Reč i slika| Sport| Zabava| Životni stil

Prvi srpski Wimbldon u singlu

loader RSS / 03.07.2011. u 16:44

Welika Briljantna vest - Novak Djokovic osvojio Wimbldon !

 

Wimbldonski sjaj došao je kao kruna čitavog jednog perioda u kome su osvajani turniri i nizane velike pobede u velikim finalima.

 

najlepša nagrada za ...

 

A ŠTA ĆE NAM TEKST?

DOVOLJNA JE SAMO VEST !! 

 

novakwimbldon.jpg 



Komentari (330)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 22:45 03.07.2011

Re: BORIS TADIĆ

nestor92
Na stranu političarenje,ali ja,kao neko ko se razume u marketing i još ponešto,tvrdim da je ODLIČAN POTEZ, prisustvo sprskog predsednika na ovom meču!


Svejedno, to je nedozvoljeno trošenje u bednoj zemlji sa ogromnom rupom u budžetu a u narednim danima ćemo slušati kako je to sve iz ličnih sredstava ...

A šta tebi tačno smeta u tome što je predsednik Srbije prisustvovao finalu Vimbldona u kome je učestvovao i trijumfovao njegov sugrađanin? Pa i Sunđer Bob? I makar i o državnom trošku?

Kao da sam se nagledao predsednika, premijera, ministara i krunisanih glava na sportskim događajima širom planete?
I misliš da je Tadić bio jedini političar, ili da je imao najmanje opravdanja, da sedi danas tamo?
Jebote, svaka mu čast bre, tamo mu je i bilo mesto!
nestor92 nestor92 07:29 04.07.2011

Re: BORIS TADIĆ

A šta tebi tačno smeta u tome što je predsednik Srbije prisustvovao finalu Vimbldona u kome je učestvovao i trijumfovao njegov sugrađanin?


Ovo:

o državnom trošku


Jebote, svaka mu čast bre, tamo mu je i bilo mesto!


Jebote, samo je Novaku tamo bilo mesto, a ovome i ovima nije! I pun mi je k. ljudi koji se za moje pare produciraju po svetu! I ako već moraju da idu po samitima i k-palcima, ne moraju da se slikaju po Centralnom terenu Vimbldona!

Uostalom, šta ja to pričam, suuper je! Živeo predsednik itd.
mnenadic mnenadic 09:33 04.07.2011

Re: BORIS TADIĆ

Jebote, samo je Novaku tamo bilo mesto, a ovome i ovima nije! I pun mi je k. ljudi koji se za moje pare produciraju po svetu! I ako već moraju da idu po samitima i k-palcima, ne moraju da se slikaju po Centralnom terenu Vimbldona!

Uostalom, šta ja to pričam, suuper je! Živeo predsednik itd.


Dobro je, izvadio si se na kraju.
nestor92 nestor92 10:02 04.07.2011

Re: BORIS TADIĆ

Dobro je, izvadio si se na kraju.


... inače vidim, ode glava ... svuda su ...
ivana23 ivana23 11:12 08.07.2011

Re: BORIS TADIĆ

I misliš da je Tadić bio jedini političar, ili da je imao najmanje opravdanja, da sedi danas tamo?


Indijski ministar o državnom trošku gledao Noletov meč
ivana23 ivana23 21:17 03.07.2011

***

Finale je pokazalo tko je najbolji tenisač na svijetu!

Novak Đoković novi je wimbledonski kralj. Pobjedom u finalu protiv Rafaela Nadala osvojio je najveći svjetski teniski turnir i potvrdio da je ovog trenutka najbolji tenisač na svijetu.

Pobjedom protiv Rafaela Nadala sa 6:4, 6:1, 1:6, 6:3, Novak Đoković zaokružio je tjedan iz snova. Prvo je sjajnom igrom u polufinalu pobijedio francuskog tenisača Jo-Wilfrieda Tsongu i preuzeo svjetski broj 1, da u bi u današnjem meču to i potvrdio.

Najbolja dva tenisača današnjice prikazala su fantastičan tenis, a pobjedu je odnio srpski igrač koji je u najbitnijim trenucima bio koncentriraniji od svog protivnika. Nole je iskoristio pet od šest break prilika što mu je u konačnici i donijelo toliko očekivan naslov.

U 2 sata i 28 minuta odličnog tenisa, Đoković je furiozno ušao u meč, a sjajnom dominacijom u prva dva seta stavio je Rafu na svega pet gemova. Nadal se trgnuo tek u trećoj dionici, u kojom mu je osjetan pada protivnikove igre osigurao osvajanje seta.

No, u četvrtom, Novakova se igra ponovo podigla i to je bio kraj španjolskog tenisača. Đoković je bio siguran na svom servisu i čekao priliku. Dočekao ju je na 4:3, Rafi se zatresla ruka što je Srbin lukavo iskoristio.

Finale Wimbledona bio je 28 međusobni susret te dvojice tenisača, a Đoković je sad smanjio ukupni međusobni omjer na 12:16, jer je ove godine pobijedio svih pet mečeva.



sportski.net.hr
Atomski mrav Atomski mrav 21:43 03.07.2011

Re: ***

Alal vera, komšije!

Nole - svaka čast, fenomenalan tenis! Imao sam utisak gledajući Noleta da gledam Federera i Nadala u jednom teniseru...

AlexDunja AlexDunja 21:47 03.07.2011

Re: ***

Imao sam utisak gledajući Noleta da gledam Federera i Nadala u jednom teniseru...

ha!
pa samo tako može da ih pobedjuje obojicu:))

ali, iskreno više je nadala bilo tu...
NNN NNN 22:22 03.07.2011

Re: ***

AlexDunja
Imao sam utisak gledajući Noleta da gledam Federera i Nadala u jednom teniseru...

ha!
pa samo tako može da ih pobedjuje obojicu:))

ali, iskreno više je nadala bilo tu...
Pa, da je bilo više Federera
izgubio bi
AlexDunja AlexDunja 22:24 03.07.2011

Re: ***

Pa, da je bilo više Federera
izgubio b

teško, sudeći po rolan garosu:))

ali treba to još mallo studirati,

lakoća je najteža:)

edit:
srećom novak jedini to može.
budućnost je, naravno, njegova:)
mariopan mariopan 22:27 03.07.2011

Re: ***

lakoća je najteža:)

Atomski mrav Atomski mrav 22:30 03.07.2011

Re: ***

Od Federera bi mogao još malo da "pozajmi" one drop-šotove, meni redovno kida živce kad završe u mreži... a sigurno tu ima još štošta da se unapredi, ali ja nisam neki teniski znalac već prosto - uživalac.
AlexDunja AlexDunja 22:45 03.07.2011

Re: ***


Od Federera bi mogao još malo da "pozajmi" one drop-šotove,

da, tu novak nije baš najjači,
ali voli da ih igra:))

ima se od feda dosta naučiti,
novak i on nisu najbolje počeli...

alli mislim da vreme doprinosi njihovom odnosu,

i biće to u redu,
meni je lepo što su inspirativni jedan za drugog,
fed još nije rekao sve što ima,

a ja bih mnogo volela da novak
toliko dugo, kao fed, priča ono što ima.
gorstak92 gorstak92 22:51 03.07.2011

Re: ***

Nole - svaka čast, fenomenalan tenis! Imao sam utisak gledajući Noleta da gledam Federera i Nadala u jednom teniseru...

Prerastao je on obojicu.



Iskreno mi žao što je Tsonga poštedeo Federera treniranja behenda
A sa druge strane drago mi što je Noletu pružena prilika da smanji negativan skor i sa Tsongom.

Da se pridružim čestitkama citatom druga Spire:
lutka lepa, ziv bio 100 godina!!!
AlexDunja AlexDunja 22:56 03.07.2011

Re: ***

Iskreno mi žao što je Tsonga poštedeo Federera treniranja behenda

opet ti!
a rolan garos?

lepo sam te prozvala, a ti se pravio lud
princi princi 22:57 03.07.2011

Re: ***

ima se od feda dosta naučiti,
novak i on nisu najbolje počeli...

alli mislim da vreme doprinosi njihovom odnosu,

Да, однос је у супротној сразмери са пакошћу и злобом коју Федерер исказује спрам Ђоковића (покушао је то чак и на Вимблдону). Федерер је, без сумње, најбољи тенисер свих времена, али је као човек, изгледа, тешко ђубре.
AlexDunja AlexDunja 23:02 03.07.2011

Re: ***

Федерер је, без сумње, најбољи тенисер свих времена, али је као човек, изгледа, тешко ђубре.

bez sumnje, jeste najbolji teniser svih vremena,
po mom mišljenju,

ali ti ne voliš da pamtiš novakove provokacije kada je bio
nemoćan... ja pamtim

a to kakav je on čovek, pa neznam ni kakv je nole čovek,
a iskreno, kao ljubitelja tenisa to me i ne zanima mnogo.

ako ćeš ih ti voditi kući, brini o tome.
ja volim igru.

i fedovu, naročito,
i novakovu. trenutno je najbolji.
i naš je:))
gorstak92 gorstak92 23:06 03.07.2011

Re: ***

opet ti!
a rolan garos?

Rolan Garos je bio incident koji se neće više ponoviti.

Taj meč je Nole prs'o jer se stegao kod pomisli da će biti No1 (setimo se Federerovog kažiprsta koji je precizno pojasnio zašto je dobio meč).
Isti problem je pre dva dana imao sa Tsongom, ali Tsonga nije Federer koji koristi jednu polušansu da dobije meč.

Ono što se meni dopada jeste da ih Nole sve delje njihovim oružjem.
Na Rolan Garosu je probao Federerov napadački tenis i išlo mu je dobro sve do pomisli da bi, možda, i mogao da pobedi.

Nadala dobija u onoj neverovatnoj razmeni projektila sa osnovne linije.
Tsongu je sad dobio na trčanje i bacakanje po terenu.
Sa Marejem može da pimpla do letnji dan u podne.
Sa Soderlingom deluju komično oni ravni udarci.
Behend, forhend, šta god... sve mu je jedno.
Ako ima za protivnika servis bombardera (npr. Federer) no frx.

Toliko kompletnog igrača ATP, mislim, još nije imao.
Samo da potraje. To mu svi od srca želimo.

I da! Treba uživati iz sve snage jer ne rađa se često ovakav Car.
AlexDunja AlexDunja 23:09 03.07.2011

Re: ***

Rolan Garos je bio incident koji se neće više ponoviti.

samo da te podsetim da si ovo tvrdio posle australije:))

ima fed igru.
samo kuburi sa motivima.

još će on pobedjivati.
videćeš.

mnogo veliki šampion je to.

glupo mi što to ne kapiraš.
malo mi i žao.

veliko je to.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:14 03.07.2011

Re: ***

Федерер је, без сумње, најбољи тенисер свих времена, али је као човек, изгледа, тешко ђубре.


dobro je da si stavio "izgleda".
pomislio bi čovek da ga poznaješ i to odlično.
i da znaš da je teško đubre.
gorstak92 gorstak92 23:30 03.07.2011

Re: ***

AlexDunja
Rolan Garos je bio incident koji se neće više ponoviti.

samo da te podsetim da si ovo tvrdio posle australije:))

ima fed igru.
samo kuburi sa motivima.

još će on pobedjivati.
videćeš.

mnogo veliki šampion je to.

glupo mi što to ne kapiraš.
malo mi i žao.

veliko je to.


Pa ako brojimo duplo više sam bio u pravu no što nisam.
Posle Australije dobio ga je još dva puta, a izgubio jednom.

I ranije sam tvrdio da Fed ne kuburi sa motivima. Sad kad je poražen od Tsonge, mislim, da je McEnroe prokomentarisao da se dosta dobro drži koliko besa kuva u njemu. Valjda Big MC zna?

Jeste, veliki je šampion to nisam nikad sporio.
Najviše titula, najviše ovoono...
Ali ne igra pravilno behend
Čak i Tsonga koji meša dvoručni i jednoručni ga je dobio.

I da se osvrnem na ono boldovano.
To što tebe i EL blogeri uglavnom napadaju (često veoma nevaspitano) kad krenete o hvalospevima o Federeru nema veze sa mnom. Dobro, ima sa EL jer je ona mene prvo nešto uvredila, a ja preterao. Koga briga.

Siguran sam da ste i vas dve svesne efekta koji se ponavlja iz bloga u blog.
Sa moje strane je glupo što ostavljam utisak da sam ,,naseo" na tu foru, a ja se samo zavitlavam.

To je samo sport.

I nemoj mi uzimati za zlo ako, i kad se ne zezam, kažem da Federer ne zna da igra behend. Prejako je reći ne zna, ali za Noletov nivo tenisa mora nešto ozbiljno da promeni.
Na Rolan Garosu Federer nije dobio Novaka koliko je ovaj izgubio dobijen meč.
Meni se činilo da se Federerov motiv mogao izrezati iz vazduha koliko ga je bilo. Ako si ti videla da je igrao bezvoljno onda ništa.
AlexDunja AlexDunja 23:37 03.07.2011

Re: ***

To je samo sport.

da,

naravno da je samo sport,
i ja volim sa tobom da prelazim granice
kad te prozivam,

ove nevaspitane ne računam,
njih je bilo i biće. dugo sam ja ovde.

motivacija koju nole daje fedu je dragocena, da se razumemo.

motivacija koju je fed dao noletu je nemerljiva.

ja ti samo kažem da priča nije još završena.

kad bude, ja ću ti reći.
rado.

edit:
e, da! bezobzira na fedov užasni bekhend:)))

još jedan edit:
I da se osvrnem na ono boldovano.
To što tebe i EL blogeri uglavnom napadaju (često veoma nevaspitano) kad krenete o hvalospevima o Federeru nema veze sa mnom. Dobro, ima sa EL jer je ona mene prvo nešto uvredila, a ja preterao. Koga briga.


jeste ti ovo zanimljivo.

blogeri uglavnom vole tenis
otkad je novak počeo da postiže uspehe.
od one australije...

pa dobro, frustrirani su,
jer novak nije bio spreman da ponese taj uspeh tada.

za razliku od njih ja sam verovala u njega.
i zaista je njegov talenat bio upečatljiv.
trajalo je, dugo se novak borio,

dok nije savaladao dvoručni bekhend
[i][/i]

drago mi je, baš.
Atomski mrav Atomski mrav 23:44 03.07.2011

Re: ***

Ma koliko bih, onako čisto navijački, želeo da Novak dominira sledećih godina, mislim da bi zarad tenisa bilo dobro i izuzetno zanimljivo da ovaj trijumvirat (+ Mari, mada bi on morao da napravi jedan pomak naviše poput Noleta) nastavi da se "ćera"... Dosadno je kad se jedan igrač ustoliči na prvom mestu, ma koliko on dobar i superioran bio. Jbt, odustao sam bio od praćenja tenisa za Samprasovog zemana zbog toga...
gorstak92 gorstak92 23:54 03.07.2011

Re: ***

naravno da je samo sport,
i ja volim sa tobom da prelazim granice
kad te prozivam,

Hmmm..., a ono boldovano?

Da li ja sad smem da kažem da mi je glupo i žao što ne kapiraš da Federer nema šta više da traži protiv Noleta sa jednoručnim behendom?

Onaj Rolan Garos je bio jako čudan meč iz dva razloga.
1. Noletu se stegla ruka pri pomisli da će postati No1 (isto kao i protiv Tsonge u Vimbldonu)
2. Nole je iz zezanja promenio taktiku i hteo je Federera da pobedi napadačkim tenisom, a da ga ne ponižava bacanjem loptice na behend. Mislim da je, pogrešno, hteo da dobije Federera napadačkim tenisom i time mu pokaže da je u svim elementima igre bolji.

Iskreno sumnjam da će ova dva faktora ikad više da se ponove.

Da. Federer je dao veliki motiv Noletu da napreduje.
Isto kao i Nadalu isto kao i Mareju.

Mislim da će sad Nadalov Čale da da dosta motiva Noletu.
Je li to onaj čova što je jedini sedeo u Nadalovoj loži i odbio da oda poštovanje novom kralju?
Baš je bio nevaspitan i tokom trajanja meča, ali šta da se radi. To ide na njegov račun.
gorstak92 gorstak92 23:57 03.07.2011

Re: ***

odustao sam bio od praćenja tenisa za Samprasovog zemana zbog toga...

Sampras je ubio zanimljivost tenisa.
Brine me da i Đoković ne uradi to isto. Ne jednom je rekao da mu je od svih igrača najveći idol baš Pistol Pit.
mislim da bi zarad tenisa bilo dobro i izuzetno zanimljivo da ovaj trijumvirat (+ Mari, mada bi on morao da napravi jedan pomak naviše poput Noleta) nastavi da se "ćera".

Mislim da će sponzori da pojasne Federeru da ne kači patike o klin baš iz tog razloga.
Tenis, kao i NBA, jeste jedna velika zabava gde se toliko para okreće da će tenis, kao i NBA, postati važniji od igrača.
AlexDunja AlexDunja 00:05 04.07.2011

Re: ***

Da li ja sad smem da kažem da mi je glupo i žao što ne kapiraš da Federer nema šta više da traži protiv Noleta sa jednoručnim behendom?

naravno:)
to meni uvek smeš da kažeš:)

a ja i dalje mislim da uprkos
lejm behendu, fed ima

prolaz kod novaka, pre nego rafa,
koji je stvarno uradio mnogo

znojeći se žestoko.

i sjajan je lik. stvarno.
i mnogo je napredovao, i napredovaće još.
pa ne napreduje samo novak.
AlexDunja AlexDunja 00:07 04.07.2011

Re: ***


Mislim da će sponzori da pojasne Federeru da ne kači patike o klin baš iz tog razloga.
Tenis, kao i NBA, jeste jedna velika zabava gde se toliko para okreće da će tenis, kao i NBA, postati važniji od igrača.

to je ozbiljan problem.
i ne doprinosi igri.
legalizacijabg legalizacijabg 00:20 04.07.2011

Re: ***

Exitus Letalis
Федерер је, без сумње, најбољи тенисер свих времена, али је као човек, изгледа, тешко ђубре.


dobro je da si stavio "izgleda".
pomislio bi čovek da ga poznaješ i to odlično.
i da znaš da je teško đubre.


Činjenica da je Feder-er najbolji tenisač u povijesti(do sad!)

Videćemo,hoće li Nole to prevazići.Kako sada stoje stvari,postoji određena mogućnost,ako ne daj Bože ne pretrpi neku povredu.

Kako čoveka,nije naše da ga cenimo,ne poznamo ga lično,ali ne čudi njegova netrpeljivost prema jednom Srbinu.Ipak je zapadni čovek pod dojmom decenijske antisrpske propagande,i sve to ima određeni uticaj na pojedince.

Mi koji smo u kontaktu sa prosečnim zapadnim čovekom,uvek osećamo blagi otklon,prema našem srpskom tijelu i biću.Dok nas bolje ne upoznadu

Ono što čudi,jeste da neki ovde,koji su pili kafe u Prištini za proglašenje nezavisnosti Kosova,danas slave jednog,recimo izrazitog glasnogovornika srpskog Kosova,i takodje being istog u sastavu matice Srbije.

Ali..ljudi se menjaju hvala Bogu...nadam se.


p.s.
ili im je neko hakovao nalog na blogu
iris.davidovich iris.davidovich 01:47 04.07.2011

Re: ***

Atomski mrav
Ma koliko bih, onako čisto navijački, želeo da Novak dominira sledećih godina, mislim da bi zarad tenisa bilo dobro i izuzetno zanimljivo da ovaj trijumvirat (+ Mari, mada bi on morao da napravi jedan pomak naviše poput Noleta) nastavi da se "ćera"... Dosadno je kad se jedan igrač ustoliči na prvom mestu, ma koliko on dobar i superioran bio. Jbt, odustao sam bio od praćenja tenisa za Samprasovog zemana zbog toga...

da.
i iako je federer verovatno najbolji teniser svih vremena, nemojmo zaboraviti da vise od pola svoga bitisanja na broju jedan nije ni imao konkurenciju, da ne kazem dok se nije pojavio nadal. hjuit? rodik? boranija
tyson tyson 05:35 04.07.2011

Re: ***

ima fed igru.
samo kuburi sa motivima.

Federer je i dalje jako dobar igrač, dovoljno je videti kako pobeđuje i levo i desno. Ali naprosto više nije najbolji; verovatnoća da će izgubiti od Nadala odavno više nije na njegovoj strani, a rekao bih i da mu Novak najzad ozbiljno preti (mada mislim da Novak i dalje ima neki psihološki problem sa Federerom, što je nekako i za očekivati, dočim ga uopšte više nema kada je Nadal u pitanju).

Nego, ne znam odakle ti utisak da Federeru nedostaje motiva; on motiva ima na pretek, a zapravo ga taj motiv najviše i ometa u pristupu igri. To je želja da i dalje bude svetski No. 1. Potpuno je ljudski želeti da se i dalje bude najbolji, naročito posle godina i godina provedenih na vrhu. U takvim okolnostima, isto je ljudski da smena sa vrha teško pada. Pritisak javnosti i cele marketinške mašinerije ni malo ne pomažu. Čovek je godinama obasipan superlativima, bio je neprikosnoven, a sada odjednom neka balavurdija preuzima primat. Pa, u bilo kom kontekstu bilo kome nije baš lako da prizna da su došli bolji, naročito posle godina i godina opstajanja na vrhu. I Federer je samo - čovek.

Kao što rekoh, taj psihološki momenat nepristajanja na prihvatanje stvarnosti - opet da naglasim, vrlo ljudska reakcija - je jak motiv ali u osnovi negativan, jer rađa bes, nezadovoljstvo, kod nekih ljudi i mržnju. A pošto vreme i priroda čine svoje, Federeru će biti sve teže i teže da se izbori kako sa Nadalom i Novakom (a vremenom i drugim teniserima), tako i sa sobom.

Meni je lako da kažem da bi on trebalo da se pomiri sa činjenicom da su došli neki novi, dobri teniseri, i da treba od sada da uživa u tenisu i samo igra najbolje što može, pa šta bude. Ali, nije lako izboriti se sa tim đavolom u glavi.



Kazezoze Kazezoze 07:02 04.07.2011

Re: ***

lakoća je najteža:)

tačno!
ako pogledaš sa kojom lakoćom on pokriva teren...
to je taj prirodni osećaj za prostor i nole je tu najbolji.
i tzonga je rekao nešto kao:
- gde god pošaljem lopticu ona mi se vrati!
to je deo igre u kojoj je bolji od ostalih igrača i čini da njegova tehnika udaraca dolazi do izražaja.

kurijer je rekao da je nole najkompletniji igrač na svetu, da nema mana u udarcima koje možeš napadati, a kretanje mu donosi prednost nad ostalim igračima.
njegova odbrana je napadačka.
protiv rafe je dobio većinu poena dužih od 8 udaraca, a to znači da je rafa morao skraćivati poene, što za sobom povlači veći rizik i veći broj neiznuđenih grešaka.

protiv marija rafa je u celom meču imao 3 neiznuđene greške, a protiv noleta 8 u prvom setu.
vadio ga je dobar servis, a kad rafa većinu poena dobije zahvaljujući prvom servisu, to znači da mu se igra raspala.
to je sve posledica noletovog kretanja i lakoće kojom pokriva teren.
Exitus Letalis Exitus Letalis 09:26 04.07.2011

Re: ***

Ono što čudi,jeste da neki ovde,koji su pili kafe u Prištini za proglašenje nezavisnosti Kosova,danas slave jednog,recimo izrazitog glasnogovornika srpskog Kosova,i takodje being istog u sastavu matice Srbije.

kako podlo i nisko!
fuj!

neki a to sam ja, nisu pili kafu u prištini zbog proglašenja
nezavisnosti istog, već zato što tamo imam(o) prijatelje, za razliku
od mnogih.
ovde se priča o fedovoj netrepeljivosti prema srbima zbog istorijskog
konteksta dok ih barem ne upoznaju.

zar nisu iste predrasude i prema albancima.
i mogao bi da razlikuješ građane od političke elite, jer bih mogla
da pomislim da ti odgovara ova vlas'
alselone alselone 13:10 04.07.2011

Re: ***

princi


Тенис о коме пишем
није предмет
*piiiip* маштарија *piiiip* поетеса,
не знам на шта си ти мислила.


Odlic
na ti je
pesma, princi.
Kako kreativno!
B
r
a
v
o
!





ljuboten ljuboten 08:51 05.07.2011

Re: ***

Rolan Garos je bio incident koji se neće više ponoviti.

Taj meč je Nole prs'o jer se stegao kod pomisli da će biti No1 (setimo se Federerovog kažiprsta koji je precizno pojasnio zašto je dobio meč).


Ovo što ću ovde napisati u par rečenica, Novaku sam napisao potankao gde je pogrešio. Federer je karaktet koji je sve soje misli, svoju mentalnu i fizičku energiju posvetio tenisu. On je za tu potrebu izabrao i životnu saputnicu da mu služi njegovom cilju - da bude najbolji teniser. A kao čovek ionako nikada neće moći da dosegne Novaka ni do kolena. Sa takvom ambicijom stvaraju se ljudi u kapitalisitičkim uslovima, gde je pohlepa preko potrebna pokretačka sila, a koja je po merilima božjim veliki greh. No kapitalizam i počiva na Sedam smrtnih (božjih) grehova. Tako dok se Federer mentalno, to znači i u budnom stanju i u snu, pripremao da mora da pobedi Novaka, barem da ga spreči da u nečemi ga ne nadmiši- po broju uzastopnih pobeda - Novak se bio opustio zadnja četiri dana, pa je zabavljao publiku igrajući tenis sa neurotničnim Mekinroom, što je ovom drugom bilo veliko zadovsljstvo, a Novak je uživao u svom čovekoljublju. A to je radio jer je Noletov budći protivnik, Italijan Fanini pobedio svog protivnika dan pre toga iako je imao samo jednu zdravu nogu! No, iako je gazio liniju dok je servirao sudije "nisu videle", osim jednom ili dva puta, da bi potom izjavio da neće moći da igra protiv Novaka jer je povređen. To je dodanto opuštilo Novaka, pa se predao zabavi.
Iz istog razloga pune tri godine Naša Lepa Ana ne može da se vrati tenisu. Jer je potupnu mentalno potroše raznorazni sponzori sa snimanjem spotova, igranjem tenisa sa Vodnjanskom na ulicama Njorkja u oči USO, ili trčanjem nizi ulice Rima, u oči turnira. Koliko je važna fizička snaga ništa manje nije mentalna, nervna energija da bude očuvana i da se šteluje za prestojeći meč.
Dok se Federer sa svojim užasnim karakterom priremamo samo za Novaka tih četiri dana, Novak je svoju nervnu energiju potpuno istrošio zabavlajući parisku publuku igrajuće na pomoćnim terenima sa penzionisanim nekada velikim igračem tenisa.
Još sam mu reko da u oči meča uvek hvali protivnika, a da u sebi misli sasvim suprotno - da će mu rasplakati majku majčinu kada se budu sreli na terenu.
loader loader 09:30 05.07.2011

Re: ***

Očigledno je da Novak i Federer nisu ni sličnog karaktera, posebno kad je po sredi ta usmerenost ka saznanju o sebi kao pobedniku i publici koja pobedniku aplaudira. I Novak, i Federer naravno žele da pobede, ali ima jedna razlika, koja se vidi po onim sitnim gestikulacijama - Novak želi i silno se raduje pobedi kao pobedi, dok Federer osim toga ima i uživalački odnos u pomisli da ga u času uspeha svi obožavaju i dive mu se. To se vidi na licu, pošto neke reakcije ne može da suzdrži, a vidi se i u trenutku kad se rukuje sa protivnikom nakon meča: vrsta smračenosti, u slučaju poraza, odnosno egzaltiranost u slučaju pobede navode na zaključak da je to kod njega baš... Da se ne shvati pogrešno, niko ne voli da gubi i svi vole da dobiju, mi ovde govorimo o razlikama u okviru istog procesa kod dvojice igrača. No, u krajnjoj liniji, trećerazredna je stvar da li je neko zavisnik od slave i priznanja, ili ima mekši odnos prema svetu oko sebe, važno je kako ko igra. Međ prvom trojicom još uvek svako svakoga može da dobije u bilo kom trenutku. Novak je najbolji, ali za nijansu. Drugačije u takvoj konkurenciji i ne može valjda.

Prelomni element na Rolan Garosu je bilo to što je Federer iz drugog servisa uporno pogađao liniju, naročito u poslednjoj fazi meča. Bez obzira na sve inače prilično tačne navode o neravnomernoj motivaciji pred meč, to je faktor koji i te kako psihološki utiče na protivnika. Čekate plići drugi servis i spremate se za retern, kad je jedna noga već malo zagazila napred, unutar terena, a protivnik vam po ko zna koji put odservira na spoljnu ivicu linije. To jednostavno izbacuje iz koncentracije i okreće stvari na vodu protivnika. U takvim situacijama se obično ne može ništa.

Nego, drago mi je da je Nadal u finalu Vimbldona igrao punom snagom. Novak je bio bolji, igrao na još višem nivou i pobedio. To je za mene sada činjenica br 1.
NNN NNN 13:13 05.07.2011

Re: ***

dok se Federer mentalno, to znači i u budnom stanju i u snu, pripremao da mora da pobedi Novaka, barem da ga spreči da u nečemi ga ne nadmiši- po broju uzastopnih pobeda
Nadmašio ga je 43:41
princi princi 21:47 03.07.2011

Само кратко да кажем

овим Монако-порез-болница говнарима, да Ђоковић својим победама и дизањем морала и поузданости нацији и више него довољно доприноси српском буџету. А што се тиче света, свакако да је много пријатније кад Србију идентификују са Ђоковићем него са Милошевићем. Тако нешто се плаћа, а никако не наплаћује.
maca22 maca22 22:05 03.07.2011

Re: Само кратко да кажем

princi
овим Монако-порез-болница говнарима, да Ђоковић својим победама и дизањем морала и поузданости нацији и више него довољно доприноси српском буџету.

jesen92 jesen92 23:05 03.07.2011

Re: Само кратко да кажем

А што се тиче света, свакако да је много пријатније кад Србију идентификују са Ђоковићем него са Милошевићем.
..neki moji prijatelji bili pre mesec dana u Spaniji...posle svakog pitanja "odakle ste" i odgovora "iz Srbije" sledilo je "aaa Srbija Novak Djokovic"..
ivana23 ivana23 22:03 03.07.2011

***

mariopan mariopan 22:11 03.07.2011

Re: ***

Ivana najbolja si
petar310 petar310 23:54 03.07.2011

Re: ***

Da li ste primetili kako su mu napisali ime u naslovu ovog videa Novac Djokovic
trener92 trener92 23:20 03.07.2011

Reket No1

(kako kažu čovek koji legalno "reketom" zarađuje za život

Sve čestitke , odlična igra i sve što je već napred rečeno!
Da nije dobio finale , uspeh bi bio onako malo u senci, ovako baš kako i treba. Fenomenalan!
( a za mene dvostruka dobit: pobedio je onaj za koga sam navijao, i doneo mi je svojom pobedom (polufinale i finale ) lepu svotu novaca sa kladionice.
gorstak92 gorstak92 23:36 03.07.2011

Re: Reket No1

pobedio je onaj za koga sam navijao, i doneo mi je svojom pobedom (polufinale i finale ) lepu svotu novaca sa kladionice.

Eto!
A ja se kladio kad je bio Rolan Garos pa mi sad žena dozira pare kad idem napolje.
Sve što potrošim moram računom da pravdam
trener92 trener92 23:59 03.07.2011

Re: Reket No1

gorstak92
pobedio je onaj za koga sam navijao, i doneo mi je svojom pobedom (polufinale i finale ) lepu svotu novaca sa kladionice.Eto!A ja se kladio kad je bio Rolan Garos pa mi sad žena dozira pare kad idem napolje.Sve što potrošim moram računom da pravdam

Nisam smeo da stavim na Rolan Garosu ( truba mi je bilo da stavim na Feda) i čim je počeo meč , videlo se iz aviona šta će biti. Jednostavno nije bilo šanse da ga dobije i da je kojim slučajem dobio onaj već dobijeni četvrti set, Fed bi ga dobio peti. Ali zato mi je jako krivo što sada nije bio umesto TSonge ,jer je Novak raskrstio sa strahovima, videlo se.
p.s. pa gde ti je crni fond a da žena ne zna za njega? čoveče ili si malo u braku ili je bila pretnja "apstinencijom", treće nema)
gorstak92 gorstak92 00:07 04.07.2011

Re: Reket No1

p.s. pa gde ti je crni fond a da žena ne zna za njega? čoveče ili si malo u braku ili je bila pretnja "apstinencijom", treće nema)

Kao i u svakom normalnom braku moje pare su naše, a njene su njene.
Dakle, gde su moji novci?
A i da ih imam odakle mi?

Što se tiče asipitencije misliš da bi ja u ovo doba blogovao da je nema.
Još nam političari udarili tu reč na a za alkohol posle ponoći pa je ozbiljna frka
AlexDunja AlexDunja 00:30 04.07.2011

Re: Reket No1

Eto!
A ja se kladio kad je bio Rolan Garos pa mi sad žena dozira pare kad idem napolje.
Sve što potrošim moram računom da pravdam


da. opasna:))

ati pazi kad se kladiš protiv feda,
stalno ti pričam
gorstak92 gorstak92 00:42 04.07.2011

Re: Reket No1

ati pazi kad se kladiš protiv feda

U retkim trenucima kad se kladim obavezno gubim.
I kad se kladim uvek je to za nekoga. Nikako protiv nekoga.

Svojevremeno na hipodromu sam vezao jedno 7 tiketa da je moj konj ili bio poslednji ili nije ni završio trku. Jedan nije izašao iz onog boksa za start, a drugi je prešao iz kasa u galop pa ga diskvalifikovali.

Posle me pitali da ih savetujem na kog konja da se ne klade. Imao sam 100% pogodaka
A ulozi su bili minimalni - kao sad 50 dindži ili tako nešto.
AlexDunja AlexDunja 00:45 04.07.2011

Re: Reket No1

Posle me pitali da ih savetujem na kog konja da se ne klade. Imao sam 100% pogodaka
A ulozi su bili minimalni - kao sad 50 dindži ili tako nešto.

ja se sad smejem:)

edit:
a i ne umem da se kladim

jednom me drug navuko
da prognoziram
fulam protiv liverpula, ja mu rekla
bolji džetro od bitlsa

i on igrao i dobio:))
trener92 trener92 01:07 04.07.2011

Re: Reket No1

gorstak92

Kao i u svakom normalnom braku moje pare su naše, a njene su njene.

Ma to je ok, normalno kao i u svakom braku (a ovamo trube o ravnopravnosti u braku ) ali crni fond je crni fond ,(mora da postoji 100 dindži 100, nebitno je, važno je da postoji, i para na paru ide ))

p.s. što se tiče apstinencije primeni staru tehniku:
vratiš se iz prodavnice i onako užurbano pitaš gde ti je alat ( klješta ili neki vilasti ključ) i kažeš da te zamolila komšinica iz susedne zgrade ( naravno odabereš neku opasnog izgleda ,normalno za koju žena zna kako izgleda)da joj promeniš gumice na slavini ili nešto slično , osigurač, popravka šporeta itd, budi maštovit). Da vidiš kako se odmah ukida blokada.Nestane ko rukom odnešeno
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:19 04.07.2011

Re: Reket No1

ali crni fond je crni fond

kako da nije.
ja ga imam 40 i kusur godina.
pa kad pazarim cipele od 16 tisuća, kažem da su 6:))) recimo:)))

crni fond je zakon:)))
liricar liricar 23:55 03.07.2011

Bravo Nole, Nole bravo

Kao sto se cesto kaze Novak Djokovic je za Srbiju ucinio vise nego bilo koji njen ambasador. Gledajuci ga danas, ovih dana, gledao sam jednu zvezdu u usponu koja je sada na u zenitu i koja sijavsi osvetljava celu Srbiju u zemlji kao i u svetu. Novace, tvoj mentalitet pobednika je impresivan. U tebi se vidi germanska stabilnost i predanost radu a sva belina, raskos i cistota slovenske duse! Gledajuci Novaka zakljucujem da su neki ljudi stvoreni i rodjeni za ovaj svet da bi bili pobednici, da bi bili prvi i predvodnici.... Novak je nasa dika i nasa radost u ovim nesrecnim vremenima. Covek koji poseduje patriotski duh, odmeren i inteligentan ton, besprekornost jednog obdarenog i vec sada i u ovim goinama legendarnog mladog coveka. Nadam se da ce se na doceku puno ljudi radovati, koji ne zavide, koji veruju, kojima je uspeh prirodjen. Nole ce sa balkona da pozdravi bar sto hiljada ljudi a to ce prenositi sve svetske agencije. Nole bravo, bravo Nole.
maca22 maca22 00:05 04.07.2011

Re: Bravo Nole, Nole bravo

liricar
Kao sto se cesto kaze Novak Djokovic je za Srbiju ucinio vise nego bilo koji njen ambasador.

Sveti Savo, pokri se usima. :))
liricar liricar 01:28 04.07.2011

Re: Bravo Nole, Nole bravo

Dobro, Sveti Sava nema veze sa ovim. Isti mozda inspirise Djokovica jer ovaj ima oko vrata lancic sa krsticem.
maca22 maca22 16:08 04.07.2011

Re: Bravo Nole, Nole bravo

Pa ima veze, Sv. Sava je jedan drugorazredni ambasador. Spram Noleta, mislim. Tako porede obavesteni obozavaoci koji znaju sta pricaju.
liricar liricar 20:38 04.07.2011

Re: Bravo Nole, Nole bravo

Obavestenost je relativna. Bas sada gledam prenos Noletovog doceka. Prelepo!
maca22 maca22 20:48 04.07.2011

Re: Bravo Nole, Nole bravo

liricar
Obavestenost je relativna.

gorstak92 gorstak92 01:07 04.07.2011

Čestitke Novaku!!!


1. Novak Đoković (Srbija) 13.285
2. Rafael Nadal (Španija) 11.270
3. Rodžer Federer (Švajcarska) 9.230
4. Endi Mari (Velika Britanija) 6.855
5. Robin Soderling (Švedska) 4.325
6. David Ferer (Španija) 4.150
7. Gael Monfis (Francuska) 2.780
8. Mardi Fiš (SAD) 2.650
9. Tomaš Berdih (Češka) 2.470
10. Endi Rodik (SAD) 2.110


A sad igra ,,Pronađi uljeza":

Dakle,

Na gore navedenoj novoj ATP listi ima samo jedan koji igra jednoručni behend


Da! To je igrač koji igra najbolji jednoručni behend na svetu svih vremena, ali nije No1 sada
AlexDunja AlexDunja 01:10 04.07.2011

Re: Pronađi uljeza

Da! To je igrač koji igra najbolji jednoručni behend na svetu svih vremena, ali nije No1 sada

AlexDunja AlexDunja 01:12 04.07.2011

Re: Pronađi uljeza

AlexDunja
Da! To je igrač koji igra najbolji jednoručni behend na svetu svih vremena, ali nije No1 sada


edit:

fiš dobar! osmi.
gorstak92 gorstak92 01:14 04.07.2011

Re: Pronađi uljeza

fiš dobar! osmi.

Pogrešan odgovor.

U međuvremenu sam editovao naslov, ali ne mari. Ovaj, ne Mardi.
iris.davidovich iris.davidovich 01:52 04.07.2011

Re: Čestitke Novaku!!!

Na gore navedenoj novoj ATP listi ima samo jedan koji igra jednoručni behend


Da! To je igrač koji igra najbolji jednoručni behend na svetu svih vremena, ali nije No1 sada

i jedan kome spadnu gace kad udari bekhend
tyson tyson 05:44 04.07.2011

Re: Čestitke Novaku!!!

1. Novak Đoković (Srbija) 13.285
2. Rafael Nadal (Španija) 11.270
3. Rodžer Federer (Švajcarska) 9.230
4. Endi Mari (Velika Britanija) 6.855
5. Robin Soderling (Švedska) 4.325
6. David Ferer (Španija) 4.150
7. Gael Monfis (Francuska) 2.780
8. Mardi Fiš (SAD) 2.650
9. Tomaš Berdih (Češka) 2.470
10. Endi Rodik (SAD) 2.110

Mari još i kako-tako, mada mislim da je precenjen u javnosti (bar srpskoj, naročito kada treba da igra protiv Rafe ), ali ovi ostali su stvarno daleko, daleko iza prve trojke po svim kriterijumima, ne samo po broju bodova mada i bodovi govore sami za sebe.

Opet će tenis biti dosadan, sa jednim te istim duelima tri lika i ostalima koji se guše u prašini i možda ponekad sinu da bi se vrlo brzo vratili u potpalublje.

Takođe đe biti tužno gledati Federera kako kipti od besa dok mu tamni slava i kako ga sve više i više delju neki dojučerašnji anonimusi, samo zato što nije u stanju da se pomiri sa normalnim, prirodnim tokovima u životu.



Kazezoze Kazezoze 07:22 04.07.2011

Re: Čestitke Novaku!!!

Da! To je igrač koji igra najbolji jednoručni behend na svetu svih vremena, ali nije No1 sada

gaske igra najbolji jednoručni bekend na svetu, a nije među prvih 10.
NNN NNN 08:54 04.07.2011

Re: Čestitke Novaku!!!

igrač koji igra najbolji jednoručni behend na svetu
...je Rišar Gaske, ali on je 11. na listi
(ima samo 5 poena nanje od Rodika, dakle trebalo je da dodaš još jedno mesto).

Edit: kaz je brz
Exitus Letalis Exitus Letalis 09:35 04.07.2011

Re: Čestitke Novaku!!!

Takođe đe biti tužno gledati Federera kako kipti od besa dok mu tamni slava i kako ga sve više i više delju neki dojučerašnji anonimusi, samo zato što nije u stanju da se pomiri sa normalnim, prirodnim tokovima u životu.

vidim kako se pojedoše živi i kopne i mekinro i agasi i sampras etc.
pojedoše se živi.
kopne, kipte od besa ... propadaju ...

daj bre, ostavi tu tiradu za neku drugu temu ...

NNN NNN 09:39 04.07.2011

Re: Čestitke Novaku!!!

mekinro i agasi i sampras
oni navijaju za Noleta
(tj. za Agasija ne znam jer mi nije poznato da se izjašnjavao,
ali npr. Beker navija za Noleta)
Exitus Letalis Exitus Letalis 09:46 04.07.2011

Re: Čestitke Novaku!!!

NNN
mekinro i agasi i sampras
oni navijaju za Noleta
(tj. za Agasija ne znam jer mi nije poznato da se izjašnjavao,
ali npr. Beker navija za Noleta)

nisam mislila na navijanje, već na rečenicu "Takođe će biti tužno gledati Federera kako kipti od besa dok mu tamni slava" i bla bla ...

te rekoh kako se vidi kako kopne i kipte od besa mekinro i agasi i sampras i da ne ponavljam ...
tyson tyson 16:23 04.07.2011

Re: Čestitke Novaku!!!

Exitus Letalis
Takođe đe biti tužno gledati Federera kako kipti od besa dok mu tamni slava i kako ga sve više i više delju neki dojučerašnji anonimusi, samo zato što nije u stanju da se pomiri sa normalnim, prirodnim tokovima u životu.
vidim kako se pojedoše živi i kopne i mekinro i agasi i sampras etc.pojedoše se živi.kopne, kipte od besa ... propadaju ...

Mislim da sam bio dovoljno jasan u par komentara iznad kada sam rekao šta mislim da se događa u Federerovoj glavi, i zašto mislim da i sada besni (ili 'ajde, ima problem da se pomiri s tim) što više nije prvi i što gubi od ljudi koje je do skoro rutinski preslišavao, a kako vreme ide i kako bude bio stariji po prirodi stvari gubiće i više i ako se ne pomiri s tim da je to normalan tok stvari - da, kipteće od besa, baš on lično a ne sampras, agasi itd.

Pogledati komentar iznad, da se ne ponavljam, uključujući to da je Federer danas daleko od zalaska karijere i da će još dugo da mlati po turnirima tako da nema razloga da skačeš u njegovu odbranu, ne treba njemu to.

daj bre, ostavi tu tiradu za neku drugu temu ...

koju drugu temu, pa tema bloga je tenis?!




alselone alselone 05:49 04.07.2011

Na nesrecu nisam gledao

Malo sam pratio online livescore, ali samo po semplovima od pola sata jer bih u protivnom dao otkaz i otisao u prvi kafic.
Ovo je velicanstven uspeh, Nole je mozda nas najbolji sportista svih vremena jer do sada nismo imali ovako ubedljivo najboljeg na svetu ni u jednom od "znacajnijih" sportova. Sto bi rekao Milojko, Novace, Novace, Novace, bravo, bravo, bravo!

Sto se tice ovog Tijago cobana, pozvao bih ga da poslusa onu navijacku koja pocinje sa "pune tribine ludih navijaca" a on ce vec prepoznati koji sam mu stih porucio.

A Fed?! He, he, he. Pa matori uporno ide stopama Deje Savicevica. Osecam da ce da igra dok se ne raspadne. Ocekujem ga u Umagu za godinu dana sa pricom kako je taj turnir presudan za njegov veliki povratak. Za matorog bi najbolje bilo da batali. Jos moze dobro da igra samo protiv Noleta jer ima taj zlobni momenat iz kog crpi snagu.

Exitus Letalis Exitus Letalis 09:42 04.07.2011

Re: Na nesrecu nisam gledao

A Fed?! He, he, he. Pa matori uporno ide stopama Deje Savicevica. Osecam da ce da igra dok se ne raspadne. Ocekujem ga u Umagu za godinu dana sa pricom kako je taj turnir presudan za njegov veliki povratak. Za matorog bi najbolje bilo da batali. Jos moze dobro da igra samo protiv Noleta jer ima taj zlobni momenat iz kog crpi snagu.

zar i ti sine brute:))))

kako je bre mator neko ko tek puni 30 godina???
nikako ne razumem tu vašu (većine vas, ne tvoju) logiku.

malo u gugl pa vidi koliko je martina navratilova imal godina kad je osvojila
GS (31 i 34) da se ne mučiš, pored miliona rekorda i titula.

i naravski, nije jedina.
pa i sad u dublu igra nestor sa svojih lepih 40 godina i osvaja ...

po tebi i sličnima, svi koji su tu negde oko 26 do 28 su pri kraju karijere.
i soderling i skevone i na li i jj i mnogi drugi ....
Exitus Letalis Exitus Letalis 09:48 04.07.2011

Re: Na nesrecu nisam gledao

evo jednog primera: moja bliska familija živi u pragu.
petra kvitova je osvojila vimbldon.
nikakve euforije ni na vaclavaku, ni nigde ...
jedan intervju u novinama, jedan na tv i to prvog dana i to ne kao
vest dana i gotovo ...
ivana23 ivana23 10:19 04.07.2011

***

Petra je sinoc jos uvek bila u Londonu, videcemo kada se vrati u Prag.



LONDON, ENGLAND - JULY 03: Novak Djokovic of Serbia and Petra Kvitova of Czech Republic hold their winners trophies at the Wimbledon Championships 2011 Winners Ball at the InterContinental Park Lane Hotel on July 3, 2011 in London, England.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:49 04.07.2011

Re: ***

Petra je sinoc jos uvek bila u Londonu, videcemo kada se vrati u Prag.


pa i novak je bio sinoć u londonu al su automobili šarali gradom.
i na svim tv su bile tematske emisije, intervjui, reprize etc.
meni se čini da je to ok.
vimbldon i jeste nezvanično prvenstvo sveta.
i ogroman uspeh, ogroman!!!

samo govorim o različitom mentalitetu.
česi su inače miran narod, strpljiv, tih ...
sem kad je bila plišana revolucija.
pa ni tada nisu pravili pampas nego su mirno stajali po 24 sata
na hladnoći sa svećama u rukama.
nije se badava zvala plišana revolucija.

p.s. meni su svi dočeci pred kućom.
izačiću da vidim kakva je atmosfera.
nisam zdrava da bih mogla da budem u gužvi al malo ću baciti pogled!

nadam se da će biti 100.000!!!!
i da neće ugaziti cveće:)))
NNN NNN 12:11 04.07.2011

Re: Na nesrecu nisam gledao

moja bliska familija živi u pragu.
petra kvitova je osvojila vimbldon.
nikakve euforije ni na vaclavaku
pfff, ženski tenis


dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 12:47 04.07.2011

Re: Na nesrecu nisam gledao

NNN
moja bliska familija živi u pragu.
petra kvitova je osvojila vimbldon.
nikakve euforije ni na vaclavaku
pfff, ženski tenis




jos i tanjir za pobedu, mislim stvaaarno

alselone alselone 13:03 04.07.2011

Re: Na nesrecu nisam gledao

Exitus Letalis
A Fed?! He, he, he. Pa matori uporno ide stopama Deje Savicevica. Osecam da ce da igra dok se ne raspadne. Ocekujem ga u Umagu za godinu dana sa pricom kako je taj turnir presudan za njegov veliki povratak. Za matorog bi najbolje bilo da batali. Jos moze dobro da igra samo protiv Noleta jer ima taj zlobni momenat iz kog crpi snagu.

zar i ti sine brute:))))

kako je bre mator neko ko tek puni 30 godina???
nikako ne razumem tu vašu (većine vas, ne tvoju) logiku.

malo u gugl pa vidi koliko je martina navratilova imal godina kad je osvojila
GS (31 i 34) da se ne mučiš, pored miliona rekorda i titula.

i naravski, nije jedina.
pa i sad u dublu igra nestor sa svojih lepih 40 godina i osvaja ...

po tebi i sličnima, svi koji su tu negde oko 26 do 28 su pri kraju karijere.
i soderling i skevone i na li i jj i mnogi drugi ....


Kakve veze ima koliko je nekada neko imao kad je nesto osvojio? Vrhunac karijere se pomera nadole. Nekada su osvajali i sa 50 godina. Bio je onaj fudbaler sto je igrao za Kamerun, bio je jedan od najboljih africkih igraca i igrao je do 40 i neke. Nekad.
alselone alselone 13:06 04.07.2011

Re: Na nesrecu nisam gledao

Exitus Letalis
evo jednog primera: moja bliska familija živi u pragu.
petra kvitova je osvojila vimbldon.
nikakve euforije ni na vaclavaku, ni nigde ...
jedan intervju u novinama, jedan na tv i to prvog dana i to ne kao
vest dana i gotovo ...


Pa sta?!
Primera za sta? Za to sto volimo Noleta i slavimo?
Znaci da i mi moramo tako? Zasto? Zasto oni ne napisu - pogledajte kako smo sterilni, sedimo kod kuce i pijemo caj, pogledajte srcane Srbe kako slave?! Zasto uvek poredjenje i ugledanje na druge cak i u ovako nebitnim stvarima kao sto je sportska proslava?!
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:23 04.07.2011

Re: Na nesrecu nisam gledao

Kakve veze ima koliko je nekada neko imao kad je nesto osvojio? Vrhunac karijere se pomera nadole.

po toj logici, novak može da sklizne i u 28 i da ga počnu da prozivaju da je deda, da se povuče etc.
a jeleni ne ostadoše ni dve godinice do kraja karijere, jel to kažeš?
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:30 04.07.2011

Re: Na nesrecu nisam gledao

Pa sta?!
Primera za sta? Za to sto volimo Noleta i slavimo?

što bre ne čitaš čitav post.
rekoh da je stvar mentaliteta.
i da je skroz ok što smo mi ovakvi.

tri posta iznad imaš to što ne želim da ponavljam.

narodi su različiti i tu nema ništa loše.
samo sam to rekla a ti nisi pročitao nego si učitao nešto što nisam
napisala.
ajd ponovo, pliz!

p.s. i da, uvek sam se pitala što ženama tanjir a muškarcima pehar.
da ove sede u kuhinji i kuvaju dok muški loču:)))

alselone alselone 13:46 04.07.2011

Re: Na nesrecu nisam gledao

Exitus Letalis

po toj logici, novak može da sklizne i u 28 i da ga počnu da prozivaju da je deda, da se povuče etc.


Vrlo moguce. Vremena se menjaju. Kriva vrhunca karijere se pomera. Mogao je lepo kao The Majkl kada se povukao prvi put, ali je najgore kad si alav i egocentrican pa ne znas kad ti je vreme. Bio bi veca legenda. Ovako ce biti golja kad pocnu da ga tuku i ispod 10 (nadam se da ovo necemo gledati).

alselone alselone 13:48 04.07.2011

Re: Na nesrecu nisam gledao

Exitus Letalis
Pa sta?!
Primera za sta? Za to sto volimo Noleta i slavimo?

što bre ne čitaš čitav post.
rekoh da je stvar mentaliteta.
i da je skroz ok što smo mi ovakvi.

tri posta iznad imaš to što ne želim da ponavljam.

narodi su različiti i tu nema ništa loše.
samo sam to rekla a ti nisi pročitao nego si učitao nešto što nisam
napisala.
ajd ponovo, pliz!

p.s. i da, uvek sam se pitala što ženama tanjir a muškarcima pehar.
da ove sede u kuhinji i kuvaju dok muški loču:)))




OK, sorry onda. Kasno sam se ukljucio, bilo je vec preko 250 poruka pa nisam sve citao. Ja isao po inerciji tvojih komentara na drugim blogovima.
iris.davidovich iris.davidovich 15:23 04.07.2011

Re: ***

Exitus Letalis
pa i novak je bio sinoć u londonu al su automobili šarali gradom.i na svim tv su bile tematske emisije, intervjui, reprize etc.meni se čini da je to ok.vimbldon i jeste nezvanično prvenstvo sveta.i ogroman uspeh, ogroman!!!samo govorim o različitom mentalitetu.česi su inače miran narod, strpljiv, tih ...sem kad je bila plišana revolucija. pa ni tada nisu pravili pampas nego su mirno stajali po 24 sata na hladnoći sa svećama u rukama.nije se badava zvala plišana revolucija.


ko zeli da se konvertuje u miran ceski narod, nek preporuci ovaj komentar
iris.davidovich iris.davidovich 15:30 04.07.2011

Re: Na nesrecu nisam gledao

p.s. i da, uvek sam se pitala što ženama tanjir a muškarcima pehar.
da ove sede u kuhinji i kuvaju dok muški loču:)))


i meni bezveze. al barem moze da raspali njime ako ne stigne do tiganja
bas je slatka na ovoj slicici


alselone alselone 15:56 04.07.2011

Re: ***

iris.davidovich

ko zeli da se konvertuje u miran ceski narod, nek preporuci ovaj komentar


ja procitao: miran CERSKI narod

apacherosepeacock apacherosepeacock 17:01 04.07.2011

Re: Na nesrecu nisam gledao

iris.davidovich
p.s. i da, uvek sam se pitala što ženama tanjir a muškarcima pehar.
da ove sede u kuhinji i kuvaju dok muški loču:)))


i meni bezveze. al barem moze da raspali njime ako ne stigne do tiganja
bas je slatka na ovoj slicici


Prvi pehar a drugi isto tanjir
Neko je juce na komentarima rekao da (kako je krenulo) Rafa poceo da skuplja za servis
sepija sepija 09:56 04.07.2011

ex..

Jelica Greganović Jelica Greganović 11:51 04.07.2011

Bez reči

Rejlem Rejlem 12:17 04.07.2011

Rasprava Federera i Nadala

Vole se njih dvojica sve godine, verovatno bi rado jedan drugom skocili u zagrljaj ili nesto vise...al ponekad se posvadjaju, kao ovde.
ivana23 ivana23 12:40 04.07.2011

Re: Rasprava Federera i Nadala

tyson tyson 18:04 04.07.2011

Stručnjak


A evo je sada i mirođija u čorbi, nekadašnji samozvani stručnjak za fudbal a evo vidimo sada i za tenis, da nam svima objasni kako zapravo uopšte nemamo razloga da se radujemo:

"Nemam neki lični razloga više od toga, kao što mi se čini da ni svi ostali skupa nemamo nijednog razloga da se lično radujemo zbog toga, to je pre svega individualni podvig Novaka Đokovića, njegovog tima, zasluga za to ide njegovim roditeljima."

Evo sad će Gorčin Stojanović u jednoj rečenici da napravi dekompoziciju fenomena navijanja u sportu, i sve tako britko da nam racionalizuje i objasni.

Ispod kog kamena više izgmižu ovi iskompleksirani, nedozreli likovi sa svojom adolescentskom potrebom da budu različiti od svih samo da bi privukli pažnju na sebe?

Mi smo svi tako profani, prosti, masa, a oni su tako uzvišeni u svojoj samoći...

Izvor



NNN NNN 19:19 04.07.2011

Re: Stručnjak

Gorčina Stojanovića
maca22 maca22 19:28 04.07.2011

Re: Stručnjak

tyson
Mi smo svi tako profani, prosti, masa, a oni su tako uzvišeni u svojoj samoći...

Joj, da znaš...tu svrstaj i sve oni koji krajem svakog decembra moraju da naglase kako njih dočeci nove godine ne interesuju, kako je sve popularno tako gloopo itd. :)
NNN NNN 20:43 04.07.2011

Doček

Nole deluje kao da je pijan il' napušen
maca22 maca22 21:17 04.07.2011

Re: Doček

maca22 maca22 21:23 04.07.2011

Re: Doček

Nedostojni se nisu pojavili.
loader loader 08:27 05.07.2011

Re: Doček

Nedostojni se nisu pojavili.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana