Satira| Zabava

Mali Komadić

Predrag Azdejković RSS / 31.05.2011. u 22:30

13354.jpgMili Bože, čuda golemoga,
ja li grmi, ja l' se zemlja trese,
ja se bije more o mramorje,
ja se biju na Popina vile?
Niti grmi, nit se zemlja trese,
ni se bije more o mramorje,
ni se biju na Popina vile;
već pucaju u Ševeningenu topovi,
šenluk čini aga Bramerc-aga,
uvatio Malog Komadića,
pa ga meće na dno u tavnicu.
U tavnici dva sužnja,
jedan plače, drugi popijeva:
"Ne boj se, brate moj dvagi,
eda Bog da kakva gođ junaka
koji će nas junak izbaviti!"
A kad k njima Komadić dođe,
svi u jedno grlo zaplakaše,
Komadića ljuto proklinjahu:
"Komadić, dopadnuo muka!
I mi smo se i uzdali u te
da ćeš ti nas kadgođ izbaviti,
eto i ti sade k nama dođe -
ko li će nas junak izbaviti?"
Veli njima Mali Komadić:
"Ne bojte se, braćo moja draga,
već ujutru kad danak osvane,
vi dozov'te agu Bramerc-agu,
pa mu kaž'te da j' umro Komadić
ne bi li me aga zakopao!"
Kad svanulo i sunce granulo,
a povikaju dva sužnja:
"Bog t' ubio, aga Bramerc-aga,
što dovede k nama Komadića?
Jer ga sinoć objesio nisi,
već se kod nas noćas prestavio -
hoće li nas pomoriti smradom?"
Otvoriše na tavnici vrata,
iznesoše pred tavnicu Komadića.
Onda veli aga Bramerc-aga:
"Take this bustard and bury him!"
Al' govori del Pontinica,
A Google translate prevodi:
"Ev', bogami, nij' umro Komadić,
nij' umro, nije on Sloba -
nalož'te mu vatru na prsima,
hoće li se pomaknuti, kurva!"
Lože njemu vatru na prsima,
al' je Komadić srca junačkoga -
ni se miče, ni pomiče Komadić.
Opet veli del Pontinica:
"A, bogami, nij' umro Komadić,
nij' umro, nije on Sloba -
već uvat'te zmiju prisojkinju,
te turajte Komadiću u njedarca,
hoće li se od nje uplašiti,
hoće li se, kurva, pomaknuti!"
Uvatiše zmiju prisojkinju,
pa turaju Komadiću u njedarca,
al' je Komadić srca junačkoga -
ni se miče, ni se od nje plaši!
Opet veli del Pontinica:
"A, bogami, nij' umro Komadić,
nij' umro, nije on Sloba -
već uzmite dvadeset klinaca,
udrite ih pod noktove Komadiću,
hoće li se pomaknuti, kurva!"
I uzeše dvadeset klinaca,
udaraju pod noktove Komadiću;
i tu Komadić tvrda srca bio -
ni se miče, ni dušicom diše.
Opet veli del Pontinica:
"A, bogami, nij' umro Komadić,
nij' umro, nije on Sloba -
sakupite kola đevojaka
i pred njima lijepu Bosiljku,
hoće li se nasmijati na nju!"
Sakupiše kolo đevojaka
i pred njima lijepu Bosiljku.
Na Komadića je kolo navodila,
preko Komadića nogama igrala.
A kakva je, da je Bog ubije,
od sviju je i veća i ljepša,
ljepotom je kolo začinila,
a visinom kolo nadvisila -
stoji zveka na vratu đerdana,
stoji škripa gaća od sandala!
Kad je zgleda Mali Komadić,
lijevijem okom progleduje,
desnijem se brkom nasmijava.
A kad vid'la Bosiljka đevojka,
ona snimi svilena jagluka,
njime pokri Komadića po očima
a da druge ne vide đevojke;
pa je svome Bramerc-agi govorila:
"Jadan ago, ne griješi duše,
već nosite sužnja, zakopajte!"
Onda veli del Pontinica:
"Bre, nemojte zakopati kurve,
već ga bac'te u debelo more
te naran'te ribe primorkinje
lijepijem zločinačkim mesom!"
Uze njega aga Bramerc-aga,
pa ga baci u debelo more.
Al' je Komadić čudan plivač bio!
Daleko je Komadić otplivao,
pak iziđe na brijegu mora,
pa povika iz grla bijela:
"Jao, moji b'jeli sitni zubi,
povad'te mi klince iz nokata!"
I on sjede i noge prekrsti,
i povadi dvadeset klinaca,
pa ih metnu sebi u njedarca.
Opet neće da miruje Komadić.
Kad je tavna noćca nastanula,
ide dvoru age Bramerc-age,
pa postaja malo kod pendžera.
Istom aga za večeru sio,
pa s Karlom svojom besjedio:
"Moja Karla, moja vjerna ljubo,
evo ima šesnaest godin' dana
kako se Komadić skriv'o,
da ne mogoh serbes večerati
sve od straha Malog Komadića -
Bogu vala kad ga danas nema,
i kad njemu haka glave dođoh!
I onu ću dvojicu objesiti
dok ujutru bijel dan osvane!"
A to Komadić i sluša i gleda,
pa u sobu k njemu uletio,
al' se o pločice okliznuo,
te istrže si glavu iz ramena.
Smeje se aga Bramerc-aga,
smeje se del Pontinica,
te im krivo bilo što ga ne snimiše,
pa na YouTube snimak okačiše.

Narodna pesma, autor nepoznat

Atačmenti



Komentari (69)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 22:36 31.05.2011

prva

Moram da primetim da pesnik nije bio potpuno dosledan u desetercu.
Treba malo korekcije
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:45 31.05.2011

Re: prva

To će Jelena Gall da lektoriše u slobodno vreme
st.jepan st.jepan 22:49 31.05.2011

Brisni ovo,

nije ovo tvoj niveau.
Ja se zastideo, batalio posle osmog stiha.

Edit:
Izvini na grubosti, tvoje pisanje inače mahom cenim.
maca22 maca22 00:09 01.06.2011

Re: Brisni ovo,

st.jepan
nije ovo tvoj niveau.
Ja se zastideo, batalio posle osmog stiha.

Edit:
Izvini na grubosti, tvoje pisanje inače mahom cenim.

Sad će da te optuži za kultur-fašizam.
Hint, pogledati Osnovno-ljudsko-pravo-na-alkohol-i-Jelenu-Karleusu/
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 00:17 01.06.2011

Re: Brisni ovo,


Brisni ovo,
nije ovo tvoj niveau.
Ja se zastideo, batalio posle osmog stiha.


To je zato što ova pesma ne može bez gusli...
st.jepan st.jepan 01:10 01.06.2011

Re: Brisni ovo,

To je zato što ova pesma ne može bez gusli...

Naravno, jer guslanje izmedju stihova (koje ume da potraje) služi upravo tome da se smisli naredni stih i dobro mu se prebroje slogovi.


dragan7557 dragan7557 07:47 01.06.2011

Re: Brisni ovo,

st.jepan
nije ovo tvoj niveau.
Ja se zastideo, batalio posle osmog stiha.

Edit:
Izvini na grubosti, tvoje pisanje inače mahom cenim.

st.jepan
nije ovo tvoj niveau.
Ja se zastideo, batalio posle osmog stiha.

Edit:
Izvini na grubosti, tvoje pisanje inače mahom cenim.


Ova GADOST nadmašava i "Jebuljica i..."

A sad slobodno možeš da me banuješ.

cerski

ljuboten ljuboten 09:04 01.06.2011

Re: Brisni ovo,

Ova GADOST nadmašava i "Jebuljica i..."

A sad slobodno možeš da me banuješ.

cerski


Ja pa i dalje tvrdim da je sa "Jebuljicom", ovo je samo isti nivo samo muške uloge i stanja, najproduhoveno prikazane ljudske slabosti i duhovna beda.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:21 01.06.2011

Re: Brisni ovo,

najproduhoveno prikazane ljudske slabosti i duhovna beda


a gde su seksualne frustracije?
ljuboten ljuboten 09:27 01.06.2011

Re: Brisni ovo,

najproduhoveno prikazane ljudske slabosti i duhovna beda


a gde su seksualne frustracije?


Znam da posedujete i veliko znanje, osim dara. Hvala na dopuni!
nurudin nurudin 23:19 31.05.2011

Предаг ВИШЊИЋ

Е, ПредраГе, јуначкији сине, нисам знао да поседујете и таленат за десетерац :)))))

Поздрав!
freehand freehand 23:44 31.05.2011

Re: Предаг ВИШЊИЋ

nurudin
Е, ПредраГе, јуначкији сине, нисам знао да поседујете и таленат за десетерац :)))))

Поздрав!

Bio si u pravu.
maca22 maca22 11:54 01.06.2011

Re: Предаг ВИШЊИЋ

Vi se smejete dok na se raspada kultura. :(

jelena-karleusa-se-seli-u-tursku-

sybil sybil 03:35 01.06.2011

Komentar u vestima

A sad narode, navali na jagode i ruske klasike!

Koji car!
ljuboten ljuboten 07:10 01.06.2011

Ćaća Nacionale poručuje Srbima

Sve to sluša Ćaća Nacionale
On ne plače jer suzice nema
Već doziva mlađanog pisara
Odgovornog državnoj novini
Što je zovu Naša Politika
To je Đetić crnogorske krvi
Dobro poznat od junačkih devedestih
Kad je pomoga da Srbi ludiju
A sve to činio u Nedeljeljnoj Novini
Pa on šalje Ćaći Vilu pisarku
Da sve piše što će Ćara reči
Sluša Vila šta to Ćaća zbori
Pa u mašinu sitno piše
Jer se ne sme zaboravit više
Ćaća tužan no ne pokazuje
Što Srbin na Srbina udario
Pa jednog po drugug u Ševeningen šalje
Ćaća zna da se njegov Sloba zajebo
Pa sve Srbe pred svetom obruko
Ništa od naum Ćaćinog nije ostvario
Al se Ćaća ipak Slobi divi
Kako je Srbe u Hag branio
I za njih je svoj život dao
Pa nam Ćaća lepo poručuje
Ne bojte se Srbi moji dragi
Bilo je i težiih „bivstvovanja“
Al su Srbi harbro opstajali
Doduše prepolovljeni
„Jer su se borili iznad svojih mogućnosti“
Sve ćemo mi druge zajebati
„Moramo samo promeniti
Političku struturu Srbije“
Da nam dođu onakvi kakve je
Ćaća donio krajem osamdestih
Pa započeli Srbi da ruše državu
Što su je sami stvarali i za nju ginuli
Ćaća veli treba da menjamo sebe
Da bi mogli opet da:
„Moramo se boriti !
Moramo se boriti za preporod Srbije
I sve radosti života“
Eto nama mudre poruke
Od istoga što učini da su
Srbi najbrojniji u Hagu
Ne na dači već u apsani.
man ray loves me man ray loves me 07:24 01.06.2011

najs

ja bih ubacila malo dijaloga izmedju komadica i starog drustva, inspirisano ovim: Ratko Mladic:Seselj je kreten.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 09:23 01.06.2011

Re: najs

Ja ne verujem u ove tvrdnje... nije Šešelj kreten
alselone alselone 07:49 01.06.2011

na ovom

bi ti i senilni26 pozavideo.
buba_truba buba_truba 08:07 01.06.2011

mrtva trka...

alselone
i senilni26 pozavideo.

bi to bila, bogami.




freehand freehand 09:22 01.06.2011

Re: na ovom

alselone
bi ti i senilni26 pozavideo.

Samo bi se Senti držao ekavice, naravno. Po duši i izboru, jer prezire sve novotarije i surogate.

P.S. Možda da se priupita Mladža da ovo uglazbi?
Mis'im, da se upotpuni scenski doživljaj...
mrale54 mrale54 10:45 01.06.2011

deseterac

E , pa , omladinci moji evo dede da vam malo prosiri vidike kad je deseterac u piranju !! Ucite deco - znanje je moc - ucite deco po celu noc !! Normalno danju spavajte !!
Znaci - ovako ! Ovo bi se moglo nazvati " Istorijat vladavine i smrt velikana i heroja kroz dva veka Srpske drzave " Pa da krenemoooo _

Tamo negde osamdest seste
resili su Ivanu da smeste.
ko bi drugi - pa naravno Sloba ,
sticenik i prijatenj do groba !

Ali to nam nije bas prvina
rade Srbi tako od davnina !
Istorija - nasa jaca strana ,
ajd da pocnem od davnijeh dana

Oce Milos da posteno plati
da kum Djordja bas za glavu skrati
a Vujica sve zbog sikirice
zido posle crkve pokajnice

Sve je bilo radjeno po planu
glavu nose u Stambol sultanu
posle Milos - nase dicno ime
svinje tero u Bec - preko Drine !!

Sta da pricam - to i vrapci znaju
za Topcider i prevrat u maju
Mihajila , u parku , u setnji
upucase bez ikakvih smatnji !!

Kod Milana na dvorskoj terasi
skupili se mladi ordonansi.
Ode Milan - ali vidi vraga !
ode za njim i kraljica Draga !!

E , za Srbe , ovo je vec novo
prvi put se pise takvo slovo !
Pa zar zenu ?! I kuda to vodi ?!
Opravdanje - " Ne moze da rodi !!"

Bela ladja po moru se valja ,
Neko vice - Ubise nam kralja !!!
Pasic greje dupetom fotelju ,
nasi roknu Acu u Marselju !!

Dal da Tita - sto je izuzetak ,
jer Broz nije na -ic zavrsetak
dal da pisem , spominjem blamazu ,
kad je smako djenerala Drazu ??

Nemac , Hrvat - Bog te pita sta je
jos se ne zna - nece se ni znaje !!
Srbi vide nista mu ne mogu
U Ljubljani - daj bar jednu nogu !!

Da bi stvari ostale u nizu
- smakli smo i predsednika Kizu !!
Pricalo se , bas onijeh dana
dal je jaci od zemunskog klana !!

Tako - druge istorija uci -
a - Srbina ? - Pa , uglavnom muci !!
da nauci - kamo lepe srece !
Ma ne vredi - pamcenje pilece !!

Vide stranci - stavljaju na vagu ,
za Srbina - mesto je u Hagu !
Sastali se , odlucili glatko ,
da im dodje u goste i Ratko.

Da je mladic - pa nesto i nije ,
ejj , tolike godine se krije !
Ne bi njega joste navatali
da ga nisu ovi nasi dali !!

Doslo , brate , neko novo doba ,
ne radi se kao nekad Sloba
prvo voznja u crnom terencu ,
pa krecana na Iriskom Vencu !!

Nema vise noza , sikirice ,
sads , bato , samo rukavice !!
Oces , neces , i dupe ces dati ,
AL - TO - SRBIN NIKAKO DA SHVATI !!!!

E , pa za sad ovoliko ! Mada ima deda jos takvih stvari , npr. o raspadu Yu , itd. Ali to , mozda , neki drugi put ! Ostajte zdravo - do skorog citanja !!!
sarajevo1968 sarajevo1968 11:08 01.06.2011

Re: deseterac

[

Nema vise noza , sikirice ,
sads , bato , samo rukavice !!
Oces , neces , i dupe ces dati ,
AL - TO - SRBIN NIKAKO DA SHVATI !!!!


Gadno je samo prvi put kad ga gurnu.Al ako imaš sreće da je sunećen, e to brale mnoooogo manje boli, svaki slijedeći put je već mnogo bolje i lakše se podnosi...Jedino bole zglobovi od ruku, gadnim kaišem te vežu za sto pa kad trzaš rukama od bolova, kida ti se koža sa zglobova al kad krene krv e onda se to sve dobro podmaže pa se i to nekako izdrži. A znaš šta je od svega najbolje?
Daju ti da jedeš jednom dnevno,krišku neke vrste hljeba i metalnu šoljicu vode, pa onda nemaš niiiikakvih problema kad trebaš u vc...






mrale54 mrale54 13:33 01.06.2011

Re: deseterac

Opa , bato , poema i proza -
da vidimo ko ce kog da voza !
Ti to probo ? Mozda vise puta ?
Vidim , brate , pero ti ne luta !
Opisujes sve do u tancine ,
polozaje ali i , nacine !!
Osunecen , kazes manje boli?
Nema veze - kako ko sta voli !!
Na rukama kaisevi kozni
a na podu samo palci nozni !
Dobra poza - razmisljam se i ja ,
vazno mi je da to tebi prija !!
Ali dobro ! Navikli smo mi to -
Kreso nas je i Kardelj i Tito !
Po Srbima !!! Ajmo svi u napad !!!
Jebes zemlju gde je Bosna - ZAPAD !!!
Izvinite sto omasih temu ,
morao sam odgovorit njemu !
Necu vise , e, tako mi Boga
i odlazim sa ovoga bloga !!!


Sladeci ??!! U potpisu : "DEDA " PS. Nema ljutis - mala sala !
antemuralis_ortodoks antemuralis_ortodoks 20:32 01.06.2011

Re: deseterac

radimo kao da će uvek biti mir
spremajmo se kao da će sutra sukob civilizacija

Tito
p.s.
i Đeronimo se qurčio
fantomatsicna fantomatsicna 11:14 01.06.2011

Mrzelo me

Da sve procitam
Samo da kazem, da ce taj u zatvoru u Holandiji bolje ziveti nego mnogi u Srbiji..gde je tu pravda..
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 11:42 01.06.2011

Re: Mrzelo me

Ja sam za to da se Komadić živ zazida... kao u pesmi Zidanje Skadra.
freehand freehand 12:01 01.06.2011

Re: Mrzelo me

Predrag Azdejković
Ja sam za to da se Komadić živ zazida... kao u pesmi Zidanje Skadra.

Al' da mu dojke ostanu nezazidane?
ili baš-baš?

bandina bandina 12:44 01.06.2011

Re: Mrzelo me

bolje ziveti nego mnogi u Srbiji.


To zavisi od toga sta podrazumevas za " bolje " tj. " dobro "
docsumann docsumann 16:43 01.06.2011

Re: Mrzelo me

Samo da kazem, da ce taj u zatvoru u Holandiji bolje ziveti nego mnogi u Srbiji..gde je tu pravda..


pravda je u šumi
man ray loves me man ray loves me 18:16 01.06.2011

Re: Mrzelo me

kao u pesmi Zidanje Skadra

zidanje kadra... sa jeremicem u glavnoj ulozi, da se zazida za kosovo...
fantomatsicna fantomatsicna 23:25 01.06.2011

Re: Mrzelo me

To zavisi od toga sta podrazumevas za " bolje " tj. " dobro "


i ovo


i jos rekreacija, mogucnost ucenja,rada itd itd...i bez straha da ce te naci..i to sve besplatno
bandina bandina 07:41 02.06.2011

Re: Mrzelo me



jel imas neku predstavu o konceptu slobode i sta to znaci za coveka?
besplatno


ako je besplatno, onda si u pravu ajmo svi u Hag
man ray loves me man ray loves me 10:30 02.06.2011

Re: Mrzelo me

jel imas neku predstavu o konceptu slobode i sta to znaci za coveka?


You know what I think? I think that we're all in our private traps, clamped in them, and none of us can ever get out. We scratch and we claw, but only at the air, only at each other, and for all of it, we never budge an inch.

(norman bates)
bandina bandina 11:01 02.06.2011

Re: Mrzelo me

Aha, znaci sedenje u celiji se u principu ne razlikuje od ovog naseg ovozemaljskog lutanja? Ajme, sve je besmisleno. Ili se ne razumemo?

maca22 maca22 11:19 02.06.2011

Re: Mrzelo me

Guglaj ko je to rekao, imas ime.
bandina bandina 11:31 02.06.2011

Re: Mrzelo me

ok, i sta cu sad?
maca22 maca22 11:52 02.06.2011

Re: Mrzelo me

Onda zakljucis da osecaj da je covek na slobodi isto toliko neslobodan kao i onaj u zatvoru ima onaj ko je duboko zarobljen u glavi. A nema ga svako.
bandina bandina 12:22 02.06.2011

Re: Mrzelo me

Got it
man ray loves me man ray loves me 16:21 02.06.2011

Re: Mrzelo me

@maca22
fala!
jedi-knight jedi-knight 20:29 01.06.2011

Malo stila

Mislim da je potpuno bez promaseno izivljavati se sada nad uhapsenim bivsim generalom. Hajde da pokazemo malo ozbiljnosti, ponosa i stila. Ipak je on bio visoki oficir i bar mi to moramo da postujemo. Sta god da je radio sudice mu se i to kao bivsem generalu. Ja sam ocajan zbog cele price oko njega. Ocajan sam sto je neko takav uopste dosao u situaciju da komanduje vojskom u ono vreme i uradi strasne stvari, ali ni na pamet mi ne pada da se izivljavam nad njim, pa ni u desetercu.
one for the road one for the road 21:13 01.06.2011

Re: Malo stila

Stil je primeren subjektu: nadrndani sivonja koji je isao glavom kroz zid i pobio silne ljude usput.
To sto je bio general ne dodaje mu na casti i ponosu, nego mu jos vise daje u pravcu sivonje, jer ako je bio pravi general to ga je obavezivalo da se ponasa kao takav, a ne kao, i ponovcu jos jednom, nadrndani sivonja.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:43 01.06.2011

Re: Malo stila

Ipak je on bio visoki oficir i bar mi to moramo da postujemo.


Serem mu se po sred ordenja, čina i uniforme... Jel dovoljno poštovanja sa moje strane ili treba još?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:47 01.06.2011

Re: Malo stila

Još.
Baš me zanima dokle ćeš. Mada, oduvek si mi izgledao kao neko ko uživa u tome da cipelari nekog ko leži na zemlji. Dakle, verovatno možeš još dugo.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:50 01.06.2011

Re: Malo stila

Mada, oduvek si mi izgledao kao neko ko uživa u tome da cipelari nekog ko leži na zemlji.


Aaaaaaaa, sad mi se srce cepa... Sikter bre!
jedi-knight jedi-knight 23:58 01.06.2011

Re: Malo stila

Serem mu se po sred ordenja, čina i uniforme...

ovo ne lici na dobar ukus
( ima jos, ali ne bih dalje. ovo je najblize na sta sam naleteo )
i jos nesto. jos mi je besmislenije da moram da objasnjavam da nisam za njega niti sam ikad bio ako mi smeta kada se izivljavaju na njemu na isti nacin na koji se on izivljavao na drugima.
"Lopova pravi prilika"
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 00:05 02.06.2011

Re: Malo stila

Izvini srećo moja, da li ti hoćeš da usporediš moj blog sa genocidom nad 8 hiljada ljudi?

Hm, ja ipak biram da budem neukusan...
gospodjica gospodjica 09:40 02.06.2011

Re: Malo stila

one for the road
Stil je primeren subjektu: nadrndani sivonja koji je isao glavom kroz zid i pobio silne ljude usput.To sto je bio general ne dodaje mu na casti i ponosu, nego mu jos vise daje u pravcu sivonje, jer ako je bio pravi general to ga je obavezivalo da se ponasa kao takav, a ne kao, i ponovcu jos jednom, nadrndani sivonja.


Baš vala. "Mladić je simbol temeljnog poništenja srpske ratničke moralne vrednosti (etike) i odgovarajućeg sunovrata ratničkog viteštva, koje je konačno nestalo u velikim tragedijama i zlodelima tokom građanskog rata u BiH i Hrvatskoj 1991-1995 godine“ Opravdati zločin je isto tako zločin, a Srbija će možda nekad početi i da se razvija, ako se stanovništvo u većini suoči sa istinom, a to je da smo odgovorni za genocid u poslednjem ratu. Kad kažem genocid, mislim na sistematsko i organizovano masovno istrebljenje dela stanovništva jedne etničke grupe, u datom slučaju Bosanaca muslimanske vere. Sem u vremenskom obimu i donekle u "modus operandi", ne vidim razliku između onoga što su uradile snage bosanskih Srba u Srebrenici i Hitlerovog "konačnog rešenja" ili ustaških zločina u Jasenovcu.
looping looping 10:04 02.06.2011

Re: Malo stila

Predrag Azdejković
Ipak je on bio visoki oficir i bar mi to moramo da postujemo.


Serem mu se po sred ordenja, čina i uniforme... Jel dovoljno poštovanja sa moje strane ili treba još?

Ako ti CNN, BBC i razni drugi formiraju misljenje onda ocigledno ne postujes sam sebe.
Sve je to rekla -kazala. Coveku tek treba da se sudi ali medijski je vec osudjen. "Zna se" da je ON kriv.
ON je taj koji je ubio one druge.
Neko naravno mora da bude kriv.
Srati po coveku koga ne znas - to je veliki uspeh. Narocito kad zivis u matrix-u.
outcast outcast 14:16 02.06.2011

Re: Malo stila

gospodjica

Baš vala. "Mladić je simbol temeljnog poništenja srpske ratničke moralne vrednosti (etike) i odgovarajućeg sunovrata ratničkog viteštva, koje je konačno nestalo u velikim tragedijama i zlodelima tokom građanskog rata u BiH i Hrvatskoj 1991-1995 godine“ Opravdati zločin je isto tako zločin, a Srbija će možda nekad početi i da se razvija, ako se stanovništvo u većini suoči sa istinom, a to je da smo odgovorni za genocid u poslednjem ratu. Kad kažem genocid, mislim na sistematsko i organizovano masovno istrebljenje dela stanovništva jedne etničke grupe, u datom slučaju Bosanaca muslimanske vere. Sem u vremenskom obimu i donekle u "modus operandi", ne vidim razliku između onoga što su uradile snage bosanskih Srba u Srebrenici i Hitlerovog "konačnog rešenja" ili ustaških zločina u Jasenovcu.


Upravo tako. Potrebno je napokon pogledati istini u oci. Uopste nije neuobicajeno da osobe sa sociopatskim karakteristikama licnosti dostignu veoma visok polozaj ( pogotovo u vojsci!), da poseduju karizmu i sarm koji im omogucava da zavaraju svoje zrtve, i da su takve osobe omiljene od strane onih koji imaju izrazene karakteristike autoritarne licnosti - licnosti koja veruje da su moc i vlast ono cemu treba da se divimo. Sve u svemu oni koji se lako predaju podanickom mentalitetu, podrzavaju cak i najgnusnije zlocine koje njihovi predvodnici ( u obliku generala, drzavnika, politicara...) cine. Ovo nije "sprski" specijalitet, ovo je jednostavno istina za sve ljude na ovoj planeti. Upravo zbog te sprege izmedju psihopate koji je u stanju da se uzdigne do najvisih polozaja moci i vlasti, i onih koji veruju da su oni na vrhu nedodirljivi i da ne moraju da postuju najosnovnije moralne, eticke, i sve druge zakone jednog zdravog normalnog ljudskog ponasanja i odnosa, bas zbog te sprege, psihopate ( kojih BTW ima otprilike oko 1 posto stanovnistva) uspevaju da steknu svoje sledbenike koji kao omadjijani zaboravljaju na ono najosnovnije, ono ljudsko. Zato sledbenici Ratka Mladica ne mogu da saosecaju sa suzom majke, zene, sestre, koja je izgubla sve svoje najdraze u Srebrenici. Zato se neki Srbi osecaju ojadjeno, jer im je uhapsen general, a taj covek nije nista drugo nego masovni ubica, zlocinac, psihopata, koji ni jednog momenta nije pokazao i trunku pokajanja za svoja zlocinacka dela. Niti ce je pokazati. Da, on ce biti tuzan zbog smrti svog deteta, ali zbog totalnog odsustva empatije nece mu pasti na pamet da pokaze bilo kakvo saosecanje za stradanja drugih. O pokajanju naravno nema govora. Ono sto je zabrinjavajuce da podrzavajuci Mladica i njegovo "ludilo" deo naroda postaje saucesnik u njegovom zlocinu, saucesnik cutanjem, li saucesnik davanjem podrske...
maca22 maca22 14:37 02.06.2011

Re: Malo stila

Dajte toalet papir...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:44 02.06.2011

Re: Malo stila

Ako ti CNN, BBC i razni drugi formiraju misljenje onda ocigledno ne postujes sam sebe.
Sve je to rekla -kazala. Coveku tek treba da se sudi ali medijski je vec osudjen. "Zna se" da je ON kriv.
ON je taj koji je ubio one druge.
Neko naravno mora da bude kriv.
Srati po coveku koga ne znas - to je veliki uspeh. Narocito kad zivis u matrix-u.


Ti mora da me zajebavaš!?!?

maca22 maca22 14:45 02.06.2011

Re: Malo stila

Os pola rolne?
outcast outcast 14:52 02.06.2011

Re: Malo stila

Predrag Azdejković
Ti mora da me zajebavaš!?!?



Ma kakvi. Samo zivi u srpskom matrix-u
looping looping 19:29 02.06.2011

Re: Malo stila

Predrag Azdejković
Ako ti CNN, BBC i razni drugi formiraju misljenje onda ocigledno ne postujes sam sebe.
Sve je to rekla -kazala. Coveku tek treba da se sudi ali medijski je vec osudjen. "Zna se" da je ON kriv.
ON je taj koji je ubio one druge.
Neko naravno mora da bude kriv.
Srati po coveku koga ne znas - to je veliki uspeh. Narocito kad zivis u matrix-u.


Ti mora da me zajebavaš!?!?


Ne. Zajebava te onaj kod ti ubacuje u glavu gluposti o ratnim zlocincima i srpstvu koje ti je ugrozilo opstanak.
outcast outcast 19:37 02.06.2011

Re: Malo stila

looping

Ne. Zajebava te onaj kod ti ubacuje u glavu gluposti o ratnim zlocincima i srpstvu koje ti je ugrozilo opstanak.


escherichije_colic escherichije_colic 18:07 06.06.2011

Re: Malo stila

Sem u vremenskom obimu i donekle u "modus operandi", ne vidim razliku između onoga što su uradile snage bosanskih Srba u Srebrenici i Hitlerovog "konačnog rešenja" ili ustaških zločina u Jasenovcu.


Teško nipodaštavanje Holokausta. A i Jasenovca kad smo već kod toga.

Napraviću kratak osvrt na prirodu pokolja nad Bošnjacima Podrinja. U ruralnim krajevima ljudi više pripovedaju (nema televizije, interneta isl) priče se duže pamte i intenzivnije proživljavaju, pogotovo ako su u pitanju priče o klanjima, streljanjima i ostalim strahotama rata. Po tim selima tačno se zna ko je za vreme 2.sv rata koga ubio i na koji svirepi način. Ljudi su pakovani hejtom i frustracijom a u konkretnim istorijskim i vojno-političkim okolnostima dodatno su naoružani automatskim naoružanjem i ostalim ubojitim đakonijama (kao da i pre toga nisu bili ozbiljno naoružani) Dosta tih zločin iz mržnje jeste neke vrsta krvne osvete. Na primer, neko kome su ustaše iz nekog muslimanskog sela pobile familiju u svetskom ratu, ako je dovoljno labilna i poremećena ličnost, daće sebi za pravo da ode u isto to selo pola veka kasnije i zapali punu kuću ljudi. Kao što će neki musliman kojem su četnici poklali familiju dati sebi isto pravo. Pogotovo ako vidi da se svuda oko njega puca i niko ni za šta ne odgovara. Napomena- ne opravdavam niti relativiziram, to je prosto činjenično stanje.

Koliko god ti zločini bili grozni, ja tu ne vidim elemente neke visoke državne zavere. Ni na jednoj strani kad smo već kod toga. Proterivanja verujem da su planirana na višem nivou (što je i dokazano određenim transkriptima iz Karađorđeva i sa Briona) ali ne verujem da je iko bio toliko glup da sebi u startu potiše optužnicu za ratne zločine nekom pričom o organizovanim masovnim ubistvima civila.

Nije se smelo dozvoliti da ti ljudi zarate međusobno, nikako, ni pod kojim okolnostima, kao što se to ne sme dozvoliti više nikada u budućnosti, ako ima pameti.
zvezdana5 zvezdana5 23:20 01.06.2011

bljak

Umes da budes duhovit ponekad, ali ovaj blog ti je bas degutantan....
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:29 01.06.2011

Re: bljak

Jel ja to osećam neku empatiju sa Komadićem u vazduhu ili mi se samo čini?
maca22 maca22 23:46 01.06.2011

Re: bljak

Njušiš, ha? :)
jedi-knight jedi-knight 23:49 01.06.2011

Re: bljak

Jel ja to osećam neku empatiju sa Komadićem u vazduhu ili mi se samo čini?


Ma kakva empatija, dobar ukus je u pitanju
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:51 01.06.2011

Re: bljak

dobar ukus je u pitanju


Elaboriraj...
zvezdana5 zvezdana5 00:15 02.06.2011

Re: bljak

Predrag Azdejković
Jel ja to osećam neku empatiju sa Komadićem u vazduhu ili mi se samo čini?



Samo ti se cini....
maca22 maca22 00:34 02.06.2011

Re: bljak

Mene bi morao ljubazno da pita za tu info...
outcast outcast 15:07 02.06.2011

Re: bljak

zvezdana5
Umes da budes duhovit ponekad, ali ovaj blog ti je bas degutantan....



Da stvarno...Ovo nije degutantno



Mislim morbidno...
zvezdana5 zvezdana5 17:42 02.06.2011

Re: bljak


"Da stvarno...Ovo nije degutantno"


Tvoje podmetanje neceg sto ja sigurno nisam ni napisala ni mislila, klipovi i ovaj blog... pa, ne zna se sta je degutantnije....
st.jepan st.jepan 18:52 02.06.2011

Re: bljak

outcast
Klip sa izjavom Mladićevog adokata

Pa ovaj je teško retardiran.
Taj ne bi uspeo ni mene da odbrani od optužbe za genocid.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 20:11 02.06.2011

Re: bljak

Pa ovaj je teško retardiran.


Težak bilde... mislim da sam čuo negde da neće on da ga brani.
outcast outcast 15:02 02.06.2011

Kvislinska vlada Srbije...






Sta reci za zenski vokal...
maca22 maca22 03:56 04.06.2011

Re: Kvislinska vlada Srbije...

Moram da pitam... dakle, hoćeš li da braniš ljudsko pravo da se ne zna ingliš, pogotovo što je na meti napada žena, again?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana