Gost autor

A SAD, NEŠTO SASVIM DRUGAČIJE!

ana_radmilovic RSS / 08.07.2011. u 01:50

Gost autor: St.Jepan 

ana06071article.jpg 

Ukoliko neko ovaj tekst shvati kao poziv na pljačkanje radnji, neće pogrešiti.
Ovo jeste poziv na pljačkanje radnji

---------------------------------


Zimus, Ana mi je dala svoju šifru i blanko imprimatur - odobrenje da u njen blog kačim šta mi dune i kad mi dune. E, pa već nedeljama ne duvka mi ništa, a noćas, dunulo mi, eto, da ovde okačim jedan (gle, baš njen) чрезвычайно интересний tekst,   .

Dunque, moja domačica, istovremeno i moja gošća, juće napisa ovo:  

-------------------------------- 

A SAD MALO O GLADI 



Šta vas muči, ali onako, zaista - šta vas muči? Ako se na trenutak odmaknete od velikih tema, zapostavite svoj veltšmerc i prestanete da se mnogo sekirate oko toga šta je danas izjavio Dačić, juče Tadić a šta će sutra reći  Šutanovac? I kakve s vašim životima ima veze to da li su Jeremić i Stefanović u sukobu, gde ste tu vi? Niste toliko ludi da mislite da se zbog vas još iko ozbiljan u ovoj državi svađa. Naravno!  

Vi čak i ne znate ko s kim posluje, ko se javno raspravlja a zajedno pije burbon daleko od vaših očiju. Ali nije to sad važno, ne razumete se u politiku, svet vas plaši, EU odbija svojom nerazumljivošću i bliži su vam Kazahstan i Azerbejdžan od Viene i Londona. Mislite..., mada niste bili ni tamo ni ovamo a, ako i jeste, to je sve bilo toliko davno da se svet već dvesta puta promenio a vi niste bili tu. Sve vas je zaobišlo i niko vas nije pitao. Ne muči vas to, da se ne lažemo, i baš vas briga za Evropu i Ameriku sve zajedno sa Rusijom i Kinom, posebno s Kinom, koju ne dovodite u vezu s onima koji imaju radnje na svakom ćošku vaših gradova i sela.  

Manite se velikih priča. Bliži vam je onaj nedavno maltretirani Danijel u policijskoj stanici, makar vam koža bila bela poput mleka - jer vi i Danijel nemate za hranu a ostvarenje vaše želje za sitošću sprečava nekakva policija. Za razliku od vas koji ovo čitate, Danijel ume da krade. Ne mnogo spretno, ali bar se trudi. A šta vi radite?  

Gledate televiziju. Pratite vesti. I šta još? Gledate tamo popularne emisije o tome kako da napravite ručak za samo 300 evra, slušate o kavijaru i putovanjima, uz koju ribu najbolje ide suvo belo a uz koju crno vino, uz šta sve idu špargle (idu uz sve, ako mene pitate) i kako bi trebalo da jedete makar bri ako već nemate za sir od magarećeg mleka. I zašto češće ne pravite biftek kad je tako ukusan (blago sirov i mekan) i da ga ne bi trebalo pržiti na prostačkom margarinu, nego na, kako Bog zapoveda, puteru. I ja ću biti slobodna da kažem da mislim da je to stvar koja vas najviše muči. Ne biftek, list, ostrige niti kavijar. Starijima među vama možda su u bledom sećanju ostali ukus vangola i miris lavande na nekoj terasi gde ste nekad mogli da sednete i ne potrošite svoju višemesečnu zaradu - ako uopšte imate platu. Naravno da nije pristojno, u vremenu kada je u Srbiji previše gladnih i nezaposlenih i onih što hoće da se ubiju, prikazivati sve one slike šarene hrane.  

TUCE NOŽEVA U LEĐA REVOLUCIJE Onima koji su imali strpljenja da pročitaju ove redove, otkriću jednu tajnu. Sve vam ovo pišem zato što ste me donekle podsetili na jedan opis Rusa, nekad dostojanstvenih građana koji su u doba najveće gladi - kada se čekalo u redu za pomije koje su opisivali mnogi, među kojima i Cvetajeva - zamišljali hranu.  

Crnohumorni film o gladi odgledala sam nedavno čitajući knjigu koja se zove „Tuce noževa u leđa revolucije"  i rekoh sebi - to je to. Sa jednom bitnom razlikom. Drugovi Rusi bili su, za razliku od vas, duboko svesni poraza i, kada su jedni drugima, po svedočenju pisca, pričali i do u detalj opisivali hranu i kako su i gde jeli i na koje meso sipali limunov sok a na koje nikako, oni su to radili za inat. Za inat gladi, za inat lomiteljima duha, za inat sebi u jednoj autoironiji, svojstvenoj, pametnoj.  

Ali vi niste ironični. Samo ste gladni i do mozga vam još uvek ne dopire da, kada se sablažnjavate nad brutalnošću policije koja maltretira Danijela ili se sablažnjavate nad tamnoputim lopovom, vi više ličite na njega, onako nemoćnog, nego na sebe, kakvim se možda vidite. Zaboravite to. Vi ste Danijel. Mada on ipak zna da nema šta da izgubi i nešto ne verujem da gleda emisije o kulinarskim guruima koji mešaju pune šerpe nečega. Niste ironični, nego ste upravo tragikomično ozbiljni i, kada ste zabrinuti, vi ste smešni - jer vi se, Bože moj, brinete o budućnosti Srbije, o nacionu, gubitak identiteta vas posebno pogađa i jako ste svesni situacije. Svesni k'o kokoš u polumraku, k'o one guske u magli i borbeni kao ovce dok ih ošišane vode na klanje.  

Tužno je to jer vi ste dokaz da evolucija ide naopako. Da vreme ide unazad. Da su svesniji bili oni 1920-tih nego vi, sto godina kasnije. Sto godina kasnije - vi ste uhapšeni Rom u policijskoj stanici. Uplašeni ste, ni na šta nemate pravo.  

Eto, čak je i Knjaz Miloš imao zakon koji na neki način dopušta krađu - 25 po turu i u redu je. Ustvari zavisi od stepena krađe - moglo je sa manje da se izvuče. Ima jedan omaž tome i u filmu „Marš na Drinu", kada onaj kaže na pitanje zašto je krao: „Pitao sam svoju stražnjicu da li može da izdrži 10 batina, rekla je da može". Radilo se o stražnjici srpskog vojnika, a vi se sad pitate gde je nestala čast i gledate one nesrećne policajce i nesrećnog Roma u državi nesrećnih Srba. Toliko se nazadovalo. 

MRVA DOSTOJANSTVA A da ste barem ukrali... Niste, promenili ste kanal i nastavili da patite za onom hranom sa TV ekrana, čijeg se ukusa ne sećate. Kada je, pošto je SSSR oslobodio Mađarsku od Mađara, Bela Hamvaš opisivao vina i u inat komunističkoj svedenosti, sivilu i zavetu siromaštva kao jedine mere pravovernosti, i kada je opisivao mesta na kojima je lepo piti vina, i koja, i uz koju hranu - on je to radio da bi spasao sebe i nešto malo čitalaca tih tajnih knjiga, da bi sačuvao mrvu ljudskog dostojanstva i svest o tome da na svetu još uvek postoji lepota, da postoji vinova loza i vetar s mora. Ne da bi mučio sapatnike u gladi vodom koja čoveku pođe na usta kada misli na punoću ukusa i lepotu življenja - a sve vam je nedostupno. Čak i knjige o vinu, jer vi čitate knjige o geopolitičkoj zajebanciji i glad zavaravate gledanjem loše režiranih i sa providnim namerama pravljenih političkih talk-show emisija.  

Punite se besom i mržnjom, ne znate gde da je usmerite, ljuti ste, sve vas je izneverilo. I mislite da će vas taj smešni pokušaj da shvatite svet u kojem živite tako što revno pratite izjave političara prosvetliti? Mislite, u boljoj ste poziciji od pretučenog Danijela jer ste vi ispred svojih TV ekrana, u svojim malim zatvorima. Niste ni to. On je makar stvarno pokušavao da krade. Ako biste sledili njegov primer i bili dovoljno odvažni da umesto hleba i paštete (to je ono što kradu penzioneri) ukradete pršut, makar industrijski, ili kavijar, makar bili odviknuti ili nikad naviknuti na njegov ukus; ako biste, naime, počeli da makar kradete, ali ne one prekopotrebne stvari, nego stvari koje vraćaju čoveku osmeh na lice; ako biste barem bili u stanju da se rugate sami sebi i, poput onih gladnih Rusa, smišljate pakleni plan krađe hrane iz magacina koji snabdeva skupštinu - za vas bi bilo neke nade. Ovako, bojim se, ostaćete pored vaših malih ekrana i tupo gledati kako vam lopovi pričaju o ulasku u EU a neki „pakleni kuvari" o delikatesima.  

P. S. Ukoliko neko ovaj tekst shvati kao poziv na pljačkanje radnji, neće pogrešiti. Ovo jeste poziv na pljačkanje radnji. I gledajte da, dok to radite, pušite. Zapravo, izađite iz fabrika ako je još ostala koja da radi, izađite iz firmi na ulicu, dignite glavu sa strojeva i uradite upravo ovo što su uradili ludi Rusi iz spota.

------------ 

Ovde sam postavio "черезвычайно редкий клип" sa numerom "Иду, курю" grupe "Ноль" , ama je odmah išćezao.
Možda se opet pojavi, a u medjuvremenu, možete kliknuti na taj link.



Komentari (118)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dali76 dali76 07:31 08.07.2011

lopovi su mnogo kreativniji

da bi se drzali samo jedne teme ,odnosno EU.
od EU su uspeli napraviti bajku i trude se svim silama da to i ostane bajka.
Oni odavno zive po EU standardima.
reaguju samokad moraju,kad ovima iz raznoraznih venecijanskih komisija dopizdi njihova slatkoreciva deklarativnost.
Oni zele Srbiju na raskrscu, sto duze ni na nebu ni na cardaku,makar dok ne prikupe svoje milione i zbrisu...gde?
u majcicu Rusiju valjda, ali i Rim im stran nije.
vec su jednom,za one koji pamte, bili tamo.
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:56 08.07.2011

Re: lopovi su mnogo kreativniji

Žao mi je što odgovaram na jedini komentar koji se ovde bavi tekstom o lopovima - ali ono sve dole je u nizu pa se neće videti.

Je l Stipe, ko je sad gost autor ovde? Ja sam tvoj gost autor (to vidim) a misliće ljudi da si ti moj gost autor.
Ti si ustvari moj gost autor koji je uzeo da metne mene da mu ja budem, s oproštenjem, gost autor.

( da pohvatam o čemu se radi)

P.S.

Pa ti sutra daj šifru pojedinima. Osvaneš ko gost autor na rođenom blogu s kojega te još uvek dolepomenute peticije nisu izbacile...


P.P.S.

I ja sam videla peticiju, i pošto je stvar konspirativna naravno da neću reći kako oli ko mi je (sve) poslao. Mislim da to nije lepo, da se peticije kriju. Da su je poslali i meni, ja bih je potpisala.
Avaj, zašto je meni odzueto pravo da potpišem peticiju protiv sebe? Uživala bih.
st.jepan st.jepan 11:07 08.07.2011

Re: lopovi su mnogo kreativniji

Je l Stipe, ko je sad gost autor ovde?

Eeee, tko bi gori, sad je doli!
Pa ti sutra daj šifru pojedinima.

Pajesireklareklasi! Bašonimrečima!
Ja sam tvoj gost autor (to vidim) a misliće ljudi da si ti moj gost autor.

Jbg, dijalek't'ka.
A zapravo, "eta savsjom nje tak"!
Ti si naime stepquest autor, a ja ghost autor.
Sem toga, kad me pozovu na žuraju, obavezno povedem i neku žensku.
Samo kažem "mala je sa mnom", i odmah više nisam tol'ki luzer..
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:19 08.07.2011

Re: lopovi su mnogo kreativniji

st.jepan
Je l Stipe, ko je sad gost autor ovde?

Eeee, tko bi gori, sad je doli!
Pa ti sutra daj šifru pojedinima.

Pajesireklareklasi! Bašonimrečima!
Ja sam tvoj gost autor (to vidim) a misliće ljudi da si ti moj gost autor.

Jbg, dijalek't'ka.
A zapravo, "eta savsjom nje tak"!
Ti si naime stepquest autor, a ja ghost autor.
Sem toga, kad me pozovu na žuraju, obavezno povedem i neku žensku.
Samo kažem "mala je sa mnom", i odmah više nisam tol'ki luzer..




E sad sam rasanjena, sad možemo o čemu 'oćeš.

Danas me toliko raduje što sam juče dobila honorar pa si mogu kupit veš mašinu (budeš video, mala ko igračka - da mi ne zauzme pola ovog abnormalno velikog stana) i danas može sve, pa i da gosutjem na svom blogu. Ustvari baš mi se dopada ovaj koncept.
st.jepan st.jepan 11:31 08.07.2011

Re: lopovi su mnogo kreativniji

Ustvari baš mi se dopada ovaj koncept.

Uh, faljim ti se Bože, već sam strepeo...
Vazda ja neke čudne šale...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:16 08.07.2011

Re: lopovi su mnogo kreativniji

dali76

Ne žive lopovi po EU, već po standardima azijatskih sultana. Jer bogatstvo nije standard, standard je pravo, demokratija i zakon koji važi za sve.
Vidiš li da hajke sprovode i po ovom blogu, istovremeno se pozivajući na ljudska prava, slobodu, demokratiju i zaštitu manjine? Da ih EU ne žulja, ubijali bi, totalitarne zveri, jer njihova je istina u sili.
st.jepan st.jepan 09:08 08.07.2011

TROLČE

Može trolće, može?

Pa evo, čuo sam (čak iz treće ruke i video) nekakvu vrlo interesantnu, mada prilično debilasto sročenu peticiju o Aninom blogeraju (peticija zvuči iskreno, a kad je iskreno, valjda mora i malko debilasto).

Znam da ne pripadam blogerskoj eliti, pa ipak, moram tim povodom da izrazim svoje najdublje ogorčenje i uvredjenost što nije na potpis poslata i meni.
predatortz predatortz 09:16 08.07.2011

Re: TROLČE

st.jepan
Može trolće, može?

Pa evo, čuo sam (čak iz treće ruke i video) nekakvu vrlo interesantnu, mada prilično debilasto sročenu peticiju o Aninom blogeraju (peticija zvuči iskreno, a kad je iskreno, valjda mora i malko debilasto). Znam da ne pripadam blogerskoj eliti, ali moram tim povodom da izrazim svoje najdublje ogorčenje i uvredjenost što nije poslata i meni.



Šta, opet zasedao CK Bloga u ilegali?
Kakav sam ja reakcionar kad nisam imao pojma o tome!?
st.jepan st.jepan 09:24 08.07.2011

Re: TROLČE

Šta, opet zasedao CK Bloga u ilegali?
Kakav sam ja reakcionar kad nisam imao pojma o tome!?

Izgleda da jeste zasIJedao, ali sva je prilika, skupilo se samo najtvrdje jezgro, čak ni Ani to nisu poslali - i ona ogorčena.

Nego bilo bi lepo i demokratski da to neko okači na uvid i nama, najširoj bazi.
predatortz predatortz 09:28 08.07.2011

Re: TROLČE


Nego bilo bi lepo i demokratski da to neko okači na uvid i nama, najširoj bazi.



Čekaj, gde si navro! Prvo da se drugovi odozgo dogovore, pa onda direktiva koja će biti podvrgnuta kritici i sugestijama od strane baze.
Zna se bre red!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:31 08.07.2011

Re: TROLČE

st.jepan
Može trolće, može?

Pa evo, čuo sam (čak iz treće ruke i video) nekakvu vrlo interesantnu, mada prilično debilasto sročenu peticiju o Aninom blogeraju (peticija zvuči iskreno, a kad je iskreno, valjda mora i malko debilasto). Znam da ne pripadam blogerskoj eliti, ali moram tim povodom da izrazim svoje najdublje ogorčenje i uvredjenost što nije poslata i meni.



ovde je najbolji deo obavestenja sto pripadnici elite spijuniraju jedni druge i ovi iz egzekjutiv kruzoka salju, ipak, tebi signal?! e ljudi, stvarno ste dokoni. di je expo sada da vidi je l' ima materijala nekog obavestajca da zaposli? u stvari, to bi bili neozbiljni radnici, cinkaroshi a ne obaveshtajci. shto se aninog blogeraja tiche, ionako je samo pitanje chasa kada ce joj odleteti tastatura pod giljotinu ovdi, jer je njen nachin blogerisanja krajnje ideoloshki sukobljen ideologiji dominantnoj na blogu.

edit: jebote, zivite u virtualnoj realnosti potpuno. opustite se, exit, lepo vreme, lepi ljudi napolju, PULP je bio f-a-n-t-a-s-t-i-ch-a-n juche.
st.jepan st.jepan 09:32 08.07.2011

Re: TROLČE

Zna se bre red!

Jes vala, svaka ti valja.
Eto kako se demokratska procedura lako zaboravlja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:36 08.07.2011

Re: TROLČE

da dodam da mi se ne dopada ovaj tekst jer je previse sugestivan, i previshe je u fazonu nadrndanih srpskih baba-aktivistkinja koje sve odreda vole neshto da nas prosvetljuju i pune glavu, odredjuju nachin na koji moramo razmishljati ne bismo li postali sterilno korektni. tako da, chim ugledam nekakvu sugestivnu nit barem u naziranju, odmah se setim tih baba, popizdim i bacim novinu u kantu.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 09:36 08.07.2011

Re: TROLČE

da drugarica ana prizna zablude, da se raskritikuje i revidira! u duhu demokratskog centralizma.
st.jepan st.jepan 09:41 08.07.2011

Re: TROLČE

shto se aninog blogeraja tiche, ionako je samo pitanje chasa kada ce joj odleteti tastatura pod giljotinu ovdi,

A lijepo sam je svjetovao da se mane blogeraja i privati hekleraja:

More Ana, man' se blogovanja
Ko to čita, uzeti te neće.

Eto, tako sam je vazda svjetovao, a ona jok, nego jednako po svome, sve blog za blogom, nema tu ni stanka ni počinka..
edi-va edi-va 09:46 08.07.2011

Re: TROLČE

Znam da ne pripadam blogerskoj eliti, pa ipak, moram tim povodom da izrazim svoje najdublje ogorčenje i uvredjenost što nije na potpis poslata i meni.




Zar opet?

Savet: ne postavljati peticiju na blog.
Završiće se (melo)dramatično.
st.jepan st.jepan 09:47 08.07.2011

Re: TROLČE

ovaj tekst ... je previse sugestivan,

Pa jeste, ali samo ako ga shvatiš doslovno (za nereč' bukvalno).
Mislim da je pretežno provokacija, namerno preterivanje, a sa ciljem da podstakne ozbiljnu zapitanost o koječemu.
Zato sam i puknuo gore onakav naslov.
st.jepan st.jepan 09:52 08.07.2011

Re: TROLČE

Aleksandar Vasović
da drugarica ana prizna zablude, da se raskritikuje i revidira! u duhu demokratskog centralizma.

Teško da će to uspeti ako se ne primeni provereni predistražni metod "pokazivanje sprava".
st.jepan st.jepan 09:57 08.07.2011

Re: TROLČE

Savet: ne postavljati peticiju na blog.
Završiće se (melo)dramatično.

pre sam za termin (psiho)dramoletski
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:45 08.07.2011

Re: TROLČE

Srđan Fuchs
da dodam da mi se ne dopada ovaj tekst jer je previse sugestivan, i previshe je u fazonu nadrndanih srpskih baba-aktivistkinja koje sve odreda vole neshto da nas prosvetljuju i pune glavu, odredjuju nachin na koji moramo razmishljati ne bismo li postali sterilno korektni. tako da, chim ugledam nekakvu sugestivnu nit barem u naziranju, odmah se setim tih baba, popizdim i bacim novinu u kantu.

svašta
nit je aktivistički (ili misliš da zaista šaljem ljude da kradu kavijar i puše ono-iz-spota gradom?) nit je savetodavan (ima deo o ironiji gde kaže kako ovde više niko nije ni ironičan, što ti nekakko dokazuješ) a da l ste sterilno korektni i tko to "vi" (svi koji nisu ja ili neki drugi "vi" me zaista ovde (u tekstu) nije zanimalo.
zanimao me je averčenko i "tuce noževa u leđa revoluciji"


st.jepan st.jepan 10:49 08.07.2011

Re: TROLČE

ana_radmilovic

Ana, valjda se prvo kaže dobro jutro, pa tek onda satiru čestiti blogeri.
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:57 08.07.2011

Re: TROLČE

st.jepan
ana_radmilovic

Ana, valjda se prvo kaže dobro jutro, pa tek onda satiru čestiti blogeri.

Dobro jutro (pardon)
ana_radmilovic ana_radmilovic 10:59 08.07.2011

Re: TROLČE

st.jepan
Aleksandar Vasović
da drugarica ana prizna zablude, da se raskritikuje i revidira! u duhu demokratskog centralizma.

Teško da će to uspeti ako se ne primeni provereni predistražni metod "pokazivanje sprava".

Šta je to?

st.jepan st.jepan 11:41 08.07.2011

Re: TROLČE

Šta je to?

Legitimni insitut Svete Inkvizicije.
Ogromna večina veštica i veštaca je priznavala već u toku predistražnog postupka "pokazivanje sprava".
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 03:37 09.07.2011

Re: TROLČE

ana_radmilovic
i tko to "vi" (svi koji nisu ja ili neki drugi "vi" me zaista ovde (u tekstu) nije zanimalo.
zanimao me je averčenko i "tuce noževa u leđa revoluciji"



"mi", brate, nas, srbija, cigani evrope, rege-stejdz, otkud znam, srbija. sugestivan mi je mnogo, i ne volim da mi niko to radi, niti mojoj zeni, niti mom sinu, niti ekipi, a posto imam snagu i mudrost robin huda, smem da kazem "mi" i da to bude odvagano a ne kao ova neka srpska govna sa scene sto manipulishu tim iskazom, a to da mi prigovaras, za ovo konkretno obracanje, mi lichi na ove iz "ck". volim, donekle, tvoja razmishljanja, jer su originalna za ovo mesto, dok ne pochnu da utichu te neke medijske babuskare na razvoj tvoje misli. sada, s obzirom da generacijski pripadash meni, a ne tim medijskim babodedama smarachima iz medija, shvati ovo kao brotherly love napizhdjavanje, a ne kao ne neki fajt. ali, posto sam sad osamucen posle exita, cujemo se neki drugi put.

edit: ej, dok se nisam ugasio, evo ti u stihu ova ideja, okej?

st.jepan st.jepan 11:37 08.07.2011

Baš niko

iz inner circle-ta da se javi, i bazu izvesti kako napreduje peticija.
sokodbuba sokodbuba 12:06 08.07.2011

inat


Drugovi Rusi bili su, za razliku od vas, duboko svesni poraza i, kada su jedni drugima, po svedočenju pisca, pričali i do u detalj opisivali hranu i kako su i gde jeli i na koje meso sipali limunov sok a na koje nikako, oni su to radili za inat.


Narod u Srbiji nije patio u dovoljnoj meri, da bi razvio jednu ovakvu meru duha. Naši mučitelji i okupatori uvek su imali umanjena sredstva (kolac umesto ajron mejdn, Goli otok umesto Sibira, razblaženi uranijum umesto čistog) i resurse, pa i razloge, tako da bi pljačkanje radnji umesto gledanja televizijskog programa i bistrenja intriga iz dnevnih novina bio podvig neprimeren stepenu objektivno utemeljenog umetničkog izraza tokom preživljavanja kod nas.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:28 08.07.2011

Re: inat

Moram priznati, autore, ko god da je od vas autor, da mi se isprva niste svideli. Ma... Ne sviđate mi se ni sad.
Ali prokleta je onaj koji zarad ličnih (ne)simpatija odustaje od principa.
Zato, stvar je časti odupreti se rulji, masi bednika, stvar je dostojanstva stati joj na put!
st.jepan st.jepan 13:48 08.07.2011

Re: inat

Moram priznati, autore, ko god da je od vas autor, da mi se isprva niste svideli. Ma... Ne sviđate mi se ni sad.

Nisam autor (mada tog bloga bez mene na devedes'dvici ne bi bilo, pa dakle pomalo i jesam), ali moram ti reči, neobično mi se svidja da se ne svidjam. Ne tebi, nego onako, što kažu općenito i oduvek.

Ali prokleta je onaj koji zarad ličnih (ne)simpatija odustaje od principa
.


edit
Zato, stvar je časti odupreti se rulji, masi bednika, stvar je dostojanstva stati joj na put

ana_radmilovic ana_radmilovic 14:21 08.07.2011

Re: inat

st.jepan

Nisam autor (mada tog bloga bez mene na devedes'dvici ne bi bilo, pa dakle pomalo i jesam)



nasilništvo!

znam ja da si tvoje namere, stipe, dobre, al znaš li su čim se popločan put do pakla?
kada sam turila ono za perino veče babelja, bi mi posle žao, ali mislim da ta stvar nema veze sa mnom a da među ovima ima i nekoga ko možda zna ko je pera i ko će možda doći tamo da mu da podršku, pa ko velim, neka.
al' ajde nema veze. nema smisla da skidam tekst gosta autora, makar ovaj turio i mene... nasilno.
st.jepan st.jepan 17:06 08.07.2011

Re: inat

nema veze. nema smisla da skidam tekst gosta autora, makar ovaj turio i mene... nasilno

Opet zaboravljaš na smajliće - nemoj, pomisliću da je ozbiljno.

Ovo je, tvrdim, jak, bolno istinit tekst, jedan od tvojih (a i šire) jačih. Učinilo mi se da bi bilo rasipnički, bez obzira na onu retardiranu peticiju, ne pokazati ga i ovbdašnjem blogerskom puku.
Uostalom, preneli su ga, ne pitavši te ništa, još neki sajtovi.

Kad napišeš dobar i svima potreban tekst, nemaš više prava da budeš njegov vlasnik i odlučuješ ko će ga čitati, a ko, naprotiv, neće čitati.

Neka te ne brine što ovde nema mnogo komentara, ko će znati, a i koga briga zašto, važno je da su ovo garant pročitali čak i ponositi potpisnici peticije.

Na žalost, oni do kojih bi ovo najpre trebalo da dopre, nisu na Netu, a pitanje je da li su igde.
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:03 08.07.2011

Re: inat

st.jepan
nema veze. nema smisla da skidam tekst gosta autora, makar ovaj turio i mene... nasilno

Opet zaboravljaš na smajliće - nemoj, pomisliću da je ozbiljno.

Ovo je, tvrdim, jak, bolno istinit tekst, jedan od tvojih (a i šire) jačih. Učinilo mi se da bi bilo rasipnički, bez obzira na onu retardiranu peticiju, ne pokazati ga i ovbdašnjem blogerskom puku.
Uostalom, preneli su ga, ne pitavši te ništa, još neki sajtovi.

Kad napišeš dobar i svima potreban tekst, nemaš više prava da budeš njegov vlasnik i odlučuješ ko će ga čitati ko, naprotiv, neće.

Neka te ne brine što ovde nema mnogo komentara, ko će znati, a i koga briga zašto, važno je da su ovo garant pročitali čak i ponositi potpisnici peticije.

Na žalost, oni do kojih bi ovo najpre trebalo da dopre, nisu na Netu, a pitanje je da li su igde.


Hvala Stipe i izvini za izostanak smajlića

Nisi valjda "nasilništvo" shvatio kao nasilništvo bez navodnika? (Ja navodnike koristim samo kada se radi o onom Grofu, a za ostale podrazumevam da će shvatiti i bez da ih metnem)

o smajlićima da ne pričam, pa nisi li ti onaj što je napisao "šalu bez..."
st.jepan st.jepan 22:12 08.07.2011

Re: inat

Ja navodnike koristim samo kada se radi o onom Grofu, a za ostale podrazumevam da će shvatiti i bez da ih metnem

Dopbro, dobro, jasno je meni šta time hoćeš da kažeš.
Oćeš da kažeš ovo:
Samo je Grof zaslužio moje dragocene navodnike, a vi miševi, bez putokaza nagadjajte kad se dragoceno zezam, kad sam dragoceno ozbiljna.
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:16 08.07.2011

Re: inat

st.jepan
Ja navodnike koristim samo kada se radi o onom Grofu, a za ostale podrazumevam da će shvatiti i bez da ih metnem

Dopbro, dobro, jasno je meni šta time hoćeš da kažeš.
Ovo oćeš da kažeš:
Samo je Grof zaslužio moje dragocene navodnike, a vi miševi bez putokaza nagadjajte kad se dragoceno zezam, kad sam dragoceno ozbiljna.


neee, zaboga.
kakvo je vreme došlo, sve čovek mora da nacrta.
i onda ću ja ispasti nekorektna, pa onda opet peticija, pa jovo nanovo...

navodnike i ostale crteže u tekstu videćeš kada se obraćaju licima sa... pa dobro, ne licima s posebnim potrebama nego nekim, recimo, sporoshvatajućim licima, licima s poteškoćama pri razumevanju. tebe, stipe, nikako nisam videla u toj grupi.

evo, opet sam si navukla bedu na vrat. sad će da se javi neko za zaštitu lica sa posebnim...

uvrediće se ljudi s kim moram da ih upoređujem, a sve ne bi l tebi nacrtala da nisam htela da kažem da si nasilnik. mada...
st.jepan st.jepan 22:22 08.07.2011

Re: inat

neee, zaboga.
kakvo je vreme došlo, sve čovek mora da nacrta.

šala, rodjena, šala...
angie01 angie01 13:38 08.07.2011

ovde je sve

svedeno na mizeraj i na skuceno ko spajz u stanu od 40 kvadrata-nema sirenja krila, cupa se to perje u startu, sto da se razvije pa poleti, a onda nema kontrolisanja-izmedju oglodane koske nacionalizam i pravoslavlja i skandaloznih radnji politicara, koji su prodali sopstvenu zemlju!

lepota se nudi u kladionici, u pivu i grand paradi-sve jeftino i na kratko, bez snova nekog stvarnog stvaranja! Otuda se krade pasteta, dotle doseze miso!
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:40 08.07.2011

Re: ovde je sve

angie01


lepota se nudi u kladionici, u pivu i grand paradi-sve jeftino i na krtko, bez snova nekog stvarnog stvaranja! Otuda se krade pasteta, dotle doseze miso!


i što kaže jedan grof, oni se stide da pogledaju ogledalo i kažu sebi šta ih muči, i da kažu sebi da nisi ni iznad ni ispod njega. danijel je mera sna koji se sanja u srbiji, i zato pašteta.
dali76 dali76 18:45 08.07.2011

uzdravlje

Ako pomenuta peticija I postoji, nju su mogli potpisati samo idiot. Izvinte moj francuski.
Samo idioti kojima trebaju I koji se osjecaju sigurno u svojim cistim ideoloskim torovima (blogovima) gde ne bi bilo nikog da uznemirava njihovu srecu, pamet ili ideje.
Gde bi bili samo smajlici,tapsanje po ramenu, preporukice , rukice .
Svi da budemo isti, svi da zelimo isto, svi da mislimo isto ,a onaj ko ne misli da na kraju dobrovoljno ode u ludnicu (Nice copy right Slobodan prevod).
Da masemo svojim lepim trepavicama I kazemo ,aha, mi smo otkrili sto je fucking happiness I nema nikaoga da nas uznemirava ,da nas tera da nedobog razmisljamo jer srecu smo ppronasli.Ona je u nasim cistim ideoloskim torovima.blogovima. Pivo,exit, I rasnorazne Fukse .sve je tu narode, samo jos cevapcici .
Pa ondak masnim rucicama da potpisemo tu peticiju .

ana_radmilovic ana_radmilovic 19:46 08.07.2011

Re: uzdravlje

dali76
Ako pomenuta peticija I postoji, nju su mogli potpisati samo idiot. Izvinte moj francuski.
Samo idioti kojima trebaju I koji se osjecaju sigurno u svojim cistim ideoloskim torovima (blogovima) gde ne bi bilo nikog da uznemirava njihovu srecu, pamet ili ideje.
Gde bi bili samo smajlici,tapsanje po ramenu, preporukice , rukice .
Svi da budemo isti, svi da zelimo isto, svi da mislimo isto ,a onaj ko ne misli da na kraju dobrovoljno ode u ludnicu (Nice copy right Slobodan prevod).
Da masemo svojim lepim trepavicama I kazemo ,aha, mi smo otkrili sto je fucking happiness I nema nikaoga da nas uznemirava ,da nas tera da nedobog razmisljamo jer srecu smo ppronasli.Ona je u nasim cistim ideoloskim torovima.blogovima. Pivo,exit, I rasnorazne Fukse .sve je tu narode, samo jos cevapcici .
Pa ondak masnim rucicama da potpisemo tu peticiju .



postoji, mada sadržaj nije mnogo zabavan. opšta mesta, tvrdnje... jedino je zanimljiva neka ozlojeđenost koja provejava, a autor se potpisao kao bivši vip bloger (peticiju uputio valjda samo određenim vip blogerima) i to na neki čudan način, da bi čovek neupućen u stvari oko bloga b92 pomislio da je dotični zbog mene bivši. posle mi objasnili da je taj stalno pravio tzv. klonove. imao valjda više identiteta, postigao sam tu harmoniju koju opisuješ - sve se sa sobom slagao i udruženo napadao neprijatelja...


Dr M Dr M 19:49 08.07.2011

Re: uzdravlje

postoji, mada sadržaj nije mnogo zabavan. opšta mesta, tvrdnje..


Ima l` tu neki linak, da ne precrknem od radoznalosti?
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:06 08.07.2011

Re: uzdravlje

Dr M
postoji, mada sadržaj nije mnogo zabavan. opšta mesta, tvrdnje..


Ima l` tu neki linak, da ne precrknem od radoznalosti?


Nemam, sačuvala sam negde tekst ali ne znam gde. Osoba se potpisala kao Arthur Atkinson (i meni je pisao/la mejl) i izgleda da iz nekog razloga veruje da mu/joj je zbog mene na neki volšeban način uzeta autorka ili komentatorska (to već nisam shvatila) opcija.

Bez obzira na to što nemamo ovde peticiju, možemo da je potpisujemo ko da je tu (šta ima veze)

P. S.

Žalila se na moju aroganciju i pozivala se na moje nekorektne političke stavove, nekako ih čudno prepričavši u niz neistina, ali sve u svemu - ozlojeđena je (osoba, ne znam kog roda)
G r o f G r o f 20:06 08.07.2011

Re: uzdravlje

Pomenuta peticija postoji i ako sam protiv blog peticija, u ovom slučaju smatram da je opravdana jer gospodja Ana je zastranila. Krenula je putom kojim ne ide stado, putem bluda i nemorala (priča se da pije, puši, a ni sex joj nije stran), putem sa kojeg je može vratiti samo sveobuhvatno pročišćenje.
Iz toga razloga zagovaram njeno izbacivanje sa bloga.
To je jedini način da postane svesna svoje zalutalosti i vrati se u stado.
U suprotnom, njen najnoviji porok, politika, može izazvati tektonske poremećaje sa nesagledivim posledicama po širu zajednicu.
Kao i Stipi, meni peticija nije uručena pa mi preostaje samo da na ovaj način otvorim oči vipovcima, da potpišu peticiju i na taj način spasu blog, Srbiju, a možda i svet.
Dr M Dr M 20:12 08.07.2011

Re: uzdravlje

Bez obzira na to što nemamo ovde peticiju, možemo da je potpisujemo ko da je tu (šta ima veze)


Ništa blanko!

Tnx
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:14 08.07.2011

Re: uzdravlje

G r o f
Pomenuta peticija postoji i ako sam protiv blog peticija, u ovom slučaju smatram da je opravdana jer gospodja Ana je zastranila. Krenula je putom kojim ne ide stado, putem bluda i nemorala (priča se da pije, puši, a ni sex joj nije stran), putem sa kojeg je može vratiti samo sveobuhvatno pročišćenje.
Iz toga razloga zagovaram njeno izbacivanje sa bloga.
To je jedini način da postane svesna svoje zalutalosti i vrati se u stado.
U suprotnom, njen najnoviji porok, politika, može izazvati tektonske poremećaje sa nesagledivim posledicama po širu zajednicu.
Kao i Stipi, meni peticija nije uručena pa mi preostaje samo da na ovaj način otvorim oči vipovcima, da potpišu peticiju i na taj način spasu blog, Srbiju, a možda i svet.


kad ovo što ti kažeš pročitam, klonirala bih se i dvajes puta bih je potpisala.

ps

neistina je da pijem, ali nek ti bude. a i ne znam kakve su to insinuacije oko seksa. i jedina je istina u ovoj gomili kleveta da javno zagovaram pušenje (cigareta) ... ali, svejedno ti se pridružujem. verujem u tvoju vidovitost, i ako ti kažeš da sam opasnost - opasnost sam. ako me vidiš sa bocom nečega u ruci - smatram to proviđenjem. postaću alkoholičar. o seksu neću da razgovaram, sram te bilo. toliko.
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:15 08.07.2011

Re: uzdravlje

Dr M
Bez obzira na to što nemamo ovde peticiju, možemo da je potpisujemo ko da je tu (šta ima veze)


Ništa blanko!

Tnx


pa evo, jel grof sve napisao? malo li je argumenata
Dr M Dr M 20:25 08.07.2011

Re: uzdravlje

pa evo, jel grof sve napisao? malo li je argumenata


Ništa ja ne verujem aristokratiji. Vidiš da podmeće flajku, o seksu i da ne govorimo..
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:33 08.07.2011

Re: uzdravlje

Dr M
pa evo, jel grof sve napisao? malo li je argumenata


Ništa ja ne verujem aristokratiji. Vidiš da podmeće flajku, o seksu i da ne govorimo..


Pa to jeste... aristokrata... podmeće... Moram da razmislim (a zamalo me je bio ubedio, oće to da bude sugestivno, vidiš... )
angie01 angie01 21:36 08.07.2011

Re: uzdravlje

postoji,


he, he,...eto ni ja nisam dobila!

poslednji put kada mi je nesto tako poslato-malo sam dramaticnije objasnila sta mislim o tome i pala u tesku nemilos'!

...al ti dogovori se kuju i ugovaraju negde drugde-u medjuvremenu se napredovalo s komunikacijom, pa je dovoljan opsti ignore ili maliciozni napadi sa meleon preporuka u minuti, pa onda jos, kada se napadnuti ni kriv ni duzan osili, je l te da na agresiju odgovori odgovarajuce, biva jos banovan, jer se neobavesten, neoprezno zamerio nekom neprikosnovenom ljubimcu, koji pak zna kome treba ici niz dlaku!
nurudin nurudin 00:56 09.07.2011

Re: uzdravlje

G r o f
(priča se da pije, puši, a ni sex joj nije stran)


А, је л' седи на 'ладан бетон?

Ако седи, петицију потписујем и ја

Срам те било, Ана, ко ти даје право да не водиш рачуна о свом здрављу - мало ти је био осиромашени уранијум на Косову?
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:04 09.07.2011

Re: uzdravlje

nurudin
G r o f
(priča se da pije, puši, a ni sex joj nije stran)


А, је л' седи на 'ладан бетон?

Ако седи, петицију потписујем и ја

Срам те било, Ана, ко ти даје право да не водиш рачуна о свом здрављу - мало ти је био осиромашени уранијум на Косову?


Ma sedi, more, sedi i na ladan beton. S oni što pušu i dobacuju na prolaznici! Zato vi i kažem, ja sam za da se potpiše to.
st.jepan st.jepan 11:19 09.07.2011

Re: uzdravlje

Zato vi i kažem, ja sam za da se potpiše to.

Ma i ja sam, ali tek kad se sve to dopiše i kako treba nakiti.
Najbolje će biti da to tebi pošalju na doradu.
ana_radmilovic ana_radmilovic 11:25 09.07.2011

Re: uzdravlje

st.jepan
Zato vi i kažem, ja sam za da se potpiše to.

Ma i ja sam, ali tek kad se sve to dopiše i kako treba nakiti.
Najbolje će biti da to tebi pošalju na doradu.

Misliš da ja sročim sve te istine?
nurudin nurudin 13:45 09.07.2011

Re: uzdravlje

Ma sedi, more, sedi i na ladan beton. S oni što pušu i dobacuju na prolaznici!


Фуј...
mrale54 mrale54 19:45 08.07.2011

lepo je sve ovo - ali...

kako Danijel moze da bude mera sna koji se sanja u Srbiji ??
Da li je to tvoja zelja ili ....??
Samo pitam ?
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:52 08.07.2011

Re: lepo je sve ovo - ali...

mrale54
kako Danijel moze da bude mera sna koji se sanja u Srbiji ??
Da li je to tvoja zelja ili ....??
Samo pitam ?



Danijel nije mera sna, on je mera stvarnosti i on je samo neko ko je probao ono što bi mnogi, jer su prinuđeni, probali da smeju.
Moju želju pre ćeš naći u objašnjeniju zbog čega je Hamvaš pisao Filozofiju vina - ali to nažalost nije san koji se ljudi u Srbiji usuđuju da sanjaju.

mrale54 mrale54 20:14 08.07.2011

Re: lepo je sve ovo - ali...


ana_radmilovic
mrale54
kako Danijel moze da bude mera sna koji se sanja u Srbiji ??
Da li je to tvoja zelja ili ....??
Samo pitam ?



Danijel nije mera sna, on je mera stvarnosti i on je samo neko ko je probao ono što bi mnogi, jer su prinuđeni, probali da smeju.
Moju želju pre ćeš naći u objašnjeniju zbog čega je Hamvaš pisao Filozofiju vina - ali to nažalost nije san koji se ljudi u Srbiji usuđuju da sanjaju.



Ne bih o Filozofiji vina - vec o snu!!
Ti mislis ( predpostavljas ) da neko ko ima dva jagnjeta ne sme da sanja da ima osam jaganjadi ??
Znas , postoji Srbija i van peticija i ovig bloga !!
G r o f G r o f 20:19 08.07.2011

Re: lepo je sve ovo - ali...

Evo mrale je pogodio suštinu. Trebala je reći da nam snove meri,tj. mi ih merimo Mirkom Cvetkovićem, a ne tamo nekim Danijelom.
Ima niz ovakvih primera njene zalutalosti.
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:35 08.07.2011

Re: lepo je sve ovo - ali...

mrale54

Znas , postoji Srbija i van peticija i ovig bloga !!


Postoji Srbija van peticija i ovog bloga???! Kad se sad ne šlogira...
mrale54 mrale54 20:37 08.07.2011

Re: lepo je sve ovo - ali...

G r o f
Evo mrale je pogodio suštinu. Trebala je reći da nam snove meri,tj. mi ih merimo Mirkom Cvetkovićem, a ne tamo nekim Danijelom.
Ima niz ovakvih primera njene zalutalosti.


Vidi mladicu - Ana i ja se znamo iz Atine nekih 93-94 ( mislim zna ona za mene - hotel Karolina - Demba - Cveja - Mracko i Nena itd. ) sto nije tema ove price !!!
Ono sto sam hteo da kazem je - daj neki predlog - nemoj Danijela !!
Vec sam se svadjo po ovom blogu u vezi toga !!
Dosta raznih mrsomudjenja i visokointelektualnih lelemuda koji CITIRAJU - daj mi tvoj predlog !!!
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:00 08.07.2011

Re: lepo je sve ovo - ali...

mrale54
G r o f
Evo mrale je pogodio suštinu. Trebala je reći da nam snove meri,tj. mi ih merimo Mirkom Cvetkovićem, a ne tamo nekim Danijelom.
Ima niz ovakvih primera njene zalutalosti.


Vidi mladicu - Ana i ja se znamo iz Atine nekih 93-94 ( mislim zna ona za mene - hotel Karolina - Demba - Cveja - Mracko i Nena itd. ) sto nije tema ove price !!!
Ono sto sam hteo da kazem je - daj neki predlog - nemoj Danijela !!
Vec sam se svadjo po ovom blogu u vezi toga !!
Dosta raznih mrsomudjenja i visokointelektualnih lelemuda koji CITIRAJU - daj mi tvoj predlog !!!


zaboga, mrale, niko ti nije predložio danijela, čitaj pažljivije
ps. kako nena? deca?
pps. ja mogu da ti predložim samo sledeće: nemoj da vičeš na "mladića" kako me znaš iz 94. - tada sam imala 18 godina i provela nekih mesec dana u atini, dakle ne znaš me bolje od "mladića" kojem se obraćaš.
i još predlažem da ovu vrstu prepsike nastavimo priv. porukama
G r o f G r o f 21:04 08.07.2011

Re: lepo je sve ovo - ali...

mrale54
G r o f
Evo mrale je pogodio suštinu. Trebala je reći da nam snove meri,tj. mi ih merimo Mirkom Cvetkovićem, a ne tamo nekim Danijelom.
Ima niz ovakvih primera njene zalutalosti.


Vidi mladicu - Ana i ja se znamo iz Atine nekih 93-94 ( mislim zna ona za mene - hotel Karolina - Demba - Cveja - Mracko i Nena itd. ) sto nije tema ove price !!!
Ono sto sam hteo da kazem je - daj neki predlog - nemoj Danijela !!
Vec sam se svadjo po ovom blogu u vezi toga !!
Dosta raznih mrsomudjenja i visokointelektualnih lelemuda koji CITIRAJU - daj mi tvoj predlog !!!

..a što je loše u mojoj naznaci zašto joj treba zabraniti da piše. Eto i u Atini je bila. Svima koji su bili u Atini ja bih zakonom zabranio da pišu blogove. U tom gradu ima neki virus anarhije.
G r o f G r o f 21:06 08.07.2011

Re: lepo je sve ovo - ali...

dakle ne znaš me bolje od "mladića" kojem se obraćaš.


što uništi iluziju sa ovim navodnicima.
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:16 08.07.2011

Re: lepo je sve ovo - ali...

G r o f
dakle ne znaš me bolje od "mladića" kojem se obraćaš.


što uništi iluziju sa ovim navodnicima.


pa da zna svet da si jedna matora aristokratska pokvarenština. a ne da ti se obraćaju pokroviteljski jer ne znaju s kim imaju posla!
G r o f G r o f 21:34 08.07.2011

Re: lepo je sve ovo - ali...

ana_radmilovic
G r o f
dakle ne znaš me bolje od "mladića" kojem se obraćaš.


što uništi iluziju sa ovim navodnicima.


pa da zna svet da si jedna matora aristokratska pokvarenština. a ne da ti se obraćaju pokroviteljski jer ne znaju s kim imaju posla!


...haha...sad ću da zapomažem zbog virtuelnog napada na moj lik i delo.

mrale54 mrale54 21:47 08.07.2011

Re: lepo je sve ovo - ali...


zaboga, mrale, niko ti nije predložio danijela, čitaj pažljivije
ps. kako nena? deca?
pps. ja mogu da ti predložim samo sledeće: nemoj da vičeš na "mladića" kako me znaš iz 94. - tada sam imala 18 godina i provela nekih mesec dana u atini, dakle ne znaš me bolje od "mladića" kojem se obraćaš.
i još predlažem da ovu vrstu prepsike nastavimo priv. porukama

Niko ne osudjuje tvojih 18 god. -bilo je simpaticno druziti se s tobom i sa tvojim okicama koje su u to vreme ratova i smrti caklile nekim svojim sjajem , a danas mi preporucujes " Filozofiju vina " ??
Ok !! Mozda gresim , mozda sam omatorio , pa ne rasudjujem bas najrazumnije , ali NE VOLEM kad mi se kriju iza citata - kao da je to njihovo stivo !!
Sto se " mladica " tice , postoji poslovica - " coveka gledas - coveka ne znas !!" Znaci - nista licno !! Prozv'o si me - dobio odgovor !!
mrale54 mrale54 22:12 08.07.2011

Re: lepo je sve ovo - ali...

U tom gradu ima neki virus anarhije.


Pa , da vidis - donekle si u pravu !!
Anarhije kol'ko oces !!
Al' da pitas bilo kog Grka - " Ko je bio Plehanov ? " bilo bi - muuuuuu!!!
Suditi knjigu po koricama ....hmmm !
kukusigameni kukusigameni 19:58 08.07.2011

glad

Meni se posle ovog bloga jede biftek!
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:08 08.07.2011

Re: glad

kukusigameni
Meni se posle ovog bloga jede biftek!

ah, najzad! to je bio cilj. da se ljudi sete šta vole da jedu i piju, a ne samo da misle na to kako da sastave kraj s krajem.
kukusigameni kukusigameni 20:39 08.07.2011

Re: glad

Kretanje od revolucije ka materijalu, a ne od želuca ka materijalu

Okačili smo čizmu o paravan.

Nekoliko godina, punih rata i revolucije, naterali su sve građane SSSR-a da dugo misle samo na to kako da prežive i ne ostanu gladni. Godine 1919. i 1920. bile su tačka kulminacije te težnje za proždrljivošću. Borba za goli život - shvatana je bukvalno. Sa završetkom rata i revolucije proždrljiva napetost je počela da jenjava, ali je na mesto nje došao materijalizamu najekstremnijem obliku, kao posledica revolucije. Postepeno je počeo da prodire i u niže slojeve, čime se sam deformisao i istovremeno sakrio romantičnu stranu života. Došlo je na red deklarisanje stavova. Umetnički genije je doživeo kretanje unazad parola: "Genije je samosvojnost", Genija čine strpljenje i naporan rad". Svaka umetnost i zabava bez konkretne koristi počele su da se proganjaju.Odsustvo odmora putem raznovrsnosti napetosti učinilo nas je umornim...

Sada, kada ne moramo da mislimo samo na to kako da napunimo svoj stomak, sve se češće čuje žal za duševnom zabavom. I, evo, lenjingradska organizacija levog fronta umetnosti predlaže društvu svoje usluge METODOM PODMETANJA. U SSSR-u je najezda vulgarnog materijalizma, koji teži da okuje slobodne pokrete čoveka osmislice i da ga liši odmora. Mi, pravi umetnici, doktori društvenog želuca, daćemo vam kapljice za opuštanje u obliku vrha romantizma. Zbog našeg interesovanjai odmora otvaramo biro "romantike i avantura" s neočekivanim parolama"Treba živeti čarobno" i "Ne udaraj po čizmi - paravan može da padne".

Danil Harms

11. avgust 1925.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 20:58 08.07.2011

Re: glad

kuku

Au, pa nismo tu, želuci prazni, te se nemojmo plašiti proganjanja.

Čoveče, kada je Harms blistava budućnost, šta reći...

Nego, recimo da se ne mora stići do punog stomaka. Hajde, ipak postoji kultura proganjanja. Težnja za OTPISIVANJEM. Povratan udar čuvene serije sastoji se u neverovatnom samozadovoljavanju ukoliko učestvuješ u OTPISIVANJU nekoga. Gde god se osvrneš, nekoga u tom trenutku OTPISUJU. Zabava. Rešenje. Hajmo da OTPIŠEMO onog, ovog, ciklusno, s vremena na vreme, čistimo! Ne ulice, ljude, jer ljudi su ti koji zagađuju. Ulice su nuspojava. OTPIŠIMO nekog, za dušu!
kukusigameni kukusigameni 21:09 08.07.2011

Re: glad

OTPISIVANJEM

OTPISIVANJU

OTPISUJU

OTPIŠEMO

OTPIŠIMO


ana_radmilovic ana_radmilovic 21:23 08.07.2011

Re: glad

kukusigameni
Kretanje od revolucije ka materijalu, a ne od želuca ka materijalu

Okačili smo čizmu o paravan.


... Svaka umetnost i zabava bez konkretne koristi počele su da se proganjaju..

Danil Harms

11. avgust 1925.


e, to je otprilike objašnjavao bela hamvaš kada je beskorsnost pušenja i uživanje u trenutku kada dim pređe preko stvari u prostoriji i nestane - upoređivao sa bogom, a nepušače kao opasnu ateističku sektu koja se bori protiv svakog uživanja.

uživanje, u tome je stvar, mora da bude beskorisno. inače nije uživanje. beskorisnost je mera uživanja.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:24 08.07.2011

Re: glad

*zvona zvone*

Ko je OTPISAN?
Pa TI. Ti si OTPISAN.
duchesse duchesse 21:03 08.07.2011

Samo da kažem

Vi čak i ne znate ko s kim posluje, ko se javno raspravlja a zajedno pije burbon daleko od vaših očiju. Ali nije to sad važno, ne razumete se u politiku, svet vas plaši, EU odbija svojom nerazumljivošću i bliži su vam Kazahstan i Azerbejdžan od Viene i Londona. Mislite..., mada niste bili ni tamo ni ovamo a, ako i jeste, to je sve bilo toliko davno da se svet već dvesta puta promenio a vi niste bili tu. Sve vas je zaobišlo i niko vas nije pitao.


My thoughts exactly.
G r o f G r o f 21:22 08.07.2011

bez šale...

Kod letimičnog čitanja Anin tekst je u meni pobudio nešto kao "evo još jednog pokušaja naivnog anarhizma", medjutim posle sam shvatio da se on nadovezuje na nešto što sam i sam primetio u vezi sa Srbima‚.
Oni su izuzetno sugestibilni, podložni hipnozi.
Ne znam da li koreni toga leže u patrijalhalnom odgoju ali poruke koje putem medija, kako one otvorene tako i one prikrivene, plasira vlast, na veliki procenat deluje naprosto hipnotišuće.
Ne mogu drugačije protumačiti to, da ponekad tako mirno gledaju kako ih neko vuče za nos, a onda opet, kad se nadje neko da ih vodi, reaguju zbog sitnica.
...i nikad u svoju korist.
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:32 08.07.2011

Re: bez šale...

G r o f
Kod letimičnog čitanja Anin tekst je u meni pobudio nešto kao "evo još jednog pokušaja naivnog anarhizma"


i ja bez šale - ovaj tekst nije oda anarhizmu.

Oni su izuzetno sugestibilni, podložni hipnozi.
Ne znam da li koreni toga leže u patrijalhalnom odgoju ali poruke koje putem medija, kako one otvorene tako i one prikrivene, plasira vlast, na veliki procenat deluje naprosto hipnotišuće.


i jako se stide svog siromaštva koje zatim postaje siromaštvo na svim nivoima. siromašni su materijalno, ali to nekako nije dovoljno. utapaju se u siromaštvo svega, poprimaju lik sirotinje, misle sirotinjski, strahovi su im sirotinjski i želja da budu deo sistema je sirotinjska želja da se ne napravi prekršaj...


skoro da mi je došlo da usred teksta napišem onu arsenovu "...otkaži večeru, prevari moža odlazeći da se počešljaš u nekom boljem hotelu..." - toliko to nije anarhičan tekst nego pre jedna tužna priča o ljudima koji se ne usuđuju da kažu da su gladni s jedne, i ne usđuju se da sanjaju nešto više s druge strane.

ps

dobro, ne usuđuju se ni da maznu nešto u radnji. al nema veze.
G r o f G r o f 21:45 08.07.2011

Re: bez šale...

i jako se stide svog siromaštva koje zatim postaje siromaštvo na svim nivoima. siromašni su materijalno, ali to nekako nije dovoljno. utapaju se u siromaštvo svega, poprimaju lik sirotinje, misle sirotinjski, strahovi su im sirotinjski i želja da budu deo sistema je sirotinjska želja da se ne napravi prekršaj...


...misliš li da se stide siromaštva ili da pod uticajem medija žive u iluziji da nisu siromašni i tek progledaju kad bukvalno nemaju ni za hleb?
... ili možda pod uticajem stida svesno beže u iluziju?

mikele9 mikele9 21:32 08.07.2011

A

jel' ima neki štandić kod Ruskog Cara, gde se potpisuje peticija? A i ti Anči, mogla bi baš da prestaneš da pišeš, tako lepa, mlada, ne piješ, seks da ostavimo po strani kao tvoju privatnu stvar, pušiš k'o Turčin...batali bre pisanje! Vi'š da si postala Trnooka nekima pa ne vide balvan u oku svojemu.
P.S. Šta ste bre navalili na G R O F A, ja sam stekao utisak da se zajebavao
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:35 08.07.2011

Re: A

mikele9
.
P.S. Šta ste bre navalili na G R O F A, ja sam stekao utisak da se zajebavao

na tu beštiju se neko usudio da navali? hoću da se upoznam s tim junakom. odma'

ps.

nemamo štand, al može ovde da se potpiše peticija. eno grof je obrazložio i sve je objasnio i ja potpisala.
mikele9 mikele9 21:43 08.07.2011

Re: A

na tu beštiju se neko usudio da navali? hoću da se upoznam s tim junakom. odma'

Čekaj bre! Beštija kažeš! Da nije potomak G R O F A Drakule?! Alaj sam se ja zaleteo!
G r o f G r o f 21:52 08.07.2011

Re: A

Mikele, ne nasedaj na njenu propagandu.
Vidiš da uvek pravi neku pomutnju...hah.
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:05 08.07.2011

Re: A

mikele9
na tu beštiju se neko usudio da navali? hoću da se upoznam s tim junakom. odma'

Čekaj bre! Beštija kažeš! Da nije potomak G R O F A Drakule?! Alaj sam se ja zaleteo!


najblaže rečeno jeste da to lice ima neke veze sa porodicom grofa drakule.. radi se o onome čije se ime ne izgovara pa sad moram da prestanem, ali razumećeš... dovoljno sam ti rekla (sad moram da se odmaknem od računara jer će me spržiti strujom)
angie01 angie01 22:10 08.07.2011

Re: A

G r o f
Mikele, ne nasedaj na njenu propagandu.Vidiš da uvek pravi neku pomutnju...hah.


koje javno ocijukanje!:)))
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:25 08.07.2011

Re: A

angie01
G r o f
Mikele, ne nasedaj na njenu propagandu.Vidiš da uvek pravi neku pomutnju...hah.


koje javno ocijukanje!:)))


misliš, njih dvojica nešto... iju

mada, ne verujem. mikele deluje kao isuviše pristojan čovek da bi s kojekakvima...
angie01 angie01 22:29 08.07.2011

Re: A

misliš, njih dvojica nešto


ma ne mikele-on voajerise:))), samo dodaje drva,...grof i ovaj sveti!:))
G r o f G r o f 22:32 08.07.2011

Re: A

Stvarno je još nedostajala samo angie da da puni doprinos ozbiljnosti bloga...
st.jepan st.jepan 22:35 08.07.2011

Re: A


ma ne mikele-on voajerise:))), samo dodaje drva,...grof i ovaj sveti!:))

More sa'ću svima da vam zakuvam sikterušu, ja sam bre ovde domaćin!
I uopšte, jedan domaćin čovek!
angie01 angie01 22:36 08.07.2011

Re: A

sta cu-kad imam osJecaj za odgovornos'!
kukusigameni kukusigameni 22:36 08.07.2011

Re: A

st.jepan the domacin ocijukas
More sa'ću svima da vam zakuvam sikterušu

Meni sladju, ako moze?!
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:37 08.07.2011

Re: A

st.jepan

ma ne mikele-on voajerise:))), samo dodaje drva,...grof i ovaj sveti!:))

More sa'ću svima da vam zakuvam sikterušu, ja sam bre ovde domaćin!
I uopšte, jedan domaćin čovek!


to jeste... i imaš pravo, autritet i dignitet da im kažeš.

vidi šta su napravili ovde!
angie01 angie01 22:37 08.07.2011

Re: A

More sa'ću svima da vam zakuvam sikterušu


daj bolje nesto 'ladno, na ovu vrucinu!
angie01 angie01 22:38 08.07.2011

Re: A

vidi šta su napravili ovde!


ko, oni?
kukusigameni kukusigameni 22:41 08.07.2011

Re: A

ko, oni?


Pa ovi! Al' pobegose.

ana_radmilovic ana_radmilovic 22:48 08.07.2011

Re: A

kukusigameni
ko, oni?


Pa ovi! Al' pobegose.



au! a ja mislila bili neki pijani gosti pa polomili inventar, kad ono...
angie01 angie01 22:51 08.07.2011

Re: A

Pa ovi!


nemaju sta ni da obuku!
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:55 08.07.2011

Re: A

angie01
Pa ovi!


nemaju sta ni da obuku!


možda je trebalo da ih ponudimo nekom hranom, a ne sikterušom. verovatno su i gladni...
G r o f G r o f 22:55 08.07.2011

Re: A

Koji folirant. On upšte na zna da skuva kafu.
Ej, koji je od ovih golih Stipe...?
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:56 08.07.2011

Re: A

G r o f
Koji folirant. On upšte na zna da skuva kafu.


zna, majke mi, ja pila.
G r o f G r o f 22:58 08.07.2011

Re: A

ma ti se ne razumeš u kafu...
angie01 angie01 23:00 08.07.2011

Re: A

G r o f
ma ti se ne razumeš u kafu...


cekaj grof da ti zakuva!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana