Društvo| Ekologija| Energetika| Gradjanske inicijative| Zdravlje

Pančevo: Kreteni Vs. Biciklisti

freehand RSS / 31.07.2011. u 21:40

Ili. Saga o Antibiciklistima

Možda Ajnštajn nije u pravu. Možda postoji granica i kosmosa i ljudska gluposti.
Mada, opet, i to je relativno. Bilo kakva vlast data čoveku u zemlji Srbiji otvara potpuno neslućene nove dimenzije gluposti i bezobrazluka.
Eto gradska vlast u Pančevu odlučila je da iz nekog magijskog razloga umotanog u zaštitu pešaka (valjda?!) i Zakon o bezbednosti saobraćaja - bicikliste protera iz kompletnog gradskog jezgra.

 scaled.php?server=69&filename=graphic1ld.jpg&res=medium

Te u tom cilju prostor pešačke zone omeđen ulicama Vojvode Putnika, Dimitrija Tucovića, Braće Jovanovć i Karađorđeve pokrije patrolama kombinovanog sastava: policajci-pozornici, komunalni policajci i saobraćajci hvataju bajkere kao šinteri pišući kazne od 5.000 dinara 

Za one koji u Pančevu nikad nisu bili da kažemo da je to prostor od (odokativno) 500x500metara u kome je smeštena gradska uprava, mnoštvo banaka i drugih javnih ustanova. U tom prostoru nema obeleženih biciklističkih staza. Mada i tamo gde ih u gradu ima staze služe kao parkinzi auto školama, skladišni prostor prodavnicama pića, ili izložbeni nekim drugim privrednicima. 

Te ako treba da nešto obaviš u nekoj od tih institucija/firmi/ustanova moraš ili da ostaviš bicikl negde van ove zone, u gradu u kome ih kradu na veliko; ili da ga kao magarac guraš pored sebe stotinama metara (i posle - u suprotnom smeru). Ili da, opet, na biciklu kroz najgušći saobraćaj kružiš okolo-naokolo čekajući da te neki nervozni vozač pregazi. 

Da besmisao bude veći - čitav civilizovani svet sav je posvećen čuvanju životne sredine, nezagađivanju, štednjienergenata, zdravlju stavnoništva... Samo Pančevo kao poznata vazdušna banja i šampion u svim ovim disciplinama sebi može da dozvoli da bicikliste proteruje sa svojih trgova gurajući ih na inače prenapučene ulice. U cilju bezbednosti saobraćaja, valjda.

 

A sve u gradu koji je ravničarski, u kome su bicikl, bicikla i biciklo od pamtiveka bili ravnopravni u upotrebi i popularnosti. 

U međuvremenu su se biciklisti organizovali i subotom priređuju proteste ispred zgrade Skupštine opštine, u sred War zone, i to na svojim prevoznim sredstvima.


Postoji i aktivna Fejsbuk grupa (http://www.facebook.com/groups/pancevackibiciklizam/) koja se ovime aktivno bavi.

U svakom slučaju na sledećim izborima ja ću glasati za neke druge kretene, jer su mi se ovi aktuelnismučili.
A aktivno ću poraditi i na tome da se omasovim u tom poduhvatu.

 Zapis na margini (izem ti tekst bez ztapisa na margini!):

U atačmentu sam okačio odličan tekst (daleko opširniji) Nenada Živkovića na ovu temu. Doduše čekam na autorizaciju ali sam potpuno siguran da on neće imati ništa protiv.

 Edit:

Još jedan zapis na margini (biću Budimčev No.1)

Dakle, već godinama je najunosnija privredna grana u gradu izgradnja parkinga i naplata upotrebe istih. Ili pisanje kazni i odnošenje vozila onih koji zaborave da parkiranje plate. Za biciklističke staze mesta u tim planovima nema. Jbg, kad se izračuna kvadratura to bi svakako bilo  besmisleno trošenje resursa. 

 

Atačmenti



Komentari (116)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

trener92 trener92 22:01 31.07.2011

Guraj, guraj



p.s.
Grad Pančevo i policija združenim snagama napali snage haosa i bezumlja na dva točka

hehehe snage haosa i bezumlja

ps2. –
pešaci i biciklisti su braća i sestre po korišćenju sopstvene snage za sopstveno kretanje,


?

Naravno da bi trebalo sankcionisati vinovnike takvih incidenata, kao što bi naravno trebalo kažnjavati bahatu vožnju biciklista,

Šta se podrazumeva pod "bahatom vožnjom biciklista"?
ps.3
u tom smislu isto pitanje:

Koji pametnjaković (ili više njih?) među lokalnim sprovoditeljima besmislenih zabrana je došao na genijalnu ideju da proglasi oba centralna gradska trga i ulice Mite Topalovića, Nikole Tesle, Masarikovu, deo Zmaj Jovine, Njegoševu i Sokače za pešačke zone, a da nije iskorisito mogućnost da dozvoli kretanje određenih vozila brzinom kretanja pešaka, tako da ne ugrožavaju pešake,


?


(Boldovano)

5km/h ? Neko će da vozi bicikl ovom brzinom?

Postavio sam ovih par pitanja, koja mi nisu jasna, iz razloga što je recimo u ns u pešačkoj zoni ( a ima ih prilično) zabranjeno kretanje svih vozila već xxx godina (osim onih sa posebnom dozvolom, pod posebnim uslovima, u posebnim okolnostima) .Ne upoređujem , samo pitam . Druga stvar je zašto je toliki prostor određen za pešačku zonu, inače pešak i biciklista ne mogu da se upoređuju!
freehand freehand 22:44 31.07.2011

Re: Guraj, guraj

Šta se podrazumeva pod "bahatom vožnjom biciklista"?

Čuj, ima i tu svačega. Ima manijaka koji se zaleću kao nenormalni na mestima na kojima se deca igraju; ima klinaca koji baš vole slalom kroz pešake. Ali to su potpuno sporadilne stvari. I sigurno se ne rešavaju tako što ćeš dvotočkaše naterati da prave kilometarske krugove.
trener92 trener92 22:47 31.07.2011

Re: Guraj, guraj

Ali to su potpuno sporadilne stvari. I sigurno se ne rešavaju tako što ćeš dvotočkaše naterati da prave kilometarske krugove.

Sa ovim se slažem, treba napraviti biciklističke staze, naravno, prvo su to trebali da reše, pa tek onda ovo. Tako mislim.
freehand freehand 22:56 31.07.2011

Re: Guraj, guraj

trener92
Ali to su potpuno sporadilne stvari. I sigurno se ne rešavaju tako što ćeš dvotočkaše naterati da prave kilometarske krugove.

Sa ovim se slažem, treba napraviti biciklističke staze, naravno, prvo su to trebali da reše, pa tek onda ovo. Tako mislim.

Pa to uopšte nije sporno. Ali nema ni jedne dijagonale ni paralele, kroz čitavu tu zonu koja je, opet, tako postavljena da ti je, ako voziš bicikl, na putu kud god da kreneš. A imaju mesta koliko hoće.
Ljudi, u kulturnim zemljama je bicikl skoro kultna stvar! Sa biciklom svuda imaš apsolutnu prednost, možeš ga uneti u voz (bez problema) i autobus ako postoje prostorni uslovi.
Ovde - kad izađem na ulicu često stičem utisak da na leđima nosim onaj "Target" natpis, jebote!
Jukie Jukie 23:08 31.07.2011

Re: Guraj, guraj

freehand

Ali nema ni jedne dijagonale ni paralele, kroz čitavu tu zonu koja je, opet, tako postavljena da ti je, ako voziš bicikl, na putu kud god da kreneš.


To me podseti; da li je i dalje na snazi ona odredba/zakon po kojima je kažnjivo koristiti mobilni dok prelaziš ulicu na semaforu? Nešto se pisalo da postoje ideje da se to ukine, i dalje ništa nisam čuo.
(ja naravno pakujem mobilni u džep i uredno čekam zeleno svetlo da pređem ulicu, čisto jer me mrzi da se mislim da li me neki murjak gleda i da li će da me zaskoči da mi naplati kaznu)
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 23:30 31.07.2011

Re: Guraj, guraj

po kojima je kažnjivo koristiti mobilni dok prelaziš ulicu na semaforu?

postoji odredba i nije dozvoljeno. i dobro je da se to zabranjuje jer je strašno opasno.
loader loader 01:21 01.08.2011

Re: Guraj, guraj

Ako se čeka na prelazak, onda donekle i ima smisla zabrana telefoniranja, ali tokom samog prelaska zabrana je besmislena, pošto je osoba već krenula u prelazak, što podrazumeva da je prethodno utvrdila boju čovečuljka na semaforu, jelte.

Vožnja kroz crveno, naravno, menja stvar
dragan7557 dragan7557 11:39 01.08.2011

Re: Guraj, guraj

Ljudi, u kulturnim zemljama je bicikl skoro kultna stvar!


Ču l' ti kad za Mereologiju? Ne bi škodilo da se pozabaviš ovim fah područjem Filosofije osobito delom Fallacy ili ti:"mereological fallacy" kako bi ti neke stvari postale jasnije u odnosima između celine i delova.

Naravno i sudovi poput:
Pančevo: Kreteni Vs. Biciklisti


bi onda postali u tvojim "metaforama" prošlost.

Svakako je sigurno da se ovakvim provokativno-drsko-arogantno-barabskim naslovima privlači pažnja i iniciraju unapred uslovljene reakcije, pa ti i ovaj blog liči na kljakavost, kao i "krčkanje u kosovskom loncu" i neodoljivo podseća na razne individue koje bogatstvom svog jezičkog opusa podsećaju na sada već proslavljenu karleušinu liriku.

Fallacy definition:

1. A false notion.
2. A statement or an argument based on a false or invalid inference.
3. Incorrectness of reasoning or belief, erroneousness.
4. The quality of being deceptive.

Senzacionalizam u samom naslovu i tekstu ne doprinosi poboljšanju ustanovljenog stanja, osim ako ti nije namera da skupljaš preporuke i da se bez nekog naročitog povoda razmećeš kao npr. dole spomenute dve ovce na motociklu.

Uzgred, razvrstavati građane Pančeva na kretene i bicikliste je u najmanju ruku popriličan svinjarluk.


Sa biciklom svuda imaš apsolutnu prednost,

možeš ga uneti u voz (bez problema)

autobus ako postoje prostorni uslovi.


Nije mi poznato gde si video autobus koji ima prostorne uslove za unošenje bicikla pa bi mi bilo drago da blogerima pošalješ nešto više podataka o istom, mož' biti od vajde.

cerski
alselone alselone 11:46 01.08.2011

Re: Guraj, guraj

freehand freehand 12:00 01.08.2011

Re: Guraj, guraj

De si Cerski, filosofe stari!
U Montafonu u Austriji (verovatno i u drugim krajevima, ali nisam siguran)imaš autobuse koji nazad imaju prtljažnik kao onaj za skije, na koji može da se okači nekoliko bicikala.
A "laki" voz koji ide na relaciji Bludenz-Bregenz, sa polascima na oko 30 minuta uredno prima bicikle.

Za vas sa sporijim kapiranjem "Kreteni" u naslovu odnosi se na gradsku vlast, koja nepogrešivo puca sebi u kolena baš kao i državna.
A ako pažljivije ispratiš video link na prilog RTV Pančevo videćeš predstavnika kretenske vlasti kako govori sve ovo što u tekstu piše, ali rešenje ostavlja za budućnost, dok uniformisane haračlije dnevno pišu gomilu kazni.
E vidiš, ja im tih 5.000 neću dati. Ok, zatvor, dva dana, tri dana - ali ću sve učiniti da ovi aktuelni, poimence, nikad više ne sednu u fotelje. Ili da im život zagorčam koliko god mogu.
A mogu pomalo.

I drago mi je da ti je stanje stabilno, da bar nije bilo promena na gore, jbg.
freehand freehand 16:03 01.08.2011

Re: Guraj, guraj

Evo još malo, samo za tvoje oke:

Fahrrad in den bus mitnehmen:

I još malo:

A vozovi? Naravno!

A daće čika Freehand i lušu, samo kaži.
ljuboten ljuboten 08:56 02.08.2011

Re: Guraj, guraj

Nije mi bilo teško da zapazim da svi blogeri koje ovde čitam, zbog svog karaktera ne mogu da se bave politikom. A oni koji su pokušali pa su ispali, kao i oni koji najviše žude, ali znaju da ne mogu time da se bave, su najoštriji u izboru najteških reči protiv političara, vlastodržaca. Zato moraju da guraja bicikl umesto da ih vozi plaćeni vozač državnog lukusuznog automobila.
kremba kremba 09:24 02.08.2011

Re: Guraj, guraj

ljuboten
Nije mi bilo teško da zapazim da svi blogeri koje ovde čitam, zbog svog karaktera ne mogu da se bave politikom.


Ne razumem se bas u politiku, ali bih rekao da je, u ovoj drzavi i u ovo vreme, nedostatak karaktera, ako moze tako da se kaze, preduslov za bavljenje politikom...
dragan7557 dragan7557 10:49 02.08.2011

Re: Guraj, guraj, odgovor I deo

Za vas sa sporijim kapiranjem "Kreteni" u naslovu odnosi se na gradsku vlast, koja nepogrešivo puca sebi u kolena baš kao i državna.

Vlast, kakva je da je, je birana od strane svojih podanika, pa analogno tome i ne snosi odgovornost(u ovom slučaju) za svoje nedolične postupke u vladanju sa svojim podanicima, jer istu snose oni koji su je birali.

Ne bih rekao da vlast "odrezujući" tebi i drugima sankcije za "nedolično" ponašanje radi bilo šta što bi se moglo protumačiti kao pogrešno, jer svaka njena odluka je bazirana na izbornoj većini koju je dobila i/ili na koalicijonoj veći koju je u saradnji sa drugim partijama sama dogovorila a u smislu formiranja vlasti.

Aktom glasanja za bilo koju od partoja na vlasti, podanici su odredili svoje zastupnike i...tačka.

Ako vlast puca sebi u kolena (pretpostavljam da hoće da kažeš da će se ista ovim činom osakatiti) to ne znači i da će ona zbog ovog nesuvislog čina i pasti, odnosno drage volje zbog ovog samoranjavanja predati svoje osnovne atrubute vlasti, a da ćeš ti i slični ako ne platite dospeti u prdekanu, gde vam je i mesto po zakonu/uredbi/naredbi, koju je od vas samih izabrana vlast za vaše dobro a na osnovu datog punomoćeja(glasanjem)donela u vaše ime.

Za vas sa sporijim kapiranjem

u koje spadaš i sam, u institucionalizovanoj državi, podanici imaju zakonski garantovanu mogućnost pismenog obraćanja vlasti(direktno organu koji je doneo odluku) i usmenog preko svojih (miljenika) kojima su ukazali poverenje na izborima, birajući ih da u njihovo ime organizuju i vrše vlast.

Nigde ne stoji da je blog formalan način obraćanja vlasti, što izgleda kako tebi tako ni ostalim rekla kazala protestantima nije jasno.

Blog služi za neformalnu razmenu mišljenja (nekim za idiotsko arlaukanje i vređanje ostalih a nekom samo za traćenje vremena) a ne za obraćanje vlastima na bilo kom nivou.

Polazeći od narodne:"s'kim si onak'i si" si ti rečenicom iz naslova sve pančevce, koji su glasali za aktuelnu vlast nazvao kretenima.

Znači ako ti neka odluka vlasi smeta postoje od strane zakona propisane norme ponašanja za takve situacije, koje nigde ne sadrže propis koji bi tebi i drugima dozvoljavao da vlast nazivaš pogrdnim imenima - kretenima, pojmom iz psihologije ali ne i iz politike.

Skupštine opština nisu za to da bi nanosile štetu svojim podanicima već da bi organizovali(na savremen način) život jedne prostorno ograničene sredine, pod nazivom komuna ili opštine.

cerski
dragan7557 dragan7557 11:30 02.08.2011

Re: Guraj, guraj, deo II

A "laki" voz koji ide na relaciji Bludenz-Bregenz, sa polascima na oko 30 minuta uredno prima bicikle.


Ovde bih postavio pitanje kako izgleda neuredno primanje bicikla u navedene autobuse. Za ostalo pošto sam živeo i radio u Austriji (i dr.) mi je veoma dobro poznata mogućnost prevoza bicikla kako vozom, autobusom, avionom pa i brodovima, naravno i zaprežnim prevozom, koji prevoz bih imenovao običnim ugovorom o prevozu stvari koji je formalizovan istoimenim zakonima bez spominjanja urednosti, koja urednost se podrzumeva u samom zakonu o prevozu.

Možda ti više pdgovaraju mašino stečajnici ili oni drugi koji sve Srbe nazivaju pogrdnim imeninima?
E vidiš, ja im tih 5.000 neću dati.

Primljeno k' znanju.
Ok, zatvor, dva dana, tri dana


Nije mi poznato kolika je kazna za javno vređanje vlasti (verbalni delikt je nešto drugo) i koliko će sudac/kinja da ti "prišije" po privatnoj tužbi (ako te neko od dole spomenutih aktera aktuelne vlasti tuži za uvredu) ali ovo bih karakterisao kao vređanje služitelja vlasti na dužnosti, naravno:

ali ću sve učiniti da ovi aktuelni, poimence,


Dok dole imenovani:

nikad više ne sednu u fotelje.

valjda imaju fotelje i kod kuće, za koje fotelje će izgleda od tebe i sličnih za akt sedanja u iste, morati da traže posebnu dozvolu, a što se kosi čini mi se sa pravom raspolaganja po nahođenju, vlastitim pokućstvom a koje pravo garantije Zakon. Ovim navedena tvrdnja predstavlja neistinu.

Ili da im život zagorčam koliko god mogu.
A mogu pomalo.

Do koje mere ćeš ostvariti gore navedenu nameru(intenzitet osećaja gorčine), kao i koje mogućnosti imaš - ostaje da se vidi.
Dok je:
Jbt, nekako se baš čudno osećam, besno, agresivno i snažno!

posledica paranoičnog ponašanja navedenog ovde:
Kao da je Krkar ušao u mene?!

za čega bi trebalo da se obratiš nekom od stručnjaka za takve bolesne pojave, jer mogu da budu opasne kako po tebe samog tako i po tvoju okolinu.

cerski
freehand freehand 12:24 02.08.2011

Re: Guraj, guraj, odgovor I deo

Jesam li ja tebi, Cerski, rekao nekad da te prosto obožavam?
I tvoje haiku odgovore u nastavcima?
Uljauljauljaulja
dragan7557 dragan7557 13:23 02.08.2011

Re: Guraj, guraj, odgovor I deo

Jesam li ja tebi, Cerski, rekao nekad da te prosto obožavam?

Neznam ni koliko puta.


Uljauljauljaulja

Spot bi trebao da uputiš onim koje si birao u vlast, pošto je očigledno da se ne razumete ili u najmanju ruku niste na istoj talasnoj dužini jupiterijanskoj jedni, zemaljskoj drugi a svi zajedno u Zoološkom Vrtu.

cerski
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:09 31.07.2011

Stani

Čekaj, nešto tu nije normalno, nešto fali: ZAŠTO!?
Da li je neko dao bilo kakvo objašnjenje?
freehand freehand 22:13 31.07.2011

Re: Stani

KRALJMAJMUNA
Čekaj, nešto tu nije normalno, nešto fali: ZAŠTO!?
Da li je neko dao bilo kakvo objašnjenje?

Šta zašto? Zato što je to pešačka zona. Zato što su budale. Eto zašto.
Pogledaj onaj prilog RTV Pančevo što je okačen. Zato što su siledžije i dripci.

Jbt, nekako se baš čudno osećam, besno, agresivno i snažno! Kao da je Krkar ušao u mene?!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:14 31.07.2011

Re: Stani

freehand

KRALJMAJMUNAČekaj, nešto tu nije normalno, nešto fali: ZAŠTO!? Da li je neko dao bilo kakvo objašnjenje? Šta zašto? Zato što je to pešačka zona. Zato što su budale. Eto zašto.Pogledaj onaj prilog RTV Pančevo što je okačen. Zato što su siledžije i dripci.Jbt, nekako se baš čudno osećam, besno, agresivno i snažno! Kao da je Krkar ušao u mene?!

ovako?
freehand freehand 22:19 31.07.2011

Re: Stani

KRALJMAJMUNA
freehand

KRALJMAJMUNAČekaj, nešto tu nije normalno, nešto fali: ZAŠTO!? Da li je neko dao bilo kakvo objašnjenje? Šta zašto? Zato što je to pešačka zona. Zato što su budale. Eto zašto.Pogledaj onaj prilog RTV Pančevo što je okačen. Zato što su siledžije i dripci.Jbt, nekako se baš čudno osećam, besno, agresivno i snažno! Kao da je Krkar ušao u mene?!

ovako?

Yep
oscar-vincent-wilde oscar-vincent-wilde 22:31 31.07.2011

Re: Stani

Jbt, nekako se baš čudno osećam, besno, agresivno i snažno! Kao da je Krkar ušao u mene




Jukie Jukie 23:11 31.07.2011

Re: Stani

freehand

nekako se baš čudno osećam, besno, agresivno i snažno! Kao da je Krkar ušao u mene?!

Samo pazi da gđa Krkar ne pročita ovu rečenicu pa ćeš videti šta je besno, agresivno i snažno
fantomatsicna fantomatsicna 00:51 01.08.2011

Re: Stani

quote]Kao da je Krkar ušao u mene?!

Kad na google ukucam krkar pored ostalog pojavi se i ovo
freehand freehand 01:11 01.08.2011

Re: Stani

Devojko, mislim da će te Krkar staviti u svoju VIP listu zbog ovoga.

Ja svakako bih.
Mada mi je kursor nekoliko puta prelazio sa "Banuj korisnika" na "Obriši" i nazad, na kraju sam kliknuo "Preporuči".
fantomatsicna fantomatsicna 01:15 01.08.2011

Re: Stani

Devojko, mislim da će te Krkar staviti u svoju VIP listu zbog ovoga.

Ja svakako bih.

Krkar mene voli a i ja njega..znam da ce razumeti salu:)
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:30 01.08.2011

Re: Stani

fantomatsicna
Devojko, mislim da će te Krkar staviti u svoju VIP listu zbog ovoga.

Ja svakako bih.

Krkar mene voli a i ja njega..znam da ce razumeti salu:)


Krkar, to smo svi mi ! A i tebe volimo, zelandjanko, da se ne lažemo ovde. I ove Pančevce isto volimo, ili žalimo, mada je to nekako postalo isto, ja da sam nešto Pančevac, odavno bih poludeo, mislim sve to zagadjenje, azotara, rafinerija, bickle samo sa gas maskom mogu da voze, a sad ni to, dakle samo gas masku da voze. Dodje mi da se odselim, iako ne živim tamo.

Biciklistička kaciga, model za Pančevce:


49 41 49 41 03:04 01.08.2011

Re: Stani

fantomatsicna
quote]Kao da je Krkar ušao u mene?!

Kad na google ukucam krkar pored ostalog pojavi se i ovo


Zbunila si me slikom.

Ko je krkar?
Na prednjem ili zadnjem sedistu?!?
fantomatsicna fantomatsicna 03:07 01.08.2011

Re: Stani

Ko je krkar?
Na prednjem ili zadnjem sedistu?!?

Zna se ko je krkar a ko si ti?
freehand freehand 03:31 01.08.2011

Re: Stani

49 41
fantomatsicna
quote]Kao da je Krkar ušao u mene?!

Kad na google ukucam krkar pored ostalog pojavi se i ovo


Zbunila si me slikom.

Ko je krkar?
Na prednjem ili zadnjem sedistu?!?

Ae polako, još jednom: koliko ti sedišta tu vidiš?
fantomatsicna
Ko je krkar?
Na prednjem ili zadnjem sedistu?!?

Zna se ko je krkar a ko si ti?

Ok, zna se ko je Krkar. A ko sam ja?
I zašto samo ja nosim šešir?
kremba kremba 08:31 01.08.2011

Re: Stani

srdjan.pajic
Biciklistička kaciga, model za Pančevce:




A ja sam bio ubedjen da su pancevci brzi biciklisti zbog azota ...
NNN NNN 08:44 01.08.2011

Re: Stani

fantomatsicna
quote]Kao da je Krkar ušao u mene?!

Kad na google ukucam krkar pored ostalog pojavi se i ovo


krkar krkar 08:58 01.08.2011

Re: Stani


Vratiće vam se Krkar pa ste naj***! Svi osim Fantomke.

A posebno će da najebu ovaj gnusni Pančevac i onaj šaban Pajić.

Btw, na fotografiji je Pajić u švaleraciji, to sam mu ja okačio na neki post ohoho otkad.

Čisto da se zna.
freehand freehand 09:04 01.08.2011

Re: Stani

Btw, na fotografiji je Pajić u švaleraciji, to sam mu ja okačio na neki post ohoho otkad.

Dobro, ali ostaje dilema - koji je Pajić?
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:08 01.08.2011

Re: Stani

krkar

Vratiće vam se Krkar pa ste naj***! Svi osim Fantomke.

A posebno će da najebu ovaj gnusni Pančevac i onaj šaban Pajić.

Btw, na fotografiji je Pajić u švaleraciji, to sam mu ja okačio na neki post ohoho otkad.

Čisto da se zna.


Nemoj sad da se vadiš! To što si kačio porodične fotografije po mom blogu mora da se plati.

ljuboten ljuboten 08:45 02.08.2011

Re: Stani

Dodje mi da se odselim, iako ne živim tamo.


Pozavideo bi Vam pisac V. Švejka, no i sam Čarli Čaplin!
Dr M Dr M 22:18 31.07.2011

?


Ovi Pančevodršci nisu ograničeni, oni su neograničeni.

Znaš li koji su?
freehand freehand 22:20 31.07.2011

Re: ?

Dr M

Ovi Pančevodršci nisu ograničeni, oni su neograničeni.

Znaš li koji su?

Salata, ali DS vodi kolo. Slavica Martinović gazdarica.
Dr M Dr M 22:39 31.07.2011

Re: ?

Salata,


Neverovatno je koliko sve rade naopako. Umesto da za male pare ofarbaju staze za bicikliste i reše stvar, šeprtlje će prvo da uteruju strogoću
pa će da bace brdo para na signalizaciju, onda će za grdne pare da ugradjuju stubiće, zatim će da vade poneke stubiće da bi mogla da prodju kola opštinskih funkcionera...

Što nisu iznajmili Djilasa na dve nedelje, on bi im napravio viseći most preko cele zone i obećao metro, i ofarbao ceo grad u žuto, ne samo staze!
freehand freehand 23:01 31.07.2011

Re: ?

Što nisu iznajmili Djilasa na dve nedelje, on bi im napravio viseći most preko cele zone i obećao metro, i ofarbao ceo grad u žuto, ne samo staze!

Š'a ima veze. Ovi žuti farbaju u crno.
A najgore što se izbor sveo na bezbojne, smeđe i žutokljunce.

Edit:
Vidi, doco, ali sumnjam da će ovde biti žute majice...

ljuboten ljuboten 09:14 02.08.2011

Re: ?


Neverovatno je koliko sve rade naopako. Umesto da za male pare ofarbaju staze za bicikliste i reše stvar, šeprtlje će prvo da uteruju strogoću
pa će da bace brdo para na signalizaciju, onda će za grdne pare da ugradjuju stubiće, zatim će da vade poneke stubiće da bi mogla da prodju kola opštinskih funkcionera...


Evo još jednog što ne može biti poltičara! Pa u tome je stvar, što od svakog ulaganja može da uzme deo za sebe.
NNN NNN 22:30 31.07.2011

Ako već nešto treba da se zabrani

onda su to motociklisti

Nikako da napišem blog o toj gamadi,
jbg čekam neki trenutak lepog baš lepog raspoloženja i zaludnjaštva.


Ima tu nekoliko kategorija,
nisu svi isti (da ne grešim dušu),
neki su kul, neki su normalni,
ali ima i onih koji su za odstrel
(i država bi trebalo da daje nagrade za njihove glave + beneficirani radni staž)

Za početak
zabraniti listom sve učesnike u saobraćaju
koji prave buku od preko 100 dB!
st.jepan st.jepan 22:39 31.07.2011

A zatvor?

"prostor od (odokativno) 500x500metara u kome je smeštena gradska uprava, mnoštvo banaka i drugih javnih ustanova"

...npr. zatvor, u kojem bi svako rado odslužio, samo da ne brane prozorima prema ulici.
To bre ko CZ u Kneziški.
freehand freehand 22:49 31.07.2011

Re: A zatvor?

st.jepan
"prostor od (odokativno) 500x500metara u kome je smeštena gradska uprava, mnoštvo banaka i drugih javnih ustanova"

...npr. zatvor, u kojem bi svako rado odslužio, samo da ne brane prozorima prema ulici.
To bre ko CZ u Kneziški.

Ne, to ko CZ u Silikonskoj dolini.
A ti bi baš voleo da slušaš zvuke noćnog života dok samuješ i tihuješ?
st.jepan st.jepan 22:56 31.07.2011

Re: A zatvor?

A ti bi baš voleo da slušaš zvuke noćnog života dok samuješ i tihuješ?

Ne baš samo zvuke, pa rekao sam - ukoliko bi mi dozvolili da u pendjeru sedim i gledim.

Edit: ... i da dobacujem!
ljuboten ljuboten 09:06 02.08.2011

Re: A zatvor?

Ne, to ko CZ u Silikonskoj dolini.


Tako kažu opštinari i drugi političari koji su se oprobali na silokonskim grudima. Dok mi koji ne možemo da se kupamo u prljavoj vodi, a da se potom osećamo da smo čisti, trebalo bi da znamo da je u pitanju Silicijumska dolina.
freehand freehand 09:16 02.08.2011

Re: A zatvor?

ljuboten
Ne, to ko CZ u Silikonskoj dolini.


Tako kažu opštinari i drugi političari koji su se oprobali na silokonskim grudima. Dok mi koji ne možemo da se kupamo u prljavoj vodi, a da se potom osećamo da smo čisti, trebalo bi da znamo da je u pitanju Silicijumska dolina.

Strahinjića bana, Ljubote. Njegoševa u pančevačkom slučaju, ulica kafića i provoda na čijoj je sredini - zatvor. Upravo silikonska dolina. Dolina silikona.
ljuboten ljuboten 11:32 02.08.2011

Re: A zatvor?

Strahinjića bana, Ljubote. Njegoševa u pančevačkom slučaju, ulica kafića i provoda na čijoj je sredini - zatvor. Upravo silikonska dolina. Dolina silikona.


Ah tako! Silikoni su u pitanju! Možda baš zbog toga brzo sam reagovao i pogrešio.
omega68 omega68 23:38 31.07.2011

Ama,

je l glancaš ti čizme, pobratime?
razmisljam razmisljam 00:02 01.08.2011

Нема ти друге,

него веЏбај ролере. Ем су мање габаритни, ем ти их нико неће отуђити док завршаваш своје послове по вароши, ем ћеш бити кадар стићи и утећи. А и колега каже да за њих забрана не важи ( овде очекујем похвалу што сам отворила линАк и текст у целости прочитала са разумевањем и нагорким осмејком приде ).
Дакле, све у свему, видиш ти докле све може да доведе једна правно уређена држава.
freehand freehand 00:16 01.08.2011

Re: Нема ти друге,

него веЏбај ролере. Ем су мање габаритни, ем ти их нико неће отуђити док завршаваш своје послове по вароши

Da pustim kosu, vežem repič i stavim sluške, pa da jezdim pešačkom zonom...
A deca da mi se isele pre nego što završe Megatrend, da ne usahnu od vršnjačke zajebancije?
ем ћеш бити кадар стићи и утећи.

Mislim da sam pominjao jednom situaciju kad se svađaju dva petogodišnjaka; pa jedan kao kvalitet i komparativnu prednost svog oca (kojeg, btw, namerava da prizove) navodi snagu.
A oposum/lemur mu uzvraća tako što pominje moju brzinu!
Baš sam bio ponosan!


Omega@
Ti nemaš ađutanta?!
razmisljam razmisljam 00:48 01.08.2011

Re: Нема ти друге,

freehand

A oposum/lemur


Нећеш веровати, у мојој менажерији је такође опосум ( коме је придружен комодо змај у облику в.д. зетоње ), а имам и мрмота ( са придодатом чинчилом у лику в.д. снајчета ) и вомбата без додатака ( барем за сада ).
mlekac mlekac 00:50 01.08.2011

Re: Нема ти друге,

razmisljam
freehand

A oposum/lemur


Нећеш веровати, у мојој менажерији је такође опосум ( коме је придружен комодо змај у облику в.д. зетоње ), а имам и мрмота ( са придодатом чинчилом у лику в.д. снајчета ) и вомбата без додатака ( барем за сада ).


Ima, ima, ima i jednu papigu, doduse samo u gostujucim fazama, sa pomdmladkom i tako to...
razmisljam razmisljam 01:13 01.08.2011

Re: Нема ти друге,

mlekac

Ima, ima, ima i jednu papigu, doduse samo u gostujucim fazama, sa pomdmladkom i tako to...


No comment.
mlekac mlekac 00:23 01.08.2011

Predlazem



Mislim, dok ne opametite budale!
miloradkakmar miloradkakmar 01:07 01.08.2011

Vlast

Za one koji u Pančevu nikad nisu bili da kažemo da je to prostor od (odokativno) 500x500metara u kome je smeštena gradska uprava, mnoštvo banaka i drugih javnih ustanova

To oni ponajviše zbog sebe, da ne moraju da dolaze na posao biciklom?!

Nadam se da se to ne odnosi na dečja bicikla?!
freehand freehand 01:26 01.08.2011

Re: Vlast

Nadam se da se to ne odnosi na dečja bicikla?!

Ne znam, možda i ne. Samo je meni nezgodno da vozim dečiji bicikl, a i sramota me malo.
loader loader 01:23 01.08.2011

Vazdušni točak

...čitav civilizovani svet sav je posvećen čuvanju životne sredine, nezagađivanju, štednjienergenata, zdravlju stavnoništva... Samo Pančevo kao poznata vazdušna banja i šampion u svim ovim disciplinama sebi može da dozvoli da bicikliste proteruje sa svojih trgova...


Da, to je tako logično
dragan7557 dragan7557 11:53 02.08.2011

Re: Vazdušni točak

Da besmisao bude veći - čitav civilizovani svet sav je posvećen čuvanju životne sredine, nezagađivanju, štednji energenata, zdravlju stavnoništva...

Baš vala, eto vidi se u Rogu Afrike, briga o zdravlju stanovništva, umiru jedino oni koji neće da piju i jedu?

Ratna mašina na žarištima vas cele planete ulaže neviđene napore da uštedi na energiji,

dok je zaštita životne sredine u Srbiji naročito pomognuta upotrebom osiromašenog uranijuma.

Civilizovan Svet nema šta.

cerski


srdjan.pajic srdjan.pajic 02:10 01.08.2011

bicikla

Podrška od komšije bajkera iz Beograda! Nedajtesepančevci!

E, Fri, reci mi samo ko drži vlast tu u Pančevu? Nije da planiram da glasam ili da ne glasam, nego samo da znam, da zabeležim u moje crno tefterče.

freehand freehand 02:15 01.08.2011

Re: bicikla

srdjan.pajic
Podrška od komšije bajkera iz Beograda! Nedajtesepančevci!

E, Fri, reci mi samo ko drži vlast tu u Pančevu? Nije da planiram da glasam ili da ne glasam, nego samo da znam, da zabeležim u moje crno tefterče.


Piše gore. DS&patkuljci.

A pripretiću im ovde prejako: sad drž'te gaće, stiže Šabanajzer!
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:26 01.08.2011

Re: bicikla

freehand
srdjan.pajic
Podrška od komšije bajkera iz Beograda! Nedajtesepančevci!

E, Fri, reci mi samo ko drži vlast tu u Pančevu? Nije da planiram da glasam ili da ne glasam, nego samo da znam, da zabeležim u moje crno tefterče.


Piše gore. DS&patkuljci.

A pripretiću im ovde prejako: sad drž'te gaće, stiže Šabanajzer!


Ugasili su ga, gde mi je znak kao supermenov, samo sa Š.

Pa jebote, jel' ima u tom DS-u neko sa tri čiste u glavi (osim Čomićke)? Mislim, to je toliko jadno da ti je na kraju žao da glasaš protiv njih, osećao bi se kao da maltretiraš neko dete zaostalo u razvoju.
freehand freehand 02:37 01.08.2011

Re: bicikla

Pokušavam da saznam čija je pamet ovo smislila. E taj je hebo čvorka.
To, naravno, ne oslobađa odgovornosti sve ostale u gradskoj upravi, od gradonačelnice na niže. jer je u pitanju pizdarija kolosalnih razmera.

Recimo - ima uličica jedna, Ružina, između dve škole, na Kotežu (stambeno naselje u Pančevu) koja niotkuda vodi nigde, a spesovci su je nekom prilikom, za neke izbore, kaldrmisali, stavili kandelabre i lepe klupe.... Bilo im zgodno što je kratka, ne košta puno a do džadža za slavljeničko slikanje.Tu inače prođe šest pešaka dnevno i sedi gomila klinaca na odmorima kad škole rade.
E i tu su natakarili znak sa svim mogućim zabranama. A to je samo jedna prečica i za pešake i za bicikliste, ništa više.
freehand freehand 03:29 01.08.2011

Re: bicikla

Ugasili su ga, gde mi je znak kao supermenov, samo sa Š.



srdjan.pajic srdjan.pajic 07:16 01.08.2011

Re: bicikla

freehand
Ugasili su ga, gde mi je znak kao supermenov, samo sa Š.






E, dakle, samo pokaži prstom koga treba da čerečim, i dodaj mi šlem!

EDIT: Samo mi daj dan ili dva, da se otreznim, slavim ovde sa drugarima Povjesni Dogovor Demokrata i Republikanaca oko beskonačnog zaduživanja, pa malo zaplićem jezikom i vidim duplo. im bila Prasa, malo su sad veće šanse da Kum i ja uletimo u tu kategoriju visokooporezovanih.
milisav68 milisav68 07:37 01.08.2011

Re: bicikla

freehand
Pokušavam da saznam čija je pamet ovo smislila. E taj je hebo čvorka.
To, naravno, ne oslobađa odgovornosti sve ostale u gradskoj upravi, od gradonačelnice na niže. jer je u pitanju pizdarija kolosalnih razmera.

Nije to samo jedna pamet smislila, i nije to samo u Pančevu.
Tako je u celoj zemlji.Kombinacija stare garde opštinskih službenika, sa novim megatrend stručnjacima, je proizvela takvu mutaciju ljudske gluposti, koja ne može ni sa svemirom da se meri.

Kod nas su hteli, prilikom renoviranja dela glavne ulice i gradskog trga (iz trećeg puta), da ne zasade nijedno drvo.
Srećom je plan bio istaknut u holu opštine, pa je verovatno neko skrenuo pažnju, pa su se smilovali i zasadili 7 sadnica na nekih 200 i nešto metara. <_<
freehand freehand 07:43 01.08.2011

Re: bicikla

E, dakle, samo pokaži prstom koga treba da čerečim, i dodaj mi šlem!

Kaži brzo: Kosovo je Srbija!
zlatozubi zlatozubi 07:54 01.08.2011

hajde sad malo druga strana

u tom prostoru je smjesteno i djecije igraliste i dosta kafica tako da znajuci nase klince koji trce i ne gledaju bas najpazljivije ko i sta vozi na i oko njih, ja kao pancevac i vozac bicikla i trotineta podrzavam odluku gradskih vlasti.
freehand freehand 08:44 01.08.2011

Re: hajde sad malo druga strana

zlatozubi
u tom prostoru je smjesteno i djecije igraliste i dosta kafica tako da znajuci nase klince koji trce i ne gledaju bas najpazljivije ko i sta vozi na i oko njih, ja kao pancevac i vozac bicikla i trotineta podrzavam odluku gradskih vlasti.

U tom prostoru ima bar pedeset načina da se obeleže staze kojima bi bicikli mogli da prolaze. Recimo, ulicom Zmaj Jovinom, kroz park pored Magistrata do Dimitrija Tucovića, i obodnom stazom pored ulice Dimitrija Tucovića do opštine. I to bi bilo sasvim dovoljno.
I zašto ne staza kroz Narodnog fronta, pored Štapske zgrade do Zmaj Jovine?
Što se podržavanja tiče - i kontra-miting je sasvim legitimna stvar.
fantomatsicna fantomatsicna 08:45 01.08.2011

Re: hajde sad malo druga strana

zlatozubi
u tom prostoru je smjesteno i djecije igraliste i dosta kafica tako da znajuci nase klince koji trce i ne gledaju bas najpazljivije ko i sta vozi na i oko njih, ja kao pancevac i vozac bicikla i trotineta podrzavam odluku gradskih vlasti.

Preporucujem demonstarcije svih na dva tocka da traze biciklisticke staze!
Jukie Jukie 09:51 01.08.2011

Re: hajde sad malo druga strana

zlatozubi
u tom prostoru je smjesteno i djecije igraliste i dosta kafica tako da znajuci nase klince koji trce i ne gledaju bas najpazljivije ko i sta vozi na i oko njih, ja kao pancevac i vozac bicikla i trotineta podrzavam odluku gradskih vlasti.

Zato roditelji brižljivo ne skidaju oči sa svog deteta, koje je za svoje dobro takođe i naučeno da ne izlazi izvan granica igrališta ili da relativno mirno sedi na svojoj stoličici, a ako vide bicikl da se ne zaleću u njega (a ni u prolaznike - misliš da bi dete bilo manje razbucano da se zakuca u mene dok hodam nego u bicikl?)
To je evolutivno logično, jer roditelji ne žele Darvinovu nagradu nego da im dete preživi.
NNN NNN 10:27 01.08.2011

Re: hajde sad malo druga strana

da se obeleže staze kojima bi bicikli mogli da prolaze
BUAHAHAHA!!!
De ti živiš?
(mislim, vidim da si iz Pančeva)
ali

OVO JE SRBIJA!

Na Adi ima odlično obeležena (i široka) biciklistička staza za bicikle i bicikliste na njima (biciklima) i njoj (stazi), pa stotine morona svaki dan vozi po "šetnoj stazi" (tako piše, očiju mi, tj. piše "zabranjena vožnja bicikla na šetnoj stazi''). Ima i nekoliko znakova (sa precrtanim biciklima) i morončine i dalje voze tuda iako je biciklistička staza samo 20 metara dalje (paralelno).

Dakle, obeležena biciklistička staza, eventualno sa linijskim sudijama i panduracijom koja debelo klepa po džepu za svaki prestup
1 točak na liniji =1000 din.
2 točka na liniji =2000 din.
celo biciklo van staze =5000 din.
pa možda ljudi nekako nauče da voze stazom, ali opet teško.



freehand freehand 10:33 01.08.2011

Re: hajde sad malo druga strana

Dakle, obeležena biciklistička staza, eventualno sa linijskim sudijama i panduracijom koja debelo klepa po džepu za svaki prestup
1 točak na liniji =1000 din.
2 točka na liniji =2000 din.
celo biciklo van staze =5000 din.
pa možda ljudi nekako nauče da voze stazom, ali opet teško.

To je potpuno ok za mene. Ali šta ćemo sa pešacima koji uredno hodaju baš tom, biciklističkom stranom i stazom? I automobilistma koji najbolje obožavaju da parkiraju baš na istim tim stazama?
Na primer, ovako:

freehand freehand 10:38 01.08.2011

Re: hajde sad malo druga strana

Ili ovako:

freehand freehand 10:39 01.08.2011

Re: hajde sad malo druga strana

Ili ovako:

freehand freehand 10:41 01.08.2011

Re: hajde sad malo druga strana

Ili ovako:




I tako dalje...
NNN NNN 10:49 01.08.2011

Re: hajde sad malo druga strana

Ne mogu na poslu da vidim te slike, ali...
...KAZNE!

("Ne čujem, ali uhapsićemo" )
zlatozubi zlatozubi 11:43 01.08.2011

Re: hajde sad malo druga strana

@ jukie:
hajde sad da zanemarimo cinizam i da shvatimo da ako klinac udari u ljudsko bice najvjerovatnije prolazi nepovrjedjen, a ako ga udari bicikl "iz mjesta je ......". poenta pjesacke zone je bas to, pjesacka zona.
kremba kremba 12:28 01.08.2011

Re: hajde sad malo druga strana

Na Adi ima odlično obeležena (i široka) biciklistička staza za bicikle i bicikliste na njima (biciklima) i njoj (stazi), pa stotine morona svaki dan vozi po "šetnoj stazi" (tako piše, očiju mi, tj. piše "zabranjena vožnja bicikla na šetnoj stazi''). Ima i nekoliko znakova (sa precrtanim biciklima) i morončine i dalje voze tuda iako je biciklistička staza samo 20 metara dalje (paralelno).


Ovo je ziva istina. Na Adi se ne zna ko pije a ko je pijan.
Bicklisti, pesaci, roleri, mopedi, automobili, kucici, macici. (Izvinjavam se onima koje sam zaboravio) Sve izmesano ... Bio sam svedok nebrojeno "sudara" i padova, i potrosio sam bar 3 kompleta prve pomoci na koje-cije ogrebotine i povrede.
mlekac mlekac 15:48 01.08.2011

Re: hajde sad malo druga strana

kremba
Na Adi ima odlično obeležena (i široka) biciklistička staza za bicikle i bicikliste na njima (biciklima) i njoj (stazi), pa stotine morona svaki dan vozi po "šetnoj stazi" (tako piše, očiju mi, tj. piše "zabranjena vožnja bicikla na šetnoj stazi''). Ima i nekoliko znakova (sa precrtanim biciklima) i morončine i dalje voze tuda iako je biciklistička staza samo 20 metara dalje (paralelno).


Ovo je ziva istina. Na Adi se ne zna ko pije a ko je pijan.
Bicklisti, pesaci, roleri, mopedi, automobili, kucici, macici. (Izvinjavam se onima koje sam zaboravio) Sve izmesano ... Bio sam svedok nebrojeno "sudara" i padova, i potrosio sam bar 3 kompleta prve pomoci na koje-cije ogrebotine i povrede.


Nije samo na Adi. Novi Beograd ima uredno obelezene biciklisticke staze, koje, ne pitaj me zasto, sluze kao magnet za:

- Penzionere u laganoj setnji,

- ponosne roditelje koji uce podmladak da hoda,

- domacice koje vuku kolica s pijace (ajd' njima cu i da oprostim, one su neka vrsta dvotockasa),

- vlasnike pasa (uglavnom sitnijih)

i svima je bas zgodno da seckaju po biciklistickoj stazi i da besno urlaju na bicikliste koji, o cuda, njome voze. A pri tom pored imaju trotoar koji je dupolo siri od staze, al' staze lepe, crvene, prosto mame...

Sreca te je neki pamtenjakovic postavio one kao branike za odmaranje na prelazima, sto biciklistima donekle odmaze, ali su time definitivno rasterali mlade motoristicke nade koje su takodje pretendovale da zauzmu biciklisticke staze!
NNN NNN 17:36 01.08.2011

Re: hajde sad malo druga strana

Ovo je ziva istina. Na Adi se ne zna ko pije a ko je pijan.
Da ne grešimo dušu,
preko 90% biciklista na Adi zaista voze biciklističkom stazom,
ali oni ostali misle da su najpametniji


Penzionere u laganoj setnji
Jednom sam video neku babu od oko 190 godina koja je stala na biciklističku stazu, naslonila se na ogradicu, spustila neke torbe pored i potpuno začuđeno gledala u bicikliste koji joj zvone, trube, pokušavaju da je obiđu i objašnjavaju joj da se skloni sa staze.
mlekac mlekac 17:56 01.08.2011

Re: hajde sad malo druga strana

NNN
Ovo je ziva istina. Na Adi se ne zna ko pije a ko je pijan.
Da ne grešimo dušu,
preko 90% biciklista na Adi zaista voze biciklističkom stazom,
ali oni ostali misle da su najpametniji


Penzionere u laganoj setnji
Jednom sam video neku babu od oko 190 godina koja je stala na biciklističku stazu, naslonila se na ogradicu, spustila neke torbe pored i potpuno začuđeno gledala u bicikliste koji joj zvone, trube, pokušavaju da je obiđu i objašnjavaju joj da se skloni sa staze.

Jednom?

Ja to gledam svaki dan. Od tih zbunjenih, do onih naklonjenih viseboju koji pokusavaju da dokace neoprezne bicikliste raznim ortopedskim pomagalima tipa stap ili staka!

A sve zarad toga sto se usudjuju da, je li, voze CRVENOM biciklistickom stazom!

Mislim, BAS su neupadljive!


Jukie Jukie 22:12 01.08.2011

Re: hajde sad malo druga strana

Moram da priznam da te staze prosto mame da njima hodaš. Izgledaju kao da viču "ovde je zabranjeno za automobile, ne moraš da se plašiš da će te zgaziti"

Taj prvi put kad sam išao na Adu neki biciklisti su mi trubili na šta sam začuđeno gledao u njih "pa ne idem vam po kolovozu?" (video sam kolovoz, kuda su prolazili kamioni i čak autobusi, tu traku koja je meni izgledala kao trotoar i zato bezbedna, i travnjak), a kada sam otišao na Novi Beograd na toj stazi nije bilo leda i šuta (raskopavali su ulicu) kao na jadnom sivom parčetu pored (koji je valjda za pešake).

I trebalo mi je vremena (i trubljenja) da shvatim da to crveno nije zamišljeno kao jako bezbedna traka za pešake - u mom kraju tih staza nema i ja nemam u glavi šemu da ne smeš da hodaš po praznoj stazi pored druma.

Sad te babe i bebe koje žive u komšiluku nemaju izgovor, ali mi "turisti" valjda imamo.
mlekac mlekac 23:19 01.08.2011

Re: hajde sad malo druga strana

Jukie
Moram da priznam da te staze prosto mame da njima hodaš. Izgledaju kao da viču "ovde je zabranjeno za automobile, ne moraš da se plašiš da će te zgaziti"

Taj prvi put kad sam išao na Adu neki biciklisti su mi trubili na šta sam začuđeno gledao u njih "pa ne idem vam po kolovozu?" (video sam kolovoz, kuda su prolazili kamioni i čak autobusi, tu traku koja je meni izgledala kao trotoar i zato bezbedna, i travnjak), a kada sam otišao na Novi Beograd na toj stazi nije bilo leda i šuta (raskopavali su ulicu) kao na jadnom sivom parčetu pored (koji je valjda za pešake).

I trebalo mi je vremena (i trubljenja) da shvatim da to crveno nije zamišljeno kao jako bezbedna traka za pešake - u mom kraju tih staza nema i ja nemam u glavi šemu da ne smeš da hodaš po praznoj stazi pored druma.

Sad te babe i bebe koje žive u komšiluku nemaju izgovor, ali mi "turisti" valjda imamo.


Jukie!

Ma znala sam da je ta crvena boja kriva za sve! Neko osmislio da ce crvena boja biti dovoljna da upozori pesake da je tu opasno, a ispalo da je ona pravi mamac!

Ma turista je najmanje - to ti kazem iz iskustva. Problem su ovi "domaci".
Jukie Jukie 05:53 02.08.2011

Re: hajde sad malo druga strana

mlekac

Ma znala sam da je ta crvena boja kriva za sve! Neko osmislio da ce crvena boja biti dovoljna da upozori pesake da je tu opasno, a ispalo da je ona pravi mamac!


Pa kao oni pišteći semafori za slepe po gradu. Nisam samo jednom video kako neki neiskusni "turista" (najčešće neka bakica sa sela) stane i ukoči se kada ono zapišti da MOŽE da se prelazi, jer taj zvuk izaziva reakciju da je nešto pokvareno i da NE SME da se prelazi.

Kod mene u kraju se inače glavna ulica, koja nije naročito prometna (to je inače ulica kojom sam 7.5 godina išao do škole tako da znam kojom brzinom pristiže auto koji se vidi na horizontu), prelazi gde stigneš, i kada vidiš bicikl ništa, tretiraš ga kao još jednog učesnika u saobraćaju (npr. babu sa kolicima sa pijace) - gledaš da ne natrčavaš na njega, ali te i on jednostavno zaobiđe kad naiđe na tebe, kao što ti zaobiđeš ovaj auto parkiran na pločniku.
NNN NNN 09:55 02.08.2011

Re: hajde sad malo druga strana

Jednom?
Ova moja više vredi
Kod one "kućice na početku Ade" - naplatne rampe je nizbrdica (ili uzbrdica ako odlaziš) i na tom najbržem delu staze, na sredini staze je "ogradica" koja razdvaja levu i desnu traku (valjda joj je to svrha, da se ne mešaju brzi i spori), e pa baba je sela baš na tu ogradu!
Otprilike nogama je zakrčila jednu traku, a torbe je spustila iza i zakrčila i drugu, tu uz samu stazu je grmlje.
Ne postoji "bolje" mesto na Adi da se blokira biciklistička staza.
Razmišljao sam juče čak da slikam taj deo staze (ali sam jurio čaplju).

freehand freehand 10:00 02.08.2011

Re: hajde sad malo druga strana

(ali sam jurio čaplju).

Misliš - droplju?
NNN NNN 10:44 02.08.2011

Re: hajde sad malo druga strana

freehand
(ali sam jurio čaplju).

Misliš - droplju?
Ustvari čavku
kremba kremba 08:22 01.08.2011

Parking za bicikle

Dakle, već godinama je najunosnija privredna grana u gradu izgradnja parkinga i naplata upotrebe istih.


Eto predloga.
Izgradnja biciklistickih parkinga.

Takva parking mesta bi omogucila masovnije koriscenje bicikla kao prevoznog sredstva, olaksala zivot biciklistima, vlastima donele biciklisticke glasove na izborima i pare od parkiranja.

E sad, pod parkingom se ne podrazumeva dve sipke u koje mozes da gurnes bicikl, vezes ga lancem od 5 kila i da se pozdravis od njega (mislim bicikla a ne lanca) ako te nema vise od 15min.

Parking treba da bude ljuCki, ako ne neki moderan, onda bar ovakav.



alselone alselone 09:38 01.08.2011

Kreteni su svuda oko nas -- niste sami

dragan7557 dragan7557 12:03 02.08.2011

Re: Kreteni su svuda oko nas -- niste sami

Volim terat bicikli i umalo sam popasao kaznu onomad kad je ovo bilo:

Prestani bre da paseš, počni da kosiš da imaš nešto i za zimu.

Počni bre da brstiš.

cerski
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 09:59 01.08.2011

Iskustva drugih

-Digresija sa vukajlije

"Preporuka-zato što neki tekstovi zaslužuju više od jedne" Već ste dali preporuku ovom tekstu

Dalje, iskustva drugih gradova, barem ono što sam video dok sam putaovao, ne mnogo, je da sami gradovi finansiraju bicikle, nabavljaju ih i prave bajk parking mesta. Osnivaju se JP "Točak" i slično koja brinu o tim biciklima. Primer u okruženju, Ljubljana, cirka 1-2.000 postavljenih bicikala, godišnja karta oko 30-60e.

Procedura upotrebe: uplatiš i izvadiš nešto tipa plastiku za podizanje para sa ATM. Imaš aparat gde su zaključani bicikli, bajk park od ~20-40komada. Provučeš, i pokaže ti koji su slobodni, kucneš koji hoćeš i on se otključa. Caka je što možeš da ga vratiš gde god nađeš slobodno mesto u bajk parkovima širom grada.
Obeležene su staze kojim možeš da voziš :)

U Španiji(ipak Slovenci imaju 2 grada ) svaki grad ima svoj JP "Točak", najveći je u Barsi sa +20.000 postavljenih(30e god karta samo za stanovnike Barse). Takođe ima i neki likovi sa kombićima koji obilazee preko dana i noćom te bajk parkove i uzimaju odnosno postavljaju bicikle ako se isprazni ili ako je pun...

Amsterdam ima još dužu tradiciju tog prevoza...Kineze da ne spominjem

-Još jedan obuhvat sa temom koju je pisao hm mislim da je Krkar, nakon ravnjanja nelegalnih naselja i kuca, biće mnogo više prostora da se naprave lepo povežu duž celog grada staze za bicikliste. Išao bih dotle da kažem da mogu dase povežu Pančevo i Beograd takvom stazom...ako je na zapadu normalno videti čoveka u odelu i s akt tašnom na biciklu/motoru, što ne bi i ovde. Problem je samo u glavi. Kompleks da uz ql platu ide i xxxxl vozilo. Ko ne štedi nema ni da ima.
freehand freehand 10:06 01.08.2011

Re: Iskustva drugih

Nije problem u tome čiji je bicikl, i kako da do njega dođeš, nego je problem u izbacivanju biciklista iz gradskog centra, i to na ogromnoj površini, kojom je besmisleno gurati bilo koji bicikl; svoj, ukradeni ili iznajmljeni.
mikimedic mikimedic 11:19 01.08.2011

Re: Iskustva drugih

-Još jedan obuhvat sa temom koju je pisao hm mislim da je Krkar, nakon ravnjanja nelegalnih naselja i kuca


for the record, krkar je bio za da se plati. za ravnanje sam ja zaduzen.


kremba kremba 12:07 01.08.2011

Re: Iskustva drugih

ulicno_pojacanje
Išao bih dotle da kažem da mogu dase povežu Pančevo i Beograd takvom stazom...


Eh, pusti snovi. Svojevremeno je vozana akcija sa ciljem da se ukaze na potrebu asfaltirajna staze od Batajnice do Zemuna. Taj deo puta je veoma opasan za voznju a poklapa se sa eurovelo 6 biciklistickom rutom. (slika svih eurovelo puteva)
Rezultat - nista. I dalje je pored puta korov i djubre.



A moglo bi ovako.



Taj potez od PA do BG je deo Eurovelo 11 rute koja ide od North Cap-a u Norveskoj do Atine, i bilo bi divno da pored puta za automobile postoji i staza za bicikliste.



Stotine, ako ne i hiljade, biciklista iz inostranstva prodje godisnje kroz Srbiju, a jos vise nas zaobilazi jer znaju da ovde nema staza i da je veoma opasno voziti nasim putevima. Koliki je to gubitak za nasu zemlju mozemo samo da nagadjamo.
jednatanja jednatanja 12:51 01.08.2011

Copenhagen

kako su Danci to zamislili...možda da pošalje Pančevo gradsku delegaciju da se malo edukuju....

kremba kremba 13:13 01.08.2011

Re: Copenhagen

jednatanja
kako su Danci to zamislili...možda da pošalje Pančevo gradsku delegaciju da se malo edukuju....


Truli i glupi zapad. No, ne moraju delegacije da idu cak do Danske. Blize je Slovenija.

Pre nepunih mesec dana, drugar je isao da se voza od Trsta do Beca i nazad.
Uzivao je u svakom kilometru pa necu prenosti njegove utiske. Svi znamo koliko je Slovenija lepa. Prenecu samo jednu recenicu.

Dan 3.
183 km, skoro sve bici stazama


mlekac mlekac 16:09 01.08.2011

Re: Da se vidi o čemu pričamo:

freehand
U pitanju je čitav prostor omeđen ulicama Vojvode Putnika, Dimitrija Tucovića, Braće Jovanović i karađorđevom.


Sad tek ukapirah o kolikom prostoru govoris!
Nije me mrzelo da otvorim pored jos jednu mapu, i ukapirala sam to odgovara povrsini (otprilike) izmedju Genex kule, Fontane, raskrsnice kod Crvenkapa, i FDU. Divota!
freehand freehand 17:18 01.08.2011

Još malo ilustracija:



Ovo ima smisla?



Ovde ga malo obrisalo


I ovo je izuzetno oštroumno!



A ovo je čuvena espesovska avenija da domaćice uživaju u okolišu na putu do pijace.
Ali znaka - nema. Odnela ga čuma.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana