Društvo| Umetnost

Bezobrazluk Beogradske filharmonije

Predrag Azdejković RSS / 06.09.2011. u 13:55

14006.jpg 

Ovih dana mnogi su oduševljeni akcijom Beogradske filharmonije u beogradskoj Silikonskoj dolini. Spustila se arogantna grupa umetnika do Strahinjića Bana i izvređali prisutne goste. Odakle ta malograđanska potreba kod "vrhunskih" umetnika da odu među "seljake" i da im na nos nabiju kako su oni kao "vrhunski" umetnici mnogo bolji ljudi od njih silikonskih "seljaka"?

Dok su im se zahvaljivali što ne dolaze, "vrhunski" umetnici u skupim frakovima i sa još skupljim instrumentima su zaboravili na jednu činjenicu. Ti seljaci svojim porezom finansiraju njihovu neprofitnu umetnost. To što oni cigulišu, šetaju dupeta po svetu i svirkaju i misle da su mnogo bitni, plaćaju ti isti seljaci kojih se gade!

Beogradska filharmonija MORA da se izvini zbog ovakog odnosa prema javnosti, jer je to čist bezobrazluk i vređanje. A da ima pravde beogradskih "silikondolinaši" treba da se organizuju i da im odu, pa da vidimo kako bi se to dopalo Beogradskoj malograđanskoj filharmoniji.

Oduvek sam prezirao aroganciju i snobovštinu, naročito kod onih natripovanih urbanih fejkera i "vrhunskih" umetnika koji posle budu sudije u "Ja imam talenat".

 

Meni ne pada na pamet da vam dođem,

Predrag M. Azdejković

www.azdejkovic.com

 

 

Original fotka:

beogradska-filharmonija.jpg 

Atačmenti



Komentari (422)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:21 06.09.2011

Re: 1 na 1

fifismack
neće baš biti
ako se ne varam, oni plaćaju da budu tu viđeni
porez od 18% plaćaju vlasnici lokala na prodatu kafu za koju je izdat fiskalni račun


vidi se da se družiš s njima, dobro ih poznaješ!
sevarlica sevarlica 17:22 06.09.2011

Re: 1 na 1

Ni meni. Nemam pojma od čega plaća porez ona seljanka Biljana Srbljanović koja često ide u Ipanemu koja je u Strahinjića Bana. Sigurno švercuje heroin iz Azerbejdžana!

Izvinite, kakve su ovo generalizacije?

Ako ništa, makar plaćaju 18% PDV na popijenu kafu koji isto ide državi.


Ako ti je ona reper za kvalitet klijentele onda zaista ovo ne vodi ničemu


Razumem ja gospodine Azdejkoviću da ste provalili da među LGBT populacijom ima dosta seljane pa sad pokušavate da im se dodvorite, ali nije lepo da za to koristite filharmoniju. cccc
maca22 maca22 17:24 06.09.2011

Re: 1 na 1

fifismack
porez od 18% plaćaju vlasnici lokala na prodatu kafu za koju je izdat fiskalni račun

...koji nikad ne izdaju.

Sorry, ali Silikonci ne daju novac. Džiberi ne daju ovom naroud. Oni od njega uzimaju.
Džiberi nisu deo naroda :suzica:. Džiberi su paraziti naroda.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:28 06.09.2011

Re: 1 na 1

jebote koji ste vi fašisti
misha.m misha.m 17:30 06.09.2011

Re: 1 na 1

Drugi put pominješ PDV u odgovvorima na komentare...
Ne znam koliko košta kafa u kafiću u Strahinjića Bana (ne živim u BG trenutno). Recimo da je 100 din, kao na aerodromu. PDV je tu oko 15 dinara.
Koliko kafa treba da se popije da bi se kupio jedan frak?
maca22 maca22 17:30 06.09.2011

Re: 1 na 1

fifismack
porez od 18% plaćaju vlasnici lokala na prodatu kafu za koju je izdat fiskalni račun

...koji nikad ne izdaju.

Sorry, ali Silikonci ne daju novac. Lopovi ne daju ovom narodu. Oni od njega uzimaju.
Lopovi nisu deo naroda :suzica:. Lopovi (i njihove kurve i debili kojima su se nametnuli kao IN) su paraziti naroda.

Evo Pedja, jel sad nije fašistički?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:36 06.09.2011

Re: 1 na 1

delimično i dalje jeste, ali je tvoja izjava proizvoljna...

ako ne izdaju fiskalni račun znači da ih država štiti, što znači da je problem negde drugde
maca22 maca22 17:40 06.09.2011

Re: 1 na 1

Ja pričam o nome što ta dolina simboliše.
Simoliše kulturu koju promovišu lopovi. E sad...ti vidiš da je TO neki duhovni iraz naroda koji mi, snobovi i fašisti, preziremo. A neće tako biti. :)
princi princi 18:00 06.09.2011

Re: 1 na 1

misha.m
Drugi put pominješ PDV u odgovvorima na komentare...
Ne znam koliko košta kafa u kafiću u Strahinjića Bana (ne živim u BG trenutno). Recimo da je 100 din, kao na aerodromu. PDV je tu oko 15 dinara.
Koliko kafa treba da se popije da bi se kupio jedan frak?

Recimo da se dnevno popije 10-ak hiljada kafa. To je 150K dinara, 1500 evra dnevnno, odnsono oko 500K evra godišnje. Znači, ako je procenjeni godišnji budžet filharmonije oko 2.5M evra (ili 200K evra mesečno) to mu dođe oko 25% budžeta samo od kafe. Da ne pominjemo naćose.
Milan Novković Milan Novković 18:10 06.09.2011

Re: 1 na 1

Recimo da se dnevno popije ...

Ne samo to!

Zamisli BF sponzore! U njihovo ime je gest podjednako ružan ako pođemo od pretpostavke da i pored svog marketing koji sponzori ovako rade ipak je jedan deo u ime promocije kulture, nekih viših ideala od pesničenja sa "neznanim" neprijateljem.

I da poznaju sve na ulici kojima su se obratili opet su pali na ispitu. I tad se radi o anti-kulturi i negativnom primeru.

Nedostojanstveno i arogantno!
princi princi 18:14 06.09.2011

Re: 1 na 1

U njihovo ime je gest podjednako ružan ako pođemo od pretpostavke da i pored svog marketing koji sponzori ovako rade ipak je jedan deo u ime promocije kulture, nekih viših ideala od pesničenja sa "neznanim" neprijateljem.

Slažem se, gest je posebno nekulturan prema sponzorima (u koje, svakako, spada i Republika Srbija). Umesto da svojim delovanjem smanje jaz i pokušaju da makar malo odškoluju "primitivce i nekulturne", oni im tu nekulturu trljaju na nos. Onako, potez dostojan ledepea i Karleuše.
8c_competizione 8c_competizione 22:21 06.09.2011

Re: 1 na 1

Again, jesi li ti bash 100% siguran da ti kafici placaju porez za SVAKU kafu drzhavi?

Aha, kada bi se gadjali tranvajima!
8c_competizione 8c_competizione 23:04 06.09.2011

Re: 1 na 1

Ali to ne znaci da zbog toga sto je problem negde drugde, da treba da zaboravimo na SB i da prestanemo sa ovom raspravom. Na drugom Blogu ce o tim problemima negde drugde. Ta, ti si VIP bloger i nadasve HRABAR, pa navali!
8c_competizione 8c_competizione 19:49 07.09.2011

Re: 1 na 1

dakle, sada su svi fashisti ako se ne slazhu sa tvojim stavovima?

polako bre, pocinjesh sve vishe da licish na moju kevu, kada sam ushao u pubertet i protivio se svemu
looping looping 17:43 06.09.2011

Ovo

Meni izgleda prilicno jadno.
Beogradski filharmonijski orkestar prosi u silikonskoj dolini.
Iole normalna drzava ovo ne bi dozvolila.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:44 06.09.2011

Re: Ovo

looping looping 17:47 06.09.2011

Re: Ovo

Predrag Azdejković

Bas i nije za poredjenje.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:54 06.09.2011

Re: Ovo

nije za poređenje, ali ovako ima više smisla
tmrnsk tmrnsk 08:38 07.09.2011

Re: Ovo

Ili ovo:
anarhitekta anarhitekta 19:08 06.09.2011

ne znam...

zasto azdejkovic kritikuje beogradsku filharmoniju kad se i sam koristi istim metodama, tj provocira po svojim blogovima kako bi se culo za njega.


mislim da je gospodin azdejkovic makar podsvjesno najzesci protivnik borbe za jednaka prava gay osoba jer ukoliko bi, u nekom utopistickom drustvu, napadi na gay osobe bili svedeni na nulu, gospodin azdejkovic ne bi vise imao o cemu da pise i da skrece paznju na sebe; a samim skretanjem paznje, on zaradjuje za " 'leba".

stoga je zanimljiva paralela - beogradska filharmonija ce nekako prezivjeti i bez silikonaca. azdejkovic ce vec teze da prezivi bez svojih blogova.

nista licno. samo sto bi rekao jedan reper "pljujes na mene da bih cuo z atebe i tu se puno za*ebes"...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:32 06.09.2011

Re: ne znam...

stoga je zanimljiva paralela - beogradska filharmonija ce nekako prezivjeti i bez silikonaca. azdejkovic ce vec teze da prezivi bez svojih blogova.


Maco moja, primećuješ da blog napišem jednom u 2 meseca... što znači da sam našao nove načine za preživljavanje

Hajde da uzmemo da je vaš diskurs tačan. Onda to isto radi i BG filharmonija. Skreće pažnju na sebe kako bi preživela i stvorila nove konzumente.

zasto azdejkovic kritikuje beogradsku filharmoniju kad se i sam koristi istim metodama, tj provocira po svojim blogovima kako bi se culo za njega.


Zato što ja i BG filharmonija ne smemo da budemo isto. Ja sam jedan peder zlog jezika, a oni su filharmonija...
kukusigameni kukusigameni 21:44 06.09.2011

Re: ne znam...

Predrag Azdejković
Ja sam jedan peder zlog jezika

Molim moderaciju da reguje na ovaj homofobicni komentar, dok ne bude kasno.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:59 06.09.2011

Re: ne znam...

Hehehehehehe
8c_competizione 8c_competizione 22:23 06.09.2011

Re: ne znam...

A ti to sada brinesh o dobrom glasu Filharmonije, ha?

Meni se cinilo da su tii pod "zashtitom" ovog puta bile ugrozhene drushtvene vrste kao shto su fenseri i sponzorushe!
anarhitekta anarhitekta 22:59 06.09.2011

Re: ne znam...

Predrag Azdejković
stoga je zanimljiva paralela - beogradska filharmonija ce nekako prezivjeti i bez silikonaca. azdejkovic ce vec teze da prezivi bez svojih blogova.


Maco moja, primećuješ da blog napišem jednom u 2 meseca... što znači da sam našao nove načine za preživljavanje

Hajde da uzmemo da je vaš diskurs tačan. Onda to isto radi i BG filharmonija. Skreće pažnju na sebe kako bi preživela i stvorila nove konzumente.

zasto azdejkovic kritikuje beogradsku filharmoniju kad se i sam koristi istim metodama, tj provocira po svojim blogovima kako bi se culo za njega.


Zato što ja i BG filharmonija ne smemo da budemo isto. Ja sam jedan peder zlog jezika, a oni su filharmonija...


moracu da te razocaram - nisam primjetio da blog napises jednom u dva mjeseca. jednostavno, citam redom, tek kad otvorim, usput pogledam ko je autor teksta.

nego, onako generalno gledano - iskreno, meni se zeludac okrene kad vidim koja neoliberalna zgadija (daje sebi za pravo da)predstavlja homoseksualnu populaciju. recimo, nekad se na onom "trulom zapadu" najbolje provodilo u pederskim barovima,i to bez obzira da li si homo ili hetero. u londonu npr se reggae prvo pustao u pederskim barovima, zbog toga sto je sistem tu muziku bacio na marginu misleci da je muzika rude boys-a sa jamajke previse "podstrekava mlade britance na pobunu svojim tekstovima" a naravno iz bog rasnog mijesanja.
pederski barovi su tako uvijek bili u svakom aspektu kulture - progresivne perjanice. jedino u zemlji srbiji se desava fetisiziranje i promovisanje potpuno nebitnih silikonskih lutki u gej ikone. mogu danasnji samoproklamovani gej lideri da se kriju iza neizrecene "sve je to kemp" recenice, ali je ovo otislo dublje i dalje od kempa.

i samo na kraju da primjetim - cemu kompleks? cemu spominjanje toga da si "peder" u skoro svakom postu? evo, ne znas da li sam ja homo ili hetero? sudeci po tome, samo potvrdjujes moje sumnje - da nisi peder zbog seksualne orijentacije, nego zato sto ti je to profesija.

u stvari, izvinjavam se. gore sam spomenuo pederske barove . zato, da se ispravim: predraze azdejkovicu ti nisi peder. ti si jedan najobicniji gay.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:38 06.09.2011

*

To što oni cigulišu, šetaju dupeta po svetu i svirkaju i misle da su mnogo bitni

Za razliku od Krmeljuše za koju je "u redu" da se daju pare iz budžeta.
I ti nešto ovako napišeš da bi objasnio kako su se ti ljudi uvredljivo ponašali.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:34 06.09.2011

Re: *

Za razliku od Krmeljuše za koju je "u redu" da se daju pare iz budžeta.


Meni je OK da se daju i za JK i za BGF.
jedi-knight jedi-knight 22:01 06.09.2011

Re: *

Meni je OK da se daju i za JK i za BGF.


E jebi ga sad Pedja. Pa ovim komentarom urusavas svoj integritet. Po kom to kriterijumu JK treba da dobija novac iz budzeta? Hajde da budemo malo ozbiljni.
JK je pojava koje bi svaki slobodnomisleci covek sa mrvicom ukusa trebalo da se stidi.
ivankagrump ivankagrump 23:21 06.09.2011

Re: *

Po kom to kriterijumu JK treba da dobija novac iz budzeta?


Valjda onom, demokratskom? Narod izabere vlast, vlast izabere na sta ce da daje pare, ergo narod bira na sta ce da daje pare.
sevarlica sevarlica 08:25 07.09.2011

Re: *

Meni je OK da se daju i za JK i za BGF.


U redu je samo u ovoj blentavoj državi!!! Misliš da komercijalni bendovi i industrijski izvođači po svetu dobijaju sredstva od države???
Misliš da Madona, Lejdi Gaga, itd. dobijaju novac kao što ga dobija londonska filharmonija???
Izgleda mislite i da bi filharmonija trebala da nastupa po seoskim svadbama, vašarima i da ih ljudi "kite" parama

To ti je isti red veličina kao kad bi država pomagala Miškovića jer pomaže i stare zanate(opančare, kolare, itd.)
tmrnsk tmrnsk 12:04 07.09.2011

Re: *

Meni je OK da se daju i za JK i za BGF.

To je Slobin fazon: "Za mene ima isti znacaj i Univerzitet i Mesna zajednica" (citiram po secanju).
bzejak2010 bzejak2010 20:07 06.09.2011

moje misljenje

Izvini Azdejkovicu... a koju ti to muziku slusas.. ako ti ovi "ciguligasi" nisu po meri... Znas, istinska umetnost je uglavnom neprofitna, jer kad je coveku na prvom mestu novac, od umetnosti nema nista, jer inspiracija ostaje u zapecku..

znas, muzka ne sluzi samo kao dobra podloga da se skace po stolovima i splavovima, prethodno naliven i nasmrkan ko zna cime sve.. muzika sluzi i da se u njoj uziva...

ogradjujem se od svega sto sam rekao ako nesto nisam dobro razumeo, ako je tvoj blog samo sprdnja.. ako si ozbiljno mislio sve sto si rekao, stojim iza svake reci!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:37 06.09.2011

Re: moje misljenje

Izvini Azdejkovicu... a koju ti to muziku slusas.. ako ti ovi "ciguligasi" nisu po meri...


Šemsu, Šikicu, Vendi i Južni vetar.

Znas, istinska umetnost je uglavnom neprofitna, jer kad je coveku na prvom mestu novac, od umetnosti nema nista, jer inspiracija ostaje u zapecku..


Kakve veze to ima sa odnosom BGF prema ljudima koji izlaze u Strahinjića Bana? Nisu svirali ispred Ministarstva kulture i tražili veća sredstva za umetnost... Oni su išli da naprave kampanju, uvrede prisutne, oduševe kultur-elitiste i gotova priča.
8c_competizione 8c_competizione 22:25 06.09.2011

Re: moje misljenje

Ni ti ne prizheljkujesh Paradu pred ministarstvom unutrashnjih (ne)dela iliti pred Botinom rezidencijom!
maca22 maca22 23:11 06.09.2011

Re: moje misljenje

8c_competizione
Ni ti ne prizheljkujesh Paradu pred ministarstvom unutrashnjih (ne)dela iliti pred Botinom rezidencijom!

Point!
Laudanum Laudanum 20:37 06.09.2011

gluvom je u redu viknuti glasnije

Secam se i ove reklame koja nije primljena najbolje, a zaista bese sjajna.
Mogu samo da zamislim kako bi, da je snimljena za nase trziste, penili borci protiv bele kuge i drugi profi sparivaci oblicja Palme...
Mozda reklama nekog pecne, ali posle nje svi razmisljaju o poruci - neko mitinguje, neko uziva. A, od toga nema bolje kampanje


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xWkZ_StRjU0[/youtjavascript:;ube]javascript:;
8c_competizione 8c_competizione 21:38 06.09.2011

Flop

Znash shta Pedja, mislio sam da si onim blogom o Karleushi i Zajecarskoj omladini samo napravio flop, ali sam sada siguran da u stvari branish taj zhivotni stil Silikonske doline, Karleushe, pa zashto ne reci i Cece, poshto su obe iste kravetine!

Niko ne kazhe da treba ici u drugu krajnost snobovshtine, ali pametan svet se iskonski ogradjuje od ovog shljama za koji verujesh da poshteno placa svoje zaposlene, te da poshteno puni drzhavni budzhet od koga se poshteno placaju ovi "snobovi" iz Filharmonije!

Mozhda bi trebao da malko porazmislish ili da se barem informishesh kakav muceni zhivot vode umetnici (oni pravi, ne Pinkulje!) u Srbiji. Tu istu Filharmoniju bi vec deset puta zatvorili da Zubin Mehta nije intervenisao kod Tadica i da nije izblamirao vlast time!

I pocinje da mi se gade polako tvoji dupli standardi. Jer po ovoj tvojoj premisi bi i Obrazovci mogli da se pozivaju na placanje poreza ciji se deo troshi na policiju, ha?

Ali ne, to je neshto drugo tada, ha?

Ma je li Boga ti?

Kao shto si i Zajecarska deca imala pravo da iskazhu svoje gadjenje onim shto im je rodjeni grad priredio, kao shto homoseksualci imaju pravo da iskazhu svoje nezadovoljstvo zbog tretmana u srpskom drushtvu, tako i umetnici imaju pravo da iskazhu svoje gadjenje pre kulturnim i moralnim proadanjem drushtva!
maca22 maca22 21:41 06.09.2011

Re: Flop

Kompeticionea za predsednika!
jedi-knight jedi-knight 21:45 06.09.2011

Re: Flop

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:58 06.09.2011

Re: Flop

Znash shta Pedja, mislio sam da si onim blogom o Karleushi i Zajecarskoj omladini samo napravio flop, ali sam sada siguran da u stvari branish taj zhivotni stil Silikonske doline, Karleushe, pa zashto ne reci i Cece, poshto su obe iste kravetine!


DA, ja branim pravo na IZBOR životnog stila, jer se NAS ne tiče tuđi izbor životnog stila. Vama je problem što imate sve manje za hebanje, jer devojke masovno žele ono što vi niste i nikada nećete biti.

I pocinje da mi se gade polako tvoji dupli standardi. Jer po ovoj tvojoj premisi bi i Obrazovci mogli da se pozivaju na placanje poreza ciji se deo troshi na policiju, ha?


To pozivanje bi bilo mito i korupcija, jer bi se oni pozivali da policija ne poštuje zakon i da ne radi svoj posao.

Kao shto si i Zajecarska deca imala pravo da iskazhu svoje gadjenje onim shto im je rodjeni grad priredio, kao shto homoseksualci imaju pravo da iskazhu svoje nezadovoljstvo zbog tretmana u srpskom drushtvu, tako i umetnici imaju pravo da iskazhu svoje gadjenje pre kulturnim i moralnim proadanjem drushtva!


Nema prava, jer oni nisu bili ciljna grupa te manifestacije. Grad njima ništa nije priredio. Grad je priredio onima koji tu muziku slušaju, a kojih ima više nego te dece...

Hajde da simplifikujem kako biste lakše razumeli.

JA IMAM PRAVO DA IZABEREM DA BUDEM SELJAK I DŽIBER!!! To pravo ne sme niko da mi uskrati!!! Ako nas seljaka i džibera ima 50% stanovništva onda država treba da se dodvorava i našem ukusu, da nam peva Jeca i Ceca na trgu... i da nas prihvati onakve kakvi jesmo.

Nemam ništa protiv da se VI BORITE DA VAŠA PRAVA NE BUDU IGNORISANA, ali to ne znači da ćete vaša prava dobiti tako što ćete meni uskratiti moja.
maca22 maca22 22:01 06.09.2011

Re: Flop

Ne.
maca22 maca22 22:08 06.09.2011

Re: Flop

Predrag Azdejković
Ako nas seljaka i džibera ima 50% stanovništva onda država treba da se dodvorava i našem ukusu, da nam peva Jeca i Ceca na trgu... i da nas prihvati onakve kakvi jesmo.

Drzava je stvorila ljude koji to konzumiraju spoonfedujuci ih smecem. To sada treba popraviti uspostavljanjem pravih vrednosti u drustvu. Sta ti mislis, proizvodes konzumente kriminalne kulture, i onda im udovoljavas? Nema sanse.
Naravno, kako se to kod nas ne desava, i dalje se nasilje i kriminal isplati, od tog posla nema nista.


Tim pre su dragocene akcije malih Zajecaraca.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:12 06.09.2011

Re: Flop

Drzava je stvorila ljude koji to konzumiraju spoonfedujuci ih smecem. To sada treba popraviti uspostavljanjem pravih vrednosti u drustvu.


Ali ja ne vidim razliku između naše ili bilo koje druge države kad je "smeće" u pitanju.

Naravno, kako se to kod nas ne desava, i dalje se nasilje i kriminal isplati, od tog posla nema nista.


A zašto se kriminal i nasilje vezuje samo za narodnjake i Grand produkciju? Kriminalci ne mogu da slušaju Betovena ili rock?!
angie01 angie01 22:12 06.09.2011

Re: Flop

A IMAM PRAVO DA IZABEREM DA BUDEM SELJAK I DŽIBER!!! To pravo ne sme niko da mi uskrati!!! Ako nas seljaka i džibera ima 50% stanovništva onda država treba da se dodvorava i našem ukusu, da nam peva Jeca i Ceca na trgu... i da nas prihvati onakve kakvi jesmo.

po ovoj logici-ako 90% populacije misli da su gejevi bolesni kuzni i nepozeljni, onda drzava treba da se dodvorava tom ukusu i da pevaju popovi, i huligani sa stadiona,....i da ih prihvati onakve kakvi jesu!

Nemam ništa protiv da se VI BORITE DA VAŠA PRAVA NE BUDU IGNORISANA, ali to ne znači da ćete vaša prava dobiti tako što ćete meni uskratiti moja.


pa opet-nemam nista protiv da se VI GEJEVI BORITE ZA VASA PRAVA, ali to ne znaci da cete ta prava i dobiti tako sto cete meni uskratiti moja-potpuno ista logika, jer tvoja prava i svih ostalih sto bleje u Silikonu i obozavaju Jk, ne da nisu ugrozena i uskracena, kako ti ovde lazno kukas, nego je ovaj duhoviti performans i nastao, jer ste nas preplavili!
maca22 maca22 22:17 06.09.2011

Re: Flop

Predrag Azdejković
Ali ja ne vidim razliku između naše ili bilo koje druge države kad je "smeće" u pitanju.

Pa sta?
Ali hajde da preispitamo malo ovo.

Pricas o crnackoj muzici koja peva o gengovima i kurvama? Ili mislis na nesto gadno iz zemalja u tranzicji gde je isto preporucivo biti kurva krimosu?

Predrag Azdejković
A zašto se kriminal i nasilje vezuje samo za narodnjake i Grand produkciju? Kriminalci ne mogu da slušaju Betovena ili rock?!

Slusaj, ne vezujem ga ja, nego oni sami. Oni su nosicioo te kulture. Kultura brzih para i sisatih kurvi pripada tom svetu, sa pojavom takvih vrednsti, pojaviola se takva muzika. Nismo mi krivi sto je to tako.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:23 06.09.2011

Re: Flop

Ne znam šta da ti kažem, ali se meni sve čini da ti imaš male sike...

I apsolutno te podržavam da na trgu spališ Playboy magazine i sve one sisate kurve u njima...
jedi-knight jedi-knight 22:26 06.09.2011

Re: Flop

A zašto se kriminal i nasilje vezuje samo za narodnjake i Grand produkciju? Kriminalci ne mogu da slušaju Betovena ili rock?!


Mogu, ali na Siciliji.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:31 06.09.2011

Re: Flop

jer tvoja prava i svih ostalih sto bleje u Silikonu i obozavaju Jk, ne da nisu ugrozena i uskracena, kako ti ovde lazno kukas, nego je ovaj duhoviti performans i nastao, jer ste nas preplavili!


Jesu, ugroženo nam je pravo da nas ostavite na miru u našem getu u Silikonskoj dolini, da se ne bavite nama kao što se mi ne bavimo vama...

To što smo mi većina, šta da se radi... Nećete valjda da nas ubijate da nas bude manje?!
8c_competizione 8c_competizione 22:38 06.09.2011

Re: Flop

Vama je problem što imate sve manje za hebanje, jer devojke masovno žele ono što vi niste i nikada nećete biti.


Pedjice, ne brini se ti za moju egzistenciju i "krevetne" aktivnosti. Niti imam problema sa zhivotnim standardnom niti sa libidom.

JA IMAM PRAVO DA IZABEREM DA BUDEM SELJAK I DŽIBER!!! To pravo ne sme niko da mi uskrati!!! Ako nas seljaka i džibera ima 50% stanovništva onda država treba da se dodvorava i našem ukusu, da nam peva Jeca i Ceca na trgu... i da nas prihvati onakve kakvi jesmo.

Nemam ništa protiv da se VI BORITE DA VAŠA PRAVA NE BUDU IGNORISANA, ali to ne znači da ćete vaša prava dobiti tako što ćete meni uskratiti moja.


Tvoj zhivotni izbor da budesh seljak i dzhiber ne bih da uskracujem niti da osporavam. Problem je shto TI i takvi kao TI, kradjom preko potrebnog finansiranja umetnosti koja je neprofitabilna u stvari uskracujete PRAVA one populacije drushtva koja koja bi zhelela da kulture bude vishe ili bar isto onoliko koliko ju je bilo pre nego shto su ovi TVOJI uzjashili srpsko drushtvo!

Da je jednako PRAVO (u ovom slucaju finansiranje) dato umetnicima, tvoji komentari bi imali mozhda neku tezhinu, ovako i dalje sve predstavlja veliko licemerje "pedera zlog jezika". Licno bih izbacio ono "pedera", cisto da ne bude posle da se prepucavamo po osnovi seksualnog opredeljenja (bio bi to tako lak poen za tebe, zar ne?).

A garantujem ti da ovi "kulturni snobovi", ukoliko bi bili u vecini, bi debelo podrzhavali opciju jednakih prava za homoseksualce.

A ti se upecao na jebenu Karleushu i njene smishljene izjave, pa mislish da svi ovi seljaci mozhda podrzhavaju homoseksualce.

8c_competizione 8c_competizione 22:40 06.09.2011

Re: Flop

Ali ja ne vidim razliku između naše ili bilo koje druge države kad je "smeće" u pitanju.


jel to znaci da ako su drugi loshi da i mi treba da budemo loshi?
angie01 angie01 22:48 06.09.2011

Re: Flop

Jesu, ugroženo nam je pravo da nas ostavite na miru u našem getu u Silikonskoj dolini, da se ne bavite nama kao što se mi ne bavimo vama...


ju, ju, malo dobre muzike i duhoviti transparent vas je ugrozio!

kako se ne bavite nama-pa skroz ste nas pojeli!


To što smo mi većina, šta da se radi... Nećete valjda da nas ubijate da nas bude manje?!


pa to sto su vecina mrzitelji gejeva, sta da se radi,...necete valjda da ih ubijate da ih bude manje!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:48 06.09.2011

Re: Flop

Da je jednako PRAVO (u ovom slucaju finansiranje) dato umetnicima, tvoji komentari bi imali mozhda neku tezhinu, ovako i dalje sve predstavlja veliko licemerje "pedera zlog jezika".


Ne, ja i dalje ponavljam jedno te isto. Šta tražite u Silikonskoj dolini, to je samo produkt kulturne POLITIKE. Idite tamo gde se kreira ta POLITIKA.

Ova akcija uopšte nije bila to o čemu mi ovde pričamo. Idemo suviše duboko, dok je njihova akcija površna. Jeftin marketing. Obukli se, sredili, poveli fotografa, snimatelja, transparent sa uvredljivom porukom i dobili medijski prostor za 0 dinara i ciljna grupa kampanje je oduševljena.

Njima nije cilj promena kulturne politike, ni bilo šta drugo o čemu mi ovde raspravljamo, njima je cilj bio čisto TRŽIŠNI i to su ostvarili. To su bili jeftini poeni, pljuneš po turbo folku, silikonkama i džiberima - uspeh je zagarantovan.

Isto tako političari pljunu po pederima, jer je uspeh zagarantovan!!!


8c_competizione
Ali ja ne vidim razliku između naše ili bilo koje druge države kad je "smeće" u pitanju.


jel to znaci da ako su drugi loshi da i mi treba da budemo loshi?


primećuješ da stavljam znake navoda i moje pitanje je bilo upućeno jer se predstavlja da samo Srbija ima taj problem sa "smećem", a to je globalna pojava!!!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 22:53 06.09.2011

Re: Flop

kako se ne bavite nama-pa skroz ste nas pojeli!


kako? kako je ta urbana većina postala manjina? kako ste to dozvolili? kako ste tu bitku izgubili?

pa to sto su vecina mrzitelji gejeva, sta da se radi,...necete valjda da ih ubijate da ih bude manje!


vidiš mrzitelji gejeva i tu je problem... kad je Silikonska dolina u pitanju ja ne vidim reč mrzitelji BG filharmonije... ali vidim kod vas, da ste mrzitelji Silikonske doline.
8c_competizione 8c_competizione 23:11 06.09.2011

Re: Flop

DA, ja branim pravo na IZBOR životnog stila, jer se NAS ne tiče tuđi izbor životnog stila. Vama je problem što imate sve manje za hebanje, jer devojke masovno žele ono što vi niste i nikada nećete biti.


zashto onda osporavash Palmi pravo da bude homofob?

ili Djilasu da se bori protiv "razbijanja Beograda"?

ili Jeremicu da bude preCednik teniskog saveza?
8c_competizione 8c_competizione 23:12 06.09.2011

Re: Flop

Isto tako političari pljunu po pederima, jer je uspeh zagarantovan!!!


Isto tako seljacine (urbani seljaci iz SFRJ doba) i novopecena bogatashka bagra iz SB pljune po "intelektualnim snobovima", jer je uspeh zagarantovan!
maca22 maca22 23:14 06.09.2011

Re: Flop

Predrag Azdejković
Ne, ja i dalje ponavljam jedno te isto. Šta tražite u Silikonskoj dolini, to je samo produkt kulturne POLITIKE. Idite tamo gde se kreira ta POLITIKA.

Kome se obracas?
Meni je ruzan potez BH. Ali ti branis nesto drugo, sto je jako lose, pa se oko toga tucemo.
maca22 maca22 23:16 06.09.2011

Re: Flop

Predrag Azdejković
JA IMAM PRAVO DA IZABEREM DA BUDEM SELJAK I DŽIBER!!!

Zbunjen si jer upotrebljavas pogresne naizve.

Kazi ovako:
ja imam pravo da iaberem da budem konzumet sunda uvedenog u osvit 90-ih koji promovise da muskarac bude kriminalac, a zena njegova kurva.

I vidis imas. Kao i drzava da vodi kulturnu politiku koja to zatire. (osim sto je ne vodi...)
8c_competizione 8c_competizione 23:17 06.09.2011

Re: Flop

primećuješ da stavljam znake navoda i moje pitanje je bilo upućeno jer se predstavlja da samo Srbija ima taj problem sa "smećem", a to je globalna pojava!!!


licno bih dodao: to nam ne daje za pravo da se pomirimo sa problemom "smeca" kao globalnom pojavom.

po Bogu, i ubistva su globalna pojava (ne deshavaju se samo u Srbiji), pa se niko pri zdravoj pameti ne miri sa time.

reci ces, kako se ubistvo (oduzimanje zivota) mozhe porediti sa umetnoshcu i "ubistvu" iste? pa lepo, za neke je umetnost zhivot, te ako im je oduzmesh, kao da si ih ubio!

isto tako i napadi na gay-eve su globalna pojava (nemamo bash autorska prava na ovo u Srbiji), slozhices se valjda da ne treba da se mirimo sa ovim kao civilizacijskom tekovinom?
maca22 maca22 23:18 06.09.2011

Re: Flop

maca22
Predrag Azdejković
Ali ja ne vidim razliku između naše ili bilo koje druge države kad je "smeće" u pitanju.

Pa sta?
Ali hajde da preispitamo malo ovo.

Pricas o crnackoj muzici koja peva o gengovima i kurvama? Ili mislis na nesto gadno iz zemalja u tranzicji gde je isto preporucivo biti kurva krimosu?

Predrag Azdejković
A zašto se kriminal i nasilje vezuje samo za narodnjake i Grand produkciju? Kriminalci ne mogu da slušaju Betovena ili rock?!

Slusaj, ne vezujem ga ja, nego oni sami. Oni su nosicioo te kulture. Kultura brzih para i sisatih kurvi pripada tom svetu, sa pojavom takvih vrednsti, pojaviola se takva muzika. Nismo mi krivi sto je to tako.



Predrag Azdejković
Ne znam šta da ti kažem, ali se meni sve čini da ti imaš male sike...

I apsolutno te podržavam da na trgu spališ Playboy magazine i sve one sisate kurve u njima...



Ovaj licni napad zaista znaci da nemas sta da odgovoris. A Pedja, to nije lepo.


Sto se tice mojih sika, cesto te srecem po gradu. Ali ovaj put cu ti se predstaviti, pa ti sa obe sake izmeri.
jedi-knight jedi-knight 23:20 06.09.2011

Re: Flop

Sto se tice mojih sika, cesto te srecem po gradu. Ali ovaj put cu ti se predstaviti, pa ti sa obe sake izmeri.



Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:22 06.09.2011

Re: Flop

ja imam pravo da iaberem da budem konzumet sunda uvedenog u osvit 90-ih koji promovise da muskarac bude kriminalac, a zena njegova kurva.


Odakle to tebi?

Mogu neki konkretni primeri?
maca22 maca22 23:26 06.09.2011

Re: Flop

Predrag Azdejković
ja imam pravo da iaberem da budem konzumet sunda uvedenog u osvit 90-ih koji promovise da muskarac bude kriminalac, a zena njegova kurva.


Odakle to tebi?

Mogu neki konkretni primeri?

Pa to je poenta price i otpora prema toj supkulturi!
Pedja, najdrzi meni geju, jesi ti bio u Srbiji, u osvit 90-ih?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:26 06.09.2011

Re: Flop

reci ces, kako se ubistvo (oduzimanje zivota) mozhe porediti sa umetnoshcu i "ubistvu" iste? pa lepo, za neke je umetnost zhivot, te ako im je oduzmesh, kao da si ih ubio!


i kao odgovor na to odeš u deo grada i izvređaš one koji tu sede?
8c_competizione 8c_competizione 23:29 06.09.2011

Re: Flop


I pocinje da mi se gade polako tvoji dupli standardi. Jer po ovoj tvojoj premisi bi i Obrazovci mogli da se pozivaju na placanje poreza ciji se deo troshi na policiju, ha?


To pozivanje bi bilo mito i korupcija, jer bi se oni pozivali da policija ne poštuje zakon i da ne radi svoj posao.


razumeo si ti jako dobro. mislio sam da bi Obrazovci mogli da se zhale na to shto ih je proshle godine policija (rekao bih nedovoljno) tukla, jer, jelte i oni placaju porez drzhavi, od cijeg se deo izdvaja za placanje te iste policije.

dakle ne zamenjuj teze!
maca22 maca22 23:33 06.09.2011

Re: Flop

Pedja, kada se zadesim u Srbiji, pa sve odjekuje od šatri:
"tinge-tange-tinge-tange, majka ženi svoga sina..."

To je kultura. Seoska, ali sasvim legitimna.


Ovo iz što simboliše Silikonska kultura, je kultura nastala početkom 90-ih, koja promoviše muške krimose i žene, silikonske ravele. OTUDA otpor. Otuda nesporazum koji imaš sa svetom.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:35 06.09.2011

Re: Flop

dakle ne zamenjuj teze!


ja ništa ne zamenjujem, samo vi dajete glupe primere

mislio sam da bi Obrazovci mogli da se zhale na to shto ih je proshle godine policija (rekao bih nedovoljno) tukla, jer, jelte i oni placaju porez drzhavi, od cijeg se deo izdvaja za placanje te iste policije.


da ponovim, Obrazovci bi tražili od policije da ne radi svoj posao, već da policija ignoriše kršenje zakona što spada u domen korupcije.
maca22 maca22 23:54 06.09.2011

Re: Flop

Predrag Azdejković
i moje pitanje je bilo upućeno jer se predstavlja da samo Srbija ima taj problem sa "smećem", a to je globalna pojava!!!

Ne, ne poturaj mi sta ja "predstavljam".
Ali ako pitas za pojavu: Krmeljuse su pojava u tranziciji. Pojava vezana za pojavu kriminala i bede.
blogovatelj blogovatelj 06:03 07.09.2011

Re: Flop

Kao shto si i Zajecarska deca imala pravo da iskazhu svoje gadjenje onim shto im je rodjeni grad priredio, kao shto homoseksualci imaju pravo da iskazhu svoje nezadovoljstvo zbog tretmana u srpskom drushtvu, tako i umetnici imaju pravo da iskazhu svoje gadjenje pre kulturnim i moralnim proadanjem drushtva!


Kome?
Ljudima koji piju kafu?
Ako ti nisi andjin klon, niko nije.
blogovatelj blogovatelj 06:07 07.09.2011

Re: Flop

Krmeljuse su pojava u tranziciji. Pojava vezana za pojavu kriminala i bede


Krmeljuse su produkt klasnog drustva, prvoklasno meso se placa i to su shvatile one koje su krmeljuse. Kao na stocnoj pijaci. Ovo sto sam napisao nije humanizam, to je istina, koja mnoge boli, ali je istina.
One vlaze na kintu, a ovi sa leptirmasnama dosli da podjebavaju ove sa kintom i to kao treba da bude fora.
Pa oni su onim transparentom ispali veci malogradjani od svih tih hiperdzibera koji sede u onoj kafani.
tyson tyson 07:22 07.09.2011

Re: Flop

Sto se tice mojih sika, cesto te srecem po gradu. Ali ovaj put cu ti se predstaviti, pa ti sa obe sake izmeri

Evo i ja mislim da imaš male sike



one for the road one for the road 08:32 07.09.2011

Re: Flop

spoonfedujuci

(zagrcnuh se)
sevarlica sevarlica 08:44 07.09.2011

Re: Flop

maca22
Predrag Azdejković
i moje pitanje je bilo upućeno jer se predstavlja da samo Srbija ima taj problem sa "smećem", a to je globalna pojava!!!

Ne, ne poturaj mi sta ja "predstavljam".
Ali ako pitas za pojavu: Krmeljuse su pojava u tranziciji. Pojava vezana za pojavu kriminala i bede.


Samo se ne bih složio da je vezano za tranziciju, bar ne u onom svima nama poznatom smislu tranzicije. SAD društvo nije prošlo ovaj vid tranzicije 90-ih, pa je ipak imalo isti problem sa glorifikacijom uličnog kriminala, sistema vrednosti tipa imati a ne stvarati, itd. kroz komrcijalizaciju gangsterskog repa. od 80-ih do 90-ih taj muzički pravac je bio izbegavan na globalnim medijima zbog "prljavog rečnika" i poruke koju nosi, iako je taj isti rep pre komercijalizacije bio vid bunta (kao pank u Engleskoj 70-ih).
angie01 angie01 09:14 07.09.2011

Re: Flop

kako? kako je ta urbana većina postala manjina? kako ste to dozvolili? kako ste tu bitku izgubili?


prosto je neprirodno da u urbanom ambijentu nadvlada ruralni!

kako se to dogodilo- pa kao i uvek, agresivnim zauzimanjem teritorije-grand, pink,veliki brat, farma, splavovi kao centri desavanja, jece, cece, kao idoli mladih, estetika kica i snovi sponzorusa i novobizmismena preko noci!



ali vidim kod vas, da ste mrzitelji Silikonske doline.


to sto je definisan problem u duhovitoj poruci, apsolutno ne odrazava nikakvu mrznju!


highshalfbooze highshalfbooze 11:54 07.09.2011

Re: Flop

JA IMAM PRAVO DA IZABEREM DA BUDEM SELJAK I DŽIBER!!!

Imaš pravo, naravno. Samo ne znam zbog čega se onda ljutiš što ti neko kaže istinu u lice.
Samo jedna primedba. Seljak je čovek koji živi na selu. Ako neko živi u gradu ne može da bude seljak, ali može da bude seljober.
Ako nas seljaka i džibera ima 50% stanovništva onda država treba da se dodvorava i našem ukusu,

Ja sam protiv taksi i raznih nameta, ali jedina taksa za koju bih glasao jeste da se vrati taksa na šund.
Samo da se ovog puta zove seljoberska i džiberska taksa. Jer ste napredovali u međuvremenu prilično, pa je red i ime da promenite.
highshalfbooze highshalfbooze 12:06 07.09.2011

Re: Flop

blogovatelj
a ovi sa leptirmasnama dosli da podjebavaju ove sa kintom i to kao treba da bude fora.

Promakla ti je poenta.

Zadatak umetnosti je da se kritički odnosi prema negativnim društvenim pojavama.

Zadatak krmeljuša je da iskoristi negativne društvene pojave radi nemoralnog sticanja materijalne dobiti.

Dopuna:
Gore treba da stoji "jedan od zadataka"
Hvala Milanu Novkoviću na ispravci.
mariopan mariopan 12:12 07.09.2011

Re: Flop

tyson
Sto se tice mojih sika, cesto te srecem po gradu. Ali ovaj put cu ti se predstaviti, pa ti sa obe sake izmeri

Evo i ja mislim da imaš male sike






Maco, i on bi da proveri
Milan Novković Milan Novković 12:31 07.09.2011

Re: Flop

Zadatak umetnosti je da se kritički odnosi prema negativnim društvenim pojavama.

Pa, to je tačno koliko i tvrdnja da je zadatak roditelja da se kritički obrati detetu kad se upiški zato što je zaboravilo da ode u wc pred spavanje

To nije zadatak nego zadatčić, nebitna sitnica u moru jednog višeg smisla koji je iza umetnosti.

Ok, nema definicije nego ima više definicija - pošto se vrtimo oko klasične muzike evo par "klasičnih" crtica:

- "The less conventionalist sort of contemporary definition makes use of a broader, more traditional concept of aesthetic properties that includes more than art-relational ones, and focuses on art's pan-cultural and trans-historical characteristics".

Dokačili smo se estetike!

Poruka na kraju ove vesele BF bratije nema veze s estetikom - jel bi im ti sutra dao da ti izvode 9. betovenovu simfoniju?

Dalje:

- "First, Plato holds in the Republic and elsewhere that the arts are representational, or mimetic (sometimes translated “imitative”). Artworks are ontologically dependent on, and inferior to, ordinary physical objects, which in turn are ontologically dependent on, and inferior to, what is most real, the non-physical Forms. Grasped perceptually, artworks present only an appearance of an appearance of what is really real".

Really real ona poruka na kraju!? Ma hajde, budalaština naduvanih sujeta!

Ako je Platon previše mator:

- "Kant defines art as “a kind of representation that is purposive in itself and, though without an end, nevertheless promotes the cultivation of the mental powers for sociable communication.” (Kant, Critique of Judgment, Guyer translation, section 44)). The definition, when fully unpacked, has representational, formalist and expressivist elements. Located conceptually in a much broader discussion of aesthetic judgment and teleology, the definition is one relatively small piece of a hugely ambitious philosophical structure that attempts, famously, to account for, and work out the relationships between, scientific knowledge, morality, and religious faith."

Da ne objašnjavam! Jel znaš zašto umetnički direktori prave gluposti? Pa zbog sujete povređene činjenicom da su na dnu liste po kreativnosti pa pokušavaju da naduvaju svoj značaj.

A lista ide: kompozitor, izvođač, dirigent, umetnički direktor.

Dobra grupa izvođača može već i bez dirigenta.

Ako već nisam ni kompozitor, ni izvođač, ni dirigent, a hoću da radim u filharmoniji - ok, najnormalnija stvar na svetu, ali to se onda radi časno i dostojanstveno.

Pa ko još veruje u to da sebi može da podigne cenu mlaćenjem po drugima? Koji pametan čovek?
antioksidant antioksidant 12:35 07.09.2011

Re: Flop

A lista ide: kompozitor, izvođač, dirigent, umetnički direktor.

nemoj dirigenti da te čuju

i ključ
Pa ko još veruje u to da sebi može da podigne cenu mlaćenjem po drugima? Koji pametan čovek?

highshalfbooze highshalfbooze 13:16 07.09.2011

Re: Flop

Pa ko još veruje u to da sebi može da podigne cenu mlaćenjem po drugima? Koji pametan čovek?


Gospodine Novkoviću, nemojte tako da mlatitre po drugima.

Umetnost evoluira. Ali da ne nalazim sada primere iz istorije umetnosti. Vama izgleda smeta nešto drugo. Ja vam tu ne mogu pomoći.
maca22 maca22 13:22 07.09.2011

Re: Flop

blogovatelj
Krmeljuse su produkt klasnog drustva, prvoklasno meso se placa i to su shvatile one koje su krmeljuse. Kao na stocnoj pijaci. Ovo sto sam napisao nije humanizam, to je istina, koja mnoge boli, ali je istina.

A zato Jeca nije imala sanse pored Ceca i ostalih...
Milan Novković Milan Novković 13:41 07.09.2011

Re: Flop

Vama izgleda smeta nešto drugo. Ja vam tu ne mogu pomoći

Da pojasnim pošto mi bilo ko može pomoći

Smeta mi to beskrajno, strasno delenje, nesloga i tuča kao (valjda ljudi u to veruju) pre-cursor neke bolje budućnosti i boljeg društva.

Bombing for peace, fucking for virginity.

Kad nestane jedna podela, partijska, po linijama fudbalskih timova, grad-selo, muško-žensko, istok-zapad, straight-gay, itd uvek se pojavi jedna nova podela.

I mnogi se, kao da ih je sunce ogrejalo, kao retko kad bacaju u svađanje.

Primeti (ne moramo da persiramo, ok je što imamo različita mišljenja i ja se ne svađam s tobom) broj kometara, npr, na blogu o putovanju po Karpatima, pticama i sličnom u poređenju s onima gde je prilaka za svađanje.

Ja mislim da je ta opsesija negativnim i svađanjem jezivo destruktivna i tako uvučem i samog sebe u "tabor" i "objašnjavanje".

Ljudi se zavađavaju (srpski?) da bi se njima vladalo i svađanje je naopak civilizacijski smer.

Kad dolazi od elite posebno je destruktivno pošto podučava i druge svađanju.

A često je samo zavist iza svega, nepromišljena uopštavanja, niske strasti i nedostatak integriteta.

Jeftina, kontra-produktivna uteha zato što smo lenji i letargični da nađemo kvalitetniju.
highshalfbooze highshalfbooze 16:56 07.09.2011

Re: Flop

Da pojasnim

Učinilo mi se da imaš nešto lično protiv filharmoničara, ali dobro, moja greška.
Primeti broj kometara, npr, na blogu o putovanju po Karpatima, pticama i sličnom u poređenju s onima gde je prilaka za svađanje.

Pa ne znači da ti blogovi nisu čitani. A ako nema puno različitih mišljenja, onda nema ni mesta diskusiji. A priznaćete da se o putopisima nema šta puno diskutovati. Čitaj i uživaj, to je bitno.

Kad dolazi od elite posebno je destruktivno pošto podučava i druge svađanju.

Ja, lično, sam protiv podela u granama umetnosti koje su za elitu, a koje su za puk. I jako mi para uši kada čujem to.

Jedino što mogu da prihvatim kao elitu su pripadnici Srpske akademije nauka i umetnosti. I da su oni kao organizacija nastupili tako, onda bi to bilo zaista degutantno i ružno. Mada su oni pokazali ko su i šta su.

Ja ne vidim razlog za svađu ako se čuje i kritika određenih pojava u društvu.
Čisto sumnjam da bi se muzičari naljutili ako bi "stanovnici" silikonske doline napunili salu Kolarca i raširili transparent. Pod uslovom da mogu da se uzdrže od tračarenja dok traje numera i da prežive bez mobilnog telefona dok su u sali.
zoja444 zoja444 17:17 07.09.2011

Re: Flop

Ja ne vidim razlog za svađu ako se čuje i kritika određenih pojava u društvu.
Čisto sumnjam da bi se muzičari naljutili ako bi "stanovnici" silikonske doline napunili salu Kolarca i raširili transparent. Pod uslovom da mogu da se uzdrže od tračarenja dok traje numera i da prežive bez mobilnog telefona dok su u sali.


ali ipak da dame ne budu polugole. odvalacile bi paznju filharmonicara. i oni su samo ljudi.
Milan Novković Milan Novković 18:02 07.09.2011

Re: Flop

Učinilo mi se da imaš nešto lično protiv filharmoničara

Ne, naravno, ja volim klasičnu muziku i u dužim periodima umem da je slušam više od svega ostalog zajedno. Al dobro, to je sitan nesporazum.
Pa ne znači da ti blogovi nisu čitani. A ako nema puno različitih mišljenja, onda nema ni mesta diskusiji. A priznaćete da se o putopisima nema šta puno diskutovati. Čitaj i uživaj, to je bitno.

Bilo bi lepo da si u pravu. Ok za komentare, ali B92 mere i čitanost i preporuke.

Putopis counters: 10,594,10,2,1 (komentari, čitanost, B92 preporuke, FB preporuke, Google preporuke - a napisan 3. Sep)

Milanov blog: 152,5194,36,107,1 - napisan 6. Sep

Peđin blog: 358,7412,28,198,2 - napisan 6. Sep

Slažem se, nije ovo neko merilo, i ovo gde smo se našli je značajnija tema.
Ali ne može svaka "negativna" tema da bude ovoliko značajnija, a jeste i meni to vuče na tužno.
Ja, lično, sam protiv podela u granama umetnosti koje su za elitu, a koje su za puk.

Možda se nismo opet dobro razumeli. Meni je BF elita.

I elita je društvu potrebna:

- prvenstveno da bi nam bila uzor i izvor informacija i znanja u oblastima koje mi dovoljno ne poznajemo (ja sam IT, ali čak i tamo moram po većini pitanja da se okrećem ka eliti).

- a zatim, pošto je elita široko vidljiva, da bi nam bila uzor u širim pogledima na svet i ljude oko nas.

Koristimo je za svoje obrazovanje i obrazovanje dece (ja kad ne mogu da ubedim ćerku da ne preteruje sa polovnim, vintage T-shirts, od kojih neki onomad nisu ljudski oprani pre nego što su otišli u prodavnicu, potegnem elitu kao jokera - kažem "Obrati pažnju kako se Cameron Diaz elegantno i s ukusom oblači" i to je "crv" koji efikasnije radi posao, često, ne uvek, nego moje "pripovedanje".

Da je upućujem na BF bi bilo potentnije nego da je upućujem na Berlinsku Filharmoniju, oboma nam je BF bliže srcu.

Ali ja ne želim da mi se dete tako obraća drugima. Ja želim da se ona drugima obraća s poštovanjem i traži puteve za saradnju i zadovoljavanje zajedničkih interesa, ne konfrontaciju.

Tamo gde nema zajedničkih interesa dve strane uvek mogu da se tiho zaborave i svako ode svojim putem.
Ja ne vidim razlog za svađu ako se čuje i kritika određenih pojava u društvu.

Naravno, ali i kritika je pitanje stila i ne isključuje poštovanje prema drugima:

- To je direktor mogao u intervjuima s novinarima, na TV-u i slično - pozove prijatelja i sredi sebi interview ili dva. Odvoji muziku i ostale od onoga što želi da kaže na ne-muzičke teme i hrabro stane iza svojih reči i mišljenja.

- A on zloupotrebljava muzičare

Pošto ja ne živim tamo već 24 godine i nisam znao skoro ništa o njemu sad sam mu pročitao jedan intervju - ego-naduvani manijak, pozer i egzibicionista.

Kad sam mu pročitao samo "racionalizaciju" postavljanja samo žena u upravni odbor bilo mi je dovoljno - lud, i bilo bi pravo čudo da u Srbiji ne postoje ljudi koji sa Filharmonijom ne umeju više da urade

(btw, od kad to direktor može da postavi ceo upravni odbor osim ako firma nije samo njegova?)
zoja444 zoja444 18:30 07.09.2011

Re: Flop

Pošto ja ne živim tamo već 24 godine i nisam znao skoro ništa o njemu sad sam mu pročitao jedan intervju - ego-naduvani manijak, pozer i egzibicionista.


ali, koji umetnik to nije? talenat ih, po definiciji, na to obavezuje.


Kad sam mu pročitao samo "racionalizaciju" postavljanja samo žena u upravni odbor bilo mi je dovoljno - lud, i bilo bi pravo čudo da u Srbiji ne postoje ljudi koji sa Filharmonijom ne umeju više da urade


ne znam sta je izjavio u intervjuu, ali on je meni benigno, a ne maligno "lud". on svojom "ludoscu" ne ugrozava nikoga. adekvatniji bi mi bio izraz - escentrican, ali i to je karakteristika umetnika. i ne samo njih.

kao da se diskusija pretvara u pitanje ostavke ili smene g. Tasovca. qqqq.
Milan Novković Milan Novković 18:46 07.09.2011

Re: Flop

ali, koji umetnik to nije? talenat ih, po definiciji, na to obavezuje.

Ma neka ih, nego ta moja rečenica što si naveo ide i sa prethodnom, gde zloupotrebljava muzičare

Elem, da se ne ponavljam previše da završim - čovek nema neka muda, kad o elitnim mudima pričamo, da zaobiđem nas boraniju što se palimo oko bloga.

Evo lika s mudima, uzbudljivog "manijaka", vrednog pažnje, divljenja, zavisti i maštarenja:

Kratka varijanta:



Ceo snimak:

zoja444 zoja444 18:57 07.09.2011

Re: Flop

Elem, da se ne ponavljam previše da završim - čovek nema neka muda, kad o elitnim mudima pričamo, da zaobiđem nas boraniju što se palimo oko bloga.


na ovim prostorima treba dobro balansirati sa istim., inace se po kratkom postupku ostaje bez njih. nasa posla.

8c_competizione 8c_competizione 19:32 07.09.2011

Re: Flop

Pedjice, ako zaista nemash bolji argument, nemoj da vredjash Macu22. Ta ovim blogom se kobajagi zalazhesh za borbu protiv vredjanja!
8c_competizione 8c_competizione 19:35 07.09.2011

Re: Flop

ne ne ne, mogu kao i ti da se protive tome da se policajcima placaju plate, posto su jelte protiv njih!
8c_competizione 8c_competizione 19:38 07.09.2011

Re: Flop

Well Pedja, na ovo:

Ne, ja i dalje ponavljam jedno te isto. Šta tražite u Silikonskoj dolini, to je samo produkt kulturne POLITIKE. Idite tamo gde se kreira ta POLITIKA.


bi i obrazovci mogli da odgovore: a sto vi lepo ne paradirate kod Tadica u Kabinetu ili na Uscu? Zar ne?
mrdax mrdax 20:37 07.09.2011

Re: Flop

Sto se tice mojih sika, cesto te srecem po gradu. Ali ovaj put cu ti se predstaviti, pa ti sa obe sake izmeri.


MACA22 - PEDJA : 1-0
sevarlica sevarlica 21:39 07.09.2011

Re: Flop

Re: Flop

jer tvoja prava i svih ostalih sto bleje u Silikonu i obozavaju Jk, ne da nisu ugrozena i uskracena, kako ti ovde lazno kukas, nego je ovaj duhoviti performans i nastao, jer ste nas preplavili!



Jesu, ugroženo nam je pravo da nas ostavite na miru u našem getu u Silikonskoj dolini, da se ne bavite nama kao što se mi ne bavimo vama...

To što smo mi većina, šta da se radi... Nećete valjda da nas ubijate da nas bude manje?!


E pa ne može tako, pa mi koristimo onoj isti fazon koji vi koristite u borbi za LGBT prava, a to je "teror manjine nad većinom"
Ima da trpite kao i svaka većina, jer manjine treba da budu zaštićene i to dobro, zar ne???
BigBadWolf BigBadWolf 22:08 06.09.2011

Mda...

Zato što ja i BG filharmonija ne smemo da budemo isto. Ja sam jedan peder zlog jezika, a oni su filharmonija..


Quod licet Jovi non licet bovi.
man ray loves me man ray loves me 22:12 06.09.2011

ne prilici im

ja mislim da je ovaj potez strasno pasivno agresivan i da ne prilici pravim umetnicima.
obrukali su se.

stalno se vracamo na nesto sto u srbiji izgleda malo ko kapira - noblesse oblige. ako ces da se zalazes za neke vrednosti, zalim slucaj, gubis pravo da ides djonom...
angie01 angie01 22:51 06.09.2011

Re: ne prilici im

gubis pravo da ides djonom...


sta je tu djon- ona dobra svirka ili duhoviti transparent?



man ray loves me man ray loves me 22:57 06.09.2011

Re: ne prilici im

svirka je ok. transparent je, po mom skromnom misljenju, jadan.
ideja je u sustini dobra - clanovi filharmonije se pojavljuju iznebuha na raznim coskovima grada, sviraju, stvaraju 'buzz' i nestaju... mogu i da poruce nesto pozitivno i integrisuce... ne vidim zasto su morali da zglajznu u "yo mama kultur-tregerisanje "...

u metrou na mojoj liniji prosi jedan tip koji ima pravi operski glas. udje tako u vagon ujutru dok svima glava zvoni kad idu na posao i krene punim plucima neku ariju... stvarno ima glas. ali ljudima u tom trenutku mahom nije do toga. i kad vidi da mu niko ne daje pare, on se iznervira i onda pocne najgore da pljuje putnike - te vi ste stoka, te vi ne znate sta je umetnost, te ovo, te ono... a ljudi ustvari znaju. prosecan francuz, za razliku od prosecnog srbina, ide stalno u operu. narocito na toj liniji ima dosta ljudi koji rade na univerzitetu. samo im tada nije do toga.

naravoucenije - kao umetnik ne mozes da nateras nekog da te prihvati. i ako te ne prihvataju, postoje mnogi razlozi, ne mora da bude ni da ti nisi vredan njih, a ni da oni nisu vredni tebe. ali ne smes nikada, ali nikada, da padnes tako nisko da vredjas publiku (ma sta ti mislio o njoj) zato sto nisi primljen onako kako bi zeleo. (jedini izuzetak su komicari a la bill hicks, zato sto je u tom slucaju i vredjanje umetnost. sto mozda neko misli da je i ovde slucaj. mozda. meni nije smesno.)
blogovatelj blogovatelj 06:10 07.09.2011

Re: ne prilici im

stalno se vracamo na nesto sto u srbiji izgleda malo ko kapira - noblesse oblige.


Tako je.
Bravo.
Pravi gospodin ne ide pred tudju kapiju da pljucka i vraca, nego svira i obasjava.
Pravi obasjaj pravi ljudi prepoznaju.
blogovatelj blogovatelj 06:11 07.09.2011

Re: ne prilici im

sta je tu djon- ona dobra svirka ili duhoviti transparent?


Sviirka je izvrsna, transparen je ogavan.
angie01 angie01 07:12 07.09.2011

Re: ne prilici im

kao umetnik ne mozes da nateras nekog da te prihvati. i ako te ne prihvataju,


to nije ni bila ideja!
man ray loves me man ray loves me 16:07 07.09.2011

Re: ne prilici im

onda je jos gore. sta je bila ideja, da odu kod grupe ljudi i da im kazu "vi ste shabani"? jacha ideja.
enivej, ja mislim da to jeste bila ideja - da podignu vidljivost i da pozovu novu publiku, pa bila to ona koja se zatekla tu u kaficu bilo ona koja ce to da vidi na netu i da kaze "bas super su im spustili" (fanovi klasicne muzike ili fanovi ultimate fight-a, pitam se...).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana