Život

Džabe si cepala mozak

Jelica Greganović RSS / 27.08.2011. u 18:06

 Baby.jpg Da se razumemo, ovo je prvi kontra blog koji pišem za skoro pet godina pisanja bloga ovde. Mnogi su mi kratili živce, mnogima sam i ja poradila na cepkanju istih, ali po prvi put ne želim da napišem komentar, već post-odgovor. Pre svega zato što ne mislim da pričam sama sa sobom, a vidim da autorka posta nema nameru da se pojavi i razgovara sa onima koji diskutuju na temu koju je postavila. Naravno, radi se o postu »Džabe si cepala matericu«.

  Ja sam svoju matericu pocepala četiri puta. Tri puta zbog tri carska reza kojima su spasavali život meni i deci koju sam rađala. Četvrti put zbog posledica pomenutih carskih rezova, kada su spasavali život samo meni. Zbog toga sam spremna u oči da skočim svakome ko mi kaže da sam to džabe uradila. »Najviše što čovek može da uradi u životu je da stvori drugog čoveka«, rekao je jedared moj drug Darko Rundek i ja se sa tim potpuno slažem. Ljudi se dive statuama ljudi, traživši i našavši u njima umetnost koja je to mahom zbog toga što uspe da napravi najpribližniju kopiju onoga što pravi Majka Priroda. I rađaju majke.

  Naravno da svako ima slobodan izbor da li će ili neće imati dete. Ponekad je taj izbor osujećen zdravstvenim problemima, zbog čega se većina ljudi koji ne mogu da imaju decu dobar deo svog života trudi da na neki od zakonom omogućenih načina »nadoknadi« svoj »nedostatak« i ima dete.

   Ma kako patetično zvučalo, deca ipak jesu najvažnije i najvrednije što imamo. Treba ih ceniti i voleti, jer samo pomoću ljubavi od deteta postaje čovek. Glavno merilo čoveka je njegov odnos prema drugim ljudima i živim bićima oko njega. Pre svega prema deci i na kraju krajeva prema majkama te dece. Znam ja da ima različitih majki, da ima i takvih koje to časno ime ne zaslužuju, ali kada neko ispljuje majke samo zato što očekuju da im se da mesto u autobusu ili da se puste preko reda, a da mu pri tome nije ugrožen život, već samo dovedeno u pitanje dobro vaspitanje i kratki živci, ja onda moram da kažem da to nisu problemi majke i dece koja plaču (što je stvarno skandalozna pojava), već onoga ko to govori ili piše.

   Majke su od praistorije do danas zaštićena vrsta i to bi tako i trebalo da bude. Čak i Majka Priroda sve svoje majke štiti najbolje što zna. Životinje majke su uvek mnogo manje upadljivog izgleda za razliku od mužjaka. Njihova »svrha« je da rode i odgaje produžetak vrste. A, produžetak vrste je, sviđalo se nama to ili ne, glavni domaći zadatak koji dobijamo u fajlu pri rođenju. Deca jesu naša budućnost, jer ako njih ne bude, neće biti nikoga ko će da vidi i one druge duhovne i domete uma ljudske vrste.

     Posebno sam osetljiva na žensko vređanje majki. Mogu da razumem (ali ne i da opravdam) kada muškarci ne razumeju šta sve prolazi žena do rođenja deteta, pa i posle. Ali da to ne razumeju same žene, čak i one koje nisu rodile, to mi je neshvatljivo. Da žena vređa majku, makar i u napisanom postu, i malu decu, to ne razumem i ne želim da razumem.

     Mogu i da objasnim, a ko ne voli ne mora da čita. Svejedno mi je. Ako su priče iz vojske dopuštena disciplina, ne vidim što to ne bi bio i potpuno prirodan i svakodnevni proces rađanja. Dakle, od trenutka kad vam vežu raširene noge kožnim kaiševima, tako da iznad sebe vidite samo plafon, pa vam zavuku prste i ruku ne bi li proverili, pregledali, napipali...sve do krvavog posla rađanja, žena prolazi kroz sve faze odricanja od stida i težak bol. Čak i kada to prođe, biće pocepana, zašivena, zakrpljena, sa krvavim flekama po sebi, školjka bola koji mora da pobedi samo da bi bila sposobna da brine za dete koje je rodila.

   »Kada bi muškarci rađali decu, ljudska vrsta bi odavno izumrla«, govorio je moj akušer, muškarac, lekar koji u Mariboru vodi ambulantu za rizične trudnoće. Tome je ponekad dodavao i čega se sve nagledao, kakvih patnji, trudnoća zbog kojih su žene svesno stavljale glavu u torbu, spasavanja ili gubljenja života...i sve to zbog par kilograma krvavog komada mesa, koji je mnogima od njih bio vredan rizikovanja sopstvenog života.

    Upravo zbog toga ne mogu da vidim drugačije nego kao čisti bezobrazluk vređanje majki i pisanje o deci kao sredstvu za zloupotrebu. Čega? Dolaženja na red preko reda? Stvarno strašno. Mislim onih pet ili deset minuta dužeg čekanja zato da žena sa detetom u ruci, ma šta značilo »novokomponovana«, ne bi morala da stoji...ili da se sa detetom u naručju ljulja u autobusu, uz opasnost da oboje padnu. Uz to obraćanje na »ti« nepoznatoj osobi, majci, je za mene – nevaspitanje. Gore od onog koje se toj majci, bez argumenata prebacuje.  Naslov mog teksta takođe ne sadrži persiranje, ali isključivo zbog toga što je parafraza.

     Da ne bih dužila, jer mislim da je i ovo previše odgovora za ionako po mnogim kriterijumima kratak tekst – deca su mala, a ne sitna, sitne su neke duše.


 



Komentari (1051)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

omega68 omega68 18:17 27.08.2011

pusti kraju

Jelice, vidiš da je ovde poslata spin doktorka u pokušaju, da uzburka blog (kako reče slobodna ruka )
Posebno sam osetljiva na žensko vređanje majki. Mogu da razumem (ali ne i da opravdam) kada muškarci ne razumeju šta sve prolazi žena do rođenja deteta, pa i posle. Ali da to ne razumeju same žene, čak i one koje nisu rodile, to mi je neshvatljivo. Da žena vređa majku, makar i u napisanom postu, i malu decu, to ne razumem i ne želim da razumem.

Jelica Greganović Jelica Greganović 18:19 27.08.2011

Re: pusti kraju

Ne vidim. I ne želim da vidim. Ono što vidim je paušalno vređanje majki.
maca22 maca22 18:34 27.08.2011

Re: pusti kraju

Omega je u pravu. Sve je fazonu da podigne prasinu.
ivana23 ivana23 18:38 27.08.2011

Re: pusti kraju

Nije ovo usamljen slucaj vredjanja, ne samo majki vec i dece...

Pre nedelju dana izvesna blogerka je decu nazvala nakot
maca22 maca22 18:55 27.08.2011

Re: pusti kraju

ivana23
Nije ovo usamljen slucaj vredjanja, ne samo majki vec i dece...
Pre nedelju dana izvesna blogerka je decu nazvala nakot

Kako jadno. Odrasla osoba. Tuzibaba.

Nije ti dovoljno sto maltretiras porodice sa decom i ljubimcima svojim nevaspitanim klincima, nego se jos i zalis.
talicni talicni 19:06 27.08.2011

Re: pusti kraju

omega68
Jelice, vidiš da je ovde poslata spin doktorka u pokušaju, da uzburka blog (kako reče slobodna ruka )


Dobro joj ide, na svaki njen blog padne i kontrablog. Ljudi se primaju samo tako.
ivana23 ivana23 19:08 27.08.2011

Re: pusti kraju

maca22

ivana23
Nije ovo usamljen slucaj vredjanja, ne samo majki vec i dece...Pre nedelju dana izvesna blogerka je decu nazvala nakot

Kako jadno. Odrasla osoba. Tuzibaba. Nije ti dovoljno sto maltretiras porodice sa decom i ljubimcima svojim nevaspitanim klincima, nego se jos i zalis.


Bolje bi bilo da se stidis, nego sto izmisljas.

Sve se moze procitati jer dat link.
talicni talicni 19:11 27.08.2011

Re: pusti kraju

ivana23


Sve se moze procitati jer dat link.

Daj vodje citat, da ne trazimo.
maca22 maca22 19:13 27.08.2011

Re: pusti kraju

ivana23
Bolje bi bilo da se stidis, nego sto izmisljas.
Sve se moze procitati jer dat link.

Skolska tuzibaba, drzi se Jelici za suknju.
ivana23 ivana23 19:14 27.08.2011

Re: pusti kraju

talicni
Daj vodje citat, da ne trazimo.


Kada kliknes na link, otvara se bas na tom komentaru.
maca22 maca22 19:18 27.08.2011

Re: pusti kraju

Ja mislim da sluzba treba da oduzme Ivani decu: nezrela, nesamostalna, tuzibaba, podmece decu da bi maltretirala Mlekac, zloupotrebljva decu da glumi ugrozenost.... i predlazem da ih poklonimo, recimo, Noletu. On ce im pruziti bolju buducnost.

Laku noc. :)
mlekac mlekac 19:20 27.08.2011

Re: pusti kraju

maca22
Ja mislim da sluzba treba da oduzme Ivani decu: nezrela, nesamostalna, tuzibaba, podmece decu da bi maltretirala Mlekac, zloupotrebljva decu da glumi ugrozenost.... i predlazem da ih poklonimo, recimo, Noletu. On ce im pruziti bolju buducnost.

Laku noc. :)


Kakve veze sad ja imam sa celom pricom?
maca22 maca22 19:23 27.08.2011

Re: pusti kraju

mlekac
Kakve veze sad ja imam sa celom pricom?

Iste kao i ja. Plasis decu sa svojim uredno i propisno obezbedjenim haskijem (psom). Onda je glumila ugrozenost od tvog psa kako joj plase decu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:30 27.08.2011

Re: pusti kraju

Dobro joj ide, na svaki njen blog padne i kontrablog. Ljudi se primaju samo tako.

Primila sam se s ponosom. I očnjacima. Matericu više nemam. Izvadili su mi je zbog silnih cepanja, da bi mi spasili glavu.
mlekac mlekac 19:31 27.08.2011

Re: pusti kraju

maca22
mlekac
Kakve veze sad ja imam sa celom pricom?

Iste kao i ja. Plasis decu sa svojim uredno i propisno obezbedjenim haskijem (psom). Onda je glumila ugrozenost od tvog psa kako joj plase decu.


Nisam u toku, maco, al' znam da Haskiji, generalno, nisu agresivni prema deci. Naprotiv. Vrlo su trpeljivi i pustaju klince da ih maltretiraju do beskraja. To je rasa koja se i inace tesko obucava, a gotovo nemoguce ih je nauciti da budu agresivni prema ljudima.
maca22 maca22 19:33 27.08.2011

Re: pusti kraju

mlekac
maca22
mlekac
Kakve veze sad ja imam sa celom pricom?

Iste kao i ja. Plasis decu sa svojim uredno i propisno obezbedjenim haskijem (psom). Onda je glumila ugrozenost od tvog psa kako joj plase decu.


Nisam u toku, maco, al' znam da Haskiji, generalno, nisu agresivni prema deci. Naprotiv. Vrlo su trpeljivi i pustaju klince da ih maltretiraju do beskraja. To je rasa koja se i inace tesko obucava, a gotovo nemoguce ih je nauciti da budu agresivni prema ljudima.

Ja se isprovocirala, branila te, i sad me tuzaka.

A pretpostavljam da ce i moderacija da me banuje jer imam iskustvo da nasedaju na ljude koji vrebaju ruznu rec.
highshalfbooze highshalfbooze 19:40 27.08.2011

Re: pusti kraju

Ja mislim da sluzba treba da oduzme Ivani decu: nezrela, nesamostalna, tuzibaba, podmece decu da bi maltretirala Mlekac, zloupotrebljva decu da glumi ugrozenost.... i predlazem da ih poklonimo, recimo, Noletu. On ce im pruziti bolju buducnost.


Tebi zaista nije dobro. Umesto da se stidiš šta si napisala, ti nastavljaš sa još većim glupostima.
Bojan Budimac Bojan Budimac 19:43 27.08.2011

Re: pusti kraju

pretpostavljam da ce i moderacija da me banuje

Kamo sreće ili iz tvoje kaskature u moderatorkine uši.
gedza.73 gedza.73 19:52 27.08.2011

Re: pusti kraju

Primila sam se s ponosom. I očnjacima. Matericu više nemam. Izvadili su mi je zbog silnih cepanja, da bi mi spasili glavu.

11. septembra 2001. moja zena je dobila temperaturu posle porodjaja 19. avgusta.
Dok smo stigli do Kragujevca ona je izgurala na 40 stepeni.
cekas ispred, molis se Bogu da sve bude u redu, kmekavce, kako nazva novinarka dete, u narucju.

Cujes plac i vrisku od bolova, suze ti same idu. A doktor ti onda kaze da je ucinio sve sto je do njega.

Da li ili ne zbog toga 'kmekavce' je jedince. Sve sto imam, sve sto sam video, proziveo ne vredi mi ni jednog jedinog njegovog osmeha. Ili placa, svejedno.

Moj trojac.

Novinarka je trebala da ima u vidu i takvo 'cepanje' materice, ako ne zbog zenskog sazaljenja, sto rece JJ Beba, a onda bar iz ciste ljudske empatije, pa da napise tekst o tom muzu koji je nabio dupe u 'lad, i neka opljunje po celom muskom rodu sa opravdanjem jer mi muskarci i jesmo takvi.


highshalfbooze highshalfbooze 19:54 27.08.2011

Re: pusti kraju

Izbrisan dupliran tekst
maca22 maca22 19:54 27.08.2011

Re: pusti kraju

gedza.73
Novinarka je trebala da ima u vidu i takvo 'cepanje' materice, ako ne zbog zenskog sazaljenja, sto rece JJ Beba, a onda bar iz ciste ljudske empatije, pa da napise tekst o tom muzu koji je nabio dupe u 'lad, i neka opljunje po celom muskom rodu sa opravdanjem jer mi muskarci i jesmo takvi.

maca22 maca22 19:57 27.08.2011

Re: pusti kraju

Bojan Budimac
pretpostavljam da ce i moderacija da me banuje

Kamo sreće ili iz tvoje kaskature u moderatorkine uši.

Ne znam da li lincuju po narudzbini.

Ja stvarno ne znam sta vam je, to je uobicajeni komentar za svakog ko zloupotrebljava klince, cula sam ga toliko put, ponoviti isto tako, tako da mislim da vas je pravednicka histerija ponela.
mlekac mlekac 19:57 27.08.2011

Re: pusti kraju

gedza.73
Primila sam se s ponosom. I očnjacima. Matericu više nemam. Izvadili su mi je zbog silnih cepanja, da bi mi spasili glavu.

11. septembra 2001. moja zena je dobila temperaturu posle porodjaja 19. avgusta.
Dok smo stigli do Kragujevca ona je izgurala na 40 stepeni.
cekas ispred, molis se Bogu da sve bude u redu, kmekavce, kako nazva novinarka dete, u narucju.

Cujes plac i vrisku od bolova, suze ti same idu. A doktor ti onda kaze da je ucinio sve sto je do njega.

Da li ili ne zbog toga 'kmekavce' je jedince. Sve sto imam, sve sto sam video, proziveo ne vredi mi ni jednog jedinog njegovog osmeha. Ili placa, svejedno.

Moj trojac.

Novinarka je trebala da ima u vidu i takvo 'cepanje' materice, ako ne zbog zenskog sazaljenja, sto rece JJ Beba, a onda bar iz ciste ljudske empatije, pa da napise tekst o tom muzu koji je nabio dupe u 'lad, i neka opljunje po celom muskom rodu sa opravdanjem jer mi muskarci i jesmo takvi.




Gedzo - meni su posle prvog cepanja (pravog, posle kog je usledila dvoipocasovna operacija "krpljenja" utesno rekli "Pa imas jedno, budi srecna, neki nemaju ni toliko!"

Zbog toga a i zato sto znam neke druge slicne slucajeve koji nisu tako srecno zavresni kao moj, smatrala sam naslov uvredljivim. I jos uvek smatram da je bio uvredljiv!
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:58 27.08.2011

Re: pusti kraju

Mislim da je maca22 samo htela da bude sarkastična, bar tako sam ja to razumela i nije htela da vređa ivanu.
maca22 maca22 19:59 27.08.2011

Re: pusti kraju

Jelica Greganović
Mislim da je maca22 samo htela da bude sarkastična, bar tako sam ja to razumela i nije htela da vređa ivanu.

Hvala.
Bili Piton Bili Piton 20:23 27.08.2011

Re: pusti kraju

omega
jer mi muskarci i jesmo takvi.


Srećom, nismo svi.

Jelice, možda je trebalo da iskuliraš jedan arogantan džaftarski blog (koji inače ne bih ni otvorio), ali kad već nisi - preporuka.
abrasax abrasax 20:32 27.08.2011

Re: pusti kraju

gedza.73
Primila sam se s ponosom. I očnjacima. Matericu više nemam. Izvadili su mi je zbog silnih cepanja, da bi mi spasili glavu.

11. septembra 2001. moja zena je dobila temperaturu posle porodjaja 19. avgusta.
Dok smo stigli do Kragujevca ona je izgurala na 40 stepeni.
cekas ispred, molis se Bogu da sve bude u redu, kmekavce, kako nazva novinarka dete, u narucju.

Cujes plac i vrisku od bolova, suze ti same idu. A doktor ti onda kaze da je ucinio sve sto je do njega.

Da li ili ne zbog toga 'kmekavce' je jedince. Sve sto imam, sve sto sam video, proziveo ne vredi mi ni jednog jedinog njegovog osmeha. Ili placa, svejedno.

Moj trojac.

Novinarka je trebala da ima u vidu i takvo 'cepanje' materice, ako ne zbog zenskog sazaljenja, sto rece JJ Beba, a onda bar iz ciste ljudske empatije, pa da napise tekst o tom muzu koji je nabio dupe u 'lad, i neka opljunje po celom muskom rodu sa opravdanjem jer mi muskarci i jesmo takvi.



[url=http://cvece-nikolic.isgreat.org/wp-content/gallery/lepi-jova-impatiens/6.jpg][/url]

Za tvoje jedinče.
dr.wagner dr.wagner 20:35 27.08.2011

Re: pusti kraju

...večer

mlekac

smatrala sam naslov uvredljivim. I jos uvek smatram da je bio uvredljiv!


-Vi pisanje(stavove) gospođice M previše "doživljavate"...
-Pod uvjetom da demencija nije prevladala sigurno ćemo se sjetiti da
smo u "tim godinama" i mi razmišljali slično poput simpatične M ...

-No sudeći po reakcijama , zaborav je izgleda infektivan


Wagner


srdjan.pajic srdjan.pajic 20:38 27.08.2011

Re: pusti kraju

ivana23
talicni
Daj vodje citat, da ne trazimo.


Kada kliknes na link, otvara se bas na tom komentaru.


Ovaj, ne otvara se. Nego na početku Pedjinog bloga, koji ima 389 komentara. Nema veze, to linkovanje komentara više ne radi nego što radi, web majstora bi trebalo ubiti iz samilosti, ali ok, to smo već sto hiljada puta sažvakali.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:39 27.08.2011

Re: pusti kraju

Fala, Bili :)
Bili Piton Bili Piton 20:39 27.08.2011

Re: pusti kraju

dr.wagner
sigurno ćemo se sjetiti da
smo u "tim godinama" i mi razmišljali slično poput simpatične M ...


To je stvar vaspitanja a ne godina
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:42 27.08.2011

Re: pusti kraju

Pod uvjetom da demencija nije prevladala sigurno ćemo se sjetiti da
smo u "tim godinama" i mi razmišljali slično poput simpatične M ...

Doktore, a da se držiš prvog lica jednine? To bi bilo mnogo pouzdanije u tvrdnjama.

-No sudeći po reakcijama , zaborav je izgleda infektivan

Pretpostavljam da bi ti kao doktoru trebalo verovati povodom ove medicinske tvrdnje, ali izgleda da ima onih koji su imuni na tu infekciju ili i ne boluju od te bolesti.
highshalfbooze highshalfbooze 20:43 27.08.2011

Re: pusti kraju

Jelica Greganović
Mislim da je maca22 samo htela da bude sarkastična, bar tako sam ja to razumela i nije htela da vređa ivanu.


blog Počelo je, počelo
ivana23
A kada se iskombinuje plac uplasenog deteta zbog laveza pasa... Kako li ce to da zvuci?

maca22
Najoblje da se svi samostreljamo da ne uznemirimo neciji nakot.


Ovo nije sarkazam, već prostakluk.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:47 27.08.2011

Re: pusti kraju

Ovo nije sarkazam, već prostakluk.

Nisam mislila na to linkovano, nego na ovo:

Nije ti dovoljno sto maltretiras porodice sa decom i ljubimcima svojim nevaspitanim klincima, nego se jos i zalis.
maca22 maca22 20:50 27.08.2011

Re: pusti kraju

highshalfbooze
Ovo nije sarkazam, već prostakluk.

Tvoje pravo na tvoje misljenje.
ivana23 ivana23 20:53 27.08.2011

Re: pusti kraju

Nije ti dovoljno sto maltretiras porodice sa decom i ljubimcima svojim nevaspitanim klincima, nego se jos i zalis.


Ovo napisano je direktno i namerno vredjanje. Odakle joj ideja/saznanje da bilo koga maltretiram, da li imam 'klince', kog su uzrasta i da li su (ne)vaspitani!?
maca22 maca22 20:58 27.08.2011

Re: pusti kraju

ivana23
Ovo napisano je direktno i namerno vredjanje. Odakle joj ideja/saznanje da bilo koga maltretiram, da li imam 'klince', kog su uzrasta i da li su (ne)vaspitani!?

A-a, to smo objasnili na ONOM blogu. (na stranu sto te zavitlavam :))
Plus, tamo sam te zamolila da ne shvatas licno.
A ti, nista.
Stvarno mislim da bi trebalo da prestanes da zloupotebljavas Jelicin blog.
dr.wagner dr.wagner 20:58 27.08.2011

Re: pusti kraju

Pozdrav gospodine B

Bili Piton

dr.wagnersigurno ćemo se sjetiti dasmo u "tim godinama" i mi razmišljali slično poput simpatične M ...

To je stvar vaspitanja a ne godina


... "Niko kao Bane ..."
Bojan Budimac Bojan Budimac 20:59 27.08.2011

Re: pusti kraju

ivana23
Nije ti dovoljno sto maltretiras porodice sa decom i ljubimcima svojim nevaspitanim klincima, nego se jos i zalis.


Ovo napisano je direktno i namerno vredjanje. Odakle joj ideja/saznanje da bilo koga maltretiram, da li imam 'klince', kog su uzrasta i da li su (ne)vaspitani!?

Saglasan.

A sledeći citat je

Ja mislim da sluzba treba da oduzme Ivani decu: nezrela, nesamostalna, tuzibaba, podmece decu da bi maltretirala Mlekac, zloupotrebljva decu da glumi ugrozenost.... i predlazem da ih poklonimo, recimo, Noletu. On ce im pruziti bolju buducnost.

I nema smajlija...
maca22 maca22 21:03 27.08.2011

Re: pusti kraju

Bojane, najbolje da otvoris neki kontra blog: "Klub pravednika: Sta je Maca 22 htela? "
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:05 27.08.2011

Re: pusti kraju

maca22
Bojane, najbolje da otvoris neki kontra blog: "Klub pravednika: Sta je Maca 22 htela? "

Maca22 ne zaslužuje bilo kakav blog, ali pogani po svakom na kom se pojavi.
freehand freehand 21:09 27.08.2011

Re: pusti kraju

maca22
Bojane, najbolje da otvoris neki kontra blog: "Klub pravednika: Sta je Maca 22 htela? "


I šta bi mogla da hoće ako ima 22?

Ada bi mogla malo da ohane i smiri nagone - bezbeli da bi mogla.
Jer ovi izleti kao sa Ivanom su za sankciju, bez dvojbe.
maca22 maca22 21:11 27.08.2011

Re: pusti kraju

Boajne, ti imas problem, pun si neke mržnje, ponekad izbije, ponekad ne, ali to je druga tema. Dovidjenja.

Free, kao sto rekoh, ne znam da li lincuju pod pritiskom histericnih pravednika. Pa da se strpis malo. A da svi budemo lincovani zbog verbalnog delikta, ne znam. Ja krsim tabue. Kao Pedja. Pozdrav i tebi.
gedza.73 gedza.73 21:25 27.08.2011

Re: pusti kraju




Bili Piton

omega
jer mi muskarci i jesmo takvi.

Srećom, nismo svi.


It's I', Gedza.





Hvala ti, abrasax, iako se ne otvara slika sigurno je lepo cvece.










omega68 omega68 22:34 27.08.2011

Re: pusti kraju

Bili što voli pitona
omega
jer mi muskarci i jesmo takvi.




čekaj bre Bili, gde sam ja TO napisao?

Falsifikuješ mi postove?

Moderacijo!
Domaćice!
?
?

mlekac mlekac 22:40 27.08.2011

Re: pusti kraju

dr.wagner
...večer

mlekac

smatrala sam naslov uvredljivim. I jos uvek smatram da je bio uvredljiv!


-Vi pisanje(stavove) gospođice M previše "doživljavate"...
-Pod uvjetom da demencija nije prevladala sigurno ćemo se sjetiti da
smo u "tim godinama" i mi razmišljali slično poput simpatične M ...

-No sudeći po reakcijama , zaborav je izgleda infektivan


Wagner




Iskreno, gos'n W, nisam bas toliko izlapela da se ne secam nekih svojih stavova. Mene su, u tim godinama, nervirali oni sto su nosili stapove "za autobus". Znate, oni, sto su ulazili u autobus oslanjajuci se na stap i mrtvi 'ladni dizali cak i trudnice sa onih mesta iznad kojih je pisalo "rezervisano za ratne vojne invalide", a potom bi, cim izadju iz busa, turili isti stap pod misku i uredno nastavljali normalno da koracaju dalje.

Slican fazon su izvodili i u postama i bankama.

Al' odavno ih vise ne vidjam - valjda izasli stapovi iz mode?

Majke i trudnice nikad me nisu nervirale. Nemam pojma zasto? Valjda hromozomi?

Pozz
maca22 maca22 22:44 27.08.2011

Re: pusti kraju

Bojan Budimac
ivana23
Nije ti dovoljno sto maltretiras porodice sa decom i ljubimcima svojim nevaspitanim klincima, nego se jos i zalis.

Ovo napisano je direktno i namerno vredjanje. Odakle joj ideja/saznanje da bilo koga maltretiram, da li imam 'klince', kog su uzrasta i da li su (ne)vaspitani!?

Saglasan.

Ipak cu ti objasniti Bojane.
Kako si saglasan? kako TI znas sta ja znam?

Znam da ima decu jer je o tome pricala kod Krugoline, i kakvi su bili porodjaji itd.
Znam da nisu socijalizovani jer su nauceni da se plase svih zivotinja, a to znam jer je ONA izrazavala ugrozenost u ime dece, od pasa poput Mlekcevog, sa brnjicom i na kratkom povocu.
I posto trazi da se to ukloni iz prevoza jer ona nije naucila decu na njih, rekla sam da je najbolje da se svi samoubijemo da ne uznemirimo, pa onda ide onda divna rec koja je kao hladan tus i aspirin svim primadonama.
I sta sada radi, sada izmisllja kako ja NE mogu znati sve ono sto je sama pricala da bi ispalo kako.... ja nju vredjam? Brate, zena izmislja da bi bila zrtva.

Ali ne smeta meni ona. Ne smeta mi ni tvoja mrznja i neistinoljubivost. Ni to sto kao srednjevekovni lovci na vestice histerisete i trazite kaznu. Zbog toga vas samo vidim kao zle, mracne ljude.
Smeta mi sto mnogo vremena provodim ovde i necu da primam vasu mrznju. So long.
abrasax abrasax 23:00 27.08.2011

Re: pusti kraju

?


?
Bojan Budimac Bojan Budimac 23:01 27.08.2011

Re: pusti kraju

Ne smeta mi ni tvoja mrznja

Znaš šta Maco22 mržnja je, baš kao i onaj blog ('Klub pravednika: Sta je Maca 22 htela?') koji si zatražila, aktivnost koju ne zaslužuješ.

Da poganiš blogove rečeno ti je i na onom koji je razlog ovom, a da to nisam ja rekao, dakle razmisli o tome kad se, posle x opraštanja, jednom zaista skineš sa bloga.

Zbogom.
maca22 maca22 23:08 27.08.2011

Re: pusti kraju

Bojan Budimac
Ne smeta mi ni tvoja mrznja

Znaš šta Maco22 mržnja je, baš kao i onaj blog ('Klub pravednika: Sta je Maca 22 htela?') koji si zatražila, aktivnost koju ne zaslužuješ.

I opet MRZNJA.


Da poganiš blogove rečeno ti je i na onom koji je razlog ovom, a da to nisam ja rekao, dakle razmisli o tome kad se, posle x opraštanja, jednom zaista skineš sa bloga.

A i ti se krijes iza drugih. Nije x oprastanja, ne poturaj. I znam ko je rekao i zasto je rekao.
Ali je istina da previse zasednem na jednoj temi kada me zainteresuje. Sto naravno smeta lupetalima koji su mislila da se razbaskare, hiperprodukujuci svoju glupost, a ja tu uporno smetam. Ali i oni imaju pravo na blog. Zato idem, zato poz. Pravda za lupetala. (zvucim kao Krkar :)
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:15 27.08.2011

Re: pusti kraju

Domaćice!

Daaa?
Bili Piton Bili Piton 00:46 28.08.2011

Re: pusti kraju

omega68
Bili što voli pitona


Nešto si hteo?

jer mi muskarci i jesmo takvi.




omega68
čekaj bre Bili, gde sam ja TO napisao?


Propust u brzini, izvinjavam se i tebi i gedži.

omega68
Falsifikuješ mi postove?

Moderacijo!
Domaćice!
?
?



Ujače? Rodjače? Daleki rodjače?


omega68 omega68 01:02 28.08.2011

Re: pusti kraju

Propust u brzini, izvinjavam se i tebi i gedži.

ako, ako, poštujem
nego, šta ćemo sa svima ostalima koje si doveo u zabludu svojim brzopletim pisanjem?
maca22 maca22 01:03 28.08.2011

Re: pusti kraju

@ Ivana23

Znas Ivana, sada mi je zao sto sam ti bilo sta ruzno ovde rekla. Jer ti si kao neko dete, ni ne vredjas, ne govoris nista ruzno. Ni ne diskutujes mnogo. I obrisala bih. Ali ne mogu.
Ne mogu jer citiralo pedesetak zadusnih baba koje si sama pozvala u pomoc. Zao mi je. Iskreno.
maca22 maca22 01:06 28.08.2011

Re: pusti kraju

omega68
Propust u brzini, izvinjavam se i tebi i gedži.

ako, ako, poštujem
nego, šta ćemo sa svima ostalima koje si doveo u zabludu svojim brzopletim pisanjem?

Sudicemo o tebi po delima tvojim, a ne po pricama.
Bili Piton Bili Piton 01:18 28.08.2011

Re: pusti kraju

omega68

nego, šta ćemo sa svima ostalima koje si doveo u zabludu svojim brzopletim pisanjem?


Misliš, brzopletim kvoutovanjem, ne pisanjem. Dešava se (mada meni vrlo retko ili nikada - zapravo sam kvout uzeo od Mace, koja je kvoutovala Gedžu, otud i previd). A posle razjašnjenja, u zabludi će ostati samo onaj ko evenutualno brzopleto čita - tu ne mogu da pomognem.

Ako nemaš drugih pitanja, evo i tebi cvetak zanovetak

jesen92 jesen92 01:22 28.08.2011

Re: pusti kraju

Ja krsim tabue. Kao Pedja. Pozdrav i tebi.
...ti i Pedja ste mnooogooo daleko da bi se poredili..
mikimedic mikimedic 02:20 28.08.2011

Re: pusti kraju

I šta bi mogla da hoće ako ima 22?


ona hoce mambo.


Ada bi mogla malo da ohane i smiri nagone - bezbeli da bi mogla.
Jer ovi izleti kao sa Ivanom su za sankciju, bez dvojbe.


vidim da se nisi pretrgao da komentarises omegine ispade - doduse nisi ni mogao da budes fer, blog je zakljucan ali ne znam otkad.

i koje je ovo ludilo? dodjem kuci i imam sta da vidim. jel spava nekad neko od vas ili svi od reda nemate pametnija posla nego da analizirate seksualni zivot mikimedica?


mikimedic mikimedic 02:22 28.08.2011

Re: pusti kraju

Ovo napisano je direktno i namerno vredjanje. Odakle joj ideja/saznanje da bilo koga maltretiram, da li imam 'klince', kog su uzrasta i da li su (ne)vaspitani!?


ivana - voleo bih da cujem tvoje misljenje o komentarima koje mi je omega uputio na zakljucanom blogu.
maca22 maca22 02:27 28.08.2011

Re: pusti kraju

Sta su pravednici koji misle da svi treba da polozimo zivote pred njhovim svetinjama propustili da prokomentarisu (lincuju)?
paja.pajser paja.pajser 09:09 28.08.2011

Re: pusti kraju

zapravo,haskiji su radni psi,ne sluzbeni,tako da ces ga nikad nauciti da napada ljude,cuva kucu/stan itd
krkar krkar 09:45 28.08.2011

Jelice, očerupaj gusku

spin doktorka u pokušaju


Ma kakva spin doktorka, makar i u pokušaju! U pitanju je jedna obična nadobudna polupismena guska koja računa da je činom zaposlenja na B92, nekada mediju od ugleda, postala novinarka.

Nije problem u tome što je ona umislila da ima i ume šta da kaže. Uostalom, mišljenje je kao dupe...

Problem je u tome što je ta bahata, bezobrazna i bezobzirna glupačica stvarna predstavnica i artikulatorka stavova onoga što polako ali sigurno postaje većina.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:14 28.08.2011

Re: pusti kraju

maca22
Ja krsim tabue. Kao Pedja. Pozdrav i tebi.


Jelice, nemoj ljutiš, al' kušate sad što ste (B92) zamutili.

ovde je upravo ključ omladinskog vam (i nam) promišljanja. na taj način razmišlja Maca, ali i mlađahni Martina i Peđa (s tim što je Peđa malo manje mlađahan, al' dobro, mladi ćale možda). "Krše tabue" deca, igraju se. ništa nije sveto, posebno najsvetije, poput majčinstva i dece. ali, kako da ti kažem, to sa "kršenjem tabua" ste vi sami, starija generacija 92-ojke, smislili, tako da sada samo možete uživati produkte vlastitih ideja. no hard feelings. nisam se ni ja ljutio nekom prilikom kada mi je Peđa odbrusio da me mrzi, jer sam u postu govorio o (svom) detetu, a on, eto, je uskraćen za tu sreću da ga ima pa mora da me mrzi. doduše, rekao je posle i da se zezao. drugim rečima, kako da ti kažem, nemaš prava da se ljutiš, trebali ste ranije, vi stariji, kada ste pravili sistem ideja, da promišljate do čega svaka pojedina može dovesti.

otherwise, support ye motherly anger.
angie01 angie01 17:56 28.08.2011

Re: pusti kraju

to sa "kršenjem tabua"


samo mi molim te ukazi, koji je tabu ovde bio u pitanju!?
vladimir petrovic vladimir petrovic 18:25 28.08.2011

Re: pusti kraju

Srđan Fuchs
... otherwise, support ye motherly anger.


Ovo bih i ja mogao reći.

Prvo sam video ovaj Jeličin blog (ispade da je zapravo kontrablog) i sve mi je bilo OK, i više od toga. Jelica ume da piše i kada je ljuta i kada nije ljuta.

A onda sam, bez predrasuda, pročitao i blog Martine i moj prvi utisak je bio da on, u celini gledano, NIJE tako strašan da bi autorku trebalo - obesiti.

Ona je iznela jedno svoje vidjenje, a ja znam (i svi znamo, manje ili više) da ima puno sveta koji misli na sličan način. Nije, dakle, ona jedina koja ima neke "monstruozne" percepcije o društvu oko nas.

E, kada se tako nešto "stavi na papir", odnosno napiše na blogu, onda je to malo ozbiljnije, slažem se. A opet, ne treba previše ozbiljno doživljavati ono što neko napiše na svom blogu.

Koliko vidim, autorka se nije mnogo trudila da pravda i objašnjava te svoje stavove, verovatno je bila zabezeknuta, pa i uplašena, sa nekim prvim komentarima, koji su bili preoštri. Prebacivalo joj se ne samo da ima loše ideje, nego i da je nepismena, da je glupa itd. Nije fer.

Svako ima pravo na svoje mišljenje.

Neka cveta hiljadu cvetova.

Let a million flowers bloom

Jelica Greganović Jelica Greganović 18:39 28.08.2011

Re: pusti kraju

Jelice, nemoj ljutiš, al' kušate sad što ste (B92) zamutili.

ovde je upravo ključ omladinskog vam (i nam) promišljanja. na taj način razmišlja Maca, ali i mlađahni Martina i Peđa (s tim što je Peđa malo manje mlađahan, al' dobro, mladi ćale možda).

Uopšte ne razumem o kakvom zamućivanju čega ti pričaš i na kog Peđu misliš...molim objasni...jer pitanje roditeljstva i položaja majki i dece uopšte nije nikakav tabu, shodno čemu - u za mene spornom tekstu se ne radi o kršenju tabua, već (ovo 100-i put ovde ponavljam, aman...) o neargumentovanom vređanju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:30 28.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

Jelica Greganović

Uopšte ne razumem o kakvom zamućivanju čega ti pričaš i na kog Peđu misliš...molim objasni...jer pitanje roditeljstva i položaja majki i dece uopšte nije nikakav tabu, shodno čemu - u za mene spornom tekstu se ne radi o kršenju tabua, već (ovo 100-i put ovde ponavljam, aman...) o neargumentovanom vređanju.


išla je na to, cijenim, da je tabu "ljubav prema malom detetu", svet pozitivnosti roditeljstva, majčinstva prevashodno. odbojna i ružna fotka bebice je kao iskaz njenog bunta prema tom i takvom svetu. metoda joj je skroz vaša, u planu toga da ide da isprovocira reakcije zadirući u uravni etike na čiju uzurpiranost smo najmanje spremni. ne slažem se sa vladimirom da je spisateljica "jadna", ili "uplašena", naprotiv, mislim da vrlo uživa u 700 ili nešto komentara koliko je isprovocirala, pa čak i "masovnu pravedničku histeriju", kako kaže druga samoubeđena "kršiteljka tabua", micamaca. vrlo postmoderno, sve u svemu.

u kojoj je meri vaša, starija novinarska odgovornost? pa, utoliko što ste u startu išli na svet relativnosti, ništa nije konstantno, nema trajnih vrednosti, "identitet" je pojam koji iritira, sve je haotično, anarhično, a tek posebno ništa ne postoji što se ne bi moglo uzurpirati, pa ni odnos majka-novorođenče.

nešto poput estetike "srpskog filma", na koju ne sumnjam da se mlada nafurana novinarka loži kao na "vrhunsko umetničko ostvarenje".

ipak, upućivanje da je
Problem je u tome što je ta bahata, bezobrazna i bezobzirna glupačica stvarna predstavnica i artikulatorka stavova onoga što polako ali sigurno postaje većina.
, na način na koji je to krkidaviebuckolisac, il' koji već niknejm, formulisao, i kojem si ti čak podlegla u nekom trenu, je u osnovi takođe totalitarno, upravo kao i mladalački, narcisoidni haos u kojem cveta ovaj devojčurak.


angie01 angie01 08:07 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

Srđan Fuchs


halo bre Srki, ti bre dao filozofsko objasnjenje za tekst, koji je ladno objavljen ovde u vip sekciji, opstao i jos bio reklamiran na naslovnoj strani, koji svakodnevno na razlicite teme u istom obliku razmisljanja& verbalnoj prezentaciji mozes cuti na ulici, kaficu, ispred Megableje, gde klinkici u gruboj obradi, jer to je sada valjda standard vaspitanja i spoznaje,opserviraju kako ih sve nervira bre, znaci odvratno jebote,...pre neki dan na ulici devojka u sred guzva, ljudi prolaze, deca sa roditeljima lizu sladoled, drzi psa dok prica sa drugaricom, a on lepo vrsi nuzdu na asfaltu, jer ne moze vise da saceka da ga gazdarica poveda na primerenije mesto.
Ona se uopste ne uzbudjuje, dok pseci urin tece, isparava na vrucini, i deca i ljudi gaze po njemu.

jedna zena s nevericom kaze devojci- hocete molim vas da psa povedete do parka, nije bas ok da se ispisava gde svi prolaze!

a devojka u sekundi ispali rafal- sta te briga, brisi bre, ajde pali, pali, ko te sta pita,...

to je taj rad Srki-ne uznemiravaj me dok radim sta hocu!
Hansel Hansel 10:42 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

to je taj rad Srki - ne uznemiravaj me dok radim sta hocu!

Hvala za ovu formulaciju!
maca22 maca22 13:16 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

angie01
pre neki dan na ulici devojka u sred guzva, ljudi prolaze, deca sa roditeljima lizu sladoled, drzi psa dok prica sa drugaricom, a on lepo vrsi nuzdu na asfaltu, jer ne moze vise da saceka da ga gazdarica poveda na primerenije mesto.
Ona se uopste ne uzbudjuje, dok pseci urin tece, isparava na vrucini, i deca i ljudi gaze po njemu.

jedna zena s nevericom kaze devojci- hocete molim vas da psa povedete do parka, nije bas ok da se ispisava gde svi prolaze!

a devojka u sekundi ispali rafal- sta te briga, brisi bre, ajde pali, pali, ko te sta pita,...

to je taj rad Srki-ne uznemiravaj me dok radim sta hocu!

E to Angie!

Mi ljubitelji zivotinja stalno i stalno moramo da slusamo o nevaspitanim zivotinjama, o nevaspitanim vlasnicima, o opasnosima koje prete od zivotinja od kojih su mnoge fantazija primitvnog uma i nista vise, a povremeno su tu nadju i prigodne slicice zlostavljanja zivotinja (sto se podvodi po humor!) i naravno razni epiteti.

E.

Sad sam naucila od Jelice da vredjanje, to sve treba zatuci u korenu, zacepiti usta svima takvima u samom pokusaju da zinu i rasejejavaju svoju nakaznu mrznju jer takve price zaista i SIRE mrznju.
Time naravno ne negiram postojanje losih ljubitelja zivotinja koji ni ne zasluzju taj naziv 'ljubitelji'. A isto treba da postupe i gejevi i zahtevaju smesta momentalni linc (za ideju o lincu hvala jesen92 koja sasvim lrepo razmatra za jeste, a sta nije za linc:)) cim neko nesto ruzno zine protiv njih.
maca22 maca22 13:23 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

Srđan Fuchs
samoubeđena "kršiteljka tabua", micamaca.

Samoubedjena krsiteljka ima puno razloga da bude ubedjena, jer svakom nasilniku koji se krije iza dece i bilo koje svetinje (i ne zasluzuje ime majka) vrlo lepo razbuca zaklon.

Ruku na srce, ja sam slon u stakllari, ne umem bolje, moze to i vestije. Kao npr. Mlekac kojoj su drugi hteli da uvaljuju sopstveni posao u Bocvani jer je to njihova TRADICIJA. Dok im nije rekla da je njena tradicija da ne radi tudj posao.
angie01 angie01 13:30 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

maca22


iskreno-nisam te bas razumela, al' mogu da ti kazem, da sam i ja ljubitelj zivotinja-sto ovde nije d pojnt, vec bahatost mlade vlasnice psa, koji ni za sta nije kriv!
maca22 maca22 13:45 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

angie01
maca22
iskreno-nisam te bas razumela, al' mogu da ti kazem, da sam i ja ljubitelj zivotinja-sto ovde nije d pojnt, vec bahatost mlade vlasnice psa, koji ni za sta nije kriv!

To je u redu. A nisi ni vredjala, kao sto je bilo uvredja na ONOM blogu, sto je isprovociralo nastanak ovog bloga.
Ali mi se cini da je problem i pomenuti bahatost majki/vlasnika/kogagod jer, ako se krene o tome, nekako ce ispasti da su svi takve, itd. te ce dati krila onima koji su netolerantni prema mama/bebama/gejevima/zivuljkama...
mikimedic mikimedic 13:47 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

Ali mi se cini da je problem i pomenuti bahatost majki/vlasnika/kogagod jer, ako se krene o tome, nekako ce ispasti da su svi takve, itd. te ce dati krila onima koji su netolerantni prema mama/bebama/gejevima/zivuljkama...


straight to the f... point


freehand freehand 13:49 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

(i ne zasluzuje ime majka)

Vaistinu čudno ime.
Kalifornija bluz?!
mikimedic mikimedic 13:51 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

Vaistinu čudno ime.



vaistinu cudan je ovde samo tvoj nik...



angie01 angie01 13:59 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

Ali mi se cini da je problem i pomenuti bahatost majki/vlasnika/kogagod jer, ako se krene o tome, nekako ce ispasti da su svi takve, itd. te ce dati krila onima koji su netolerantni prema mama/bebama/gejevima/zivuljkama...


e kako si uspela ovo da izmiksujes-svaka ti cas'!:)))

moj primer je bio u smislu da pokazem kako je sada moderno da te nerviraju stvari koje te uznemiravaju u tvojoj nameri- bez obzira da l je tvoja namera korektna ili ne i da se to nerviranje ispoljava bez cenzure!

kao sto je to ucinila Martina u svom blogu-nemam ja protiv toga da ona misli da je ugrozena zbog majki koje dolaze preko reda na salter, a eto mogle su i bez tog kviska- mene je uvredio nacin na koji je ona to prezentovala, koji pokazuje mnogo vise!


ako je to sada rusenje stereotipa i tabua- alal nam vera, kako smo daleko dogurali-u dubinu!
mikimedic mikimedic 14:17 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

kao sto je to ucinila Martina u svom blogu-nemam ja protiv toga da ona misli da je ugrozena zbog majki koje dolaze preko reda na salter, a eto mogle su i bez tog kviska- mene je uvredio nacin na koji je ona to prezentovala, koji pokazuje mnogo vise!


vidi vidi, i angie se slaze sa mnom



welcome to the club koji priznaje da je miki bio u pravu...


freehand freehand 14:25 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

mikimedic
Vaistinu čudno ime.



vaistinu cudan je ovde samo tvoj nik...




Potpuno si u pravu, o Veliki Miki! Tvoj Mojo je Veliki Mojo!
I što bi Maca rekla - potpuno si u pravu!
I nemaš pojma.
A i sereš, učitavaš i linčuješ nevine!
Izvini molim te, nisam tako mislio, omaklo mi se.
Ti si jedan divljak i bezobraznik nevaspitani!
Slažem se, Miki, sa tobom u svakoj pojedinosti. Ja sam jedna grozna osoba i moj nick je tako odvratan...
Lažljivče jedan gnusni i mrzioče malih slatkih travki i životinjica!
I hvala ti što postojiš!

amin.
maca22 maca22 14:31 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

angie01
e kako si uspela ovo da izmiksujes-svaka ti cas'!:)))

Ma ne miksujem, nego dobijam nove ideje.

moj primer je bio u smislu da pokazem kako je sada moderno da te nerviraju stvari koje te uznemiravaju u tvojoj nameri- bez obzira da l je tvoja namera korektna ili ne i da se to nerviranje ispoljava bez cenzure!

kao sto je to ucinila Martina u svom blogu-nemam ja protiv toga da ona misli da je ugrozena zbog majki koje dolaze preko reda na salter, a eto mogle su i bez tog kviska- mene je uvredio nacin na koji je ona to prezentovala, koji pokazuje mnogo vise!

Kapiram te. Sve je ok sa tvojim tekstom i tvojim namerama.
mikimedic mikimedic 14:31 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

učitavaš


ja



sta ono bese mehanizam projekcije


maca22 maca22 14:34 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

freehand
mikimedic
Vaistinu čudno ime.

vaistinu cudan je ovde samo tvoj nik...

Potpuno si u pravu, o Veliki Miki! Tvoj Mojo je Veliki Mojo!
I što bi Maca rekla - potpuno si u pravu!
I nemaš pojma.
A i sereš, učitavaš i linčuješ nevine!
Izvini molim te, nisam tako mislio, omaklo mi se.
Ti si jedan divljak i bezobraznik nevaspitani!
Slažem se, Miki, sa tobom u svakoj pojedinosti. Ja sam jedna grozna osoba i moj nick je tako odvratan...
Lažljivče jedan gnusni i mrzioče malih slatkih travki i životinjica!
I hvala ti što postojiš!

amin.

I zvucis kao zunzara u lusteru. :)
angie01 angie01 14:39 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

vidi vidi, i angie se slaze sa mnom


da si nesto pogresno sab'ro, mozes lagano da skapiras po tome, sto jos uvek ne pada plafon, nije se otvorilo nebo, niti povuklo more, (pa da mirno predjes s tvojim proseravanjem na moju stranu)!
freehand freehand 14:44 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

I zvucis kao zunzara u lusteru. :)

Potpuno si u pravu.
Ali si beskarakterna mrziteljka malih i bespomoćnih muva koje su se, ne svojom krivicom, našle u lusteru.
Mada si jedna divna persona i bezgranično inteligentna, takođe.
Krajnje crvljivog i zagnojenog karaktera koji preti da se raspukne kao zreo čir i sve nas zaspe tim svojim otrovom.

I zato i tebi hvala što postojiš!
mikimedic mikimedic 14:45 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

da si nesto pogresno sab'ro, mozes lagano da skapiras po tome, sto jos uvek ne pada plafon, nije se otvorilo nebo, niti povuklo more, (pa da mirno predjes s tvojim proseravanjem na moju stranu)!


moguce - uvek pogresno saberem dva i dva,

ali broj antimiki komentatora koji na kraju balade polako pocinju da kazu da je tema ok, da zaista postoje slucajevi zloupotrebe roditeljstva se povecava...


mikimedic mikimedic 14:47 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

.
freehand freehand 14:49 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

mikimedic
.


I ko će sad da kaže da Miki nije kratak i jasan?!
mlekac mlekac 14:53 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

freehand
mikimedic
.


I ko će sad da kaže da Miki nije kratak i jasan?!


Ma to je uradio da mazne 600.
angie01 angie01 14:56 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

ali broj antimiki komentatora koji na kraju balade polako pocinju da kazu da je tema ok, da zaista postoje slucajeve zloupotrebe roditeljstva se povecava...


miki-niko nije sporio da ima slucajeva gde se deca zloupotrebljavaju, pa ni ja od svog prvog komentara- al nije TO d pojnt, ako je uopste moguce da shvatis!

pojnt je bolestan nacin iznosenja svog negativnog stava o tome u spornom blogu!

kao i to, da opisani slucaj sigurno ne zasluzuje ni pristojnije nerviranje, jer majke s decom su uglavnom ugrozena vrsta, pa bi to dobrovoljno propustanje bilo neophodno po difoltu!
mikimedic mikimedic 14:56 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

Ma to je uradio da mazne 600.


te fore za malu decu i domacice sa zadovoljstvom prepusta tebi.

miki je tako nesto uradio jednom kad je izludevsi od vasih klinackih takmicenja za prvo mesto napisao 'peti'.

i bio je peti na tom blogu...
mlekac mlekac 14:59 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

mikimedic
Ma to je uradio da mazne 600.


te fore za malu decu i domacice sa zadovoljstvom prepusta tebi.

miki je tako nesto uradio jednom kad je izludevsi od vasih klinackih takmicenja za prvo mesto napisao 'peti'.

i bio je peti na tom blogu...


Eto, a posle ce da se vadi kako NEMA negativan stav prema maloj deci i majkama...

Treba li da me uvredi to, sto si me nazvao "domacicom"?

A, ne, ja sam sindrom - ne umem sa razumevanjem da procitam velike Mikijeve umotvorine!
mikimedic mikimedic 14:59 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

miki-niko nije sporio da ima slucajeva gde se deca zloupotrebljavaju, pa ni ja od svog prvog komentara- al nije TO d pojnt, ako je uopste moguce da shvatis!


that's exactly D f... point o kom prica martina, o kom pricam ja sve vreme.

aj i tebi da citiram martininu poslednju recenicu.

dzabe si cepala matericu, ti si nikakva majka.

ne znam koliko puta treba boldovati i podvuci ono 'ti'.

(zipa samo da i tebe ne drmne sindrom 'mlekac', pa da ovaj citat shvatis kao moj stav o tebi kao majci).
mikimedic mikimedic 15:04 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

Eto, a posle ce da se vadi kako NEMA negativan stav prema maloj deci i majkama..


naravno da nemam. samo mi je smesno da se neki (bez obzira da su majke ili ne, ima i likova koji uopste nemaju decu) trkaju da budu prvi na blogu. a tek da imaju autorsku ili vip, o tome da ne pricam...

Treba li da me uvredi to, sto si me nazvao "domacicom"?


zasto - zasto bi to bila uvreda? to je sasvim legitiman stav. ja jelicine tekstove uglavnom dozivljavam kao nesto jako pozitivno, bez obzira sto je smatram za domacicu, kao i onu goricu uostalom.

A, ne, ja sam sindrom - ne umem sa razumevanjem da procitam velike Mikijeve umotvorine!


ne umes - ako iz mog citata jedne martinine recenice (gde kazem da se ona obraca jednoj odredjenoj vrsti majci) ti to shvatis kao moj stav o tebi kao majci onda definitivno ne umes.

angie01 angie01 15:04 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

aj i tebi da citiram martininu poslednju recenicu.

dzabe si cepala matericu, ti si nikakva majka.



halo bre- a ja se jos upustila!
mlekac mlekac 15:12 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

mikimedic
Eto, a posle ce da se vadi kako NEMA negativan stav prema maloj deci i majkama..


naravno da nemam. samo mi je smesno da se neki (bez obzira da su majke ili ne, ima i likova koji uopste nemaju decu) trkaju da budu prvi na blogu. a tek da imaju autorsku ili vip, o tome da ne pricam...

Treba li da me uvredi to, sto si me nazvao "domacicom"?


zasto - zasto bi to bila uvreda? to je sasvim legitiman stav. ja jelicine tekstove uglavnom dozivljavam kao nesto jako pozitivno, bez obzira sto je smatram za domacicu, kao i onu goricu uostalom.

A, ne, ja sam sindrom - ne umem sa razumevanjem da procitam velike Mikijeve umotvorine!


ne umes - ako iz mog citata jedne martinine recenice (gde kazem da se ona obraca jednoj odredjenoj vrsti majci) ti to shvatis kao moj stav o tebi kao majci onda definitivno ne umes.




Prvo, NISI rekao da se obraca jednoj odredjenoj vrsti, nego si samo nalepio tu recenicu (bez dodavanja EDIT-a) na kraj svog odgovora meni, bez ikakvog objasnjenja i bez oznake citata, a pri tom si boldovao i podvukao Ti.

Sta je onda trebalo da shvatim?

A drugo - ajde, ubuduce, malo promisli pre nego sto pozuris da "pravednicki" opaucis po nekome da ne bi posle morao da se vadis kako nisi mislio da kazes ono sto si rekao.

To ti postaje gadna navika.




freehand freehand 15:12 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu


mikimedic
gde kazem da se ona obraca jednoj odredjenoj vrsti majci

Idi, bre... Ljudi, pa on priča o majcama, a vi o majkama!
Tu su uzrok i koren nerazumevanja!
I zaista je sasvim nešto drugo kad narogušena majca (mada mislim da se kaže majIca ) štipa bebu dok se u banci gura preko reda!
maca22 maca22 15:13 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

freehand
I zvucis kao zunzara u lusteru. :)

Potpuno si u pravu.
Ali si beskarakterna mrziteljka malih i bespomoćnih muva koje su se, ne svojom krivicom, našle u lusteru.
Mada si jedna divna persona i bezgranično inteligentna, takođe.
Krajnje crvljivog i zagnojenog karaktera koji preti da se raspukne kao zreo čir i sve nas zaspe tim svojim otrovom.

I zato i tebi hvala što postojiš!

I evo coveka unakazenog od mrznje.
edit: ja od sada svako vredjanje prijavljujem, i strogo se drzim dalje od istog.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:15 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

Ja jesam za zatiranje vređanja, jer verujem da može i bez toga da se iznese suprotno mišljenje, ali reč linč mi se ič ne sviđa. Prosto, imam utisak da upravo do nje i dovode prećutane uvrede i obesnost, a to znači padanje još jedan nivo, uvredama se dodaje i nasilje smrtnog ishoda. Tako da mi ni ta reč nije baš za igru.
maca22 maca22 15:20 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

Slazem se, zato sam se odreagovala na razmatranje linca kod Jeseni, koju stotinu komentara nize. Komentar k1130955
http://blog.b92.net/text/18525/Dzabe-si-cepala-mozak/?page=3#k1130955
mikimedic mikimedic 15:21 29.08.2011

Re: poslednja tri komentara u nizu

Prvo, NISI rekao da se obraca jednoj odredjenoj vrsti, nego si samo nalepio tu recenicu (bez dodavanja EDIT-a) na kraj svog odgovora meni, bez ikakvog objasnjenja i bez oznake citata, a pri tom si boldovao i podvukao Ti.


kakvog crnog dodavanja edita?

tu recenicu sam dodao nakon sto sam citirao tebe , gde ti kazes da je 'naslov neukusan'. da pokusam da ti objasnim da poslednjom recenicom martina objasnjava svoj naslov, gde se vidi da se tekst odnosi na jednu vrlo konkretnu osobu koja zloupotrebljava svoje materinstvo.

ajde molim te kojom logickom konstrukcijom moj citat tvog komentara da je naslov neukusan, iza kog sledi citat martinine poslednje recenice u kom ona upravo objasnjava naslov, moze da se shvati da ja tvrdim da je mlekac nikakva majka?

nadam se da necu morati da crtam, da je podvlacenje sasvim dovoljno.

A drugo - ajde, ubuduce, malo promisli pre nego sto pozuris da "pravednicki" opaucis po nekome da ne bi posle morao da se vadis kako nisi mislio da kazes ono sto si rekao.


sorry mlekac - ali ja upravo kazem bas ono sto i mislim...


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana