Život

Džabe si cepala mozak

Jelica Greganović RSS / 27.08.2011. u 18:06

 Baby.jpg Da se razumemo, ovo je prvi kontra blog koji pišem za skoro pet godina pisanja bloga ovde. Mnogi su mi kratili živce, mnogima sam i ja poradila na cepkanju istih, ali po prvi put ne želim da napišem komentar, već post-odgovor. Pre svega zato što ne mislim da pričam sama sa sobom, a vidim da autorka posta nema nameru da se pojavi i razgovara sa onima koji diskutuju na temu koju je postavila. Naravno, radi se o postu »Džabe si cepala matericu«.

  Ja sam svoju matericu pocepala četiri puta. Tri puta zbog tri carska reza kojima su spasavali život meni i deci koju sam rađala. Četvrti put zbog posledica pomenutih carskih rezova, kada su spasavali život samo meni. Zbog toga sam spremna u oči da skočim svakome ko mi kaže da sam to džabe uradila. »Najviše što čovek može da uradi u životu je da stvori drugog čoveka«, rekao je jedared moj drug Darko Rundek i ja se sa tim potpuno slažem. Ljudi se dive statuama ljudi, traživši i našavši u njima umetnost koja je to mahom zbog toga što uspe da napravi najpribližniju kopiju onoga što pravi Majka Priroda. I rađaju majke.

  Naravno da svako ima slobodan izbor da li će ili neće imati dete. Ponekad je taj izbor osujećen zdravstvenim problemima, zbog čega se većina ljudi koji ne mogu da imaju decu dobar deo svog života trudi da na neki od zakonom omogućenih načina »nadoknadi« svoj »nedostatak« i ima dete.

   Ma kako patetično zvučalo, deca ipak jesu najvažnije i najvrednije što imamo. Treba ih ceniti i voleti, jer samo pomoću ljubavi od deteta postaje čovek. Glavno merilo čoveka je njegov odnos prema drugim ljudima i živim bićima oko njega. Pre svega prema deci i na kraju krajeva prema majkama te dece. Znam ja da ima različitih majki, da ima i takvih koje to časno ime ne zaslužuju, ali kada neko ispljuje majke samo zato što očekuju da im se da mesto u autobusu ili da se puste preko reda, a da mu pri tome nije ugrožen život, već samo dovedeno u pitanje dobro vaspitanje i kratki živci, ja onda moram da kažem da to nisu problemi majke i dece koja plaču (što je stvarno skandalozna pojava), već onoga ko to govori ili piše.

   Majke su od praistorije do danas zaštićena vrsta i to bi tako i trebalo da bude. Čak i Majka Priroda sve svoje majke štiti najbolje što zna. Životinje majke su uvek mnogo manje upadljivog izgleda za razliku od mužjaka. Njihova »svrha« je da rode i odgaje produžetak vrste. A, produžetak vrste je, sviđalo se nama to ili ne, glavni domaći zadatak koji dobijamo u fajlu pri rođenju. Deca jesu naša budućnost, jer ako njih ne bude, neće biti nikoga ko će da vidi i one druge duhovne i domete uma ljudske vrste.

     Posebno sam osetljiva na žensko vređanje majki. Mogu da razumem (ali ne i da opravdam) kada muškarci ne razumeju šta sve prolazi žena do rođenja deteta, pa i posle. Ali da to ne razumeju same žene, čak i one koje nisu rodile, to mi je neshvatljivo. Da žena vređa majku, makar i u napisanom postu, i malu decu, to ne razumem i ne želim da razumem.

     Mogu i da objasnim, a ko ne voli ne mora da čita. Svejedno mi je. Ako su priče iz vojske dopuštena disciplina, ne vidim što to ne bi bio i potpuno prirodan i svakodnevni proces rađanja. Dakle, od trenutka kad vam vežu raširene noge kožnim kaiševima, tako da iznad sebe vidite samo plafon, pa vam zavuku prste i ruku ne bi li proverili, pregledali, napipali...sve do krvavog posla rađanja, žena prolazi kroz sve faze odricanja od stida i težak bol. Čak i kada to prođe, biće pocepana, zašivena, zakrpljena, sa krvavim flekama po sebi, školjka bola koji mora da pobedi samo da bi bila sposobna da brine za dete koje je rodila.

   »Kada bi muškarci rađali decu, ljudska vrsta bi odavno izumrla«, govorio je moj akušer, muškarac, lekar koji u Mariboru vodi ambulantu za rizične trudnoće. Tome je ponekad dodavao i čega se sve nagledao, kakvih patnji, trudnoća zbog kojih su žene svesno stavljale glavu u torbu, spasavanja ili gubljenja života...i sve to zbog par kilograma krvavog komada mesa, koji je mnogima od njih bio vredan rizikovanja sopstvenog života.

    Upravo zbog toga ne mogu da vidim drugačije nego kao čisti bezobrazluk vređanje majki i pisanje o deci kao sredstvu za zloupotrebu. Čega? Dolaženja na red preko reda? Stvarno strašno. Mislim onih pet ili deset minuta dužeg čekanja zato da žena sa detetom u ruci, ma šta značilo »novokomponovana«, ne bi morala da stoji...ili da se sa detetom u naručju ljulja u autobusu, uz opasnost da oboje padnu. Uz to obraćanje na »ti« nepoznatoj osobi, majci, je za mene – nevaspitanje. Gore od onog koje se toj majci, bez argumenata prebacuje.  Naslov mog teksta takođe ne sadrži persiranje, ali isključivo zbog toga što je parafraza.

     Da ne bih dužila, jer mislim da je i ovo previše odgovora za ionako po mnogim kriterijumima kratak tekst – deca su mala, a ne sitna, sitne su neke duše.


 



Komentari (1051)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maca22 maca22 22:31 29.08.2011

Re: A zasto ste poveli dete?

Jelica Greganović
Za ovakav sistem nije potrebno bogatstvo vec logika.

Uz logiku su potrebni i solidarnost i razumevanje, ako ne ičega drugog, ono važnosti majki i dece u svakom društvu.

Jelice, kada znas (da li znas?) da u ovoj zemlji bebi-frendli sistem ne moze da zazivi, onda ne treba nista da te cudi, a svakako se sistem dobijanja licnih karti nece humanizovati zbog beba kada je maksimalno zao prema ama bas svima. Ti si svakako obavestena da ljudi cekaju preko cele noci za broj samo, iako ne zivis ovde, ili nisi?

Ni malo ti ne pristaje tolika neobjektivnost da se zalis da se brojevi za licne karte cekaju dugo zato sto ljudi ne vole majke i decu, niti da meni guras da sam losa kada je jasno da gospodja iz Svedske misli na sve nas.

Jelica Greganović Jelica Greganović 22:31 29.08.2011

Re: A zasto ste poveli dete?


Nije persiranje jer nije veliko slovo.

Ne, persiranje može i malim slovom, veliko slovo u persiranju služi za službena, formalna obraćanja.
maca22 maca22 22:34 29.08.2011

Re: A zasto ste poveli dete?

Jelica Greganović

Nije persiranje jer nije veliko slovo.

Ne, persiranje može i malim slovom, veliko slovo u persiranju služi za službena, formalna obraćanja.

O tome sam ti odgovorila u prethodnoj poruci.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:34 29.08.2011

Re: A zasto ste poveli dete?

Ti si svakako obavestena da ljudi cekaju preko cele noci, iako ne zivis ovde za broj samo, ili nisi?

Čuj obaveštena, ja sam pred novobeogradskim objektom za vez novih dokumenata u formi goblena, još pre xy meseci stajala u redu već u 5 i 45, a objekat se otvarao u 8h.
maca22 maca22 22:40 29.08.2011

Re: A zasto ste poveli dete?

Jelica Greganović
Ti si svakako obavestena da ljudi cekaju preko cele noci, iako ne zivis ovde za broj samo, ili nisi?

Čuj obaveštena, ja sam pred novobeogradskim objektom za vez novih dokumenata u formi goblena, još pre xy meseci stajala u redu već u 5 i 45, a objekat se otvarao u 8h.

I smatras da su ti ti namerno priredili jer imas decu?
maca22 maca22 04:09 30.08.2011

Re: A zasto ste poveli dete?

Jelica Greganović
a i iz još razloga je bolje odgovor dati u jednini.

U ime tih dodatnih razloga: ne, ne smetaju mi deca, nego mi nije bilo jasno zasto ih neko sa sobom vodi, pa se zato raspitujem.

Sad shvatam, mama i beba mogu da uziavaju zajedno i kada svi ti redovi ne bi bili traumaticni, zivot bi mogao biti lep(si).
validni validni 08:04 30.08.2011

Re: A zasto ste poveli dete?

sanidej
... Odahnuli su tek kada su shvatili da imam broj.


Nije Vam palo na pamet da su odahnuli zato što imaju loše iskustvo sa majkama-padobrancima? Brojni su razlozi nedostatku solidarnosti i ponekad i čovečnosti kod naših ljudi: prosto zgražavanje nad tim pojavama je odavno isprofanisano.

Bez namere da branim naš zdravstveni sistem, ipak moram da primetim da situacija u Stokholmu nije za usporedbu onoj u Beogradu - u Stokholmu ste primljeni kao hitan slučaj sa bebom od mesec dana, a u Beogradu ste, ukoliko sam dobro shvatio, bili u pratnji bolesnoj majci.

I na posletku - da li dopuštate mogućnost da je pitanje koje Vam je lekar postavio u kontekstu brige za Vaše dete? Da li je pametno osmomesečnu bebu izlagati virusima, bakterijama i ostalim papadaćima u čekaonicama naših domova zdravlja?
maca22 maca22 11:14 30.08.2011

Re: A zasto ste poveli dete?

validni
Nije Vam palo na pamet da su odahnuli zato što imaju loše iskustvo sa majkama-padobrancima?

Ovde postoji jasan stav da ljudi radjaju decu zbog sebe, te da im niko nista nije duzan. U autobusima im ljudi ustaju, bez obzira. Ne zato sto su duzni, vec zato sto su vaspitani.
Ali ako su ljudi na svim salterima redovno propisno maltretirani, onda zasto bi ih radovalo dodatno nerviranje ovim Whining May Be World’s Most Annoying Sound


To moze da se promeni, ali nastup "vi ste ovakvi i onakvi" nece pomoci.
nim_opet nim_opet 22:22 29.08.2011

Tek sad potrazih originalni tekst

...ja sam odavno poceo da diskriminisem na blogu, na osnovu prvih nekoliko tekstova/komentara; tako da originalni tekst nisam procitao do sad - valjda zbog onog o svercovanju, sta li.
Generalno...razumem ja frustraciju redovima, vristanjem itd...ali ne razumem "cepanje materice" i "novokomponovane majke". Nikako. I pokusavam da zamislim moju majku kako izgovara bilo jedno bilo drugo.....nikako ne ide. Ali nikako. Bas ni meni.

Hvala na blog-odgovoru.
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 23:13 29.08.2011

Koliko vike oko jednog bloga

Podrzavam roditelje kakvi god bili, kako god se ponasali, ipak neki od velikih genijalaca su imali samozive pokvarene nadzak roditelje. Drugi su imali pun kofwer dece i nisu brinuli dovoljno o svima.

Dajmo im sansu. To sto smo lenji samozivi da mrdnemo svoje dupe i optuzujemo druge zbog nase lenjosti, je jadna odbrana zbog nase nesposobnosti.

Dugo cekam u redu imam jako puno resenja. Drugi put dodjem ranije, krenem da bijem redom, trece krenem da molim i dosadjujem molbama svima okolo dok ih ne smorim (jeste cudno ali uporan J*BE :) ), smisljam raznorazne razloge zbog kojih bih trebao da budem ispred njih, pozivam se na politicku pripadnost, pozovete se na poslovicu da na mladjima svet ostaje i terate penzose i sve starije na orlovacu...poenta je da uvek imate neko resenje. Ne, nisu sva efikasna i nece vam sva omoguciti da zavrsite to sto ste hteli, ali ce vas povesti u tom pravcu, na neki uvrnut nacin, na te nacine ciljam...

Drugo je iskazivanje mrznje prema odredjenoj grupi ljudi. Ovde se radi o mladim mamama. Ovde je to valjda zabranjeno, makar to bilo subjektivno/objektivno/kako-god.


vreme kod mene nula-nula-sedam :(
spadalo92 spadalo92 23:29 29.08.2011

Re: Koliko vike oko jednog bloga

Drugo je iskazivanje mrznje prema odredjenoj grupi ljudi. Ovde se radi o mladim mamama. Ovde je to valjda zabranjeno, makar to bilo subjektivno/objektivno/kako-god.

Kapiram da se zalažeš za javno iskazivanje mržnje. Je l' sam u pravu?
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 23:51 29.08.2011

Re: Koliko vike oko jednog bloga

@Spadalo92: Ovde je ocigledno dozvoljeno. Kad nesto vredi terati vredi i preterati...da vidimo dokle masta seze. Bez smajlija ponovo

spadalo92 spadalo92 06:53 30.08.2011

Re: Koliko vike oko jednog bloga

ulicno_pojacanje
@Spadalo92: Ovde je ocigledno dozvoljeno. Kad nesto vredi terati vredi i preterati...da vidimo dokle masta seze. Bez smajlija ponovo


Ovde se svi samo dobro zezamo. Kod tebe je u pitanju Okamova ostrica.
mrale54 mrale54 07:23 30.08.2011

Ma tu sam

Posmatram iz prikrajka...
Čekam hiljadarku, pa da je maznem...
A, i nema (mi) inspiracije...
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 09:49 30.08.2011

dzaba krecis

jelice, dzaba tupis zube (tastaturu). ne vredi. video sam blog. zena je emocionalni bogalj.
khons khons 10:16 30.08.2011

Jao, prekinite

Aleksandar Vasović
jelice, dzaba tupis zube (tastaturu). ne vredi. video sam blog. zena je emocionalni bogalj.



Ok, preterala je sa "cepanjem materice", ali jedno stoji: zaista postoje oni koji iskorišćavaju svoju decu i koriste ih kao sredstvo za manipulaciju drugim ljudima.

I to su svi koji se ne slažu već rekli, neki i više puta, ostalo je samo omalovažavanje i vređanje dotične. Koja je svrha toga, da se izrazi kako baš ja nisam takav roditelj? Oba bloga su izražavanje sopstvenog mišljenja. Mislim, nije kao da je prva ukrala dete pa njime gađala mladu majku.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 12:22 30.08.2011

Re: Jao, prekinite

postoje oni koji iskorišćavaju svoju decu i koriste ih kao sredstvo za manipulaciju drugim ljudima.


pa znate, postoje i silovatelji, ubice, secikese, kokosari, proneveritelji, pedofili, zli ljudi, manijaci, nesavesni roditelji, causesku, adolf siklgruber, mile dr budak, zan bedel bokasa, idi amin dada, mobutu, itd itd itd... ali mu oni nekako nisu vecina. vecina ne manipulise decom ne bi li manipulisali drugima.

autorka se nalupetala kolosalno.

jelicinu reakciju razumem, jedino sto ne razumem jeste sto tupi zube (tastaturu). ne razumem ni sebe, odnosno to sto i ja trosim tastaturu na onakvu budalastinu ali nesto kontam da neke stvari ne bi smele da prodju bez odgovora.

da je to rekla za kafanskim stolom, ja bi (u zavisnosti od ingestirane kolicine maligana) sa njom ili debatovao ili bi ustao i otisao (ili oboje - debatovao, pa otisao) i zaboravio da sam sa to osobom ikad pricao, i gotov posao. ali je ovo rekla na javnom mestu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:29 30.08.2011

Re: Jao, prekinite

da je to rekla za kafanskim stolom, ja bi (u zavisnosti od ingestirane kolicine maligana) sa njom ili debatovao ili bi ustao i otisao (ili oboje - debatovao, pa otisao) i zaboravio da sam sa to osobom ikad pricao, i gotov posao. ali je ovo rekla na javnom mestu.

E, Vaske, u tom čuču grmi zec.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:14 30.08.2011

Re: Jao, prekinite

Oba bloga su izražavanje sopstvenog mišljenja.

Retko koji blog nije izražavanje sopstvenog mišljenja.
ali jedno stoji: zaista postoje oni koji iskorišćavaju svoju decu i koriste ih kao sredstvo za manipulaciju drugim ljudima.

Ali oni nisu pravilo, nego izuzeci...uostalom pogledaj komentar A. Vasovića, da ne ponavljam...
gorstak92 gorstak92 10:39 30.08.2011

Komentar br 734

Koliko sam skapirao ovde je jedino mikimedić aktivni učesnik diskusije i jedini koji je pročitao oba Posta i sve komentare.
A možda i nije već je instalirao neki softver koji automatski šalje komentare

Ne pada mi na pamet da tražim ubedljivo najduhovitiji komentar (nije mikimedićev ) pa ću ga parafrazirati:,,bla, bla, bla, ... prvo pročitaj šta je napisano u Postu i sve komentare pa onda ... bla, bla,..."
mrale54 mrale54 12:46 30.08.2011

Ljudi! Pa, šta je ovo?

Nigde nikog?
A hiljadarka? A? Ništa, jel'?

Nego, videste li vi kako Tihomir sa dva komentara reče sve što je hteo, otvori svima oči, i - ode! Treći je bio odgovor meni.
Ali ima nešto i u mikijevih 104 komentara za dva dana. (nije me mrzelo da brojim) Ipak je trebalo detaljno obraditi slučaj dve koleginice sa posla, od kojih se jedna boji gazde a druga ne.
Pa ko je šta shvatio!

Mišljenja sam da bi, ipak, trebalo malo smirenije diskutovati, jer šta ako Martina napiše post, u afirmativnom smislu, o "sponzorušama", tj. da je to OK i u trendu, a npr. Mlekac, pošto je propustila taj moderan način razmišljanja u svom odrastanju, baci - kontra blog? Ili Martinica pokuša da nam objasni da je IN imati sex na parkingu kod Arene i da te murija snima?
Hipotetički - moguće, zar ne?
Pa, tu bi došlo do pokolja među zaraćenim stranama!
Mislim - genocida. (ili mobinga - šta god to bilo?)
A, to nam nije potrebno, jel' tako?
gorstak92 gorstak92 13:05 30.08.2011

Re: Ljudi! Pa, šta je ovo?

Ipak je trebalo detaljno obraditi slučaj dve koleginice sa posla, od kojih se jedna boji gazde a druga ne.

Bolje da je obradio koleginice nego slučaj.
S tim da ga se jedna boji, a druga ne.

Ili Martinica pokuša da nam objasni da je IN imati sex na parkingu kod Arene i da te murija snima?

Da sam ja šef na policiju ja bih im naredio i alko test da urade pa da se na snimku prikaže informacija o procentima alkohola u krvi oba učesnika. I sve to turio na sajt mupa.
Pa, tu bi došlo do pokolja među zaraćenim stranama!
Mislim - genocida. (ili mobinga - šta god to bilo?)
A, to nam nije potrebno, jel' tako?

To da li nam je potrebno ili ne kaži u svoje ime.
Meni je bilo baš zabavno i, što ne reći, potrebno!
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:19 30.08.2011

Re: Ljudi! Pa, šta je ovo?

Nigde nikog?
A hiljadarka? A? Ništa, jel'?

Ššššš, ćuti tu i ne talasaj...taman se primirilo...
mrale54 mrale54 14:16 30.08.2011

Re: Ljudi! Pa, šta je ovo?

Jelica Greganović
Nigde nikog?
A hiljadarka? A? Ništa, jel'?

Ššššš, ćuti tu i ne talasaj...taman se primirilo...



Uuups! Stvarno nisam taktičan.
Ni diplomatičan.
Verovatno što sam, kao mali,
bio problematičan!
Prašćaj
gorstak92 gorstak92 14:33 30.08.2011

Re: Ljudi! Pa, šta je ovo?

Uuups! Stvarno nisam taktičan.
Ni diplomatičan.
Verovatno što sam, kao mali,
bio problematičan!

Autodidaktičan?
mrale54 mrale54 16:16 30.08.2011

Re: Ljudi! Pa, šta je ovo?

gorstak92

To da li nam je potrebno ili ne kaži u svoje ime.
Meni je bilo baš zabavno i, što ne reći, potrebno!



Pa u moje ime sam i reko, a posle pit'o "jel' tako", samo da vidim imam li istomišljenike!
E, sad je meni, na ovu Atinsku vrućinu potrebno ladno pivce (k'o taština duša), a, da će mi biti vrlo zabavno sa njim - ne sumnjaj!

PS. Što se piva tiče - tu sam autodidaktičan!
st.jepan st.jepan 14:50 30.08.2011

HM, ZANIMLJIVO...

Dete kao "propusnica"
Martina Andjelković / 27.08.2011. u 16:04
Čitanost: 4857/

Džabe si cepala mozak
Jelica Greganović / 27.08.2011. u 19:06
Čitanost: 6089/

Očito, suština bloga je u (hebeš povod) feedback-u:
"nisam pročitao, ali..."
Nego Jelice, stvarno bi mogla novo blogče, commenta je već nehumano mnogo, a konekcija mi (valjda ne samo meni) spektakularno spora.

Edit:
Nešto slično desilo se i meni.
Jedan moj blog, koji je zapravo bio tek pojašnjenje (odgovor na komentarisanje mog prethodnog bloga), imao je znatno više čitalaca nego taj inicijalni blog.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:38 30.08.2011

Re: HM, ZANIMLJIVO...

Nego Jelice, stvarno bi mogla novo blogče, commenta je već nehumano mnogo, a konekcija mi (valjda ne samo meni) spektakularno spora.

Meni kažeš...vučem se k'o glista po 4 strane, sve pazeći da mi nešto ne promakne, a promaklo mi je sigurno ihaj komentara...i to zato što ne mogu da ih napipam, mislim da i sistem brljavi, ne samo ja.
A za čitanost sam znala, to sam uostalom već i rekla u jednom od komentara...svejedno mi je, ja sam prosto morala da odgovorim, to što sam time digla tom blogu čitanost mi nije bio dovoljan razlog (kao što mi se ranije dešavalo) da to ne uradim. Možda i nije tako loše da više ljudi pročita taj blog.
st.jepan st.jepan 16:02 30.08.2011

Re: HM, ZANIMLJIVO...

A za čitanost sam znala, to sam uostalom već i rekla u jednom od komentara...svejedno mi je, ja sam prosto morala da odgovorim, to što sam time digla tom blogu čitanost mi nije bio dovoljan razlog (kao što mi se ranije dešavalo) da to ne uradim. Možda i nije tako loše da više ljudi pročita taj blog.


Nije prebacivanje tebi, nije uopšte prebacivanje, nego je čudjenje:
Kako to da ne-mali broj čitalaca ne oseti potrebu da pročita ono što se s toliko ostrašćenosti (zaboga, ne tvoje) ovde komentariše.

Pomišljam da je to možda i zbog navike da gutamo napade na nešto s čime nam ne daju da se upoznamo izravno (mislim ono kad se političari i politički komentatori obračunavaju s nekim nepoćudnim mišljenjima čiji nam originali, sem odabranih citata, ostaju trajno nepoznati).

Ali ovo je skroz načelna opaska komunikološkog karaktera - nema nikakve veze sa suštinom ovog spora.
Imam, dakako o Temi svoje mišljenje, gonilo me u više navrata da ga ispovrtim, provociralo me čak da i ja ovim povodom turim blogče, ali trenutno sam u fazi otkrivanja neusporedive slasti ne-učestvovanja.




Edit Mislim da se nismo razumeli. Ukazao sam na začudnu činjenicu da je manje čitaoca bloga koji se komentariše, nego bloga u kojem se taj blog komentariše.

maksa83 maksa83 16:28 30.08.2011

Re: HM, ZANIMLJIVO...

Kako to da ne-mali broj čitalaca ne oseti potrebu da pročita ono što se ovde s toliko ostrašćenosti (zaboga, ne tvoje) ovde komentariše.

Mislim da je mnogo prozaičnije - broje se i ponovljena čitanja. Kada je prvi blog zatvoren za komentare ljudi su prestali da ga čitaju i nastavili da čitaju ovaj.
st.jepan st.jepan 16:42 30.08.2011

Re: HM, ZANIMLJIVO...

Mislim da je mnogo prozaičnije - broje se i ponovljena čitanja. Kada je prvi blog zatvoren za komentare ljudi su prestali da ga čitaju i nastavili da čitaju ovaj.


Ponovljena čitanja se definitivno ne broje. Ovo tvrdim jer sam proverio eksperimentom.
Taj blog jeste zatvoren za komentare, ali ne i za čitanje.

Začudilo me (istina, ne previše) to što se barem 20 posto čitalaca ovog bloga zadovoljilo interpretacijama i komentarima, te nije osetilo potrebu da se upozna i sa originalom.
maksa83 maksa83 16:59 30.08.2011

Re: HM, ZANIMLJIVO...


Ponovljena čitanja se definitivno ne broje. Ovo tvrdim jer sam proverio eksperimentom.

Ne znam kakav si eksperiment sproveo, ali sam ja ipak prilično ubeđen da se broje.

Imam podebelu priču kojom to mislim da mogu da dokažem, no da ne uspavljujem auditorijum tehnikalijama. Ukratko - broje se i ulogovani i neulogovani korisnici, i u tom slučaju je nemoguće sprovesti relevantno brojanje ako ne brojiš i ponovljena čitanja.
st.jepan st.jepan 17:20 30.08.2011

Re: HM, ZANIMLJIVO...

Ne znam kakav si eksperiment sproveo

Veoma prost: jedan svoj stari blog namerno sam nočom (kad mahom nema čitanja) uzastopce otvarao i zatvarao čak dvadeseta puta, ali se broj čitanja nije povečao. Računao sam sa zakasnelom registracijom ulazaka, pa sam stvar proverio i sutradan. Video sam da taj blog nije imao povečanje čitanosti veće od uobičajenog za ostale moje stare blogove (10 do 15 dnevno).
Ergo, čitanje sa istog kompjutera broji se samo jednom.
Mislim da je onomad ovo potvrdio i moderator05.
st.jepan st.jepan 17:38 30.08.2011

P.S.

Mislim da Program prepoznaje IP adresu (i ne broji ponovni ulazak sa iste), bez obzira da li je korisnik registrovan ili ne.
maksa83 maksa83 18:07 30.08.2011

Re: P.S.

Mislim da Program prepoznaje IP adresu (i ne broji ponovni ulazak sa iste), bez obzira da li je korisnik registrovan ili ne.

"Program" je onda loše smišljen, pošto nije nužno 1 IP adresa - 1 korisnik.
Npr. firme i institucije i provajderi često svojim korisnicima ne daju javne IP adrese nego privatne tako da se gomila različitih računara/ljudi "od spolja" (npr. sa stanovišta brojača B92) vidi kao jedna IP adresa.
maca22 maca22 18:09 30.08.2011

Re: P.S.

Onda Martinin blog mozda ima astronomsku citanost. :)
uros_vozdovac uros_vozdovac 18:11 30.08.2011

Re: P.S.

st.jepan
Program prepoznaje IP adresu (i ne broji ponovni ulazak sa iste), bez obzira da li je korisnik registrovan ili ne.


Ogromna većina ima dinamičke adrese, statičke su retke k`o korisnici Linuxa
freehand freehand 18:18 30.08.2011

Re: P.S.

maca22
Onda Martinin blog mozda ima astronomsku citanost. :)

To svakako.
Sve što je više od 4 je domen astronomije.
maca22 maca22 18:39 30.08.2011

Re: P.S.

uros_vozdovac
st.jepan
Program prepoznaje IP adresu (i ne broji ponovni ulazak sa iste), bez obzira da li je korisnik registrovan ili ne.

Ogromna većina ima dinamičke adrese, statičke su retke k`o korisnici Linuxa

A dogovorite se jel ima ili nema veliku citanost. Sad ce da izadje neko treci, sa trecim podatkom o nacinu merenja. :)
st.jepan st.jepan 19:48 30.08.2011

Re: P.S.

A dogovorite se jel ima ili nema veliku citanost.

Ma kakav dogovor, to bi bilo so non-blogerski.
Btw, je l' ti pamtiš da na ovom blogu iko ikad o bilo čemu dogovorio/usaglasio.
Nema druge nego da presudi moderator ex machina.


Edit: evo saće se spusti machina, garant neki softvečić zapišti na reč moderator.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:17 30.08.2011

Re: HM, ZANIMLJIVO...

Ukazao sam na začudnu činjenicu da je manje čitaoca bloga koji se komentariše, nego bloga u kojem se taj blog komentariše.

To i nije tako baš čudno. Svi čitaoci ne komentarišu, a Martini je to tek 4. post i inače sigurno ima manje čitalaca no ja...pretpostavljam da su mnogi po inerciji pročitali moj post, a njen se nisu odlučili i to je to...
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:19 30.08.2011

Re: P.S.

Btw, je l' ti pamtiš da na ovom blogu iko ikad o bilo ćemu dogovorio/usaglasio.

Da ode nas petoro na ručak, sumnjam da bi se dogovorili da naručimo baš sve isto, tako da...Uz to ovde i nije poenta da se svi usaglase, nismo u radnoj grupi...razgovaramo...
mlekac mlekac 22:38 30.08.2011

Re: P.S.

Jelica Greganović
Btw, je l' ti pamtiš da na ovom blogu iko ikad o bilo ćemu dogovorio/usaglasio.

Da ode nas petoro na ručak, sumnjam da bi se dogovorili da naručimo baš sve isto, tako da...Uz to ovde i nije poenta da se svi usaglase, nismo u radnoj grupi...razgovaramo...


Pa kad bi se svi slagali, mogli bi da zatvaramo radnju! Nije ni najmanje zabavno. Evo, recimo, koliko bi ovi komentari bili dosadniji da nema mikija?

st.jepan st.jepan 22:38 30.08.2011

Re: P.S.

to je to...

Ne mislim tako, al' nema veze, umem ja i da odustanem.
So, evo, odustajem.
Da ode nas petoro na ručak, sumnjam da bi se dogovorili da naručimo baš sve isto,

Da, ali što se tiće vina, ne sumnjaj da bih izlobirao crnjak.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:43 30.08.2011

Re: P.S.

Da, ali što se tiće vina, ne sumnjaj da bih izlobirao crnjak.

Crnjak bi bio definitivno jer moj gastritis ne voli ni belo ni crno. Ni vino uopšte.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:44 30.08.2011

Re: P.S.


Pa kad bi se svi slagali, mogli bi da zatvaramo radnju! Nije ni najmanje zabavno. Evo, recimo, koliko bi ovi komentari bili dosadniji da nema mikija?


Vreme je za ta-ra-ra-ra - SINDROM!
spadalo92 spadalo92 22:48 30.08.2011

Re: P.S.

Evo, recimo, koliko bi ovi komentari bili dosadniji da nema mikija?


maca22 maca22 22:50 30.08.2011

Re: P.S.

I spadala, i spadala...! :)
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:17 30.08.2011

Re: P.S.

Fakat :)
mrdax mrdax 10:17 31.08.2011

Re: HM, ZANIMLJIVO...

maksa83

Ponovljena čitanja se definitivno ne broje. Ovo tvrdim jer sam proverio eksperimentom.

Ne znam kakav si eksperiment sproveo, ali sam ja ipak prilično ubeđen da se broje.

Imam podebelu priču kojom to mislim da mogu da dokažem, no da ne uspavljujem auditorijum tehnikalijama. Ukratko - broje se i ulogovani i neulogovani korisnici, i u tom slučaju je nemoguće sprovesti relevantno brojanje ako ne brojiš i ponovljena čitanja.


Ovo je tacno ,ja sam od 2006 visio na blogu kao "avet" dok nisam odlucio da se registrujem. Zapravo , cini mi se da je tada bilo nemoguce da se registrujes nego tek kada dodje neka sezona registrovanja? Zaboravio sam , oprostite mi dobri ljudi.
Nego, kahm, salu na stranu, da li "aveti" mogu da udaraju preporuke ili se moraju registrovati. Mislim i ja da se broje ponovljeni upadi na blog ali nisam siguran.
spadalo92 spadalo92 23:30 30.08.2011

Hvala!

Hvala, hvala! Fotografije sa autogramom deliću po zaključavanju posta.
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:01 31.08.2011

Re: Hvala!

Ako mene neko ne zaključa pre toga...
spadalo92 spadalo92 00:28 31.08.2011

Re: Hvala!

Jelica Greganović
Ako mene neko ne zaključa pre toga...

Donosiću ti cigarete i hrabriću te...
milisav68 milisav68 10:40 31.08.2011

800

Jelica Greganović Jelica Greganović 14:20 31.08.2011

Re: 800

800


helen_vuk helen_vuk 13:25 31.08.2011

preterano, stvarno preterano!

Ne znam zasto bi sada svi trebalo da zalimo zene koje imajy maly decy i nece da sacekajy y redy?? Ne razymem da je toliki skandal sve ono sto je doticna napisala! pa sta ako sy je iznervirale majke koje (bykvakno) iskoriscavajy cinjenicy da sy majke?? Jel sad treba kao svi da ih podrzimo?? Pa i ja imam y kyci malo dete pa NIKADA nisam otisla sa njim ni y banky, ni y posty, ni y prodavnicy. To je odvratno. To je zloypotreba dece (sto rece jedan od komentatora). Ovde niko ne vredja majke, vec samo LOSE majke. A takvih je previse. A ono za aytobys se slazem- sta ce zena ako neam ayto, mora nekako da se preveze sa detetom. Ty je ne podrzavam!
P.S. Ja odavno imam idejy da se napravi nesto kao komisija koja bi odlycivala ko je yopste psihicki sposoban da radja decy, i mislim da bi tada bilo mnogo manje zla y svety. Nisy deca kriva!!!
mrdax mrdax 13:58 31.08.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

helen_vuk
Ne znam zasto bi sada svi trebalo da zalimo zene koje imajy maly decy i nece da sacekajy y redy?? Ne razymem da je toliki skandal sve ono sto je doticna napisala! pa sta ako sy je iznervirale majke koje (bykvakno) iskoriscavajy cinjenicy da sy majke?? Jel sad treba kao svi da ih podrzimo?? Pa i ja imam y kyci malo dete pa NIKADA nisam otisla sa njim ni y banky, ni y posty, ni y prodavnicy. To je odvratno. To je zloypotreba dece (sto rece jedan od komentatora). Ovde niko ne vredja majke, vec samo LOSE majke. A takvih je previse. A ono za aytobys se slazem- sta ce zena ako neam ayto, mora nekako da se preveze sa detetom. Ty je ne podrzavam!
P.S. Ja odavno imam idejy da se napravi nesto kao komisija koja bi odlycivala ko je yopste psihicki sposoban da radja decy, i mislim da bi tada bilo mnogo manje zla y svety. Nisy deca kriva!!!


Majku mu , daj adresu da ti posaljemo novu tastaturu.

Ili lepo opcija u Windowsu da ti se tastatura pojavi na displeju ma misem kuckaj po njoj.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:13 31.08.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

Ne znam zasto bi sada svi trebalo da zalimo zene koje imajy maly decy i nece da sacekajy y redy??

Ajmo ispočetka:
Zato što je to malo rečeno elementarna pristojnost. Životinje vode računa o majkama i mladuncima u svom čoporu, a ti pitaš zašto bi trebalo da ljudi pomognu majkama i deci, da im olakšaju.
Ne razymem da je toliki skandal sve ono sto je doticna napisala!

Ako ne razumeš zašto treba biti pristojan i pomagati majkama i deci, onda ću teško da ti objasnim zašto je mene iznerviralo vređanje majki i dece.
koje (bykvakno) iskoriscavajy cinjenicy da sy majke?? Jel sad treba kao svi da ih podrzimo

Kao prvo, Martina u svom blogu nije iznela ni jedan argument kojim bi uspela da potkrepi svoju trvdnju da majka o kojoj piše je ikoga ikako iskorišćavala. Shodno tome je tvoje pitanje suvišno.
Pa i ja imam y kyci malo dete pa NIKADA nisam otisla sa njim ni y banky, ni y posty, ni y prodavnicy. To je odvratno. To je zloypotreba dece

Ako si stvarno ostavljala malo dete samo u kući UVEK kada si išla u banku, poštu ili prodavnicu, to je zaista zloupotreba (nemogućnosti deteta da bira bi li ili ne bi ostalo samo) i zlostavljanje. Deci je mesto pored majke uvek kada je to moguće. Ostavljanje deteta samog je odvratno.
Ovde niko ne vredja majke, vec samo LOSE majke.

Da ti ponovim, Martina nema ni jedan argument za tvrdnju da piše o lošoj majci.
P.S. Ja odavno imam idejy da se napravi nesto kao komisija koja bi odlycivala ko je yopste psihicki sposoban da radja decy, i mislim da bi tada bilo mnogo manje zla y svety. Nisy deca kriva!!!

Odlična ideja, verujem da bi se ta komisija prvo pobrinula za one potencijalne roditelje koji bi decu da ostavljaju samu iako su mala, a nešto mi se ne čini da bi smatrala zlim to da budući roditelji pokažu da će se truditi da što više budu sa svojom decom.
A to da nisu deca kriva javi i Martini da ih ne bi više vređala samo zato što plaču.
helen_vuk helen_vuk 14:24 31.08.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

Majku mu , daj adresu da ti posaljemo novu tastaturu.

Ili lepo opcija u Windowsu da ti se tastatura pojavi na displeju ma misem kuckaj po njoj.


hvala na ponydi i na savety! Ipak, drzim se ja svog 'y'...
helen_vuk helen_vuk 14:36 31.08.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

@ jelica

pristojnost jeste ystypti mesto majci sa detetom y aytobysy, ali npr., zasto ista majka nije poslala oca deteta (koji ceka y hlady ) sa detetom kyci, pa onda obavila sve sto ima??? Mislim, dajte, dokle zmyriti i opravdavati tako ocigledno manipylisanje?? Sada cemo se svi sakriti pod velom neke velike izvestacene moralnosti pa cemo naci neke velike reci koje opravdavajy ovakvo ponasanje (copor, majka priorda itd.)??
Mislim, ja se slazem y nekim detaljima sa vama, ali tako bezocno napasti stav koji, iako ne bas preterano yspesno docaran, definitivno jeste potkrepljen istinom, predstavlja ozbiljno preterivanje! Svi znamo sta je doticna htela da kaze, i svi smo bili svedoci ovakvim sityacijama, i cemy sad tolika galama oko toga???
I naravno, opet manipylisanje i izvrtanje reci (sto se na ovom blogy itekako iskoriscava za podrzavanje sopstvenih tezi/pobijanje tydjih), a odnosi se na to da sam sada odjedanpyt i ja postala osoba koja ostavlja jadno dete kyci samo, bla bla bla! Mislim stvaaaarno!!!

mlekac mlekac 14:40 31.08.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

helen_vuk
@ jelica

pristojnost jeste ystypti mesto majci sa detetom y aytobysy, ali npr., zasto ista majka nije poslala oca deteta (koji ceka y hlady ) sa detetom kyci, pa onda obavila sve sto ima??? Mislim, dajte, dokle zmyriti i opravdavati tako ocigledno manipylisanje?? Sada cemo se svi sakriti pod velom neke velike izvestacene moralnosti pa cemo naci neke velike reci koje opravdavajy ovakvo ponasanje (copor, majka priorda itd.)??
Mislim, ja se slazem y nekim detaljima sa vama, ali tako bezocno napasti stav koji, iako ne bas preterano yspesno docaran, definitivno jeste potkrepljen istinom, predstavlja ozbiljno preterivanje! Svi znamo sta je doticna htela da kaze, i svi smo bili svedoci ovakvim sityacijama, i cemy sad tolika galama oko toga???
I naravno, opet manipylisanje i izvrtanje reci (sto se na ovom blogy itekako iskoriscava za podrzavanje sopstvenih tezi/pobijanje tydjih), a odnosi se na to da sam sada odjedanpyt i ja postala osoba koja ostavlja jadno dete kyci samo, bla bla bla! Mislim stvaaaarno!!!



Znas sta - da svrnu ranije, pa da ti objasnjavamo. Al' posto je vecina otupela od objasnjavanja sa mikijem, lepo sedi, pa iscitaj SVE. Pa se onda javi ako ti nesto nije jasno...
maca22 maca22 14:47 31.08.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

Ja cu: Helen, postavili su hipotezu da taj otac nije otac, vec je stranac u noci kojeg se sete plasi, pa ne moze da ga drzi, da on nije mogao u hladu banke da ceka sa detetom, jer bi dete plakalo za majkom, a i oni su iz unutrasnjosti i dosli su do lekara i sada su ostali gladni i zedni podizu novac, pa zure....

Rationalization (making excuses)
gorstak92 gorstak92 15:30 31.08.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

maca22
Ja cu: Helen, postavili su hipotezu da taj otac nije otac, vec je stranac u noci kojeg se sete plasi, pa ne moze da ga drzi, da on nije mogao u hladu banke da ceka sa detetom, jer bi dete plakalo za majkom, a i oni su iz unutrasnjosti i dosli su do lekara i sada su ostali gladni i zedni podizu novac, pa zure....

Rationalization (making excuses)

Pusti ti to.
Daj meni objasni šta ćemo sa one dve zaposlenice od kojih se jedna plaši šefa, a druga ne.
Zašto se plaši?
Kad je primetila prve simptome straha?
Zašto se ova druga ne plaši?
Da li ima poremećaj u nekom centru mozga zaduženom za strah?

A onda bih za zamolio analizu zaposlenice kod Krkara.
Ona se plašila da mu kaže da je trudna?!?
Da li samo ja vidim problem?

Ja se sad plašim Krkara nakon ovih šokantnih saznanja
gorstak92 gorstak92 15:36 31.08.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

mlekac
Znas sta - da svrnu ranije, pa da ti objasnjavamo. Al' posto je vecina otupela od objasnjavanja sa mikijem, lepo sedi, pa iscitaj SVE. Pa se onda javi ako ti nesto nije jasno...

Na svakih 100 komentara dođe jedan ovako beskrajno duhovit

I ne samo da pročita SVE već da vata beleške pa da nas ne smara sa pitanjima na koja je već odgovoreno!
spadalo92 spadalo92 16:47 31.08.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

...zasto ista majka nije poslala oca deteta (koji ceka y hlady ) sa detetom kyci...

Nije mu to otac.
...a odnosi se na to da sam sada odjedanpyt i ja postala osoba koja ostavlja jadno dete kyci samo...

Pa jesi li? Mislim, ostavljala...
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:28 31.08.2011

Re: preterano, stvarno preterano!


pristojnost jeste ystypti mesto majci sa detetom y aytobysy, ali npr., zasto ista majka nije poslala oca deteta (koji ceka y hlady ) sa detetom kyci, pa onda obavila sve sto ima???

Otkud ti znaš šta je trebalo da urade u banci...ovo smo već proli u komentarima, da si pročitala...al ajde opet...možda su došli iz unutrašnjosti, možda dižu pare za pregled...možda mora da odroči račun da bi to uradila, ima stvari koje samo lično možeš u banci da uradiš...kako možeš da sudiš sa čak tri znaka pitanja? I povrh svga da to apriori, upravo kao i Martina, nazoveš manipulisanjem.
Sada cemo se svi sakriti pod velom neke velike izvestacene moralnosti pa cemo naci neke velike reci koje opravdavajy ovakvo ponasanje (copor, majka priorda itd.)??

Takvima kao ti ni velike reči ne pomažu, a one ovde i nisu tolike, dovoljna je pristojnost i poštovanje.
Mislim, ja se slazem y nekim detaljima sa vama, ali tako bezocno napasti stav koji, iako ne bas preterano yspesno docaran, definitivno jeste potkrepljen istinom, predstavlja ozbiljno preterivanje!

Ti si upravo demonstrirala ozbiljno preterivanje, kao i Martina, žonglirajući tvrdnjama bez argumenata.
I naravno, opet manipylisanje i izvrtanje reci (sto se na ovom blogy itekako iskoriscava za podrzavanje sopstvenih tezi/pobijanje tydjih), a odnosi se na to da sam sada odjedanpyt i ja postala osoba koja ostavlja jadno dete kyci samo, bla bla bla! Mislim stvaaaarno!!!

Da ne bi bilo "bla, bla, bla", a ti mi objasni kome si ostavljala malo dete i pomisli na one koji nemaju kome ili ne mogu da ga ostave.
helen_vuk helen_vuk 21:16 31.08.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

@ maca22

Hvala!!!

@....

hahahaha bas dyhoviti komentari! da, evo bas sam sada odlycila da posvetim ceo dan (jer sam inace zalydna, i drygi mi cyvajy dete/cyva se samo) i da iscitam gomily ispraznih komentara koji sy ovde samo da bi se nesto reklo!
Mislim to parafraziranje, citati+odgovori na iste, shvatanje/neshvatanje.... bre ljydi man'te se corava posla!!! Bojim se samo da sy se pristalice ovog pljyvanja prepoznale y citavoj bajci koja se odigrala ispred poste... ili je bila banka y pitanjy?.... yps! nisam pazila na casy, cek' idem da se preslisam...

margos margos 21:40 31.08.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

Podseti me na moju omiljenu priču o tri sestre:
''Tutute jedne nesletnice, vidite kako sam ja dobla pa tutim.''
maksa83 maksa83 22:08 31.08.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

Podseti me na moju omiljenu priču o tri sestre:

U bre al' si ti poetična, mene podsetilo samo na malo lošiji parizer.

milisav68 milisav68 22:21 31.08.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

maksa83
Podseti me na moju omiljenu priču o tri sestre:

U bre al' si ti poetična, mene podsetilo samo na malo lošiji parizer.



maca22 maca22 22:24 31.08.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

milisav68
maksa83
Podseti me na moju omiljenu priču o tri sestre:

U bre al' si ti poetična, mene podsetilo samo na malo lošiji parizer.




Cista pedagogija.
spadalo92 spadalo92 22:27 31.08.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

Bojim se samo da sy se pristalice ovog pljyvanja prepoznale y citavoj bajci koja se odigrala ispred poste

A, u pitanju je bajka? E, pa onda ništa. Ja sam mislio da je naša mlada novinarka opisivala stvaran događaj.

Pa jesi li ostavljala dete od godinu dana samo u kući, da bi otišla u neki red da zgubidaniš? Nisi odgovorila. Stvarno me interesuje.
helen_vuk helen_vuk 22:51 31.08.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

A kako Vi znate da dete ima godiny dana?? Ja to NIGDE nisam ni spomenyla... eto, tako nastaje bajka....

I, ne, nisam ostavljala dete samo... ali, ONI kazy da jesam, a posto je ovo NJIHOV post, neka byde kako kazy....
mikimedic mikimedic 08:09 01.09.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

A kako Vi znate da dete ima godiny dana?? Ja to NIGDE nisam ni spomenyla... eto, tako nastaje bajka....


don't worry helen domacice i komsiluk ce uvek najbolje znati sve o tebi i tvojoj porodici, mnogo bolje nego sto ti sama znas uopste.
spadalo92 spadalo92 08:19 01.09.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

A kako Vi znate da dete ima godiny dana?

Nigde nisam ni spomenuo da ima godinu dana. Ali deca su takva, u jednom trenutku svako od njih napuni godinu dana, za neverovati... Prilično sam uveren da je i tvoje u jednom trenutku imalo godinu dana, osim ako ga nisi rodila starije...

Ako ga nisi ostavljala samo kod kuće, pretpostavljam da si ga nosala sa sobom. Pa kada bi trebala da čekaš u nekom redu, ti bi zamolila slučajnog prolaznika da ti ga pričuva, zar ne? Sve to da ljudi u redu ne bi pomislili da zloupotrebljavaš dete...


mikimedic mikimedic 08:23 01.09.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

Pa jesi li ostavljala dete od godinu dana samo u kući, da bi otišla u neki red da zgubidaniš? Nisi odgovorila. Stvarno me interesuje.


Nigde nisam ni spomenuo da ima godinu dana.




Jelica Greganović Jelica Greganović 12:56 01.09.2011

Re: preterano, stvarno preterano!


hahahaha bas dyhoviti komentari! da, evo bas sam sada odlycila da posvetim ceo dan (jer sam inace zalydna, i drygi mi cyvajy dete/cyva se samo) i da iscitam gomily ispraznih komentara koji sy ovde samo da bi se nesto reklo!
Mislim to parafraziranje, citati+odgovori na iste, shvatanje/neshvatanje.... bre ljydi man'te se corava posla!!! Bojim se samo da sy se pristalice ovog pljyvanja prepoznale y citavoj bajci koja se odigrala ispred poste... ili je bila banka y pitanjy?.... yps! nisam pazila na casy, cek' idem da se preslisam...

Nego kad smo već kod hahaha i duhovito+citati+ i -, el tebe Martina plaća na sat ili po komentaru da budeš podržavajući objekt njenih postova? Ili ti to samo sediš u prvoj klupi na Martininim postovima, odlično pratiš njene časove i posle te preslišava?
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:21 01.09.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

I, ne, nisam ostavljala dete samo... ali, ONI kazy da jesam, a posto je ovo NJIHOV post, neka byde kako kazy....

JA to nisam rekla, JA sam te pitala kome si ostavljala malo dete i da li si pomislila da ima i onih koji malo dete nemaju kome da ostave. Pre no što ih očepiš.
mikimedic mikimedic 14:24 01.09.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

JA to nisam rekla, JA sam te pitala kome si ostavljala malo dete i da li si pomislila da ima i onih koji malo dete nemaju kome da ostave. Pre no što ih očepiš.


ne bih rekao...

Ako si stvarno ostavljala malo dete samo u kući UVEK kada si išla u banku, poštu ili prodavnicu, to je zaista zloupotreba (nemogućnosti deteta da bira bi li ili ne bi ostalo samo) i zlostavljanje.



mikimedic mikimedic 14:26 01.09.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

Nego kad smo već kod hahaha i duhovito+citati+ i -, el tebe Martina plaća na sat ili po komentaru da budeš podržavajući objekt njenih postova? Ili ti to samo sediš u prvoj klupi na Martininim postovima, odlično pratiš njene časove i posle te preslišava?


a ti jel placas ovo spadalo, ili ono to onako iz ljubavi ili slihtanja

(pa kad se zanese ne zna od besa ni sta je napisao u prethodnom komentaru)


Jelica Greganović Jelica Greganović 14:29 01.09.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

ne bih rekao...

E, onda se izvinjavam, jer očito više ne savatavam koga sam šta pitala, naročito kada se ispočetka pojavljuju oni koji otvaraju teme i priče koje smo ovde već više puta prošli.

Ako si stvarno ostavljala malo dete samo u kući UVEK kada si išla u banku, poštu ili prodavnicu, to je zaista zloupotreba (nemogućnosti deteta da bira bi li ili ne bi ostalo samo) i zlostavljanje.
ž
Ali iza ovoga i dalje stojim i na to helena nije odgovorila, ali je izašla sa novom tvrdnjom.
mikimedic mikimedic 14:31 01.09.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

E, onda se izvinjavam, jer očito više ne savatavam koga sam šta pitala, naročito kada se ispočetka pojavljuju oni koji otvaraju teme i priče koje smo ovde već više puta prošli.


pa ako cemo iskreno nisi se ni kad je broj komentara bio relativno mali potrudila da odgovoris...

'os linkove?


Jelica Greganović Jelica Greganović 14:33 01.09.2011

Re: preterano, stvarno preterano!


a ti jel placas ovo spadalo, ili ono to onako iz ljubavi ili slihtanja

Misliš da l se šlihtam sama sebi, sudeći prema citatu? Ili si samo hteo da budeš sarkastičan povodom mog pitanja heleni, koja ti je naletela kao kec na deset da nastaviš da demonstriraš svoje virtuoznosti?
mikimedic mikimedic 14:35 01.09.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

Misliš da l se šlihtam sama sebi, sudeći prema citatu?


ma jok, samo da l' se spadalo slihta tebi iz ljubavi ili ima neki poseban razlog. opet ne razumes (misl'em vidi tamo kod trenera: s'a mi diras jelicu nemo' ti dodjem sve sa cigarom na avataru)


spadalo92 spadalo92 17:07 01.09.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

mikimedic
Nego kad smo već kod hahaha i duhovito+citati+ i -, el tebe Martina plaća na sat ili po komentaru da budeš podržavajući objekt njenih postova? Ili ti to samo sediš u prvoj klupi na Martininim postovima, odlično pratiš njene časove i posle te preslišava?


a ti jel placas ovo spadalo, ili ono to onako iz ljubavi ili slihtanja

(pa kad se zanese ne zna od besa ni sta je napisao u prethodnom komentaru)



Spadalo sve radi zbog prevelike strasti prema zajebavanju budala. A ovde, fala bogu, sakupilo se budala onoliko.
mikimedic mikimedic 19:23 01.09.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

Spadalo sve radi zbog prevelike strasti prema zajebavanju budala


tesko da ti umes ikoga da zajebavas.
spadalo92 spadalo92 19:37 01.09.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

mikimedic
Pa jesi li ostavljala dete od godinu dana samo u kući, da bi otišla u neki red da zgubidaniš? Nisi odgovorila. Stvarno me interesuje.


Nigde nisam ni spomenuo da ima godinu dana.





Uvek sam imao strpljenja sa vama iz pomoćnog odeljenja. Dakle, da preformulišem pitanje:
- Da li si ostavljala dete, u vreme kada je imalo godinu dana, samo kod kuće?
Sad valjda razumeš...mada sumnjam...
spadalo92 spadalo92 19:40 01.09.2011

Re: preterano, stvarno preterano!

mikimedic
Spadalo sve radi zbog prevelike strasti prema zajebavanju budala


tesko da ti umes ikoga da zajebavas.

Da se kladimo?
duchesse duchesse 16:59 31.08.2011

Htedoh tamo da napišem, al ne mogu

Ajd što je sadržaj Martininog posta totalna idiotarija, nego što je forma Blic meets Cosmopolitan/Elle. Na ovom blogu sve više negradjanštine, malogradjanštine, neukusa i površnosti. Odoh stoga da se družim s Onim zbog koga sam džaba cepala matericu, on ima mnogo toga suvislijeg da mi kaže od Martine&Co.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:30 31.08.2011

Re: Htedoh tamo da napišem, al ne mogu

Na ovom blogu sve više negradjanštine, malogradjanštine, neukusa i površnosti.

Ne više no što je uvek bilo...ima nas razni'.
A da je druženje sa Onim bolje - uvek.
mrale54 mrale54 22:21 31.08.2011

Čudna živuljka ovaj blog?

Počne od novokomponovanih majki i kmekavčeta sa dodatkom nakota pa teče ovako -
uloga banaka i pošte na ponašanje baba koje ne čuvaju decu,
banke su mesta gde ima novca, a pošto novac dolazi od poreza,
uvodi se porez za one koji nemaju decu,
koji mogu i dede da uplate u pošti jer, pri uplati novca nije potreban ni JMBG dok pri podizanju treba i krvna slika, (doneti lično)
deda štedi tom prilikom vreme pitajući da li se penzioni fond raspao pa da pređe na životno osiguranje gde, zbog mobinga, linčuju Krkara zato što je naredio službenici da rađa decu koja će zarađivati njegovu penziju, o čemu se pojavljuje naučni rad na temu atavizma srpske porodice, koja, švercujući se u GSP-u emigrira u rezervate bez dece i vrištanja i gde obe službenice sede u restoranu posle 22 h. dolivajući ulje na vatru svega što je potpisano u reč.
Ničim izazvani, petoro blogera, od kojih je jedan sindrom, uspevaju da naruče crveno vino preko reda povodom urmašica i boze i tako zagrljeni i srećni odlaze u zalazak sunca tj. kod Peđe na blog.

Eto - sve sam shvatio! Jel' da?

PS Imala si pravo mariopan, vidiš šta pišem kad se otreznim, sve sami argumenti!
maca22 maca22 22:30 31.08.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

Meni nije jasno gde se dede pedagogija ovolikih Majki?
(Majki s velikim pocetnim slovom, ustajem dok pisem)

Martini je samo trebalo objasniti dve obicne stvari: da ne moze biti sigurna da je to bila zloupoteba, i da uvek pusta ljude s bebama, cak i kad misli da jeste zloupotreba. Zasto? Zato. Kad poraste, samo ce joj se kasti. Jer ja tako lepo. Ili joj priblizite da zamisli zivot s bebom.

Ne vidim kako joj ovakva pljuvanja pomazu da to shvati.
helen_vuk helen_vuk 22:45 31.08.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

ne vredi, vidis da smo sada deo nekog imaginarnog Co-a.... a to znaci da slepo sledimo, podrzavamo i ginemo za rec kojy je napisala doticna blogerka..
.... hm.... mislim da sy neki drygi deo nekog drygog Co-a, mi smo samo y prolazy....

P.S. I ne zaboravi: na bolg-y ne postoje OBICNE stvari!! Sve je od zivotne vaznosti!!! Moramo se dozvati!!
mrale54 mrale54 23:07 31.08.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

maca22


Ne vidim kako joj ovakva pljuvanja pomazu da to shvati.


A, ja ne vidim gde sam, u prethodnom komentaru pomenuo Martinu?
Jednostavno sam skupio sve pravce i tokove u kojima je išao OVAJ blog i u jednom šaljivom tonu sažeo u ovaj komentar.
Ništa više!
maca22 maca22 23:10 31.08.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

Mislim pljuvanja koja je dozivela na onom i ovom blogu.

edit: vidim, popravio si interpunkciju Mrale.
helen_vuk helen_vuk 23:19 31.08.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

Cini mi se da Maca misli na generlno pljyvanje kojoj je OVAJ blog posvecen.... Meni se bas svidja tvoj sazetak!
helen_vuk helen_vuk 23:21 31.08.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

Mislim pljuvanja koja je dozivela na onom i ovom blogu.


Predyhitrila si me!!
freehand freehand 23:23 31.08.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

maca22
Mislim pljuvanja koja je dozivela na onom i ovom blogu.

edit: vidim, popravio si interpunkciju Mrale.

Vidim i ja da tebe još drži.
Samo, šta god da je (a izgleda da je mnogo jako!) u pitanju ne bi bilo zgoreg s vremena na vreme kontrolisati pretisak i te fore.
Čisto preventivno.
maca22 maca22 23:43 31.08.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

freehand
Vidim i ja da tebe još drži.

http://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_projection

Zato, pusti moju nogavicu, izvoli, posluzi se. :)

javascript:;
mrale54 mrale54 06:43 01.09.2011

Re: Čudna živuljka ovaj blog?

maca22
Mislim pljuvanja koja je dozivela na onom i ovom blogu.

edit: vidim, popravio si interpunkciju Mrale.



Čudni su ljudi! Ima gi razni'. Ipak, primećujem, da većina pokušava da ubedi druge da su oni u pravu, bez obzira šta je tema.
Onomad, Strongi napisa blog o mladoj Ciganki i? Više od polovine komentara je bilo - sram te bilo, ne kaže se Ciganka već Romkinja! Alo, sedi dole - jedan!
Promašena tema.
Što se Martine tiče, stvarno nemam ništa prouiv nje. Ništa novo ona nije napisala što mi svi već nismo videli i doživeli! Međutim, način na koji piše, meni lično, ne daje povoda da budem ozbiljan. Mislim na sva 4 teksta, a ne samo na ovaj. Ako je već htela da piše o zloupotrebi dece - pa, piši sestro o malim prosjacima po Beogradu - primer koji ne ostavlja mesta bilo kakvom pljuvanju!
Ma medijska pažnja je čudo!
A, za interpunkciju - nekoliko blogera mi je skrenulo pažnju na to i na pravila korišćenja tastature u pisanju i, evo trudim se.
Ko kaže da matoro kuče ne možeš da naučiš novim trikovima?
Ili je to izuzetak koji potvrđuje pravilo?


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana