Društvo| Ljudska prava| Mediji| Religija| Sex

Egzibitikus drtinus i varijeteti ljudske gluposti

alexlambros RSS / 21.06.2011. u 01:28

AleXandar Lambros

Veliku sam stvar saznao večeras. Od stručnjaka. Doduše od onog na čiju bih se diplomu posrao. Baš kao i na diplome Miroljuba Petrovića, geologa što smatra da su Zemlja i život na njoj nastali onako kako piše u Bibliji i dr. Tatjane Đorđević koja tvrdi da molitva „Oče naš" ubija patogene bakterije. Međutim, dr. Jovan Marić večeras mi je otvorio oči. A i ko bi drugi mogao da mi razjasni psihopatologiju i genezu srpske šizofrenije ako ne psihijatar?

dobro pitanje
dobro pitanje
Dr. Marić veli da je priroda tinejdžera takva, krhka, zbunjena, neformirana, povodljiva i podložna, između ostalog i seksualno ambivalentna, pa je zbog svega toga jako bitno da kojim slučajem ne vide homoseksualce na ulici, a posebno ne onih 20% koji su i egzibicionisti pa paradiraju svojom homoseksualnošću sa sve sevajućim maljavim ili, ne dao bog, izdepiliranim nogama. Jes da homoseksualnost nije bolest al bolje da ti dete radikal nego peder.

Ko bi rekao da je stvar do te mere jednostavna? Ali, sklon sam da poverujem da je čovek u pravu. Jer, vođen ovom logikom, konačno imam smisleno objašnjenje za mnoge pojave koje me već dve decenije drže u potpunom čudu.

Recimo ... moja učenica IV razreda srednje koja odgovara da je London glavni grad Njujorka po svoj prilici je slušala gradonačelnika Jagodine kako žali što mu Betoven i Šopen nisu došli pod šatru. I ostala trajno glupava. Palminom krivicom. Slađana Zdravković je gledala predsednika koji se trudi al, bože moj, nije svemoćan. Debele, agresivno bezobrazne devojke obučene ko drolje s kineskim Viton torbicama i ruiniranom gramatikom su videle Sekin rijaliti šou. I, avaj, zahvaljujući toj nesrećnoj okolnosti ostaće agresivno bezobrazne i nepismene čitav život. Momci što iz izloga kradu patike i trenerke gledali su lopove iz struktura vlasti koji drobe o patriotizmu. Oni što mlate svet po prevozu i ulicama čuli su Amfilohija kako zbori da batine padaju na dušu izbatinjanog. Licemeri svih kalibara podlegli su prizoru podgojenih popova u džipovima i striperima na sofama. Bezobrazni, pijani, lažovi, šabani može biti da su previše gledali šefa Marićeve stranke. I, tako ...

A saznao sam i da sam poremećen. Naime, imam nezadržive egzibicionističke porive. Proganjaju me stalno al večeras me baš izmučiše ... Celo veče imam nepodnošljivu želju da smaknem gaće. Pred kamerama. I to nije sve. Da se natrtim. Ni to nije sve! Da prdnem u pravcu Marića i Martinovića. Rafalno! Ali, ni to nije sve! Da nameštam ružičastu podvezicu i šav na mrežastoj čarapi dok nagužen rafalno prdim.

dr. Maric egzibiciona drtina
dr. Maric egzibiciona drtina
Nisam siguran kako se na latinskom zove ovaj poremećaj koji imam. Ali znam kako se zove Marićev - egzibitikus drtinus. Drtina matora koja se po petparačkim novinama slikala sa svojom mladom studentkinjom i baljezgala o tome kakav je baja jer evo kakvu je pičku maznuo. Gurao je u TV emisije da u dopičnjaku prekršta anoreksične noge i laprda o psihologiji. Dok je prekrštala noge ja sam znao, štaviše bio 100% siguran, da je matori Marić kara. Zašto sam to morao da znam? Jel to nije moglo da ostane među njihova četiri zida (ona četiri iz kojih ga je iselila kad ga je istrošila da zadovolji svoje seljačke ambicije). I posle je cmoljavio po novinama. Tako da, nemojte nam srat o egzibicionizmu i neukusu.

A sem što je, kako saznasmo, homoseksualnost varijetet ljudske seksualnosti, videsmo da postoji i varijetet ljudske gluposti. Priglup, malo glup, gluperda, imbecil, retard, Aleksandar Martinović .... mnogo je nijansi ... Neke su prihvatljive, neke ne i treba ih držati među četiri zida.

Aleksandar Martinović je retard. Čovek, naime, smatra da je stabilnost ustrojstva svemira u nekoj vezi sa tim u koji ćete telesni otvor da gurnete kitu. Da cunami, erupcije, poplave i suše mogu da izazovu poljupci dve osobe istog pola. Tako kažu sve tri velike religije, dakle istina je. Ajde što je glup, i po jada. Već je i egzibicionista. Paradira glupošću.

I ne zna da je „smrt državi" anarhistička politička izjava. Kao što je njegovo guranje u četiri zida nacistička. I duvajte ga s time što ćete čitavu jednu grupu ljudi koja se bori za svoje pravo na slobodnu ljubav da diskreditujete jednom parolom. Jer kad vas nisu diskreditovale sve vaše gadosti .... sve zahvaljujući varijetetima ljudske gluposti ....

I da znate da kakav god problem da imate nikako nije trenutak da ga sada iznosite. Možda za jedno 500, 600 godina. Sad ne. Postoje prioriteti. Vaš život i vaša sreća nisu na dnevnom redu. Ako nečiji jesu, a vi smatrate da to nije u redu, vaše je puno demokratsko pravo da dograbite motku i izletite na ulicu i čuknete onog što je na listi prioriteta ispred vas. Srbija je demokratska zemlja.

 

 

Atačmenti



Komentari (180)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mrdax mrdax 10:01 21.06.2011

Re: saznali smo i

nikolic777
a gde ste to sve gledali?


sinoc na b92


Prof. Marica sam upoznao kao klinac tokom devedesetih preko njegove knjige "Kakvi smo mi Srbi" i bio sam odusevljen njime. Ono sto vidim u poslednje vreme od njega (u zadnjih deset godina) je razocaravajuce. Srpska radikalna stranka naravno uvek bira mlade pasivno-agresivne kadrove koji deluju kao da ce da puknu svakog trena, jer tako u sustini izgledaju mrzitelji kada pokusavaju da deluju normalno. Marko Karadzic opet dobar a Jeca se bas dala u poslednje vreme u odbranu gay populacije.

Ne znam zasto je to u Srbiji toliki problem da je neko gay/trans sta god hoce. Ovo nije prazna floskula, ja stvarno ne razumem zasto je to toliko nekima bitno da se okupe i sprecavaju druge ljude da setaju ulicom. Ono sto se bojim je da je kroz taj jedan strah od homoseksualnih osoba , destilisano sve ono negativno u mentalitetu i da se tako najostrije manifestuje - bukvalno destrukcijom drugog i drugacijeg, razaranjem kritickog misljenja i tolerancije.

Trivia: Na ovom klipu oko 1:27 onaj momak desno sa plavom trik majcom i vezanim belo zelenim duksom oko pojasa neodoljivo podseca na pevaca grupe 357.
Krugolina Borup Krugolina Borup 10:22 21.06.2011

Re: saznali smo i

Ala volem internet. Samo kazes sta ne znas i dok dlanom o dlan: znas!


Ako bi me domaćin istrpeo, ja od sinoć imam nešto što ne znam, a volela bih da znam, i znam da ovdi ima onih koji znaju, pa ću da se osmelim da pitam, iako nema veze s temom.

Ima neka mala što peva na francuskom, na ulici, a prati je neki mlađahni na akustičnoj gitari. Dva puta sam ih uvatila na TV-u, ama nikad i kako se zovu, tj. pod kojim imenom nastupaju. Htela bih da ih lociram na youtubeu, ama ne znam kako da ih zguglam. Čini mi se da sam negde čula i da će nastupati na EXIT-u, i probala sam da ih lociram na njihovom sajtu, ama ja onaj EXIT-ov sajt ništa ne razumem, to je za neke mlade ljude, meni mi matoroj tamo ništa nije ni jasno ni pregledno...

Ima li neko pojma na koga mislim, i kako se zovu?
expolicajac expolicajac 10:30 21.06.2011

Re: saznali smo i

expolicajac expolicajac 10:31 21.06.2011

Re: saznali smo i

i na srpskom
Krugolina Borup Krugolina Borup 10:42 21.06.2011

Re: saznali smo i

To je to!!!
Hvala ti, expolicajac, do neba!
Mnoooogo su dobri...
Domaćine, pardoniraj na trolu i hvala na trpljivosti.
Inner Party Inner Party 11:55 21.06.2011

Re: saznali smo i

Krugolina Borup

Ima neka mala što peva na francuskom, na ulici, a prati je neki mlađahni na akustičnoj gitari. Dva puta sam ih uvatila na TV-u, ama nikad i kako se zovu, tj. pod kojim imenom nastupaju. Htela bih da ih lociram na youtubeu, ama ne znam kako da ih zguglam. Čini mi se da sam negde čula i da će nastupati na EXIT-u, i probala sam da ih lociram na njihovom sajtu, ama ja onaj EXIT-ov sajt ništa ne razumem, to je za neke mlade ljude, meni mi matoroj tamo ništa nije ni jasno ni pregledno...

Ima li neko pojma na koga mislim, i kako se zovu?


LOL
angie01 angie01 13:09 21.06.2011

Re: saznali smo i

nikolic777
a gde ste to sve gledali?sinoc na b92


:)))))))))))))))))))))))))))))))00,

koji upis od emisije-e, hvala ti najlepse!!!!

amaterska koncepcija, voditeljka nema kapacitet za ovakvu emisiju-isto kao sto je bila smesna dok je izvestavala sa prve parade u bgd- sta mislite, da li je lepo tuci zenu, pa pogleda onako sapatnicki, k'o sto je spomenkasovic gledala dok je citala zlobine vesti devedesetih!-buuuuuu, halo bre, ko za radio Donje Brijanje!

maricu nadobudnom bi neko vec jednom trebalo da kaze da je njegov domet Ruska jakic i da se mane vise pozivanja na svoje prepisanje knjige, te da ode do kalemegdana da ispisnike, (zlobine navijace) dijagnosticira za dz.

onaj radikal je kao i svi zagadjivaci, dobar samo daleeeko spremljen na deponiju, ne znam zasto vise bilo ko ovakve likove zove da nesto javno kazu i time im daje legitimitet-k'o pre neki dan vucic u utisku-ma koga bre briga za njegovo usporeno premuljavanje istog sa pogledom sobarice pre skoka!

jk-sta reci, uzivela se u ulogu i teska srca moram priznati, kad bi lektor ocistio gomilu nepotrebnog-ipak rekla ono sto je pojnt-ako to uopste treba vise dokazivati- da gejevi nisu bolesni i da treba da imaju jednaka prava kao drugi!

Marko-onako fin i normalan-dobro da se zadrz'o!


jos da mi neko kaze sta je smisao ove emisije-bila bih zahvalna!
nikolic777 nikolic777 13:40 21.06.2011

Re: saznali smo i

koji upis od emisije-e, hvala ti najlepse!!!!


malo letnje razonode :)
nikolic777 nikolic777 13:56 21.06.2011

Re: saznali smo i

Ovo nije prazna floskula, ja stvarno ne razumem zasto je to toliko nekima bitno da se okupe i sprecavaju druge ljude da setaju ulicom


ugrožava moralni kod većinskog tradicionalnog stanovništva
maca22 maca22 14:10 21.06.2011

Re: saznali smo i

Ko je novi vlasnik B92? Kakva je ovo koncepcija emisije? Kakvo su to lazni demokratski dijalozi? Ko je usminkao Ivanu?
nikolic777 nikolic777 14:15 21.06.2011

Re: saznali smo i

Kakvo su to lazni demokratski dijalozi?


nije nista novo, oduvek tako izgledaju tv debate na nasim televizijama
maca22 maca22 14:19 21.06.2011

Re: saznali smo i

Da... a i ovo silno upadanje u rec... JK, ali ne samo njeno...i Ivanino.
legalizacijabg legalizacijabg 15:19 21.06.2011

Re: saznali smo i

expolicajac
i na srpskom

ko ti kaže da ne voli lovu,zajebava te.

nepoznati mislilac iz 21.veka
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:53 22.06.2011

Re: saznali smo i

angie01
nikolic777
a gde ste to sve gledali?sinoc na b92


:)))))))))))))))))))))))))))))))00,

koji upis od emisije-e, hvala ti najlepse!!!!

amaterska koncepcija, voditeljka nema kapacitet za ovakvu emisiju-isto kao sto je bila smesna dok je izvestavala sa prve parade u bgd- sta mislite, da li je lepo tuci zenu, pa pogleda onako sapatnicki, k'o sto je spomenkasovic gledala dok je citala zlobine vesti devedesetih!-buuuuuu, halo bre, ko za radio Donje Brijanje!

maricu nadobudnom bi neko vec jednom trebalo da kaze da je njegov domet Ruska jakic i da se mane vise pozivanja na svoje prepisanje knjige, te da ode do kalemegdana da ispisnike, (zlobine navijace) dijagnosticira za dz.

onaj radikal je kao i svi zagadjivaci, dobar samo daleeeko spremljen na deponiju, ne znam zasto vise bilo ko ovakve likove zove da nesto javno kazu i time im daje legitimitet-k'o pre neki dan vucic u utisku-ma koga bre briga za njegovo usporeno premuljavanje istog sa pogledom sobarice pre skoka!

jk-sta reci, uzivela se u ulogu i teska srca moram priznati, kad bi lektor ocistio gomilu nepotrebnog-ipak rekla ono sto je pojnt-ako to uopste treba vise dokazivati- da gejevi nisu bolesni i da treba da imaju jednaka prava kao drugi!

Marko-onako fin i normalan-dobro da se zadrz'o!


jos da mi neko kaze sta je smisao ove emisije-bila bih zahvalna!


Endži, rasklopila si ih ko lego kockice, ne moram ni klip da odgledam.
angie01 angie01 08:25 22.06.2011

Re: saznali smo i

rasklopila si ih ko lego kockice


kad se nesto voli, nista nije tesko!



Luka Ivanišević Luka Ivanišević 09:32 21.06.2011

TV DEBATA

TV DEBATU na B92 normalan čovek teško da može da izdrži da gleda. Mogu u nju da dovedu i 100 normalnih sagovornika i jednog nenormalnog i upravo taj jedini nenormalni može sve da pokvari. I jučerašnja TV DEBATA je pokazala kako se o očiglednim stvarima ne može razgovarati na normalan način. Od pozvanih sagovornika, jedino za Marka Karadžića mogu da kažem da je čovek pri čistoj svesti i zdravoj pameti. Dr Jovan Marić, Jelena Karleuša i Aleksandar Martinović svojim skorojevićkim baljezganjem jedino mogu da zadive one koji su, što kažu mangupi, ograničeni kao zastakljena terasa. A i ona prva TV DEBATA o Ratku Mladiću je izazvala jako nepovoljno mišljenje u javnosti.
I još nešto bih konstatovao: primetio sam da se o homoseksualnosti priča i na sat i na hvat priča, kao da je to ne znam šta strašno. Ok, mogu da se složim da je neprirodna, ali homoseksualnost je najmanji problem o kom bi trebalo da se raspravlja, jer se tome ne može stati na put. Za razliku od toga, nasilje i huliganstvo je milijardu puta gore. Paradoksalno je što se o nasilju i huliganstvu skoro uopšte ne priča i to što su huligani tokom mitinga protiv nezavisnosti Kosova razbijali Beograd i palili ambasade, a slično su radili tokom mitinga protiv izručenja Radovana Karadžića, tokom PRIDE 10. oktobra prošle godine, kao i sad kad je Ratko Mladić izručen u Hag. Nasilju se može stati na put, ali po ovakvom postupanju vlasti i građana ove države u odnosu prema tome, pokazujemo koliko smo u suštini nezrela nacija.
highshalfbooze highshalfbooze 10:27 21.06.2011

Re: TV DEBATA

Od pozvanih sagovornika, jedino za Marka Karadžića mogu da kažem da je čovek pri čistoj svesti i zdravoj pameti.

Pa nije ni on, čim je pristao da bude u istoj emisiji sa ovima.
Za svaku temu mediji imaju dežurne imbecile koje skidaju sa čiviluka da zaluđuju narod i popune vreme glupostima.
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 10:38 21.06.2011

Re: TV DEBATA

highshalfbooze
Pa nije ni on, čim je pristao da bude u istoj emisiji sa ovima. Za svaku temu mediji imaju dežurne imbecile koje skidaju sa čiviluka da zaluđuju narod i popune vreme glupostima.


I to što kažeš. B92 je postao komercijalna televizija, pa može im se. Prvo VELIKI BRAT, pa onda ova TV DEBATA... Debilitet do debiliteta. Po atmosferi više ne razlikujem B92 od RTV PINKA... Mada tu bi možda mogla Jelena Karleuša da me "prosvetli"...
ivankagrump ivankagrump 16:46 21.06.2011

Re: TV DEBATA

Meni treba neko da definise pojmove prirodno i neprirodno. Ja sam uvek mislila da je prirodno ono sto postoji u prirodi a neprirodno je sinteticko, ono sto se ne javlja u prirodi nego neko mora da ga napravi.
duchesse duchesse 17:34 21.06.2011

Re: TV DEBATA

što kažu mangupi, ograničeni kao zastakljena terasa

Luka, s najboljom namerom, mangupi to ne kažu.
duchesse duchesse 17:39 21.06.2011

Re: TV DEBATA

prirodno i neprirodno

Ja se tako često setim jednog svog psa koji je bio gej. Bez sve šale. Posle gledala emisiju na nekom od onih NatGeo i sl kanala u kojoj su govorili o tim slučajevima. Kažu da homoseksualizam nije neuobičajena pojava u prirodi. Elem, pridružujem se tvom pozivu da se objasne ti pojmovi.
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 14:16 22.06.2011

Re: TV DEBATA

duchesse
Luka, s najboljom namerom, mangupi to ne kažu.


Kako god, al' za ovakvu situaciju izraz je na mestu.
milomlad milomlad 09:39 21.06.2011

Budućnost

Dragi AleXandare,

vođen ovom Vašom logikom, ukazala mi se Vaša i Vama sličnih svetla budućnost i konačno imam smisleno objašnjenje za mnoge pojave, koje se sada dešavaju ili će se dešavati u narednim decenijama i činiti čuda.

Za ovo je potrebno da:

Sve kolumne Vaše koleginice JK treba uvrstiti u NPP osnovnih i srednjih škola.

Sve njene nastupe, izjave i gostovanja na TV-u treba zaštititi kao nacionalno blago i baštiniti zarad svetlije i bolje budućnosti.

Kulturne domete njenih muzičkih ostvarenja, uvrstiti kao obavezne sastave BEMUSA i drugih takmičenja muzičke omladine, a osnovati i posebne katedre u muzičkim školama i akademijama.

Poželeo bih Vam da imate njen "polni organ" tj. mozak, kao to ona umno reče, to bi zasigurno dalo priliku da se Vi i Mi odmorimo od Vas!?
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 10:26 21.06.2011

Re: Budućnost

milomlad
Dragi AleXandare,vođen ovom Vašom logikom, ukazala mi se Vaša i Vama sličnih svetla budućnost i konačno imam smisleno objašnjenje za mnoge pojave, koje se sada dešavaju ili će se dešavati u narednim decenijama i činiti čuda.Za ovo je potrebno da:Sve kolumne Vaše koleginice JK treba uvrstiti u NPP osnovnih i srednjih škola.Sve njene nastupe, izjave i gostovanja na TV-u treba zaštititi kao nacionalno blago i baštiniti zarad svetlije i bolje budućnosti.Kulturne domete njenih muzičkih ostvarenja, uvrstiti kao obavezne sastave BEMUSA i drugih takmičenja muzičke omladine, a osnovati i posebne katedre u muzičkim školama i akademijama.Poželeo bih Vam da imate njen "polni organ" tj. mozak, kao to ona umno reče, to bi zasigurno dalo priliku da se Vi i Mi odmorimo od Vas!?


Ono što bih kao svaki (ne)normalni građanin ove zemlje čuda na brdovitom Balkanu svakom preporučio jeste izbegavanje ostrašćenosti. Bilo bi lepo da malo više uključimo zdrav razum i da se svi odmorimo od sado - mazohizma sa kojim se svakodnevno susrećemo.
ivon.i ivon.i 10:32 21.06.2011

Re: Budućnost

da, blog bi bio daleko uverljiviji da se makar jednom recenicom osvrnuo i na nepodnosljivo agresivnu jk, ta osoba - verovatno zenskog pola - zaista je dusu dala da legne na kanabe, umislila pa to nam je..a ivana k. joj dopustila da vodi emisiju !!!!

dr maric je bruka profesije, onog radikala je bilo tesko razabrati iako je vrteo, u stvari, dve misli..jedino je koliko - toliko podnosljivo bilo slusati marka k.
makar zato sto se kontrolisao.
ukupan dojam - katastrofa.najvise, po meni, ipak zbog loode jk.
Zverilla Zverilla 11:33 21.06.2011

Re: Budućnost

ivon.i
da, blog bi bio daleko uverljiviji da se makar jednom recenicom osvrnuo i na nepodnosljivo agresivnu jk, ta osoba - verovatno zenskog pola - zaista je dusu dala da legne na kanabe, umislila pa to nam je..a ivana k. joj dopustila da vodi emisiju !!!!

dr maric je bruka profesije, onog radikala je bilo tesko razabrati iako je vrteo, u stvari, dve misli..jedino je koliko - toliko podnosljivo bilo slusati marka k.
makar zato sto se kontrolisao.
ukupan dojam - katastrofa.najvise, po meni, ipak zbog loode jk.


dokle dodjoh (da branim JK), ali s ludacima i ne moze drugacije.
oni razumne argumente ne zele da cuju, a da misle ne mogu.
ivon.i ivon.i 12:37 21.06.2011

Re: Budućnost

jk nije potrebna odbrana.nikakva, nicija.
iskreno sam mislila da ce ustati i isutirati onu dvojicu, a u Nastupu - mozda - polomiti i sve u studiju.

i inace je velika agresija karakteristicna za tu emisiju akademskog naziva - debata.
svi se tamo deru, uskacu jedni drugima u rec, voditelji takodje, oni tek, prilicno jadno i, svakako, odbojno.








maca22 maca22 14:42 21.06.2011

Re: Budućnost

ivon.i
a ivana k. joj dopustila da vodi emisiju !!!!

Ivana se vrlo malo ponasala bolje od nje... joj
ivon.i ivon.i 14:48 21.06.2011

Re: Budućnost

tačno.
legalizacijabg legalizacijabg 10:20 21.06.2011

isti k.drugo pakovanje

Pa realno,svi ste vi pomalo opičeni
kremba kremba 11:53 21.06.2011

Re: isti k.drugo pakovanje

legalizacijabg
Pa realno,svi ste vi pomalo opičeni


NIKO nije savrsen!
legalizacijabg legalizacijabg 12:28 21.06.2011

Re: isti k.drugo pakovanje

kremba
legalizacijabg
Pa realno,svi ste vi pomalo opičeni


NIKO nije savrsen!

hoću da kažem,da je sve to(pa i ovaj blog) samo borba neistomišljenika i raznih interesa,i da nema nevinih.ima samo glumljenja nevinosti
kremba kremba 13:50 21.06.2011

Re: isti k.drugo pakovanje

legalizacijabg
...da nema nevinih.ima samo glumljenja nevinosti


Nesto slicno je, kazu, rekao i jedan tip pre oko 2000 godina prilikom kamenovanja neke prostitutke.

I dan danas se mnogi kunu u njega ali bi i dalje da kamenuju.
maxwell333 maxwell333 13:32 21.06.2011

Демократија?

Лично, не интересују ме много ове ствари. И из личних разлога нисам за геј параду. Али у оваквим расправама често се чују изјаве типа:"Ми као демократска земља морамо дозволити такву и такву параду". Добро, али и као демократска земља, морамо поштовати вољу већине, ако већина није за геј параду, какав ту проблем постоји? Не кажем да обавезно та већина мора бити у праву, али на томе се заснива демократија.
ElectricDreams ElectricDreams 13:37 21.06.2011

Re: Демократија?

maxwell333
Лично, не интересују ме много ове ствари. И из личних разлога нисам за геј параду. Али у оваквим расправама често се чују изјаве типа:"Ми као демократска земља морамо дозволити такву и такву параду". Добро, али и као демократска земља, морамо поштовати вољу већине, ако већина није за геј параду, какав ту проблем постоји? Не кажем да обавезно та већина мора бити у праву, али на томе се заснива демократија.


Većina isto tako nije ni za protest radikala u centru beograda, pa baš nisam video da su ih kamenovali i da je milicija morala da interveniše i razdvaja ih od razularenih beograđana.
maca22 maca22 13:44 21.06.2011

Re: Демократија?

Demokratija znaci vlast naroda, a ne diktatura vecine.
Plus, ono sto cini zemlju civliziovanom to su prava manjina. Znaci onih koji nisu vecina. Ili prava slabih.
predatortz predatortz 13:48 21.06.2011

Re: Демократија?

Добро, али и као демократска земља, морамо поштовати вољу већине, ако већина није за геј параду, какав ту проблем постоји?


Ne razumem taj pristup. Šta većina gubi paradom? Neko pravo?

Pustiš ih da paradiraju. Ti gledaš tenis, oni šetaju... Ti ignorišeš, ne komentarišeš, ne pridaješ značaj.

To je moj stav.
maxwell333 maxwell333 14:02 21.06.2011

Re: Демократија?

Не губи ништа. Али то можда сматра увредом, вређањем нечијег укуса итд.
Ја сматрам да многи људи, бар које ја знам никакав проблем не би имали што је неко хомосексуалац. По мом скромном мишљењу људе иритира што они парадирају и народ то неретко сматра увредом и нападом на неке вредности.
maxwell333 maxwell333 14:06 21.06.2011

Re: Демократија?

А на основу ког параметра хомосексуалци представљају мањину. Ако се то тако посматра много мањина може постајати и не може се свакој удовољити. На пример људи поштоваоци неке личности, неког уверења, неких вредности итд. Једном речју по погледу на све сваки човек може представљати засебну мањину, јер не постоје два идентична погледа на свет. А, на жалост, свим тим мањинама не могу се испунити све жеље.
Власт народа, то је тачно. Али у овом тренутку народ се у великој мери противи геј паради.
ElectricDreams ElectricDreams 14:51 21.06.2011

Re: Демократија?

maxwell333
Не губи ништа. Али то можда сматра увредом, вређањем нечијег укуса итд.
Ја сматрам да многи људи, бар које ја знам никакав проблем не би имали што је неко хомосексуалац. По мом скромном мишљењу људе иритира што они парадирају и народ то неретко сматра увредом и нападом на неке вредности.


A šta ćeš veće vređanje inteligencije i ukusa od ovog:


Pa opet, nije im falila ni dlaka sa glave, iako su iz Pizdinovaca došli u Beograd da pljuju, pište i vrište.
Iako nisam bio na gay paradi jer, hvala bogu, ne živim u srbiji odaavno, siguran sam da nije bilo neukusa! Daleko smo mi od neukusnih gay parada. Ovo i nisu parade, nego apel i ukazivanje na neimanje ni minimuma ljudskih prava.
Hej, pa narod ne sme ni da se prošeta gradom u grupi kako treba, a da ga ne napadne rulja. Pa šta čovek drugo da očekuje kao pojedinac na radnom mestu, u šetnji sa voljenom osobom...

Kako vam nije jasno da ovakvi stavovi, ovo guranje u četiri zida dovodi do sve većeg broja suicida među mladima?! Pa majqmu šta ima gore nego kad mlad čovek oduzme sebi život, zato što tamo nekog neukog kretena roditelji nisu naučili da homoseksualnost nije zarazna bolest.

Kako ste tako bezosećajni i kratkovidi, zaista mi nije jasno?!

Sve više sam ubeđen da vi koji ste toliko protiv gay osoba, nikada u svom životu niste doživeli pravu ljubav. Jer, da jeste, znali bi da ljubav ne poznaje pol.
Ja svog mišonju volim najviše na svetu, i život bi mu dao ako treba! I sad dođe neko i kaže mi da je to posledica lošeg odgajanja?! Čoveče, pa koliki majmun moraš da budeš da bi tako nešto napisao?!
ja_zzy ja_zzy 15:00 21.06.2011

Re: Демократија?

maxwell333
Не губи ништа. Али то можда сматра увредом, вређањем нечијег укуса итд.
Ја сматрам да многи људи, бар које ја знам никакав проблем не би имали што је неко хомосексуалац. По мом скромном мишљењу људе иритира што они парадирају и народ то неретко сматра увредом и нападом на неке вредности.


i mene iritira farma, veliki brat, ceca, zvezde granda, ivan ivanovic, i sve njih smatram uvredom i napadom na neke moje vrednosti. i sta sad ja da radim?

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:03 21.06.2011

Re: Демократија?

maca22
Demokratija znaci vlast naroda, a ne diktatura vecine.Plus, ono sto cini zemlju civliziovanom to su prava manjina. Znaci onih koji nisu vecina. Ili prava slabih.

Tako je. Većina poštuje, uzima u obzir mišljenje manjinje prilikom donošenja i sprovođenja odluka.

U ovom, konkretnom primeru, na delu je odluka manjine bez obzira na mišljenje većine.

P.S. Da je samo na ovom primeru.
maca22 maca22 15:04 21.06.2011

Re: Демократија?

Molimo Patriote Na Daljinu koji zive u gej-raju, da ne brinu o ovdasnjoj manjini i vecini.

ups, promasih nik. Onda da odgovorim:

LjuCka prava su ljuCka prava, i ona su neotudjiva. I nikakvo misljenje nikakve vecine vam ne moze oduzeti ljuCka prava. Ni ona zakonom zagarantovana.

* C pisem jednog desetog razloga, nema veze s vama.
maxwell333 maxwell333 15:12 21.06.2011

Re: Демократија?

I sad dođe neko i kaže mi da je to posledica lošeg odgajanja?!


Ја нисам спомињао одгајање, то је било у горњим коментарима. Ја нисам психолог, нити психијатар и заиста не могу причати о пореклу хомосексуалности.

Sve više sam ubeđen da vi koji ste toliko protiv gay osoba, nikada u svom životu niste doživeli pravu ljubav. Jer, da jeste, znali bi da ljubav ne poznaje pol.


Ја се Вама извињавам, али ја нигде нисам рекао нешто против хомосексуалаца, било је напада у овој дискусији, али ја конкретно нисам нападао. Људи су људи.

И ја бих завршио ову дискусију, јер показало се до сада да на овом блогу нико никоме није успео бар мало да промени мишљење.

Ево, ја ћу на крају цитирати Бертолда Брехта, поводом тога да већина нашег народа није доживела љубав, није добра, паметна, племенита, да смо затупљени... "Ако народ лоше мисли, промените народ!"
Не кажем да је увек у праву, али тражили смо демократију, вапили, коначно се "ослободили" и опет народ не ваља. Трпимо демократију онда.
Толико од мене.
Срдачан поздрав!

maxwell333 maxwell333 15:15 21.06.2011

Re: Демократија?

i mene iritira farma, veliki brat, ceca, zvezde granda, ivan ivanovic, i sve njih smatram uvredom i napadom na neke moje vrednosti. i sta sad ja da radim?


Идите парадирајте!
И ја то исто кажем ако могу хомосексуалци да траже права, тражите и Ви. Тражићу и ја, тражиће и Пера и Жика. Свима права!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:20 21.06.2011

Re: Демократија?

LjuCka prava su ljuCka prava, i ona su neotudjiva. I nikakvo misljenje nikakve vecine vam ne moze oduzeti ljuCka prava. Ni ona zakonom zagarantovana.

O čemu pričamo?
mikulamali mikulamali 15:21 21.06.2011

Re: Демократија?

ElectricDreams

Ja svog mišonju volim najviše na svetu, i život bi mu dao ako treba! I sad dođe neko i kaže mi da je to posledica lošeg odgajanja?!


Verujem ja tebi, ali kakve veze ima prvo sa drugim? Covek je rekao da je posledica loseg odgoja sto ne volis svoju mishicu najvise na svetu umesto mishonje.
ja_zzy ja_zzy 15:23 21.06.2011

Re: Демократија?

maxwell333
i mene iritira farma, veliki brat, ceca, zvezde granda, ivan ivanovic, i sve njih smatram uvredom i napadom na neke moje vrednosti. i sta sad ja da radim?


Идите парадирајте!
И ја то исто кажем ако могу хомосексуалци да траже права, тражите и Ви. Тражићу и ја, тражиће и Пера и Жика. Свима права!


pa ne treba ja da paradiram valjda, nego da ih kamenujem, zato sto napadaju moje vrednosti, to je valjda izgovor one "uzorne" dece? sad mi tek nista nije jasno...
maxwell333 maxwell333 15:26 21.06.2011

Re: Демократија?

pa ne treba ja da paradiram valjda, nego da ih kamenujem, zato sto napadaju moje vrednosti, to je valjda izgovor one "uzorne" dece? sad mi tek nista nije jasno...


Каменујте их ако Вам савест дозвољава.
ElectricDreams ElectricDreams 15:26 21.06.2011

Re: Демократија?

maxwell333
I sad dođe neko i kaže mi da je to posledica lošeg odgajanja?!


Ја нисам спомињао одгајање, то је било у горњим коментарима. Ја нисам психолог, нити психијатар и заиста не могу причати о пореклу хомосексуалности.


Nisam ni rekao da ste Vi spomenuli odgajanje. Notice: "i sad dođe neko..."

Ја се Вама извињавам, али ја нигде нисам рекао нешто против хомосексуалаца, било је напада у овој дискусији, али ја конкретно нисам нападао. Људи су људи.


Molim Vas, bez izvinjavanja. Vaš post sam iskoristio da izrazim delimično neslaganje sa Vama, pa sam na kraju govorio uopšteno. Notice: mala i velika slova.

Imam problem sa ostrašćenošću kad neko krene da govori gluposti (opet, ne Vi) i da koristi floskule iz kamenog doba. Čak, uspeo sam da se "skinem" sa bloga, te nisam komentarisao duže vreme... ali eto... desi se i meni da posrnem :)
Uskoro ću opet u ilegalu u svoj patriotski raj na daljinu
maxwell333 maxwell333 15:31 21.06.2011

Re: Демократија?

maxwell333

I sad dođe neko i kaže mi da je to posledica lošeg odgajanja?!



Ја нисам спомињао одгајање, то је било у горњим коментарима. Ја нисам психолог, нити психијатар и заиста не могу причати о пореклу хомосексуалности.



Nisam ni rekao da ste Vi spomenuli odgajanje. Notice: "i sad dođe neko..."

Ја се Вама извињавам, али ја нигде нисам рекао нешто против хомосексуалаца, било је напада у овој дискусији, али ја конкретно нисам нападао. Људи су људи.



Molim Vas, bez izvinjavanja. Vaš post sam iskoristio da izrazim delimično neslaganje sa Vama, pa sam na kraju govorio uopšteno. Notice: mala i velika slova.

Imam problem sa ostrašćenošću kad neko krene da govori gluposti (opet, ne Vi) i da koristi floskule iz kamenog doba. Čak, uspeo sam da se "skinem" sa bloga, te nisam komentarisao duže vreme... ali eto... desi se i meni da posrnem :)
Uskoro ću opet u ilegalu u svoj patriotski raj na daljinu


У реду је. Разумели смо се.
Срећно у илегали!
ja_zzy ja_zzy 15:34 21.06.2011

Re: Демократија?

maxwell333

Каменујте их ако Вам савест дозвољава.


meni (i bilo kome drugom) savest moze da dozvoli svakakve stvari, ali to ne znaci da te svakakve stvari treba raditi, i jos ih ohrabrivati javno (pa i pozivati na iste), nego se suociti sa cinjenicom da nesto zaista nije u redu
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:35 21.06.2011

Re: Демократија?

meni (i bilo kome drugom) savest moze da dozvoli svakakve stvari, ali to ne znaci da te svakakve stvari treba raditi, i jos ih ohrabrivati javno (pa i pozivati na iste), nego se suociti sa cinjenicom da nesto zaista nije u redu

Onda nešto ozbiljno nije u redu sa savešću.
maca22 maca22 15:36 21.06.2011

Re: Демократија?

srdjazlopogledja
O čemu pričamo?

Komentar na tvoju boldovanu recenicu. :)
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:38 21.06.2011

Re: Демократија?

Komentar na tvoju boldovanu recenicu. :)

O kojim to "ljuCkim pravima" govorite?
maca22 maca22 15:40 21.06.2011

Re: Демократија?

srdjazlopogledja
Komentar na tvoju boldovanu recenicu. :)

O kojim to "ljuCkim pravima" govorite?

Prvo okupljanja je zakonom zagarantovano. I to sam pomenula. :)
Jukie Jukie 15:40 21.06.2011

Re: Демократија?

ElectricDreams

zato što tamo nekog neukog kretena roditelji nisu naučili da homoseksualnost nije zarazna bolest.

Pa ne smeju da ga vaspitavaju, jer dete ima pravo da se umno razvija u pravcu u kome želi blablabla, što znači da ako slučajno poželi da se razvija u neukog kretena, to mu mora biti omogućeno.

I ovo uopšte nije smešno nego se u ovoj zemlji povelja o dečjim pravima stvarno tako tumači
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:42 21.06.2011

Re: Демократија?

Prvo okupljanja je zakonom zagarantovano. I to sam pomenula. :)

Nije pravo, već sloboda.
maxwell333 maxwell333 15:56 21.06.2011

Re: Демократија?

meni (i bilo kome drugom) savest moze da dozvoli svakakve stvari, ali to ne znaci da te svakakve stvari treba raditi, i jos ih ohrabrivati javno (pa i pozivati na iste), nego se suociti sa cinjenicom da nesto zaista nije u redu


Onda nešto ozbiljno nije u redu sa savešću.


Слажем се!

Ако Вама то савест дозвољава, онда урадите то. Па иако Вас ухапсе са чистом савешћу лако ћете издржати.
Достојевски је проблем савести лепо кроз Раскољникова описао. Њему није проблем било треба ли или не треба убити бабу. Савест је њега средила, да није било ње, он не би имао проблема. Па и кад се предао властима, схватио је грешку и мирне савести кренуо у Сибиру да издржава казну.
Ипак мислим да је ово далеко од теме.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:02 21.06.2011

Re: Демократија?

Ипак мислим да је ово далеко од теме.

Можда и није.
Какав пад, када се не обазиреш на мишљење другог, додуше не толико драстичан, када првог каменујеш.
ja_zzy ja_zzy 16:07 21.06.2011

Re: Демократија?

maxwell333


Слажем се!

Ако Вама то савест дозвољава, онда урадите то. Па иако Вас ухапсе са чистом савешћу лако ћете издржати.
Достојевски је проблем савести лепо кроз Раскољникова описао. Њему није проблем било треба ли или не треба убити бабу. Савест је њега средила, да није било ње, он не би имао проблема. Па и кад се предао властима, схватио је грешку и мирне савести кренуо у Сибиру да издржава казну.
Ипак мислим да је ово далеко од теме.


nesto nisam videla da su sva ona deca sto porazbijase silne izloge predala, shvatila gresku... mozda ima veze sa time sto to razbijanje izloga i kamenovanje parade ne shvataju greskom, ipak ih na to ohrabruju javno...
maxwell333 maxwell333 16:10 21.06.2011

Re: Демократија?

Можда и није.
Какав пад, када се не обазиреш на мишљење другог, додуше не толико драстичан, када првог каменујеш.


highshalfbooze highshalfbooze 16:14 21.06.2011

Re: Демократија?

Jukie
I ovo uopšte nije smešno nego se u ovoj zemlji povelja o dečjim pravima stvarno tako tumači

Na mah mi se učinilo da zastupate ovaj stav. Ako sam pogrešio, izvinjavam se zbog mojih grešnih misli
maxwell333 maxwell333 16:19 21.06.2011

Re: Демократија?

nesto nisam videla da su sva ona deca sto porazbijase silne izloge predala, shvatila gresku... mozda ima veze sa time sto to razbijanje izloga i kamenovanje parade ne shvataju greskom, ipak ih na to ohrabruju javno


Ја не желим њих да браним. Нису они ништа добро ту урадили. Али за свакога се мора имати разумевања. Да ли Ви заиста мислите да су они разбијали само због геј параде? Верујте не окреће се ипак свет око хомосексуалаца. Погледајте мало дубље њихову разочараност и резигнираност читавим системом. Па, ја сматрам да ту има оних који не могу да се школују, а држава плаћа 5 000 полицајаца да обезбеђују ту параду. Колико родитеља те деце не ради нигде и не могу да им обезбеде основне услове за живот? А држави је најбитније да покаже како смо ми слободоумни и толерантни. И опет понављам та деца су урадила нешто лоше, али немојте само њих кривити.
ivankagrump ivankagrump 16:55 21.06.2011

Re: Демократија?

Deca do tridesete
ja_zzy ja_zzy 18:43 21.06.2011

Re: Демократија?


Да ли Ви заиста мислите да су они разбијали само због геј параде? Верујте не окреће се ипак свет око хомосексуалаца.


nisu samo zbog parade, nego i zbog mladica, karadzica, kosova, pobede partizana, poraza djokovica, svakakvih nekih razloga moze da bude...


Погледајте мало дубље њихову разочараност и резигнираност читавим системом. Па, ја сматрам да ту има оних који не могу да се школују, а држава плаћа 5 000 полицајаца да обезбеђују ту параду. Колико родитеља те деце не ради нигде и не могу да им обезбеде основне услове за живот? А држави је најбитније да покаже како смо ми слободоумни и толерантни. И опет понављам та деца су урадила нешто лоше, али немојте само њих кривити.


bez obzira na sve te razloge, ja nasilje ne mogu da opravdam, pa sve da mi navedete jos njih xy. i naravno da nisu samo oni krivi, ovaj truli sistem ih je takvim napravio, razni pinkovi, grandovi, cece, devedesete. i znam koliko moze da se bude rezigniran svime time, ali ipak ne mogu i ne zelim da razmisljam kao vi, i da im nalazim bilo kakvo opravdanje.

Ја не желим њих да браним. Нису они ништа добро ту урадили. Али за свакога се мора имати разумевања.


ne mora.

over and out
maca22 maca22 20:28 21.06.2011

Re: Демократија?

ivankagrump
Deca do tridesete

maca22 maca22 20:29 21.06.2011

Re: Демократија?

maxwell333
Погледајте мало дубље њихову разочараност и резигнираност читавим системом.

Nema je. To je previse slozen nervni i kognitivni proces.
maca22 maca22 20:31 21.06.2011

Re: Демократија?

srdjazlopogledja
Nije pravo, već sloboda.

Isti rezultat. :)

Tako da niko nema pravo da im to ogranici, i jos suze roni nad svojim nasilnistvom.
vesna.gm vesna.gm 08:03 22.06.2011

Re: Демократија?

maxwell333
А на основу ког параметра хомосексуалци представљају мањину. Ако се то тако посматра много мањина може постајати и не може се свакој удовољити. На пример људи поштоваоци неке личности, неког уверења, неких вредности итд. Једном речју по погледу на све сваки човек може представљати засебну мањину, јер не постоје два идентична погледа на свет. А, на жалост, свим тим мањинама не могу се испунити све жеље.
Власт народа, то је тачно. Али у овом тренутку народ се у великој мери противи геј паради.


A ko bi zabranio nekom postovaocu... ne znam... Lenona, ili Mikelandjela, ili Ce Gevare, ili kome god da nosi, recimo, majicu sa njegovim likom? Ili da nosi transparent "Ja volim sarmu!", niko ga ne bi dvaput pogledao na ulici. Mozda bi ga slikali telefonom i pokazivali prijateljima to vece na fudbalu "Vidi sto sam danas snimio kretena!" ali mu niko ne bi naudio.

Ono sto hocu da kazem je da svako ima pravo da voli koga hoce. I da niko ne sme zbog toga da ga maltretira.
mrdax mrdax 08:17 22.06.2011

Re: Демократија?

Не кажем да обавезно та већина мора бити у праву, али на томе се заснива демократија.


Ljudska prava su univerzalna i ne ticu se odluke vecine u zemlji, tj. ako vecina smatra da seksualne manjine ne mogu da paradiraju ulicama, onda ne postoji izrazen stepen ljudskih prava tj. onda je ta zemlja manje demokratska.
maxwell333 maxwell333 11:43 22.06.2011

Re: Демократија?

Добро, господо, промените народ. Шта да вам кажем друго.
Господо, нека ваша бајна демократија да људима нешто. Дајте радна места, плате, услове живота, боље школовање, бољи здравствени систем и људи се сигурно неће противити никаквим парадама. Ето, у нашој земљи демократија постоји ради себе, а не ради људи. Битно је да се ми зовемо демократском земљом, а што народ, ама никакве, вајде нема од тога није битно. Бито да смо ми демократска земља.

Ono sto hocu da kazem je da svako ima pravo da voli koga hoce. I da niko ne sme zbog toga da ga maltretira.


И не желим да ми нико говори да сам ја некога осудио због нечега што он воли. Ја ни једну реч против хомосексуалаца нисам рекао. Рекао сам - људи су људи.

Ljudska prava su univerzalna i ne ticu se odluke vecine u zemlji, tj.
аko vecina smatra da seksualne manjine ne mogu da paradiraju ulicama, onda ne postoji izrazen stepen ljudskih prava tj. onda je ta zemlja manje demokratska.


А, што се тиче људских права. Где су људска права у Авганистану и Ираку, где "најдемкратскије" земље воде ратове. Заведите ви људска права у целом свету, па онда нешто причајте. Овде бих цитирао Франка:"За пријатеље може све, за непријатеље важи закон!" 'Ајте, молим вас, сви кад не знају шта ће позивају се на људска права. Па, ако се растера геј парада, то је непоштовање људских права, а ако се убијају либијска деца то није. Господо, реч људска права је толико излизана, да у данашњем суровом свету губи смисао.

И зар је у једној земљи као што је Србија најбитнија геј парада. Ја опет кажем против тих људи немам ништа. Имамо ли мало проблема? А геј параде, свињски грипови...служе само да се скрене пажња са главних питања.

Дођите, господо, у руднике, у канале, па онда причајте о људским правима.

И људска су права да се мора поштовати свачије достојанство, па? Мора се поштовати људски живот, па? Ко, ког још поштује у овој земљи. Жалите се, тражите да се сви поштују, свачије достојанство. Да шалтерски службеници не једу пензионере, да судски процеси трају колико би требало да трају...


Ја не желим њих да браним. Нису они ништа добро ту урадили. Али за свакога се мора имати разумевања.



ne mora.



Добро, онда пустите овај намучени народ на миру, што нема разумевања за геј параду.

bez obzira na sve te razloge, ja nasilje ne mogu da opravdam, pa sve da mi navedete jos njih xy. i naravno da nisu samo oni krivi, ovaj truli sistem ih je takvim napravio, razni pinkovi, grandovi, cece, devedesete. i znam koliko moze da se bude rezigniran svime time, ali ipak ne mogu i ne zelim da razmisljam kao vi, i da im nalazim bilo kakvo opravdanje.


Не можете, јер не познајете тај свет понижених и увређених. Изађите међу људе, погледајте какви су људи. Ја их уопште не оправдавам, зло се не може правдати злом. Али желим да имам за њих разумевања. Људи су људи, опет ћу рећи, без обзира каквог опредељења или учињених дела. Погледајте тај јад и беду. Па, који човек ако му гладују деца не би убио, реците ми? Не мислим конкретно на овај случај са геј парадом. Ви (не мислим конкретно на Вас ja-zzy) сте убили Христа, убили Бога, а желите да мали човек прихвати ту вашу филозофију - наука, технологија...Господо, ту филозофију не може свако да прихвати. Заборављате се колико је неуких у овој земљи.

Лако је вама нападати на веру, на цркву. Ви имате ваше фотеље, катедре, секретарице. А питајте малог човека. Па, шта може бити утеха малом човеку до Христа, до вере, до наде у вечну истину и правду. Ставили сте човека на место Бога, а онда себи написали законе и права. А шта ће људима већа људска права од десет Божијих заповести. Господо, да сте уместо трудећи се да убијете Бога покушавали да божије заповести примените на свој живот, не би нам ни требала друга људска права.

И зато и овај свет пропада. Хиљаде људи умиру од глади и они немају право на храну, не, то нису људска права. Битно је да се одржи геј парада. Пустите маргиналне случајеве, јер ту се најлакше направи свађа, јер наш човек воли да се свађа. Идите у центар. Нахраните гладне, излечите болесне, помозите сиромашнима, не убијајте људе и онда тражите било шта и сви ће вам изаћи у сусрет, сви људи овог света.

Можда сам отишао мало даље од теме, али све је ово повезано.
gospodjica gospodjica 12:13 22.06.2011

Re: Демократија?

Ја не желим њих да браним. Нису они ништа добро ту урадили. Али за свакога се мора имати разумевања. Да ли Ви заиста мислите да су они разбијали само због геј параде? Верујте не окреће се ипак свет око хомосексуалаца. Погледајте мало дубље њихову разочараност и резигнираност читавим системом. Па, ја сматрам да ту има оних који не могу да се школују, а држава плаћа 5 000 полицајаца да обезбеђују ту параду. Колико родитеља те деце не ради нигде и не могу да им обезбеде основне услове за живот? А држави је најбитније да покаже како смо ми слободоумни и толерантни. И опет понављам та деца су урадила нешто лоше, али немојте само њих кривити.


Pa ono jes, i većina serijskih ubica imala je nesrećno detinjstvo, u nefunkcionalnim, često siromašnim porodicama izloženi raznim vidovima zlostavljanja. Mis'im treba ih razumeti. Nemojte samo njih kriviti što su uradili nešto loše.

Dakle stvarno

maxwell333 maxwell333 12:23 22.06.2011

Re: Демократија?

Pa ono jes, i većina serijskih ubica imala je nesrećno detinjstvo, u nefunkcionalnim, često siromašnim porodicama izloženi raznim vidovima zlostavljanja. Mis'im treba ih razumeti. Nemojte samo njih kriviti što su uradili nešto loše.

Dakle stvarno


А, зар није тако? Зар су само они криви? "Кроз историју човека није водио разум, него уже састављено од нагона и страсти", рече Фројд. Не може се свако и увек ослонити на разум. Када постанемо свесни да смо сви криви за све што се дешава, свет ће постати рај, помену Достојевски у Браћи Карамазовима. Човек није острво, није усамљен, ми смо повезани, па смо и бар мало сви одговорни за све што се дешава. Али не желимо то да прихватимо.
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 14:20 22.06.2011

Re: Демократија?

ElectricDreams

maxwell333Не губи ништа. Али то можда сматра увредом, вређањем нечијег укуса итд. Ја сматрам да многи људи, бар које ја знам никакав проблем не би имали што је неко хомосексуалац. По мом скромном мишљењу људе иритира што они парадирају и народ то неретко сматра увредом и нападом на неке вредности.A šta ćeš veće vređanje inteligencije i ukusa od ovog:
Pa opet, nije im falila ni dlaka sa glave, iako su iz Pizdinovaca došli u Beograd da pljuju, pište i vrište.Iako nisam bio na gay paradi jer, hvala bogu, ne živim u srbiji odaavno, siguran sam da nije bilo neukusa! Daleko smo mi od neukusnih gay parada. Ovo i nisu parade, nego apel i ukazivanje na neimanje ni minimuma ljudskih prava.Hej, pa narod ne sme ni da se prošeta gradom u grupi kako treba, a da ga ne napadne rulja. Pa šta čovek drugo da očekuje kao pojedinac na radnom mestu, u šetnji sa voljenom osobom...Kako vam nije jasno da ovakvi stavovi, ovo guranje u četiri zida dovodi do sve većeg broja suicida među mladima?! Pa majqmu šta ima gore nego kad mlad čovek oduzme sebi život, zato što tamo nekog neukog kretena roditelji nisu naučili da homoseksualnost nije zarazna bolest.Kako ste tako bezosećajni i kratkovidi, zaista mi nije jasno?!Sve više sam ubeđen da vi koji ste toliko protiv gay osoba, nikada u svom životu niste doživeli pravu ljubav. Jer, da jeste, znali bi da ljubav ne poznaje pol.Ja svog mišonju volim najviše na svetu, i život bi mu dao ako treba! I sad dođe neko i kaže mi da je to posledica lošeg odgajanja?! Čoveče, pa koliki majmun moraš da budeš da bi tako nešto napisao?!


Samo mali predlog: dodaj ovome i onaj skandal na izložbi u niškoj Paliluli povodom obeležavanja 8 godina od ubistva premijera Đinđića, kad Slađa Zdravković i njen kolega nisu bili u stanju da izgovore po jednu prosto proširenu rečenicu. To ti je isto kao naprednjaci i pokretne stepenice. A to + ovo, daju pravu sliku prosečne Srbije.
gospodjica gospodjica 19:45 22.06.2011

Re: Демократија?

maxwell333
Pa ono jes, i većina serijskih ubica imala je nesrećno detinjstvo, u nefunkcionalnim, često siromašnim porodicama izloženi raznim vidovima zlostavljanja. Mis'im treba ih razumeti. Nemojte samo njih kriviti što su uradili nešto loše.

Dakle stvarno


А, зар није тако? Зар су само они криви? "Кроз историју човека није водио разум, него уже састављено од нагона и страсти", рече Фројд. Не може се свако и увек ослонити на разум. Када постанемо свесни да смо сви криви за све што се дешава, свет ће постати рај, помену Достојевски у Браћи Карамазовима. Човек није острво, није усамљен, ми смо повезани, па смо и бар мало сви одговорни за све што се дешава. Али не желимо то да прихватимо.


Po mom misljenju - jesu. Odnosno, da budemo precizni, odgovorni su pred drustvom i pred zakonom. Stahovito puno ljudi prolazi u detinjstvu muke Tantalove, pa kad porastu ne ubijaju, napadaju, povredjuju druge. Ne mozemo svi biti odgovorni za ponasanje pojedinaca. Nikako se ne slazem.
maxwell333 maxwell333 10:23 23.06.2011

Re: Демократија?

Po mom misljenju - jesu. Odnosno, da budemo precizni, odgovorni su pred drustvom i pred zakonom. Stahovito puno ljudi prolazi u detinjstvu muke Tantalove, pa kad porastu ne ubijaju, napadaju, povredjuju druge. Ne mozemo svi biti odgovorni za ponasanje pojedinaca. Nikako se ne slazem.


Ја ни у ком случају нисам рекао да они нису криви, већ да нису искључиво они криви. Е, видите, баш је то Достојевски и окарактерисао као оно што уништава свет између осталог. Једноставно ми ћемо увек рећи "ја нисам крив за понашање појединца". И никада нећемо радити на да то искоренимо, јер ако не осећамо кривицу, немамо ни разлог да исправљамо ту криву Дрину. Зашто ми не порадимо на смањењу број таквих случајева? Ја знам да је главно на њима, али ипак сматрам да друштво и околина ту много може учинити. Тек када осетимо одговорност, почећемо да радимо на томе да спасемо друге и да помогнемо. Што више одговорности прихватимо, боље ћемо и ми и они живети.

Наравно, ја не желим да нападам ваш став и мишљење. Ја само износим нека чињенице које су мом мишљењу релевантне.
pertula pertula 13:32 21.06.2011

Egzibitikus drtinus i varijeteti ...

Hvala puno na tekstu, nisi mogao bolje da ga srocis, celo jutro sam se smejala :)
ivankagrump ivankagrump 16:14 21.06.2011

Mali trol

Srpkinja bezgrešno začela



ŽITORAĐA, BEOGRAD, 7. februar 2011.

Više od dve hiljade godina nakon prvog dokumentovanog bezgrešnog začeća, do njega je ponovo došlo - i to u Srbiji. Sedamnaestogodišnju Danielu J. iz Žitorađe je početkom novembra blagoslovio Duh Sveti, tako da je ona postala druga trudna devica u istoriji.

"Presrećni smo" sa suzama u očima priča Danielin otac Milorad Jović. "Kada nam je rekla da je trudna, znali smo da za to postoji samo jedno logično objašnjenje - blagoslov Duha Svetoga."

Daniela, koja se predstavlja kao Ela, ali je školski drugovi iz milošte zovu "seka Daša", na prvi pogled izgleda kao obična tinejdžerka. Nervozno se vrpolji na stolici, kao da joj je neprijatno zbog medijske pažnje koju je njena trudnoća privukla. Upitana kada je tačno blagoslovena od strane Duha Svetoga odgovara:

"Najverovatnije na žurci moje drugarice Ene, mislim Jelene, znači u noći između šestog i sedmog novembra. Ili možda na ekskurziji, išli smo na ekskurziju na Taru četvrtog i petog novembra. Mada, polovinom novembra sam učila za kontrolni kod jednog druga, možda se desilo i tada" nabraja ova skromna devojka.

Sveti arhijerejski sinod Srpske pravoslavne crkve izdao je saopštenje u kom objavljuje da će Danielu od sada zvati "presveta djeva Daniela", kao i da sa gnušanjem gleda na tvrdnje skeptika da je Daniela zatrudnela nekim drugim putem.

"Presveta djeva Daniela nije udata, tako da nikako nije mogla zatrudneti sa muškarcem. Osim toga, dokaz za njeno bezgrešno začeće pruža i san koji je usnila a u kom joj sveti arhangel Gavrilo donosi radosnu vest da će biti blagoslovena od strane Duha Svetoga. Uzevši obe ove činjenice u obzir, zaključujemo da nema mesta sumnji da je presveta djeva Daniela odista bezgrešno začela" tvrdi se u saopštenju Sinoda.

Upitan za stručno mišljenje, naš poznati seksolog Jovan Marić o ovom slučaju kaže:

"Ja mislim da nije nikakvo čudo što je došlo do ovog bezgrešnog začeća, po meni je čudo samo što do njega nije došlo ranije. Dve hiljade godina je užasno dug period apstinencije, to je jako mnogo akumulirane seksualne energije, i zaista je neobično, a meni čak i pomalo neverovatno, da ona ranije nije izbila iz Duha Svetoga."

Daniela će uprkos trudnoći nastaviti da ide u školu, gde za sada ima bar jednu olakšicu - već joj je zaključena petica iz veronauke.

angie01 angie01 17:40 21.06.2011

Re: Mali trol

o bozespasiisakloni!

u sv Zitoradju!

jos ce Cecilija da bude Marija Magdalena!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana