Gastronauti| Život

PUCKETANJE

razmisljam RSS / 29.06.2011. u 18:24

               Iznenadićeš se kada ti kažem, ali, ma koliko to čudno zvučalo, odgovor na tvoje pitanje je mnogo komplikovaniji nego što bi to moglo da se očekuje.
               Vidim, smeškaš se sumnjičavo.Ne veruješ?
               U redu je, nisam ni očekivala da hoćeš. Zaista zvuči neverovatno, ali kada krenem sa objašnjavanjem, uverićeš se i sama da nisam ni malo preterivala.
               Dakle, da ne dužim...
               Prvo uzmeš šerpu, ali ne bilo koju. Jedina koja te sigurno neće izneveriti je ona koju od milošte zovemo Gospojina ili Dancina. U nju je utkana nekakva čarolija, pazi šta ti kažem. Ne znam kako, ali je stvorena za sve: idealna za kuvanje filova za kolače, savršena da se u njoj mikserom usitni krompir za pire, neprevaziđena u bilo kojoj kulinarskoj akciji koju poželiš da preduzmeš, a i jedina je koja je, gotovo bez posledica, preživela uprkos činjenici da je bila zaboravljena na usijanoj ringli.
               U nju uspeš ulja, ali onako, baš štedljivo, tek da se jedva ovlaš prekrije dno. Zatim uključiš malu električnu ringlu na najjjače. Nikako, ali nikako plin. A i sa njom moraš jako pažljivo. Od kada je stara pregorela i zamenjena ovom, dešavaju se prilično zbunjujuće stvari. Trebalo bi da je ekspresna, ali se zagreva sporo i ima nekakve neuhvatljive nedoslednosti u održavanju temperature, tako da je treba stalno nadgledati.
               Staviš šerpu na ringlu da se ulje dooobro zagreje. Pri tome imaš na umu da ne bi trebala da zaboraviš da si to uradila. Sećaš li se kako je tvoj brat onomad umalo spalio kuhinju jer se, umesto kraj šporeta, zadesio u svojoj sobi gde je svojoj gošći puštao muziku i tu se malo zaneo, pa je samo zahvaljujući sopstvenoj prisebnosti izbegao katastrofu većih razmera?
               Kada je ulje zagrejano, ubaciš kukuruz, onako, da dobro prekrije dno. Ako je sve u redu, trebalo bi da istog trenutka zrna iz žute promene boju u staklasto belu. Ako se to ne dogodi, nije strašno, samo će proces da traje nešto duže. I ni-po-što ne zaboravi da odmah staviš poklopac. Videla si šta se dgodilo kada sam onomad propustila tu sitnu pojedinost. Da, bilo je zabavno i baš si se slatko smejala, ali smo kokice kasnije nalazile na najneverovatnijim mestima.
               Kad smo več kod kukuruza, ranije se on nije kupovao spakovan u kesice, već se nabavljao od rođaka koji su imali bašte ili se kupovao na pijaci, u malim klipovima sa zrnima najrazličitijih boja. I u većini slučajeva su ta zrna ( najživlje se sećam ljubičastih i bordo, a bilo je i klipova nekako šarenih - malo žuto-belih, malo gotovo crnih ) imala male, oštre bodlje na vrhovima, pa su se odvajala od klipa pletaćom iglom ili nekim sličnim alatom, inače su prsti gadno stradavali.
               A prva mašina za pravljenje kokica je stigla u moju varoš kada sam već bila u srednjoj školi. Kočoperila se na najprometnijem mestu, nasred korzoa, tik do netom otvorene Robne kuće. Koja je to neverovatna pogodnost bila da možeš da okrećeš beskrajne krugove grickajući pufnaste bele pahuljice!
               Tako smo jednom moja tada najbolja drugarica i ja rešile da šetamo po letnjoj kiši. Onako, bez kišobrana, sasim nonšalantno i opušteno, smejući se trunčicu previše glasno i namerno razvlačeći i onako spore korake. Naravno, kupile smo i kokice. Kese u kojima su bile, naši osmesi,one same, sve se rasplinjavalo i razlivalo, sasvim natopljeno i mokro, momci sa Majmunskog ostrva koji su se zaklonili pod svodove Doma kulture su nas gledali čudno i nešto se došaptavali i podgurkivali, a nama je bilo neverovatno lepo.
               I da. Nekako u to vreme se pojavilo i jedan instrumental koji se zvao Kokice i vrteo se neprestano na svim radio stanicama. Ja sam tada bila kao nešto silno zaljubljena u jednog plavokosog tršavka te sam, srećna što su nam se ruke srele, pisala kilometre neke romantične poezije čiji je on bio epicentar i kombinujući te dve činjenice ( popularnu melodiju i njegovo svekoliko prisustvo u mojoj svakodnevnici ), iznedrila ovu sladunjavu minijaturu:

 

                         Kažeš, Kokice voliš
                         Gle, evo, baš ih slušam
                         I hoću da pokušam
                         Da volim ih i ja

               Uuuuh, baš sam zabrazdila. Gde sam ono stala?
               Dakle, šerpu smo poklopile i iz nje počinju da se čuju brze mnogostruke eksplozije. Tada smanjiš vatru za jedan stepen i osluškuješ. Kada se pucketanje proredi i postane sasvim sporadično i pojedinačno, skloniš šerpu sa ringle. Pri tome nikako ne smeš da zaboraviš da joj drške uhvatiš dobro presavijenom krpom da se ne bi opekla.
               U redu, u redu, znam da se ne kopčaš na leđima, ali, za svaki slučaj...

               Isključiš ringlu, naravno, kokice prespeš u neku dovoljno veliku posudu, posoliš ih štedljivo - lako je po potrebi dosoliti, izabereš neki onako blago šećerlemast film ( ako čitava akcija nije sprovedena za uz pivo dok traje ona igra u kojoj se neki jure između dva gola ), smestiš se udobno i uživaš...
               Je l' ti jasno ili da ponovim? Upravo sam se setila još par nekih zgodnih pričica...

Tagovi



Komentari (123)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bravar92 bravar92 18:42 29.06.2011

bez naslova


Mogu ti reći da sam se svaki put obradovala kad mi, čudnim putevima, stigne baš taj, u klipu. Čitav je ritual pripremiti ih onda.


Poslednjih godina to je tako retko, ali - dogodi se.
I da znaš! I ja imam čudesnu šerpu:)))
razmisljam razmisljam 19:05 29.06.2011

Re: bez naslova

bravar92

Mogu ti reći da sam se svaki put obradovala kad mi, čudnim putevima, stigne baš taj, u klipu. Čitav je ritual pripremiti ih onda.
Poslednjih godina to je tako retko, ali - dogodi se.


Ја више и не памтим када сам уопште видела кокичар ван кесице.
А збиља је било посебно задовољство приступити читавом процесу.
Чак не успевам ни да нађем сличицу онаквих шарених и разнобојних клипова. Само једна, и то замрљана - ништа се не разазнаје.

I da znaš! I ja imam čudesnu šerpu:)))


Шта је права искусна домаћица без барем једне такве?
За тебе, једна посебна:

zilikaka zilikaka 07:13 30.06.2011

Re: bez naslova

Ako si mislila da ćeš se izvući od mene, piši propalo

Šerpa jeste starinska al nije baš prava.

Najbolje su one crne, tučane!

Sva sreća što iz porodičnog nasleđa imam par takvih
loader loader 08:33 30.06.2011

Re: bez naslova

Važan je, osim šerpe, i prozirni poklopac, kako bi moglo da se uživa u posmatranju scene.



Bio sam se toliko zaneo snimajući ovo, da je nedostajalo još samo nekoliko trenutaka, pa da zagore :)
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:00 30.06.2011

Re: bez naslova


Шта је права искусна домаћица без барем једне такве?

Mioliću da se na znanje uzme da je uz tačkastu šerpu neophodima i plava vangla.

Inače, ne znam da li je to neko već napisao, ali u Šumadiji se kokice zovu PUCKE.
razmisljam razmisljam 13:43 30.06.2011

Re: bez naslova


zilikaka
Ako si mislila da ćeš se izvući od mene, piši propalo


Е, моја ти... Помирила сам се ја одавно са судбином несрећног блогоаутора несклоног бановању становитих персона. Тако да ништа нисам мислила - знала сам.
Барем сам се извукла од седења крај казана.
Али те молим да следећи пут када те ухвате пундравци пошаљеш ПП, да се не бих изненађивала. ( Увређивање да и не помињем. )

Šerpa jeste starinska al nije baš prava.

Najbolje su one crne, tučane!

Sva sreća što iz porodičnog nasleđa imam par takvih


Опет се вређамо?
Наравно да имам и тучану шерпу и тучани тигањ ( све тешко к'о туч, али врло применљиво ).
Хот међутим ( са меким, меееким ђ ) Данцина шерпа је закон. Веруј ми на реч.
razmisljam razmisljam 14:01 30.06.2011

Re: bez naslova

loader
Važan je, osim šerpe, i prozirni poklopac, kako bi moglo da se uživa u posmatranju scene.


Па сад, mr loader, Ви одмах потежете високу технологију. Јесте важан, и свакако додаје на општем угођају, али, нико није савршен, што још ономад интелигентно закључи Озгуд.

Врхунски доживљај је ипак онај када из ко зна којих разлога заборавите да ставите поклопац на шерпу. Које је то лудило! И то на више нивоа.
Прво, кокице лете на све стране уз много јачи звук, пошто ничим није пригушен.
Друго, поклопац, наравно, није при руци, тако да се ерупција несметано и незаустављиво одвија.
Треће, крајолик кухиње добија сасвим невероватне декоративне елементе врло насумично распоређене по свим њеним висинама, ширинама, забаченим местима и ћошковима.
Четврто, не сумњам да у је том тренутку и израз лица несуђеног мајстора-кокичара непроцењив доживљај сам по себи.

Bio sam se toliko zaneo snimajući ovo, da je nedostajalo još samo nekoliko trenutaka, pa da zagore :)


Срећа те сте се зауставили на време, да Вам уложени труд не пропадне.
razmisljam razmisljam 14:14 30.06.2011

Re: bez naslova

Jelica Greganović

Mioliću da se na znanje uzme da je uz tačkastu šerpu neophodima i plava vangla.


То је нешто што се подразумева и за чим интензивно патим већ годинама. А Деда Мраз мисли да се шалим када види туфнасте ставке на мом новогодишњем списку жеља, па ме 'ладно игнорише.
Имала сам несрећу да сам подобијала кухињске алатке за справљање хране у истим, тако да нисам била у ситуацији да бирам дезене.
Но, присвојила сам са одушевљењем један примерак од оних који на себи имају друковане поздраве из бање. Је л' се и то барем мало рачуна?

Inače, ne znam da li je to neko već napisao, ali u Šumadiji se kokice zovu PUCKE.


Испричао тамо низбрдо госн Воја Радовановић једну своју малу забуну спроћу тог назива. Дакле, поменуто је.

P.S. На твој последњи текст једноставно немам коментар. Увек ме такве приче остављају без речи. Некако, решење не налазим, ситуације се понављају са истим ужасним исходима, и то ме дубоко депримира.
zilikaka zilikaka 17:57 30.06.2011

Re: bez naslova

Za kazan te neću promašiti!
Već sam objasnila da je to tipično ženska veština, pa tako treba i da ostane
A za šerpu?
..ajd da ti verujem
razmisljam razmisljam 18:51 30.06.2011

Re: bez naslova

zilikaka
Za kazan te neću promašiti!
Već sam objasnila da je to tipično ženska veština, pa tako treba i da ostane


Већ си ме једаред промашила. Сплет околности, шта ћеш...
Ал' од мене никаке вајде неш димаш, ома да ти кажем, да се не надаш одвећ. Могу само да будем лево сметало, ако се то рачуна.

A za šerpu?
..ajd da ti verujem


Чик не веруј, ако смеш.
49 41 49 41 04:58 01.07.2011

Re: bez naslova

Jelica Greganović

Шта је права искусна домаћица без барем једне такве?

Mioliću da se na znanje uzme da je uz tačkastu šerpu neophodima i plava vangla.

Inače, ne znam da li je to neko već napisao, ali u Šumadiji se kokice zovu PUCKE.


Zejtin, Pucke, Plave vangle - svih velicina; a, ona najveca; puna, vrucih -
mirisljavih ustipaka - babinih.
Nedelja, suncana rudi; dok unucad migolji iz sna ka stolu.

Ahh, da vangla okolo - ikebanirana tanjirima iseckanog mladog sira; kragujevackog, kraljevskog & of course; - naseg lokalnog.
razmisljam razmisljam 11:53 01.07.2011

Re: bez naslova


49 41

Zejtin, Pucke, Plave vangle - svih velicina; a, ona najveca; puna, vrucih -
mirisljavih ustipaka - babinih.
Nedelja, suncana rudi; dok unucad migolji iz sna ka stolu.

Ahh, da vangla okolo - ikebanirana tanjirima iseckanog mladog sira; kragujevackog, kraljevskog & of course; - naseg lokalnog.


Те баке су чудо једно без којих би наша детињства деловала некако незаокружено и нецеловито.

Моја је правила лИстиће и огромне количине џема од кајсија који је тако добро ишао уз њих. Недавно сам од тетке тражила рецепт. Још само да кренем у авантуру припреме, а све се нешто плашим да неће имати онај савршен укус кога се сећам.

А моја предобра стрина је вангле пунила највећим крофнама које сам икада видела. Све ми је блискија идеја да су толико нарастале од љубави коју је уложила да би их умесила за нас.
Dr M Dr M 18:52 29.06.2011

popcorn



Evo malo iz onog vremena, ispred Robne..
razmisljam razmisljam 19:14 29.06.2011

Re: popcorn

Dr M

Evo malo iz onog vremena, ispred Robne..


Ма, знала сам ја да ће неко да се потруди да ми нађе споменуту музикицу, па се нисам ни трудила да је сама окачим.
Хвала, dottore.

Је л' ако да те задужим да правиш кокице онома који сврну до мене? Ево га апарат,



а ту је и пун џак кукуруза:



Окруњен, спреман, само да га убациш. А машина зна даље и сама.
Dr M Dr M 19:18 29.06.2011

Re: popcorn

Је л' ако да те задужим да правиш кокице онома који сврну до мене? Ево га апарат,


Sve za Tebe, ali..., ne bih mogao da stanem u onaj minikiosk, videla si..
razmisljam razmisljam 19:35 29.06.2011

Re: popcorn


Dr M

Sve za Tebe, ali..., ne bih mogao da stanem u onaj minikiosk, videla si..


Ма, ово је онај где стојиш поред, тако да ћеш се снаћи. А набавићу ако треба и кишобран и сунцобран и столицу и све што пожелиш...
И хвала ти на доброј вољи.
Dr M Dr M 19:48 29.06.2011

Re: popcorn

Ма, ово је онај где стојиш поред, тако да ћеш се снаћи. А набавићу ако треба и кишобран и сунцобран и столицу и све што пожелиш...
И хвала ти на доброј вољи.


Nema na čemu..

Onda, OK! Jedino što je sigurno je da nećeš biti u manjku, neću da gricnem ni jednu jedinu..

A sa druge strane, obzirom na moju poslovičnu spretnost, izlažeš se opasnosti da bankrotiraš zbog rastura..
razmisljam razmisljam 19:58 29.06.2011

Re: popcorn

Dr M

A sa druge strane, obzirom na moju poslovičnu spretnost, izlažeš se opasnosti da bankrotiraš zbog rastura..


Грешка у (спо)разумевању. Уопште ми није намера да се овде бавим бизнисом. Читава акција спада у домен оних непрофитних и добровољних, те се кокице имају делити само и искључиво џаба, да не кажем бесплатно и без икакве друге накнаде осим оне изражене у коментарима који су, то је ваљда излишно и говорити, добродошли.

Опет, ти ако се снађеш - снађеш. У то већ не залазим, само те молим да ја ни на који начин не будем умешана у ту работу.

А за растур не брини. Обрадоваће му се врапци и остала перјана тевабија.
Dr M Dr M 20:06 29.06.2011

Re: popcorn

Уопште ми није намера да се овде бавим бизнисом


Nisam ni mislio..

А за растур не брини. Обрадоваће му се врапци и остала перјана тевабија.


Sad mi je lakše, već sam mislio da ću morati da čistim..

A i tu sam od jačih..
razmisljam razmisljam 20:16 29.06.2011

Re: popcorn

Dr M

...obzirom na moju poslovičnu spretnost...

Dr M

Sad mi je lakše, već sam mislio da ću morati da čistim..

A i tu sam od jačih..


Извини што питам ( не могу да одолим ), али, имаш ли ти уопште неку особину која те квалификује за свакодневно преживљавање?
У ствари, знам одговор. За све такве ситуације имаш супругу. Јесам ли погодила?
Dr M Dr M 20:30 29.06.2011

Re: popcorn

Извини што питам ( не могу да одолим ), али, имаш ли ти уопште неку особину која те квалификује за свакодневно преживљавање?


Strpljenje, poslušnost, diplomatija.
Inače, pomenuta gospodja ne bi bila supruga nego udovica..
razmisljam razmisljam 21:36 29.06.2011

Re: popcorn

Dr M

Strpljenje, poslušnost, diplomatija.
Inače, pomenuta gospodja ne bi bila supruga nego udovica..


Знала сам да мора да постоји некаква тајна.
bravar92 bravar92 18:56 29.06.2011

Bez naslova



jel cujes kako pucketa:)))
razmisljam razmisljam 19:16 29.06.2011

Re: Bez naslova

bravar92

jel cujes kako pucketa:)))


Кад укључим машту, чујем.
А и помаже ми што је dottore окачио звук.
sesili sesili 19:01 29.06.2011

Sinoć sam ih "kokala"...

Volim kokice i pravim ih baš tako! Prva asocijacija mi je bila muzika, koju je postavio Dr. M. Moja deca kupuju neke u kesama i prave ih u mikrotalasnoj. Meni je OVAKO lepše!
Dr M Dr M 19:14 29.06.2011

Re: Sinoć sam ih "kokala"...

Sinoć sam ih "kokala"...


Kad reče..kokala.


Kad su se pojavili oni minikiosci ispred Robne kuće, našao sam za shodno da se kritički osvrnem na krizu u društvu:

Kuda ide ova država, kokaju se za dinar na sred Terazija!

P.S. Fišek kokica bio 1 dinar
sesili sesili 19:23 29.06.2011

Re: Sinoć sam ih "kokala"...

Molim, da se zna, mislila sam na kokice!
razmisljam razmisljam 19:24 29.06.2011

Re: Sinoć sam ih "kokala"...

sesili
Volim kokice i pravim ih baš tako! Prva asocijacija mi je bila muzika, koju je postavio Dr. M. Moja deca kupuju neke u kesama i prave ih u mikrotalasnoj. Meni je OVAKO lepše!


О томе не вреди ни расправљати, барем што се мене тиче. Лепо у шерпи, на рингли, само мало посољене... Све остало, укуси, зачини, додаци, су чисто кварење једног једноставног задовољства.
Мада, моје Мало Дете кренуло да их вегетира, од чега се мени диже коса на глави, ал' кад воли...


razmisljam razmisljam 19:31 29.06.2011

Re: Sinoć sam ih "kokala"...

Dr M
Sinoć sam ih "kokala"...


Kad reče..kokala.


Kad su se pojavili oni minikiosci ispred Robne kuće, našao sam za shodno da se kritički osvrnem na krizu u društvu:


Канда да су ови апарати за кокице неком чудном игром судбине у почетку свуда били везани за Робне куће.


Kuda ide ova država, kokaju se za dinar na sred Terazija!

P.S. Fišek kokica bio 1 dinar


Било лепо и јефтино и могло се.


razmisljam razmisljam 19:39 29.06.2011

Re: Sinoć sam ih "kokala"...

sesili
Molim, da se zna, mislila sam na kokice!


Јасно к'о дан, Сесили, немаш бриге. Ником није пало ни на крај памети ништа друго.
Само, асоцијације су чудо једно, као што се из dottore-ovog прилога да сасвим добро закључити.
Dr M Dr M 19:42 29.06.2011

Re: Sinoć sam ih "kokala"...

Канда да су ови апарати за кокице неком чудном игром судбине у почетку свуда били везани за Робне куће.


Najprometnije mesto, onda..

Sad je najprometnije mesto ispred kapije Vlade i Zavoda za zapošljavanje

Neću više o kokanju, obzirom na višeznačnost izraza

Vraćam se na kukuruzni proizvod...ne volim, zamisli!
razmisljam razmisljam 19:47 29.06.2011

Re: Sinoć sam ih "kokala"...

Dr M

Vraćam se na kukuruzni proizvod...ne volim, zamisli!


И уз најбољу вољу не могу. А баш сам се трудила пар тренутака до минут.
Него, уз шта ( су чим ) онда пратиш утакмице из фотеље? Мора нешто уз пиво...
Или и тај сегмент уживања у фудбалу прескачеш?
А може бити да ни не гледаш преносе?
Dr M Dr M 19:52 29.06.2011

Re: Sinoć sam ih "kokala"...

Него, уз шта ( су чим ) онда пратиш утакмице из фотеље? Мора нешто уз пиво...
Или и тај сегмент уживања у фудбалу прескачеш?
А може бити да ни не гледаш преносе?


Sve to!

Pepsi man, tenis fan!
razmisljam razmisljam 20:05 29.06.2011

Re: Sinoć sam ih "kokala"...

Dr M
Него, уз шта ( су чим ) онда пратиш утакмице из фотеље? Мора нешто уз пиво...
Или и тај сегмент уживања у фудбалу прескачеш?
А може бити да ни не гледаш преносе?


Sve to!

Pepsi man, tenis fan!


Онда је све сасвим јасно, па и твоја несклоност кокицама.
Код мене се оне служе у прилично волуминозној вангли када се гледа текма од пресудног значаја за нешто што не разумем најбоље, ал' кокам ( недвосмислено ), зарад заинтересованих.

Узгред, ни лепи љубавни филмови са хепиендом и мало шмрцкања у марамицу у међувремену те не инспиришу да грицнеш коју кокицу? ( Уф, и ово може да се схвати на разне начине, ал' ме мрзи да преформулишем реченицу. )
Dr M Dr M 20:22 29.06.2011

Re: Sinoć sam ih "kokala"...

Узгред, ни лепи љубавни филмови са хепиендом и мало шмрцкања у марамицу у међувремену те не инспиришу да грицнеш коју кокицу? ( Уф, и ово може да се схвати на разне начине, ал' ме мрзи да преформулишем реченицу. )


Ni slučajno, eventualno da krknem neki keks(uf, i ovo može da zvuči...frojdovski..nekom zlomislećem)
razmisljam razmisljam 20:27 29.06.2011

Re: Sinoć sam ih "kokala"...

Dr M

Ni slučajno, eventualno da krknem neki keks(uf, i ovo može da zvuči...frojdovski..nekom zlomislećem)


А ја наивно мислила да ми је блоготема баш онако сасвим без примеса примисли, кад оно - види на шта све изађе у кратком року.
Да ја закључам ово за коментарисање за сваки случај, пре него што сасвим измакне контроли?
Dr M Dr M 20:33 29.06.2011

Re: Sinoć sam ih "kokala"...

Да ја закључам ово за коментарисање за сваки случај, пре него што сасвим измакне контроли?


Ma ne, ima ko kontroliše, 05 npr..
sesili sesili 20:33 29.06.2011

Re: Sinoć sam ih "kokala"...

Nikako ne zaključavaj! Ja obooožavam komentare Dr M-a!
razmisljam razmisljam 21:40 29.06.2011

Re: Sinoć sam ih "kokala"...

Dr M
Да ја закључам ово за коментарисање за сваки случај, пре него што сасвим измакне контроли?


Ma ne, ima ko kontroliše, 05 npr..


Сад ми је лакше кад си ме подсетио да сва одговорност није само на мојим нејаким плећима. Пао ми камен са срца.
razmisljam razmisljam 21:44 29.06.2011

Re: Sinoć sam ih "kokala"...

sesili
Nikako ne zaključavaj!


Нећу, не брини. Још није дотле дошло.

Ja obooožavam komentare Dr M-a!


И ја, али морам да пазим на репутацију овог места. Је л' ти видиш како има необичне коментаре и још к томе њима и поштен свет наводи на странпутице?


AlexDunja AlexDunja 19:55 29.06.2011

za poslednjih 20 dana

moja deca ija, i društvo naravno
smo pojeli 2 kila kuruza:))

poraz!

edit: pritom naša magična šerpa ima jednu
drvenu dršku, kao tiganj.
a plus je tučana!

nema greške u procesu.
razmisljam razmisljam 20:11 29.06.2011

Re: za poslednjih 20 dana

AlexDunja
moja deca ija, i društvo naravno
smo pojeli 2 kila kuruza:))

poraz!


Што пораз? Чиста победа. Треба умети имати толико добро расположеног друштва за утамањивање енормних количина кокица.
Замисли само да си потрошила једва пола кесице и при том их грицкала сама. Само урањање у породично паковање сладоледа кашиком за супу у глуво доба ноћи може бити тужније од тога.

edit: pritom naša magična šerpa ima jednu
drvenu dršku, kao tiganj.
a plus je tučana!

nema greške u procesu.


Процес је чиста једна пуцкетава радост, ако мене питаш. И кућа после дуго мирише на срећу.
AlexDunja AlexDunja 00:17 30.06.2011

Re: za poslednjih 20 dana



Процес је чиста једна пуцкетава радост, ако мене питаш. И кућа после дуго мирише на срећу.

to da:)
i svi srećni
a ja debela:)))
razmisljam razmisljam 00:36 30.06.2011

Re: za poslednjih 20 dana


AlexDunja

to da:)
i svi srećni
a ja debela:)))


Зар ово што сам подвукла није најбитније? А и написала си СВИ. Из тога произилази да си и ти у том моду, тако да ово следеће што си констатовала може бити занемарено или написано као а ја и срећна и дебела.

Ово управо иде на радију, па к'о велим, да поделим са тобом.



AlexDunja AlexDunja 22:33 30.06.2011

Re: za poslednjih 20 dana

Ово управо иде на радију, па к'о велим, да поделим са тобом.

imala sam tu singlicu
kad sam bila petogodišnjakinja:))
ovde otprilike
razmisljam razmisljam 22:43 30.06.2011

Re: za poslednjih 20 dana

А ово?

Ех, Радмила Катраклајић, Лола Новаковић, Ладо Лесковар, Ђорђе Марјановић...
И зелени пластични руски грамофон...

А јеси ли то на слици ти или си само нашла да личи?
AlexDunja AlexDunja 23:03 30.06.2011

Re: za poslednjih 20 dana

А јеси ли то на слици ти или си само нашла да личи?

ja.

edit:
a krčma na putu za tenesi je obeležila
moj razvoj.
razmisljam razmisljam 00:53 01.07.2011

Re: za poslednjih 20 dana

AlexDunja
А јеси ли то на слици ти или си само нашла да личи?

ja.


И личило је. ( Ал' смо биле слатке кад смо биле мале. )
Ја нисам имала репић у том добу, па ми се бела машница шушурила на вр' главе.


edit:
a krčma na putu za tenesi je obeležila
moj razvoj.


Онда не сумњам да ти је и ово помогло да одрастеш.
zoja444 zoja444 20:42 29.06.2011

male tajne

ja solim kukuruz pre kokanja.
milisav68 milisav68 21:28 29.06.2011

Re: male tajne

zoja444
ja solim kukuruz pre kokanja.



razmisljam razmisljam 21:46 29.06.2011

Re: male tajne

zoja444
ja solim kukuruz pre kokanja.


Нисам пробала.
Примила к знању и имаћу на уму првом следећом приликом.
razmisljam razmisljam 21:52 29.06.2011

Re: male tajne

milisav68


Добра ова верзија! Захваљујем.
Него, кад си већ свратио, имам мали проблемчић. Сећаш ли се оне конструктивне дискусије о Исајловој салати ономад? Тамо си ми дао линк на рецепт, ја уредно прибележила исти ( да не кажем букмарковала ), али ми испарио. Каже, нема.
Ако те не мрзи, молила бих те да ми обновиш адресу. Хвала унапред.
milisav68 milisav68 22:09 29.06.2011

Re: male tajne

razmisljam
milisav68


Добра ова верзија! Захваљујем.
Него, кад си већ свратио, имам мали проблемчић. Сећаш ли се оне конструктивне дискусије о Исајловој салати ономад? Тамо си ми дао линк на рецепт, ја уредно прибележила исти ( да не кажем букмарковала ), али ми испарио. Каже, нема.
Ако те не мрзи, молила бих те да ми обновиш адресу. Хвала унапред.

Ej oću, zvuči mi poznato, al` ne mogu da se setim, moraš da me podsetiš sa linkom na raspravu, ili bar još neki podatak, stao mi mozak.

Može i na PP da ne trolujemo ovde.

edit.našo gugl

edit 2 Leskovačka urnebes salata

Urnebes salata

Link na blog
zoja444 zoja444 22:49 29.06.2011

Re: male tajne

razmisljam


milisav68


razmisljam razmisljam 23:22 29.06.2011

Re: male tajne

milisav68

moraš dajavascript:


Ја бих али не знам како се то ради. Је л' можеш да ме мало упутиш у проблематику материје?
А сад озбиљно. Збиља постаје заморно стално сусретање са тим блесавим багом на најнеочекиванијим местима. Није ни духовито, иако се може бити духовит док се исти коментарише, као што се дало запазити на неком од блогова овдашњих. ( Сад мени стао мозак, па појма немам где то беше, ал' је било симпатично и још је призвало Модераторку 05, што је чист бонус. )

edit.našo gugl


Пуно, пуно ти хвала. Прибележила поново и проверила да ли ради. Па онда још једном, за сваки случај. И да видиш - све је у реду. ( Барем за сада. )

Извини што сам ти намучила мозак и натерала га да ради.
razmisljam razmisljam 23:26 29.06.2011

Re: male tajne

zoja444
razmisljam


milisav68





milisav68 milisav68 23:42 29.06.2011

Re: male tajne

razmisljam

Извини што сам ти намучила мозак и натерала га да ради.

Ej, nije problem, i mene počinje da nervira, što se sve više oslanjam/o na gugl/internet, i na tehniku uopšte.Nekada sam podatke koji mi trebaju "držao" u glavi, ili na papiru.Zato me je ova vest naterala na razmišljanje.
Koliko smo "zavisni" od struje i da li imamo spremljen "rezervni položaj".

razmisljam razmisljam 00:07 30.06.2011

Re: male tajne

milisav68

Ej, nije problem, i mene počinje da nervira, što se sve više oslanjam/o na gugl/internet, i na tehniku uopšte.Nekada sam podatke koji mi trebaju "držao" u glavi, ili na papiru.Zato me je ova vest naterala na razmišljanje.
Koliko smo "zavisni" od struje i da li imamo spremljen "rezervni položaj".



Волела бих да са тобом наставим разговор на ову тему коју си набацио, али ме линк који си поставио води на насловницу пуну разних ( углавном непријатних ) вести, а ни једна ми не додаје повезницу за ово о чему говориш.
Је л' ти није тешко да покушаш поново? Сад сам још и радознала да видим о чему се заправо ради.


milisav68 milisav68 00:23 30.06.2011

Re: male tajne

razmisljam
milisav68

Ej, nije problem, i mene počinje da nervira, što se sve više oslanjam/o na gugl/internet, i na tehniku uopšte.Nekada sam podatke koji mi trebaju "držao" u glavi, ili na papiru.Zato me je ova vest naterala na razmišljanje.
Koliko smo "zavisni" od struje i da li imamo spremljen "rezervni položaj".



Волела бих да са тобом наставим разговор на ову тему коју си набацио, али ме линк који си поставио води на насловницу пуну разних ( углавном непријатних ) вести, а ни једна ми не додаје повезницу за ово о чему говориш.
Је л' ти није тешко да покушаш поново? Сад сам још и радознала да видим о чему се заправо ради.

I mene je bacilo na to, da ne bi komplikovali, prekopiraću tekst.

NASTAVLJA SE AGONIJA U ALEKSINCU - GraĐani veĆ tri dana bez struje, ostaju polako i bez rezervi hrane
Nemamo više šta da jedemo!

Haos - Građani čekaju hleb po nekoliko sati u redu, bacaju pokvarenu hranu iz zamrzivača, mesare uglavnom ne rade...Telefonima smo osvetljavali vene pacijenata, da bismo videli da ubodemo iglu, priča za Press dr Zoran Binić
Prekipelo ... Meštani Žitkovca blokirali regionalni put

Više od 55.000 stanovnika Aleksinca zbog posledica nevremena već tri dana živi bez struje, a ponestaje im i hrane jer sve što imaju u zamrzivačima moraju da bace! Građani se danima bore da u prodavnicama kupe hleb i po nekoliko sati ga čekaju u dugim redovima.

- Ovo je strašno što nas je zadesilo, bacila sam sve meso iz zamrzivača... Naš kraj je siromašan, ljudi leti ostavljaju hranu za zimu, a sada sve moraju da pobacaju. Nismo ni hleba imali ovih dana nego je, srećom, suprug poslom bio u Požarevcu, pa je tamo kupio nekoliko vekni. Jedemo suhomesnatu hranu i salate jer ništa drugo nemamo niti možemo da skuvamo - žali se Verica Jovanović, koja je juče s teškom mukom bacala pokvarenu hranu iz zamrzivača.
Vetar nosio mrtve ptice

Tokom poslednja tri dana, kako kaže, dobijali su struju samo na dva sata.

- Pokušala sam makar voće da upotrebim, ali i njega ću baciti jer ne mogu da uključim šporet da bih bilo šta ispekla - žali se ona.

Aleksinčanin Milić Stanojević juče je napunio kese hlebom.
Dačić: Vlada će pomoći
Ministar unutrašnjih poslova Ivica Dačić i predstavnici EPS-a juče su razgovarali sa rukovodstvom opštine Aleksinac.
- Struja će stići ubrzo. Sanitarne službe će prekontrolisati hranu, da sačuvamo zdravlje ljudi. Šteta je velika i građani ne mogu sami da je otklone, pa će Vlada pomoći - kazao je Dačić.
Predsednik opštine Aleksinac Ivan Dimić rekao je da je ukupna šteta procenjena na oko milijardu dinara.

- Prethodna dva dana se po sat vremena čekalo u redu za hleb! Danas ga ima, pa sam odlučio da napunim torbe za svaki slučaj. Muka je ovo velika, ljudi se snalaze kako znaju. Najgore je sa zamrzivačima, nosimo ih od jednog do drugog komšije, kako koji dobija struju - priča Stanojević.

Ugrožen je i rad Hitne pomoći jer im aparati ne rade, pa pacijenti mogu da računaju samo na iskustvo lekara.

Načelnik Hitne pomoći dr Zoran Binić kaže da su lekari imali velikih problema.

- Dolazili su nam pacijenti sa povredama izazvanim nevremenom. Snalazili smo se kako smo znali i umeli. Nismo imali struje, pa smo mobilnim telefonima osvetljavali njihove vene da bi-smo videli da ubodemo iglu. Nijedan aparat nije mogao da se uključi, pa smo morali da se oslonimo na aparat za pritisak, slušalice i iskustvo da bismo postavili dijagnozu - navodi Binić.

Nevreme je blokiralo prilaz i Hitnoj, pa je osoblje imalo veliki problem dok ga je raščistilo.

- To u životu nisam videla, nisam znala odakle da počnem. Pred ulazom su bile mrtve ptice koje je vetar oborio zajedno sa drvećem. Nezapamćen haos, tako se jedino može opisati ono što nam se desilo - kaže Milka Novković, spremačica u Hitnoj pomoći.
Uništena letina

Muku muče i tamošnji ugostitelji. Mnoge radnje, naročito one koje prodaju meso, zatvorene su. Slavica Popović, vlasnica picerije, kaže da su u subotu ljudi dolazili da jedu u njenoj radnji jer nije bilo hleba, ali da ni ona nije imala šta da im ponudi.

- Voda je ušla u radnju, frižideri su bili mokri, nije bilo struje, otkazali smo sve porudžbine. Bilo je strašno, crepovi su leteli, razbijali prozore... - priča Popovićeva.

Meštanima Žitkovca prekipelo je, pa su juče blokirali regionalni put. Oni su kivni na državu što im niko nije kazao ko će im nadoknaditi štetu. Njihov gnev porastao je i zbog jučerašnje posete ministra unutrašnjih poslova Ivice Dačića, koji je boravak u Aleksincu ograničio na susret sa rukovodstvom opštine, dok su Aleksinčani uzalud očekivali da će moći da mu se direktno požale i zatraže pomoć.
- Na hiljade zamrzivača se otopilo, hrana se pokvarila, nemamo šta da jedemo. Seljacima je letina uništena, sav njihov rad je propao. Tražimo da neko iz Vlade ovde dođe, a ne kao Dačić da helikopterom sleti u Aleksinac i da ode, a da i ne porazgovara sa građanima - kaže ogorčeni Slavko Andrejević.

Poslednje procene su da bi u opštini moglo da dođe do stabilnog snabdevanja strujom danas u toku dana.

Kompanija „Delta Đenerali" saopštila je da je do sada primila nekoliko stotina odštetnih zahteva, posle olujnog nevremena i grada koji su pričinili veliku štetu. Kako je rečeno, još je rano govoriti kolika je ukupna šteta, ali već sada je izvesno da je reč o milionskim iznosima.

Dragana Kocić,Aleksinac

razmisljam razmisljam 01:01 30.06.2011

Re: male tajne

milisav68


Добро, прочитала сам и, будући да у оквиру саме вести има сијасет најразличитијих тема које би могле да се начну, занемарићу их и задржаћу се на оној твојој натукници с почетка, а у вези струје и без струје.
Мене је у том погледу врло до веома просветлило и освестило оно несрећно бомбардовање из '99.
Тада сам схватила да су негде при руци неопходне свеће, шибице, транзистор са гомилом резервних батерија и плинска боца са каквимгод гориоником, и то она велика, или барем парче лима и неколико кеса ћумура или метар дрва.
Тако да у том случају без проблема могу да запевам ону стару народну: ,, Не може нам нико ништа...'' у тренутку када нестане струје.
Чуди ме да људи тамо ( Без увреде, али мислим да тамо има далеко више Смедереваца, дворишта и материјала за потпалу него у Београду и да је самим тим лакше решити проблем замрзивача који се отапа. ) нису бацили месо из замрзивача на роштиљ, послагали у шерпе и залили машћу. То је некад био једини метод ( осим, наравно, сушења ) да се оно очува за неко време. Воћке бих такође прерадила у компоте или пекмезе и једино би ми поврће направило проблем. До душе, можда бисмо неколико дана били вегетаријанци, да се не баци. Али, тиме би највећи део штете био избегнут.
А што се тиче тражења вене помоћу мобилног... Хмммм... Као што рекох, свеће, батеријске лампе... А и већина прегледа се у не баш тако давно време и обављала помоћу стетоскопа и једноставног опипа, куцкања и слушања. Само треба знати.

А у праву си да се преко сваке разумне мере ослањамо на технику. И што је она напреднија, то се ми, некако, све више препуштамо. Мада, ја и даље све податке стављам и у мобилни и у обичан адресар, за сваки случај. И вежбам мале сиве ћелије држећи Вујаклије, Клајнове, Британике и Дикшнерије при руци. Није све ни у Гуглу.
Уосталом, не каже моје Велико Дете џаба ( пази ме само како се правим важна - ал' морам ):,, Прво питај мајку, а ако она не зна, тек онда потражи на Гуглу. ''
Вежбам, размишљам...


milisav68 milisav68 10:23 30.06.2011

Re: male tajne

razmisljam

Slažem se da je tekst "naduvan", i meni je on bio samo ideja za razmišljanje - kako bi se mi (moja porodica) snašli da nema struje i vode 3 dana.
No, to je tema za poseban blog, da ne trolujemo više.

razmisljam razmisljam 14:26 30.06.2011

Re: male tajne

milisav68

Slažem se da je tekst "naduvan", i meni je on bio samo ideja za razmišljanje - kako bi se mi (moja porodica) snašli da nema struje i vode 3 dana.


Нужда закон мења - моје искуство је да је човек далеко прилагодљивији него што се то чини на први поглед. Уосталом, када бисмо почели да набрајамо сва прилагођавања којима смо принудно били подвргнути деведесетих, свашта би се ту нашло. Тако да мислим да нас ништа не би могло изненадити, јер смо сувише добро утренирани за евентуалности сваке врсте.

No, to je tema za poseban blog, da ne trolujemo više.


Тролуј опуштено колико год желиш и о чему год хоћеш, што се мене тиче. И тако се слажем са оним неким блогером који упорно тврди да трол као такав не постоји ( ја додајем - изузимајући онај прави, из дефиниције истог, и тај ми се не допада ).

Него, ако си вољан, изволи се раскомотити код мене. Начео си тему, напиши блог, а простор ти је обезбеђен. Само ме не терај да качим слике у иницијални текст, јер се у томе још нисам окушала, па не знам да ли ћу се снаћи.

Наравно, подразумева се да су сви који немају ауторску опцију, а желели би да се окушају у блогописанију, више него добродошли.

milisav68 milisav68 18:01 30.06.2011

Re: male tajne

razmisljam

Нужда закон мења - моје искуство је да је човек далеко прилагодљивији него што се то чини на први поглед. Уосталом, када бисмо почели да набрајамо сва прилагођавања којима смо принудно били подвргнути деведесетих, свашта би се ту нашло. Тако да мислим да нас ништа не би могло изненадити, јер смо сувише добро утренирани за евентуалности сваке врсте.

Ono, što jes` jes`, iskustvo nam ne nedostaje.
Razlika je samo što sam onda bio momak, a sad sam roditelj dvoje maloletne dece, pa su mi i razmišljanja kao ozbiljnija.

Него, ако си вољан, изволи се раскомотити код мене. Начео си тему, напиши блог, а простор ти је обезбеђен.

Hvala na ponudi, al` meni to pisanje sastava i u školi slabo išlo.
Nekako se zapetljam u želji da što više kažem (a da bude jednostavno), pa posle moram da objašnjavam, šta sam `teo da kažem.




razmisljam razmisljam 19:03 30.06.2011

Re: male tajne

milisav68

Ono, što jes` jes`, iskustvo nam ne nedostaje.
Razlika je samo što sam onda bio momak, a sad sam roditelj dvoje maloletne dece, pa su mi i razmišljanja kao ozbiljnija.


Ја сам кроз све то прошла са троје. И штрајкове у школи и хиперинфлацију и запрашивање далековода графитом и сва зашто везана уз то. ( Старија деца су и дан данас поносна што су научила у паре некако баш у доба оних силних милијарди. Урезало им се, баш. ) Тако да знам знање напамет. Ако ти, не дај боже ( пу, пу, пу и далеко било и налет га ) затреба подучавање, рачунај на мене.

Hvala na ponudi, al` meni to pisanje sastava i u školi slabo išlo.
Nekako se zapetljam u želji da što više kažem (a da bude jednostavno), pa posle moram da objašnjavam, šta sam `teo da kažem.


Не би се баш рекло, барем колико успевам да ти пропратим активности на блогу. Осим тога, сигурна сам да си био сасвим добар у слободним саставима ( задате теме јесу проблем, признајем ). Сходно томе, зажмуриш и бациш се међу блогоајкуле, па шта буде. Из мог угла гледано, углавном се преживи, а уме да буде и забавно.
Дакле, понуда остаје отворена, а ти размисли још мало. ( Или још много, од воље ти. )

milisav68 milisav68 19:17 30.06.2011

Re: male tajne

razmisljam

Дакле, понуда остаје отворена, а ти размисли још мало. ( Или још много, од воље ти. )

Ok, primljeno kznanju.
razmisljam razmisljam 19:28 30.06.2011

Re: male tajne

milisav68

Ok, primljeno kznanju.




dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 20:57 29.06.2011

Ko je rekao klopa?

Po celom svetu kokanje...

Opet razmena recepata


Moze li cokoladne?
razmisljam razmisljam 21:59 29.06.2011

Re: Ko je rekao klopa?

dusanovaiivanovamama

Ово ме је дотукло!

EDIT: Мало Дете ме је, овако сконцентрисану на преписку, залепило за плафон изненадним звуком свога гласа, тако да сам пре времена кликнула на Објави.
Сада, када сам се спустила до тастатуре и мало средила покидане нервне завршетке, да наставим где сам стала.

Opet razmena recepata


Узвратни рецепАт си добила горе, само ти треба довољно мобилних телефона за да га реализујеш.

Moze li cokoladne?


Не може.
Волим само чист укус. Ту сам мало наопака. Само најосновнији и најуобичајенији начин и ни мрву не одступам од тога. Таки ми хороскоп.
Али не сумњам да ће неко од оних који сврну пожелети да испроба и ову варијанту.
eli.lacrosse eli.lacrosse 21:38 29.06.2011

Kokice, leta 1997.

Kao student živeo sam u maloj komuni, u iznajmljenoj garsonjeri na Dorćolu. Predsoblje te garsonjere služilo je kao kuhinja.

Jednom prilikom, postupajući kao da čitam tvoje uputstvo, napravio sam dve pune šerpe kokica. Stavio sam i treću turu, ulje se zagrejalo, ja sam sipao zrnevlje, i otišao u sobu da uživam u prethodnoj vrućoj gomili kokica koje su bile toliko savršene da sam potpuno zaboravio na šerpu na šporetu. Ne samo ja, već i svi koji su uživali u kokicama, a i imali poverenja u mene i moju kuvarsku svest i zdrav razum. Srećom, naišli su gosti, a do ulaznih vrata se moralo kroz kuhinju. A kuhinja je bila puna belog dima, toliko gustog da se ni prst pred nosom nije mogao videti, baš bukvalno.

Uglavnom, začudo niko nije pozvao vatrogasce iako je dima bilo i u hodniku i čak je, doduše ne toliko mnogo, izlazio i pred zgradu, na ulicu. Bela unutrašnjost šerpe je postala crna unutrašnjost šerpe. Ali sam, strpljivo i uporno, posle nekoliko nedelja rada, uspeo da je koliko-toliko dovedem u stanje pre treće ture kokica. A veče se nastavilo još luđe nego što je počelo, ali to je neka druga priča.
razmisljam razmisljam 22:26 29.06.2011

Re: Kokice, leta 1997.

eli.lacrosse


Пре свега, Ели, драго ми је што си свратио до мене. Желим ти добродошлицу.

А ова твоја прича ми је сасвим позната. Читава је скривена у овој реченици из текста:
Sećaš li se kako je tvoj brat onomad umalo spalio kuhinju jer se, umesto kraj šporeta, zadesio u svojoj sobi gde je svojoj gošći puštao muziku i tu se malo zaneo, pa je samo zahvaljujući sopstvenoj prisebnosti izbegao katastrofu većih razmera?


Наиме, моје Велико Дете је одрадило истоветну акцију спремања кокица на твој начин пре неку годину. С тим што је кухиња у приземљу, а његова соба на спрату, тако да се неупоредиво више простора испунило оним густим белим непрозирним димом који си описао, пре него што је стигао да реагује. Завршило се обимним проветравањем целокупног животног простора и напорним рибањем сироте шерпе. По неки црни траг је видљив и дан данас на њеном спољном дну.
Но, упркос свему, шерпа и даље ради без грешке.

A veče se nastavilo još luđe nego što je počelo, ali to je neka druga priča.


Драго ми је чути. А и из сопственог искуства знам да је, када си студент, правило да је журка све боља што се мање гарсоњерног простора има на располагању.
Voja Radovanović Voja Radovanović 22:01 29.06.2011

blog

Razmišljam nešto....dok čitam ovaj blog...godinama sam prodavao kokice...i setih se kad mi je jednom jedna mušterija rekla...'' Puckaš li pucke ''...minut mi je trebao da ukapiram šta hoće...
A najveće priznanje sam dobio od komšije koji se vratio iz Barselone i rekao da tamo nisu ni približno dobre kao moje...eh, zlatna vremena...
Pozz i prijatno veče ti želim, dok i dalje razmišljam o kokicama...
razmisljam razmisljam 23:01 29.06.2011

Re: blog

Voja Radovanović
'' Puckaš li pucke ''...minut mi je trebao da ukapiram šta hoće...


Ја тај одраз научила преко нишких фамилијарних веза ( без подвезица ) и много ми се свидео. Леп и пуцкета при изговору баш како доликује.

A najveće priznanje sam dobio od komšije koji se vratio iz Barselone i rekao da tamo nisu ni približno dobre kao moje...eh, zlatna vremena...


Мене опет брат од тетке питао за рецепт - тврдио како никада није јео лепше, а његови сопствени експерименти са прављењем су му били незадовољавајући. Ала сам била битна! Тако да могу сасвим добро да замислим како си се лепо осећао након комшијиног комплимента.
А златна времена... Све ми се чини да су била обична, али им наша подсвест даје ту преко потребну позлату да би нам сећања измамила осмех.
Мада, кад мало поразмислим, можда су збиља била златна...

Pozz i prijatno veče ti želim, dok i dalje razmišljam o kokicama...


Узвраћам поздрав од као и најлепше жеље спрам пријатности вечери.
Ако не будеш могао да заспиш, предлажем ти да терапеутски уместо овчица кренеш да бројиш кокице које искачу из шерпе.
Voja Radovanović Voja Radovanović 09:24 30.06.2011

Re: blog

razmisljam
Voja Radovanović
'' Puckaš li pucke ''...minut mi je trebao da ukapiram šta hoće...


Ја тај одраз научила преко нишких фамилијарних веза ( без подвезица ) и много ми се свидео. Леп и пуцкета при изговору баш како доликује.

A najveće priznanje sam dobio od komšije koji se vratio iz Barselone i rekao da tamo nisu ni približno dobre kao moje...eh, zlatna vremena...


Мене опет брат од тетке питао за рецепт - тврдио како никада није јео лепше, а његови сопствени експерименти са прављењем су му били незадовољавајући. Ала сам била битна! Тако да могу сасвим добро да замислим како си се лепо осећао након комшијиног комплимента.
А златна времена... Све ми се чини да су била обична, али им наша подсвест даје ту преко потребну позлату да би нам сећања измамила осмех.
Мада, кад мало поразмислим, можда су збиља била златна...

Pozz i prijatno veče ti želim, dok i dalje razmišljam o kokicama...


Узвраћам поздрав од као и најлепше жеље спрам пријатности вечери.
Ако не будеш могао да заспиш, предлажем ти да терапеутски уместо овчица кренеш да бројиш кокице које искачу из шерпе.


Uf...ala si se raspisala...
Ja imam tu sreću da imam aparat za kokice ( onaj ulični )...tako da on povećava procenat uspešnosti pri puckanju u odnosu na šerpu...
Mada nikad nisam bio siguran da li su kokice hvalili zato što su stvarno dobre...ili što sam ih ja jedini pravio u krugu od 10 km....
Jedno sigurno znam, iz dugogodišnjeg iskustva...ima veliki izbor različitog semena,od raznih proizvodjača...i tu nastaje razlika u kvalitetu i ukusu...Kad jednom udješ u štos i odabereš pravo seme,onda si pola posla završio...a i ja da završim sa ovim pisanjem, da ne odem mnogo u širinu...pozz...
razmisljam razmisljam 14:39 30.06.2011

Re: blog

Voja Radovanović

Uf...ala si se raspisala...


'Ајд' ја мање-више. Ем сам логореична, ем сам скрибоман. Али види тебе - мислим да ни на свом блогу не остављаш толико обимне коментаре. Дакле, канда да сам те, да простиш, повукла за језик.

Ja imam tu sreću da imam aparat za kokice ( onaj ulični )...tako da on povećava procenat uspešnosti pri puckanju u odnosu na šerpu...
Mada nikad nisam bio siguran da li su kokice hvalili zato što su stvarno dobre...ili što sam ih ja jedini pravio u krugu od 10 km....


Веруј ми да и добра шерпа има изненађујуће добар проценат успешности кокања.
Што се пак квалитета твојих кокица тиче, ипак мислим да су похвале биле за мајсторство извођача радова, без обзира на величину круга без истих.

Jedno sigurno znam, iz dugogodišnjeg iskustva...ima veliki izbor različitog semena,od raznih proizvodjača...i tu nastaje razlika u kvalitetu i ukusu...Kad jednom udješ u štos i odabereš pravo seme,onda si pola posla završio...a i ja da završim sa ovim pisanjem, da ne odem mnogo u širinu...pozz...


За ово си сасвим у праву. Без доброг материјала нема поштеног посла. Дешавало ми се да искокане кокице напуне шерпу тек до пола. Таква зрна сам касније избегавала. Права су она која при крају процеса покушају да одигну поклопац и да се прелију преко ивице шерпе. Наравно да су на мојој позитивној листи.

Слободно се ти шири колико год хоћеш. Драго ми је што то чиниш.
Voja Radovanović Voja Radovanović 10:21 01.07.2011

Re: blog

razmisljam
Voja Radovanović

Uf...ala si se raspisala...


'Ајд' ја мање-више. Ем сам логореична, ем сам скрибоман. Али види тебе - мислим да ни на свом блогу не остављаш толико обимне коментаре. Дакле, канда да сам те, да простиш, повукла за језик.

Ja imam tu sreću da imam aparat za kokice ( onaj ulični )...tako da on povećava procenat uspešnosti pri puckanju u odnosu na šerpu...
Mada nikad nisam bio siguran da li su kokice hvalili zato što su stvarno dobre...ili što sam ih ja jedini pravio u krugu od 10 km....


Веруј ми да и добра шерпа има изненађујуће добар проценат успешности кокања.
Што се пак квалитета твојих кокица тиче, ипак мислим да су похвале биле за мајсторство извођача радова, без обзира на величину круга без истих.

Jedno sigurno znam, iz dugogodišnjeg iskustva...ima veliki izbor različitog semena,od raznih proizvodjača...i tu nastaje razlika u kvalitetu i ukusu...Kad jednom udješ u štos i odabereš pravo seme,onda si pola posla završio...a i ja da završim sa ovim pisanjem, da ne odem mnogo u širinu...pozz...


За ово си сасвим у праву. Без доброг материјала нема поштеног посла. Дешавало ми се да искокане кокице напуне шерпу тек до пола. Таква зрна сам касније избегавала. Права су она која при крају процеса покушају да одигну поклопац и да се прелију преко ивице шерпе. Наравно да су на мојој позитивној листи.

Слободно се ти шири колико год хоћеш. Драго ми је што то чиниш.

Pa ne moram baš sve sad da napišem...ostaviću nešto i za drugi put...pozz
razmisljam razmisljam 11:57 01.07.2011

Re: blog

Voja Radovanović

Pa ne moram baš sve sad da napišem...ostaviću nešto i za drugi put...pozz


Договорено!
fantomatsicna fantomatsicna 02:59 30.06.2011

Eh

Šta ti je narod.Na jednom drugom blogu objavim blog sa naslovom :Nije za vegeterijance i ko mi ostavlja komentare :Ljuti vegeterijanci.A samo zbog malo pršute punjene kačkavaljem.Ma znaš šta kad bi moje šerpe umele da pricajuuuuu..trilogiju bih mogla da napišem a pri;e ne bi uvek bile vesele

Ogovarani tanjir

razmisljam razmisljam 14:45 30.06.2011

Re: Eh

fantomatsicna
Šta ti je narod.Na jednom drugom blogu objavim blog sa naslovom :Nije za vegeterijance i ko mi ostavlja komentare :Ljuti vegeterijanci.A samo zbog malo pršute punjene kačkavaljem.


Драга моја, по логици ствари, наслов твог следећег блога би требао да буде Само за вегетаријанце. Покушај па види шта ће се догодити.

Ma znaš šta kad bi moje šerpe umele da pricajuuuuu..trilogiju bih mogla da napišem a pri;e ne bi uvek bile vesele


Дакле, изволи па пиши. Плајваз у руке па добро ослушни шта то твоје шерпе ћућоре међу собом, те онда то подели са нама на овом месту.

Узгред, оне пећине са свицима су предивне.


angie01 angie01 08:29 30.06.2011

,

razmisljam razmisljam 15:00 30.06.2011

Re: ,

angie01


Хвала на прилогу, Енџи. Треба ли да кажем да обожавам Чипа и Дејл? А ни ово гунђало од патка није несимпатично.

Узгред, морам да ти изразим дивљење на издржљивости твог пробавног тракта. Ем си одгледала емисију, ем си још писала о њој, ем имаш снаге и за додатно коментарисање исте.
Капа доле!
Ја сам се на дотичном програму те вечери задржала онолико колико је било потребно да утврдим ко га води, и када сам то видела побегла сам са истог главом без обзира.
Морам признати да сам и твој текст прочитала са надљудским напором, тако да ми није претекло ни мало енергије и за коментарисање.


angie01 angie01 17:07 30.06.2011

Re: ,

Узгред


evo, sve si rekla ovde-valjda ti lakse!:)))
razmisljam razmisljam 17:35 30.06.2011

Re: ,

angie01

evo, sve si rekla ovde-valjda ti lakse!:)))


Да видиш да и није.
Да ниси сврнула до мене, мудро бих ћутала. Овако - нисам могла да одолим, мада сам се, морам признати, маличак двоумила. Али, не мо'ш обуздати сврбећег језика, па то ти је.
kukusigameni kukusigameni 08:36 30.06.2011

filmic

Ovo sam vec kacio kod mene na jednom blogu ali sta smeta?! Evo ga opet.



PS. Ha! Uspeo sam da izbegnem javascript:!

P(u)PS. Nisam. Sam sam ga postovao.
angie01 angie01 08:52 30.06.2011

Re: filmic

koja bolesna pedanterija!
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:46 30.06.2011

Re: filmic

razmisljam razmisljam 15:10 30.06.2011

Re: filmic

kukusigameni
Ovo sam vec kacio kod mene na jednom blogu ali sta smeta?! Evo ga opet.


Дакле, из приложеног се да закључити да дечко не воли претерано газирана пића, чим је одмах поотварао све лименке да се луКтирају.


PS. Ha! Uspeo sam da izbegnem javascript:!

P(u)PS. Nisam. Sam sam ga postovao.


Само ти призивај. После ће ти ђаво бити крив када се та пошаст рашири на све стране подједнако.
razmisljam razmisljam 15:14 30.06.2011

Re: filmic

angie01
koja bolesna pedanterija!


Познавала сам једног чика доктора педијатра који је уредно сопственој деци дезинфиковао прибор за јело и све остало што им је било допуштено да дотакну, а могло се подвргнути датом процесу.
Када су клинци кренули у школу и помешали се са осталом пачурлијом, наватвали су сваки могући вирус и бактерију, а он није могао чудом да се начуди одакле то.
razmisljam razmisljam 15:22 30.06.2011

Re: filmic

Jelica Greganović


Кокице из микроталасне? Пих! И то ми је неки кувар.

P.S. Други пут да ме упозориш да ће из екрана да ми искочи Freehand, да се не стресирам на правди бога. И тако је ономад претио да ће да ми се појави пред вратима...
zilikaka zilikaka 12:58 30.06.2011

rečnik

Nešto mi palo na pamet.
Koji izrazi postoje za ono što ostane neiskokano?
Ja znam za purci.
Ima li još neki?
antioksidant antioksidant 13:00 30.06.2011

Re: rečnik

Koji izrazi postoje za ono što ostane neiskokano?


virgo intacta
razmisljam razmisljam 15:27 30.06.2011

Re: rečnik

zilikaka
Nešto mi palo na pamet.
Koji izrazi postoje za ono što ostane neiskokano?
Ja znam za purci.
Ima li još neki?


Као прво, умал' да ми избије курцшлус у пределу онога што би требало да су ми мале сиве ћелије док сам покушавала да се сетим. На вр' ми језика, ту је негде, ал' никако да призовем.
Пара на уши, беоњаче у црвено... Џаба.
Никако да ископам из малог мозка. Затурило ми се, па то ти је.
Но, ипак сам се опсетила.
У нашим крајевима се то, да простиш на изразу, зове пувањци.
razmisljam razmisljam 15:29 30.06.2011

Re: rečnik

antioksidant
Koji izrazi postoje za ono što ostane neiskokano?


virgo intacta


Пази, овако. Ено ти тамо у ћошкету посут кукуруз. Иди клечи!
zilikaka zilikaka 21:30 30.06.2011

Re: rečnik

У нашим крајевима се то, да простиш на изразу, зове пувањци.


Tačno, TA reč mi je falila. Da budem iskrena, purci mi prvo došlo, pa proverila sa koleginicom i stavila.
...al mi bilo u podsvesti da nije to TO
razmisljam razmisljam 21:57 30.06.2011

Re: rečnik

zilikaka

Tačno, TA reč mi je falila. Da budem iskrena, purci mi prvo došlo, pa proverila sa koleginicom i stavila.
...al mi bilo u podsvesti da nije to TO


А ја се баш чудила како не диванимо исто, а комшилук смо. Кад оно, грешка у корацима.
Као што већ рекох, и сама сам једва призвала прави израз из најтамнијих дубина све крхкијег ми памћења. Чак сам и на цедуљче утефтерила, јер ми се лампица упалила док нисам била при сокоћалу.


jasnaz jasnaz 08:57 01.07.2011

negde

OVDE možete pronaći jednu činiju i (najmanje) dve priče. činija je puna kokica, priče su prepune poznatog, o čemu malo želimo da znamo.. ko pročita: prijatne mu kokice!



razmisljam razmisljam 12:14 01.07.2011

Re: negde

jasnaz
OVDE možete pronaći jednu činiju i (najmanje) dve priče. činija je puna kokica, priče su prepune poznatog, o čemu malo želimo da znamo.. ko pročita: prijatne mu kokice!


Има ту свашта нешто. И свакако више од две приче. И више од неколико, ако додам и неке своје сасвим личне отклоне у размишљања о прочитаном, па повучем паралеле и трансверзале, исцртам кругове и спирале... ( Овај излет у риму је сасвим ненамеран, па нека остане, кад му је већ суђено. )

А онда... Остајем ускраћена за крај. Нисам сигурна какав бих волела да буде. И шта би, од свих могућих варијанти, био некакав хепиенд. Неодлучна сам и свесна да срећан крај није обавезан нигде, па ни у причама. Тек је пожељан.

Даље, не волим да грицкам кокице док читам. Прсти улепљени од уља никако не иду уз радознало и по мало журно окретање страница да се што пре завири у оно даље и иза... Греота је испрљати те нежне листове хартије који миришу тако посебно на штампарску боју ако су књиге сасвим нове или на претходне читаоце и њихове утиске ако су посуђене из библиотеке.

И на крају, Јасна, најлепше хвала. Увек умеш да зачиниш своје свраћање нечим тако посебним.



Како се прича завршава?

jasnaz jasnaz 13:37 01.07.2011

: negde

razmisljam
jasnaz
OVDE


Како се прича завршава?



nije dobro ispričati kraj: pre kraja..


razmisljam razmisljam 13:47 01.07.2011

Re: : negde

jasnaz

nije dobro ispričati kraj: pre kraja..


Зашто? Сваки крај обећава неки нови почетак. Стигнеш до једног - кренеш ка другом.
Од краја ка почетку.
Од почетка ка крају.
Јер, краја нема.
Не коначног.
Увек си нешто.
И негде.
И некако.
И кад те не буде.
Све је у ствари круг.

trener92 trener92 08:59 01.07.2011

Kiselina

Svratio na malo kokica
( želudac me nešto ne sluša, a kokice su dobre za te stvari, tako kažu),

Kažeš, Kokice voliš
Gle, evo, baš ih slušam
I hoću da pokušam
Da volim ih i ja

Lepa ti je minijatura

i za tebe još jedna
minijatura
razmisljam razmisljam 12:32 01.07.2011

Re: Kiselina

trener92
Svratio na malo kokica
( želudac me nešto ne sluša, a kokice su dobre za te stvari, tako kažu),


Само се послужи. Надам се да су ти пријале и да ти је желудац поново послушан.


Lepa ti je minijatura


Хвала ти. Мада, трапаво је то. Али барем каже оно што сам тада осећала, ко уме да прочита.

i za tebe još jedna
minijatura


Уживала. Инструментал за инструментал...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana