Gost autor

margos razmišlja....

Unfuckable RSS / 05.01.2008. u 01:29

 

Mudrost je primenjeno znanje!

Pamet vs Mudrost

Pročitala sam pre neki dan da čovek ne mora biti pametan da bi bio mudar! Često razmišljam o toj razlici između pameti i mudrosti. Znam mnoge pametne, obrazovane, inteligentne ljude, koji su potpuno nemudri – žive nesrećno, zbrkano, ljuti na sebe i druge, analiziraju sve događaje ‘u sitna crevca’ tražeći krivca, i pritom, veliki deo teško i ‘pametno’ zarađenog novca, troše na lekove i razna lečenja. A poznajem i one druge, manje obrazovane, srećne, zadovoljne, pune razumevanja i ljubavi za sve što čini život!

Jedna od razlika između pametnog i mudrog je ta što pametan menja svet, a mudar menja sebe, znajući da je jedina osoba na koju ima potpuni uticaj on sam, a da druge ne može promeniti. Menjajući sebe, menja doživljaj, percepciju sveta oko sebe - tada se čini da se i svet menja.

Druga bitna razlika je ta što je pametnom jako važno da uvek bude u pravu; mudrog ne zanima ko je u pravu, on želi da bude srećan i da rešava probleme. Sledeći put kada se budete svađali i zastupali neko mišljenje, zapitajte se da li je to ono što vodi rešenju problema ili njegovom usložnjavanju, ili možda još mudrije: da li želite da budete srećni, ili u pravu?! Znam šta ćete odabrati.

Dalje, pametan sve zna, nema toga što mu možete reći, a da vam ne kaže ‘Ma znam ja to! To je još Kant govorio, a slično je rekao i Sokrat, a i Sveti Avgustin u svojim “Ispovestima”…; mudar zna šta ne zna, zato stalno uči. On je radoznao, voli da uči, da se usavršava, ispituje koz lično iskustvo i ide dalje. Pametan ima znanje, a mudar ga primenjuje !

Pametan i ono što zna, ljubomorno čuva za sebe, ne deli svoja znanja jer ih je teško stekao - 

(možda je čuo da informacija najviše vredi ?!), a mudar stalno deli svoja znanja, protočan je za nove informacije i zna da će sutra biti još bolji i znati više.

Pametan proučava prirodne zakone u želji da ovlada njima, da ukroti prirodu i promeni prirodne zakone, a mudar ih spoznaje i trudi se da živi u skladu sa njima.

Pametan misli da su život, priroda, bogatstvo, novac… ograničeni, da je to kolač koji treba da se podeli na veliki broj gladnih usta, pa se trudi da uzme više za sebe, da, ako treba, i ukrade kolač. Mudar sam ispeče kolač i deli ga drugima.

Pametan, kada se nešto loše desi, traži krivca, proklinje, smatra da su se mračne sile urotile protiv njega, da nema sreće…. A mudar postavi odmah pitanje ‘šta ja to treba da promenim u sebi ?’

I možemo tako do beskraja… ipak, za kraj ovog teksta, da parafraziram jednu mudrost Vesne Krmpotić: “Pametan misli da je Bog, a mudar zna da je od Boga!”

                     05022527477ece77a0e35.jpg



Komentari (263)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bauer bauer 05:59 05.01.2008

Re: Dobra vam noć...

ma, biće i sutra zanimljivo - koliko ja vidim ....iskusnim okom ... ; ))))))
Svrati da zbrinemo ranjene i počistimo srču - i, ako to već ne obave Horistkinje - nisko, ali nebulozno, a kako im već dolikuje - dotučemo mi domaćicu ( vedrim, ali zato duhovitim i totalno bespotrebnim dosetkama)
Pozzzz !

Uf, dobro je da si tu, da ne moram ja da cuvam vatru. Ja mogu da izdrzim jos par sati, posle toga, gotovo... :)

A sutra, cistimo, ne bi nam bilo prvi put :)
margos margos 06:05 05.01.2008

Re: Dobra vam noć...

Uf, dobro je da si tu, da ne moram ja da cuvam vatru. Ja mogu da izdrzim jos par sati, posle toga, gotovo... :)
A sutra, cistimo, ne bi nam bilo prvi put :)

Ma, Bauer, ode Unf... i reče 'nek ti je B(l)og na pomoći'... Ajmo i mi, pa šta bude :)))
bauer bauer 06:13 05.01.2008

Re: Dobra vam noć...

Ma, Bauer, ode Unf... i reče 'nek ti je B(l)og na pomoći'... Ajmo i mi, pa šta bude :)))

ej, margos, idi obrati paznju, da smo se ti, strong i ja registrovali na blogu istog dana :) sta je to? jos jedan акаузални cинхроницитет? :)
Unfuckable Unfuckable 06:16 05.01.2008

Re: Dobra vam noć...

Uf, dobro je da si tu, da ne moram ja da cuvam vatru. Ja mogu da izdrzim jos par sati, posle toga, gotovo... :)

A sutra, cistimo, ne bi nam bilo prvi put :)


e baš si neozbiljan : mi da Čuvamo Vatru kaotakvi ???? Jel to mudro ? Il pametno ? Misssleeeeeeemmm - mi ?!?!?!
Mislim, again, hvala na komplimenteu - al ne vidim Olimpyske kroogove niđe.....viđe - eventualno - da pripalimo jednu na plamičku... ? ( al da ne bude u glavu, ofkorsdjes!)
margos margos 06:20 05.01.2008

Re: Dobra vam noć...

ej, margos, idi obrati paznju, da smo se ti, strong i ja registrovali na blogu istog dana :) sta je to? jos jedan акаузални cинхроницитет? :)

Ma tog dana primali Đake Prvake!
Bio neki plodan dan :))) Stvarno zanimljivo! Onda ne moramo da se plašimo Milančeta!
Btw, sledi ti poljubac, ovo je bio stoti komentar:)
angie angie 06:21 05.01.2008

Re: ....

e ne znam ko si ti sreco popolvox, ni shta si 'teo, al' mnogo volim Razglednice iz pakla, i shto mi je Meril tu super i naravno zbog Shirli- te hvala ti.
margos margos 06:27 05.01.2008

Re: ....

e ne znam ko si ti sreco popolvox, ni shta si 'teo, al' mnogo volim Razglednice iz pakla, i shto mi je Meril tu super i naravno zbog Shirli- te hvala ti.

Ja se nadala da ćeš ti da skapiraš pa da mi šapneš:)
(Jeste lepo, pa se i ja zahvaljujem!)
bauer bauer 06:29 05.01.2008

Re: Dobra vam noć...

Btw, sledi ti poljubac, ovo je bio stoti komentar:)

looking forward to it :)) I, nemoj nista da se plasis, Milance je moj drug!
margos margos 06:39 05.01.2008

Re: Dobra vam noć...

looking forward to it :)) I, nemoj nista da se plasis, Milance je moj drug!

no problemo:)))
Možemo sad mirno da lalamo, again - lep san ti želim:)
Milan Novković Milan Novković 11:40 05.01.2008

Re: Dobra vam noć...

ja preveriram bica kojima ne rastu brkovi, ne briju lobanju, i nisu kvrgava

Da, muškarci su unreliable :)
AlexDunja AlexDunja 01:49 05.01.2008

preporuka, bas, bas

za hrabrost!
Unfuckable Unfuckable 01:54 05.01.2008

Re: preporuka, bas, bas

..."hrabrost, hrabrost .....ali i mudrost!"
( parafraza B.Diklićeve replike Koji u Mi nismo Anđeli 1 )
margos margos 03:09 05.01.2008

Re: preporuka, bas, bas

AlexDunja
za hrabrost!

Hvala! Baš!
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 02:35 05.01.2008

Uslovno rečeno..!!


Čovek je tu da bi menjao svet. Budući da je i sam deo sveta, menja i sebe. Pošto je prinuđen da od sebe u svakom slučaju najpre polazi, čovek ima obavezu da pre svega sebe menja. Što sebe bolje promeni, spremniji je da menja i svet oko sebe. Čovek ima odgovornost za sebe i svet oko sebe. Zato i sebe, i svet stalno posmatra ne bi li zakone postojanja što bolje uočio, i samim tim postao spremniji da unapređuje.
margos margos 02:49 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

Pošto je prinuđen da od sebe u svakom slučaju najpre polazi, čovek ima obavezu da pre svega sebe menja. Što sebe bolje promeni, spremniji je da menja i svet oko sebe.

Dragane, dobrodošao!
Upravo to da treba od sebe poći - to prihvatiti, ne kao prinudu i moranje, predstavlja mudrost.
I stalno posmatranje... i prilagođavanje... i promene... sve je to deo jednog celog (ili celovitog), mudrog postupanja.

Meni je to pod 1a... i drago mi je da nam je isti pristup.
nsarski nsarski 02:50 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

Dragan Vujanović

Čovek je tu da bi menjao svet. Budući da je i sam deo sveta, menja i sebe. Pošto je prinuđen da od sebe u svakom slučaju najpre polazi, čovek ima obavezu da pre svega sebe menja. Što sebe bolje promeni, spremniji je da menja i svet oko sebe. Čovek ima odgovornost za sebe i svet oko sebe. Zato i sebe, i svet stalno posmatra ne bi li zakone postojanja što bolje uočio, i samim tim postao spremniji da unapređuje.


Svet je napredovao uglavnom zahvaljujuci onima koji su mu se suprotstavljali. Ti, po gornoj definiciji, nisu bili mudri:)
AlexDunja AlexDunja 03:01 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

Svet je napredovao uglavnom zahvaljujuci onima koji su mu se suprotstavljali. Ti, po gornoj definiciji, nisu bili mudri:)

tako je! nsarski:))
iz pesme " nizvodno" branka m.

Izmenih se pevajući kasnim te reko
u noći zasađenoj najlepšim baštama
duh mi valovlju sličan al istrošen na bizarne
cvetove
što cvetaju u našem oskudnom znanju

Dan se udvaja gde se rađa vreme buduće noći
veliki vodeni duše nad gorama kad grom mi
snuješ
u sluhu kad mi prostore pomešaš
reko sa srcem od vetra kada mi sve nade zbuniš
Možda bi trebalo da pevam tako
da se ne razlikujem od drugih koji silaze po
vodu

ali pored tebe najbolje sazreva moja podsvest
smeštena između sunca i meseca
margos margos 03:06 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

nsarski
Svet je napredovao uglavnom zahvaljujuci onima koji su mu se suprotstavljali. Ti, po gornoj definiciji, nisu bili mudri:)

E, i tu si u pravu!!! Da nije 'pametnih', onih koji greše, ne bi bilo napretka... Pa nema mudrosti bez iskustava, često i bolnih i glupih, ali izvući mudrost iz iskustva... eh... ideal:)) A kad postoje neka znanja, proverena, onda nije mudro ne koristiti ih!

PS Znaš kad Mujo ide u bioskop i gleda šesti put film u kome biciklista pada s bicikla, preturi mu se košara i polupaju mu se jaja - a Mujo se sve nada da šesti put neće!
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 03:15 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

Svet je napredovao uglavnom zahvaljujuci onima koji su mu se suprotstavljali. Ti, po gornoj definiciji, nisu bili mudri:)

:)) Kojem su se to svetu oni suprotstavljali? Svetu, ili svetini (kanona i dekadencije), svetini koja je uvek protiv sveta?
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 03:19 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

Dragane, dobrodošao!
Upravo to da treba od sebe poći - to prihvatiti, ne kao prinudu i moranje, predstavlja mudrost.
I stalno posmatranje... i prilagođavanje... i promene... sve je to deo jednog celog (ili celovitog), mudrog postupanja.

Meni je to pod 1a... i drago mi je da nam je isti pristup.


Margo, bolje vas našao. Nego, da vidimo šta će dalje biti. Slede komentari ...
margos margos 03:34 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

:)) Kojem su se to svetu oni suprotstavljali? Svetu, ili svetini (kanona i dekadencije), svetini koja je uvek protiv sveta?

Suprotstavljali su se ograničenim znanjima svoga doba - što su neki ,koji su za sebe uzimali pravo da su Gospodari Neba i Zemlje, smatrali vrhovnom mudrošću!
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 03:40 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

Suprotstavljali su se ograničenim znanjima svoga doba - što su neki ,koji su za sebe uzimali pravo da su Gospodari Neba i Zemlje, smatrali vrhovnom mudrošću!
Eto, dakle, nisu bili protiv sveta, nego su bili protiv onih koji delaju protiv sveta. U krajnjem ishodištu, radili su za svet.
margos margos 03:45 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

Možda bi trebalo da pevam tako
da se ne razlikujem od drugih koji silaze po
vodu

Alex, stalno se vraćam na ovaj stih!
Kako kaže Unf, da ukradem foru, jakaotakva, uopšte ne volim: da moram, da pevam u horu, da radim nešto zato što svi to rade, da se jednačim - uniformišem, da teram modu.... i svašta nešto opšte ne volim! A radoznala sam i volim, što kažu stariji, kontra sveta, iliti na svoju ruku.
Zato me mudrost i intrigira toliko!
Kako biti svoj, mudar i živ!?
margos margos 03:49 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

Eto, dakle, nisu bili protiv sveta, nego su bili protiv onih koji delaju protiv sveta. U krajnjem ishodištu, radili su za svet.

Da! No mi, ograničeni svojim (sa)znanjima i sagledavanjem sveta iz pozicije našeg ograničenog boravka na Planeti, često ne razumemo njihove porive i delanja! Tako je bilo i onda!
Kaže, čini mi se Andrić, da se čovek najviše ostrvi na ono što ne zna ili ne razume.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 03:51 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

jakaotakva, uopšte ne volim: da moram, da pevam u horu, da radim nešto zato što svi to rade, da se jednačim - uniformišem, da teram modu.... i svašta nešto opšte ne volim! A radoznala sam i volim, što kažu stariji, kontra sveta, iliti na svoju ruku.
Zato me mudrost i intrigira toliko!
Kako biti svoj, mudar i živ!?

Da bi neko uopšte imao predispoziciju da možda bude svoj, mudar i živ, neophodno je da postavi sebi pitanje
Kako biti svoj, mudar i živ!?
To je prvi korak...
margos margos 04:14 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

To je prvi korak...

Znam :)))
angie angie 04:24 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

Znam :)))


ne bih se slozila, mudar chovak pre svega ima mnogo shiru sliku od one gde je on kao jedinka najvazniji.
nsarski nsarski 04:27 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

Kojem su se to svetu oni suprotstavljali?

Uglavnom prihvacenoj dogmi i obicajima - Kepler, Kolumbo, Ajnstajn, Martin Luter King... - onome sto se u njihovo vreme zvao "svet".
margos margos 04:35 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

ne bih se slozila, mudar chovak pre svega ima mnogo shiru sliku od one gde je on kao jedinka najvazniji.

Jeste, Angie, potrebna je šira slika da se sagleda - ali delanje kreće od jedinke.
Drugim rečima, mudar čovek vidi i drvo i šumu.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 05:06 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

Kojem su se to svetu oni suprotstavljali?
Uglavnom prihvacenoj dogmi i obicajima - Kepler, Kolumbo, Ajnstajn, Martin Luter King... - onome sto se u njihovo vreme zvao "svet".

E, tako može. Treba da se zna da pojam sveta i ono što neki pojedinac ili grupa nazivaju svetom nije ni približno isto. Ne samo da nije isto, već je često i suprotstavljeno.

Da se vratimo temi. S tim da ovoga puta naglašavam kako ne podrazumevam svet kao ljudski svet, ili svetinu na nekom trgu, ili svet u određenom istorijskom trenutku, već svet u najširem i najčistijem smislu. Čovek je tog sveta deo.

U stvari, samo treba da ponovim: Čovek je tu da bi menjao svet. Budući da je i sam deo sveta, menja i sebe. Pošto je prinuđen da od sebe u svakom slučaju najpre polazi, čovek ima obavezu da pre svega sebe menja. Što sebe bolje promeni, spremniji je da menja i svet oko sebe. Čovek ima odgovornost za sebe i svet oko sebe. Zato i sebe, i svet stalno posmatra ne bi li zakone postojanja što bolje uočio, i samim tim postao spremniji da unapređuje.
margos margos 05:22 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

E, tako može. Treba da se zna da pojam sveta i ono što neki pojedinac ili grupa nazivaju svetom nije ni približno isto. Ne samo da nije isto, već je često i suprotstavljeno.

Da, Dragane, najveći problemi među ljudima (ili u komunikaciji) nastaju kad svako pod nekim pojmom podrazumeva nešto drugo. Drugi bitan razlog frke je kad prečujemo ili čujemo ono što mi hoćemo da čujemo.
Al su zato izmišljena pitanja... i odgovori... i ona teška strana reč izvini:)))
AlexDunja AlexDunja 13:22 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

Kako biti svoj, mudar i živ!?

ja mislim da ona recenica koju sam podvukla ne predstavlja preporuku :))
pre mozda, konstataciju da je tako lakse:))
a, svakako, svako onaj ko ne moze" da peva tako da se ne razlikuje od drugih koji silaze po vodu "
zna da je izabrao tezi put. ali zato zanimljiviji, lepsi i plodniji:)
margos margos 14:29 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

ja mislim da ona recenica koju sam podvukla ne predstavlja preporuku :))

To je ona preporuka - kada je preporuka - tipa 'ne talasaj'!
I znam da je nisi stavila kao preporuku:)
Imal' ovde ikoga ko je od tih? Ja ne vidoh...
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 18:50 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

Da, Dragane, najveći problemi među ljudima (ili u komunikaciji) nastaju kad svako pod nekim pojmom podrazumeva nešto drugo. Drugi bitan razlog frke je kad prečujemo ili čujemo ono što mi hoćemo da čujemo.
Al su zato izmišljena pitanja... i odgovori... i ona teška strana reč izvini:)))

:((( Lepo je naići na takve konstatacije.

Dodao bih samo da do verbalnih nesporazuma dolazi ne samo zato što dve strane u razgovoru isti pojam podrazumevaju na dva sasvim različita načina, već često i zato što je skriveni, pravi cilj razgovora devijantan. A to se dešava kad je sujeta postavljena iznad same teme. Tada je važno ne da se razvije i unapredi sama tema, već da se dokaže ko je u pravu, kako bi se utolilo JA. Stoga se razlike u pojedinim procenama ne uočavaju kao nešto što treba prevazići, i doći do varijante koja je objektivno održivija, već kao jedva čekana prilika da se sagovorniku naglasi kako je pogrešio. Onda se bele rukavice smačinju do pola šake i sledi već poznata interaktivna igrica zvana "argumentovana rasprava"...



margos margos 21:35 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

A to se dešava kad je sujeta postavljena iznad same teme. Tada je važno ne da se razvije i unapredi sama tema, već da se dokaže ko je u pravu, kako bi se utolilo JA.

Dragane, to sam svrstala pod pametan... to: ko je u pravu!
A sujeta nam je toliko prisutna, uobičajena, skoro pa prirodna, ali zaista ne znam da li je prirođena!?
I mislim da ne iznenađuje toliko u svakodnevnom životu, nekako smo naučili da izlazimo na kraj sa njom (tuđom lakše nego svojom, il mi se čini?). Ja se samo baš uplašim onog ko tvrdi za sebe da nije sujetan, e tad otvaram četvore oči!
AlexDunja AlexDunja 23:14 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

Dodao bih samo da do verbalnih nesporazuma dolazi ne samo zato što dve strane u razgovoru isti pojam podrazumevaju na dva sasvim različita načina, već često i zato što je skriveni, pravi cilj razgovora devijantan. A to se dešava kad je sujeta postavljena iznad same teme. Tada je važno ne da se razvije i unapredi sama tema, već da se dokaže ko je u pravu, kako bi se utolilo JA. Stoga se razlike u pojedinim procenama ne uočavaju kao nešto što treba prevazići, i doći do varijante koja je objektivno održivija, već kao jedva čekana prilika da se sagovorniku naglasi kako je pogrešio. Onda se bele rukavice smačinju do pola šake i sledi već poznata interaktivna igrica zvana "argumentovana rasprava"...

ovo zasluzuje :))
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 23:35 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

Dragane, to sam svrstala pod pametan... to: ko je u pravu!

Svakako, samo sam dodao ponešto na ono da se kod nas tako teško izgovara "izvini"...
A sujeta nam je toliko prisutna, uobičajena, skoro pa prirodna, ali zaista ne znam da li je prirođena!?
I mislim da ne iznenađuje toliko u svakodnevnom životu, nekako smo naučili da izlazimo na kraj sa njom (tuđom lakše nego svojom, il mi se čini?). Ja se samo baš uplašim onog ko tvrdi za sebe da nije sujetan, e tad otvaram četvore oči!
Pa, ko je najsujetniji? Bebe. One jedino na sebe misle i svu pažnju traže za sebe. To, naravno, nije sujeta o kojoj mi ovde razgovaramo, ali je u potencijalu nagonski izvor isti. Bebama je to svojstveno, i neophodno, da bi što bolje bile odojene, ili da bi, u krajnjoj liniji, preživele. Kako vreme prolazi, a beba se pretvara u odraslog pojedinca, ova funkcija se postepeno redukuje, ustupa mesto nekim drugim mehanizmima ponašanja, razlučivanja.., pa se dođe do onog kritičnog stepena kad je čovek svestan svoje taštine i zna da ona nije dobra (jer u suštini počinje da radi protiv njega samog), i da je treba zameniti plemenitošću, darežljivošću, trpkošću... Vreme i pravilno upotrebljeno iskustvo vode u pravcu ...
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 23:41 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

ovo zasluzuje :))
Ok.Evo jedne (meni drage) pesmice:

AlexDunja AlexDunja 23:42 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

vode u pravcu ...

empatije:)
margos margos 23:43 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

Dragan Vujanović
Pa, ko je najsujetniji? Bebe. One jedino na sebe misle i svu pažnju traže za sebe. To, naravno, nije sujeta o kojoj mi ovde razgovaramo, ali je u potencijalu nagonski izvor isti.

:))) O ovome nikad nisam razmišljala! Baš me iznenadilo i zamislilo!!! Hvala!:)
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 23:47 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

Margos: "...potrebna je šira slika da se sagleda - ali delanje kreće od jedinke.
Drugim rečima, mudar čovek vidi i drvo i šumu..."
Sjajno!
AlexDunja AlexDunja 23:53 05.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

Ok.Evo jedne (meni drage) pesmice:

pa dobro:)
meni je ova draza:)
brian ferry
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 00:10 06.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

- "Ok.Evo jedne (meni drage) pesmice": (Alain Barriere & Noelle Cordier - Tu T`en Vas)
- "Pa dobro:)meni je ova draza:)brian ferry"(Lets tick together)

Hvala, hvala... I dan danas se na meni mišići spontano pokreću kad čujem ovu stvar. Vauh..! Više nego odličan izbor. Pozdrav :))
AlexDunja AlexDunja 00:14 06.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

Hvala, hvala... I dan danas se na meni mišići spontano pokreću kad čujem ovu stvar. Vauh..! Više nego odličan izbor. Pozdrav :))

ma nije izbor:)
intuicija:)))
margos margos 00:25 06.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

Dragan Vujanović
- "Ok.Evo jedne (meni drage) pesmice": (Alain Barriere & Noelle Cordier - Tu T`en Vas) - "Pa dobro:)meni je ova draza:)brian ferry"(Lets tick together)Hvala, hvala... I dan danas se na meni mišići spontano pokreću kad čujem ovu stvar. Vauh..! Više nego odličan izbor. Pozdrav :))

isto:)))

A ja ne umem da postavljam linkove, ali zato volim mnogo STAND BY ME.... posebno kad društvo horski peva samo refren... do loodila:)))
AlexDunja AlexDunja 00:36 06.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

STAND BY ME..

lennon?
margos margos 00:45 06.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

AlexDunja
STAND BY ME..lennon?

Hvala Alex:)))
Odvrnula zvučnike!!!!
Unfuckable Unfuckable 00:59 06.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

AlexDunja AlexDunja 01:01 06.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

Unfuckable
odvrni SAD ...

ne miruje liam u tebi:)))
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:18 06.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

Hvala, hvala... I dan danas se na meni mišići spontano pokreću kad čujem ovu stvar. Vauh..! Više nego odličan izbor. Pozdrav :))
ma nije izbor:)
intuic
Osećam se tako razgolićeno... :)))
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:41 06.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

Margos: "A ja ne umem da postavljam linkove"

. Dakle > Treba najpre da se odabere i pokrene željeni song na otvorenoj internet strani YouTube > aktivira se File (u gornjem levom uglu ekrana > klikne se na properties (u padajućem meniju) > desno od URL nalazi se šifra fajla, odnosno pesme na netu (ako je šifra dugačka može biti i u dva reda), koju treba selektovati (držanjem pritisnutog levog klika na mišu i povlačenjem preko slova i brojeva same adrese > selektovana šifra, tj. net-adresa se iskopira (kursorom na selektovano polje, desni klik miša, Copy) > ode se na blog, otvori prozor za komentar i klikom miša kursor ostavi unutar polja za pisanje (može iznad, ispod teksta...) > klikne se na kvadratić YouTube > otvoriće se novi prozor sa praznim poljem u koje treba uneti adresu fajla (pesme), što se čini desnim klikom miša i komandom Paste, nakon čega se pritiska OK.
. Zatim ostaje samo da se komandom Pregledaj izvrši provera uspešnosti cele akcije. Možda je suvišno, ali nije na odmet - pre ovog poslednjeg koraka proveriti da li komentar ima naslov (jer ako ga nema, onda opcija Pregledaj ne funkcioniše).
. Aj da vidimo da li može... Evo jedne šokantno divne i elegične od Queen i neponovljivog F.Merkurija...
margos margos 01:56 06.01.2008

Umesto hvala:)))



Nešto za društvo u ćošku...
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 02:11 06.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

Margos: "Nešto za društvo u ćošku..."
Već postavila?! E, to se zove đak kapirač!
Unfuckable Unfuckable 02:18 06.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

ne miruje liam u tebi:)))


pustio bih ja njega - al neće on mene..... ; )))))
ili : pustio bi on njega, al neću ja sebe
pa ga ja pustio.
najbolji vocal, ever.
..da ne ispadne troll - da ne ljutimo domaćicu ..- na najdaljoj tački od Mudrosti - nalazi se Liam Gallagher
margos margos 02:30 06.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

..da ne ispadne troll - da ne ljutimo domaćicu ..- na najdaljoj tački od Mudrosti - nalazi se Liam Gallagher

Ma daaj.... gde muzika (i njena deca) mogu biti na najdaljoj tsačci??? Never...

A da pitam, kad se troluje, jel se troluje kuća, ili tekst(opisac)?
Unfuckable Unfuckable 03:05 06.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

troluje se tekstopisac ..tj txt ...to je ponekad očigledno, a ponekad oku neprimetno, čak izgleda i simpatično, skretanje sa teme - ali u suštini : taktika da se obesmisli autorov trud i smisao teksta i sve odvuče u nekom drugom pravcu (slepu ulicu)
Nekada je bezazlena, nekada jako smišljena.
Ja nikada ne brišem trolove - ima na blogu ko je zadužen da proceni šta treba da se briše - jer komentatori su naše najveće blago, kao što već rekoh Vasiliju ... - pa, po mom neskromnom mišljenju : kada već autori pišu o čemu god hoće, zašto to uskratiti i komentatorima .
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 04:36 06.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

pišu o čemu god hoće, zašto to uskratiti

Veoma pošteno.Osim toga, autor komentara odgovara za ono što je napisao, i to pred svim posetiocima bloga. Pa, ako se "ne ponaša lepo", videće to svi - i njegova učiteljica, i kolege s posla, i ženska koju ovih dana muva a kojoj se predstavio kao fin...
margos margos 13:12 06.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

Već postavila?! E, to se zove đak kapirač!

Morala sam, Dragane, što kažu mangupi, da te ispoštujem:))
Hvala ti još jednom.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 17:44 06.01.2008

Re: Uslovno rečeno..!!

- Već postavila?! E, to se zove đak kapirač!
- Morala sam, Dragane, što kažu mangupi, da te ispoštujem:))
Hvala ti još jednom
Za vodu se ne kaže hvala. Uostalom, lepo je davati. Samim tim, već sam nagrađen. Pozdrav. Vidimo se na nekom drugom spratu bloga...
Jovan Jovan 02:40 05.01.2008

Confucius

I hear and I forget. I see and I remember. I do and I understand.--
angie angie 02:45 05.01.2008

Re: Confucius

hm, pametan se uvek osloni na znanje i krene- obichno srljajuci, jer misli da ima odgovarajucu argumentaciju, a mudar uvek zastane, skenira, proceni, ukopa se i cheka da vidi gde ce pametni da pukne, pa upisuje koordinate, koje ce posle da zaobidje- mudar nije nikad u prvom redu.
margos margos 02:57 05.01.2008

Re: Confucius

mudar nije nikad u prvom redu

... osim kad je sasvim siguran!
angie angie 03:02 05.01.2008

Re: Confucius

... osim kad je sasvim siguran!


samo kad je jedan na jedan- al uvarijanti satisfakcije:)))
margos margos 03:25 05.01.2008

Re: Confucius

Jovan
I hear and I forget. I see and I remember. I do and I understand.--

E, dotični gospodin je bio Mudrac!!!
Samo ne znamo da l je bio mudar sa 20, 30 godina...
A eto, pade mi na pamet, kad pričam o godinama -pre neki dan Spaićev sin od 13 godinica, mudro odreagovao u ružnoj situaciji!
Pozdrav, Jovane:)))
Jovan Jovan 11:39 05.01.2008

Re: Confucius

Lično mislim da mudrost nema veze sa godinama, mislim, da možeš postati iskustan i pomalo mudar sa godinama, ali mudrost se postiče upornim razmišljanjem i analiziranjem svojih reakcija, ALI pre nego što reaguješ. Isto tako mislim da se mudrost može postići, dok se pamet (pored genetskih predispozicija) teško može naučiti.
Hvala Margos
A to za Spaićevog sina sam ispratio i jete mudrica mala, svaka mu čast. Ja ovako mator bi sigurno uradio ono što se i očekivalo i naje*ao...
margos margos 13:17 05.01.2008

Re: Confucius

Jovan
Lično mislim da mudrost nema veze sa godinama, mislim, da možeš postati iskustan i pomalo mudar sa godinama, ali mudrost se postiče upornim razmišljanjem i analiziranjem svojih reakcija, ALI pre nego što reaguješ. Isto tako mislim da se mudrost može postići, dok se pamet (pored genetskih predispozicija) teško može naučiti. Hvala MargosA to za Spaićevog sina sam ispratio i jete mudrica mala, svaka mu čast. Ja ovako mator bi sigurno uradio ono što se i očekivalo i naje*ao...

Jovane, za iskre mudrosti nam definitivno ne trebaju godinice. Otud sva ona blaga koja izgovore deca (od Olovka piše srcem, pa nadalje... puno toga smo čitali kod Stankovića, Jelice i Spaića - u textovima i komentarima ).

I samo bih proširila ovu tvoju tvrdnju, ne samo analiziranjem svojih reakcija, već i tuđih, sveta oko sebe, okolnosti.

A mislim da se sve može postiči, da se sve može naučiti, utrenirati, ukoliko ne postoje fizička ili mentalna ograničenja. Posvetiš nečemu vreme i pažnju, pa naučiš (ovo nije lično, već nekako načelno... tako to ide... il ja u to čvrsto verujem:))
Jovan Jovan 16:27 05.01.2008

Re: Confucius

Slažem se sa Vama Margos, ja smatram svojom naj vrlinom što se mogu menjati, što to i činim konstantno. Znači učim, skupljam utiske, iskustva i pokušavam da se promenim. Mudrost je biti srećan u promenama, mudrost je izbeći neprijatno iskustvo. Ja sebe ne smatram mudrim, već/više iskusnim. Da sam mudar(bio), zaobišao bih bar 1/4 stvari u svom životu!
I Istina je sve se može naučiti u životu, stvar treninga, upornosti i volje.
Da li neko može da nauči nekoga da VOLI?
margos margos 17:57 05.01.2008

Re: Confucius

Jovan
Slažem se sa Vama Margos, ja smatram svojom naj vrlinom što se mogu menjati, što to i činim konstantno. Znači učim, skupljam utiske, iskustva i pokušavam da se promenim. Mudrost je biti srećan u promenama, mudrost je izbeći neprijatno iskustvo. Ja sebe ne smatram mudrim, već/više iskusnim. Da sam mudar(bio), zaobišao bih bar 1/4 stvari u svom životu! I Istina je sve se može naučiti u životu, stvar treninga, upornosti i volje. Da li neko može da nauči nekoga da VOLI?

Jovane, molim te, nemoj mi persirati... moraću onda i ja tebi..]. Uostalom ovde je uobičajen razgovor na ti!

Jedna od kvaka i jeste da onaj koji sebe smatra mudrim - nije mudar! Verovatno bi oni koji te posmatraju rekli za tebe da si mudar... a i ja bih, po tvojim odgovorima isto rekla. Sobom nikad nismo zadovoljni, i to je valjda opori začin životu, ali nas tera da napredujemo!
Tvoje pitanje je veeeelikoooo i važno.... a moj odgovor je ja misim da DA !
MightyNora MightyNora 03:35 05.01.2008

Palac...

Druga bitna razlika je ta što je pametnom jako važno da uvek bude u pravu; mudrog ne zanima ko je u pravu, on želi da bude srećan i da rešava probleme. Sledeći put kada se budete svađali i zastupali neko mišljenje, zapitajte se da li je to ono što vodi rešenju problema ili njegovom usložnjavanju, ili možda još mudrije: da li želite da budete srećni, ili u pravu?! Znam šta ćete odabrati.


Totalno se slazem sa filozofijom komunikacije koja to zastupa.

Margos preporuka....

Unfuckable mi je vec u VIP listi tako da ne znam sta da radim :)
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 03:50 05.01.2008

Re: Palac...

MightyNora
Totalno se slazem sa filozofijom komunikacije koja to zastupa.

Margos preporuka....


Takodje se totalno slazem i preporucujem:))
Unfuckable mi je vec u VIP listi tako da ne znam sta da radim :)

Pa stavi ih onda zajedno, zar ne vidis kako se slazu ko' golupcici, samo sto nisu poceli da gugucu:))) Zasto da ne budu zajedno i u VIP listi onda, mis'im steeeta je:))
Unfuckable Unfuckable 03:52 05.01.2008

Re: Palac...

Unfuckable mi je vec u VIP listi tako da ne znam sta da radim :)


...padni mi u zagrljaj ???? ; )))))
Dobro došao Noćni !!!!!!
margos margos 03:59 05.01.2008

Re: Palac...

Totalno se slazem sa filozofijom komunikacije koja to zastupa.
Margos preporuka....
Unfuckable mi je vec u VIP listi tako da ne znam sta da radim :)


Nisam se iznenadila - čitajući te, kapiram da je to tvoj način, konstruktivan:))

Kad sam prvi put čula 'da li više voliš da si u pravu ili da si srećna?' - par dana nisam ni sa kim pričala, sabirajući sve nesrećne situacije u kojima sam bila pametna - i duboko nesrećna, i ja i žrtva rasprave!
Mighty... hvala na preporuci! Baš!!!
:)))
margos margos 04:12 05.01.2008

Re: Palac...

Bojan Zdravic
MightyNora
Takodje se totalno slazem i preporucujem:))
Unfuckable mi je vec u VIP listi tako da ne znam sta da radim :)Pa stavi ih onda zajedno, zar ne vidis kako se slazu ko' golupcici, samo sto nisu poceli da gugucu:))) Zasto da ne budu zajedno i u VIP listi onda, mis'im steeeta je:))

Pa, dobro, Bojane, gde je 'Dobro veče... Srećna Nova... Drago mi je da vas vidim' ???
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 04:17 05.01.2008

Re: Palac...


Pa vec smo cestitali Srecnu Novu svi-svima jedno 5-6 puta, jos koliko puta treba da ti je cestitam???
margos margos 04:22 05.01.2008

:)))

Bojan Zdravic
Pa vec smo cestitali Srecnu Novu svi-svima jedno 5-6 puta, jos koliko puta treba da ti je cestitam???

Pa ovde je praznično do.... uh... ne znam ni ja dokle:)))
Mogao si bar da se obraduješ što nas vidiš... vidiš kako se tebi Unf... obradovao:)
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 04:26 05.01.2008

Re: :)))


Pa kako se nisam obradovao - obradovao sam vam se od srca, mozda se nisam odrazio dobro, ali jesam se obradovao i volim vas puuuuno:)!:)!:)!
margos margos 04:39 05.01.2008

Re: :)))

Bojan Zdravic
Pa kako se nisam obradovao - obradovao sam vam se od srca, mozda se nisam odrazio dobro, ali jesam se obradovao i volim vas puuuuno:)!:)!:)!

E, sad mi je srce na mestu! :!):!):!)
Unfuckable Unfuckable 04:51 05.01.2008

Re: :)))

..ja sve gledam sa strane, kao, ne mešam se - al pratim (!!!)...ako dođe do nevolje -da skoćim junački pa da zgazimo domaćicu !!!!!
..kad ono - prepoznali se - isčestitali se !
čovečanski...pametno
...htedoh reći ...mudro
MightyNora MightyNora 02:09 06.01.2008

Re: Palac...

margos
Totalno se slazem sa filozofijom komunikacije koja to zastupa.
Margos preporuka....
Unfuckable mi je vec u VIP listi tako da ne znam sta da radim :)


Nisam se iznenadila - čitajući te, kapiram da je to tvoj način, konstruktivan:))

Kad sam prvi put čula 'da li više voliš da si u pravu ili da si srećna?' - par dana nisam ni sa kim pričala, sabirajući sve nesrećne situacije u kojima sam bila pametna - i duboko nesrećna, i ja i žrtva rasprave!
Mighty... hvala na preporuci! Baš!!!
:)))


Nema na cemu... Super je tekst

Inace kada se nadjem u takvoj situaciji da se raspravljam sa nekim pod ovakvim okolnostima:
1. Da je bitno sta cemo dogovoriti
2. Da zajedno moramo da dodjemo do zadovoljavajuceg, da ne kazem optimalnog, resenja
3. I da imamo suprotstavljena misljenja
tad najlakse vidis koliki ego ima jedna takva osoba.

Puno puta do sada sam udarao glavom u zid u komunikaciji. I nisam dozvoljavao da mi se ide preko toga sto sam rekao. Ne zbog ne znam cega - vec bas zbog toga - zato sto sam ja to rekao. I to mora da je tacno.

Ni u jednom trenutku nisam razmisljao da li to ima uticaja na drugu osobu i kakvog. I nisam jednom ostao nezadovoljan iako sam izgurao svoje. Bitter victory. Very bitter.

Mada kada jednom pocnes da radis na tom drugom - Hajde da se dogovorimo nivou - dodjes do jednog zakljucka vrlo brzo. Sa nekim osobama mozes da se dogovoris, one jednostavno razgovaraju da bi dosle do konstruktivnog zakljucka. Sa drugima - e tu nastaje problem. One razgovaraju da bi izgurale svoje. I onda tvoj stav ne vredi nista. Mada se vrlo lako prepoznas u tim konverzacijama kakav si bio onda kada si ti bio takav. Tada ipak treba postupiti po drugoj strategiji.

Mnogo se raspisah...

Sve u svemu... jako mi se svidja tekst :))

Pozz

P.S.
Jel moze neko da mi otkrije sa kod ekrana mogu Margos da stavim u VIP listu? Tacnije kako? Kada odem na njen profil nemam tu opciju jednostavno. Please help.
margos margos 02:24 06.01.2008

Re: Palac...

Jel moze neko da mi otkrije sa kod ekrana mogu Margos da stavim u VIP listu? Tacnije kako? Kada odem na njen profil nemam tu opciju jednostavno. Please help.

Eeeeeeeeeee..... NE MOŽE :))))
(što volim ovaj odgovor, sa sve osmehom na licu:)))
A sad ozbiljno - ne može, jer sam gost kod Unfaka.... pa sam na njegovoj listi, pa ako je on kod tebe već obeležen... eto i mene :)))

I neka si se raspisao. Postoje mnoge preporuke za uspešnu komunikaciju, jedna od meni omiljenih je 'Otrovni ljudi' od Vivijen Glas. Retka vredna stvar što je štampao 'Verzal pres'... nema je u prodaji odavno, a i ja imam neku kopiju, pa ako ti zatreba, javi! Poenta je da smo svi mi nekome otrovni, ponekad... i kad to znaš, lakše nađeš rešenje u pojedinačnoj situaciji:)))
MightyNora MightyNora 04:17 06.01.2008

Re: Palac...

margos
Jel moze neko da mi otkrije sa kod ekrana mogu Margos da stavim u VIP listu? Tacnije kako? Kada odem na njen profil nemam tu opciju jednostavno. Please help.

Eeeeeeeeeee..... NE MOŽE :))))
(što volim ovaj odgovor, sa sve osmehom na licu:)))
A sad ozbiljno - ne može, jer sam gost kod Unfaka.... pa sam na njegovoj listi, pa ako je on kod tebe već obeležen... eto i mene :)))

I neka si se raspisao. Postoje mnoge preporuke za uspešnu komunikaciju, jedna od meni omiljenih je 'Otrovni ljudi' od Vivijen Glas. Retka vredna stvar što je štampao 'Verzal pres'... nema je u prodaji odavno, a i ja imam neku kopiju, pa ako ti zatreba, javi! Poenta je da smo svi mi nekome otrovni, ponekad... i kad to znaš, lakše nađeš rešenje u pojedinačnoj situaciji:)))


Dobro, de NE MOŽE :)))))) extra opaska, al sto kazes i ja je volim sa osmehom na licu :))

Nalazim knjigu onda cim ova ledara prodje. Danas sam izasao do prodavnice i umalo nisam zazalio samo tih 50 metara. A tek sto duva ....
ceda_urosevic ceda_urosevic 06:42 05.01.2008

kako i zasto bi pamet mogla

biti suprotstavljena mudrosti, i obrnuto?

Odakle ovo pamet vs mudrost?

Presiroko, margos, a mislim i nelogicno...

Probaj sa sreca i zadovoljstvo. Tu su stvari vec drugacije. I tacnije.
margos margos 12:47 05.01.2008

Re: kako i zasto bi pamet mogla

ceda_urosevic
biti suprotstavljena mudrosti, i obrnuto?Odakle ovo pamet vs mudrost?Presiroko, margos, a mislim i nelogicno...Probaj sa sreca i zadovoljstvo. Tu su stvari vec drugacije. I tacnije.

Čedo, dobrodošao!
Da se našalim, pa kažem, probaj ti! Ovo sreća vs zadovoljstvo..
Ustvari, ajde - probam ja, probaš ti, pa vidimo šta smo smislili, je l važi?
Pamet je suprotstavljena mudrosti kad je samo znanje - ili neiskorišćeno tj pasivno, a potrebno, ili bez morala, ili pogrešno, ili samo sebi cilj (znaš sigurno one pametne koji se samo trude da izgledaju pametni/o, ali ne i da budu)
I zašto misliš da je preširoko, ili nelogično?
Pozdrav Tebi:)
(be continued... I hope...:))
Spadalo Spadalo 08:54 05.01.2008

Spadalo razmišlja...

Il' si mudar, il' si pametan. Oba nikako! To sam shvatio iz svega gore napisanog. Prosto nisam pametan šta da napišem...
Milan Novković Milan Novković 11:32 05.01.2008

Re: Spadalo razmišlja...

Prosto nisam pametan šta da napišem...

Mudro :)

Šalim se, meni je mudrost deo pameti. Ali, naravno, uvek je interesantno "izvući" mudrost iz celine (kao što ponekad izvlačimo apstraktnu, numeričku, jezičku itd inteligenciju) da bi se bolje videla ili da bi se o njoj lakše razmišljalo.
Kazezoze Kazezoze 11:48 05.01.2008

shta kazhu budisti za mudrost?

Najveca mudrost je videti da su u realnosti sve pojave nekompletne, prolazne i bez trajnog sopstva. Ovo razumevanje je potpuno oslobadjajuce i vodi do velike sigurnosti i srece koja se zove nirvana. Medjutim, Buda nije mnogo prichao o ovom nivou mudrosti. Nije mudrost jednostavno verovati sve shto nam se kazhe. Istinska mudrost je da sami za sebe direktno vidimo i razumemo. Tada, na ovom nivou, mudrost je biti otvorenog, pre nego zatvorenog uma, slushati tudja gledishta pre nego biti ohol, pazhljivo istrazhiti chinjenice koje su u suprotnosti sa nashim verovanjima radije nego drzhati glavu u pesku, biti objektivan radije nego imati predrasude, ulozhiti vreme u formiranje nashih stavova i verovanja radije nego prihvatiti prvo ili najemotivnije shto nam se ponudi. Biti uvek spreman da promenimo nasha verovanja kada su nam prezentovane chinjenice koje ih opovrgavaju, to je mudrost. Osoba koja ovako chini je zasigurno mudra i zasigurno ce pre ili kasnije da dopre do razumevanja. Put na kome jednostavno poverujete u sve shto vam se kazhe je lak put. Put budizma zahteva hrabrost, strpljenje, fleksibilnost i pamet.
vishnja vishnja 12:12 05.01.2008

Re: Spadalo razmišlja...

A meni...meni je pamet deo mudrosti, kao sto su to i intuitivne spoznaje, unutrasnji mir, razne vrste hrabrosti i... ne mogu vise da se setim.

Veliki pozdrav za Unfckbl i margos, izvukli ste me iz stidljivog cutanja potpuno neocekivano. Nekako sam bila sigurna da ce to uraditi Mighty. A sad, posto sam crvena kao bulka, odoh ja opet u svoju kucicu :0).
margos margos 12:28 05.01.2008

Re: Spadalo razmišlja...

vishnja
A meni...meni je pamet deo mudrosti, kao sto su to i intuitivne spoznaje, unutrasnji mir, razne vrste hrabrosti i... ne mogu vise da se setim.Veliki pozdrav za Unfckbl i margos, izvukli ste me iz stidljivog cutanja potpuno neocekivano. Nekako sam bila sigurna da ce to uraditi Mighty. A sad, posto sam crvena kao bulka, odoh ja opet u svoju kucicu :0).

Hej, Vishnja, šta da ti kažem, drago mi je što si prekinula svoje ćutanje:)))
I ne zaključavaj vrata kućice, da možeš lakše da doletiš opet.
Slažem se s Tobom i drugim blogerima o pameti kao delu mudrosti.
Veliki pozdrav za prvi dolazak:)))
margos margos 12:36 05.01.2008

Re: shta kazhu budisti za mudrost?

Kazezoze
Najveca mudrost je videti da su u realnosti sve pojave nekompletne, prolazne i bez trajnog sopstva. Ovo razumevanje je potpuno oslobadjajuce i vodi do velike sigurnosti i srece koja se zove nirvana. Medjutim, Buda nije mnogo prichao o ovom nivou mudrosti. ... Put budizma zahteva hrabrost, strpljenje, fleksibilnost i pamet.

Ćao, Kaze!
Nekoliko puta tokom pitanja i odgovora, noćas, padao mi je Buda na pamet, mnoge njegove mudrosti!
Jedna od omiljenih mi je, koja me poklopi na sva pametovanja i mudrovanja:
'Više vredi zrno dobrote, nego šaka mudrosti.'
margos margos 12:50 05.01.2008

Re: Spadalo razmišlja...

Milan Novković
Prosto nisam pametan šta da napišem...Mudro :)Šalim se, meni je mudrost deo pameti. Ali, naravno, uvek je interesantno "izvući" mudrost iz celine (kao što ponekad izvlačimo apstraktnu, numeričku, jezičku itd inteligenciju) da bi se bolje videla ili da bi se o njoj lakše razmišljalo.

Obaviste vas dvojca spiku... pa da vas ne uznemiravam, sam' da vas pozdravim! :)))

PS Nije ili.. ili, samo tako izgleda... evo, reče Milan...
Unfuckable Unfuckable 20:58 05.01.2008

Re: Spadalo razmišlja...

Spadalo - možda, kao što kažeš, nisi mudar šta da napišeš - aj da pripomognem : genije si.
Dobrodošao, druže moj !
Spadalo Spadalo 07:32 06.01.2008

Re: Spadalo razmišlja...

Unfuckable
Spadalo - možda, kao što kažeš, nisi mudar šta da napišeš - aj da pripomognem : genije si.
Dobrodošao, druže moj !

Imao sam nekoliko dana stajanja u ćošku. Kaznio me Gos'n Moderator zato što sam jednom VIP-ovcu spomenuo majku u negativnoj konotaciji. Omaklo se u žaru borbe, *ebi ga! Neću više majke mi! Bila je tu i Anđelija koja, inače, nikada nikoga nije uvredila, te me je u svom komentaru najljubaznije zamolila da spomenutom VIP-ivcu popušim kurac i zatim se samoubijem, pogledati.
margos margos 12:17 06.01.2008

Re: Spadalo razmišlja...

Imao sam nekoliko dana stajanja u ćošku.

Je l to znači da sam dobro prošla i da je se pas opet dokazao kao čovekov najbolji prijatelj, ovoga puta moj???
Velkam bek, Spadalo:)))
Spadalo Spadalo 12:59 06.01.2008

Re: Spadalo razmišlja...

margos
Imao sam nekoliko dana stajanja u ćošku.

Je l to znači da sam dobro prošla i da je se pas opet dokazao kao čovekov najbolji prijatelj, ovoga puta moj???
Velkam bek, Spadalo:)))

Give me five!

Volim ulične pse zato što sam i ja, napušten, odrastao na Dorćolskoj kaldrmi. To su moja braća i sestre. Mi ulični psi moramo da se držimo zajedno...
margos margos 13:20 06.01.2008

Re: Spadalo razmišlja...

Mi ulični psi moramo da se držimo zajedno...

Beše neki film s tim naslovom... brutalan, a?

Ajm giving ju fajv!:)
Kazezoze Kazezoze 22:53 06.01.2008

Re: shta kazhu budisti za mudrost?

'Više vredi zrno dobrote, nego šaka mudrosti.'

Budisti kazhu da postoje dve vrste ljubavi : chista ljubav i sebichna ljubav.
Chista ljubav je ona ljubav koju dajesh iz srca, chisto, bez da ochekujesh da ce ti ona biti uzvracena, dok je sebichna ljubav ona koju primash za uzvrat, koju ochekujesh od partnera ili nekog drugog.
Budizam uchi kako da se oslobodish svog ega i dajesh chistu ljubav. To su najveci ideali Budizma, to je dobrota i to je najveca mudrost koju jedna lichnost mozhe da poseduje.
margos margos 23:51 06.01.2008

Re: shta kazhu budisti za mudrost?

Kazezoze
'Više vredi zrno dobrote, nego šaka mudrosti.'Budisti kazhu da postoje dve vrste ljubavi : chista ljubav i sebichna ljubav.Chista ljubav je ona ljubav koju dajesh iz srca, chisto, bez da ochekujesh da ce ti ona biti uzvracena, dok je sebichna ljubav ona koju primash za uzvrat, koju ochekujesh od partnera ili nekog drugog.Budizam uchi kako da se oslobodish svog ega i dajesh chistu ljubav. To su najveci ideali Budizma, to je dobrota i to je najveca mudrost koju jedna lichnost mozhe da poseduje.

Hvala ti što si ovo napisao:) I što si svratio:)

Nisam ranije primetila da komentarišeš u duhu Budizma, ili sam previdela.

Mene je privukao čitajući neku anegdotu o čoveku koji je 20 godina vežbao da hoda po vodi, pa kad je video Budu, pohvalio mu se šta je on to uvežbavao toliko dugo. A Buda ga upita 'A zašto ti je to bilo potrebno?' Čovek odgovori 'Da bi otišao do onog ostrvca na sred jezera.' 'A zašto nisi napravio čamac?' -upita ga Buda.

Pošto sam čitala anegdotu na francuskom, koji inače ne znam, odlepila sam od smeha. I dan danas se smejem toj anegdoti, ali me je, zbog svoje praktičnosti i životnosti, pokrenula da potražim neke odgovore i u Budizmu.
Pozdrav tebi:)
Spadalo Spadalo 11:28 07.01.2008

Re: Spadalo razmišlja...

margos
Mi ulični psi moramo da se držimo zajedno...

Beše neki film s tim naslovom... brutalan, a?

Ajm giving ju fajv!:)

Da, "Ulični psi", ali ja nisam iz te priče. Ja nikada ne bih ni mrava zgazio... dok me ne ujede...
margos margos 13:53 07.01.2008

Re: Spadalo razmišlja...

Spadalo
Da, "Ulični psi", ali ja nisam iz te priče. Ja nikada ne bih ni mrava zgazio... dok me ne ujede...

...znaš onaj vic kad mravi napali slona... pa jedan s noge, viče onom na glavi Hektore, stegni mu kragnu....!!!!
Jaril Jaril 12:27 05.01.2008

ајд' да и јарил размишља.... :-)

.. о овоме размишљам кроз тројство:

интелигенција
- капацитет
памет - степен искоришћености интелигенције
мудрост - начин примене памети




... нећу више... обећајем

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana