Politika

Diglo Ratka?

freehand RSS / 26.05.2011. u 11:22

 

11193554194dde225bf05dc686268102_368x308.jpg

Hoćemo li saznati da je čovek uredno hranio golubove po Kališu, pecao, okopavao bašticu, bio poznati travar i pisao na Blogu b92, pitajući se "Kada će konačno biti uhapšen najtraženiji begunac"?

I da li je moguće da će mali magacioner iz Istočne Slavonije ostati poslednji, Usamljeni jahač? 

 Edit:

požurio sam da na prvu vest postavim temu, ali mi sada mira ne da razmišljanje - ne gde je bio Mladić; ne ni šta će reći Boris Tadić.

Ne.

Prosto ne mogu da dočekam izjave Tomislava Evropanemaalternativu Nikolića i Vojislava Srbijanemaalternativu Koštunice! 



Komentari (260)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vladaxy vladaxy 11:26 26.05.2011

Konferencija za štampu

Tadić je neuobičajeno brzo reagovao...kad je shvatio da od evrope nema ništa.
jesen92 jesen92 11:29 26.05.2011

Re: Konferencija za štampu

...jos ce nam vrate i vize...
freehand freehand 11:30 26.05.2011

Re: Konferencija za štampu

vladaxy
Tadić je neuobičajeno brzo reagovao...kad je shvatio da od evrope nema ništa.

Da, liči na usekovanije glave prepodobnog Ratka i posluženije Dragoj Katrini...
arianna arianna 11:34 26.05.2011

Re: Konferencija za štampu

pisao na Blogu b92


koji nik?
freehand freehand 11:36 26.05.2011

Re: Konferencija za štampu

arianna
pisao na Blogu b92


koji nik?

To je trebala biti šaljiva pretpostavka, mada je upadljiv nedostatak nekolicine poslednjih dana.
mashha mashha 11:40 26.05.2011

Re: Konferencija za štampu

Komadić po komadić- MLADIĆ.
arianna
pisao na Blogu b92


koji nik?

Baba Evda?
joseywales joseywales 11:42 26.05.2011

Re: Konferencija za štampu

arianna
pisao na Blogu b92


koji nik?



Azdejkovic.
arianna arianna 11:43 26.05.2011

Re: Konferencija za štampu

freehand
arianna
pisao na Blogu b92


koji nik?

To je trebala biti šaljiva pretpostavka, mada je upadljiv nedostatak nekolicine poslednjih dana.


ne treba se šaliti sa takvim stvarima
zamisli sad kad osvane blog "svi smo mi pomalo Ratko"



Rejlem Rejlem 11:44 26.05.2011

Re: Konferencija za štampu

usekovanije glave prepodobnog Ratka i posluženije Dragoj Katrini...

Rejlem Rejlem 11:45 26.05.2011

Re: Konferencija za štampu

mashha
Baba Evda?


Dakle za to su nas pripremali pre neki dan
A mozda je Ratko krkar?
freehand freehand 11:49 26.05.2011

Re: Konferencija za štampu

joseywales
arianna
pisao na Blogu b92


koji nik?



Azdejkovic.

Ne znam, upadljiva je i makedonska šutnja poslednjih nekoliko sati.
Spiridon Spiridon 12:31 26.05.2011

Re: Konferencija za štampu

mashha
Komadić po komadić- MLADIĆ.
arianna
pisao na Blogu b92


koji nik?

Baba Evda?



Nema više Baka Evdokije
Rejlem Rejlem 12:34 26.05.2011

Re: Konferencija za štampu

Spiridon

mashhaKomadić po komadić- MLADIĆ.

arianna
pisao na Blogu b92koji nik? Baba Evda? Nema više Baka Evdokije

Jos da ulovimo Djinu
nikolic777 nikolic777 12:41 26.05.2011

Re: Konferencija za štampu

Tadić je neuobičajeno brzo reagovao...kad je shvatio da od evrope nema ništa.


Prvi potez Vlade bilo je hapšenje Karadžića. Mandat završavaju hapšenjem Mladića.Zadovoljan sam, ali ne mogu da odolim simbolici, šta je bilo između znamo i sami..
Jukie Jukie 13:38 26.05.2011

Re: Konferencija za štampu

arianna
pisao na Blogu b92
koji nik?


Nisam!
spadalo92 spadalo92 19:01 26.05.2011

Re: Konferencija za štampu

freehand
arianna
pisao na Blogu b92


koji nik?

To je trebala biti šaljiva pretpostavka, mada je upadljiv nedostatak nekolicine poslednjih dana.


Tu sam!
mili92 mili92 20:05 26.05.2011

Re: Konferencija za štampu

Nisam ja.
dirtyharry dirtyharry 11:40 26.05.2011

Kasne bre ovi za B92

na Blicu ga u'apsili odavno. Više nema pitanja, oni su sigurno u to.
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:43 26.05.2011

Re: Kasne bre ovi za B92

Prvo mi pade na pamet just to good to be true... Ali se onda setih koliko ta komedija traje pa ispade da je samo true.
Dr M Dr M 11:42 26.05.2011

Diglo..


Nemoj da urekneš!
JJ Beba JJ Beba 11:47 26.05.2011

tri dana

I da li je moguće da će mali magacioner iz Istočne Slavonije ostati poslednji, Usamljeni jahač?

to se i ja pitam.

Komadić po komadić- MLADIĆ.


ja sam uvek tvrdila da bi se krio pod prezimenom Starčević.

čekamo BoTu u jedan. jedino mi nije jasno šta ako DNK pokaže da nije, mislim rezultati testa tek za 3 dana

edit
tajming je dobar - dok nacija prati Roland Garros
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:50 26.05.2011

Re: tri dana

jedino mi nije jasno šta ako DNK pokaže da nije, mislim rezultati testa tek za 3 dana


Mozda je priznao?
JJ Beba JJ Beba 11:51 26.05.2011

Re: tri dana

Krugolina Borup
jedino mi nije jasno šta ako DNK pokaže da nije, mislim rezultati testa tek za 3 dana


Mozda je priznao?

samo tako,
mene strah da ne ćuti, jer ako se "junački" krio do sada i držao naciju kao taoca, što bi sada progovorio?


edit
ja nekako ništa neverujem ovim našim vlastima
kapiram da su sve vreme znali gde su ova dvojca i sada kad je doteralo cara do duvara brže bolje apse...a dobro je i za izbore...

sto posto će i Hadžića uskoro da izvuku iz skloništa

ili su ga uhvatili ranije, imaju poizitivne rezultate DNK analize pa sad doziraju info i sređuju priču
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:12 26.05.2011

Re: tri dana

Još me zanima šta li je Komladić herojski uradio u poslednjim trenucima pred surovo hapšenje? Koji je herojski otpor pružao i on i njegovo silno obezbeđenje?

Takav veliki strateg i srpski đeneral se bez otpora dušmanima ne predaje. Way out bi bio da neče da "padne kap srpske krvi" ali šta ako se ispostavi da je policijac nešto drugo po nacionalnosti...

Još će na kraju da ispadne da je prob`o da slaže.
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:38 26.05.2011

Re: tri dana

ja nekako ništa neverujem ovim našim vlastima
kapiram da su sve vreme znali gde su ova dvojca i sada kad je doteralo cara do duvara brže bolje apse...a dobro je i za izbore...


Moj mozak, inače sklon teoriji zavera, zamišlja da je to bilo 'vako:

Znaju oni već izvesno vreme gdi je on, nego ga nadgledaju i čekaju da se približi ono davanje mišljenja o kandidaturi, pa da ga tad skembaju, da bude "fresh" u memoriji pamćenja EU, ali i ovog našeg plebsa, koji odmah potom ide na izbore.

I onda dođe onaj Bramerc i sve pokvari negativnim izveštajem, pa su morali malko da ubrzaju, da to amortizuju.
freehand freehand 12:44 26.05.2011

Re: tri dana

Krugolina Borup
ja nekako ništa neverujem ovim našim vlastima
kapiram da su sve vreme znali gde su ova dvojca i sada kad je doteralo cara do duvara brže bolje apse...a dobro je i za izbore...


Moj mozak, inače sklon teoriji zavera, zamišlja da je to bilo 'vako:

Znaju oni već izvesno vreme gdi je on, nego ga nadgledaju i čekaju da se približi ono davanje mišljenja o kandidaturi, pa da ga tad skembaju, da bude "fresh" u memoriji pamćenja EU, ali i ovog našeg plebsa, koji odmah potom ide na izbore.

I onda dođe onaj Bramerc i sve pokvari negativnim izveštajem, pa su morali malko da ubrzaju, da to amortizuju.

a u selu Lazarevu - muk. Sad bih ja otišao da snimim dokumentarac sa radnim naslovom:
"Milioni pod rukom".
Rejlem Rejlem 12:44 26.05.2011

Re: tri dana

kapiram da su sve vreme znali gde su ova dvojca i sada kad je doteralo cara do duvara brže bolje apse...a dobro je i za izbore...

sto posto će i Hadžića uskoro da izvuku iz skloništa

ili su ga uhvatili ranije, imaju poizitivne rezultate DNK analize pa sad doziraju info i sređuju priču

Upravo tako. Show program za nas i svet.
A sto se Ratka tice, zao mi je sto jos pre 10 godina nije uhapsen.
natasavb natasavb 12:50 26.05.2011

Re: tri dana

Rejlem
kapiram da su sve vreme znali gde su ova dvojca i sada kad je doteralo cara do duvara brže bolje apse...a dobro je i za izbore...

sto posto će i Hadžića uskoro da izvuku iz skloništa

ili su ga uhvatili ranije, imaju poizitivne rezultate DNK analize pa sad doziraju info i sređuju priču

Upravo tako. Show program za nas i svet.
A sto se Ratka tice, zao mi je sto jos pre 10 godina nije uhapsen.

I meni.
I hocu da znam u sta ce da uloze mojih 159e sledeci mesec.
antioksidant antioksidant 12:53 26.05.2011

Re: tri dana

Znaju oni već izvesno vreme

pod "izvesno vreme" mislis "sve vreme"
natasavb natasavb 12:56 26.05.2011

Re: tri dana

antioksidant
Znaju oni već izvesno vreme

pod "izvesno vreme" mislis "sve vreme"


Pa meni je prosto ne moguce da im je trebalo petnaest godina da ga uhvate. Ne mislim samo na ove nase.
A najbolje mi je ono kad s vremena na vreme prikazu gde je bio i sta je radio do u detalje.
Rejlem Rejlem 13:01 26.05.2011

Re: tri dana

I hocu da znam u sta ce da uloze mojih 159e sledeci mesec.


U nove kampanje usisavanja po kucama
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:03 26.05.2011

Re: tri dana

natasavb
antioksidant
Znaju oni već izvesno vremepod "izvesno vreme" mislis "sve vreme"
Pa meni je prosto ne moguce da im je trebalo petnaest godina da ga uhvate. Ne mislim samo na ove nase.A najbolje mi je ono kad s vremena na vreme prikazu gde je bio i sta je radio do u detalje.

Зашто мислите да је нешто што је скривео од јавности, а део је управе, службе, боље од онога што јавности доступно?
У тим "тајним", корупција је много већа него изван, али људи су и даље у страху од "свемоћне", па причају, да не кажем шта.
Rejlem Rejlem 13:14 26.05.2011

Re: tri dana

tajming je dobar - dok nacija prati Roland Garros

arianna arianna 13:22 26.05.2011

Re: tri dana

tajming je dobar - dok nacija prati Roland Garros


i ovo je politički teniski meč

Srbija je učinila sve što se od nje traži, sada je na potezu Brisel.
Jukie Jukie 13:44 26.05.2011

Re: tri dana

JJ Beba
. jedino mi nije jasno šta ako DNK pokaže da nije, mislim rezultati testa tek za 3 dana

Što za tri dana, ja sam gledao u jednoj seriji kada su detektivu ubili ljubavnicu i našli NEKU DNK, i on ode i isto jutro (3-5 ujutru) uradi sebi DNK test i uporedi i ispostavi se da je to NJEGOVA DNK i da će NJEGA da jure, i kao " jbte, šta ću sad"

A mislim da je u CSI Las Vegas onaj krajm-lab-tehnišn jednom nešto uradio za sat vremena na svojoj spravici kad je bilo hitno a neko ga pita "pa zar ta analiza ne traje pet sati?" a on kaže "Ma ne, to se ja samo pravim da toliko traje da bih zazjavao okolo nekoliko sati pre nego što im donesem rezultate, inače bi me zatrpali sa još posla"
Mislim da je to ovaj rekao:
JJ Beba JJ Beba 15:08 26.05.2011

Re: tri dana

Što za tri dana,

ne znam, pročitala na vestima 92ke
fantomatsicna fantomatsicna 20:07 26.05.2011

Re: tri dana

Još me zanima šta li je Komladić herojski uradio u poslednjim trenucima pred surovo hapšenje?

Nista..bolela ga ruka sa kojom puca
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:18 27.05.2011

Re: tri dana

arianna


i ovo je politički teniski meč

Srbija je učinila sve što se od nje traži, sada je na potezu Brisel.


tacno, i kao po obicaju evrope srbija ce dobiti jedno veliko nista.



vec ce pronaci neki razlog da nas kolektivno optuze za ne znam, nestanak tradicionalnih skijalista u peruu usled globalnog otopljavanja i srpskih nacionalistickih aktivnosti. cnn se vec posebno istice u tome.
aleksanadar aleksanadar 08:56 27.05.2011

Re: tri dana

srbija ce dobiti jedno veliko nista.


Што се мене тиче, Србија нити треба, нити мора да добије нешто "заузврат" што је ухапсила Младића.

Србија је добила криминалца у затвору.

Жалосно је што се то приказује, схвата и доживљава као некакав "уступак" мрском Западу, као "услуга" за коју се очекује против-услуга (у конвертибилној валути).
cthulhu_overdrive cthulhu_overdrive 09:16 27.05.2011

Re: tri dana

Nama svima treba svilen gajtan ako sad ne iskoristimo momenat da se oslobodimo najgore vlasti posle Pinoceove hunte
freehand freehand 09:18 27.05.2011

Re: tri dana

cthulhu_overdrive
Nama svima treba svilen gajtan ako sad ne iskoristimo momenat da se oslobodimo najgore vlasti posle Pinoceove hunte

Mis'iš - ode Ratko, dođe Toma - 2:0 za Srbiju?
Hansel Hansel 09:32 27.05.2011

Re: tri dana

Жалосно је што се то приказује, схвата и доживљава као некакав "уступак" мрском Западу, као "услуга" за коју се очекује против-услуга (у конвертибилној валути).

Žalosno je i što je taj isti Zapad uvek stvari postavljao na taj način.
Žalosna je ta štap-i-šargarepa politika, žalosno je što deluje, žalosno je što izgleda i nema drugog načina, žalosno je što smo odavno daleko od skoro svake normalnosti...

Kad će ta 2012-a?!
aleksanadar aleksanadar 09:37 27.05.2011

Re: tri dana

Žalosna je ta štap-i-šargarepa politika...


Слажем се.

Међутим, хапшење ратног злочинца би било боље не стављати у тај контекст.

Зар не?


Hansel Hansel 09:42 27.05.2011

Re: tri dana

Naravno, to i ja napisah na jednom od blogova na ovu temu, a i na drugim mestima više od 10 godina. Sve je pogrešno.
Bili Piton Bili Piton 09:47 27.05.2011

Re: tri dana

aleksanadar


Што се мене тиче, Србија нити треба, нити мора да добије нешто "заузврат" што је ухапсила Младића.

Србија је добила криминалца у затвору.

Жалосно је што се то приказује, схвата и доживљава као некакав "уступак" мрском Западу, као "услуга" за коју се очекује против-услуга (у конвертибилној валути).




edit - ne ustupak nego izdaja...
NNN NNN 10:18 27.05.2011

Re: tri dana

Што се мене тиче, Србија нити треба, нити мора да добије нешто "заузврат" што је ухапсила Младића.

Србија је добила криминалца у затвору.

Жалосно је што се то приказује, схвата и доживљава као некакав "уступак" мрском Западу, као "услуга" за коју се очекује против-услуга (у конвертибилној валути).


Tako je.
Ne treba da se hapsi ni zbog Amerikanaca, ni zbog EU, ni zbog Federacije BiH, nego zbog nas samih
(zato što mislimo da neko ko je odgovoran za nešto treba da snosi posledice za svoje postupke).
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 10:32 27.05.2011

Re: tri dana

najgore vlasti posle Pinoceove hunte

Pinoče uopšte nije bio loš ako uzmneš da su "kastroliki" komunisti bili alternativa.Usporedi Čile i Kubu pa vidi
freehand freehand 10:39 27.05.2011

Re: tri dana

antemuralis_ortodoks
najgore vlasti posle Pinoceove hunte

Pinoče uopšte nije bio loš ako uzmneš da su "kastroliki" komunisti bili alternativa.Usporedi Čile i Kubu pa vidi

Što bi Pinočea poredio sa Kastrom? Zašto ne sa Noriegom?
A ako ćemo o demokratiji - Aljende je bio taj koji je dobio izbore, i za koga ne znamo kako bi vladao i kakve rezultate postigao.

Edit: zaista ne znam kako bi Čileanci reagovali na tvoju konstataciju, obzirom na stadionska i slična iskustva, i sreću doživljenu u zagrljaju Augusta&multinacionalnih kompanija.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:05 27.05.2011

Re: tri dana

freehand
antemuralis_ortodoks
najgore vlasti posle Pinoceove hunte

Pinoče uopšte nije bio loš ako uzmneš da su "kastroliki" komunisti bili alternativa.Usporedi Čile i Kubu pa vidi

Što bi Pinočea poredio sa Kastrom? Zašto ne sa Noriegom?
A ako ćemo o demokratiji - Aljende je bio taj koji je dobio izbore, i za koga ne znamo kako bi vladao i kakve rezultate postigao.

Edit: zaista ne znam kako bi Čileanci reagovali na tvoju konstataciju, obzirom na stadionska i slična iskustva, i sreću doživljenu u zagrljaju Augusta&multinacionalnih kompanija.


Pinoce je negde 50:50 podrske i protiv kod Cileanaca, koliko je meni poznato. Pardonirajte na upadu u konverzaciju..
st.jepan st.jepan 11:46 27.05.2011

Aljende

Aljende je bio taj koji je dobio izbore, i za koga ne znamo kako bi vladao i kakve rezultate postigao.

Nažalost, znamo kao je vladao i kako je uništio čileansku privredu.
Čile je srozao u još dublju, najdublju bedu.

Bio je aristokrata, salonski komunista, marksista konceptualac koji je prezirao plebs.
Umeo je da ga na mitinzima loži, ali se gadio neposrednog kontakta sa masama (ovo znam iz prve ruke, pričala mi rodjaka koja se s njime družila na studijama, a i kasnije).

Nedostajala mu je državničke mudrosti i realističnosti.
Suludo je nacionalizovao bukvalno sve, pa i američke kompanije.
To prosto nije moglo ostati nekažnjeno: fakat, prizvao je Pinočea.
Koji je posebna, horor priča.
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 20:17 27.05.2011

Re: tri dana

Edit: zaista ne znam kako bi Čileanci reagovali na tvoju konstataciju, obzirom na stadionska i slična iskustva, i sreću doživljenu u zagrljaju Augusta&multinacionalnih kompanija.

Mogli su "glasat tabanima" nikom nije branjeno da ode na kubu ,ddr,sfrj,koreju , a bogami ni slobodni svet (USA,GB,DE...) za kastrove to ne vredi. I ti izbori sa jedne strane jesu bili nategnuti,a sa druge strane dobivanje izbora ne znači dobivanje prava na otimanje imovine. Čudo ali navodno je Pinoče za svog svog vakta potamanio manje ljudi nego Ernesto "the Brend" Che u jednom danu u Santiagu de Cuba .
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:49 26.05.2011

Gdi je bio, sta je radio?

Hoćemo li saznati da je čovek uredno hranio golubove po Kališu, pecao, okopavao bašticu, bio poznati travar i pisao na Blogu b92, pitajući se "Kada će konačno biti uhapšen najtraženiji begunac"?


Ako je Karadzic bio travar, onda je Mladic verovatno bio astrolog.
JJ Beba JJ Beba 11:54 26.05.2011

Re: Gdi je bio, sta je radio?

Ako je Karadzic bio travar, onda je Mladic verovatno bio astrolog.

ili kostolomac iz Rušnja

Ratko Mladic arrest - live updates
mirelarado mirelarado 12:12 26.05.2011

Re: Gdi je bio, sta je radio?

Krugolina Borup
Hoćemo li saznati da je čovek uredno hranio golubove po Kališu, pecao, okopavao bašticu, bio poznati travar i pisao na Blogu b92, pitajući se "Kada će konačno biti uhapšen najtraženiji begunac"?


Биоенергетичар, рашљар, пророк...?
sonja.m sonja.m 17:03 26.05.2011

Re: Gdi je bio, sta je radio?

Ako je Karadzic bio travar, onda je Mladic verovatno bio astrolog.

seceranac seceranac 12:10 26.05.2011

sta vredi

ma sta vredi, mi ih uhapsimo i pre(o)damo ali oni paceri iz Haga nece moci da ga osude u sledecih 10 godina pre nego sto umre od duboke starosti.

Nemaju dokaze, svedoke, tuzioce, sudije a trose stotine miliona dolara godisnje
Sepulturero Sepulturero 16:09 26.05.2011

Re: sta vredi

seceranac
ma sta vredi, mi ih uhapsimo i pre(o)damo ali oni paceri iz Haga nece moci da ga osude u sledecih 10 godina pre nego sto umre od duboke starosti.

Nemaju dokaze, svedoke, tuzioce, sudije a trose stotine miliona dolara godisnje


Имају и тужиоце и судије (добро плаћене) али немају доказе и сведоке.
vladaxy vladaxy 12:11 26.05.2011

Glasno razmišljanje..

Ali ko mu je smislio ime MiloRAD KOmadić????? Zar nije logičnije Petar Petrović, Marko Jovanović???
Rejlem Rejlem 12:51 26.05.2011

Re: Glasno razmišljanje..

vladaxy
Ali ko mu je smislio ime MiloRAD KOmadić????? Zar nije logičnije Petar Petrović, Marko Jovanović???

evo jednog 'analiticnog' teksta na tu temu
NNN NNN 13:03 26.05.2011

Re: Glasno razmišljanje..

MiloRAD KOmadić
bilo bi ješ bolje miloRAD KOmladić
Jukie Jukie 13:36 26.05.2011

Re: Glasno razmišljanje..

NNN
MiloRAD KOmadićbilo bi ješ bolje miloRAD KOmladić

E uzeste mi reč iz usta...
vidite da je dobro pročitati sve komentare pre nego što nešto objaviš
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:23 26.05.2011

Re: Glasno razmišljanje..

miloRAD KOmladić

Tu bi ga ukebali na nepoštovanju jednačenja po zvučnosti.
Mada, igra neodoljivo liči na Otpisane, onu zadnju pizodu Kriger-Ratko...
Kriger Junge, nije loše...
aleksanadar aleksanadar 09:06 27.05.2011

Re: Glasno razmišljanje..

ko mu je smislio ime MiloRAD KOmadić?


Изгледа да се генерал крио - гле чуда! - у кући свога рођака, користићи псеудоним у коме је скривено име и презиме...

Оно што је, међутим, збунило органе гоњења може бити једино изостављање гласа "Л" у псеудо-презимену "Комадић". Да је било "ко-младић", неко униформисано лице би се већ досетило... "Дозволите, друже генерале, да погледамо ваше исправе!"

freehand freehand 09:14 27.05.2011

Re: Glasno razmišljanje..

Pa ne znam baš da je ta priča o tom lahkom skrivaniju pod budnom paskom udbe i kosa... Mislim,ne znam zemlju na svetu i vladu na svetu koja to ne bi tako činila i poentirala kad joj zgodno dođe.
No, rekoh da nisam siguran, jerbo ovom zemljom, što javno i u dogovoru sa vlašću a što o svom ruvu i kruvu - krstare razne službe raznih zemalja, prijateljskih i bratskih, i onih drugih.
A sem njih, još su tu i istražitelji haškog tužilaštva, pa što ne pretpostaviti - i lovci na ucenjene glave?
Te, kao što rekoh, nisam baš sklon da to tako pojednostavim i budem uveren da je takav jedan čika sedeo na izvolte u kući svojih rođaka, a još (pazi spin! - sa nepokretnom rukom radio kao pomoćni radnik na gradilištu!).

aleksanadar aleksanadar 09:18 27.05.2011

Re: Glasno razmišljanje..

ne znam baš...


Не знам ни ја.

Знам, међутим, да је таконаречена српска политичка елита (читај: непринципијелна протуприродна коалиција на власти) склона да ради у корист своје штете.


nisam baš sklon da to tako pojednostavim i budem uveren da je takav jedan čika sedeo na izvolte u kući svojih rođaka...


Ако је веровати, јуче ујутру је седео баш тамо.
freehand freehand 09:22 27.05.2011

Re: Glasno razmišljanje..

Ако је веровати, јуче ујутру је седео баш тамо.

Teza je, Aleksandre, da je Herr Milorad sedeo tamo jer ga je Služba držala u "turšiji", i to dosta dugo.
A ja prosto ne verujem da je sa tolikom ifniltracijom i paskom raznoraznih drugih elemenata to moguće.
nsarski nsarski 09:28 27.05.2011

Re: Glasno razmišljanje..

pa što ne pretpostaviti - i lovci na ucenjene glave?

Ima i takvih. Neko vreme je po Meksiku operisao Mad Dog Bounty Hunter, i, bogami, namak'o lepu kintu. Onda je otisao u legalu i napravio TV sou, veoma gledan.

Jedino, ybg., da se takav pojavio u okolini Zrenjanina, ne bi prosao nezapazeno:




freehand freehand 09:42 27.05.2011

Re: Glasno razmišljanje..

nsarski
pa što ne pretpostaviti - i lovci na ucenjene glave?

Ima i takvih. Neko vreme je po Meksiku operisao Mad Dog Bounty Hunter, i, bogami, namak'o lepu kintu. Onda je otisao u legalu i napravio TV sou, veoma gledan.

Jedino, ybg., da se takav pojavio u okolini Zrenjanina, ne bi prosao nezapazeno:





Misliš da ni šajkača ne bi popravila stvar?

Edit: jbt, profo, hoćeš da kažeš da se ovaj, ovako maskiran, neprimetno kretao kroz Mehiko?
Pa realno mmu fali tetovaža na grudima "I am bounty hunter"...
aleksanadar aleksanadar 09:44 27.05.2011

Re: Glasno razmišljanje..

Služba držala u "turšiji"


Па... Служба, прича се, негује вештину прављења туршије, а нарочито је вешта у доживотном конзервирању извесних политичких кадрова.

Да је Служба притом и конспиративна (као што није) објавила би да се Комадинић крио негде на Пештерској висоравни, у бункеру дубоком пет километара, и да га је чувала чета командоса.

Овако, мистерија Комадинић ће остати енигма, као и убиство Кенедија.


Bili Piton Bili Piton 09:53 27.05.2011

Re: Glasno razmišljanje..

freehand

Teza je, Aleksandre, da je Herr Milorad sedeo tamo jer ga je Služba držala u "turšiji", i to dosta dugo.


Naravno, i mora se priznati da je izvući ga iz rukava (turšije) baš juče bio priličan kartaroški strike of genius.

S tim što je to uvek ona ista situacija - ne znaš dal da ih poljubiš u čelo belo ili da im se nalupaš šamara.
freehand freehand 09:58 27.05.2011

Re: Glasno razmišljanje..

Bili Piton
freehand

Teza je, Aleksandre, da je Herr Milorad sedeo tamo jer ga je Služba držala u "turšiji", i to dosta dugo.


Naravno, i mora se priznati da je izvući ga iz rukava (turšije) baš juče bio priličan kartaroški strike of genius.

S tim što je to uvek ona ista situacija - ne znaš dal da ih poljubiš u čelo belo ili da im se nalupaš šamara.

Pa to onda prilično otara pitanje pameti i sposobnosti onih drugih, stranih službi i haških istražitelja, na vrlo neprijatan način.
Bili Piton Bili Piton 10:07 27.05.2011

Re: Glasno razmišljanje..

freehand

Pa to onda prilično otara pitanje pameti i sposobnosti onih drugih, stranih službi i haških istražitelja, na vrlo neprijatan način.


Što da ne...

aleksanadar aleksanadar 11:02 27.05.2011

Re: Glasno razmišljanje..

Teza je, Aleksandre, da je Herr Milorad sedeo tamo jer ga je Služba držala u "turšiji"...


Ако је веровати да је:

Живео у мемљивој соби, није палио светло

онда се туршија покварила!


freehand freehand 11:08 27.05.2011

Re: Glasno razmišljanje..

aleksanadar
Teza je, Aleksandre, da je Herr Milorad sedeo tamo jer ga je Služba držala u "turšiji"...


Ако је веровати да је:

Живео у мемљивој соби, није палио светло

онда се туршија покварила!



A ovo




se inače drži u dobro osvetljenoj i provettrenoj prostoriji?
Ae kod keve na popravni!
mariopan mariopan 11:10 27.05.2011

Re: Glasno razmišljanje..

Jedino, ybg., da se takav pojavio u okolini Zrenjanina, ne bi prosao nezapazeno:

Ja bih ga primetila zasigurno
aleksanadar aleksanadar 11:12 27.05.2011

Re: Glasno razmišljanje..

A ovo se inače drži u dobro osvetljenoj i proveТТrenoj prostoriji?


Треба да је мрак, али треба и да буде проветрена... А Комадић се, изгледа, није луфтирао. Базди!

Atomski mrav Atomski mrav 11:33 27.05.2011

Re: Glasno razmišljanje..

Ja bih ga primetila zasigurno


Danice, šta bi ti rekla - ko je ovaj čovek?

NNN NNN 12:42 27.05.2011

Re: Glasno razmišljanje..

Danice, šta bi ti rekla - ko je ovaj čovek?
- Pa...običan čovek...
Ilija: Službenik, činovnik, učitelj... je l' tako izgleda?


antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 20:20 27.05.2011

Re: Glasno razmišljanje..

Mada, igra neodoljivo liči na Otpisane, onu zadnju pizodu Kriger-Ratko...
Kriger Junge, nije loše...

Ma njega je Misirac jurio

madoxxx madoxxx 20:56 27.05.2011

Re: Glasno razmišljanje..

Ja se vise plasim da je to bilo: alo, alo..ostali smo bez poteza, vadi Ratka da spasemo sta se spasti moze
mariopan mariopan 14:17 28.05.2011

Re: Glasno razmišljanje..

madoxxx
Ja se vise plasim da je to bilo: alo, alo..ostali smo bez poteza, vadi Ratka da spasemo sta se spasti moze

doloreshaze doloreshaze 12:15 26.05.2011

Diglo!

Kaze Boris!
freehand freehand 12:18 26.05.2011

Kad Kacin drekne

odmah se vide rezultati!
Bojan Budimac Bojan Budimac 12:21 26.05.2011

Re: Kad Kacin drekne

freehand
Kad Kacin drekne odmah se vide rezultati!

antioksidant antioksidant 12:55 26.05.2011

Re: Kad Kacin drekne

Bojan Budimac
freehand
Kad Kacin drekne odmah se vide rezultati!


natasavb natasavb 14:22 26.05.2011

Re: Kad Kacin drekne

freehand
odmah se vide rezultati!

Da, evo ti dobi VIP.
Cestitam! :)
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 15:27 26.05.2011

Re: Kad Kacin drekne

natasavb
freehand
odmah se vide rezultati!

Da, evo ti dobi VIP.
Cestitam! :)

Jednom smrkne, drugom svane...

Cestitke
libkonz libkonz 15:30 26.05.2011

Re: Kad Kacin drekne

Jednom smrkne, drugom svane...

crnjak
Rejlem Rejlem 15:31 26.05.2011

Re: Kad Kacin drekne

freehand
odmah se vide rezultati!

Cestitam jos jedared na VIPu, ovo je stvarno bio munjevit uspon
freehand freehand 17:32 26.05.2011

Re: Kad Kacin drekne

libkonz
Jednom smrkne, drugom svane...

crnjak

Jbg, jednm RIP, drugom VIP...
antioksidant antioksidant 17:52 26.05.2011

Re: Kad Kacin drekne

freehand
libkonz
Jednom smrkne, drugom svane...

crnjak

Jbg, jednm RIP, drugom VIP...

bolje da si uzeo 10 milja dolara
freehand freehand 17:59 26.05.2011

Re: Kad Kacin drekne

bolje da si uzeo 10 milja dolara

Da su mi ponudili... To bi bila jedna od težih odluka u mom kratkom životu.
Mada mi i ovaj status deluje ko neka moša.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 18:07 26.05.2011

Re: Kad Kacin drekne

freehand
bolje da si uzeo 10 milja dolara

Da su mi ponudili... To bi bila jedna od težih odluka u mom kratkom životu.
Mada mi i ovaj status deluje ko neka moša.

Jedan je Moša

Vidi 5,42
sentinel26 sentinel26 18:08 26.05.2011

Re: Kad Kacin drekne

freehand
Jbg, jednm RIP, drugom VIP...

Čestitam za rip na Vip !

Sada obuj debele vunene čarape dok hodaš okolo po blogovima, jer će pomoću obuće (papuča ) lako da te otkriju.

Bradu nemoj da briješ.

Kako javlja "Đinapres" Sova i Kalašnjikov su planirali štrajk glađu a Sotona najavio samospaljivanje na Brankovom mostu.
dragan7557 dragan7557 19:20 26.05.2011

Re: Kad Kacin drekne

freehand


Pa zar na koljegu VIP-ovca?

cerski
st.jepan st.jepan 19:42 26.05.2011

VIP

Da, evo ti dobi VIP.

Samo da podsetim na moj komentar pod tvojim prvim blogom:
Čestitam
na opciji, sada si od svojega bloga gazda!

Ipak, čudi me što si pristao da budeš tek 'nako bloger.
Bez sumnje, u pitanju je greška, koja će biti munjevito ispravljena.
Povremeno čekiraj profil, neizostavno će tamo u najskorije vreme bljesnuti ono VIP.

Eto vidiš!
A zlikovci me zbog ovoga oklevetaše i nagrdiše onoliko.

zilikaka zilikaka 12:18 26.05.2011

Dogorelo

Sad postoje dva scenarija:
1. DNK analizom se utvrdi da ON nije on već njegov davno izgubljeni brat blizanac (malo smo ih zamajavali, kolko da možda neko tamo i poveruje u našu priču i da nam još malo vremena)
2. DNK analizom se utvrdi ja je ON on.
(auuu, dogorelo do nokata. više ne vredi ni pajvanima da se vezujemo za stolice, odnese nas prvi vetrić. nema druge nego da odmah progutamo ogromnu žabetinu, a ona slavonska će za koji da samo sklizne)
expolicajac expolicajac 12:23 26.05.2011

Što bi reko

Što bi reko moj stari prijatelj Don Vito Korleone, "ko se prvi javi, na blogu, da objavi vest taj je izdajnik".
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:29 26.05.2011

Re: Što bi reko

expolicajac
Što bi reko moj stari prijatelj Don Vito Korleone, "ko se prvi javi, na blogu, da objavi vest taj je izdajnik".

Издајник, издајник.
Чуди ме да се freehand одлучио за тако нешто, за срце ме ујео. А зна шта се са доносиоцима лоших вести ради.
koksy koksy 12:36 26.05.2011

Re: Što bi reko

Što bi reko
Što bi reko moj stari prijatelj Don Vito Korleone, "ko se prvi javi, na blogu, da objavi vest taj je izdajnik".


A ko se uopšte ne javi, javiće se iz Haga.
Zato, da se ja uredno prijavim.

edit: pa ćemo na kraju vidimo ko fali.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana