Religija

Sveti Opel

Srđan Mitrović RSS / 23.05.2011. u 20:36

 I šta sad da napišem kad slika govori 1000 reči?



Komentari (302)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 17:42 25.05.2011

Re: Iz koje je ovaj crkve?

bog ne prebiva ni u cemu ljudskom rukom stvorenim, i ljudske ga ruke ne posluzuju, njegov hram je u dusi covecijoj.

pa osvećenjem se ne "učitava" Bog u Makinu niti se totemizira auto
a o "tehničko-tehnološkoj" strani osvećenja možeš pročitat kod sv. Grigorija Palame
fantomas fantomas 18:13 25.05.2011

Re: Iz koje je ovaj crkve?

antemuralis_ortodoks
pa osvećenjem se ne "učitava" Bog u Makinu niti se totemizira auto a o "tehničko-tehnološkoj" strani osvećenja možeš pročitat kod sv. Grigorija Palame


zasto mislis da me se doticu esnafske svađe oko tapije na veru - ako u mom srcu nema sumnje?

da pojednostavim - zabole me ko se kako krsti, klanja ili sta god, a verujem i da je bogu svejedno.
fantomatsicna fantomatsicna 03:12 24.05.2011

Moze biti

Da nije heteo da upali jer mu benzin nije cist....Pop - el
wukadin wukadin 07:22 24.05.2011

Kako se zove...

Ako je krštenje, valjda ima neko ime?
Mogao si tako da staviš i osveštavanje poker aparata, ali to je bilo "devedesetih", a sad je sve mnogo bolje
Možda je tu tehnički problem, nije tad bilo svih ovih gadžeta, a možda ima na tjubu ko će ga tražiti.

Ako stignem, ću opletem.
Ne po popovima. Na javnom servisu građanske Srbije ima dosta njih koji samo čekaju priliku.
mlatisa mlatisa 08:50 24.05.2011

U čemu je problem?

Čovek ima potrebu da osvešta svoja kola. I sveštenik je to obavio.

Možda deluje malo anahrono, ali to je ipak njegova lična stvar. Ako je osveštavanje njemu toliko značajno mi bi trebalo da to poštujemo a ne da se sprdamo!

maksa83 maksa83 09:28 24.05.2011

Re: U čemu je problem?

ko je osveštavanje njemu toliko značajno mi bi trebalo da to poštujemo a ne da se sprdamo!

U pravu si.
Treba da se strpimo da dođe na generalno osveštavanje posle pređenih 100000 km, pa mu isti taj pop digne haubu i onako namršteno vrti glavom i cokće "c, c, c... ko vam je ovo osveštavao?".
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:52 24.05.2011

Re: U čemu je problem?

Ako je osveštavanje njemu toliko značajno mi bi trebalo da to poštujemo a ne da se sprdamo!

ko se ovde sprda?
buba_truba buba_truba 10:37 24.05.2011

Re: U čemu je problem?

maksa83
U pravu si. Treba da se strpimo da dođe na generalno osveštavanje posle pređenih 100000 km, pa mu isti taj pop digne haubu i onako namršteno vrti glavom i cokće "c, c, c... ko vam je ovo osveštavao?".

Plačem!!!

Nego, ja u Boga sumnjam, Crkvi verujem još manje... nemam pojma o tim stvarima ič, pa da pitam ko zna: u čem je štos sa osveštavanjem nečega? Njive - da dobro rodi, muža/žene - da ne vara (ili zbog boljeg sexa), auta - da ne štekće... čemu?

Ozbiljno pitam.
wukadin wukadin 13:13 24.05.2011

Re: U čemu je problem?

mlatisa
Čovek ima potrebu da osvešta svoja kola. I sveštenik je to obavio. Možda deluje malo anahrono, ali to je ipak njegova lična stvar. Ako je osveštavanje njemu toliko značajno mi bi trebalo da to poštujemo a ne da se sprdamo!


Postoje ateisti koji ne veruju da Bog postoji, i oni koji veruju da ne postoji. Ovi drugi (kao što inače rade monoteistički vernici) skloni su osuđivanju. Test skenerom, u koje ste od te dve grupe ako ste ateista, pojavio se u jednoj emisiji sasvim slučajno. Voditelj je rekao da je u jednoj bolnici osveštan skener...
Vulin (ko kaže da ateista ne može biti dobar Srbin) reče nešto kao - ja ne verujem da to nešto znači, meni je svejedno, ako neko misli da će mu biti bolje, OK. Tako je reko otprilike i moj stav na slične stvari (mada ja nisam ateista). Sagovornica, neka "nevladina" borkinja, šta ga znam, isto ateista (rekoh li da je emisija bila o religiji) digla dževu - te skener plaćaju obveznici, te zadire se u privatnosti... Gluposti. A možda i sujeverje.
E sad, ima zgražavanja nad "pomodarstvom". Donekle legitimno. Samo ima tu sve stvari
1. Čistite vi malo svoje dvorište, preispitajte sebe pre nego se rugate drugima.
2. Nije Crkva nikad bila gistro duhovna. Bar ne od kad je Konstantin postavio za državnu religiju. Što se tiče hrišćanstva. Muslimani, recimo, i nemaju potrebu da odvajaju "duhovno" od "svetovnog".
Što se tiče ovog drugog, ima neka emisija na radiju B92, nedeljom u podne. YU rock, neka antologija, na zadatu temu. Tamo puste recimo Čolu iz 70-ih, to je kao rock, pop, šta ga znam. Slična Čolina stvar novijeg datuma (ima li stvarno bitnije razlike, osim modernijeg aranžmana?) ne dolazi u obzir - nije rock ili pop, nego valjda šund. Često ono pod patinom starosti samim tim izgleda bolje...


Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:18 24.05.2011

Re: U čemu je problem?

Postoje ateisti koji ne veruju da Bog postoji, i oni koji veruju da ne postoji.

vidiš, ja spadam u onu grupu koja ne zna da li bog postoji.
Atomski mrav Atomski mrav 13:22 24.05.2011

Re: U čemu je problem?

vidiš, ja spadam u onu grupu koja ne zna da li bog postoji.

Ja isto. I ne opterećujem se tim pitanjem uopšte. Možda i za to ima naziv?
expolicajac expolicajac 13:29 24.05.2011

Re: U čemu je problem?

Ja isto. I ne opterećujem se tim pitanjem uopšte. Možda i za to ima naziv?

Ako tražiš dokaz onda si gnostik, ako te to pitanje ne opterećuje onda se treba zapitati šta je sa tobom.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:30 24.05.2011

Re: U čemu je problem?

Ja isto. I ne opterećujem se tim pitanjem uopšte. Možda i za to ima naziv?

agnostik
Atomski mrav Atomski mrav 13:40 24.05.2011

Re: U čemu je problem?

ako te to pitanje ne opterećuje onda se treba zapitati šta je sa tobom.

Jbt, šta sam dočekao - da me pandur (to jest bivši) uči pameti!
expolicajac expolicajac 13:49 24.05.2011

Re: U čemu je problem?

Jbt, šta sam dočekao - da me pandur (to jest bivši) uči pameti!

Šta ćeš, tekovine demokratskih promena
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:02 24.05.2011

Re: U čemu je problem?

Jbt, šta sam dočekao - da me pandur (to jest bivši) uči pameti!

imaš sreće. mogao je i pendrekom da ti ugura istinu u glavu kao devedsetih
kremba kremba 14:38 24.05.2011

Re: U čemu je problem?

wukadin
Postoje ateisti koji ne veruju da Bog postoji, i oni koji veruju da ne postoji.


Lepa igra reci.
Postoje i oni koji znaju da ne postoji a bas ih briga kako cete da ih zovete.

wukadin wukadin 14:43 24.05.2011

Re: U čemu je problem?

Srđan Mitrović
Postoje ateisti koji ne veruju da Bog postoji, i oni koji veruju da ne postoji. vidiš, ja spadam u onu grupu koja ne zna da li bog postoji.


Ajd sad da malo off-topic filozofiramo.
Ja verujem da nešto postoji, ali ne znam pouzdano, dakle valjda sam vernik (ne smatram se hrišćaninom, što se tiče dogme). Mislim, ako ne znaš, onda mož' da veruješ ili ne. Inače, ovo što ti kažeš neki zovu agnostik, meni to nije lično bitno. Ako spadam tu, a da ne znam... bože moj
A kad ću znati, ako budem znao? Pa jednostavno, kad odapnem. Tad ću ili znati da ima nešto izvan materijalne egzistencije koju zovu "život"... ili neću znati, jer ako nema toga, nema ni svesti, a onda je nekako veoma... svejedno.
Što bi rekao dr. Protić "A onda sam se pripio i sve je ostalo isto, ali više nije bilo važno."
wukadin wukadin 14:47 24.05.2011

Re: U čemu je problem?

kremba

wukadinPostoje ateisti koji ne veruju da Bog postoji, i oni koji veruju da ne postoji.Lepa igra reci. Postoje i oni koji znaju da ne postoji a bas ih briga kako cete da ih zovete.


Eksperimentalno dokazano, ili?!?
Međutim ona "igra reči" (hvala na komplementu) vodi kao preispitivanju nečije tolerancije. Uzgred, ne videh na ovom blogu one netolerantne koji su se pojavljivali na ranijim. Dobro što je tako.

Mene baš briga što je tebe baš briga. A da li je tebe baš briga, što je mene baš briga što je tebe baš briga?!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:47 24.05.2011

Re: U čemu je problem?

agnostik je nešto zimeđu ateiste i vernika.
inače, stari ljudi lepo kažu da je bolje biti vernik jer kad odapneš, ako si u pravu super, ako nisi, onda ništa.
a ako si ateista a bog postoji onda si najebao
wukadin wukadin 14:52 24.05.2011

Re: U čemu je problem?

expolicajac
Ja isto. I ne opterećujem se tim pitanjem uopšte. Možda i za to ima naziv?Ako tražiš dokaz onda si gnostik, ako te to pitanje ne opterećuje onda se treba zapitati šta je sa tobom.


Dobro de, policajče... Ne mora odma' pendrek
Možda ga zanima, a da toga nije svestan. Možda ga zanima potencijalno, kad bude povuci-potegni, ili kad mu "dođe vreme". Možda ima neki intelektualni impuls koji se možda jednom aktivira (kad je autor Narnije sreo profesora Tolkina)...
Nema ljudske kulture koja nije imala odnos prema duhovnom, uopšte metafizici. Uglavnom nema ni takvih ljudi, naravno ako imaju uopšte vremena da postave takvo pitanje. Ko jedva preživljava, nema vremena...
Kad je Pilat pitao "šta je Istina", bar se interesovao za taj pojam. Ali ipak odgovor nije dobio...
mlekac mlekac 15:07 24.05.2011

Re: U čemu je problem?

wukadin


Mene baš briga što je tebe baš briga. A da li je tebe baš briga, što je mene baš briga što je tebe baš briga?!


kremba kremba 15:15 24.05.2011

Re: U čemu je problem?

wukadin
Eksperimentalno dokazano, ili?!?


Wukadine, nemojte tako, nismo deca. To je isto kao kad bih ja od Vas trazio da mi dokazete da na Vasem stolu ne stoji zimzelena mikro zirafa.

wukadin
Mene baš briga što je tebe baš briga. A da li je tebe baš briga, što je mene baš briga što je tebe baš briga?!


Naravno. :)

docsumann docsumann 15:17 24.05.2011

Re: U čemu je problem?

Srđan Mitrović

agnostik je nešto zimeđu ateiste i vernika.


interesantno, da je u diskusiji na blogu, a povodom tih nekih tema, bilo maltene više žuči između ateista i agnostika, nego ateista i vjernika.

što bio se reklo - prokletstvo malih razlika ... kao Crnogorci i Srbijanci ( e sad samo da sačekamo mikija )
antioksidant antioksidant 15:18 24.05.2011

Re: U čemu je problem?

kao Crnogorci i Srbijanci ( e sad samo da sačekamo mikija )

mislis da ce da te ispravlja sto nisi napisao crnogorijanci?
expolicajac expolicajac 15:22 24.05.2011

Re: U čemu je problem?

Dobro de, policajče... Ne mora odma' pendrek

e moj wukadine, nema pendreka, pošto si se latio filozofije samo ti prenosim ono što sam i Elisu poručio:
Savet
Tales:„Teško je spoznati samog sebe.“
Solon: „Ništa suviše.“
Hilon: „Upoznaj samog sebe.“
Pitak: „Upoznaj pravi čas.“
Bijant: „Većina ljudi je rđava.“
Kleobul: „Mera je najbolja.“
Perijandar: „Vežba je sve.“
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:23 24.05.2011

Re: U čemu je problem?

što bio se reklo - prokletstvo malih razlika ...

kao DS i LDP ili SRS i SNS
docsumann docsumann 16:33 24.05.2011

Re: U čemu je problem?

mislis da ce da te ispravlja sto nisi napisao crnogorijanci?


ee, pa to sam već objašnjavao ...

crnogorijanci su crnogorci iz srbije

mi smo srbi iz crne gore
wukadin wukadin 07:38 25.05.2011

Re: U čemu je problem?

expolicajac
Dobro de, policajče... Ne mora odma' pendrek e moj wukadine, nema pendreka, pošto si se latio filozofije samo ti prenosim ono što sam i Elisu poručio:
Savet Tales:„Teško je spoznati samog sebe.“Solon: „Ništa suviše.“Hilon: „Upoznaj samog sebe.“Pitak: „Upoznaj pravi čas.“Bijant: „Većina ljudi je rđava.“Kleobul: „Mera je najbolja.“Perijandar: „Vežba je sve.“


Policajče, ovaj tvoj post me podseti na Top Listu Nadrealista.
Samo mislim da je tu pandur bio žrtva torture
expolicajac expolicajac 12:16 25.05.2011

Re: U čemu je problem?

Policajče, ovaj tvoj post me podseti na Top Listu Nadrealista.
Samo mislim da je tu pandur bio žrtva torture

E uspeo si da me nasmeješ, svaka čast
docsumann docsumann 22:57 25.05.2011

Re: U čemu je problem?

ko se ovde sprda?


maksa
vabugdev vabugdev 09:24 24.05.2011

Eh što ja nisam osveštao svog Opel-a...

...verovatno ne bih prošao ovako: http://myopelastraproblems.blog.com
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:46 24.05.2011

Re: Eh što ja nisam osveštao svog Opel-a...

sledeći put pamet u glavu.
Rejlem Rejlem 09:53 24.05.2011

Dakle Srdjane sta reci...

...osim da se recimo podsetimo sta radi i gde zivi Njegovo Preosvestenstvo Vasilije. (Vidim da smo se humanitarnog radnika Filareta vec dotakli)
Welcome back, preporuka iz mesta, sto rece Bili samo za pojavljivanje.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:58 24.05.2011

Re: Dakle Srdjane sta reci...

pa kad osveštaš dovoljno Opela možeš da živiš ko vasilije. ili beše kao bubreg u loju?
hvala za ovo welcome.
ivana23 ivana23 10:05 24.05.2011

Re: Dakle Srdjane sta reci...

Rejlem
Welcome back, preporuka iz mesta, sto rece Bili samo za pojavljivanje.


Pridruzujem se.
mirelarado mirelarado 15:23 24.05.2011

Re: Dakle Srdjane sta reci...

ivana23
Rejlem
Welcome back, preporuka iz mesta, sto rece Bili samo za pojavljivanje.


Pridruzujem se.


Такође.
Rejlem Rejlem 09:45 26.05.2011

Re: Dakle Srdjane sta reci...

pa kad osveštaš dovoljno Opela

ili odrzis dovoljno opela?
Atomski mrav Atomski mrav 13:03 24.05.2011

Anegdota iz Republike Srpske

Gradio čovek kuću i kad je otišao do popa da ga pita da mu osvešta kuću, pop se interesovao kolika je kvadratura kuće (kako bi spram toga mogao da odredi "tarifu" )... na šta mu je domaćin odgovorio: "Pope, ne zovem te da mi malterišeš kuću već da je osveštaš..."


Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:03 24.05.2011

Re: Anegdota iz Republike Srpske

možda bi bilo više koristi od malterisanja.
docsumann docsumann 16:43 24.05.2011

Re: Anegdota iz Republike Srpske

ma ne vidim razloga da se u fabrikama ne doda i linija za osveštavanje.
postaviš sveštenika pored pokretne trake, može i više njih ( ko one probiračice) iz raznih konfesija, da neprestano činodejstvuju po ulaznim sirovinama.
takođe osveštaš i projekte i nacrte, alat, mašine ... sve živo.
osveštaš kompletan sistem.

to sve fino , zaboldovano, zalijepiš na etiketu proizvoda - FULL BLESSED !!!

i da viš biznisaa
mlekac mlekac 17:05 24.05.2011

Re: Anegdota iz Republike Srpske

docsumann
ma ne vidim razloga da se u fabrikama ne doda i linija za osveštavanje.
postaviš sveštenika pored pokretne trake, može i više njih ( ko one probiračice) iz raznih konfesija, da neprestano činodejstvuju po ulaznim sirovinama.
takođe osveštaš i projekte i nacrte, alat, mašine ... sve živo.
osveštaš kompletan sistem.

to sve fino , zaboldovano, zalijepiš na etiketu proizvoda - FULL BLESSED !!!

i da viš biznisaa


Mislis ko sto na neku klopu stavljaju:


na neku


tako da se lepi i:
docsumann docsumann 17:33 24.05.2011

Re: Anegdota iz Republike Srpske

Mislis ko sto na neku klopu stavljaju:


izgleda da sam otkrio toplu vodu ... a da probamo sa ključalom ... sa malo sumpora
antioksidant antioksidant 17:36 24.05.2011

Re: Anegdota iz Republike Srpske

Mislis ko sto na neku klopu stavljaju:

to zavisi od nacina pripreme
ovo osvestavanje je postprodukcija
docsumann docsumann 17:46 24.05.2011

Re: Anegdota iz Republike Srpske

Mislis ko sto na neku klopu stavljaju:

to zavisi od nacina pripreme
ovo osvestavanje je postprodukcija


ja sam mislio upravo na osveštavanje kao integralni dio svakog dijela proizvodnog sistema + to postprodukcijsko.

važno je samo da se fabrika slučajno ne sagradi na nekom davnozatrpanom indijanskom groblju ...

stari92 stari92 19:34 24.05.2011

anegdota s' Yuga

mlekac

Mislis ko sto na neku klopu stavljaju: Bravo mlekac !

..ovoliko blesavosti nisam ochekiv'o ..
*
tj. nisam verov'o,osim za "neke" .. i naravno autora slovna zapisa.
.. no,dobro > Pozovi M.S.

a Yugo,bre,ima,meenjach,brrisach,..
*(ochekiv'o se i nagled'o ,'de treba > samo vas :))
I D)


zoja444 zoja444 17:47 24.05.2011

zbun

meni ovo lici na mesanje vere i sujeverja.
ali, u cemu je razlika izmedju osvestavanja kuce, stana i automobila?
kremba kremba 18:24 24.05.2011

Re: zbun

zoja444
meni ovo lici na mesanje vere i sujeverja.
ali, u cemu je razlika izmedju osvestavanja kuce, stana i automobila?


Nema razlike. Sve to je smesno.

Verovanje da ce bog da Vas sprzi ako radite nedeljom (i sl.), da ce da Vam pomogne ako se molite po ceo dan, ili da ce da Vam padne cigla na glavu ako Vam crna macka predje put, je podjednako iracionalno.

Osvestavati bilo sta s verom i nadom da ce Vas to od necega zastiti, takodje...
docsumann docsumann 18:30 24.05.2011

Re: zbun

slažem se za osvještavanje, ali molitva može da pomogne ... kao pozitivna sugestija, psihičko fokusiranje, mentalno pročišćavanje.
ne vidim ništa loše u jednom takvom intimnom ritualu poput molitve.
zoja444 zoja444 19:25 24.05.2011

Re: zbun

kremba
Nema razlike. Sve to je smesno.Verovanje da ce bog da Vas sprzi ako radite nedeljom (i sl.), da ce da Vam pomogne ako se molite po ceo dan, ili da ce da Vam padne cigla na glavu ako Vam crna macka predje put, je podjednako iracionalno. Osvestavati bilo sta s verom i nadom da ce Vas to od necega zastiti, takodje...


ovde bih se slozila sa docsom.

slažem se za osvještavanje, ali molitva može da pomogne ... kao pozitivna sugestija, psihičko fokusiranje, mentalno pročišćavanje.
ne vidim ništa loše u jednom takom intimnom ritualu poput molitve.


licni primer:

postoje zivotne situacije koje prevazilaze sopstvene moci i u kojima covek nema "za sta da se uhvati" osim u veru u neku silu van njega, ma kako je zvao (Bog, kosmicke sile, dobro...).

pre skoro 20 god . bila sam u situaciji da mi je dijagnostikovana teska fizicka bolest. uslovi u kojima sam se lecila mi takodje nisu isli na ruku: sankcije, kradja pipa sa slavina u bolnici pa smo morali da se kupamo uz pomoc flasa, zgrada sa bolesnicima na dijalizi preko puta, mrtvacnica na kraju zgrade... prvo sto mi je rekla skolska drugarica na specijalizaciji u toj bolnici, bilo je: vidjacemo se mi opet. ja sam joj odgovorila: ja sam sada ovde i nikada vise. tada sam citala neku knjigu iz "metafizike", popularnu literaturu, sa objasnjenjima kako se svaka bolest javlja kao posledica nasih negativnih misli. tu je bio i spisak pozitivnih afirmacija koje treba ponavljati, kao i savet kako se zastititi od negativnih poruka koje nam upucuju drugi. sve u svemu, sta je pomoglo ne znam. mozda je dijagnoza bila pogresna, mozda je terapija bila dobra, da li su i koliko te pozitivne afirmacije imale znacaja, pitam se, ali meni su se simptomi povukli i vise se nisu vratili. secam se osecanja bespomocnosti koje me je preplavilo kada su mi saopstili dijagnozu i prognozu, ali i snage koje sam pronasla u sebi da se borim za sebe (nikada vise nisam osetila toliku snagu kao tada).

ali, sta je sa situacijama kada lokus kontrole nije u mojim rukama? kada se (ne)srecne okolnosti nizu mimo moje volje? vec duze vreme sam u jednom takvom periodu, i osim saznanja da uvek od loseg moze jos gore, primecujem jedino da sam se ja promenila (nisam vise arogantna, povecao mi se prag tolerancije na frustraciju, razvila sam empaticnost i sl.). mozda je to samo sazrevanje i svi prolaze kroz tu fazu. mozda je to i "kriza identiteta" jer ne prestajem da tragam za nekim odgovorima. koliko (ne)sreca zavisi od nas a koliko od spleta nekih okolnosti koji su van nasih moci? nekad, kad mi bude muka od svega, probudi se onaj magijski deo licnosti u meni, sa pitanjem: kome i koliku zrtvu treba da prinesem da bi se nesto promenilo?

eto, ja sam priznala.

i... mercedes je zakon!
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 19:59 24.05.2011

Re: zbun

i... mercedes je zakon!
infinity je beskonačnost
kremba kremba 21:36 24.05.2011

Re: zbun

zoja444
ali, sta je sa situacijama kada lokus kontrole nije u mojim rukama? kada se (nesrecne) okolnosti nizu mimo moje volje?


Ne znam sta da Vam kazem. Nesrecne okolnosti se uvek desavaju mimo nase volje, zar ne?

zoja444
i... mercedes je zakon!


Do skora bih se slozio sa Vama. Medjutim, vec nekoliko godina sam ubedjen da je bicikl bolji. :)



ragadavitae ragadavitae 19:39 24.05.2011

Sveti Opel


Da sam kojim slucajem juce umro nebi ovo video. Svaka cast autoru.Ovi nasi popovi za pare rade sve i svasta.Ne kaze se dzabe da besposlen pop i jarice krstava a kako jarica nema moze i opel.
rzrsharp rzrsharp 21:49 24.05.2011

Re: Sveti Opel

Nisam religiozan ali me fascinira kako se svaki razlog nađe za pljuvanje po svojem. Verovatno da toga ima svuda ali smo mi prvaci definitvno. Autošovinizam neko reče...

Evo malo za ljubitelje zapadnih (crkava) vrednosti:

http://www.youtube.com/watch?v=ilvWEFV46to


Evo malo i dalekoistočnih vrednosti:

http://www.youtube.com/watch?v=hf6B-_tp6gM&NR=1
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:53 24.05.2011

Re: Sveti Opel

Nisam religiozan ali me fascinira kako se svaki razlog nađe za pljuvanje po svojem. Verovatno da toga ima svuda ali smo mi prvaci definitvno. Autošovinizam neko reče...

nije, nego što bi razne NVO rekle: čistimo sopstveno dvorište.
Bili Piton Bili Piton 21:59 24.05.2011

Re: Sveti Opel

rzrsharp
Nisam religiozan ali me fascinira kako se svaki razlog nađe za pljuvanje po svojem. Verovatno da toga ima svuda ali smo mi prvaci definitvno. Autošovinizam neko reče...


Ne znam za tebe ali ja ovo ne doživljavam kao "svoje". Naprotiv, strano mi je onoliko koliko i vudu obredi na jugu SAD.
rzrsharp rzrsharp 22:32 24.05.2011

Re: Sveti Opel

Ne znam za tebe ali ja ovo ne doživljavam kao "svoje". Naprotiv, strano mi je onoliko koliko i vudu obredi na jugu SAD.


Poštovanje za to!
Ali to što je tebi strano i tuđe ne mora da znači da je glupo nekom ko u to veruje. Možda čovek želi da Bog bude uz njega kad ESP izda.
A da li je to tvoje manje ili više, govori činjenica da je veća verovatnoća da će ti teča ovako "krstiti" novu Dačiju nego što će tetka pletaćom iglom da probode lutku negde u New Orleansu ili da Dačiju poškropi svetom solju u Kyotu.
Mis'im...
Bili Piton Bili Piton 22:50 24.05.2011

Re: Sveti Opel

rzrsharp
Ne znam za tebe ali ja ovo ne doživljavam kao "svoje". Naprotiv, strano mi je onoliko koliko i vudu obredi na jugu SAD.


Poštovanje za to!
Ali to što je tebi strano i tuđe ne mora da znači da je glupo nekom ko u to veruje. Možda čovek želi da Bog bude uz njega kad ESP izda.


Ja ti samo ukazujem da je ono tvoje "svoje", koje si pokušao da izdigneš na pijedestal nedodirljivog, vrlo diskutabilno. I dozlaboga pokroviteljski kao način razmišljanja.

A da li je to tvoje manje ili više, govori činjenica da je veća verovatnoća da će ti teča ovako "krstiti" novu Dačiju nego što će tetka pletaćom iglom da probode lutku negde u New Orleansu ili da Dačiju poškropi svetom solju u Kyotu.
Mis'im...


Ne, nije nikakva "činjenica da je veća verovatnoća". Niti je verovatnoća, niti je činjenica.


rzrsharp rzrsharp 23:13 24.05.2011

Re: Sveti Opel

Ja ti samo ukazujem da je ono tvoje "svoje", koje si pokušao da izdigneš na pijedestal nedodirljivog, vrlo diskutabilno. I dozlaboga pokroviteljski kao način razmišljanja.


Pa mislim da ovaj sveštenik na snimku nije katolički u Boliviji, i ne verujem da bi se ljudi ovoliko razgovarali ovde da je baš taj. Prema tome možemo mi i o "svojstvu"i "tvojstvu" ali skroz je jasno šta sam hteo da kažem.
Ali za one sa jeftnijim kartama evo još jednom:
Nije ovaj akt proizvod primitivizma i zaostalosti OVOG naroda i OVE religije već toga ima svuda.
A svi "wannabe" slobodumni i liberalni građani bi mogli malo da shvate da sloboda misli ne počinje od njih nego se upravo kod njih završava.

Niti je verovatnoća, niti je činjenica

Verovatnoća je uvek tako kažu zakoni, a čim je uvek onda je i činjenica. Ili je tebi tetka definitivno u Kjotou pa su joj obe vrste obreda strane.
Bili Piton Bili Piton 23:27 24.05.2011

Re: Sveti Opel

rzrsharp


Niti je verovatnoća, niti je činjenica

Verovatnoća je uvek tako kažu zakoni, a čim je uvek onda je i činjenica. Ili je tebi tetka definitivno u Kjotou pa su joj obe vrste obreda strane.


Ne nego se moje tetke ne bave takvim glupostima u životu. I aj prekini da lupetaš, molim te.
rzrsharp rzrsharp 23:34 24.05.2011

Re: Sveti Opel

I aj prekini da lupetaš, molim te.

E sad ga uprska. Nisi na tetku - fakat (činjenica)!
Bili Piton Bili Piton 23:38 24.05.2011

Re: Sveti Opel

rzrsharp
I aj prekini da lupetaš, molim te.

E sad ga uprska. Nisi na tetku - fakat (činjenica)!



A verovatnoća?

rzrsharp rzrsharp 23:39 24.05.2011

Re: Sveti Opel

A verovatnoća?

Nema dileme, ovaj put jednaka 1...
mlekac mlekac 05:02 25.05.2011

Re: Sveti Opel

rzrsharp

Nije ovaj akt proizvod primitivizma i zaostalosti OVOG naroda i OVE religije već toga ima svuda.



Cekaj, tebi je glavni argument da to, sto je neko drugi idiot, znaci da i mi MORAMO da tolerisemo, ili jos bolje propagiramo, glupost?

Pa to je isto kao kad klinci kukaju roditeljima da im kupe bas "one" patike jer to SVI nose!

A zdrav razum? A slobodno odlucivanje?

Ne zanima me primitivizam i zatucanost u Africi ili Juznoj Americi. Nervira me kad se razmase ovde jer zivim ovde!
rzrsharp rzrsharp 21:50 25.05.2011

Re: Sveti Opel

Cekaj, tebi je glavni argument da to, sto je neko drugi idiot, znaci da i mi MORAMO da tolerisemo, ili jos bolje propagiramo, glupost?


Eto to je ono o čemu pričam!
Odakle tebi pravo, molim te, da nekog ko radi nešto što je tebi strano ili nerazumljivo nazivaš idiotom?
Možda čovek oseća sigurnost za sebe i porodicu u blagosiljanom autu i želi da uradi nešto, pametni ljudi pokušavaju to da objasne ovde tebi i ostalim, što uopšte nije van kanona crkve i njene prakse.
A verovatno sebe doživljaš ko slobodoumnu i tolerantnu osobu, ha?
Pravi si primerak, ustvari za Filosofiju palanke, samo što ti se čini da je tvoja palanka Evropa.


Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:53 25.05.2011

Re: Sveti Opel

Možda čovek oseća sigurnost za sebe i porodicu u blagosiljanom autu i želi da uradi nešto,

mnogo pretpostavki. a možda je to uradio da bi komšiji crkla krava. otkud ti to znaš?
rzrsharp rzrsharp 22:03 25.05.2011

Re: Sveti Opel

mnogo pretpostavki. a možda je to uradio da bi komšiji crkla krava. otkud ti to znaš?

Ja sam i napisao MOŽDA, jer pokušavam da razumem te ljude, a ne odmah - šljus "primitivna Srbadija".
Meni je jednako smešno i miropomazanje, euharistija, pijenje Isusove krvi i jedenje tela, odricanje od đavola derviško probadanje iglama..., ali daleko sam od toga da te ljude smatram idiotima i kretenima zato što rade nešto što ja ne mogu da razumem. Čak u neku ruku i poštujem njihovu posvećenost ritualu koji je za mene besmislen.
I ti bi Srđane trebalo da raspravu vodiš u smeru razumevanja a ne da je banalizuješ komentarima "odakle znaš, komšiji crkla krava..."
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:22 25.05.2011

Re: Sveti Opel

Ja sam i napisao MOŽDA, jer pokušavam da razumem te ljude, a ne odmah - šljus "primitivna Srbadija".

ja to nisam rekao.

I ti bi Srđane trebalo da raspravu vodiš u smeru razumevanja a ne da je banalizuješ komentarima "odakle znaš, komšiji crkla krava..."

ja nikoga ne vodim, svako ima pravo da iskaže svoje mišljenje.
što se banalnosti tiče, stvar ugla gledanja.
rzrsharp rzrsharp 22:34 25.05.2011

Re: Sveti Opel

ja to nisam rekao.

Nisam na tebe ni mislio.

što se banalnosti tiče, stvar ugla gledanja.

Pa dobro jeste, ali ako ja kažem 5 stvari koje bi svako normalan prihvatio i u jednoj rečenici kažem "možda" neko nešto radi... a ti kreneš da opovrgavaš da neko blagosilja auto da bi ga Bog sačuvao, nego da bi komšiji crkla krava (ili Bosch pumpa ) onda je taj ugao gledanja mnogo mrtav ugao, brate.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:36 25.05.2011

Re: Sveti Opel

a ti kreneš da opovrgavaš da neko blagosilja auto da bi ga Bog sačuvao, nego da bi komšiji crkla krava (ili Bosch pumpa ) onda je taj ugao gledanja mnogo mrtav ugao, brate.

ne znam zašto bi tvoje možda bilo ispravnije od mojeg možda.
to mi je malo slab argument, bez obira ako si pre toga imao
5 stvari koje bi svako normalan prihvatio

i mrtav ugao je ugao. to valjda si naučio u osnovnoj
Bili Piton Bili Piton 22:39 25.05.2011

Re: Sveti Opel

rzrsharp

Odakle tebi pravo, molim te, da nekog ko radi nešto što je tebi strano ili nerazumljivo nazivaš idiotom?


A zašto ne bi imala pravo da bilo koga ko joj se ćefne smatra ili naziva idiotom?

To što ona nekog smatra ili naziva idiotom je možda tebi strano ili nerazumljivo ali budi tolerantan i širokih shvatanja, kao što si prema kanibalizmu npr. (ako sam dobro shvatio).
rzrsharp rzrsharp 22:56 25.05.2011

Re: Sveti Opel

A zašto ne bi imala pravo da bilo koga ko joj se ćefne smatra ili naziva idiotom?


Nema pravo po članu 12. Zakona o zabrani diskriminacije:

Član 12.

Zabranjeno je uznemiravanje i ponižavajuće postupanje koje ima za cilj ili predstavlja povredu dostojanstva lica ili grupe lica na osnovu njihovog ličnog svojstva, a naročito ako se time stvara strah ili neprijateljsko, ponižavajuće i uvredljivo okruženje.

i deo Člana 18 ako se ti osećaš diskriminisanim.

...Ne smatra se diskriminacijom postupanje sveštenika, odnosno verskih službenika koje je u skladu sa verskom doktrinom, uverenjima ili ciljevima crkava i verskih zajednica upisanih u registar verskih zajednica, u skladu sa posebnim zakonom kojim se uređuje sloboda veroispovesti i status crkava i verskih zajednica.


A ako ništa drugo, stvar je vaspitanja da ljude ne nazivaš idiotima kad ti se ćefne. Znaš na šta mislim?
mlekac mlekac 22:59 25.05.2011

Re: Sveti Opel

rzrsharp
Cekaj, tebi je glavni argument da to, sto je neko drugi idiot, znaci da i mi MORAMO da tolerisemo, ili jos bolje propagiramo, glupost?


Eto to je ono o čemu pričam!
Odakle tebi pravo, molim te, da nekog ko radi nešto što je tebi strano ili nerazumljivo nazivaš idiotom?
Možda čovek oseća sigurnost za sebe i porodicu u blagosiljanom autu i želi da uradi nešto, pametni ljudi pokušavaju to da objasne ovde tebi i ostalim, što uopšte nije van kanona crkve i njene prakse.
A verovatno sebe doživljaš ko slobodoumnu i tolerantnu osobu, ha?
Pravi si primerak, ustvari za Filosofiju palanke, samo što ti se čini da je tvoja palanka Evropa.



Ajmo ponovo, posto izokreces.

Ti si rekao:
rzrsharp

Nije ovaj akt proizvod primitivizma i zaostalosti OVOG naroda i OVE religije već toga ima svuda.


Na sta sam ja odgovorila:
Cekaj, tebi je glavni argument da to, sto je neko drugi idiot, znaci da i mi MORAMO da tolerisemo, ili jos bolje propagiramo, glupost?


Uopste nisam pricala o ovom nesrecniku sto je dovezao kola na osvestavanje. Nadovezala sam se na TVOJU pricu o primitivizmu i zaostalosti kod drugih i pitala sam te da li je to glavni argument? Ako su oni primitivni i glupi (da se posluzim TVOJIM recima) onda je sasvim u redu da to budemo i mi?

A ovaj sa autom je samo neobavesten, a za to su krivi upravo ti isti svestenici koji ce za pare i dusu djavolu da prodaju umesto da rade ono sto bi trebalo...

A to je, izvini, sasvim druga prica. Ako malo pogledas, uvideces da ne krivim pastvu - ona je samo onakva kakvom je pastiri napravise. A pastiri su nam, nazalost
rzrsharp rzrsharp 22:59 25.05.2011

Re: Sveti Opel

širokih shvatanja, kao što si prema kanibalizmu npr. (ako sam dobro shvatio).


Nisi valjda shvatio da sam član LDP?
rzrsharp rzrsharp 23:16 25.05.2011

Re: Sveti Opel

A to je, izvini, sasvim druga prica. Ako malo pogledas, uvideces da ne krivim pastvu - ona je samo onakva kakvom je pastiri napravise. A pastiri su nam, nazalost


Nije kriv Tito, nego Stevo Krajačić...

Cekaj, tebi je glavni argument da to, sto je neko drugi idiot, znaci da i mi MORAMO da tolerisemo


Moramo jer to je njegova stvar i nikog ne ugrožava
mirelarado mirelarado 23:36 25.05.2011

Re: Sveti Opel

A to je, izvini, sasvim druga prica. Ako malo pogledas, uvideces da ne krivim pastvu - ona je samo onakva kakvom je pastiri napravise. A pastiri su nam, nazalost


Nije kriv Tito, nego Stevo Krajačić...


Не, промашио си поенту. Овде би била примерена изрека "риба од главе смрди".

Узгред, први показатељ нетолеранције јесте одсуство смисла за хумор, поготово када је реч о гротескној појави каква је освештавање моторних возила. Мислим да су коментатори овде благи када с правом критикују грамзивост појединих свештеника СПЦ.
niko_kao.ja niko_kao.ja 23:52 25.05.2011

Re: Sveti Opel

A zašto ne bi imala pravo da bilo koga ko joj se ćefne smatra ili naziva idiotom?


Ako je u pitanju SPC ne smeš ni da pomisliš, a kamoli da nešto da izgovoriš.

ps. A kako da osveštam moj (sveto)vodo propustan laptop

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:56 25.05.2011

Re: Sveti Opel

Мислим да су коментатори овде благи када с правом критикују грамзивост појединих свештеника СПЦ.

tu si u pravu. i ja sam iznenađen.
kremba kremba 07:45 26.05.2011

Re: Sveti Opel

niko_kao.ja
A kako da osveštam moj (sveto)vodo propustan laptop


"I bog sasuši mora ii reke ..."

Popovi za tu svrhu imaju dehidriranu svetu vodicu i onda ti samo zapraše lap top.

Bili Piton Bili Piton 09:08 26.05.2011

Re: Sveti Opel

rzrsharp


A ako ništa drugo, stvar je vaspitanja da ljude ne nazivaš idiotima kad ti se ćefne. Znaš na šta mislim?


Dobro vaspitanje nije obavezno zakonom, niti je sprdnja (za razliku od diskriminacije) zabranjena. A ovo teško da je diskriminacija, budući da ne vidim da se iko organizuje da mlati popove ili žvrlja uvredljive grafite po fasadama želeći im smrt (kao što je slučaj s pederima, npr, da se vratim na tu intelektualno hendikepiranu paralelu koju je neko gore povukao), niti od njih zahteva da motorna vozila osveštavaju u četiri zida (mada nije isključeno da bi možda trebalo, "da naša deca to ne gledaju" ).


niko_kao.ja niko_kao.ja 09:32 26.05.2011

Re: Sveti Opel

Popovi za tu svrhu imaju dehidriranu svetu vodicu


Jojj, kako sam ja naivan Ja mislio da se ta dehidrirana, ta praškasta zove drugačije.
maksa83 maksa83 09:38 26.05.2011

Re: Sveti Opel

iti od njih zahteva da motorna vozila osveštavaju u četiri zida (mada nije isključeno da bi možda trebalo, "da naša deca to ne gledaju" ).

Ne slažem se, mislim da to ne treba saterivati u 4 zida - ja jedva čekam da naletim na takav prizor pa da me dete pita "tata, zašto Betmen prska čiki kola?" Sve ću da mu objasnim.
kremba kremba 10:05 26.05.2011

Re: Sveti Opel

maksa83
..."tata, zašto Betmen prska čiki kola?"...



Zekaan aan Oceaan Zekaan aan Oceaan 19:42 24.05.2011

Car wash

Da nema mantije i vasih komentara pomislio bih da je ovo servis za pranje, a da mu pop stavlja wax ili protection coating. Vidite kako onom cetkom prolazi, prvo gepek, a onda oko vrata, tamo gde se najvise hvata blato i prasina.

I na kraju air freshener: tamjan.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:45 24.05.2011

E, pa

živ bio, u Audija porasto!
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 19:56 24.05.2011

ŽIVOTNA GREŠKA

E moj Srđane, vidim da sam napravio životnu grešku: trebalo je da upišem i da završim popovski fakultet, da obučem mantiju i da formiram cenovnik i bio bih zakamuflirani visokokvalifikovani lopov. Tad bi me i najbliži cenili. Ovako teško poštenima kao ti i ja.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:06 24.05.2011

Re: ŽIVOTNA GREŠKA

ŽIVOTNA GREŠKA

sad su popovi najprofitabilnije zanimanje. odavno to nema veze sa verom i bogom.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:11 24.05.2011

Re: ŽIVOTNA GREŠKA

sad su popovi najprofitabilnije zanimanje

Eh da je sad...odavno, druže, odavno Ješuini šalterski radnici nose šnjur.
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 12:12 25.05.2011

Re: ŽIVOTNA GREŠKA

Srđan Mitrović
ŽIVOTNA GREŠKAsad su popovi najprofitabilnije zanimanje. odavno to nema veze sa verom i bogom.

Imaš pravo. Oni će ceniti svakog parohijana dok im kao pijavice ne isisaju poslednji dinar ili evro i dok ih ne ostave bez krova nad glavom i bez leba da jedu. Iskreno ću i tebi i svim blogerima reći da ih organski ne podnosim, zbog preteranog srebroljublja i šarlatanstva i, kako si naveo, što nemaju veze ni sa verom ni sa bogom. Lepo je rekao Volter: "Popovi su majstori laži, koji za novac varaju ljude." I ja se u potpunosti slažem sa tom opaskom.
stari92 stari92 19:59 24.05.2011

ma k'o da je pis'o M.renta bubreg


mirelarado mirelarado 20:18 24.05.2011

200



(освештаних, наравно...)
stari92 stari92 20:35 24.05.2011

go s pel


8c_competizione 8c_competizione 20:31 24.05.2011

fali deo snimka gde se vidi ....

... da se usluga osveshtenja placa!
docsumann docsumann 21:27 24.05.2011

religija i automobilizam (?)



ps. za mikrofonom Gibby Haynes iz Butthole Surfers-a
mirelarado mirelarado 22:07 24.05.2011

Re: religija i automobilizam (?)

Oh Lord...

jedi-knight jedi-knight 18:38 25.05.2011

Ritual

Voleo bih da saznam na koji nacin je definisan ritual osvestavanja auta. Misim, svestenik je morao nesto da primeni, da se krece na odredjen, jasno definisan nacin, da izgovori odredjene molitve u kojima se verovatno pominje tip vozila, godina proizvodnje, broj registarskih tablica, mozda i broj sasije, odnosno motora, a vlasnik vozila je verovatno morao da pripremi unapred zito, vino, svecu...a sve u skladu sa ritualom. Koliko vidim, sva vrata su otvorena, verovatno je i to predvidjeno da bude tako, inace, neko je nekog lagao...ili je neko strasno glup. Ili oba. Ili je sve ovo jako zabavno. Ili je sve ovo jako tuzno. Ili sve cetvoro.
man ray loves me man ray loves me 21:41 25.05.2011

Re: Ritual

u lokalnoj knjižari možes naći priručnik "osveštaj sam".
jedi-knight jedi-knight 18:40 25.05.2011

Ritual

Voleo bih da saznam na koji nacin je definisan ritual osvestavanja auta. Mislim, svestenik je morao nesto da primeni: da se krece na odredjen, jasno definisan nacin, da izgovori odredjene molitve u kojima se verovatno pominje tip vozila, godina proizvodnje, broj registarskih tablica, mozda i broj sasije, odnosno motora, a vlasnik vozila je verovatno morao da pripremi unapred zito, vino, svecu...a sve u skladu sa ritualom. Koliko vidim, sva vrata su otvorena, verovatno je i to predvidjeno da bude tako, inace, neko je nekog lagao...ili je neko strasno glup. Ili oba. Ili je sve ovo jako zabavno. Ili je sve ovo jako tuzno. Ili sve cetvoro.
jedi-knight jedi-knight 18:43 25.05.2011

Ritual

Voleo bih da saznam na koji nacin je definisan ritual osvestavanja auta. Mislim, svestenik je morao nesto da primeni: da se krece na odredjen, jasno definisan nacin, da izgovori odredjene molitve u kojima se verovatno pominje tip vozila, godina proizvodnje, broj registarskih tablica, mozda i broj sasije, odnosno motora, a vlasnik vozila je verovatno morao da pripremi unapred zito, vino, svecu...a sve u skladu sa ritualom. Koliko vidim, sva vrata su otvorena, verovatno je i to predvidjeno da bude tako, inace, neko je nekog lagao...ili je neko strasno glup. Ili oba. Ili je sve ovo jako zabavno. Ili je sve ovo jako tuzno. Ili sve cetvoro.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:47 25.05.2011

Re: Ritual

Voleo bih da saznam na koji nacin je definisan ritual osvestavanja auta.

jevanđelje po Opelu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana