Nostalgija

Razmišljanje jednog običnog srpskog evroskeptika

omega68 RSS / 02.08.2011. u 15:37

gledanje obavezno

 Ja: Zar i ti sine Brute? Kako možeš da izdaš svu onu našu zajedničku borbu za promenu sistema i uvođenje demokratije, tržišne privrede, konkurencije, pozitivne selekcije kadrova i svega drugog čega nije bilo u diktaturi dužoj od pola veka?

On: Za šta od toga smo se izborili? Šta imamo posle deset godina demokratije?

Gledaj omega, stvarno sam se iskreno, iz uverenja i bez ’’zadnjih’’ namera borio za svoju, budućnost svoje dece i svog naroda da ostajemo ovde i da ovde gradimo blagostanje.A ovi prostori imaju skoro sve usloce za normalan život. Uspeva  sve osim pameti. Bio sam ubeđen da je krivica što nismo tako živeli isključivo na bivšem nam rukovodstvu koje je, umesto da skine petokraku, udarilo u tobožnje nacionalne talambase koje je zapravo koristilo samo kao sredstvo za očuvanje vlasti i privilegija stečenih u komunizmu. Tu sam se zaustavljao, nije bilo daljeg razmišljanja, verovao sam da su nam svi ostali, Amerika i Evropa, prijatelji koji nas čekaju da zajedno, zagrljeni krenemo u blistava praskozorja. Zajeb’o sam se

Ja: Pa dobro, biće i toga samo da prođe ova ekonomska kriza...

On: Ajde ne pričaj gluposti. Kaži mi , je l si slep, glup ili samo ne želiš da priznaš poraz, da si bio u zabludama, da si pomagao pogrešne?

Ja: I dalje mislim da nisu bili pogrešni jer bi u protivnom još uvek imali one.

On: Slažem se ali samo delimično. Oni su stvarno morali da budu zamenjeni, prevaziđeni, nesvesni novog sveta i realnosti u njemu.Ali zaslepljenost strancima onih iz DOS – jednih zapadnim a drugih istočnim, zaista boli.

E sada ti pričaš gluposti, kažem ja, pa, čoveče, moramo uz nekoga, nismo mi Kina a i oni nisu više izolovano ostrvo...

On: Naravno da nismo i da moramo uz velike. Samo pitam ja tebe da li se igde ovako nedomaćinski vodi država? Znam da se ježiš na taj pojam država, državni, još od doba one državne bezbednosti, ali znaj da će pojam ’’država’’ još dugo da postoji. Kao i porodica kao i heteroseksualni odnosi, rakija, čvarci. A sve to , rekao bih, pokušavaju da nam ogade, da omrznemo i na kraju sami da ih ukimeno. Ako posustanemo ili počnemo da mislimo svojom glavom,  eto njih da nam pomognu. Na kraju će da traže i samu Srbiju da je isporučimo na tacni.  Naši će to jedva da dočekaju, kakvi su nikakvi i oni na vlasti ali i oni u opoziciji.

Ja: A da malo ne preteruješ?

Ne, kaže on glasom čoveka koji je ubeđen u ono što priča, saberi samo gluposti koje je ova vlast uradila u utopističkoj nameri da zemlju približi EU. A o nazovi patriotama koje onako dadoše NIS, neću ni da pričam. Vidi, ja sam verovao da svi ti zakoni koji vladaju u EU mogu da nam pomognu i da ćemo, čim ih usvojimo, da dođemo na zelenu granu. Moramo nešto da znamo pa  i da primenimo: ne možeš na dženeriku da kalemiš limun ili pomorandžu.Možeš samo kajsiju ili šljivu. Od tih jednostavnih, narodnih mudrosti koje su preživele mnogo složenije testove kroz istoriju, moramo da pođemo da bismo negde stigli. Nismo mi ni blizu razvijenosti , ekonomske ni svake druge, bogatim zemljama na koje bismo da se ugledamo.Eno ti je Grčka, Portugalija... nema sine, ne može žaba da se potkiva samo zato što je videla kako  potkivaju konje.

Mi smo trebali da se sa njima dogovorimo da počnemo od jednostavnih stvari, ekologije, kulture, sporta, od stvari koje će ovom narodu da pomognu da vide kako su standardi EU korisni i dobri. Čim su počela ucenjivanja da se rade stvari koje ovde izazivaju malo veći otpor, trebalo je preispitati naš put  upravo da ne bi nisko pala podrška za evro  integracije. Meni su se ti ’’standardi’’ zgadili zbog onakvog organizovanja gej parade. Ne, nisam išao da se bijem sa pandurima ili da jurim paradere, samo mi je sve to otvorilo oči. U Splitu može da se prekine takav skup, može da se ne vraća imovina proteranih, može da se uskrati Srbima zakonom zagarantovan broj poslanika i da se uz sve to ulazi u tu evropsku uniju.A nama? Kerebeče nas kao mlade majmune. Nije meni , odavno , ništa čudno od stranaca, shvatio sam da nas ne podnose što smo pravoslavci i samim tim im uvek, ali uvek smrdimo na Ruse. Meni se povraća od ’’naših’’ koji su evro atlanske integracije proglasili novom ideologijom, opijumom za narod poput komunizma, nacionalizma...Pri tome im ovi njihovi prijatelji otvoreno produžavaju rok za ulazak , koliko god se mi trudili da usvojimo što više besmislenih evropejskih zakona kao što je taj da moje rođeno dete pre punoletstva može da zabrani doktoru da mi kaže ako se, još balavo, već drogira. Ili da ne smem da ga šopim u cilju boljeg vaspitanja, ili najvažniju stvar trenutno -  da se o državnom trošku ima od bate praviti seka.I obrnuto. Što je najgore i kada se evropske zemlje odreknu neke prakse mi se naguzimo.

Dragi moj omega, ko nam smeta da sprečimo korupciju, krađe u Javnim preduzećima, partiokratiju goru nego za vreme komunizma. Zašto ne objasnimo evropskoj komisiji da moramo da vratimo , privremeno bar, smrtnu kaznu za najteža dela kriminala, pljačke i preraspodele bogatstva koje mnoge ljude ostavlja bez pošteno zarađene plate i penzije.Nije to levičarenje omega, daleko smo mi od tih striktnih podela koje postoje u dugogodišnjim demokratijama. Što je jednom rekao dr Karajlić: Ne može demokratija da postoji u siromašnim zemljama, može da postoji u bogatim , koje su godinama izrabljivale kolonije tj. druge zemlje i narode, a sada kao uvode u te iste zemlje zakone i pravdu. Naravno da je sve to nova kolonizacija i  još gore iskorišćavanje.

Ja: Hm, šta je tvoj predlog?

On: Mi moramo da uvećamo svoje bogatstvo.Iako je kriza, mi možemo mnogo toga da unapredimo, da poboljšamo proizvodnju hrane, da sa malo truda i para revitalizujemo banje...I svaki dinar da čuvamo kao onomad Laza Paču. Moramo poljoprivredi da damo 5 ili 6 % od budžeta a ne 2.5.Zašto država ne dodeli seljaku 10 000 evra po novom radnom mestu, a ne nekim robovlasnicima koji ljudima daju manje od 200 evra platu za crnački rad, celodnevno stajanje 26 dana u mesecu, sa odmorom od 7 radnih dana godišnje. Možemo da se ekonomski povežemo sa ex YU republikama u cilju ukrupnjavanja i lakšeg ulaska u tržišnu utakmicu čiji je osnovni princip : imaj dovoljnu količinu proizvoda koji hoćeš da izvezeš. Naći će se neko veliko tržište koje će to da proguta. Imamo mi mnogo toga da ponudimo za izvoz, samo je bio problem uvozničkog lobija. Mora država da se uključi i da izvrši nekakvu regulaciju.

Da li nam treba ičija pomoć da se spreče pljačke rudnika, državnih šuma, da se kanali za navodnjavanje koji su izgrađeni davno pre nas , bar očiste od mulja i stave u funkciju?

Da li nam je EU potrebna da se  ljudi primaju putem konkursa, da se kvalitet stavi u prvi plan?

 Moramo da se ponašamo domaćinski, štedljivo.

 E onda ćemo lepo da uđemu u taj savez ako nas  tada, takve, bolje i lepše, uopšte budu hteli.

I ako uopšte budu postojali

 

 

 

О светом Илији Л.Г. 20011.

 

 

rjjx_ca3_u9b9x.png

 



Komentari (348)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:07 04.08.2011

Re: pa onda ovo

mikimedic

miki je (skoro) uvek u pravu






E ako Slavica tako kaze ...:)
Daj, Miki, ozbiljan si covek
49 41 49 41 19:37 04.08.2011

Re: pa onda ovo

mikimedic
Zašto država ne dodeli seljaku 10 000 evra po novom radnom mestu, a ne nekim robovlasnicima koji ljudima daju manje od 200 evra platu za crnački rad, celodnevno stajanje 26 dana u mesecu, sa odmorom od 7 radnih dana godišnje




Da li nam treba ičija pomoć da se spreče pljačke rudnika, državnih šuma, da se kanali za navodnjavanje koji su izgrađeni davno pre nas , bar očiste od mulja i stave u funkciju?
Da li nam je EU potrebna da se ljudi primaju putem konkursa, da se kvalitet stavi u prvi plan?





I ako uopšte budu postojali







Drzavno dotirani poslovi!

-Nemacka
1. Aeronautika (PRIBLIZNO) 62.000 DEM/Radno mesto
2. Rudarstvo ugljenokopi i crna metalurgija ( - " -) 55.000 DEM/RM
3. Poljoprivreda ( -"-) 52.000 DEM/RM

Canada
Ulaze duplo vise para, u proizvodnju sopstvene hrane; no sto je kosta ukupan uvoz hrane.

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 19:38 04.08.2011

Re: pa onda ovo

uraditi tu lustraciju koju je pominjao pok.Batic!

U drugim državam istoka su lustrirani komunisti, a ovde jedna frakcija komunista lustrira drugu!
mikimedic mikimedic 20:48 04.08.2011

Re: pa onda ovo

E ako Slavica tako kaze ...:)



hhhm ne znam kako da ti kazem, ali vise verujem slavici danas nego djindjicu onda...
mikimedic mikimedic 20:50 04.08.2011

Re: pa onda ovo

Drzavno dotirani poslovi!

-Nemacka
1. Aeronautika (PRIBLIZNO) 62.000 DEM/Radno mesto
2. Rudarstvo ugljenokopi i crna metalurgija ( - " -) 55.000 DEM/RM
3. Poljoprivreda ( -"-) 52.000 DEM/RM

Canada
Ulaze duplo vise para, u proizvodnju sopstvene hrane; no sto je kosta ukupan uvoz hrane.



omega68 omega68 22:23 04.08.2011

Ima li ovo igde??

-Nemacka
1. Aeronautika (PRIBLIZNO) 62.000 DEM/Radno mesto
2. Rudarstvo ugljenokopi i crna metalurgija ( - " -) 55.000 DEM/RM
3. Poljoprivreda ( -"-) 52.000 DEM/RM

Canada
Ulaze duplo vise para, u proizvodnju sopstvene hrane; no sto je kosta ukupan uvoz hrane.

A ima li ovakvog kapitalizma negde još?
link
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:57 05.08.2011

Re: pa onda ovo

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:30 02.08.2011

5

Odličan tekst.
omega68 omega68 18:13 02.08.2011

Re: 5


Hansel Hansel 22:19 02.08.2011

Re: 5

+ 5 = 10
omega68 omega68 22:25 02.08.2011

Re: 5

10


dunja73 dunja73 17:58 02.08.2011

----

"Ne može demokratija da postoji u siromašnim zemljama, može da postoji u bogatim , koje su godinama izrabljivale kolonije tj. druge zemlje i narode, a sada kao uvode u te iste zemlje zakone i pravdu. Naravno da je sve to nova kolonizacija i još gore iskorišćavanje."
------------------------

Pa vazda neko kosi , neko vodu nosi ....

ako su su svi isti , eto Tite i njegove furke...a, vec smo bistrili da ni to nije pametno...lele ...kompikovano bas....ne valja `vako , ne valja `nako , nismo sposobni ni za `vako ni za nako ...`

Mozda pametnija opcija uz Evropu , da nad popom ima pop ? Sta li Poljaci i Rumuni misle , dal je njima bolje uz ili bez Eu , volela bih da znadem ??
omega68 omega68 18:13 02.08.2011

Re: ----

Sta li Poljaci i Rumuni misle , dal je njima bolje uz ili bez Eu , volela bih da znadem ??

I ja bih voleo da znam
koliko mi je poznato Poljaci su imali neki svoj autentični put kojim su uspeli da izbegnu mnoge zamke tranzicije i da imaju privredni rast koji je danas san i za mnogo stabilnije ekonomije.
A Rumuni... mislim da proklinji dan kad su i pomislili na EU
dunja73 dunja73 18:15 02.08.2011

Re: ----

A Rumuni... mislim da proklinji dan kad su i pomislili na EU



Znaci bilo im ranije bolje...
dunja73 dunja73 17:58 02.08.2011

----

docsumann docsumann 18:06 02.08.2011

pazi,

mi u CG nismo još napravili ni taj nulti prevrat, tako da me uhvati muka kad pomislim na sledeći krug lopovluka ( kroz koji prolaze Srbija i Hrvatska) koji nas čeka, ako ikad i stignemo do njega...

koliko tih krugova uopšte i treba da bi sistemi upao u kakvu-takvu normalu?

mrdax mrdax 18:13 02.08.2011

Re: pazi,

A zamisli ako je ovako u 2011 koliko jos treba da protece Dunava da se stvari normalizuju.
docsumann docsumann 18:28 02.08.2011

Re: pazi,

A zamisli ako je ovako u 2011 koliko jos treba da protece Dunava da se stvari normalizuju.


to ti kažem

ma sve sa nadam kao CG je mala, može brzo da se sredi i uredi, ali upravo ta njena veličina i omogućuje da je (ovi) kontrolišu u potpunosti.

omega68 omega68 18:46 02.08.2011

Re: pazi,

ma sve sa nadam kao CG je mala, može brzo da se sredi i uredi, ali upravo ta njena veličina i omogućuje da je (ovi) kontrolišu u potpunosti.

pa ni Srbija nije prevelika pa vidiš kako je
Nego, dugo me muči jedna stvar, niti da pišem poseban blog, niti da ćutim, ali stvarno me interesuje da mi neko pametan objasni da li je postojala u istoriji slična situacija u nekoj zemlji i kako su je rešili.Ja bih streljačkim strojem , a Vi kako te?
docsumann docsumann 18:59 02.08.2011

Re: pazi,

pa ni Srbija nije prevelika pa vidiš kako je


CG, oko 600 000 stanovnika, pa to je manje od Novog Beograda.

Nego, dugo me muči jedna stvar, niti da pišem poseban blog, niti da ćutim, ali stvarno me interesuje da mi neko pametan objasni da li je postojala u istoriji slična situacija u nekoj zemlji i kako su je rešili.Ja bih streljačkim strojem , a Vi kako te?


srdjazlopogledja srdjazlopogledja 20:33 02.08.2011

Re: pazi,

docsumann
mi u CG nismo još napravili ni taj nulti prevrat, tako da me uhvati muka kad pomislim na sledeći krug lopovluka ( kroz koji prolaze Srbija i Hrvatska) koji nas čeka, ako ikad i stignemo do njega...

koliko tih krugova uopšte i treba da bi sistemi upao u kakvu-takvu normalu?


Beskonačan je niz.
ma sve sa nadam kao CG je mala, može brzo da se sredi i uredi, ali upravo ta njena veličina i omogućuje da je (ovi) kontrolišu u potpunosti.

Mala zemlja, a nema demokratije... Kako to?
Policija, tačnije službe bezbednosti (vlasti) ostvaruju kontrolu ali su za to potrbna sredstva, koja (Beskonačan je niz) uspostvaljaju ograničenje uplivom sredstava sa strane, bilo putem rada u ino, ino investicija, turizma...
Kao što je autor napisao
Ne može demokratija da postoji u siromašnim zemljama, može da postoji u bogatim , koje su godinama izrabljivale kolonije tj. druge zemlje i narode, a sada kao uvode u te iste zemlje zakone i pravdu.

Ali demokratije nema zato što je stanovništvo siromašno, pa ne može da parira velmožama, i samo uz bogaćenje stanovništva, ili uz siromašenje velmoža se može postići paritet sa poglavicama.
docsumann docsumann 20:38 02.08.2011

Re: pazi,

koliko tih krugova uopšte i treba da bi sistemi upao u kakvu-takvu normalu?


Beskonačan je niz.


mislim da nije, vjerovatno se radi o 3-4 smjene vlasti, moguće koja više.

pričam o koliko-toliko normalnom društvu ( može češki standard npr.), nikakva skandinavija i pretjerana očekivanja.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 20:41 02.08.2011

Re: pazi,

pričam o koliko-toliko normalnom društvu ( može češki standard npr.), nikakva skandinavija i pretjerana očekivanja.

Da... Ne mislimo na isto...
loader loader 18:13 02.08.2011

(ne?)namerno podmetanje o 10 godina?

Šta imamo posle deset godina demokratije?

Obaranje sm je jedna stvar i od tada je 10 godina, dok je nešto sasvim drugo koje su sve koalicije od tada imale većinu u parlamentu i formirale vladu. U svakoj koaliciji nakon 2000. su bile i stranke koje su perjanice politike 90-tih, odnosno stranke koje su bile direktni čuvari te politike. I dan-danas većina u Srbiji glasa za pomenute stranke. Saberimo poslanike i lako ćemo videti. Može se govoriti samo o nekakvoj traljavoj polupromeni. Ali, u odnosu na ono vreme kolapsa gotovo svih društvenih elemenata, i "traljava polupromena" je spasonosan napredak.
omega68 omega68 19:01 02.08.2011

Re: (ne?)namerno podmetanje o 10 godina?

i "traljava polupromena" je spasonosan napredak.

jeste, ali niko nema prava da živi na tim lovorikama toliko dugo
Hoću da neko vlada državom kao pravi domaćin što vlada svojom kućom.
Ako treba... pa i neki prosvećeni apsolutista, kao prelazno rešenje, ne bi bilo rđavo
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 20:34 02.08.2011

Re: (ne?)namerno podmetanje o 10 godina?

loader
Šta imamo posle deset godina demokratije?

Obaranje sm je jedna stvar i od tada je 10 godina, dok je nešto sasvim drugo koje su sve koalicije od tada imale većinu u parlamentu i formirale vladu. U svakoj koaliciji nakon 2000. su bile i stranke koje su perjanice politike 90-tih, odnosno stranke koje su bile direktni čuvari te politike. I dan-danas većina u Srbiji glasa za pomenute stranke. Saberimo poslanike i lako ćemo videti. Može se govoriti samo o nekakvoj traljavoj polupromeni. Ali, u odnosu na ono vreme kolapsa gotovo svih društvenih elemenata, i "traljava polupromena" je spasonosan napredak.

Stranke prve, i druge generacije?
loader loader 23:33 02.08.2011

Re: (ne?)namerno podmetanje o 10 godina?

jeste, ali niko nema prava da živi na tim lovorikama toliko dugo

Koliko dugo? Ko? U prethodnom komentaru (a i sada) upravo i kažem da ne postoji jedan i tačno određeni politički subjekat (koji bi "živeo na lovorikama" ). Stalno se ponavlja "ovi su na vlasti već 10 godina a ništa nisu..." Ne postoji stranka odnosno koalicija koja je bila deset godina na vlasti. I, što je kvalitativno važno, ni jednog časa nije bilo koalicije na vlasti koja je imala stvaran i potpun otklon od sm i njegovog nasleđa (prosto zato što su uvek učestvovale u vlasti i stranke sledbenici politike 90-tih, ili stranke koje su kreirale događanja 90-tih). Ta fama o "ovi su 10 godina na vlasti" služi da se pokaže kako su "svi isti", ili kako su "svi oni lopovi" - kako bi mogao da se zadrži kontunuitet moći stečene u doba direktora-marksista, a kasnijih nacionalista, ratnih profitera, pa danas vlasnika firmi iz kojih otpuštaju radnike.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:37 02.08.2011

Re: (ne?)namerno podmetanje o 10 godina?

Ta fama o "ovi su 10 godina na vlasti" služi da se pokaže kako su "svi isti", ili kako su "svi oni lopovi" - kako bi mogao da se zadrži kontunuitet moći stečene u doba direktora-marksista, a kasnijih nacionalista, ratnih profitera, pa danas vlasnika firmi iz kojih otpuštaju radnike.


Svašta!
Fama?
Saberimo poslanike i lako ćemo videti.

Umesto da sabiramo, mogli bi da ih uporedimo, poimence.

Nego, šta se podrazumeva pod politikom SM? Nasleđem SM?
loader loader 23:45 02.08.2011

Re: (ne?)namerno podmetanje o 10 godina?

Šta se podrazumeva?
Ma, šalim se, sve je to isto


edit:
domaćine, možda nije deset godina,
ali ovo je svakako bio STOTI komentar
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:52 02.08.2011

Re: (ne?)namerno podmetanje o 10 godina?

loader
Šta se podrazumeva?
Ma, šalim se, sve je to isto

Naravno da je isto kada su stranke derivati SK, imaju aktiviste i simpazitere, demokratski centralizam, nesmenljivo rukovodstvo i članove koji su u opasnosti da budu izbačeni iz stranke zbog neposlušnosti.

Neke imaju javne "izbore" na nižim nivoima, a tajne na višim... Što je posebno zanimljivo.
Vođa i klika su neprikosnoveni.

Brozovo nasleđe "političke kulture", ne Miloševićevo.
tom tom 08:14 03.08.2011

Re: (ne?)namerno podmetanje o 10 godina?

Ako treba... pa i neki prosvećeni apsolutista, kao prelazno rešenje, ne bi bilo rđavo


To bi bila katastrofa za bilo koju državu pa i Srbiju. Mi živimo u 21 veku a ne u 18-om
tom tom 08:23 03.08.2011

Re: (ne?)namerno podmetanje o 10 godina?

Tačno! sps i srs su dobili većinu na prošlim izborima, ali je sps promenio priču pa postao kao "za Evropu". Eto toliko smo mi odmakli od 90-ih.

Na žalost mnogi ljudi ne shvataju da nije problem u vlasti nego u njima, koji glasaju za takvu vlast. Opametite se ljudi! Glasajte za neke nove partije, menjajte vlast dok ne dobijete onakvu kakvu bi želeli!
alselone alselone 08:27 03.08.2011

Re: (ne?)namerno podmetanje o 10 godina?

tom
Opametite se ljudi! Glasajte za neke nove partije, menjajte vlast dok ne dobijete onakvu kakvu bi želeli!


Mudra starino, jesi se umorio iduci kroz pustinju, hoces da se okrepis ovim hlebom i vodom, da ti operemo noge kosom pa ti nastavi u propovedi.
loader loader 09:55 03.08.2011

Re: (ne?)namerno podmetanje o 10 godina?

Hleb i voda?


Ovo je Miloševa Serbia,
imai roštilj-kobasice, one crvene, ..
alselone alselone 10:48 03.08.2011

Re: (ne?)namerno podmetanje o 10 godina?

loader
Hleb i voda?


Ovo je Miloševa Serbia,
imai roštilj-kobasice, one crvene, ..


Ima i paprikasa.
loader loader 09:47 04.08.2011

Re: (ne?)namerno podmetanje o 10 godina?

alselone
loader
Hleb i voda?


Ovo je Miloševa Serbia,
imai roštilj-kobasice, one crvene, ..


Ima i paprikasa.

Hm.. .. priča se razvija u pravcu ozbiljnog krkanluka
AlexDunja AlexDunja 19:10 02.08.2011

nije ti ovaj samo euroskeptik,

nego je i homofob i nasilnik...

kaži mu da prvo treba da nauči da se na decu
ne diže ruka...pa posle nek vodi visoku politiku.
omega68 omega68 19:12 02.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

prvo treba da nauči da se na decu
ne diže ruka..

hoćeš da kažeš da noga može?
nego je i homofob i nasilnik...

drugim rečima , treba ga obesiti zbog političke nekorektnosti?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:15 02.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

nego je i homofob i nasilnik...

kaži mu da prvo treba da nauči da se na decu
ne diže ruka...pa posle nek vodi visoku politiku.


I to rekla venecijanska komisija?
AlexDunja AlexDunja 19:26 02.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

hoćeš da kažeš da noga može?


neću.
a ti si baš vickast, i ti i ovaj hcm.

onaj koji tuče slabije od sebe,
i koji još sebe ubedjuje da je to za dobro tučenog,

je nasilnik, i još mnogo gore...
ali, da me ne biste rastrgli ovde
kao što obično u čoporu umete, odoh.


nemam više ništa da kažem. uostalom.

edit:)))
uotamistejkatumejka:)))
itekako sam imala još da pričam,
ništa što nije moglo da se zaključi i iz ovoga,
ali blog je čudna stvar,
ljudi postavljaju podpitanja i kad su
jednostavne istine u pitanju

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:37 02.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

Nemoj da ides
evo, ako treba, necu ja vise pisati ovde.
Samo, ovo sto si napisala je takva frazetina da je za njeno ispisivanje neophodan uslov da licno misljenje apsolutno ne postoji.
Ako makar trun samosvesti i slobodnog sopstvenog misljenja ima ovo se ovako ne moze napisati.
Bas onako kako N Kolundzija radi. To sto "mi" (srpski sud) misli nema veze, to se ne racuna, to cak nije ni pozeljno. Nije pozeljno misliti a kad to venecijanska komisija kaze...e bogami to se mora

A jel sloboda i slobodno misliti i slobodno govoriti misljenje o svemu pa i o homosexualizmu?
Jel sloboda imati spostveno misljenje o nacinu vaspitanja dece?
Eto, ja ne mislim da je nasilnik niti divljak neko ko dete pljesne po guzi, a ti?
AlexDunja AlexDunja 19:50 02.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

evo, ako treba, necu ja vise pisati ovde.
Samo, ovo sto si napisala je takva frazetina da je za njeno ispisivanje neophodan uslov da licno misljenje apsolutno ne postoji.

ako si mislio da ćeš ovim da me isprovociraš da se upustim u
razgovor sa tobom, naivniji si nego što sam mislila,

ali osioniji:)
uloži malo više napora mnogo dugo se znamo:))

moje mišljenje, na osnovu ovog teksta je da je lik
nasilnik i homofob. šta ću kad ne umem da razmišljam:)

ja znam da se deca pljeskaju, štipkaju, maze
kad su mala i da u tome obično uživaju,
i kikoću se, ali to se radi nežno i iz ljubavi.

toliko sam očajnih dečjih suza videla kad dobiju batine od roditelja
da ne postoji način da me ubedišda postoji i najmanje opravdanje
za udarac po kazni, makar ne bio jak, on je ponižavajući,
i bolan, i to nije način vaspitanja. nije i nikada neće biti.

i još svima onima koji svoju decu tuku za njihovo dobro,
želim da kad ostare, onemoćaju i postanu dementni,
pa prave gluposti, da im deca za njihovo dobro vrate istom merom,
jer tako su vaspitana.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:22 02.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

ako si mislio da ćeš ovim da me isprovociraš da se upustim u
razgovor sa tobom,


Pa zar nisi? :)


toliko sam očajnih dečjih suza videla kad dobiju batine od roditelja


Opet fraza
Ta slika uplakanog deteta (tu je epitet "ocajnih" neophodan jelte) treba da kaze da su sva rasplakana deca zrtve nasilja, a mi ovako evropejski nastrojeni sve to gledamo sa em evropske em superhumane visine i nepogresivo procenjujemo da su im roditelji balkanski divljaci koje odmah treba pokaznjavati a mozda im i decu pooduzimati.

Ali zivot je malo komplikovaniji od te fraze.
Meni su uvek sumnjivi ti (vi) koji tvrde da oni vise vole tudju decu i da im je vise stalo do njih nego i samim roditeljima.
alselone alselone 20:25 02.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

Svako dete ce reci da mu je lakse kad dobije cusku po guzi i zapamti u cemu je bio problem nego kad ga posade i krenu da smaraju.

Gore su smaracke mame filozofi nego mame koje cuse po guzi.

Ne znam zbog cega se svaka cuska smatra torturom i zlostavljanjem a mentalno iscrpljivanje deteta dobrim ukusom i modernim vaspitanjem.

Da predupredim sve potencijalne kretene, decu i decu-kretene (by krki) koji bi da smaraju izvrtanjem kako ovim podrzavam nasilje da necu odgovarati na takve komentare.
Hansel Hansel 22:06 02.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

Ovde je najveći problem u razlučivanju šta je kazna a šta iživljivanje (i mislim da AlexDunja i Alselone pričaju o donekle različitim stvarima). Mora se reći da je kod mnogih roditelja to izmešano, a možda se i ne može očekivati kompjuterska preciznost roditelja u omeđivanju svojih emocija i uloge vaspitača.

Tako da ako deca imaju percepciju da nešto lakše ili teše trpe, to samo znači da ni jedno ni drugo nema nikakav vaspitni efekat i može da uputi da su te kazne više iživljavanja nego vaspitne mere. Da se razumemo, ja nemam odgovor da li se neka ekstremna deca mogu dobro vaspitati bez nekih intenzivnijih kazni, pa možda čak i blagih fizičkih kazni. Ali da je taj plač očaja deteta u slučajevima koje sam video, uglavnom na javnim mestima, najstrašniji, i meni se čini.
omega68 omega68 22:13 02.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

kao što obično u čoporu umete

Nema čopora ovde, odavno
još od kada je Vučicu udavio Šarplaninac
AlexDunja AlexDunja 23:58 02.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

Pa zar nisi? :)


naravno da nisam, niti ću
o politici, homofobiji, fraziranju...

o deci koju tuku hoću, i sa tobom,
i sa nečastivim lično.

reci mi, kakve veze imaju batine i evropejstvo?
ti hoćeš da kažeš da u evropi ne tuku decu?

i ko je rekao da bih ja bilo koga kažnjavala,
ili nedaj bože razdvajala decu od roditelja?

i ko je rekao da ja mislim da roditelji koji tuku decu
tu istu decu ne vole?
ja mislim da samo strahovito greše.
i da su naslni. što je fakat.

i ko je rekao da ja volim njihovu decu?

vidiš li koliko stvari si pogrešno interpretirao?

zašto? tučeš li ti svoju decu?
možda si ti nasilnik a ne voliš
da ti se to kaže?

i edit:
hebala te nada kolundžija
(ovo shvati kao potpuno otrcanu frazetinu)




vojnicic vojnicic 17:38 03.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

toliko sam očajnih dečjih suza videla kad dobiju batine od roditelja
da ne postoji način da me ubedišda postoji i najmanje opravdanje
za udarac po kazni, makar ne bio jak, on je ponižavajući,
i bolan, i to nije način vaspitanja. nije i nikada neće biti.


Imate li VI dece, gospodjo?!
hcm prica o sljepkanju dece po guzici, po nekada....
I ja sam gledao kako tuku decu kao bolesni, i gledao sam kako deca placu jer i ne znaju sta su uradila a dobila su batine...
ali sam takodje vidjao decu koja nisu bivena nikada, koja su vaspitavana drugim metodama pa su postala deca bez osecaja za granicu, za autoritet, za postovanje...
Svoju decu nikada ne tucem, (jer se jos secam koliko boli!) pokusavam da im objasnim recima i PRIMEROM...ali imam pravo i da se ne slazem sa tim....
Gledam okolo....puno ljudi ne tuce decu jer zna da je to zabranjeno ali se i dalje ponasa prema njima bez postovanja, omalovazavajuci ih na druge nacine....imacemo problema kada ta deca odrastu i oni postanu roditelji, direktori, predsednici, nece znati nista jer su vaspitavani 'na pola' ,ako se to tako moze reci.
AlexDunja AlexDunja 18:14 03.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

...puno ljudi ne tuce decu jer zna da je to zabranjeno ali se i dalje ponasa prema njima bez postovanja, omalovazavajuci ih na druge nacine...


razume se da nasilje ne mora biti samo fizičko,
i složičemo se da skoro nikada i nije samo fizičko.

poštovanje i autoritet roditelji moraju da "zarade",
strpljenjem i poštovanjem prema deci,

nemoguće je zadobiti ga strahom od kazne i silom.

da, imam odraslu decu.
svoji su, formirani ljudi.

i, zamolila bih te da mi ne persiraš,
nepisano pravilo bloga tako nalaže,
i malo je neobično, pravi nepotrebnu distancu,
i zvuči pomalo ironično u ovakvoj komunikaciji.

ako postoji neki poseban razlog za persiranje, nije problem,
uvažavam...samo onda moram i ja ...

edit: ja ne mislim da decu ne treba tući jer je zabranjeno,

ja mislim da nikoga ne treba tući jer se tako ne rešavaju problemi.

kad dvogodišnjaka udari roditelj, jer hoće da se igra strujom,

on ne prestane da gura ruku u šteker jer se plaši struje,
beć jer se plaši roditelja...to nije dobra osnova za zdrav odnos.

nije lako postaviti mrtvu stražu oko male dece,
nije lako obezbediti da budu sigurna, da se baš nikad ne povrede,
ali to je posao roditelja, i ako u tom poslu pogreše,
pa se dete ipak povredi, greška je njihova,
ne treba kažnjavati dete zbog toga.

tako ja mislim.

a što se neki roditelji uplaše kad dete posegne za nečim opasnim
je normalno, ali opet nije razlog da se dete tuče,
nije ono namerno uplašilo roditelje... to je tako jasno.
po mom mišljenju ne postoji valjani razlog za batine.
jednostavno ne postoji.

o tome ja pričam, ne o kaznama za roditelje, zabranama,
oduzimanju dece, i šta mi već nisu imputirali...
vojnicic vojnicic 20:49 03.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

poštovanje i autoritet roditelji moraju da "zarade",
strpljenjem i poštovanjem prema deci,

nemoguće je zadobiti ga strahom od kazne i silom.


Osnov svega!!!

edit: ja ne mislim da decu ne treba tući jer je zabranjeno,

ja mislim da nikoga ne treba tući jer se tako ne rešavaju problemi.

Nista se ne resava tako.....

kad dvogodišnjaka udari roditelj, jer hoće da se igra strujom,

on ne prestane da gura ruku u šteker jer se plaši struje,
beć jer se plaši roditelja...to nije dobra osnova za zdrav odnos.


Ja sam imao srece da sam samo jednim, vojnickim NE! taj problem resio (i ugradnjom sklopke), ali sam vidjao decu (sestrino dete, npr) koje te gleda u oci i ponovo gura prst u steker. Sta tada?! Nisam znao sta da joj kazem kada me je mene pitala jer sam odlucno protiv batina, ali stvarno 'Sta tada?'

i, zamolila bih te da mi ne persiraš,
nepisano pravilo bloga tako nalaže,
i malo je neobično, pravi nepotrebnu distancu,
i zvuči pomalo ironično u ovakvoj komunikaciji.


Hvala na savetu....nov sam...
o tome ja pričam, ne o kaznama za roditelje, zabranama,
oduzimanju dece, i šta mi već nisu imputirali...

To ja smatram opasnim oruzjem...jer se desava (vidjam slucajeve) da dete zivi u hraniteljskoj porodici u kojoj cerka tuce majku, sin se bode u venu a tetka (sa posebnim potrebama) cuva dete...a na drugom mestu, majka je normalno * sljepnula dete (ali u prodavnici, na javnom mestu) i imala je puno muka da zadrzi dete.... da li bi tom, sljepnutom detetu bilo bolje u nekoj hraniteljskoj porodici kao ovoj drugoj, prvopomenutoj, ili sa majkom (koja ga voli i misli mu najbolje)
*normalno--sljepnuti dete kada je zasluzilo (ne uzimaj zdravo za gotovo)
*nenormalno-- majka sljepne dete jer je muz/sef/svaler iznervirao i iskaljuje svoj bes na detetu (ovo je cesci slucaj, po mojoj proceni, posmatrajuci svoje okruzenje)
uninamama uninamama 10:17 04.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

vojnicic

kad dvogodišnjaka udari roditelj, jer hoće da se igra strujom,
on ne prestane da gura ruku u šteker jer se plaši struje,
beć jer se plaši roditelja...to nije dobra osnova za zdrav odnos.


Ja sam imao srece da sam samo jednim, vojnickim NE! taj problem resio (i ugradnjom sklopke), ali sam vidjao decu (sestrino dete, npr) koje te gleda u oci i ponovo gura prst u steker. Sta tada?! Nisam znao sta da joj kazem kada me je mene pitala jer sam odlucno protiv batina, ali stvarno 'Sta tada?'


Stvarno šta? I kako nameravate da naučite dvogodišnjaka da se plaši struje? Prvo, to dete ne može da pojmi šta je struja.
Evo bolji primer: penjanje na ogradu od terase na nekom, četvrtom spratu... Kako objasniti detetu da je to opasno? Malo dete se ne boji smrti, povrede, jer ne zna šta je to, ne povezuje povredu sa penjanjem, ali povezuje penjanje sa bolom od batina i tako kapira da ako se popne, može da mu se desi da ga zaboli. To je ono što može da ukapira i zato je najbolja odbrana baš ta šljepka.
I, inače, preturite po sopstvenom sećanju: kojih se batina realno sećate iz detinjstva? Samo onihkoje ste povezali sa nekom nepravdom, sve ostale suizbledele u sećanju, a sigurno ste ih doživljavali. One su vas samo naučile šta je smrtno opasno u životu i čega se treba bojati, nsu imale za rezultat maltretiranje!
AlexDunja AlexDunja 10:30 04.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

Nisam znao sta da joj kazem kada me je mene pitala jer sam odlucno protiv batina, ali stvarno 'Sta tada?'


pa svakako da smaranje nije jedina alternativa,
kako je neko gore rekao:)

skloniš dete, fizički,
na drugo mesto...
zaigraš ga nečim...kreneš da recituješ...

i u medjuvremeno gurneš onaj zapušač u utičnicu,

to valjda svi roditelji nabave pre nego im se dete rodi...

a to trčanje pod kola...

ne razumem zašto bi neko vodio dvogodišnjaka ovlaš
za ruku na prometnim mestima..
ako niste povezli kolica, uzmite ga u naručje
eto prilike za zagrljaj, pa ga spustite u parku
ili dvorištu....itako dalje
mikimedic mikimedic 10:32 04.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

skloniš dete, fizički,
na drugo mesto...
zaigraš ga nečim...kreneš da recituješ...

i u medjuvremeno gurneš onaj zapušač u utičnicu,


i zazidas terasu...


AlexDunja AlexDunja 10:34 04.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

I, inače, preturite po sopstvenom sećanju: kojih se batina realno sećate iz detinjstva?


zar stvarno misliš da je samo ono čega se sećamo
ostavilo traga na nas?

pa terapeuti izmisliše profesiju i namlatiše
lovu na upravo suprotnom mišljenju...
AlexDunja AlexDunja 10:36 04.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

i zazidas terasu...


štaće dvogodišnje dete bez nadzora na terasi?

ili bilo gde?
alselone alselone 10:40 04.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

AlexDunja


štaće dvogodišnje dete beš nadzora na terasi?

ili bilo gde?


jednom ce terasa greskom biti otvorena. minimum jednom.
Ako ga samo sklanjas i recitujes mu, ulazis u ozbiljan problem jer ono niti imas strah od terase niti razume sta sme da radi.
alselone alselone 10:41 04.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

zmisliše profesiju


upravo.
Sto vise terapeuta to bolesnija nacija.
freehand freehand 10:55 04.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

Mrzim ovo kad se slažem sa obe strane u diskusiji.
Ali - mungosa sam se našljepao onoliko. I mrzim sebe zbog svakog pojedinačnog šljepa. A opet - nekad se to dešavalo prosto instinktivno, i više iz straha nego kao kazna.
I znam i da je Dunja u pravu, jer svaki udarac, bilo kakav je dokaz naše (roditeljske) nemoći, neznanja, nesnalaženja, i - u krajnjoj liniji - poraza.
A bogami, ponekad, i arogancije i gluposti. Bar u mom slučaju.
AlexDunja AlexDunja 10:58 04.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

Ako ga samo sklanjas i recitujes mu, ulazis u ozbiljan problem jer ono niti imas strah od terase niti razume sta sme da radi.


postoji milion dobrih načinada se dete nauči šta se sme a
šta ne...

najvažnije je da je onaj ko ga uči dosledan:

da ono što sme može uvek,
ono što ne sme ne može nikad,

nećeš verovati kako dobro taj jednostavni princip radi.

dete ne treba da ima strah od terase,
treba da nauči da se ne penje i ne dolazi u opasnost,
nikada me nećeš ubediti da su batine jedini način za to.
AlexDunja AlexDunja 11:03 04.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

upravo.
Sto vise terapeuta to bolesnija nacija.


uspeo si i ovde da umuvaš naciju,

ja sam mislila generalno...

nećeš valjda kažeš da su terapeuti potpuno nepotrebni?
AlexDunja AlexDunja 11:06 04.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

Bar u mom slučaju.


nije to samo tvoj slučaj,
skoro uvek je tako.

nikada dete nije krivo.

a roditelji se izbezume od straha,
a strahovito se plaše da taj strah pokažu,

i onda reaguju silom...

ja mislim da je moguće da se to izbegne, ako smo svesni
šta se sa nama dešava.
freehand freehand 11:12 04.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

ja mislim da je moguće da se to izbegne, ako smo svesni
šta se sa nama dešava.

Ja sam uvek svestan.
Naknadno.
Mada tu ima mnogo naučenih obrazaca ponašanja, koječega.
Opet, mene je otac udario možda dva puta, i oba puta sam debelo zaslužio.
A ja - ko nesvet.
Jbg, priznao sam da sam namćor, ali se aktivno borim protiv toga!
Ta borba i mungosovo odrastanje rezultuju aktivnom i miroljubivom koegzistencijom, moram da se pohvalim (uz povremene ekscese, ali... Niko nije savršen)
alselone alselone 11:15 04.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

AlexDunja

nikada me nećeš ubediti da su batine jedini način za to.


Ni ne pokusavam.
alselone alselone 11:16 04.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

AlexDunja

nećeš valjda kažeš da su terapeuti potpuno nepotrebni?


Nisu, ali mislim da su precenjeni i da najvise zamenjuju ljudski i prijateljski razgovor (koji naravno "leci"
AlexDunja AlexDunja 11:29 04.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

Nisu, ali mislim da su precenjeni i da najvise zamenjuju ljudski i prijateljski razgovor (koji naravno "leci"


saglasna.
uninamama uninamama 09:26 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

Vidite, ja svoje dete nikada nisam udarila, ali mi suludo zvuči da to bude zabranjena stvar. I nikada nisam sklanjala stvari od nje. Išla sam na dosadu... ako joj dovoljno puta kažem "NE" i namrštim se ili pokažem strah, prestaće da pokušava i upalilo je. Međutim, čini mi se da sam prosto imala sreće sa svojim detetom.
Ima dece koja nauče šta ne smeju, a opet to rade. Znate one što kada dođete kod njih u goste idu kroz kuću sa šeretskim osmehom i viču "neee..." i rade sve one stvari koje su im zabranjene. Kao da su naučili da se to zove "ne", a ne da to ne smeju da diraju... Može se reći da se prosto rode takvi - mangupasti. A mogu i da se složim da je to greška njihovih roditelja, ali kako god to posmatrali, ako oduzmete roditeljima takvog deteta pravo na povremenu ćušku, šta ste postigli? Kakvo će to dete odrasti? Koliko bezobrazno i nevaspitano će postati? Ko će ga kontrolisati kada uđe u pubertet? Kakav će čovek postati?
I zato tvrdim da treba fizičku kaznu maksimalno izbegavati, ali nikako je ne zabraniti. Znam, jeftinije je napisati u zakonu da je fizičko kažnjavanje zabranjeno, nego organizovati emisije, radionice i druge načine edukacije roditelja. Ali jeftinije ne znači ispravno!
AlexDunja AlexDunja 11:44 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

. Ali jeftinije ne znači ispravno!


ja sam za skuplju varijantu.

da se rade kampanje o neprihvatljivosti
fizičkog nasilja jednako agresivne kao
one o štetnosti duvanskog dima, i agresivnije...

da se omegi objasni da batine nisu
tradicionalni način vaspitanja
već, pogrešan i neprihvatljiv način ponašanja...
od vaspitanja je to udaljeno svetlosnim godinama...

zakoni u ovoj zemlji ionako ne znače ništa...
i po mom mišljenju su potpuno beznačajni.

i sada ovde postoji zakon o nasilju u porodici,
pa ne znam da je neki mačo osudjen što svako malo oplavi ukućane redom.
a toga ima mnogo više nego što tradicionalisti žele da priznaju.
omega68 omega68 14:43 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

da se omegi objasni da batine nisu
tradicionalni način vaspitanja

A šta si ti, neki intelektualni nad-čovek, arijevac novog svetskog poretka?
Nema šta meni da se objašnjava.Tebi i tvojima treba da se objasni , a vreme će samo da pokaže, da te novotarije idu u pravcu da dehumanizuju ljude, da ih pripreme na neku komunističku/utopističku jednakost.Kanada, koliko se sećam, vraća mogućnost da nije svaka kazna nasilje.Pa ni fizička.
Ja mom ocu pamtim neke batine.Uglavnom sam ih i zasluživao.Ne pada mi napamet da mu ih danas uzvraćam.Naprotiv,smatram da su bile lekovite, jer sam uvek posle toga uključivao mozak da opet ne pogrešim.
Svaka tebi čast ako su ti deca zlatna i ako su takva zahvaljujući samo priči.

Samo , kao u slučaju agresivne homofobije - kada se smatra da su to latentni homosexualci, ovde smatram da iza tolikog zalaganja protiv ''batina'' stoji nešto sasvim suprotno.
ako oduzmete roditeljima takvog deteta pravo na povremenu ćušku, šta ste postigli? Kakvo će to dete odrasti? Koliko bezobrazno i nevaspitano će postati? Ko će ga kontrolisati kada uđe u pubertet? Kakav će čovek postati?
I zato tvrdim da treba fizičku kaznu maksimalno izbegavati, ali nikako je ne zabraniti


AlexDunja AlexDunja 15:35 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

A šta si ti, neki intelektualni nad-čovek, arijevac novog svetskog poretka?


vidiš li koliko si agresivan?

nisam ništa od toga.

ja sam protiv svake vrste nasilja, samo to.

i nisam za zakon koji bi propisivao kazne za roditelje koji tuku decu.
ja sam za edukaciju i dece i roditelja,
za borbu da svaka vrsta fizičke kazne postane društveno neprihvatljiva.

svi zakoni za nanošenje telesnih povreda i nasilje u porodici već postoje.

i zašto mi svaka čast?
ni meni niti bilo kom roditelju koji nije nikada udario dete,
ne treba čestitai. veruj, svi mi mislimo da je to
potpuno normalno.
naša deca nisu ni razmažena, ni nevaspitana,
ni društveno nesvesna, naprotiv.
to su normalni ljudi koji znaju svoje obaveze, preuzimaju odgovornost za sopstvene postupke, poštuju starije, najnormalniji slobodnomisleći
ljudi koji su odrastali bez straha.

i još nešto:

ne razumem zašto mi imputiraš politički stav,
neko novokomponovano evropejstvo, novi svetski poredak i sl...

ja mislim da je ovo globalni problem,
ne smatra se samo u srbiji da su batine deo tradicionalnog
načina vaspitanja, toga ima i na zapadu i na istoku jednako...

znam jedino bušmane da žive potpuno bez nasilja,
prema deci i prema svima ostalima,

ubijaju samo životinje neophodne
za preživljavanje i nikada više od toga,
i uvek uz molitvu i izvinjenje...
smatraj da se zalažem za bušmanski sistem vrednosti.
AlexDunja AlexDunja 16:52 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

Samo , kao u slučaju agresivne homofobije - kada se smatra da su to latentni homosexualci, ovde smatram da iza tolikog zalaganja protiv ''batina'' stoji nešto sasvim suprotno.


a ovo zaslužuje poseban komentar.

pored svih predrasuda koje si ovde ispoljio prema meni,
a da me ne poznaješ, i koje si stekao
svojim pravolinijskim, isključivim načinom razmišljanja,

usudjuješ se i dijagnozu da mi postavljaš.
zato što stvari nazivam njihovim imenom?

uvredljivo i nedopustivo, kao i lupanje ćuški,
šamara i ostalih vaspitnih....
omega68 omega68 18:54 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

pored svih predrasuda koje si ovde ispoljio prema meni,
a da me ne poznaješ, i koje si stekao
svojim pravolinijskim, isključivim načinom razmišljanja,

možda sam nesvesno počeo da koristim ono tvoje stalno svrstavanje ljudi, koje takođe ne poznaješ, u nekakve čopore.
omega68 omega68 18:56 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

naša deca nisu ni razmažena, ni nevaspitana,
ni društveno nesvesna, naprotiv.
to su normalni ljudi koji znaju svoje obaveze, preuzimaju odgovornost za sopstvene postupke, poštuju starije, najnormalniji slobodnomisleći

takvi su i oni koji su vaspitavani malo drugačije, pa?
AlexDunja AlexDunja 19:32 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

takvi su i oni koji su vaspitavani malo drugačije, pa?

uštedeli biste im malo suza
i nesreće kad su najosetljiviji.

vi biste se osećali bolje, jer verujem
da vam je teško da udarite onog koga najviše volite.

i ne biste dočekali da vam jednom kažu:
ok, ne zameram, znam da si najbolje želeo,
ali si mnogo grešio.

AlexDunja AlexDunja 19:34 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

koje takođe ne poznaješ, u nekakve čopore.

opasno grešiš.
recimo hcm i ja se mnogo dobro znamo,
godinama...
a on je prvi, i jedva dočekao tvoj blog da me etiketira,
alselone se priključio pa odustao,
ima ih još...

ali ovde ima mallo politike...
AlexDunja AlexDunja 19:45 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

AlexDunja
takvi su i oni koji su vaspitavani malo drugačije, pa?

uštedeli biste im malo suza
i nesreće kad su najosetljiviji.

vi biste se osećali bolje, jer verujem
da vam je teško da udarite onog koga najviše volite.

i ne biste dočekali da vam jednom kažu:
ok, ne zameram, znam da si najbolje želeo,
ali si mnogo grešio.



uostalom, ti si rekao svaka čast,
ja sam pitala zašto?

nisi odgovorio.
omega68 omega68 19:47 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

vidiš li koliko si agresivan?

ne mislim da je to agresija, to je bilo samo moje mišljenje koje može i da se promeni, živi smo ljudi
Moguće da sam bio pod utiskom što me je antioksidant banovao sa svog teksta pre nego što sam ostavio bilo kakav komentar, dakle preventivno banovanje
A to sve zbog toga što sam ga ja banovao na 1 ( jedan ) dan i to iz razloga što mi je imputirao ono što nisam napisao, dakle izneo je čistu laž.
Pa koje ovde agresivan?
omega68 omega68 19:59 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

uostalom, ti si rekao svaka čast,
ja sam pitala zašto?

nisi odgovorio.

svaka čast ako je neko napravio decu koja su po prirodi poslušna, koja ne ispituju roditeljsko strpljenje po cenu da posle deset puta ponovljenih saveta, upozorenja, molbi... urade tu istu glupost i jedanaesti put i time rizikuju svoje nevine suze, ako je neko roditelj koji i onu decu što ''izazivaju nevolje'' monaškim mirom uspeju da pacifizuju.
Takođe, svaka čast onim roditeljima koji dozvoljavaju svojoj deci da drugoj deci nanose bol i nesreću, a ovi ih ( roditelji ) filozofski ubede da ne rade više to i da to nije dobro.
Naravno, svaka čast nekima koje poznajem a koji svojoj deci dozvole da namažu ruke tortom i da me onda u prolazu tim rukama, ničim izazvani, namažu po glavi, vratu i odelu, a posle toga kažu'' nemoj sine to nije lepo, eto mi mu puštamo tako da ne bude jadno frustrirano...''
Svaka VI čast
freehand freehand 20:20 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

svaka čast ako je neko napravio decu koja su po prirodi poslušna, koja ne ispituju roditeljsko strpljenje po cenu da posle deset puta ponovljenih saveta, upozorenja, molbi... urade tu istu glupost i jedanaesti put i time rizikuju svoje nevine suze, ako je neko roditelj koji i onu decu što ''izazivaju nevolje'' monaškim mirom uspeju da pacifizuju.

Hvala, Omega.
Monah Pacifikator mi je srednje ime!

omega68 omega68 20:43 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

Monah Pacifikator mi je srednje ime!

AlexDunja AlexDunja 21:02 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

ne mislim da je to agresija, to je bilo samo moje mišljenje koje može i da se promeni, živi smo ljudi


ok, tvoje mišljenje je da sam ja latentni nasilnik
koji zagovara novi svetski poredak,
pritom misleći da sam intelektualni nadčovek i arijevac,

samo zbog toga što nikada nisam digla
ruku ni na koga (nogu posebno).

i kažeš da to može da se promeni?
(tvoje mišljenje, tojest)

čestitam. i nadam se da će se promeniti.

AlexDunja AlexDunja 21:09 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

Naravno, svaka čast nekima koje poznajem a koji svojoj deci dozvole da namažu ruke tortom i da me onda u prolazu tim rukama, ničim izazvani, namažu po glavi, vratu i odelu, a posle toga kažu'' nemoj sine to nije lepo, eto mi mu puštamo tako da ne bude jadno frustrirano...''
Svaka VI čast

opet uzimaš individualne primere,
ja nisam pričala o svojim roditeljima i svojoj deci,
ni o tvojima, ni o onima koje poznaješ,

pričala sam generalno o onome
kako ja mislim da bi trebalo da bude i kako znam da može da bude.

za primere koje poznaješ se obrati onima koje poznaješ.
moja deca ne nanose bol nikome,
ne vredjaju nikoga, ne mažu tortama nikoga...
ne razumem zašto meni čestitaš a ne njima.
freehand freehand 21:12 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

Šta misliš, Omega, da sledeći put ipak čačneš Mikija na temu MSP?
omega68 omega68 21:58 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

da sledeći put ipak čačneš Mikija na temu MSP?

Mikiju je nuđeno da gostuje sa takvim tekstom
Izgleda da čeka autorsku
freehand freehand 22:15 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

omega68
da sledeći put ipak čačneš Mikija na temu MSP?

Mikiju je nuđeno da gostuje sa takvim tekstom
Izgleda da čeka autorsku

Čoveče, koji server to može da izdrži?!
AlexDunja AlexDunja 22:35 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

Šta misliš, Omega, da sledeći put ipak čačneš Mikija na temu MSP?

a izvinjenje za mene?
freehand freehand 22:47 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

AlexDunja
Šta misliš, Omega, da sledeći put ipak čačneš Mikija na temu MSP?

a izvinjenje za mene?

Ae nemojmo preterivati.
Ubićeš mu i ovo malo preteklog (a i to zasnovano na krajnje sumnjivim moralnim petpostavkama) samopoštovanja!
omega68 omega68 22:53 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

ja nisam pričala o svojim roditeljima i svojoj deci,
ni o tvojima, ni o onima koje poznaješ,

E onda izvinjenje
freehand freehand 22:58 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

omega68
ja nisam pričala o svojim roditeljima i svojoj deci,
ni o tvojima, ni o onima koje poznaješ,

E onda izvinjenje

E jbg... Sad si me razočarao kao čovek i kao komunista!
Nikad od tebe ninja father...
AlexDunja AlexDunja 23:00 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

E onda izvinjenje

zajebavala sam se,
ali prihvatam
AlexDunja AlexDunja 23:03 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

Nikad od tebe ninja father...

i od sada pa na dalje i ubuduće,
kad digneš ruku na juniore, dok bude u uzlaznoj liniji
prikazaće ti se pred očima slika
veštice, AD koja kaže:
nemoj, grešiš!

razmisli još sekund.

omega68 omega68 23:53 05.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

Sad si me razočarao kao čovek i kao komunista!

je li bre, ti si mene naš'o da ... u ovaj kasni sat?
Ćuti, bar se nisam izblamirao kao neki
sa malinama
nadam se
omega68 omega68 11:17 06.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

razmisli još sekund.

ma nek' 'apse
uskoro će da nauče da samo jedan pogled govori sve
mikimedic mikimedic 18:21 06.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

Mikiju je nuđeno da gostuje sa takvim tekstom
Izgleda da čeka autorsku


ako interesovanje stvarno postoji ()

mozemo otvoriti jedan blog na tu temu, iako mislim da je vise nego dovoljno ranije receno i bilo bi ponavljanje nekoliko komentara na tu temu - koji, na moju veliku zalost, nisu naisli na kompetentne sagovornike koji bi ih mogli demantovati (ako nisam u pravu).

zanimljivo bi bilo medjutim gledati presudu msp u svetlu najnovijih dogadjaja na kosovu, i kako bi akcija srpske policije na kosovu (bar na severu) bila prihvacena u medjunarodnoj zajednici - u svetlu presude msp, kao i legalnosti akcije (prica se na dalijevom blogu da je oluja bila legalna akcija, ja to ne sporim).


mikimedic mikimedic 18:22 06.08.2011

Re: nije ti ovaj samo euroskeptik,

Čoveče, koji server to može da izdrži?!



trener92 trener92 19:36 02.08.2011

"kralj je mio koje vere bio"

posebno u u... pokeru
izdvajam:
`iljadu preporuka za fragment:
zagrljeni krenemo u blistava praskozorja
"...dok struji lahorom nošena setna melodija ..." ne zameri ponela me emocija
nego hteo sam nešto da sugerišem:
koliko god se mi trudili da usvojimo što više besmislenih evropejskih zakona

Taj tvoj "On" to ustvari ne razume , ja da ti kažem :

precizznosti radi:

sustizanje evropskih vrednosti
zašto besmislenih (sve je to u skladu sa poveljom o pravima u un (tako reče i ministar Stanković )

Mi smo trebali da se sa njima dogovorimo da počnemo od jednostavnih stvari, ekologije,

to! tako je! normalno,
Da li nam treba ičija pomoć da se spreče pljačke rudnika, državnih šuma, da se kanali za navodnjavanje koji su izgrađeni davno pre nas , bar očiste od mulja i stave u funkciju?

Naravno da treba , jer bi to uradili sami da znamo , ali ne znamo , kao recimo na primer :
Vodoprivredni inspektor iz Prokuplja Dragoslav Đorđević doneo je rešenje o zabrani čišćenja rečnog korita, koje je Mihajlović započeo pre 10 dana, u blizini svog imanja, jer prema rešenju, nema projektnu dokumentaciju niti dozvolu za obavljanje te vrste poslova.

nego , hteo sam ustvari nešto drugo :

Vidim da politički znalci i analitičari,nikako da se odvaže i prokomentarišu izjavu predsednika u Skupštini : "da je Milutinović (čitaj Slobo) u Rambujeu nudio da SRJ uđe u nato"
(nije bitan razlog, inače je zanimljivo da je to bio odgovor Koraću na primedbu da bismo sačuvali Kosovo da smo pritupili nati ,tj. Slobumbo opljuvani jel) pa ja sad tu nešto ne razumem, ali ako bi mogao u kratkim crtama da mi napišeš tvoje mišljenje o ovome ( jedno je kada novine o tome pišu, a sasvim drugo kada to izjavi predsednik ove države, i to sada, u ovom trenutku
"kad vazduh gori i zemlja se otvara",
ako ti je nezgodno, može i na pp ( otvoreni za sve opcije
ja toliko, ne zameri na smetnji

izvini, zaboravio sam,ovo sam ustvari hteo

milisav68 milisav68 21:39 02.08.2011

Re: "kralj je mio koje vere bio"

Vidim da politički znalci i analitičari,nikako da se odvaže i prokomentarišu izjavu predsednika u Skupštini : "da je Milutinović (čitaj Slobo) u Rambujeu nudio da SRJ uđe u nato"
(nije bitan razlog, inače je zanimljivo da je to bio odgovor Koraću na primedbu da bismo sačuvali Kosovo da smo pritupili nati ,tj. Slobumbo opljuvani jel) pa ja sad tu nešto ne razumem, ali ako bi mogao u kratkim crtama da mi napišeš tvoje mišljenje o ovome ( jedno je kada novine o tome pišu, a sasvim drugo kada to izjavi predsednik ove države, i to sada, u ovom trenutku
"kad vazduh gori i zemlja se otvara",

Bilo je i u aneksu tog ugovora u Rambujeu, da Kosovo ima pravo da raspiše referendum, o nezavisnosti posle 3 godine (zvuči poznato a?).
omega68 omega68 21:59 02.08.2011

Re: "kralj je mio koje vere bio"

Vidim da politički znalci i analitičari,nikako da se odvaže i prokomentarišu izjavu predsednika u Skupštini : "da je Milutinović (čitaj Slobo) u Rambujeu nudio da SRJ uđe u nato"

treneru, stvarno nisam gledao dotičnu predstavu, malo se nešto sređivalo po kući i tako to...
Pa i mi nasilnici imamo dušu
omega68 omega68 22:31 02.08.2011

Re: "kralj je mio koje vere bio"

Vodoprivredni inspektor iz Prokuplja Dragoslav Đorđević doneo je rešenje o zabrani čišćenja rečnog korita, koje je Mihajlović započeo pre 10 dana, u blizini svog imanja, jer prema rešenju, nema projektnu dokumentaciju niti dozvolu za obavljanje te vrste poslova.

strašno
A paradajz

@Ptičiji grip

Eto, i ko je na kraju bio u pravu?
trener92 trener92 22:41 02.08.2011

Re: "kralj je mio koje vere bio"

omega68

treneru, stvarno nisam gledao dotičnu predstavu, malo se nešto sređivalo po kući i tako to...
Pa i mi nasilnici imamo dušu


Ih omega -san, propustio si odličnu predstavu, šteta ( i to je javno izjavio jasno i glasno, meni je bilo interesantno, čak šta više iznenađujuće) ok,dobro, neću da te zamaram.

a što nasilnik naopako ?
milisav68 milisav68 22:41 02.08.2011

Re: "kralj je mio koje vere bio"

omega68

A paradajz



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana