Mediji| Sex| Sport

Kako zamoliti Pižona da ode, dok još ima vremena..

Drago Kovacevic RSS / 10.08.2011. u 20:27

Gledao sam popodne onu bruku od naše utakmice sa Rusima..Nije strašno izgubiti ali je strašno onako igrati. I Rusi su očajni, no nema tih očajnika koji ne mogu pobediti tim koji sastavi i na teren pošalje Pižon Petrović

E, sad na šta je ličila ta igra?

Pižon postavi zonu na dvadeset metara. Dva teška zadnja igrača koja nikako ne smeju igrati u paru (Rajković, Vidić) jer vam je to kao da imate dve leve ruke, a treba vam i leva i desna. Potom postavi dva beka. Kolarova, logično na levu stranu, i čovek je nekako i odigrao.Na desnu stranu stavi Tomovića (sic) koji verovatno nikada nije ni igrao spoljnog. Zašto, to samo Pižon zna. Preko te strane je pao ruski gol i stvoreno ono nešto prilika, za lošu rusku ekipu. Čitavo vreme je tu "duvala promaja" a da istovremeno Tomović ni jednom nije probio stranu ili nedajbože centrirao.Na sredini teška gužva...Sudara se pet - šest Pižonovih, što zadnjih, što centralnih veznih igrača. Pas igre nema ni u naznakama, ako ne računamo onu u nazad. Jedino funkcioniše destrukcija protivnikove igre. Idealan model da od lošeg protivnika izgubiš malim rezultatom.Krasić, na desnoj strani usamljen i izgubljen, Pantelić u nekim pokušajima da glumi špica, također. Čitavo poluvreme bez šuta na gol. Čitava utakmica samo sa jednim u okvir gola.

E, tako Pižon postavlja igru. Kad bi mu Španiju dali, a igrači pratili njegova uputstva, ni ona ne bi nikoga bila u stanju da pobedi.

Dolaze četiri važne utakmice za odlazak na EP. U igri je novac koji čeka one koji će se kvalifikovati. Od toga se finansira razvoj fudbala u Srbiji. Iza toga dolaze kvalifikacije za Svetsko prvenstvo. Onoga ko se kvalifikuje čeka još veći novac. Sa Pižonom se ne bi mogli kvalifikovati ni na Balkansko prvenstvo, da takvo takmičenje postoji. Da bi se igde u fudbalu kvalifikovao moraš davati golove. Ekipa  koju Pižon vodi to ne može. On kao da ne igra da bi dao gol nego da bi kvario igru protivnika.

Zato, apelujem naročito na sportske novinare, a znam da neki od njih čitaju moj blog, da lepo, jasno i glasno kažu i napišu - "Pižone odlazi"...Da probamo napraviti kampanju i prisiliti ove mangupe u FSS da ga otpuste, jer on sam nikada neće dati ostavku. Čovek prosto ne zna da ne zna...

To treba uraditi zbog srpskog fudbala...

 

 



Komentari (107)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

miloradkakmar miloradkakmar 20:34 10.08.2011

Lepo

Pižonu, molimo te da sam odeš. Pokvarićeš i ovo što imamo.

Pokvarićeš i ono što si imao kao igrač.
929292 929292 20:40 10.08.2011

Re: Lepo


jedini način da ode je da se ne kvalifikujemo.
mada, možda će mu dati još jednu šansu.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:41 10.08.2011

Re: Lepo

Pokvarićeš i ono što si imao kao igrač.

Neverovatno, kakvu je imaginaciju imao kao igrač, a da kao trener ama baš ništa od toga nema..
Sećam se bar desetak njegovih briljantnih igara. Protiv Bajerna u Beogradu, 1979. kad smo za šezdeset minuta vodili 3 : 0..Pa nekoliko utakmica protiv Hajduka u Splitu...Jesen 1978. i proleće 1980...kad smo ih razbili a oni bili jaki kao zemlja..
Pa njegove prve utakmice u leto 1972. protiv Rela u Beogradu 4 : 2, kad je dao golo sa 25 metara. Pa nekoliko utakmica sa Partizanom, pa utakmice protiv Italije u Zagrebu 4 : 1...Uh...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:44 10.08.2011

Re: Lepo

929292

jedini način da ode je da se ne kvalifikujemo.
mada, možda će mu dati još jednu šansu.

Bogami, ja vidim tamo "bata Đoru" kao putnika za Moskvu..a kao on u penziji..Dok je Toleta i Đore, ima Pižon da bude sto godina...Šta će njima bolji selektor...
929292 929292 21:14 10.08.2011

Re: Lepo

Neverovatno, kakvu je imaginaciju imao kao igrač, a da kao trener ama baš ništa od toga nema


to nije uopšte neverovatno, maradona je najbolji primer.
a murinjo primer za suprotno.


p.s. za filipa2412: murinjo = mourinho
loader loader 21:50 10.08.2011

Re: Lepo

Nisam imao snage da gledam ono što se u velikoj dalekoj bratskoj zemlji zbivalo popodne. Divim se svima koji su se žrtvovali za reprezentaciju i pratili nelogične putanje lopte između naših igrača. Razloge poraza i loše igre shvatam - Kosovo je u pitanju. Ali ... - fudbal je fudbal!

Što se Pižona tiče, jeste bio igrač, možda bi mogao da tavori u Zvezdi, ali iz reprezentacije bi morao da otperja što pre. Mislim, Karadžićev odlazak se u ovoj priči podrazumeva, ali da se ne bi pogrešno shvatilo, ajd' da se i to naglasi.

Trol: Čujem, Zvezda podigla cene karata za tekmu protiv Rena, jer dobar deo prihoda valjda treba da se da za Kosovo. Hm, svašta dajemo za Kosovo. Te ovo danas sa Rusima, te Zvezdine cene u sred svetske ekonomske krize..! Polako mi se otvara koliko ono, zapravo, verovatno mora da znači !

Ipak, koliko god da znači, Pižon i Karadžić treba da se malo odmore od reprezentativnog fudbala!

Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 16:10 11.08.2011

Re: Lepo

spasi srbiju i ubij se pizoneee, pizoneeeee.
pizone - santracu
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:33 11.08.2011

Re: Lepo

pizone - santracu

Gde si Vaske...
P.S. Mada Santrač i nije bio tako loš...
aleksanadar aleksanadar 20:38 10.08.2011

Збунио си ме...

Помислих: опет о Владимиру Петровићу... Када оно...

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:58 10.08.2011

Re: Збунио си ме...

aleksanadar
Помислих: опет о Владимиру Петровићу... Када оно...


Nije..
Onaj "Pižon" je bolji od ovoga...Pravi manju štetu..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:57 10.08.2011

Pazi izjave....

Kaže Pižon posle utakmice:

"Nisam zadovoljan rezultatom, ali mogu da budem zadovoljan igrom u većem delu utakmice. Držali smo dobro loptu, što sam tražio od igrača, očigledno je da još imamo problem u završnici. Sve što se događa do završnice zaslužuje prelaznu ocenu"..

Neverovatan čovek...A nigde u napred nismo spojili tri dodavanja, osim na levoj strani gde su po nešto mogli da odigraju Kolarov, Tošić ili Ninković...
karabasbarabas karabasbarabas 20:58 10.08.2011

Pantelic glumi spica

Odavno nisam procitao precizniju dijagnozu. Mali Hijavata kad god dobije loptu ili pada ili mu je uzmu. Retko kad uspe da izdrzi par koraka da se ne saplete. Nikako mi ne ide u glavu prica da mi nemamo bolje napadace.
Ne znam, mozda se ja ne razumem, mozda je to neki visi fudbal.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:15 10.08.2011

Re: Pantelic glumi spica

karabasbarabas
Odavno nisam procitao precizniju dijagnozu. Mali Hijavata kad god dobije loptu ili pada ili mu je uzmu. Retko kad uspe da izdrzi par koraka da se ne saplete. Nikako mi ne ide u glavu prica da mi nemamo bolje napadace.
Ne znam, mozda se ja ne razumem, mozda je to neki visi fudbal.

Nije čak ni u Panteliću toliko problem...Mada imamo boljih špic igrača..Na kraju, on već ima 34 godine..
Problem je u sistemu igre koji Pižon postavi..i njegovoj nesposobnosti da igrače na bilo šta motiviše...
Evo, da li si video ikakav pritisak na njihovu zadnju liniju..Ne, jer njega to ne zanima..On gleda kako će na sredini nešto probati da im pokvari..a ako to ne uspe da onda na dvadeset metara, gde drži zonu iskontroliše napad...Bar četvorica njegovih igrača ne učestvuje u igri kad je kod nas lopta i treba napadati..Jedina nada je prekid..Onda odu dva teška srednja beka napred, vezni ostaju nazad kao obezbeđenje, na ovoj utakmici još ojačani Tomovićem...Pa gol smo primili nakon loše izvedenog kornera i činjenice da su mu oba srednja beka bila napred..jeste da je golman loše reagovao na šut, ali nije bilo nikoga da onaj odbitak prihvati...
Gol može dati samo iz prekida...i nikako drukčije...A tamo gde se traži uglavnom gol iz prekida, nema igre..Evo, Krasić je danas padao..Pantelić padao...samo ne bi li bilo ubacivanja sa strane ili kakav slobodnjak, pa da se pogodi...Tako više niko ne igra..
karabasbarabas karabasbarabas 21:26 10.08.2011

Re: Pantelic glumi spica

Pa ne znam, izgleda da nam je vec duze vremena postavka igre problem. A i izgledaju mi potpuno nemotivisano. Iskreno nisam izdrzao da odgledam do kraja. Odavno nisam ni u stanju da odgledam od pocetka do kraja neku utakmicu reprezentacije. Nemam, covece, zivce ja za to.
A i pre kad sam gledao, kad posle utakmice naidjem na neki snimak neke druge grupe, drugog tima, bilo kog, prosto se odmorim kako sve ide tecno i lagano. Ovo je, bar meni, mucenje i lopte i igre i protivnika. Bolje da opet puste nekog psihica da prekine utakmicu.
loader loader 22:07 10.08.2011

Re: Pantelic glumi spica

Mali Hijavata kad god dobije loptu ili pada ili mu je uzmu. Retko kad uspe da izdrzi par koraka da se ne saplete. Nikako mi ne ide u glavu prica da mi nemamo bolje napadace.
Ne znam, mozda se ja ne razumem, mozda je to neki visi fudbal.

babmilos babmilos 23:45 10.08.2011

Re: Pantelic glumi spica

svašta. pa nije njegovo da drži loptu nego da mu je neko doda u nekakav prostor, on je šutne ili udari glavom ka golu, pa šta bude. to je igrač kao pančev, zavisi od majstora iza. nema tu ni dobro ni loše, takav je.
jedi-knight jedi-knight 23:54 10.08.2011

Re: Pantelic glumi spica

svašta. pa nije njegovo da drži loptu nego da mu je neko doda u nekakav prostor, on je šutne ili udari glavom ka golu, pa šta bude. to je igrač kao pančev, zavisi od majstora iza. nema tu ni dobro ni loše, takav je.


To se tako igralo '41. Sada su spicevi maaaalkice drugaciji: Drogba, Runi, ( hmm koga iz Barse kad i nemaju spica...ok Pedro, Mesi ili Villa, pa biraj ), Sa Arsenalom isti slucaj, koga ces? Arsavina, Volkota ili Van Persija, ... jel treba jos?

Govorimo o modelu spica i kakva je danas njegova uloga u timu. Ne poredim Pantelica sa pomenutima. To bi bas bilo previse
babmilos babmilos 23:59 10.08.2011

Re: Pantelic glumi spica

onda ga ne treba zvati. molim lepo.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:08 11.08.2011

Re: Pantelic glumi spica

svašta. pa nije njegovo da drži loptu

Nije, ali gde su lopte...o tome se radi...u takvom sistemu nema lopti..
A kad je dobiješ, trebalo bi da možeš sa nekim i odigrati, ako već ne možeš šutnuti...jel tako..
I kad ne možeš šutnuti, a nemaš kome odigrati ni povratnu ni na stranu, ostaje ti jedino da padneš..što, verujem da im Pižona savetuje, verujući u prekid..Pa Krasić je dobio žuti karton zbog toga...na prijateljskoj utakmici..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:12 11.08.2011

Re: Pantelic glumi spica

onda ga ne treba zvati. molim lepo.

Ne treba..slažem se...Radi se o čoveku od 34 godine čije motoričke sposobnosti više nisu na visokom nivou..
I verujem da ga Petko ne bi ni zvao...
jedi-knight jedi-knight 00:14 11.08.2011

Re: Pantelic glumi spica

I verujem da ga Petko ne bi ni zvao...


Petko bi zvao Petka juniora, pa makar i kao spica
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:24 11.08.2011

Re: Pantelic glumi spica

jedi-knight
I verujem da ga Petko ne bi ni zvao...


Petko bi zvao Petka juniora, pa makar i kao spica

Ma, ne preteruj...Nije Petko čovek koji bi se dva puta sapleo o isti "kamen"...
Iskreno, misliš li da bi Petko prebrodio kvalifikacije...
babmilos babmilos 00:27 11.08.2011

Re: Pantelic glumi spica

znaš kako, možda bi i prošao... ali kad pomislim na petkove srednjevekovne metafore u cilju podizanja morala... uh.

nije bitno ko je selektor, samo da ga bata đora i tole ostave na miru. a to je nemoguća misija, jer su oni jednom videli da im to ne radi.
jedi-knight jedi-knight 00:35 11.08.2011

Re: Pantelic glumi spica


Iskreno, misliš li da bi Petko prebrodio kvalifikacije..



jedi-knight jedi-knight 00:43 11.08.2011

Re: Pantelic glumi spica

Iskreno, misliš li da bi Petko prebrodio kvalifikacije...


jedi-knight jedi-knight 00:44 11.08.2011

Re: Pantelic glumi spica

Iskreno, misliš li da bi Petko prebrodio kvalifikacije...


Iskreno, mislim da bi bio daleko blizi plasmanu od Pizona
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:51 11.08.2011

Re: Pantelic glumi spica

jedi-knight
Iskreno, misliš li da bi Petko prebrodio kvalifikacije...


Iskreno, mislim da bi bio daleko blizi od Pizona

Eto...Ja mislim da bi Petko dostigao sigurno baraž i skoro sigurno EP...Potpuno sam siguran da bi se kvalifikovao na SP..Ono, u šta nisam siguran su rezultati na tim elitnim turnirima, zbog različitih vrsta pritisaka koji bi usledili..To je naš ključni problem, ne zbog Petka, nego ukupnih odnosa i nemogućnosti da u ovome stanju dostignemo potrebnbe standarde..
monte.carlo monte.carlo 21:39 10.08.2011

A zašto ...

Zato, apelujem naročito na sportske novinare, a znam da neki od njih čitaju moj blog, da lepo, jasno i glasno kažu i napišu - "Pižone odlazi"...Da probamo napraviti kampanju


... niko od vas, fudbalskih filosofa, ne napiše: Karadžiću odlazi!

Čini mi se da odatle smrdi sve ...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:51 10.08.2011

Re: A zašto ...

monte.carlo
Zato, apelujem naročito na sportske novinare, a znam da neki od njih čitaju moj blog, da lepo, jasno i glasno kažu i napišu - "Pižone odlazi"...Da probamo napraviti kampanju


... niko od vas, fudbalskih filosofa, ne napiše: Karadžiću odlazi!

Čini mi se da odatle smrdi sve ...

Bar pet puta sam to do sada napisao. Karadžić se fudbalski sumnjivim poslovima bavi od kada je funkcioner...Postojao je čuveni "slučaj Gugulović", dok je Tole bio funkcioner Spartaka iz Subotice, još davnih sedamdesetih godina.To se još zvalo "afera bunde" u koju je bila upletena firma "Železničar" iz Subotice koja je proizvodila bunde, Gugulović koji je nekoliko tih dobio na poklon i Karadžić, za koga se tvrdilo da je te bunde poklonio.....Karadžić mora otići...Pa i u ovom tekstu to imaš..samo što kažem "Tole i bata Đora"...
No, Pižon mora otići odmah.radi štetu koja je nenadoknadiva, a uopšte nije svestan te činjenice...on hladno nakon utakmice izjavljuje da je zadovoljan igrom reprezentacije...
monte.carlo monte.carlo 21:59 10.08.2011

Re: A zašto ...

a jel' ima još tih bundi, kod Toleta i bata Đore?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:14 10.08.2011

Re: A zašto ...

monte.carlo
a jel' ima još tih bundi, kod Toleta i bata Đore?

A, bunde danas nisu u modi...Nisu in...Ne nosi ih ni onaj ko ih ima...Jak je ovaj pokret protiv prirodnoga krzna...
Danas se to sve radi za novac...Mazneš desetak miliona dolara,priznaš krivicu, a kazne te nekom narukvicom od plastike koju treba nositi par meseci..."nanognica" što bi rekla braća Hrvati, potpuno ispravno jer se stavlja oko nožnog članka.Vratiš miloion , dva, a ostolo ti ostane.....

monte.carlo monte.carlo 22:26 10.08.2011

Re: A zašto ...

da, da ... bunde nisu preživele, ali Tole i bata Đora, još su živi i živahni ...
jedi-knight jedi-knight 22:19 10.08.2011

Sad malo on....


Slazem se da Pizon nije za selektora, ali ko bi ga zamenio?
Nekako, on se idealno uklapa u kompletnu sliku naseg fudbala, od glave do repa. Juce preposteni Djuric proziva selektora sto nema igraca iz Partizana, pominje Tomica, Babovica... Onda se u napadu postenja setio i Kaludjerovica. Dirljivo, nema sta.
Tole mu na to odgovara kako ne sme da se mesa u rad selektora, pogotovo sada kad predstoje odlucujuce utakmice u kvalifikacijama i kada eksperimentisanja nema. Za njih ce, naravno, biti mesta prvom prilikom. Ja sad nista ne razumem. Zamera mu sto se mesa u rad selektora, a onda odgovori kao da je on selektor.
Sto se igre tice, ne bih komentarisao. Izgubili smo utakmicu, to je dovoljno.
Pomenuo bih ovde jednu anegdotu koju sam cuo sa proverenog mesta, a odnosi se na jedan dogadjaj sa Olimpijskih igara u Atini, gde je Pizon takodje bio selektor i gde smo prosli kao topovska hrana svima sa kojima smo igrali.
Jos od okupljanja reprezentacije, selektor je imao ogromnih problema kako da sastavi ekipu, sto zbog pritisaka, sto zbog otkazuvanja igraca koji su trebali da igraju za svoje klubove. Koliko se secam, na prvo okupljanje su dosla dva!!! igraca, a poslednji su se prikljucili reprezentaciji pred prvu utakmicu za Argentinom. Pizon je bio pod neverovatnim stresom tih dana i nije ni cudo da smo prosli kako smo prosli, ali ostalo je zabelezeno da je na poslednjoj utakmici u grupi, mislim protiv Tunisa, poslao levog beka Lomica na mesto desnog i obrnuto. Zameni im je mesta i to tokom utakmice. Na upitne poglede igraca i ljudi sa klupe, slegao je ramenima i skoro pobednicki rekao :
" E sad malo ja da se zajebavam."
loader loader 22:22 10.08.2011

Re: Sad malo on....

ali ko bi ga zamenio?

Antić,
koji je napravio od naše reprezentacije reprezentaciju.

jedi-knight jedi-knight 22:30 10.08.2011

Re: Sad malo on....

Antić,
koji je napravio od naše reprezentacije reprezentaciju.


Necemo o Anticu, molim te.
Osvojio je titulu sa Atletikom, svaka cast, ali je odmah ispao u drugu ligu, sa istim tim Atletikom. I oko te titule moze ponesto da se kaze, buduci da je tadasnji gazda Hesus Hil bio optuzen da je kupovao neke utakmice. Ok, mozda ne svog kluba :)
Trenirao je Real i Barsu po nekoliko meseci, ali sto ga nisu zadrzali duze? Ima li tamo ljudi koji umeju da prepoznaju kvalitet ili to samo mi umemo.
Jel treba da pomenem da je jos ispao u drugu ligu sa Celtom, Ovijedom i....ne secam se sa kim jos.
Antic lepo u penziju, a mi da se dobro zamislimo zasto nemamo nikakav trenerski kadar.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:30 10.08.2011

Re: Sad malo on....

Slazem se da Pizon nije za selektora, ali ko bi ga zamenio?

Ilija Petković...Garantujem da bi sve kvalifikacijske utakmice dobio..
Zameni im je mesta i to tokom utakmice. Na upitne poglede igraca i ljudi sa klupe, slegao je ramenima i skoro pobednicki rekao :

Znaš da je danas trend, da levaci idu na desnu stranu i obrnuto.Da ima više trenera koji misle da je to ok..iako mislim da je to glupost..
Jos od okupljanja reprezentacije, selektor je imao ogromnih problema kako da sastavi ekipu, sto zbog pritisaka, sto zbog otkazuvanja igraca koji su trebali da igraju za svoje klubove. Koliko se secam, na prvo okupljanje su dosla dva!!! igraca, a poslednji su se prikljucili reprezentaciji pred prvu utakmicu za Argentinom

I da nije bilo nikakvih pritisaka, on nema ideju kako igrati...svejedno je kakve mu igrače daš...
jedi-knight jedi-knight 22:33 10.08.2011

Re: Sad malo on....

lija Petković...Garantujem da bi sve kvalifikacijske utakmice dobio..


To smo apsolvirali, posto je iz Knina :)

Znaš da je danas trend, da levaci idu na desnu stranu i obrnuto.Da ima više trenera koji misle da je to ok..iako mislim da je to glupost..



Ovo se ne odnosi na bekove, tj defanzivne bocne igrace, vec na ofanzivne bocne, koji svojim ubacivanjem unutra otvaraju prostor dolazecem beku, a i imaju dobru poziciju za sut.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:34 10.08.2011

Re: Sad malo on....

Antić,
koji je napravio od naše reprezentacije reprezentaciju.

I on bi prošao kvalifikacije...No, još je svež njegov odlazak...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:40 10.08.2011

Re: Sad malo on....

Ovo se ne odnosi na bekove, tj defanzivne bocne igrace, vec na ofanzivne bocne, koji svojim ubacivanjem unutra otvaraju prostor dolazecem beku, a i imaju dobru poziciju za sut.

Dobro, ispravno...Glede toga dodatak..
Evo, za mene je otkriće Volkov....Čovek koga sam gledao dve utakmice, navijao protiv ekipe za koju igra... Ali, probio je na svakoj utakmici bar pet puta, i centrirao iz punog trka tako da mi žao što ga Zvezda nije kupila...
U defanzivi, dobar...
To smo apsolvirali, posto je iz Knina :)

Samo delimično...
No smeo bih se kladiti da bi prošao kvalifikacije pa taman da je iz Pržogrnaca...
jedi-knight jedi-knight 22:44 10.08.2011

Re: Sad malo on....

on bi prošao kvalifikacije...No, još je svež njegov odlazak...


Ljudi, mi smo jedna mala zemlja koja nema tradiciju dobrih rezultata u fudbalu. Mi samo mislimo da smo neka sila, a u stvari smo nedorasli za fudbal koji se danas igra.
Nama treba ekipa proverenih ljudi, stranaca, koji bi dosli i organizovali sve od nule. Rad sa decom, edukaciju trenera, sudija, organizaciju takmicenja, uslove takmicenja, terene, svlacionice...Postavljajuci standarde i strpljivo cekajuci da stasaju orve generacije iz takvog nacina rada, a uz nas dokazani talenat za igru ( kosarka, odbojka, vaterolo, tenis...), doci cemo u situaciju da trener nece biti kamen spoticanja, vec neko ko nece moci mnogo da pokvari, sve i da se zove Pizon Petrovic.
Primer: Del Boske i Spanija
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:59 10.08.2011

Re: Sad malo on....

jedi-knight
on bi prošao kvalifikacije...No, još je svež njegov odlazak...


Ljudi, mi smo jedna mala zemlja koja nema tradiciju dobrih rezultata u fudbalu. Mi samo mislimo da smo neka sila, a u stvari smo nedorasli za fudbal koji se danas igra.
Nama treba ekipa proverenih ljudi, stranaca, koji bi dosli i organizovali sve od nule. Rad sa decom, edukaciju trenera, sudija, organizaciju takmicenja, uslove takmicenja, terene, svlacionice...Postavljajuci standarde i strpljivo cekajuci da stasaju orve generacije iz takvog nacina rada, a uz nas dokazani talenat za igru ( kosarka, odbojka, vaterolo, tenis...), doci cemo u situaciju da trener nece biti kamen spoticanja, vec neko ko nece moci mnogo da pokvari, sve i da se zove Pizon Petrovic.
Primer: Del Boske i Spanija

Slažem se sa dobrim delom ovoga što si napisao...
No imam dva "amandmana"...Standarde svakako iz vana...Kao i u svim sportovima gde smo uspešni...I unaprediti infrastrukturu..
Da bi se tu dovoljno pomerili, mora se istisnuti mafija iz fudbala..Nisu to samo ljudi iz fudbalskih struktura, to su i oni koji sređuju presudu zvanu "narukvica", razni "menadžari", oni što licenciraju menadžere, pa ih imamo više nego pola sveta, i dugačak je to spisak..Svi oni kojima standardi i regularne procedure smetaju...
vec neko ko nece moci mnogo da pokvari, sve i da se zove Pizon Petrovic.

Nemoguće je da on ne pokvari...Ništa ne zna, a toga nije svestan...I što je najgore, svi po malo imaju branu tipa...bio je sjajan igrač, što je tačno...
thebee269 thebee269 13:32 12.08.2011

Re: Sad malo on....


Ilija Petković...Garantujem da bi sve kvalifikacijske utakmice dobio..

ovo sto si napisao o Pizonu je ok, ali ovo sto si navalio sa Petkom je s..nje.
uzmi bre pregledaj ono sto nam se desavalo u Nemackoj, Petko je bre rodjeni luzer, koga je pa bre on trenirao, majke ti...
antioksidant antioksidant 13:41 12.08.2011

Re: Sad malo on....

Ilija Petković...Garantujem da bi sve kvalifikacijske utakmice dobio..

g.radicevic g.radicevic 09:37 13.08.2011

Re: Sad malo on....

Slazem se da Pizon nije za selektora, ali ko bi ga zamenio?



kakav bi to shou bio kad chovek ukapira da mozze da ima dve petorke na terenu
u isto vreme


P.S. Ovi nashi ionako pokazuju sklonost da vishe igraju rukama
draft.dodger draft.dodger 22:46 10.08.2011

???

Kako ozbiljno shvatiti selektora, koga igrači zovu PIKI?

jedi-knight jedi-knight 22:54 10.08.2011

Re: ???

Kako ozbiljno shvatiti selektora, koga igrači zovu PIKI?


A prethodni je trazio da ga zovu Mister.

Nadam se da sledeci nece da bude Đani, Uške ili Taraba
draft.dodger draft.dodger 23:05 10.08.2011

Re: ???

jedi-knight
Kako ozbiljno shvatiti selektora, koga igrači zovu PIKI?


A prethodni je trazio da ga zovu Mister.


MISTER je kičerica, to pristaje fudbalu.
PIKI je, simpatični blento...
thefreak thefreak 23:00 10.08.2011

Fosili u FSS...

...su ga postavili iz dva razloga, zato sto jagnjeca brigada sa Karadzicem i Djorom misli da Pizon ima mozga(jer su na njegovom nivou), a drugi je jer znaju da ce ih besprekorno slusati.
draft.dodger draft.dodger 23:20 10.08.2011

Kad može PIKI, može i MIKI...

jedi-knight jedi-knight 23:22 10.08.2011

Re: Kad može PIKI, može i MIKI...

Kad može PIKI, može i MIKI...


Moze.
On je bar zavrsio skolu, koja se doduse zove Petar Lekovic, ali ipak je neka skola.
monte.carlo monte.carlo 23:31 10.08.2011

Re: Kad može PIKI, može i MIKI...

Crven fesić nosi Miloš Šestić, joj nano nanice ...
babmilos babmilos 23:25 10.08.2011

ama

samo se radi o dozvolama. rajkoviću je frka za radnu dozvolu. petrović za svaki slučaj. vilotić takođe. i tako mic po mic, eto nama toze veselinovića. (a i đurić je mustra, nije hteo da se otvori da neko iz partizana upiše recku za radnu dozvolu, pa laje.)

ako je išta dobro moglo da izađe iz priče sa antićem, to je manir da se u ozbiljnu reprezentaciju ulazi tek kad su sve standardne koske povređene. bre, pre godinu dana svako dete na ulici je moglo da izdiktira prošireni spisak, da ne govorim o prvih 11. a to su tole i đora prvo rasturili. pižon je karakterna osobina, i zbog načina kako postavlja igru i zato što je ovakav selektor i zbog autističnih izjava.

ali tole i đora ne prave pitanje. svake pare su dobre pare. partizan podmazuje da bi imali stranca (klea) manje? odlično. zvezda podmazuje da bi imala stranca (evandra) manje? ma super. i najbolje od svega da im uopšte nije bitno koliko su providni. previše je bahato davati ljudima državljstvo, a onda ih ne zvati u reprezentaciju.

i samo u tome leži nada - providnost je pretposlednja faza sile. posle nje sledi veliko trojstvo: greška, medijski linč i ostavke.
jedi-knight jedi-knight 23:32 10.08.2011

Re: ama


Ali mi imamo problem sto ocekujemo od njih uvek neka cuda.
Neko stalno ispada budala. Ili mi, ili oni.


P.S. Ajnstajnova definicija budale
"Budala je covek koji radeci stalno iste stvari, ocekuje drugacije rezultate."

a ja bih dodao

I onaj koji gleda istu dramu, a ocekuje drugaciji rasplet.
babmilos babmilos 23:38 10.08.2011

Re: ama

ne znam za druge, ali ja nemam problem. ne očekujem čuda, već trčanje. ako neko od igrača uradi nešto što ja ne umem, to je lep bonus.

meni je ono što smo napravili na zadnjem SP bilo sasvim dovoljno. dobili smo nemce. ej, u fudbalu neko dobio nemce i to smo bili baš mi!

a onda je tole izjavio kako je SP neuspeh jer nam je bio otvoren put do polufinala i smenio selektora. ma idi.
jedi-knight jedi-knight 23:41 10.08.2011

Re: ama

ne znam za druge, ali ja nemam problem. ne očekujem čuda, već trčanje.


Trce nasi, ali nekako u nazad, daleko od lopte, a onda izgleda kao da ne trce, a cesto ne znaju ni gde je.





draft.dodger draft.dodger 23:46 10.08.2011

Re: ama

jedi-knight

P.S. Ajnstajnova definicija budale
"Budala je covek koji radeci stalno iste stvari, ocekuje drugacije rezultate."

babmilos babmilos 23:47 10.08.2011

Re: ama

jebiga, tako bismo trčali ti, ja i još 8 strom troopera kad bi nas pustili...
jedi-knight jedi-knight 23:56 10.08.2011

Re: ama

jebiga, tako bismo trčali ti, ja i još 8 strom troopera kad bi nas pustili...




bluestar bluestar 00:12 11.08.2011

Zvezda je zivot...

mene u ovom trenutku zanima iskljucivo zvezda. nakon pizona, kristica, kratko ostanica i slicnih bisera, konacno imamo odlicnog trenera koji se razume u moderan fudbal. jos samo da prodjemo ren i gde ce nam biti kraj sad mi je jasno zasto robija toliko cene u hrvatskoj... od selektora bilica, hrvatskog nogometnog saveza, preko novinara, obicnih navijaca, do onog ludog mamica koji drma hrvatskim fudbalom. nadam se da ce nas i sreca malo pogledati, ren je odlicna ekipa. nakon toliko godina, zahvaljujuci prosineckom, oseca se ona nekadasnja dobro poznata atmosfera i ljudi se opet raduju odlasku na zvezdine utakmice. nadam se da je to dobar znak pred utakmicu godine.
babmilos babmilos 00:22 11.08.2011

Re: Zvezda je zivot...

polako, blue. seti se kako si se osećao posle prve utakmice sa letoncima (zamalo da napišem indijancima). neće biti da si bio ovoliko poletan, bilo je "better lucky than good". nego je došao revanš, sve što smo šutnuli ušlo je i sad je robi gospodar prstenova.

nego hajde prvo da ponovimo igru iz revanša, da pokažemo sebi da možemo, pa onda da se sa nekim razlogom nadamo. a bojim se da renov desni bek neće biti ni blizu takav car kao što je bio letonac da mu tošić protura loptu kroz noge.

što se mene tiče, dovoljno je da mali čava odigra gospodski kao protiv letonaca i biću zadovoljan, prošli ili ne.
jedi-knight jedi-knight 00:25 11.08.2011

Re: Zvezda je zivot...

konacno imamo odlicnog trenera koji se razume u moderan fudbal.


On je neiskusan, nesmotren i sujetan.

Slucaj Vilotic je pocetak njegovog kraja. Rasturice ga zbog toga
bluestar bluestar 00:32 11.08.2011

Re: Zvezda je zivot...

nego hajde prvo da ponovimo igru iz revanša, da pokažemo sebi da možemo, pa onda da se sa nekim razlogom nadamo. a bojim se da renov desni bek neće biti ni blizu takav car kao što je bio letonac da mu tošić protura loptu kroz noge.

što se mene tiče, dovoljno je da mali čava odigra gospodski kao protiv letonaca i biću zadovoljan, prošli ili ne.



slazem se i potpisujem komentar. a mali cava je odlican. nakon revansa, bilo mi je jasno zasto je robi toliko insistirao na njegovom dovodjenju.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:35 11.08.2011

Re: Zvezda je zivot...

mene u ovom trenutku zanima iskljucivo zvezda.

I mene brate...I ako je Zvezda loša, fudbal nam je još lošiji...
Evo, ako izbacimo Ren ( što će biti jako teško i neću Zvezdi zameriti mnogo ako se to ne desi), sevnućemo...Neće iza toga ni Pižon dugo moći budalakati...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:38 11.08.2011

Re: Zvezda je zivot...

Slucaj Vilotic je pocetak njegovog kraja. Rasturice ga zbog toga

Slažem se..Tu nije smeo da popusti, pa šta košta da se plati...Ovako, popustio je fudbalskoj mafiji i bitno ugrozio svoj autoritet...
bluestar bluestar 00:54 11.08.2011

Re: Zvezda je zivot...

Ovako, popustio je fudbalskoj mafiji i bitno ugrozio svoj autoritet..


razocarao me mali vilotic. ja sam mislio da je on dobar momak. a sto se tice fudbalske mafije, rasirena je po celom regionu. robi je mogao da se pokupi i ode kuci, a tamo je ista situacija. mafijas mamic, menja trenere kao na traci sto je najbolje osetio legendarni vaha halilhodzic, kojeg je oterao nakon osvojene titule kao poslednjeg balavca. za razliku od prethodnih trenera, robi ima ogromnu podrsku zvezdinih navijaca, tako da ce lukic i ekipa morati dobro razmisliti ukoliko ga i dalje nastave minirati.
jedi-knight jedi-knight 00:54 11.08.2011

Re: Zvezda je zivot...

Evo, ako izbacimo Ren


Zao mi je prijatelju, ali to je nemoguca misija. Protiv Rena ces se uveriti na kom se trenutno fudbalskom nivou nalazi Zvezda. Prognoziram poraz Zvezde u obe utakmice. ZNam da ces me pogresno shvatiti i pomisliti da nastupam navijacki, ali to je na zalost realnost.
Ekipe kao sto je Ren se ne mogu proci na juris kao Letonci.


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:59 11.08.2011

Re: Zvezda je zivot...

Zao mi je prijatelju, ali to je nemoguca misija.

Hajde, da jednom, u pozitivnom slislu, citiram i Dobricu Ćosića - "Strepnja mi je dublja od nade" -
No, imam nadu....i ići ću na utakmicu u Beogradu...
Mali Čava me je podesetio na neke lepe Zvezdine trenutke...mada je sigurno negde u dubini "grobar"...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 02:01 11.08.2011

Re: Zvezda je zivot...

razocarao me mali vilotic.

Neko mu je rekao da to uradi...Vrlo ciljano...
ljuboten ljuboten 15:47 11.08.2011

Re: Zvezda je zivot...

mene u ovom trenutku zanima iskljucivo zvezda. nakon pizona, kristica, kratko ostanica i slicnih bisera, konacno imamo odlicnog trenera koji se razume u moderan fudbal. jos samo da prodjemo ren i gde ce nam biti kraj sad mi je jasno zasto robija toliko cene u hrvatskoj... od selektora bilica, hrvatskog nogometnog saveza, preko novinara, obicnih navijaca, do onog ludog mamica koji drma hrvatskim fudbalom. nadam se da ce nas i sreca malo pogledati, ren je odlicna ekipa. nakon toliko godina, zahvaljujuci prosineckom, oseca se ona nekadasnja dobro poznata atmosfera i ljudi se opet raduju odlasku na zvezdine utakmice. nadam se da je to dobar znak pred utakmicu godine


Evo mog kometara posle 7:0 sa Letoncima:
Јесте да су Звездини играчи поштовали у већини оно што од њих тражи Просинечки. Но, тврдити да је Звезда била феноманалан је врло штетно за играче. Зведа је играла против противника чији играчи су први пут у животу играли на овако великом стадијону. Но, када буду читали ово што пишу наши новинари, играчи ће поверовати да је Звезда постала Барцелона. А што се тиче пас игре, успели су да нешто од тога одиграју - трчали су и без лопте, откривали се да буду слободни да им саиграч може додати лопту, што захтева рад - трчање на терену. Но, да су имали озбиљнијег проивника, какав ће им бити већ у следећм колу, па још ако уобразе да су постали одлични играчи, биће одувани са терена. Јер и са оваквим противником нису поштовали пас-игру, која захтева од играч који има лопту у ногама да је дода боље постаљеном играчу, а имало је слодбодних играча, но често се дешавало да онај који је имао лопту заносио се да је што дуже задржи у ногaма па је остајао без ње и тако су омогућавали противнику да оствари брзе контранападе. И да је била нека друга екипа, Зведа би примила макар три до чеити гола из контранапада, за што су били криви играчи средњег реда. А како тој другој екипи не би могла да да више од три гола, Звезда би била поражена. Далеко је од тога да наше неваспитане момке натерaмо да буду дисциплиновани да се не играју на терену, већ да раде као што чине било који немачки играч. Наши ногометаши немају културу ватерполиста, кошаркаша, одбојкаша, већ су на нивоу сеоских џилкоша и градских бараба. Однос према раду је културолошка категорија. Баш зато што медии, па тако лажу и мнгобројну публику, величају тако мале људе, ментално недозреле, ми немамо у задње време никакве резлутате у том спорту, а и раније нисмо имали колико смо требали да имамо.
08sale82 08sale82 19:01 11.08.2011

Re: Zvezda je zivot...

Nije to bilo na juriš. U kontekstu rečenice ovo juriš mu dođe na vaćarenje. Zvezda nikako nije dobila ove Letonce na vaćarenje. Imala je koncept. Pitanje je da li će intenzitet tog koncepta koji je Zvezda u stanju da pruži biti dovoljan za Ren. Videćemo se za nekoliko dana. Biću na stadionu. Tvrdim da Zvezda u Beogradu neće izgubti.
bluestar bluestar 19:27 11.08.2011

Re: Zvezda je zivot...

08sale82
Nije to bilo na juriš. U kontekstu rečenice ovo juriš mu dođe na vaćarenje. Zvezda nikako nije dobila ove Letonce na vaćarenje. Imala je koncept. Pitanje je da li će intenzitet tog koncepta koji je Zvezda u stanju da pruži biti dovoljan za Ren. Videćemo se za nekoliko dana. Biću na stadionu. Tvrdim da Zvezda u Beogradu neće izgubti.



tako je sale, treba nam svima malo optimizma. pobedis 7:0 pa opet pojedinci prosipaju crnilo i nadju sto zamerki... a niko da pomene kakva nam je bila igra pre dolaska prosineckog.
jedi-knight jedi-knight 22:15 11.08.2011

Re: Zvezda je zivot...

tako je sale, treba nam svima malo optimizma. pobedis 7:0 pa opet pojedinci prosipaju crnilo i nadju sto zamerki... a niko da pomene kakva nam je bila igra pre dolaska prosineckog.


Nema prosipanja crnila, samo realnosti. Ja bih bio veoma srecan da Zvezda osvoji Ligu UEFA ove godine iako sam grobar. Hocu samo da budem objektivan koliko i lisen bilo kakve euforije kojoj smo skloni. Zvezda je pobedila Letonce na juris, na dres, na grb, na publiku, na kvalitet.
Ali kad preko puta tebe stane neko koga ne moze da impresionira stadion u poluraspadu, ruzni dresovi, euforicno mahanje rukama igraca prema severu kad god se nesto desi i konacno plasenje protivnika preterano velkom agresivnostcu van svakog konteksta igre ( na primer uklizavanje kada lopta ide u aut, sto digne stadion na noge, a onda oporavak od 3 minuta ), onda kako vreme odmice, sve pocinje polako da se rusi, pa onih 7:0 kad sudija svira kraj, bude samo dobar povod za pljuvanje i to od istih onih koji sada sve to velicaju.
Mirno ljudi. Igranje fudbala je proces. Pravljenje ekipe traje godinama, a Zvezda jos nema ni ideju sta hoce od sebe u buducnosti. Korak napred u odnosu na proslu godinu je, rekao bih napravljen. Niste ispali u prvom kolu. Drugi korak bi bio da se "takmicite" sa Renom. Da se takmicite u svakom minutu utakmice i na svakom delu terena. I ovde i tamo. Ako to budete uradili, pa nek ispadnete. Skidam kapu. Ispali ste od bolje ekipe.
bluestar bluestar 23:00 11.08.2011

Re: Zvezda je zivot...

jedi-knight
Ja bih bio veoma srecan da Zvezda osvoji Ligu UEFA ove godine iako sam grobar.



Idi?



jedi-knight jedi-knight 23:08 11.08.2011

Re: Zvezda je zivot...

Idi?


Ne, izvini, vise bih voleo da Ligu Evrope osvoji Ren.
Gluposti.
Da bar moze da osvoji, onda ce Partizan kao sampion uvek da igra Ligu samiona bez kvalifikacija, ovako, svake pete godine
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:17 11.08.2011

Re: Zvezda je zivot...

bluestar
jedi-knight
Ja bih bio veoma srecan da Zvezda osvoji Ligu UEFA ove godine iako sam grobar.



Idi?





Hahaha, jako me brine, kad nam grobari žele sve najkbolje...
Nikad, ali nikad nisam poželeo da nekoga pobede, niti se dogodilo da skočim kad oni nekom daju gol...Obrnuto, kad njima neko da gol, ma ko to bio skačem do plafona...Ne volim grobare koji za nas navijaju, niti mislim da pravi zvezdaš ikada može navijati za "Partizan". To je za mene domen protivrirodnog bluda...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:21 11.08.2011

Re: Zvezda je zivot...

jedi-knight
Idi?


Ne, izvini, vise bih voleo da Ligu Evrope osvoji Ren.
Gluposti.
Da bar moze da osvoji, onda ce Partizan kao sampion uvek da igra Ligu samiona bez kvalifikacija, ovako, svake pete godine

I šta...Da Ligu Evrope osvajamo zbog "Partizana"...
Ma, bre, ako je zbog toga, nek im "crkne krava"...
bluestar bluestar 23:28 11.08.2011

Re: Zvezda je zivot...

jedi-knight
Idi?


Ne, izvini, vise bih voleo da Ligu Evrope osvoji Ren.
Gluposti.
Da bar moze da osvoji, onda ce Partizan kao sampion uvek da igra Ligu samiona bez kvalifikacija, ovako, svake pete godine



koprcas se ali ti ne vredi. kako ono: ruzan stadion, ruzni dresovi, ruzna pobeda...ne mogu da verujem koja drskost? tipican iskompleksirani navijac partizana.

ps. a da se malo posvetis gledanju u svoje dvoriste i analizi sopstvenog kluba.
jedi-knight jedi-knight 23:39 11.08.2011

Re: Zvezda je zivot...

I šta...Da Ligu Evrope osvajamo zbog "Partizana"...
Ma, bre, ako je zbog toga, nek im "crkne krava"...


:))))

U jeeeeee....
Povlacenje
ps. a da se malo posvetis gledanju u svoje dvoriste i analizi sopstvenog kluba.


Jojjj, gledam svaki dan i analiziram, ne sekiraj se. Samo o tome razmisljam.
bluestar bluestar 23:44 11.08.2011

Re: Zvezda je zivot...

Drago Kovacevic
Hahaha, jako me brine, kad nam grobari žele sve najkbolje.




u to samo oni naivni veruju. ti to kao dugogodisnji zvezdas jako dobro znas. covek nas izruzio, i to sa visoka, kao da je u najmanju ruku nekakav katalonac iz barcelone....
jedi-knight jedi-knight 23:50 11.08.2011

Re: Zvezda je zivot...

u to samo oni naivni veruju. ti to kao dugogodisnji zvezdas jako dobro znas. covek nas izruzio, i to sa visoka, kao da je u najmanju ruku nekakav katalonac iz barcelone....


nisi mnogo daleko
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:01 12.08.2011

Re: Zvezda je zivot...

Mirno ljudi. Igranje fudbala je proces

Apsolutno..
No, mislim da Zvezdi ne treba dugo..ona je ipak ime u razini desetak do petnaest evropskih klubova. Dođu Letonci i pun stadio...Srbi vole Zvezdu često puta više nego ona to zaslužuje, ali to je tako.Ljubav je pored ostalog lepa i zato što je slepa.... (partizan je u tom smislu evropski trećeligaš iako je već godinama kvaliteniji od Zvezde. No, kaže moj brat, to je varljivo. Da smo imali Muslina bili bi prvaci i sa ovakvim krš timom. Ko zna, možda i bi. )..Ali, ako sa njom uravlja Lukić ( mada mislim da je više figura nego upravljač), onda nade u zvezdinu renesansu nisu realne....Sačekajmo...vreme sve pokaže...
P.S. I ne volim ovo što se Rusi muvaju po Zvezdi...Gde oni dođu, tu slabo raste trava...
bluestar bluestar 00:21 12.08.2011

Re: Zvezda je zivot...

Drago Kovacevic
P.S. I ne volim ovo što se Rusi muvaju po Zvezdi...Gde oni dođu, tu slabo raste trava...


bolje i rusi nego tana i miskovicev sin. ti su nas upropastili. sto se mene tice moze doci i onaj iz azerbejdzana sto je podigao spomenik tati u tasmajdanskom parku.. samo nek da lovu da konacno napravimo tim za ligu sampiona.
jedi-knight jedi-knight 00:29 12.08.2011

Re: Zvezda je zivot...

bolje i rusi nego tana i miskovicev sin. ti su nas upropastili. sto se mene tice moze doci i onaj iz azerbejdzana sto je podigao spomenik tati u tasmajdanskom parku.. samo nek da lovu da konacno napavimo tim za ligu sampiona.


Ne prave pare tim za ligu sampiona vec ljudi. Klub za koji navijas to nema.

Terek iz Groznog ima milijarde. Anzi iz Mahackale hoce da kupi Etoa za 80 miliona, ali, nema ljude koji to mogu da iznesu. Tako je i sa Zvezdom. Tu je Partizan svetlosnu godinu dalje od Zvezde
bluestar bluestar 00:51 12.08.2011

Re: Zvezda je zivot...

Terek iz Groznog ima milijarde. Anzi iz Mahackale hoce da kupi Etoa za 80 miliona, ali, nema ljude koji to mogu da iznesu. Tako je i sa Zvezdom. Tu je Partizan svetlosnu godinu dalje od Zvezde



a kako se nisi setio, na primer, celzija i abramovica? nego odmah terek. sto se tice partizana, svi znamo da je to drzavni projekat. nije slucajno da su vasi uspesi a zvezdin pad, poceli sa pocetkom ratova i sankcija devedesetih... a sad te stvarno ne bi vise zadrzav'o
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:28 11.08.2011

Nego...

Nego, gde su ti sportski novinari...Nije valjda da niko od njih ne sme šušnuti...Da svi moraju po Toletovoj muzici da igraju..
Slušam danas onog Acu Stojanovića, koji je ovde bio VIP bloger..
Zna čija žena kome šte priča, kakvu boja gaća voli, koliko čija kuća ima soba,ali kad je igra u pitanju, ništa, brale...sve neki eufenizmi....Pa nije valjda da je to medijski standard koji unapređuje srpski fudbal...
karabasbarabas karabasbarabas 23:38 11.08.2011

Re: Nego...

Evo ja nasao u Presu, ali vise kao seretska posalica sa drugom starim.

Sve Pižonove izjave

„Ekipa je dala pet gola... pardon, šest gola", gostujući na jednoj televiziji kao stručni konsultant.

„Ne smemo nikog da potcenimo, pa poslednji primer su odbojkaši koji su izgubili od Kanade", dan pre nego što će debitovati na klupi reprezentacije porazom od Estonije u Beogradu 3:1.

„Ovo je jedan od težih momenata u mojoj karijeri, ali mora nekad i da se izgubi, ne može uvek da se pobeđuje. Ne razmišljam o ostavci, Ne znam zašto bih se povlačio sa funkcije posle jednog poraza", posle poraza od Estonije u Beogradu.

„I Italijani imaju loš rezultat i ne igraju nešto naročito. Videćemo ko je bolji tamo, šteta što utakmica nije u Beogradu. Možda je i bolje što se igra tamo", posle poraza od Estonije, a uoči meča sa Italijom u Đenovi.
draft.dodger draft.dodger 00:46 11.08.2011

Iz drugog ugla...

CRVENA ZVEZDA - REN

08sale82 08sale82 18:54 11.08.2011

Re: Iz drugog ugla...

Kako je to Karleuša Crvena Zvezda ?
escherichije_colic escherichije_colic 12:33 13.08.2011

Re: Iz drugog ugla...

Tako što je Karleuša supruga našeg levog beka, a Selma je žena vlasnika Rena.

Btw baš me interesuje kako Selma izgleda kad je paparaci ulove "neskockanu" tako da je foto-poređenje ipak maliciozno, a i draft dodger je pretpostavljam grobar.
hannah.greener hannah.greener 05:03 11.08.2011

Pižonu, KRALJU!!!

Ostani, molim te!

Istraj u svojoj viziji igre, ne slušaj ove i one "stručnjake", probaj još koje rešenjce, vidi još neke igrače, samo opušteno, budi zadovoljan igrom, šta god...

Samo da se ne kvalifikujemo, pa da mogu da navijam za neku drugu reprezentaciju i da se ne nerviram. Da, bre, lepo gledam fudbal i uživam...
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 07:30 11.08.2011

Od 10 miliona selektora

Otvorim elektronski dnevnik jednog...koji maler...
escherichije_colic escherichije_colic 09:21 11.08.2011

nema on veze

Pižon je tu samo da primi spisak i pozove onoga ko je uredno platio. To je stara praksa u našem FS, očigledno oživljena nakon što je Antić oteran. Ne mislite valjda da pozivanje vremešnog Veseljka Trivunovića i prosečnog Mirića ima neke veze sa njihovim fudbalskim kvalitetima i Pižonovim poimanjem fudbala?

FS treba srušiti do temelja, iskopati još jedno 6m u dubinu pa tek onda krenuti da se gradi od početka.
milomlad milomlad 10:45 11.08.2011

Moratorium

Predlažem da seu Srbiji uvede moratorijum na igranje profesinalnog fudbala bar na 10 godina. To jednostavno ničemu ne služi, a mnogo nas košta!
NNN NNN 11:51 11.08.2011

Preporuka

(ovo je već postalo uobičajeno )

A slika je ludilo:
Važno je da je on zadovoljan.
nemanja.glisic nemanja.glisic 12:08 11.08.2011

Zvezdina zvezda!!!

Kao igrač čudo, kao trener......Nek pokaže vreme
jedi-knight jedi-knight 12:20 11.08.2011

Re: Zvezdina zvezda!!!

Kao igrač čudo, kao trener......Nek pokaže vreme


Proslo je njegovo trenersko vreme
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:06 11.08.2011

Re: Zvezdina zvezda!!!

jedi-knight
Kao igrač čudo, kao trener......Nek pokaže vreme


Proslo je njegovo trenersko vreme

Pa ima kod nas još mnogo trenera koji su ostali na onome što je radio Miljanić sedamdesetih godina...
I misle da sva baš tako treba, kao da se ništa na belom svetu nije promenilo...A fudbal danas, i fudbal onda, to su dva vrlo različita sporta..
Nije to samo Pižon...Pogledajte Živadinovića, Ljupka Petrovića, Ćiru Blaževića, Poklepovića..Do duše, Ćiro se po jednoj stvari razlikuje. Šarmer je i mangup koji na kratak period ume da napravi hemiju u ekipi...ali shvatanje igre mu je apsolutno na nivou pomenutih...
ljuboten ljuboten 16:14 11.08.2011

Pižona su izabrali oni koji vladaju nogome

Evo mog komentara još dok je trajala utakmica:
"Ma naši igrači igrali bi mnogo bolje, a dali bi i neki gol, no, smetali su im ruski igrači, brate! Mnogo dosadni neki momci. Videli smo ih kako jadno igraju, pa se niko pametan ne može nadati da će se kvalifikovati za Evropsko prvenstvo. Neka nam je živa i zdrava Fudbalska mafija! Karadžiću, bravo! Jači si i od sudbine! Niko ti ništa ne može!"

Drago, kao da nisi gledao "Insajder", meni nije ni trebalo da gledam celu emisiju. Naš nogomet je u rukama Mafije. A tako važnu i profitablnu ulogu ima Mafija da ne može bez svojih ljudi u vrhu vlasti. Naravno, i ovde su problem promene, transformacije, trantzicija. No, rezultati tranizcije najogoljenije se vide u nogometu, što znači da su i celoj privredi i društvu rezultate tragični. Izuzeci su pravilo i po zakonu verovatnoće.
Znači, mi smo postali moćnom Zapadu snabdevači dobrih i jeftinih igrača, jeftine radne snage, kupci njihove robe. Doduše, nisu očekivali da nećemo moći da budemo potrošači njihove robe široke potrošnje, a kipatlizam bez prodaje robe ide u bankrot kao što čujemo, a ubrzo čemo to osetiti na svoj život.
Pižon je pravi čovek za Mafiju, a za rezultate ima vremena. Za članove Mafije ima dosta para.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:47 11.08.2011

Re: Pižona su izabrali oni koji vladaju nogome

Pižon je pravi čovek za Mafiju, a za rezultate ima vremena. Za članove Mafije ima dosta para.

Slažem se...
Bilo bi jako zanimljivo izračunati koliko je igrača iz Srbije izvezeno tokom poslednjih dvadeset godina i koliki je novac sa toga naslova stigao u Srbiju..Radi se sigurno o hiljadama ljudi i milijardama evra...
ljuboten ljuboten 17:25 11.08.2011

Re: Pižona su izabrali oni koji vladaju nogome

Pižon je pravi čovek za Mafiju, a za rezultate ima vremena. Za članove Mafije ima dosta para.

Slažem se...
Bilo bi jako zanimljivo izračunati koliko je igrača iz Srbije izvezeno tokom poslednjih dvadeset godina i koliki je novac sa toga naslova stigao u Srbiju..Radi se sigurno o hiljadama ljudi i milijardama evra...



Tragično je, a to nisam znao, što je bilo u "Insajderu", veliki broj mladih igrača koje prodaju za male pare, no mafija podeli makar milion, izgube se u novim inostranim klubovima i nikada ne postanu fudbaleri.
Ovde je pitanje koja to institucija može da ugrozi Mafiju, ako i članovi vlade učestuju u radu najviših organa klubova? Vi se uzdate u javne prozivke! Pa Karadžića je javno prozvao Lukić iz Zvezde, i to tek sada kada se zna da iza Zvezde stoji Gasprom, a posredno i Putin. No, Karadžić mu je preko svojih medija i novinara uzvratio udarac. Kada pitate za novinare? Lako ćete ih prepoznati preko tv ili čitajući njihove članke, još u naslovu, kao juče što je bio naslov - "Minimalan poraz od Rusije" - koje plaća Mafija.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana