Gost autor| Ljudska prava| Tehnologija

korisnicki@mts.telekom.rs

Srđan Mitrović RSS / 14.07.2011. u 10:07

mts.jpgOvo je tek jedan slučaj. Ime i adresa su poznati.

Poštovana gospodo,

Sramotan je vaš odnos prema ljudima koji su odlučili da svoj broj s drugih mreža prenesu kod vas.

 Posto sam popunio onlajn zahtev, vasa me je službenica zvala i rekla da će kartica, telefon i ugovor stići na kućnu adresu. U subotu sam sms-om obavešten da će od utorka u šest ujutru moj broj biti isključen s Telenorove mreže. U ponedeljak mi telefon, kartica i ugovor nisu stigli, a u utorak ujutro je broj isključen s Telenora.

 Strahujući još od subote da ću ostati bez aktivnog broja (kao što se i dogodilo), zvao sam vaš Korisnički servis i išao u vaše poslovnice u Kumanovskoj (ponedeljak) i na Trgu N. Pašića (danas). Od njih sam čuo sledeće:

 

-         da se Telenorova sim kartica uopšte ne mora menjati (k. Servis)

-         da će broj kod Telenora biti aktivan sve dok ne ubacim vašu karticu (Kumanovska)

-         da je ceo paket poslat ekspres postom i da proverim u pošti (servis). Proverio, nema ga.

-         da ceo paket nije još poslat, ali da će biti poslat danas, u utorak, a da ću ga dobiti do četvrtka (N. Pašić)

 

Dakle, vi se uopšte niste potrudili ni da vaše operatere obučite, već svako priča šta mu padne na pamet (očigledno), niti ste se potrudili da građane obavestite o tačnoj proceduri, niti ste se potrudili da na vreme pošaljete paket s telefonom, karticom i ugovorom, niti ste se potrudili da se s Telenorom bolje organizujete.

 Ja sam tako ostao bez aktivne linije, verovatno sve do četvrtka.

 Ovakvo ponašanje prema ljudima, ovakvo maltretiranje i ovakva neodgovornost samo je još jedan dokaz da treba da budete privatizovani što pre, pa da počnete da brinete o onima koji su odlučili da vam daju svoj novac.

Zahtevam od vas da mi na način na koji vi nađete za primeren nadoknadite štetu od tri dana nemanja telefona, jer to je vaša krivica, a ako je moralo tako biti onda je vaša krivica što me niste uredno obavestili o svemu tome, pa mi prepustili da odlučim hoću li se upuštati u sve ovo.

 



Komentari (63)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mlekac mlekac 10:12 14.07.2011

Samo da priupitam

Nadam se da nece i ovaj blog da nestane posle 20 sekundi?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:13 14.07.2011

Re: Samo da priupitam

neće. ja sam skinuo za tviter jer sam shvatio da već jedan post postoji.
mlekac mlekac 10:22 14.07.2011

Re: Samo da priupitam

Srđan Mitrović
neće. ja sam skinuo za tviter jer sam shvatio da već jedan post postoji.

Ma bio si me zbunio, nacisto! Cist Hudini - sad ga vidis, sad ga ne vidis!!!!

Nego, posto nemam mnogo iskustva sa postpaidom - u cemu je fazon? Prenosio si broj od jednog operatera kod drugog?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:24 14.07.2011

Re: Samo da priupitam

Prenosio si broj od jednog operatera kod drugog?

nisam ja. još nemam živaca za tu akciju.
od 1. jula možeš svoj ceo broj da preneseš kod drugog provajdera. rade ljudi to iz raznih pobuda. pre svega zbog cena usluga. a i lepo je da ti ostane broj koji koristiš preko 10 godina.
mlekac mlekac 10:26 14.07.2011

Re: Samo da priupitam

Srđan Mitrović
Prenosio si broj od jednog operatera kod drugog?

nisam ja. još nemam živaca za tu akciju.
od 1. jula možeš svoj ceo broj da preneseš kod drugog provajdera. rade ljudi to iz raznih pobuda. pre svega zbog cena usluga. a i lepo je da ti ostane broj koji koristiš preko 10 godina.


Ma primecujem neke silne reklame, al' meni moj odgovara. No, dobro je znati sta sve moz' da se dogodi.
Hansel Hansel 10:29 14.07.2011

Re: Samo da priupitam

Srđane, kako si i zašto uopšte i pomislio da pređeš kod MTS-a (EDIT: u međuvremenu si napisao d anisi ti, ali - svejedno)? Meni jedan zahtev, njima u korist (SMS dopuna preko tekućeg računa) ne mogu da reše godinu dana - posle 5-6 zvanja Korisničkog centra (svaki poziv se napalćuje), otišao sam u jedan fizički da bi me čovek pitao: "A što ne probate na nekom drugom broju?" Umesto da ga pitam: "A šta mislite da probam kod drugog operatora, za isti broj?", znajući da i to može da bude problem, pitao sam: "A zašto je problem da se nađe greška u bazi podataka, izbriše se i upiše pravi podatak?". Onda je počeo da piše urgenciju. Baš da vidimo da li će biti vajde!

I ja kažem da ih treba privatizovati, pošto se u svemu lošem ponašaju kao privatnici (trikovi za opterećenje računa i sl.) i u svemu što bi trebalo da je dobro kod privatnika - loše. Samo, i ovde kažem, infrastruktura se ne bi smela da prodaje - ona pod rentu, pa da vidimo... A nije ni dobro rešenje što jeMTS deo Telekoma Srbija, sve dok nekad Telenor ne postane, a u ovakvim uslovima gde Telekom drži kablove to skoro neće biti, bar približno snažan fiksni operator, pa da imamo konkurenciju paketa fiksni-mobilni... Ovako već imamo situaciju da je telefoniranje preko fiksne mreže skuplje od telefoniranja mobilnim.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:35 14.07.2011

Re: Samo da priupitam

meni su svi gadni. i telenor i mts i vip. nema nama spasa. to je jedan veliki kartel
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:22 14.07.2011

Re: Samo da priupitam

meni su svi gadni. i telenor i mts i vip. nema nama spasa. to je jedan veliki kartel

a Vodafone je ubedljivo najgori. naravno, govorim iz iskustva.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:23 14.07.2011

Re: Samo da priupitam

a Vodafone je ubedljivo najgori. naravno, govorim iz iskustva.

mada mi drugarica iz norveške kuka na telenor
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:28 14.07.2011

Re: Samo da priupitam

neće. ja sam skinuo za tviter

hehe, možda te zacenzuriše neko ministarstvo.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:12 14.07.2011

Re: Samo da priupitam

Srđan Mitrović
meni su svi gadni. i telenor i mts i vip. nema nama spasa. to je jedan veliki kartel

Potpisujem.
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:31 14.07.2011

Ti si Srđane

jedan od retkih koji je migrirao ka Telekomu, obično ljudi beže odatle glavom bez obzira, upravo si na svojoj kožo osetio zašto.

Odakle ti ideja da odeš kod Telekoma, obično ljudi idu u VIP
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:34 14.07.2011

Re: Ti si Srđane

Odakle ti ideja da odeš kod Telekoma, obično ljudi idu u VIP

ja sam i dalje na telenoru. i kako stvari stoje neću nigde još.
AlexDunja AlexDunja 10:47 14.07.2011

Re: Ti si Srđane

ja sam i dalje na telenoru. i kako stvari stoje neću nigde još.


koliko ja pratim i znam,
oni su najmanje zlo... i mi smo svi tamo..( mislim moja familija)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:53 14.07.2011

Re: Ti si Srđane

oni su najmanje zlo...

i najskuplje zlo.
zovitemegrunf zovitemegrunf 12:59 14.07.2011

Re: Ti si Srđane

obično ljudi idu u VIP


Ja sam kod VIP-a, ko mi je kriv. Pre izvesnog vremena sam napisao neko pisamce Korisnickom servisu, nesto se zalio, trebalo im je 5 dana da mi odgovore, da hvala sto sam se javio i da oni to mnogo cene, o temi prituzbe ni reci.

Razmislio bih o menjanju operatera kada bi neko nudio tarifiranje po sekundi, ali, kako mi rece neko koga to interesuje, trenutno niko to ne radi.

Navodno se je nekada Telenor zahebo pa neko vreme nudio takve pakete, i sada mora da servisira te srecnike, a tarifiranje po sekundi vise ne nudi.
mlekac mlekac 13:06 14.07.2011

Re: Ti si Srđane

zovitemegrunf
obično ljudi idu u VIP


Ja sam kod VIP-a, ko mi je kriv. Pre izvesnog vremena sam napisao neko pisamce Korisnickom servisu, nesto se zalio, trebalo im je 5 dana da mi odgovore, da hvala sto sam se javio i da oni to mnogo cene, o temi prituzbe ni reci.

Razmislio bih o menjanju operatera kada bi neko nudio tarifiranje po sekundi, ali, kako mi rece neko koga to interesuje, trenutno niko to ne radi.

Navodno se je nekada Telenor zahebo pa neko vreme nudio takve pakete, i sada mora da servisira te srecnike, a tarifiranje po sekundi vise ne nudi.


Ja sam na VIP-u, prepaid i sasvim sam zadovoljna. Pogotovo onom opcijom sa uplatom 200 din. Posto je skoro cela familija na VIP-u, lepo se mi ispricamo medjusobno kad nam treba, a ostatak stoji...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:07 14.07.2011

Re: Ti si Srđane

Ja sam na VIP-u, prepaid i sasvim sam zadovoljna.

meni ne odgovara prepaid. sto puta mi se dogodili da kad mi baš treba telefon, nemam više kredita.
mlekac mlekac 13:10 14.07.2011

Re: Ti si Srđane

Srđan Mitrović
Ja sam na VIP-u, prepaid i sasvim sam zadovoljna.

meni ne odgovara prepaid. sto puta mi se dogodili da kad mi baš treba telefon, nemam više kredita.

Meni pase, pogotovo sto ima ona SOS opcija - ako padnes ispod 20 din, dobijas 50 koji ti se odbiju kad uplatis sledeci put...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:14 14.07.2011

Re: Ti si Srđane

mnogo bre to komplikovano. to je samo telefon! ima da radi kad ga uključim i to je to.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:25 14.07.2011

Re: Ti si Srđane

i najskuplje zlo.

e zato sam ja od pre dve godine na mts-u jer je telenor u roaming - pjur ivl. a mts mi pravi neviđene probleme kod slanja računa. nebrojeno puta su mi isključivali broj jer nisam platila račun iz nekog od ranijih meseci. razlog? nisam uopšte dobila taj račun. užasni su. i kad se žališ, onako te belo gledaju, boli ih patka za korisnike...
zovitemegrunf zovitemegrunf 14:06 14.07.2011

Re: Ti si Srđane

Ja sam na VIP-u, prepaid i sasvim sam zadovoljna

Kao sto je neko vec rekao svi su mi odvratni. Sa druge strane, svi funkcionisu, sto se tehnike tice, manje vise OK. Osnovni uslov da budes zadovoljan/a operaterom je da se drzis telefoniranja i sms/mms seme.
Ako putujes u inostranstvo, izvuci karticu na aerodromu ili cim se priblizis granici, ako si, na primer na Tari, orati paznju da ti je telefon setovan da ne ode automatski u roaming.
Kad stignes na odrediste, kupi karticu, doduse, malo potraje, posto samo u Srbiji i slicnim egzotikma se kartica moze kupiti bez pokazivanja nekog dokumenta, i uzivaj. Uskratices lopovima zadovoljstvo da te deru za roaming.
Dobro promisli da li prihvatas promocije koje nude.
Izbegavaj bilokakav kontakt sa operaterom, pismeni, telefonski, licni, samo ces se jediti i ne uraditi nista.
Ako tvoj novi telefon nije podrzan za MMS ili wireless, ne ocekuj da ce ti neko pomoci, nesposobni su
Dakle, na nivou plati kredit, telefoniras, sms/mms(ako imas srece), svi su isti, pa ko ti je najmanje odvratan.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:21 14.07.2011

Re: Ti si Srđane

Uskratices lopovima zadovoljstvo da te deru za roaming.

a zanimljivo je da nekako UVEK kad sam napolju, neko pogreši broj pa me okrene...

edit: inače, ne pamtim da je neko skoro pogrešno okrenuo moj broj kad sam u zemlji.
pertula pertula 14:24 14.07.2011

Re: Ti si Srđane

mlekac

Ja sam na VIP-u, prepaid i sasvim sam zadovoljna. Pogotovo onom opcijom sa uplatom 200 din. Posto je skoro cela familija na VIP-u, lepo se mi ispricamo medjusobno kad nam treba, a ostatak stoji...


Meni je vip katastrofa, koristim pre paid kao poslovni broj, prvo sto mi salju razne sms poruke kako im se cefne.... to je cist spam i po meni ne dopustivo, pa makar se odnosilo i na njihove usluge... drugo od toga sto kazu (tipa uplatite 200 dobicete jos 200 itd) nisam primetila da se ista obistinilo... Pozivi u mrezi koji su navodno besplatni, nisam primetila da su besplatni... ne znam kako se namesta onaj par, a taj prepaid uopste i ne koristim, a redovno mi kredit nestane, ne znam samo kako?
A inace sam na postpaid mts i osim sto su skupi do bola (ali i drugi operateru su isto tako), nisam imala neke prituzbe druge prirode...
929292 929292 15:46 14.07.2011

Re: Ti si Srđane

zovitemegrunf
Razmislio bih o menjanju operatera kada bi neko nudio tarifiranje po sekundi, ali, kako mi rece neko koga to interesuje, trenutno niko to ne radi.

Navodno se je nekada Telenor zahebo pa neko vreme nudio takve pakete, i sada mora da servisira te srecnike, a tarifiranje po sekundi vise ne nudi.


taj sam!

pre par nedelja sam hteo da promenim paket da bih dobio novi telefon za 1 dinar, ali sam odustao kad sam video da sad nude samo tarifiranje po minutu.


KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:15 14.07.2011

Re: Ti si Srđane

BebaOdLonchara
i najskuplje zlo.e zato sam ja od pre dve godine na mts-u jer je telenor u roaming - pjur ivl. a mts mi pravi neviđene probleme kod slanja računa. nebrojeno puta su mi isključivali broj jer nisam platila račun iz nekog od ranijih meseci. razlog? nisam uopšte dobila taj račun. užasni su. i kad se žališ, onako te belo gledaju, boli ih patka za korisnike...

nedobijanje računa je vrlo često stvar užasne pošte.
jednom sam našao u svom ulazu račune našeg kolege blogera iako je adresa bila ok. da ga nisam pozanavao završili bi u kanti za reklamne papiriće.
maksa83 maksa83 17:44 14.07.2011

Re: Ti si Srđane

jednom sam našao u svom ulazu račune našeg kolege blogera iako je adresa bila ok

E ti da si neki čovek ti bi ih i platio.

antioksidant antioksidant 18:39 14.07.2011

Re: Ti si Srđane

obično ljudi idu u VIP

saučešće
ljubazni, skupi i nesposobni
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:56 14.07.2011

Re: Ti si Srđane

nedobijanje računa je vrlo često stvar užasne pošte.

ne u mom slučaju, jer mi struja, infostan, sbb i sva ostala pošta koja povremeno stiže, dolazi uredno, samo mi telekom/mts ne dolazi redovno. dok sam jednom sedela u korisničkom servisu i žalila se, na stolici pored je devojka pričala o (svom) identičnom problemu.
a ako neko dobije moje račune, molim da ih plati. makso, majstore.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 21:25 14.07.2011

Re: Ti si Srđane

maksa83
jednom sam našao u svom ulazu račune našeg kolege blogera iako je adresa bila okE ti da si neki čovek ti bi ih i platio.


Ovo ti je Milutin šapnuo, njegovi su bili računi.
tyson tyson 13:39 17.07.2011

Re: Ti si Srđane

Razmislio bih o menjanju operatera kada bi neko nudio tarifiranje po sekundi, ali, kako mi rece neko koga to interesuje, trenutno niko to ne radi.

Molim?!

Pa kako mogu da ti naplate nešto što nisi potrošio? Kako mogu da ti naplate 120 sekundi ako si pričao 65? Pri tom imaju tehničke mogućnosti da mere i naplaćuju razgovor tačno onoliko koliko je trajao.

Ovo na sudu može, čini mi se, lako da se obori.

Nisam znao da su se lopovčine vratile ovoj krađi. Ja sam na 063 i odavno mi se naplaćuje po sekundi (za šta sam svojevremeno morao da pišem zahtev ).







legalizacijabg legalizacijabg 11:01 14.07.2011

lool

gle gle, još ima jadnika koji su iznenadjeni kvalitetom usluge u Telekomu
janeznam janeznam 11:31 14.07.2011

Nauk

Ja sam u Telenor mrezi i ne pada mi napamet da je menjam. A i naucila sam da sve novo sto se nudi i deluje tako obecavajuce je zapravo sarena laza.
predatortz predatortz 12:00 14.07.2011

Zadovoljan korisnik

Godinama sam korisnik mts - ovih usluga. Prilično sam zadovoljan onim što dobijem za svoj novac.

Međutim, jedno vreme sam koristio telenorov bežični internet
Kad sam sklapao ugovor, predočili su mi mapu 3G pokrivenosti na kojoj se područje u kom se nalazi moja kuća svrstavalo pod idealno. To idealno je u praksi značilo da mi je net jedva brži od dial up-a.
Zbog čega sam se odlučio za njih?
Prosto, zbog toga što su mi u mts pošteno rekli da im je pokrivenost na tom području slaba. To slaba je , u praksi, značilo da sve komšije koje su imale mts bežični internet su radile 3x brže nego ja.
Kada je došao dan da se rastociljam ugovora bio sam presretan.
Uvidom u karticu, ustanovili su da posle ugovornog perioda nemam dugovanja. I to je to, rekli su.
Posle par nedelja mi je došla opomena pred tužbu. Na iznos od 56 dinara!!! Naravno, pozovem operatera i pitam o čemu se radi. Odakle dug? I odakle baš 56 dinara kad sam obaveze izvršavao pre valute, po računima koje su mi oni slali? Nisam dobio smislen odgovor. Ostalo je na tome da će proveriti pa mi javiti. Još čekam taj poziv. Platio sam ih tih 56 dinara. U polje svrha uplate upisao sam REKET!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:02 14.07.2011

Re: Zadovoljan korisnik

Platio sam ih tih 56 dinara. U polje svrha uplate upisao sam REKET!



da nisi platio, sad bi bilo već 5600...
predatortz predatortz 12:04 14.07.2011

Re: Zadovoljan korisnik

Srđan Mitrović
Platio sam ih tih 56 dinara. U polje svrha uplate upisao sam REKET!



da nisi platio, sad bi bilo već 5600...


Verovatno. Posle tog pacerskog poteza, da mi ponude godinu dana besplatnih usluga ne bih prihvatio...
haylee haylee 12:55 14.07.2011

Re: Zadovoljan korisnik

kamata na maglu...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:34 14.07.2011

nego

da li se neko seća ovoga?
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:39 14.07.2011

Re: nego

i ja sam sa "imate prijatelje" prešla u VIP.
ne budem 2 meseca u bg, tamo gde sam imam lokalnu karticu i bez ijednog razgovora stizao mi je račun 650 dindži.
odem ja da se odjavim, kažem neću biti tu 2 meseca i blabla ... a oni mi kažu da mogu da stavim broj "na mirovanje", što je neka manja lova.
što mi to sad kažete - pa niste pitali.
pređem u VIP, ima treća godina,uzNem isti broj kao i kućevni i najjeftiniji
paket (post paid, koji mi takođe kao i srđanu odgovara)od 300 + pdv.
i prilično zadovoljna.
elem, ćerka mi živi vanka, ona je na T-Mobile, na kom je skoro ceo svet al ne, VIP nema s njima sporazum.
ne mogu da se šalju sms poruke. samo da se priča.
tako da jedan pre paid imam za sms a ovaj VIP nako.
e, sad ide najbolji deo.
sklopi VIP nekako sa T-Mobile sporazum, pošaljem ja ćerki sms.
ona odgovara - mama, primila sam 14 istih poruka.
ja zovem morone.
sredićemo, dont vori!
mama, 34 iste poruke!
opet, sredićemo!
sad je već panika - mama, 60 poruka. svaka se tarifira sa 0.25 centi.
nekako se to sredilo, nekako.
dobila sam uveravanja da moja poruka košta 10 dinara + pdv (samo jedna jer je njihova greška) a da ona neće za svih 60 platiti 60 x 0.25 centi.
al me uvatio stra' pa samo sa skypa a najređe na svetu preko mobilnog.
ma, svi su isti i kvarni veoma. samo da otmu pare.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:48 14.07.2011

Re: nego

al me uvatio stra' pa samo sa skypa a najređe na svetu preko mobilnog.

skype je zakon. koristim ga kad god mogu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:00 14.07.2011

Re: nego

skype je zakon. koristim ga kad god mogu.

zakon, jašta!
inače ga je pazario majkrosoft za 8 milijardi dolara.
sitnica:)))
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 18:03 14.07.2011

Re: nego

inače ga je pazario majkrosoft za 8 milijardi dolara.

e toga se plašim. prezirem microsoft.
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:09 14.07.2011

Re: nego

Da znate samo, radi se na alternativi
Klik!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:57 14.07.2011

Re: nego

prezirem microsoft.

Exitus Letalis Exitus Letalis 19:59 14.07.2011

Re: nego

e toga se plašim. prezirem microsoft.

ne vidim razliku.
za sada.

a ja nemam razloga da ga prezirem jer ne prezirem vlasnika.
filantropa i donatora.
jednog od najvećih na svetu.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:14 14.07.2011

Re: nego

a ja nemam razloga da ga prezirem jer ne prezirem vlasnika.
filantropa i donatora.

to šta on radi u svoje slobodno vreme nema veze sa njegovim grozomornim operativnim sistemom. on je te pare upravo zaradio na maltretiranju korisnika njegovog softvera.

bauer. bauer. 06:24 15.07.2011

Re: negojavascript:;

skype je zakon. koristim ga kad god mogu.

Neki, moji prijatelji, nemaju skype :((
(go, figure?)

Za sve koji su vezani na amerčka područja, preporučujem Magic Jack
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:59 15.07.2011

Re: nego

to šta on radi u svoje slobodno vreme nema veze sa njegovim grozomornim operativnim sistemom. on je te pare upravo zaradio na maltretiranju korisnika njegovog softvera.

meni bi bilo drago da ovi naši koji su se obogatili na naš račun u slobodno vreme plate struju srbima na kosovu ili nekom detetu operaciju.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:04 15.07.2011

Re: nego

meni bi bilo drago da ovi naši koji su se obogatili na naš račun u slobodno vreme plate struju srbima na kosovu ili nekom detetu operaciju.

slažem se, ali to već nema veze sa sype i wiindowsom
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:47 15.07.2011

Re: nego

slažem se, ali to već nema veze sa sype i wiindowsom

nema. al ne bih nikako poredila miškovića i gejtsa.

p.s. i što je grozomoran operativni sistem?
pitam ozbiljno, ne razumem se naročito.
meni služi dovoljno.
AlexDunja AlexDunja 17:03 16.07.2011

Re: nego

p.s. i što je grozomoran operativni sistem?

da si samo videla kako radi linux,
bez virusa, bez zaštite osim forewallova,
bez padanja sistema, plavih ekrana...

znala bi:))
AlexDunja AlexDunja 17:04 16.07.2011

Re: nego

meni bi bilo drago da ovi naši koji su se obogatili na naš račun u slobodno vreme plate struju srbima na kosovu ili nekom detetu operaciju.


bar.

a posle malo u ćorku,
a sve što su zaradili za sve operacije i takoto.
tyson tyson 13:33 17.07.2011

Re: nego

sad je već panika - mama, 60 poruka. svaka se tarifira sa 0.25 centi.

Ma daj, pa šta je četvrt centa, ništa; 60 poruka = 15 centi.



antioksidant antioksidant 18:36 14.07.2011

?

a na koliko se procenjuje šteta "od tri dana nemanja telefona"?
evidentno je da je krivica do telekoma ali kolika je šteta?
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:57 14.07.2011

Re: ?

a na koliko se procenjuje šteta "od tri dana nemanja telefona"?
evidentno je da je krivica do telekoma ali kolika je šteta?

a kolika je tek šteta od sbb-a koji svaki čas nestaje. ne samo internet, već i kablovska.
i nikom ništa.
ja ih zvala i rekla da nisam imala 12 sati internet a oni kažu - napišite i nadoknadićemo.
računaju da niko neće da se zeza.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:16 14.07.2011

Re: ?

a na koliko se procenjuje šteta "od tri dana nemanja telefona"?

neamju oni te pare da plate.
zovitemegrunf zovitemegrunf 21:30 14.07.2011

Re: ?

šteta od sbb-a koji svaki čas nestaje. ne samo internet, već i kablovska.
i nikom ništa.

Kad je jednom to 'svaki cas' kod mene preraslo u dva meseca, posto im je toliko trebalo da okrpe kabl, presao na ADSL i IPTV, EUnet kao dobavljac, infrastruktura znamo cija. Brzo, stabilno, racuni stizu na vreme, imas i onaj EUnetov servis za IP telefoniju sa kucnog broja. Preporuka. Usput, sa EUnetom poslujem petnaestak godina, najkorektniji korisnicki servis iz tehnicke branse sa kojim sam imao posla
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:52 14.07.2011

Re: ?

Potpisujem, EUnet hosting, svaka preporuka
Hansel Hansel 06:19 15.07.2011

Re: ?

antioksidant
a na koliko se procenjuje šteta "od tri dana nemanja telefona"?evidentno je da je krivica do telekoma ali kolika je šteta?

Ako se ima živaca i vremena, treba ih prijaviti RATEL-u.
zovitemegrunf zovitemegrunf 22:54 15.07.2011

Re: ?

Hansel

antioksidanta na koliko se procenjuje šteta "od tri dana nemanja telefona"?evidentno je da je krivica do telekoma ali kolika je šteta?Ako se ima živaca i vremena, treba ih prijaviti RATEL-u.

Nije komplikovano, bar tako bilo u slucaju gorepomenutog kabla. Telefonski poziv, trazili da napisem mail i objasnim sta me muci, naveo cinjenice i par dana kasnije evo SBBa: kuc, kuc, dobar dan...
Kad malo razmislim, u ovoj drzavi sve funkcionise na isti nacin, uradice ono sto im je posao tek kada su sve ostale mogucnosti iscrpljene
benevolent benevolent 05:55 15.07.2011

МТС - имате пријатеље!

Поред таквих пријатеља, непријатељ је непотребан!
kostresh_harambasha kostresh_harambasha 08:41 15.07.2011

На-до-кна-да!!!

Апелујем на кориснике да, у оваквом случају, свако од Вас тражи надокнаду.
tyson tyson 13:29 17.07.2011

Re: На-до-кна-да!!!

kostresh_harambasha
Апелујем на кориснике да, у оваквом случају, свако од Вас тражи надокнаду.

I sve tražiti napismeno.

"Ne dugujete više ništa, hvala" - "Molim Vas dajte mi pisanu potvrdu".

Samo tako mogu da se dobijaju tužbe bilo koje vrste. Ono 'rekao mi vaš šalterski službenik' ne prolazi kao dokaz.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana