Jubileji

Prestolonaslednik okupljenima mamu maminu

Strongman RSS / 29.06.2011. u 00:05

 

umuknite
umuknite

 

 

 

 

 

 

 

 

 Na proslavi godišnjice boja na Kosovu prisutnima se obratio i prestolonaslednik Aleksandar Karađorđević, koji još uvek nije savladao srpski kako treba. Publika, ili grupica ekstremista, zavisno od interpretacije, je osim spominjanja haškog zatvorenika Ratka Mladića iznela neke opaske u smislu kako je vreme da Aca nauči malo srpskog. Govorniku se to nije dopalo pa se prvo drao zapovedno "Prekini!", pa ih oponašao kako govore "BUUU" i na kraju se pozivao na poštovanje, zaboravivši da se poštovanje stiče.

 

 

 

Atačmenti



Komentari (196)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 00:23 29.06.2011

krlj



e baš je krlj.


prva
pošto-vanje
Strongman Strongman 00:24 29.06.2011

Re: krlj

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:45 29.06.2011

Re: krlj

Koga terao da ide tamo, 'secanje' na Kosovski boj obelezavaju ko da je juce bio.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 09:54 29.06.2011

Re: krlj

Neues aus der Nachbarschaft
Koga terao da ide tamo, 'secanje' na Kosovski boj obelezavaju ko da je juce bio.

Није у питању само Косовски бој, већ и Косовски мит.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:48 29.06.2011

Re: krlj

Није у питању само Косовски бој, већ и Косовски мит.

Mit i jeste glavna stvar. Ovo bio samo, da parafraziram potpredsednicu parlamenta, dijalog dve grupe misljenja. A kakvi sagovornici, kakva tema takav i dijalog.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:55 29.06.2011

Re: krlj

Mit i jeste glavna stvar. Ovo bio samo, da parafraziram potpredsednicu parlamenta, dijalog dve grupe misljenja. A kakvi sagovornici, kakva tema takav i dijalog.

Obzirom koga prafrazirate, ne vidim kakav je dijalog moguc.
karabasbarabas karabasbarabas 01:01 29.06.2011

Aca Kralj Slovena

Uvek sam se pitao a što taj čovek ne odvoji malo vremena za učenje kad već ima ambiciju da bude ni manje ni više nego kralj.
Pa svaki ambasador ili crnac student iz Afrike nauči lepo da priča a naš kral jok.
Valjda ga zabole, dvorac je dobio, Perine pare su u šteku, ni ja ne bi učio srpski da ga ne znam.
Strongman Strongman 01:03 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

Valjda ga zabole, dvorac je dobio,


Mislim da je možda netalentovan za učenje, da ne kažem pravu reč
karabasbarabas karabasbarabas 01:10 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

Strongman
Valjda ga zabole, dvorac je dobio,


Mislim da je možda netalentovan za učenje, da ne kažem pravu reč


Naučiće ga Đoković kad već nije Tesla.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:26 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

karabasbarabas
Uvek sam se pitao a što taj čovek ne odvoji malo vremena za učenje kad već ima ambiciju da bude ni manje ni više nego kralj.
Pa svaki ambasador ili crnac student iz Afrike nauči lepo da priča a naš kral jok.
Valjda ga zabole, dvorac je dobio, Perine pare su u šteku, ni ja ne bi učio srpski da ga ne znam.


Aj što on ne zna Srpski, nego što mojoj gospodji daje loš primer! Kako sad da je nateram da nauči, dovoljno je da mi kaže: pa jebote, bre, vaš nazovi Kralj ne zna Srpski, šta ima ja da ga učim ?!?! (za sada savršeno vlada upotrebom reči Bre).
fantomatsicna fantomatsicna 05:52 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

srdjan.pajic

karabasbarabasUvek sam se pitao a što taj čovek ne odvoji malo vremena za učenje kad već ima ambiciju da bude ni manje ni više nego kralj.Pa svaki ambasador ili crnac student iz Afrike nauči lepo da priča a naš kral jok.Valjda ga zabole, dvorac je dobio, Perine pare su u šteku, ni ja ne bi učio srpski da ga ne znam.Aj što on ne zna Srpski, nego što mojoj gospodji daje loš primer! Kako sad da je nateram da nauči, dovoljno je da mi kaže: pa jebote, bre, vaš nazovi Kralj ne zna Srpski, šta ima ja da ga učim ?!?! (za sada savršeno vlada upotrebom reči Bre).

Ma cim zan jebote zna srpski bre Pajicu:)
A nas Kralj je samo za smeh..ne treba mu dvorska luda
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 09:56 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

Pa svaki ambasador ili crnac student iz Afrike nauči lepo da priča a naš kral jok.

Ни Броз није знао да говори српски, штавише, оно мало што је знао, користио да прича потпуне глупости.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:12 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

srdjazlopogledja
Pa svaki ambasador ili crnac student iz Afrike nauči lepo da priča a naš kral jok.

Ни Броз није знао да говори српски, штавише, оно мало што је знао, користио да прича потпуне глупости.

Što mu to ne reče u lice kao i ovi princu. Ispade da su oni principijelniji od vas.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 10:21 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

Što mu to ne reče u lice kao i ovi princu.

Није могло да му се приђе од "чувара".

Али моја крв се побринула за то:

"Док је био краљ Пера,
на мени је била
свилена и бела,
ево вам га Тита,
на мени је сада рита!"
Krugolina Borup Krugolina Borup 10:27 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

Aj što on ne zna Srpski, nego što mojoj gospodji daje loš primer! Kako sad da je nateram da nauči, dovoljno je da mi kaže: pa jebote, bre, vaš nazovi Kralj ne zna Srpski, šta ima ja da ga učim ?!?! (za sada savršeno vlada upotrebom reči Bre).


A meni predstolonaslednik služi da tešim mog čoveka kad upadne u depresiju što već petu godinu za rednom ne može da ukapira padeže: "Šta hoćeš, bolje znaš od predstolonaslednika!"

Što se glavne teme bloga tiče, imam da izjavim za štampu: "Kakav narod, takav i kralj." Da, činjenica je da se predstolonaslednik neprimereno iznervirao. Ali kako niko da prokomentariše ponašanje agresivne rulje? Mene više sramota od te rulje nego od reakcije predstolonaslednika.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:37 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

srdjazlopogledja
Što mu to ne reče u lice kao i ovi princu.

Није могло да му се приђе од "чувара".

Али моја крв се побринула за то:

"Док је био краљ Пера,
на мени је била
свилена и бела,
ево вам га Тита,
на мени је сада рита!"

Aleksa Šantić je malo dete u odnosu na vašu pesničku erudiciju.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 10:41 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

Aleksa Šantić je malo dete u odnosu na vašu pesničku erudiciju.

То само значи да би се Алекса Шантић још "лепше" провео за време апсолутног владара Јосипа Броза!
jinks jinks 14:01 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

Ни Броз није знао да говори српски, штавише, оно мало што је знао, користио да прича потпуне глупости.

Na prvi pogled zvuče kao gluposti, ali kada se malo bolje sasluša, između redova zastračujuće stvari mogu da se čuju, koje dobrano nagoveštavaju događaje devedesetih godina (Tuđman i Đukanović predstavljaju malu decu u odnosu na Tita glede priča o velikosrpskoj hegemoniji, na primer).

Na kraju ne treba zaboraviti da je priimarni cilj partije koju je oformio 30-ih godina prošlog veka (KPH) bilo rasturanje Jugoslavije i stvaranje nacionalnih država po ključu koji je postao aktuelan devedesetih.

p.s.

Bio na TV-u pre neki dan njegov govor iz 1977. u Zagrebu, sa proslave godišnjice KPH. Iza onog nerazumljivog preplitanja i pljuckanja mogu opasne stvari da se čuju. Kako ljude ovde jeza od toga još onda nije uhvatila, nego su čekali Tudjmana da počnu da se sablažnjavaju.
spadalo92 spadalo92 17:55 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

Na kraju ne treba zaboraviti da je priimarni cilj partije koju je oformio 30-ih godina prošlog veka (KPH) bilo rasturanje Jugoslavije i stvaranje nacionalnih država po ključu koji je postao aktuelan devedesetih.

Pa zar to nije postignuto 1941. Jugoslavija je bila razbijena. Zašto je onda dizao ustanak kog đavola?
jinks jinks 18:06 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

Pa zar to nije postignuto 1941. Jugoslavija je bila razbijena. Zašto je onda dizao ustanak

To je interesantno pitanje. Taman kada su formirane KPH i KPSlo pored postojece KPJ (KPSrbije nije postojala sve do 1945.) ... gde su se planovi i programi KPH i KPSlo, koji su morali biti bliski J. Titu posto je bio jedan od osnivaca KPH, zasnivali na terminalnoj kritici Jugoslavije (njen su jedini smisao videli u manifestaciji srpske hegemonije) ... Kominterna je zbog opasnosti od rastuceg nacizma promenila politiku prema Jugoslaviji, proglasivsi je kao drzavu vrednu odrzanja (verovatno kao potencijalni stit prema silama Osovine).

Hrvatski i slovenacki komunisti, svezi nakon propagiranja nacionalnih drzava ciji su zacetci trebalo da budu KPH i KPSlo, nasli su se u nebranom grozdju i bili prinudjeni da navrat na nos, pod pritiskom Kominterne, menjaju (privremeno ... sto je sticajem okolnosti trajalo 50-60 godina) politiku prema Jugoslaviji.

I otuda Titov salto mortale od razbijaca Jugoslavije (sto je ostalo dokumentovano u osnivackim aktima KPH) do ... razbijaca Jugoslavije.
milisav68 milisav68 18:32 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

spadalo92
Na kraju ne treba zaboraviti da je priimarni cilj partije koju je oformio 30-ih godina prošlog veka (KPH) bilo rasturanje Jugoslavije i stvaranje nacionalnih država po ključu koji je postao aktuelan devedesetih.

Pa zar to nije postignuto 1941. Jugoslavija je bila razbijena. Zašto je onda dizao ustanak kog đavola?

Pa da bi došli na vlast.
spadalo92 spadalo92 18:58 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

milisav68
spadalo92
Na kraju ne treba zaboraviti da je priimarni cilj partije koju je oformio 30-ih godina prošlog veka (KPH) bilo rasturanje Jugoslavije i stvaranje nacionalnih država po ključu koji je postao aktuelan devedesetih.

Pa zar to nije postignuto 1941. Jugoslavija je bila razbijena. Zašto je onda dizao ustanak kog đavola?

Pa da bi došli na vlast.

Pa ja čitam kao što je napisano:

Na kraju ne treba zaboraviti da je priimarni cilj partije koju je oformio 30-ih godina prošlog veka (KPH) bilo rasturanje Jugoslavije i stvaranje nacionalnih država po ključu koji je postao aktuelan devedesetih.

Primarni cilj je postignut i čemu dalja borba?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 19:02 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

Primarni cilj je postignut i čemu dalja borba?

Da bi ostali na vlasti.
spadalo92 spadalo92 19:10 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

srdjazlopogledja
Primarni cilj je postignut i čemu dalja borba?

Da bi ostali na vlasti.

Pa čime da vladaju ako je postignut primarni cilj? Odnosno, država ne postoji.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 19:15 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

Pa čime da vladaju ako je postignut primarni cilj? Odnosno, država ne postoji.

Ako smatramo da je samo pravna drzava - drzava, onda drzava ne postoji od onog trenutka kada su postali "oslobodioci", ali ako zanemarimo to, onda je odgovor ostatak, segmenti, narod, parcijalno. I taj narod mrze.
jinks jinks 19:24 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

Primarni cilj je postignut i čemu dalja borba?

G. Spadalo ... Politika SSSR-a se neposredno pred II sv. rat ogledala u zalaganju za ocuvanje Jugoslavije (sto ranije i nije bio slucaj ... 20. i pocetkom 30. godina 20. veka). Takodje, to je verovatno bila i politika Saveznika (sto se ispostavilo kao ispravna strategija, glede dogadjaja koji su na ovim prostorima obelezili II sv. rat, i njihovog uticaja na tok rata ... kao i dogadjaja koji su obelezili prvih nekoliko decenija nakon II sv. rata), potvrdjena kroz pregovore Cercila i Tita tokom druge polovine II sv. rata.

KPJ i Tito su morali, uprkos zvanicno obnarodovanim stavovima KPH i KPSlo, kako bi stekli podrsku Saveznika i SSSR-a u cilju na primer osvajanja vlasti, da postuju pomenutu odluku Saveznika. I dosli su na vlast uz podrsku SSSRa i Saveznika.

A onda, kada su vec bili na vlasti, Jugoslaviju su odrzavali onoliko dugo i u onoj formi koja je odgovarala njihovim primarnim nacionalnim ciljevima, obnarodovanim izmedju ostalog i u osnivackim dokumentima njihovih komunistickih partija (KPH i KPSlo), tridesetih godina 20. veka.

Tito, koji je velican kao jugoslovenski patriota (inace, u predratnoj je Jugoslaviji ukupno proveo iznenadjujuce malo vremena, od toga najvise u zatvoru kao medjunarodni terorista, obucavan da ubija stanovnistvo i unistava infrastrukturne objekte), bio je vise nego protagonista osnivanja KPH i formulisanja njihovih prevashodno nacionalnih i u znatnoj meri manje klasnih ciljeva (sto potvrdjuje i priznavanje NDH od strane mnogih clanova KPH, neposredno nakon njenog proglasenja).
spadalo92 spadalo92 19:58 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

jinks
Primarni cilj je postignut i čemu dalja borba?

G. Spadalo ... Politika SSSR-a se neposredno pred II sv. rat ogledala u zalaganju za ocuvanje Jugoslavije (sto ranije i nije bio slucaj ... 20. i pocetkom 30. godina 20. veka). Takodje, to je verovatno bila i politika Saveznika (sto se ispostavilo kao ispravna strategija, glede dogadjaja koji su na ovim prostorima obelezili II sv. rat, i njihovog uticaja na tok rata ... kao i dogadjaja koji su obelezili prvih nekoliko decenija nakon II sv. rata), potvrdjena kroz pregovore Cercila i Tita tokom druge polovine II sv. rata.

KPJ i Tito su morali, uprkos zvanicno obnarodovanim stavovima KPH i KPSlo, kako bi stekli podrsku Saveznika i SSSR-a u cilju na primer osvajanja vlasti, da postuju pomenutu odluku Saveznika. I dosli su na vlast uz podrsku SSSRa i Saveznika.

A onda, kada su vec bili na vlasti, Jugoslaviju su odrzavali onoliko dugo i u onoj formi koja je odgovarala njihovim primarnim nacionalnim ciljevima, obnarodovanim izmedju ostalog i u osnivackim dokumentima njihovih komunistickih partija (KPH i KPSlo), tridesetih godina 20. veka.

Tito, koji je velican kao jugoslovenski patriota (inace, u predratnoj je Jugoslaviji ukupno proveo iznenadjujuce malo vremena, od toga najvise u zatvoru kao medjunarodni terorista, obucavan da ubija stanovnistvo i unistava infrastrukturne objekte), bio je vise nego protagonista osnivanja KPH i formulisanja njihovih prevashodno nacionalnih i u znatnoj meri manje klasnih ciljeva (sto potvrdjuje i priznavanje NDH od strane mnogih clanova KPH, neposredno nakon njenog proglasenja).

Što znači da su demokratske vlasti u republikama bivše SFRJ, ustvari produžena Titova ruka.
omega68 omega68 20:00 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

nego što mojoj gospodji daje loš primer! Kako sad da je nateram da nauči,

Pajiću bre, dokle da ti pričam:
Nije važno da li zna JEZIK
Važno je da ga KORISTI
JJ Beba JJ Beba 20:42 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

Nije važno da li zna JEZIK
Važno je da ga KORISTI

slažem se sa tim. 100 %
jinks jinks 20:42 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

Što znači da su demokratske vlasti u republikama bivše SFRJ, ustvari produžena Titova ruka.

Tu demokratija ili nedemokratija izgleda da jos uvek nisu ni dosle na red da bude primarne, u poredjenju sa nacionalnim.

Radi se o politickim elitama naroda koji su narocito devedesetih bili u fazi formiranja nacionalnih drzava (Hrvati tokom citave istorije imaju nacionalnu drzavu 25 godina, Slovenci 20, Makedonci 20, Montenegrini ...). A u toj fazi (ciji je deo bio i J. Tito, iz ugla Hrvatske, a verovatno i drugih) nacionalno izgleda ide daleko ispred politickog (demokratskog, nedemokratskog, kako god).

Tako da gledano iz nacionalnog ugla, stvarno deluje kao da postoji kontinuitet izmedju Tita i politickih elita vecine republika nastalih raspadom bivse SFRJ.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:39 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

srdjazlopogledja
Primarni cilj je postignut i čemu dalja borba?

Da bi ostali na vlasti.

Tek sada vidim da bi svima nama, a naročito Srbima , bilo mnogo bolje da ste umesto Broza bili Srdjazlopogledja& Pero Simić. Samo ne znam ko bi vam onda bio kriv.
milisav68 milisav68 21:41 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

spadalo92
milisav68
spadalo92
Na kraju ne treba zaboraviti da je priimarni cilj partije koju je oformio 30-ih godina prošlog veka (KPH) bilo rasturanje Jugoslavije i stvaranje nacionalnih država po ključu koji je postao aktuelan devedesetih.

Pa zar to nije postignuto 1941. Jugoslavija je bila razbijena. Zašto je onda dizao ustanak kog đavola?

Pa da bi došli na vlast.

Pa ja čitam kao što je napisano:

Na kraju ne treba zaboraviti da je priimarni cilj partije koju je oformio 30-ih godina prošlog veka (KPH) bilo rasturanje Jugoslavije i stvaranje nacionalnih država po ključu koji je postao aktuelan devedesetih.

Primarni cilj je postignut i čemu dalja borba?

Čemu služi slovo "i" kad stoji samo u nekoj rečenici?
spadalo92 spadalo92 21:58 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

Čemu služi slovo "i" kad stoji samo u nekoj rečenici?

U ovom slučaju ne služi ničemu. Prema tome: "Primarni cilj je postignut, čemu dalja borba?"
Hvala na lekciji!
milisav68 milisav68 22:56 29.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

spadalo92
Čemu služi slovo "i" kad stoji samo u nekoj rečenici?

U ovom slučaju ne služi ničemu. Prema tome: "Primarni cilj je postignut, čemu dalja borba?"
Hvala na lekciji!

Pa čemu dalja borba, ako "i" ne služi ničemu?
Milan Karagaća Milan Karagaća 06:44 30.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

Na prvi pogled zvuče kao gluposti

na svaki pogled.
A ovo sa formiranjem KPH i KPSl je čista glupost i namerno podmetanje. To je bilo samo organizaciono pitanje u okviru jedinstvene KPJ koja je formirana, kao što se zna,u Beogradu u hotelu Slavija 1919.godine i delovala na celoj teritoriji tadašnje kraljevine. Kasnije su iz organizaciono operativnih razloga formirani oblasni i pokrajinski komiteti, pa je bio čak i oblasni za Dalmaciju.
Organizaciono stvaranje KPH i KPGl bilo je usmereno upravo na jačanje komunističke partije u tim krajevima gde su bile oslabile. Inače, već od Splitskog plenuma 1935. godine i Ljubljanske konferencije 1934. i naročito Splitskog plenuma 1935.godine kada je CK prvi put posle 1925.istakao stavove o rešavanju nacionalnog pitanja u okviru Jugoslavije,što je postalo osnova za razradu njene nacionalne politike u sledećim godinama
jinks jinks 09:03 30.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

čista glupost i namerno podmetanje

Vi g. Karagaca nastavljate sa manirom da, iako vas niko nije pomenuo niti licno uvredio, vredjate po blogu. Jedino sto ste do sada to radili na vasem, a sada ste poceli i na tudjim. Vaš blog čovek moze i da zaobidje, ali šta da radi kada počnete sa uvredama i po ostalim.

A ovo sa formiranjem KPH i KPSl je čista glupost i namerno podmetanje. To je bilo samo organizaciono pitanje u okviru jedinstvene KPJ koja je formirana, kao što se zna,u Beogradu u hotelu Slavija 1919.godine i delovala na celoj teritoriji tadašnje kraljevine. Kasnije su iz organizaciono operativnih razloga formirani oblasni i pokrajinski komiteti, pa je bio čak i oblasni za Dalmaciju.

Meni ovo zvuči potpuno nelogično. Ako su osnivani oblasni i pokrajinski komiteti, što je u redu (iako je u to vreme bilo zakonom zabranjeno), nikakvog objašnjenja nema za to da se formira ne oblasni hrvatski komitet unutar KPJ već Komunistička Partija Hrvatske (doslovno). Ako je formirana Komunistička partija Hrvatske, zašto na primer nije formirana i Komunistička partija Srbije. Kako to da je srpskim komunistima dovoljan okvir bila Komunistička partija Jugoslavije, dok je hrvatskim bila potrebna i Komunistička partija Hrvatske (a ne oblasni hrvatski komitet KPJ).

Objašnjenje za to delom se može naći u moskovskim arhivama Kominterne, koji su zadnjih decenija postali dostupni (eto ni i hermetičnost komunističkih ćelija, njihovo glavno oružje, nije večno) ... odnosno u zapisima razgovora i prepiski koje su članovi KPH (uključujući i Tita) vodili sa Kominternom u vreme dok je njena zvanična politika bila razbijanje Jugoslavije. Članovi KPH ne da se nisu protiv toga zalagali, već su tu politiku oberučke prihvatili kao osnov njihove nacionalne politike ... koju su ralizovali na kraju krajeva devedesetih godina prošlog veka.

A to šta su pisali i govorili nakon što je Kominterna promenila politiku prema Jugoslaviji (zazirući od rastućeg nacizma) ... to je već poznata, očigledno prolazna priča. Ne znam koliko uopšte ima smisla da se pozivate na plenume i dokumenta KPH i KPJ iz tog vremena.

A da ne pominjem vreme u kome su se u politiku održanja Jugoslavije upleli i zapadni Saveznici, pokušavši da je ostvare pomoću J. Broza.

A Broz i njegovi naslednici su toj politici održanja Jugoslavije, koju su decenijama podržavali i zapad i istok, bili verni taman onoliko koliko je ta podrska i trajala.

Organizaciono stvaranje KPH i KPGl bilo je usmereno upravo na jačanje komunističke partije u tim krajevima gde su bile oslabile.

I ovo je vaš krunski argument za uvrede između ostalog. Kao u Hrvatskoj partija nije bila popularna pa su morali da oforme nešto što se zove Komunistička partija Hrvatske (to joj je ime, a ne nešto drugo), a u Srbiji je bila hiper popularna pa je tu ostala KPJ ... Odnosno posto je 1919. u Beogradu u hotelu Slavija osnovana KPJ, svi komunisti poreklom iz Srbije bice organizovani u okviru KPJ. Ali, iz visih interesa, komunisti iz Hrvatske (ukljucujuci i JT), bice ipak nacionalno obojeni tako sto ce imati i zasebnu KPH (i posle se neko cudi otkud devedesete).

G. Karagaća ovakvo tumačenje je i od vas je mnogo.

p.s.

Interesantno kako o KPH i KPJ pričate u superlativima ... hoteli, Slavija, plenumi, kongresi ... a to je do početka II sv. rata bila ezoterijska hermetična organizacija sa nekoliko stotina članova, proterana ilegalu i zabranjena zakonom (gde su mnogi od njenih članova bili profesionalni teroristi, trenirani za subverzivne ... "revolucionarne"... akcije u interesu SSSR-a ... što znači da su ustvari bili plaćeni SSSR agenti koji su radili na teritoriji Jugoslavije) ... Gde je J.Tito medju njima bio jedan od zasigurno najviše plaćenih agenata, kao neko ko je na teritoriji Jugoslavije organizovao ilegalnu mrežu terorista i obaveštajaca SSSR-a i Kominterne.
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:30 30.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

iako vas niko nije pomenuo niti licno uvredio, vredjate po blogu

taman posla da vređam.Ako je neko upotrebio reč glupost , on ne vređa, a ako slučajno ja upotrebim odmah vređam.
Nije sporno da se ne slažemo jer vi sve koristite da bi ste dokazali unapred postavljenu tezu.
Ja samo tvrdim da se KPJ posle Splitskog plenuma odrekla kominterovske politike o razbijanju Jugoslavije, mada se oko toga uvek frakcionaški borilo, i da formiranje KPH, KPSl, i oblasnih rukovodstava za druge krajeve nije bilo radi razbijanja već efikasnijeg delovanja inače slabe partije na politici očuvanja Jugoslavije.
Pa šta bi onda vi rekli za srpsko-hrvatsku nagodbu i davanje Hrvatskoh i više nego što je u vreme Timislava imala i što će ikada imati, pa ni danas nema.
To nisu uradili komunisti već neki dobri Srbi a žestoki antikomunisti.Pa su takvu državu na tačni napravili i dali Paveliću koji je onda hteo da zločinima i terorom zadrži teritoriju a uništi nehrvatsko stanovništvo.A gsn. Maček učesnik u dogovoru i štovani gospodin koga je u Beogradu 1939.godine dočekalo na stanici 100.000 Srba, sve vreme 2.svetskog rata živeo u Zagrebu i nije se baš suprostavljao Paveliću ali je zato bio i dalje potpredsednik izbegličke vlade NJKV u Londonu.
Dakle, činjenica je da je KPJ ponovo objedinila državu i sa avnojevskim ispravila nepravedne i na štetu Srba povučene granice banovina.
sevarlica sevarlica 14:55 30.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

Dakle, činjenica je da je KPJ ponovo objedinila državu i sa avnojevskim ispravila nepravedne i na štetu Srba povučene granice banovina.


Verovatno mislite na proširenje teritorije RH na račun RSl i RS u okviru SFRJ, ili možda na podelu (jedino) Srbije na 3 dela (ako računamo Crnu Goru i održanje Sandzaka na prostoru Raške onda 5 delova), ili možda na preseljenje oko 30% industrije iz Srbije u RH i RSl, ili možda na zabranu povratka Srba na teritoriju KiM i time praktično inicirano stvaranje države Kosovo.

P.S. Da se ne lažemo, činjenica je da su komunisti upravo u Srbiji imali najslabije uporište i pre i za vreme i posle rata. Ne kažem da među komunistima nije bilo Srba ali oni mahom nisu bili iz Srbije, tako da ih ne treba ni računati u srpske komuniste. Da nije bilo tako ne bi "braća" iz raznih ličkih brigada sejala smrt i pljacku po Srbiji.
jinks jinks 15:34 30.06.2011

Re: Aca Kralj Slovena

Receno je da je Tito govorio gluposti, ali niko nije rekao da vi govorite gluposti.

Ja samo tvrdim da se KPJ posle Splitskog plenuma odrekla kominterovske politike o razbijanju Jugoslavije

Poenta onoga sto sam pisao jeste da ovo nije tacno. Deo komunista koji se jesu zalagali za razbijanje Jugoslavije, od kojih su mnogi bili osnivaci KPH (ukljucujuci i Tita) deklarativno su se "odrekli" svojih stavova pod pritiskom upravo te Kominterne koju pominjete, zato sto je upravo ona prva promenila stav prema razbijanju Jugoslavije, iz straha on narastajuceg nacizma.

To je pravi redosled dogadjaja. Nisu se hrvatski komunisti odrekli politike Kominterne o razbijanju Jugoslavije, vec je Kominterna promenila svoj stav pa su i oni, u duhu kominternovskog bratstva i jedinstva, takodje "promenili" njihove stavove.

A to da li su se ili nisu iskreno odrekli njihovih originalnih stavova, pokazala je istorija, Maspok, pojava separatizma na Kosovu pocetkom osamdesetih, i kruna te politike (koja je pocela izmedju ostalog i osnivanjem KPH i KPSlo) ... devedesetih, kada je dozivela kulminaciju.

Pa su takvu državu na tačni napravili i dali Paveliću koji je onda hteo da zločinima i terorom zadrži teritoriju a uništi nehrvatsko stanovništvo

Ne razumem sto krivite Kraljevinu Jugoslaviju za ustaske pokolje nad Srbima.

Ko je Pavelicu dao drzavu ... nisu mu je dali Srbi, koji su iz zelje da ocuvaju Jugoslaviju pristali na osnivanje Banovine, vez hrvatski narod nakon sloma Kraljevine Jugoslavije.

Dakle, činjenica je da je KPJ ponovo objedinila državu i sa avnojevskim ispravila nepravedne i na štetu Srba povučene granice banovina.

Au, prvi put cujem da su avnojevske granice napravljene u korist srpskog naroda. Pa SFRJ se devedesetih razbijala po avnojevskim granicama.

I nije KPJ objedinila drzavu, vec odluka SSSR-a i zapadnih saveznika da Jugoslavija i dalje treba da postoji, donesena sto pre drugog svetskog rata, sto tokom pregovora o izgledu posleratne Evrope, sto zbog nekih sopstvenih politickih i ne znam geostrateskih interesa. A KPJ se tu nasla kao neko ko pomenutu politiku Saveznika moze na terenu da sprovede u delo.
crvenokossa crvenokossa 01:23 29.06.2011

ćutite!

Poštovanje, bre
JJ Beba JJ Beba 01:28 29.06.2011

Re: ćutite!

crvenokossa
Poštovanje, bre

mnogo je puko aca

nema tu poštovanja

ne mogu da prestanem da se smejem

BUUUUUUUUUUUUUUUU
dali76 dali76 02:18 29.06.2011

Re: ćutite!

a izvini JJbebo postovanje prema kome?
Nisam znao da ti imas postovanja prema onoj grupici nadobudnih balavaca koji klicu RM.
al OKI covjek svasta sazna.
929292 929292 02:53 29.06.2011

Re: ćutite!

dali76
Nisam znao da ti imas postovanja prema onoj grupici nadobudnih balavaca koji klicu RM.


sve po potrebi
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 10:03 29.06.2011

Re: ćutite!

dali76
Nisam znao da ti imas postovanja prema onoj grupici nadobudnih balavaca koji klicu RM.
al OKI covjek svasta sazna.

Бољшевици се деле у две групе:
1. Националбољшевици,
2. Антинационалбољшевици.
Разлика се може видети на примеру Ратка Младића.

Разлика између обе групе, и осталих, по мени нормалних људи, може се видети баш на примеру краља, краљевине:
и једни и други би се пре спалили (ови други би положили заклетву Ратку), само да Србија не постане краљевина!
Krugolina Borup Krugolina Borup 10:29 29.06.2011

Re: ćutite!

Nisam znao da ti imas postovanja prema onoj grupici nadobudnih balavaca koji klicu RM.


Da se ispravim što sam gore rekla, dakle neko je ipak zamjetio. Hvala Dali.
dali76 dali76 10:59 29.06.2011

Re: ćutite!

meni je to prvo upalo u oci. Meni koji sam slabovida osoba!!!
Kakav smo narod, sprdamo se i ismijavamo sa covjekom kog su iznervirali,ne okupljeni kako naslov bloga kaze, vec grupa idiota..
Svaka cast.
Strongman Strongman 11:04 29.06.2011

Re: ćutite!

ne okupljeni kako naslov bloga kaze, vec grupa idiota..


A oni se nisu okupili?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:12 29.06.2011

Re: ćutite!

A oni se nisu okupili?

Јесу, јесу... Окупили се. Скупили. Увек се скупи. Не бринем за њих, а видим ни аутор не брине. Аутора брине како престолонаследник, кога не подржава, говори српски.

А што мало аутор не обрати пажњу шта некрунисани краљ говори?
Strongman Strongman 11:20 29.06.2011

Re: ćutite!

Odakle ti znaš šta mene brine a šta me ne brine? Si vidovit?

Ako bez kralja ne valja kako li je sa njim. Čovek koji nije našao za shodno 15 godina da promeni ono što mu kvari scenski nastup, traži poštovanje a ponaša s ekao pijanac u pabu... O čemu pričamo. Naučili ga šta da priča ali iz njega isijava njegov pravi karakter i dimenzija duha.
Strongman Strongman 11:22 29.06.2011

Re: ćutite!

Idiota je bilo i biće... I to se lepo objašnjava statistikom i gausovom krivom ali the choosen one da se ponaša ovako... e to je skandal.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 11:32 29.06.2011

Re: ćutite!

Odakle ti znaš šta mene brine a šta me ne brine? Si vidovit?

Nisam, al' vidim sta pise, pa shodno tome i kazem sta je briga.

Ako bez kralja ne valja kako li je sa njim.

Do sada smo se usrecili.
Čovek koji nije našao za shodno 15 godina da promeni ono što mu kvari scenski nastup, traži poštovanje a ponaša s ekao pijanac u pabu... O čemu pričamo. Naučili ga šta da priča ali iz njega isijava njegov pravi karakter i dimenzija duha.

Nekrunusani kralj je samo radio na scenskom nastupu, oko njega glumci, reditelji, pevaci i dramaturzi. Pa opet, moje postovanje nije zadobio! Mada, ne bih rekao da mu je stalo.

Sta to govori o njegovom karakteru? Duhu?

Idiota je bilo i biće... I to se lepo objašnjava statistikom i gausovom krivom ali the choosen one da se ponaša ovako... e to je skandal.

E sad da se objasnimo... Ko je "cho(o)sen one"?
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:38 29.06.2011

Re: ćutite!

ali the choosen one da se ponaša ovako... e to je skandal.


I beg to differ.
Po meni je skandal ponašanje rulje.
Njegova reakcija na taj skandal je primerena skandalu.
dali76 dali76 11:48 29.06.2011

Re: ćutite!

ne razumem pitanje?
Da li je sedam hiljada okupljenih skandiralo to sto je skandiralo ili se radi o necem drugom?

libkonz libkonz 12:17 29.06.2011

Re: ćutite!

Čovek koji nije našao za shodno 15 godina da promeni ono što mu kvari scenski nastup

On nema scenski nastup, možda je i najiskreniji čovek u Srbiji.
A to što mu, sem znanja srpskog, ne mogu naći drugu manu, takođe dovoljno govori o njemu.
libkonz libkonz 12:19 29.06.2011

Re: ćutite!

the choosen one da se ponaša ovako... e to je skandal.

Muka mi je od onih koji ćute!
Živeo kralj!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 12:26 29.06.2011

Живео краљ!

libkonz
Živeo kralj!

bluestar bluestar 13:48 29.06.2011

Re: ćutite!




Aleksandar Karadjordjevic, intervju sa Pirsom Morganom na CNN-u. Procenjuje se da je oko 2 milijarde ljudi sirom sveta gledalo vencanje Princa Williama i Kate Middleton. Slican intervju je isao i na BBC-u.
JJ Beba JJ Beba 13:56 29.06.2011

Re: ćutite!

Nisam znao da ti imas postovanja prema onoj grupici nadobudnih balavaca koji klicu RM.

nemam. nemam ni prema tome što se naziva prestolonaslednikom. Za sebe je jednom reko da je krlj i o od tada sve radi da to opravdsa.
nemam poštovanja ni za monarhiju kaotakvu

al OKI covjek svasta sazna.


ovo nešto kraljveski? ne razumem najbolje
JJ Beba JJ Beba 14:07 29.06.2011

Re: ćutite!

Da se ispravim što sam gore rekla, dakle neko je ipak zamjetio. Hvala Dali.

pa oni su desnica zar ne? oni pripadaju istom ideološkom bloku, naravno da su svi tamo, na istom mestu.
jel se krlj ikada odredeio prema zločinima? prema RM? šta je "kralja" više iznerviralo skandiranje RM ili činjeninici da ga učesnici istog skupa ne slušaju, te "nemaju poštovanja", kako reče?
libkonz libkonz 14:10 29.06.2011

Re: ćutite!

Aleksandar Karadjordjevic, intervjuu sa Pirsom Morganom na CNN-u.

maksa83 maksa83 14:15 29.06.2011

Re: ćutite!

Živeo kralj!


Živeo!

Malo koja zemlja može da se pohvali kraljem koji ima dva bitna atributa Toma Kruza - nije visok i slabo govori srpski.

JJ Beba JJ Beba 14:20 29.06.2011

Re: ćutite!

A to što mu, sem znanja srpskog, ne mogu naći drugu manu, takođe dovoljno govori o njemu.

pa baš se pobvoljšalo znanje srpskog, vrlo je razgovetno rekao buuuuuuuuuu
bluestar bluestar 14:39 29.06.2011

Re: ćutite!

libkonz
A to što mu, sem znanja srpskog, ne mogu naći drugu manu, takođe dovoljno govori o njemu.



secam se da je iste argumente protiv njega koristila i milosevicevsko julovska propagandna masinerija sa tv bastilje devedesetih. a i mira je napisala kolumnu o njegovom srpskom.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:47 29.06.2011

Re: ćutite!

JJ Beba
pa oni su desnica zar ne? oni pripadaju istom ideološkom bloku, naravno da su svi tamo, na istom mestu.
jel se krlj ikada odredeio prema zločinima? prema RM? šta je "kralja" više iznerviralo skandiranje RM ili činjeninici da ga učesnici istog skupa ne slušaju, te "nemaju poštovanja", kako reče?

Pa nisu.
A mogli bi i da ga pitamo?
spadalo92 spadalo92 18:02 29.06.2011

Re: ćutite!

bluestar
libkonz
A to što mu, sem znanja srpskog, ne mogu naći drugu manu, takođe dovoljno govori o njemu.



secam se da je iste argumente koristila milosevicevsko julovska propagandna masinerija sa tv bastilje devedesetih. a i mira je napisala kolumnu o njegovom srpskom.

Znanje srpskog je veoma bitno za srpskog kralja. To je kao kada biste rekli: "A to što mu, sem gluposti, ne mogu naći drugu manu, takođe dovoljno govori o njemu.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 19:12 29.06.2011

Re: ćutite!

E, vala stvarno je mogao da nauci faternji. Oto fon Habzburg znao je tecno sve jezike koji su se govorili u K&K. A nije imao pretenzija na presto.
blogov_kolac blogov_kolac 20:56 29.06.2011

Re: ćutite!

Strongman
Čovek koji nije našao za shodno 15 godina da promeni ono što mu kvari scenski nastup, traži poštovanje a ponaša s ekao pijanac u pabu... O čemu pričamo. Naučili ga šta da priča ali iz njega isijava njegov pravi karakter i dimenzija duha.
Njegov nazovi "problem" ovde je zapravo sto nije dozvolio da ga nauce sta da prica, tako da ko o cemu - a "Aca" o evroatlanskim integracijama, nasim vlastitim krupnim greskama i potrebama za korenitim promenama - najsigurniji nacin da ti u zemlji Srbiji popularnost bude bliska statistickoj gresci, tako da on ima jos i srece sto ga mnogi ama bas nista ne razumeju.

Posto si nekoliko puta na blogovima demonstrirao da redovno pratis holivudska zbivanja, sigurno ti nije promakao detalj da je ove godine nekoliko oskara, ukljucujuci i onaj najprestizniji za najbolji film godine dobila istinita prica o engleskom kralju koji je imao veliku govornu manu zbog koje je retko drzao govore u javnosti, a i to malo sto je drzao mahom je bilo preko radija gde se nisu videli bizarni trikovi pomocu kojih se sa tom govornom manom nosio. To mu ni najmanje nije smetalo da bude zapamcen kao maltene bogom dana licnost koja se nasla svom narodu na raspolaganju u velikim istorijskim iskusenjima poput najveceg rata koji su vodili, ili neminovnoj tranziciji od velike svetske imperije do savremene drzave u modernom smislu te reci. Takvoga bi kod nas jednostavno prozvali Mutavko i niko ne bi dao dve pare na to sta on muca i mumla o vaznim temama... Naravno, svestan sam da ja ovde gasim vatru benzinom navodeci kod nas pricu kojoj se Britanija divi, a Amerika ceni.
fantomatsicna fantomatsicna 00:52 30.06.2011

Re: ćutite!

maksa83
Živeo kralj!Živeo!Malo koja zemlja može da se pohvali kraljem koji ima dva bitna atributa Toma Kruza - nije visok i slabo govori srpski.

vlad_aleksh vlad_aleksh 07:19 30.06.2011

Re: ćutite!

JJ Beba
Da se ispravim što sam gore rekla, dakle neko je ipak zamjetio. Hvala Dali.pa oni su desnica zar ne? oni pripadaju istom ideološkom bloku, naravno da su svi tamo, na istom mestu.jel se krlj ikada odredeio prema zločinima? prema RM? šta je "kralja" više iznerviralo skandiranje RM ili činjeninici da ga učesnici istog skupa ne slušaju, te "nemaju poštovanja", kako reče?


"Određivanje" prema zločinima i prema Ratku Mladiću nema nikakve veze sa podelom na desnicu i levicu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:22 29.06.2011

iPad

Ček, ček, malopre me je, s pravom, iskritikovao Budimac što nemam TV, niti se informišem redovno (na njegovom blogu), nego dangubim na bicikli (suva istina), uz iPad (koji nemam) a ovamo glumim nekakav Autoritet. Pa jesam li ja to nešto propustio? Kad je to Srbija postala Kraljevina, pa da imamo "pre(s)tolonaslednika"? . I ko je uopšte ovaj nadrkani čikica?
papillon92 papillon92 03:26 29.06.2011

Re: iPad

Nadrkani, "netalentovani" za ucenje jezika, cikica je sin Petra II (u izbeglistvu od 1941) i unuk Akeksandra I (ubijenog u Marseju).
On je, ako se tako titulira, pretendent na presto. Dvor i apanaze su mu vraceni. Ne znam da li i sta jos od imanja.
Komicno nesrecno se snalazi u svemu tome.
Sinovi mu se retko pojavljju u medijima i deluju neuporedivo inteligentnije od oca. Cini mi se da nemaju monarhistickih ambicija.
Verujem da je ovo sve sto moras znati o njima u odsustvu TV na cemu ti zavidim.
abrasax abrasax 06:59 29.06.2011

Re: iPad


Šta, bre, hoćete? Čikica je kral naslednim putem, ima to, takoreći, u genima. Teško da je Perica, koliko god da je vremena proveo za zelenim stolom, zaboravio da mu kaže. Nije potrebno da ispunjava bilo kakav uslov, ni što se jezika, ni talenta, niti bilo čega drugog tiče...
Sepulturero Sepulturero 09:44 29.06.2011

Re: iPad

Наравно да једна република не може да има престолонаследника а ни престоницу иако Политика упорно форсира ту реч када се говори о Београду.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 10:06 29.06.2011

Re: iPad

srdjan.pajic
Kad je to Srbija postala Kraljevina, pa da imamo "pre(s)tolonaslednika"? . I ko je uopšte ovaj nadrkani čikica?

Србија никад није постала република, дакле, још увек је краљевина!
karabasbarabas karabasbarabas 10:31 29.06.2011

Re: iPad

srdjan.pajic
Ček, ček, malopre me je, s pravom, iskritikovao Budimac što nemam TV, niti se informišem redovno (na njegovom blogu), nego dangubim na bicikli (suva istina), uz iPad (koji nemam) a ovamo glumim nekakav Autoritet. Pa jesam li ja to nešto propustio? Kad je to Srbija postala Kraljevina, pa da imamo "pre(s)tolonaslednika"? . I ko je uopšte ovaj nadrkani čikica?

Umetnik Ranije Poznat kao Princ
zovitemegrunf zovitemegrunf 10:52 29.06.2011

Re: iPad

Umetnik Ranije Poznat kao Princ


Po Moljcu:

Nije slika ni prilika Princa...
vlad_aleksh vlad_aleksh 06:56 29.06.2011

Republika sa krunom na čelu

Krajnje je neumesno ismevati čoveka koji je pretendent na krunu u državi koja je republika.
U ovoj našoj republici, koja se Srbijom naziva, treba bez zazora ismevati njenog nekrunisanog kralja - Borisa Tadića. Dorćolac i Vaterpolista izgovara nazamislive gluposti na perfektnom srpskom, lupeta poput otvorenog prozora na promaji.
Mada, kakav smo mi narod, takvi su nam i kraljevi Ibiji.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 10:09 29.06.2011

Re: Republika sa krunom na čelu

vlad_aleksh
Krajnje je neumesno ismevati čoveka koji je pretendent na krunu u državi koja je republika.U ovoj našoj republici, koja se Srbijom naziva, treba bez zazora ismevati njenog nekrunisanog kralja - Borisa Tadića. Dorćolac i Vaterpolista izgovara nazamislive gluposti na perfektnom srpskom, lupeta poput otvorenog prozora na promaji.Mada, kakav smo mi narod, takvi su nam i kraljevi Ibiji.

Судећи по коментару, ценим да аутор сумња да је Србија република. Грешим ли?
Јер, држава није република ако се само тако зове, републику много тога чини, а за Србију не бих рекао да је република, осим што у називу тако пише.
На крају, Србија има изборе за краља, и то оног краља који је средњевековни, апсолутистички!
vlad_aleksh vlad_aleksh 11:56 29.06.2011

Re: Republika sa krunom na čelu

Nešto je republičko u republici Srbiji.
abrasax abrasax 15:16 29.06.2011

Re: Republika sa krunom na čelu

На крају, Србија има изборе за краља, и то оног краља који је средњевековни, апсолутистички!


Tamo je bilo i prosvećenih, kol'ko se ja sećam!
Ivan Marović Ivan Marović 07:00 29.06.2011

Svaka čast Aco!

Nevaspitana je to banda koja razume samo kratke komande.

Ja sam od danas monarhista.

Bez kralja ne valja!
libkonz libkonz 07:19 29.06.2011

Re: Svaka čast Aco!

Bez kralja ne valja!

Od kad ja to vama govorim!
libkonz libkonz 07:24 29.06.2011

А шта је проблем?

То што је екипи која је викала Ратко Младић викнуо "ћутите"?
Јел то неки жал за Ратком?
JJ Beba JJ Beba 14:14 29.06.2011

Re: А шта је проблем?

libkonz
То што је екипи која је викала Ратко Младић викнуо "ћутите"?
Јел то неки жал за Ратком?

e to se i ja pitam.
st.jepan st.jepan 20:44 29.06.2011

Re: А шта је проблем?

То што је екипи која је викала Ратко Младић викнуо "ћутите"?
Јел то неки жал за Ратком?

Nije problem u tome što im je viknuo da ućute, već u tome što nisu smesta ućutali.
Nije dobro procenio meru sopstvenog ugleda i autoriteta - iskuliran je, dakle izblamiran, bez obzira ko ga je, inferiornog, iskulirao.
libkonz libkonz 21:02 29.06.2011

Re: А шта је проблем?

Nije dobro procenio meru sopstvenog ugleda i autoriteta - iskuliran je, dakle izblamiran, bez obzira ko ga je, inferiornog, iskulirao.

Mislim da jeste dobro procenio, ali nije hteo da ćuti. Svi znamo izreku:
Sve što je potrebno da zlo pobedi je da dobri ljudi ne rade ništa.

E pa, on je nešto uradio, usprotivio se.
blogov_kolac blogov_kolac 07:37 29.06.2011

Imam postovanja

Imam postovanja prema coveku koji je uspeo za 20-ak godina koliko je ovde da NE KAZE nista cime bi jeftino kupio sve ove i ovakve koji su mu juce zvizdali, i njima slicne. Pripada porodici koja prva moze da vristi i kuka kako je bila zrtva zapadnih trgovina, ili da demagogise na kosovskoj temi i mitovima, ili da drzi raznorazne istorijske pridike Slovencima, Hrvatima, Crnogorcima, Makedoncima... ali ako ste ikad slusali sta je covek govorio i saopstavao, a ne samo groteskni nacin na koji je sve te reci izgovarao - uvek je to bilo u funkciji saradnje sa jEvropom i nasom integracijom u nju, i nikada nesto populisticko (pogotovo ne ratnohuskasko) u odnosu na nase susede. Kod nas postoji prica kako bi parlamentarna monarhija bila mozda najsrecnije resenje za Srbiju, ali nazalost nemamo odgovarajuceg kralja. Ja mislim bas suprotno - nije za nas parlamentarna monarhija jer mi to ne zamisljamo kako to funkcionise u preostalih desetak takvih evropskih zemalja (Britanija, Spanija, Holandija, Belgija, Luksemburg, Danska, Svedska, Norveska, Monako), dok je Aleksandar ovakav kakav je u potpunosti pogodan bas za takvu varijantu, a za koju prosto nije narod.
ljuboten ljuboten 08:18 29.06.2011

Re: Imam postovanja

Ja mislim bas suprotno - nije za nas parlamentarna monarhija jer mi to ne zamisljamo kako to funkcionise u preostalih desetak takvih evropskih zemalja (Britanija, Spanija, Holandija, Belgija, Luksemburg, Danska, Svedska, Norveska, Monako), dok je Aleksandar ovakav kakav je u potpunosti pogodan bas za takvu varijantu, a za koju prosto nije narod


Malo da jedan čovek među ostalim Srbima zna da napiše istinu o nama. Pa zato smo tu gde smo, a kaki smo nismo ni za dismo. Umesto da se stidimo naših budaletina, koji već odavno deluju kao fašističke horde, juče su izvodili svoje idijotske predstave na Gazimestanu, na radost naših protivnika, Srbi bi da se rugaju Čoveku mnogo pametnijem i obrazovanijem od njih. No, Srbi znaju da govore i pišu Spski, čujete li vi, BRE!
Očigledno je da i ovi koji određuju ko će biti bloger nisu bolji od njih, ta ni od onih cirkuzanata juće na Kosovu Polju.
abrasax abrasax 15:07 29.06.2011

Re: Imam postovanja

dok je Aleksandar ovakav kakav je u potpunosti pogodan bas za takvu varijantu, a za koju prosto nije narod.


Onda ništa.
kukusigameni kukusigameni 08:10 29.06.2011

Pismenost

Na proslavi godišnjice boja nakosovu prisutnima se obratio i prestolonaslednik Aleksandar Karađorđević, koji još uvek nije savladao srpski kako treba. Publika, ili grupica ekstremista, zavisno od interpretacije, je osim spominjanja haškog zatvorenika Ratka Mladića iznela neke opaske u smislu kako je vreme da Aca nauči malo srpskog. Govorniku se to nije dopalo pa se prvo drao zapovedno "Prekini!", pa ih oponašao kako govore "BUUU" i na kraju se pozivao na poštovanje, zaboravivši da se poštovanje stiče.


Pa dobro, nije ni ovo bas pismeno. Ako vec kritikujes coveka za neznanje jezika, potrudi se da makar korigujes elementarne greske u ovako kratkom tekstu.

PS. A sto se postovanja tice, mislim da je pozivano na postovanje mesta na kome se desava ovaj skup i na postovanje poginulih u Kosovskom boju.
libkonz libkonz 08:14 29.06.2011

Re: Pismenost

PS. A sto se postovanja tice, mislim da je pozivano na postovanje mesta na kome se desava ovaj skup i na postovanje poginulim u Kosovskom boju.

е сад си нашао да им квариш забаву.
Стварно ми се допао овај клип. Мени још једна потврда да нема среће у Србији док се не вратимо монархији!

petar_p petar_p 09:58 29.06.2011

??

I sta je u ovom klipu sporno?!
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 10:12 29.06.2011

Re: ??

I sta je u ovom klipu sporno?!

Спорно је то што краљ Аца јавно беседи на Косову пољу.
Спорно је, са бољшевичке стране гледано, што је жив, и што самим тим што је жив, угрожава краља Бориса.
dius.gladius dius.gladius 10:28 29.06.2011

Re: ??

srdjazlopogledja
I sta je u ovom klipu sporno?!Спорно је то што краљ Аца јавно беседи на Косову пољу.Спорно је, са бољшевичке стране гледано, што је жив, и што самим тим што је жив, угрожава краља Бориса.


eh ... to je kraljevska dijalektika:

Aca Tankorečivi i Boris Slatkorečivi.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 10:32 29.06.2011

Re: ??

eh ... to je kraljevska dijalektika:

Aca Tankorečivi i Boris Slatkorečivi.

А подвучено је дијалектички материјализам!
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:51 29.06.2011

Re: ??

Nije ni meni jasan ovaj animozitet spram ovog coveka, ovaj, prestolonaslednika A.Karadjordjevica? Jer nikad nisam cula bilo kakvu losu izjavu, da je podrzao bilo kakav primitivizam, retrogradne pojave, naprotiv. Podrzao je odmah opoziciju (90-tih), lobirao na zapadu koliko je mogao, i sve sto bi Srbiju izvelo iz nepovoljnog polozaja.

Zasto onda? (los srpski jezik je samo izgovor, bice)

dius.gladius dius.gladius 10:55 29.06.2011

Re: ??

apacherosepeacock
Nije ni meni jasan ovaj animozitet spram ovog coveka, ovaj, prestolonaslednika A.Karadjordjevica? Jer nikad nisam cula bilo kakvu losu izjavu, da je podrzao bilo kakav primitivizam, retrogradne pojave, naprotiv.


Slažem se da govori i podržava NIŠTA.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 10:59 29.06.2011

Re: ??

Jer nikad nisam cula bilo kakvu losu izjavu, da je podrzao bilo kakav primitivizam, retrogradne pojave, naprotiv.

Slažem se da govori i podržava NIŠTA.

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:10 29.06.2011

Re: ??

dius.gladius
apacherosepeacock
Nije ni meni jasan ovaj animozitet spram ovog coveka, ovaj, prestolonaslednika A.Karadjordjevica? Jer nikad nisam cula bilo kakvu losu izjavu, da je podrzao bilo kakav primitivizam, retrogradne pojave, naprotiv.


Slažem se da govori i podržava NIŠTA.


Ma jesi siguran, ili ti ponesto i promakne, m?
dius.gladius dius.gladius 11:16 29.06.2011

Re: ??

apacherosepeacock

Ma jesi siguran, ili ti ponesto i promakne, m?


ništa mi ne promakne, svašta mi se omakne.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana