Gost autor

Je l' za ovo(g) dajemo pare?

Srđan Mitrović RSS / 28.06.2011. u 00:09

TIJANIC.jpgOvo postaje ozbiljna sapunica. Da sam ovo saopštenje pročitao na njuz.netu, slatko bih se nasmejao. Ovako sam ga prvo čuo na vestima RTS-a, pa pošto nisam mogao ušima da verujem, pronašao sam ga na sajtu dotične televizije. SLUŽBA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU RTS-a je izdala saopštenje jer je Prva pustila snimak koncerta Zdravka Čolića u istom terminu kada je RTS direktvo prenosio koncert istog pevača. Čime se oni bave i to za naše pare. 

A evo i priopćenja:

 Ovo je legalizacija najozbiljnijeg medijskog srpskog pitanja, koliko će u budućnosti preostati srpskih medija, kakvi će oni biti i ko će tumačiti i kako naše živote? Otvoreno je pitanje, s toga, da li smo, kao društvo, kao građani i kao država, nečijim odlukama unutar Srbije osuđeni da budemo medijska kolonija?

Ko je taj srpski političar ili koji su to moćni ljudi koji kažu strancima: radite šta hoćete, kupujte za sve pare, menjajte suštinu postojećih a otkupljenih televizija, ne obazirite se na zakone i evropska pravila, ukidajte Javnom servisu pravo na marketing, zakonsko pravo na pretplatu, pravo na gledanost i uticaj.

Da se odmah razumemo, nisu stranci i njihova ulaganja bilo kakav problem. Problem nastaje kada neki stranci - verujući da su obučeni u skafander oktroisane nedodirljivosti - demonstriraju oslobođenost od srpskih zakona, dobrih poslovnih običaja, evropske fer tržišne utakmice i standardne normalnosti.

Dakle, bogata, moćna komercijalna televizija sa dve nacionalne frekvencije, zaštićena kao beli medved, od postojećih 365 dana u godini i od 24 sata na raspolaganju, izabrala je baš isti dan i isti sat da pusti stari snimak Čolića iz Sarajeva - gle, frapantne slučajnosti, baš kada je RTS najavio prenos beogradskog Čolićevog koncerta?! Ništa strašno, rekli bi naivci. U pitanju je samo nedostatak mašte da se pronađe neki drugi dan u godini i neki drugi sat u tom danu.

Možda! Ali kada tajming emitovanog snimka ukrstite sa činjenicom da nijednom rečju, nijednom najavom, nijednim grafičkom ili pisanim objašnjenjem „Prva televizija" nije obavestila svoje gledaoce da im - pod navodnim „ekskluzivno" i „poslastica za gledaoce" podvaljuje stari snimak sa Koševa, tada stvari izgledaju manje naivno, ali više nego proračunato.

Umesto izvinjenja RTS-u, zbog poteza kakav nije zabeležen u medijskoj istoriji Evrope, očigledno bogata grčko-tursko-nemačka koalicija saopštenjem nekog anonimusa, koji u profesiji ima dva imena a nijedno prezime - kreće u nesmiljeni napad na postojanje Javnog servisa Srbije, ukida formulu Lorda osnivača Bi-Bi-Sija, po kojoj javni servisi moraju da budu gledani, inače čemu služe, a svoju ulogu ostvaruju kroz večnu jednačinu: informisati, zabaviti i poučiti; prezrivo se odnoseći prema evropskim propisima po kojima je svaka država u obavezi da svojim javnim servisima obezbedi „stabilan i dovoljan izvor finansiranja".

Umesto skrušenog izvinjenja, stigle su obmane, uvrede i neistine. Vrhunac licemerja predstavlja navodna briga za pretplatu, tržišnu utakmicu i briga o interesima građana, kojima su, da ne zaboravimo, autori saopštenja samo dan ranije probali da podvale buđavi koncert umesto direktnog prenosa. Tako smo došli do suštine spora.

Moćna, zaštićena komercijalna televizija, ne želi RTS kao najgledaniju i najuticajnicu srpsku televiziju i vapije pred svojim zaštitnicima - a moguće i svojim partnerima da se Javnom servisu oduzme pravo na marketing. Time se 25 miliona evra našeg godišnjeg prihoda, od čega finansiramo kupovinu sporta i ove vrste koncerata, deli na jadne, osiromašene vlasnike televizija i njihove partnere. Baš toliko nedostaje svima pa da zaokruže po milijardu evra kapitala. Uostalom, šta će Srbima srpski javni servis, šta je to i kakva su to interesovanja građana koja ne bi mogle da zadovolje i komercijalne televizije.

Eto, recimo, piše u saopštenju Numeričke televizije da je Jednog dana, onomad, za razliku od 364 dana, u jednom terminu između dve turske serije, emisija njihovih Vesti bila gledanija od Vesti RTS-a. Aferim, bre, Aga beže, za taj jedan pogodak koji se u Srbiji krsti efektom ćorave koke.

Okončajmo ovu bruku. Čemu inače služe fakti. Niko sa RTS-a nije zvao nikoga sa „Prve" povodom, tada, tek prestojećeg skandala. Poslata je samo poruka da je postupak nekolegijalan, ali da ćemo umeti da izvučemo pouku iz njihovog akta. Potom je direktor „Prve" sedativno zvao našeg direktora, onda poslao još dve hašiš poruke koje nisu naišle na razumevanje ove strane dovoljno za razgovor bilo kakve vrste.

Naravno, Srbija vidi, zna o čemu se ovde radi i, sudeći po broju gledalaca lažnog i pravog koncerta, prozrela je podvalu autora svega što se dogodilo. Baš zbog toga, razrešenje nije posao dvojice direktora, već je posao Saveta RRA, za nadležne srpske sudove, udruženja novinara i evropske institucije. Obratićemo se njima. Sa samo jednim pitanjem: u kojoj je evropskoj zemlji moguć takav postupak unutar regulisane tržišne utakmice? Koja evropska televizija ne bi izgubila licencu uhvaćena u pokušaju da svojim gledaocima, na nacionalnoj frekvenciji, podvali stari koncert za novi i direktan prenos.

Sačekaćemo odgovor. Ako nam se, u međuvremenu, jave zaštitnici vlasnika i direktora „Prve", objavićemo i njihova mišljenja. Dok smo još „naši".

SLUŽBA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU RTS-a

 

 

 



Komentari (86)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blau.punkt blau.punkt 00:44 28.06.2011

dégoûté



i sam tekst, ali jos vise TON kojim je saopstenje procitano

u najgorem maniru dramske sekcije "mila štula". tj. najboljem. tj. isti q.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:46 28.06.2011

Re: dégoûté

ovo kao najgore vreme staljinizma.
blau.punkt blau.punkt 01:03 28.06.2011

Re: dégoûté

jao jao

a baš me zanima hoće li baćuška aleksandar svratiti u veceivanaivanovica ?

mislim, nužda je nužda, i nužda zakon menja, a ?
mirelarado mirelarado 01:20 28.06.2011

Re: dégoûté

Српска медијска сапуница:

Unfuckable Unfuckable 05:20 28.06.2011

Re: dégoûté

Aleksandar Tijanić Obilić
antioksidant antioksidant 06:41 28.06.2011

Re: dégoûté

Srđan Mitrović
ovo kao najgore vreme staljinizma.

tijanic. sta te cudi
mozak mu bazdaren na ovu frekvenciju
blogov_kolac blogov_kolac 01:26 28.06.2011

Jel' za ovoG dajemo pare?

Naslov je trebalo da glasi Jel' za ovoG dajemo pare?, jer i vrapci na grani mogu da prepoznaju rukopis (sudeci po izabranoj fotografiji prepoznao ga je i autor bloga), tj ko je licno napisao ov(akv)o saopstenje ciji je formalni potpisnik sluzba za odnose sa javnoscu RTS.

Ova pateticna papazjanija oko snimka i prenosa Colicevog koncerta mogla bi da se pretvori u direktan okidac otvorenog medijskog rata izmedju Bastilje i Prve Turske, od cega bi svi mogli da imamo koristi jer bi uz perje na sve strane leteo i prljav ves, gde uvek moze mnogo toga korisnog da se sazna. Istina, na primeru kada je pukla bruka o Manji Vukoticu i Tijanicu (vezano za nemacki VAC, Caneta, Novosti i tu epizodu), sve je zavrseno na "pojeo vuk magarca" i nikom nista (uDBa uDBi oci ne vadi), ali smo barem iz prve ruke saznali kako kod nas izgleda sektor medijskog reketiranja, umesanost i uticaj tajkuna na medije... itd...

I na kraju, da budem iskren, mene od ovog naseg jaDnog servisa i naseg prava da ne znamo sve koje svi finansiramo, ustvari vise trenutno zanima i intrigira ona druga strana u ovom sukobu (a koja ga je svojom autogol brljotinom i izazvala) i koja je napravila impresivan medijski prodor kod nas za jako kratko vreme preko Prve Turske, a na kraju voleo bih da javno ispliva recimo kakva je veza cele te grcke ekipe sa Tadicevim medijskim stabom, ali i sa onim Grcima suvlasnicima B92 (ako ima tu uopste ikakve razlike), o cemu sam cuo nekoliko razlicitih varijanti... Aj da vidimo u sta ce ovo da se izrodi (mozda i ne bude samo "tresla se gora, rodio se mis" ).
Biljana 77 Biljana 77 10:47 28.06.2011

Re: Jel' za ovoG dajemo pare?

Naslov je trebalo da glasi Jel' za ovoG dajemo pare?,

Nije. Naslov je trebalo da glasi Je l' za ovo(g) dajemo pare?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:03 28.06.2011

Re: Jel' za ovoG dajemo pare?

i Je l' za ovo(g) dajemo pare?

usvojeno. hvala.
Biljana 77 Biljana 77 11:33 28.06.2011

Re: Jel' za ovoG dajemo pare?

usvojeno. hvala

Nema na čemu. A fotka me beskrajno uveselila. Taj fokusirani pogled u kameru...- Nemoj da mi slučajno glava opet ispadne velika!
st.jepan st.jepan 18:32 28.06.2011

Re: Jel' za ovoG dajemo pare?

Naslov je trebalo da glasi Je l' za ovo(g) dajemo pare?

Precizirajmo.
Treba: Je l' za ovo G. dajemo pare?
aleksanadar aleksanadar 19:49 28.06.2011

Re: Jel' za ovoG dajemo pare?

Je l' za ovo G. dajemo pare?


Велико слово - чему?

Предлажем: Вреди ли ово г. наших пара!?
st.jepan st.jepan 21:44 28.06.2011

Re: Jel' za ovoG dajemo pare?

Велико слово - чему?

Iz respekta prema G.abaritu.
janeznam janeznam 07:43 28.06.2011

RTV pretplata

Meni vec godinama nije jasno zasto ja placam i pretplatu za RTS preko racuna za struju KAO i kablovsku tv na kojoj imam isti taj RTS. Ispada da ja placam za jednu stvar dva puta. Gde je sad tu interes gradjana na koji se poziva, po potrebi, RTS odn. njegov Boss .
Moja prva je, koliko sam videla, emitovala STARI koncert i ne vidim u cemu je problem. Znaci MOJA PRVA da znete , ubuduce, najavite vase emisije, filmove, serije i ostalo da bi se RTS znao stelovati prema Vasoj programkoj koncepciji. A I cini se da je ovom izjavom RTS nesvesno priznala da ste gledaniji od nje.
A gde su otisle moje duple pare? Ko ce to da mi objasni? Na koncert Zdravka Colica? Nisam bas ljubitelj njegove muzike mada...Ovaj zadnji CD je FENOMENALAN!!!!

jaksa scekic jaksa scekic 07:53 28.06.2011

Stvar je malo slozenija

1. Prva TV je danima stvarala utisak da ce ONA prenositi Colin koncert na Uscu. Zato je Cola bio kod Ivana Ivanovica, a i Cola je glumio u EPP najavi uz naslov "Uskoro" ili "U susret koncertu" i pojavljivao se Cola sa uperenim prstom.
Zatim je RTS na sam dan objavio da oni prenose, ocigledno je Prva ispala iz kombinacije, jer me je reklo nekoliko nedelja pre da ce Prva da prenosi(a BTW pukli su i za Amy koja je takodje trebalo da bude kod Ivana Ivanovica)
2. Kad su videli da su ispali iz kombinacije, onda su poceli da reklamiraju Colin koncert za 21:05
3. Posto TV kultura u gradjana Srbije i nije velika, a Talenat se oduzio, mnogi su stvarno mislili da je koncert na Prvoj prenos sa Usca.
4. Svuda gde je vlasnicka struktura mutna, mutni su i odnosi, jer kako to da stranac moze da ima DVE TV ( po nasem Zakonu koji je na sajtu RRA je to nemoguce, a nemoguce je i da covek koji ima svega 4 posto u jednoj TV tu istu prodaje) a sizofrenija oko Prve i vlasnicke strukture traje jos od dana kad se to zvalo Fox TV jer je navodno osnivac bila neka advokatska kancelarija sa osnivackim ulogom od 500 evra.

5. Sustina sukoba , po glasinama, je sto je navodno Grku obecano da ce jednog dana Drzava ukinuti EPP javnom servisu. E to Tijanica boli jer se radi o sumi od 25 miliona evra godisnje.

Jos jedan dokaz da je u zemlji Srbiji sve moguce, a kad bi Drzava jasno i glasno rekla ko su stvarni vlasnici TV u Srbiji, sve bi bilo jasno. Ali moja omiljena grupa gradjana na privremenom radu u RRA to nece uciniti.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 08:04 28.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

znam da je stvar komplikovana, ali ovo je smešno.
da li je uloga Nacionalnog servisa da se utrkuje za gledanost, pa onda još za naše pare da plaća oglase i da se hvali?
treba da im se ukinu reklame jer ih mi plaćamo. nije RTS komercijana televizija.
i mrzim kada se tako preko noći menjaju programske šeme.
ovako izgleda kao da je Čola nacionalni projekat br. 1.
a stoji i za sve mutne radnje oko Foxa. ni meni nije jasno kako jednan čovek može da ima dve nacionalne frekvencije. doduše ima je i željko mitrović
jaksa scekic jaksa scekic 08:22 28.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

Srđan Mitrović
znam da je stvar komplikovana, ali ovo je smešno.
da li je uloga Nacionalnog servisa da se utrkuje za gledanost, pa onda još za naše pare da plaća oglase i da se hvali?
treba da im se ukinu reklame jer ih mi plaćamo. nije RTS komercijana televizija.
i mrzim kada se tako preko noći menjaju programske šeme.
ovako izgleda kao da je Čola nacionalni projekat br. 1.
a stoji i za sve mutne radnje oko Foxa. ni meni nije jasno kako jednan čovek može da ima dve nacionalne frekvencije. doduše ima je i željko mitrović


Da ali kad je procenat placanja pretplate svega 41 posto, a drzava nece da koristi nikakve instrumente prinude u naplacivanju onda nema rezona ukidanja EPP javnom servisu.
A sto se Cole tice, nacionalni pevac na nacionalnom javnom servisu. BTW mislis da Prva ima tehnickih kapaciteta za solidan prenos :))))))
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:01 28.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

Da ali kad je procenat placanja pretplate svega 41 posto, a drzava nece da koristi nikakve instrumente prinude u naplacivanju onda nema rezona ukidanja EPP javnom servisu.

to zaista nije moj problem. jel to malo para dobijaju? nek malo smanje administraciju pa će biti više para.
A sto se Cole tice, nacionalni pevac na nacionalnom javnom servisu. BTW mislis da Prva ima tehnickih kapaciteta za solidan prenos :))))))

nacionalan je kao i kusturica. što se kapaciteta tiče, nema ih ni rts. za kvalitetan prenoos.
aleksanadar aleksanadar 09:56 28.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

treba da im se ukinu reklame jer ih mi plaćamo. nije RTS komercijana televizija.


Хитно!

Ако себе ракламирају - не баш основано - као "јавни сервис", а на државним су јаслама... нека ми не сервирају економско-пропагандни прогам, прекидајући уметничке филмове (који, иначе, иду касно после поноћи).

Друго, као "јавни сервис", да раде на едукацији: школски и образовни програм, у пристојним терминима (некада најбољи део ТВ понуде - сада га нема).

А ова директорчина нека схвати да "јавни сервис" нема задатак, нити основну функцију да се утркује са ружичастим телевизијама.

eli.lacrosse eli.lacrosse 10:10 28.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

Друго, као "јавни сервис", да раде на едукацији: школски и образовни програм, у пристојним терминима (некада најбољи део ТВ понуде - сада га нема).

jaksa scekic jaksa scekic 10:47 28.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

Srđan Mitrović
Da ali kad je procenat placanja pretplate svega 41 posto, a drzava nece da koristi nikakve instrumente prinude u naplacivanju onda nema rezona ukidanja EPP javnom servisu.

to zaista nije moj problem. jel to malo para dobijaju? nek malo smanje administraciju pa će biti više para.
A sto se Cole tice, nacionalni pevac na nacionalnom javnom servisu. BTW mislis da Prva ima tehnickih kapaciteta za solidan prenos :))))))

nacionalan je kao i kusturica. što se kapaciteta tiče, nema ih ni rts. za kvalitetan prenoos.


Prenos bio u HD, tako i gledao, i sem par brljotina, bilo jako dobro, dva krana, kamera na bivsem CK, bilo i snimaka iz balona, ton iznenadjujuce dobar, ne znam da li bi Prva mogla da radi prenos u HD tehnici :))))) Ali to nije tema, tema je da je Prva dovela neke gledaoce u zabludu i to nije korektno.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:05 28.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

Ali to nije tema, tema je da je Prva dovela neke gledaoce u zabludu i to nije korektno.

ne znam šta to nekog treba da dovede u zabludu? da li je premos live ili nije?
pa nas rts (a bogami i ostale televizije) već decenijama dovode u zabludu oko mnogis stvari pa se nisu pisala ovakva saopštenja kao u doba čika staljina.
antioksidant antioksidant 11:10 28.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

ne znam šta to nekog treba da dovede u zabludu?

to nije bio zdravko čolić

predatortz predatortz 11:19 28.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

antioksidant
ne znam šta to nekog treba da dovede u zabludu?

to nije bio zdravko čolić




Kakve sad ima veze je li uživo ili snimak? Ionako je 80% Čoline publike senilno.
nestor92 nestor92 11:25 28.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

Slažem se i koliko god saopštenje bilo odvratno i koliki god animozitet gajio prema jegovom sastavljaču, "Prva" je postupila protivno dobrim poslovnim običajima i dovela je svesno u zabludu korisnike - potrošače. A to je veći greh od saopšrenja koje sledi.
maksa83 maksa83 11:28 28.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

treba da im se ukinu reklame jer ih mi plaćamo

Amin.
antioksidant antioksidant 11:31 28.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

Ionako je 80% Čoline publike senilno.

ne bih ja to tako nazvao



edit: mislim da je jasno da je ćelavi zalutao
antioksidant antioksidant 11:34 28.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

"Prva" je postupila protivno dobrim poslovnim običajima i dovela je svesno u zabludu korisnike - potrošače.

u koju zabludu? da gledaju koncert zdravka čolića?
(koliko je relevantno za kvalitet programa da li je u pitanju direktan prenos beogradskog konecerta ili snimak nekog drugog? - nije u pitanju sportski događaj gde je rezulat i trenutak bitan - u pitanju je koncert gde je bitan izvođač - prevara bi bila da niej u pitanju zdravko čolić već obučena jelena karleuša ali mislim da bi gledaoci prve to primetili)
nestor92 nestor92 11:58 28.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

Ne mislim tako.

koliko je relevantno za kvalitet programa da li je u pitanju direktan prenos beogradskog konecerta


Nije u pitanju kvalitet programa. Meni liči na klasičnu nelojalnu konkurenciju.
antioksidant antioksidant 12:07 28.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

Meni liči na klasičnu nelojalnu konkurenciju.

pa i jeste
rts se nalazi na tržištu uz dobar deo prihoda od pretplata
mirelarado mirelarado 12:14 28.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

rts se nalazi na tržištu uz dobar deo prihoda od pretplata


А к томе не мора да послује по тржишним начелима, ми је плаћамо хтели не хтели, гледали не гледали...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:16 28.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

pa i jeste
rts se nalazi na tržištu uz dobar deo prihoda od pretplata

A добија и из буџета, оног које пуне и комерцијалне телевизије.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:18 28.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

A добија и из буџета, оног које пуне и комерцијалне телевизије.

a još dobijaju i za prenose iz skupštine
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:22 28.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

a još dobijaju i za prenose iz skupštine

Да би били "јавни сервис", у власништву државе, требало би да су изузети са тржишта, те да осим укидања реклама, не представљају конкуренцију комерцијалним телевизијама, у програмском смислу.
b92fmember b92fmember 14:20 28.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

Ali to nije tema, tema je da je Prva dovela neke gledaoce u zabludu i to nije korektno.

U pravu si Jaksa, da postupak Prve nije bio korektan, ali mislim da je tema Srdjanovog posta ovo, po mom misljenu kretensko, saopstenje RTS. Sve pršti od sujete i zlobe.
Na mene je to saopštenje ostavilo mnogo jači negativan utisak, nego sam postupak Prve.

NNN NNN 14:38 28.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

treba da im se ukinu reklame jer ih mi plaćamo
NE!
Treba da ostanu reklame,
a da se ukine TV pretplata!
ivana23 ivana23 14:51 28.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

Jeste li primetili da se od skoro i na HRT-u seku filmovi reklamama?

NNN NNN 15:01 28.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

ivana23
Jeste li primetili da se od skoro i na HRT-u seku filmovi reklamama?


(ova vest mi nije trebala)

Ja sam se neko vreme vrpoljio dok sam gledao HRT,
sve gledam,
ali mi nešto fali,
sve nešto čekam da se desi,
nešto mi manjka, nedostaje...
a onda provalim: nema reklama za vreme filma!
Oko Nove godine Gropodar prstenova na HTR-u mi je proleteo
(na našim televizijama traje duplo duže, a nije extended version)



st.jepan st.jepan 18:52 28.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

treba da im se ukinu reklame jer ih mi plaćamo

Treba da ukinu reklame ako žele da ih plaćam i ja.
crvenokossa crvenokossa 20:06 28.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

predatortz
antioksidant
ne znam šta to nekog treba da dovede u zabludu?

to nije bio zdravko čolić




Kakve sad ima veze je li uživo ili snimak? Ionako je 80% Čoline publike senilno.



Hansel Hansel 12:00 29.06.2011

Re: Stvar je malo slozenija

Je l' može sredina? Neka ne ukinu reklame (samo zato da bi pretplata bila manja; drugo je pitanje da li ovo što se nudi zavređuje bilo kakvu pretplatu), ali neka neka ne seku njima emisije, filmove... Da su tako radili od početka, kada su počeli da funkcionišu kao javni servis, mnogo više ljudi bi im plaćalo pretplatu. Ovde se misli da samo građani imaju obaveze prema nekome, a prema građanima - niko.

Nažalost, NNN, jeste HRT počeo da prekida filmove reklamama ali u mnogo, mnogo, mnogo manjoj meri od RTS-a, mada jeste razočaravajuće... njima su smnajili ukupnu minutažu i termine kada mogu da puštaju reklame pa im je valjda to jedini izlaz. Nisam analizirao, ali u slučaju RTS-a, pa i komercijalnih televizija, mogu da se kladim da bi veću gledanost imali kada ne bi sekli emisije reklamama, pa da vidimo da li se oglašivali ne bireklamirali na gledanoj televiziji. Pa, svi znaju da piplmetri "padaju" čim počnu reklame. A emiteri, naročito RTS, zaboravljaju da ako nekoj televiziji verujete i generalno ste njom zadovoljni, vrlo ćete retko menjati kanal... pa će tjuner ostati na istom mestu i dok su reklame između emisija...
negroponte negroponte 08:47 28.06.2011

Opet menjate temu ;-)

Prvo dolazi prvo.Uvek.A prvo je da je Prva pokusala bednim klizecim da ostvari,poprilicno neinteligentno, ne znam ni ja sta.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:03 28.06.2011

Re: Opet menjate temu ;-)

Prvo dolazi prvo.Uvek.A prvo je da je Prva pokusala bednim klizecim da ostvari,poprilicno neinteligentno, ne znam ni ja sta.

da ne izigravam đavoljeg advokata (prva mi je prilično gadna), ali nisu uradili ništa nezakonito. meni je čak bilo i duhovito. nešto se tu drugo valjalo iza brda. pa nije prva nedeljama reklamirala čolu da bi kajmak pokupio rts.
aleksanadar aleksanadar 09:47 28.06.2011

А ко су

ово двоје на слици?



Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:49 28.06.2011

Re: А ко су

ово двоје на слици?

rođaci valjda.
aleksanadar aleksanadar 12:56 28.06.2011

Re: А ко су

rođaci valjda.


Зар ово десно није она бивша балерина, а потом ТВ лице... како се зваше? (Ето, шта чини дијета!)
westvleteren westvleteren 22:16 28.06.2011

Re: А ко су


Зар ово десно није она бивша балерина, а потом ТВ лице... како се зваше?


Jelena Tinska

Zašto ja ovo znam?
pertula pertula 10:14 28.06.2011

Ne znam vas ali...

mene jezivo nervira sto se "prva" zove prva! ?????? Mislim za koga je ona prva? Istorijski? Po gledanosti? Po kvalitetu? Nista od toga ... a jos kada iza toga stoji prva srpska, onda mi dodje da imam tu vlast da ih ukinem... alo bre? Naslo, pa zaslo...

Tako da od imena pa do krajnje nekolegijalnih fazona, a da ne govorim o nivou programa.... samo mi je zao sto to pustamo da bude i sto im prolazi...
predatortz predatortz 10:28 28.06.2011

Prva

Zar to neko gleda?
RTS? Isto pitanje...

Čola?
Zar taj nije u penziji?
ivon.i ivon.i 10:46 28.06.2011

po meni..

PRVA SRPSKA je odvratna, all inclusive nepodnosljivo vulgarni Ivan Ivanovic i gloope Zene, ali mislim da je RTS ovog puta u pravu !!
Dil je nacinjen tako - a Cola na njega pristao - da RTS ekskluzivno prenosi koncert, a Prva kad je videla da je pola Srbije na Uscu a pola gleda Javni Servis, potpuno je seljacki, da ne kazem dripacki, pustila proslogodisnji snimak U Isto Vreme.
Moj smisao za humor ne postizava tu duhovitost, sorry Srdjane.

edit - ne bih rekla da je saopstenje pisao licno Tijanic, pametniji i pismeniji je on od te zbrkane, poduze gluposti, ali je, verovatno, pristao da je pusti u Etar, oslepeo od navale besa kojoj je i inace sklon.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:03 28.06.2011

Re: po meni..

Moj smisao za humor ne postizava tu duhovitost, sorry Srdjane.

kad bi samo znala koliko meni puca i za čolu i koncert i rts i prvi, mnogo bi se smejala

ne bih rekla da je saopstenje pisao licno Tijanic,

njegov rukopis.
ivon.i ivon.i 11:24 28.06.2011

Re: po meni..

njegov rukopis.


aj kad kazes !!

p.s.

budjav koncert, numericka televizija, hasis poruke..to jeste iz tijanicevog arsenala !!
fifismack fifismack 14:20 30.06.2011

Re: po meni..

ne volem na nularicu ošišane tipove, sa kajlama oko vrata i ključevim džipa pored čaše sa duplim viskijem
izazivaju ono najgore u meni
pa onda ne volem sebe

ali ko god je čitao dugu u vreme dok je onaj lik sa slike pisao za nju, zna da on može bolje od ovog u najgorem obliku ženski histeričnog komentara
on to može čak mnogo bolje
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:02 30.06.2011

Re: po meni..

budjav koncert, numericka televizija, hasis poruke..to jeste iz tijanicevog arsenala !!

totikažem
maksa83 maksa83 11:25 28.06.2011

Ne kapiram

; prezrivo se odnoseći prema evropskim propisima po kojima je svaka država u obavezi da svojim javnim servisima obezbedi „stabilan i dovoljan izvor finansiranja".


Jes' da mi trne ... sve živo i za Čolu i za turske serije i sve domaće televizije, ali kako je javnom servisu ugrožen stabilan i dovoljan izvor finansiranja time što je Prva pokušala da izvede taj šibicarski swindle?

Mislim, imam i ja poneku dobru ideju, ali ne mogu da je prikačim svima na račun za struju, pa ne cvilim k'o RTS. (Pri tome moje ideje ne uključiju smaranje debilnom propagandom partije na vlasti, što je večita funkcija RTS-a i njegova jedina konstanta. I otimanje para pritom.)


srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:30 28.06.2011

Re: Ne kapiram

Mislim, imam i ja poneku dobru ideju, ali ne mogu da je prikačim svima na račun za struju, pa ne cvilim k'o RTS. (Pri tome moje ideje ne uključiju smaranje debilnom propagandom partije na vlasti, što je večita funkcija RTS-a i njegova jedina konstanta. I otimanje para pritom.)

gorstak92 gorstak92 12:26 28.06.2011

Da li je dozvoljeno

Da onom Dijamantidisu, ili kako se već zove vlasnik 1st serbian tv, zadrhti usnica?
Ne znam šta Spira misli. O tome.

Reporteri se javljaju ispred Prve kancelarije Kirjakosa Kurtinaitisa (se tako zove?) gde napeto iščekuju Prvo zvanično saopštenje Prve srpske.
Sastanku prisustvuju još Ivan Holcim Ivanović, Nikolaos Georgalis Galis, Panagiotis Dragon Giannakis i Georgios Nikolas Papanikolau.
Za sada se čuje samo smeh i neko pucanje, ovaj, kucanje.

Izveštači su u nedoumici šta se to tamo dešava i da li je gramatički neispravno pisati veliko S u imenu televizije.

Iz Grčke javljaju da su počeli masovni protesti povodom Tijanićevog saopštenja.
5.000 policajaca je već na ulicama Atine!
Građani nose transparente da neće da opuste mišić i da Spira prestane sa onim ćoškastim smajlijima :]

Da li je to Tijanić bacio kletvu na sve Grke zbog maleckog incidenta oko Čole?
I kakve sad veze ima Spira?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:43 28.06.2011

Celina

Sa većinom komentara se ne slažem.
Ovoga puta moram da kažem da mi se prvi komentar Jakše Šćekića dopao, kao i komentar ivon.i i još po neki.
Pretplatu nije odredio Tijanić nego Skupština Srbije tj. vladajuća većina tako da primedbe treba upućivatio tamo.
RTS je i dalje najmanje loša televizija što ne znači da je Aleksandar simpatičan baja.
U konkretnom slučaju PRVA Tv se ponašala svinjski, na žalost nije jedina.
RTS-u je nametnuta uloga takmičenja sa PINKOM i drugim gadostima. Tu ne pomože vezivanje TV pretplate za račun za struju. A mislim da odmaže i EPS-u.
U našim uslovima RTS mora da se finansira iz budžeta, a naročito ako im se zabrani da puštaju reklame. Svaki oblik pretplate je u našoj divljoj tj. divnoj zemlji osuđen na propast.
RTS nije Dnevnik u 19:30, RTS je mnogo šire, posebno su radio programi značajni.
Nedavni duel sa Goranom Karadžićem treba ponovo pročitati.


Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:49 28.06.2011

Re: Celina

RTS-u je nametnuta uloga takmičenja sa PINKOM i drugim gadostima.

tijanić se sam nametnuo tu borbu.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:05 28.06.2011

Re: Celina

Srđan Mitrović
RTS-u je nametnuta uloga takmičenja sa PINKOM i drugim gadostima.tijanić se sam nametnuo tu borbu.

Skoro da sam siguran da nije to želeo.
Svako normalan (dobro, skoro svako normalan) bi želeo da se NE takmiči sa Pinkom, i da pravi pristojan dokumentarni, obrazovni, naučni, kulturni, zabavni program.
Bojim se da PINK & PRVA sa jedne i AVALA & B92 sa druge strane stalno nameću "takmičenje" RTS-u.
Kako god okreneš gledanost & slušanost nisu beznačajne kategorije, iako ja grozomorne kursadžije & Ivana Ivanovića ne mogu da podnesem pre svega zbog gledanosti



Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:18 28.06.2011

Re: Celina

ne vidim razloga što bi se takmičio osim kurčenja. dobija pare od pretplate, uzima kintu iz budžeta, dobija za skupštinske prenose. gostovanja se plaćaju... šta hoće koji moj više. 100% profita iako rts nije komercijalna televizija?
a progradm 0 (nula) samo jebene reprize.
a nisu uspeli li Vimbldon da obezbede.
antioksidant antioksidant 15:20 28.06.2011

Re: Celina

Skoro da sam siguran da nije to želeo.
Svako normalan...
i upravo si eliminisao tijanica iz jednačine
abrasax abrasax 19:17 28.06.2011

Re: Celina - leba & (c)igara


Mene ova Tijanićeva objava ne samo da podseća na čuvenu Antoanetinu, nego mi je čitavo prepucavanje kao kad bi se dotična gađala tim tortama sa Lujem XVI. Komedija, da zaplačeš. A narod gleda li gleda...
NNN NNN 14:54 28.06.2011

RTS je (ovog puta) u pravu, ali...

saopštenje je dno dna (ovako nešto nije bilo na RTS-u još od bombardovaja)

Prva je dno.
Kad su došli obradovao sam se jer sam mislio da će da bude nešto iz Fox-ove produkcije (Simpsonovi, filmići i sl.), međutim oni su odmah krenuli da seru po nam sa maloumničkim sapunicama
...a onda su došli Grci,
dali televiziji "srpsko" ime,
ali je sve ostalo isto,
jedino što su ivana ivanovića (dno dna)
proklamovali u glavnu zvezdu

...a ovaj Čolin "ekskluzivni" fejk koncert je vrhunac bezobrazluka!
kao npr. kad bi reklamirali prenos Lige šampiona Real - Barsa, pa "ekskluzivno" u vreme odigravanja pustili neku prošlu utakmicu (ljudima bi trebalo neko vreme da skapiraju).
Nadam se da će oni džabalebaroši iz RRA da ih oderu.
antioksidant antioksidant 14:59 28.06.2011

Re: RTS je (ovog puta) u pravu, ali...

kao npr. kad bi reklamirali prenos Lige šampiona Real - Barsa, pa "ekskluzivno" u vreme odigravanja pustili neku prošlu utakmicu (ljudima bi trebalo neko vreme da skapiraju)

a na čemu bi bili ti ljudi?
NNN NNN 15:03 28.06.2011

Re: RTS je (ovog puta) u pravu, ali...

antioksidant
kao npr. kad bi reklamirali prenos Lige šampiona Real - Barsa, pa "ekskluzivno" u vreme odigravanja pustili neku prošlu utakmicu (ljudima bi trebalo neko vreme da skapiraju)

a na čemu bi bili ti ljudi?
Prvi put kad sam otkucao komentar imao sam typo:
"ludima bi trebalo..."
(ali sam ispravio )

Ps. je l' pamtiš ti sve akcije sa utakmice od prošle godine do prvog gola (ili bar gol-šanse)?
antioksidant antioksidant 15:10 28.06.2011

Re: RTS je (ovog puta) u pravu, ali...

je l' pamtiš ti sve akcije sa utakmice od prošle godine do prvog gola (ili bar gol-šanse)?

naravno da ne (još ako sam na pivu a uz tekme po neki put jesam) ali me interesuje nešto drugo - zašto je za koncert bitno da je baš direktan prenos?
mislem - pevao je zdravko čolić - ko voli gledao bi i snimak sa marakane iz 1978. godine (sa sve lokicama). ne kontam potrebu za eksluzivnošću.
šta, kao sutra niko neće slušati zdravka čolića?
NNN NNN 15:52 28.06.2011

Re: RTS je (ovog puta) u pravu, ali...

Poenta sa Čolom je da on ne stari (stari slika Dorjana Čole),
pa većini zainteresovanih gledalaca treba upravo najsvežiji mogući snimak da se uvere u to, a ne neki tamo iz prošlih godina
(moš mislit našta bi sad ličile ove Lokice kada bi probale da džuskaju, a čak i Nove Lokice su sada već stare)
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 16:03 28.06.2011

Re: RTS je (ovog puta) u pravu, ali...

u cemu je poenta direktnog prenosa tekme? ko voli gledao bi i snimak partizana, zvezde ili mancestera ili reprezentacije ili borusije iz dortmunda iz 1978 i sta sad...
libkonz libkonz 16:32 28.06.2011

Re: RTS je (ovog puta) u pravu, ali...

Stvarno je sramota ovo što je Prva uradila. Takvo ponižavanje gledalaca, jadno!
A za ukidanje reklama RTS-u nema ni jednog racionalnog razloga.
NNN NNN 16:40 28.06.2011

Re: RTS je (ovog puta) u pravu, ali...

u cemu je poenta direktnog prenosa tekme?
ionako će sutra da piše u novinama
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:57 28.06.2011

Re: RTS je (ovog puta) u pravu, ali...

A za ukidanje reklama RTS-u nema ni jednog racionalnog razloga.

osim što mi plaćamo kroz pretplatu. pa ne može i jare i pare. ili pretplata ili reklame.
antioksidant antioksidant 17:35 28.06.2011

Re: RTS je (ovog puta) u pravu, ali...

ili pretplata ili reklame.

a ako ukinu pretplatu da li cu morati da gledam reklame? nema vise prebacivanja na drugi kanal, skok do frizidera po pivo, sexa na brzaka...
NNN NNN 17:46 28.06.2011

Re: RTS je (ovog puta) u pravu, ali...

sexa na brzaka
Paa i nije baš na brzaka, reklame traju i po 10-ak minuta
antioksidant antioksidant 17:58 28.06.2011

Re: RTS je (ovog puta) u pravu, ali...

NNN
sexa na brzaka
Paa i nije baš na brzaka, reklame traju i po 10-ak minuta

pa to je na brzaka
st.jepan st.jepan 19:14 28.06.2011

Re: RTS je (ovog puta) u pravu, ali...

Čolin "ekskluzivni" fejk koncert je vrhunac bezobrazluka!

Jeste, ali nije preterano bitno.
Ionako je (i tamo, i ovde) pevao na playback.
st.jepan st.jepan 19:22 28.06.2011

Re: RTS je (ovog puta) u pravu, ali...

A za ukidanje reklama RTS-u nema ni jednog racionalnog razloga.

O, ima, ima...
milisav68 milisav68 20:06 28.06.2011

Re: RTS je (ovog puta) u pravu, ali...

st.jepan
Čolin "ekskluzivni" fejk koncert je vrhunac bezobrazluka!

Jeste, ali nije preterano bitno.
Ionako je (i tamo, i ovde) pevao na playback.

Ma da, ja sam čuo da on uopšte i ne zna da peva.
libkonz libkonz 20:40 28.06.2011

Re: RTS je (ovog puta) u pravu, ali...

osim što mi plaćamo kroz pretplatu. pa ne može i jare i pare. ili pretplata ili reklame.

znači pretplata da se poveća na 2000 dinara.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:42 28.06.2011

Re: RTS je (ovog puta) u pravu, ali...

libkonz

Ne, nego da se otpuste ovi primljeni na stalno, a da se zaposle honorarci, i još neki.
:-D
U stilu vica o zlatnoj ribici, narkomanu, Amerima i Kinezima.
mila.mila mila.mila 19:20 28.06.2011

ipak poen za Rts

Ovo što je PRVA TV uradila u subotu je nefer prema njenim gledaocima, bezobrazno- tačnije nije mi jasna poenta pustiti stari koncert u vreme kada se uživo prenosi trenutni koncert!? Tako da u ovoj situaciji, moram reci da je RTS u pravu i ...a da hvala vam na prenosu pravog koncerta!
crvenokossa crvenokossa 20:18 28.06.2011

Znate li vi...

Nekog ko za sebe može da kaže: "Ja sam gledalac Prve TV"?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:26 28.06.2011

Re: Znate li vi...

Znate li vi...
Nekog ko za sebe može da kaže: "Ja sam gledalac Prve TV"?

ne. kao ni "Ja sam gledalac RTSa"
abrasax abrasax 06:11 29.06.2011

Re: Znate li vi...


Što? Je l' to tajna? Evo ja prva priznajem da sam gledateljka RTS-a, pa i Prve. Kad uključim televizor, često se desi da to bude baš jedan od ova dva kanala. Sad, ako biste me preslišavali koji se sve likovi pojavljuju u Pavićevim serijama, ili kako se zovu voditelji informativnog programa na Prvoj, malo bih se zapetljala, ali, da li je to neophodan uslov? U redu, možda vi niste gledalac nijednog od ovih programa, ali zašto onda pišete o njima? Ili biste vi radije sebe nazvali "nepristrasnim posmatračem"? Ili biste, ipak, dozvolili trećem da vas nazove gledaocem, iako sami za sebe to ne biste rekli?
angie01 angie01 20:55 28.06.2011

na Kosevu

je manje falsirao!
nikola_kovac nikola_kovac 00:15 29.06.2011

А Чола?

Мени се чини да је највећи проблем ту сам Чола и његов менаџерски тим који је дао дозволу, тј. право емитовања снимка сопственог концерта у време концерта уживо. Без дозволе власника ауторских права ништа од овога не би било.

И друго што ми се чини јесте да је ово једна фино осмишљена превара (Чола + Прва - РТС) како би се од РТС-а извукле паре. Знате оно: рекламира га Прва, Чола каже: ови плаћају Х.000.000.000,00, РТС каже: е не може, ми ћемо да платимо ХХ.000.000.000,00; и плате, а онда Прва и Чола поделе кајмак, а Прва смањи гледаност РТС-у снимком за чије објављивање има дозволу Чоле.

И тако...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana