Eksperimenti u blogovanju

Nataša Kandić, čemu?

vladimir petrovic RSS / 07.06.2011. u 19:52

Sa zakašnjenjem sam pregledao Njujork Tajms, da bih se veoma iznenadio kada sam u (jučerašnjem) uvodniku tog dnevnika, koji ima milionsko čitalaštvo, ne samo u SAD već i širom sveta, video naslov - THE SHAME OF SERBIA.

Štrecnulo me nešto, pitajući se o čemu se sada radi.

A onda sam video da ga je napisala Ms. Nataša Kandić, razglabajući o slučaju generala Ratka Mladića i njegovom izručenju Hagu.

Za mene je ta afera sa Mladićem, kako-tako, privedena kraju. Bilo je propusta, moglo se to uraditi ranije, ali bolje ikada nego nikada. Uglavnom je taj čin Srbije pozitivno primljen u svetu. Sam Njujork Tajms je pre nekoliko dana pozdravio hapšenje  Mladića, doduše uz prekor da „Srbija sve radi pod pritiskom", ali uz izraženo zadovoljstvo što je najzad Mladić u Hagu.

A onda dolazi ovaj članak sa ubitačnim naslovom Ms. Nataše Kandić, naslovom velikim kao vrata.

 

Quo vadis Ms. Nataša Kandić?

Pretpostavljam da sada sedite u vašoj rezidenciji, ispijate limunadu na tanku slamku i likujete, smejući se u ogledalu, kako ste uspeli da čak u tako poznatom Njujork Tajmsu proturite članak u kome, reklo bi se, zagovarate da Srbiju i dalje treba držati na stubu srama, naslovom u stilu: Kartaginu treba razoriti! (Carthago delenda est).

Naknadno vidim da je tekst tog spornog članka „Srpska sramota" objavljen i na srpskom.

Ja izbegavam da pišem blogove na političke teme, ali ovom prilikom nisam mogao da na ovaj način ne protestujem -  prvenstveno protiv naslova. Moglo je da se kaže sve što se htelo reći i na ispravniji način. 

Zna se da su naslovi važni, odnosno da je forma kako nešto saopštavate svetu važnija od same sadržine. Siguran sam da mnogi koji vide naslov THE SHAME OF SERBIA neće ni čitati tekst, ali će videti da  nastojanja iz nedavnih proteklih vremena - da je sve što dolazi iz Srbije sramotno, još nisu postala prošlost. Zato reagujem.

Ne bih voleo da popijem kafu sa Ms. Natašom Kandić. Ne bi mi prijala.

Atačmenti



Komentari (681)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Domazet Domazet 05:10 09.06.2011

Vala si se bash nalupetao...

kaldorei
Amerikanci i ini 101% mišljenje formiraju na osnovu čitanja članaka po netu. Hau jes nou.
I obično ne mrdaju dalje od naslova tako da ljudi žive u zabludi da je Na zapadu ništa novo vestern-roman.

...izvini shto ja ovak prosto ali si ti fino vaspitan/a momak/cura pa cesh znati da prevedesh.

I shta kazhesh,pogodilo te u zhivac to shto je drzhava Srbija takva kakva je. Pa nije ti to valjda opravdanje za eNKayin selektivni pristup, selektivnu empatiju i selektivnu nadležnosti (kako to gore reche neki mnogo pametan bloger)? Pazi kako cesh da odgovorish, mozda te chuje bar neki od onih 150 000 Srba shto su na vishegodishnjem letovanju van grada.

Ili mozda mislish da eNKay nije ni malo selektivna po gore navedenim stvarchicama. Pa onda to shto neko misli da jeste ne predstavlja pravo na mishljenje drugachije od tvoga. Vec se radi o cruel and unusual punishment?

U stvari, nisam hteo o tome. Hteo sam o onom citiranom. Da ti kazhem da mi ne pada da se sa tim sprdam. Svi me znaju kao ozbiljnog blogera koji se nikada ne sprada sa nechim shto je (tako ochigledno) za sprdnju. I josh da ti kazhem da vecina amera, kao i vecina stanovnika bilo koje druge drzhave na svetu, nema pojma da je Na zapadu nishta novo roman. Western ili bilo kakav drugi...
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:08 09.06.2011

Budimo ljudi

kaldorei
... Dugujem objašnjenje autoru zbog čega sam tako reagovao.


Hvala na objašnjenju.

Ja uvažavam tvoje pravo na tvoje mišljenje, ali je za mene ovo tvoje obrazloženje neprihvatljivo.

Blog je imao za cilj samo inkriminisanje NK, što je jedno opšte mesto. Namena mu je iniciranje opšte pljuvaonice, u čemu je u potpunosti uspeo i kao takav je obična kloaka.


Ostajem pri tome da tekst mog bloga nije kloaka, a ni komentari, gledano u celini, nisu kloaka, mada medju njima ima i manji broj neprimerenih.

Što se teksta mog bloga tiče, mislim da je on smislen. Vodio sam računa o svakoj reči koju sam napisao, ima početka, sredine i kraja, nije dugačak (ja obično pišem dugačke tekstove). Nisam koristio pogrdne reči da bih omalovažavao NK (u šešeljovskom stilu – ustaška kurva, krava, lešinarka itd), ali smatram da nema „nedodirljivih krava“, o kojima se ne sme pisati, a NK svakako nije od tih koja je, eto, slučajno, postupila tako kako je postupila. Njoj bi bilo neprirodno, čini mi se, da pohvali Srbiju zbog nečega. Stoga, smatram da, tel-quel, moj blog nikako nije kloaka.

Što se tiče komentara, rekao sam da imam razumevanja za komentare, gledano u celini.

Ima nekih komentara koji jesu preterivanje ili neodmerenost, ali njih je malo i oni su samo deo celine. (Ja sam od onih koji daju prednost celini, jer celina nije samo zbir pojedinačnih elemenata, celina je više od toga). Ima tu i trolova. Ali, i trolovi mogu biti korisni. Neka ljudi pišu šta osećaju. Ne proglašavajmo budalama oni koji pišu na način koji nama ne odgovara. Ne zagovarajmo spaljivanje veštica. S tim što treba nstojati da se što više izbegnu lična vredjanja.

Šta ja mogu što, kako Unfuckable s pravom reče, na pomen NK malo ko ostaje ravnodušan.

Ponoviću da sam reagovao zbog odioznog naslova SRAMOTA SRBIJE. To me je podsetilo da su svojevremeno neki naši intelektualci istom američkom dnevniku davali izjave „da podržavaju bombardovanje Srbije od strane NATO“. Meni je to bilo neprihvatljivo, kao što mi je bilo neprihvatljivo kada su neke NVO u Srbiji tražile od EU da nastavi sa pritiscima na Srbiju sve dok, valjda, Srbija ne iskaje svoje grehe, ma šta to moglo značiti. Takvi moji stavovi nisu stvar patriotizma (ja sam pisao svojevremeno jedan blog povodom izjave jednog engleskog književnika da bi, ako bi morao da bira, pre izdao otadžbinu nego svog prijatelja – a ja sam tu izjavu podržao). Dakle, moji stavovi su stvar principa uljudnosti, kako bi to rekao Predrag Brajović. Važno je biti uljudan. A nisu uljudni, smatram, oni koji pljuju po Srbiji, sa svim njenim nesavršenostima; umesto da joj pomognu, oni joj odmažu zarad nekih svojih sitnih interesa. To nije uljudno.

Izvini što sam baš reagovao na tvoj komentar, medju više komentara koji su, svakako, bili neslaganje, sa ovim mojim vanrednim blogom. Ne znam, ti si mi bio „the random choice“, dakle, uradio sam to posve slučajno, jer ne mogu svima pojedinačno odgovarati.

Meni NK nije ni rod ni pomoz bog,

Meni ništa ne bi smetalo ni da ti je sestra ili tetka.

kaldorei kaldorei 15:47 09.06.2011

Re: Vala ni ti se nisi proslavio

Domazet
I shta kazhesh,pogodilo te u zhivac to shto je drzhava Srbija takva kakva je. Pa nije ti to valjda opravdanje za eNKayin selektivni pristup, selektivnu empatiju i selektivnu nadležnosti (kako to gore reche neki mnogo pametan bloger)? Pazi kako cesh da odgovorish, mozda te chuje bar neki od onih 150 000 Srba shto su na vishegodishnjem letovanju van grada.

pa uradili smo odmazdu kod Srebrenice tako da je sada sve u ekvilibrijumu
tante 4 kukuriku.

Domazet
Ili mozda mislish da eNKay nije ni malo selektivna po gore navedenim stvarchicama. Pa onda to shto neko misli da jeste ne predstavlja pravo na mishljenje drugachije od tvoga. Vec se radi o cruel and unusual punishment?

možda se ne slažem sa stavovima NK ali ću se boriti na pravo da ga iskaže.
u tome je razlika izmežu tebe i mene, Domazete.

Domazet
Svi me znaju kao ozbiljnog blogera koji se nikada ne sprada sa nechim shto je (tako ochigledno) za sprdnju....

otkud znam kako te svi znaju?
ne pričam sa svakim.
kaldorei kaldorei 16:03 09.06.2011

Re: Budimo ljudi

Ponoviću da sam reagovao zbog odioznog naslova SRAMOTA SRBIJE.


SRAMOTA SRBIJE je što nismo završili koridor 10.
SRAMOTA SRBIJE je što nas nema na PayPal listi.
SRAMOTA SRBIJE što mi carina sopstvene države traži špediciju za stručnu literaturu sa Amazona.
SRAMOTA SRBIJE je što nam BU nije ni u prvih 500 na svetu (o pseudo-Bolonji da i ne pričam).
SRAMOTA SRBIJE je što ne radi Narodni muzej u BG-u.
SRAMOTA SRBIJE je što nam vlada zavisi od jednog Palme.
SRAMOTA SRBIJE je i sam šef vlade potpuno operisan od stvarnosti i suvislosti.
SRAMOTA SRBIJE su pevaljke sa cajber-nanožnicama.
SRAMOTA SRBIJE je tajkunsko-uvoznički lobi koji diktira visinu evra.
...
i na kraju, ali ne i najmanje važno, SRAMOTA SRBIJE je što se Mladić hapsi tako kasno.

nije teško doći do katarze, samo treba da se pokuša.

uostalom, NK je NVO a NVO ne mora da gusla ni u čije gusle.
NVO i treba da se bori protiv svetih krava.
a od NK ama baš ništa ne zavisi. i kao što rekoh, u krajnjoj liniji, ona nikoga nije ubila.
meni smetaju oni koje se pita a njih zabole za delanje i promene jer im je u kaljuzi udobno & toplo.

i da, dajte aktivirajte blog zajednicu, podnesite prijave protiv NK za "sve što nam radi".
nećete valjda da taj zlikovac (zlikovica?) prođe nekažnjeno?
vladimir petrovic vladimir petrovic 16:29 09.06.2011

Re: Budimo ljudi

VP
... Ponoviću da sam reagovao zbog odioznog naslova SRAMOTA SRBIJE.

kaldorei
... SRAMOTA SRBIJE je što nismo završili koridor 10.
SRAMOTA SRBIJE je što nas nema na PayPal listi.
SRAMOTA SRBIJE što mi carina sopstvene države traži špediciju za stručnu literaturu sa Amazona.
SRAMOTA SRBIJE je što nam BU nije ni u prvih 500 na svetu (o pseudo-Bolonji da i ne pričam).
SRAMOTA SRBIJE je što ne radi Narodni muzej u BG-u.
SRAMOTA SRBIJE je što nam vlada zavisi od jednog Palme.
SRAMOTA SRBIJE je i sam šef vlade potpuno operisan od stvarnosti i suvislosti.
SRAMOTA SRBIJE su pevaljke sa cajber-nanožnicama.
SRAMOTA SRBIJE je tajkunsko-uvoznički lobi koji diktira visinu evra.
...
i na kraju, ali ne i najmanje važno, SRAMOTA SRBIJE je što se Mladić hapsi tako kasno.

Hm.
Ti navodiš ovolike SRAMOTE SRBIJE na blogu jednog malog Vladimira Petrovića.

A posve druga stvar bi bila ako bi to tvrdio u uvodniku najtiražnijeg i najuticajnijeg američkog dnevnika "The New York Times".

-----------------------------------------------

Mudri ljudi kažu da je bolji i razgovor gluvih nego - nemanje razgovora.
Hvala ti na učešću u ovom blogu.


JJ Beba JJ Beba 16:32 09.06.2011

Re: Budimo ljudi

i da, dajte aktivirajte blog zajednicu, podnesite prijave protiv NK za "sve što nam radi".
nećete valjda da taj zlikovac (zlikovica?) prođe nekažnjeno?

hahahahha

ps

zlikovac (zlikovica?)

može i zlikovkinja

aleksanadar aleksanadar 16:58 09.06.2011

Re: Budimo ljudi


cajber-nanožnicama


Извињавам се... шта значи "цајбер"?

ne radi Narodni muzej u BG-u.


Када смо већ код тога, не ради ни Народна библиотека Србије. Већина добрих књижара у Београду су затворене. Међу њима и многе књижаре "Просвете" и "Нолита". А и велики је број неписмених у земљи.

vlada zavisi od jednog Palme.


Додао бих, да Влада зависи и од: Ивице, Жарка, Милутина, Јована, Бориса, Вука, Расима и Оливера. (Млађан је узео краћи одмор.)

(Ко је рекао "срамота"?)

Domazet Domazet 17:14 09.06.2011

Da znash da si me...

kaldorei
pa uradili smo odmazdu kod Srebrenice tako da je sada sve u ekvilibrijumu
tante 4 kukuriku.

...sa ovim zaprepastio/la. Ochekivao sam da ce neko sa tako istanchanim osecajem za prepoznavanje sramote shvatiti da je poprilichna sramota upotrebljavati smajlije u rechenicama u kojima se pominje Srebrenica?

A vidim i da volish da podmecesh.
kaldorei
možda se ne slažem sa stavovima NK ali ću se boriti na pravo da ga iskaže.
u tome je razlika izmežu tebe i mene, Domazete.

Odakle tebi da se ja slazhem sa stavovima eNKay?

Opet trchish pred rudu.
kaldorei
otkud znam kako te svi znaju?
ne pričam sa svakim.

Ja i ne ochekujem da prichash samnom. To mozhe da dodje kasnije. Za pochetak je dovoljno da slushash.
bluestar bluestar 18:20 09.06.2011

Re: Budimo ljudi

nije teško doći do katarze, samo treba da se pokuša.



to isto (katarzu) nam ovih dana preporucuju: jedan od vodja slovenackog pokreta otpora, jelko kacin (slovenacki rene-alo, alo) i stovatelji stepinca, hrvatski biskupi. slucajnost?
Bili Piton Bili Piton 20:06 09.06.2011

Re: zašto sam napisao da je blog kloaka?

kaldorei




I kad Laki kaže Biliju "A šta misliš koliko ćeš ti robijati", Bili mu odvrati "Ja nikoga nisam ubio.".


Jao da, sećam se toga
aleksanadar aleksanadar 10:13 09.06.2011

501



And Now for Something Completely Different!



Goran Vučković Goran Vučković 10:32 09.06.2011

Re: 501

And Now for Something Completely Different!

And when I haver, you know I'm gonna be, I'm gonna be the one that's havering to you.

And I would walk 500 more...



vludvig vludvig 13:05 09.06.2011

e-scum

Mis’m, lepo je to što imamo jednog Lukovića koji i dalje nije dovoljno dehidrirao pa ima snage da sere po svima koji mu se ne uklapaju u opštu sliku. Ranije bih bacio koji komentar na E-novine al otkako su ukinuli opciju slobodnog komentarisanja, nekako su mi se zgadili. U tome je NSFM mnogo bolji, pa čovek uvek ima priliku da pokvari skladnu kakofoniju u komentarima njihovih čitatelja.
Vidim u jednome se totalitarci svih usmerenja slažu: oplevi po ličnosti dok je u potpunosti ne ukaljaš. (Ok, Luković je tu malko i duhovit jer pored ataka na moralnost ume i lično da uvredi glede neke fizičke mane, izgleda i sl.)

U Srbiji se godinama razvijaju dva ludila: prvo je ono staro, nacionalistički solilokvij s manijom gonjenja a drugo je, takođe zanimljivo, ludilo prosvećenih i unesrećenih koji bi posvakucenu da uteruju njihovu istinu u ljudske živote.

ps (Drago ne idi pliz, ko će s vremena na vreme da piše divne tekstove o vinu i hrani i lucidne tekstove tipa: “šta da ti k kažem...radili bi ono štobi Vam i mi
preporučili..”)
tom tom 13:05 09.06.2011

ko te zove?

Ne bih voleo da popijem kafu sa Ms. Natašom Kandić. Ne bi mi prijala


Mislim da ni ona ne bi htela s tobom, ako ti je za utehu.....
freehand freehand 13:17 09.06.2011

Re: ko te zove?

Mislim da ni ona ne bi htela s tobom, ako ti je za utehu.....

Vi ste na Ti?!
vludvig vludvig 13:29 09.06.2011

Re: ko te zove?

Pa prilagodio se brzo.
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:22 09.06.2011

Re: ko te zove?

Ne bih voleo da popijem kafu sa Ms. Natašom Kandić. Ne bi mi prijala


Tom
... Mislim da ni ona ne bi htela s tobom, ako ti je za utehu.....


Ma ja sam to rekao metaforički.
docsumann docsumann 18:25 09.06.2011

Re: ko te zove?

Ne bih voleo da popijem kafu sa Ms. Natašom Kandić. Ne bi mi prijala


Tom

... Mislim da ni ona ne bi htela s tobom, ako ti je za utehu.....


Ma ja sam to rekao metaforički.


Da, a ustvari si mislio na pivo
mrdax mrdax 21:32 09.06.2011

Kako je krenulo...

oborice se rekord Bloga po porukama. 600. se smesi.
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:48 09.06.2011

Re: Kako je krenulo...

mrdax
... oborice se rekord Bloga po porukama. 600. se smesi.

Priznajem da to nisam očekivao.

Osećam se kao ona koka iz priče koja kljucala, kljucala, pa najzad pogodila zrno, he, he, he...
JJ Beba JJ Beba 22:28 09.06.2011

Re: Kako je krenulo...

Priznajem da to nisam očekivao.

misliš ničim lično zasluženo?

Osećam se kao ona koka iz priče koja kljucala, kljucala, pa najzad pogodila zrno, he, he, he...

kakva naivnost francuske sobarice. baš me čudi
moderator05 moderator05 22:32 09.06.2011

Istine radi

vladimir petrovic
mrdax
... oborice se rekord Bloga po porukama. 600. se smesi.

Priznajem da to nisam očekivao.javascript:;

Osećam se kao ona koka iz priče koja kljucala, kljucala, pa najzad pogodila zrno, he, he, he...


evo šta kaže statistika:



sybil sybil 11:02 10.06.2011

Re: Istine radi

a da li je banovan onaj sto bi novinare nahranio plutonijumom kano sto se u Rusiji radi?
moderator05 moderator05 11:39 10.06.2011

Re: Istine radi

sybil
a da li je banovan onaj sto bi novinare nahranio plutonijumom kano sto se u Rusiji radi?

Jeste. Kao i na desetine puta (razni nikovi - klonovi) pre ovog poslednjeg bana.
sybil sybil 12:22 10.06.2011

Re: Istine radi

i treba, svaka cast, ono je strasno.
AlexDunja AlexDunja 22:38 09.06.2011

:)

ja mislim da je ovaj rekord
nasilno oboren:)
mrdax mrdax 23:45 09.06.2011

Re: :)

AlexDunja
ja mislim da je ovaj rekord
nasilno oboren:)



Bog te mazo.Au, nisam pazaio na casu.
Onda je ovo verovatno autorov rekord.

freehand freehand 23:54 09.06.2011

Re: :)

mrdax
mrdax
AlexDunja
ja mislim da je ovaj rekord
nasilno oboren:)



Bog te mazo.Au, nisam pazio na casu.
Onda je ovo verovatno autorov rekord.



Još ako umeš da napišeš neku skripticu, da nastavi da te automacki samocitira - možda budeš i u pravu.
mrdax mrdax 23:59 09.06.2011

Re: :)

freehand
mrdax
mrdax
AlexDunja
ja mislim da je ovaj rekord
nasilno oboren:)



Bog te mazo.Au, nisam pazio na casu.
Onda je ovo verovatno autorov rekord.



Još ako umeš da napišeš neku skripticu, da nastavi da te automacki samocitira - možda budeš i u pravu.


10 print comment
20 goto 10
30 end

dalje od C64 nisam dogurao
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:00 10.06.2011

Statistika

mrdax
... Onda je ovo verovatno autorov rekord.


Jeste.
Rekordan je po broju sveukupnih komentara i po broju preporuka.



mila92 mila92 08:51 10.06.2011

"Nisam čito"

Imponuje ti pažnja koju si izaazvao svojim besmislenim tekstom
a ego ti je do(ne)slućenih razmera:
hej mali, kako sam sebe nazivaš,dok samozadovoljno uživaš u kvantitetu, naslov za tekst Nataše Kandić je sasvim adekvatan, jer i ti ga potvrđuješ, dok naslovi koje biraš za svoje postove su kao i obično degutantni.

Tvoji salonski pokušaji, da spajaš svoju neutaženu potrebu za umetnošću sa trvijalnošću dnevne politike, i dakako najsumornijeg perioda na koji, u ime savesti podseća Nataša Kandić, obesmišljeni su činjenicom da je istinska poruka uspelog umetničkog dela humanistička.
Sve drugo može da se smesti u kič, pokušaje imitacije, pseudokulturu.

U ideologiji kojom si oprhvan ne nazireš moć, a upravo to te zanima.
Odatle verovatno potiče tvoja opskurna upitanost u obliku fraze, a zašto.(Pa zato.)

Produhovljen stepen svesti ne stremi ka moći već ka istini.
predatortz predatortz 09:06 10.06.2011

Re: "Nisam čito"

Jesi li ti pisala komentare u dnevnicima RTS devedesetih?
mila92 mila92 09:20 10.06.2011

Re: "Nisam čito"

Ne bih da te udostojim svog odgovora.
predatortz predatortz 09:24 10.06.2011

Re: "Nisam čito"

mila92
Ne bih da te udostojim svog odgovora.


Odoh da se ubijem zbog toga!
highshalfbooze highshalfbooze 10:59 10.06.2011

Re: "Nisam čito"

naslov za tekst Nataše Kandić je sasvim adekvatan

Tačno, to je prava reč. Adekvatan, i naslov i celokupan tekst. Adekvatan je politici koju SAD vode prema Srbiji ovih par decenija. Uostalom zato je i objavljen. Nije objavljen zato što je Nataša Kandić nešto pametno rekla, već zato što je pisala laži i vodila propagandu protiv sopstvene zemlje.
Naravno da su joj objavili članak, jer mnogo bolje izgleda kada je iz pera nekoga ko pljuje sopstvenu zemlju, nego iz pera nekoga ko pljuje tuđu zemlju.
I tako kažu svetu - pa eto zbog toga smo ih rušili i ubijali, zaslužili su to. Trebali smo još više.
gospodjica gospodjica 11:41 10.06.2011

Re: "Nisam čito"

I trebali su jos vise, a nikad nije kasno, posto vidim ima jos dosta usijanih glava koje nikako da nauce da glavom kroz zid ne ide.
Predugo su i cekali, obzirom na politiku koju je Srbija vodila prema susednim zemljama (citaj - etnicko ciscenje&masovne grobnice = Ujedinjene Srpske Drzave). Uostalom koncept stvaranja velikog cega god (rajha, srbije...) poznat je iz istorije, kao sto je poznato da se istorija ponavlja onima koji iz nje ne izvuku pouke. Ko drugome jamu kopa, sam u nju pada.
Btw, tokom ratova, a i ne samo tokom ratova, u dvadesetom veku bila prisutna i jedna posebna vrsta propagande iz izvora koji su se nalazili pod direktnim uticajem vlasti Srbije. Na prvu loptu i samo na prvu loptu deluje kao da je ta propaganda usmerena protiv protivnika Srbije ili srpskog naroda, medjutim sustinski takva propaganda bila je antisrpskija od bilo kojeg spina NATO alijanse ili teksta Natase Kandic.
A zamislite na sta bi sada licila Srbija da ju je NATO bombardovao po istom principu po kojem je Ratko Junacina Mladic bombardovao Sarajevo?
Zapad je daleko od idealnog drustva, ali realno, u ovom trenutku, ja ne znam za bolju, humaniju ili civilizovaniju alternativu.
highshalfbooze highshalfbooze 12:03 10.06.2011

Re: "Nisam čito"

Vrlo civilizovano i nadasve humano društvo


A ta teorija koju svi vi "humanitarci" proklamujete da cilj opravdava primenu sile, nije ništa drugo nego princip koji su sprovodili oni protiv kojih se vi borite.
Znači da ste isti kao i ti zlikovci. Ništa bolji niste.
milisav68 milisav68 12:22 10.06.2011

Re: "Nisam čito"

Btw, tokom ratova, a i ne samo tokom ratova, u dvadesetom veku bila prisutna i jedna posebna vrsta propagande iz izvora koji su se nalazili pod direktnim uticajem vlasti Srbije

Propaganda iz Srbije
gospodjica gospodjica 13:15 10.06.2011

Re: "Nisam čito"

milisav68
Btw, tokom ratova, a i ne samo tokom ratova, u dvadesetom veku bila prisutna i jedna posebna vrsta propagande iz izvora koji su se nalazili pod direktnim uticajem vlasti SrbijePropaganda iz Srbije


Ma nemoj? Pa ako cemo tako, sta velis na ovo:







Da bismo na kraju saznali ovo:





Mozemo mi tako do sledeceg milenijuma prijatelju. Reci cu kako sam ja sve to dozivela na vrlo jednostavan nacin. Uzmimo da imam komsinicu sa kojom sam dobra, ispijamo kafe, tracamo i sve to. I saznam da je muz prevario. Naravno, zao mi je, ljuta sam na skota, bljuc, pluc i sve sto ide uz to. Ali - sustinski MENE to ne pogadja. Ipak se radi o tudjem muzu. Ali ako saznam da je mene moj prevario - to gadja pravo u srce. Tako i ovo. Kad citam, cujem saznam o tudjim zverstvima, to me uzasne, naravno, zgrozim se i sve sto uz to ide. Ali sustnski me bole nasa zverstva. To me se tice licno i vrlo intimno. Jer se radi o ljudima sa kojim imam barem jednu zajednicku stvar - istog smo roda. E ja hocu razvod od takvih, isto kao i od muza varalice. Sto se mene tice, neka brakorazvoda parnica pocne. Krajnje je vreme.
highshalfbooze highshalfbooze 13:27 10.06.2011

Re: "Nisam čito"

Naravno, zao mi je, ljuta sam na skota, bljuc, pluc i sve sto ide uz to.

Tačno tako, vrlo lepo opisano.
Zapravo vam i nije stalo da se osude zločini, već da se osude skotovi koji vama nisu po volji.

A ima zločina na ovim prostorima koji su mnogo starijeg datuma i još nisu procesuirani. A da jesu procesuirani, ovih novih ne bi ni bilo. Barem ne u ovoj meri.
milisav68 milisav68 13:28 10.06.2011

Re: "Nisam čito"

gospodjica
Kad citam, cujem saznam o tudjim zverstvima, to me uzasne, naravno, zgrozim se i sve sto uz to ide. Ali sustnski me bole nasa zverstva. To me se tice licno i vrlo intimno. Jer se radi o ljudima sa kojim imam barem jednu zajednicku stvar - istog smo roda. E ja hocu razvod od takvih, isto kao i od muza varalice. Sto se mene tice, neka brakorazvoda parnica pocne. Krajnje je vreme.

A jel sam ja rekao nešto suprotno?

Ajd pročitaj ponovo šta sam citirao, pa razmisli šta nije u redu sa onim šta si napisala i sa mojim linkim.

gospodjica gospodjica 13:42 10.06.2011

Re: "Nisam čito"

milisav68
[
A jel sam ja rekao nešto suprotno?

Ajd pročitaj ponovo šta sam citirao, pa razmislisli šta nije u redu sa onim šta si napisala i sa mojim linkim.



Izvini, greskom sam citirala tebe umesto komentara iznad tvojeg. Na poslu sam, pa zurim.
gospodjica gospodjica 13:46 10.06.2011

Re: "Nisam čito"

highshalfbooze
Naravno, zao mi je, ljuta sam na skota, bljuc, pluc i sve sto ide uz to.

Tačno tako, vrlo lepo opisano.
Zapravo vam i nije stalo da se osude zločini, već da se osude skotovi koji vama nisu po volji.

A ima zločina na ovim prostorima koji su mnogo starijeg datuma i još nisu procesuirani. A da jesu procesuirani, ovih novih ne bi ni bilo. Barem ne u ovoj meri.


A tebi je Ratko Mladic po volji? Interesantno.

Ima...ajd da krenemo onda od Sumera, pa preko rimskih osvajanja, inkvizicije u Spaniji, Inka, Asteka i Maja, engleske tiranije na kolonijama u Americi, Indijanaca...pa kad zavrsimo sa svima onda da se pozabavimo svojim cudovistima. Bravo. Argumentacija ti je par excellance.
highshalfbooze highshalfbooze 14:10 10.06.2011

Re: "Nisam čito"

greskom sam citirala tebe umesto komentara iznad tvojeg. Na poslu sam, pa zurim.

Na mene si mislila?
Mozemo mi tako do sledeceg milenijuma prijatelju.

Nismo mi nikakvi prijatelji.
Reci cu kako sam ja sve to dozivela na vrlo jednostavan nacin.

Uopšte me ne interesuje kako si ti doživela.
Svi zločini treba da se procesuiraju, da se u budućnosti ne bi događali.
Ali sustnski me bole nasa zverstva.

Ne znam za tvoja zverstva, ali ja nikakva zverstva nisam činio. Niti mi treba bilo kakav portparol za zverstva.
To me se tice licno i vrlo intimno.

Ne znam ja sa kim si ti bila intimna, niti me interesuje. Tvoj problem, ako smo iste nacionalnosti ne znači automatski da sam i ja bio intiman sa istim. Taman posla.
Sto se mene tice, neka brakorazvoda parnica pocne. Krajnje je vreme.

Razvodi se ti od koga hoćeš, tvoj problem. Ja sa tobom i takvima nikada nisam imao ništa.
highshalfbooze highshalfbooze 14:16 10.06.2011

Re: "Nisam čito"

A tebi je Ratko Mladic po volji? Interesantno.

Putem kojih vradžbina si ti ovo zaključila. Ja dotičnog nikada nisam pomenuo. A interesuje me koliko i ti. Isti ste.


Ima...ajd da krenemo onda od Sumera, pa preko rimskih osvajanja, inkvizicije u Spaniji, Inka, Asteka i Maja, engleske tiranije na kolonijama u Americi, Indijanaca...pa kad zavrsimo sa svima onda da se pozabavimo svojim cudovistima. Bravo. Argumentacija ti je par excellance.


Termin "na ovim prostorima" vrlo čudno shvataš.
natasavb natasavb 16:01 10.06.2011

Re: "Nisam čito"

Mozemo mi tako do sledeceg milenijuma prijatelju. Reci cu kako sam ja sve to dozivela na vrlo jednostavan nacin. Uzmimo da imam komsinicu sa kojom sam dobra, ispijamo kafe, tracamo i sve to. I saznam da je muz prevario. Naravno, zao mi je, ljuta sam na skota, bljuc, pluc i sve sto ide uz to. Ali - sustinski MENE to ne pogadja. Ipak se radi o tudjem muzu. Ali ako saznam da je mene moj prevario - to gadja pravo u srce. Tako i ovo. Kad citam, cujem saznam o tudjim zverstvima, to me uzasne, naravno, zgrozim se i sve sto uz to ide. Ali sustnski me bole nasa zverstva. To me se tice licno i vrlo intimno. Jer se radi o ljudima sa kojim imam barem jednu zajednicku stvar - istog smo roda. E ja hocu razvod od takvih, isto kao i od muza varalice. Sto se mene tice, neka brakorazvoda parnica pocne. Krajnje je vreme.

Hajde na stranu sto si potpuno pogresno poredjenje uzela, ali me samo zanima sta bi ti rekla Srbima, zrtvama zlocina, ili porodicama onih ciji su najblizi nastradali od zlocinaca? Da cekaju da neko njihov tamo pokrene celu pricu jer nas ne treba da zanimaju ti zlocini? I sta ako je ne pokrene?

Pa vidis, ne ide to bas tako.
Zato mi je suluda sva ta podela na nase (mada mojim ni jedne ne smtaram) i njihove (a ni da neki narod moze biti zlocinacki). Osuditi se moraju svi, kao sto se i svi moraju zalagati da dodje do toga.
gospodjica gospodjica 17:51 10.06.2011

Re: "Nisam čito"

@highshalfbooze
1. Hvala bogu, nismo niti cemo biti.
2. Koliko tebe interesuje moj dozivljaj, toliko i mene tvoje misljenje.
3. Ko je rekao da si ti cinio zverstva? Ako si se negde pronasao, tvoj problem.
4. ????? Pokusavam da shvatim sta si hteo da kazes, ali ne ide.
5. Ni ja sa takvima. Zavrsen razgovor.
gospodjica gospodjica 17:59 10.06.2011

Re: "Nisam čito"

highshalfbooze
A tebi je Ratko Mladic po volji? Interesantno.Putem kojih vradžbina si ti ovo zaključila. Ja dotičnog nikada nisam pomenuo. A interesuje me koliko i ti. Isti ste.
Ima...ajd da krenemo onda od Sumera, pa preko rimskih osvajanja, inkvizicije u Spaniji, Inka, Asteka i Maja, engleske tiranije na kolonijama u Americi, Indijanaca...pa kad zavrsimo sa svima onda da se pozabavimo svojim cudovistima. Bravo. Argumentacija ti je par excellance. Termin "na ovim prostorima" vrlo čudno shvataš.


Nisi ga pomenuo samo aktivno nazlazis opravdanja za njega...ona najklasicnija tipa "i drugi to isto rade", pa je onda valjda ok. Kada odgovaram, uzimam u obzir sve receno ne samo poslednje, ti si ocigledno od onih koji vade stvari iz konteksta. Klip US troops... ne odnosi se na ove prostore, pa kad ti mozes da koristis takvu argumentaciju, onda to moras dozvoliti i drugima.

Na ovim prostorima...ok, ako je tako ajmo onda da krenemo od dahija. Ups, pa Ratko je to vec regulisao, vansudski doduse.

highshalfbooze highshalfbooze 18:00 10.06.2011

Re: "Nisam čito"

Pokusavam da shvatim sta si hteo da kazes, ali ne ide.

Znam, nije ti lako. Šta ćeš...
gospodjica gospodjica 18:14 10.06.2011

Re: "Nisam čito"

Hajde na stranu sto si potpuno pogresno poredjenje uzela, ali me samo zanima sta bi ti rekla Srbima, zrtvama zlocina, ili porodicama onih ciji su najblizi nastradali od zlocinaca? Da cekaju da neko njihov tamo pokrene celu pricu jer nas ne treba da zanimaju ti zlocini? I sta ako je ne pokrene?

Pa vidis, ne ide to bas tako.
Zato mi je suluda sva ta podela na nase (mada mojim ni jedne ne smtaram) i njihove (a ni da neki narod moze biti zlocinacki). Osuditi se moraju svi, kao sto se i svi moraju zalagati da dodje do toga.


Kao prvo, s moje tacke gledista, poredjenje je sasvim na mestu. Ende.

Sta bih rekla? Nista. Kao sto nista ne mogu da kazem porodicama zrtava iz Srebrenice. Sta tu ko moze da kaze? Jednostavno - nista.
Muk.

Nigde nisam tvrdila da se ne treba zalagiti da se osude svi zlocini. Naprotiv. Ono sto je sam rekla, jesta da me licno vise pogadjaju zlocini koje su cinili moji sunarodnici, jer je to crna mrlja na mom nacionalnom obrazu. Govorim u licno ime i ne znam sta tu ima sporno.

A kad smo kod osude, ja je ne vidim nigde. Vidim samo relativizaciju, koja se nastavlja u nedogled, i oni su, i vi ste, i ovi su...i milion argumenata koji sustinski iskljucuju iskrenu osudu. Dok god je tako, dok god se nalaze razni izgovori i opravdanja, od osude i pomirenja nema nista.
gospodjica gospodjica 18:16 10.06.2011

Re: "Nisam čito"

highshalfbooze
Pokusavam da shvatim sta si hteo da kazes, ali ne ide. Znam, nije ti lako. Šta ćeš...


E nek si mi rek'o
vishnja92 vishnja92 21:37 10.06.2011

Re: "Nisam čito"

gospodjica
ajd da krenemo onda od Sumera, pa preko rimskih osvajanja, inkvizicije u Spaniji, Inka, Asteka i Maja, engleske tiranije na kolonijama u Americi, Indijanaca...


ne, hajde da krenemo od ovoga:


gospodzica
highshalfbooze
...Adekvatan je politici koju SAD vode prema Srbiji ovih par decenija. Uostalom zato je i objavljen...
I tako kažu svetu - pa eto zbog toga smo ih rušili i ubijali, zaslužili su to. Trebali smo još više.

I trebali su jos vise, a nikad nije kasno, posto vidim ima jos dosta usijanih glava koje nikako da nauce da glavom kroz zid ne ide.


ajel? ajmo ovako: ti promenis svoje ponosito statusno stanje pa se udas zbog jos ponositijeg statusa gospodze (doduse moze i bez toga, ali takobitno si se sama odredila, makar ovde) - i naprimer i zamisli cuda, rodis decu. i onda, naprimer, bas bi bilo slatko da ovi dovrse to sto su poceli, jel? posto nikad nije kasno.

ma mrs bre.

Ono sto je sam rekla, jesta da me licno vise pogadjaju zlocini koje su cinili moji sunarodnici, jer je to crna mrlja na mom nacionalnom obrazu.


ene?!
ako je to, onda daj neka zavrse na tebi i tvojoj deci. ja nacionalni obraz nemam (iskreno, nemam ni naciju, onako medjunamareceno) i ne vidim razloga da me bilo ko vise cacka, iako o Kandicki mislim slicno kao arhinazi freehand i ostali. a ko mi pipne u decu verbalno ili bilo kako jebacu mu sve, pa veruj mi na rec.

usput, pozdravi bratiju sa e-tzv.novina.com, i reci im da zaista ne moraju svi tako sledbenicki da pate jer pera lukovic pati, i da ne moraju svi da budu zli zato sto on jeste, kakvi god bili njegovi licni razlozi. jer njegovi nisu njihovi, osim ako se niste pretvorili u jedan zajednicki sraslo-ljigavi hiper-e-mozak.

i kazi im da su isti-preslikani svoja braca-blizanci sa stormfronta, posto smo im i jednima i drugima na spiskovima, raznim (stormfrontovcima doduse poimence, a perincima - pa i to ke bidne, polako samo)


toliko.

i ne trudi se toliko oko pameti u komentarima, ne ide ti bas. probaj na neku drugu kartu.

gospodjice :)

ps - neplacen savet: ako hoces da budes uspesna zena, najpre budi zena. ako se pretvoris u muskarca, nikada neces postati to sto zelis.
mada, za tebe je mozda kasno.

pps - i da, ovo je vrlo lican komentar, i nemam nameru da ga dalje branim jer se brani sam.
freehand freehand 22:41 10.06.2011

Re: "Nisam čito"

Ali ako saznam da je mene moj prevario - to gadja pravo u srce.

E ja hocu razvod od takvih, isto kao i od muza varalice

Sto se mene tice, neka brakorazvoda parnica pocne.

Ovaj... Jel tvoj nick neko zezanje?
Ili rešavaš bračne probleme na čudnim mestima i na još čudniji način?
gospodjica gospodjica 09:20 11.06.2011

Re: "Nisam čito"

freehand
Ali ako saznam da je mene moj prevario - to gadja pravo u srce.
E ja hocu razvod od takvih, isto kao i od muza varalice
Sto se mene tice, neka brakorazvoda parnica pocne.Ovaj... Jel tvoj nick neko zezanje?Ili rešavaš bračne probleme na čudnim mestima i na još čudniji način?


Moj nick je omaz Ivi Andricu i nema nikakve veze sa mojim bracnim statusom.

Vidim bas te je zaintrigirao, toliko da se opusteno bavis tumacenjem moje presone, a da me uopste ne poznajes. To vise govori o tebi, nego o meni.

ajel? ajmo ovako: ti promenis svoje ponosito statusno stanje pa se udas zbog jos ponositijeg statusa gospodze (doduse moze i bez toga, ali takobitno si se sama odredila, makar ovde) - i naprimer i zamisli cuda, rodis decu. i onda, naprimer, bas bi bilo slatko da ovi dovrse to sto su poceli, jel? posto nikad nije kasno.

ma mrs bre. ene?!
ako je to, onda daj neka zavrse na tebi i tvojoj deci. ja nacionalni obraz nemam (iskreno, nemam ni naciju, onako medjunamareceno) i ne vidim razloga da me bilo ko vise cacka, iako o Kandicki mislim slicno kao arhinazi freehand i ostali. a ko mi pipne u decu verbalno ili bilo kako jebacu mu sve, pa veruj mi na rec.

usput, pozdravi bratiju sa e-tzv.novina.com, i reci im da zaista ne moraju svi tako sledbenicki da pate jer pera lukovic pati, i da ne moraju svi da budu zli zato sto on jeste, kakvi god bili njegovi licni razlozi. jer njegovi nisu njihovi, osim ako se niste pretvorili u jedan zajednicki sraslo-ljigavi hiper-e-mozak.

i kazi im da su isti-preslikani svoja braca-blizanci sa stormfronta, posto smo im i jednima i drugima na spiskovima, raznim (stormfrontovcima doduse poimence, a perincima - pa i to ke bidne, polako samo)


toliko.

i ne trudi se toliko oko pameti u komentarima, ne ide ti bas. probaj na neku drugu kartu.

gospodjice :)

ps - neplacen savet: ako hoces da budes uspesna zena, najpre budi zena. ako se pretvoris u muskarca, nikada neces postati to sto zelis.
mada, za tebe je mozda kasno.




Ti si toliko prost, glup, nedotupavan, pun predrasuda, fanatican, oganicen, uskogrud, nevaspitan, sirov, primitivan, osoran, osion, naduven i drzak da bi bilo kakva dalja diskusija sa tobom bila bez ikakvog smisla. Moj ti je savet da obavezno posetis lekara i da redovno pijes sedative.
freehand freehand 09:29 11.06.2011

Re: "Nisam čito"

Ti si toliko prost, glup, nedotupavan, pun predrasuda, fanatican, oganicen, uskogrud, nevaspitan, sirov, primitivan, osoran, osion, naduven i drzak da bi bilo kakva dalja diskusija sa tobom bila bez ikakvog smisla. Moj ti je savet da obavezno posetis lekara i da redovno pijes sedative.

E pa onda niš'.

Ako mogu samo da predložim da, ako bi te poslušali i stvarno krenuli da dovršavaju posao oko bombardovanja . sa lokatorom dođeš do mene pa da se uhvatimo za ruke.
Koliko da budeš sigurna da nisam utekao.

gospodjica gospodjica 09:43 11.06.2011

Re: "Nisam čito"

freehand
Ti si toliko prost, glup, nedotupavan, pun predrasuda, fanatican, oganicen, uskogrud, nevaspitan, sirov, primitivan, osoran, osion, naduven i drzak da bi bilo kakva dalja diskusija sa tobom bila bez ikakvog smisla. Moj ti je savet da obavezno posetis lekara i da redovno pijes sedative.

E pa onda niš'.

Ako mogu samo da predložim da, ako bi te poslušali i stvarno krenuli da dovršavaju posao oko bombardovanja . sa lokatorom dođeš do mene pa da se uhvatimo za ruke.
Koliko da budeš sigurna da nisam utekao.



Tebi stvarno nije dobro. Hocu reci ima vas vise. To sto si citirao, uopste nije upuceno tebi, sem ako nisi vishnja92.


freehand freehand 10:23 11.06.2011

Re: "Nisam čito"

gospodjica
freehand
Ti si toliko prost, glup, nedotupavan, pun predrasuda, fanatican, oganicen, uskogrud, nevaspitan, sirov, primitivan, osoran, osion, naduven i drzak da bi bilo kakva dalja diskusija sa tobom bila bez ikakvog smisla. Moj ti je savet da obavezno posetis lekara i da redovno pijes sedative.

E pa onda niš'.

Ako mogu samo da predložim da, ako bi te poslušali i stvarno krenuli da dovršavaju posao oko bombardovanja . sa lokatorom dođeš do mene pa da se uhvatimo za ruke.
Koliko da budeš sigurna da nisam utekao.



Tebi stvarno nije dobro. Hocu reci ima vas vise. To sto si citirao, uopste nije upuceno tebi, sem ako nisi vishnja92.



Pa dobro, onda. molio bih da ubuduće naznačiš na koga se tvoj odgovor odnosi, i da se blogerima ženskog pola (vishnja92) obraćaš u ženskom rodu.
Sa bar minimalnim poštovanjem i u duhu blogerskog fer-pleja, ako nije preteško.

Zaboravih da kažem - izuzetno mi je drago da čujem da je tebi dobro i da je sve ok.
Prijatan dan Vam želim.
gospodjica gospodjica 11:04 11.06.2011

Re: "Nisam čito"

Pa dobro, onda. molio bih da ubuduće naznačiš na koga se tvoj odgovor odnosi, i da se blogerima ženskog pola (vishnja92) obraćaš u ženskom rodu.
Sa bar minimalnim poštovanjem i u duhu blogerskog fer-pleja, ako nije preteško.

Zaboravih da kažem - izuzetno mi je drago da čujem da je tebi dobro i da je sve ok.
Prijatan dan Vam želim.


Naznacila sam tekst na koji se odovor odnosi. Da li je bloger zenskog ili muskog pola, ne znam, niti me zanima, osobu ne poznajem licno, a nick moze da bude bilo sta...ime deteta ili omiljene vocke. Uopste se ne bavim nickovima za razliku od vas, mene interesuje ono sto doticni bloger pise. I poslednje, nisam se ja obratila njoj (ili njemu whatever), nego doticna meni, i pritom nije propustila da me zestoko izvredja.

Hvala, takodje.
gospodjica gospodjica 11:16 11.06.2011

Re: "Nisam čito"

ako bi te poslušali i stvarno krenuli da dovršavaju posao oko bombardovanja...


Kratak osvrt na ovo....moje misljenje, je samo moje misljenje, nemam obicaj da se krijem iza kolektiviteta, to ostavljam nedavno ustolicenim herojima, braniteljima svekolikog serbstva; ipak, kolektivitet je taj koji je na istorijskom referendumu neposredno pre bombardovanja rekao istorijsko NE, umesto da kaze DA razmestanju stranih trupa na Kosovu i time izbegne stradanje. I to nije prvi put - bolje rat nego pakt, bolje grob nego rob itd. E sad, Srbija je iz 1999. valjda naucila da se ne zameri mocnijima toliko da je ovi pocnu da bombarduju. I to je nesto.
vishnja92 vishnja92 11:29 11.06.2011

Re: "Nisam čito"

auuuu :)))

pazi, izuzev jednog nedorecenog i lose formulisanog dela (koji sam htela jutros da dopunim ali nisam stigla), stojim iza apsolutno svake reci u mom prilicno odmerenom komentaru (a bolno je odmeren u referentnom sistemu tvojih gadarija koje sam prethodno procitala)

elem, da ne ostanem duzna, najpre dopuna & razjasnjenje:

nikad, ni pod kakvim uslovima, ni na koji nacin nisam pozelela niti cu pozeleti nista lose nijednom detetu na ovoj planeti. dakle, ono je bio verbalni samar tvom nedotupavnom nastupu preko kog apsolutno nisam spremna da predjem (i da, prva sam ti se obratila, problem neki?). dakle, kada neko (kao ti ovde) izjavi nesto toliko monstruozno i neljudski, bedno poturajuci tzv politicki stav koji za posledicu ima bilo ciju patnju i smrt, pa jebemumater - nema druge nego tiganjem po glavi, ne bi li se osvestio. i bez pardona, posto ocito ne poznajes pojam ljudskog obzira i empatije (a kod takvih nepoznavalaca pali samo "zamisli sebe..." jer nista drugo ne znaju niti mogu da zamisle)


e da, i boli me dupe za tvoj bracni status i za tvoj odnos prema Andricu. nickovi se biraju svojevoljno i govore ponesto o blogerima (jedini nametnut deo nickova je "92" i, u maksinom slucaju, "83"

ali za pretpostaviti je da nemas decu, cim ti je malo do daljeg ubijanja.
ako nisam u pravu, onda si ti za lecenje.

otud i moj dodatak (i ziva je steta sto ga neces shvatiti ozbiljno): duboko sam ubedjena da je zenski princip u sustini zivotvoran i negujuci, i da zene koje bitno odstupe od toga vremenom pogube kriterijume o kojecemu. ako im je satisfakcija muski uspeh u muskom svetu, onda ok, ali iskreno - ja u to ne verujem.

prost, glup, nedotupavan, pun predrasuda, fanatican, oganicen, uskogrud, nevaspitan, sirov, primitivan, osoran, osion, naduven i drzak


ojha :)
freehand freehand 11:32 11.06.2011

Re: "Nisam čito"

I to nije prvi put - bolje rat nego pakt, bolje grob nego rob itd.

Pa ovo je prvi put da neko sa tvojim stavovima kaže da je pristupanje Trojnom paktu bilo dobro za Srbiju.
Sad mi se već vrti u glavi. Stoške bi te nazvao "dragim nacistom", pretpostvljam?
Ili je u redu pakt sa Hitlerom, Musolinijem i Hirohitom, pod uslovom dao se ne dira Nataša Kandić?
gospodjica gospodjica 12:13 11.06.2011

Re: "Nisam čito"

freehand
I to nije prvi put - bolje rat nego pakt, bolje grob nego rob itd.

Pa ovo je prvi put da neko sa tvojim stavovima kaže da je pristupanje Trojnom paktu bilo dobro za Srbiju.
Sad mi se već vrti u glavi. Stoške bi te nazvao "dragim nacistom", pretpostvljam?
Ili je u redu pakt sa Hitlerom, Musolinijem i Hirohitom, pod uslovom dao se ne dira Nataša Kandić?

Strasno sam se potresla zbog Stosketa Da sam ja vlast od pamtiveka nikad Srbija ne bi ratovala nego bi bila servilna prema svakom i odrzavala bi sopstveni kontinuitet. Sa Turcima, sa nacistima, Amerima, kime god. Da je Srbija lepo pustila naciste da koriste njenu teritoriju, bolje bi prosla. Sami nacisti su najbolje prosli, dobili su zastitu, stipendiju, kuće na Floridi, novi identitet i odlicne uslove za rad. Amerika se zvanicno gadi nacisticke ideologije ali nije gadljiva na domete nacisticke nauke. Principi ideologije ne vaze za ideologe, samo za sirotinju raju. To je moja percepcija po kojoj sam i ja takodje sustinski izdajnik. Briga me. Procitala sam sve komentare i ne shvatam kako je moguce da tako puno ljudi nema ni toliko empatije u sebi da sagleda situaciju sa svih strana i da shvati sta je bilo nuzno, a sta se moralo izbeci.

Ovde ne branim Natasu Kandic, nego iznosim licne stavove. Sve vreme namerno potenciram ono "ja" i "moje", jer je to osnova svih odgovornosti.

Visnja, mozes da nastavis da pises kilometarske postove slobodno i da bljujes izmet, to ti ide od ruke odlicno. Mene takodje zabole uvo i za tebe, tvoj bracni status, decu, tetku, strinu i ostalu blizu i dalju rodbinu. Odjebi.
vishnja92 vishnja92 13:10 11.06.2011

Re: "Nisam čito"

bljujes izmet

o gle, najvisi dometi i prava slika perinog hitlerjug... podmladka :)
masala, integritet na nivou, al ono bas bas.
docsumann docsumann 14:04 11.06.2011

Re: "Nisam čito"

gospodjica

visnja92

I tako kažu svetu - pa eto zbog toga smo ih rušili i ubijali, zaslužili su to. Trebali smo još više.


I trebali su jos vise, a nikad nije kasno, posto vidim ima jos dosta usijanih glava koje nikako da nauce da glavom kroz zid ne ide.


gospodjica
ipak, kolektivitet je taj koji je na istorijskom referendumu neposredno pre bombardovanja rekao istorijsko NE, umesto da kaze DA razmestanju stranih trupa na Kosovu i time izbegne stradanje. I to nije prvi put - bolje rat nego pakt, bolje grob nego rob itd. E sad, Srbija je iz 1999. valjda naucila da se ne zameri mocnijima toliko da je ovi pocnu da bombarduju. I to je nesto.


znači treba nas bombardovati zato što smo glupi, što opet nismo naučili lekciju o ophođenju sa moćnijim od sebe, jer se ne uklapamo u NWO ??

kakve veze ima što je ovo tvoj lični stav ?

čudi me samo kako neko ko ga zastupa, nalazi za shodno da dijeli lekcije o humanizmu.

freehand freehand 14:12 11.06.2011

Re: "Nisam čito"

znači treba nas bombardovati zato što smo glupi, što opet nismo naučili lekciju o ophođenju sa moćnijim od sebe, jer se ne uklapamo u NWO ??

A šta ste im vi Makedonci skrivili?!
docsumann docsumann 14:25 11.06.2011

Re: "Nisam čito"

A šta ste im vi Makedonci skrivili?!


ma, kad kažem mi mislim na nju
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:31 11.06.2011

Re: "Nisam čito"

gospodjica
... Ti si toliko prost, glup, nedotupavan, pun predrasuda, fanatican, oganicen, uskogrud, nevaspitan, sirov, primitivan, osoran, osion, naduven i drzak da bi bilo kakva dalja diskusija sa tobom bila bez ikakvog smisla. Moj ti je savet da obavezno posetis lekara i da redovno pijes sedative.

i da bljujes izmet, to ti ide od ruke odlicno. Mene takodje zabole uvo i za tebe, tvoj bracni status, decu, tetku, strinu i ostalu blizu i dalju rodbinu. Odjebi.


Kakav je, za ime Boga, ovo način komuniciranja sa ostalim blogerima?

Ovakav rečnik, draga Gospodjice, ne bi se mogao čuti, kako bi moj drugar Dušan rekao, uz apsint, ni na stočnoj pijaci u Šapcu. (Ja lično nikad nisam bio u Šapcu, a još manje na stočnim pijacama, ali sam čuo da takve pijace postoje).

S tim u vezi, prvi i poslednji put vas upozoravam da sa ovakvim nastupom vi niste dobrodošli na moj blog.

Ovo je fini blog, te vredjanja na ličnoj osnovi, bez ili sa razlogom, nisu poželjna. Nikako.

Dobro, kako je ovde donekle NK u temi, a prema njoj malo ko u Srbiji je ravnodušan, kao što su već rekli vispreniji blogeri od mene, vodimo računa da ne bude govora mržnje. Svako ima pravo na svoje mišljenje, ali u granicama pune pristojnosti.

A vi, u vašoj naljućenosti (ili se to, možda, drukčije zove?) čak niste ni primetili da li se obraćate ženi ili muškarcu, osuli ste paljbu sve u šesnaest... Ne može tako. (By the way, Višnja ne može da bude muško a ni Freehand ne može biti žensko. Freehand je fini gospodin, muško je i više nego što treba, a Višnja je, opet, fina dama, koja najčešće svojim učešćem na blogovima doprinosi, kako bi se to reklo, konstruktivnim diskusijama).

Prema tome, molim vas da se idući put ne ponašate tako nekontrolisano.

Iznosite svoje mišljenje, ali nemojte vredjati one koji se sa vama ne slažu. Pomislite da su oni, možda, u pravu, pa učite od drugih, a ne da trenirate strogoću najvulgarnijim mogućim rečnikom. Džaba vam pozivanje na Ivu Andrića, on sigurno ne bi voleo da ima poklonike/poklonice sa takvim vokabularom.

P. S. Neko će možda reći da je medju komentarima ovom prilikom ovde bilo svakakvih, pa i onih na granici primerenog pisanja. Ne znam, ja nisam baš pomno pratio, ali znam i da je Uredništvo bloga nekoliko puta intervenisalo, jer ovde nije dozvoljiv govor mržnje. O tzv. "mrziteljskom uratku" mogu da govore samo dušmani, odnosno nedobronamerni ljudi. I ja, takodje, dva-tri puta sam morao da potegnem za banovanjem, onda kada su neki prelazili granicu pristojnosti.

Vama se daje još jedna šansa, uz uslov da se totalno popravite.
Have a nice day.
freehand freehand 14:47 11.06.2011

Re: "Nisam čito"

Freehand je fini gospodin, muško je i više nego što treba

Serdaru Vladimire - svaka ti je aforizam!

P.S. moja žena je rekla da si lažov i da te treba trajno ukloniti iz javnosti, i pominjala je nešto i Dinkića, ali nisam uspeo baš da razaberem.
koksy koksy 15:06 11.06.2011

Re: "Nisam čito"


V.P.
Kakav je, za ime Boga, ovo način komuniciranja sa ostalim blogerima?


To je - kako to stručno objašnjavaju ovi sa đubrišta - pitanje takozvanog stila.
vladimir petrovic vladimir petrovic 15:11 11.06.2011

Re: "Nisam čito"

Freehand
... moja žena je rekla da si lažov i da te treba trajno ukloniti iz javnosti, i pominjala je nešto i Dinkića, ali nisam uspeo baš da razaberem.

Ne znam kako ovo da shvatim.

Vidim da ti pričaš ženi šta ti se dogadja na blogu. Moja Monika ne zna za ovo, inače bi me prekoravala kako nisam dovoljno obazriv.
A ja to ne verujem, stalno imam neke kočnice, retko se kada opustim i pričam baš sve što mi padne na pamet.

Nisam očekivao da će na ovom blogu duh izići iz boce baš u ovolikoj meri.
Trebalo je da sve ovo bude, bar prema tekstu koji sam ja napisao, samo jedan mali iskorak iz onih dosadnih umetničkih ili kvazi umetničkih tema, sa kojima se ja najčešće bavim.

Ma meni lično je do NK, Mladića i inih stalo koliko i do lanjskog snega, odnosno do onih Vijonovih stihova: "Mais où sont les neiges d'antan?"
Ako shvataš šta hoću reći! A opet, nešto praiskonsko se probudilo u meni kada sam video onaj prokleti naslov u američkom dnevniku THE SHAME OF SERBIA, pa sam se istinski bio naježio. I zato sam reagovao.

P. S. Pozdravi ženu. /By the way, da ona nije rodjaka Drage Kovačevića, jer i on je tražio da budem uklonjen?/
Moram zavapiti: Neka mi je Bog na pomoći!
mila92 mila92 15:34 11.06.2011

Re: "Nisam čito"

Reči kojima ste replicirali izgovorio je Ratko Mladić na suđenju u Hagu.
Bile su odgovor na pitanje da li je upoznat sa optužnicom.
Kao i mnogo puta ranije lagao je. Goropadno je poput hijene pokušavao da se osmehne.

Čuj čito, hodo.
freehand freehand 17:30 11.06.2011

Re: "Nisam čito"

/By the way, da ona nije rodjaka Drage Kovačevića, jer i on je tražio da budem uklonjen?/

Koji Drago? Misliš - Gospodin Goluža?
Ne, bogumi!
docsumann docsumann 18:15 11.06.2011

Re: "Nisam čito"

A ja to ne verujem, stalno imam neke kočnice, retko se kada opustim i pričam baš sve što mi padne na pamet.


Oo, pa imam ti ja sjajno sredstvo za popuštanje kočnica, pospješivanje socijalizacije i komunikacije za šankom, prevladavanje straha od javnih nastupa, brisanje sjećanja na scene kojih ionako ne bi želio da se sjećaš ...

gorran2 gorran2 19:53 11.06.2011

Re: "Nisam čito"

vladimir petrovic
Ovo je fini blog, te vredjanja na ličnoj osnovi, bez ili sa razlogom, nisu poželjna. Nikako.

E, ovo je dobro.
A i podsetilo me na nešto.
Domazet Domazet 19:13 12.06.2011

Ovako zbunjen post odavno...

Missica
Strasno sam se potresla zbog Stosketa Da sam ja vlast od pamtiveka nikad Srbija ne bi ratovala nego bi bila servilna prema svakom i odrzavala bi sopstveni kontinuitet. Sa Turcima, sa nacistima, Amerima, kime god. Da je Srbija lepo pustila naciste da koriste njenu teritoriju, bolje bi prosla. Sami nacisti su najbolje prosli, dobili su zastitu, stipendiju, kuće na Floridi, novi identitet i odlicne uslove za rad. Amerika se zvanicno gadi nacisticke ideologije ali nije gadljiva na domete nacisticke nauke. Principi ideologije ne vaze za ideologe, samo za sirotinju raju. To je moja percepcija po kojoj sam i ja takodje sustinski izdajnik. Briga me. Procitala sam sve komentare i ne shvatam kako je moguce da tako puno ljudi nema ni toliko empatije u sebi da sagleda situaciju sa svih strana i da shvati sta je bilo nuzno, a sta se moralo izbeci.

...nisam prochitao. Sreca tvoja da je Gorranche u sred eksperimenta i prouchava na sopstvenom primeru kako je to moguce da su svi cutali. Pa ne mozhe da ti izvuche ushi...
Domazet Domazet 19:29 12.06.2011

Gabriele d'Annunzio, chemu?

mila92
Imponuje ti pažnja koju si izaazvao svojim besmislenim tekstom
a ego ti je do(ne)slućenih razmera:
hej mali, kako sam sebe nazivaš,dok samozadovoljno uživaš u kvantitetu, naslov za tekst Nataše Kandić je sasvim adekvatan, jer i ti ga potvrđuješ, dok naslovi koje biraš za svoje postove su kao i obično degutantni.

Tvoji salonski pokušaji, da spajaš svoju neutaženu potrebu za umetnošću sa trvijalnošću dnevne politike, i dakako najsumornijeg perioda na koji, u ime savesti podseća Nataša Kandić, obesmišljeni su činjenicom da je istinska poruka uspelog umetničkog dela humanistička.
Sve drugo može da se smesti u kič, pokušaje imitacije, pseudokulturu.

U ideologiji kojom si oprhvan ne nazireš moć, a upravo to te zanima.
Odatle verovatno potiče tvoja opskurna upitanost u obliku fraze, a zašto.(Pa zato.)

Produhovljen stepen svesti ne stremi ka moći već ka istini.

Ono u naslovu ti je Vladimire predlog za sledeci blog. Chisto da dash shansu DevedesetDrugoj i Boljoj Mili da briljira.

I onako uzgred. Stvarno nije fer. Mislim to shto je toliko lakshe biti samopouzdan na osnovu sopstvenog neobrazovanja i gluposti nego na osnovu nechega zaista pozitivnog.
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:28 12.06.2011

Re: Gabriele d'Annunzio, chemu?

Domazet
... Ono u naslovu ti je Vladimire predlog za sledeci blog. Chisto da dash shansu DevedesetDrugoj i Boljoj Mili da briljira.

I onako uzgred. Stvarno nije fer. Mislim to shto je toliko lakshe biti samopouzdan na osnovu sopstvenog neobrazovanja i gluposti nego na osnovu nechega zaista pozitivnog.


Mila se potrudila da neke svoje besove iskali na mene, neosnovano i bezrazložno. Verovatno joj je bioritam tog dana bio izuzetno loš.

Što se D'Anuncija tiče, ja sam davno, 2009. godine, pisao jedan blog o njemu, pod naslovom: "Umišljati se kao nadčovek, čemu?".
vishnja92 vishnja92 06:58 13.06.2011

Re: Gabriele d'Annunzio, chemu?

Pizone

Vama se daje još jedna šansa, uz uslov da se totalno popravite.



ovo cu da ti drpim... za neke potrebe :))
vladimir petrovic vladimir petrovic 13:57 13.06.2011

Re: "Nisam čito"

Naknadnim iščitavanjem primećujem mnoge nebuloze i zlonamernosti u ovom komenataru Mile92.
mila92
... Imponuje ti pažnja koju si izaazvao svojim besmislenim tekstom
a ego ti je do(ne)slućenih razmera:

Ovo je bez veze. Ništa meni ne imponuje, nema veze sa mojim egom. Primedba je krajnje prizemna.
hej mali, kako sam sebe nazivaš,dok samozadovoljno uživaš u kvantitetu,

Ovo "mali" rekao sam u kontekstu knjige Henrija Milera "Jarčeva obratnica", koju pominjem na mom drugom blogu pod nazivom "Nevaljali dečaci, čemu?". Na jednom mestu, u tom autobiografskom kazivanju Henry Miller - pisao ih je u svojoj 38. godini - razgovara sam sa sobom, pa kaže: "Jadni moj mali Henry Milleru, oni tebe ne shvataju". Pošao sam od toga da ako Miler može za sebe da kaže da je mali u svojoj 38. godini, onda mogu i ja. A ja sam pomenuo blog "malog Vladimira" u jednom širem kontekstu: ne smatram moj blog posebno važnim, kako u odnosu na neke druge blogove ovde tako, naročito, u odnosu na pisanje Njujorktajmsa, a sva frka je oko uvodnika Njujorktajmsa pod nazivom "The Shame of Serbia". Prema tome, ne vidim ničeg lošeg u tome što sam sebi rekao "mali Vladimir".

dok naslovi koje biraš za svoje postove su kao i obično degutantni.

Meni je žao ako vi nalazite da su moji naslovi degutantni. To govori više o vama nego o meni. Kada ja vidim neki naslov koji mi se ne svidja, ja ga zaobidjem, a ne idem na to da autora pljujem i da kažem da mu je naslov degutantan. Definitivno, nešto nije u redu sa vama i vašim kriterijumima.

Jeste li vi stalno takvi, ili ste tog dana bili u mentalno ispraznom raspoloženju?

Tvoji salonski pokušaji, da spajaš svoju neutaženu potrebu za umetnošću sa trvijalnošću dnevne politike,

Opet ciljano vredjanje. Šta znače salonski pokušaji? Da nisam terenac to je tačno, ali ako ovo "salonski" treba da deluje kao uvreda meni zato što nisam rudar ili neki drugi fizikalac, ne vredja me previše. To opet govori o vašim poremećenim kriterijumima vrednovanja.
Sve drugo može da se smesti u kič, pokušaje imitacije, pseudokulturu.

Kič? Razlika izmedju pametnog i glupog je u tome što glupa osoba olako naziva kičem i ono što nije kič. Primera radi, u slikarstvu postoje slike koje se nekada (od strane nekih) smatraju kičem da bi se nešto kasnije dokazalo da to nije kič. Ja kao poklonik slikarstva (Docsumman, ne smej se, I mean what I say), znam da je Pikaso dobar slikar, vrhunski, ali da u njegovom opusu ima slika za koje neki kažu da liče na slike pravljene na nivou pučkoškolca, te da su kič; ali nisu kič samo zato što ih je pravio Pikaso, jer niko ne može tvrditi za Pikasa da je bio slikar kiča. Dakle, razlika izmedju kiča i onog što nije kič je dosta malena.

U ideologiji kojom si oprhvan ne nazireš moć, a upravo to te zanima.


Neko koji iole ozbiljno čita moje blogove morao bi biti bolestan da bi mi prišio ideologiju i ophrvanost za moć. Meni, urodjeno skromnom čoveku, he, he, he...

Na kraju, žao mi je što ste sebi dozvolili slobodu, draga Mila, da kritikujete sa krajnje prizemnog i diletantskog stanovišta, sa namerom da vredjate. Toliko jeda, zla i pogani u jednom tekstiću - govori da tog dana niste bili potpuno pri sebi. Vaše je pravo da volite ili ne volite ono što ja pišem na blogu, ali nemate prava da vredjate.

Ponavljam: ovo je fini blog.
Idući put ako mi se obratite - budite fini, ili me zaobidjite.
Zbogom.
vladimir petrovic vladimir petrovic 15:38 10.06.2011

Duhoviti Maksa

Moram preneti ovde jedan biser našeg blogokolege Makse.


Vladimir Petrović
... Ja baš nameravam da napišem post o jednoj izuzetnoj ženi. Već dugo me oduševljava.

Maksa83
... Zar to nije bio ovaj prethodni blog?

Vladimir Petrović... Postoji više vrsta ljubavi, he, he, he...


Ovo je sa mog regularnog posta, koji ide četvrtkom, "Nevaljali dečaci, čemu?", u kome sam ja najavio da nameravam napisati blog o jednoj izuzetnoj ženi.
A on (s pravom) shvata da ja pišem samo o izuzetnim ženama, kako u ovom ovde tako i u mom sledećem, he, he, he...
milisav68 milisav68 21:28 11.06.2011

666

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana