Astrologija| Politika

Pa zar će i tenis da nam upropaste...

Drago Kovacevic RSS / 24.08.2011. u 13:25

Nije uopšte bezazlena vest da će Vuk Jeremić na čelo Teniskog Saveza Srbije ( u daljnjem tekstu TSS).

Pretražio sam gugl uzduž i popreko kako bih proverio da Jeremić nije bivši teniser - no džaba. Niko ga ne pominje u tom smislu, osim kao gledaoca na nekoliko Đokovićevih turnira.

E sad, otkud on na najvišoj teniskoj poziciji i to danas, u trenutku kad je Srbija  teniska velesila. Nije valjda zbog toga što je aktuelno vođstvo TSS neuspešno?

Šta li se valja iza brda ako na čelu jedne jako uspešne organizacije menjaju profesionalno rukovodstvo, da bi doveli amatera. A amateri, zna se - oni su i prostituciju upropastili, a kamo li neće tako gospodski sport.

Sudeći po najnovijem razvoju političkih događaja, Jeremić je čovek koji hoda niz nasapunatu dasku. Ode na Karibe i ustvrdi da je "tamo uspešno odbranio Kosovo", kad za 15 dana svih 15 zemalja iz toga regiona "džumle" prizna Kosovo. Pokuša smeniti Borka Stefanovića koji stvarno radi njegov posao, ali mu iz dvora kažu - "no,no"..Puste ga da se kandiduje za podpredsednika stranke ali isto tako puste da na tim izborima propadne. 

Možda ga i sada šalju na jako komplikovane izbore za predsednika TSS - e samo da bi propao. U izbornoj skupštini tog saveza sedi 800 ljudi a za izbor je neophodno obezbediti 600 glasova. Iskustvo od zimus je potvrdilo da porodica Đoković čiji je Jeremić favorit, nije garancija za izbor. Propao je zimus Đokovićev stric koji je pretendovao na tu funkciju. LJudi angažovani u tenisu, odnosno po malim klubovima širom Srbije, nisu baš laki na pritisak. To je i tako sport koji država ne finansira nego oni, pa su samostalni više nego je to po DS-ovom ukusu.

No biće prije da će DS izlobirati do nove godine Jeremićev izbor. Jer pravo za kazati, šta može izneti na političko tržište osim Đokovića, Devis - kup reprezentacije i nezavršenog mosta od više stotina miliona evra ali sa "najvišim pilonom u ovom delu sveta".

Eto, Jeremić može dati lični doprinos da recimo spreči Kosovo da se učlani u neku međunarodnu tenisku federaciju...malo li je nakon ove zadnje posete Angele Merkel...

Da, zbilja..nismo čuli šta o Jeremićevoj kandidaturi misli Sobnja Liht. Važno je to, ma šta ko mislio....Čak i šta moj drug Brajo mislio, koji se za razliku od Sonje Liht jedno vreme svoga života bavio sportom...

 



Komentari (143)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 13:36 24.08.2011

.

E sad, otkud on na najvišoj teniskoj poziciji i to danas, u trenutku kad je Srbija teniska velesila.

pitaj srdjana
on je i zasluzan za stvaranje te velesile
bluestar bluestar 13:40 24.08.2011

Re: .

antioksidant
E sad, otkud on na najvišoj teniskoj poziciji i to danas, u trenutku kad je Srbija teniska velesila.

pitaj srdjana
on je i zasluzan za stvaranje te velesile



i sad treba usi da nam zavrce zato sto je otac novaka djokovica?
mikimedic mikimedic 13:44 24.08.2011

Re: .

i sad treba usi da nam zavrce zato sto je otac novaka djokovica?


ne, nego zato sto je od srbije stvorio tenisku velesilu.

p.s. da ne budem pogresno shvacen, nisam ljubitelj lika i dela srdjana nimalo...
antioksidant antioksidant 13:45 24.08.2011

Re: .

bluestar
antioksidant
E sad, otkud on na najvišoj teniskoj poziciji i to danas, u trenutku kad je Srbija teniska velesila.

pitaj srdjana
on je i zasluzan za stvaranje te velesile



i sad treba usi da nam zavrce zato sto je otac novaka djokovica?

da li sam ja to rekao?

samo komentarisem da bob nije samo jos jedan politicar u sportu
on je .... ma bolje da dopises sam
glupo je da se brise

a drago - sta je sa skundricem u zvezdi? pokloni navijace fmp-u za pretplatnu kartu u lozi i tu politika ne smeta?
antioksidant antioksidant 13:46 24.08.2011

Re: .

p.s. da ne budem pogresno shvacen, nisam ljubitelj lika i dela srdjana nimalo...

ne razumes ni ironiju miki
cudno - tako zabavan avatar kao ti...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:46 24.08.2011

Re: .

antioksidant
E sad, otkud on na najvišoj teniskoj poziciji i to danas, u trenutku kad je Srbija teniska velesila.

pitaj srdjana
on je i zasluzan za stvaranje te velesile

Pa šta se onda on ne kandiduje...
Nego istura nekog teniskog amatera, a neuspešnog političara...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:48 24.08.2011

Re: .

a drago - sta je sa skundricem u zvezdi? pokloni navijace fmp-u za pretplatnu kartu u lozi i tu politika ne smeta?

Smeta..naravno...i te kako smeta..
antioksidant antioksidant 13:48 24.08.2011

Re: .

Drago Kovacevic
a drago - sta je sa skundricem u zvezdi? pokloni navijace fmp-u za pretplatnu kartu u lozi i tu politika ne smeta?

Smeta..naravno...i te kako smeta..

drago mi je drago
bluestar bluestar 13:49 24.08.2011

Re: .

mikimedic
ne, nego zato sto je od srbije stvorio tenisku velesilu.



ne razumem, kako stvorio? znam da je napravio novaka, a za janka, viktora i zimonjica nisam bas siguran
antioksidant antioksidant 13:50 24.08.2011

Re: .

znam da je napravio novaka,


ova rasprava bi ipak trebala da se zadrzi od uvlacenja u privatne zivote
mikimedic mikimedic 13:51 24.08.2011

Re: .

ne razumem, kako stvorio? znam da je napravio novaka, a za janka, viktora i zimonjica nisam bas siguran


to pitaj ovog klinca sto je ostavio prvi komentar.
antioksidant antioksidant 13:53 24.08.2011

Re: .

ne razumes ni ironiju miki
cudno - tako zabavan avatar kao ti...

idi citaj rezolucije - ni to ne razumes najbolje ali se ne blamiras bas toliko
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:53 24.08.2011

Re: .

to pitaj ovog klinca sto je ostavio prvi komentar.

Nego Miki...hoće Jeremić uspeti da blokira prijem Teniskog Saveza Kosova u međunarodnu tenisku federaciju....
Spiridon Spiridon 14:04 24.08.2011

Re: .

ne, nego zato sto je od srbije stvorio tenisku velesilu.


ne bih isao ovoliko daleko ali Srdjana jako cenim. Sve je stekao svojim radom i odricanjem. Ima tri predivna sina i divnu suprugu. A to sto nije "veverica" i sto ne dopusta da ga lokalne susumige sisaju kao ovcu je vec druga prica.
Trebalo je sve to podici, vaspitati i na kraju uspeti (kada je Novak u pitanju) u ovakvoj Srbiji.




bluestar bluestar 14:06 24.08.2011

Re: .

Drago Kovacevic
Pa šta se onda on ne kandiduje...



probao je i katastrofalno izgubio. sramota je kako taj covek besramno koristi noletove uspehe, za vlastitu promociju i bogacenje. to stvarno ima samo u srbiji.
mikimedic mikimedic 14:06 24.08.2011

Re: .

Nego Miki...hoće Jeremić uspeti da blokira prijem Teniskog Saveza Kosova u međunarodnu tenisku federaciju....


nema potrebe nista da sprecava.

kosovo ne moze upasti nikako kao clan klase B (clanovi un). a za klasu C je potrebna saglasnost 'parent nationa'.


mikimedic mikimedic 14:09 24.08.2011

Re: .

idi citaj rezolucije - ni to ne razumes najbolje ali se ne blamiras bas toliko


klinac, rekoh li ja da odrastes, i da prestanes da me progonis po blogovima?

bar nemoj da se blamiras ovako javno. pisuci debilne blogove, koje jos sam linkujes.

nije srdjan djokovic nikakav genije, vec je samo prekopirao ideju clanstva klase A u itfu, i pokusao da je proda u srbiji.

aj raspitaj se o nekoj temi pre nego sto krenes u javno blamiranje.

izbegavaj me na blogu pls.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:09 24.08.2011

Re: .

mikimedic
Nego Miki...hoće Jeremić uspeti da blokira prijem Teniskog Saveza Kosova u međunarodnu tenisku federaciju....


nema potrebe nista da sprecava.

kosovo ne moze upasti nikako kao clan klase B. a za klasu C je potrebna saglasnost 'parent nationa'.



Možda je bolje da ne sprečava....Videli smo na šta ispadne to kad on nešto sprečava...
antioksidant antioksidant 14:12 24.08.2011

Re: .

ovo ti je drugi put danas da si pukao...
navikao si na sibirsko vreme pa ti vrucina smeta?
oladi pred ogledalom malo - ti si se zakacio za moj komentar - nema "proganjanja"
i pazi na recnik (umes ti besmislice i malo pristojnije da spakujes)
mikimedic mikimedic 14:19 24.08.2011

Re: .

ovo ti je drugi put danas da si pukao...
navikao si na sibirsko vreme pa ti vrucina smeta?
oladi pred ogledalom malo - ti si se zakacio za moj komentar - nema "proganjanja"
i pazi na recnik (umes ti besmislice i malo pristojnije da spakujes)


bolje se raspitaj sta su clanovi klase A u ITFu, pre nego sto nastavis da lupas.

i skini mi se, ok?
antioksidant antioksidant 14:23 24.08.2011

Re: .

opet si nepristojan
a ti se raspitaj gde se ti ukljucuje klima (ili idi da spavas u frizideru)
posle toga slobodno nastavi da bulaznis o rezolucijama i klasam clanstva u itf-u
mikimedic mikimedic 14:30 24.08.2011

Re: .

opet si nepristojan
a ti se raspitaj gde se ti ukljucuje klima (ili idi da spavas u frizideru)
posle toga slobodno nastavi da bulaznis o rezolucijama i klasam clanstva u itf-u


kad se ostane bez argumenata, uvek isto. ali lepo zvuci.

nemam ja sta da brinem o klasama clanstava u itfu, nisam ja pisao blogove o srdjanu djokovicu.

aj' sad cao.
antioksidant antioksidant 14:39 24.08.2011

Re: .

kad se ostane bez argumenata

i u trecem komentaru si vec stigao do cuvene "bez argumenata" floskule (vrucina bas utice na tebe)

kojih argumenata miki? za sta tacno trazis argumente? ko gde spori da postoje 3 kategorije clanstva u itf-u? (gde klasa a i c nemaju prava glasa na skupstini a pod itf-om se podrazumeva pravno lice itf)


bluestar bluestar 14:50 24.08.2011

Re: .

Spiridon
ne, nego zato sto je od srbije stvorio tenisku velesilu.


ne bih isao ovoliko daleko ali Srdjana jako cenim. Sve je stekao svojim radom i odricanjem. Ima tri predivna sina i divnu suprugu. A to sto nije "veverica" i sto ne dopusta da ga lokalne susumige sisaju kao ovcu je vec druga prica.
Trebalo je sve to podici, vaspitati i na kraju uspeti (kada je Novak u pitanju) u ovakvoj Srbiji.







i sad se mi trebamo osecati krivi zato sto se srdjan djokovic odricao ulazuci novac u svog sina. pa zato sad i uziva na jahti od 10 miliona evra... nije pozvao mene i tebe da plovimo sa njim. reskirali-profitirali. nikakva pateticna pricica tu nije potrebna.
mikimedic mikimedic 14:50 24.08.2011

Re: .

kojih argumenata miki? za sta tacno trazis argumente? ko gde spori da postoje 3 kategorije clanstva u itf-u? (gde klasa a i c nemaju prava glasa na skupstini a pod itf-om se podrazumeva pravno lice itf)


niko.

samo da si onda znao da postoje tri klase clanstva u itfu ne bi napisao onakav blog o srdjanu djokovicu.

aj sad cao, po drugi put. vazi.
alselone alselone 14:53 24.08.2011

Re: .

Spiridon

ne bih isao ovoliko daleko ali Srdjana jako cenim. Sve je stekao svojim radom i odricanjem. Ima tri predivna sina i divnu suprugu. A to sto nije "veverica" i sto ne dopusta da ga lokalne susumige sisaju kao ovcu je vec druga prica.
Trebalo je sve to podici, vaspitati i na kraju uspeti (kada je Novak u pitanju) u ovakvoj Srbiji.





antioksidant antioksidant 14:57 24.08.2011

Re: .

samo da si onda znao da postoje tri klase clanstva u itfu ne bi napisao onakav blog o srdjanu djokovicu.

a ko ti kaze da nisam znao?
zasto zivis u uverenju da je itf jedinstvena organizacija koja je svojom strukturom otvorila oci srdjanu djokovicu?
(a posto na vrucini imas povecanu slepu mrlju na ironiju da ti skrenem paznju da ne mislim da je u pitanju neotkriveni genije )
reci mi - koje argumente ocekujes?
(ti ovde dugujes argumentaciju za 3 stvari - da ja nisam znao klasifikaciju clanstva itf-a pre 22. decembra prosle godine i da je srdjan djokovic bio inspirisan originalnom strukturom itf-a kada je smisjao svoje predloge za tss (treca stvar koju je potrebno da argumentujes je naravno originalnost ideje povezivanja finansija i upravljanja koju je primenio itf-))
ili si ostao bez argumenata?
mikimedic mikimedic 14:58 24.08.2011

Re: .

a ko ti kaze da nisam znao?
zasto zivis u uverenju da je itf jedinstvena organizacija koja je svojom strukturom otvorila oci srdjanu djokovicu?
(a posto na vrucini imas povecanu slepu mrlju na ironiju da ti skrenem paznju da ne mislim da je u pitanju neotkriveni genije )
reci mi - koje argumente ocekujes?
(ti ovde dugujes argumentaciju za 3 stvari - da ja nisam znao klasifikaciju clanstva itf-a pre 22. decembra prosle godine i da je srdjan djokovic bio inspirisan originalnom strukturom itf-a kada je smisjao svoje predloge za tss (treca stvar koju je potrebno da argumentujes je naravno originalnost ideje povezivanja finansija i upravljanja koju je primenio itf-))
ili si ostao bez argumenata?


cao.
JJ Beba JJ Beba 14:59 24.08.2011

Re: .


ne, nego zato sto je od srbije stvorio tenisku velesilu.

kakavu bre velesilu?
zar srđan nije zalužan samo za uspeh sina mu?
šta je dotični učinio za uspeh Zimonjića, Tipsarevića, Troickog, JJ i ostalih?
ljudi i njihove porodice sve same a oni svojim talentom
antioksidant antioksidant 15:10 24.08.2011

Re: .

cao.

ipak si ostao bez argumenata
mikimedic mikimedic 15:32 24.08.2011

Re: .

ipak si ostao bez argumenata


ma da, as usual. aj sad po sedamnaesti put, cao.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:43 24.08.2011

Re: .

alselone
Spiridon

ne bih isao ovoliko daleko ali Srdjana jako cenim. Sve je stekao svojim radom i odricanjem. Ima tri predivna sina i divnu suprugu. A to sto nije "veverica" i sto ne dopusta da ga lokalne susumige sisaju kao ovcu je vec druga prica.
Trebalo je sve to podici, vaspitati i na kraju uspeti (kada je Novak u pitanju) u ovakvoj Srbiji.






Otkud ti čoveče...Što se moga bloga tiče, ja sam ubeđeno mislio da si ti u istoriji... Na Alselonea mislim, naravno....
buba_truba buba_truba 15:43 24.08.2011

Re: .

Spiridon
ne bih isao ovoliko daleko ali Srdjana jako cenim. Sve je stekao svojim radom i odricanjem. Ima...
........... u ovakvoj Srbiji.

E moj Spiro! Pa zato i ne valja i treba ga razapinjati kad god se ukaže prilika. Lakše se onda diše u ovakvoj Srbiji.

Tebi preporuka za komentar.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:48 24.08.2011

Re: .

antioksidant
p.s. da ne budem pogresno shvacen, nisam ljubitelj lika i dela srdjana nimalo...

ne razumes ni ironiju miki
cudno - tako zabavan avatar kao ti...




Nemoj tako, nicky-miki se fokusirao na R1244, nema bre vremena za druge, sporedne, strane života. A i zabavan je ko onaj Smor iz Belanovice, za koga nije glasao.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:01 24.08.2011

Re: .

srdjan.pajic
antioksidant
p.s. da ne budem pogresno shvacen, nisam ljubitelj lika i dela srdjana nimalo...

ne razumes ni ironiju miki
cudno - tako zabavan avatar kao ti...




Nemoj tako, nicky-miki se fokusirao na R1244, nema bre vremena za druge, sporedne, strane života. A i zabavan je ko onaj Smor iz Belanovice, za koga nije glasao.

E, Srđane..Miki se fokusirao na mišljenje MSP po čijoj je presudi Kosovo apsolutno deo Srbije...i shodno tome je Vuk Jeremić pobednik...
Pa kad je "pobedio" tamo, što ne bi pobeđivao i u tenisu....
mikimedic mikimedic 16:03 24.08.2011

Re: .

E, Srđane..Miki se fokusirao na mišljenje MSP po čijoj je presudi Kosovo apsolutno deo Srbije...i shodno tome je Vuk Jeremić pobednik...
Pa kad je "pobedio" tamo, što ne bi pobeđivao i u tenisu....


veoma smesno drago, evo valjam se od smeha.


mrale54 mrale54 16:26 24.08.2011

Re: .


srdjan.pajic
antioksidant
p.s. da ne budem pogresno shvacen, nisam ljubitelj lika i dela srdjana nimalo...

ne razumes ni ironiju miki
cudno - tako zabavan avatar kao ti...




Nemoj tako, nicky-miki se fokusirao na R1244, nema bre vremena za druge, sporedne, strane života. A i zabavan je ko onaj Smor iz Belanovice, za koga nije glasao.


A, jel' moš' ti, od tamo, preko bare, da ostaviš tu Belanovicu na miru?
Ima nas još odatle, znaš?
Praziluk, a?
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:28 24.08.2011

Re: .

Drago Kovacevic
srdjan.pajic
antioksidant
p.s. da ne budem pogresno shvacen, nisam ljubitelj lika i dela srdjana nimalo...

ne razumes ni ironiju miki
cudno - tako zabavan avatar kao ti...




Nemoj tako, nicky-miki se fokusirao na R1244, nema bre vremena za druge, sporedne, strane života. A i zabavan je ko onaj Smor iz Belanovice, za koga nije glasao.

E, Srđane..Miki se fokusirao na mišljenje MSP po čijoj je presudi Kosovo apsolutno deo Srbije...i shodno tome je Vuk Jeremić pobednik...
Pa kad je "pobedio" tamo, što ne bi pobeđivao i u tenisu....


I ti si surov, Drago, sprdaš se tu sa ozbiljnim čovekom. Treba ga razumeti, malo je labilan jer nije uspela akcija mobilizacije specijalne jedinice penzionera, kao prve linije odbrane teritorijalnog integriteta na severu Kosova, ili barem administrativnih prelaza. U skladu sa R1244 i mišljenjem MSP, naravno. A da ne zaboravimo i RS, koju treba prvo da otcepimo, onda da priznamo, a ja ne vidim zašto da u skoroj budućnosti i nekakav savez za njom ne sklopimo. A posle ćemo lako hrvatima i bugarima da se nahebemo majke.
mikimedic mikimedic 16:31 24.08.2011

Re: .

I ti si surov, Drago, sprdaš se tu sa ozbiljnim čovekom. Treba ga razumeti, malo je labilan jer nije uspela akcija mobilizacije specijalne jedinice penzionera, kao prve linije odbrane teritorijalnog integriteta na severu Kosova, ili barem administrativnih prelaza. U skladu sa R1244 i mišljenjem MSP, naravno. A da ne zaboravimo i RS, koju treba prvo da otcepimo, onda da priznamo, a ja ne vidim zašto da u skoroj budućnosti i nekakav savez za njom ne sklopimo. A posle ćemo lako hrvatima i bugarima da se nahebemo majke.


zato je akcija 17 laznih nikova vise nego uspela. jel si javio moderatorki spisak?

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:58 24.08.2011

Re: .

mikimedic
I ti si surov, Drago, sprdaš se tu sa ozbiljnim čovekom. Treba ga razumeti, malo je labilan jer nije uspela akcija mobilizacije specijalne jedinice penzionera, kao prve linije odbrane teritorijalnog integriteta na severu Kosova, ili barem administrativnih prelaza. U skladu sa R1244 i mišljenjem MSP, naravno. A da ne zaboravimo i RS, koju treba prvo da otcepimo, onda da priznamo, a ja ne vidim zašto da u skoroj budućnosti i nekakav savez za njom ne sklopimo. A posle ćemo lako hrvatima i bugarima da se nahebemo majke.


zato je akcija 17 laznih nikova vise nego uspela. jel si javio moderatorki spisak?



Miki, malo si zaglupeo, valjda od te R1244, sumnjam sad da si ti uopšte ikakav pravnik, kako voliš ovde da se predstavljaš.

Nisam rekao da ti imaš 17 nikova (ti si ipak unikatni paćenik), nego da je prebrojavanje preporuka jalov posao. A da si ti tragikomičan. Sad, kako si se i zašto prepoznao u varanju sa nickovima, ne znam, možda da pregledaš svoj praziluk?

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:04 24.08.2011

Re: .

mrale54

srdjan.pajic
antioksidant
p.s. da ne budem pogresno shvacen, nisam ljubitelj lika i dela srdjana nimalo...

ne razumes ni ironiju miki
cudno - tako zabavan avatar kao ti...




Nemoj tako, nicky-miki se fokusirao na R1244, nema bre vremena za druge, sporedne, strane života. A i zabavan je ko onaj Smor iz Belanovice, za koga nije glasao.


A, jel' moš' ti, od tamo, preko bare, da ostaviš tu Belanovicu na miru?
Ima nas još odatle, znaš?
Praziluk, a?


Ne sumnjam da vas ima još odatle, mada Belanovica dodje više kao koncept.
Konceptualno govoreći, jel može ta Belanovica da ostavi ostatak Srbije na miru i posveti se nečem korisnom, na primer gajenju praziluka?
bluestar bluestar 17:30 24.08.2011

Jelena Gencic

Nisam pozvana na Srbija open i tamo nisam ni bila, a bila sam na Dejvis kupu, iako ni tamo nisam bila pozvana. Kupila sam kartu kao i svi drugi.



evo kako se The Family odnosi prema zeni koja je otkrila novaka djokovica, i bez cije pomoci bi on danas bio rekreativni skijas sa kopaonika.


ps. "znas nikola, ima jedan mali ovde u srbiji, mislim da ima potencijal za sam vrh svetskog tenisa. da li mozes da ga primis u kamp, sigurna sam da je po talentu u rangu monike seles". telefonski razgovor izmedju jelene gencic i njenog velikog prijatelja nikole pilica. sve ostalo je istorija.






escherichije_colic escherichije_colic 17:36 24.08.2011

Re: Jelena Gencic

evo kako se The Family odnosi prema zeni koja je otkrila novaka djokovica, i bez cije pomoci bi on danas bio rekreativni skijas sa kopaonika.


ps. "znas nikola, ima jedan mali ovde u srbiji, mislim da ima potencijal za sam vrh svetskog tenisa. da li mozes da ga primis u kamp, sigurna sam da je po talentu u rangu monike seles". telefonski razgovor izmedju jelene gencic i njenog velikog prijatelja nikole pilica. sve ostalo je istorija.


Čuo sam i ja svakakvih gadosti za Đokoviće, od toga da ne vraćaju pare što su se zaduživali kad je trebalo plaćati sve te treninge, putovanja, pa do izbegavanja plaćanja nekih kafanskih cehova reda veličine 1000e (što njemu dođe otprilike ko meni 1000din)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:43 24.08.2011

Re: Jelena Gencic

bluestar
Nisam pozvana na Srbija open i tamo nisam ni bila, a bila sam na Dejvis kupu, iako ni tamo nisam bila pozvana. Kupila sam kartu kao i svi drugi.



evo kako se The Family odnosi prema zeni koja je otkrila novaka djokovica, i bez cije pomoci bi on danas bio rekreativni skijas sa kopaonika.


ps. "znas nikola, ima jedan mali ovde u srbiji, mislim da ima potencijal za sam vrh svetskog tenisa. da li mozes da ga primis u kamp, sigurna sam da je po talentu u rangu monike seles". telefonski razgovor izmedju jelene gencic i njenog velikog prijatelja nikole pilica. sve ostalo je istorija.







Pa celo vreme hoću to da kažem...Kako bi bio moguć Novak Đoković bez Jelene Genčić...pa da mu je Srđan sto puta otac... A Jelena Genčić je bivša srpska šampionka u tenisu, trenerka i žena koja je radila za TSS...
Da ne pričamo o porodici Genčić...Tenis ipak nije fudbal..To je malo elitniji sport. Bio i biće...pa zato u njega više ulažu roditelji nego u druge sportove...A kad bi mene neko pitao, ja bih, da se sto puta rodim, uvek pre igrao fudbal nego tenis, pa da su mi roditelji imali ne znam koliko novca.... Ebiga...
mikimedic mikimedic 17:55 24.08.2011

Re: .

(ti si ipak unikatni paćenik)


ipak ovo najbolje govori o tebi.

pozdravljam te srdjane.
dragan7557 dragan7557 18:13 24.08.2011

Re: alo bre, pa šta???

Jeremić nije bivši teniser


Nije ni diplomata pa jopet je Ministar Spoljnih Poslova.


Izgleda da je mnogo zavisti na ovom blogu a sproću Funkcionera.


cerski
Domazet Domazet 18:28 24.08.2011

Zanimljiva mi ova ideja o...

srdjan.pajic
Ne sumnjam da vas ima još odatle, mada Belanovica dodje više kao koncept. ...

...Belanovici kao konceptu. Ali mi nije bash sasvim jasna. Da li bi mogao da dash neku konceptualnu paralelu. Da li je Belanovica koncept poput, recimo, Goldena? Ili vishe nalik na Boulder? Teshko da je kao Denver mada...
Domazet Domazet 18:48 24.08.2011

Vec sam rekao...

...pa da ponovim.

Stvarno je ovo Kosovo pogubno za sve elemente zhivota u Srbiji. A narochito za sport. I josh narochitije za tenis. Ako ne verujete samo pogledajte izvrsne analize ovdashnjih blogovkih sportsko/politichkih struchnjaka (ili su mozhda politichko/sportski, nikako da utvrdim gde im je tezhishte struchnosti) koji predvidjaju i detaljno obrazlazhu katastrofu koja ce potresti i vec potresa Teniski Savez i tenis kao sport u Srbiji. A sve zbog toga shto mu/im na chelo pokushava da doje teniski anonimus Srdjan Djokovic. Koji je u poziciji da to pokushava samo zbog toga shto Novak nece da prizna Nezavisno Kosovo. A kako bi samo stvari bile drugachije (zapravo Druge i Bolje) da je Nole priznao Kosovo. Blog bi odjekivao od horskih hvalospeva blogovskih priznatih struchnjaka (ili blogovskih struchnjaka za priznavanje, nikako da im odredim, rekoh vec, tezhishte) Srdjanu Djokovicu, svetski priznatom teniskom posleniku.

PS. Bash sam, ruku na srce, napisao duhovit komentar. A meni se ipak plache od muke. Jesam i ja neki chudak...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:03 24.08.2011

Re: Vec sam rekao...

Domazet
...pa da ponovim.

Stvarno je ovo Kosovo pogubno za sve elemente zhivota u Srbiji. A narochito za sport. I josh narochitije za tenis. Ako ne verujete samo pogledajte izvrsne analize ovdashnjih blogovkih sportsko/politichkih struchnjaka (ili su mozhda politichko/sportski, nikako da utvrdim gde im je tezhishte struchnosti) koji predvidjaju i detaljno obrazlazhu katastrofu koja ce potresti i vec potresa Teniski Savez i tenis kao sport u Srbiji. A sve zbog toga shto mu/im na chelo pokushava da doje teniski anonimus Srdjan Djokovic. Koji je u poziciji da to pokushava samo zbog toga shto Novak nece da prizna Nezavisno Kosovo. A kako bi samo stvari bile drugachije (zapravo Druge i Bolje) da je Nole priznao Kosovo. Blog bi odjekivao od horskih hvalospeva blogovskih priznatih struchnjaka (ili blogovskih struchnjaka za priznavanje, nikako da im odredim, rekoh vec, tezhishte) Srdjanu Djokovicu, svetski priznatom teniskom posleniku.

PS. Bash sam, ruku na srce, napisao duhovit komentar. A meni se ipak plache od muke. Jesam i ja neki chudak...

Ti mene, drgi moj Brajuškoviću, teraš da pomismilm da sam "čudo od čoveka" zato što unapred znam šta ćeš napisati...I pored svega poštovanja koje prema tebi gajim, brine me što si postao tako predvidljiv...Godine, vrućina, potres na istočnoj obali, pad Gadafija, ne znam stvarno što još dodatno od ovih dnevnih dogaja, a na tebe uticajnih elemenata tako upročćujće delovaluje.Samo da ti kažem...Ovi tvoj blogovski prijatelji su oduševljeni što je na istočnoj obali zemljotres..Jedino im žao, moj Brajkane što nema mrtvih..Bašp ih briga što bi i ti tamo mogao stradati..Za njihovo srpstvo to je mala žrtva..... Surfaš li na dasci bar....brinem za tebe i mislim, da si u teškoj pasivi kad si ovoliko neduhovit..Znam da ne lobiraš i nikada ti u životu ne bih pripisao neki "lopovski" post...
E sad majstore..Misliš li stvarno da bi Vuk Jeremić unapredio srpski tenis...? Hajde, po duši...
talicni talicni 19:28 24.08.2011

Re: .

mikimedic
(ti si ipak unikatni paćenik)


ipak ovo najbolje govori o tebi.

pozdravljam te srdjane.


e jebiga miki, pakujes thinly veiled insults u gotovo svaki post a sad si se nasao uvredjen
abrasax abrasax 19:42 24.08.2011

Re: .

Treba ga razumeti, malo je labilan jer nije uspela akcija mobilizacije specijalne jedinice penzionera, kao prve linije odbrane teritorijalnog integriteta na severu Kosova, ili barem administrativnih prelaza. U skladu sa R1244 i mišljenjem MSP, naravno.


srdjan.pajic srdjan.pajic 19:57 24.08.2011

Re: .

abrasax
Ideja da taj protest bude "kulturno leto na Kosovu" je bila odlična. Trebalo je da bude poezije, projekcija i takvih nekih stvari. To je vid otpora koji ja volim i koji je za svaku pohvalu.


Izvini, o čemu ti govoriš? Miki predlagao "kulturno leto na Kosovu"? Jel sa VBR-ovima, ili bez? Izvinjavam se ako sam propusio ovu njegovu hipi fazu.

talicni talicni 19:58 24.08.2011

Re: Jelena Gencic

bluestar

evo kako se The Family odnosi prema zeni koja je otkrila novaka djokovica, i bez cije pomoci bi on danas bio rekreativni skijas sa kopaonika.


ps. "znas nikola, ima jedan mali ovde u srbiji, mislim da ima potencijal za sam vrh svetskog tenisa. da li mozes da ga primis u kamp, sigurna sam da je po talentu u rangu monike seles". telefonski razgovor izmedju jelene gencic i njenog velikog prijatelja nikole pilica. sve ostalo je istorija.



Dijelimo isti stav glede familije. Novak je super-cool dude ali porodica mu je boze sacuvaj. Svi pokusavaju da se obogate preko njegovih ledja.

Manje je poznato da je The Family pregovarala 2006.godine da Novak igra za UK. Sreca pa englezi nisu bili spremni da plate koliko su ovi trazili.
ivana23 ivana23 20:19 24.08.2011

Re: Jelena Gencic

talicni
Manje je poznato da je The Family pregovarala 2006.godine da Novak igra za UK. Sreca pa englezi nisu bili spremni da plate koliko su ovi trazili.


Novak Djokovic: if only Britain had adopted 'the Serbinator' - The Telegraph
bluestar bluestar 20:25 24.08.2011

Re: Jelena Gencic

talicni
Novak je super-cool dude ali porodica mu je boze sacuvaj.



ne treba zaboraviti da je on tinejdzerske godine proveo u porodici nikole pilica. nikolina supruga, novosadjanka mija adamovic (nekad poznata glumica ateljea 212) ga je prihvatila kao sina.
talicni talicni 20:35 24.08.2011

Re: Jelena Gencic

ivana23
talicni
Manje je poznato da je The Family pregovarala 2006.godine da Novak igra za UK. Sreca pa englezi nisu bili spremni da plate koliko su ovi trazili.


Novak Djokovic: if only Britain had adopted 'the Serbinator' - The Telegraph

Serbian may join British ranks

A spokesman for the LTA confirmed to The Daily Telegraph last night that Djokovic's mother, Dijana, has approached the LTA.

She has had "initial discussions" with Stuart Smith, the LTA president, and Roger Draper, the LTA chief executive, with the talks apparently taking place during last month's Davis Cup tie in Glasgow, where the 18-year-old won both his singles rubbers as he led Serbia and Montenegro to a 3-2 defeat of the British team.


Cijela stvar je bila The Family ideja.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:40 24.08.2011

Re: .

mikimedic
E, Srđane..Miki se fokusirao na mišljenje MSP po čijoj je presudi Kosovo apsolutno deo Srbije...i shodno tome je Vuk Jeremić pobednik...
Pa kad je "pobedio" tamo, što ne bi pobeđivao i u tenisu....


veoma smesno drago, evo valjam se od smeha.



Miki, druže, ne valjaj se..To što si pisao je nesporno.Ako od toga odustaješ, sjajno je..prvi ću te podržati..ali kaži sada jesi li odustao od onoga što si kroz gomile tekstova pisao..Da je mišljenje MPS-a, zapravo mišljenje da su Tadić i Jermić u pravu...
Nemoj da tražim linkove, jer bar se ti i ja znamo...Baš mi je tužan ovakav pokušaj tvoje negacije nečega što je bilo tako očigledno...
mrale54 mrale54 20:42 24.08.2011

Re: .


Srđan Pajić

Ne sumnjam da vas ima još odatle, mada Belanovica dodje više kao koncept.
Konceptualno govoreći, jel može ta Belanovica da ostavi ostatak Srbije na miru i posveti se nečem korisnom, na primer gajenju praziluka?
_______________________________________________________________________

Da ga 'bem ako ja znam šta je to "koncept"?
More će se posvetimo mi, Belanovčani, tem korisnom, al' su nam malkice daleko vaše guzice da gajimo praziluk! Mislim, posna zemlja , ovdenakice i tako to...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:24 24.08.2011

Re: .

mrale54

Ne sumnjam da vas ima još odatle, mada Belanovica dodje više kao koncept.
Konceptualno govoreći, jel može ta Belanovica da ostavi ostatak Srbije na miru i posveti se nečem korisnom, na primer gajenju praziluka?
_______________________________________________________________________

Da ga 'bem ako ja znam šta je to "koncept"?
More će se posvetimo mi, Belanovčani, tem korisnom, al' su nam malkice daleko vaše guzice da gajimo praziluk! Mislim, posna zemlja , ovdenakice i tako to...

Bem, ga, ali kao Dalmatinac, poznajemm okolinu Ljiga,bolje od mnogih Šumadinaca zahvaljući slučaju..-.Taj kraj oko Ljiga je jako lep, uverio sam se, a naporan za vožnju da bog sačuva..Negde, u jesen 1995. godine, u početku moga izbegličkoga vremena, moj brat Nikola je, u nedostatku drugog posla prodavao "Našu Borbu" u Aranđelovcu, gde je živeo nekoliko meseci. Hvalio mi je često nekog Dimčeta, "Lastina" vozača,koji vozi za Belanovicu preko Aranđelovcu, zato što od njega rewdovno uzme deset "Borbi", a uz piće je navodno govorio da je Koštunica redovni čitalac, a on, Dimče, jedini distributer slkobodne štampe. E, kad bi Dimče naručio devet, značilo je da je Koštunica u Beogradu...
Moj Nidžo bi me pitao u zajebanciji...Što će taj Koštunica u Beogradu..Pa Ljig mu je srce Šumadije...Samo mi kvari procenat..0)))
abrasax abrasax 21:53 24.08.2011

Re: .

srdjan.pajic
abrasax
Ideja da taj protest bude "kulturno leto na Kosovu" je bila odlična. Trebalo je da bude poezije, projekcija i takvih nekih stvari. To je vid otpora koji ja volim i koji je za svaku pohvalu.


Izvini, o čemu ti govoriš? Miki predlagao "kulturno leto na Kosovu"? Jel sa VBR-ovima, ili bez? Izvinjavam se ako sam propusio ovu njegovu hipi fazu.



Nisi ništa propustio Pajiću. Pričalo se o tome u "Blicu". No, samo kao ideja - nije za osudu, zašto bi. Događanje je bilo zamišljeno da se odvija na barikadama. O maskaradama, naravno, nije se ništa znalo. Politička težina cele stvari je neznatna, no, koliko sutra, ako me sećanje ne vara, desio se prepad maskama.
mrale54 mrale54 22:22 24.08.2011

Re: .

Auuu, bre!
Sad će da geografski trolujemo, a glede Belanovice!
Idi begaj, bre!
Ovaj blog beše o tenisu i Jeremiću?
Bem li ga, mi, šumadinci, 'vaki tupavi nekako ne mož' da turimo priču o Belanovici sas Jeremića, a pogotovo sas tenis, ama ič! Nikako !
Seljasčka posla! Šta ćeš!
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:30 24.08.2011

Re: .

antioksidant
ovo ti je drugi put danas da si pukao...
navikao si na sibirsko vreme pa ti vrucina smeta?
oladi pred ogledalom malo - ti si se zakacio za moj komentar - nema "proganjanja"
i pazi na recnik (umes ti besmislice i malo pristojnije da spakujes)

nemoj bre da nerviraš mikija i da ga vređaš, on to ne voli da mu se čini ali nema iste aršine kada su drugi u pitanju.
Domazet Domazet 22:40 24.08.2011

A niko da spomene...

Noletovog komshiju shto mu je onomade dva tri puta otvorio vrata od lifta dok su Noletu bile ruke pune reketa. Pa tako komsha spashav'o srpski tenis dok se onaj Noletov belosvetski cale smuc'o koznakude...Da sam zloban josh bih pomislio da ni komshija nije LDP-ovac.

Ovo stvarno nije fer, ne samo da mi Drago osporava duhovitost nego sam i ja sam, chitajuci ove vashe komentare, pocheo da sumnjam u to da su moji najsmeshniji...
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:43 24.08.2011

Re: .

Bem li ga, mi, šumadinci, 'vaki tupavi nekako ne mož' da turimo priču o Belanovici sas Jeremića, a pogotovo sas tenis, ama ič! Nikako ! Seljasčka posla! Šta ćeš!


Možda bi, konceptualno, trebalo da govoriš samo u svoje ime.
Domazet Domazet 22:52 24.08.2011

A shto bi ja moj Bata Drago....

Drago Kovacevic
Ti mene, drgi moj Brajuškoviću, teraš da pomismilm da sam "čudo od čoveka" zato što unapred znam šta ćeš napisati...I pored svega poštovanja koje prema tebi gajim, brine me što si postao tako predvidljiv...Godine, vrućina, potres na istočnoj obali, pad Gadafija, ne znam stvarno što još dodatno od ovih dnevnih dogaja, a na tebe uticajnih elemenata tako upročćujće delovaluje.Samo da ti kažem...Ovi tvoj blogovski prijatelji su oduševljeni što je na istočnoj obali zemljotres..Jedino im žao, moj Brajkane što nema mrtvih..Bašp ih briga što bi i ti tamo mogao stradati..Za njihovo srpstvo to je mala žrtva..... Surfaš li na dasci bar....brinem za tebe i mislim, da si u teškoj pasivi kad si ovoliko neduhovit..Znam da ne lobiraš i nikada ti u životu ne bih pripisao neki "lopovski" post...
E sad majstore..Misliš li stvarno da bi Vuk Jeremić unapredio srpski tenis...? Hajde, po duši...

bio bolji Kanjosh nego shto si ti Mletak? 'Ajde reci poshteno!?

I josh da ti kazhem da me samo to shto sam lenj i neodgovoran sprechava da se potrudim da down-humorujem moje komentare na nivo koji tvoji blogovi zasluzhuju. Pa ti samo nastavi da sa insinuacijama kako imam prijatelje na blogu(!?) podrivash moj godinama negovani image Choveka Bez Idje Ikoga Svojega na Blogu...Sad rachunam da ti se omaklo ali sledeci put ne propushtam.

PS. Ja sam ti na Srednjem Zapadu tako da ne morash da brinesh za mene. Sve dok ne krenem da selim sina u New Jersey...
antioksidant antioksidant 01:15 25.08.2011

Re: .

ma da, as usual. aj sad po sedamnaesti put, cao.

a argumenti miki?
nista argumenti? proradila terapija?
neka rezolucija ?(ipak si se samo 17 puta oprostio - potrebno je bar jos 23 da bi ispunio normu pre nego sto stvarno odes)
nemanja.glisic nemanja.glisic 10:12 25.08.2011

Re: .

Naravno da ne treba. Pokazano je na izborima da nema većinu članova u svom savezu
mrale54 mrale54 10:19 25.08.2011

Re: .

srdjan.pajic
Bem li ga, mi, šumadinci, 'vaki tupavi nekako ne mož' da turimo priču o Belanovici sas Jeremića, a pogotovo sas tenis, ama ič! Nikako ! Seljasčka posla! Šta ćeš!


Možda bi, konceptualno, trebalo da govoriš samo u svoje ime.



Eto vidiš kad sam sve shvatio!
I, konceptualno, i u, onom, "rukohvatajućemsmislu" (što bi rek'o Krkar)!
Ma, čudo je ovaj blog!
Sa tobom - na istom!
Ja, budala, mislio da "stolari šteluju dizne na karburatoru", kad, ono - srpska pamet prekriva planetu!
Sad, dal' da, na miru izumrem, kao dinosaurus, znajući da je svetla i srećna budućnost Srbije u sigurnim rukama, i da ćemo, konačno, saznati dal' je Uroš Mrnjavčević kriv što "Crvena Zvezda" nije prvak države - ili da upišem neku poljoprivrednu školu - glede gajenja praziluka?
Hebi ga - ni Hamlet nije više ono što je bio...
Al' zahvaljujući tebi - što bi rekli Grci - idumen to fos...
nemanja.glisic nemanja.glisic 10:22 25.08.2011

Re: .

Nek mi samo neko objani, o kakvoj je politici reč? Pouzdano znam da nema govora o nikakvoj politici..Ljudi naši su poznati po tome da pričaju o nečemu što nemaju blage veze
nemanja.glisic nemanja.glisic 10:28 25.08.2011

Re: .

To niko ne može da ospori. Velikim trudom i radom, njegova porodica je stvorila vrhunskog vele majstora. Imao sam prilike da slušam intervju Srđanov kod Jugoslava Ćosića na B92, i mogu vam reći velika je ludost kolko je ćovek rizikovao da bi od deteta napravio što je sad. Sve reči hvale.
nemanja.glisic nemanja.glisic 10:32 25.08.2011

Re: .

Upravo tako
abrasax abrasax 10:35 25.08.2011

Re: .

JJ Beba

ne, nego zato sto je od srbije stvorio tenisku velesilu.

kakavu bre velesilu?
zar srđan nije zalužan samo za uspeh sina mu?
šta je dotični učinio za uspeh Zimonjića, Tipsarevića, Troickog, JJ i ostalih?
ljudi i njihove porodice sve same a oni svojim talentom



A možda, bebo, neki roditelj ne voli da se ističu njegove "žrtve" glede sopstvenoga deteta? Možda Srđan spada u takve? Možda ponekom sinu neće biti drago da to pročita? Možda nadošla logoreja, jeste prijatno, ali svakako ne ingeniozno rešenje da se potroši višak vremena?

P.s. Da te pitam još ovo: kad spojiš pojmove "prijatno" i "višak" i "vremena" dobijaš li neku šifru, žargon, ili je ti je prosto-naprosto sum,njivo? Baš me zanima šta ćeš da odgovoriš.
JJ Beba JJ Beba 11:46 25.08.2011

Re: .

P.s. Da te pitam još ovo: kad spojiš pojmove "prijatno" i "višak" i "vremena" dobijaš li neku šifru, žargon, ili je ti je prosto-naprosto sum,njivo? Baš me zanima šta ćeš da odgovoriš.


srećna je zemlja gde zbir budala daje pametno društvo
abrasax abrasax 12:56 25.08.2011

Re: .

JJ Beba
P.s. Da te pitam još ovo: kad spojiš pojmove "prijatno" i "višak" i "vremena" dobijaš li neku šifru, žargon, ili je ti je prosto-naprosto sum,njivo? Baš me zanima šta ćeš da odgovoriš.


srećna je zemlja gde zbir budala daje pametno društvo



Kakvu figuru daje ironija na ironiju? Nikakvu, samo koriguje pomenuto pravilo.
g.radicevic g.radicevic 14:32 25.08.2011

Re: .

srećna je zemlja gde zbir budala daje pametno društvo




al i kod tih zbirova imade kvaka
prvo zbir mozz biti tachan i netachan
drugo i kad je tachan mozz biti zbir netachnih brojeva
trece svaka ti je ka' Njegosha
abrasax abrasax 16:00 25.08.2011

Re: .

mozz biti zbir netachnih brojeva



JJ Beba JJ Beba 16:13 25.08.2011

Re: .

trece svaka ti je ka' Njegosha

gdej si radičeviću, log time no see you


srdjan.pajic srdjan.pajic 06:10 26.08.2011

Re: .

nemanja.glisic
Upravo tako


Nemanjcevicu, daj stisni ovo Citiraj, umesto Odgovori, malo mi tesko da pratim kome repliciras, a ne bih da vatam pogresnog coveka za gusu. Mada ni to nije problem.

jedi-knight jedi-knight 14:05 24.08.2011

Protiv !

Sport pripada sportistma.
Duboko verujem da bilo ko, ko nije oznojio dres, moze pre svega da razume, a kamoli unapredi sport. Takodje sam protiv ostvarivanja dominacije bilo gde, nad bilo kim, pa i u sportu, a bojim se da je uplitanje Vuka Jeremica pokusaj da se upravo to i uradi.
Porodica Djokovic bi trebalo da uziva u uspesima svog sina i da nastavi porodicni biznis. Do sada su pokazali umesnost samo u deljenju, spletkarenju i zakulisnim radnjama, kao i u demonstraciji sile, pogotovo od gospodina oca ( samaranje volonterki na BG openu na primer i jos mnogo toga jako prljavog ) . Nisam siguran u njihovu dobru nameru. Svaka cast Noletu, ali on nije ucio tenis od oca ili strica ( pitanje je umeju li uopste da drze reket i ako umeju, kad su naucili ), a upravo oni imaju ambiciju da gospodare tenisom u Srbiji.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:34 24.08.2011

Re: Protiv !

Sport pripada sportistma.

Da, u principu, ovo je tačno...ali u Srbiji ne pripada...U Srbiji sport pripada političkim strankama...Evo, Đilas predsednik KSS, a mislim da nikada ni rekreativno nije igrao košarku...Jeremić, će biti predsednik TSS. Ne bi me čudilo da Jelena Trivan sutra bude predsednica FSS, a Nada Kolundžija predsednica RSS...
Najbolji primer šta stranke urade sa sportom je KK Crvena Zvezda...Demokratskoj Stranci se učinilo zgodno da tamo zajaši i poslali su čuvenog Žiku Pauka sa Igorom Žeželjom. Rezultat je da su i klubski grb prodali za 300.000 evra, ostvili oko 14 miliona evra duga, a da ništa, ama baš ništa nikada nisu osvojili...Sport ne sme biti bordel za političke stranke....
Domazet Domazet 18:55 24.08.2011

Ma nije u sportu najgore...

Drago Kovacevic
Sport pripada sportistma.

Da, u principu, ovo je tačno...ali u Srbiji ne pripada...U Srbiji sport pripada političkim strankama...Evo, Đilas predsednik KSS, a mislim da nikada ni rekreativno nije igrao košarku...Jeremić, će biti predsednik TSS. Ne bi me čudilo da Jelena Trivan sutra bude predsednica FSS, a Nada Kolundžija predsednica RSS...
Najbolji primer šta stranke urade sa sportom je KK Crvena Zvezda...Demokratskoj Stranci se učinilo zgodno da tamo zajaši i poslali su čuvenog Žiku Pauka sa Igorom Žeželjom. Rezultat je da su i klubski grb prodali za 300.000 evra, ostvili oko 14 miliona evra duga, a da ništa, ama baš ništa nikada nisu osvojili...Sport ne sme biti bordel za političke stranke....

...bata Drago. U umetnosti je josh gore. Tamo drmaju, recimo, dramaturzi koji nisu zavrshili dramaturgiju. Ili sam, mozhda neshto pobrkao, pa se ne radi o umetnosti vec o politici u kojoj drame nesvrsheni dramaturzi. Ili beshe politichari koji nisu diplomate. Ili...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:40 24.08.2011

Re: Ma nije u sportu najgore...

Domazet
Drago Kovacevic
Sport pripada sportistma.

Da, u principu, ovo je tačno...ali u Srbiji ne pripada...U Srbiji sport pripada političkim strankama...Evo, Đilas predsednik KSS, a mislim da nikada ni rekreativno nije igrao košarku...Jeremić, će biti predsednik TSS. Ne bi me čudilo da Jelena Trivan sutra bude predsednica FSS, a Nada Kolundžija predsednica RSS...
Najbolji primer šta stranke urade sa sportom je KK Crvena Zvezda...Demokratskoj Stranci se učinilo zgodno da tamo zajaši i poslali su čuvenog Žiku Pauka sa Igorom Žeželjom. Rezultat je da su i klubski grb prodali za 300.000 evra, ostvili oko 14 miliona evra duga, a da ništa, ama baš ništa nikada nisu osvojili...Sport ne sme biti bordel za političke stranke....

...bata Drago. U umetnosti je josh gore. Tamo drmaju, recimo, dramaturzi koji nisu zavrshili dramaturgiju. Ili sam, mozhda neshto pobrkao, pa se ne radi o umetnosti vec o politici u kojoj drame nesvrsheni dramaturzi. Ili beshe politichari koji nisu diplomate. Ili...

Ma znam ja brate Brajo šta ti meni hoćeš kazati..Ovi dramaturzi na koje aludiraš, završili su dramaturgiju, bezbeli..nije u njime problem...Problem je u psiholozima kopji drže objektivnu moć,a naši su, iz Pive, čiji su očevi bili partizani ( kao tvoj i moj otac), a stričevi u četnicima, kao što nisu bili moj i tvoj otac ni naši stričevi.Ne poginu niko iz rodbine tih pivljanskih psihologa ni na Košuru ni na Donjim Barama, a viđi, dvoje iz moje familije "zagnoji" tamo zemlju.Vjerujem da tamo ni tvoj nisu lišo prošli.Pogotovo, kad je Košur u pitanju.Čini mi se da sam vidio imenana koja liče tvome.I onda ti psiholozi, prezentuju, meni i tebi, kako ne znaju šta da rade..a ti i ja znamo da nas foliraju...S tim, što ti znaš što pričaju i nećeš da priznaš da zajebavaju, a ja kažem ono što oni rade...
Da, li ti mene razumeš...
A ovde, brale..stvarno dolazi do izražaja ono što je izgovorio Vladika Danilo...
"Malo snagah, malena mi ruka, jedna slamka među vihovorove, sjerak tužni bez iđe ikoga.."
Da mi nije tebe, ja ne znam sa kime bih se kompetnetno svađao....đavle...
maksa83 maksa83 08:42 25.08.2011

Re: Protiv !

Evo, Đilas predsednik KSS, a mislim da nikada ni rekreativno nije igrao košarku..

Grešiš debelo.
Igrao je, ja sam ga promašio za 2 termina.
Al' sam zato stigao da u padu (iz skoka pod košem) nabodem laktom u čelo (nenamerno, kevemimilice) jednog drugog visokog (za glavu višeg od mene) DS zvaničnika i direktora javnog preduzeća.

Bez zezanja.
st.jepan st.jepan 15:42 24.08.2011

strategija

hoće Jeremić uspeti da blokira prijem Teniskog Saveza Kosova u međunarodnu tenisku federaciju....

O tenisu, ma ni da beknem, ali me Jeremićeva (tj srpska) diplomatska strategija glede Kosova, potseća na društvo "Orlovi", kojem je, negde u trećem-četvrtom osnovne, pripadala moja ćerka.
Pita je majka čime se to društvo zapravo bavi.
- Bežimo od Maje Stevanović.
- Jel', a kako...?
- Pa lepo, kad je vidimo u dvorištu, vičemo "eno je Maja, begaj!", i onda svi bežimo od nje.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:47 24.08.2011

Re: strategija

st.jepan
hoće Jeremić uspeti da blokira prijem Teniskog Saveza Kosova u međunarodnu tenisku federaciju....

O tenisu, ma ni da beknem, ali me Jeremićeva (tj srpska) diplomatska strategija glede Kosova, potseća na društvo "Orlovi", kojem je, negde u trećem-četvrtom osnovne, pripadala moja ćerka.
Pita je majka čime se to društvo zapravo bavi.
- Bežimo od Maje Stevanović.
- Jel', a kako...?
- Pa lepo, vidimo je u dvorištu, vičemo "eno je Maja, begaj!", i onda svi bežimo od nje.



Adekvatno je poređenje, mada je ovo sa tvojom ćerkom mnogo bezazlenije...
escherichije_colic escherichije_colic 15:44 24.08.2011

Iskreno

Živo mi se yebe za tenis, a još viša za to ko će biti novi predsednik TSS. Pre svega uspesi naših tenisera nemaju veze sa Savezom, već sa tim da su se oni lično, njihovi roditelji i porodice, zavalili za velike pare, da bi poslali decu u Bolitijerijeve kampove isl. Nikakve ali apsolutno NIKAKVE zasluge nema TSS za uspehe Đokovića, Janka, Troickog, Zimonjića, devojaka. Isto tako ni Jeremić neće biti kriv ako u budućnosti rezultati budu lošiji. On je tu samo da se slika i priključi opštenarodnoj euforiji, kao uostalom i svi ti pederi što im praziluk iz dupeta viri. Jedini ko će konkretno profitirati od ovog "teniskog ludila" jesu teniski treneri i kvazi-treneri, što će ošišati pohlepne roditelje i japi-skorojeviće poput Jeremića isl.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:05 24.08.2011

Re: Iskreno

escherichije_colic
Živo mi se yebe za tenis, a još viša za to ko će biti novi predsednik TSS. Pre svega uspesi naših tenisera nemaju veze sa Savezom, već sa tim da su se oni lično, njihovi roditelji i porodice, zavalili za velike pare, da bi poslali decu u Bolitijerijeve kampove isl. Nikakve ali apsolutno NIKAKVE zasluge nema TSS za uspehe Đokovića, Janka, Troickog, Zimonjića, devojaka. Isto tako ni Jeremić neće biti kriv ako u budućnosti rezultati budu lošiji. On je tu samo da se slika i priključi opštenarodnoj euforiji, kao uostalom i svi ti pederi što im praziluk iz dupeta viri. Jedini ko će konkretno profitirati od ovog "teniskog ludila" jesu teniski treneri i kvazi-treneri, što će ošišati pohlepne roditelje i japi-skorojeviće poput Jeremića isl.

Ahaaa...
Živo ti se jebe, ali znaš da Jeremić to može.....
Pa dobro bre...ko je učio Đokovića i ostale do kampova....Nisu valjda u kampove stigli sa Marsa...
escherichije_colic escherichije_colic 16:11 24.08.2011

Re: Iskreno

Ahaaa...
Živo ti se jebe, ali znaš da Jeremić to može.....
Pa dobro bre...ko je učio Đokovića i ostale do kampova....Nisu valjda u kampove stigli sa Marsa...


Pa nije ih učio predsednik TSS sigurno, nego treneri, koji su uglavnom privatnici, pa i tu ide po principu "kolko para tolko muzike". Btw sve to dok se ne ode do ozbiljnog kampa je šaša, isto otprilike kao što ovi naši petlići, pioniri i kadeti osvoje sve međunarodne turnire u fudbalu, pobeđuju Bajern, Milan, Real isl. a već u omladinskoj konkurenciji kreću žestoko da stagniraju i zaostaju za vršnjacima sa zapada, koji treniraju i rade u ozbiljnim sportskim sistemima.

Da ne bude zabune, slažem se da taj zubati picopevac ne bi trebalo da bude predsednik TSS, jer mi je muka od prazilukovića koji se kite tuđim perjem.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:49 24.08.2011

Re: Iskreno

Da ne bude zabune, slažem se da taj zubati picopevac ne bi trebalo da bude predsednik TSS, jer mi je muka od prazilukovića koji se kite tuđim perjem.

E, to je suština...iako ne prihvatam neke od prideva kojima si ti autor....
niccolo niccolo 17:58 24.08.2011

Re: Iskreno

Isto tako ni Jeremić neće biti kriv ako u budućnosti rezultati budu lošiji.

Па зависи како гледаш на то. Способан председник би искористио тренутну популарност тенисерки и тенисера да привуче спонзоре који ће да му обезбеде довољно средстава за унапређење спорта изградњом објеката и слањем тренера у озбиљне кампове да унапреде своје знање...рецимо
mrale54 mrale54 16:19 24.08.2011

Ako se ne varam, tema je...

Vuk Jeremić?
I, onda, mikimedic piše o Kosovu?
Pa, sad, možda ja baš ne razumem ove munje po blogu nam, al' komentar JJBebe "šta je Srđan uradio za Troickog..." i prethodni o Kosovu, mi, odmah, postavi asocijaciju pred oči - šta god da pokušaš u Srbiji - ti si qrac! Ne valja!
Mislim, znam ja, odavno, da ovde stolar šteluje dizne na karburatoru, da automehaničar razvodi struju po stanu, a selektor fudbalske reprezentacije...opa-dovoljno sam smešan, jel?
Zanimljvo, jel da?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:59 24.08.2011

Re: Ako se ne varam, tema je...

Vuk Jeremić?

Pa moj drug mikimedić (zaista poštujem čoveka jer ga poznajem najmanje dvanaest godina), deli političke stavove Vuka Jeremića..Ja mislim da su ti stavovi katasatrofa za Srbiju. Miki misli da bi oni morali biti mnogo oštriji nego što su i od Jeremića samoga...Ja sam siguran da miki ne švercuje svojim mišljenjem nego da to iskreno misli. Žao mi je što je tako...i što se naša agonija nastavlja pored ostaloga i zato što mnogi dobri i za određena područija kompoetentni ljudi žive u strašnim zabludama...
Ovo pišem zato što poznajem čoveka..i verovatno svako od nas ima bar nekoga takvoga....ko je kompenentan,ko je dobronameran, ali ima kriv polazni, ključni stav...
mikimedic mikimedic 18:09 24.08.2011

Re: Ako se ne varam, tema je...

Pa moj drug mikimedić (zaista poštujem čoveka jer ga poznajem najmanje dvanaest godina), deli političke stavove Vuka Jeremića..Ja mislim da su ti stavovi katasatrofa za Srbiju. Miki misli da bi oni morali biti mnogo oštriji nego što su i od Jeremića samoga...Ja sam siguran da miki ne švercuje svojim mišljenjem nego da to iskreno misli. Žao mi je što je tako...i što se naša agonija nastavlja pored ostaloga i zato što mnogi dobri i za određena područija kompoetentni ljudi žive u strašnim zabludama...
Ovo pišem zato što poznajem čoveka..i verovatno svako od nas ima bar nekoga takvoga....ko je kompenentan,ko je dobronameran, ali ima kriv polazni, ključni stav...


hvala na ovome drago, iskreno.

ne delim politicke stavove jeremica u potpunosti, ali shvatam da je u poziciji kojoj je odradio ono sto je bilo moguce - do rezolucije.

opet - ovde se slazem sa kostunicom da su tuzbe bile daleko bolje resenje.

uz svo duzno postovanje, ja ne vidim da ni ti niti bilo ko od 'drugosrbijanaca' ima ikakvo resenje osim predaje kosova, uzimanja republike srpske (to smo nekom greskom ostavili da postoji, jel da?) - i naravno, sutra vojvodine i sandzaka. presevo je ionako davno otislo.

i treba to da prihvatimo da bi nam posle bila pregovaracka pozicija jaca (sto rece ona tanja pametnica).

da pregovaramo - o cemu?

ako je kosovo nezavisno, ako je vojvodina nezavisna, ako je bosna nezavisna bez srpske, o cemu ce ta ojacana srbija unutar eu da pregovara sa bilo kim?

o statusu nisa?

ja bih stvarno voleo da cujem jedno konkretno resenje koje ti predlazes - sta bi ti uradio da si na mestu jeremica?

JJ Beba JJ Beba 18:32 24.08.2011

Re: Ako se ne varam, tema je...

al' komentar JJBebe "šta je Srđan uradio za Troickog..." i prethodni o Kosovu, mi, odmah, postavi asocijaciju pred oči - šta god da pokušaš u Srbiji - ti si qrac! Ne valja!

leba ti Mračko, kako si to shvatio iz mog komentara?
učitavaš.
pogrešno interpertiraš
Belanovica?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:34 24.08.2011

Re: Ako se ne varam, tema je...

JJ Beba
al' komentar JJBebe "šta je Srđan uradio za Troickog..." i prethodni o Kosovu, mi, odmah, postavi asocijaciju pred oči - šta god da pokušaš u Srbiji - ti si qrac! Ne valja!

leba ti Mračko, kako si to shvatio iz mog komnetara?
učitavaš. Belanovacia?

Ma ništa, šure, nije shvatio...
Ti si "čuveni" pristalica Belanovice i toga duha....
seroliver seroliver 19:51 24.08.2011

Re: Ako se ne varam, tema je...

mikimedic
sta bi ti uradio da si na mestu jeremica?


ja bih probao bez glutena
mariopan mariopan 20:27 24.08.2011

Re: Ako se ne varam, tema je...

.i verovatno svako od nas ima bar nekoga takvoga....ko je kompenentan,ko je dobronameran, ali ima kriv polazni, ključni stav...

Drago, čitam ovo što pišeš i sve mi ovako zvuči:

Kažeš da svako od nas ima po jednog Dragu i mora sa tim da se pomiri jer je čovek zasigurno dobronameran samo ima pogrešan polazni stav, ma znamo se sa bloga?
Ok, šta piješ za ovo?
mrale54 mrale54 21:04 24.08.2011

Re: Ako se ne varam, tema je...

JJ Beba
al' komentar JJBebe "šta je Srđan uradio za Troickog..." i prethodni o Kosovu, mi, odmah, postavi asocijaciju pred oči - šta god da pokušaš u Srbiji - ti si qrac! Ne valja!

leba ti Mračko, kako si to shvatio iz mog komentara?
učitavaš.
pogrešno interpertiraš
Belanovica?


Leba mi!
Ne volem!
Ma, stvarno - nevoooolem!
Ne volem ljude koji u svemu(!?) vide negativu, ne voleeem licemere i dvoličnjake (sram te bilo, švercuješ se u GSP-u - ja NIKAD nisam!)
Ne volem - lažove!
Moš', molim te da objasniš šta znači "učitavaš"? Ne ironišem, ozbiljno pitam?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:20 24.08.2011

Re: Ako se ne varam, tema je...

uz svo duzno postovanje, ja ne vidim da ni ti niti bilo ko od 'drugosrbijanaca' ima

Miki, rođo, da bih bio ikakav "drugosrbijanac", ja bih, nadam se da to znaš, morao da budem "Srbijanac". Ja to, kao što znaš nisam..Ja sam Srbin iz Dalmacije, kao što si ti poreklom verovatno Srbin iz Like..I ne verujem da sebe doživljaš ni kao "prvosrbijanca" ni kao "drugosrbijanca"...
Ali, zaštro kod ljudi bliskih tvojim shvatanjima politike (Antonić, recimo), žive ovi pojmovi...Nije to dobro, veruj mi...I prtaktično i teorijski to deluje krajnje nakaradno...
JJ Beba JJ Beba 11:47 25.08.2011

Re: Ako se ne varam, tema je...

Moš', molim te da objasniš šta znači "učitavaš"? Ne ironišem, ozbiljno pitam?

jbga, maši se za rečnik

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana