Budućnost| Društvo| Ljudska prava| Mediji| Politika

Ponos po Vujakliji

nikolic777 RSS / 21.06.2011. u 11:42

                               “Ja ne znam kako se parada definiše po Vujakliji, a ponos ponajmanje“

                                                                                                       Jovan Marić, TV Debata

 

„Sada ću vas malo zamarati latinskim“, rekao je na samom početku TV Debate profesor Jovan Marić nastojeći da objasni zašto je Parada ponosa nepotrebna i opasna stvar. I u svim raspravama na ovu i slične teme oko kojih se društvo nažalost i dalje nepomirljivo deli, to je najopasniji trenutak. To premazivanje silovanim argumentima, kićenje citatima, podupiranje literarnim doskočicama, statistikama, lošom naukom i petparačkom filozofijom. Ponovo smo imali priliku da gledamo gde nasilje zaista nastaje, kako se njegov temelj zida u u fino odabranim rečima i gestiulaciji rukama u rukavicama svih naših Hadži-Tankosića. Filozof i delatnik. Jedan u salonu Akademije nauka, televizijskom studiju, na partijskom sastanku. Drugi sa kamenicom i fantomkom na ulici.

Ali, svi Tankosići na početku kažu istu stvar: „Naravno, ja sam isključivo protiv nasilja. Naravno, ja sam imao osećanje gađenja dok sam nasilje na ulicama gledao“. Naravno, naravno i uvek naravno...U to ime, kako bi se sprečila mučnina u tim finim ustima, ali i promocija varijeteta seksulanosti koja nekog pubertetliju može da odvede na krivi put, logoraška izolacija, ta sartrovska četiri zida pakla, podmuklo nazvana intimom, uvek su dostupna i štaviše poželjna opcija.

Sve ostalo je, po Mariću, puki egzibicionizam. I to vam kaže čovek koji je sa svojom bivšom suprugom češće kitio stranice najžuće žute štampe od ove osuđenice što čekajući narukvicu renovira kućnu teretanu, čovek koji je puštao široki auditorijum i u svoj ormar i u krevet i u rernu i u WC šolju. Čovek koji je Jeleni Kraleuši pre početka emisije uvaljivao svoju knjigu sa ilustrovanim seksulanim pozama ironično dodajući kasnije, kada ga je već popustio latinski, da se nada da će ona iz tih ilustracija nešto naučiti. Čovek koji radije daje autograme nego što se umiva. Ali, suština je da u tome što je neko smogao hrabrosti da prošeta opsednutim gradom, okružen hilikopterima, konjicom i šlemovima i pokaže da se ne stidi onoga što jeste – nema ništa za ponos. Ni u Vujakliji ne piše ništa slično.

To su samo gole guzice koje zbunjuju i regrutuju nove pripadnike, iako ništa ni približno tome na toj paradi nismo videli. Jedva da smo im zube videli, donje sekutiće tih dvadeset posto koji su za Paradu, jer je svaki osmeh, svaki uzvik ljubav je ljudsko pravo bio prekriven grčom, strahom od pesnice i kamenice, podvučem, miksovan sa zvukom helikoptera koji su leteli ljudima iznad glave.

Ne samo što taj argument da neko može biti poveden povorkom šačice feminiziranih homoseksualaca koji vole da se pokazuju nije nikakav argument, pitanje je čime su ti mladi, zbunjeni ljudi povedeni kada gledaju fotografije profesora i supruge mu - u svili i kadifi, u najbanalnijem pozeraju po kuhinjskim stolovima i crvenim tepisima, dok slušaju njihovu mentorsko-studentsku ljubavnu bajku zaslađenu vipovskim prenemaganjem, pa onda profesorovo vređanje bivše supruge po tabloidima ravno palanačkim komšijskim ogovaranjima. Profesor je, inače, bivšu saputnicu, posle razvoda nazvao „vrlom etičarkom“ zaboravljajući da je tu istu etiku učila iz knjiga sa njegovim potpisom i pod njegovim intelektualnim vođstvom.

Šta su za sve ove godine, zbunjivi mladi ljudi, mogli da nauče iz njihovog egzibicionizma, (recimo nešto o trudu, radu, zalaganju i profesorskoj objektivnosti, lakim i brzim karijerama), kao i da li bi profesoru bilo svarljivo i prihvatljivo, bez mučnine i jeda, da neki gej par, isto tako uspešan, pozove fotografe i novinare u svoj budoar ili špajz, naravno, ostajući u ta zacrtana četiri zida. Ne znam da li o tome ima nešto u Vujakliji ili Svetom pismu, Hipokratovoj zakletvi ili Marićevoj Medicinskoj etici. Možda Ruška Jakić, koja je u svojim negledljivim bulažnjenjima na Pinku proslavila Marića, zna nešto o tome.

I dok je na Amfilohijev govor o sodomskom smradu, profesor odmahivao rukom izgovarajući rečenicu koju ja nikako ne mogu da razumem: „Ma, pustite to!“, sa intelektualnim poletom se bacio na apostola Pavla i samovereno ga je citirao, ali tu vrstu samopouzdanja nije pokazao na pominjanje šefa partije čiji je potpredsednik. Naprotiv, branio se frazom da to nije naša tema. A jeste, itekako. Ne možeš da stojiš iza svinjarskog gazde koji šutira novinare, a novinarke poziva na felacio. Samo to za početak. U ideologiju i magistraturu da mu ne diramo. Ni u dečicu što tu i tamo razbiju poneki prozor. Ima veze sa etikom, a i sa apostolom Pavlom, onoliko.

Posebno je zanimljivo to što profesor nije uložio nikakav trud da kao naučnik, uvek spreman da se potpiše i zasedne na neko televizijsko ili partijsko kanabe, edukuje svog lidera, da ga privede na neku diskusiju za opšte dobro, uz gibanicu i svinjsku glavu, ne bi li ga odobrovoljio, ili pak u liderovom bazenu sve sa Snežanom Dakić koja ga, tako osveženog, intervjuiše. Ništa od onoga : „Neučtiv je Kent kada je Lir lud“.

O moralnom kodu našeg naroda, te o većinskom tradicionalnom društvu koje nema razumevanja za izražavanje ljudskih prava i u tome ga treba poštovati ne i edukovati (radikalska verzija demokratije: manjine u sobu, većina na ulice) o čemu je govorio izvesni Martinović - nema smisla polemisatii. Neverovatna je samo ta gorka ironija kada ti nosači bedža, na kome je lepo insistirala Jelena Karleuša, govore o granicama dobrog ukusa. Ali, po Martinoviću, na paradi je ta granica citiram: blago rečeno - prekoračena.

Koji moralni kod, kakav tradicionalizam i dobar ukus? Ovo društvo je odavno potonulo u hipokriziju koja se više ne može ni sagledati ni izmeriti. Tradicionalizam je alibi za pokrivanje moralnog propadanja o kojem se ćuti i koje nikome ne smeta sve dok se o njemu ne progovori glasno. Kao i homoseksualizam, pardon, intima, dobra sve dok se „promoviše u sopstvenoj sobi“. Na svetlu dana smo svi heteroseksualni, tradicionalni i čuvarni,uzorni očevi koji ne maltretiraju svoje porodice, sveštenici besprekorni u svojoj vrlini, političari posvećeni opštem napretku društva, odgovorni građani gadljivi na nasilje, skromni poklonici misionarske poze na koju pristajemo samo zarad produženja vrste.

Što se malo dobrog ukusa tiče, generacije će na njega čekati sve dok se ne očisti sav šoder i blato koje dve decenije nanosi, između ostalih, i ta ista stranka. Gde je to lepo i ukusno sakriveno između sejanja kletvi, potezanja pištolja, slavodobitnog paradiranja Miladina Kovačevića Skupštinom u režiji Martinovićeve partije, najgadnijeg vokabulara i lokni Lidije Vukićević? Treba li da vam pomenem da je i Martinović – „naravno protiv nasilja“? I njegovi nekrofili, pedofili i sodomisti nikoga ne bi smeli da podstaknu na takav vid ubeđivanja.

Slavica Đukić Dejanović, brižna i empatična, kao deus ex machina na kraju emisije, nije uspela da poboljša ovu tragičnu sliku. Poput Borke Pavićević, pre dve nedelje na istom mestu, koja je preneraženo uzvikivala „Dosta!“ u lice Ljiljani Bulatović, Jelena Karleuša je sinoć vikala: „Ovakav govor mora da se prekine“.

I zaista, ima li ikakve šanse za to?

 

malo blažene skromnosti, tradicije i dobrog ukusa:

 


Atačmenti



Komentari (134)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 12:05 21.06.2011

!!!! ovo je savrseno receno.

Koji moralni kod, kakav tradicionalizam i dobar ukus? Ovo društvo je odavno potonulo u hipokriziju koja se više ne može ni sagledati ni izmeriti. Tradicionalizam je alibi za pokrivanje moralnog propadanja o kojem se ćuti i koje nikome ne smeta sve dok se o njemu ne progovori glasno. Kao i homoseksualizam, pardon, intima, dobra sve dok se „promoviše u sopstvenoj sobi“.
nikolic777 nikolic777 12:08 21.06.2011

Re: !!!! ovo je savrseno receno.

!!!! ovo je savrseno receno.


sentinel26 sentinel26 12:54 22.06.2011

Re: !!!! ovo je savrseno receno.

Gospodine Nikoliću divim vam se na strpljenju i energiji da odgledate takve emisije na toj ili sličnoj TV.

Moguće je da Srbima smeta sam naziv parade - PONOS !

Obzirom čime se sve u pošljednje vrijeme ponose, vjerovatno su povjerovali u parolu da je "ponos trula roba", što im se ne bi moralo mnogo zamjeriti da uporno ne pokušavaju da je prodaju kao ispravnu.

Preporuka za tekst i pozdrav.
nikolic777 nikolic777 13:03 22.06.2011

Re: !!!! ovo je savrseno receno.

Preporuka za tekst i pozdrav.


hvala :)

racunam da je to sto nisam oguglao i pomirio se posledica ubedjenja da jos uvek ima neke nade da se ovo drustvo cupa iz gliba i menja

..pa ko duze izdrzi
osecanje potrosenosti nam, na ovaj ili onaj nacin, svakako ne gine...
janeznam janeznam 12:19 21.06.2011

Da li?

Pitam se da li bi emisija dobila na kvalitetu da su umesto Marica i onog radikala bila neka druga dva gosta. Ja nemam pojma u kojoj je(sad) partiji Maric, jer voli da leti sa sveta na cvet (sto je moralno?!)! A radikali... Oni su davno proslo vreme. Ali Martinoviceva gestikulacija jako podseca na Vucica. Jos jedan golub preletac?
Inace, preporuka
nikolic777 nikolic777 13:29 21.06.2011

Re: Da li?

Ja nemam pojma u kojoj je(sad) partiji Maric

najbitnije je to što je on univerzitetski profesor koji govori da paradu ponosa tražio samo 20% egzibicionistički nastrojenih, i feminiziranih homoseksualaca
janeznam janeznam 13:53 21.06.2011

Re: Da li?

On je covek koji nema SVOJE misljenje. Homoseksualci nisu egzibicionisti. Ako je tacno to da samo 20% homoseksualaca podrzava paradu, to je zato sto nemaju hrabrosti da izadju na ulicu. Univerzitet ne stoji iza njegovog misljenja. To sto on koristi svoju titulu da zamajava narod i siri mrzlju,to je vec stvar etike i morala.
nikolic777 nikolic777 14:26 21.06.2011

Re: Da li?

Ako je tacno to da samo 20% homoseksualaca podrzava paradu, to je zato sto nemaju hrabrosti da izadju na ulicu.

ma jok, ovi ostali nisu femkasti i ne vole da se pokazuju ko dr i gospoja mu
janeznam janeznam 08:12 22.06.2011

Re: Da li?

Pa ako ti je za utehu znas da nema vise gospoje pa,ko veli, necu da setam sam , odo na b92 da im JA kazem koju. Ali, naisao je na JK i ne samo sto je osramotio sebe nego je osramotio i profesiju i gospoju-bivsu, i stranku i td.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:23 21.06.2011

Dobar tekst

„Naravno, ja sam isključivo protiv nasilja. Naravno, ja sam imao osećanje gađenja dok sam nasilje na ulicama gledao“.

Najzanimljivije mi je što niko nije pomenuo ko generiše nasilje u zemlji?
Obično se kaže "nasilje u društvu", i to govore političari kako bi skrenuli pažnju jer, posotji nasilje države. Recimo, po meni, izvesti (najmanje) 5000 policajaca na ulicu je nasilje. Taj vid nasilja države je najbenigniji, ali ne i beznačajan.
O moralnom kodu našeg naroda, te o većinskom tradicionalnom društvu koje nema razumevanja za izražavanje ljudskih prava i u tome ga treba poštovati (radikalska verzija demokratije: manjine u sobu, većina na ulice) o čemu je govorio izvesni Martinović - nema smisla ni polemisatii.

Tako je, nema smisla. Čovek je političar, i njegov je posao da oslika raspoloženje naroda, glasača, u manjem stepenu ga koriguje, i to je to. Nije njegova uloga vaspitača.
Jelena Karleuša je sinoć vikala: „Ovakav govor mora da se prekine“.

Koji govor? Kakav govor? Jelena Karleuša ili Borka Pavićević određuju šta će ko reći? Zar to nije nasilje?
Rejlem Rejlem 12:37 21.06.2011

Bravo

sveštenici besprekorni u svojoj vrlini,

Npr. prepodobni Pahomije
Ne možeš da stojiš iza svinjarskog gazde koji šutira novinare, a novinarke poziva na felacio. Samo to za početak. U ideologiju i magistraturu da mu ne diramo. Ni u dečicu što tu i tamo razbiju poneki prozor.

Meni je samo zao sto tadasnji predsednik vlade, uzgajivac macaka sa Dorcola, koji je sazvao taj miting 2008 kad je polupano pola centra grada, pardon kad su decica razbila poneki prozor, nije odgovarao za to, niti ce odgovarati.
Da podsetim narod, predsednik drzave je tog dana bio, vidi cuda, na sluzbenom putu van Beograda
To su samo gole guzice koje zbunjuju i regrutuju nove pripadnike, iako ništa ni približno tome na toj paradi nismo videli. Jedva da smo im zube videli, donje sekutiće tih dvadeset posto koji su za Paradu, jer je svaki osmeh, svaki uzvik ljubav je ljudsko pravo bio prekriven grčom, strahom od pesnice i kamenice, podvučem, miksovan sa zvukom helikoptera koji su leteli ljudima iznad glave.



Koji moralni kod, kakav tradicionalizam i dobar ukus? Ovo društvo je odavno potonulo u hipokriziju koja se više ne može ni sagledati ni izmeriti. Tradicionalizam je alibi za pokrivanje moralnog propadanja o kojem se ćuti i koje nikome ne smeta sve dok se o njemu ne progovori glasno. Kao i homoseksualizam, pardon, intima, dobra sve dok se „promoviše u sopstvenoj sobi“. Na svetlu dana smo svi heteroseksualni, tradicionalni i čuvarni,uzorni očevi koji ne maltretiraju svoje porodice, sveštenici besprekorni u svojoj vrlini, političari posvećeni opštem napretku, odgovorni građani gadljivi na nasilje, skromni poklonici misionarske poze na koju pristajemo samo zarad produženja vrste.


Bravo, Milane.

PS Debatu kao ni prethodne nisam pogledao, nemam zivaca...
ivon.i ivon.i 12:54 21.06.2011

Re: Bravo

Poput Borke Pavićević, pre dve nedelje na istom mestu, koja je preneraženo uzvikivala „Dosta!“ u lice Ljiljane Bulatović, Jelena Karleuša je sinoć vikala: „Ovakav govor mora da se prekine“.


tolerancija rulz..

ja mislim da se DEBATA lepo ukine - sta ce nam, tako odvratna a jeste odvratna - pa da sve ovce budu na broju.



srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:11 21.06.2011

Re: Bravo

ja mislim da se DEBATA lepo ukine - sta ce nam, tako odvratna a jeste odvratna - pa da sve ovce budu na broju.

Da ukinemo! Bolje da ne znamo.
Neznanje je moć, a ponekad olakšava i san.
nikolic777 nikolic777 13:15 21.06.2011

Re: Bravo


PS Debatu kao ni prethodne nisam pogledao, nemam zivaca...


sve je manje zivaca stvarno:)
ivon.i ivon.i 13:33 21.06.2011

Re: Bravo

moj smisao za humor nije baš za svakog(a)!




nikolic777 nikolic777 14:05 21.06.2011

Re: Bravo

Meni je samo zao sto tadasnji predsednik vlade, uzgajivac macaka sa Dorcola, koji je sazvao taj miting 2008 kad je polupano pola centra grada, pardon kad su decica razbila poneki prozor, nije odgovarao za to, niti ce odgovarati.


a ima milion pitanja na koja treba da odgovori




Bravo, Milane.

hvala :)
freehand freehand 22:05 21.06.2011

Re: Bravo

Jelena Karleuša je sinoć vikala: „Ovakav govor mora da se prekine“.

Eh, šta bih dao da sam mogao da vidim kolegu Alsalonea maskiranog u intelektualnog oposuma monumentalnih gornjih usmina i grotesknoga frontalnog reljefa kako vrišti historijsku sentencu:
"Prestani s tim! Prestani s tim!"...
alselone alselone 22:46 21.06.2011

Re: Bravo

freehand
Eh, šta bih dao da sam mogao da vidim kolegu Alsalonea maskiranog u intelektualnog oposuma monumentalnih gornjih usmina i grotesknoga frontalnog reljefa kako vrišti historijsku sentencu:
"Prestani s tim! Prestani s tim!"...



maca22 maca22 00:04 22.06.2011

Re: Bravo

expolicajac expolicajac 12:40 21.06.2011

Izludjivanje

Izjava svih "jebemliga kojih Srbijanaca"
„Naravno, ja sam isključivo protiv nasilja. Naravno, ja sam imao osećanje gađenja dok sam nasilje na ulicama gledao“.
polako ali sigurno uvodi celu priču u državi Srbiji u anarhiju.
Oni koji se zgražavaju nad nasiljem javno ne, ali tajno svesrdno, žele, maštaju i direktno učestvuju u organizaciji i podstrekavanju svih koji su spremni nasiljem da rešavaju bilo koje pitanje. To su polusvet idiota, zombija i huligana kojima nije potreban sistem već antisistem da bi mogli da sisaju energiju normalnih ljudi koji žele tako malo. To tako malo je da mogu da plate struju i stanarinu, da idu u bioskop i pozorište, da mogu da se smeju, plaču, igraju, da mogu da se prošetaju parkom, da vode ljubav u bilo koje doba dana, da čekaju zoru nasmejani sa svojim partnerom bilo kog roda. E to njima smeta. Oni su "jebemliga koji Srbi". I tih "jebemliga kojih Srba" ima u svim partijama u svim nevladinim organizacijama u svim državnim institucijama, na svim blogovima, na svim FB, tviterima i jebemliga čemu još.
I zato jebemliga zašto sve te "jebemliga koje Srbijance" teram u jebemliga koju pičku materinu.
nikolic777 nikolic777 13:32 21.06.2011

Re: Izludjivanje

To su polusvet idiota, zombija i huligana kojima nije potreban sistem već antisistem da bi mogli da sisaju energiju normalnih ljudi koji žele tako malo.

potpisujem
mina13 mina13 08:40 22.06.2011

Re: Izludjivanje

I zato jebemliga zašto sve te "jebemliga koje Srbijance" teram u jebemliga koju pičku materinu

draft.dodger draft.dodger 12:59 21.06.2011

Naš'o pa zaš'o...

Narcisoidni, podli beskičmenjak, Jovan Marić.
ivon.i ivon.i 13:35 21.06.2011

Re: Naš'o pa zaš'o...

angie01 angie01 14:00 21.06.2011

Re: Naš'o pa zaš'o...

draft.dodger
Narcisoidni, podli beskičmenjak, Jovan Marić.


sa boldovanim-podli!
mrale54 mrale54 13:05 21.06.2011

Au , brate mili !!!!

Pa ovo sto sam gled'o je tesko mucenje !!! Ma i seljanke na Bajlonijevoj , kad se svadjaju su kulturnije !!! Domace vaspitanje !!!!
Ovde , u Atini , pedra kolk'o oces !! Mislim , nije ni cudo , kad je jos Aristotel ( dok je poducavao mladog Alksandra ) govorio : " Zene su za radjanje - a mladi decaci za zabavu !!" Verovatno zato i nema nikakvog nasilja prema toj grupi ljudi ovde !!!
Sta ces , 2500 godina stvori naviku na njihovo prisustvo , pa nema nikakvog nasilja !!!!
Doduse , zbog tolike tradicije , ne prave ni parade !!
Sta ces , svaka revolucija jede svoju decu !!!
PS . Ako su OVO nasli da predstavlja srpstvo u dijalogu - ja , JAVNO zahtevam da me se ispise iz drzavljanstva !!!! Bicu apatrid !!! I cuvacu ovce na Ikariji !!! Pa jbg . - moram da odrzavam intelektualni nivo !!!!!
nikolic777 nikolic777 13:33 21.06.2011

Re: Au , brate mili !!!!

Ako su OVO nasli da predstavlja srpstvo u dijalogu

najstrašnije je kada te huškači, kao ovi u emisiji, pozivaju na toleranciju
mrale54 mrale54 14:23 21.06.2011

Re: Au , brate mili !!!!

nikolic777
Ako su OVO nasli da predstavlja srpstvo u dijalogu

najstrašnije je kada te huškači, kao ovi u emisiji, pozivaju na toleranciju



Da - al' pitanje je KO se odaziva na te pozive !!?? Strasno !!! Boze !!???
angie01 angie01 14:27 21.06.2011

Re: Au , brate mili !!!!

nikolic777
Ako su OVO nasli da predstavlja srpstvo u dijalogunajstrašnije je kada te huškači, kao ovi u emisiji, pozivaju na toleranciju


pozivaju na toleranciju njihove netolerancije, koja je opravdana, jer...ovde dodje latajn sentens!... a pise i u bibliji, koju je tumacio onaj u mantiji-a to se valjda najvise racuna!
gracia33 gracia33 13:23 21.06.2011

Sve je savršeno rečeno!

Na svetlu dana smo svi heteroseksualni, tradicionalni i čuvarni,uzorni očevi koji ne maltretiraju svoje porodice, sveštenici besprekorni u svojoj vrlini, političari posvećeni opštem napretku, odgovorni građani gadljivi na nasilje, skromni poklonici misionarske poze na koju pristajemo samo zarad produženja vrste.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:32 21.06.2011

Re: Sve je savršeno rečeno!

Na svetlu dana smo svi heteroseksualni, tradicionalni i čuvarni,uzorni očevi koji ne maltretiraju svoje porodice, sveštenici besprekorni u svojoj vrlini, političari posvećeni opštem napretku, odgovorni građani gadljivi na nasilje, skromni poklonici misionarske poze na koju pristajemo samo zarad produženja vrste.

I sad se umesto predrasuda generalno, borimo protiv jednih kojima "nama" ne odgovaraju, uvоđenjem novog seta predrasuda.
nikolic777 nikolic777 14:02 21.06.2011

Re: Sve je savršeno rečeno!

I sad se umesto predrasuda generalno, borimo protiv jednih kojima "nama" ne odgovaraju, uvоđenjem novog seta predrasuda.


srđo, razjasni mi taj set molim te
ivon.i ivon.i 14:07 21.06.2011

Re: Sve je savršeno rečeno!

ja sve razumela, pametna I guess, al' si njega pito.

nikolic777 nikolic777 14:11 21.06.2011

Re: Sve je savršeno rečeno!

ja sve razumela


samo me zanima taj novi set predrsuda koji sam lansirao boreci se protiv starih predrasuda


u tebe ne sumnjam
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:14 21.06.2011

Re: Sve je savršeno rečeno!

Set je u citiranom
Na svetlu dana smo svi heteroseksualni, tradicionalni i čuvarni,uzorni očevi koji ne maltretiraju svoje porodice, sveštenici besprekorni u svojoj vrlini, političari posvećeni opštem napretku, odgovorni građani gadljivi na nasilje, skromni poklonici misionarske poze na koju pristajemo samo zarad produženja vrste.

Sve do jednog je predrasuda. Grešim li?
Sad, to ne znači da je namera zastupnika LGBT organizacija stvaranje novog seta predrasuda, ali i to se moglo čuti. Čini mi se da nedostaje opšti pristup pravima, jer u situaciju kada su gotovo svi obespravljeni, uspešno zastupanje LGBT ored političarima, može ličiti na zahtev za privilegijama, umesto pravima.
ivon.i ivon.i 14:15 21.06.2011

Re: Sve je savršeno rečeno!

ivon.i ivon.i 14:15 21.06.2011

Re: Sve je savršeno rečeno!

u tebe ne sumnjam



nikolic777 nikolic777 14:18 21.06.2011

Re: Sve je savršeno rečeno!

Sve do jednog je predrasuda. Grešim li?


nismo se razumeli

u svojoj sobi budi šta 'oćeš, napolju moraš da se uklopiš u sliku većine, dakle - svi bez ostatka - na tome je desno krilo u emisiji insistiralo
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:18 21.06.2011

Re: Sve je savršeno rečeno!

u tebe ne sumnjam

A u mene se sumnja?
Postoji i vera nekakva?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:25 21.06.2011

Re: Sve je savršeno rečeno!

nismo se razumeli

Nismo, jer je ovo bila replika na komentar, a gore je komentar na osnovni tekst.
nikolic777 nikolic777 14:27 21.06.2011

Re: Sve je savršeno rečeno!

Postoji i vera nekakva?


još pitaš
whispersky whispersky 15:19 21.06.2011

Re: Sve je savršeno rečeno!

u svojoj sobi budi šta 'oćeš, napolju moraš da se uklopiš u sliku većine, dakle - svi bez ostatka - na tome je desno krilo u emisiji insistiralo

ja sam tek iz vaseg teksta shvatio da je u emisiji ucestvovao jos neko osim jelene karleuse i marka karadzica koji su ostrascenu voditeljku i ostale goste prekidali navodno se boreci za ljudska prava.
kakav to borac za ljudska prava uskracuje drugom coveku pravo da govori?
kakav to borac za ljudska prava galami dok drugi govore?
kakav je to borac za ljudska prava koji je usko specijalizovan i koji nepravdu vidi samo na svom licnom primeru i licnom interesu?
da li sira zajednica moze imati koristi od takvih boraca ili korist izvlace oni sami?
nikolic777 nikolic777 08:43 22.06.2011

Re: Sve je savršeno rečeno!

kakav to borac za ljudska prava uskracuje drugom coveku pravo da govori?


tolerancija sa cim? sa diskrimintorima?

zasto?
gfrederik gfrederik 13:30 21.06.2011

Licemer

Tesko je poverovati da se Maricu i dalje daje medijski prostor da slobodno iznosi svoje "stavove". Zar nije bilo dosta? Da li iko vidi o kome se zapravo radi osim sacice normalnih?
Maric je bio poznat jos u mladim profesorskim danima kao podvodac mladjanih studentkinja, obicno iz provincije, bez para, veza itd. Covek je beskrupulozno zloupotrebljavao svoj polozaj i vodao decu u krevet, dok je ostatak profesorskog kadra to samo gledao i cak, precutno odobravao. Pa valjda svi znaju kako su se na Medicinskom Fakultetu polagali ispiti i kako se zaposljavalo. Zasto se i dalje cuti o tome?
Taj klovn, koji se vidim, i dalje bavi "seksologijom", opet mora nesto da lupeta, ovaj put o gej paradi i seksualnim slobodama. Sta li je sledece? Hocemo li da slusamo i Ratka Mladica kako govori o pravilima i postovanju Zenevske konvencije i etici ratovanja? Pa, Maricu, doktore-profesore-seksologu-politicaru-ambasadoru i sta vec sve jos ne, zar nije dosta? Jel sad treba pobiti sve homoseksualce da bi se ti osecao malo manje kao seljacina?
fifismack fifismack 18:53 21.06.2011

Re: Licemer

gfrederik
Pa valjda svi znaju kako su se na Medicinskom Fakultetu polagali ispiti i kako se zaposljavalo.



evo ja ne znam
kažu ljudi da nije sramota ne znati nego ne pitati, pa ja pitam
jer me baš interesuje

ova vaša rečenica u kontextu ponašanja ogavnog, matorog jarca marića kod mene ( grešne?) izaziva asocijaciju da su se i kod drugih profesora tako polagali ispiti
ako su se uvek i kod marića tako polagali ...

e sad, na medicini ako se ne varam ima oko 40 ispita na čijim katedrama ima dosta i nastavničkog osoblja ženskog pola a opšte je poznato da je od pre koju deceniju, većina studenata na medicini pripadnice lepšeg pola, pa sam ja sad u dilemi da li je među medicinarima tj medicinarkama veći procenat onih sa homosexualnim sklonostima u odnosu na ostatak populacije ...
jer opet u populaciji lekara opšte praxe veliki deo je ženskog roda a one sve položile te ispite
a vi kažete da znate kako
verovatno iz ličnog iskustva pa prosvetlite i nas koji živimo u mraku
pls
ivankagrump ivankagrump 19:26 21.06.2011

Re: Licemer

da li je među medicinarima tj medicinarkama veći procenat onih sa homosexualnim sklonostima u odnosu na ostatak populacije


Ma ne, samo su takve okolnosti
link
milisav68 milisav68 21:57 21.06.2011

Re: Licemer

fifismack
gfrederik
Pa valjda svi znaju kako su se na Medicinskom Fakultetu polagali ispiti i kako se zaposljavalo.



evo ja ne znam
kažu ljudi da nije sramota ne znati nego ne pitati, pa ja pitam
jer me baš interesuje

ova vaša rečenica u kontextu ponašanja ogavnog, matorog jarca marića kod mene ( grešne?) izaziva asocijaciju da su se i kod drugih profesora tako polagali ispiti
ako su se uvek i kod marića tako polagali ...

e sad, na medicini ako se ne varam ima oko 40 ispita na čijim katedrama ima dosta i nastavničkog osoblja ženskog pola a opšte je poznato da je od pre koju deceniju, većina studenata na medicini pripadnice lepšeg pola, pa sam ja sad u dilemi da li je među medicinarima tj medicinarkama veći procenat onih sa homosexualnim sklonostima u odnosu na ostatak populacije ...
jer opet u populaciji lekara opšte praxe veliki deo je ženskog roda a one sve položile te ispite
a vi kažete da znate kako
verovatno iz ličnog iskustva pa prosvetlite i nas koji živimo u mraku
pls

Radile pare a i veze, recimo krajem 80-ih, anatomija je "koštala" 1000 DM.
Naravno bilo je i poštenih studenata.
fantomatsicna fantomatsicna 22:33 21.06.2011

Re: Licemer

Radile pare a i veze, recimo krajem 80-ih, anatomija je "koštala" 1000 DM.
Naravno bilo je i poštenih studenata.


Onda samo da se molim bogu da se ne razbolim kad dodjem tu ,pa opet nedaj boze padnem u ruke nekom od tih kupljenih titulara.
milisav68 milisav68 23:00 21.06.2011

Re: Licemer

fantomatsicna
Radile pare a i veze, recimo krajem 80-ih, anatomija je "koštala" 1000 DM.
Naravno bilo je i poštenih studenata.


Onda samo da se molim bogu da se ne razbolim kad dodjem tu ,pa opet nedaj boze padnem u ruke nekom od tih kupljenih titulara.

Ma jok, samo spremiš pare i nemaš problema (ili da imaš vezu).
gfrederik gfrederik 01:37 22.06.2011

Re: Licemer

Nije to nista sto se ne moze lako proveriti. Ja sam se inace zatekao na tom fakultetu pocetkom 90-tih. Jos tada se recimo upisivalo na fakultet uz pomoc svih mogucih kombinacija sto je imalo za rezultat da se zvanicno objavi podatak da je upisano, recimo 300 studenata medicine, dok na prvoj godini bude oko 1000 ljudi. Otkud visak? Pa upisali se u avgustovskom roku. Ko ni to nije mogao recimo, upise fakultet u Kragujevcu pa se prebaci u Beograd.
A onda su dosli ratovi i izbeglice. Sa obzirom da vecina nije imala nikakva dokumenta a i zbog naloga vrhuske SPS-a u to vreme, vecina ih je primljena na studije. Cast izuzecima ali vecina je tako prelazila sa druge na petu godinu, ili cak ljudi koji nisu nista ranije studirali su recimo upisivali trecu godinu itd. Sve na rec i uz valjda izjavu svedoka sta li. Posledica su bile prebukirane studije a inace los kvalitet studija je postao katastrofalan.
Ispiti su bili najmanji problem - polagalo se na vezu, pare, vodanje u krevet, dodjes mi-dodjem ti kombinaciju... I naravno manjina koja je posteno ucila. BIlo je i profesora koji su se trudili da posteno rade svoj posao ali ne znam ni za jednog koji je uspeo da odoli pritiscima kada je u pitanju neko "sa vezom" pogotovo iz krugova politicara (tada SPS i JUL) ili kriminalaca.
Posle zavrsetka studija se to narocito jasno videlo prilikom zaposljavanja. Gotovo je izvesno da je preko 99% sadasnjih asistenata, profesora,docenata doslo preko veze ili na drugi nacin do posla. Pogledajte njihove uspehe do sada pa ce vam biti jasno. Uostalom imate slucajeve da citave generacije iste porodice rade cak na istoj klinici na fakultetu (otac, sin, cerka) ili muz i zena (vrlo, vrlo cesto). A ako pogledate profesore na fakultetu recimo 80-tih mozete pronaci vecinu njihove dece, rodjaka a bogami i unuka kako rade na Medicinskom Fakultetu ili pripadajucim klinikama. Bilo je i slucajeva da se na klinici gde radi 25 lekara od kojih recimo bar 20 nema nikakvog preteranog posla preko dana (jer ih je previse) prima sin nacelnika susedne klinike sa zvanjem asistenta. Decko ima prosek 7.1 i studirao je medicinu 8 godina. I tako svaki dan.
Studenti koji su nesto znali i umeli su zavrsavali obicno u provinciji ili u inostranstvu. Retko ko je bio blesav pa da ostane u Srbiji i herkulovski izdrzava izazove svoje profesije u vidu male plate, losih uslova za rad, katastrofalnog sistema i jos goreg ministarstva.
Cast izuzecima.
fifismack fifismack 11:04 22.06.2011

Re: Licemer

gfrederik
Jos tada se recimo upisivalo na fakultet uz pomoc svih mogucih kombinacija sto je imalo za rezultat da se zvanicno objavi podatak da je upisano, recimo 300 studenata medicine, dok na prvoj godini bude oko 1000 ljudi. Otkud visak?


za bgd ne znam ali se u ns i ja isto tako zatekla početkom devedestih na med fak
1991. god upisano je 60 studenata na budžet i 120 na samofinansiranje koje je koštalo preko 2000 maraka, ne mogu u ovom momentu da se setim tačne cifre školarine ali sećam se da su od drugara roditelji prodali kola da bi mogli da je plate
avgustovskog roka nije ni bilo jer su sva mesta bila popunjena
do kraja prvog semestra je bilo preko 300 studenata na prvoj godini zbog svih onih nesrećnih dešavanja na prostorima bivše sfrj

prelaska sa 2 na 5 godinu zaista ne znam da je bilo
a pogotovo da je neko odmah upisao 3 godinu!
dajte molim vas...
pa taj bi blejao kao tele u šarena vrata na svim predmetima
drugu godinu upisalo nešto više 100 studenata što bi ako izuzmemo, kako vi rekošte časne izuzetke, onda značilo da je nastavno osoblje samo katedre za anatomiju uzelo oko 100k maraka!!!
ako čitaju ovo sami sebi zavide kao bogati izgledaju u vašim očima
a i spilberg vama garant zavidi na talentu...



klinici gde radi 25 lekara od kojih recimo bar 20 nema nikakvog preteranog posla preko dana


drago mi je što se nikad niste našli ni u ulozi pacijenta ni na jednoj klinici
ni vi, niti neko vaš
jer da jeste, znali bi da ovo gore što ste napisali prevazilazi i naučnu fantastiku
na žalost
bilo bi dobro da su stanovnici srbije tako zdravi a ministarstvo tako bogato i velikodušno u kvotama za zapošljavanje

moram priznati da me vaš pljuvački stil na temu medicine prilično iritira
naravno, da za kritiku organizacije zdravstvenog sistema od školovanja kadrova pa do sistematizacije radnih mesta, kao i stručnosti i ljudskosti manjine medicinskog osoblja, ima i nadležnih mesta i adresa

ali, da ste vi u pravu i da je velika većina lekara sem časnih izuzetaka završavala fakultete preko veze i plaćajući svoje ispite, srbi bi već odavno svi stali pod jednu šljivu
ElectricDreams ElectricDreams 12:29 22.06.2011

Re: Licemer

fifismack
moram priznati da me vaš pljuvački stil na temu medicine prilično iritira naravno, da za kritiku organizacije zdravstvenog sistema od školovanja kadrova pa do sistematizacije radnih mesta, kao i stručnosti i ljudskosti manjine medicinskog osoblja, ima i nadležnih mesta i adresa

ali, da ste vi u pravu i da je velika većina lekara sem časnih izuzetaka završavala fakultete preko veze i plaćajući svoje ispite, srbi bi već odavno svi stali pod jednu šljivu


To što vi zatvarate oči i ne želite da prihvatite surovu istinu o stanju na med. fak. je isključivo Vaš problem.

Poznajem neurologa kome je tata kupio 6 ispita na med. fak. Doduše, ne radi u bg... što i nije neka uteha :( Hebem ti neurologa koji ima kupljenu farmakologiju :(

Pouzdano znam koliko su se, kako i koliko masovno početkom 2000 plaćale anatomija, etika kod marića i farmakologija. Mogu da zamislim kako je danas :(
I zato, nemojte da bulaznite kako je na med.fak. sve super!

Znam i sa kakvim znanjem izlaze mladi lekari sa fakulteta :( Na žalost.
gfrederik gfrederik 12:55 22.06.2011

Re: Licemer

Zao mi je sto vas nervira moja kritika ali ja pisem samo o onome sto sam video svojim ocima. Fakultet u Beogradu i Novom Sadu se razlikuju dosta po onome sto sam cuo od ljudi koji su tamo studirali (mada licno nisam nikada bio na fakultetu u Novom Sadu). Kao sto se razlikuje i fakultet u Beogradu od npr Medicinskog Fakulteta u Pristini, koji je izmesten na jug Srbije(bez Kosova)i gde nemate maltene nikakvu kontrolu sta se tamo desava.
Znam da zvuci neverovatno da su ljudi bez ikakvih studija primani na vise godine Medicine. Ali je istina. A video sam puno, puno onih koji su prosli kompletan Medicinski Fakultet a i dalje blenu ko tele u sarena vrata. I studente koji na 5 godini ne znaju da navedu grane aorte.
Ne znam kako je stanje u zdravstvu sada (odavno nisam u zemlji) stvarno se nadam da se nesto poboljsalo - prosto ne verujem al ajde da se nadam. Sa obzirom kakve su sve lekarske greske isplivale u poslednje vreme, nema puno razloga za radovanje.
Bio sam u ulozi pacijenta i to ne jednom i ja i moji bliznji - naravno bilo je lakse jer sam lekar - ali i dalje tvrdim da na vecini drzavnih klinika u Beogradu ima previse zaposlenih. Tek kada sam otisao van Srbije sam shvatio i koliko. Problem je sto ih je vecina skoncentrisana na tzv dobrim radnim mestima i finim specijalizacijam- npr dermatologa, hirurga generalno (posebno plasticnih hirurga), kardiologa itd ima jako mnogo sa obzirom na obim posla. Sa druge strane relativno je malo strucnjaka u teskim sektorima tipa intenzivna nega, urgentna medicina itd. I bolnica ima previse (bar u Bgd). Recimo, Banjica je bila inicijalno namenjena da opsluzuje ceo Balkan (ne samo Jugoslaviju). Takvih centara u Francuskoj ima samo dva (jer su preskupi za odrzavanje). A pored Banjice je VMA sa kapacitetima koji komotno mogu da podrze populaciju od najmanje 1 milion. Onda imate i KBC Zvezdara, Zemun, Dragisu Misovica, Dedinje, Bezanijska Kosa, pa ceo Klinicki Centar i klinike Medicinskoog Fakulteta. Za siromasnu zemlju tipa Srbije to je previse. A van Beograda je kadrovsko-materijalna pustos ako ne racunamo Novi Sad i Sremsku Kamenicu.
Ceo sistem je potpuno truo i neodrziv. Pre ili kasnije ce se sam od sebe raspasti sto i nije lose ako to posluzi kao temelj neceg novog i boljeg.
Znam da moja prica zvuci depresivno ali kao sto sam vec rekao, sve ovo je vrlo lako proveriti. Ako dopusti Ministarstvo.
fifismack fifismack 13:19 22.06.2011

Re: Licemer


nemojte da bulaznite kako je na med.fak. sve super


ovo nigde nisam rekla a kamoli bulaznila
tako da...
I pass
fifismack fifismack 13:28 22.06.2011

Re: Licemer

gfrederik


e, ovaj ton diskusije mi već više odgovara
mada mi je i dalje teško da poverujem u neke od vaših navoda ...
u pravu ste za razlike bgda i nsa
niko se bar da ja znam nije prebacio iz bgda u ns
dok je skroz druga priča u vezi kragujevca ili prištine

propusta sistemskih i ličnih je mnogo
ali konstruktivnom kritikom i dobrom kontrolom sistema i ljudi, verujem da može mnogo toga što ne valja da se i popravi

nema savršenog zdravstvenog sistema
na žalost
expolicajac expolicajac 14:08 22.06.2011

Re: Licemer

Onda samo da se molim bogu da se ne razbolim kad dodjem tu ,pa opet nedaj boze padnem u ruke nekom od tih kupljenih titulara

Ne onda se javiš čika ex-u. A pošto čika ex zna sve "hokštaplere" on te odvede kod onih što znaju i zato što znaju ne uzimaju pare, već samo platiš tarifu koja je propisana overenim cenovnikom ministarstva zdravalja. Ili daš nalog svom osiguranju da izmiri obaveze.
skener92 skener92 07:31 23.06.2011

Re: Licemer

expolicajac
Onda samo da se molim bogu da se ne razbolim kad dodjem tu ,pa opet nedaj boze padnem u ruke nekom od tih kupljenih titulara

Ne onda se javiš čika ex-u. A pošto čika ex zna sve "hokštaplere" on te odvede kod onih što znaju i zato što znaju ne uzimaju pare, već samo platiš tarifu koja je propisana overenim cenovnikom ministarstva zdravalja. Ili daš nalog svom osiguranju da izmiri obaveze.


covece, vi ste jedno od najprijatnijih iznenadjenja na blogu!
babmilos babmilos 13:44 21.06.2011

iteracije

i tako sada čekamo da se pojavi sledeći da kaže za Marića "Ma, pustite to", pa onda „Naravno, ja sam isključivo protiv nasilja. Naravno, ja sam imao osećanje gađenja dok sam nasilje na TV gledao“, i onda da sve objasni ispočetka.
a dokle tako, e to ne bi znao da nam kaže ni komandir šumske straže.
angie01 angie01 13:49 21.06.2011

profdrmrscitrrrt marici,

je zrtva dveju zena,:))))..rukijakic, koja ga je toliko lozila devedesetih u onj smesnoj emisiji na pinku, kako je jak, pametan i nenadjebiv, gledajuci ga netremice pohotno ispod operisanih kapaka-mozda zato nije treptala-i male neugledne, al zato ambiciozne seljancice-koja ga je i takva procitala i sta sve moze s njegovom sujetom da uradi- pa je pomocu iste i prolaza izmedju nogu, zavrsila fax, diplomirala, doktorirala, prekrojila lice i telo-pa bozemoj, kad moze ceca, ukljucila kamere na sebe i jos rodila potomstvo-za svaku sigurnos'-kako to vec svi normalni rade, a priroda nalaze-i onda ga obrisla k'o govno sa cipele-kako mu je sve vreme u duelima objasnjavao kolega Tosevski, da to zene rade, a on se opirao u fazonu, zna se ko je glavni-, spremna da nekom pravom muskarcu padne u zagrlja, a ovga vreti mentorki sa ruzicaste televizije, dok k'o baba slini za njom, opanjkavajuci je po medijima!


ne znam samo kome pada na pamet da zove ovg foliranta i drzavnog kadra po potrebi da diskutuje i to strucno na ovakvu temu?

pa on je dvedestih isto tako samouvereno i s latinskim postapalicama, kao da su one garant za sve isreceno, objasnjavao, kako su lobanje u Srba antroploski takve-da su oni ratnici i da je to njihova prirodna vokacija- ej bre, dok su ljudi ginuli uzaludno i curila krv iz svih novina i vesti, a milja vujanovic, vec vencana sa zvedom, proricala vecnost nebeskom narodu!
nikolic777 nikolic777 13:54 21.06.2011

Re: profdrmrscitrrrt marici,

pa on je dvedestih isto tako samouvereno i s latinskim postapalicama, kao da su one garat za sve isreceno, objasnjavao, kako su lobanje u Srba antroploski takve-da su oni ratnici i da je to njihova prirodna vokacija- ej bre, dok su ljudi ginuli uzaludno i curila krv iz svih novina i vesti,



sve je to, kako obično biva, zaboravljeno...
samo se latinski obnavlja:)
draft.dodger draft.dodger 14:18 21.06.2011

Re: profdrmrscitrrrt marici,

angie01
ne znam samo kome pada na pamet da zove ovg foliranta i drzavnog kadra po potrebi da diskutuje i to strucno na ovakvu temu?


Televizija B92 u svojim debatama pokušava da sedi na dve ili više stolica.
Možda tako treba, ne znam.
Ja, ovako naivan, i dalje smatram da televizija treba da ima stav, da ne bude stanična klonja, voljna da ugosti svačije sranje...

Samo čekam debatu o nasilju u porodici, u kojoj će gostovati neko ko misli da koji šamar nije na odmet.
"Moj Čume ima laku ruku", i taj rad...

angie01 angie01 14:23 21.06.2011

Re: profdrmrscitrrrt marici,

"Moj Čume ima laku ruku", i taj rad...


:))))))))))), pa da li si ti normalan!?
ivon.i ivon.i 14:24 21.06.2011

Re: profdrmrscitrrrt marici,




raft.dodger

Re: profdrmrscitrrrt marici,
angie01
ne znam samo kome pada na pamet da zove ovg foliranta i drzavnog kadra po potrebi da diskutuje i to strucno na ovakvu temu?


Televizija B92 u svojim debatama pokušava da sedi na dve ili više stolica.
Možda tako treba, ne znam.





ne znaš, čim ti nije smetala pričam šta 'oću jk, kao stručno lice.
nikolic777 nikolic777 14:29 21.06.2011

Re: profdrmrscitrrrt marici,

Samo čekam debatu o nasilju u porodici, u kojoj će gostovati neko ko misli da koji šamar nije na odmet.




angie01 angie01 14:40 21.06.2011

Re: profdrmrscitrrrt marici,

nikolic777
Samo čekam debatu o nasilju u porodici, u kojoj će gostovati neko ko misli da koji šamar nije na odmet.


gde ce aleksandra jankovic, onako besprekorno nasminkana, ez juzuel, da obNjasni kako je ceca jedna suftilna i ranjva samohrana majka, kojoj zlobnici cine nepravdu, a time ne shvataju kako ugrozavaju i interese drzave, skrnaveci tekovinu jedine prave zvede na ovim prostorima!
ivon.i ivon.i 14:41 21.06.2011

Re: profdrmrscitrrrt marici,

a sad smrtno ozbiljno : ta emisija je šit najveći.
niske strasti bi se mogla zvati.
fura i gura ona iste, a u stvari juri fucking rejting.
po sistemu : ej, aj TO da gledamo, tamo se bajno svadjaju, krš i lom..
nikolic777 nikolic777 14:43 21.06.2011

Re: profdrmrscitrrrt marici,

gde ce aleksandra jankovic da obNjasni kako je ceca jedna suftilna i ranjva samohrana majka, kojoj zlobnici cine nepravdu, a time ne shvataju kako ugrozavaju i interese drzave, skrnaveci tekovinu jedine prave zvede na ovim prostorima!



nema vremena, renoviraju cecinu teretanu pre odlaska na tesku robiju, kad joj već pati duša da ne pati gluteus :)
Rejlem Rejlem 14:53 21.06.2011

Re: profdrmrscitrrrt marici,

kad joj već pati duša da ne pati gluteus :)

Uf ovo je pre za blog kod Mikelea...
Nego kad smo kod Jankovicke, evo je kako diskutuje sa strucnjakom za telekomunikacije i radiodifuziju
ElectricDreams ElectricDreams 14:58 21.06.2011

Re: profdrmrscitrrrt marici,

Rejlem
kad joj već pati duša da ne pati gluteus :)

Uf ovo je pre za blog kod Mikelea...
Nego kad smo kod Jankovicke, evo je kako diskutuje sa strucnjakom za telekomunikacije i radiodifuziju


I ona nije nepristojno obučena za razgovor sa sveštenim licem?! Nee...

Pa ja je ne bi pustio ni na folsom street fair
nikolic777 nikolic777 15:02 21.06.2011

Re: profdrmrscitrrrt marici,

i posle kažu - Velja nema intelektualce u partiji

nikolic777 nikolic777 15:05 21.06.2011

Re: profdrmrscitrrrt marici,

I ona nije nepristojno obučena za razgovor sa sveštenim licem?! Nee...


ih kako aleks ume, ovo je ništa :)
draft.dodger draft.dodger 15:13 21.06.2011

Re: profdrmrscitrrrt marici,

ivon.i
ne znaš, čim ti nije smetala pričam šta 'oću jk, kao stručno lice.


Nju preskačem zbog toga što, za razliku od njenog, Marićev "stručni" klepet može da bude opasan po živote i imovinu građana Srbije.
mrdax mrdax 16:47 21.06.2011

Re: profdrmrscitrrrt marici,

angie01
"Moj Čume ima laku ruku", i taj rad...


:))))))))))), pa da li si ti normalan!?


"Udari me, ali samo kada zasluzim."
ivankagrump ivankagrump 17:16 21.06.2011

Re: profdrmrscitrrrt marici,

mrdax
angie01
"Moj Čume ima laku ruku", i taj rad...


:))))))))))), pa da li si ti normalan!?


"Udari me, ali samo kada zasluzim."


Mogli bi nekoga sa katedre za psihologiju Filozofskog fakulteta u Bg, posto sam jednom njihovom apsolventu morala da objasnjavam (mada nisam sigurna sa koliko uspeha) kako je moguce da postoji silovanje u braku.
fifismack fifismack 19:10 21.06.2011

Re: profdrmrscitrrrt marici,

draft.dodger
Ja, ovako naivan, i dalje smatram da televizija treba da ima stav, da ne bude stanična klonja, voljna da ugosti svačije sranje...


zaista?
zar nas to neće dovesti do partijskih, jednomislećih razglasa koji bi nam govorili šta i kako da mislimo /osećamo?
kao što je rts bio u najgorim danima

meni se nekako čini da prava televizija mora da ima otvorena vrata za sva dešavanja, vertikalna i horizontalna, u društvu u kom se gleda
ali ono za šta treba da bude odgovorna je kvalitet ljudi koji iznose te različite stavove
mislim da nikad neću zaboraviti kada sam pre 20ak godina na sky one-u gledala raspravu o tome da li spuštati starostnu granicu za nekažniv homosexualni odnos
zagovornik za taj stav je bio "klinac" od 17 god
kad sam ga videla pitale se kako se on provukao kao slepi putnik i zaseo u tu stolicu
međutim...
on je apsolutno bio sagovorik ne samo opremljen sopstvenim iskustvom, nego i potkovan teorijom iz oblasti prava, psihologije i medicine
ima li potrebe da kažem da je bez povišenog glasa u ijednom momentu razbio neku tamo patronizing mother figure preko puta sebe
ivon.i ivon.i 20:22 21.06.2011

Re: profdrmrscitrrrt marici,

ma, jk je nepodnosljiv smor, to na prvom mestu !!
mrdax mrdax 21:18 21.06.2011

Re: profdrmrscitrrrt marici,

zaista?



Da zaista. Zato se na ozbiljnoj TV ne desi da o pomracenju meseca pricaju astronom i astrolog.
abrasax abrasax 22:40 21.06.2011

Re: profdrmrscitrrrt marici,


E, nju nisam videla sto godina. Moram da priznam da (ne samo zbog toga) dobro izgleda. To je sve što mogu da kažem. Uostalom, zašto moja mora da bude poslednja?
mina13 mina13 01:49 22.06.2011

Re: profdrmrscitrrrt marici,

gde ce aleksandra jankovic, onako besprekorno nasminkana, ez juzuel, da obNjasni kako je ceca jedna suftilna i ranjva samohrana majka, kojoj zlobnici cine nepravdu, a time ne shvataju kako ugrozavaju i interese drzave, skrnaveci tekovinu jedine prave zvede na ovim prostorima!

A kao slag na torti Vuk Bojovic, koji bi nas pocastvovao svojim mladalackim i onim poznijim seksualnim i poslovnim dogodovstinama.... da nije vec bilo, ne bih verovala da moze da bude, a, na zalost, ovde moze... Nikako ne treba smesti sa uma i njega i njegove volsebne sposobnosti iz oblasti veterine, vajarstva, menadzmenta, seksologije, srbologije, foteljologije....
maca22 maca22 02:01 22.06.2011

Re: profdrmrscitrrrt marici,

I kao jagoda, dr Olimp Stanojevic, renesansni akuser koji poradja na starogrckom, o kome se šire mitovi koji prkose fizici, biologiji i logici.
mina13 mina13 02:11 22.06.2011

Re: profdrmrscitrrrt marici,

I kao jagoda, dr Olimp Stanojevic, renesansni akuser koji poradja na starogrckom, o kome se šire mitovi koji prkose fizici, biologiji i logici.

Hmm... taj mi je promakao, ko je sad pa on?
nikolic777 nikolic777 08:48 22.06.2011

Re: profdrmrscitrrrt marici,

kao jagoda, dr Olimp Stanojevic, renesansni akuser koji poradja na starogrckom, o kome se šire mitovi koji prkose fizici, biologiji i logici.


drugari, bas ste inspirisani
scena nam je krcata posebnim vrstama od slobodnih mislilaca do "autoriteta"
zoja444 zoja444 15:15 21.06.2011

ponos

kako imate zivaca da gledate te gluposti?
srecom tv mi je pokvaren i ne nameravam da ga popravim.

edit

izbrisah muziku. ipak nije u duhu rasprave.
Jukie Jukie 15:56 21.06.2011

Re: ponos

zoja444
kako imate zivaca da gledate te gluposti?
srecom tv mi je pokvaren i ne nameravam da ga popravim.

Što, pa ima lepih emisija na Viasat Nature, VH1 Europe, itd.

U poslednjih nekoliko meseci sam na b92 odgledao jedino one emisije sa Gordonom Ramzijem. B92 nema program, OK, nema problema. Bar 8 od 74 sbb kanala imaju neki gledljivi program.
zoja444 zoja444 16:27 21.06.2011

Re: ponos

Što, pa ima lepih emisija na Viasat Nature, VH1 Europe, itd.

U poslednjih nekoliko meseci sam na b92 odgledao jedino one emisije sa Gordonom Ramzijem. B92 nema program, OK, nema problema. Bar 8 od 74 sbb kanala imaju neki gledljivi program.


verovatno si u pravu.
petar_p petar_p 15:59 21.06.2011

kakva odvratna emisija!

Ponasanje gostiju u studiju i voditeljke je skandalnzno! Govore svi u glas, nista ne slusaju, a Karleusa drzi predavanje i agresivno upada u rec!! Jovan Maric je zaista imao zivce sa ovakvim "sagovornicima"!
Jukie Jukie 17:23 21.06.2011

Re: kakva odvratna emisija!

petar_p
Ponasanje gostiju u studiju i voditeljke je skandalnzno! Govore svi u glas, nista ne slusaju, a Karleusa drzi predavanje i agresivno upada u rec!! Jovan Maric je zaista imao zivce sa ovakvim "sagovornicima"!

Pa kao đaci u školi
ne znam što se svi čude kad se deca za ovo pripremaju svaki dan
maca22 maca22 20:44 21.06.2011

Re: kakva odvratna emisija!

petar_p
Jovan Maric je zaista imao zivce sa ovakvim "sagovornicima"!

Da. Nasao se u nevolji kao Jovan Cirilov svojevremeno.
nikolic777 nikolic777 09:00 22.06.2011

Re: kakva odvratna emisija!

Jovan Maric je zaista imao zivce sa ovakvim "sagovornicima"!


pa psihijatar je...ko ce ako ne on?


sinoc sam pre spavanja, oko 2 ujutru, bacio pogled na reprizu, nabasaao sam na trenutak koji sam inace planirao da ostavim za komentare, kada Maric stavlja homoseksualcima na dusu njihovu promiskuitetnost i licitira brojkama partnera koje prosecan gay promeni tokom jedne godine

i sad osim sto je to bljutavo, ruzno i ne ostavlja nikakvu poruku, pitanje je zasto nikada, kao lekar, nije razmislio zasto je to tako...ima li u tome nesto? Posebno u tom anonimnom seksu koji je doktora najvise zgrozio

sjajan esej za sve zainteresovane
Homoseksulanost i fin de siecle
u knjizi Sex, umetnost i americka kultura
autor Kamil Palja
Zepter Book World, 2002.
Taska Dana Taska Dana 16:20 21.06.2011

Tiha agresija

Jovan Maric, dokotor, lekar, vrlo agresivna osoba. Kakav sukob u njemu! Ovamo bi da zadovolji interese svoje stranke a s druge strane pljuje po svojoj sopstvenoj profesiji i znanju. Cudna i vrlo nemoralna pojava. Namerno upotrebljava govor koji promovise mrznju i netrpeljivost a dobro znaa da su svi ljudi isti i da zasluzuju isti tretman u drustvu a da ne pricam o tome da zakon treba da bude isti za sve.


petar_p petar_p 16:39 21.06.2011

Re: Tiha agresija

"Jovan Maric, dokotor, lekar, vrlo agresivna osoba."
Mi izgleda nismo gledali istu emisiju!?
Inace, zar nije malo trulo zvati Karleusu u bilo koji talk-program? Stvarno je emisija dno-dna; evo doslo vreme da Karleusa drzi predavanje!
Taska Dana Taska Dana 18:06 21.06.2011

Re: Tiha agresija

A zasto je ne zvati ? Karleusa je vrlo simpaticna i krajnje benigna osoba. I kao i svako drugi ima pravo javnog glasa.Iskreno se iznervirala na bezobrazluk ova dva "intelektualca" partijasa, agitatora. Politika je politika a ljudska prava su ljudska prava. A ova dvojica mesaju zabe i babe non stop i to namerno i bez skrupula.
ivankagrump ivankagrump 18:43 21.06.2011

Re: Tiha agresija

Kad pocnu da se koriste velike reci ljudi se zbune. Mozda su i ljudska prava medju tim recima. Hajde da probamo da zaboravimo svu tu propagandu i da onako, ljudski, probamo da se zapitamo, je li to u redu? Je li to lepo? Onako, kao kada se posvadjaju deca na igralistu pa im onda mame kazu da to nije bilo lepo, da treba da se igraju i druze a ne da se svadjaju.

Znaci je li ljudski, humano, je li lepo reci nekome "e ti ne mozes da radis to i to zato sto mi se ne svidjas, a mi ostali mozemo zato sto smo jaci i brojniji"?
maca22 maca22 20:46 21.06.2011

Re: Tiha agresija

Zlivanka, vidis kako umes da budes divna kad ne spinujes?
maca22 maca22 21:48 21.06.2011

Re: Tiha agresija

Taska Dana
A zasto je ne zvati ? Karleusa je vrlo simpaticna



Taska Dana
I kao i svako drugi ima pravo javnog glasa.

Sto nije povezano sa zvanjem u emisiju.


Taska Dana
Iskreno se iznervirala na bezobrazluk ova dva "intelektualca"

Ona nista ne razume.
ivankagrump ivankagrump 22:01 21.06.2011

Re: Tiha agresija

Zlivanka


nikolic777 nikolic777 09:04 22.06.2011

Re: Tiha agresija

evo doslo vreme da Karleusa drzi predavanje!


jel problem u tome sto je to karleusa bez obzira na to sta je u toj emisiji rekla..i zar je moguce da nista sto neki autoritet, koji je u dusi veca karleusa od same karleuse, kaze ne sme da se dovede u pitanje...jer on je autoritet, zaboga


sta cemo sa karleusama u Akademiji nauka, na Univerzitetu, po izdavackim kucama, parlamentu, kulturnim institucijama?
abrasax abrasax 19:53 21.06.2011

citiran naslov: Augijeve štale


Sve ostalo je, po Mariću, puki egzibicionizam. I to vam kaže čovek koji je sa svojom bivšom suprugom češće kitio stranice najžuće žute štampe od ove osuđenice što čekajući narukvicu renovira kućnu teretanu, čovek koji je puštao široki auditorijum i u svoj ormar i u krevet i u rernu i u WC šolju. Čovek koji je Jeleni Kraleuši pre početka emisije uvaljivao svoju knjigu sa ilustrovanim seksulanim pozama ironično dodajući kasnije, kada ga je već popustio latinski, da se nada da će ona iz tih ilustracija nešto naučiti.

Odvratno. Toliko, da ne bih komentarisala. Ali, ako je potrebno da objasnim koliko je odvratno i zašto je nedopustivo, neka neko kaže. Ipak, gospodin i gospođa, po meni, ne zavređuju toliko pažnje. Fascinantniji su mi oni koji to gledaju i slušaju. Onih koji pričaju takve stvari (o kojima sam rekla šta mislim) ipak je manje. Dokle će ovi koji slušaju i gledaju bljuvotine da ih time, makar i pasivno, podstiču? I zašto to čine? Iz poštovanja sebe samih, pre svega? Ili iz psihološkog ćara: da bi se smejali (bar sa naučnog aspekta) i time osetili boljim? I da li je potrebno da kvalifikujem ovu vrstu psihološkog zadovoljstva dobrog dela naših gledatelja?

Ali, po Martinoviću, na paradi je ta granica citiram: blago rečeno - prekoračena.

OK - ni ja nisam neki ljubitelj parada. Između ostalog, i zbog gužve i nevolja koje zbog nje mogu da nastanu. Ali, dragi Martinoviću, kojim ste vi laserskim pogledom iscrtali te granice? Jer, ti ljudi nisu ništa radili do - bili na ulici i prolazili? OK - i laseri su potrebni, ali ne tamo gde trava raste, zar ne? To što je mi šišamo, čupamo ili gazimo, ne znači da ona raste zbog vas ili mene! Ili vam je i za prirodne pojave potrebno neko "naučno objašnjenje"? Ali, zamislite onda, kako se osećaju oni koji život provode smišljajući strategije kako da se provuku između lasera? Kakav akcioni film sa poštenim lopovima!Pa i da je samo to, bilo bi tužno provesti život samo u tom žanru! A šetnje, a vazduha? Ali, njima prete kamenicama, razbijaju im glave, pijani, praznim flašama. A onda proglasimo homoseksualizam socijalnom bolešću! Pa ne bila, posle toliko godina života u strahu i skrivanju, šifrovanom jeziku, neprimetnoj mimici... A da vi malo, blagi kakvi ste i uz poštovanje narodne volje, koda i ukusa, ipak pomerite lasere sa te "granice", pa da dijalog može da počne?

I još samo nešto "zbunjivim tinejdžerima":

Sine (kćeri), ako te je to toliko uzbunilo da si i nezvan/a izašao/la na ulicu i bacio/la se, možda, kojim kamenom, pa se onda osetio/la ugroženim, onda stani. Onda je tu granica. Onda je vreme da razmisliš o sebi, a ostaviš druge na miru. Kada nešto budeš otkrio/la, šta god to bilo, verujem da ćeš ih podržati u njihovoj borbi za pravo ljudskosti. Ili naći sopstveni mir.
nikolic777 nikolic777 09:09 22.06.2011

Re: citiran naslov: Augijeve štale

Sine (kćeri), ako te je to toliko uzbunilo da si i nezvan/a izašao/la na ulicu i bacio/la se, možda, kojim kamenom, pa se onda osetio/la ugroženim, onda stani. Onda je tu granica. Onda je vreme da razmisliš o sebi, a ostaviš druge na miru. Kada nešto budeš otkrio/la, šta god to bilo, verujem da ćeš ih podržati u njihovoj borbi za pravo ljudskosti. Ili naći sopstveni mir.


lepo receno :)
maca22 maca22 21:26 21.06.2011

Istini za volju

E sad ja moram reci, da je u pogledu nacina komunikacije, Maric bio nesagledivo bolji od Karleuse i voditeljke.

Dalje, ranijih decenija, tacnije tokom 90-ih, imala sam prilike (a ko nije) da cujem razne Mariceve izjave i nisu bile tako strahotne, kao ovo sto ljudi svedoce da prica. Valjda sam propustila to, ili je kasnije krenuo da ih izvaljuje.

Onda, on je poceo da govori u skladu sa strukom, da je to urodjena alternativni varijetet ljudkse seksulanost da bi na kraju zavrsio sa tezom da ako su tinejdzeri ambivalenti, to znaci da ce postojanjem parade 1 godisnje da postanu gej.

Umesto da ga voditelja ospori na toj proizvoljnoj izjavi, bilo cime, a ima sirok izbor, od pitanja da li su u zemljama Zapadne Evrope deca postala masovno gejevi. Ili- ako su fantazije i sklonosti jos odredjene u pretpubertetskoj fazi, kako ON misli da 1 godisnje parada, ili parada svaki dan ce to da promeni, itd.

...dakle umesto svega toga, voditelja skvici: "Pa sta?"

Sto je indirketno priznanje da se od parade postaje gej, da je to zarazno. Zaista ne bih zelela da sam gej i da me TA voditeljka brani.

Karleusa je neposobna da razume o cemu on prica, kao ni Cirilova sto ne moze da razume.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana