Budućnost| Društvo| Obrazovanje| Politika

Singilingi i Megableja

angie01 RSS / 12.08.2011. u 18:02

 

Jel' ste culi kumo,

Verujte bez sale,

Zatvara se Sektor za srednje obrazovanje pri Ministarstvu prosvete!

SPS ponovo jase i vodeci dvojac Ozren i Gvozden, hrabro predvode svoje prestrojene formacije, spremni da zadaju odlucujuce udarce posrnulom drustvu i odlucno ga vrate na put vrednosti koje je ponosno, bez saginjanja, na ove prostore uveo njihov pozarevacki Mesija.

No njegove reformatorske ideje su bile suvise jednobrazne, sa preteranim uticajem samo jednog zavicajnog profila, te se cela akcija zavrsila poprilicno neslavno, pa su njegovi sledbenici, uocivsi tu gresku, resili da stvar isprave, udruzivsi slozene kapacitete Zitoradja, (vec proveren kvalitet kod samohrane majke s onolikim didama), i Berana (dokazana zdrava, ekoloska sredina, organic-nicim dodirnuti), i time dobili potpuno novi, supergigamega ( con)fusion za koji ne postoje prepreke !

Jos samo da osmisle maskirna odela sa krilima superheroja!

135726_konvencija-sc-d-goll-1_f.jpg?ver=1303308163

psssst, rade!

Posto je Gvozden svojim polozajem stalno u fokusu i time mnogo popularniji, ljubomorni Ozren se lukavo dosetio da malo pojaca svoje akcije i skrene paznju na svoju genijalnost, pa majkumu, on je doctor nauka!

Shvativsi kompleksnost momenta u kome zivimo, a u cilju stednje, Ozrenov fenomenalan plan se sastoji u tome da se ukine ceo jedan nepotrebni sector u obrazovanju, jer da je ostao, iziskivao bi veliki rad i troskove oko reformi, a to opet povlaci za sobom pronalazenje odgovarajucih kadrova,pa novi nastavni planovi& progami, pisanje kvalitetnih udzbenika i ko zna jos sta ne.

Kakav bre Hrabri Krojac, nas junak je ovde jednim udarcem smaknuo onolike probleme, samo nema ko u bajku da ga metne, pa da se uce pokolenja.

I jos je, pokazala se iskustvom da je svrsishodnije, na celo svih sektora u Ministarstvu prosvete, kojim rukovodi, postavio stranacke licnosti, a ne strucnjake, (sta ce tu da ga ometaju u misiji), te je centralizovao sistem, jer su i skolske uparve pod komandom iste stranke.

Da bi nesmetano radio, gospodin Ministar je za osnovno, srednje i visoko obrazobanje uposlio cak 37 strucnjaka, (altogether), ali zato u sekretarijatu, jer boze moj, to je ipak kljucna oblast ove institucije, sedi samo 51 SPS kadrova, izbranih naravno bez bespotrebnih konkursa koji oduzimaju dragoceno vreme, a vise odgovarajucijih i onako nema!

 Time je i ojacana fundamentalna snaga ove zemlje-birokratija!

U tom smislu,  postavljen je potpuno novi standard u obrazovanju, gde je srednje, definisano kao uzaludno, jer ionako pored Singilingi i Megatrenda nauka je u sigurnim rukama, sa narodnom krilaticom kao zastitnim znakom-plati, pa klati-a narod je mudar i valjda zna!

 I da ne bi bilo da nije sve ispraceno odusevljenim aplauzom, a I kako bi drugacije prosla ovako genijalna ideja-vlada Srbije je dala odobrenje!

Nista nece nauciti pacurlija ta,

Nego sto je i pre znala

Ga-ga-ga-ga-ga!



Komentari (102)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bocvena bocvena 18:08 12.08.2011

Iju, kumo!

Pa gde ću ja sad da napredujem?
Zar ću morati odma' da reformišem visokoškolstvo?
Mada, logično je. O njemu znam najmanje.
Ali jednom sam studirala, pa ću se poprisetim kako je bilo u moje vreme.

EDIT: Koji, bre, Re? Prva!
angie01 angie01 18:09 12.08.2011

Re: Iju, kumo!

pa ću se poprisetim kako je bilo u moje vreme.


neam da se opsecujes-samo skupis kintu!
angie01 angie01 23:24 12.08.2011

Re: Iju, kumo!

EDIT: Koji, bre, Re? Prva![/quot]

brza si k'o gepard & lukava k'o prerijski kojot,
uvazava se primedba-PRVA, kako god okrenes!




abrasax abrasax 00:06 13.08.2011

Re: Iju, kumo!

supergigamega ( con)fusion za koji ne postoje prepreke !

Mene ovo seti starog vica o učiteljici kad joj došla inspekcija a đaci malne u jasle se vratili, sve gi-gu, gu-gu. A sirotica se brani:
- Ja gi ih učim, oni gu ne znaju!
angie01 angie01 18:08 12.08.2011

e, da!

RE, Vrati se! Sve ti je oprosteno!

princi princi 23:36 12.08.2011

Re: e, da!

RE, Vrati se! Sve ti je oprosteno!

Ау! Реане, ово ни Биља није доживела.
angie01 angie01 07:28 13.08.2011

Re: e, da!

princi
RE, Vrati se! Sve ti je oprosteno!Ау! Реане, ово ни Биља није доживела.


jedan je RE!:)))
sesili sesili 19:48 12.08.2011

Je li ovo

Gvozden i Ozren, kao Vojko i Savle?
angie01 angie01 22:58 12.08.2011

Re: Je li ovo

kao Vojko i Savle?


kao jin i jang!
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 17:18 13.08.2011

Re: Je li ovo

angie01
kao Vojko i Savle?


kao jin i jang!


Kao Tihi i Prle

Kao Doktor Džekil i Mister Hajd

Kao Hitler i Gebels

Kao Tito i Ja

Kao Boni i Klajd

Kao Odisej i Penelopa

Kao Šreder i Krang

Kao nindža kornjače i Splinter

dajte pomoć ovih parova ima podosta a ponestalo mi je inspiracije :)
komentar sam ostavio ispod...
abrasax abrasax 17:45 13.08.2011

Re: Je li ovo

Kao Tihi i Prle

Kao Doktor Džekil i Mister Hajd

Kao Hitler i Gebels

Kao Tito i Ja

Kao Boni i Klajd

Kao Odisej i Penelopa

Kao Šreder i Krang

Kao nindža kornjače i Splinter

Kao ibid. i etc.
angie01 angie01 18:10 13.08.2011

Re: Je li ovo

Kao



karabasbarabas karabasbarabas 20:12 12.08.2011

Jul je kul

A da li postoji mozda neka, bar teorijska mogucnost da Ministarstvo Prosvete oduzme G-dinu Mitrovicu neku jahtu, kola, ili bar skuter?
Mislim da je to jedini nacin da se rascuje koliki je u tom ministarstvu stepen gluposti, nelogicnosti, odluka koje se granice sa lopovlukom i, ko zna, mozda i prelaze tu granicu.
Jedan blog, ma kako dobar bio (a zaista je dobar, bez sumnje) tesko da moze potresti bracu Bluz.
angie01 angie01 23:01 12.08.2011

Re: Jul je kul

Mislim da je to jedini nacin da se rascuje koliki je u tom ministarstvu stepen gluposti, nelogicnosti, odluka koje se granice sa lopovlukom i, ko zna, mozda i prelaze tu granicu.


ma koga briga za obrazovanje-vazno da je nama seljko pinkolic isterao pravdu i sacuvao srBske interese!


(hvala najlepse!)
vladaxy vladaxy 20:30 12.08.2011

Slobodno tržište

Koja je poenta obrazovanja??? Da stekneš neko znanje, pomoću kojeg ćeš zarađivati za život, izdržavati svoju porodicu...Ne stičeš znanje zbog diplome, diploma sama po sebi ne znači ništa. Ali masa ljudi to ne shvata. Nebitni su i Megatrend i Singidunum i BU...Da li su Ekonomski i Pravni iz Beograda elitni fakulteti??? Njihovi studenti i profesori su razorili ekonomiju, pravosuđe, administraciju ove zemlje.

I još jedan tekst za fakultete, ali je primenljiv i na srednje i osnovno obrazovanje:


Sistem visokog obrazovanja sveo se na štancanje bezvrednih diploma (koje niko ne priznaje), a rezultat školovanja na beskorisno znanje koje se kao kofom uliva u glave studenata, a ne na to koliko su studenti razumeli gradivo i time sebe osposobili za život i produktivni rad. Nažalost, za našu okoštalu i okamenjenu visokoškolsku birokratiju studenti nisu ljudi već brojevi, stavke u fakturi koju podnose državi kako bi je (kao sponzoruša) izmuzli za izdržavanje....

...Tako, kad nekome date monopol, da ne mora nikome da odgovara za kvalitet proizvoda i usluga, desi se ovo što se našem visokoškolskom sistemu desilo, da imaju loš proizvod, i da još uz to može sebi da dozvoli da maltretira svoje kupce. Šta mislite, ako im se dozvoli da budu još nedodirljiviji i neosetljivi na tržište, da li će se to odraziti većim ili manjim kvalitetom njihovih usluga? Da li će njihovi kupci biti zadovoljniji? Dok god država daje pare fakultetima da studentima pružaju usluge za čiji kvalitet ne moraju nikome da odgovaraju, a ne studentima na ruke da oni sami odaberu gde će studirati, imaćemo ovu jadnu situaciju. Šta ćete kad nam je ekonomija (bar deklarativno) u kapitalizmu, a visokoškolsko obrazovanje u socijalizmu (čak staljinizmu). Kad, kao na Zapadu, svi fakulteti budu na slobodnom tržištu visokog obrazovanja, kad studenti budu mogli da biraju profesore (a ne profesori studente), i kad rezultati rada i prava konkurentna prednost budu merilo uspeha, znaću da smo na dobrom putu.


Sve u svemu, ukinuti državno obrazovanje i ministarstvo. Ako neko misli da je dobro da Danilo Ž Marković, Žarko Obradović i slični odlučuju o obrazovanju dece a ne njihovi roditelji onda nam nema pomoći. Ja mislim da želim bolje, kvalitetnije obrazovanje za svoje dete od Žarka Obradovića.
jedan.kub jedan.kub 21:45 12.08.2011

Ako nešto

začistiš pod tepih, to ne znači da ne postoji.
Možda računaju da problem ostave nekoj drugoj koaliciji, posle izbora.

Dobar tekst za preporuku
angie01 angie01 23:08 12.08.2011

Re: Slobodno tržište

pa vidite-svaka normalna, ozbiljna zemlja je jako zainteresovana za svoje obrazovanje, gde drzava, bas zbog te ozbiljnosti obicno i drzi one glavne konce u rukama, sto ne znaci da i privatni ne mogu da se koncipiraju i rade kvalitetno-zato postaje licenciranje.

dacu legendu markovica-da mi niste dirali, on je postavio nove standarde u ministrovanju ovim sektorom-nikad prevazidjene iako je jaka konkurencija i trud!
angie01 angie01 23:12 12.08.2011

Re: Ako nešto

Možda računaju da problem ostave nekoj drugoj koaliciji, posle izbora.


koja ce isto tako-cisto zbog odrzanja kontinuiteta & tradicije- da se trudi da za vreme svog mandata sto vise uradi-za sebe!



(hvala!)
abrasax abrasax 00:37 13.08.2011

Re: Ako nešto

Ozrenov fenomenalan plan se sastoji u tome da se ukine ceo jedan nepotrebni sector u obrazovanju, jer da je ostao, iziskivao bi veliki rad i troskove oko reformi, a to opet povlaci za sobom pronalazenje odgovarajucih kadrova,pa novi nastavni planovi& progami, pisanje kvalitetnih udzbenika i ko zna jos sta ne.


Mislim da si oko udžbenika pogrešila. Jeste da je ekipa stara (ne menjaj tim koji pobeđuje), ali voli miris novih knjiga. Problem prave odmetničke izdavačke kuće što nešto batrgaju po tržištu.
abrasax abrasax 00:39 13.08.2011

Re: Ako nešto

Možda računaju da problem ostave nekoj drugoj koaliciji, posle izbora.


I ja mislim. Ne bi već počeli sa partijskim.
angie01 angie01 07:36 13.08.2011

Re: Ako nešto

Mislim da si oko udžbenika pogrešila. Jeste da je ekipa stara (ne menjaj tim koji pobeđuje), ali voli miris novih knjiga. Problem prave odmetničke izdavačke kuće što nešto batrgaju po tržištu.


tim koji pobedjuje bi vec davno trebalo da igra sah na Kalemegdanu s golubima kao kibicerima!

nove izdavacke kuce-koje navodno prave konkurento trziste, upale su u istu zamku, jer Ozrenovo ministarstvo daje odobrenja za rukopise, pa se uvek nadje nacina, kako da se zatsiti zeljeni favorit i povremeno propuste poneki, ako se i tu nadje poneki odgovarajuci interes.

problem je sto niko nije zainteresovan za kvalitetno napisan i koncipiran sadrzaj, sada kada svaki nastavnik ima pravo da od ponudjenog izabere, ispada da je glavna merica nesto sasvim licno!

programi su zastareli, preobimni, nefunkcionalni-pa u odnosu na to i nepostojanje volje i strucnosti i rezultati-sve sa ovim najnovijim genijalnim ukidanjem sektora, koji vec dugo vapi za ozbiljnim radom, kako bi skolovanje uopste imalo smisla!
abrasax abrasax 09:31 13.08.2011

Re: Ako nešto

tim koji pobedjuje bi vec davno trebalo da igra sah na Kalemegdanu s golubima kao kibicerima!


Predlažem muzej voštanih figura
abrasax abrasax 09:58 13.08.2011

Re: Slobodno tržište


Ja bih se sa tobom u mnogo čemu složila - pisa, kampanjski rokovi, procenti funkcionalno pismenih. Sve je to tačno. Ipak, nisam pametna (a raspisala se. Neda nisam imala nameru, nego ljudi, samo vam oduzimam vreme. Pretpostavljam da ne vredi da se žalim da mi je tastatura stara, kad ovde svi imaju istu takvu. Ko crnog ko silver koreanca) - bolonjci ovde poprilično uznemiravaju duhove.
angie01 angie01 10:42 13.08.2011

Re: Slobodno tržište

bolonjci ovde poprilično uznemiravaju duhove.


pa ovde se i duhovi ucrvljali!
dragan7557 dragan7557 12:52 13.08.2011

Re: šta je bre

jos je, pokazala se iskustvom da je svrsishodnije, na celo svih sektora u Ministarstvu prosvete, kojim rukovodi, postavio stranacke licnosti, a ne strucnjake, (sta ce tu da ga ometaju u misiji), te je centralizovao sistem, jer su i skolske uparve pod komandom iste stranke.

Pa naravno, i ne samo svrsishodnije već i mnogo efikasnije a evo zašto:

stranački pripadnici (pojam ličnost ima kod mene pozitivan sadržaj i označava nekog) slušaju mudra mišljenja svojih Voždova i ista o'ma izvršavaju:
bez pogovora, izvršavaju naređenja,
bez u očima Vožda glupavih komentara,
bez razmišljanja,
bez ikakve potrebe osim stranačke,

jednom rečju narod je samo figurant u Svetoj stranačkoj borbi koju Vođa bije protiv samo njemu znanih mračnih sila, njihovih zlih namera da mu upropaste ili još gore otmu stado ili što je još gore da ga prvo pretvore u krdo kojw ćw poalw preći u stampedo, kao 5 oktobra.

"Stručnjaci" bolja reč je gadovi koji pokušavaju da razmišljaju su izuzetno problematičan deo stoke pa se daju jedino dresirati od strane Vođe koji je to u stanju čak i ako je ćorav.

Da Vođina ćoravost ne ometa dresuru je pokazao Domanović.

Da sa Srbima nešto nije u redu skromno je ukazao i Jovan Dučić u nekoliko pasusa "Gradovi i Himere" rečenicom:

"Upoznah tamo jednog Rusa bez ruke, i jednog Srbina bez glave."

cerski
dragan7557 dragan7557 13:01 13.08.2011

Re: Ako nešto

Možda računaju da problem ostave nekoj drugoj koaliciji, posle izbora.

Nema drugih koalicija u Srbiji su veće dve decenije isti na vlasti.
Jedino što se menja su uloge glavnih aktera u pozorištu.

cerski
dragan7557 dragan7557 13:09 13.08.2011

Re: Slobodno tržište


Sve u svemu, ukinuti državno obrazovanje i ministarstvo.

A kako bi bilo da ukinemo pamet?

Mnogi građani, obožavatelji "slobodnog" tržišta ne bi ni primetili da im nešto nedostaje.

cerski
vladaxy vladaxy 13:43 13.08.2011

Re: Slobodno tržište

A kako bi bilo da ukinemo pamet? Mnogi građani, obožavatelji "slobodnog" tržišta ne bi ni primetili da im nešto nedostaje.


Pored ovolikog interneta, gomile privatnih škola gde možeš da učiš razne stvari, gomile raznih kurseva za specijalizovana znanja, vama treba Žarko Obradović???
Znam, sve državno je super, samo treba da dođu na čelo "časni i pošteni" ljudi, a ne "partijski kadrovi i poslušnici". A znate kad će to da se desi? Kad na vrbi rodi grožđe, da se ne izrazim malo vulgarnije...

Evo kako Ameri rangiraju svoje univerzitete, i pogledajte gde se nalazi prvi državni...

dragan7557 dragan7557 14:03 13.08.2011

Re: Slobodno tržište


Pored ovolikog interneta, gomile privatnih škola gde možeš da učiš razne stvari, gomile raznih kurseva za specijalizovana znanja, vama treba Žarko Obradović???

Prema dostupnom spomenuti Žarko i sam tezgari na Mega Mića Vitez od Trenda.
Evo kako Ameri rangiraju svoje univerzitete, i pogledajte gde se nalazi prvi državni...

Od kada se Srbija treba da povodi za tim šta rade ameri? Uzgred meni je veoma dobro poznat sveukupni anglosaksonski sitem ne-obrazovanja.

Znam, sve državno je super,

Državno je vredno samo i isključivo ako je država u rukama samog društva a ne opskurne frtalj opismenjene političke elite.

cerski
vladaxy vladaxy 14:20 13.08.2011

Re: Slobodno tržište

Državno je vredno samo i isključivo ako je država u rukama samog društva


ko je to država a ko društvo? A šta smo mi pojedinci? u čijim je sad rukama država ako nije vredna??? ko je glasao za te u čijim je sad rukama država???
vladaxy vladaxy 15:19 13.08.2011

Re: Slobodno tržište

Još jedna stvar o državnom:

dobili smo hiperprodukciju primitivnih polustručnjaka, nesposobnih da se kvalifikovano uključe u privredu i društvene delatnosti, nepripremljenih za stvaralački intelektualni razvoj. Nema zemlje na svetu koja je svoje obrazovanje sredila razgranatijom pravnom regulativom.

Privilegije se uporno održavaju uprkos jednodušnoj osudi u narodu. Svest o poštenom radu gotovo ne postoji. Malo je onih koji sebi postavljaju pitanje šta su i koliko su uradili za dohodak koji primaju.

Teška kriza je zahvatila ne samo politički i privredni sistem već i celokupni javni poredak zemlje. Svakodnevne su pojave : nerad i neodgovornost na poslu, korupcija i nepotizam, odsustvo pravne sigurnosti, birokratska samovolja, nepoštovanje zakona, rastuće nepoverenje među ljudima i sve bezobzirniji individualni i grupni etatizmi. Raspadanje moralnih vrednosti i ugleda vodećih ustanova društva, nepoverenje u sposobnost onih koji donose odluke praćeni su apatijom i ogorčenjem naroda, otuđenjemčoveka od svih nosilaca i simbola javnog poretka

Šta misliš odakle je ovo? Sigurno ne od zagovornika slobodnog tržišta..

Država mora sve da uredi (i obrazovanje) inače propadosmo
gedza.73 gedza.73 16:09 13.08.2011

Re: Ako nešto

tim koji pobedjuje bi vec davno trebalo da igra sah na Kalemegdanu s golubima kao kibicerima!
Predlažem muzej voštanih figura

A ja kavez sa gladnim lavovima u zoo vrtu.
abrasax abrasax 16:28 13.08.2011

Re: Slobodno tržište

ko je to država a ko društvo? A šta smo mi pojedinci? u čijim je sad rukama država ako nije vredna??? ko je glasao za te u čijim je sad rukama država???


Sve se to da objasniti dijalektičkim materijalizmom!
abrasax abrasax 16:34 13.08.2011

Re: Slobodno tržište

Šta misliš odakle je ovo?


Kao da mi je i danas pred očima!
angie01 angie01 16:41 13.08.2011

Re: Slobodno tržište

ko je to država a ko društvo? A šta smo mi pojedinci? u čijim je sad rukama država ako nije vredna??? ko je glasao za te u čijim je sad rukama država???


kako mislis pojedinci?

imas samo ove gore i ove dole-i izmedju dodavace!

ovi gore se ponasaju kao da su vlasnici drzave, ovi dole su kulise-pecina i eho, a ovi izmedju su koneksn izmedju ova dva, potekli od donjih, sa tendencijom da predju u gornje!
abrasax abrasax 16:42 13.08.2011

Re: Slobodno tržište

abrasax
Šta misliš odakle je ovo?


Kao da mi je i danas pred očima!


P. S. Žarko me zanima šta si ovim htela da kažeš?
angie01 angie01 16:43 13.08.2011

Re: Ako nešto

gedza.73
tim koji pobedjuje bi vec davno trebalo da igra sah na Kalemegdanu s golubima kao kibicerima!
Predlažem muzej voštanih figuraA ja kavez sa gladnim lavovima u zoo vrtu.


gedzo-ovo tvoje ce jos publika i da plati!
angie01 angie01 16:45 13.08.2011

Re: šta je bre

i jednog Srbina bez glave."


sada se radi na tome da ih ima vise-mnooogo vise!
dragan7557 dragan7557 17:20 13.08.2011

Re: Slobodno tržište

ko je to država

Treba da stoji šta je to država?
a ko društvo?

Dok je na ovo pitanje odgovor sadržan ovde:
A šta smo mi pojedinci?

u čijim je sad rukama država

U rukama nesposobne elite
ko je glasao za te u čijim je sad rukama država?

Svi oni koji su očekivali da će im stari provereni sistem ponuđen od pređašnje elite biti bolji posle glasanja nego što je bio pre glasanja.


Svakodnevne su pojave : nerad i neodgovornost na poslu, korupcija i nepotizam, odsustvo pravne sigurnosti, birokratska samovolja, nepoštovanje zakona, rastuće nepoverenje među ljudima i sve bezobzirniji individualni i grupni etatizmi. Raspadanje moralnih vrednosti i ugleda vodećih ustanova društva, nepoverenje u sposobnost onih koji donose odluke praćeni su apatijom i ogorčenjem naroda, otuđenjemčoveka od svih nosilaca i simbola javnog poretka

Sve navedeno je tačno bilo onda kao i sada, pa je bilo kakva vrsta ponavljanja nepotrebna a samo citiranje i čitanje ovog je blentavo gubljenje vremena. U Srbiji ništa novo, ni tada ni sada.

Dole napisano:
Koja je poenta obrazovanja??? Da stekneš neko znanje, pomoću kojeg ćeš zarađivati za život, izdržavati svoju porodicu.

ukazuje na potpuni nepoznavanje sociologije i drugih društvenih nauka.

Kada bi oni koji izdržavaju samo svoju porodicu prestali da doprinose ostatku društva svojim radom tada bi i društvo prestalo da postoji.

Ovo je najasocijalniji stav koji sam pročitao na ovom blogu.

cerski

p.s. ako sam odgovorio na jednu repliku, to ne znači da ću ulaziti u polemiku oko ovih stavova.
dragan7557 dragan7557 17:30 13.08.2011

Re: Slobodno tržište

abrasax
Šta misliš odakle je ovo?


Kao da mi je i danas pred očima!


Pa zar nije? Traje li traje i nigde kraja:

Privilegije se uporno održavaju uprkos jednodušnoj osudi u narodu.

Svest o poštenom radu gotovo ne postoji.


, korupcija i nepotizam, odsustvo pravne sigurnosti, birokratska samovolja, nepoštovanje zakona, rastuće nepoverenje među ljudima i sve bezobzirniji individualni i grupni etatizmi. Raspadanje moralnih vrednosti i ugleda vodećih ustanova društva, nepoverenje u sposobnost onih koji donose odluke praćeni su apatijom i ogorčenjem naroda,


Ono - doduše sudstvo je reorganizovano a tržište monopolizovano. Pa nemož' sve odjednom dajte još 25 godina prilike da ovi sad predaju vlast svojima. Kako se radi pokazuje Krkina porodična manifaktura.

Za one kojim nije jasno na narodnoj pijoci (uvek slobodno tržište) se veli: "od oca je ostanulo sinu."


cerski
vladaxy vladaxy 18:42 13.08.2011

Re: Slobodno tržište

Treba da stoji šta je to država?


Pa svi zamišljaju državu kao neko omnipotentno biće ženskog roda koje rešava sve probleme u životu građana Srbije.

Ovo su samo neki od naslova u novinama:

Kako drzava da pomogne stocarstvu
Država da dotira CHF kredite
Ekonomisti: Država mora da pomogne
Država da štiti prava zaposlenih
Država da vrati pare privrediž
Država da ne preti, nego da izmiri dugove
Država da redovno plaća privredi
Putari najavili radikalizaciju protesta, ako država ne reaguje
Država da goni Marka Miloševića
Država da zaštiti novinare
DRŽAVA DA SE POVUČE IZ MEDIJA
Ne može država da se ponaša kao drumski razbojnik
Država da vrati 2.500 hektara!
Država pomaže građaninu da očisti Toplicu
Država ne reaguje na veličanje Mladića
Nevin robija, država ne reaguje
Ekonomisti: Evro ide na 120 ako država ne reaguje!
Ako država ne reaguje, Romi će se samoorganizovati?
Proizvođači dižu cene, država ne reaguje
Država sutra počinje da otkupljuje pšenicu
Država d'uradi nešto..

itd, itd...

Ta "država" to su birokrate od krvi i mesa po ministarstvima,agencijama itd.. sa svim vrlinama i manama kao i mi. Nisu svemogući supermeni i supertalentovanigenijalcisaiq200. Iluzorno je očekivati da oni mogu bolje da vam odrede život bolje nego vi sami. Shvatite da njih zabole za neki "opšti interes društva". Postoje lični interesi i kad se oni poklope onda su zajednički. A interesi birokratije su da ne rade ništa, uzimaju pare i prodaju maglu građanima koji i dalje misle da "država" brine o njima.

Ovo je najasocijalniji stav koji sam pročitao na ovom blogu.


ne znam zašto?
angie01 angie01 19:24 13.08.2011

Re: Slobodno tržište

itd, itd...


pa ti si nesto pomes'o!

Ili si neko iz vlasti!:))))

mi se trudimo koliko mozemo, nema kadrova, tranzicija, pa i mi smo ljudi sa manma kao i vi,..bla, bla, truc!

a stvari izgledaju 'vako!

imas ozbiljne , uredjene drzave, koje brinu o tome kako njeni gradjani zive i trude se da se problemi rese-za dobrobit svih!

I imas one, kvazi-gde nista ne funkcionise na nekom civilizacijskom nivou, gde je stalno neki haos-koji je nemoguce resiti i odgovara vlastodrscima, jer oni u tom stanju magle, rade sta hoce i koriste svoje funkcije za licnu korist-gradjani su tu ne bitni, sem za uzimanje haraca!


Normalno je da su gradjani poslodavci onima koji su na vlasti za za njih obave odredjene poslove u ime drzave i oni, da bi dobili taj posao predaju svoje cv-ove u obliku kampanja, gde promovisu svoje platforme, resenja i nacine obavljanja tih poslova-pa ih onda narod, poslodavac izabere po onome sto im se najvise svidja.

Ako se posle ispostavi da oni nisu sosobni da obave valjano, kako su se pretstavili, poslove koji uticu na zivot poslodavca-ovaj im da otkaz, jer je to jedino logicno!!

kod nas glasaci imaju ulogu samo da preraspodele kandidate na funkcije, na kojima se oni posle ponasaju kao da su vlasnici svega, (novofeudalizam), bez bilo kakve odgovornosti i posledica sto obecano ne ispunjavaju- sta vise, sve sto rade je na stetu onih kojima treba da sluze!
dragan7557 dragan7557 19:53 13.08.2011

Re: šta je bre

angie01
i jednog Srbina bez glave."


sada se radi na tome da ih ima vise-mnooogo vise!

Jbg. angie zaboravila si minuli rad, od koga sadašnji profitiraju.

Ovo što se sada radi je za buduće generacije.

cerski
dragan7557 dragan7557 20:01 13.08.2011

Re: Slobodno tržište


Normalno je da su gradjani poslodavci

Čini mi se da grešiš, građani nisu poslodavci već stoka koja rinta kako bi drugi koji prodaju maglu što više uživali u blagodetima tuđeg rada. Ovo je način na koji oni koji vladaju vide one kojima vladaju.

sve što rade je na štetu onih kojima treba da služe!

Ali uvek u svoju korist.

cerski

p.s. angie preporuka za blog.
angie01 angie01 20:10 13.08.2011

Re: Slobodno tržište

Čini mi se da grešiš, građani nisu poslodavci


ja rekoh kako bi bilo normalno!



cerski


(hvala!)
dragan7557 dragan7557 20:29 13.08.2011

Re: Slobodno tržište

angie01 21:10 13.08.2011 / *novo
Re: Slobodno tržište

Čini mi se da grešiš, građani nisu poslodavci



ja rekoh kako bi bilo normalno!

Dakle angie za tebe i ne sumnjam da bi bilo normalno, kao i za mene i još po nekog na ovom blogu.

Nažalost vlas' je ubedila ostatak da je to Utopija.

U životinjskom svetu, "Mislim znači postojim" ne važi, pa zato recimo i nema volova koji noseći jaram trče okolo i traže gazdu koji će da ih podjarmi čitaj da im da posao. Čak ni biro za zapošljavanje volova ne postoji pa su zato i:
opovrgli teoriju evolucije


bar onaj deo koji bi trebao da nas nauči da nismo stoka, u vlasništvu elite, čija je namena da sebe za bud zašto prodaje na tzv. "slobodnom tržištu" u monopočskom vlasništvu poslodavaca čitaj elite.

cerski
vladaxy vladaxy 21:32 13.08.2011

Re: Slobodno tržište

imas ozbiljne , uredjene drzave, koje brinu o tome kako njeni gradjani zive i trude se da se problemi rese-za dobrobit svih!


Ovo je npr. ta "država" koja brine o našoj prosveti i obrazovanju:

Др Жарко Обрадовић, министар просвете
државни секретар проф. др Радивоје Митровић
државни секретар др Тинде Ковач Церовић
Помоћник министра, мр Желимир Попов
Шеф одсека, Светлана Бокшан Радошевић
Руководилац групе, Јованка Богданов
Руководилац групе, мр Славица Јашић
Руководилац групе мр Зоран Костић.
Координатор школских управа, Мирослав Стаменковић
Начелник одељења, Драган Маринчић
Шеф одсека, Наташа Ћирић
Помоћник министра, доц. др Слободан Јауковић
Начелник одељења, др Мирјана Весовић
Руководилац сектора Весна Фила.
Начелник одељења, мр Снежана Вуковић
Руководилац групе, Милица Голубовић Тасевска
Руководилац групе, Наташа Мујагић
Помоћник министра, Зоран Трнинић
Шеф одсека, Здравко Курћубић
Шеф одсека, Марина Хасановић
Руководилац групе, Стевица Пиварски
Руководилац групе, Мaријана Ћоровић
Помоћник министра, Бојана Митровић
Шеф одсека, Весна Врањковић
Шеф одсека, Снежана Трајковић
Шеф одсека, Мирослава Минић
Секретар Министарства, Жељка Кнежевић
Начелник одељења, Габриела Братић
Шеф одсека, Биљана Стојановић
Руководилац групе, Невена Вранеш
Руководилац групе, Јелена Богојевић
Руководилац Групе: Мирјана Драгосављевић

Oni brinu o obrazovanju mog deteta, taman koliko i ja o njihovoj deci... u prevodu NIMALO. i ne očekujem da brinu. Ali zato imaju na raspolaganju imaju 143.354.570.000 dinara naših para (budžet za 2011) iliti 1.4 mlrd EUR (oko 1000 evra po učeniku, studentu ili predškolcu). Sad će neko reći da je to malo izdvajanja, ali šta se dobija zauzvrat? Drvena stolica u hladnoj učionici, kreda tabla sunđer, i štrajk dobrim delom školske godine..Knjige plaćaš, naravno, kao i đačke dinare, i ostale gluposti

Kad bi se profesori, nastavnici itd. borili na slobodnom tržištu i cene obrazovanja bi pale.
jedan.kub jedan.kub 21:53 13.08.2011

Re: Ako nešto

angie01
Možda računaju da problem ostave nekoj drugoj koaliciji, posle izbora.


koja ce isto tako-cisto zbog odrzanja kontinuiteta & tradicije- da se trudi da za vreme svog mandata sto vise uradi-za sebe!
(hvala!)

Nada poslednja umire. Mozda se pojavi neko nov, nekompromitovan i jos da ne bude srbomrzac kao ovi na vlasti.
angie01 angie01 10:03 14.08.2011

Re: Slobodno tržište

Oni brinu o obrazovanju mog deteta, taman koliko i ja o njihovoj deci... u prevodu NIMALO.


zato sto nije ni predvidjeno!

jer


i ne očekujem da brinu.


u tome je problem!

gradjani ne traze odgovornost od ljudi koji su na mestima, gde rade poslove za drzavu, a placeni su od poreza, nego to shvataju kao neku neophodno zadatu nuznost!
vladaxy vladaxy 15:30 14.08.2011

Re: Slobodno tržište

u tome je problem!

gradjani ne traze odgovornost od ljudi koji su na mestima, gde rade poslove za drzavu, a placeni su od poreza, nego to shvataju kao neku neophodno zadatu nuznost!


Ali ja ne želim da oni brinu za moje dete!!!
angie01 angie01 16:28 14.08.2011

Re: Slobodno tržište

Ali ja ne želim da oni brinu za moje dete!!!


pa ni ne brinu, ni za vase ni za bilo cije!
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:15 12.08.2011

ja ne mogu sad da razmišljam o ovoj temi

brinem se da li je ovaj Srbin, ili Makedonac?
angie01 angie01 23:20 12.08.2011

Re: ja ne mogu sad da razmišljam o ovoj temi

srdjan.pajic
brinem se da li je ovaj Srbin, ili Makedonac?


e, Srki brate, koje jajarsko semenkarsko pranje ruku, a ono covek monstrum!
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:54 12.08.2011

Re: ja ne mogu sad da razmišljam o ovoj temi

angie01
srdjan.pajic
brinem se da li je ovaj Srbin, ili Makedonac?


e, Srki brate, koje jajarsko semenkarsko pranje ruku, a ono covek monstrum!


Ma sa tim Makedoncima se nikad ne zna. Jel' onomad beše izbio rat izmedju njih i Roma u Jabuci, a optužili nas Srbe za rasizam, dok smo samo mirno pored stajali i gledali. Ali pazi kad se konzul osetio prozvanim da demantuje ("nije Srbin" ) neke novinarske bolide.Ja bih ga odma povukao u Beograd na konsultacije, i 10% po plati, da nas ne bruka.

Ajde nema veze, izvini za trol.



angie01 angie01 07:39 13.08.2011

Re: ja ne mogu sad da razmišljam o ovoj temi

Ja bih ga odma povukao u Beograd na konsultacije, i 10% po plati, da nas ne bruka.


da ti vidis ko nama sedi u ambasadama po svetu i sta i kako rade, shavtio bi da je ovo samo uskladjeni primer!
kostresh_harambasha kostresh_harambasha 00:12 13.08.2011

Пиј, Сократе, држава части!

Вратила се странка ратних хушкача. Да сам то знао оног 5. октобра и неколико дана пре тога, не би ме улица видела.

Осећам се бедно, осрамоћено, понижено...
abrasax abrasax 00:44 13.08.2011

Re: Пиј, Сократе, држава части!

Вратила се странка ратних хушкача. Да сам то знао оног 5. октобра и неколико дана пре тога, не би ме улица видела.


Slušaj, jednom kad su opovrgli teoriju evolucije, ne bi trebalo više da se iznenađuješ. Korak napred, dva koraka nazad, u svim pravcima, sve je moguće.
angie01 angie01 07:41 13.08.2011

Re: Пиј, Сократе, држава части!

Осећам се бедно, осрамоћено, понижено...


odrzavamo kontinuitet!
angie01 angie01 07:45 13.08.2011

Re: Пиј, Сократе, држава части!

Slušaj, jednom kad su opovrgli teoriju evolucije,


to je bilo hrabro, revolucionarno,....u to vreme, (colickino), kada ukucas Darvin u Google-prvi link te vodio na nase ministarstvo-ceo svet je tada mogao da vidi nasu izuzetnos'!
abrasax abrasax 12:10 13.08.2011

Re: Пиј, Сократе, држава части!

to je bilo hrabro, revolucionarno,....u to vreme, (colickino), kada ukucas Darvin u Google-prvi link te vodio na nase ministarstvo-ceo svet je tada mogao da vidi nasu izuzetnos'!


Još uvek je, rekla bih. Ta stalna nepredvidivost ("napred" smo prevazišli, nismo valjda uniformisani), to traganje u svim pravcima, uzbuđenje svake generacije zbog eksperimenta uživo...
kukusigameni kukusigameni 07:45 13.08.2011

...

angie01
SPS ponovo jase


angie01 angie01 07:54 13.08.2011

Re: ...QQ

ovi tvoji jahaci apokalipse nekako herojski deluju!
kukusigameni kukusigameni 07:58 13.08.2011

Re: ...QQ

angie01
ovi tvoji jahaci apokalipse nekako herojski deluju!


Pa kad imaju novi izborni slogan za 2012.:
"I Kosovo i Evropa i Apokalipsa!"
angie01 angie01 08:00 13.08.2011

Re: ...QQ

Pa kad imaju novi izborni slogan za 2012.:


mani ti to, snimi samo body ovog prvog!
kukusigameni kukusigameni 08:11 13.08.2011

Re: ...QQ

angie01
mani ti to, snimi samo body ovog prvog!

Taj je redovno isao na fizicko u srednjoj skoli.
abrasax abrasax 09:35 13.08.2011

Re: ...QQ

mani ti to, snimi samo body ovog prvog!


Nemoj da te pravednik pogleda popreko!
abrasax abrasax 09:36 13.08.2011

Re: ...QQ

Taj je redovno isao na fizicko u srednjoj skoli.


O sletovima da ne pričamo.
angie01 angie01 10:41 13.08.2011

Re: ...QQ

Nemoj da te pravednik pogleda popreko!


dobre devojke, one idu u Raj bas sve,
lose devojke, idu kud god zazele!
abrasax abrasax 12:13 13.08.2011

Re: ...QQ

dobre devojke, one idu u Raj bas sve,


Na parinje razbrojs'!

lose devojke, idu kud god zazele!

Vidi ti ovu omladinku!

Nego, je l ti to opet nešto napadno i jednostrano?
angie01 angie01 16:35 13.08.2011

Re: ...QQ

Nego, je l ti to opet nešto napadno i jednostrano?


se izvinuvame, ne te razbiram!

sto napadno i jednostrano- ja ti rekoh kako stoje stvari- a ti si izaberi kako ti je volja!

os u Raj, il di 'oces-sama si odluci!
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:39 13.08.2011

Re: ...QQ

kukusigameni
angie01
mani ti to, snimi samo body ovog prvog!

Taj je redovno isao na fizicko u srednjoj skoli.


Taj je promoter.
kukusigameni kukusigameni 18:04 13.08.2011

Re: ...QQ

srdjan.pajic
Taj je promoter.

I ne treba mu kosmodisk!
angie01 angie01 18:16 13.08.2011

Re: ...QQ

Taj je promoter.


ima telo za odelo!
angie01 angie01 18:17 13.08.2011

Re: ...QQ

ne treba mu kosmodisk!


otkud znas- nisam sigurna da bi mu oprostila!
jedan.kub jedan.kub 22:10 13.08.2011

Re: ...QQ

kukusigameni
angie01
ovi tvoji jahaci apokalipse nekako herojski deluju!


Pa kad imaju novi izborni slogan za 2012.:
"I Kosovo i Evropa i Apokalipsa!"

Njima je do Kosova i do EU koliko do lanjskog snega. Svi oni su deca i unuci najblizih titovih saradnika "saboraca".

ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 18:05 13.08.2011

....


Inače jeste problem što će se još manje voditi računa o obrazovanju. Verovatno će se prepustiti tržišnoj ekonomiji :) ko ponudi više i isplativije obrazovanje.

Diploma kao gotov proizvod. Instant znanje.

Zorom prelistaj ujutru zablistaj

Srednja škola? Kome treba? Život ne može da čeka, ne treba gubiti vreme sa zastarelim programima?


Nadam se da je odluka obrazložena nečim što se ne kosi sa zdravim razumom? Uslov za EU?
angie01 angie01 18:14 13.08.2011

Re: ....

Srednja škola? Kome treba? Život ne može da čeka, ne treba gubiti vreme sa zastarelim programima?


evo JK je pravi primer da ne treba srednja skola da bi uspeo u zivotu!



Nadam se da je odluka obrazložena nečim što se ne kosi sa zdravim razumom?


kome je jos do zdravog razuma-evolucija je pokazala da nepotrebno obavezno zakrzlja!
Dr M Dr M 20:03 13.08.2011

Re: ....

Život ne može da čeka, ne treba gubiti vreme sa zastarelim programima?


Obrazovanje treba usmeriti ka profitabilnim i društveno poželjnim profilima.

U tom smislu, usmerena nastava

Smer Splav

Smer Grand parada

Smer Veliki brat
angie01 angie01 20:08 13.08.2011

Re: ....

U tom smislu, usmerena nastava


i funkcionalna!

tvoji promeri pokazuju oblasti sa velikom praksom i iskustvom na terenu!
jedan.kub jedan.kub 22:25 13.08.2011

Re: ....

Srednja škola? Kome treba? Život ne može da čeka, ne treba gubiti vreme sa zastarelim programima?

Na drzvnom fakultetu ti treba cetvorogogisnja skola, na privatnom moze i trogodisnja.
Bitno je da mozes da platis.
jedan.kub jedan.kub 22:32 13.08.2011

Re: ....

angie01
U tom smislu, usmerena nastava


i funkcionalna!

tvoji promeri pokazuju oblasti sa velikom praksom i iskustvom na terenu!

Za samostalan rad trogodisnje skole su najpogodnije, problem je prakticna nastava.
Ne znam kako je sad, kada su industrijska preduzeca privatizovana a mnoga i zatvorena.
Nekada su i gimnazijalci imali praksu u nekom od industijskih preduzeca.
angie01 angie01 09:58 14.08.2011

Re: ....

Bitno je da mozes da platis.


ovo je jedini validni parametar i uslov!


sad-pitanje je i sta ti privatni nude,...mislim, nije ozbiljno pitanje, posto je odgovor poznat i prilicno tuzan!
nemanja.glisic nemanja.glisic 21:20 13.08.2011

SPS

Odličan blog. Ovde mi napravio dve konstatacije. Ministar prosvete, ni u kom slučaju ne bi po meni mogao biti u obostranom radnom odnosu. Kakav je to način, da on i dalje predaje na Megatrendu, i vodi ovo naše unakaženo školstvo. O hvalitetu, reformi, stručnjacima takozvanim, mislim da je izlišno i govoriti. Dok gospodin Dačić, hteli to ili ne priznati, svoj posao radi besprekorno. Pitajte bilo kog policajca, odgovor će vam biti indentičan mom.
angie01 angie01 09:55 14.08.2011

Re: SPS

Ministar prosvete, ni u kom slučaju ne bi po meni mogao biti u obostranom radnom odnosu. Kakav je to način, da on i dalje predaje na Megatrendu, i vodi ovo naše unakaženo školstvo.


Tu je pre pitanje, sta je on to dobro uradio na mestu na koje je postavljen i zasto je tu postavljen! Sta je on to nudio za to radno mesto?

Covek koji je iskljucivo kao posluni partijski kadar bio kandidat za gradonacelnika, kada je tu izvisio, dobija utesnu nagradu u Ministarstvu prosvete da tu radi sta?-da popunjava mesta svojim partijskim kolegama, isto kao sto bi radio da je postao direktor PKB-te, npr, isto kao sto Albijanic, kao direktor Zavoda za Udzbenike, ugurava ljude iz G17+, kao sto je pre njega Ljusic uguravao svoje i svi vuku neku lovu za sebe!

Ovo bre, sve skupi nije nista-sem skandala!

pazi, covek, umesto da popravi ono sto nije dobro-on ukida i vlada mu to odobri!

pa ko si ti ljudi i kakav je smiso njihovog postojanja na odgovornim mestima, ciji radi ima veze sa svima nama, odnosno- tragicne posledice njihovog dundjerisanja svi snosimo!
loader loader 22:57 14.08.2011

Ako, ače, najače

Time je i ojacana fundamentalna snaga ove zemlje-birokratija!

Pa, gde će više..!?
I do sad je bila jaka kao tresak
angie01 angie01 07:04 15.08.2011

Re: Ako, ače, najače

Pa, gde će više..!?


uvek moze vise, bolje, lepsije i novije!
9snohvatica0 9snohvatica0 13:01 15.08.2011

MTU

Ministar prosvete je vanredni profesor na Megatrend Univerzitetu.
Pored njega vrlo cesto i predsednik drzave,kao i ministar Jeremic i mnogi drugi politicari drze tribine iz razlicitih oblasti.
Ovaj Univerzitet ima 15 ogranaka,odnosno fakulteta pocev od kulture i medija,poslovnih studija,geoekonomskog,biofarminga,ukljucujuci i visoke skole i virtuelni univerzitet, itd.
Megatrend Univerzitet je dosegao cak i u Bec,Tokio,London...
Ko zeli da stekne znanje i priznatu diplomu to zaista moze,jer profesori su izvanredni.Ni jedno predavanje nije dosadno i studenti sa velikom paznjom prate.
Pored toga postoje i razlicite sekcije,stipendije,humanitarni fond univerziteta i u sklopu tih aktivnosti studenti sticu neka bitna iskustva koja su od velikog znacaja.
Malogradjanski je omalovazavati ovaj univerzitet sa imenima Megableja i slicno.
karabasbarabas karabasbarabas 14:03 15.08.2011

Re: MTU

9snohvatica0

Malogradjanski je omalovazavati ovaj univerzitet sa imenima Megableja i slicno.


Slazem se, nije lepo.
Ali mislim i da sami sebe omalovazavaju nepostojanjem prijemnog ispita, gomilom doktora i magistara koje stancuju, potpunim odsustvom kriterijuma na ispitima, raznim pevaljkama koje im drze ociglednu nastavu..
A da ne spominjem ono zavrsi i pali.
A i to sto otvoreno placaju ministra prosvete koji, doduse indirektno (a sta u ovoj drzavi ima direktnog gazdu) kontrolise dodelu licenci za univerzitete.
9snohvatica0 9snohvatica0 14:50 15.08.2011

Re: MTU

karabasbarabas
9snohvatica0

Malogradjanski je omalovazavati ovaj univerzitet sa imenima Megableja i slicno.


Slazem se, nije lepo.
Ali mislim i da sami sebe omalovazavaju nepostojanjem prijemnog ispita, gomilom doktora i magistara koje stancuju, potpunim odsustvom kriterijuma na ispitima, raznim pevaljkama koje im drze ociglednu nastavu..
A da ne spominjem ono zavrsi i pali.
A i to sto otvoreno placaju ministra prosvete koji, doduse indirektno (a sta u ovoj drzavi ima direktnog gazdu) kontrolise dodelu licenci za univerzitete.

Ne mogu da se slozim sa Vama. Prijemni ispiti postoje za svaki fakultet ovog univerziteta,10 najboljih stipendira univerzitet.
Ne prolazi onaj ko ne pokaze znanje.Doktori,docenti koji predaju na MTU su to zvanje stekli na Beogradskom Univerzitetu,ali cak i da su stekli na MTU nema razloga za , slobodno mogu rei pljuvanje.Veliki broj studenata beogradskog se odlucuje za master studije bas na MTU zbog odlicnog koncepta i nista manje dobrih profesora.
Cinjenica je da ce profesor izaci u susret studentu koji je eventualno zaposlen,ili studentkinji koja ima dete,studentu koji je odsustvovao zbog bolesti,a znamo da takav odnos na relaciji student-profesor NE POSTOJI na beogradskom.A takvo ophodjenje i uvazavanje studenata od strane profesora je za svaku pohvalu.Student se ne oseca manje vrednim,svi su jednaki,samo sto se svi trude da mlad covek napreduje i stekne znanje.Ako pak ne nauci bice oboren,ali ne da bi student platio jos jednom istu studentsku muku,vec da bi student zaista savladao oblast i vladao tom materijom koja ce mu svakako znaciti sutra.
Vezano za kampanju,to je jedan marketinski trik kako bi se malo mediji uzburkali,jer od postojanja ovog prvog privatnog univerziteta kruze jedne te iste price,a i da se ukaze na postojanje Megatrendovih ogranaka i u svetskim metropolama.Rektor Jovanovic je to i uspeo.
Nemojte suditi o ovom univerzitetu ako niste savrseno jasno upuceni u obrazovanje na njemu.Jer da ste upuceni i Vi i svi koji bas nisu za postojanje istog,uz svo duzno postovanje, ne bi imali takve stavove.
Nekoliko voditelja na B92 upravo studira ili zavrsava Fakultet za kulturu i medije pri Megatrendu.
Zaista ne znam na koje pevaljke mislite,podelite vase saznanje i sa mnom?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:36 15.08.2011

Re: MTU

9snohvatica0
Ne mogu da se slozim sa Vama. Prijemni ispiti postoje za svaki fakultet ovog univerziteta,10 najboljih stipendira univerzitet.Ne prolazi onaj ko ne pokaze znanje.

Prolazi onaj ko ne pokaže znanje. To vam je tako na Megatrendu. I to dobro znam.
A to što su voditelji B92 na Megatrendu - pa šta je tu nelogično.
Proveravao sam dosta slučajeva. Testirao. Gledao uporedne rezultate studenata sa Megatrenda&co i studenata sa državnih fakulteta. Nula! Zero! Što se znanja tiče. To što je i na državnim fakultetima nivo pao poslednjih dvadeset godina, a pada i dalje, ne znači da je na Megatrendu bolje. TAMO JE MNOGO GORE. Sramotno loše.
karabasbarabas karabasbarabas 16:36 15.08.2011

Re: MTU

Ja se stvarno izvinjavam, dezinformacija je da drze nastavu. To ce se tek desiti po recima g-dina gazda Mice, rektora.
Do tada ce pomagati novim studentima kao sto su fudbaleri partizana koji su se grupno upisali o trosku kluba (od kojih su neki jedva zavrsili osnovnu skolu), i drzati motivacione govore.
Za Extra Nenu se ne moze bas reci da je pevaljka, ali nije bilo davno kada je bila perjanica es pe esovske kampanje.
Takodje, dezinformacija je da prijemni ispit ne postoji. Doduse, jos nije zabelezeno da neko posle tog ispita nije primljen (kao na drzavnim fakultetima gde se zna desiti da otpadne i dve trecine prijavljenih) ali to je verovatno zbog odlicne pripremne nastave.
Ministar prosvete, poznat po hrabrim i nesebicnim postupcima, ipak mozda i ima uticaja na dobijanje i ocuvanje akreditacije pojedinih univerziteta.
A nekih opet i ne.
Doduse, o tome odlucuje organ volsebnog imena komisija za akreditaciju i proveru kvaliteta, drugim recima nacionalni savet za visoko obrazovanje (deset od 16 njenih clanova bira skupstina (ono gde se isto bleji samo se pare dobijaju a ne daju), drugim recima deca rodjena iz ljubavi DS i SPS - dakle oni koji slepo slusaju g-dina ministra).
Ukratko, zao mi je sto sam nesmotreno sirio dezinformacije. Nadam se da je sada bolje.
angie01 angie01 16:41 15.08.2011

Re: MTU

Ne prolazi onaj ko ne pokaze znanje.


eee, stvarno se izvinuvame!

nekada je bila podela-ko ide na fax i ko ne ide-nije mu do slusanja predavanja, veDzbi, pisanja kolokvijuma, a posle ozbiljnog ucenja i polaganja, jednostavno nema zelju, volju, strpljenje, ili dobro skoncentrisane sive celije, vec neke druge sposobnosti, koje moze da zloupotrebi za profesiju.

sada je varijanta, ko ide na ozbiljno studiranje i kome treba diploma-ovi drugi su svi, bez obzira na sposobnosti opredeljeni za megableju, singilingi i slicnu, umedjuvremenu rodjenu bratiju.

moji neki prijatelji su predavali ili predaju na nekima od ovih-i svi se slazu u jednom, da od ozbiljnog studiranja tu nema nista!

platis-upises se, platis- polozis i tako do kraja!

studenti iz megableje sede u mom kaficu i odande na blutut diktiraju odgovore na ispitima svojim kolegama koji polazu u nekoj sali fakulteta.

to kako mahom izgleda i ponasa se ekipa ovih stunenata lici na splavarski tres, a ne na univerzitetske abonente,...ono 20 recenica u fulu, gramaticki neodgovarajucih sa kojima mogu da kazu sve-kada ubace, brate, znaci, ma da li me razumes, e tako, ma znaaam,...


ova vasa romansirana verzija, jeste sipa, al ne odgovara istini!

pevaljke-prva na listi promoterki-natasabekvalac, dok extra nena predaje!:))))
9snohvatica0 9snohvatica0 17:03 15.08.2011

Re: MTU

Kada je dobijala index , Mica je u sali rekao da ako nastavi sa dobrim rezultatima kao na visoj trenerskoj mozda dogura do asistenta i novinari su to sve naravno napisali u drugom kontekstu.
Ne mogu i dalje da se slozim sa Vama,niste u pravu.
Jedno je sto pise stampa,a drugo su cinjenice .
Snezana Beric prvo ima talenat i muzikom se dugo bavila,a pored toga ona je magistar,dakle niti je pevaljka(neuka otvaracica usta) , niti neobrazovana.
No misljenja su podeljena, i ja postujem svacije misljenje , ali znam da niste u pravu
9snohvatica0 9snohvatica0 17:08 15.08.2011

Re: MTU

angie01
Ne prolazi onaj ko ne pokaze znanje.


eee, stvarno se izvinuvame!

nekada je bila podela-ko ide na fax i ko ne ide-nije mu do slusanja predavanja, veDzbi, pisanja kolokvijuma, a posle ozbiljnog ucenja i polaganja, jednostavno nema zelju, volju, strpljenje, ili dobro skoncentrisane sive celije, vec neke druge sposobnosti, koje moze da zloupotrebi za profesiju.

sada je varijanta, ko ide na ozbiljno studiranje i kome treba diploma-ovi drugi su svi, bez obzira na sposobnosti opredeljeni za megableju, singilingi i slicnu, umedjuvremenu rodjenu bratiju.

moji neki prijatelji su predavali ili predaju na nekima od ovih-i svi se slazu u jednom, da od ozbiljnog studiranja tu nema nista!

platis-upises se, platis- polozis i tako do kraja!

studenti iz megableje sede u mom kaficu i odande na blutut diktiraju odgovore na ispitima svojim kolegama koji polazu u nekoj sali fakulteta.

to kako mahom izgleda i ponasa se ekipa ovih stunenata lici na splavarski tres, a ne na univerzitetske abonente,...ono 20 recenica u fulu, gramaticki neodgovarajucih sa kojima mogu da kazu sve-kada ubace, brate, znaci, ma da li me razumes, e tako, ma znaaam,...


ova vasa romansirana verzija, jeste sipa, al ne odgovara istini!

pevaljke-prva na listi promoterki-natasabekvalac, dok extra nena predaje!:))))

Svaka sala ima odasiljace koji ometaju rad mobilnih aparata,cak je internet dostupan samo u kafeu fakulteta preko puta tvog kafica :)
Angie ne budi hejter,verujem da dzeparce svakodnevno ostave u tvom kaficu
angie01 angie01 17:15 15.08.2011

Re: MTU

Angie ne budi hejter,verujem da dzeparce svakodnevno ostave u tvom kaficu


halo bre, kakav hejter, ja ti kazem kako je to studirati na ovom faxu- a kafic nije stvarno moj- i ja samo tu pijem kafu!

a za sneskubreicextranenu- ne bih da ulazim u diskusiju o magistraturi i sl.

samo mogu da kazem da je na pravom mestu!
angie01 angie01 17:36 15.08.2011

Re: MTU

TAMO JE MNOGO GORE. Sramotno loše.


tamo znanje nije ni predvidjeno-pokriva ga skolarina!
angie01 angie01 17:38 15.08.2011

Re: MTU

Nadam se da je sada bolje.


mnoooogooo bolje!:))))


9snohvatica0 9snohvatica0 23:38 15.08.2011

Re: MTU

angie01
Nadam se da je sada bolje.


mnoooogooo bolje!:))))



Ne zameri ,ali koji fakultet si zavrsila ili zavrsavas?
angie01 angie01 09:16 16.08.2011

Re: MTU

9snohvatica0

angie01
Nadam se da je sada bolje.mnoooogooo bolje!:))))Ne zameri ,ali koji fakultet si zavrsila ili zavrsavas?


ne zameram- al kakve to veze ima?



(ima sve u mom profilu, koji dugo nisam ni imala, jer smatram da ta vrsta kompeticije ovde apsolutno nije potrebna, al eto bilo insistiranja:)))
mikimedic mikimedic 12:20 16.08.2011

Re: MTU

(ima sve u mom profilu, koji dugo nisam ni imala, jer smatram da ta vrsta kompeticije ovde apsolutno nije potrebna, al eto bilo insistiranja:)))


pa sad angie... ne bih se ja mnogo dicio turizmom kod tetka mire... ali zato ryerson je verovatno jedan od poznatijih, sedamnaesti u kanadi...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana