Društvo| Istorija| Politika

Prestolonaslednik i nesvrstanost, koji bre Tito

Milan Karagaća RSS / 07.09.2011. u 15:13

Dakle, “Ručak kod princa od Srbije Republike Srbije”
"Danas  se srećemo u Srbiji da proslavimo 50. godišnjicu osnivačke skupštine nesvrstanih i istorijskog lidera Josipa Broza Tita i njegove kolege koji su osnovali Pokret".

13151674016.jpg

 Da ne bude zabune, ovo nisu reči nikoga od zvaničnika Srbije, zemlje domaćina 1. Konferencije nesvrstanih, zemlje čiji je predsednik bio tvorac Pokreta i zemlje domaćina skupa posvećenog tom jubileju. U svakoj normalnoj zemlji koja drži do svog dostojanstva, poštuje svoju istoriju, pogotovo onaj deo na koji se poziva kada joj odgovara, a posebno uvažavajući povod i goste, ovo bi bile uobičajene reči  u obraćanju zvaničnika zemlje domaćina.

Ne, ovo su reči ministra spoljnih poslova Egipta, a naši zvaničnici izgleda nisu mogli da zbog jednog imena izgovore ni druga imena, valjda da bi se pokazali kao korektni prema onome čije ime ne pominju.

Poznato je u međunarodnim odnosima da se koristi svaka prilika, pogotovo istorijski jubileji, da se organizuju veliki međunarodni skupovi radi afirmaciji zemlje.

Naravno i naša diplomatija to zna i pametno je što je iskoristila povod, pogotovo u uslovima kada ima evidentnih nerazumevanja od strane mnogih država. Ako je npr. u pitanju Kosovo,  u pravu je prof. Simić kada kaže da samo zahvaljujući nesvrstanima ono još nioje priznato u UN.

Srbija je, iako više nije članica već samo posmatrač, uložila mnogo napora da se upravo u Beogradu održi jubilarni skup što je , svakako, za pohvalu. Za pohvalu je i sama organizacija skupa u smislu da Srbija ima kapacitete za to. Prisustvo delegacija iz preko 100 zemalja je svakako afirmativno za Srbiju ali da se ne lažemo one su tu ipak zbog nečega što je Srbija kao deo SFRJ uradila ranije i tu su upravo da iskažu poštovanje i odaju priznanje za to.

Znala je Srbija  kada je optirala za skup da je Tito zajedno sa Nehruom i Naserom osnivač pokreta, da je zahvaljujući njemu pokret opstajao pa i opstao, da je Tito bio neosporni lider pokreta, a SFRJ vodeća zemlja, da je Tito bio domaćin 1. Konferencije odžane u Beogradu 1961.godine, da je Tito umro u Beogradu i da su na sahrani bili šefovi država ili vlada iz preko 130 država, i konačno da se u Beogradu  dalje nalazi “Kuća cveća” I da je protokolarno korektno da delegacije posete “Kuću cveća”, a krajnje nepristojno da se to ignoriše. Ne znam da li je tačna informacija u štampi da je , navodno, rečeno da oni koji žele da posete Titov grob  mogu to da urade umesto da idu na večeru koju priređuje predsednik Srbije.  Lično ne verujem, da je tako nešto rečeno , ali je činjenica da u program nije bilo organizovanog odlaska i polaganja venaca.

Mislim da se organizator, tj. Srbija obrukala jer je ispalo prilično licemerno da se hvali delo a njegov tvorac ne spominje, kao kada bi pričali o struji a ignorisali ime Tesla.

Sledeći dan još veće iznenađenje- ručak koji priređuje , čuj, NJKV princ u Belom dvoru, on domaćin  prvi  pozdravlja goste a minister spoljnih poslova i potpredsednik vlade naravno po preseansu iza njega.

Valjda je i to bila aktivnost kako se ne bi našlo vreme za odlazak delegacija u “Kuću cveća”.  A narod već zbija šale kako su odgovorni “zaboravili da zatvore “Kuću cveća” pa su se neke delegacije ipak iskrale i otišle tamo. “

Dakle, pišu novine :“ZA diplomate iz zemalja nesvrstanih u utorak je bio priređen ručak u nekadašnjoj Titovoj rezidenciji, u Belom dvoru, na Dedinju. Ovoga puta, domaćin je bio prestolonaslednik Aleksandar Karađorđević.

Na meniju su bili kaprezi salata, rolovano pileće belo meso i jagnjetina, krompir sa ruzmarinom i pita sa orasima. Ansambl ”Kolo” izveo je splet srpskih igara, što je oduševilo sve goste. Svečani ručak, koji je organizovan za šefove delegacija u dvosatnoj pauzi između sednica u Palati Srbija, održan je u Belom dvoru, gde su više od stotinu zvaničnika ugostili prestolonaslednik Aleksandar Karađorđević, šef srpske diplomatije Vuk Jeremić i zamenik premijera Ivica Dačić.”

Predhodno je supruga ministra spoljnih poslova Nataša Jeremić organizovala ručak za dame, što je protokolarno sasvim korektno, samo ne znam u kom svojstvu i kojim povodom je ručku prisustvovala i princeza Katarina.

Ima se utisak, da bi ,da je skup potrajao još koji dan, verovatno bio organizova izlet na Avalski toranj, ručak kod patrijarha ili nešto drugo, a sve pod motom “Sve sve ali Kuća cveća nikako ne”.Meni je ovo nerazumno, pogotvo što je prošle ili pretprošle godine zvanična delegacija MSP i nekoliko ambasadora nesvrstanih zemalja,položila venac na kome je pisalo “Osnivaču pokreta nesvrstanih”, na RTS prikazano, Stefanović, Crnogorčević, Žugić.

E sada, postavlja se nekoliko pitanja:

1.- kakve veze ima princ Karađorđević sa politikom i Pokretom nesvrstanih,

2.- u kom svojstvu je organizovao ručak i od kojih naših para to plaća

3.- da li Srbija ima paralelno predsednika republike i kralja

4.- koji su to državni razlozi da se on pojavljuje u zvaničnoj funkciji a da mu ministri saslužuju u njegovim „državničkim aktivnostima“

5.- da li su ministri stavljaju’iu se u takvu poziciju implicite priznali i monarha

5.- nije li bilo prirodnije da je na ručku za dame bila prisutna Jovanka Broz, jer, sviđalo se to nekome ili ne, ona ima mnogo više veze sa jubilejom nego svi ostali.

Ali šta reći, čudna je zemlja Srbija, stalno živi u dilemi i dualizmu vrednosti a nema snage da se opredeli ili joj nije jasno ni samoj gde je.

Tako Srbija obeležava dan pobede ,a izbegava da pomene ime onih koji su bili pobednici, izbacili smo sve što podseća na NOB, dođe Medvedev pa obeležimo Dan oslobođenja Beograda a ne pomenemo partizane, sada hvalimo politiku nesvrstanosti ali ne pomenemo imena osnivača, pa zbog Tita izostavimo i Nehrua, Nasera, Nkrumaha, Sukarna.

Imamo predsednika Republike i prestolonaslednika i čak preplitanje između visokih državnih državnih funkcija, pa tako jedan isti čovek može biti predsednik Narodne skupštine i član Krunskog saveta ili ambasador Republike Srbije i član Krunskog veća.

Zbog svega toga, a i mnogo čega drugog, Srbija nema političke snage da se po ključnim pitanjima od nacionalnog interesa odredi“ ili- ili“ , već uvek tavori u stanju „i- i“, što uglavnom znači da ne zna šta hoće.

detaljnije o skupu.



Komentari (302)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:24 07.09.2011

Re: ...

Ja govorim o kapitalizmu odmah nakon 1945.

А то беше онај који је Југославији позајмљивао новце, те када му више није била потребна, пуцнуо прстима да нестане?
maca22 maca22 22:30 07.09.2011

Re: ...

Ja sam čitala kod Čomskog da je komunizam IZVEO Istočnu Evropau iz pozicije zemalja trećeg sveta, i kolionije zapada, ali dobro...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 22:46 07.09.2011

Re: ...

Rešio problem gladi u zemlji seljaka? Koje gladi? One koja je nastupila nakon rata? Tek će glad da dođe.

A drug Čomski ima ušteđevinu, pa nek kupi fabriku u bestragiji, sa 'iljadu zaposlenih. Neuspele privatizacije... Nešto prošlosti, nešto sadašnjosti.
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:55 07.09.2011

Re: ...

Devastirali su ih deca komunizma, njegovi učenici i ideološki naslednici, omladinski rukovodioci i partijski funkcioneri

sve su to unuci kapitalizma i monarhije, a priznaćeš da se unuci uvek više ugledaju na dedove no na očeve.
maca22 maca22 22:56 07.09.2011

Re: ...

srdjazlopogledja
Rešio problem gladi u zemlji seljaka? Koje gladi? One koja je nastupila nakon rata? Tek će glad da dođe.

Vidiš, ova rupa u znanju je još jedan u nizu razloga zašto su monarhisti najveća prepreka monarhizmu u Srbiji.

A drug Čomski ima ušteđevinu, pa nek kupi fabriku u bestragiji, sa 'iljadu zaposlenih. Neuspele privatizacije... Nešto prošlosti, nešto sadašnjosti.

???
vlad_aleksh vlad_aleksh 22:58 07.09.2011

Re: ...

maca22
Ja sam čitala kod Čomskog da je komunizam IZVEO Istočnu Evropau iz pozicije zemalja trećeg sveta, i kolionije zapada, ali dobro...


Smatram da su one dve atomske bombe IZVELE Japan iz feudalizma i iz pozicije zemalja trećeg sveta, ali dobro...
dragan7557 dragan7557 22:58 07.09.2011

Re: ...

Naravno nije on pravio , pravio je narod.Jel se sećaš kojom su brzinom išli vozovi kroz SFRJ i Srbiju tada, a sada idu brzinom kojom su išli 1884.godine.

Jebiga Velja i Šarančić u Njegovo vreme se nisu bavili politikantstvom.

Doduše gledajući godinu koju spominješ olakšavajuća okolnost je i starost lokomotiva, šinobusa i ostalog materijala.
Recimo, Budimir Lončar

Džaba ti je to, čini mi se da ođe niko i nezna ko je Budimir Lončar.

cerski
maca22 maca22 23:00 07.09.2011

Re: ...

dragan7557
Džaba ti je to, čini mi se da ođe niko i nezna ko je Budimir Lončar.

Znam ja, ali mi smo na istoj strani ovde. :)
dragan7557 dragan7557 23:11 07.09.2011

Re: ipak zavera

Smatram da su one dve atomske bombe IZVELE Japan iz feudalizma i iz pozicije zemalja trećeg sveta, ali dobro...


Vala tek sada mi je jasno zašto su nas bombardovali samo osiromašenim uranijumom.

Đubrad jedna, nisu hteli da nas izvuku iz feudalizma a i smetalo im je da sa našom dovitljivošću ne avanzujemo makar u treći svet.

Kalašture proklete stalo im za jedno dve tri atomske!?

cerski
freehand freehand 23:17 07.09.2011

Re: ...

maca22
dragan7557
Džaba ti je to, čini mi se da ođe niko i nezna ko je Budimir Lončar.

Znam ja, ali mi smo na istoj strani ovde. :)

Eh?
Jel i on "čitao kod Čomskog?"
maca22 maca22 23:25 07.09.2011

Re: ...

Ne znam, ali mislim da mu se vilica ne zaključa kad zagrize. To bi bila loša diplomatija.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:56 07.09.2011

Re: ...

maca22
Vidiš, ova rupa u znanju je još jedan u nizu razloga zašto su monarhisti najveća prepreka monarhizmu u Srbiji.

Има истине у овоме, да су монархисти, па и сам монарх највеће препреке.

Да њих нема, монархија би већ била враћена.

Но, трагајмо за истином, ма колико недостижна била, па ћемо сазнати и о тој глади нешто. И о убијању. И о отимачини. И беди која не само да је и даље присутна, већ се константно продубљује. Деценијама.
freehand freehand 00:00 08.09.2011

Re: ...

maca22
Ne znam, ali mislim da mu se vilica ne zaključa kad zagrize. To bi bila loša diplomatija.

Ovom prilikom bih parafrazirao uvaženog kolegu selektora:
Raspravljati sa Macom - čemu?
maca22 maca22 00:09 08.09.2011

Re: ...

Haha, Free, ti ne raspravljaš, ti grizeš.
A raspravljati kad neko ujeda - čemu?
maca22 maca22 00:19 08.09.2011

Re: ...

freehand
Jel i on "čitao kod Čomskog?"

Eh da,

Jednotomnik:
"код предл. (с ген.) одређује [...] 4. одређује појаму чијемје власништву, поседу, домену, односноу чијемје схватању, веровању, расположењу и сл. оно што се казује. — Како се код нас зове ово јело? Код тих риба имају велика пераја."


srdjazlopogledja srdjazlopogledja 00:28 08.09.2011

Re: ...

vlad_aleksh
maca22
Ja sam čitala kod Čomskog da je komunizam IZVEO Istočnu Evropau iz pozicije zemalja trećeg sveta, i kolionije zapada, ali dobro...


Smatram da su one dve atomske bombe IZVELE Japan iz feudalizma i iz pozicije zemalja trećeg sveta, ali dobro...

Сурово, брате прекодунавски, сурово. Поред тога Церски није схватио.
dragan7557 dragan7557 00:30 08.09.2011

Re: ..Istorijske činjenice

srdjazlopogledja
Ja govorim o kapitalizmu odmah nakon 1945.

А то беше онај који је Југославији позајмљивао новце, те када му више није била потребна, пуцнуо прстима да нестане?

Baš taj, a kad su Titu dojadile silne pare 1948, onda je dreknuo istorijsko Njet.

Naravno pri tome je od besa i iz čista mira naredio klanje svih Srba a one koji ostaše čudom u životu, je poslao u NDH* na Doživotnu Robiju.

Rusi su za to vreme davali pomoć koja se zvala Maršal Plan, a mi zbog nesrećnog Njet dobili muda, pardon jaja Trumanova a možda je bilo i nekih tuđih.

*NDH skraćenica Nova Demokratska Hrvatska.

S obzirom da ste iz Dalmacije, možemo razmatrati Broza kao krvnika Italijana,


Po vas celoj dalmaciji je Tito poklao Italijane, a koji zločin mu nisu zaboravili ka je hteo da vrati Trst.
P.S. Za grb. Dajte nam vremena, ispravićemo to, al' ne na grbu.

Počinjene zločine od strane ovog zlikovca, će biti ispravljene od strane nove demokratije. Vaskrsnuće demokratija sve žrtve, ovog zločinca a ako bude potrebno tu je i Hag.

cerski
maca22 maca22 00:36 08.09.2011

Re: Nema mesta čuđenju/Vala ima

srdjazlopogledja
Ali, alternativa neretko bude tragična.

Još češće ljudima svane u alternativi monarhije. Prema tome...
jinks jinks 06:11 08.09.2011

Re: ...

Milan Karagaća
Devastirali su ih deca komunizma, njegovi učenici i ideološki naslednici, omladinski rukovodioci i partijski funkcioneri

sve su to unuci kapitalizma i monarhije, a priznaćeš da se unuci uvek više ugledaju na dedove no na očeve.


Interesantno, prvi put cujem da su Milosevicev i Covicev deda bili predratni kapitalisti.

Meni ipak ostaje nejasno kako decenije života u sistemu koji se bazirao na jednakosti i socijalnoj pravdi nisu na njima ostavile nimalo traga.

Na kraju ispade da su najgori kapitalisti bivši komunisti ... njihov patentirani etat kapitalizam izgleda da predstavlja spoj najgoreg iz socijalizma i liberalnog kapitalilzma.
vojnicic vojnicic 08:19 08.09.2011

Re: ...

jinks
Devastirali su ih deca komunizma, njegovi učenici i ideološki naslednici, omladinski rukovodioci i partijski funkcioneri koji su krojenjem zakona po svojoj meri devedesetih bez uloženog dinara postali kapitalisti i tajkuni (Milošević, Čović, Beko, Mišković, ...) + ostali koji su im se u toj igri našli pri ruci.

Slažem se. I taj isti narod bi sve to isto izgradio i da je posle 45. ovde bio kapitalizam umesto socijalizma ...

srdjazlopogledja
+

+

+

dragan7557 dragan7557 10:14 08.09.2011

Re: ...

srdjazlopogledja 00:56 08.09.2011
Re: ...

maca22
Vidiš, ova rupa u znanju je još jedan u nizu razloga zašto su monarhisti najveća prepreka monarhizmu u Srbiji.


Има истине у овоме, да су монархисти, па и сам монарх највеће препреке.

Да њих нема, монархија би већ била враћена.

Jebo te, po Srbiji sve same Monarhističke - Komunjare!

cerski
dragan7557 dragan7557 10:56 08.09.2011

Re: ...

jinks 17:40 07.09.2011
...

da je Tito zajedno sa Nehruom i Naserom osnivač pokreta, da je zahvaljujući njemu pokret opstajao pa i opstao, da je Tito bio neosporni lider pokreta


Kakav lider takav i pokret.

Naime, kada se ponovo saslušaju slatkorečivi govori od pre 50 godina o politici nesvrstavanja, rešavanju međudržavnih sporova isljučivo mirnim putem, težnji ka ujednačenom tehnološkom i ekonomskom razvoju svih zemalja, borbi za razoružanje ... i sve slično tome, onda je valjda logično da se nakon 50 godina pogleda kako su nesvrstane zemlje u stvarnosti i sprovodile tu i takvu politiku.


Verujem da današnjem vremenu i mnogim rojalkomunistima iz sadašnjeg vremena više odgovaraju pacifističke osobine Josef McCarthy-ja kao i njegova osvedočena oratorika posvećena miru. Njegova osvedočena borba je čak i u rodnom mu Viskonsinu bila zvezda vodilja kosnijim monarhorepublikacima.

Hladna uzrečica pis brader se i danas pamti.

cerski
dragan7557 dragan7557 11:00 08.09.2011

Re: ...

jinks 22:33 07.09.2011
Re: ...

A budi pošten pa kaži ko je porušio i devastirao onolike fabrike, puteve, pruge što je napravljeno za njegovo vreme.


Devastirali su ih deca komunizma,

Slušaj, u prirodi nije redak slučaj da inteligentni roditelji porode kretene, debile ili retardiranu decu.

cerski
freehand freehand 11:04 08.09.2011

Re: ...

mnogim rojalkomunistima

oratorika

monarhorepublikacima.

Cerski, čoveče, ti si u naponu!
kukusigameni kukusigameni 11:06 08.09.2011

Re: ...

freehand
Cerski, čoveče, ti si u naponu!


uros_vozdovac uros_vozdovac 11:52 08.09.2011

Re: ...

jinks
Uros
Ali da se kapitalizam nakon Tita nije pokazao - nije

Pravite malu zamenu teza. Ja govorim o kapitalizmu odmah nakon 1945.

Što se tiče kapitalizma nakon Tita, da ironija bude veća, upravo su mu Titovi najperspektivniji puleni dali poseban ton i karakterističnu crtu (najbrojao sam ih gore, ali ima ih još ... Đukanović na primer, on je iz škole za omladinske rukovodioce preskočio kapitalizam i otišao direktno u maf...).


Što bi drug Staljin rekao kadrovi su sve. Elem ako komunističko poreklo nije smetalo Đukanoviću npr, ne bi moralo da smeta ni ovima i obratno. Dakle nije do porekla.
Šta bi onda moglo da bude?
dragan7557 dragan7557 12:02 08.09.2011

Re: ...

srdjazlopogledja 00:56 08.09.2011
Re: ...

maca22
Vidiš, ova rupa u znanju je još jedan u nizu razloga zašto su monarhisti najveća prepreka monarhizmu u Srbiji.


Има истине у овоме, да су монархисти, па и сам монарх највеће препреке.

Да њих нема, монархија би већ била враћена.

Ovak'oj Mudrosti se valja pokloniti.

cerski

dragan7557 dragan7557 12:12 08.09.2011

Re: ...

srdjazlopogledja
Slažem se. I taj isti narod bi sve to isto izgradio i da je posle 45. ovde bio kapitalizam umesto socijalizma ... Prosto takva su vremena bila, vremena industrijalizacije, elektrifikacije, urbanizacije, izgradnje infrastrukture ... u većini zemalja sveta.


+
Знали би се власници...
+
Правна држава...
+
Владавина права...
+
Демократија...
+
ЕУ чланство...
+
НАТО чланство...
+
Треба ли још?
Кога је брига за још?
А да... Не би пролазили кроз ове ратове и лудило!
Али то је све шббкбб.

Na osnovu iznešenog vidi se da si ti bio u udarnim redovima Slobe Slobodice, a onda kao i mnogi drugi naprasni Koštunica nacionaldemokrata, sa dodatkom neshvaćenog legalizma, pošto sve propalo, onda si uvedeo da je jedina budućnost Svetla prošlost, ostala ti je samo monraho komunjarska opcija. 1945 je bilo takvih koji su sigurnosti radi hteli i Tita i Kralja.

Lepo reče jedan seljak Vuku Draškoviću (tipski monarho-komunjara)

"Biraću te kad budeš Vlast."

cerski
jinks jinks 12:14 08.09.2011

Re: ...

Elem ako komunističko poreklo nije smetalo Đukanoviću npr, ne bi moralo da smeta ni ovima i obratno. Dakle nije do porekla.
Šta bi onda moglo da bude?

Nisam ni mislio da je poenta u poreklu, niti da je ideološki milje iz koga su ponikli sam po sebi posebno važan ... važno je u šta su se na kraju svi ti ljudi stvarno i pretvorili.

Prosto, interesantna mi je ta paralela "mogući kapitalizam 1945."-"real kapitalizam devedesetih", i moguća razlika među ljudima koji su mogli da budu ili bili njihovi nosioci.

I zvuči mi kao posebna istorijska ironija da su neki koji su gajeni kao najperspektivniji nosioci ideja o slobodi i jednakosti, svu tu pozitivnu energiju koje je društvo u njih uložilo uspeli da usmere na sticanje ličnog bogatstva ... i to na posebno ciničan način ... ne svojim ličnim kvalitetima i kreativnim talentima već upotrebom poluga vlasti i mehanizama stvorenih ne da bi se štitili nečiji lični interesi, već interesi šire zajednice (proklamovani u socijalističkim manifestima zadnjih vek i više).
dragan7557 dragan7557 12:24 08.09.2011

Re: ...

maca22
+ i avijoni i kamijoni i sve sto leti to bi se jelo, i sve sto sija bilo bi zlato...

A, šta će se piti?

cerki
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:31 08.09.2011

Re: ...

jinks


Prosto, interesantna mi je ta paralela "mogući kapitalizam 1945."-"real kapitalizam devedesetih", i moguća razlika među ljudima koji su mogli da budu ili bili njihovi nosioci.


jasno ali bojim se da bi i u toj varijanti kapitalizam izgubio. Socijalizam je imamo sistem vrednosti, kakav-takav, etički, društveni, pravila igre. Kapitalizam koji ga je smenio je imao društvenu obavezu da zameni sistem vrednosti novim, po mogućnosti boljim ali nije. Uspeo je da sruši i ismeje stari sistem i da ga zameni ničim. Tu je problem rekao bih.

A ja lično za nedostatak sistema vrednosti pre svega optužujem SPC, jer je ta organizacija pretendovala da bude etički sudija i nije uspela u tome. Iz ove perspektive mi se čini - džaba smo krečili.
dragan7557 dragan7557 12:39 08.09.2011

Re: neoprostiv promašaj

freehand
mnogim rojalkomunistima

oratorika

monarhorepublikacima.

Cerski, čoveče, ti si u naponu!

Alo bre, zaboravio si moja autorska prava:
Jebo te, po Srbiji sve same Monarhističke - Komunjare!


cerski
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:04 08.09.2011

Re: ...


А да... Тајна полиција. Заборавих у бољем расположењу. Али то потпада под не би било.

Hajde stvarno prestani sa tim tamburanjem o policiji u Srbiji.Obrati se malo istoriji pa vidi kakva je bila od Miloša pa dalje, kakva je bila za vreme "Narodnog odisaja" krajem XIX veka, kakva za vreme monarhofašističke diktature, kakva Nedićeva, a posle se samo nastavila tradicija, pa da ne pričamo kako je funkcionisala za vreme Miloševićapa i dalje.
Nema tu mnogo velikih razlika kada su prekoračenja a i metode u pitanju.
dragan7557 dragan7557 14:35 08.09.2011

Re: kraljevska pravda

Milan Karagaća

А да... Тајна полиција. Заборавих у бољем расположењу. Али то потпада под не би било.

Hajde stvarno prestani sa tim tamburanjem o policiji u Srbiji.Obrati se malo istoriji pa vidi kakva je bila od Miloša pa dalje, kakva je bila za vreme "Narodnog odisaja" krajem XIX veka, kakva za vreme monarhofašističke diktature, kakva Nedićeva, a posle se samo nastavila tradicija, pa da ne pričamo kako je funkcionisala za vreme Miloševićapa i dalje.
Nema tu mnogo velikih razlika kada su prekoračenja a i metode u pitanju.


Pa u kraljevskoj demokratiji bi bio javno batinan, javno obešen a za vređanje veličanstva i njegovih bi sledovala robija u nekom od demokracki' kraljevskih kazamata.

Lib recimo kao Šerif bi apsio srđu, miki bi po demokracom ubeđenju zbog korupcije Šerifa lib-a strp'o u kazamat, srđi bi odalamio jedno 50-100 batina na glavnom trgu, a po ponovljenom suđenju oba bi visila na nekoj banderi.

cerski
predatortz predatortz 17:10 07.09.2011

?

Šta je to Pokret nesvrstanih?
vojnicic vojnicic 17:14 07.09.2011

Re: ?

Pokret gde se 130 zemalja svrstavaju u blok koji su oni nazvali 'nesvrstani'...
predatortz predatortz 17:18 07.09.2011

Re: ?

vojnicic
Pokret gde se 130 zemalja svrstavaju u blok koji su oni nazvali 'nesvrstani'...


Naziv zbunjuje...
No, spram sveca i tropar! Ko ga je sve pravio...
background noise background noise 17:31 07.09.2011

Ja samo znam

da je prekjuce kod Dragise u pecenjari bilo vise obezbedjenja nego gostiju . . . kaze Miodrag - sedi bre sinko imas i ti dusu, sedi s'nama ako te oni ne nude . . . ne smem . . . ko ih je doveo na pecenje . . . nem'ti pojma nikog nismo prepoznali
veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 18:02 07.09.2011

Kontradikcije

Ne znam smijem li ja kao Hrvat komentirati otvoreno da ne izazovem salve negodovanja...ali usudit cu se ipak. Sto se moze ocekivati od politicara koji predstavljaju republiku koja na svojoj zastavi ima krunu odnosno grb kraljevine...?

Jeremic i njegova ekipa su,nakon sto je predsjedavajuci nesvrstanih izgovorio hvalospjeve na racun Tita u svom uvodnom govoru, jednostavno trebali jasno istupiti sa stavom koji je opceprihvacen u Srbiji i objasniti uglednim gostima da je Tito bio najveci krvolok Srba i najveci rasturac Srbije u cijeloj povijesti covjecanstva. Sve ostalo je licemjerje. Ali od predstavnika vlasti koji svojim gradjanima uporno lazu i o proslosti i o sadasnjosti i o buducnosti, nista bolje se ne moze niti ocekivati.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 18:16 07.09.2011

Re: Kontradikcije

S obzirom da ste iz Dalmacije, možemo razmatrati Broza kao krvnika Italijana, jer su... Italijani. Ili i to smatrate lažima?

P.S. Za grb. Dajte nam vremena, ispravićemo to, al' ne na grbu.
predatortz predatortz 18:23 07.09.2011

Re: Kontradikcije

srdjazlopogledja
S obzirom da ste iz Dalmacije, možemo razmatrati Broza kao krvnika Italijana, jer su... Italijani. Ili i to smatjavascript:;rate lažima?

P.S. Za grb. Dajte nam vremena, ispravićemo to, al' ne na grbu.



Pusti čoveka. U tuđem oku vidi trun, a u svom ne vidi balvan.



Prvi put je hrvatski grb prikazan na genealogiji Habsburgovaca iz 1508/1512. godine. Vjeruje se da se ovaj grb javlja i ranije. Nalazi se i na spomen-taliru iz 1525.te u pečatu isprave izbornoga hrvatskoga sabora u Cetinu od 1. siječnja 1527., kad je Ferdinand I. izabran za kralja Hrvatske.
dragan7557 dragan7557 19:30 07.09.2011

Re: Kontradikcije

predatortz
srdjazlopogledja
S obzirom da ste iz Dalmacije, možemo razmatrati Broza kao krvnika Italijana, jer su... Italijani. Ili i to smatjavascript:;rate lažima?

P.S. Za grb. Dajte nam vremena, ispravićemo to, al' ne na grbu.



Pusti čoveka. U tuđem oku vidi trun, a u svom ne vidi balvan.



Prvi put je hrvatski grb prikazan na genealogiji Habsburgovaca iz 1508/1512. godine. Vjeruje se da se ovaj grb javlja i ranije. Nalazi se i na spomen-taliru iz 1525.te u pečatu isprave izbornoga hrvatskoga sabora u Cetinu od 1. siječnja 1527., kad je Ferdinand I. izabran za kralja Hrvatske.

A što ne navede i nešto skoriji primer Kraljevine Dalmacije?

cerski
bluestar bluestar 19:33 07.09.2011

Re: Kontradikcije

to da je tito rasturio srbiju, je tacno. posledice trpimo vec dvadeset godina a kako izgleda potrajace to i sledecih dvadeset. zajednicki testament tita i kardelja, ustav iz 74, bio je uvod u raspad bivse drzave, koji su ocigledno, sasvim namerno, inicirali njih dvojca.

ps. cudi me da pomenuti dvojac nije jednoj baranji ili istri koje nikad u istoriji nisu bile deo nikakve hrvatske drzave (cak ni fasisticke NDH) dao teritorijalnu i upravnu autonomiju?
maca22 maca22 21:22 07.09.2011

Re: Kontradikcije

Ne bi on to mogao da mu Aca No.1 nije namestio za zgodno.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:25 07.09.2011

Re: Kontradikcije

Sto se moze ocekivati od politicara koji predstavljaju republiku koja na svojoj zastavi ima krunu odnosno grb kraljevine...?

to nije argumenat jer kruna može biti plod tradicije kao što u nekim zemljama i jeste iako nemaju monarhiju.Eto i Rusija je vratila krunu na grb.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:26 07.09.2011

Re: Kontradikcije

Ne znam smijem li ja kao Hrvat komentirati otvoreno da ne izazovem salve negodovanja...ali usudit cu se ipak. Sto se moze ocekivati od politicara koji predstavljaju republiku koja na svojoj zastavi ima krunu odnosno grb kraljevine...?

Jeremic i njegova ekipa su,nakon sto je predsjedavajuci nesvrstanih izgovorio hvalospjeve na racun Tita u svom uvodnom govoru, jednostavno trebali jasno istupiti sa stavom koji je opceprihvacen u Srbiji i objasniti uglednim gostima da je Tito bio najveci krvolok Srba i najveci rasturac Srbije u cijeloj povijesti covjecanstva. Sve ostalo je licemjerje. Ali od predstavnika vlasti koji svojim gradjanima uporno lazu i o proslosti i o sadasnjosti i o buducnosti, nista bolje se ne moze niti ocekivati.

Svi ovde zemljače znaju, samo im neki đavo neda da javno priznaju, kako Srbija u istoriji nije imala boljega i prosperitetnijega vladara od Tite.Ovdje još nisu stigli okrečiti i ofarbati sve što je on napravio..Zarđalo, čoveče...Eno, most, jedan jedini, koji se gradi iza njegove smrti, puštaju tri godine prije nego će biti dovršen...i da vidiš te euforije..Kad je umro, da nije sahranjen u Beogradu, bilo bi kolektivnog skakanja sa raznih objekata koji su po Srbiji napravljeni za njegova vakta..Vjeruj meni... Danas, sve rade da kažu kako je "uništio Srbiju" samo da se ne bi vidjela njihova nesposobnost...Ali, istorija je koliko toliko pravedna..Đe god se maknu ti osporavatelji i gdje god hoće da pokažu nešto što se diže iznad njihove provincijalnosti, naiđu na njega...Ebiga, bio čovjek svjetska faca...
Do, duše, nisu tako dobra i prosvjećena vladara imali ni Rvati ni Slovenci...da druge ne pominjem...I sada svim političkim elitama u ovim našim državicama dođe kao dnevni alibi za njihovu nesposobnost...
Ali, džaba..majstora je nemoguće uništiti....

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:46 07.09.2011

Re: Kontradikcije

Svi ovde zemljače znaju, samo im neki đavo neda da javno priznaju, kako Srbija u istoriji nije imala boljega i prosperitetnijega vladara od Tite.

А тај просперитет смо измерили ратовима, разарањима, убијањима, бепсравношћу и недемократијом?

Ovdje još nisu stigli okrečiti i ofarbati sve što je on napravio.

Амортизација? Нема је у социјализму?
maca22 maca22 22:08 07.09.2011

Re: Kontradikcije

veseli_dalmatinac
Ne znam smijem li ja kao Hrvat komentirati otvoreno da ne izazovem salve negodovanja...ali usudit cu se ipak. Sto se moze ocekivati od politicara koji predstavljaju republiku koja na svojoj zastavi ima krunu odnosno grb kraljevine...?

S tim u vezi, ovaj pretendent na presto je pretendent na presto Jugoslavije. Mozete ga primiti kod sebe?
Mi Srbi imamo tradiciju biranja destruktivnih ljudi da nas vode, pa je opasno da bude ovde.
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:59 07.09.2011

Re: Kontradikcije

А тај просперитет смо измерили ратовима, разарањима, убијањима, бепсравношћу и недемократијом?

ajde već jednom prestani da lupaš. Koji su to ratovi bili kod nas u njegovo vreme.
dragan7557 dragan7557 23:18 07.09.2011

Re: Kontradikcije

Milan Karagaća
А тај просперитет смо измерили ратовима, разарањима, убијањима, бепсравношћу и недемократијом?

ajde već jednom prestani da lupaš. Koji su to ratovi bili kod nas u njegovo vreme.

Ako nisu bili, izmisliće novokomponovani i duže, i krvavije a ne bih se čudio da dođe i do suđenja Josipu Brozu po komandnoj odgovornosti.

Naravno najjači svedok optužbe biće novo pronađeni Draža.

cerski
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:51 07.09.2011

Re: Kontradikcije

Koji su to ratovi bili kod nas u njegovo vreme.


Recimo onaj gradjanski koji je on poveo i kojim je oteo vlast.

Ako se ne vidi veza izmedju Titovog nacina vladanja i ratova devedesetih onda je u pitanju ili politicko slepilo ili idolopoklonstvo.
vojnicic vojnicic 08:41 08.09.2011

Re: Kontradikcije

.Ovdje još nisu stigli okrečiti i ofarbati sve što je on napravio.


Gore negde u komentarima je jinks lepo rekao da, to sto je narod napravio za vreme Tita, napravio bi i da nije bilo Tita jer je to bilo takvo vreme, vreme industrijalizacije, elektrifikacije,...
Ne pripisujte mu nesto sto nije njegova zasluga!


veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 11:26 08.09.2011

Re: Kontradikcije

Ma sve je jasno Drago... Samo bih htio reci da namjerno nisam pisao o Titu kao o subjektu jer su to rasprave bez kraja i rezultata, govorio sam iskljucivo o licemjerju "elite" koja jedno govori za domacu upotrebu a drugo za vanjsku. To je ono sto me iritira...cisto licemjerje i nista vise, paralelu u Hrvatskoj imas kod HDZ-a i njihovog prigodnicarskog antifasizma.
veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 11:30 08.09.2011

Re: Kontradikcije

Milan Karagaća

to nije argumenat jer kruna može biti plod tradicije kao što u nekim zemljama i jeste iako nemaju monarhiju.Eto i Rusija je vratila krunu na grb.


Niste u pravu Milane. Zastava Rusije nema na sebi nikakav grb, to o cemu vi govorite je ruska predsjednicka zastava.


freehand freehand 11:31 08.09.2011

Re: Kontradikcije

veseli_dalmatinac
Ma sve je jasno Drago... Samo bih htio reci da namjerno nisam pisao o Titu kao o subjektu jer su to rasprave bez kraja i rezultata, govorio sam iskljucivo o licemjerju "elite" koja jedno govori za domacu upotrebu a drugo za vanjsku. To je ono sto me iritira...cisto licemjerje i nista vise, paralelu u Hrvatskoj imas kod HDZ-a i njihovog prigodnicarskog antifasizma.

Jebi ga, lako je HDZ-u kad može najblistavije umove današnjice da dovede kako bi im mladež u Kumrovcu podučavali...
Kakva se budućnost vama smeši....
veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 11:35 08.09.2011

Re: Kontradikcije

srdjazlopogledja
S obzirom da ste iz Dalmacije, možemo razmatrati Broza kao krvnika Italijana, jer su... Italijani. Ili i to smatrate lažima?P.S. Za grb. Dajte nam vremena, ispravićemo to, al' ne na grbu.



Bilo bi dobro da procitate "Egzil" Enza Bettize, tamo ce vam se malo razjasniti stvari koje su vam sada, ocito, nejasne.

A sto se tice mijenjanja grba ili drzave...samo naprijed, bilo bi dobro da se stvari dovedu na svoje mjesto, ili na ovaj ili na onaj nacin.
veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 11:41 08.09.2011

Re: Kontradikcije

predatortz

Pusti čoveka. U tuđem oku vidi trun, a u svom ne vidi balvan. Prvi put je hrvatski grb prikazan na genealogiji Habsburgovaca iz 1508/1512. godine. Vjeruje se da se ovaj grb javlja i ranije. Nalazi se i na spomen-taliru iz 1525.te u pečatu isprave izbornoga hrvatskoga sabora u Cetinu od 1. siječnja 1527., kad je Ferdinand I. izabran za kralja Hrvatske.


Vi hocete reci da je grb, koji se nalazi na hrvatskoj zastavi, kraljevski odnosno monarhisticki...?! Bilo bi dobro da malo proucite materiju o kojoj pisete.
veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 11:47 08.09.2011

Re: Kontradikcije

bluestar
to da je tito rasturio srbiju, je tacno. posledice trpimo vec dvadeset godina a kako izgleda potrajace to i sledecih dvadeset. zajednicki testament tita i kardelja, ustav iz 74, bio je uvod u raspad bivse drzave, koji su ocigledno, sasvim namerno, inicirali njih dvojca.ps. cudi me da pomenuti dvojac nije jednoj baranji ili istri koje nikad u istoriji nisu bile deo nikakve hrvatske drzave (cak ni fasisticke NDH) dao teritorijalnu i upravnu autonomiju?


U redu... Zasto to nije Jeremic rekao nakon uvodnog govora predsjedatelja konferencije Nesvrstanih umjesto sto je zajedno sa svojim predsjednikom zapljeskao na hvalospjev o Titu...?
veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 11:50 08.09.2011

Re: Kontradikcije

maca22

S tim u vezi, ovaj pretendent na presto je pretendent na presto Jugoslavije. Mozete ga primiti kod sebe?Mi Srbi imamo tradiciju biranja destruktivnih ljudi da nas vode, pa je opasno da bude ovde.


Hvala lijepa, ali zadrzite ga samo za sebe, dosta je nama i nasih kraljeva, princeva i ostalih redikula.
dragan7557 dragan7557 12:48 08.09.2011

Re: Kontradikcije

veseli_dalmatinac 12:35 08.09.2011
Re: Kontradikcije

srdjazlopogledja
S obzirom da ste iz Dalmacije, možemo razmatrati Broza kao krvnika Italijana, jer su... Italijani. Ili i to smatrate lažima?P.S. Za grb. Dajte nam vremena, ispravićemo to, al' ne na grbu.




Bilo bi dobro da procitate "Egzil" Enza Bettize, tamo ce vam se malo razjasniti stvari koje su vam sada, ocito, nejasne.


Ovo je malo nezgodno, počinje Farma, Vel'ki Braca i ostalo, ako može da čeka do iduće letnje sezone.

cerski
veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 13:02 08.09.2011

Re: Kontradikcije

dragan7557


Bilo bi dobro da procitate "Egzil" Enza Bettize, tamo ce vam se malo razjasniti stvari koje su vam sada, ocito, nejasne.

Ovo je malo nezgodno, počinje Farma, Vel'ki Braca i ostalo, ako može da čeka do iduće letnje sezone.cerski




Ma nema veze, cekat cemo ga koliko treba, nikad nije kasno...ako nije prekasno.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 13:30 08.09.2011

Re: Kontradikcije

Bilo bi dobro da procitate "Egzil" Enza Bettize, tamo ce vam se malo razjasniti stvari koje su vam sada, ocito, nejasne.

Niste me razumeli.
veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 14:21 08.09.2011

Re: Kontradikcije

srdjazlopogledja

Niste me razumeli.


Pa objasnite mi...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:28 08.09.2011

Re: Kontradikcije

veseli_dalmatinac
srdjazlopogledja

Niste me razumeli.


Pa objasnite mi...

Šta piše u knjizi koju ste naveli?
veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 14:36 08.09.2011

Re: Kontradikcije

srdjazlopogledja

Šta piše u knjizi koju ste naveli?


Pa pise puno toga sto bi vam pomoglo da saznate vise o stvarima o kojima trenutno znate jako malo, ali vas to ne sprijecava da ipak raspravljate o tim stvarima.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 14:43 08.09.2011

Re: Kontradikcije

veseli_dalmatinac
srdjazlopogledja

Šta piše u knjizi koju ste naveli?


Pa pise puno toga sto bi vam pomoglo da saznate vise o stvarima o kojima trenutno znate jako malo, ali vas to ne sprijecava da ipak raspravljate o tim stvarima.

Raspravljam? O čemu raspravljam? Ovo zovete raspravom?
Ja ovo zovem ćaskanje.
veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 15:17 08.09.2011

Re: Kontradikcije

srdjazlopogledja

Raspravljam? O čemu raspravljam? Ovo zovete raspravom?Ja ovo zovem ćaskanje.


P zar niste vi mi meni replicirali i u toj replici spomenuli "pokolj Talijana u Dalmaciji" koji je pocinio Tito...? Dobro, jasno mi je,bolje se povuci na vrijeme nego se i dalje ukopavati bez smisla.

Uglavnom, bila rasprava ili caskanje, nemojte nesto tvrditi i to uzimati kao nekakav argument, ako o tome nemate bas veliko znanje. Pozdrav.
Milan Karagaća Milan Karagaća 16:10 08.09.2011

Re: Kontradikcije

veseli_dalmatinac
Milan Karagaća

to nije argumenat jer kruna može biti plod tradicije kao što u nekim zemljama i jeste iako nemaju monarhiju.Eto i Rusija je vratila krunu na grb.


Niste u pravu Milane. Zastava Rusije nema na sebi nikakav grb, to o cemu vi govorite je ruska predsjednicka zastava.



Vracen je grb sa krunom
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 16:16 08.09.2011

Re: Kontradikcije

Uglavnom, bila rasprava ili caskanje, nemojte nesto tvrditi i to uzimati kao nekakav argument, ako o tome nemate bas veliko znanje.

Zar niste Vi počeli sa:

Jeremic i njegova ekipa su,nakon sto je predsjedavajuci nesvrstanih izgovorio hvalospjeve na racun Tita u svom uvodnom govoru, jednostavno trebali jasno istupiti sa stavom koji je opceprihvacen u Srbiji i objasniti uglednim gostima da je Tito bio najveci krvolok Srba i najveci rasturac Srbije u cijeloj povijesti covjecanstva.

Kakva su očekivanja nakon ovog komentara?
Rasprava? Kakva rasprava?
veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 16:39 08.09.2011

Re: Kontradikcije

Milan Karagaća

Vracen je grb sa krunom


U redu, ali taj grb nije na ruskoj zastavi kao sto je slucaj sa Srbijom.

U svakom slucaju, ne vidim bas previse smisla u tim lutanjima i nedorecenostima. Krunu na grb ili zastavu nisu vratile ni Italija ni Francuska niti Grcka... jer se ipak zna sto znaci republika a sto monarhija i koje su razlike.
tihomir_simcic tihomir_simcic 18:49 07.09.2011

Dijalektika nesvrstanosti

Najgore je što se decenijama šilji stav da je biti nesvrstan nešto dobro.Takodje se truća da je moguće biti nesvrstan.Mislim,ako si nesvrstan onda si valjda svrstan među nesvrstane.Možemo i nominalno posmatrati na stvari.Svrstan si medju:Butan,Svazilend,Surinam,Džibuti,Gabon itd.Dalje,ako si nesvrstan da li to onda znači da u nesvrstavanju nisi subjekat nego poprimaš puki objekat nekoga ko nije mogao da se svrsta.Nisam siguran ni da je dobro za oči kada su nesvrstane.
mariopan mariopan 21:22 07.09.2011

Re: Dijalektika nesvrstanosti

100.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:27 07.09.2011

Obračun sa komunistom Titom-komunistički!?

Neverovatno je kako se prema tih 35 godina Titovog komunizma, od 1945. do 1980, većina odnosi - tipično komunistički! U redu, bio je diktatorski režim, bilo je dosta loših stvari i postupaka. Medjutim, šta ćemo sa onim dobrim, državničkim i ekonomski prosperitetnim činjenicama, medju kojima je i saradnja sa državama - članicama Pokreta nesvrstanih!? Taj režim je svoj legitimitet crpeo iz blagostanja i rasta životnog standarda većine stanovništva. Ili što neko lepo reče - "danas ovi ne mogu ni da okreče ono što je Tito izgradio!".
U pravu je Čerčil kada je lucidno primetio: "Postoje političari i postoje državnici: prvi misle na sledeće izbore, a drugi misle na sledeće generacije!"
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:36 07.09.2011

Re: Obračun sa komunistom Titom-komunistički!?

Filip Mladenović
Neverovatno je kako se prema tih 35 godina Titovog komunizma, od 1945. do 1980, većina odnosi - tipično komunistički! U redu, bio je diktatorski režim, bilo je dosta loših stvari i postupaka. Medjutim, šta ćemo sa onim dobrim, državničkim i ekonomski prosperitetnim činjenicama, medju kojima je i saradnja sa državama - članicama Pokreta nesvrstanih!? Taj režim je svoj legitimitet crpeo iz blagostanja i rasta životnog standarda većine stanovništva. Ili što neko lepo reče - "danas ovi ne mogu ni da okreče ono što je Tito izgradio!".
U pravu je Čerčil kada je lucidno primetio: "Postoje političari i postoje državnici: prvi misle na sledeće izbore, a drugi misle na sledeće generacije!"

Aj, Filipe, a znam da ti to možeš, probaj uporediti ovog današnjeg srpskog vladara koji glumi Tita, mada ga svuda osporava....Uzmi u obzir ovo "šibicaranje" sa nesvrstanima...kao, evo dođite, ugostićemo vas...samo kupite naše kalašnjikove...jer mi smo tradicionalni prijatelji...Misle jadni, da je Tito to sa nesvrstanima radio šibicarski, ovako kaako oni danas pokušavaju....
Dr M Dr M 21:43 07.09.2011

Re: Obračun sa komunistom Titom-komunistički!?

"Postoje političari i postoje državnici: prvi misle na sledeće izbore, a drugi misle na sledeće generacije!"


...I postoji Tito, koji nije morao da misli na sledeće izbore a koga nisu interesovale sledeće generacije..

Šalim se, o Titu mislim mnogo bolje nego u ovom što sam napisao, ali u njegovom vremenu, u kome se sjajno snalazio.

Da je taj čovek morao da misli na sledeće izbore, ili da su ga zanimale buduće generacije, danas bismo bili sjajna zemlja.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:48 07.09.2011

Re: Obračun sa komunistom Titom-komunistički!?

"Postoje političari i postoje državnici: prvi misle na sledeće izbore, a drugi misle na sledeće generacije!"

Ал' је мислио... Није им добро мислио.
dragan7557 dragan7557 23:21 07.09.2011

Re: Obračun sa komunistom Titom-komunistički!?

Taj režim je svoj legitimitet crpeo iz blagostanja i rasta životnog standarda većine stanovništva. Ili što neko lepo reče - "danas ovi ne mogu ni da okreče ono što je Tito izgradio!".

A bo'me i tebe će srediti za pronošenje lažnih izjava uznemiravanje demokrackog mira i kapitalističke ravnopravnosti.

cerski
dragan7557 dragan7557 23:25 07.09.2011

Re: Obračun sa komunistom Titom-komunistički!?

današnjeg srpskog vladara koji glumi Tita,

Jebiga i lib glumi onoga Garija Kufera, i još kaže da je lepši od Garija, pa ništa.

cerski
dragan7557 dragan7557 23:34 07.09.2011

Re: Obračun sa komunistom Titom-komunistički!?

Da je taj čovek morao da misli na sledeće izbore, ili da su ga zanimale buduće generacije, danas bismo bili sjajna zemlja.

Vala doktore, on je i mislio, a ovi što se sad najviše dernjaju, su na sve brižne misli odgovarali arlaukanjem:

"Druže Tito mi ti se kunemo,
da sa tvoga puta ne skrenemo."

Jebiga ko im ne bi poverovao.

cerski
libkonz libkonz 10:01 08.09.2011

Re: Obračun sa komunistom Titom-komunistički!?

Jebiga i lib glumi onoga Garija Kufera, i još kaže da je lepši od Garija, pa ništa.

Cerski, ne podmeći. Rekao sam da sam lep kao Gari, ne lepši od njega. I ja ne glumim, ja jesam Gari Kuper.
dragan7557 dragan7557 10:21 08.09.2011

Re: Obračun sa komunistom Titom-komunistički!?

libkonz
Jebiga i lib glumi onoga Garija Kufera, i još kaže da je lepši od Garija, pa ništa.

Cerski, ne podmeći. Rekao sam da sam lep kao Gari, ne lepši od njega. I ja ne glumim, ja jesam Gari Kuper.

Izvini lib.

Ima nešto što ne štima tu, Gari je bio Republikanac!

cerski
veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 11:55 08.09.2011

Re: Obračun sa komunistom Titom-komunistički!?

Drago Kovacevic

Uzmi u obzir ovo "šibicaranje" sa nesvrstanima...kao, evo dođite, ugostićemo vas...samo kupite naše kalašnjikove...jer mi smo tradicionalni prijatelji...Misle jadni, da je Tito to sa nesvrstanima radio šibicarski, ovako kaako oni danas pokušavaju....


Prava rijec Drago...sibicarenje.
freehand freehand 12:04 08.09.2011

Re: Obračun sa komunistom Titom-komunistički!?

veseli_dalmatinac
Drago Kovacevic

Uzmi u obzir ovo "šibicaranje" sa nesvrstanima...kao, evo dođite, ugostićemo vas...samo kupite naše kalašnjikove...jer mi smo tradicionalni prijatelji...Misle jadni, da je Tito to sa nesvrstanima radio šibicarski, ovako kaako oni danas pokušavaju....


Prava rijec Drago...sibicarenje.

Eh, bratstvo i jedinstvo...
Jebemti, suza mi suzu stiže!
maca22 maca22 12:05 08.09.2011

Re: Obračun sa komunistom Titom-komunistički!?

veseli_dalmatinac
Prava rijec Drago...sibicarenje.

Ja vas ipak molim da nosite ovog nase pretendenta, vi'te sta nam se desava dok je ovde!? :)
veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 13:09 08.09.2011

Re: Obračun sa komunistom Titom-komunistički!?

Filip Mladenović

"Postoje političari i postoje državnici: prvi misle na sledeće izbore, a drugi misle na sledeće generacije!"


A postoji i "narod", koji najcesce misli guzicom a ne glavom, a ako kojim slucajem i misli glavom, onda je to tudja glava.
veseli_dalmatinac veseli_dalmatinac 15:23 08.09.2011

Re: Obračun sa komunistom Titom-komunistički!?

maca22

Ja vas ipak molim da nosite ovog nase pretendenta, vi'te sta nam se desava dok je ovde!? :)


Bio je prije par dana u Dubrovniku na koncertu BG filharmonije i to bi bilo dosta... Ali sad mi je pala jedna ideja na pamet,mozda bi bilo dobro da njega postavite na Jeremicevo mjesto, garantiram da bi vam bilo bolje nego sto je sad...
sevarlica sevarlica 22:15 07.09.2011

1000 zašti i 1000 ZATO BRE :P

E sada, postavlja se nekoliko pitanja:

1.- kakve veze ima princ Karađorđević sa politikom i Pokretom nesvrstanih,

2.- u kom svojstvu je organizovao ručak i od kojih naših para to plaća

3.- da li Srbija ima paralelno predsednika republike i kralja

4.- koji su to državni razlozi da se on pojavljuje u zvaničnoj funkciji a da mu ministri saslužuju u njegovim „državničkim aktivnostima“

5.- da li su ministri stavljaju’iu se u takvu poziciju implicite priznali i monarha

5.- nije li bilo prirodnije da je na ručku za dame bila prisutna Jovanka Broz, jer, sviđalo se to nekome ili ne, ona ima mnogo više veze sa jubilejom nego svi ostali.



1. Ima veze isto kao i bilo ko drugi iz ove zemlje.

2. U svojstvu NJKV prestolonaslednika , ako bog da, budućeg Kralja kraljevine Srbije.
Možda je platio iz svog džepa, ipak je čovek bio bankar a ne bravar.

3. Ne, Boris Tadić uz to što je predsednik i kralj, on je i premijer. Tako da za sada za A.K. nema mesta...

4. On je bez funkcije i ministarske/ambasadorske plate uradio više za zemlju nego većina u poslednjih 20-30 godina

5. Nadamo se, ali slaba vajda

5. Prvo trebalo je da stoji 6
Drugo, trebalo je ali je očigledno niko nije zvao u kuću koju je godinama uzurpirala kao 1234589726-ta supruga stamenog mašin-bravara.


P.S. Lični stavovi i ništa više, isto kao i vaši.
maca22 maca22 22:38 07.09.2011

Re: 1000 zašti i 1000 ZATO BRE :P

sevarlica
2. U svojstvu NJKV prestolonaslednika

To svojstvo ne postoji jer srećom nemamo ni presto koji bi nasledio

ako bog da, budućeg Kralja kraljevine Srbije.

Slažem se da se sačeka božanska intervencija po tom pitanju.

Možda je platio iz svog džepa

Svi znamo da nije, jer je parazit.

ipak je čovek bio bankar a ne bravar.

Ne, on je čovek sa posebnim potrebama.

4. On je bez funkcije i ministarske/ambasadorske plate uradio više za zemlju nego većina u poslednjih 20-30 godina

Bas me ovih dana uveravaju da je to uradio Nole.

Drugo, trebalo je ali je očigledno niko nije zvao u kuću koju je godinama uzurpirala kao 1234589726-ta supruga stamenog mašin-bravara.

Mašin bravar je tu organizaciju stvorio.
Sada kuću uzurpira druga supruga pretendenta na nepostojeći presto koji ima posebne potebe.

P.S. Lični stavovi i ništa više, isto kao i vaši.

Činjenice.
mikimedic mikimedic 22:50 07.09.2011

Re: 1000 zašti i 1000 ZATO BRE :P

U svojstvu NJKV prestolonaslednika ,


a kakvo je to svojstvo (i by the way, zesce me zanima sta znaci ta rec?)




sevarlica sevarlica 23:18 07.09.2011

Re: 1000 zašti i 1000 ZATO BRE :P

To svojstvo ne postoji jer srećom nemamo ni presto koji bi nasledio

Presto imamo samo da obrišemo crvenu prašinu sa istog
Slažem se da se sačeka božanska intervencija po tom pitanju.

Nema razloga, mi ćemo to brže
Svi znamo da nije, jer je parazit.

Ne, ne, paraziti su u stvari komunisti, dok vi radite oni vam se "nakače" na vrat da radite i za njihov opstanak jer su nesposobni sami da prežive.
Ne, on je čovek sa posebnim potrebama.

Da, posebno mu treba da mu se vrati imovina
Manje-vina, manje-vina...

U vinu je istina
Mašin bravar je tu organizaciju stvorio.
Sada kuću uzurpira druga supruga pretendenta na nepostojeći presto koji ima posebne potebe.

Pa kako je bio ćopav i mutav još je dugo i opstala.
Vlasnik ne može da uzurpira, nemoguće je.
Činjenice.

Da, suve činjenice iz stripa o Mirku i Slavku
maca22 maca22 23:30 07.09.2011

Re: 1000 zašti i 1000 ZATO BRE :P

sevarlica
Presto imamo samo da obrišemo crvenu prašinu sa istog
Pa kako je bio ćopav i mutav još je dugo i opstala.
Vlasnik ne može da uzurpira, nemoguće je.
Da, suve činjenice iz stripa o Mirku i Slavku

Nebuloze.

Da, posebno mu treba da mu se vrati imovina

Pa šta kaže Mici Lou?
vojnicic vojnicic 08:48 08.09.2011

Re: 1000 zašti i 1000 ZATO BRE :P

Nebuloze.


Uporno tvrdis da su nebuloze vlasnisto nad porodicnom immovinom! Zasto?
A Mici Lou?
Kada se vrati imovina vlasniku, on moze da radi sa njom sta mu je volja, tako da moze, ako hoce da, ljubavnici svog oca da deo imovine.
Njegovo pravo! Ne znam sto tebe pogadja? Da nisi ti platila imovinu? Nisi jer je i sam Karadjordje bio bogat za to vreme...
dragan7557 dragan7557 10:25 08.09.2011

Re: 1000 zašti i 1000 ZATO BRE :P

Drugo, trebalo je ali je očigledno niko nije zvao u kuću koju je godinama uzurpirala kao 1234589726-ta supruga stamenog mašin-bravara.

Sunce ti žarko, a Vijagra još nije bila pronađena ?!

Vala još veću čast zaslužuje.

cerski
dragan7557 dragan7557 14:48 08.09.2011

Re: 1000 zašti i 1000 ZATO BRE :P

Kada se vrati imovina vlasniku, on moze da radi sa njom sta mu je volja, tako da moze, ako hoce da, ljubavnici svog oca da deo imovine.

Sad to lepo stavi u kontekst društvene imovine, koja je prvo oteta od vlasnika, pa onda podeljena kumovima i ostalim.

cerski
vlad_aleksh vlad_aleksh 22:42 07.09.2011

Zaključak

Sfera je znak monarhije. Arhitektonskim jezikom iskazuje se kupolom. Narod mora da se oseća pod kupolom apsolutne vladavine, zaštićen u zrenju, poput dinje pod zvonom. Republika, koja ima formu Partenona, pruža samo prividnu zaštitu, stalno dovođenu u pitanje. Zloupotreba moći, uzurpacija funkcije, permanentna izdaja desnog krila, nelegitimno predstavljanje. Ništa prljavije od rogljastog krova Partenona, na čijem se slemenu gomila smeće svake vrste, počev od izmeta lastavica. Dovoljno je podići glavu: fronton je gnezdište govnarija. Nema, dakle, ničeg manje legitimnog.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 23:51 07.09.2011

Re: Zaključak

Republika

fronton je gnezdište govnarija. Nema, dakle, ničeg manje legitimnog.


P.S. Република увек бива у*рана.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:39 07.09.2011

i ovo je tačno


"Vuk Jeremić - Pobednik

Uprkos kritikama sa svih strana uspeo u svom naumu da u Beogradu okupi „dve trećine sveta“- "Kurir"
malaramona malaramona 05:22 08.09.2011

Re: i ovo je tačno

Milan Karagaća

"Vuk Jeremić - Pobednik

Uprkos kritikama sa svih strana uspeo u svom naumu da u Beogradu okupi „dve trećine sveta“- "Kurir"


Nepojmljiv uspeh.
Uspeo je da predstavnici zemalja, članica Pokreta nesvrstanih, dodju na Samit Pokreta nesvrstanih.
babela babela 08:05 08.09.2011

Nesvstani

U Keniji nose majice sa printom na kojoj su rasporedjeni u kvadrat Obama, Kibaki, Mendela I Martin Luter King.
O nama sve najlepse i dan danas.Neke stvari tesko zamiru.I sad ko je jos protiv Tite?
Koji tim se tako lako odrice svojih navijaca?
freehand freehand 10:23 08.09.2011

Samo da se autujem

Nema, u Beogradu, nesvrstaniuh bez Tita.
Ako ćeš da se otimaš za jubilarni samit - ne brukaj se i ne izigravaj budalu. Smešno je praviti fotomontaže na kojima se dogovaraju Nehru, Naser i Dragoljub Mićunović
Dostojanstvo nikad nije škodilo, a retuširanje istorije uvek je bilo kalaj posao.

A svaki skup na koji ti u Beograd dolazi toliki broj stranih državnika koji možeš iskoristiti za proboj na bilo koje tržište u vremenu u kome grcamo bez posla - dobra je investicija. Bez obzira da li prodajemo semenski kukuruz, cement, građevince, kalašnjikove ili čačkalice.

Ako će Aca Poliglota da tome nešto doprinese - neka ga, samo nek gura.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana