Budućnost| Gradjanske inicijative| Život

MOST Novaka Đokovića

Filip Mladenović RSS / 06.07.2011. u 01:19

Jelena i Novak
Jelena i Novak
NOVAKOV most
NOVAKOV most
Pre 20 godina, iz kasarni na Banjici krenuli su oklopni transporteri i tenkovi u sulude i nepotrebne ratove na teritoriji bivše Jugoslavije.

20 godina kasnije, 2011, u Beograd se slavodobitno vratio jedan vredan i talentovan momak sa Banjice, teniser Novak Đoković, kao pobednik turnira u Vimbldonu i kao prvi teniser sveta.

Novak Đoković je osvojio svet teniskom lopticom i reketom, zahvaljujući svojoj porodici, stručnom timu i predanom i odgovornom radu.

Novak je svojim radom i uspesima poništio onu prokletu srpsku poslovicu "Ako ne umemo da radimo, barem umemo da se bijemo!".

Novak je prekretnica u poretku vrednosti, u prioritetima i u nadama da će 21. vek za Srbiju biti ono što je prvih 10 godina ovog stoleća za Novaka Đokovića, njegovu braću i roditelje!

Subotnje izdanje radio emisije "MUĆNI GLAVOM" na talasima Beograda 202 bilo je posvećeno onoj vrednoj, talentovanoj, radišnoj i poštenoj Srbiji, koja veruje u isto ono kao sav normalan svet! U šansu da se najzad iskorači iz ove žabokrečine osrednjosti, prostakluka i muljačina.

Posvećena je Srbiji oličenoj u Novaku Đokoviću. U svim Novacima, u nauci, umetnosti, industriji, poljoprivredi, inovacijama, humanitarnim akcijama... I predlogu da novi most preko Ade ponese ime Novaka Đokovića. Novakov most!

Atačmenti



Komentari (403)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 01:32 06.07.2011

Границе поштења...

Јел то значи да је и сам мост симбол
vrednе, talentovanе, radišnе i poštenе Srbijе, koja veruje u isto ono kao sav normalan svet! U šansu da se najzad iskorači iz ove žabokrečine osrednjosti, prostakluka i muljačina.
Posvećena je Srbiji oličenoj u Novaku Đokoviću. U svim Novacima, u nauci, umetnosti, industriji, poljoprivredi, inovacijama, humanitarnim akcijama... I predlogu da novi most preko Ade ponese ime Novaka Đokovića. Novakov most!
?

Ако је тако (и ако је до поштења кога су, бар на овом блогу, пуна уста) онда и ономе ко организационо стоји иза тог моста (Ђиласу) можда треба одати неко признање? Али то, колико схватам, не би било баш политички опортуно, поготову не у круговима у којима се крећеш.
Goran Vučković Goran Vučković 01:35 06.07.2011

Re: Границе поштења...

Ако је тако (и ако је до поштења кога су, бар на овом блогу, пуна уста) онда и ономе ко организационо стоји иза тог моста (Ђиласу) можда треба одати неко признање?

"Đilasova Ada"?
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:42 06.07.2011

Re: Границе поштења...

Arhitekte su na vreme upozoravale i stručnu i širu javnost na skupoću projekta i na neadekvatno mesto izgradnje novog mosta preko Save. Medjutim, ispalo je kako je ispalo!
A što se Djilasa tiče, jedan most, čak i ako zaboravimo da je toliko skup, ne čini proleće! Umesto Djilasa, nama trebaju Novaci i u politici, i u ekonomiji, i u javnim preduzećima, i u obrazovanju, i u kulturi...
princi princi 01:47 06.07.2011

Re: Границе поштења...

A što se Djilasa tiče, jedan most, čak i ako zaboravimo da je toliko skup, ne čini proleće! Umesto Djilasa, nama trebaju Novaci i u politici, i u ekonomiji, i u javnim preduzećima, i u obrazovanju, i u kulturi...

Филипе, да те подсетим, идеја о именовању моста је твоја, не моја.
Arhitekte su na vreme upozoravale i stručnu i širu javnost na skupoću projekta i na neadekvatno mesto izgradnje novog mosta preko Save. Medjutim, ispalo je kako je ispalo!

Значи, мост не ваља? Па што скупој ругоби онда давати цењено Ђоковићево име? Филипе, договори се са собом коју тезу заступаш.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:54 06.07.2011

Re: Границе поштења...

U metaforičnom smislu, pojava Novaka Đokovića je konačna protivteža bulumenti mafijaša, turbo-folk zvezda i tajkuna, turobnih simbola proteklih 20 protraćenih godina, koje su pojeli tigrovi, šakali, škorpioni i ostala gamad.
Novak je svojim primerom šansa da se u Srbiji tokom narednih par godina koliko-toliko rehabilituje skala vrednosti primerena civilizovanom, otvorenom društvu. Stoga je ideja o Novakovom mostu i u simboličnom i u praktičnom smislu istorijski logična i civilizacijski opravdana.
kukusigameni kukusigameni 07:42 06.07.2011

Re: Границе поштења...

Filip Mladenović
U metaforičnom smislu

Kad si pomenuo metaforu, ja sam gledajuci TAP 011 i Mirostlava Ilica imao osecaj da sam se vratio u 90'.

Goran Vučković Goran Vučković 08:53 06.07.2011

Re: Границе поштења...

U metaforičnom smislu, pojava Novaka Đokovića je konačna protivteža bulumenti mafijaša, turbo-folk zvezda i tajkuna, turobnih simbola proteklih 20 protraćenih godina, koje su pojeli tigrovi, šakali, škorpioni i ostala gamad.

Samo još da skupi apostole...
nsarski nsarski 08:59 06.07.2011

Re: Границе поштења...

turobnih simbola proteklih 20 protraćenih godina, koje su pojeli tigrovi, šakali, škorpioni i ostala gamad.


Tigrovi su gamad!? Ono - kao bubasvaba, samo sto ima pruge?

=
freehand freehand 09:43 06.07.2011

Re: Границе поштења...

Stoga je ideja o Novakovom mostu i u simboličnom i u praktičnom smislu istorijski logična i civilizacijski opravdana

Wow!
Ne znam šta znači, al' zvuči do jj!
Nego, pošto nije prošlo sa onim parkom u Kragujevcu - da se da Noletu Kalemegdan? Mis'im, dok je vruće, posle će opet da se pojavi neki gnjećiqrac da priča kako to nije baš u redu, i kako je to mnogo da se da privatnom licu...
maca22 maca22 11:24 06.07.2011

Re: Границе поштења...

freehand
Stoga je ideja o Novakovom mostu i u simboličnom i u praktičnom smislu istorijski logična i civilizacijski opravdana

Wow!
Ne znam šta znači, al' zvuči do jj!
Nego, pošto nije prošlo sa onim parkom u Kragujevcu - da se da Noletu Kalemegdan? Mis'im, dok je vruće, posle će opet da se pojavi neki gnjećiqrac da priča kako to nije baš u redu, i kako je to mnogo da se da privatnom licu...

jedan.kub jedan.kub 22:08 06.07.2011

Re: Границе поштења...

Filip Mladenović
U metaforičnom smislu, pojava Novaka Đokovića je konačna protivteža bulumenti mafijaša, turbo-folk zvezda i tajkuna, turobnih simbola proteklih 20 protraćenih godina, koje su pojeli tigrovi, šakali, škorpioni i ostala gamad.
Novak je svojim primerom šansa da se u Srbiji tokom narednih par godina koliko-toliko rehabilituje skala vrednosti primerena civilizovanom, otvorenom društvu. Stoga je ideja o Novakovom mostu i u simboličnom i u praktičnom smislu istorijski logična i civilizacijski opravdana.

E radi toga bi Nole morao da pljune u hiljadarku $ i da svakom svom navijacu,
istu zalepi na celo (i onima gore navedenima).
Nikad kraja idiotskim manipulacijama.
Goran Vučković Goran Vučković 01:36 06.07.2011

Most Novaka Đokovića

Zvuči stomatološki
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:46 06.07.2011

Re: Most Novaka Đokovića

Goran Vučković
Zvuči stomatološki

U životu svi će ga zvati Novakov most! Kao što danas svi govorimo Brankov most, umesto mosta velikog pesnika Branka Radičevića!
Vera Johnson Vera Johnson 02:03 06.07.2011

Re: Most Novaka Đokovića

molim? bice da sam omatorela, izlapela ili odavno otishavsha iz beograda. koji je to most velikog pesnika branka radicevica?

zasto bi iko normalan davo ime ulici, mostu, cuki na vr' brda, po zivom coveku? izvini domacine, meni to malo bljak. sta ako novak u 50. godini okrene curak (ovo je samo predpostavka, znam da nece) pa postane... nesto ruzno. a mi dali mostu njegovo ime?
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:19 06.07.2011

Re: Most Novaka Đokovića

Godine 1930. raspisan je javni konkurs za izgradnju drumskog mosta preko reke Save u Beogradu, a posao je ustupljen inostranoj firmi iz Oberhauzena. Do tada je preko Save u Beogradu postojao samo železnički most sagrađen još 1884. godine. Pošto je položaj mosta definisan u pristanišnoj zoni, a da bi se omogućilo nesmetano okretanje brodova zahtevan je uslov da se reka Sava premosti jednim otvorom od 250m, s tim da visina plovnog gabarita ispod mosta bude 12m. Građenje je počelo jula 1930. godine, a most je pušten u saobraćaj decembra 1934. godine. Ukupna dužina mosta iznosila je 474m. Glavna mostovska konstrukcija, izvedena je kao viseći most po ugledu na viseći most preko reke Rajne u Kelnu. Dekoraciju za stubove izradio je Ivan Meštrović u srpsko vizantijkom stilu.

Ovaj most nazvan je most kralja Aleksandra. Preko njega su išli tramvaji za Zemun. Služio je relativno kratko, jer ga je porušila kraljevska vojska, pred samu okupaciju.

Na stubovima i oporcima starog visećeg mosta, koji su u znatnoj meri diktirali i omogućili novo rešenje u pogledu konstruktivnog sistema, 1956. godine pušten je u saobraćaj novi drumski most.

U posleratnim godinama je bio Most Bratstva i jedinstva, ali se to ime nikada nije ustalilo. Beograđani su ga uglavnom zvali Brankov most, jer se preko njega ulazi u ulicu nazvanu po pesniku Branku Radičeviću.

U normalnom svetu daju se imena ulicama, trgovima, uzvišenjima... i po živim ljudima, tako da nema razloga da se novi most preko Ade ne nazove Novakov most.

Atomski mrav Atomski mrav 08:20 06.07.2011

Re: Most Novaka Đokovića

Vidiš, ja sam mislio da se taj most naziva Brankovim zbog Branka Ćopića koji je izvršio samoubistvo skočivši sa njega...
libkonz libkonz 08:42 06.07.2011

Re: Most Novaka Đokovića

Vidiš, ja sam mislio da se taj most naziva Brankovim zbog Branka Ćopića koji je izvršio samoubistvo skočivši sa njega...

Mnogi su to mislili, ali nije tako.
ivana23 ivana23 08:42 06.07.2011

Re: Most Novaka Đokovića

Atomski mrav
Vidiš, ja sam mislio da se taj most naziva Brankovim zbog Branka Ćopića koji je izvršio samoubistvo skočivši sa njega...


A sto smo ga onda zvali Brankov most i pre tog nesrecnog dogadjaja (1984.)?
NNN NNN 08:48 06.07.2011

Re: Most Novaka Đokovića

ivana23
Atomski mrav
Vidiš, ja sam mislio da se taj most naziva Brankovim zbog Branka Ćopića koji je izvršio samoubistvo skočivši sa njega...


A sto smo ga onda zvali Brankov most i pre tog nesrecnog dogadjaja (1984.)?
Proročanstvo
Atomski mrav Atomski mrav 08:53 06.07.2011

Re: Most Novaka Đokovića

A sto smo ga onda zvali Brankov most i pre tog nesrecnog dogadjaja (1984.)?

Eh, ja nisam iz Beograda a te 1984. sam bio sasma mali...
freehand freehand 10:08 06.07.2011

Re: Most Novaka Đokovića

Filip Mladenović
Goran Vučković
Zvuči stomatološki

U životu svi će ga zvati Novakov most! Kao što danas svi govorimo Brankov most, umesto mosta velikog pesnika Branka Radičevića!

Ja predlažem da mi reku ispod tih mostova nazovemo Novakova Sava. Mostovi se ruše i grade, ali reka je večna, a i što bismo rizikovali?!
edi-va edi-va 10:11 06.07.2011

Re: Most Novaka Đokovića

Ja predlažem da mi reku ispod tih mostova nazovemo Novakova Sava. Mostovi se ruše i grade, ali reka je večna, a im što bismo rizikovali?!


E, to treba prvo sa Slovencima rešiti - bilateralno.
Sepulturero Sepulturero 10:22 06.07.2011

Re: Most Novaka Đokovića

freehand
Filip Mladenović
Goran Vučković
Zvuči stomatološki

U životu svi će ga zvati Novakov most! Kao što danas svi govorimo Brankov most, umesto mosta velikog pesnika Branka Radičevića!

Ja predlažem da mi reku ispod tih mostova nazovemo Novakova Sava. Mostovi se ruše i grade, ali reka je večna, a im što bismo rizikovali?!


А Нови Београд, Новак Београд? Или само Новак, ионако се често у свакодневном говору тако назива.
maca22 maca22 11:26 06.07.2011

Re: Most Novaka Đokovića

freehand
Filip Mladenović
Goran Vučković
Zvuči stomatološki

U životu svi će ga zvati Novakov most! Kao što danas svi govorimo Brankov most, umesto mosta velikog pesnika Branka Radičevića!

Ja predlažem da mi reku ispod tih mostova nazovemo Novakova Sava. Mostovi se ruše i grade, ali reka je večna, a i što bismo rizikovali?!

maksa83 maksa83 12:30 06.07.2011

Re: Most Novaka Đokovića

Ja predlažem da mi reku ispod tih mostova nazovemo Novakova Sava. Mostovi se ruše i grade, ali reka je večna, a i što bismo rizikovali?!

Dakle nis' ti džabe išao sa Ratkom Mladićem na aerobik, aj' sad reci mi kako ćeš da nateraš i Hrvate i Slovence da je zovu tako? (Okej, osim očilednog načina, ono, oklopno-mehanizovane jedinice i tajfazon). Bolje da se Novi Beograd preimenuje u Novak Beograd, diskretnije je, a i tako izbegavamo da opet zaratimo sa susednim plemenima.

EDIT: Vidim da Sepulturero ima isti predlog, dakle takoreći imamo konsenzus.
freehand freehand 15:02 06.07.2011

Re: Most Novaka Đokovića

Dakle nis' ti džabe išao sa Ratkom Mladićem na aerobik,

Ovo su podle insinuacije i potpune neistine. Nije bio aerobik već pilates, a i to samo četiri sedmice dok on i Karagaća nisu odlučili da nose isključivo pink helanke bez grejača, na šta Unf i ja nikako nismo mogli da pristanemo. Odnosno, da je priastao Pedža, mislim da bi se kolebljivi Anfak začas premundurio. Mene je naročito nerviralo to insistiranje na stalnom nošenju fantomki, te smo se razišli još tada, u maju davne 2011 godine.
Uzgred, Filipe - zašto si odustao od predloga da se most zove po Ratku?!
blogovatelj blogovatelj 18:46 06.07.2011

Re: Most Novaka Đokovića

Zvuči stomatološki


Gimnasticki?
Vera Johnson Vera Johnson 01:40 07.07.2011

Re: Most Novaka Đokovića

Filip Mladenović
Godine 1930. raspisan je javni konkurs za izgradnju drumskog mosta preko reke Save u Beogradu, a posao je ustupljen inostranoj firmi iz Oberhauzena. Do tada je preko Save u Beogradu postojao samo železnički most sagrađen još 1884. godine. Pošto je položaj mosta definisan u pristanišnoj zoni, a da bi se omogućilo nesmetano okretanje brodova zahtevan je uslov da se reka Sava premosti jednim otvorom od 250m, s tim da visina plovnog gabarita ispod mosta bude 12m. Građenje je počelo jula 1930. godine, a most je pušten u saobraćaj decembra 1934. godine. Ukupna dužina mosta iznosila je 474m. Glavna mostovska konstrukcija, izvedena je kao viseći most po ugledu na viseći most preko reke Rajne u Kelnu. Dekoraciju za stubove izradio je Ivan Meštrović u srpsko vizantijkom stilu.Ovaj most nazvan je most kralja Aleksandra. Preko njega su išli tramvaji za Zemun. Služio je relativno kratko, jer ga je porušila kraljevska vojska, pred samu okupaciju.Na stubovima i oporcima starog visećeg mosta, koji su u znatnoj meri diktirali i omogućili novo rešenje u pogledu konstruktivnog sistema, 1956. godine pušten je u saobraćaj novi drumski most. U posleratnim godinama je bio Most Bratstva i jedinstva, ali se to ime nikada nije ustalilo. Beograđani su ga uglavnom zvali Brankov most, jer se preko njega ulazi u ulicu nazvanu po pesniku Branku Radičeviću.U normalnom svetu daju se imena ulicama, trgovima, uzvišenjima... i po živim ljudima, tako da nema razloga da se novi most preko Ade ne nazove Novakov most.


kaze wiki(pRdija)... amaN, Zaman, beogradjani (a i shire) taj most nisu zvali brankovim, dok branko copic nije s njega skocio i smoubio se. laka mu zemlja.
buba_truba buba_truba 08:32 07.07.2011

Re: Most Novaka Đokovića

Vera Johnson
kaze wiki(pRdija)... amaN, Zaman, beogradjani (a i shire) taj most nisu zvali brankovim, dok branko copic nije s njega skocio i smoubio se. laka mu zemlja.

Ovo nije tačno. Branko Ćopić je skončao 1984. godine a taj most su Beograđani tako zvali i mnogo pre Brankovog samoubistva, ali nije dobio ime ni po Branku Radičeviću već po ulici (Brankova) na koju se nadovezuje.
Šta god ti mislila o "wiki(pRdiji)", meni je od toga merodavnije moje sećanje i znanje po tom pitanju, ali se wiki ovoga puta potpuno poklopila s njim:

Ime mosta

Most se tokom perioda socijalizma zvanično zvao Most bratstva i jedinstva, ali ovaj naziv se nikada nije ustalio. Beograđani su ovaj most ponekad zvali Savski most ili most u Brankovoj ulici jer se preko njega ulazi ulicu nazvanu po pesniku Branku Radičeviću.

Sadašnji naziv je dobio po Brankovoj ulici, čiji nastavak predstavlja, a ne po piscu Branku Ćopiću, koji je izvršio samoubistvo skočivši sa njega. Most je i inače poznat po velikom broju samoubistava koja se izvrše ili pokušaju sa njega. Svake godine oko 40 ljudi reši da izvrši samoubistvo skočivši sa Brankovog mosta.
freehand freehand 08:38 07.07.2011

Re: Most Novaka Đokovića

Sadašnji naziv je dobio po Brankovoj ulici, čiji nastavak predstavlja, a ne po piscu Branku Ćopiću, koji je izvršio samoubistvo skočivši sa njega. Most je i inače poznat po velikom broju samoubistava koja se izvrše ili pokušaju sa njega. Svake godine oko 40 ljudi reši da izvrši samoubistvo skočivši sa Brankovog mosta.

Valjda bi se sa tom brukom prekinulo sa novim imenovanjem?
Mislim, tako ugroziti dostojnost Filipove inicijative i novog mosta...
saboter saboter 02:27 06.07.2011

Imam ideju Pajo

Odlicno, a Takovsku ulicu da nazovemo Ulica Filipa Mladenovica.

Do danas sam mislio da je ona direktorka OS Bora Stankovic jedina...
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:33 06.07.2011

Re: Imam ideju Pajo

saboter
Odlicno, a Takovsku ulicu da nazovemo Ulica Filipa Mladenovica. Do danas sam mislio da je ona direktorka OS Bora Stankovic jedina...

A kako biste Vi nazvali novi most preko Ade?
alselone alselone 02:35 06.07.2011

Re: Imam ideju Pajo

Filip Mladenović

A kako biste Vi nazvali novi most preko Ade?


Čorba most?
saboter saboter 02:44 06.07.2011

Re: Imam ideju Pajo

Filip Mladenović
saboter
Odlicno, a Takovsku ulicu da nazovemo Ulica Filipa Mladenovica. Do danas sam mislio da je ona direktorka OS Bora Stankovic jedina...

A kako biste Vi nazvali novi most preko Ade?


Taj most je vec dobio ime, Cica Drazin most :)
Cini mi se da poenta teksta nije kako ce se most zvati, vec kako da se ne zove

Sto se mene tice mozes ga zvati kako god hoces


tyson tyson 03:46 06.07.2011

Re: Imam ideju Pajo

A kako biste Vi nazvali novi most preko Ade?

Most Boška Peroševića...? Uh, čekaj, to već postoji...

Ajd sad ozbiljno. Meni se čini da će se zvati Most Preko Ade, ili Novi Most. Živi bili pa videli, osluškuj vox populi.


Jelena Pavlović Jelena Pavlović 04:14 06.07.2011

Re: Imam ideju Pajo

Filip Mladenović
saboter
Odlicno, a Takovsku ulicu da nazovemo Ulica Filipa Mladenovica. Do danas sam mislio da je ona direktorka OS Bora Stankovic jedina...

A kako biste Vi nazvali novi most preko Ade?


Novi most, Gradski most, Beogradski most...
background noise background noise 08:07 06.07.2011

Re: Imam ideju Pajo

Ajd sad ozbiljno. Meni se čini da će se zvati Most Preko Ade, ili Novi Most. Živi bili pa videli, osluškuj vox populi.


Most prema Čačku
dragan7557 dragan7557 09:36 06.07.2011

Re: Imam ideju Pajo

A kako biste Vi nazvali novi most preko Ade?

Preskup Most.


cerski

p.s. il' možda "Svetog Petra kajgana."
edi-va edi-va 09:55 06.07.2011

Re: Imam ideju Pajo

A kako biste Vi nazvali novi most preko Ade?


Adin most - ženski rod.

Ada Bridge, Ada Brücke... zvuči sasvim ok.

Atomski mrav Atomski mrav 11:14 06.07.2011

Re: Imam ideju Pajo

Adin most - ženski rod.

Ada Bridge, Ada Brücke... zvuči sasvim ok.


Na Adi ćuprija!
edi-va edi-va 11:25 06.07.2011

Re: Imam ideju Pajo

Atomski mrav
Adin most - ženski rod.

Ada Bridge, Ada Brücke... zvuči sasvim ok.


Na Adi ćuprija!


Pa jeste na Adi... pilon.
Znači, Ada nosi najveći teret.
Čitav se most na Adu oslanja.
maksa83 maksa83 12:33 06.07.2011

Re: Imam ideju Pajo

A kako biste Vi nazvali novi most preko Ade?


Đilasa Ponton od 140 Mil. EUR Sa Žicama.
Jukie Jukie 12:41 06.07.2011

Re: Imam ideju Pajo

edi-va

Na Adi ćuprija!

Pa jeste na Adi... pilon.
Znači, Ada nosi najveći teret.Čitav se most na Adu oslanja.


To me podseća na Šilju kada je dizao tegove, pa komentator kaže

Gle sad čuda tog
propašće kroz pod
blogovatelj blogovatelj 19:00 06.07.2011

Re: Imam ideju Pajo

A kako biste Vi nazvali novi most preko Ade?


Djilasov most, a kako drugacije.
Po gradonacelniku za cijeg vakta je i izgradjen.
U Torontu potoji npr "Nathan Phillips Square" a ime je dobio po Natanu Filipsu, gradonacelniku koji je to i napravio.
Skver izgleda ovako...



Napravljena nova zgrada gradske uprave (ona dva zaobljena solitera u pozadini) plus fontana koja je leti to sto i sama rec kaze, a zimi je klizaliste.
Tebi se Filipe verovatno ne bi svideo ovaj predlog, ni jos nekima, ali to je vec problem druge vrste, o kome je Princi divno besedio uzbrdo na ovom blogu...
blogovatelj blogovatelj 19:02 06.07.2011

Re: Imam ideju Pajo

Adin most - ženski rod.


Kakav je ovo seksizam?!
Valjda Adina Mošća!
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 19:37 06.07.2011

Re: Imam ideju Pajo

blogovatelj
A kako biste Vi nazvali novi most preko Ade?


Djilasov most, a kako drugacije.
Po gradonacelniku za cijeg vakta je i izgradjen.
U Torontu potoji npr "Nathan Phillips Square" a ime je dobio po Natanu Filipsu, gradonacelniku koji je to i napravio.
Skver izgleda ovako...



Napravljena nova zgrada gradske uprave (ona dva zaobljena solitera u pozadini) plus fontana koja je leti to sto i sama rec kaze, a zimi je klizaliste.
Tebi se to Filipe verovatno ne bi svideo ovaj predlog, ni jos nekima, ali to je vec problem druge vrste, o kome je Princi divno besedio uzbrdo na ovom blogu...


Djilas je odgovoran za poseceno drvece na Bulevaru i nikada, nista u Beogradu, neka ne nosi njegovo ime. Nadam se da ce jednog dana Beograd dobiti gradonacelnika koji ce ga voleti. Djilas je svoje otsvirao i otpevao i dovidjenja.
blogovatelj blogovatelj 20:37 06.07.2011

Re: Imam ideju Pajo

Djilas je odgovoran za poseceno drvece na Bulevaru i nikada, nista u Beogradu, neka ne nosi njegovo ime. Nadam se da ce jednog dana Beograd dobiti gradonacelnika koji ce ga voleti. Djilas je svoje otsvirao i otpevao i dovidjenja.


Ovo sam napisao u zelji da malo potaknem diskusiju.
Doduse nisam stavio nikakvog smajlija, sto je bila greska.
Sasvim mi je svejedno kako ce se most zvati.
Cinjenica je da je Djilas posekao platane, ali je cinjenica i da je sagradio most.
Na sledecim izborima ce se videti je li odmerio postupke kako treba ili se zajebo, dal ce jos svirati ili je odsviro...
Tako i kod vas u Dzordziji politicari rade, kolko mi je poznato
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:43 06.07.2011

Re: Imam ideju Pajo


Cinjenica je da je Djilas posekao platane, ali je cinjenica i da je sagradio most.
Sve sto rade, sebi rade i gube na sledecim izborima, bar moj glas, sigurno.
buba_truba buba_truba 21:37 06.07.2011

Re: Imam ideju Pajo

Jelena Pavlović
Djilas je odgovoran za poseceno drvece na Bulevaru i nikada, nista u Beogradu, neka ne nosi njegovo ime.

Slažem se da u Beogradu nikada ništa ne treba da nosi Đilasovo ime, ali što se mene tiče ne zbog platana. Bulevar mi je sada lepši nego pre seče platana. Da, delovalo je strašno kad su sekli one platane, ali meni sada sve izgleda čistije, lepše, kao da je neko ušao u staru i zapuštenu kuću, otvorio prozore, očistio paučinu... i ja sam bila protiv seče starih platana, ali sada moram da priznam da mi sada ovako sve izgleda zdravije.


Jelena Pavlović Jelena Pavlović 21:58 06.07.2011

Re: Imam ideju Pajo

buba_truba
Jelena Pavlović
Djilas je odgovoran za poseceno drvece na Bulevaru i nikada, nista u Beogradu, neka ne nosi njegovo ime.

Slažem se da u Beogradu nikada ništa ne treba da nosi Đilasovo ime, ali što se mene tiče ne zbog platana. Bulevar mi je sada lepši nego pre seče platana. Da, delovalo je strašno kad su sekli one platane, ali meni sada sve izgleda čistije, lepše, kao da je neko ušao u staru i zapuštenu kuću, otvorio prozore, očistio paučinu... i ja sam bila protiv seče starih platana, ali sada moram da priznam da mi sada ovako sve izgleda zdravije.




Izgleda isto kao i gomila novih zgrada sa dozidanih po dva, tri sprata, na mufte. Uopste, Beograd vise i nije Beograd. Beograd je grad u kome se podizu spomenici stranim diktatorima za malo sice. Glasajte da i Beograd promeni ime Djilasgrad, a jos bolje, Djilkosgrad.
buba_truba buba_truba 22:18 06.07.2011

Re: Imam ideju Pajo

Jelena Pavlović
Izgleda isto kao i gomila novih zgrada sa dozidanih po dva, tri sprata, na mufte. Uopste, Beograd vise i nije Beograd. Beograd je grad u kome se podizu spomenici stranim diktatorima za malo sice. Glasajte da i Beograd promeni ime Djilasgrad, a jos bolje, Djilkosgrad.

Beograd je mnogo pre pojave Đilasa počeo da liči na Đilkošgrad, i bilo je baš tako - na mufte - budimo pošteni. A ja sam se izjasnila po pitanju izgleda Bulevara pre seče platana i sada.
maca22 maca22 22:23 06.07.2011

Re: Imam ideju Pajo

Moram da se slozim sa Bubom.
Filip2412 Filip2412 14:54 07.07.2011

Re: Imam ideju Pajo

U Torontu potoji npr "Nathan Phillips Square" a ime je dobio po Natanu Filipsu, gradonacelniku koji je to i napravio.
Ima i Mel Lastman Square dobio ime po onom cirkuzantu koji je bio gradonacelnik, kazu budaletina nevidjena
blogovatelj blogovatelj 17:15 07.07.2011

Re: Imam ideju Pajo

Ima i Mel Lastman Square dobio ime po onom cirkuzantu koji je bio gradonacelnik



Nisam tada ziveo u Kanadi, ali sam cuo da je Toronto zbog njega izgubio letnje olimpijske igre, jer je bio dovoljno mudar da daje rasisticke izjave u vreme kada su predstavnici MOK-a iz Afrike boravili u Torontu.
tyson tyson 04:23 06.07.2011

MDSĐ


Ja sam za to da most ponese ime Dijane i Srđana Đokovića, Novakovih roditelja, jer su i pored strašnih iskušenja i izazova uspeli da odgaje i na put izvedu jednog poštenog, predanog, skromnog i kulturnog mladog čoveka koji je svojim radom i uspesima poništio onu prokletu srpsku poslovicu "Ako ne umemo da radimo, barem umemo da se bijemo!".

Pri tom, kolateralno bi se na ovaj način postigla zastupljenost i ravnopravnost oba pola u imenu mosta, naglasio bi se značaj porodičnih vrednosti, i podstakle generacije da prihvate izazov roditeljstva kao doprinos borbi protiv bele kuge. Takođe bi se na posredan način istakao značaj privatne inicijative i kapitala kao simbol budućnosti u srpskoj ekonomiji. Uz to, imena Novakovih roditelja na vrlo lep način demonstriraju savršen spoj modernog i tradicionalnog, uvoznog i domaćeg, tu tankoćudnu mešavinu različitih kultura prema kojoj u vreme globalizacije kao dominantnog trenda u svetu ni naš narod ne ostaje ravnodušan. Na kraju ali ne i najmanje važno, Most Dijane i Srđana Đokovića svojim imenom zauvek bi nas podsećao na veličanstveni doček koji su Beograđani priredili svom šampionu na Veliki Ponedeljak, 4. jula 2011. godine.



P.S. Mislio sam prvo da dopunim tvoj predlog, i da moszt ponese ime Jelene i Novaka Đokovića, ali sam brzo prepoznao da je to bila samo inspiracija trenutka, izazvana pogledom na fotografiju uz tekst. Uz to, šta ako u međuvremenu, daleko bilo, raskinu vezu ili se Novak, ponešen slavom, oda ženskarenju...? Crne misli.



milomlad milomlad 10:20 06.07.2011

Re: MDSĐ

Ja sam za to da most ponese ime Jelene Genčić i Nikole Pilića, Novakovih teniskih roditelja, jer su i pored strašnih iskušenja i izazova uspeli da odgaje, vaspitaju, obrazuju, nauče jezike, otvore mu svet i stvore jednog poštenog, predanog, skromnog i kulturnog mladog čoveka, koji je uspeo da ostvari svoj san. Ne žeilim ovim umanjim doprinos, žrtvu i predanost njegovih bioloških roditelja Dijane i Srđana, ali mislim da oni i pored sve ljubavi i samopregore, ne bi nikada od Novaka stvorili br. 1 u tenisu i osvajača Vimbldona.
Možda bi na neki način taj most mogao da simbolizuje i pomirenje Hrvata i Srba. Jelena i Nikola, a i Dijana i Srđan su iz tih naroda, a stvorili su osvajača Vimbldona i ATP N-1. Premošćuje reku Savu, koja spaja te dve države. Mogao bi da simbolizuje i domete u drugim oblastima života, sporta, ekonomije, koje bi zajedno mogli da ostvarimo da se ne krkamo svaki 20 godina. itd.
tyson tyson 10:34 06.07.2011

Re: MDSĐ

Ja sam za to da most ponese ime Jelene Genčić i Nikole Pilića

Mnogo je to komplikovano, ko će da pamti toliko imena i prezimena...

Možda bi na neki način taj most mogao da simbolizuje i pomirenje Hrvata i Srba

Pa već smo imali jedan Most Bratstva i Jedinstva, ali se nije zapatilo... Mislim, ime.


legalizacijabg legalizacijabg 12:47 06.07.2011

Re: MDSĐ

Ja sam za to da most ponese ime Jelene Genčić i Nikole Pilića, Novakovih teniskih roditelja,


Novakovi teniski roditelji su Srdjan i Dijana Djoković.Jel si lepo čuo Novaka na bini,'moj otac koji je uvek verovao u mene i kad drugi nisu'


milomlad milomlad 18:10 06.07.2011

Re: MDSĐ

A da si lepo pročitala

ime Jelene Genčić i Nikole Pilića, Novakovih teniskih roditelja


i posebno

Ne žeilim ovim umanjim doprinos, žrtvu i predanost njegovih bioloških roditelja Dijane i Srđana, ali mislim da oni i pored sve ljubavi i samopregore, ne bi nikada od Novaka stvorili br. 1 u tenisu i osvajača Vimbldona.


A kada biste ponešto znali iz biografije Novaka Đokovića, sasvim sam siguran da biste uočili da je ovaj predlog itekako postojan!
margos margos 18:22 06.07.2011

Klinci :)

Novak i Troicki su u sredini, iza stola, sa rukama na stolu:

ivana23 ivana23 19:15 06.07.2011

Re: Klinci :)

Malo stariji klinci...





Jukie Jukie 04:29 06.07.2011

Ja čekam da vidim smajlije

Tj. čekam da vidim da je ovo satira i zezanje.

Kada je direktorka htela da školu na Banjici nazove po Novaku Đokoviću svi smo skočili da je opljujemo kako je to glupo, a sada se to isto ponavlja sa mostom, i svi na blogu sede i vrte palčeve.
apach92 apach92 05:33 06.07.2011

Re: Ja čekam da vidim smajlije

i ja isto cekam da neko objavi da je ovo satira.

Totemizacija jos uvek zivih mi je negde u rangu nekrofilije. Ili barem izaziva vrlo slican osecaj u stomaku.

Shoot.




buba_truba buba_truba 07:57 06.07.2011

Re: Ja čekam da vidim smajlije

Jukie
Tj. čekam da vidim da je ovo satira i zezanje.

Kada je direktorka htela da školu na Banjici nazove po Novaku Đokoviću svi smo skočili da je opljujemo kako je to glupo, a sada se to isto ponavlja sa mostom, i svi na blogu sede i vrte palčeve.

'Oćeš smajlije? Evo ti

Nažalost nije zezanje, to Filip mućka glavom...
mnenadic mnenadic 09:22 06.07.2011

Re: Ja čekam da vidim smajlije

Backhand - Forehand - freehand
background noise background noise 08:05 06.07.2011

Ovde si se opasno

z...bao

Novak je prekretnica u poretku vrednosti


Efekat uspeha sportista je najčešće obrnut

aleksanadar aleksanadar 08:20 06.07.2011

Традиција

Мој стари отац увек је говорио да се споменици подизжу само покојнима, онима које су на овоме свету обавили шта су имали и задужили свој град или домовину.

То је и моје мишљење. Својеврсна идолатрија јесте дизање споменика и именовање улица по онима који су ту, са нама.

(Друг Тито је, тако, за живота заслужио: осам градова, фудбалски куп и планински врх.)

Новак је, још, млад. Очекујем још његових великих победа, на великим и мањим турнирима. Далеко од тога да је победа у Вимблдону - његова последња реч. Можда је чак и теже опстати на врху, него се на њега попети. Ово је тек почетак.

dragan7557 dragan7557 09:41 06.07.2011

Re: Традиција

Друг Тито је, тако, за живота заслужио:

Čemu tolika skromnost?

Kud se dede Titova Jugoslavija?

cerski
margos margos 08:37 06.07.2011

Mila majko....



E, a da ga nazovemo Federer il' Nadal, pa da gazimo, gazimo....

Vidim, neće Novaku biti lako - sa nama.

Čuvaj me Bože prijatelja, jer se neprijatelja čuvam sam.
NNN NNN 08:49 06.07.2011

Re: Mila majko....

Vidim, neće Novaku biti lako - sa nama.

edi-va edi-va 09:00 06.07.2011

Re: Mila majko....

margos
E, a da ga nazovemo Federer il' Nadal, pa da gazimo, gazimo....







Edit: Predlažem Anu ili Jelenu, takođe su, svojevremeno bile prve na ATP listi.
Sepulturero Sepulturero 10:25 06.07.2011

Re: Mila majko....

margos


E, a da ga nazovemo Federer il' Nadal, pa da gazimo, gazimo....

Vidim, neće Novaku biti lako - sa nama.

Čuvaj me Bože prijatelja, jer se neprijatelja čuvam sam.

NNN NNN 08:53 06.07.2011

Dobro jutro :)

uroshenko uroshenko 00:53 07.07.2011

Re: Dobro jutro :)

NNN

Šta god da je u pitanju, oću i ja da nabavim jedno dvaes' mića do sutra
seceranac seceranac 09:22 06.07.2011

mante se ljudi emocija iz sportu

I predlogu da novi most preko Ade ponese ime Novaka Đokovića. Novakov most!


boze kakve li gluposti

Novak je svojim radom i uspesima poništio onu prokletu srpsku poslovicu "Ako ne umemo da radimo, barem umemo da se bijemo!".


o ono u cemu je novak najbolji nije bijenje? samo malo sredjena varijanta tuce gde smo svi mi navijaci koji u nedostatku sopstvenog ucinka tudji uspeh dozivljavamo kao sopstveni
blogov_kolac blogov_kolac 09:49 06.07.2011

ne kako je REČENO vec kako je SUDJENO

Zvanicni (originalni) nazivi nekih beogradskih mostova pri pustanju u promet:

BRANKOV MOST - "Most bratstva i jedinstva"
PANCEVACKI MOST - "Most kralja Petra II"
(stari) SAVSKI MOST - "Princ Eugen most"

Inace, kada je pocela izgradnja mosta na Adi, mislim da je Blic pokrenuo temu koje (zvanicno) ime da dobije ovaj most, i vise glasova i preporuka od svih znamenitih Srba dobio je predlog da se, kada je vec most "Gazela" dobio to ime jer podseca na gazelu u trku, ovaj novi most nazove onda "Žirafa" (iz ociglednih razloga).

O Novaku Djokovicu mislim sve najbolje, ali davanje imena mostu po njemu mi ni priblizno ne deluje kao najbolja ideja. Cuveni sportisti su inace poznati izuzetak u celom svetu da jos za zivota neki objekti dobijaju ime po njima, ali se koliko ja znam tu uvek i iskljucivo radi o sportskim objektima!

I na kraju moj licni predlog koje bi ime bilo najadekvatnije da dobije most na Adi koji ce preko noci postati jedan od najprepoznatljivijih simbola Beograda i cele Srbije: ADSKI MOST

Atomski mrav Atomski mrav 09:55 06.07.2011

Re: ne kako je RECENO vec kako je SUDJENO

ADSKI MOST

Most do Ada?
blogov_kolac blogov_kolac 10:00 06.07.2011

Re: ne kako je RECENO vec kako je SUDJENO

Atomski mrav
ADSKI MOST

Most do Ada?
U tom obliku nekako se oseca nedostatak onog "nepostojano H".
maca22 maca22 11:31 06.07.2011

Re: ne kako je REČENO vec kako je SUDJENO

blogov_kolac
ovaj novi most nazove onda "Žirafa" (iz ociglednih razloga).

Iz tih razloga ga zovu "tuki". Nego, zvace se "Most na Adi"
blogov_kolac blogov_kolac 13:08 06.07.2011

Re: ne kako je REČENO vec kako je SUDJENO

Zapravo postoji kompromisno "i vuk sit i ovce na broju" resenje kojim bi se odala duzna pocast neverovatnom teniskom bumu po kojem nas danas prepoznaju po celom svetu (ne samo po Novaku), a istovremeno i svi politicari na lokalnom nivou bi bili zadovoljeni (bivsi, sadasnji, buduci, i ne samo beogradski) u cijoj nadleznosti i jeste izgradnja mostova, pa valjda i oni zasluzuju da makar indirektno nekad budu pomenuti:

MOST SRPSKIH REKETAŠA
jedan.kub jedan.kub 22:30 06.07.2011

Re: ne kako je RECENO vec kako je SUDJENO

Atomski mrav
ADSKI MOST

Most do Ada?

Do njegovog zavrsetka mozda i stignemo do Ada(hada).
sonja.m sonja.m 10:03 06.07.2011

pauk

Meni ovaj most lici na pauka,
tacnije na pocepanu paukovu mrezu.
Znaci, moj predlog je: pauk
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:19 06.07.2011

Ipak, Novakov most!

Čitajući pažljivo sve komentare, sa argumentima ili bez njih, ipak je najprimerenije da to bude NOVAKOV most. U slavu i čast svih Novaka, ne samo u sportu, nego i u mnogim drugim oblastima života i rada (da ovde ne nabrajam sve sjajne mlade ljude koji su Srbiju zadužili svojim talentom, radom, vrednoćom i duhovnošću). Dakle, Novakov most kao simbol budućnosti, kao najava Srbije XXI veka, u kome će znanje, rad i talenat biti cenjeniji i nagradjeniji od neznanja, nerada, osrednjosti, lažiranja, muvanja, prostote, vulgarnosti, idolatrije, idiotizama svake vrste!
freehand freehand 10:27 06.07.2011

Re: Ipak, Novakov most!

U slavu i čast svih Novaka, ne samo u sportu, nego i u mnogim drugim oblastima života i rada (da ovde ne nabrajam sve sjajne mlade ljude koji su Srbiju zadužili svojim talentom, radom, vrednoćom i duhovnošću).

Kao veliki obožavalac Starine Novaka potpuno se slažem i podržavam!
Može'l i neka ćuprija za Deli Radivoja?
Sepulturero Sepulturero 10:29 06.07.2011

Re: Ipak, Novakov most!

Filip Mladenović
Čitajući pažljivo sve komentare, sa argumentima ili bez njih, ipak je najprimerenije da to bude NOVAKOV most. U slavu i čast svih Novaka, ne samo u sportu, nego i u mnogim drugim oblastima života i rada (da ovde ne nabrajam sve sjajne mlade ljude koji su Srbiju zadužili svojim talentom, radom, vrednoćom i duhovnošću). Dakle, Novakov most kao simbol budućnosti, kao najava Srbije XXI veka, u kome će znanje, rad i talenat biti cenjeniji i nagradjeniji od neznanja, nerada, osrednjosti, lažiranja, muvanja, prostote, vulgarnosti, idolatrije, idiotizama svake vrste!


Да, да, поготово идолатрије. Из учтивости не спомињем оно на самом крају.
apach92 apach92 10:38 06.07.2011

Re: Ipak, Novakov most!

Filip Mladenović
... kao najava Srbije XXI veka, u kome će znanje, rad i talenat biti cenjeniji i nagradjeniji od neznanja, nerada, osrednjosti, lažiranja, muvanja, prostote, vulgarnosti, idolatrije, idiotizama svake vrste!


problem sa Srbijom u 21. veku jeste sto smo mi vec deceniju u njemu

a neki od ovih ostalih atributa me asociraju na snimak onog ostrascenog govora u teniskom savezu
edi-va edi-va 10:39 06.07.2011

Re: Ipak, Novakov most!

freehand
U slavu i čast svih Novaka, ne samo u sportu, nego i u mnogim drugim oblastima života i rada (da ovde ne nabrajam sve sjajne mlade ljude koji su Srbiju zadužili svojim talentom, radom, vrednoćom i duhovnošću).

Kao veliki obožavalac Starine Novaka potpuno se slažem i podržavam!
Može'l i neka ćuprija za Deli Radivoja?


margos margos 11:23 06.07.2011

Re: Ipak, Novakov most!

FM
... kao najava Srbije XXI veka,

Aman, 2011 je.... Možda da najavimo 22 vek, na vreme?


freehand freehand 10:24 06.07.2011

Filipe - ubivaš sa metaforama!

Pre 20 godina, iz kasarni na Banjici krenuli su oklopni transporteri i tenkovi

20 godina kasnije, 2011, u Beograd se slavodobitno vratio jedan vredan i talentovan momak sa Banjice, teniser Novak Đoković

Ergo, ako sad pošaljemo ono oklopnog čemera - smeši nam se Svetsko prvenstvo u fudbalu
2030.?
buba_truba buba_truba 10:29 06.07.2011

Re: Filipe - ubivaš sa metaforama!

freehand
Pre 20 godina, iz kasarni na Banjici krenuli su oklopni transporteri i tenkovi

20 godina kasnije, 2011, u Beograd se slavodobitno vratio jedan vredan i talentovan momak sa Banjice, teniser Novak Đoković

Ergo, ako sad pošaljemo ono oklopnog čemera - smeši nam se Svetsko prvenstvo u fudbalu
2030.?


edi-va edi-va 10:40 06.07.2011

Re: Filipe - ubivaš sa metaforama!

freehand
Pre 20 godina, iz kasarni na Banjici krenuli su oklopni transporteri i tenkovi

20 godina kasnije, 2011, u Beograd se slavodobitno vratio jedan vredan i talentovan momak sa Banjice, teniser Novak Đoković

Ergo, ako sad pošaljemo ono oklopnog čemera - smeši nam se Svetsko prvenstvo u fudbalu
2030.?



maksa83 maksa83 12:37 06.07.2011

Re: Filipe - ubivaš sa metaforama!

Ergo, ako sad pošaljemo ono oklopnog čemera - smeši nam se Svetsko prvenstvo u fudbalu 2030.?

To se zove strateško planiranje!
Jukie Jukie 12:46 06.07.2011

Re: Filipe - ubivaš sa metaforama!

freehand
Pre 20 godina, iz kasarni na Banjici krenuli su oklopni transporteri i tenkovi
20 godina kasnije, 2011, u Beograd se slavodobitno vratio jedan vredan i talentovan momak sa Banjice, teniser Novak Đoković

Ergo, ako sad pošaljemo ono oklopnog čemera - smeši nam se Svetsko prvenstvo u fudbalu2030.?

I to na Radovom stadionu na Banjici...

mogli bismo do tada i most da napravimo na Banjici, pa da može direktno da se ide na Slaviju umesto da čučimo u gužvi kod Autokomande
mikimedic mikimedic 14:55 06.07.2011

Re: Filipe - ubivaš sa metaforama!

Ergo, ako sad pošaljemo ono oklopnog čemera - smeši nam se Svetsko prvenstvo u fudbalu
2030.?


joj covece prestani






draft.dodger draft.dodger 10:49 06.07.2011

Lista lekova...


Nadam se da je skorašnjim proširenjem liste lekova obuhvaćen i nekakav ANTI-PATETIK.

Otvaranje mosta uz vino i gitare?
Bojan Budimac Bojan Budimac 12:20 06.07.2011

Re: Lista lekova...

draft.dodger

Nadam se da je skorašnjim proširenjem liste lekova obuhvaćen i nekakav ANTI-PATETIK.

Otvaranje mosta uz vino i gitare?

Na otvaranje svako da ponese svoju LIČNOST sa sobom.
NNN NNN 12:27 06.07.2011

Re: Lista lekova...

Bojan Budimac
draft.dodger

Nadam se da je skorašnjim proširenjem liste lekova obuhvaćen i nekakav ANTI-PATETIK.

Otvaranje mosta uz vino i gitare?

Na otvaranje svako da ponese svoju LIČNOST sa sobom.

blogovatelj blogovatelj 19:12 06.07.2011

Re: Lista lekova...

Na otvaranje svako da ponese svoju LIČNOST sa sobom


Sta ja da radim?
Ja imam visestruku licnost u sebi.
Bojan Budimac Bojan Budimac 19:15 06.07.2011

Re: Lista lekova...

blogovatelj
Na otvaranje svako da ponese svoju LIČNOST sa sobom


Sta ja da radim?
Ja imam visestruku licnost u sebi.

Povedi ih sve
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:58 06.07.2011

brod se ljuljao i ljuljao...

...i cica maca je opet pozelenela.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana