Sex| Zabava

Nema ničeg goreg od muškarca u krevetu

ana_radmilovic RSS / 03.09.2011. u 15:39

 

Da je muškarac grozno biće, a seks noćna mora (posebno ako se radi o seksu koji ima neke veze s brakom) - jasno je kao dan. Krivica je  "Istorijski gledano, nasilje nad ženama povezano je sa iskonskom podelom na ženu kao slabiju i muškarca kao jačeg. Tu se javlja linija nejednakosti između muškog i ženskog pola" , kao što se lepo u rečenici pojašnjava, iskonskog karaktera. Pradavna kao prvi greh i naše maglovito sećanje na taj arhineprijateljski i arhiuzurpatorski muški gen ne može da, osim na jungovski kolektvno nesvesnom, dosegne do te preistorijske nepravde. Muškarci i žene nisu isti - otkrićemo mnogo vekova kasnije i zaključiti da to jednostavno nije fer. Biologija je fuj - skoro kao ono kada ležiš pored uzurpatora u krevetu, gledaš ga kako se krupniji od tebe bahati i zauzima više mesta, uspava te blizina njegovog tela, uhvatiš sebe u primitivnom uživanju što to čudovište ima malje, odeš kod psihologa da pitaš je li sve u redu s tobom što ti se baš sviđa to što je viši, jači, a ti ga voliš umesto da ga odmah prijaviš policiji kao potencijalnu opasnost i spavaš s pištoljem pod jastukom, za svaki slučaj. "Nejednakost između muškog i ženskog pola" koja atavistički i mimo zdravog razuma privlači umesto da odbija - problem je zaostalosti društva, i da je razuma i napretka - ta bi nejednakost bila ukinuta a "linija" precrtana kao kredon nacrtan krug oko kojeg se okreće sva ova nesrećna ljudska rasa. Žene bi tako prestale da džabe cepaju materice, svet ionako nije bajno mesto a i ljudi je previše. "Tesno je brodovlje, tesan ležaj naš" napisao je 1957 Saint John Perse u jednoj knjizi i dobio Nobela. I tamo   čitava jedna oda "nejednakosti" gde ona i on ("on i ona, para dva" - što bi rekla Tamara Obrovac) ističu koliko je to jedna skladna različitost, gde sklad samo potvrđuje loše namere majke prirode ili već nekog Stvoritelja.

 

Od duga vremena pišem ovu stvar, srećno preseljena devetstvopedesethiljaditi put, dok gledam dorćolske krovove i mnogo neba s mog "tavana", i lišena sam  potrebe da oponiram tekstu o tome kako je bračni krevet pakao, a muškarac u tom krevetu potencijalni silovatelj. Jeste potencijalni silovatelj. Kao što je svaki živi ljudski stvor  potencijalni ubica. I kao što se najteža silovanja koja često i nisu fizička ali su vrlo doslovna, dešavaju van bračne ili bilo koje druge postolje, nego su mentalna, grozna, ne možeš ni da ih prijaviš policiji jer ne znaš ni da ih imenuješ.  Moj jedini prigovor na priču čiji naslov obećava sado-mazo horor s primesama socijalne drame je - mnogo je ružna. I mnogo jednolinijska. I zapravo, slažem se, postoji mnogo razloga za pisanje o ružnom (pisala nešto i ja, mada ne samo o ružnom), nego me je cela priča, nađavola,  podstakla na neželjenu misao o tome kako je život lep i kad je težak, a "nejednakost" uzrokovana različitošću polova estetski sasvim prijatna,   a krevet u kom leži taj različiti i nejednaki uzurpator često udoban, kao što su ramena "jačeg pola" sasvim po meri za nasloniti glavu i odmoriti se. Da ne govorim o tome kako može da nosi teške stvari i još ako ima dovoljno široka leđa da možeš da se skloniš iza njih kad je frka - ja sam sasvim saglasna s majkom prirodom i njenim viđenjem kako ti nejednaki polovi treba da budu napravljeni. 

 

 

 

 



Komentari (149)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:20 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

.
maca22 maca22 17:53 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

vrabac_u_steni
Teret podjednako nose oba pola..

Rece covek i ostade ziv...
Goran Vučković Goran Vučković 18:17 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Rece covek i ostade ziv...

Kad pomenu život... žene u proseku duže žive, pa valjda i više podnose zbog toga - ili što reče Vudi Alen u svoje vreme:

There's an old joke - um... two elderly women are at a Catskill mountain resort, and one of 'em says, "Boy, the food at this place is really terrible." The other one says, "Yeah, I know; and such small portions." Well, that's essentially how I feel about life - full of loneliness, and misery, and suffering, and unhappiness, and it's all over much too quickly.
mariopan mariopan 19:03 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Život je i prema muškarcima u Avganistanu bio prilično surov i pri tome ne mislim samo na skoriju istoriju. Što je kultura uslovno rečeno "surovija" to je i "suroviji" život u okviru iste. Teret podjednako nose oba pola (ne, ja neću reči "roda" ),

Ovo može da napiše samo neko ko uopšte ne zna šta rade odrasli muškarci dečacima i devojčicama u Avganistanu, šta radi sud u kome sede odrasli muškarci i kako sude i po kratkom postupku presude ( žrtvi ) ako tu decu (ili žene) neko siluje...a silovatelji su obično odrasli muškarci kojima se sud izvinjava što su imali tu neprijatnost da nekoga siluju ali i oni su ti "koji su isto imali težak život" pa zato treba da ih žalimo?



Podejdnako nose teret...
G r o f G r o f 20:16 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Ne kapiram baš kako se problem silovatelja i nasilnika ovde pretvara u ideju da žene žele da kastriraju sve muškarce i oduzmu im njihovu suštinu - muškost.


Nisam baš primetio da se ovde silovanje pretvara u pomenutu ideju i mislim da ga niko normalan ne opravdava ali kad već to pomeniste moram da primetim jednu stvar.
Većina priča o maltretiranju žena nekako visi u vazduhu bez epiloga i realnog dodira sa stvarnošću. Baš kao da žele da stvore negativnu sliku o muškarcima a ne da pomognu žrtvama.
Nigde nisam pročitao ni jedno ime siledžije. Zašto? Odsustvo identiteta generalizuje. Ako je neko toliko okrutan, zašto kriti njegovo ime, pomoći žrtvi i ići do kraja.

Nigde nisam pročitao ni jednu rečenicu druge strane. Ako plasiramo priču žrtve zato je teško, bar pokušati, dobiti i priču siledžije. Opet se postiže efekt uopštavanja. Znamo samo da je mučitelj muškarac i ništa više.

Jbt...ideja o kastriranju muškaraca postoji!!!!!
maca22 maca22 20:32 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Goran Vučković
Kad pomenu život... žene u proseku duže žive, pa valjda i više podnose zbog toga -

Ne. Zive duze iskljucivo tamo gde ne nisu prisiljene da podnose svasta.
Goran Vučković Goran Vučković 20:37 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Ne. Zive duze iskljucivo tamo gde ne nisu prisiljene da podnose svasta.

U Avganistanu skoro isto - žene malkice duže, ali i jedni i drugi tragično kratko.
maca22 maca22 20:42 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Goran Vučković
Ne. Zive duze iskljucivo tamo gde ne nisu prisiljene da podnose svasta.

U Avganistanu skoro isto - žene malkice duže, ali i jedni i drugi tragično kratko.

Zive duze iskljucivo tamo gde nisu prisiljene da podnose svasta.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:16 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Edit:
izbrisah, rekoh da sa zombijima ne mogu.
Goran Vučković Goran Vučković 21:19 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Ne. Zive duze iskljucivo tamo gde ne nisu prisiljene da podnose svasta.
...
Zive duze iskljucivo tamo gde nisu prisiljene da podnose svasta.

Pa čuj.. ni ja nisam prisiljen da podnosim svašta - laku noć.
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:35 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

G r o f

Većina priča o maltretiranju žena nekao visi u vazduhu bez epiloga i realnog dodira sa stvarnošću. Baš kao da žele da stvore negativnu sliku o muškarcima a ne da pomognu žrtvama.
Nigde nisam pročitao ni jedno ime siledžije. Zašto? Odsustvo identiteta generalizuje. Ako je neko toliko okrutan, zašto kriti njegovo ime, pomoći žrtvi i ići do kraja.
Nigde nisam pročitao ni jednu rečenicu druge strane. Ako plasiramo priču žrtve zato je teško, bar pokušati, dobiti i priču siledžije. Opet se postiže efekt uopštavanja. Znamo samo da je mučitelj muškarac i ništa više.



A ta priča o bezimenom mučitelju muškog pola ne radi ama baš ništa (ne stvara čak ni tu negativnu sliku o svim muškarcima generalno) osim što vređa ženu. Priča nema realnog dodira sa stvarnošću zato što je ta projekat - priča nezainteresovana za stvarnost, stvarnost čak remeti red koji ta priča pokušava da uspostavi u nekom sistemu koji opet nema veze s mozgom.
Mislim da je priča uvredljiva za ženu možda čak više nego za muškarca, jer joj kao slabijoj oduzima mogućnost da bude odgovorna, a time je čini nižim bićem. To je isti onaj odnos koji vređa manjinske grupe ili lica s posebnim potrebama, šta god da urade ovakav sistem vrednosti (to jest obezvređivanja, jer vrednost čoveka je i u tome da ima sposobnost da napravi sranje, da bude kriv, da se popravi ili donese odluku da ostane taki je kaki je) dakle, šta god da urade takav sistem ih amnestira kao "slabije" i na taj način ih dehumanizuje.

Uvreda se sastoji u sledećem: ako je meni unapred sve oprošteno jer je kriv onaj fizički jači - onda je meni onemogućeno da postanem svesna greške i da se u toj ulozi žrtve raskomotim do granice debiliteta (kao što su to neki dušebrižnici već uradili sa nekim drugim "ranjivim" grupacijama), i to "nisi ti kriv, ti si mali i slab" vređa dostojanstvo.

Dalje, te borkinje za ženska prava koje nalaze da je "jači pol" po difoltu kriv a žena nedužna - upravo diskriminišu žene, trpajući ih u isti koš sa svim mogućim raspoloživim "ranjivim grupacijama", koje takođe diskriminišu tako što ih svstavaju po vrsti u namenjene im kaveze. I tako ih štite. Od čega? Od života?
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:53 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

izbrisah, rekoh da sa zombijima ne mogu.

Potpuno te razumem, ali ću ipak pokušati da doprem do njih (zombija).

White Men "Saving" Brown Women From Brown Men
bocvena bocvena 22:52 04.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Većina priča o maltretiranju žena nekako visi u vazduhu bez epiloga i realnog dodira sa stvarnošću. Baš kao da žele da stvore negativnu sliku o muškarcima a ne da pomognu žrtvama.
Nigde nisam pročitao ni jedno ime siledžije.


Gde ga nisi pročitao? Na blogu? U novinama? Nisi video u porodici? Na poslu? Na ulici? Ja jesam. Konkretne. Sa imenom i prezimenom. I pazi vraga, nije mi ogadilo muškarce.

Ali mi se već danima gadi kako se sa manje ili više stila, pismenosti i znanja žene proglašavaju porodičnim tamničarkama i zloupotrebljavačicama dece, beslovesnim žrtvama koje su same krive za ono što ih je snašlo, NVO borkinjama koje rade samo za pare, glupim plavušama...dobro je da nismo i one krugove u žitu mi napravile:)

A tek ovo što je Ana iskonstruisala je...udahni Bocvena, seti se svih onih Gordaninih blogova o komunikaciji...sramotno.

Dalje, te borkinje za ženska prava koje nalaze da je "jači pol" po difoltu kriv a žena nedužna - upravo diskriminišu žene, trpajući ih u isti koš sa svim mogućim raspoloživim "ranjivim grupacijama", koje takođe diskriminišu tako što ih svstavaju po vrsti u namenjene im kaveze. I tako ih štite. Od čega? Od života?


Bljuh.

st.jepan st.jepan 11:44 05.09.2011

Re: nevaljalci nijedni

Ana

Uglavnom potvrdjivam!
Prava diskriminacija je uvredljivo neprikrivena, pozitivna disakriminacija - tvrdim, a objašnjavam samo na izričit zahtev.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:47 03.09.2011

AD

Preporuka za link na Arsena. To uvek dobro dođe.
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:56 03.09.2011

Re: AD

KRALJMAJMUNA
Preporuka za link na Arsena. To uvek dobro dođe.


a dekleva? meni u ovoj pesmi baš ona paše... a on tako, da je prati. kako je i red. dosta više s tim mačizmom!
abrasax abrasax 00:31 04.09.2011

Re: AD

a dekleva? meni u ovoj pesmi baš ona paše... a on tako, da je prati. kako je i red. dosta više s tim mačizmom!



Hvala na podsećanju!
mikele9 mikele9 20:15 03.09.2011

I ja

bi' 'teo da kažem nešto za Dnevnik....ma ne, to je Mandino iz lepogorećihsela, nego bre, ima i nas koji ni u braku, ni u vezi, ni bez veze...ne silujemo mile nam i predrage žene
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:42 03.09.2011

Re: I ja

mikele9
bi' 'teo da kažem nešto za Dnevnik....ma ne, to je Mandino iz lepogorećihsela, nego bre, ima i nas koji ni u braku, ni u vezi, ni bez veze...ne silujemo mile nam i predrage žene


FRAPANTNO! Uživo se javio čovek koji tvrdi da ne siluje žene

Mada, mislim Mikele da ti neće poverovati. Zna se da takvi vrlo prepredeno lažu...
mikele9 mikele9 21:51 03.09.2011

Re: I ja

Mada, mislim Mikele da ti neće poverovati. Zna se da takvi vrlo prepredeno lažu...

Javlja se opet čovek koji tvrdi da...etc, etc, etc... Niti sam prepreden niti lažem a ko hoće neka veruje, ostalima široko polje<_<
freehand freehand 22:23 03.09.2011

Kunst

Kad na vreme skapiraš šta ona želi - posle je sve po tvom.
Kad shvatiš da je erekcija ništa drugo do provokacija za tvoju zen filozofiju zdravog askete i apstinenta - shvatio si da ni ona nije u pravu sa tom migrenom.
Ignorišeš i uživaš u pobedi samokontrole nad primalnim instinktom.
I znaš - uskro ćeš i ti moći da se potpisuješ sa planinskim pridevom ispod svojih komentara, ili da se kao mlađana piskinja oštroga jezika pojavljuješ sa angažovanim bljesak-blogovima!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:32 03.09.2011

Re: Kunst

se kao mlađana piskinja oštroga jezika pojavljuješ sa angažovanim bljesak-blogovima!


mlađana piskinja?
meni TO više liči na projekat, te mi i rasprava sa istim deluje malo besmisleno.
to kao kad bi se rapravljao sa veš mašinom ili nedajbože motokultivatorom.

mada, naravno, ni veš mašina ni motokultivator nisu projekti, al kapiraš...
gorran2 gorran2 22:38 03.09.2011

Re: Kunst

vrabac_u_steni
se kao mlađana piskinja oštroga jezika pojavljuješ sa angažovanim bljesak-blogovima!

mlađana piskinja?
meni TO više liči na projekat, te mi i rasprava sa istim deluje malo besmisleno.
to kao kad bi se rapravljao sa veš mašinom ili nedajbože motokultivatorom.

Sasvim nevezano sa ovim slučajem,
u jednoj firmi su jednu mladu i ambicioznu službenicu napadno obukli
i dali joj zaduženje da ljudima dobacuje uvredljive i provokativne stvari
da bi privukla pažnju.

Da li je tu suština u zlostavljanju zaposlene od strane poslodavca,
ili u preteranoj ambicioznosti mlade službenice koja pristaje na sve da bi zadržala radno mesto (i/ili napredovala)?

I, šta tu treba misliti o onima iz mase koji se zaleću na siroticu, vređaju je, nipodaštavaju, prave glupom
ili pokušavaju da poduče
tokom njenog vršenja zadatih poslova?
elis elis 23:22 03.09.2011

Re: Kunst

gorran2
vrabac_u_steni
se kao mlađana piskinja oštroga jezika pojavljuješ sa angažovanim bljesak-blogovima!

mlađana piskinja?
meni TO više liči na projekat, te mi i rasprava sa istim deluje malo besmisleno.
to kao kad bi se rapravljao sa veš mašinom ili nedajbože motokultivatorom.

Sasvim nevezano sa ovim slučajem,
u jednoj firmi su jednu mladu i ambicioznu službenicu napadno obukli
i dali joj zaduženje da ljudima dobacuje uvredljive i provokativne stvari
da bi privukla pažnju.

Da li je tu suština u zlostavljanju zaposlene od strane poslodavca,
ili u preteranoj ambicioznosti mlade službenice koja pristaje na sve da bi zadržala radno mesto (i/ili napredovala)?

I, šta tu treba misliti o onima iz mase koji se zaleću na siroticu, vređaju je, nipodaštavaju, prave glupom
ili pokušavaju da poduče
tokom njenog vršenja zadatih poslova?


Još nevezanije s ovim slučajem, a pri tom sam ovo možda već negde skuckao.

Sede Fata i Mujo na kauču i piju popodnevnu kafu, onu posle povratka s posla. Naravno - ćute. Posle dvadeset godina braka priča se potrošila, teško da mogu naći temu o kojoj bi čavrljali. Kad, najednom će Fata: "Je li bolan Mujo, šta ti voliš najviše na svijetu?" A Mujo je pogleda, zbunjeno, pa će: "Čuj nje, pa šta ću bona voljet'? Pičku, nego šta." A njega onda Fata pogleda, onako, sažaljivo, pa će mu ispotiha: "E moj Mujo, asli ti nikad kurac nisi prob'o."

Sapientis sat
abrasax abrasax 00:47 04.09.2011

Re: Kunst

I, šta tu treba misliti o onima iz mase koji se zaleću na siroticu, vređaju je, nipodaštavaju, prave glupom
ili pokušavaju da poduče
tokom njenog vršenja zadatih poslova



Ma jok, trebalo bi da joj komplemetiraju. Mada je to, u takvim slučajevima, kako da kažem, rizična rabota s koje god strane pogledaš. (ipak ne mogu da stavim smajlić, žensko sam).
ana_radmilovic ana_radmilovic 05:23 04.09.2011

Re: Kunst

freehand

I znaš - uskro ćeš i ti moći da se potpisuješ sa planinskim pridevom ispod svojih komentara


kako to misliš "sa planinskim pridevom"

ps

nisam u toku, kakav je to pridev i šta to znači?

Ignorišeš i uživaš u pobedi samokontrole nad primalnim instinktom.


a je l može moć misli da smanji nejednake i da svi budu iste visine, i niko da ne bude maljav i da svi budu žene?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:21 04.09.2011

Re: Kunst

I, šta tu treba misliti o onima iz mase koji se zaleću na siroticu, vređaju je, nipodaštavaju, prave glupom
ili pokušavaju da poduče
tokom njenog vršenja zadatih poslova?


Ma!
Pučina je stoka jedna grdna...


Bolje je ostati olimpskim, da ne kažem lovćenskim visinama.
Jel da?
gorran2 gorran2 11:31 04.09.2011

Re: Kunst

Ma!
Pučina je stoka jedna grdna...

Bolje je ostati olimpskim, da ne kažem lovćenskim visinama.
Jel da?

Pravo pitanje je, ako ti se ne sviđa tačka u cirkusu - ako ti se čini da je tužna i ružna - da li se treba svađati sa nesretnikom sa crvenim nosem, ili je prava adresa gazda cirkusa.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:10 04.09.2011

Re: Kunst

ja se sa "nesretnikom sa crvenim nosem" svađao nisam, niti imam nameru kao što rekoh.
samo sam na jednom kraju šatre prokomentarisao šta mislim o zbivanjima na drugom kraju. da nije možda zabranjeno?
sa vlasnikom nema šta da pričam, njegova šatra-njegova muzika, niko me ne tera da dolazim pod istu.
dobrovoljno uđem, dobrovoljno izađem.
dakle?
gorran2 gorran2 12:22 04.09.2011

Re: Kunst

ok
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:27 03.09.2011

Opet nešto SMATRAŠ :)

Ima jedno zanimljivo opažanje Boba Bleka o tom gledanju na žene kao žrtve i isključivo kao žrtve:

Ovaj po ženu duboko uvredljiv stav daleko nadmašuje dostignuća najcrnjih patrijahalnih ideologija – jervrejsku predstavu o ženi kao o izvoru nečistoće ili noćnu moru hrišćana, ženu kao ovaploćenje Iskušenja i neukrotivu prirodnu, seksualnu silu. Oni su ženu videli kao oličenje zla, ali ne i kao bespomoćnu. Ovaj novi stereotip, o ženi kao žrtvi, direktno se nastavlja na viktorijansko patrijahalno stanovište koje je (buržoasku) ženu svodilo na inertan ukras. Osporavajući ženi kreativnu moć, svojstvenu svakome, radikalne feministikinje stavljaju problem žena u istu ravan sa, recimo, slučajem beba-foka.


P.S.
Jesi pročitala onaj intervju?
mlekac mlekac 22:57 03.09.2011

Re: Opet nešto SMATRAŠ :)

vrabac_u_steni
Ima jedno zanimljivo opažanje Boba Bleka o tom gledanju na žene kao žrtve i isključivo kao žrtve:

Ovaj po ženu duboko uvredljiv stav daleko nadmašuje dostignuća najcrnjih patrijahalnih ideologija – jervrejsku predstavu o ženi kao o izvoru nečistoće ili noćnu moru hrišćana, ženu kao ovaploćenje Iskušenja i neukrotivu prirodnu, seksualnu silu. Oni su ženu videli kao oličenje zla, ali ne i kao bespomoćnu. Ovaj novi stereotip, o ženi kao žrtvi, direktno se nastavlja na viktorijansko patrijahalno stanovište koje je (buržoasku) ženu svodilo na inertan ukras. Osporavajući ženi kreativnu moć, svojstvenu svakome, radikalne feministikinje stavljaju problem žena u istu ravan sa, recimo, slučajem beba-foka.


P.S.
Jesi pročitala onaj intervju?



Danas sam sa Zmuom raspravljala na ovu temu i dosli smo do zakljucka da je za porast nasilja u porodici kriva kultura one TV stanice koju sam dekretom ukinula u toplini doma mi...

Kako?

Prosto.

Nase generacije vaspitavane u "komunistickoj tamnici naroda" ucene su da su polovi ravnopravni, da je svako "kovac svoje srece", da se uzdamo "u se i u svoje kljuse" i gomilu takvih nekih zaostalih stvari.

I onda, kad je doslo na red udavanje, vecina birala momka koji joj odgovara po ukusu, razmisljanju, privlacnosti...

A sad dosle neke nove generacije koje, kanda, biraju po velicini novcanika.

A ta gospoda koja budu izabrana zbog velikih novcanika imaju nonsalantni potrosacki stav - Ako sam platio, moja je, pa mogu i da razbijem! Briga me, imam dovoljno veliki novcanik da platim drugu!

I eto ti belaja!

(Malo karikiram, naravno, ali sustina je tu negde - u nasim generacijama mal' ne je bilo sramota da kazes da te muz izdrzava. Kod ovih mladjih to je, kanda, bas cool)
maca22 maca22 23:04 03.09.2011

Re: Opet nešto SMATRAŠ :)

Ko je kriv za porast nasilja...

http://www.alo.rs/vesti/41312/NISAM_RODILA_UBICU
mlekac mlekac 23:10 03.09.2011

Re: Opet nešto SMATRAŠ :)

maca22
Ko je kriv za porast nasilja...

http://www.alo.rs/vesti/41312/NISAM_RODILA_UBICU



Videla, maco... Sta reci nego
abrasax abrasax 01:19 04.09.2011

Re: Opet nešto SMATRAŠ :)

vrabac_u_steni
Ima jedno zanimljivo opažanje Boba Bleka o tom gledanju na žene kao žrtve i isključivo kao žrtve:

Ovaj po ženu duboko uvredljiv stav daleko nadmašuje dostignuća najcrnjih patrijahalnih ideologija – jervrejsku predstavu o ženi kao o izvoru nečistoće ili noćnu moru hrišćana, ženu kao ovaploćenje Iskušenja i neukrotivu prirodnu, seksualnu silu. Oni su ženu videli kao oličenje zla, ali ne i kao bespomoćnu. Ovaj novi stereotip, o ženi kao žrtvi, direktno se nastavlja na viktorijansko patrijahalno stanovište koje je (buržoasku) ženu svodilo na inertan ukras. Osporavajući ženi kreativnu moć, svojstvenu svakome, radikalne feministikinje stavljaju problem žena u istu ravan sa, recimo, slučajem beba-foka.


P.S.
Jesi pročitala onaj intervju?


Ako se dobrop sećam, da.
ana_radmilovic ana_radmilovic 05:25 04.09.2011

Re: Opet nešto SMATRAŠ :)

vrabac_u_steni
Ima jedno zanimljivo opažanje Boba Bleka o tom gledanju na žene kao žrtve i isključivo kao žrtve:

Ovaj po ženu duboko uvredljiv stav daleko nadmašuje dostignuća najcrnjih patrijahalnih ideologija – jervrejsku predstavu o ženi kao o izvoru nečistoće ili noćnu moru hrišćana, ženu kao ovaploćenje Iskušenja i neukrotivu prirodnu, seksualnu silu. Oni su ženu videli kao oličenje zla, ali ne i kao bespomoćnu. Ovaj novi stereotip, o ženi kao žrtvi, direktno se nastavlja na viktorijansko patrijahalno stanovište koje je (buržoasku) ženu svodilo na inertan ukras. Osporavajući ženi kreativnu moć, svojstvenu svakome, radikalne feministikinje stavljaju problem žena u istu ravan sa, recimo, slučajem beba-foka.


P.S.
Jesi pročitala onaj intervju?


Ovaj citat je fenomenalan. Potpisujem

P. S.

Pročitala intervju, ostavio snažan dojam
mrale54 mrale54 08:41 04.09.2011

Re: Opet nešto SMATRAŠ :)

mlekac


Nase generacije vaspitavane u "komunistickoj tamnici naroda" ucene su da su polovi ravnopravni, da je svako "kovac svoje srece", da se uzdamo "u se i u svoje kljuse" i gomilu takvih nekih zaostalih stvari.

I onda, kad je doslo na red udavanje, vecina birala momka koji joj odgovara po ukusu, razmisljanju, privlacnosti...




I, dodao bih ono najvažnije - "učene" su da se odnos između dvoje ljudi - gradi i neguje svaki dan. Postoji princ na belom konju - stvarno!
Samo - od žene zavisi da li će dobiti princa ili konja!
Tu nema 2 u 1.
Isto tako postoji i Trnova Ružica. Ozbiljan sam!
Ali od mene zavisi dal' ću biti izgreban ili ću uživati u mirisu ruže!
Simple as that!
mrale54 mrale54 10:25 04.09.2011

Re: Opet nešto SMATRAŠ :)

Da ne ostanem nedorečen.
I pored negovanja i zalivanja - cvet ponekad, ipak, uvene! Lično iskustvo.
Posle 22 god. braka SMO shvatili da "ljubav više ovde ne stanuje".
Pre tri dana me je pozvala da joj pomognem oko nečega i sve je završeno kako treba. Nije to prvi put da bilo ko od nas pomogne onom drugom. A, prošlo je deset godina od promene statusa iz bračnog u prijateljski.
Nažalost, za proizvod zvani - brak - nema garancije!
Also, simple as that!
ana_radmilovic ana_radmilovic 14:43 04.09.2011

Re: Opet nešto SMATRAŠ :)

mrale54

Pre tri dana me je pozvala da joj pomognem oko nečega i sve je završeno kako treba. Nije to prvi put da bilo ko od nas pomogne onom drugom.


tipičan primer manipulacije!

inače, meni lepa ta pesma

mrale54 mrale54 16:22 04.09.2011

Re: Opet nešto SMATRAŠ :)

ana_radmilovic


tipičan primer manipulacije!

inače, meni lepa ta pesma



E, sad ću da joj se nahebem ...Ona mene da mapu...mali...paci...?
Kako si, bre, to rekla?
I meni lepa pesma, ali podseća na naš neuspeh, pa...ne voleeem.
zokinac zokinac 10:14 04.09.2011

ja sam sasvim saglasna s majkom prirodom

U mraku je sve slicno samo svetlost pokazuje bogatstvo razlicitosti.
mrale54 mrale54 10:33 04.09.2011

Ooooo!

Pa ja, malopre, ubih stotkicu!!
E, pa, alal mi pivce!
lady_d lady_d 12:59 04.09.2011

razlike...i to pozitivne

Draga Ana,
potpuno saglasna s tobom. Mislim da bi svet bio dosadan da nema tih i takvih razlika izmedju muskaraca i zena. Postoji neka tendencija poslednjih decenija u izjednacavanju...OK je ako se to izjednacavanje odnosi na recimo ista prava pri zaposljavanju, pri biranju zivotnog puta, pravu na reci"ne, necu"... Ali me uzasno nervira pokusaj da se zene i muskarci svedu u istu kategoriju. Nesrecni Skandinavci su recimo uveli brdo super zakona (i tata mora malo da bude kuci sa tek rodjenom bebom) ali imaju i brdo gluposti...recimo muskarac ne sme da ti pridrzi vrata jer se to smatra tim seksizmom... ili da ti ponudi da ponese nesto tesko umesto tebe. Onda odes recimo u neku fitnes salu i vidis zene koje dizu podjednaku gomilu tegova kao i muskarci, krenes ulicom i posmatras osobe s ledja...i pitas se: Je li musko ili zensko (ladja kao ormar, nabildovane misice i noge)... i seti se one recenice: To nije zena, to je Blejk Stena! Agresivne zene, napadne, frustrirane i nesrecne. Priroda nam je dala sansu da budemo sve sto zelimo (pa zene idu i u Kosmos, zar ne?!) ali mislim da nas upozorava da ne pretaramo, jer na kraju, duboko u sebi mi smo zene koje zele pored sebe nekoga ko je jaci i drugaciji.
lady_d lady_d 12:59 04.09.2011

razlike...i to pozitivne

Draga Ana,
potpuno saglasna s tobom. Mislim da bi svet bio dosadan da nema tih i takvih razlika izmedju muskaraca i zena. Postoji neka tendencija poslednjih decenija u izjednacavanju...OK je ako se to izjednacavanje odnosi na recimo ista prava pri zaposljavanju, pri biranju zivotnog puta, pravu na reci"ne, necu"... Ali me uzasno nervira pokusaj da se zene i muskarci svedu u istu kategoriju. Nesrecni Skandinavci su recimo uveli brdo super zakona (i tata mora malo da bude kuci sa tek rodjenom bebom) ali imaju i brdo gluposti...recimo muskarac ne sme da ti pridrzi vrata jer se to smatra tim seksizmom... ili da ti ponudi da ponese nesto tesko umesto tebe. Onda odes recimo u neku fitnes salu i vidis zene koje dizu podjednaku gomilu tegova kao i muskarci, krenes ulicom i posmatras osobe s ledja...i pitas se: Je li musko ili zensko (ladja kao ormar, nabildovane misice i noge)... i seti se one recenice: To nije zena, to je Blejk Stena! Agresivne zene, napadne, frustrirane i nesrecne. Priroda nam je dala sansu da budemo sve sto zelimo (pa zene idu i u Kosmos, zar ne?!) ali mislim da nas upozorava da ne pretaramo, jer na kraju, duboko u sebi mi smo zene koje zele pored sebe nekoga ko je jaci i drugaciji.
zoja444 zoja444 14:03 04.09.2011

Re: razlike...i to pozitivne

jer na kraju, duboko u sebi mi smo zene koje zele pored sebe nekoga ko je jaci i drugaciji.


za mene je pozeljan muskarac onaj koji je jak u psihickom smislu (da kad krenu neka s*anja, ne izmakne svoje d*pe i prepusti zeni da resava sve probleme), a ne onaj koji je dominantan (ima da bude samo po mome - e, pa nece moci, dogovoricemo se).
tyson tyson 14:04 04.09.2011

Peta kolona

ja sam sasvim saglasna s majkom prirodom i njenim viđenjem kako ti nejednaki polovi treba da budu napravljeni.

Izdajnice.



inspektor_kalahan inspektor_kalahan 21:02 04.09.2011

koje patuljke ti imas

YOU'VE GOTTA ASKYOURSELF ONE QUESTION: DO I FEEL LUCKY ?
Kosmogina Kosmogina 00:54 06.09.2011

nabodi me nežno


Iza svega ovde viđenog ne smem više da se upuštam u odnose sa muškarcima! Ili će me prebiti ili ću zbog njih matericu pocepati! Od ovolike prakse nasilja u našem okruženju (i šire), seksualnog zlostavljanja i drugog maltretiranja, shvatila sam da je bolje da sam bliska sa ženama! Imaju lakšu ruku, mada nisam sigurna da li se brže umaraju.
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:12 06.09.2011

Re: nabodi me nežno

Kosmogina

Iza svega ovde viđenog ne smem više da se upuštam u odnose sa muškarcima! Ili će me prebiti ili ću zbog njih matericu pocepati! Od ovolike prakse nasilja u našem okruženju (i šire), seksualnog zlostavljanja i drugog maltretiranja, shvatila sam da je bolje da sam bliska sa ženama! Imaju lakšu ruku, mada nisam sigurna da li se brže umaraju.


Nikako s muškarcima, to i ja kažem (pošto sam se ovde bila prosvetlila čitajući neke druge tekstove, te shvatila koliko sam nazadna) a sa ženama valjda, ok. Gledaj da ne budu više od tebe

p.s.

ja tek neki dan shvatila da si počela da blogerišeš (retko svraćam nešto u poslednje vreme)stoga: dobro mi došla, drugarice kosmogino, raduje me što si tu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana