Religija

Sveti Opel

Srđan Mitrović RSS / 23.05.2011. u 20:36

 I šta sad da napišem kad slika govori 1000 reči?



Komentari (302)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 20:41 23.05.2011

bolje osvećenje

nego opel(o)



ps. nego, de si ti Srki ?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:42 23.05.2011

Re: bolje osvećenje

možda je i isterivanje đavola. nisam upućen u problematiku
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:57 23.05.2011

Re: bolje osvećenje

ps. nego, de si ti Srki ?

tu sam. malo ilegale nikom nije škodilo
Z Đ Z Đ 21:21 23.05.2011

Re: bolje osvećenje

ŠKODI(lo) :)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:25 23.05.2011

Re: bolje osvećenje

ŠKODI(lo) :)

totikažem.
Bili Piton Bili Piton 21:55 23.05.2011

Re: bolje osvećenje



automatska preporuka za pojavljivanje. Daj bre malo gas, srkisrle, dosadno je bez tebe.

Idem sad prvo po pljesku, ne mogu ovo da komentarišem na prazan stomak.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:06 23.05.2011

Re: bolje osvećenje

Daj bre malo gas, srkisrle, dosadno je bez tebe.

scabies scabies 20:44 23.05.2011

A kada sam ja pričala

niko nije verovao
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:48 23.05.2011

Re: A kada sam ja pričala

A kada sam ja pričala
niko nije verovao

verujem
kukusigameni kukusigameni 20:46 23.05.2011

bas svasta

"Odrices li se Pezoa i svih ostalih francuskih volzila? Reci odricem se."
alselone alselone 20:52 23.05.2011

Re: bas svasta

kukusigameni
"Odrices li se Pezoa i svih ostalih francuskih volzila? Reci odricem se."


i u vjekove vjekova!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:53 23.05.2011

Re: bas svasta

sad će japanska ambasada da uloži protestnu notu SPC-u
joseywales joseywales 20:54 23.05.2011

Re: bas svasta

kukusigameni
"Odrices li se Pezoa i svih ostalih francuskih volzila? Reci odricem se."


Renault forever!
kukusigameni kukusigameni 20:55 23.05.2011

Re: bas svasta

Vjecnaja Dacija, vjecnaja Dacija...
man ray loves me man ray loves me 21:16 23.05.2011

Re: bas svasta

moja verzija bi bila - da li se odrices dizela... (edit: i svih njegovih derivata...)
mirelarado mirelarado 21:20 23.05.2011

Re: bas svasta

man ray loves me
moja verzija bi bila - da li se odrices dizela...


Eх, кад би код нас постојали еко-свештеници...
mirelarado mirelarado 21:21 23.05.2011

Re: bas svasta

Треба се одрећи и ђавољег бензина и прећи на батеријску нафору.



alselone alselone 21:24 23.05.2011

Re: bas svasta

kukusigameni
Vjecnaja Dacija, vjecnaja Dacija...


Znas kako kazu kod nas u selu, Reno je Dacija Leksus.
predatortz predatortz 09:54 24.05.2011

Re: bas svasta

kukusigameni
"Odrices li se Pezoa i svih ostalih francuskih volzila? Reci odricem se."


Nikad! Reno forever!
outsider92 outsider92 14:12 24.05.2011

Re: bas svasta

Lav je lav - zna se ko je car životinja Ne dirajte mi Pežoa!!!

Peugeot forever

EDIT: doduše, ovaj moj nije osveštan
NNN NNN 20:47 23.05.2011

Ponuda i potražnja

(iliti zaludan pop i goveda krsti)

Jednostavno došao čovek ponudio mu pare da mu osvešta auto i to je to - čista simbioza.

Šta bi ti radio da ti je isti lik ponudio (zadovoljavajuću sumu) da "snimiš film o njegovom autu"?

Ne ulazimo u to koliko je čovek čist
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:49 23.05.2011

Re: Ponuda i potražnja

Šta bi ti radio da ti je isti lik ponudio (zadovoljavajuću sumu) da "snimiš film o njegovom autu"?

može, ako auto zna da igra i peva.
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:53 23.05.2011

Re: Ponuda i potražnja

Simbioza? Ma nadrealizam, nadrealizam
man ray loves me man ray loves me 21:17 23.05.2011

Re: Ponuda i potražnja

može, ako auto zna da igra i peva.

zna, ali samo iz rova (ako se neko seca te monti pajton epizode...)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:21 23.05.2011

Re: Ponuda i potražnja

ili bar:

dr.wagner dr.wagner 06:34 24.05.2011

Re: Ponuda i potražnja

.... jutro

NNN
(iliti zaludan pop i goveda krsti)Jednostavno došao čovek ponudio mu pare da mu osvešta auto i to je to - čista simbioza.


-Bilo je tu dosta love u igri kada se župnik toliko potrudio ...

... sva vrata , štokovi .... maši ovdje , maši tamo , pa još po sjedalima ...

-Temeljitiji je od ovih u auto-praoni


Wagner
mlekac mlekac 20:53 23.05.2011

Puj pike

Ne vazi se!
Nije se zavukao u onaj sanac da osvesta i odozdo!

E stvarno
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:54 23.05.2011

Re: Puj pike

Nije se zavukao u onaj sanac da osvesta i odozdo!

možda je ispod popadija.
JJ Beba JJ Beba 21:41 23.05.2011

Re: Puj pike

mlekac
Ne vazi se!
Nije se zavukao u onaj sanac da osvesta i odozdo!

E stvarno


a da li se neko odreko sotone u ime krštenog?
mlekac mlekac 21:50 23.05.2011

Re: Puj pike

JJ Beba
mlekac
Ne vazi se!
Nije se zavukao u onaj sanac da osvesta i odozdo!

E stvarno


a da li se neko odreko sotone u ime krštenog?

Pita moj Zmu mora li gepek svaki put posebno da se osvestava ako se u njemu vozi sveto prase za slavu?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:23 23.05.2011

Re: Puj pike

Pita moj Zmu mora li gepek svaki put posebno da se osvestava ako se u njemu vozi sveto prase za slavu?

ne mora ako pola daš svešteniku.
expolicajac expolicajac 20:56 23.05.2011

Nije sve kako izgleda

Iako se slažem sa osnovnom porukom tvoga bloga, ipak moramo malo pojansiti stvari. Sveštenik vrši obred osvećenja stvari, Iako je pokretna stvar ona je stvar. U svim prigodama kada se stavlja u upotrebu neka stvar, a to je i kuća i objekat delatnosti i fabrika vrši se verski obred kojim se vrši osvećenje truda ljudi koji su uz božiju volju i božiju pomoć stvorili nešto novo.
Sam čin je u skladu sa kanonskim običajima, ali je pitanje da li je on shvatljiv za laičkog posmatrača.
Ima mnogo razloga zbog kojih bi trebalo da se ovim pozabavi sinod SPC.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:59 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

mene zanima jel pop izdao fiskalni račun?
expolicajac expolicajac 21:12 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

mene zanima jel pop izdao fiskalni račun?

Normalno da nije. Svaka eparhija ima neka svoja pravila ponašanja i oblike naplaćivanja za izvršene verske obrede. U Vojvodini po raspisu vladike bačkog Irineja u svakoj parohiji parohijski dom plaća mesečnu apanažu parohnom svešteniku, tako obezbedjuju da sva činodejstva nadležni paroh radi besplatno. U slučaju da parohijski dom nije plaćao redovno istu apanažu, naplata usluge se vrši u vrlo visokim iznosima primera radi , sahrana je oko 20.000,dinara. Ovakvo činodejstvo verovatno je plaćeno po posebnoj tarifi, ali fiskalni račun sigurno nije izdat. Treba znati da za vršenje poslova SPC ne postoji nijedan zakon R.Srbije koji omogućava kontrlo njihovog poslovanja bilo kao pojedinaca tako ni episkopata u celini.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:14 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

to je tačno. a onda popovi odu u penziju i dobiju penziju od države...
maksa83 maksa83 21:29 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

mene zanima jel pop izdao fiskalni račun?

Mene zanima da li postoji neka posebna kanonima propisana procedura za kočnice?

Da li je tarifa ista za vozila A, B, C i D kategorije, tj. da li npr., šta znam, šleper sa prikolicom 25t nosivosti mora da ide na osveštavanje u Patrijaršiju ili može nešto da se zbudži na licu mesta? Kapirao bih da više košta, ipak ima više da se obiđe oko njega.

I u krajnjoj liniji mene zanima garancija, t.j. da l' će pop da vrati pare ako mu ode kajiš ili npr. karburator rikne posle 30 km?


P.S. I da li pop (uz doplatu, naravno) može da mu promeni ulje i antifriz?
expolicajac expolicajac 21:31 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

to je tačno. a onda popovi odu u penziju i dobiju penziju od države..

Sveštenim licima svakog episkopata uplaćuju se penzijsko i invalidsko osiguranje po odluci skupštine crkvene opštine. Večina episkopata iz kase crkvene opštine koja je nezavisna od bilo koje kontrole, sem Sinoda SPC, redovno uplaćuje u Fond PIO iznos poreza na iznos odredjene plate, koja varira od episkopata do epsikopata. Tako da primanje penzije sveštenih lica zavisi od odluke crkvene opštine i iznosa koji se uplaćuje Fondu PIO.
Ulazeći u načine primanja sredstava od strane svakog pojedinačnog sveštenika ulazimo u kanonski princip funkcionisanja SPC, što je vrlo klizav teren jer većina učesnika u ovoj diskusiji ne poznaje taj oblik uredjenja i može iz čistog neznanja da donese neki zaključak koji bi blago rečeno bio neprimeren intelektualnom nivou koji ovaj blog ima.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:31 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

i da li auto, pošto je sad kršten, mora da posti za uskrs? da mu se toči samo bezolovni.
kukusigameni kukusigameni 21:32 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

da mu promeni ulje i antifriz?

To je na pricescu: ulje i filteri.
Antifriz se donosi zajedno sa peskirom ili jelenskom kozom prilikom obreda.
maksa83 maksa83 21:35 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

redovno uplaćuje u Fond PIO iznos poreza na iznos odredjene plate,

To je dobro i utešno znati, naopako da siroti popovi rintaju preko omladinske ili pupupu na crno.
man ray loves me man ray loves me 21:41 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

da l' će pop da vrati pare ako mu ode kajiš

pa naravno da oće, makso, zar nisi čitao jevanđelje po sv. alviru, 2:18

"i onda isusu riknu kajiš i stajaše tako nasred puta sa kurblom u ruci a sveti otac ispahije videvši da bogougodno delo ne urodi plodom a plašeći se gneva božijeg na ovakav customer service maši se za džep ..."
maksa83 maksa83 21:50 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

"i onda isusu riknu kajiš i stajaše tako nasred puta sa kurblom u ruci a sveti otac ispahije videvši da bogougodno delo ne urodi plodom a plašeći se gneva božijeg na ovakav customer service maši se za džep ..."

Ma slab sam sa Novim Zavetom, ali se sad prisećam nešto iz Jevanđelja Po VW-u:

Kad vidje Bog sve, što je bio učinio, nađe to za veoma dobro (osim što je auspuh malo lupao). I ugasiše se farovi i kresnu svećica - šesti dan.
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 21:51 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

Sam čin je u skladu sa kanonskim običajima, ali je pitanje da li je on shvatljiv za laičkog posmatrača.
Ima mnogo razloga zbog kojih bi trebalo da se ovim pozabavi sinod SPC.

Ništa čudno, normalno je da čovek odnese u hram na osvečenje delo ruku svojih i znoja lica svog.kao i da se osveštaju stvari koje su u upotrebi. Za bolesne se često osvećuje i garderoba (majice,veš,piđame) kao što se i osvećuju kuće ,njive i svaki predmet rada pa baš ako kući imate "veliki hadronski sudarač" i tražite Higsov bozon u privatnoj inicijativi, a verujući ste, nebi bilo čudno da ga osveštate. ja često u manastir odnesem maslinovo ulje na osvećenje koje koristim u ishrani, ali i ključeve od auta ostavim pored.
A valjda bi trebali znati da se krsti samo čeljad a ne skotovi i tvari.Usput ovdje "vije " još jedno praznovjerje . Jel eto, budala i šaban ima love pa je kupio Opela a da je urban kupio bi sabrana dela Slavoja Žižeka ili bi ko pravi "građanski" intelektualac bio bez kinte jer piše za Borbu,Republiku ili radi za Soroša pa prezire novac i profit.Evropejci koji preziru matrijalne vredosti ,"prozapad ni" koji misle da čovek ne bi trebao radit da bi sticao matrijalne vrednosti nego mu to treba oduzet,Tad bi Ljubotenova deca išla na more, a njega taksirali na posao . Ili da mu ga zapljene jel ljeva inteligencija zna ko smije vozit dobar auto. Drug Tito i Ratko Dražović ,evetualno neki očevi" borkinja za koješta"
tako da se ja pitam jel ovo napredna evropska misao zadire u privane stvari pojedinca da bi ga na silu "unapredila" ili je u pitanju sitnopalanačka zavist umotana u moralnosirotinjski elitizam. Naprednija varijanta racionalizacije "siroma al pošten i mirno spavam" u "siroma al zdravopametan i napredan ispred vremena i ovog balkanskog gliba" e moji Filipi Latinoviczi ............
mlekac mlekac 21:56 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

antemuralis_ortodoks
Sam čin je u skladu sa kanonskim običajima, ali je pitanje da li je on shvatljiv za laičkog posmatrača.
Ima mnogo razloga zbog kojih bi trebalo da se ovim pozabavi sinod SPC.

Ništa čudno, normalno je da čovek odnese u hram na osvečenje delo ruku svojih i znoja lica svog.kao i da se osveštaju stvari koje su u upotrebi. Za bolesne se često osvećuje i garderoba (majice,veš,piđame) kao što se i osvećuju kuće ,njive i svaki predmet rada pa baš ako kući imate "veliki hadronski sudarač" i tražite Higsov bozon u privatnoj inicijativi, a verujući ste, nebi bilo čudno da ga osveštate. ja često u manastir odnesem maslinovo ulje na osvećenje koje koristim u ishrani, ali i ključeve od auta ostavim pored.
A valjda bi trebali znati da se krsti samo čeljad a ne skotovi i tvari.Usput ovdje "vije " još jedno praznovjerje . Jel eto, budala i šaban ima love pa je kupio Opela a da je urban kupio bi sabrana dela Slavoja Žižeka ili bi ko pravi "građanski" intelektualac bio bez kinte jer piše za Borbu,Republiku ili radi za Soroša pa prezire novac i profit.Evropejci koji preziru matrijalne vredosti ,"prozapad ni" koji misle da čovek ne bi trebao radit da bi sticao matrijalne vrednosti nego mu to treba oduzet,Tad bi Ljubotenova deca išla na more, a njega taksirali na posao . Ili da mu ga zapljene jel ljeva inteligencija zna ko smije vozit dobar auto. Drug Tito i Ratko Dražović ,evetualno neki očevi" borkinja za koješta"
tako da se ja pitam jel ovo napredna evropska misao zadire u privane stvari pojedinca da bi ga na silu "unapredila" ili je u pitanju sitnopalanačka zavist umotana u moralnosirotinjski elitizam. Naprednija varijanta racionalizacije "siroma al pošten i mirno spavam" u "siroma al zdravopametan i napredan ispred vremena i ovog balkanskog gliba" e moji Filipi Latinoviczi ............


A, zato u nasem narodu kad neki lek ne radi kazu da pomaze koliko i Bogojavljenska vodica?

Inace, malo je falilo da padnem sa autobuskog sedista kad sam, bas za poslednje Bogojavljenje, prolazila pored crkve. U porti stajala CISTERNA vodovoda, tri popa uredno mahala kadionicama oko nje, a iza cisterne beskrajan red "verujucih" cekao da uzme osvestanu vodu!

Izvini, to vise nije vera - to je cirkus!
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 21:58 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

to je tačno. a onda popovi odu u penziju i dobiju penziju od države
Ne ta penzija je zanemariv dio rente za imovinu koju je Brozova banditsko hotentotska banda otela crkvi.
Za neobaveštene RESTITUCIJA imovine je jedan od temeljnih zahtjeva u pristupanju EU a "neotuđivost svojine" temeljno načelo EU
mene zanima jel pop izdao fiskalni račun?

nigde u EU popovi ne izdaju račun bar koliko ja znam Italija,Austrija ,DE,
tako da smo tu ukorak sa EU praksom ,ili ste možda protiv EU
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:59 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

Ne ta penzija je zanemariv dio rente za imovinu koju je Brozova banditsko hotentotska banda otela crkvi.

a crkva je tu imovinu dobila od boga?

nigde u EU popovi ne izdaju račun bar koliko ja znam Italija,Austrija ,DE,
tako da smo tu ukorak sa EU praksom ,ili ste možda protiv EU

bogami u grčoj plaćaju porez.
NNN NNN 22:02 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

šleper sa prikolicom 25t nosivosti mora da ide na osveštavanje u Patrijaršiju ili može nešto da se zbudži na licu mesta?
Ne mora u Patrijaršiju, ali mora vladika lično da ga osvešta!
maksa83 maksa83 22:03 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

nigde u EU popovi ne izdaju račun bar koliko ja znam Italija,Austrija ,DE,

Bogami (sic!) se oni tamo finansiraju od sopstvenih članarina, pa ni nema potrebe da izdaju fiskalni račun, vernici su sve to već unapred platili članarinom: Church Tax

uros_vozdovac uros_vozdovac 22:03 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

expolicajac
ulazimo u kanonski princip funkcionisanja SPC


Vidim kolega poznaješ materiju, te ako ti nije teško `de meni neukom objasni kanonski princip osveštavanja nemačkog automobila. Prosto da ne bi zapao u
neki zaključak koji bi blago rečeno bio neprimeren intelektualnom nivou koji ovaj blog ima.

man ray loves me man ray loves me 22:06 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

pa baš ako kući imate "veliki hadronski sudarač" i tražite Higsov bozon u privatnoj inicijativi

nek je sa srećom kolega!
(gospodiii pomiiiluuujjj....)
maksa83 maksa83 22:09 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

Vidim kolega poznaješ materiju, te ako ti nije teško `de meni neukom objasni kanonski princip osveštavanja nemačkog automobila

Pa to je okej, još je Konstantin aneksom Milanskog edikta dozvolio osveštavanje vozila odakle god dolazila, pa je okej da se u pravoslavnoj crkvi osvešta i Hjundai i Maruti, a pošto je kler razuman i neće da komplikuju pastvi život (ili ih dovede u situaciju da nedajbože voze neosveštana kola) posle Velike Šizme je internom malo poznatom poveljom dodatno potvrđeno osveštavanje između hrišćanskih denominacija, pa je skroz okej da pravoslavni hrišćanski pop osvešta protestantski auto, i vice versa.
expolicajac expolicajac 22:14 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

`de meni neukom objasni kanonski princip osveštavanja nemačkog automobila. Prosto da ne bi zapao u

Automobil je stvar iako je pokretna stvar ona je stvar. Primenjući filosofsku terminologiju "nebiće", koje je stvoreno božijom voljom od strane "bića". Pošto nebiće uvek služi biću, a biće likom na boga stvoreno ima obaveze da u skladu sa svojom verom prinošenjem žrtve stvoritelju, obezbedi što bolje korišćenje nebića.
Jel ti sad jasno
JJ Beba JJ Beba 22:20 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

nigde u EU popovi ne izdaju račun

trebalo bi
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:20 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

maksa83
a pošto je kler razuman i neće da komplikuju pastvi život (ili ih dovede u situaciju da nedajbože voze neosveštana kola)


uf i meni se svakodnevno navedena situacija dešava. Neosveštan auto... Ali jel` baš neosveštan? Baš tako glasi izraz? Naime ja (neuk & neobavešten) pre neki dan prisustvovao svadbi u u mesnoj crkvi u Sremčici. Kad ja tamo, a na vratima crkvenim, u mermenu ploču uklesane (na znanje i pamćenje vekovima unapred) reči :

Ovaj hram je osvećen 1993. godine...

Pa se mislim, ili se hram nekom zamerio pa je osvećen, ili se ne kaže osveštan pa su ljudi ispravno napisali, ili neimari SPC ne znaju terminologiju.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:21 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

expolicajac

a gde je onda ta crta ispod koje se ne ide. jer po tvojoj definiciji sve je podložno osveštavanju.
man ray loves me man ray loves me 22:24 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

a gde je onda ta crta ispod koje se ne ide

higijenski ulošci! (ja se izvinjavam, još me more sećanja na izvesnu poslanicu mirnopočinuvšeg bivšeg patrijarha...)
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:30 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

man ray loves me
a gde je onda ta crta ispod koje se ne ide

higijenski ulošci! (ja se izvinjavam, još me more sećanja na izvesnu poslanicu mirnopočinuvšeg bivšeg patrijarha...)


Znači dnevni su Okay.
Bili Piton Bili Piton 22:32 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

maksa83


I u krajnjoj mene zanima garancija, t.j. da l' će pop da vrati pare ako mu ode kajiš ili npr. karburator rikne posle 30 km?


nije mi dobro
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:33 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

higijenski ulošci! (ja se izvinjavam, još me more sećanja na izvesnu poslanicu mirnopočinuvšeg bivšeg patrijarha...)

a sa krilcima?
expolicajac expolicajac 22:34 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

a gde je onda ta crta ispod koje se ne ide. jer po tvojoj definiciji sve je podložno osveštavanju.

Sve što je svojom rukom napravio vernik može biti osvećeno. Bog je u kanonskom smislu stvoritelj svega, a čovek koji stvori božijom voljom i uz božiju pomoć treba da se bogu zahvali za dar stvaranja.
To što sada imamo hiperinflaciju vernika i potrebe da se dokazuje vera na svakom koraku ipak ne trebamo mešati sa poznavanjem kanonskih pravila. Većina obreda da bi imali snagu prave vere treba raditi u miru i skromnosti, ali ovde ima mnogo teatralizma kojim se prikriva elelmentarno nepoznavanje kanonskih pravila.
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 22:35 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

A, zato u nasem narodu kad neki lek ne radi kazu da pomaze koliko i Bogojavljenska vodica?

Pa sad zavisi u kom delu naroda i kakvo mu je iskustvo, ima gi razni.
u narodu svaka budala kad oće nekog da uvredi kaže mu da je "filozof"
toliko o narodnoj mudrosti
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:35 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

Sve što je svojom rukom napravio vernik može biti osvećeno.

pa niisam siguran da je ovaj baja svojim rukom napravio opel. meni se čini da ga je kupio. možda na lizing
expolicajac expolicajac 22:40 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

pa nisma siguran da je ovaj baja svojim rukom napravio opel. meni se čini da ga je kupio. možda na lizing

Pošto vidim da te ozbiljno napinje na zajebanciju, svi moji pokušaji da ti pomognem u kritičkom odnosu, koji opravdano imaš, prema trenutnom odnosu srpskog naroda prema veri, padaju u vodu. Kad te napinjanje prodje možda se ponovo uključim...
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 22:41 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

Srđan Mitrović

a crkva je tu imovinu dobila od boga?

Dobila je od verujućih njihovom voljom , dakle legalno je stečena.
očiti primer ti je crkva Sv.Spiridona u Trstu koja ima ogromni broj lokala na Ponte Rosu a koji su ostavili dobrotvori crkve.
Demokratskoj vlasti republike italije nije niti na pamet palo da pita jel to dobila od Boga, Miloš minić je to pitao kad je sudio otimačini.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:42 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

Pošto vidim da te ozbiljno napinje na zajebanciju

ja se ne napinjem, meni je to prirodno. pogotovo u odnosu prema crkvi.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:44 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

Dobila je od verujućih njihovom voljom


da, samo pre toga su morali da prođu MKUltra
Bili Piton Bili Piton 22:48 23.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

expolicajac
ali ovde ima mnogo teatralizma kojim se prikriva elelmentarno nepoznavanje kanonskih pravila.


Sve je u pozi, kao i mnogo štošta drugo u Srbalja. A to ti je dragi druže moj pre i posle svega - jadno.

Da ne govorim o tome da je uvredljivo za normalne vernike. Jednog takvog - normalnog - imam u najužoj familiji, pa znam šta govorim.
mlekac mlekac 03:24 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

antemuralis_ortodoks
A, zato u nasem narodu kad neki lek ne radi kazu da pomaze koliko i Bogojavljenska vodica?

Pa sad zavisi u kom delu naroda i kakvo mu je iskustvo, ima gi razni.
u narodu svaka budala kad oće nekog da uvredi kaže mu da je "filozof"
toliko o narodnoj mudrosti


Pazi, molim te! Znaci, onih pedesetak godina, (da se ne vracam sad do Turaka), dok je taj isti narod, ili bar deo istog, samoinicijativno cuvao veru i krisom krstavao decu i odlazio u crkvu - narod je bio OK. Ali, ako slucajno taj isti narod sad kaze da ovo sto savremeni popovi rade postaje parodija i sprdacina na racun, nazalost, te iste crkve - narod nema pojma.

Usput, tu recenicu, da pomaze koliko Bogojavljenska vodica cula sam jos u detinjstvu. Znaci, nije to juce izmisljeno.

A filozofom se u nas naziva osoba koja samo sedi i teoretise a nista konkretno ne radi. Sto, ako cemo pravo, i nije bas daleko od istine
mlekac mlekac 03:27 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

expolicajac

To što sada imamo hiperinflaciju vernika i potrebe da se dokazuje vera na svakom koraku ipak ne trebamo mešati sa poznavanjem kanonskih pravila. Većina obreda da bi imali snagu prave vere treba raditi u miru i skromnosti, ali ovde ima mnogo teatralizma kojim se prikriva elelmentarno nepoznavanje kanonskih pravila.



fantomas fantomas 03:52 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

antemuralis_ortodoks
Ništa čudno, normalno je da čovek odnese u hram na osvečenje delo ruku svojih i znoja lica svog.kao i da se osveštaju stvari koje su u upotrebi. Za bolesne se često osvećuje i garderoba (majice,veš,piđame) kao što se i osvećuju kuće ,njive i svaki predmet rada pa baš ako kući imate "veliki hadronski sudarač" i tražite Higsov bozon u privatnoj inicijativi, a verujući ste, nebi bilo čudno da ga osveštate. ja često u manastir odnesem maslinovo ulje na osvećenje koje koristim u ishrani, ali i ključeve od auta ostavim pored.
A valjda bi trebali znati da se krsti samo čeljad a ne skotovi i tvari.Usput ovdje "vije " još jedno praznovjerje . Jel eto, budala i šaban ima love pa je kupio Opela a da je urban kupio bi sabrana dela Slavoja Žižeka ili bi ko pravi "građanski" intelektualac bio bez kinte jer piše za Borbu,Republiku ili radi za Soroša pa prezire novac i profit.Evropejci koji preziru matrijalne vredosti ,"prozapad ni" koji misle da čovek ne bi trebao radit da bi sticao matrijalne vrednosti nego mu to treba oduzet,Tad bi Ljubotenova deca išla na more, a njega taksirali na posao . Ili da mu ga zapljene jel ljeva inteligencija zna ko smije vozit dobar auto. Drug Tito i Ratko Dražović ,evetualno neki očevi" borkinja za koješta"
tako da se ja pitam jel ovo napredna evropska misao zadire u privane stvari pojedinca da bi ga na silu "unapredila" ili je u pitanju sitnopalanačka zavist umotana u moralnosirotinjski elitizam. Naprednija varijanta racionalizacije "siroma al pošten i mirno spavam" u "siroma al zdravopametan i napredan ispred vremena i ovog balkanskog gliba" e moji Filipi Latinoviczi ............



na listi tvojih prioriteta u vezi zdravlja - neosvesteno maslinovo ulje bi trebalo da bude na samom dnu...
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:23 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

I u krajnjoj mene zanima garancija, t.j. da l' će pop da vrati pare ako mu ode kajiš ili npr. karburator rikne posle 30 km?


Tjah, za kola koja u 21. veku imaju "karburator" ti treba grobar, a ne pop.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:59 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

antemuralis_ortodoks
Ništa čudno, normalno je da čovek odnese u hram na osvečenje delo ruku svojih i znoja lica svog.kao i da se osveštaju stvari koje su u upotrebi. Za bolesne se često osvećuje i garderoba (majice,veš,piđame) kao što se i osvećuju kuće ,njive i svaki predmet rada pa baš ako kući imate "veliki hadronski sudarač" i tražite Higsov bozon u privatnoj inicijativi, a verujući ste, nebi bilo čudno da ga osveštate. ja često u manastir odnesem maslinovo ulje na osvećenje koje koristim u ishrani, ali i ključeve od auta ostavim pored.
A valjda bi trebali znati da se krsti samo čeljad a ne skotovi i tvari.Usput ovdje "vije " još jedno praznovjerje . Jel eto, budala i šaban ima love pa je kupio Opela a da je urban kupio bi sabrana dela Slavoja Žižeka ili bi ko pravi "građanski" intelektualac bio bez kinte jer piše za Borbu,Republiku ili radi za Soroša pa prezire novac i profit.Evropejci koji preziru matrijalne vredosti ,"prozapad ni" koji misle da čovek ne bi trebao radit da bi sticao matrijalne vrednosti nego mu to treba oduzet,Tad bi Ljubotenova deca išla na more, a njega taksirali na posao . Ili da mu ga zapljene jel ljeva inteligencija zna ko smije vozit dobar auto. Drug Tito i Ratko Dražović ,evetualno neki očevi" borkinja za koješta"
tako da se ja pitam jel ovo napredna evropska misao zadire u privane stvari pojedinca da bi ga na silu "unapredila" ili je u pitanju sitnopalanačka zavist umotana u moralnosirotinjski elitizam. Naprednija varijanta racionalizacije "siroma al pošten i mirno spavam" u "siroma al zdravopametan i napredan ispred vremena i ovog balkanskog gliba" e moji Filipi Latinoviczi ............


A mogla bi i neka gramatičica da se ponese u crkvu, uz to maslinovo ulje.
alselone alselone 06:06 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

srdjan.pajic

Tjah, za kola koja u 21. veku imaju "karburator" ti treba grobar, a ne pop.


I manuelni menjac?
USA style.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:03 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

alselone
srdjan.pajic

Tjah, za kola koja u 21. veku imaju "karburator" ti treba grobar, a ne pop.


I manuelni menjac?
USA style.


Manuelni Menjač je iz raja izašao. Dok je onaj sa duplim kvačilom sam Sotona konstruisao.
wukadin wukadin 07:42 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

Jel eto, budala i šaban ima love pa je kupio Opela a da je urban kupio bi sabrana dela Slavoja Žižeka ili bi ko pravi "građanski" intelektualac bio bez kinte jer piše za Borbu,Republiku ili radi za Soroša pa prezire novac i profit.Evropejci koji preziru matrijalne vredosti ...


... a zalažu se za sistem koji počiva na najgrubljem materijalizmu.
Sad se setih, a palo mi je napamet još oko jedne malo rasprave o Nečastivom, docsov blog (tu se ti prijatelju ne bi složio samnom, no nema veze)... Pade mi napamet ispraznost tog levo-liberalnog koncepta koji se vidi najbolje na primerima, recimo Nikolić (sad nek izvine ako pročita, ništa lično samo prime "ni bolji ni gori", što ono kažu). Setih se kako on pljuje po onome što vidi kao negativne pojave u kulturi kači slike silikonskih "lepotica", govore hiljadu reči valjda kao i ova s početka bloga... A nikad, s časnim izuzetkom Džej Kej Dive, nije dao ni pozitivan primer - šta je ono što nam preporučuje. A da iznese za koje se vrednosti zalaže (u kulturi), to bi valjda bilo viša matematika...
wukadin wukadin 07:55 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

srdjan.pajic

A mogla bi i neka gramatičica da se ponese u crkvu, uz to maslinovo ulje.


Neko se ove baš potrudio da diskredituje
Edit: Kad se kvotuje kvota ne prenosi se bold, pa nek putnik-namernik pogleda gore koliko se naš laktor trudio
caricamajka caricamajka 11:11 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

Izvini Makso ne mogu tvrditi za sve protestante ali evangelisti ne osveštaju ništa. Nema ni kadionica, ni svete vodice ni ič od toga, tako da je nemoguće da evangelički sveštenik nešto, nekome osveštava(nema čak ni litija, paljenja sveća, (ovo nisam znala kako se zove), sve je to Martin Luter izbacio kao nepotrebni višak:))
libkonz libkonz 11:12 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

To što sada imamo hiperinflaciju vernika i potrebe da se dokazuje vera na svakom koraku ipak ne trebamo mešati sa poznavanjem kanonskih pravila. Većina obreda da bi imali snagu prave vere treba raditi u miru i skromnosti, ali ovde ima mnogo teatralizma kojim se prikriva elelmentarno nepoznavanje kanonskih pravila.


Ex, svaka čast za sve komentare.
bernini28 bernini28 12:10 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

Ni kod nas na jugu nije ništa bolje, može se reći da sveštenici postaju najbogatiji sloj ljudi. Prosto je sramota koliko naplaćuju svoje "svete" usluge, primera radi, za 15 minuta pevanja na sahrani 5000 dinara, a pitanje je i šta peva, jer ko ga razume. A postao je običaj da se popovi međusobno utrkuju ko ima bolji auto, pa da li je to u skladu s hrišćanskim učenjem.

SRAMOTA!
expolicajac expolicajac 12:31 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

Ni kod nas na jugu nije ništa bolje,

Koja eparhija?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:33 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

antemuralis_ortodoks

Srđan Mitrović
a crkva je tu imovinu dobila od boga?

Dobila je od verujućih njihovom voljom , dakle legalno je stečena.očiti primer ti je crkva Sv.Spiridona u Trstu koja ima ogromni broj lokala na Ponte Rosu a koji su ostavili dobrotvori crkve.Demokratskoj vlasti republike italije nije niti na pamet palo da pita jel to dobila od Boga, Miloš minić je to pitao kad je sudio otimačini.

JJ Beba
antemuralis_ortodoks
nigde u EU popovi ne izdaju račun
trebalo bi


Što trošiš vreme?

Pogledaj, da Crkva plaća porez (pdv), a da joj se ne vrati imovina (zato što nije "od Boga". Isto bi bilo kao kad bih ja tebi poklonio stan, crveni banditi ti uzeli, i sada kada bi trebalo da ti vrate stan, to neće, jer ga nisi zaradio (?!) već ti je poklonjen.
Znaju li crveni sinovi da su poklonjene marke trošili u lokalima, vlasništvu crkve sv. Spiridona? Nemaju pojma. Vidiš kvaku?

Pa oni bolje od vladika znaju kako bi Crkva trebalo da funkcioniše.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:39 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

Vidiš kvaku?


kvaka 22
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 17:51 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

Srđan Mitrović
Vidiš kvaku?

kvaka 22

Управо тако, имењаче.
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 18:06 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

U porti stajala CISTERNA vodovoda, tri popa uredno mahala kadionicama oko nje, a iza cisterne beskrajan red "verujucih" cekao da uzme osvestanu vodu!

Ne to je klasičan Adam Smit ,ponuda i tražnja govori o potražnji za robom i uslugama ( a i verske usluge su usluge) ali da vama "marksistima " Adam Smit i ponuda/tražnja uvek izaziva čudne zaključke.Jedan od bizarnijijih je Ja neverujem i to su gluposti al podržavam normalne/pametne napredne vernike koji eto ne prave cirkus. Pa ako je i svaki vernik odnesao karnistar od 10 litara,zamisli kolika je potražnja kad se nudi cisterna ( ovo popovi rade pod moraš ,jel bi oni rađe izbegli cisternu i sveli na bure pa da svako uzme po deci dva računajući da je isti prihod a troškovi manji).čak i da ne govori ništa više osim učešča jednog svetonazora u društvu već je referentno .
Aj sad malo da ja budem pokvaren zašto je normalno da se sprda sa nečijim verskim orijentacijama ,a nenormalno sa nečijim seksualnim ( najime jedno smijete nazvat glupošču ,zaoetalošću,cirkusom, a drugo ne možete xxxx xxx xxx)
Ako bi nešto civilizovan svet trebao smatrati "svetinjom i spomenikom ljudskoj slobodi" to je ustav Sjedinjenih Država , mislite o tome svaki put kad govorite protiv prvog amandmana kojem to napretku vodi ,Staljinovom ,Hitlerovom,Brozovom,PolPotovom,Cheovom...
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:16 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

wukadin
srdjan.pajic

A mogla bi i neka gramatičica da se ponese u crkvu, uz to maslinovo ulje.


Neko se ove baš potrudio da diskredituje
Edit: Kad se kvotuje kvota ne prenosi se bold, pa nek putnik-namernik pogleda gore koliko se naš laktor trudio


Daleko od toga da sam neki "laktor", još manje blogojezički čistunac. A ni Srpski ne koristim baš preterano često. Onda ti je jasno koliko je ovo grozna nepismenost, kad je i meni zasmetala, toliko da me nije mrzelo da boldujem ono što baš upada u oči. Fali tu još štošta, za početak jedno stotinak zareza i drugih interpunkcijskih znakova, o stilskim greškama ne vredi ni govoriti. Mada, ni malo sadržine ne bi bilo naodmet.

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:19 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

antemuralis_ortodoks
Aj sad malo da ja budem pokvaren zašto je normalno da se sprda sa nečijim verskim orijentacijama ,a nenormalno sa nečijim seksualnim ( najime jedno smijete nazvat glupošču ,zaoetalošću,cirkusom, a drugo ne možete xxxx xxx xxx)Ako bi nešto civilizovan svet trebao smatrati "svetinjom i spomenikom ljudskoj slobodi" to je ustav Sjedinjenih Država , mislite o tome svaki put kad govorite protiv prvog amandmana kojem to napretku vodi ,Staljinovom ,Hitlerovom,Brozovom,PolPotovom,Cheovom...

Сад си претерао!
Прво си поставио питање које се не поставља, а затим си претпоставио да су Стаљин/Броз/Че омражени или у истој корпи са Хитлером и Пол Потом.
mlekac mlekac 20:25 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

antemuralis_ortodoks
U porti stajala CISTERNA vodovoda, tri popa uredno mahala kadionicama oko nje, a iza cisterne beskrajan red "verujucih" cekao da uzme osvestanu vodu!

Ne to je klasičan Adam Smit ,ponuda i tražnja govori o potražnji za robom i uslugama ( a i verske usluge su usluge) ali da vama "marksistima " Adam Smit i ponuda/tražnja uvek izaziva čudne zaključke.Jedan od bizarnijijih je Ja neverujem i to su gluposti al podržavam normalne/pametne napredne vernike koji eto ne prave cirkus. Pa ako je i svaki vernik odnesao karnistar od 10 litara,zamisli kolika je potražnja kad se nudi cisterna.


A sta je sledece? Hoce li da prikljuce cevke da se DIREKT istusiraju tu, pred crkvom????

Mani me te potraznje. Nekad se znalo - Bogojavljenska voda se nosila u flasici i to onoj apotekarskoj, od kapi za nos. U vr' glave (i ako si poznavao popa) mogao si da dobijes koliko stane u flasicu od sirupa. Ni kap vise.

A sad nose u KANISTERIMA????

Nije tu kriv narod - ako ga niko ne poduci, kazem ti, sledeci put ce da se tusiraju pred crkvom. Zivi bili pa videli...
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 20:33 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

Mani me te potraznje. Nekad se znalo - Bogojavljenska voda se nosila u flasici i to onoj apotekarskoj, od kapi za nos

eto ja uvek nosim dve boce,jednu za mene ,jednu za druge.Ali se zna šta je skrnavljenje sakramenta ,ne ovisi onoi o količini. a za Bogojavljenje se kupa reci/moru
zilikaka zilikaka 20:45 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

Nekad se znalo - Bogojavljenska voda se nosila u flasici i to onoj apotekarskoj, od kapi za nos. U vr' glave (i ako si poznavao popa) mogao si da dobijes koliko stane u flasicu od sirupa. Ni kap vise.

A sad nose u KANISTERIMA????

Nije tu kriv narod - ako ga niko ne poduci, kazem ti, sledeci put ce da se tusiraju pred crkvom. Zivi bili pa videli...

Ja sam već pričala da sam upravo toga bila svedok. Došli sa po dva kanistera od 20 litara.
Pito doduše sveštenik jednog u prolazu, šta će mu toliko, a on uvatio da objašnjava kako se rodilo unuče pa da imaju za kupanjA
I da vidiš, nije pomoglo ni kad mu je rečeno da, ako već želi, stavi par kapi u kadicu.
Jok, oće čiča koncentrat, a ne da mu ga razređuješ.
Valjda mislio da to ide ko za rakiju
mlekac mlekac 21:17 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

zilikaka
Nekad se znalo - Bogojavljenska voda se nosila u flasici i to onoj apotekarskoj, od kapi za nos. U vr' glave (i ako si poznavao popa) mogao si da dobijes koliko stane u flasicu od sirupa. Ni kap vise.

A sad nose u KANISTERIMA????

Nije tu kriv narod - ako ga niko ne poduci, kazem ti, sledeci put ce da se tusiraju pred crkvom. Zivi bili pa videli...

Ja sam već pričala da sam upravo toga bila svedok. Došli sa po dva kanistera od 20 litara.
Pito doduše sveštenik jednog u prolazu, šta će mu toliko, a on uvatio da objašnjava kako se rodilo unuče pa da imaju za kupanjA
I da vidiš, nije pomoglo ni kad mu je rečeno da, ako već želi, stavi par kapi u kadicu.
Jok, oće čiča koncentrat, a ne da mu ga razređuješ.
Valjda mislio da to ide ko za rakiju


E, upravo o tome pricam!
Nije sporno imati u kuci osvestanu vodu (pogotovo ako je to kucna tradicija), al' ovo u sta se izrodilo to je vec zalosno!

Ponavljam - ja i dalje za to najvise krivim svestenike! Oni MORAJU da objasne pastvi. Nema tu - potraznja i ne znam sta jos...

Ne moze kanister i gotovo!
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:35 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

a šta da je čovek umesto automobila dovezao fijaker sa konjima?Onda bi krstio i konje.
Malo preterujem ali izgleda kako su se konji počeli krstiti a da ne znaju ni kako ni zašta, i to je otišlo u drugu krajnost.
Sada se krste i osveštavaju državne institucije, postavlja komandant popova u vojsci, osveštana je BIA, VMA,u vojsci se pre uvođenja verske službeuvela crkva, prostorije su prenatrpane ikonama i slikama svetaca.
Otišlo se toliko u drugu krajnost da to već gubi smisao i za dobar ukus.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:51 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

a pevaljka vesna rivas se hvalila kako je krstila svoje čivave.
Bili Piton Bili Piton 21:52 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

Milan Karagaća

Otišlo se toliko u drugu krajnost da to već gubi smisao i za dobar ukus.



Neće ni to doveka, svaka moda bude pa prodje. Ovo što se sad dešava je iživljavanje neiživljenog, kad se istutnji (kad god to bude) splasnuće i vratiće se u neku - nazovi - normalu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:13 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

Srđan Mitrović
a pevaljka vesna rivas se hvalila kako je krstila svoje čivave.


Čivavče na tavče.
mlekac mlekac 22:14 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

Bili Piton
Milan Karagaća

Otišlo se toliko u drugu krajnost da to već gubi smisao i za dobar ukus.



Neće ni to doveka, svaka moda bude pa prodje. Ovo što se sad dešava je iživljavanje neiživljenog, kad se istutnji (kad god to bude) splasnuće i vratiće se u neku - nazovi - normalu.


Pa dokle vise, Bili, druze?

Izivljavaju se vec dvadeset godina! I nikako da se izive...
Bili Piton Bili Piton 22:16 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda


mlekac
Pa dokle vise, Bili, druze?

Izivljavaju se vec dvadeset godina! I nikako da se izive...


Za naših života - teško. Možda će tvoji klinci da osete razliku. Depresivno, znam, ali je tako.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:29 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

Bili Piton
Možda će tvoji klinci da osete razliku. Depresivno, znam, ali je tako.


Isto kao i mi što smo osetili - kad smo emigrirali. Doduše, tu si ti, Bili, verovatno bolje prošao nego ja (ok, ima i gore, ako pitaš Dalija, ili Njanju).
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 23:49 24.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

da, samo pre toga su morali da prođu MKUltra

Dakle po tebi je legalno oteti Coca Coli imovinu jel je njena vrednost stečena marketingom (MK ultra kako kažeš) ili ko što je Hebrang oteo Bati tvornicu cipela u Borovu jel je ovaj ispro narodu mozaka da su kvalitetne cipele bolje od proleterski gumiđonki.
ili bi možda po tebi trebalo napravit inkviziciju "borkinja u crnom " da procenjuju čija je volja slobodna a kome je ispran mozak.
Ribozom Ribozom 02:04 25.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

Srđan Mitrović
mene zanima jel pop izdao fiskalni račun?


Ako ti je to glavni problem, onda ti je mnogo glup blog.

Nekako nemogu da se otmem utisku da deca komunista i postkomunisti poseduju neku kulturu cudjenja. Nikad se nisu potrudili da razumeju druge, vec su negde u mozgu programirani da omalovazavaju razlicitost u koju se kunu.



fantomas fantomas 02:11 25.05.2011

Re: Nije sve kako izgleda

antemuralis_ortodoks
procenjuju čija je volja slobodna a kome je ispran mozak.


kod nekih, vala, ta dilema ne postoji.
jedina nedoumica je - da li je i bilo neceg za proprati?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana