Društvo| Ljudska prava| Mediji| Religija| Sex

Egzibitikus drtinus i varijeteti ljudske gluposti

alexlambros RSS / 21.06.2011. u 01:28

AleXandar Lambros

Veliku sam stvar saznao večeras. Od stručnjaka. Doduše od onog na čiju bih se diplomu posrao. Baš kao i na diplome Miroljuba Petrovića, geologa što smatra da su Zemlja i život na njoj nastali onako kako piše u Bibliji i dr. Tatjane Đorđević koja tvrdi da molitva „Oče naš" ubija patogene bakterije. Međutim, dr. Jovan Marić večeras mi je otvorio oči. A i ko bi drugi mogao da mi razjasni psihopatologiju i genezu srpske šizofrenije ako ne psihijatar?

dobro pitanje
dobro pitanje
Dr. Marić veli da je priroda tinejdžera takva, krhka, zbunjena, neformirana, povodljiva i podložna, između ostalog i seksualno ambivalentna, pa je zbog svega toga jako bitno da kojim slučajem ne vide homoseksualce na ulici, a posebno ne onih 20% koji su i egzibicionisti pa paradiraju svojom homoseksualnošću sa sve sevajućim maljavim ili, ne dao bog, izdepiliranim nogama. Jes da homoseksualnost nije bolest al bolje da ti dete radikal nego peder.

Ko bi rekao da je stvar do te mere jednostavna? Ali, sklon sam da poverujem da je čovek u pravu. Jer, vođen ovom logikom, konačno imam smisleno objašnjenje za mnoge pojave koje me već dve decenije drže u potpunom čudu.

Recimo ... moja učenica IV razreda srednje koja odgovara da je London glavni grad Njujorka po svoj prilici je slušala gradonačelnika Jagodine kako žali što mu Betoven i Šopen nisu došli pod šatru. I ostala trajno glupava. Palminom krivicom. Slađana Zdravković je gledala predsednika koji se trudi al, bože moj, nije svemoćan. Debele, agresivno bezobrazne devojke obučene ko drolje s kineskim Viton torbicama i ruiniranom gramatikom su videle Sekin rijaliti šou. I, avaj, zahvaljujući toj nesrećnoj okolnosti ostaće agresivno bezobrazne i nepismene čitav život. Momci što iz izloga kradu patike i trenerke gledali su lopove iz struktura vlasti koji drobe o patriotizmu. Oni što mlate svet po prevozu i ulicama čuli su Amfilohija kako zbori da batine padaju na dušu izbatinjanog. Licemeri svih kalibara podlegli su prizoru podgojenih popova u džipovima i striperima na sofama. Bezobrazni, pijani, lažovi, šabani može biti da su previše gledali šefa Marićeve stranke. I, tako ...

A saznao sam i da sam poremećen. Naime, imam nezadržive egzibicionističke porive. Proganjaju me stalno al večeras me baš izmučiše ... Celo veče imam nepodnošljivu želju da smaknem gaće. Pred kamerama. I to nije sve. Da se natrtim. Ni to nije sve! Da prdnem u pravcu Marića i Martinovića. Rafalno! Ali, ni to nije sve! Da nameštam ružičastu podvezicu i šav na mrežastoj čarapi dok nagužen rafalno prdim.

dr. Maric egzibiciona drtina
dr. Maric egzibiciona drtina
Nisam siguran kako se na latinskom zove ovaj poremećaj koji imam. Ali znam kako se zove Marićev - egzibitikus drtinus. Drtina matora koja se po petparačkim novinama slikala sa svojom mladom studentkinjom i baljezgala o tome kakav je baja jer evo kakvu je pičku maznuo. Gurao je u TV emisije da u dopičnjaku prekršta anoreksične noge i laprda o psihologiji. Dok je prekrštala noge ja sam znao, štaviše bio 100% siguran, da je matori Marić kara. Zašto sam to morao da znam? Jel to nije moglo da ostane među njihova četiri zida (ona četiri iz kojih ga je iselila kad ga je istrošila da zadovolji svoje seljačke ambicije). I posle je cmoljavio po novinama. Tako da, nemojte nam srat o egzibicionizmu i neukusu.

A sem što je, kako saznasmo, homoseksualnost varijetet ljudske seksualnosti, videsmo da postoji i varijetet ljudske gluposti. Priglup, malo glup, gluperda, imbecil, retard, Aleksandar Martinović .... mnogo je nijansi ... Neke su prihvatljive, neke ne i treba ih držati među četiri zida.

Aleksandar Martinović je retard. Čovek, naime, smatra da je stabilnost ustrojstva svemira u nekoj vezi sa tim u koji ćete telesni otvor da gurnete kitu. Da cunami, erupcije, poplave i suše mogu da izazovu poljupci dve osobe istog pola. Tako kažu sve tri velike religije, dakle istina je. Ajde što je glup, i po jada. Već je i egzibicionista. Paradira glupošću.

I ne zna da je „smrt državi" anarhistička politička izjava. Kao što je njegovo guranje u četiri zida nacistička. I duvajte ga s time što ćete čitavu jednu grupu ljudi koja se bori za svoje pravo na slobodnu ljubav da diskreditujete jednom parolom. Jer kad vas nisu diskreditovale sve vaše gadosti .... sve zahvaljujući varijetetima ljudske gluposti ....

I da znate da kakav god problem da imate nikako nije trenutak da ga sada iznosite. Možda za jedno 500, 600 godina. Sad ne. Postoje prioriteti. Vaš život i vaša sreća nisu na dnevnom redu. Ako nečiji jesu, a vi smatrate da to nije u redu, vaše je puno demokratsko pravo da dograbite motku i izletite na ulicu i čuknete onog što je na listi prioriteta ispred vas. Srbija je demokratska zemlja.

 

 

Atačmenti



Komentari (180)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ranoranilica ranoranilica 01:51 21.06.2011

E, baš tako


Sočno.
Preporuka.
maca22 maca22 01:58 21.06.2011

Re: E, baš tako

gedza.73 gedza.73 07:16 21.06.2011

Re: E, baš tako

moja učenica IV razreda srednje koja odgovara
...Slađana Zdravković je gledala predsednika koji se trudi

Debele, agresivno bezobrazne devojke obučene ko drolje s kineskim Viton torbicama i ruiniranom gramatikom su videle Sekin rijaliti šou. I, avaj, zahvaljujući toj nesrećnoj okolnosti ostaće agresivno bezobrazne i nepismene čitav život.


Ti pedagog a Marić psiholog? 'bem ti ja zemlju sa takvim intelektualcima.
maca22 maca22 15:19 21.06.2011

Re: E, baš tako

Ja sam se zapanjila, ali postoji subkultura agresivnih teen-krmaca. Srecom, vidjam ih samo na FB fotkama.
hannah.greener hannah.greener 05:13 21.06.2011

Joca Marić...

Može jedna pričica?

Jedared, na Sajmu Knjiga, bazam ja sa drugarom po gornjem prstenu one najveće hale, tamo su svi oni mali izdavači, malo ezoterije, malo bižuterije, kuvari, Nikolaj Velimirović, itajrad (ali se može naći i Čak Palahnjuk...) i slučajno nabasam na knjigu, pa, recimo da se zove Jovan Marić Lično. Dakle, ilustrovana monografija, tipa Ja O Sebi Samo Najbolje, gde imate da vidite bisere tipa - mladi Joca Marić, pre nego je dosegao akademske visine, u kupaćke gaćke, u vodi do malo ispod kolena, na plaži tipa Baška Voda, leto-sunce-more-zezanje, sa ogroooomnim ženskim šeširom na glavi (važan detalj, zar ne?), u nekoj kvazi-jebačkoj pozi "vidi mi sisiće", lagano bludno gleda u kameru. Ispod piše - maskulinizam feminizma, ili neko slično sranje.

Drugar i ja, tada još uvek Jocini studenti, krenemo da se toliko valjamo od smeha, da se prodavačica požalila da nije fer da duvamo a da njoj ne damo ništa. Kada smo se objasnili, zajedno smo bistrili dubine dna (lat.fundus fundi) srBske akademske scene - tko je gori psihopata, Joca Marić ili Jovo Toševski. Tight one...

Elem, Džej Em (J.M.) je jedna od najvećih sramota Srbije, i da je ta koliko-toliko uređena država, bio bi izbačen sa fakulteta NA-GLA-VA-ČKE.

Za zainteresovane, mogu i da ispričam kako sam dobio 10 iz psihijatrije kod gorepomenutog.
angie01 angie01 08:41 21.06.2011

Re: Joca Marić...

Za zainteresovane, mogu i da ispričam kako sam dobio 10 iz psihijatrije kod gorepomenutog.


evo ja!

Iz najiskrenije zdravstveno neophodne ljudske-zdrave ljudske zlobe, kada je on u pitanju!:)))

Godinama mi je omiljeni lik, on, Tosevski i promoterka Ruska!

S tim, sto je Tosevski samo zrtva-kako je vec sam razradio tezu o kojoj godinama laprda-svoje ambiciozne zene, darkerke psihijatra!:))) Ko je zna-kapira i kako je postavio svoje teze!


Krugolina Borup Krugolina Borup 10:18 21.06.2011

Re: Joca Marić...

Može jedna pričica?


Kad već evociramo uspomene, da i ja kažem da sam dotičnog imala prilike upoznati tokom hudih devedesetih, i da se ceo naš razgovor (tj. njegov monolog) sveo na: "Sve vam to piše u ovim knjigama koje sam JA napisao" (pa zamahne rukom i upre u policu sa knjigama na kojoj su iste). I šta god da mu kažeš, on odgovara: "Sve vam to piše u ovim knjigama koje sam JA napisao" (plus zamah ručicama).

Za zainteresovane, mogu i da ispričam kako sam dobio 10 iz psihijatrije kod gorepomenutog.


Pliz, pliz!
hannah.greener hannah.greener 11:54 21.06.2011

Re: Joca Marić...

Pa, Krug,

sve si ti zapravo već rekla...

Dakle, psihijatrija je jedini ispit koji sam poništio na faksu. Učio, čak mi nije bilo mnogo glupo i dosadno (dobre vežbe bile, bez J.M. (propust!) ali sa jako dobrim nadomestnim pacijentima, bilo tu malo shizofreničara, malo maničnih depresivaca (čudo kako me nisu zadržali), otvoreno odeljenje, pa ljudi lepo pričaju šta ih muči, i tako...), izašao na ispit, Joca nešto nije bio raspoložen, sve onako, preko spolovila me sluša i dade mi 6. Zahvalim se ja, odem kući, zamislim se i poništim ispit.

Dođem sledećeg puta, sreća-sreća-radost, opet Joca (mora da se izvinim, nisam siguran da li je tada neko drugi uopšte ispitivao psihijatriju), dobar dan - dobar dan, sednem ja u ono njegovo kabinetče, sve one knjige, koje je on, jelte, napisao, okolo, na stolu veeeeliki natpis, na engleskom, da se ne zajebeš koga imaš pred sobom - prof.dr.sci.med.mg.phfm.nešto of psychiatry - Bio čovek i u Ameriku, držo banku i tamo, pa da se pohvali.

Prvo pitanje - mislim da je bila depresija. Uvodna definicija, i onda - coup de grace, citiram: "...uostalom, kao što ste vi lepo napisali..."

"U redu, dosta je.", reče Joca i dade mi deset. Nije mi dozvolio ni rečenicu da završim. Skapirao je da sam dovoljno pametan da sam skapirao šta treba za deset i što sad da se mučimo obojica?

Respect. Ispit je trajao dva i po minuta.

P.S. Nisam psihijatar, da se ne uplaši neko...
arianna arianna 12:22 21.06.2011

Re: Joca Marić...

što mi je ovo poznato

nego, ajd sad priznaj jesi li morao za 10 da pokažeš i kupljenu knjigu, i da mu je odneseš na potpis, kad već nisi morao da pokazuješ noge i da nosiš minić?

p.s. nisam dobila 10
hannah.greener hannah.greener 14:15 21.06.2011

Re: Joca Marić...

Ništa knjiga, iako je imam i čuvam - spomenik ljuckoj gluposti, sujeti i bezobrazluku - biće da imam bolje noge od tebe, hehe...
maca22 maca22 14:17 21.06.2011

Re: Joca Marić...

hannah.greener
Ništa knjiga, iako je imam i čuvam - spomenik ljuckoj gluposti, sujeti i bezobrazluku - biće da imam bolje noge od tebe, hehe...

Hmmmmm...
arianna arianna 14:24 21.06.2011

Re: Joca Marić...

hannah.greener
Ništa knjiga, iako je imam i čuvam - spomenik ljuckoj gluposti, sujeti i bezobrazluku - biće da imam bolje noge od tebe, hehe...

hehe -verovatno da je tako


pozzz
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:54 21.06.2011

Re: Joca Marić...

arianna
što mi je ovo poznato

nego, ajd sad priznaj jesi li morao za 10 da pokažeš i kupljenu knjigu, i da mu je odneseš na potpis, kad već nisi morao da pokazuješ noge i da nosiš minić?

p.s. nisam dobila 10


Ako neko ko se kreće po akademskim krugovima može da mi kaže jel` ikad ikog od profesora koji traže knjige na potpis bio makar malo intimno blam zbog toga?

Meni bi nakratko vratilo veru u ljude "intelektualce"
arianna arianna 15:52 21.06.2011

Re: Joca Marić...

lično mislim da ih nije blam, mada priznajem, možda i grešim u tom svom razmišljanju


"najveći blam u Srbiji je stajati sa fakultetskom diplomom, u redu za besplatni obrok sa socijalnog kazana, i to se izjednačava sa glupošću" reče ovih dana jedna anonimna intelektualna veličina




whispersky whispersky 16:34 21.06.2011

Re: Joca Marić...

ma, kakav joca maric, kakvi doktorati, protiv ovakve pameti se ne moze...

arianna arianna 16:51 21.06.2011

Re: Joca Marić...

ma, kakav joca maric, kakvi doktorati, protiv ovakve pameti se ne moze...



"za svaku boljku, ima leka naša apoteka" -samo joj traba pravi majstor, recimo neko sa IQ većim od 155, ako baš insistira na merenju
jedi-knight jedi-knight 21:56 21.06.2011

Re: Joca Marić...

A kojim mernim instrumentom je gdja Karleusa izmerila svoju inteligenciju? Lenjirom? Rece 153 ili 154.
Jedini priznati testovi koje je moguce uraditi u Srbiji su Mensini testovi za odredjivanje IQ i tu je maksimalni rezultat 156. Sledeci je 152, zatim 148 itd. Dakle, smanjuje se za po 4 i to svako ko je polagao test to vrlo dobro zna. Gospodja ili laze sebe ili sve oko sebe.
Na kraju krajeva, sto ja uopste ovo i pisem? Dovoljno je slusati je sta prica...
Njen polni organ je njen mozak, dok joj je verovatno CNS smesten u vagini.
zare_lemanski zare_lemanski 01:04 22.06.2011

Re: Joca Marić...

E... eto...
A mislio sam da sam se skino...
Al posle 3 godine opet se upustam u tastaturalnu masturbaciju poznatu kao blog!
Al kad vidim "ovo" stvorenje... pa dok sam iskapirao da je moguce gostovati na TV u istoj emisiji sa "ovim"... i ispasti glup... e tu sam se zgranuo!
Jukie Jukie 08:10 22.06.2011

Re: Joca Marić...

jedi-knight
A kojim mernim instrumentom je gdja Karleusa izmerila svoju inteligenciju? Lenjirom? Rece 153 ili 154.Jedini priznati testovi koje je moguce uraditi u Srbiji su Mensini testovi za odredjivanje IQ i tu je maksimalni rezultat 156. Sledeci je 152, zatim 148 itd. Dakle, smanjuje se za po 4 i to svako ko je polagao test to vrlo dobro zna.

Mi smo radili testove IQ u srednjoj školi i za neke zadatke se dobijao valjda po jedan poen. I naravno da možeš da napraviš bilo kakav test sa više pitanja i da imaš sitniju granulaciju broja poena. Ako napraviš test sa pet pitanja tačno-netačno, možeš da imaš samo rezultate 0-20-40-60-80-100 odsto, a ako imaš test sa hiljadu pitanja možeš da imaš i razne promile.

I IQ je kao ocene u školi - kaže ti nešto uopšteno da možeš da napraviš neku sliku u glavi, da možeš da organizuješ dalji rad sa tom osobom a da ne gubiš vreme pripremajući sve moguće aktivnosti. Ako Jelena na nekoliko različitih testova (koje očigledno ne priznaješ jer nisu Mensini, ua monopol!) ima rezultate IQ u opsegu 140-160, to je dovoljno da znaš da može da shvati prilično komplikovane stvari i diskutuje o njima. Nećeš morati da joj kao debilu crtaš najjednostavnije pojmove.
jedi-knight jedi-knight 09:10 22.06.2011

Re: Joca Marić...

Ako Jelena na nekoliko različitih testova (koje očigledno ne priznaješ jer nisu Mensini, ua monopol!) ima rezultate IQ u opsegu 140-160, to je dovoljno da znaš da može da shvati prilično komplikovane stvari i diskutuje o njima. Nećeš morati da joj kao debilu crtaš najjednostavnije pojmove.


Sama je izjavila da je radila testove za Mensu. Mozda moze da shvati komplikovane pojmove, ali jednostavne ne moze.
zilikaka zilikaka 19:43 22.06.2011

Re: Joca Marić...

tastaturalnu masturbaciju poznatu kao blog!

expolicajac expolicajac 06:19 21.06.2011

Došlo mi sinoć da plačem

Ne volim Karleušu, antipatična mi, šta da radim, možda zbog toga što joj znam oca, i majku itd itd. Ali kad su ona dva retardirana predstavnika svesnog dela srpskog naroda počeli da objašnjavaju i seru po logičkom zaključivanju reko sam sebi "Jeco sve ti je oprošteno, netalentovana si ali od danas čika ex postaje tvoj fan". Iako, sve što si uradila, uradila si zbog marketinga svaka ti čast. Ubedila si i mene da treba ići na sledeću Gej paradu. Naravno moje slonovsko telo zahtevaće značajna sredstva da bi se prikladno obuka, ali pošto je šorka zagarantovana nema veze. Evidentno je da se u Srbiji sprema građanski rat, pa shodno tome treba na vreme izabrati stranu. Uvek sam bio na strani slabijih, ako poginem poginem ali sam siguran ako me zarobe neprijateljske snage, može da mi iskopaju oči, streljaju ili zakolju, nikako neće da me jebu. Ali ako mi njih zarobimo prepusti ću razularenoj i napaćenoj vojsci da se seksualno iživljavaju nad, posebno Marićem i Martinovićem, jer očigledno da bi njihov put sazrevanja morao voditi kroz njihove najcrnje strahove, iako mi iskreno rečeno obojica liče na latentne pedere
duchesse duchesse 17:20 21.06.2011

Re: Došlo mi sinoć da plačem

jer očigledno da bi njihov put sazrevanja morao voditi kroz njihove najcrnje strahove, iako mi iskreno rečeno obojica liče na latentne pedere

Zabranjene želje, duboke i bolne, najčešće i nadju put kroz najcrnje strahove. Meni uvek dodje smešno kad neko zapeni "protiv pedera", jednostavno, dodje mi da ga posednem, pogledam duboko u oči i priupitam da li shvata da bi i on probao malo. za koment
mlekac mlekac 20:09 21.06.2011

Re: Došlo mi sinoć da plačem

expolicajac
Ne volim Karleušu, antipatična mi, šta da radim, možda zbog toga što joj znam oca, i majku itd itd. Ali kad su ona dva retardirana predstavnika svesnog dela srpskog naroda počeli da objašnjavaju i seru po logičkom zaključivanju reko sam sebi "Jeco sve ti je oprošteno, netalentovana si ali od danas čika ex postaje tvoj fan". Iako, sve što si uradila, uradila si zbog marketinga svaka ti čast. Ubedila si i mene da treba ići na sledeću Gej paradu. Naravno moje slonovsko telo zahtevaće značajna sredstva da bi se prikladno obuka, ali pošto je šorka zagarantovana nema veze. Evidentno je da se u Srbiji sprema građanski rat, pa shodno tome treba na vreme izabrati stranu. Uvek sam bio na strani slabijih, ako poginem poginem ali sam siguran ako me zarobe neprijateljske snage, može da mi iskopaju oči, streljaju ili zakolju, nikako neće da me jebu. Ali ako mi njih zarobimo prepusti ću razularenoj i napaćenoj vojsci da se seksualno iživljavaju nad, posebno Marićem i Martinovićem, jer očigledno da bi njihov put sazrevanja morao voditi kroz njihove najcrnje strahove, iako mi iskreno rečeno obojica liče na latentne pedere

Htedoh da ti stavim onog smajlija sto se klanja, ali rekoh, moze neko pogresno da protumaci. Stoga, za komentar
alselone alselone 06:49 21.06.2011

jbt

ti si se kao naljutio pa si im sada svima rekao?
sesili sesili 07:14 21.06.2011

Varijetet gluposti

Slažem se sa svim što napisa o DR. Mariću. Smetao je, svojevremeno, njegov egzibicionizam. Sav je nekako POZA. Počela sam da gledam, ali - iskreno - nije mi se dopadala način diskusije ni od jednog učesnika. To nadlajavanje ne priliči... Treba reći sve, ali na pravi način. Ovako, poruka o nenasilnosti gubi smisao. Bilo je nasilno i u emisiji.
kremba kremba 07:26 21.06.2011

:)

"Dr." Maric i "Dr.-ka" Maric?
Jel' to bese onih dvoje sto imaju nekakvu bozju misiju?
janeznam janeznam 08:08 21.06.2011

Cemu sve to ?

Biti gej je lican izbor i ne vidim razlog zbog cega bi se o tome vodila debata. Ali kad je vec tome data onolika paznja, ima ova zemlja mnogo pametnijih ljudi koji ce opravdati svoje za i tudje protiv ili svoje protiv i tudje za glede homoseksualaca. A Jelena Karleusa ispade najubedljivija. Samo najubedljivija!
Nije Srbija jedina zamlja u Evropi pa i Svetu koja je pokazala svoj bunt prema gej paradama . Ako neko podrzava homoseksualce ne znaci da je pametniji, da je veci demokrata i gradjanin Sveta od onog ko ih ne podrzava. I obrnuto.
vesna.gm vesna.gm 09:27 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

janeznam
Biti gej je lican izbor i ne vidim razlog zbog cega bi se o tome vodila debata


Dve stvari: nije licni izbor, vec splet vise okolnosti. Jednostavno receno, rodis se s tim. Ne odaberes to.

Drugo: JAKO je potrebno "voditi debatu" o tome jer je pravo svakog na ovom svetu da sme da setas zagrljen sa svojim partnerom ulicom, a da ga ne klepi neki klipan motkom po glavi. Znaci: bilo da mi je partner muskarac, ili zena, zelim da IMAM PRAVO da prosetam sa njim, drzeci se za ruku. Ne kazem da cu da to da radim, ali moram da imam pravo.


Toliko od mene.

janeznam
Ako neko podrzava homoseksualce ne znaci da je pametniji, da je veci demokrata i gradjanin Sveta od onog ko ih ne podrzava. I obrnuto.


Znaci.
jedi-knight jedi-knight 09:33 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

Drugo: JAKO je potrebno "voditi debatu" o tome jer je pravo svakog na ovom svetu da sme da setas zagrljen sa svojim partnerom ulicom, a da ga ne klepi neki klipan motkom po glavi. Znaci: bilo da mi je partner muskarac, ili zena, zelim da IMAM PRAVO da prosetam sa njim, drzeci se za ruku. Ne kazem da cu da to da radim, ali moram da imam pravo.



jedi-knight jedi-knight 09:35 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

janeznam
Ako neko podrzava homoseksualce ne znaci da je pametniji, da je veci demokrata i gradjanin Sveta od onog ko ih ne podrzava. I obrnuto.


Znaci.



Naravno da ne znaci. Nemoj da kvaris prvi komentar
maca22 maca22 10:02 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

jedi-knight
janeznam
Ako neko podrzava homoseksualce ne znaci da je pametniji, da je veci demokrata i gradjanin Sveta od onog ko ih ne podrzava. I obrnuto.


Znaci.



Naravno da ne znaci. Nemoj da kvaris prvi komentar

Naravno da znaci.
janeznam janeznam 10:18 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

Ti imas pravo da se grlis sa kim hoces a ja imam isto tako pravo da kazem o tome sta hocu a da niko nikog pri tome ne gleda popreko! E kad to bude tako necemo se ni tuci ni svadjati na ulici.
highshalfbooze highshalfbooze 10:21 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

Jednostavno receno, rodis se s tim. Ne odaberes to.

Ne rađa se sa tim, to se postaje u adolescenciji, a rezultat je lošeg vaspitanja.
maca22 maca22 10:29 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

highshalfbooze
Jednostavno receno, rodis se s tim. Ne odaberes to.

Ne rađa se sa tim, to se postaje u adolescenciji, a rezultat je lošeg vaspitanja.

A vi ste psiholog?
maca22 maca22 10:31 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

janeznam
Ti imas pravo da se grlis sa kim hoces a ja imam isto tako pravo da kazem o tome sta hocu a da niko nikog pri tome ne gleda popreko! E kad to bude tako necemo se ni tuci ni svadjati na ulici.

Naravno da imas pravo. Samo si onda manji demokrata i manji gradjanin sveta.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:47 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

Ma nije problem u tome sta ko misli o gej paradama i homoseksualizmu vazno je da zna i prihvati da ne sme i nema pravo da zbog toga nekome razbija glavu i fizicki ugrozava. Uporedo sa striktnim sprovodjenjem zakona, plus sto vise programa gde se ponavlja neumorno i objasnjava da homoseksualizam nije bolest gde nareceni Maric i slicni ne bi trebalo da imaju prostora da se razmasu.

Inace gosn Maric mi je odavno poznat po cuvenoj izjavi na teveu (definiciji silovanja, sta li) da silovanje zene nije moguce prakticno - drugim recima, po njemu, stvar je u zenskom neckanju pa valjda pristanku.
highshalfbooze highshalfbooze 10:54 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

A vi ste psiholog?

A vi ste muzičar?
mikulamali mikulamali 11:18 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

vesna.gm

Dve stvari: nije licni izbor, vec splet vise okolnosti. Jednostavno receno, rodis se s tim. Ne odaberes to.

Drugo: JAKO je potrebno "voditi debatu" o tome jer je pravo svakog na ovom svetu da sme da setas zagrljen sa svojim partnerom ulicom, a da ga ne klepi neki klipan motkom po glavi. Znaci: bilo da mi je partner muskarac, ili zena, zelim da IMAM PRAVO da prosetam sa njim, drzeci se za ruku. Ne kazem da cu da to da radim, ali moram da imam pravo.


Meni je cela ta rasprava da li je homoseksualnost urodjena ili stecena potpuno bespredmetna. Dodje mu vise kao neka nametnuta tema koja treba da pokaze da ako je je homoseksualnost urodjena, onda je to nesto normalno. Sto se mene tice, mogu i sutra da "dokazu" da se homoseksalac ne postaje nego radja ali me to ne obavezuje da ja to smatram za nesto normalno. Radjaju se deca i bez ruku i nogu, slepa, gluva, sa raznoraznim poremecajima koji isto kao i homoseksalnost ne mogu da se lece, pa niko ne smatra da je to nesto normalno, a na pomisao da mi se rodi takvo dete se najezi. Meni ne smetaju pederi ni lezbejke ali mi jako smeta taj pederski aktivizam (kao i Alexov ateizam, ali to je nesto cime se on ponosi), vrlo agresivan poslednjih godina... Ono o cemu treba da se prica je o tome da li homosi treba da budu maltretirani i ponizavani. Naravno da ne, njihova muka im je sasvim dovoljna. Mozda je Miroljub Petrovic sarlatan, ne branim ja njega, ali sam siguran da bi veliki procenat pedera odlucio da se leci kad bi lecenje bilo moguce.
Zverilla Zverilla 11:26 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

highshalfbooze
Jednostavno receno, rodis se s tim. Ne odaberes to.

Ne rađa se sa tim, to se postaje u adolescenciji, a rezultat je lošeg vaspitanja.


maricu, ti li si?
Jukie Jukie 11:31 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

highshalfbooze
rezultat je lošeg vaspitanja.

Ne postoji "vaspitanje" kao pojam, doh... to je postojalo u 20. veku, pre nego što su u Srbiju uvedena dečja prava, ovako kako ih u Srbiji definišu.
Jukie Jukie 11:33 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

highshalfbooze
A vi ste psiholog?
A vi ste muzičar?

Skloni se, Sofronije, da prođe član Beogradske filharmonije
Skloni se, člane Beogradske filharmonije, da prođe Sofronije
kremba kremba 11:50 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

kao i Alexov ateizam, ali to je nesto cime se on ponosi


Na osnovu ovoga, zakljucio bih da se Vi ponosite teizmom?

Pa, vidite, meni smeta agresivni teizam i to sto su moja deca svakodnevno bombardovana glupostima tipa da je zena stvorena od nekog rebra i sl., pa ne idem ulicom i prebijam popove.
A kad takve stavove zastupa "psihijatar" i poslanik koji u skupstini kroji moju sudbinu, ludilo je potpuno.

ja_zzy ja_zzy 12:10 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

mikulamali

njihova muka im je sasvim dovoljna.


Moze neko detaljnije objasnjenje ove "muke"? Ako mislis na gomilu budala (pri cemu budale = homofobi) koji slobodno na drzavnim televizijama promovisu svoju glupost, onda si u pravu. Nego, sve mi se nesto cini da pod mukom podrazumevas nesto drugo, pa sam samo htela malo objasnjenja...
mariopan mariopan 12:40 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

highshalfbooze
Jednostavno receno, rodis se s tim. Ne odaberes to.

Ne rađa se sa tim, to se postaje u adolescenciji, a rezultat je lošeg vaspitanja.

Svašta.
Nemaš pojma.
ElectricDreams ElectricDreams 13:03 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

Biti gej je lican izbor


Da li misliš da je i on izabrao da bude gay?

highshalfbooze highshalfbooze 13:08 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

Ne postoji "vaspitanje" kao pojam, doh... to je postojalo u 20. veku, pre nego što su u Srbiju uvedena dečja prava, ovako kako ih u Srbiji definišu.


Bravo, genijalno. Jel to isti princip kao i denacionalizacija?
Kako se to zove? Defamilizacija?
I koja je lezbejka iz NVO izmislila?
mikeymike mikeymike 13:31 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

kremba
kao i Alexov ateizam, ali to je nesto cime se on ponosi


Na osnovu ovoga, zakljucio bih da se Vi ponosite teizmom?

Pa, vidite, meni smeta agresivni teizam i to sto su moja deca svakodnevno bombardovana glupostima tipa da je zena stvorena od nekog rebra i sl., pa ne idem ulicom i prebijam popove.


Mslo si paranoican cini mi se! Ko to i gde svakodnevno bombarduje tvoju decu religiskijm dogmama?
maca22 maca22 13:31 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

highshalfbooze
maca22
highshalfbooze
Ne rađa se sa tim, to se postaje u adolescenciji, a rezultat je lošeg vaspitanja.
A vi ste psiholog?
A vi ste muzičar?

Dozvolite da se predstavim. Ja sam obevesten pojedinac koji zna da je savremena struka, nauka, psihijatrija i psihologija ustanovila da se ljudi radjaju sa time.

Posto vi mislite drugacije, vi ste onda - slobodan umetnik!
mikulamali mikulamali 13:52 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

Na osnovu ovoga, zakljucio bih da se Vi ponosite teizmom?

Hteo sam reci agresivnim ateizmom. Izvinjavam se.

Pa, vidite, meni smeta agresivni teizam...


Svaka vrsta agresije i agresivno i prostacko nametanje svog pogleda na svet i pojava u njemu mi je strano.
apach92 apach92 14:00 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

e ljudi, mojne se svadjate Ja mislim da je istina negde izmedju, covek se rodi sa dobrom predispozicijom za razne stvari pa i da bude gay a nakon rodjenja naleti na faktore koji ga mogu odvuci na jednu ili drugu stranu ispoljavanja seksualnosti. Nije to ni toliko bitno, bitno je da je svet razlicitosti fascinantan i divan.

Elem, ima i gore od g. Marica i g. Martinovica i ocenas koje sterilise snagom 25 kilogreja.

tanananana I have a confession to make:

Kad sam ja isao u osnovnu skolu, pedagog(kasnije pedagoskinja) u to vreme(a bese to davno) veoma progresivan/a nam je bila Aleksandra Jankovic.

Verovatno sam zato ispao `vakav Salim se, ne znam sta joj se desilo u medjuvremenu.

mikulamali mikulamali 14:04 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

Nego, sve mi se nesto cini da pod mukom podrazumevas nesto drugo, pa sam samo htela malo objasnjenja...

Dobro ti se cini, bas sam na to mislio. Mislim, pored svih ostalih problema koje ih muce jer su homoseksualci, najveca muka im je to sto su homoseksualci. Jebi ga, ali tako se meni cini...
angie01 angie01 14:17 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

Aleksandra Jankovic.


majstore-sve vreme osecam kako neko fali za ovakve opseracije!
kremba kremba 14:37 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

mikeymike
Mslo si paranoican cini mi se! Ko to i gde svakodnevno bombarduje tvoju decu religiskijm dogmama?


OK, preterao sam, priznajem. Nije bas svakodnevno.
Ali, molim za malo razumevanja, u strahu su velike oci.
Ne bih da mi jednog dana dete bude pop. :)
kremba kremba 14:40 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

mikulamali
Svaka vrsta agresije i agresivno i prostacko nametanje svog pogleda na svet i pojava u njemu mi je strano.



highshalfbooze highshalfbooze 14:53 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?


A vi ste psiholog?
A vi ste muzičar?


Dozvolite da se predstavim. Ja sam obevesten pojedinac


Znači niste muzičar?
mikeymike mikeymike 17:38 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

kremba


OK, preterao sam, priznajem. Nije bas svakodnevno.
Ali, molim za malo razumevanja, u strahu su velike oci.
Ne bih da mi jednog dana dete bude pop. :)


Cak i ako ti dete postane svestenik sigurno to nece biti zbog toga sto ga je neko svakodnevno smarao sa religijom i dogmama, kao ni sto deca koja svakodnevno, kroz medije, uce o mnogim gej dostignucima u zemlji i svetu nece zbog toga postati gejevi. Bar ja tako mislim
alexlambros alexlambros 17:46 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

Svaka vrsta agresije i agresivno i prostacko nametanje svog pogleda na svet i pojava u njemu mi je strano.


a sta kazete na organizovano institucionalno medijski i drzavno potpomognuto nametanje pogleda na svet (crkva)?
mikeymike mikeymike 18:02 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

alexlambros
Svaka vrsta agresije i agresivno i prostacko nametanje svog pogleda na svet i pojava u njemu mi je strano.


a sta kazete na organizovano institucionalno medijski i drzavno potpomognuto nametanje pogleda na svet (crkva)?



Nasa drzava ulazi u takve koalicije sa crkvom samo kada iz toga moze da izvuce neku korist, obicno materijalnu ili zbog vece podrske religioznih biraca. Ipak ova drzava nam, mnogo vise od religioznih, namece neke druge poglede
mikulamali mikulamali 19:11 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

alexlambros


a sta kazete na organizovano institucionalno medijski i drzavno potpomognuto nametanje pogleda na svet (crkva)?


Kazem da previse slusanja Madone izaziva zlonamernost u coveku.
alexlambros alexlambros 19:18 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

Kazem da previse slusanja Madone izaziva zlonamernost u coveku.


ja kazem da sad odfakas malo i izdrkavas negde drugde, ovde si zavrsio
kremba kremba 20:11 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

mikeymike
Cak i ako ti dete postane svestenik sigurno to nece biti zbog toga sto ga je neko svakodnevno smarao sa religijom i dogmama, kao ni sto deca koja svakodnevno, kroz medije, uce o mnogim gej dostignucima u zemlji i svetu nece zbog toga postati gejevi. Bar ja tako mislim


Slazem se da deca nece postati gej ako na medijima (ili paradi) vide i slusaju nekoga ko je gej, ali za ovo prvo nisam bas siguran. Svakodnevno smaranje religijom i dogmama moze dovesti do toga da cak i dete postane svestenik.



primer 2
primer 3
kremba kremba 20:29 21.06.2011

Mada

Moram da priznam da ima jedan mnogo dobar pop



mikeymike mikeymike 20:30 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

kremba
mikeymike
Cak i ako ti dete postane svestenik sigurno to nece biti zbog toga sto ga je neko svakodnevno smarao sa religijom i dogmama, kao ni sto deca koja svakodnevno, kroz medije, uce o mnogim gej dostignucima u zemlji i svetu nece zbog toga postati gejevi. Bar ja tako mislim


Slazem se da deca nece postati gej ako na medijima (ili paradi) vide i slusaju nekoga ko je gej, ali za ovo prvo nisam bas siguran. Svakodnevno smaranje religijom i dogmama moze dovesti do toga da cak i dete postane svestenik.



primer 2
primer 3


Jbt, ovaj mali "primer 3" . Da je Castro kojim slucajem preminuo pre 6-7 godina zakleo bih se da je njegov duh posednuo tog malog


Jukie Jukie 20:33 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

kremba

Cak i ako ti dete postane svestenik sigurno to nece biti zbog toga sto ga je neko svakodnevno smarao sa religijom i dogmama, ...

Svakodnevno smaranje religijom i dogmama moze dovesti do toga da cak i dete postane svestenik.


a) postoji dete i postoji pubertetlija. Deca mnogo češće i lakše prihvataju ono što im se "lepo" objasni (bez obzira da li je to pažljivo probrani brainwashing ili ne), a ako je to napisano u knjizi ili im je rekao omiljeni TV-lik, onda pogotovo. Pubertetlije, pak, teže da se bune protiv svega što im kaže neko od odraslih, tako da tu umesto autoritetskog bolje deluje mangupski pristup
Mangup: "ha, ha, ovaj autoritet misli da treba da radimo X. Pa naravno da ćemo da radimo Y a ne X, ne može on nama da naređuje. Je l' da?"
pubertetlija (sheepishly): "Da..." (radi Y)

b) jednom sam čitao neku knjigu (? mislim da je to bilo pre interneta) o valjda Wicci? i taj autor Vikan je zastupao mišljenje da pre 16. godine decu ne treba uvlačiti u njihovu religiju jer mnoge stvari jednostavno nisu za dečje umove (a mogu da učestvuju u posebnim bezopasnim dečjim ritualima koji su ekvivalent našem kucanju jajima na Uskrs)
maca22 maca22 20:48 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

Jukie, ko o cemu, ti o napustenim adolescentima. :)))
Sofroniye Sofroniye 21:54 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

maca22
highshalfbooze
maca22
highshalfbooze
Ne rađa se sa tim, to se postaje u adolescenciji, a rezultat je lošeg vaspitanja.
A vi ste psiholog?
A vi ste muzičar?

Dozvolite da se predstavim. Ja sam obevesten pojedinac koji zna da je savremena struka, nauka, psihijatrija i psihologija ustanovila da se ljudi radjaju sa time.

Posto vi mislite drugacije, vi ste onda - slobodan umetnik!


Dragi obavesteni, fali vam u obavestenoj recenici da postoje ljudi koji se radjaju sa time, ili u prevodu, nisu svi homoseksualci rodjeni sa tim osecajem seksualnosti. Neki se radjaju sa tim kod nekih se kasnije razvije a zasto i kako ne zna se jos. Tema je veoma kontroverzna i nauka jos nije dala svoj sud.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:32 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

Neki se radjaju sa tim kod nekih se kasnije razvije a zasto i kako ne zna se jos


A zasto je to uopste bitno?
Neko kaze da je gej i trazi pravo na paradu ili kako se taj vasar vec ne zove.
Da li mu to pravo treba obezbediti bez obzira da li je stvarno gej ili se folira, da li se sa tim rodio ili je tako izabrao?
Da,treba da ima to pravo.
Treba da ima bez obzira sto je meni licno to gadno, gadim se kad pomislim na homosexualni odnos, nikako ne bih voleo da mi deca budu homosexualci, ne znam da li bih mogao da nastavim rucak ako bi taj vasar prosao pred izloga restorana u kome recimo tog trena rucam, verovatno ne jer bi mi se smucilo, ali i pored svega toga oni treba da imaju to pravo jer ja svoj komoditet ne mogu nadrediti necijem pravu na kic i neukus.
apach92 apach92 23:08 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

ja bas volim taj sarenis, razdragane ljude i muziku za djuskanje. Previse mi svet siv ovako
fantomatsicna fantomatsicna 23:14 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

Ako neko podrzava homoseksualce ne znaci da je pametniji, da je veci demokrata i gradjanin Sveta od onog ko ih ne podrzava. I obrnuto.


Najbolje bi onda bilo da Gej populacija otvori svoju drzavu pa da u njoj lepo rade sta hoce. Ili uskoro treba da ocekujemo paradu ljudi koji su rodjeni drugaciji (psihicki , fizicki) od ostalog dela svetske populacije.
Licno mislim da sve dok gej populacija bude insistirala na svojoj razlicitosti bice i tretirana razlicito.

p.s nisam anti gej
apach92 apach92 23:22 21.06.2011

Re: Cemu sve to ?

maca22 maca22 00:03 22.06.2011

Re: Cemu sve to ?


vesna.gm vesna.gm 08:13 22.06.2011

Re: Cemu sve to ?

mikulamali
Ono o cemu treba da se prica je o tome da li homosi treba da budu maltretirani i ponizavani. Naravno da ne, njihova muka im je sasvim dovoljna.



Tacno! Potpuno se slazem. Ne samo pederi i lezbejke: ne bi smeo niko da se maltretira, ukoliko je razlog za to sto je slabiji, drugaciji, Ciganin, nema najke i ostalo...

mikulamali
Mozda je Miroljub Petrovic sarlatan, ne branim ja njega, ali sam siguran da bi veliki procenat pedera odlucio da se leci kad bi lecenje bilo moguce.


Ne znam ko je navedeni gospodin i ne znam da li bi se lecili. Znam samo da ako mene ne ugrozavaju, a ne ugrozavaju me ni na koji nacin, ne mogu da mislim lose o pederima.

Ja sam srecna sto sa svojim muzem mogu da odem u bioskop ili na sladoled, ili da sedimo zagrljeni na setalistu, i zato bih volela da svako na ovom svetu ima pravo da kaze glasno koga voli i da ga zbog toga niko ne dira.
Jukie Jukie 08:14 22.06.2011

Re: Cemu sve to ?

maca22
Jukie, ko o cemu, ti o napustenim adolescentima. :)))


Šta ćeš, oteli su mi moje blago

vesna.gm vesna.gm 08:17 22.06.2011

Re: Cemu sve to ?

janeznam
Ti imas pravo da se grlis sa kim hoces a ja imam isto tako pravo da kazem o tome sta hocu a da niko nikog pri tome ne gleda popreko! E kad to bude tako necemo se ni tuci ni svadjati na ulici.


Imas pravo da kazes sta hoces, ako to nije mrznja. I ako me ne grdis i ne vices na mene sto sam peder. Onda imas pravo.

Jer tvoja sloboda ne sme ugrozavati moju slobodu.

E, to je cilj kome treba da tezimo.
crvenokossa crvenokossa 10:30 22.06.2011

Re: Cemu sve to ?

da li je stvarno gej ili se folira




Normalnom čovjeku se povraća od ovakve izjave. Vidi, ti da prođeš pored restorana u kome ja jedem, i meni bi bilo muka. A ja čak i nisam gay. Ali, da mogu da biram, izabrala bih da budem, samo takvim poput tebe u inat.
ivon.i ivon.i 13:15 22.06.2011

Re: Cemu sve to ?

Licno mislim da sve dok gej populacija bude insistirala na svojoj razlicitosti bice i tretirana razlicito.



DA.



apach92 apach92 14:14 22.06.2011

Re: Cemu sve to ?

ivon.i
DA.


e malo sutra

a ako im se slucajno desi da ispolje razlicitost onda je moguce i da im neko razbije glavu.

e pa nece moci.


hoochie coochie man hoochie coochie man 18:43 22.06.2011

Re: Cemu sve to ?


Normalnom čovjeku se povraća od ovakve izjave


Ako neko moze da se folira da je heterosexualan, a postoje takvi, zasto se neko drugi ne bi folirao da je homosexualan? Mislis da je to sramota i da tu sramotu kriju i oni koji stvarno jesu homosexualni i nepojmnjivo ti je da bi neko zdrav i prav mogao da se folira da je nastran?

Hehe, u silnoj zelji da budes moderna prelazis crtu jer ti osnovni pojmovi tu nisu jasni. Mene ni malo ne bi iznenadilo saznanje da se neko pretvara ali me to ne bi previse ni interesovalo. Njegov izbor, njegovo pravo na sve pa i na foliranje.
Kompleksno polje to polje ljudskih prava, prouci ti to jos malo pre nego se ovako zaletis :)

Vidi, ti da prođeš pored restorana u kome ja jedem, i meni bi bilo muka.


A kako znas da ja nisam bas konobar koji ti taj rucak servira ? :)

Ali, da mogu da biram, izabrala bih da budem,

Pokusaj, vezbom se dosta moze posticui, mozda i uspes ako to toliko zelis.
zilikaka zilikaka 19:51 22.06.2011

Re: Cemu sve to ?

Ne bih da mi jednog dana dete bude pop

A ja baš danas glasno konstatovala kako je to jedno od boljih zanimanja.
Ne znam da korisnici imaju mogućnost i pravo reklamacije na njihov rad.
ivankagrump ivankagrump 22:08 22.06.2011

Re: Cemu sve to ?

fantomatsicna
Ako neko podrzava homoseksualce ne znaci da je pametniji, da je veci demokrata i gradjanin Sveta od onog ko ih ne podrzava. I obrnuto.


Najbolje bi onda bilo da Gej populacija otvori svoju drzavu pa da u njoj lepo rade sta hoce. Ili uskoro treba da ocekujemo paradu ljudi koji su rodjeni drugaciji (psihicki , fizicki) od ostalog dela svetske populacije.
Licno mislim da sve dok gej populacija bude insistirala na svojoj razlicitosti bice i tretirana razlicito.

p.s nisam anti gej


Pa, da, najbolje da Srbi i pravoslavci koji zive u Hrvatskoj naprave svoju drzavu... cekaj, vec postoji Srbija... da ne bude da pozivam na secesiju, dakle najbolje da se fino presele u Srbiju, umesto da traze da njihova razlicitost u Hrvatskoj bude postovana, i da imaju pravo na svoje tradicije, svetkovine, pismo, religiju, identitet... Franjo, ti li si?
929292 929292 05:12 23.06.2011

Re: Cemu sve to ?

crvenokossa
da li je stvarno gej ili se folira




Normalnom čovjeku se povraća od ovakve izjave. Vidi, ti da prođeš pored restorana u kome ja jedem, i meni bi bilo muka. A ja čak i nisam gay. Ali, da mogu da biram, izabrala bih da budem, samo takvim poput tebe u inat.



i inat je ljudsko pravo, ne daj da ti ga oduzmu!
kremba kremba 07:17 23.06.2011

Re: Cemu sve to ?

Jukie
zastupao mišljenje da pre 16. godine decu ne treba uvlačiti u religiju


Slazem se sa ovim misljenjem, ali bih tu granicu pomerio bar na 18.

Jukie
a mogu da učestvuju u posebnim bezopasnim dečjim ritualima koji su ekvivalent našem kucanju jajima na Uskrs


Bezopasnim?
Tako to krene...




zilikaka
Ne znam da korisnici imaju mogućnost i pravo reklamacije na njihov rad.


Za tim nema potrebe. Visa instanca sve vidi i sve zna.
predatortz predatortz 08:27 21.06.2011

Izvini

Ali, onako prostački nastupi sa jedne, ovakvi ,ne manje, prostački tekstovi sa druge ne doprinose ničemu. Kod neostrašćenih izazivaju samo jednu, rekao bih razumnu, reakciju:Pusti budale...
mikulamali mikulamali 11:01 21.06.2011

Re: Izvini

predatortz
Ali, onako prostački nastupi sa jedne, ovakvi ,ne manje, prostački tekstovi sa druge ne doprinose ničemu. Kod neostrašćenih izazivaju samo jednu, rekao bih razumnu, reakciju:Pusti budale...


Ma to se Alex samo preporucuje Peri Lukovicu da i on pise za e-novine. Mozda je shvatio da je manje zlo da pise za te "novine" nego da uci decu u skoli...
Zverilla Zverilla 11:30 21.06.2011

Re: Izvini

mikulamali

Ma to se Alex samo preporucuje Peri Lukovicu da i on pise za e-novine. Mozda je shvatio da je manje zlo da pise za te "novine" nego da uci decu u skoli...


ma alex je zlikovac.
uci ih fizici i (o uzasa!) da razmisljaju.

umesto lepo da ih voli, kako bog zapoveda
http://www.kurir-info.rs/vesti/drustvo/vladika-vasilije-me-ljubio-po-vratu-97114.php
mikulamali mikulamali 11:44 21.06.2011

Re: Izvini

Zverilla


ma alex je zlikovac.
uci ih fizici i (o uzasa!) da razmisljaju.

umesto lepo da ih voli, kako bog zapoveda
http://www.kurir-info.rs/vesti/drustvo/vladika-vasilije-me-ljubio-po-vratu-97114.php


Ne znam zasto si stavila sad taj link. To sto sam rekao da se Alex preporucuje Peri (koji takve tekstove pise ima vec toliko godina) ne znaci niti da sam ja vernik, niti da sam rekao da on decu seksualno zlostavlja po skolama. Ali kad si vec to postavila, da te pitam da li mislis da se nad decom po skolama izivljavaju samo popovi ili je moguce da to rade i nastavnici drugih predmeta? Uzgred, ja verujem da je barem 80% tih prica o pedofiliji (bilo sa popovima ili bez njih) potpuno izmisljena u svrhu nekakvih obracuna...danas to svako svakom moze da napakuje.
maca22 maca22 13:26 21.06.2011

Re: Izvini

Alex se nikako ne preporucuje Peri. Ne razumes ni jednog.
mikulamali mikulamali 13:54 21.06.2011

Re: Izvini

maca22
Alex se nikako ne preporucuje Peri. Ne razumes ni jednog.

Znaci "sedi jedan"? Nista, vracam se u klupu da naucim nesto korisno za zivot...
maca22 maca22 14:04 21.06.2011

Re: Izvini

Ma, ne bi pricala o razlikama jer ce prica skrenuti na odvratnog peru, a to nije zasluzio. :)
NNN NNN 09:03 21.06.2011

Koji mazohizam...

...gledati marića i karleušu u isto vreme (+ ovaj radikal pride)

Nego,
zamišljam scenu: doš'o fotograf tabloida da slika jocu i macu...

joca (muževnim glasom): maco, poza za početak predigre br. 4.
maca: odmah, tarzane moj!
joca: (gleda okolo) a đe je avokado?!
maca: pa, pojel...hmm... istrošila sam za masku :)
joca (spaja obrve): A?
maca: Pa, da ti budem lepa, (mazno) tarzančiću moj.
joca (pulsira mu žila ludara - istovremeno gubi erekciju brže od Strongmena na onom blogu): Odo' ja na pijac duznem avokado (najbolji je domaći), a vi me tu sačekajte, i nemojte da se jeb... hmmm.. skuvaj mu kaficu, brzo ću ja (kao i uvek).
joca (izlazi, zatvara vrata i mumla u bradu): ma, ću duznem i jedan krastavac (da metnem u gaće), ko zna, trebaće za slikanje. (trijumfalno) hehehe!


maca22 maca22 10:08 21.06.2011

Re: Koji mazohizam...

maca: pa, pojela i povrat...hmm... istrošila sam za masku :)

Ovako je bolje.
NNN NNN 10:25 21.06.2011

Re: Koji mazohizam...

maca22
jao sad mi bezveze što sam odabrao ime maca
(cica-maca mi bilo dugačko, a mrzelo me da tražim kako je zove ova u crvenom)
maca22 maca22 10:28 21.06.2011

Re: Koji mazohizam...

Dani-jela. :)

Imam protective kvaku 22
jedi-knight jedi-knight 09:09 21.06.2011

Zalosno

Zao mi je sto gospodin pedagog nije ni rec rekao o ponasanju gospodje Karleuse; pomislio bih da je objektivan i iskren, a ne samo emotivan.
Ja sam isto razocaran mnogim stvarima koje sam sinoc cuo i video, pocev od ponasanja voditeljke koja ili nije dorasla ovom zadatku, ili je instruirana da dozvoli gdji Jeci da demonstrira i nekulturu i netoleranciju i neobavestenost ( pitati narodnog poslanika, kako god se zvao, "Jel vi predstavljate narod?", predstavlja ili neobavestenost ili glupost ). Razocaran sam i izborom gostiju i onim sto su gospoda Maric i Martinovic pricali, ali je to ostalo daleko u senci vikanja, mahanja rukama, ego tripovanja i budalstog zakljucivanja gdje Jece i voditeljkine nesposobnosti da to prekine i dozvoli da cujemo sta ko ima da kaze. Zalosno

nikolic777 nikolic777 09:11 21.06.2011

saznali smo i

da kao narod imamo poseban moralni kod (martinovic)
i da smo drustvo izuzetno privrzeno tradicionalnim vrednostima (martinovic)
i da je treba postovati ono sto zeli vecina (isti)
i da dr Maric nije radio na emancipaciji sefa svoje partije
i da nikada nije bilo govora mrznje sa njihove strane
kao i da ima obicaj da pre emisije valja svoje knjige reklamirajuci ih ilustracijama seksualnih poza

i, naravno, da rado daje autograme
angie01 angie01 09:17 21.06.2011

Re: saznali smo i

a gde ste to sve gledali?
nikolic777 nikolic777 09:20 21.06.2011

Re: saznali smo i

a gde ste to sve gledali?


sinoc na b92
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 09:33 21.06.2011

Re: saznali smo i

nikolic777
a gde ste to sve gledali?


sinoc na b92

Ala volem internet. Samo kazes sta ne znas i dok dlanom o dlan: znas! Hvala i od mene.
nikolic777 nikolic777 09:36 21.06.2011

Re: saznali smo i

Hvala i od mene.


nema na cemu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana