalna i superiorna...


Hahahaha

Pa nije te nazvala teletom maco pobogu, kako bi tek reagovala da jeste
scabies scabies 15:38 23.05.2011

Re: ....

nemam senzibilitet za tu vrstu kvazi tradicionalistickog stiva, shustikle i goblene i sav taj sitan vez, po sistemu al se nekad dobro jelo, iz mog ugla golem kich, nesvarljiv, sazaljevam.

ivankagrump ivankagrump 15:55 23.05.2011

Re: ....

Scabi, i ti se pridruzujes kitsch policiji?

Evo par stihova za "drustvo iz coska":

"Prvo su dosli po fanove JK
likovao sam jer mi je to bio nesvarljiv kitsch
..."

milisav68 milisav68 16:33 23.05.2011

Re: ....

Vesna Knežević Ćosić
Savest (savest?) moze da nastavi da vas gricka. Jer price su dobre, a vi i dalje ste daleko od toga.


pa sta da radim, nemam senzibilitet za tu vrstu kvazi tradicionalistickog stiva, shustikle i goblene i sav taj sitan vez, po sistemu al se nekad dobro jelo, iz mog ugla golem kich, nesvarljiv, sazaljevam.

Ma da, tudje više smrdi.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:35 23.05.2011

Re: ....

pa sta da radim, nemam senzibilitet za tu vrstu kvazi tradicionalistickog stiva, shustikle i goblene i sav taj sitan vez, po sistemu al se nekad dobro jelo, iz mog ugla golem kich, nesvarljiv, sazaljevam.

Svaka vaška obaška. Zato se razlikujemo. Ponekad na sreću, ponekad na nesreću.
scabies scabies 17:39 23.05.2011

Re: ....

Scabi, i ti se pridruzujes kitsch policiji?
Policiji? Naravno da ne! Samo iznosim svoj lični stav i sud, bez ikakvih pretenzija da treba da bude opšti. I daleko od toga da mislim da treba zabraniti kič, glupost, prostotu, primitivizam... Još dalje od toga da mislim da nekome moje vrednosti ne mogu biti kič i slično.

Ponešto od svojih utisaka i stavova o pričama sam iznela na blogovima: Uskrs 1942. i onom o komšinici koju je Evdokija pretukla. Previše etički i estetski nezrelo pisanje za moj ukus. Sve pršti od "lepih reči" i izlizanih sekvenci na koje domaćice vade maramice iz džepova. Jednostavno meni nisu autentične emocije koje indukuju španske serije, vikend romani, svadbe decenija i vekova... Više ima u nečijem minutu ćutanja, nego u hiljdu velikih reči.

Eto, da ne bude da samo pljujem, a ne kažem šta mi je dobro, kvalitetno i to: blogovi koji su mene uzdrmali do korena su: Stankovićev "Ovih noći sanjam na srpskom" i Bocvenin "Petar, voz i vojnik". Vi sad slobodno recite ako su vama glupe, prazne, ne nose emocije, kič... Ja se neću ljutiti, ali ne garantujem za autore
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:03 23.05.2011

Re: ....

Scabi, i ti se pridruzujes kitsch policiji?


hmm, ivankagrump, de bre vidis kitsch policiju, kewe ti? u poredjenju djine s habjanovickom prepodobnom & tiraznom do jaja?

meni celo zamesateljstvo pre lici na srpsku kletvu "imao pa nemao".

gdja djina, ko god bio to, prvo je dignuta u blogerska nebesa i okovana zvezdama, a narodski shmek tekstova vidjen za cistu filozofiju kombinovanu s pedagogijom u opancima i zlatnim kasikama pride, samo je falilo jos da se cita i deklamuje na veronauci, a ondaK, jer je ispalo da djina nema troje dece i za istu masno laze, svilen gajtan, kofa prljave vode i pokusaj linca, eheheh...

nedostatak mere, kako god obrnes.

verovatno je tu decu sto bodu oci i nerviraju, izmislila jer joj se uklopilo u lik srpskoruske heroine s bakutanerom sveznajucim i svevidecim.

po sistemu, trazili ste, gledajte.

i jos ovaj blog objasnjenja, pa mislim, sandokan, kasandra i onur su valjda samo peting:) ovo je prava sheva, u mozak:)




scabies scabies 18:09 23.05.2011

Re: ....

Vesna, svaka ti je ka u... Evdokije
Šaliim se, stvarno preporuka za sve komentare.
ivankagrump ivankagrump 18:12 23.05.2011

Re: ....

Pa zar nisi rekla da je to kitsch? I Scabi se slozila sa tobom. Sad je samo pitanje da li je maca dobro nanjusila da "verujete da je takva percepcija nekako pohvalna i superiorna", a poznajuci mace, znam da im je njuh odlican
scabies scabies 18:21 23.05.2011

Re: ....

Pa zar nisi rekla da je to kitsch? I Scabi se slozila sa tobom.
Ali zar je greh misliti da je nešto kič? Ili je greh to izgovoriti? Pri tome sam objasnila da moj kič, ne mora biti tvoj, niti da će mi smetati ako moju estetiku doživljavaš kao kič.
"Kič najčešće nastaje kao posledica odluke stvaraoca da iznedri nesto umetničko.
Kič je pre svega laž, quid pro quod, ovo za ono.
Kič nikada nije rezultat omaške ili neveštine, ne nastaje iz nehata ili naivnosti, već uvek iz nekog svesnog koncepta i računice.
Kič je ne-delo (nedelo) s predumišljajem.
Ono sto je u nekom delu kičersko, najčešće ima veze sa sterotipom, opštim mestom, predrasudom, a sve su to gotovi mentalni blokovi koji, mada sa istinom po pravilu nemaju ništa, u čestitom konzumentu izazivaju radost prepoznavanja i razgaćenu prisnost, te uz njih on katkad nevoljno proguta i ponešto od onoga što je u delu umetničko.
Pre će biti da se tu suočavamo sa potresnim slučajem jednog istinskog stvaralačkog grča, očajničkog upinjanja da se iznedri nešto nevidjeno čudesno, zapanjujuće i nenadjebivo žestoko, žešće od života."
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:22 23.05.2011

Re: ....

zar nisi rekla da je to kitsch? I


a-ha, ja rekla da je to meni kicherica do jaja.

a ti, ivankagrump naduvala na kich "policiju", a to je nesto drugo, sestro slatka.


hebote, ko ona djina, nije mogla jedno dete da izmisli nego troje, bokte.

ocu kazem, hebalamarabumbara, sad bi jos i na percepciju da mi zajases, o-le. pa ne mozemo bas svi da se lozimo na meksicke serije i blögovske klonove.



vishnja92 vishnja92 18:23 23.05.2011

Re: ....

Scabi, i ti se pridruzujes kitsch policiji?

a da, bese - ko voli jk taj je manjina, a ko ne, on je kulturfasista.
ko je citao djinu iskren je do koske, svi drugi su kic policaj (ali foliraju, sigurno su je citali krisom i bez komentara)

jebote, jel postoji ovde neko pravo na sopstveni ukus i sud, majku mu?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:27 23.05.2011

Re: ....

ko je citao djinu iskren je do koske


hehehe, sad bi je ti iskreni nabili na kolac:)
ivankagrump ivankagrump 18:29 23.05.2011

Re: ....

pa ne mozemo bas svi da se lozimo na meksicke serije i blögovske klonove.


Hahaha pa znam ja da ne mozete, ne kazem ni da treba. Nego cisto, pitam, kako gledate na raju kojoj je ova narodno-tradicionalisticko-pravoslavno-rusofilska sapunica bas legla k'o kec na desetku.

A i ti sad scabi, nemoj da komplikujes kako je sve relativno, ne razume se to bas ponajbolje ovde
ivankagrump ivankagrump 18:31 23.05.2011

Re: ....

jebote, jel postoji ovde neko pravo na sopstveni ukus i sud, majku mu?


Ne moze visnja, konzumacijom kitscha ugrozavamo druge... a poznato je da su nasa prava i slobode ogranicena pravima i slobodama drugih ljudi!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:37 23.05.2011

Re: ....

Nego cisto, pitam, kako gledate na raju kojoj je ova narodno-tradicionalisticko-pravoslavno-rusofilska sapunica bas legla k'o kec na desetku.


jao bre ivankagrump, sad ti bas crche od radoznalosti kako ja gledam na raju? evo suza iz oka mi kanula







angie01 angie01 18:38 23.05.2011

Re: ....

gdja djina, ko god bio to, prvo je dignuta u blogerska nebesa i okovana zvezdama, a narodski shmek tekstova vidjen za cistu filozofiju kombinovanu s pedagogijom u opancima i zlatnim kasikama pride, samo je falilo jos da se cita i deklamuje na veronauci, a ondaK, jer je ispalo da djina nema troje dece i za istu masno laze, svilen gajtan, kofa prljave vode i pokusaj linca, eheheh...


zamalo da propustim, od silne navale,...:))))))))))))))))
ivankagrump ivankagrump 18:39 23.05.2011

Re: ....


jao bre ivankagrump, sad ti bas crche od radoznalosti kako ja gledam na raju?


Da
angie01 angie01 18:42 23.05.2011

Re: ....

hebote, ko ona djina, nije mogla jedno dete da izmisli nego troje, bokte.


pravo da ti kazem-kad su se nalozili, a on im ga dala, sta tu da sitnicari-raskosno, ima se-siroko!
vishnja92 vishnja92 18:42 23.05.2011

Re: ....

Ne moze visnja, konzumacijom kitscha ugrozavamo druge... a poznato je da su nasa prava i slobode ogranicena pravima i slobodama drugih ljudi!


bingo.

kao kad, naprimer, deci najave drugare sa Kosova (tzv razmena djaka), pa se deca polome (u ciglo dan i po) da ubede roditelje i da smisle kuda ce da ih vode i sta ce sa njima da rade,
pa onda svi oni zajedno zavrse na tzv Svecanoj akademiji u SC, zvanoj "Mala matura - veliko srce" koja treba da se zavrsi u pola 9, da bih ja u 10 dobila histericno-razdragan info od razredne da "su im nastupale Zvezde Granda!!!... pa se oduzilo"

jel o toj slobodi pricas?
i ja.
ivankagrump ivankagrump 18:51 23.05.2011

Re: ....

bingo.


I to cini konzumente kitscha teladima i drugim zivotinjama? Nesvesnim i neosvescenim i kako vec ide cela mantra?

vishnja92 vishnja92 18:52 23.05.2011

Re: ....

ps - hocu da kazem, mom detetu je vesela drzava Srbija zapovedila da se u Petak Uvece imaju slusati zvezde granda, o klincima s Kosova kojima je to bila mala matura da ne pricam.

vi ste superkalifradzilisticno ugrozena manjina, svakako

vishnja92 vishnja92 18:56 23.05.2011

Re: ....

I to cini konzumente kitscha teladima i drugim zivotinjama?

nemam pojma cime ih cini, osim onim sto vec jesu - bezobzirno agresivni.

u moje vreme mi smo imali gore izraze za to, al jbga i sleng stagnira
ivankagrump ivankagrump 18:58 23.05.2011

Re: ....

Re: ....
ps - hocu da kazem, mom detetu je vesela drzava Srbija zapovedila da se u Petak Uvece imaju slusati zvezde granda, o klincima s Kosova kojima je to bila mala matura da ne pricam.


Pa vidi, nekom detetu je ista ta drzava zapovedila da recituje ili slusa kako se recituje Srpkinjica, ako su za to krivi ovi sto su se nalozili na Djininu narodno-tradicionalisticko-pravoslavno-rusofilsku sapunicu (posto sopstvenim konzumiranjem kitcha ugrozavaju tudju decu i by proxy, njihove non-kitsch roditelje), ajde da ih sve po kratkom postupku Ili bar da ih nazivamo pogrdnim imenima, onako, od srca
Domazet Domazet 19:01 23.05.2011

Au' bre Ivankagrump...

...pa gde Vesna kitsch policija!? To je bre manuelan posao...
freehand freehand 19:03 23.05.2011

Re: ....

Godspodže moje drage, dobrodošle u

Kuču Velike Babe!

Gde babe zbore ka Njegoš, gde vam Rusi čine trojke, gde vam Šjenti daje preporuke sa suzom u oku...
vishnja92 vishnja92 19:12 23.05.2011

Re: ....

koji si ti spin majstor :)))))))))))))
Pa vidi, nekom detetu je ista ta drzava zapovedila da recituje ili slusa kako se recituje Srpkinjica, ako su za to krivi ovi sto su se nalozili na Djininu narodno-tradicionalisticko-pravoslavno-rusofilsku sapunicu


pa ti si krenula s trolom s drugog bloga, i to dobro znas.

a nastup ti je isti - mi dobri vi losi - ejbga, hocu i ja da dam doprinos opstoj srci do kolena, nisam ni ja najgora od sve dece.

mislim samo da sve ovo totalno nema veze sa temom bloga, i mislim da je ovde prilicno obezvredjen napor i trud VD, sto je steta.
(imala sam i komentar, ali sinoc sam bila premorena a danas je postalo besmisleno da pisem smisleno, i tako.
na srecu, tu je ivanka da razmenimo ugrozenicke i ine utiske, hbga - uvek odnekud neko veselje)

go girl
Domazet Domazet 19:17 23.05.2011

Ja samo da kazhem da je i Njegosh...

freehand
Godspodže moje drage, dobrodošle u

Kuču Velike Babe!

Gde babe zbore ka Njegoš...

...imao babu.
ivankagrump ivankagrump 19:18 23.05.2011

Re: ....

pa ti si krenula s trolom s drugog bloga, i to dobro znas.


Pa zato sam ja i pokusala da se vratim na temu! Tema je kitsch Djinino pisanije i obozavatelji istog. A posto je kitsch policija stigla, ja reko' da pitam, kojom zivotinjom da nazovemo ovu grupaciju
vishnja92 vishnja92 19:28 23.05.2011

Re: ....

Tema je kitsch Djinino pisanije i obozavatelji istog. A posto je kitsch policija stigla, ja reko' da pitam, kojom zivotinjom da nazovemo ovu grupaciju


pa nemam pojma jebote, ti si ih nazvala zivotinjama pa im ti daj i ime. sto se mene tice, nisam pravila statistiku o tome ko sta cita i ko je ovako-il-onako podoban, daleko sam od toga i ne razmisljam na taj nacin. sori. samo imam sopstveno malo lose misljenje o toj vrsti literature, kao scabies i vesna, a drugi imaju dobro, i to je to. stvar ukusa.

malo pitanje za milijun dolara: tko je ovde uveo cudoredje? (c kao curka, cerpic, cevap)

:neizmisljeni smajli:

(i: izvesti se!izvesti se! ne mogu vise.)
ivankagrump ivankagrump 20:02 23.05.2011

Re: ....

Eto ti sad, znaci ovo je kitsch sui generis Freneticno cemo aplaudirati "deci" koja zivotinjama nazivaju korisnike nekog drugog oblika kitscha, ali sada pojma nemamo o kakvim se zivotinjama radi, ispade da sam ja ta koja podrzava vredjanje konzumenata kitscha
maca22 maca22 20:49 23.05.2011

Re: ....

Ivanka, to nije kic. Pisanje je bilo odlicno. E sad, sto si ti kvarna pa si videla priliku u Scabi i Vesni da to proturiš da jeste, i da "Djinino" pisanje izjednačiš sa JK, to je druga stvar.
vishnja92 vishnja92 20:50 23.05.2011

Re: ....

ok, vas weltsmerz je gori od naseg, pobedila si

(taj vi-mi odnos mi je totalno otkrice, moram da primetim)

aj da skratim ovu trol-agoniju: sve se svodi na svest o sopstvenoj moci. jedni znaju da mogu sve, pa stvari zovu lepim imenima (tipa Svecana akademija). sasvim licno: a sto je moje dete odande doslo pokislo, utuceno i tiho, nije preterano bitno - tako se raste, jel?

a istovremeno, oni 17-godisnji, koji galame jer misle da ne mogu nista (a znaju da mogu sve) makar vristali do neba - nasa mala pokretacka snaga i zamajac unapred - pa valjda bar oni mogu da koriste sve na svetu reci, jer reci ionako nisu bitne, zar ne? (aj sad daj malo milosti?) bar dotle dok ih ne zloupotrebi neki PR Jelene Karleuse, na B92 VIP Blogu. jel tako?

a ako nije, reci mi samo - jesu li se tvoja vikanja kada si imala 17 negde racunala? i da li bi danas stajala iza njih?

e pa moja nisu, a jos uvek stojim tu. eto.
to sto su klinci radili je cisto samoodrzanje. i jebte se, sa svime sto imate iza sebe, pa proci ce i vase jednom.

e.
maca22 maca22 20:52 23.05.2011

Re: ....

scabies
Previše etički i estetski nezrelo pisanje za moj ukus. Sve pršti od "lepih reči" i izlizanih sekvenci na koje domaćice vade maramice iz džepova.

Etičko i estetski zrelo poređenje...
ivankagrump ivankagrump 21:05 23.05.2011

Re: ....

Ivanka, to nije kic. Pisanje je bilo odlicno.


E sad smo konacno razresili i ovu zavrzlamu, amin Znaci potrebno je samo da kazemo da ono sto nam se svidja nije kitsch i odmah prestajemo da budemo konzumenti kitscha. I vise se uvrede ne odnose na nas. A onda mozemo i sami da se pridruzimo vredjanju tih pacenika
maca22 maca22 21:17 23.05.2011

Re: ....

Ne.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 21:18 23.05.2011

Re: ....

aj da skratim ovu trol-agoniju:

e, pa neće da može.
ništs se ja ne mešam, samo sugerišem da svi (mislim na baš sve) nastavite, al' na prvoj strani, da može da se prati.

inače,
moram u citat, mnogo je dobro:
i jos ovaj blog objasnjenja, pa mislim, sandokan, kasandra i onur su valjda samo peting:) ovo je prava sheva, u mozak:)


i sldž
vishnja92 vishnja92 21:20 23.05.2011

Re: ....

ivankagrump

ne znam koju ti ideju imas u svojoj veseloj glavi ako vec nisi nena, ceca, beba, jeca ili takvo nesto (s)licno. ili mozda neki niskocelni menadzer.
ojebote, ne hranimo trola (tj ja). aj ivanka, putuj, nije bilo dovoljno zabavno
ivankagrump ivankagrump 21:21 23.05.2011

Re: ....

maca22
Ne.


Uh nadam se da se to ne odnosi na poslednju recenicu mog komentara. Jer zasluzili su. Stoka.
ivankagrump ivankagrump 21:24 23.05.2011

Re: ....

ojebote, ne hranimo trola (tj ja). aj ivanka, putuj, nije bilo dovoljno zabavno


Visnja, draga, ajde molim te ublazi svoj ton, ne volim da se svadjam sa ljudima:

a) znas li sta znaci ta rec kojom si me nazvala (trol)
b) ko si ti da me teras odavde?
vishnja92 vishnja92 21:29 23.05.2011

Re: ....

znam sta znaci rec, i ne teram te, samo necu vise da pricam s tobom.
ivankagrump ivankagrump 21:30 23.05.2011

Re: ....

Pa ne moras da pricas sa mnom, ali "putuj" obicno znaci nesto drugo. No dobro, prihvatam ako ima drugacije znacenje u tvom idiolektu.
scabies scabies 21:31 23.05.2011

Re: ....

Visnja, draga, ajde molim te ublazi svoj ton, ne volim da se svadjam sa ljudima:
Ti, dakle, nisi sretala Višnju do sada

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana