Nostalgija

Razmišljanje jednog običnog srpskog evroskeptika

omega68 RSS / 02.08.2011. u 15:37

gledanje obavezno

 Ja: Zar i ti sine Brute? Kako možeš da izdaš svu onu našu zajedničku borbu za promenu sistema i uvođenje demokratije, tržišne privrede, konkurencije, pozitivne selekcije kadrova i svega drugog čega nije bilo u diktaturi dužoj od pola veka?

On: Za šta od toga smo se izborili? Šta imamo posle deset godina demokratije?

Gledaj omega, stvarno sam se iskreno, iz uverenja i bez ’’zadnjih’’ namera borio za svoju, budućnost svoje dece i svog naroda da ostajemo ovde i da ovde gradimo blagostanje.A ovi prostori imaju skoro sve usloce za normalan život. Uspeva  sve osim pameti. Bio sam ubeđen da je krivica što nismo tako živeli isključivo na bivšem nam rukovodstvu koje je, umesto da skine petokraku, udarilo u tobožnje nacionalne talambase koje je zapravo koristilo samo kao sredstvo za očuvanje vlasti i privilegija stečenih u komunizmu. Tu sam se zaustavljao, nije bilo daljeg razmišljanja, verovao sam da su nam svi ostali, Amerika i Evropa, prijatelji koji nas čekaju da zajedno, zagrljeni krenemo u blistava praskozorja. Zajeb’o sam se

Ja: Pa dobro, biće i toga samo da prođe ova ekonomska kriza...

On: Ajde ne pričaj gluposti. Kaži mi , je l si slep, glup ili samo ne želiš da priznaš poraz, da si bio u zabludama, da si pomagao pogrešne?

Ja: I dalje mislim da nisu bili pogrešni jer bi u protivnom još uvek imali one.

On: Slažem se ali samo delimično. Oni su stvarno morali da budu zamenjeni, prevaziđeni, nesvesni novog sveta i realnosti u njemu.Ali zaslepljenost strancima onih iz DOS – jednih zapadnim a drugih istočnim, zaista boli.

E sada ti pričaš gluposti, kažem ja, pa, čoveče, moramo uz nekoga, nismo mi Kina a i oni nisu više izolovano ostrvo...

On: Naravno da nismo i da moramo uz velike. Samo pitam ja tebe da li se igde ovako nedomaćinski vodi država? Znam da se ježiš na taj pojam država, državni, još od doba one državne bezbednosti, ali znaj da će pojam ’’država’’ još dugo da postoji. Kao i porodica kao i heteroseksualni odnosi, rakija, čvarci. A sve to , rekao bih, pokušavaju da nam ogade, da omrznemo i na kraju sami da ih ukimeno. Ako posustanemo ili počnemo da mislimo svojom glavom,  eto njih da nam pomognu. Na kraju će da traže i samu Srbiju da je isporučimo na tacni.  Naši će to jedva da dočekaju, kakvi su nikakvi i oni na vlasti ali i oni u opoziciji.

Ja: A da malo ne preteruješ?

Ne, kaže on glasom čoveka koji je ubeđen u ono što priča, saberi samo gluposti koje je ova vlast uradila u utopističkoj nameri da zemlju približi EU. A o nazovi patriotama koje onako dadoše NIS, neću ni da pričam. Vidi, ja sam verovao da svi ti zakoni koji vladaju u EU mogu da nam pomognu i da ćemo, čim ih usvojimo, da dođemo na zelenu granu. Moramo nešto da znamo pa  i da primenimo: ne možeš na dženeriku da kalemiš limun ili pomorandžu.Možeš samo kajsiju ili šljivu. Od tih jednostavnih, narodnih mudrosti koje su preživele mnogo složenije testove kroz istoriju, moramo da pođemo da bismo negde stigli. Nismo mi ni blizu razvijenosti , ekonomske ni svake druge, bogatim zemljama na koje bismo da se ugledamo.Eno ti je Grčka, Portugalija... nema sine, ne može žaba da se potkiva samo zato što je videla kako  potkivaju konje.

Mi smo trebali da se sa njima dogovorimo da počnemo od jednostavnih stvari, ekologije, kulture, sporta, od stvari koje će ovom narodu da pomognu da vide kako su standardi EU korisni i dobri. Čim su počela ucenjivanja da se rade stvari koje ovde izazivaju malo veći otpor, trebalo je preispitati naš put  upravo da ne bi nisko pala podrška za evro  integracije. Meni su se ti ’’standardi’’ zgadili zbog onakvog organizovanja gej parade. Ne, nisam išao da se bijem sa pandurima ili da jurim paradere, samo mi je sve to otvorilo oči. U Splitu može da se prekine takav skup, može da se ne vraća imovina proteranih, može da se uskrati Srbima zakonom zagarantovan broj poslanika i da se uz sve to ulazi u tu evropsku uniju.A nama? Kerebeče nas kao mlade majmune. Nije meni , odavno , ništa čudno od stranaca, shvatio sam da nas ne podnose što smo pravoslavci i samim tim im uvek, ali uvek smrdimo na Ruse. Meni se povraća od ’’naših’’ koji su evro atlanske integracije proglasili novom ideologijom, opijumom za narod poput komunizma, nacionalizma...Pri tome im ovi njihovi prijatelji otvoreno produžavaju rok za ulazak , koliko god se mi trudili da usvojimo što više besmislenih evropejskih zakona kao što je taj da moje rođeno dete pre punoletstva može da zabrani doktoru da mi kaže ako se, još balavo, već drogira. Ili da ne smem da ga šopim u cilju boljeg vaspitanja, ili najvažniju stvar trenutno -  da se o državnom trošku ima od bate praviti seka.I obrnuto. Što je najgore i kada se evropske zemlje odreknu neke prakse mi se naguzimo.

Dragi moj omega, ko nam smeta da sprečimo korupciju, krađe u Javnim preduzećima, partiokratiju goru nego za vreme komunizma. Zašto ne objasnimo evropskoj komisiji da moramo da vratimo , privremeno bar, smrtnu kaznu za najteža dela kriminala, pljačke i preraspodele bogatstva koje mnoge ljude ostavlja bez pošteno zarađene plate i penzije.Nije to levičarenje omega, daleko smo mi od tih striktnih podela koje postoje u dugogodišnjim demokratijama. Što je jednom rekao dr Karajlić: Ne može demokratija da postoji u siromašnim zemljama, može da postoji u bogatim , koje su godinama izrabljivale kolonije tj. druge zemlje i narode, a sada kao uvode u te iste zemlje zakone i pravdu. Naravno da je sve to nova kolonizacija i  još gore iskorišćavanje.

Ja: Hm, šta je tvoj predlog?

On: Mi moramo da uvećamo svoje bogatstvo.Iako je kriza, mi možemo mnogo toga da unapredimo, da poboljšamo proizvodnju hrane, da sa malo truda i para revitalizujemo banje...I svaki dinar da čuvamo kao onomad Laza Paču. Moramo poljoprivredi da damo 5 ili 6 % od budžeta a ne 2.5.Zašto država ne dodeli seljaku 10 000 evra po novom radnom mestu, a ne nekim robovlasnicima koji ljudima daju manje od 200 evra platu za crnački rad, celodnevno stajanje 26 dana u mesecu, sa odmorom od 7 radnih dana godišnje. Možemo da se ekonomski povežemo sa ex YU republikama u cilju ukrupnjavanja i lakšeg ulaska u tržišnu utakmicu čiji je osnovni princip : imaj dovoljnu količinu proizvoda koji hoćeš da izvezeš. Naći će se neko veliko tržište koje će to da proguta. Imamo mi mnogo toga da ponudimo za izvoz, samo je bio problem uvozničkog lobija. Mora država da se uključi i da izvrši nekakvu regulaciju.

Da li nam treba ičija pomoć da se spreče pljačke rudnika, državnih šuma, da se kanali za navodnjavanje koji su izgrađeni davno pre nas , bar očiste od mulja i stave u funkciju?

Da li nam je EU potrebna da se  ljudi primaju putem konkursa, da se kvalitet stavi u prvi plan?

 Moramo da se ponašamo domaćinski, štedljivo.

 E onda ćemo lepo da uđemu u taj savez ako nas  tada, takve, bolje i lepše, uopšte budu hteli.

I ako uopšte budu postojali

 

 

 

О светом Илији Л.Г. 20011.

 

 

rjjx_ca3_u9b9x.png

 



Komentari (348)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

omega68 omega68 22:59 02.08.2011

Re: "kralj je mio koje vere bio"

a što nasilnik naopako

pitaj AD
zato što podržavam da dete od 2.5 godine treba da se malo lupi po guzi kada otrgne ruku i potrči pred automobil
ili kada ga(je) treba pljesnuti po ruci jer hoće da gurne ruku u utičnicu
eto zato
trener92 trener92 23:00 02.08.2011

Re: "kralj je mio koje vere bio"


omega68

A paradajz
sunce ti kalaisano, ovo još nisam video!
milisav68 milisav68 00:04 03.08.2011

Re: "kralj je mio koje vere bio"

omega68
a što nasilnik naopako

pitaj AD
zato što podržavam da dete od 2.5 godine treba da se malo lupi po guzi kada otrgne ruku i potrči pred automobil
ili kada ga(je) treba pljesnuti po ruci jer hoće da gurne ruku u utičnicu
eto zato


Ima da se kupi plastična zaštita za utičnicu (sa ključićem), pa kad oćeš da koristiš utičnicu, izvučeš zaštitu ključićem.
Samo to nije sprečilo moju ćerku da cima kabl od TA peći (koji se nalazi iza TA peći, do zida).

To, cimanje kabla, trčanje pred kola, i hvatanje noža sa stola, dok se sprema/jede neka klopa, su bila jedina tri puta, kada sam primenjivao "argument sile" za odvikavanje.
Možda sam ja "staromodan" i "zlostavljač", ali ona ove tri stvari više nije radila, a ja se više nisam presecao.
To je bio period izmedju druge i treće godine, kada nije razumela šta joj pričam (i kakva joj opasnost preti).
Sada je starija (skoro 5 godina), i svi problemi mogu da se reše razgovorom.



trener92 trener92 00:51 03.08.2011

Re: "kralj je mio koje vere bio"

milisav68

Bilo je i u aneksu tog ugovora u Rambujeu, da Kosovo ima pravo da raspiše referendum, o nezavisnosti posle 3 godine (zvuči poznato a?).

Izvini Milisave što nisam odgovorio,(kad lutam po ovom netu, ) , pa svačega je bilo u tom Rambujeu ,više toga ne znamo, nego što znamo, ili što ćemo saznati.Dobijamo one informacije koje su po proceni od upotrebne vrednosti (kako kome i kad zatreba), to se lepo vidi i iz primera koji sam naveo.
trener92 trener92 01:42 03.08.2011

Re: "kralj je mio koje vere bio"

omega68
a što nasilnik naopako

pitaj AD
zato što podržavam da dete od 2.5 godine treba da se malo lupi po guzi kada otrgne ruku i potrči pred automobil
ili kada ga(je) treba pljesnuti po ruci jer hoće da gurne ruku u utičnicu
eto zato

(kud sam i pitao)
Hej omega-san, pa nije baš tako, nećemo valjda preterivati.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:04 02.08.2011

.

znas kako ide - posledice se vide tek nakon nekoliko godina (a mi te godine nemamo

take the money and run ... =)
omega68 omega68 22:16 02.08.2011

Re: .

znas kako ide - posledice se vide tek nakon nekoliko godina (a mi te godine nemamo

dr.wagner dr.wagner 20:47 02.08.2011

Gore ne može ...

... večer

-A zašto biti protiv EU ?

-Do sada nismo bili u EU , nismo (i niste) imali nikakve sporazume koji bi njih
nešto protežirali i nisu imali nikakvu vlast nad nama zadnjih 20-ak godina...
... i tu smo gdje jesmo ...

-Nekakav utjecaj zapada je postojao , ali za čitavo naše(vaše) stanje , njihova
zasluga je 1% ...

-O tuđim manama nije lijepo govoriti , pa pogledajte naše (hrvatske) i to vam
je to , s jednom malom razlikom ... vaših ministara nema u zatvoru ... , a
trebalo bi ih biti , ako ne sadašnjih onda bar neki bivši ...

... i to je jedina naša JADNA prednost






Wagner
omega68 omega68 22:23 02.08.2011

Re: Gore ne može ...

. i to je jedina naša JADNA prednost

pa neće biti baš jedina
A predpristupni fondovi , ovo-ono...?

vaših ministara nema u zatvoru ... , a
trebalo bi ih biti , ako ne sadašnjih onda bar neki bivši ...

treba, treba
tom tom 08:10 03.08.2011

Dosta površno gledanje na stvari

Nije nama Evropa ništa kriva. Sve smo sami zakuvali i uradili! Na žalost, lakše je okriviti Nato, Evropu, USA, Ruse, a teško je razbiti krivo ogledalo u kome se ogledamo i pogledati se, onakvi kakvi jesmo. Ružni, prljavi i zli....
alselone alselone 08:19 03.08.2011

Re: Dosta površno gledanje na stvari

tom
Ružni, prljavi i zli....


Ako si svestan da si takav, zasto se ne promenis?
Pitam konkretno tebe, zato sto si rekao da "ste takvi".

(Ako je ono tvoja slika, sa najmanje jednim od tri sam saglsan)
mikimedic mikimedic 08:30 03.08.2011

Re: Dosta površno gledanje na stvari

(Ako je ono tvoja slika, sa najmanje jednim od tri sam saglsan)



tom tom 08:46 03.08.2011

Re: Dosta površno gledanje na stvari

Ako si svestan da si takav, zasto se ne promenis?
Pitam konkretno tebe, zato sto si rekao da "ste takvi".


Trudim se! Svakoga dana u svakom pogledu sve više napredujem!

(Ako je ono tvoja slika, sa najmanje jednim od tri sam saglsan)


Što? Jel imaš nešto protiv ljudi sa brkovima?
alselone alselone 08:51 03.08.2011

Re: Dosta površno gledanje na stvari

tom

Trudim se! Svakoga dana u svakom pogledu sve više napredujem!


Mogu misliti kakav si nekad bio ako si posle truda i napretka ruzan, prljav i zao.

Što? Jel imaš nešto protiv ljudi sa brkovima?

Imam protiv kenjatora sa brkovima (ruznih, prljavih i zlih).
tom tom 09:04 03.08.2011

Re: Dosta površno gledanje na stvari

Mogu misliti kakav si nekad bio ako si posle truda i napretka ruzan, prljav i zao.


Bio sam nacionalista i evroskeptik..

Imam protiv kenjatora sa brkovima (ruznih, prljavih i zlih)


Na ovaj nivo se ipak neću spuštati.

alselone alselone 09:09 03.08.2011

Re: Dosta površno gledanje na stvari

tom

Bio sam nacionalista i evroskeptik..


Brko, uhvatio si dobar pravac za napredovanje ali pogresan smer.
omega68 omega68 14:58 03.08.2011

Re: Dosta površno gledanje na stvari

Bio sam nacionalista i evroskeptik..

Pa si onda shvatio da nam Evropa želi samo najbolje, uvažava naše napore da se polako i strpljivo promeni katasrofalna politička slika
tom
sps i srs su dobili većinu na prošlim izborima, ali je sps promenio priču pa postao kao "za Evropu"

jer smo videli kako se završio pokušaj da se brzo i radikalno promeni ista, ubistvom Đinđića.
E baš si dobro shvatio, jer je sve SAMO posledica toga da smo SVI eto tako
Ružni, prljavi i zli....

Mašala
ljuboten ljuboten 16:20 05.08.2011

Re: Dosta površno gledanje na stvari



Nije nama Evropa ništa kriva. Sve smo sami zakuvali i uradili! Na žalost, lakše je okriviti Nato, Evropu, USA, Ruse, a teško je razbiti krivo ogledalo u kome se ogledamo i pogledati se, onakvi kakvi jesmo. Ružni, prljavi i zli....


Pa diskutanti na blogu to potvrđuju, a Domaćin nikako da vidi, da je "Neznaje jedini porok". Još gore je pogrešno znanje i pogrešna pamet.Izuzeci su pravilo, a oni sami to znaju ko su.
Biljana 77 Biljana 77 13:08 03.08.2011

...

koliko god se mi trudili da usvojimo što više besmislenih evropejskih zakona
Nije problem u tome što su ti zakoni besmisleni već u tome što se kod nas:
1. ne poštuju
2. ne primenjuju
3. ne prilagođavaju već samo kopiraju
4. izvrgavaju u sopstvenu suprotnost
omega68 omega68 14:48 03.08.2011

Re: ...

E Biljo to mi je najveća falinka teksta, što sam zaboravio to da ubacim
Mada ima stvarno nepotrebnih zakona za ovaj istorijski trenutak, akomerazumeš
antioksidant antioksidant 15:04 03.08.2011

Re: ...

to mi je najveća falinka teksta

ne, ovo ti je najveca "mana"
moramo da vratimo , privremeno bar, smrtnu kaznu

i ovo
da ne smem da ga šopim u cilju boljeg vaspitanja


to sto se zalazes za ubistvo i nasilje. to ti je "falinka"

inace, lazar pacu je bio lekar koji je bio ministar finansija
znam da oko njega postoji fama da je bio jako stedljiv ali... raspitaj se kako je rastao srpski dug za njegovih vakata
omega68 omega68 15:11 03.08.2011

Re: ...

inace, lazar pacu je bio lekar koji je bio ministar finansija

znam
to sto se zalazes za ubistvo i nasilje. to ti je "falinka"

objasnio sam da to nije nikakvo ubistvo, to je mera koja se preduzima kada je država ugrožena ili se još uvek pravi.
I ne zalažem se za nasilje, samo imam tradicionalan pristup vaspitanju
A ti sa svojim umiranjem u političkoj korektnosti i sa pokušajem da zauzmeš upražnjeno mesto gurua jednog dela blogera ovdašnjih, aj' zdravo
antioksidant antioksidant 15:21 03.08.2011

Re: ...

znam

pa da li si spreman da se ponovo nadjemo u slicnoj situaciji? (tomica odavno nije ministar, a verko (tvoj licni koalicioni partner) i mladja davno nisu izbacili neku "ideju" na sto)
objasnio sam da to nije nikakvo ubistvo, to je mera koja se preduzima kada je država ugrožena ili se još uvek pravi.
hajde probaj sam sebi prvo da objasnis zasto to nije ubistvo? krajnji rezultat je potpuno isti - ljudsko bice je mrtvo - to sto bi ti bio srecan zbog toga nema nikakvog znacaja.


I ne zalažem se za nasilje
samo za slobodu da povremeno isprebijas neko dete


aj' zdravo

ovaj pop na kraju da te podseti da si krsten? pa proslo je vrlo malo vremena, mozda ima jos nekog kog nisi obavestio da si "uklopljen u trendove"
omega68 omega68 15:29 03.08.2011

Re: ...

da povremeno isprebijas neko dete

e za ovakve laži ću da te malo banujem, da se ohladiš što bi rekao Drago
omega68 omega68 15:42 03.08.2011

Opsasa

nemanja.glisic nemanja.glisic 16:48 03.08.2011

Za i protiv Evrope!

Jedini smo kao stranka rekli...Srbija ima alternativu. Devedesete godine mislim da su jasno pokazale koja je to ALTERNATIVA. Mnogi, i ljudi bliski meni, će mi reći, da se nekada pre mnogo bolje živelo, moglo lepo zaraditi, putovalo dosta itd... Izvinite molim vas, mozda sa mnom nešto nije u radu, ali ja tog perioda se ne sećam. Ratovi, kriza, nemaština, problemi sa osnovnim namernicama, sankcije....su meni barem, DUBOKO URAZANI U GLAVI. Krenulo se sa rešavanjem tih problema od 2000 godine. Da li je moglo bolje, moglo je. Da li je moglo brze, moglo je. Da li treba odustati od EVROPSKIH INTEGRACIJA, NIKAKO!!!!!! Ne zato da bi se samo reklo da smo član, ne da bi to bio politički potez, ne radi praznih priča, nego dragi moji prijatelji, ZBOG SISTEMA TE EVROPSKE UNIJE. To nam je preko potrebno, da bi se dvadesetogodišnje sistematično uništavanje naše zemlje prekinulo. Nije njima bolji život pao sa neba, sistem hvalitetan, je to napravio. To je činjenično stanje, koji svaki čovek u Srbiji je itekako svestan. Iskreno se nadam da to možemo dovesti i kod nas. Ne želim više ne obrazovano društvo, ne želim više da mi se zlikovci koji ubijaju 7 000 ljudi samo zato što su druge vere, veličaju u heroje, ne želim politička ubistva, ne želim da mi plata kasni tri meseca, dok poslodavac letuje sa ljubavnicom, ne želim da političari se nepristojno pogate na račun naroda, ne želim ovako sudstvo, ne želim diskriminaciju na rasnoj osnovi, ne želim mobing na poslu, ne želim smeće na ulicama, ne želim ovakve puteve u Srbiji... Oću bre NORMALNO DRUŠTVO!
freehand freehand 17:13 03.08.2011

Re: Za i protiv Evrope!

nemanja.glisic
Jedini smo kao stranka rekli...Srbija ima alternativu. Devedesete godine mislim da su jasno pokazale koja je to ALTERNATIVA. Mnogi, i ljudi bliski meni, će mi reći, da se nekada pre mnogo bolje živelo, moglo lepo zaraditi, putovalo dosta itd... Izvinite molim vas, mozda sa mnom nešto nije u radu, ali ja tog perioda se ne sećam. Ratovi, kriza, nemaština, problemi sa osnovnim namernicama, sankcije....su meni barem, DUBOKO URAZANI U GLAVI. Krenulo se sa rešavanjem tih problema od 2000 godine. Da li je moglo bolje, moglo je. Da li je moglo brze, moglo je. Da li treba odustati od EVROPSKIH INTEGRACIJA, NIKAKO!!!!!! Ne zato da bi se samo reklo da smo član, ne da bi to bio politički potez, ne radi praznih priča, nego dragi moji prijatelji, ZBOG SISTEMA TE EVROPSKE UNIJE. To nam je preko potrebno, da bi se dvadesetogodišnje sistematično uništavanje naše zemlje prekinulo. Nije njima bolji život pao sa neba, sistem hvalitetan, je to napravio. To je činjenično stanje, koji svaki čovek u Srbiji je itekako svestan. Iskreno se nadam da to možemo dovesti i kod nas. Ne želim više ne obrazovano društvo, ne želim više da mi se zlikovci koji ubijaju 7 000 ljudi samo zato što su druge vere, veličaju u heroje, ne želim politička ubistva, ne želim da mi plata kasni tri meseca, dok poslodavac letuje sa ljubavnicom, ne želim da političari se nepristojno pogate na račun naroda, ne želim ovako sudstvo, ne želim diskriminaciju na rasnoj osnovi, ne želim mobing na poslu, ne želim smeće na ulicama, ne želim ovakve puteve u Srbiji... Oću bre NORMALNO DRUŠTVO!

Filip II.
Samo ovaj partijski organizovan.
Dr M Dr M 17:58 03.08.2011

Re: Za i protiv Evrope!

Samo ovaj partijski organizovan.


...i pomalo zadihan..

Polako, diši duboko Nemanja!
mikimedic mikimedic 21:06 03.08.2011

Re: Za i protiv Evrope!

Filip II.
Samo ovaj partijski organizovan.


filip ipak nije 88. godiste...
omega68 omega68 22:30 03.08.2011

Re: Za i protiv Evrope!

ZBOG SISTEMA TE EVROPSKE UNIJE. To nam je preko potrebno, da bi se dvadesetogodišnje sistematično uništavanje naše zemlje prekinulo.

jeee, super
taj sistem nije isti za sve zemlje.
Proklet bio dan kada sam to shvatio.
Zato što mi je od tada mnogo teže da gledam sve ovo oko sebe
Taj sistem je za tebe predvideo da budeš tampon zona širenju muslimana ili Rusa ili bilo kakve druge ''pošasti''.
Vojna krajina .
Kao nekad u Austro-Ugarskoj.Ovo sve liči na malo proširenu, neo K und K, pročitaj malo istoriju
jebiga
milisav68 milisav68 22:24 04.08.2011

300

omega68 omega68 22:47 04.08.2011

Re: 300

eto sad moram da ti dam nagradu


a sve uz pesmu


sad sam tek saznao da nije bilo dobro što sam kao mali mnogo slušao ovakve izjave nasilja (na 1:32 u pesmi).
Molim da se autoru stavi narukvica a da se Rambo seku ( mlađem )sudi u Hagu
milisav68 milisav68 22:52 04.08.2011

Re: 300

omega68
eto sad moram da ti dam nagradu
a sve uz pesmu

Hvala!

kremba kremba 08:25 05.08.2011

6

Pozdrav svim evroskepticima (i ostalima), i ako moze jedno lako pitanje.

Da morate, a da mozete da birate, kome bi sa ove liste poverili decu na vaspitavanje i obrazovanje?
(Ako nemate decu, zamislite na trenutak da imate.)

1. Dragutin Zelenović
2. Radoman Božović
3. Nikola Šainović
4. Mirko Marjanović
5. Milomir Minić
6. Zoran Đinđić
7. Zoran Živković
8. Vojislav Koštunica
9. Mirko Cvetkovic

Dovoljno je samo da napisete redni broj. Nema nikakve veze sa clanstvom u patijama i nije potrebno nikakvo obrazlozenje.

Unapred hvala, iako slutim da cu ostati bez odgovora.
mikimedic mikimedic 08:36 05.08.2011

Re: 6

Unapred hvala, iako slutim da cu ostati bez odgovora.


sta li je pisac hteo da kaze.

naravno da ces ostati bez odgovora jer je pitanje imbecilno.

freehand freehand 08:42 05.08.2011

Re: 6

Ovo su vaspitači, razredne starešine, direktori škola, ili šta?
Uzgred, zaboravio si Stanka Radmilovića, da ti kaže čika Freehand.
kremba kremba 08:52 05.08.2011

Re: 6

mikimedic
sta li je pisac hteo da kaze.

naravno da ces ostati bez odgovora jer je pitanje imbecilno.



Mikimedic, sve vreme se pravis pametan a sad se odjednom pravis glup.

Pitanje je hipoteticko!


freehand
Ovo su vaspitači, razredne starešine, direktori škola, ili šta?
Uzgred, zaboravio si Stanka Radmilovića, da ti kaže čika Freehand.


OK, ako je tako lakse, zamislimo da su vaspitaci, razredne staresine i direktori škola.

edit:
OK, neka taj Stanko Radmilovic, ko god bio, bude broj 10
freehand freehand 09:08 05.08.2011

Re: 6

OK, neka taj Stanko Radmilovic, ko god bio, bude broj 10

Ne, taj Stanko Radmilović na ovom spisku mora da bude broj 1.
I ne razumem zašto si Milomira Minića ugurao u ovaj niz. On bi tu imao mesto jedino u igrici "izbacite uljeza".
I kako znaš ko je Milomir Minića ako ne znaš ko je Stanko Radmilović?

A tvoje pitanje, hipotetički, ima neki smisao. Realno i ne baš.
kremba kremba 09:35 05.08.2011

Re: 6

freehand
OK, neka taj Stanko Radmilovic, ko god bio, bude broj 10

Ne, taj Stanko Radmilović na ovom spisku mora da bude broj 1.
I ne razumem zašto si Milomira Minića ugurao u ovaj niz. On bi tu imao mesto jedino u igrici "izbacite uljeza".
I kako znaš ko je Milomir Minića ako ne znaš ko je Stanko Radmilović?

A tvoje pitanje, hipotetički, ima neki smisao. Realno i ne baš.


Au, brate mili, ala si cepidlaka. Stanko Radmilovic je bio predsednik izvrsnog veca (5. decembar 1989 - 15. januar 1991.). Ovo je lista premijera u zadnjih 20 godina, sto odlicno znas, ali zajebavas.

I jos jednom, pitanje je hipoteticko, naravno da ne moze biti realno.
jbte, izgleda je ipak pretesko ... Hocete li pomoc prijatelja?
freehand freehand 09:42 05.08.2011

Re: 6

Au, brate mili, ala si cepidlaka. Stanko Radmilovic je bio predsednik izvrsnog veca (5. decembar 1989 - 15. januar 1991.). Ovo je lista premijera u zadnjih 20 godina, sto odlicno znas, ali zajebavas.

Predsednik Izvršnog veća bio je Predsednik Vlade, a Radmilovć prvi "Slobin".
A stvarno ne znam kome bih poverio svoje dete na vaspitavanje, bez obzira što mi je Đinđić kao ličnost i političar za tri koplja ispred svih ostalih zajedno.
Nemam pojma kakav bi vaspitač bio.
mikimedic mikimedic 11:22 05.08.2011

Re: 6

Mikimedic, sve vreme se pravis pametan a sad se odjednom pravis glup.

Pitanje je hipoteticko!


ok, ajmo na imbecilno pitanje jos imbecilnijim.

kome bi da moras a mozes da biras poverio svoje dete?

1) xavieru solani
2) georgeu w.
3) jamie sheau
4) onom muceniku sto ga skenjase u budjanovcima
5) ericu claptonu
6) eltonu johnu




kremba kremba 12:36 05.08.2011

Re: 6

freehand
Đinđić je kao ličnost i političar za tri koplja ispred svih ostalih zajedno.


Hvala najlepse!

mikimedic


Mikimedic, odgovoricu rado na tvoje hipoteticko pitanje, ali prvo ti odgovori na moje.
Tako to ide, jbga, mora da se zna neki red.
Ako ti je pretesko, zaboravi...

mikimedic mikimedic 13:24 05.08.2011

Re: 6

zaboravicu, ali ne zato sto je pretesko.
kremba kremba 13:57 05.08.2011

Re: 6

mikimedic
zaboravicu, ali ne zato sto je pretesko.


Ok, hvala, zapamti bar ovo.

There are no stupid questions, just stupid answers


srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:37 06.08.2011

Re: 6

kremba
mikimedic
zaboravicu, ali ne zato sto je pretesko.


Ok, hvala, zapamti bar ovo.

There are no stupid questions, just stupid answers



Ево ја ћу Вам одговорити.

ТАМАН ДА СУ ТА ДЕСЕТОРИЦА ПОСЛЕДЊА НА СВЕТУ, НЕ БИХ ИМ ДАО ДЕТЕ ДА СЕ О ЊЕМУ/ЊОЈ СТАРАЈУ.
ТОЛИКО О ПРЕДСЕДНИЦИМА ИЗВРШНИХ ВЕЋА/ВЛАДА КАКО ГОД.
kremba kremba 20:14 06.08.2011

Re: 6

srdjazlopogledja
Ево ја ћу Вам одговорити.


Srdjo, hvala Vam na odgovoru. Slazemo se 90%.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:19 06.08.2011

.

lepe stvari ne valja prekidati.

omega68 omega68 22:25 08.08.2011

neće valjda

opet onaj stefan da mi zaključava blog

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana