Eksperimenti u blogovanju| Politika

Kosovo, baloni i ribe

Boris Drenca RSS / 14.09.2011. u 12:38

 kosovo-map1.jpgMožda je sve to moja uobrazilja i možda se na Kosovu ne dešava ništa što bi trebalo da me plaši. Možda je sve to lokalni folklorni običaj u kome se takmičari trude da dokažu da mogu dalje da pljunu i da im je barjak veći. Ono što se u Beogradu dešava (a glede Kosova) je možda samo ljubomorni pokušaj da se od lokalnog napravi međunarodno takmičenje.

Mogu se ovako nadati do prekosutra (16. septembra) ali sve mi liči da su stvari malo ozbiljnije. I nisu nove . Gledali smo to, hvala na pitanju, od 1990. više puta. Jedino što ne znam kako da opravdam one kojima istorijsko pamćenje seže do jučerašnjih novina.

Nekako ne mogu da pametujem oko Kosova (i Metohije, ko voli). Gomila budalaština i skoro ni malo razmišljanja. Probni baloni u vidu ideja da se pošalje vojska do Ibra, što neće izazvati reakciju nikoga iz sveta, zvuče kao Đokicina razmišljanja. I najgore od svega je što neko, iz vlasti ili blizak njoj, ozbiljno razmišlja o tome.

Nepristajanje na realnost ume da dovede čoveka u neprijatne situacije.

Zamislite čoveka koji po mrklom mraku stavi naočare za sunce....Kad tad će udariti u banderu, zid, klupu. Ako ih ni posle toga ne skine ima problem sa a) inteligencijom b) opijatima.

Poruka da je Kosovo Srbija ili srce iste podseća me na strip iz fanzina koji sam kupio ispred SKC-a u Beogradu negde na prelazu iz osamdesetih u devedesete.
Strip u fanzinu je bila epizoda Badžinih dogodovština pod nazivom „ Badža muva ribe" i sadržao je tri slike :

Badža

176393_180x135.jpg
Muva

119487.jpg

 

 

 

 

 Ribe

ribe_hr.jpg 









Ta naša geografija je teška pornografija



Komentari (248)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mikimedic mikimedic 09:54 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

MSP se ne bavi priznavanjem ili osporavanjem država. MSP daje pravno mišljenje o nekom sporu. No, da ja ne lupetam o tome, nisam pravnik, verujem da će Miki to mnogo bolje da objasni.


sad nemam vremena, a ne znam ni da li bi imalo smisla ponavljati sve sto je receno prosle godine.

ako vojnicic ima dobru volju da cuje ono sto mu se govori, ja cu to naravno bonafide uraditi.
freehand freehand 09:56 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

mikimedic
MSP se ne bavi priznavanjem ili osporavanjem država. MSP daje pravno mišljenje o nekom sporu. No, da ja ne lupetam o tome, nisam pravnik, verujem da će Miki to mnogo bolje da objasni.


sad nemam vremena, a ne znam ni da li bi imalo smisla ponavljati sve sto je receno prosle godine.

ako vojnicic ima dobru volju da cuje ono sto mu se govori, ja cu to naravno bonafide uraditi.

El ti ne bi bilo kaše da mu dadneš linkič, Miki, ko Boga te molim?
vojnicic vojnicic 10:04 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

ja licno ne mislim da je realno integrisanje albanaca u politicki zivot srbije

I ja, zbog toga bih 'ga' pustio....
medjutim, ako je prva opcija nerealna, to ne znaci da je sprovodjenje 1244 nerealno - sa albancima koji ce uzivati potpunu autonomiju

Ne prihvatanje realnosti!!! - po R1244 ce status biti resen i on je resen proglasenjem nezavisnosti. Nece se svet vise vracati na to, bar u narednih 10-20-50 godina.
ako 1000 pandura i vojske bude rasporedjeno na granici sa albanijom

Ispred granica i nerpijateljski nastrojena Albanija.
Iza neprijateljski nastrojeno stanovnistvo.
Mislis da bi ti vojnici mogli da izvrse bilo kakav zadatak bez vrlo vrlo vrlo skupe logistike?
Mislis li da to nebi bilo skupo, u parama i u zivotima?
onda jedino preostaje redefinisanje svih granica na balkanu

Prilikom raspada SFRJ oni su resili da se drzave raspadnu po tadasnjim granicama, misleci i na granice AP, tako da to ide po (njihovom) planu...mada, slazem se da bi se neke nepravde mogle ispraviti redefinisanjem....
predatortz predatortz 10:12 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

Ispred granica i nerpijateljski nastrojena Albanija.
Iza neprijateljski nastrojeno stanovnistvo.
Mislis da bi ti vojnici mogli da izvrse bilo kakav zadatak bez vrlo vrlo vrlo skupe logistike?
Mislis li da to nebi bilo skupo, u parama i u zivotima?


Jedinica te jačine bi bila osuđena na samoubistvo. Odgovorno tvrdim da ni jedan od njih hiljadu ne bi preživeo.

Razmišljane o vojnoj intervenciji je, u ovom momentu, previše avanturistički čin. Srbija nema potencijal za vojni odgovor. Ne zbog Tačijevog bašibozuka, oni su posao od 72 sata...

Šta onda može Srbija može da učini?
Dve stvari:
1. Da ide u smeru podele. Da lobira za to, plati gde treba i koliko treba. To je po meni najmudrije. Da se ne lažemo, kome treba dva miliona Albanaca u političkom životu Srbije.

2. Da ne priznaje Kosovo i ne podlegne ucenama tipa nema ulaska u EU, ako... Razlog je jednostavan: ono što ti otmu uvek možeš da potražuješ.Pa ako se nekad neke stvari promene... Ono što daš, što potpišeš... To si dao za veke vekova.
vojnicic vojnicic 10:14 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

Прочитај ти прво своју заклетву.

Polagao jos onu SFRJ...
A sada se polaze da ce se cuvati integritet i Ustavni poredak, i td...
Posto se opet vracas na to, ja svoju zakletvu postujem i nikada je nisam prekrsio.
Ti uporno pokusavas da dokazes da ja, ne slazuci se sa preambulom Ustava, narusavam ustavni poredak...!!! Kada bi se tako narusavao ustavni poredak, pa 1/2 Srbije bi bilo u zatvoru, jer je samo pola glasalo za Ustav!

Vidis, ja mogu da razdvojim privatno i sluzbeno. Kada dobijem zadatak, ja procenim da li mogu da ga izvrsim i predjem na izvrsenje.
A neformalno i neslusbeno, mogu i da se ne slazem sa necim sto mi je pretpostavljeni naredio, ali opet cu izvrsiti naredjenje (koje nije krivicno delo).
mrdax mrdax 10:17 15.09.2011

Re: Pitanje

Znaš li ti, Šabane, šta su Amerikanci radili sa svojim sugrađanima, Amerikancima japanskog porekla posle Perl Harbora?


E onda je u redu.
vojnicic vojnicic 10:34 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

ako vojnicic ima dobru volju da cuje ono sto mu se govori,

Slusam.
vojnicic vojnicic 10:49 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

Jedinica te jačine bi bila osuđena na samoubistvo. Odgovorno tvrdim da ni jedan od njih hiljadu ne bi preživeo.

I cemu onda zagovaranje takvih akcija!

Ne zbog Tačijevog bašibozuka, oni su posao od 72 sata...


Mnogo je 72 sata...
Šta onda može Srbija može da učini?


Tacno!
Obe solucije su realne. Imaju osnova, imaju smisla.

Nekada, kada citam komentare, cini mi se da neki ljudi misle da su, igrajuci Riziko naucili sve i sada mogu da posalju Vojsku Srbije i rese sve nase probleme...i da bi svi problemi bili reseni...i to me nervira...


highshalfbooze highshalfbooze 11:52 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

vojnicic
Mi, sirni komandiri stvarno nemamo puno veze sa Ustavom prilikom prijema zadataka i izvrsenja istih. Bukvalno je to drvo-zbun, pazi, napred,....

... neprijateljska utvrđena kuća, neprijateljska žena, snošaj, pare, zlato, tehnika, automobili...
vojnicic vojnicic 12:15 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

... neprijateljska utvrđena kuća, neprijateljska žena, snošaj, pare, zlato, tehnika, automobili...

Nepotrebno...ne poznajemo se da bi mi tako nesto rekao!

freehand freehand 12:23 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

vojnicic
... neprijateljska utvrđena kuća, neprijateljska žena, snošaj, pare, zlato, tehnika, automobili...

Nepotrebno...ne poznajemo se da bi mi tako nesto rekao!


Ne treba talibaniji ni znanje ni poznavanje. Mož' ti srati koliko hoćeš o činjenicama i realnom stanju - ti si za njega Ratko Mladić.
mariopan mariopan 12:26 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

1. Da ide u smeru podele. Da lobira za to, plati gde treba i koliko treba. To je po meni najmudrije. Da se ne lažemo, kome treba dva miliona Albanaca u političkom životu Srbije.

2. Da ne priznaje Kosovo i ne podlegne ucenama tipa nema ulaska u EU, ako... Razlog je jednostavan: ono što ti otmu uvek možeš da potražuješ.Pa ako se nekad neke stvari promene... Ono što daš, što potpišeš... To si dao za veke vekova.

highshalfbooze highshalfbooze 13:04 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

vojnicic
Nepotrebno...ne poznajemo se da bi mi tako nesto rekao!

Mi, sirni komandiri
Osim toga što ne znam šta znači "sirni", ja ovo "mi komandiri" nisam shvatio kao "ja komandir", tako da se moj komentar i nije odnosio na vas lično, već na opšte stanje.
highshalfbooze highshalfbooze 13:13 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

Ne treba talibaniji ni znanje ni poznavanje. Mož' ti srati koliko hoćeš o činjenicama i realnom stanju - ti si za njega Ratko Mladić.


Ne znam šta znači ovo "talibaniji", ali znam da je Ratko Mladić bio zamenik komandanta Prištinskog korpusa 1991. svega nekoliko meseci.
Ono što takođe znam su priče nekih ljudi (koje nisam ni želeo da slušam) o događajima na Kosovu tokom bombardovanja. Ali mi je utisak ostavila jedna izjava: "ja sam bio dobar prema njima, i u wc sam ih puštao"
freehand freehand 13:25 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

Ali mi je utisak ostavila jedna izjava: "ja sam bio dobar prema njima, i u wc sam ih puštao"

Klečka? Lora? Al graib? Guantanamo? Jablanica? Osiječke garaže?
Na kom je jeziku pričao taj duševni čovek, možda nam bude lakše da razumemo i gde se odigrao pomenuti plemeniti čin?
vojnicic vojnicic 13:57 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

Ono što takođe znam su priče nekih ljudi...

Najgore su price policajaca koji se, najcesce pripiti hvale sta su 'im' radili i kako su ih sve maltretirali.....jos od 1981.pa na ovamo...
vojnicic vojnicic 14:02 15.09.2011

Re: Borise, dilbere


već na opšte stanje.

Bilo....ovi mladji nisu takvi....bar se nadamo...
highshalfbooze highshalfbooze 14:14 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

Najgore su price policajaca koji se, najcesce pripiti hvale sta su 'im' radili i kako su ih sve maltretirali.....jos od 1981.pa na ovamo...


Hajde ovako onda... rane devedesete, dešava se na kosovu, čovek je Srbin, nije policajac, vozi se kolima kojima upravlja Šiptar. Na svakih kilometar - dva, zaustavlja ih patrola milicije i svuda isto: izađi, otvori gepek, kuda i zašto ideš, dokumenta i ostalo... pita Srbin vozača Šiptara, da li ti smeta ovakvo ponašanje milicije? Ovaj odgovara - Ma neee...

Toliko o miliciji, ali smo beše razgovarali o vojsci? Zašto i kako se dešavalo da mlađi punoletnici u redovnoj vojsci siluju i ubijaju žene po Kosovu? A komandiri okreću glavu na drugu stranu.
highshalfbooze highshalfbooze 14:17 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

Na kom je jeziku pričao taj duševni čovek, možda nam bude lakše da razumemo i gde se odigrao pomenuti plemeniti čin?


Beše li ovo blog o Kosovu ili sam pogrešno razumeo naslov bloga?

Klečka? Lora? Al graib? Guantanamo? Jablanica? Osiječke garaže?

Ko brani ovo? Ja? Kada, gde, kako?
freehand freehand 14:20 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

Zašto i kako se dešavalo da mlađi punoletnici u redovnoj vojsci siluju i ubijaju žene po Kosovu? A komandiri okreću glavu na drugu stranu.

To pominješ kao masovnu pojavu? Ili kao sporadičnu kriminalnu pojavu?
I veruješ da mentalno i psihički zdrav čovek može da uradi tako nešto?
vojnicic vojnicic 14:30 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

Toliko o miliciji, ali smo beše razgovarali o vojsci? Zašto i kako se dešavalo da mlađi punoletnici u redovnoj vojsci siluju i ubijaju žene po Kosovu? A komandiri okreću glavu na drugu stranu.


Znam nekoliko procesuiranih slucajeva...

Te stvari su se desavale oduvek i uvek ce se desavati. Problem je u tom okretanju glave. U sistemu koji je odobravao i promovisao takvo ponasanje prema albancima, stvar je samo u coveku, da li moze i da li hoce da trpi takvo ponasanje potcinjenih, pretpostavljenih i onih pored sebe.

EDIT:
Pricam za Kosovo. Hrvatsku i BiH ne pominjem jer ne znam. Znam nekoliko slucajeva, i skoro svi su procesuirani. Cak je i jedan oslobodjen optuzbi.
I free ti je rekao, a i aj sam ubedjen....vezano za Vojsku, to su bili sporadicni slucajevi.
highshalfbooze highshalfbooze 14:31 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

To pominješ kao masovnu pojavu? Ili kao sporadičnu kriminalnu pojavu?

Taj poduži spisak počinioca se u ovoj zemlji tretira kao sporadična kriminalna pojava. Ali nije poenta u tome, već u tome da ako neko zlo čini, ne može se dobru nadati.
I veruješ da mentalno i psihički zdrav čovek može da uradi tako nešto?

Kakvog god da su mentalnog i psihičkog zdravlja, oni se kreću među nama. Na ulici su svakodnevno, implementirani u strukturu društva. Nisu u ludari, već na stadionu i guraju baklju u usta policajca.
highshalfbooze highshalfbooze 15:14 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

I free ti je rekao, a i aj sam ubedjen....vezano za Vojsku, to su bili sporadicni slucajevi.

Da, i ja sam ubeđen, još od 1989, da naša vojska ima svetlu budućnost.

Dopuna:
Kao i naša politika za Kosovo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:49 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

predator
Ne zbog Tačijevog bašibozuka, oni su posao od 72 sata...


Aaa, spori ste, pa Legija je rekao da bi on i "njegovi momci" to rešili za 48 sati. Ali je sad nešto, malo, spečen.



uros_vozdovac uros_vozdovac 15:50 15.09.2011

Re: Pitanje

srdjan.pajic
antioksidant
Pa nismo mi potpisali kumanovski sporazum zato što smo pobedili u sukobu sa NATO-om

kako sad to?


Moguće je da grešim.


Oćeš sad da ti ovde natovarim 300 linkova da nisi u pravu?
freehand freehand 15:50 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

highshalfbooze
To pominješ kao masovnu pojavu? Ili kao sporadičnu kriminalnu pojavu?

Taj poduži spisak počinioca se u ovoj zemlji tretira kao sporadična kriminalna pojava. Ali nije poenta u tome, već u tome da ako neko zlo čini, ne može se dobru nadati.
I veruješ da mentalno i psihički zdrav čovek može da uradi tako nešto?

Kakvog god da su mentalnog i psihičkog zdravlja, oni se kreću među nama. Na ulici su svakodnevno, implementirani u strukturu društva. Nisu u ludari, već na stadionu i guraju baklju u usta policajca.

Posle onog prvog komentara počeo si da mi deluješ kao ok sagovornik, a onda opet u šablone i CNN stvarnost.
Ok, ovo su, pretpostavljam, Srbi? I ovaj je čitao Karadžića, inače nikad ne bi tako nešto počinio?
Amerikanci su pominjali stotine pa desetine hiljada silovanih žena u Bosni. Lažovčine iz NATO su to isto ponavljale za Kosovo, a ti to ponavljaš sada ovde.
Kao da stvarnost nije dovoljno strašna i sramotna pa je treba pumpati do groteske?
Čemu ta nova nacifikacija Srbije? I čemu ponovna stigmatizacija?
Krenuo sam da napišem da mogu da razumem NATO, ali vas ovde... Pa je ta rečenica povela predaleko.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:21 15.09.2011

Re: Pitanje

mikimedic
Čekaj, a što su ono beše nasilno upadali albancima u kuće, malo streljali, malo oduzimali dokumenta pa ih slali na put? Zašto se radi etničko čišćenje nego zbog teritorije? Ja se odlično sećam kad su krenuli prvi konvoji izbeglica ka Albaniji, Klintona (mmcumjebem) koji je objavio da smo tim činom izgubili istorijsko pravo na tu teritoriju


odlicno se secas?

pa kazi mi - jel pre ili posle 24. marta 1999?






Čekaj, miki, jel' to znači da je upadanje ljudima u kuće, odvodjenje, batinanje, streljanje ili, alternativno, proterivanje ljudi, onako po spiskovima, ok ako se izvede posle nekog datuma, a nije ako se izvede pre. Hm, opasan si ti pravnik, krvolok.

Priznajem da se meni više svidja izgovor da se to nikad nije desilo, da je CNN sve izmislio, a da su one majke Albanke čija smo svedočenja slušali plaćene od Tačija i Haradinaja da lažu o svemu. Čak i one neke istrage koje je naše tužilaštvo vodilo na tu temu su, nadam se, inscenirane.


highshalfbooze highshalfbooze 16:22 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

Ok, ovo su, pretpostavljam, Srbi? I ovaj je čitao Karadžića, inače nikad ne bi tako nešto počinio?

To što navodiš su posledice vođenja politike u drugim zemljama. A to je zapravo ništa... tek početak. Kada bude bila ispunjena kritična masa lumperproleterijata, tek će onda biti veselo.
Ali mene ne interesuju tuđi problemi. Ja jednostavno više ne želim da plaćam hohštaplere koji se foliraju da im je stalo i da rade na rešavanju problema, a zapravo rade suprotno - stvaraju probleme.
Krenuo sam da napišem da mogu da razumem NATO, ali vas ovde.

Koga vas? Šta sam ja? Ja nisam ni NVO, ja nisam ni neko ko je prodao zemlju za velike pare Šiptarima, niti sam prodao stan koji sam dobio džabe od države, niti sam neko ko pere papire za robu preko Kosova...
freehand freehand 16:36 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

Koga vas? Šta sam ja? Ja nisam ni NVO, ja nisam ni neko ko je prodao zemlju za velike pare Šiptarima, niti sam prodao stan koji sam dobio džabe od države, niti sam neko ko pere papire za robu preko Kosova...

Ok, ovo je krajnje razumno. I potpuno tačno, na žalost. Izvinjavam na generalizaciji.
mikimedic mikimedic 18:29 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

ako vojnicic ima dobru volju da cuje ono sto mu se govori,

Slusam.


drago mi je da se razumemo. pokusacu da ti objasnim u kratkim crtama, da ne bih ponavljao ono sto smo vec obradjivali prosle godine (nemam linkove freehand, negde je to kod karagace i krkara).

kao i vecina koja cini javno mnjenje i u srbiji i u svetu (glede pitanja kosova), progutao si ono sto ti je servirano - 'msp je doneo presudu da je kosovska nezavisnost legalna'. i sad nastavljas da to prodajes po blogu i gde god se pojavis. ti si samo jedan od konzumenata onoga sto ti je servirano sa jednim odredjenim ciljem - da se zabasuri ono sto je sud zaista rekao. sa jedinim ciljem pospesenja kosovske nezavisnosti.

jer da nije tako, zar mislis da bi nekom smetala rezolucija koju je srbija prvo predlozila?

sta sve nije tacno u percepciji koju ima javno mnjenje u vezi presude?

sud nije proglasio da je kosovska nezavisnost legalna.

sud je samo zakljucio da deklaracija o nezavisnosti ne krsi ni jednu medjunarodnopravnu normu.

i ovde se prica zavrsava za vecinu laika. ova recenica je dovoljna da se zakljuci da je kosovo nezavisno.

medjutim, prvi problem sa tom tvrdnjom je da pre nego sto se donese takav zakljucak treba prvo videti sta je to uopste 'kosovo'. kosovo kao drzava nije proglasila nikakvu nezavisnost (jer kosovo kao drzava ni ne postoji).

ucinila je to grupa gradjana. grupa gradjana nije subjekt medjunarodnog prava pa shodno tome ni nema kapacitet da ga prekrsi.

hajde da banalizujemo - civil pera ubije civila miku. i zamislimo da postoji neko telo kao sto je msp u okviru unutrasnjeg prava kome bi se moglo postaviti pitanje 'da li je ubistvo civila mike u skladu sa zakonom o vojsci'

i sad taj sud odgovori 'ubistvo civila mike ne krsi ni jednu normu iz zakona o vojsci'.

i sad ce naravno celokupno javno mnjenje olako zakljuciti da je ubistvo civila mike legalna stvar.

e tako nesto imas u slucaju misljenja msp.

ima tu jos milion drugih detalja - ja moram da se slozim da je donekle i sam sud maestralno odigrao ulogu da zamuti stvar do kraja i izbegne da odgovori na postavljeno pitanje - koje je glasilo 'da li je deklaracija u skladu sa medjunarodnim pravom' -- a koje je sud preforumulisao u pitanje ' da li je deklaracija protivna medjunarodnom pravu' - i naravno da je onda dosao do zakljucka da nije.

o grupi gradjana smo vec raspravljali - sud jasno kaze da ne postoji zabrana u medjunarodnom pravu bilo kom gradjaninu da cini bilo kakve akte, pa ni da donosi deklaracije o nezavisnosti.

ili ajde opet da banalizujemo - zamisli da je bas mspu bilo postavljeno pitanje - 'da li je ubistvo civila mike u skladu sa medjunarodnim pravom' - a onda taj isti msp donese misljenje 'ubistvo civila mike ne krsi rezoluciju 1244 i ne krsi medjunarodno pravo'.

i onda opet dodjemo do zakljucka kako je ubistvo mike legalno u medjunarodnom pravu...

bas sam umoran treba mi kafica




mikimedic mikimedic 18:32 15.09.2011

Re: Pitanje

Čekaj, miki, jel' to znači da je upadanje ljudima u kuće, odvodjenje, batinanje, streljanje ili, alternativno, proterivanje ljudi, onako po spiskovima, ok ako se izvede posle nekog datuma, a nije ako se izvede pre.


cekam.

ne znaci.
mikimedic mikimedic 19:33 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

Ne prihvatanje realnosti!!! - po R1244 ce status biti resen i on je resen proglasenjem nezavisnosti. Nece se svet vise vracati na to, bar u narednih 10-20-50 godina.


pa kako je onda 1244 i dalje na snazi ako je status resen?


Ispred granica i nerpijateljski nastrojena Albanija.
Iza neprijateljski nastrojeno stanovnistvo.
Mislis da bi ti vojnici mogli da izvrse bilo kakav zadatak bez vrlo vrlo vrlo skupe logistike?
Mislis li da to nebi bilo skupo, u parama i u zivotima?


nemam pojma. to treba ti, kao profesionalac, da nam kazes. a vrlo skupu logistiku bi naravno morao da obezbedi unmik/kfor i verujem da tada ne bi bilo problema.

aha - oni to nece? pa cemo zato mi da se pospemo pepelom i odustanemo od r1244?

to bi bilo veoma izvodljivo kada bi na primer rusima poslali zahtev da pruze logistiku - umesto sto odrzavamo skupove kakve odrzavamo danas u beogradu.


Prilikom raspada SFRJ oni su resili da se drzave raspadnu po tadasnjim granicama, misleci i na granice AP, tako da to ide po (njihovom) planu...mada, slazem se da bi se neke nepravde mogle ispraviti redefinisanjem....


i - sta je poenta ovog pasusa?
vojnicic vojnicic 21:22 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

pokusacu da ti objasnim u kratkim crtama

Citao sam te blogove, znam o cemu pricas....i u pravu si. Potpuno. Ali nesto mi se cini da svet (ovaj sadasnji) ne zivi po tim pravilima i sile ih nesto bas i ne postuju.

hajde da banalizujemo - civil pera ubije civila miku.

i dodje civil Zoka (koji je najjaci u kraju i sire) i kaze 'ajde mars, civil Pera nije kriv, da ga niste pipnuli, razlaz!'
I sta tada rodjak civila Mike da radi? Da se busa i kuka i dobije i on po njusci.... ili da se smiri, malo slihta ovom Zoki i, kada bude povoljniji trenutak, osveti svog rodjaka Miku?
Ako bas hoces toliko banalno.....

i kasnije si pitao:
i - sta je poenta ovog pasusa?

Bas ovo...veliki igraci su se dogovorili da ce se SFRJ raspasti, da ce se raspasti po AVNOJ granicama i tacka. I sta mi mozemo da radimo? Da se svadjamo sa svima i ne uspemo da sacuvamo nista..ili da se malo savijemo, sagnemo, malo molimo, malo platimo i, u nekom trenutku dobijemo to sto zelimo.
freehand freehand 21:26 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

Bas ovo...veliki igraci su se dogovorili da ce se SFRJ raspasti, da ce se raspasti po AVNOJ granicama i tacka. I sta mi mozemo da radimo? Da se svadjamo sa svima i ne uspemo da sacuvamo nista..ili da se malo savijemo, sagnemo, malo molimo, malo platimo i, u nekom trenutku dobijemo to sto zelimo.

Jel to slutiš da ću i ja sa pasošem za BG?!
mikimedic mikimedic 21:51 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

Citao sam te blogove, znam o cemu pricas....i u pravu si. Potpuno. Ali nesto mi se cini da svet (ovaj sadasnji) ne zivi po tim pravilima i sile ih nesto bas i ne postuju.


pa cekaj - ok, i zakon u srbiji ne vazi za sve. to znaci da ga se necemo pridrzavati do daljnjeg?

ako sam u pravu, i ako znas da msp nije 'presudio' da je kosovska nezavisnost legalna, zasto imas potrebu da se pozoves na msp u sasvim drugom svetlu od istine?

i dodje civil Zoka (koji je najjaci u kraju i sire) i kaze 'ajde mars, civil Pera nije kriv, da ga niste pipnuli, razlaz!'
I sta tada rodjak civila Mike da radi? Da se busa i kuka i dobije i on po njusci.... ili da se smiri, malo slihta ovom Zoki i, kada bude povoljniji trenutak, osveti svog rodjaka Miku?
Ako bas hoces toliko banalno.....


hocu. i kakve veze ima civil zoka sa msp?


milisav68 milisav68 21:54 15.09.2011

Re: Borise, dilbere

freehand
Bas ovo...veliki igraci su se dogovorili da ce se SFRJ raspasti, da ce se raspasti po AVNOJ granicama i tacka. I sta mi mozemo da radimo? Da se svadjamo sa svima i ne uspemo da sacuvamo nista..ili da se malo savijemo, sagnemo, malo molimo, malo platimo i, u nekom trenutku dobijemo to sto zelimo.

Jel to slutiš da ću i ja sa pasošem za BG?!

Ma jok, vas će da pripoje Beogradu.
011-495 011-495 07:53 16.09.2011

Re: Borise, dilbere

Dr Mebius
Nista manja pornografija od onih mapa koje je gore postavio Aleksandar. Cini se zato da su ove bivse republicke i pokrajinske granice ipak nekako najrealnije i najpravednije.


Znaci drug Djilas je bio u pravu kada je crtao AVNOJ granice? Ili su svi problemi nastali bas zato sto se crtalo ofrlje i drugarski delila jedinstvena teritorija predratne Srbije da se drugi ne bi plasili velikog prostora?
sokodbuba sokodbuba 12:58 16.09.2011

Re: Borise, dilbere





vojnicic vojnicic 14:28 16.09.2011

Re: Borise, dilbere

to znaci da ga se necemo pridrzavati do daljnjeg?

Ovako...
Agresija na SRJ nije bila legalna, legitimna, nezdrava, nemoralna i svi to znaju!
Cak je i Sloba znao i ocekivao je da ceo svet ustane protiv agresije i da ce to brzo da se zavrsi tako sto ce UN da 'naredi' NATO da prekine nesto sto se kosi sa zdravim razumom.
I nista! Niko se nije mrdnuo, niko nista nije rekao, nikome nije smetalo sto se jedna suverena drzava u sred Evrope napada bez razloga i bez odobrenja SB!
Jer niko ne sme nista da kaze US i NATO! (E to je civil Zoka, u onoj prici, MSP mi je bespotrebno izletelo ranije)


I ja sam malo skole zavrsio pa mogu da razumem sta je hteo MSP da kaze.

PS: Blizi primer ti je haos u Libiji i Siriji. U jednoj je to borba za slobodu naroda koji je potlacen i gde se NATO angazuje da pomogne, a u drugom je legitimna borba vlasti sa pobunjenicima gde nije potrebna intervencija NATO.


Mi, ocigledno ne razumemo to licemerje 'slobodarskog' zapadnog sveta, ali, takodje nista ne radimo da bi se prilagodili i to okrenuli 'tocak na nasu vodenicu' i ostvarili neki svoj cilj.



mikimedic mikimedic 15:19 16.09.2011

Re: Borise, dilbere

Mi, ocigledno ne razumemo to licemerje 'slobodarskog' zapadnog sveta, ali, takodje nista ne radimo da bi se prilagodili i to okrenuli 'tocak na nasu vodenicu' i ostvarili neki svoj cilj.


naravno - umesto da na sva zvona potenciramo sta je msp u stvari zakljucio, mi odustanemo od rezolucije koja bi sigurno prosla generalnu skupstinu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:59 14.09.2011

Pljačka, voljena zemljo!

Lepo reče Abdulah Sidran u intervjuu jednom magazinu pre neki dan: "Čemu ratovi? Mogli su nas opljačkati i nekako elegantnije!"
Za samo 10 (deset) godina i Srbija i Kosovo će biti u jednoj državi zvanoj ne više SFRJ, već EU! Pa čemu ponovo ova natezanja oko prelaza, adm. linija, granica? Pa granice su za ograničene, što rekoše lepo i lucidno nadrealisti još tridesetih godina XX veka!
Medjutim, ovde su i ratovi deo predizbornih kampanja lokalnih liderčića! U tome je najveći i najgrozniji problem Balkana!
Boris Drenca Boris Drenca 14:08 14.09.2011

Re: Pljačka, voljena zemljo!

ovde su i ratovi deo predizbornih kampanja lokalnih liderčića! U tome je najveći i najgrozniji problem Balkana!


Ovo me nekako najviše i plaši
mrdax mrdax 14:22 14.09.2011

Re: Pljačka, voljena zemljo!

Boris Drenca
ovde su i ratovi deo predizbornih kampanja lokalnih liderčića! U tome je najveći i najgrozniji problem Balkana!


Ovo me nekako najviše i plaši


A evo krecu i gejevi i malinari

U situaciji kada može da krene agresija na severu Kosova samo nam još teba protest malinara i gej parada, izjavio je zamenik premijera Ivica Dačić.
mariopan mariopan 14:41 14.09.2011

Re: Pljačka, voljena zemljo!

Pa čemu ponovo ova natezanja oko prelaza, adm. linija, granica? Pa granice su za ograničene, što rekoše lepo i lucidno nadrealisti još tridesetih godina XX veka!

Hajde ovo javi i Tačiju ako možeš do njega da dobaciš?
aleksanadar aleksanadar 14:49 14.09.2011

Re: Pljačka, voljena zemljo!

Za samo 10 (deset) godina i Srbija i Kosovo će biti u jednoj državi zvanoj ne više SFRJ, već EU!


Можда и неће. Како то можемо знати?

ovde su i ratovi deo predizbornih kampanja...


У овом случају, рат једино то и може бити. Тј. празна прича за лаковерне. Заправо: пуцањ из празне пушке.

Србија је све своје ратове већ изгубила. Нових неће бити.

Boris Drenca Boris Drenca 14:50 14.09.2011

Re: Pljačka, voljena zemljo!

U situaciji kada može da krene agresija na severu Kosova samo nam još teba protest malinara i gej parada, izjavio je zamenik premijera Ivica Dačić.


Kosovo kao univerzalni izgovor političara u Srbiji.
Boris Drenca Boris Drenca 14:51 14.09.2011

Re: Pljačka, voljena zemljo!

Србија је све своје ратове већ изгубила. Нових неће бити.



Želim da si u pravu
Dr Mebius Dr Mebius 14:54 14.09.2011

Re: Pljačka, voljena zemljo!

У овом случају, рат једино то и може бити. Тј. празна прича за лаковерне. Заправо: пуцањ из празне пушке.

Србија је све своје ратове већ изгубила. Нових неће бити.


Zato patriJoti i laju na sav glas iz svojih udobnih fotelja, a jos ludji su ovi koji na taj lavez odlajavaju s odusevljenjem. I tako iz izbora u izbore....
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:20 14.09.2011

Re: Pljačka, voljena zemljo!

aleksanadar
Za samo 10 (deset) godina i Srbija i Kosovo će biti u jednoj državi zvanoj ne više SFRJ, već EU!


Можда и неће. Како то можемо знати?

Па... Косово сигурно неће.
Тачније, може постати члан ЕУ ако се држи Србије.

aleksanadar
ovde su i ratovi deo predizbornih kampanja...


У овом случају, рат једино то и може бити. Тј. празна прича за лаковерне. Заправо: пуцањ из празне пушке.

Србија је све своје ратове већ изгубила. Нових неће бити.

Ех, то је то тако лако рећи... Говорили су стално, и после првог рата, и после другог...
Но, реалност демантује оптимисте-пацифисте.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:22 14.09.2011

Re: Pljačka, voljena zemljo!

Boris Drenca
ovde su i ratovi deo predizbornih kampanja lokalnih liderčića! U tome je najveći i najgrozniji problem Balkana!


Ovo me nekako najviše i plaši

РАТ КАО ИНТЕРЕС НАРОДА?

Где, кад?
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:23 14.09.2011

Re: Pljačka, voljena zemljo!

Dr Mebius
У овом случају, рат једино то и може бити. Тј. празна прича за лаковерне. Заправо: пуцањ из празне пушке.

Србија је све своје ратове већ изгубила. Нових неће бити.


Zato patriJoti i laju na sav glas iz svojih udobnih fotelja, a jos ludji su ovi koji na taj lavez odlajavaju s odusevljenjem. I tako iz izbora u izbore....


Тачно је то.
Исто тако је тачно да за рат није потребно двоје, већ само један.
У том смислу, потцењује се милитаризам који постоји окружењу, овог пута се говори о Косову, где је милитаризам јак.
aleksanadar aleksanadar 17:16 14.09.2011

Re: Pljačka, voljena zemljo!

srdjazlopogledja

Па... Косово сигурно неће.
Тачније, може постати члан ЕУ ако се држи Србије.


Нека нам то буде утеха. "Нас не пуштају, али неће ни њих."

У-та-та!

Тако се води политика.

Ех, то је то тако лако рећи... Говорили су стално, и после првог рата, и после другог...
Но, реалност демантује оптимисте-пацифисте


Пардон, Србија јесте изгубила све ратове које је водила 90-их година. Међутим, и поред тога, у Србији се неосновано сматра да Србија има некаква права као да је земља-победница.

А можда ће Србија, једном, у далекој будућности, поново добити неки рат. Ко то може знати?

Можда, једном, када буде обновљен Савез Совјетских Социјалистичких Република.


P.S.
Нисам оптимиста.


srdjazlopogledja srdjazlopogledja 17:24 14.09.2011

Re: Pljačka, voljena zemljo!

aleksanadar
srdjazlopogledja
Па... Косово сигурно неће.
Тачније, може постати члан ЕУ ако се држи Србије.

Нека нам то буде утеха. "Нас не пуштају, али неће ни њих."
У-та-та!
Тако се води политика.

Биће да нисте разумели.
aleksanadar
Ех, то је то тако лако рећи... Говорили су стално, и после првог рата, и после другог...
Но, реалност демантује оптимисте-пацифисте

Пардон, Србија јесте изгубила све ратове које је водила 90-их година. Међутим, и поред тога, у Србији се неосновано сматра да Србија има некаква права као да је земља-победница.
А можда ће Србија, једном, у далекој будућности, поново добити неки рат. Ко то може знати?

Значи, није проблем у рату, већ у изгубљеном рату?
aleksanadar
Можда, једном, када буде обновљен Савез Совјетских Социјалистичких Република.

Тако се добијају ратови?
aleksanadar

P.S.
Нисам оптимиста.


Ајд поново,
aleksanadar

Србија је све своје ратове већ изгубила. Нових неће бити.

Нових ратова, нових изгубљених, нових добијених ратова?
dragan7557 dragan7557 18:43 14.09.2011

Re: Pljačka, voljena zemljo!

aleksanadar 15:49 14.09.2011 / *novo
Re: Pljačka, voljena zemljo!

Za samo 10 (deset) godina i Srbija i Kosovo će biti u jednoj državi zvanoj ne više SFRJ, već EU!



Можда и неће. Како то можемо знати?

Vrlo prosto. Ne postoje nikakve šanse da EU bude država ni za 20 godina.

cerski
dragan7557 dragan7557 22:05 14.09.2011

Re:biserčina

Исто тако је тачно да за рат није потребно двоје, већ само један.

Čak i ovde ima dvoje!

Naravno kategoriski gledano u kapitalizmu ratuje jedna te ista kategorija:

"Kapitalisti svih zemalja ujedinite se."

cerski
tihomir_simcic tihomir_simcic 14:58 14.09.2011

Jedinica B, vojna pošta 92

A što mi b92 blogeri ne bi napravili jednu ozbiljnu,čvrstu,dobro organizovanu borbenu jedinicu.Sasvim je poznato da veliki broj blogera ima borbeno iskustvo.
Dobro me slušajte sad.Od ovoga trenutka budućnost Srbije je u vašim rukama.
Glavni komandant: Dragec
Zamjenik glavnog komandanta i glavni rukovodilac:Karagaća
Generalfeldmarschall: Bucko
Tenkista: elis
Artiljerija: predatortz
Luftwaffe: cerski (u paru ide i freehand kao pomoćnik pri ručnom izbacivanju granata iz primitivnog dvopropelerca)
Barjaktar: Mladenović aka mali Tijanić
Nišandžija: Vasović
Sanitet: Jelica Greganović
Pješadija: Svi ostali.
Pa braćo moja nek nam je bog na pomoći.Nek je pobjednički duh Noleta uz nas i nek nas sreća vinera iz riterna prati.




Boris Drenca Boris Drenca 15:02 14.09.2011

Re: Jedinica B, vojna pošta 92

U skladu sa demokratijom koja ovde vlada nisam saglasan.

Zašto oni a ne ja
aleksanadar aleksanadar 15:14 14.09.2011

Re: Jedinica B, vojna pošta 92

A što mi b92 blogeri ne bi napravili jednu ozbiljnu,čvrstu,dobro organizovanu borbenu jedinicu.


Ја бих се, у том случају, повукао на свој таван.

Међутим, подржавам идеју о слању јединице.

Колеге патриоте и родољупци (по Стерији) - пушке у руке! Судбина отечаства у вашим је рукама!

predatortz predatortz 17:19 14.09.2011

Re: Jedinica B, vojna pošta 92

Artiljerija: predatortz


Nikako! Si ti blesav? Da pobijem naše!
Predatoru možeš da poveriš jedinicu u nivou čete, namenjenu za osnovnu taktičku radnju: napad.
krkar krkar 17:43 14.09.2011

Re: Jedinica B, vojna pošta 92

Predatoru možeš da poveriš jedinicu u nivou čete, namenjenu za osnovnu taktičku radnju: napad.


Potvrđujem i slažem se.

Ratujući za Srbiju stigao do Beograda.
predatortz predatortz 17:50 14.09.2011

Re: Jedinica B, vojna pošta 92

krkar
Predatoru možeš da poveriš jedinicu u nivou čete, namenjenu za osnovnu taktičku radnju: napad.


Potvrđujem i slažem se.

Ratujući za Srbiju stigao do Beograda.


Da. Ali učestvovao u pravljenju nečega što tebi mnogo smeta. Toliko da zvučiš kao nedohebana usedelica. Pravio predator Republiku Srpsku. I često sam tamo. Kao i veći deo onoga što posedujem. Tako da me ta tvoja grickanja za dupe samo uveseljavaju.
bluestar bluestar 18:03 14.09.2011

Re: Jedinica B, vojna pošta 92

krkar
Predatoru možeš da poveriš jedinicu u nivou čete, namenjenu za osnovnu taktičku radnju: napad.


Potvrđujem i slažem se.

Ratujući za Srbiju stigao do Beograda.


to je tacno. malo je licemerno imati puna usta RS a ziveti u beogradu. ali nije on jedini, ima ih dosta na ovom blogu kojima su puna usta hrvatske, modernih autocesta, predivnog mora...a svoje guzice su sklonili u srbiju. uz svu njihovu ljubav prema domovini, uvek postoji mogucnost da ih neki ljubitelj gotovine (ante) zvekne kamenom u glavu zato sto su "pogresne" nacionalnosti. a pljuckanje po srbiji iz beograda nista ne kosta. cak donosi benefite. nekako ih ovde vise uvazavaju.
predatortz predatortz 18:05 14.09.2011

Re: Jedinica B, vojna pošta 92

to je tacno. malo je licemerno imati puna usta RS a ziveti u beogradu.


Predator, verovao ili ne, ni sam više ne zna gde živi. U tom hodanju na relaciji BG-RS najčešće sam negde oko Šapca!


Edit:

I što bi rekli Ameri, veći porez plaćam u Rep. Srpskoj nego ovde. Dakle, pozvan da imam puna usta RS. A i Srbije. Nekako, ja to ne razdvajam. Granice su samo zamišljene linije...
tihomir_simcic tihomir_simcic 18:27 14.09.2011

Re: Jedinica B, vojna pošta 92

ima ih dosta na ovom blogu kojima su puna usta hrvatske, modernih autocesta, predivnog mora...a svoje guzice su sklonili u srbiju.

Nismo dobro ni pripucali a već dolazi do pada borbenog morala i do pokazivanja neposlušnosti glavnom komandantu.
Junaci moji,moji saborci!Došlo je takvo vrijeme da se od govana pita napraviti mora.To je sve što imamo u ovome trenutku na raspolaganju.Do kraja moramo biti čvrsti i odlučni bez obzira ko nas vodi.Sudeći po avataru, bluestar će nam biti prevaga u ovoj bespoštednoj borbi i s njim u našim redovima bi mogli zabiti gol u zadnjim sekundama a la Hadžialagić.
freehand freehand 18:56 14.09.2011

Re: Jedinica B, vojna pošta 92

tihomir_simcic
ima ih dosta na ovom blogu kojima su puna usta hrvatske, modernih autocesta, predivnog mora...a svoje guzice su sklonili u srbiju.

Nismo dobro ni pripucali a već dolazi do pada borbenog morala i do pokazivanja neposlušnosti glavnom komandantu.
Junaci moji,moji saborci!Došlo je takvo vrijeme da se od govana pita napraviti mora.To je sve što imamo u ovome trenutku na raspolaganju.Do kraja moramo biti čvrsti i odlučni bez obzira ko nas vodi.Sudeći po avataru, bluestar će nam biti prevaga u ovoj bespoštednoj borbi i s njim u našim redovima bi mogli zabiti gol u zadnjim sekundama a la Hadžialagić.

Tebe za onog vakta kad je bio ONO i DSZ ni u izviđače ne bi primili, a slutim da bi ti i civilno služenje bilo preteško, po ovome što pišeš.
Vrati se lepo u svoj stranački podmladak i da to još jednom lepo proradite, da ne ispadaš smešan kad se qrčiš svojim vojnim znanjima.
A ako si hteo da budeš duhovit... Jebi ga, i Drago je za tebe Monti Pajton.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:33 14.09.2011

Re: Jedinica B, vojna pošta 92

Predatore, imajuči u vidu šta je ovde gore sve izrečeno, ja ti se divim zbog tvoje smirenosti i pribranosti.
Kažem ovo najiskrenije i bez ikakvog cinizma.
Na tvom mestu, ja toliko takta i strpljenja ne bih imao.
predatortz predatortz 22:36 14.09.2011

Re: Jedinica B, vojna pošta 92

vrabac_u_steni
Predatore, imajuči u vidu šta je ovde gore sve izrečeno, ja ti se divim zbog tvoje smirenosti i pribranosti.
Kažem ovo najiskrenije i bez ikakvog cinizma.
Na tvom mestu, ja toliko takta i strpljenja ne bih imao.



Hvala. Rukovodim se logikom da ne treba hraniti sujetu sitnih duša.
bluestar bluestar 23:07 14.09.2011

Re: Jedinica B, vojna pošta 92

predatortz
to je tacno. malo je licemerno imati puna usta RS a ziveti u beogradu.


Predator, verovao ili ne, ni sam više ne zna gde živi. U tom hodanju na relaciji BG-RS najčešće sam negde oko Šapca!


Edit:

I što bi rekli Ameri, veći porez plaćam u Rep. Srpskoj nego ovde. Dakle, pozvan da imam puna usta RS. A i Srbije. Nekako, ja to ne razdvajam. Granice su samo zamišljene linije...



ma, predatore, imas ti pravo da zivis gde hoces. ja jedino ne razumem da neko ko je 4 godine ratovao i na kraju krajeva pobedio u ratu, napusti ono za sta se borio. to je upravo ono sto oni protiv kojih si se borio zele. srbi ce u srbiju, hrvati u hrvatsku, a BiH ce ostati njima.
tihomir_simcic tihomir_simcic 00:00 15.09.2011

Re: Jedinica B, vojna pošta 92

Tebe za onog vakta kad je bio ONO i DSZ ni u izviđače ne bi primili

Jebote,infiltrirali se post-koo-munisti u sve i svašta, iskaču iz WC- šolje sa crvenim zastavicama. Neću pogriješiti ako još i dodam penzosi-besposličari-pesimisti-išijas/reuma-ruke iz leđa blogeri-koo-shin-munisti.
Kako prepoznati poštovalaca kumrovačke škole u virtuelnoj komunikaciji?
1. Ako čujete fraze kao: "za onog vakta","u ono vrijeme" ili množina " u ona vremena" ili ostale priglupe fraze, onda je to sigurna odrednica za ste u bliskom susretu sa komunistima kumrovačke škole.
2. Ako spominju neke izviđače,BINGO!
3.Ako vas optužuju da ste član stranačkog podmlatka, e onda je jasno kao dan da se tu radi o principu a la "držte lopova" i u tim situacijama bih preporučio uzimanje pola magra žutog.
4. Ako spominju vojsku i vojne vještine, ehhh, tu trebate duboko udahnuti i zavući mu veliku šamarčinu.
Sve u svemu,treba imati i razumijevanja za takve ljude. Bolje i 400 eura penzija,stan 150 sqm na dedinju,kolekcija umjetnina,blog,hobi nego giljotina.
freehand freehand 00:17 15.09.2011

Re: Jedinica B, vojna pošta 92

tihomir_simcic


Pst, Tugomire.
tu trebate duboko udahnuti i zavući mu veliku šamarčinu.

Ako svi vide da si siledžija ne moraju da znaju da si pglu.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:34 15.09.2011

Re: Jedinica B, vojna pošta 92

i zavući mu veliku šamarčinu.


tihomire, za razliku od mene, freehand je razuman, gospodin čovek.
prijavljujem se da mi razvučeš šamarčinu.
javi na pp kontakt, pa se vidimo na ferci.
predatortz predatortz 09:37 15.09.2011

Re: Jedinica B, vojna pošta 92


ma, predatore, imas ti pravo da zivis gde hoces. ja jedino ne razumem da neko ko je 4 godine ratovao i na kraju krajeva pobedio u ratu, napusti ono za sta se borio. to je upravo ono sto oni protiv kojih si se borio zele. srbi ce u srbiju, hrvati u hrvatsku, a BiH ce ostati njima.



Nije slika tako crno bela. Ako ćemo pravo, najviše je Muslimana napustilo Bosnu. Dobar deo njih mora da traži ispis iz državljanstva, jer zemlje domaćini im ne dozvoljavaju da imaju dvojno. Kod mene nije taj slučaj. Imam oba državljanstva. Ostvarujem tamo svoje glasačko pravo, imam imovinu, plaćam porez, registrujem auto... Ništa nisam napustio.
antioksidant antioksidant 12:01 15.09.2011

Re: Jedinica B, vojna pošta 92

Ostvarujem tamo svoje glasačko pravo

živiš ovde, glasaš tamo?
predatortz predatortz 21:36 15.09.2011

Re: Jedinica B, vojna pošta 92

antioksidant
Ostvarujem tamo svoje glasačko pravo

živiš ovde, glasaš tamo?


Da, što pitaš?
Pa kad na izborima u BiH glasa neko ko je 92. otišao u Dansku, što ne bih glasao ja koji sam 96.došao u Srbiju. Uzgred, državljanstvo Srbije sam dobio 2006, tako da sam tamo jedino i mogao da ostvarim to pravo.
dragannalovic dragannalovic 15:04 14.09.2011

srpski rulet

Zamislite čoveka koji po mrklom mraku stavi naočare za sunce....

Svako bi poželeo takvog suparnika, lako je Šiptarima.Loša,korumpirana i nezainteresovana politička vrhuška ne može da izadje na kraj ni sa delom teritorije nad kojom drži vlast i ima ingerencije a kamoli nad onim delovima koji su davno već izgubljeni. Sa tim u vezi je svakako i poslednja izjava našeg ministra unutrašnjeg, a nama preostaje da se uzdamo u neku ludu sreću koja nas već nepodnošljivo dugo zaobilazi.
vladaxy vladaxy 17:42 14.09.2011

Prosto

Ako polažemo pravo na Kosovo na osnovu toga što je nekada bilo naše, onda i Mađari polažu pravo na Vojvodinu jer je nekada bila njihova. Ako kažemo da je Vojvodina srpska zato što je u njoj većinsko stanovništvo srpsko onda je Kosovo albansko zato što su Albanci većina. Iskreno, meni su nekako bliže lale :)). Da je neko 70-ih pa i početkom 80-ih rekao da damo kosovo albancima niko reč ne bi rekao. Setite se sadmo kako smo se odnosili prema svakom ko je dolazio odatle, ma koje nacionalnosti bio.


Ja sam za ovo:
KOSOVO, SRBIJA I CARINSKI RAT - ili kako se obračunati sa balkanskim piromanima

Budući da su sve države Balkana danas u većoj ili manjoj meri demokratske, opšteprihvaćena pretpostavka je da države rade ono što njihovi građani žele, tj. da interes građana određuje poteze državnog aparata. Pogrešno je, međutim, shvatanje da su u demokratskoj državi građani i državni aparat isto, da je demokratija „država – to smo svi mi“. To nije tako ni u jednoj demokratiji. Objašnjenje zašto to nije tako zahteva širu elaboraciju, ali neka ovde bude dovoljno samo par rečenica: državni aparat (država kao institucija) sastoji se od neto potrošača poreza, a građani su, hteli oni to ili ne, prisiljeni da budu neto proizvođači poreza, i te dve grupe, iako se u značajnoj meri preklapaju, predstavljaju sukobljene strane sa uglavnom dijametralno suprotnim interesima. Državni aparat sastoji se od parazitske političke klase (političari, administracija, državna „javna” preduzeća i ustanove). U državnom aparatu nema pripadnika produktivne klase (građana, stanovništva, za koje nema besplatnog ručka već ga moraju sami zaraditi). Državni aparat ne vode interesi građana, pa čak ni interesi većine građana, već interesi političke klase...


....Nema nikakvog naročitog, objektivnog neprijateljstva stanovništva Kosova i stanovništva ostatka Srbije, kao što nije bilo ni između Srba i Hrvata, Bosanaca, Slovenaca. Ogromna većina stanovnika Srbije izvan Kosova živi svoj život i ne misleći na Kosovo (i eventualno bi nešto kupili od proizvoda sa Kosova), ogromna većina stanovnika Kosova isto tako. Smrtni neprijatelji su vlastoljubivi državni aparati Srbije i Kosova, jer ono što kontroliše i oporezuje jedan ne može da kontroliše i oporezuje drugi, da bi jedan dobio drugi mora da izgubi. Nasuprot tome, u trgovini između građana obe strane imaju korist – inače trgovine ne bi ni bilo. Naravno da postoje razbojnici i na Kosovu i u ostatku Srbije. Da se državni aparat Srbije skoncentrisao na svoje osnovne bezbednosne funkcije (vojska, policija, sudovi), da je delio pravdu i kažnjavao nasilnike i kriminalce, Kosovo ne bi bilo teritorija bezakonja, plodno tlo za etnički homogeno grupisanje, ksenofobiju i etničke sukobe. A pošto je državni aparat Srbije bezgranično megalomanski ambiciozan da upravlja svim aspektima života svih stanovnika Srbije, osnovni zadaci države su zanemareni i razbojnici su na Kosovu nekažnjeno vršili zločine. U atmosferi opšte nesigurnosti došlo je do etničkog grupisanja i sukoba, a Albanci su, kao najbrojniji, prirodno stekli najveću moć. Najjednostavnije im je bilo da zločine čine nad građanima druge etničke pripadnosti.

Katalaksija



Kosovo je izgubljeno 1389, 1690,1915, 1941, 1945, 1959, 1981, 1989, 1999, 2008

Što pre završimo sa tom pričom i počnemo da trošimo energiju na ekonomiju biće nam svima bolje.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 17:53 14.09.2011

Re: Prosto


Kosovo je izgubljeno 1389, 1690,1915, 1941, 1945, 1959, 1981, 1989, 1999, 2008

Слабо.
sima2000 sima2000 19:41 14.09.2011

natalitet



Srbima će vrlo brzo i krnja Srbija biti prevelika. Šta će nam teritorija na kojoj nema ko da živi.
antioksidant antioksidant 20:25 14.09.2011

Re: natalitet

Šta će nam teritorija na kojoj nema ko da živi.

да се ширимо
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 20:22 14.09.2011

Grupna lična i jedna želja

Postalo je sramota biti patriota.
Samo kod nas.
Slabima je sve zabranjeno.
Slabu Srbiju su napravili ne samo Slobodan Milošević & Co nego i DS, DSS, G17 & Co. Ovi drugi sve lažući da su eksperti i potpuno različiti od Slobodana. A kad si slab onda su sve želje alavog komšiluka blizu ostvarenja.
Predavati deo po deo zemlje nikada, nikada nije pamćeno u istoriji kao dobra stvar.
Da ćemo biti svi u jednoj velikoj državi pa granice neće biti bitne je samo za decu i blogere iz dečijeg vrtića. Srbija i KiM neće nikada biti u EU. A i ako nekim čudom budu granice i teritorija će biti itekako važne. Pitati kolegu UK ambasadora, pitati kolege Kineze, Amerikance, Špance, Ruse, Kiprane, Nemce i ostale beznačajne zemlje širom sveta, a pitati i naše komšije. Koji ne daju ni pedalj svoje zemlje, bili u EU ili ne.

Da teritorija nije bitna je pesmica ne za dečiji vrtić nego za jaslice.

Da se pošalje vojska u blizini kriznih granica? Ja sam protiv jer naša vojska ne postoji, uništena je sa jasnom namerom. Inače kad će da se pošalje vojska ako ne onda kad ti neko otima zemlju.

Da podsetim eksperte sa Bloga koji lepe etikete fašizma po Srbiji: Rezoluciaj 1244 kaže da je KiM deo Srbije. Kaže ona još svašta. Sve uz saglasnost velikih sila (ili bar bez protivljenja). A i neki zamenik pomoćnika prvog sekretara američke sekcije za SEE je jasno rekao da oni od R1244 koriste samo ono što im odgovara.

Bilo bi pristojno da ako već podržavate da nam se oduzmu zemlja i ljudi da to ne radite javno. Ili ako vam se već piša i sere ne radite to javno.
Isti takvi su nekada priznavali realnost i podržavali (Nemačka medicina je najbolja, naravno) one koji su umarširali u Kraljevo & Kragujevac i streljali po Srbiji. Samo su pravili spiskove i pokazivali gde ko stanuje. Posle su pričali da nikoga nisu ubili, da su morali, da su oni u stvari radili sve da spasu Srbiju. Posle su dobili lepo ime kvislinzi, izdajice, peta kolona.

Jedna lična:
nemam drugu mogućnost nego da pišem po blogovima. Najradije bih po svima, na čelu sa npr. Mićunovićem (a ja nekada glasao za njega, pravi sam majmun) koji sve čine da nam se zemlja uruši po svim šavovima, pljunuo. I nije neka vajda. Samo mala sitna želja, željica.

Pozdrav iz enklave gde su Srbi našli nekakv modus suživota sa Albancima ili Šiptarima. Baš kao i naši preci u Aušvicu, Jasenovcu i drugim slobodarskim mestima.

Daleko samo od idealnog, imamo hiljade mana, ali veliko klatno je otišlo suviše daleko. Ako je veliko ne znači da treba da ga volim i da mu pevam ode radosti & realnosti.
Jebala vas realnost, sve!
Da izvini moderacija i službe što koristim Perin rečnik.
predatortz predatortz 20:27 14.09.2011

Re: Grupna lična i jedna želja

Kralju, imaš moje duboko poštovanje.
sima2000 sima2000 20:38 14.09.2011

Re: Grupna lična i jedna želja

Pozdrav iz enklave gde su Srbi našli nekakv modus suživota sa Albancima ili Šiptarima. Baš kao i naši preci u Aušvicu, Jasenovcu i drugim slobodarskim mestim


Baš si ovo iz enklave napisao? Ili prenosiš nečije tuđe pozdrave? Ili se toliko saosećaš sa stanovnicima enklava, pa kad nas ti pozdraviš to je kao da je iz njihovih usta poteklo?
predatortz predatortz 20:42 14.09.2011

Re: Grupna lična i jedna želja

sima2000
Pozdrav iz enklave gde su Srbi našli nekakv modus suživota sa Albancima ili Šiptarima. Baš kao i naši preci u Aušvicu, Jasenovcu i drugim slobodarskim mestim


Baš si ovo iz enklave napisao? Ili prenosiš nečije tuđe pozdrave? Ili se toliko saosećaš sa stanovnicima enklava, pa kad nas ti pozdraviš to je kao da je iz njihovih usta poteklo?



Gde god da je napisano, napisana je sušta istina. Lako je tuđim kurcem gloginje mlatiti, lako je tuđe kuće davati radi opšteg dobra.
sima2000 sima2000 20:47 14.09.2011

Re: Grupna lična i jedna želja

Gde god da je napisano, napisana je sušta istina. Lako je tuđim kurcem gloginje mlatiti, lako je tuđe kuće davati radi opšteg dobra.


Pa baš ovo njegovo pisanje je salonsko-dorćolsko-koštuničavo mlaćenje kopriva.
predatortz predatortz 20:50 14.09.2011

Re: Grupna lična i jedna želja

Pa baš ovo njegovo pisanje salonsko-dorćolsko-koštuničavo mlaćenje kopriva.


To je imalo dovoljno obraza da otstupi sa vlasti kad nije moglo da svoje ideje pretoči u dela.
sima2000 sima2000 20:56 14.09.2011

Re: Grupna lična i jedna želja

To je imalo dovoljno obraza da otstupi sa vlasti kad nije moglo da svoje ideje pretoči u dela.


Koštunica nije sam odstupio nego je puko ko zvečka na izborima. Oteran je. I vrlo rado bi se vratio da pretače svoje ideje u dela, samo mu iste nešto slabo stoje u narodu.
predatortz predatortz 21:02 14.09.2011

Re: Grupna lična i jedna želja



Koštunica nije sam odstupio nego je puko ko zvečka na izborima. Oteran je. I vrlo rado bi se vratio da pretače svoje ideje u dela, samo mu iste nešto slabo stoje u narodu.


Može se to gledati i iz tog ugla. Pukao je na izborima jer je manje lagao. Ovi što su bili slatkorečiviji su se odužili glasačima sa 150 evre manjim platama i 200000-300000 ugašenih radnih mesta. Da, primljeni smo u EU. Đelića mi! Samo se čeka pogodan datum da se to objavi...
freehand freehand 21:08 14.09.2011

Re: Grupna lična i jedna želja

predatortz


Koštunica nije sam odstupio nego je puko ko zvečka na izborima. Oteran je. I vrlo rado bi se vratio da pretače svoje ideje u dela, samo mu iste nešto slabo stoje u narodu.


Može se to gledati i iz tog ugla. Pukao je na izborima jer je manje lagao. Ovi što su bili slatkorečiviji su se odužili glasačima sa 150 evre manjim platama i 200000-300000 ugašenih radnih mesta. Da, primljeni smo u EU. Đelića mi! Samo se čeka pogodan datum da se to objavi...

Da, i on je sačuvao Kosovo, isto ko Kolubaru.
Mogao je i njega Miškoviću i Peconiju da da na upravljanje.
predatortz predatortz 21:13 14.09.2011

Re: Grupna lična i jedna želja

Mogao je i njega Miškoviću i Peconiju da da na upravljanje.


Vidim, ovi osudiše Miškovića...
freehand freehand 21:23 14.09.2011

Re: Grupna lična i jedna želja

predatortz
Mogao je i njega Miškoviću i Peconiju da da na upravljanje.


Vidim, ovi osudiše Miškovića...

E pa to je nama naša Kohabitacija dala.
i ne znam da je Delti neki lanac davan na upravljanje kod Cvetkovića ili Tadića u kabinetu.
Mada - posle Voje Prepoštenog nijedan lanac nije ni ostao za davanje&prodavanje?!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 21:26 14.09.2011

Re: Grupna lična i jedna želja

Sima2000 Ili se toliko saosećaš sa stanovnicima enklava,


Da, ja sasosećam sa stanovnicima enklava. Kao što saosećam i sa mnogim drugim gnječenim. I kad nisu moji. Kao Sonja Biserko koja je autor legendarne rečenice o suživotu u enklavama, samo suprotno od nje.

Izgleda da je saosećanje nepoželjno kao i patriotizam.

Moje pisanje jeste salonsko-dorćolsko-koštuničavo mlaćenje kopriva ako se pod tim podrazumeva patriotizam i saosećanje. Mi prevareni imamo pravo da to napišemo. Imamo pravo i da napišemo (vidi gore) da su DS, DSS, G17 & Co napravili slabu Srbiju. Kao što ti imaš pravo da napišeš da je to salonsko-dorćolsko-koštuničavo mlaćenje kopriva. Kao što čitaoci imaju pravo da cene šta si napisao i šta sam ja napisao.

Dr Mebius Dr Mebius 21:47 14.09.2011

Re: Grupna lična i jedna želja

Posto smo opet istrpeli jedna patriotski moleban, bilo bi lepo cuti sta bi to npr. drzava Srbija mogla da ponudi gradjanima Albanske nacinalnosti na Kosovu u zamenu za njihovu ocito jako veliku zelju da sami sebi kroje sudbinu.

Ko ne shvata da je ovo sustina problema izmedju Srba i Albanaca (namerno pominjem nacije a ne drzave jer drzave dolaze i odlaze a ljudi ostaju), ima ozbiljnih problema sa inteligencijom.

Taj problem je srpska politicka elita svojom arogantnoscu, koja je kulminirala u liku SM, konstantno trpala pod tepih, jos od 1912 kada je Kosovo ponovo uslo u sastav srpske drzave.

Drzati pod vlascu teritoriju sa vecinskim ne-srpskim stanovnistvom koje se istovremeno tretira malte ne kao roblje (zadnji u nizu je vec cuveni opis uvazenog akademika D Cosica) moralo je da rezultira ogorcenim otporom Albanaca koji je posebno eskalirao ukidanjem autonomije i hapsenjem albanskih rukovodioca krajem 80-tih. Milosevic je siledzijski pokusao da resi pitanje Kosova, kao i sve ostale probleme na prostoru ex-yu.

Kakvi su rezultati takve politike, danas svi znamo.


sima2000 sima2000 21:57 14.09.2011

Re: Grupna lična i jedna želja

Mi prevareni imamo pravo da to napišemo


Naravno da imaš pravo, samo kuknjava nije konstruktivna. Umesto plakanja za propuštenim šansama, umesto prizivanja nekakve slavne prošlosti kad je Srbija bila šatro mnogo jaka, treba realno (izgleda da je biti realan kod tebe nepoželjno) sagledati našu poziciju u svetu, definisati interese, ciljeve i prioritete. Naš interes bi trebao da bude jaka ekonomija, bogato društvo, uređena država, efikasne institucije, pozitivan natalitet, nauka i kultura. Ne treba nama Koštunicin jalovi patriotizam, nego nam treba nešto slično jevrejskom cionizmu.
Btw, od ukupno 800 dobitnika Nobelove nagrade 160 su Jevreji. Mi imamo jednog Andrića koga delimo na trećine sa Hrvatima i Bosancima.
predatortz predatortz 21:58 14.09.2011

Re: Grupna lična i jedna želja

Milosevic je siledzijski pokusao da resi pitanje Kosova, kao i sve ostale probleme na prostoru ex-yu.


Doktore dragi, bio sam klinac 81., ali se dobro sećam da je milicija iz mog rodnog grada ( Tuzla ) išla na Kosovo. Sećam se i njihovih priča kako su mlatili Šiptare, kako se sprovodio policijski čas... Pričali su da su ovi, opet, do zuba naoružani. Da postoje sela u koja milicija ne sme da uđe...
Milošević je tada bio beznačajan bankar, ili neki direktorčić...

predatortz predatortz 22:03 14.09.2011

Re: Grupna lična i jedna želja

Mi imamo jednog Andrića koga delimo na trećine sa Hrvatima i Bosancima.


Za Hrvate mi je jasno, ali ko su Bosanci?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:06 14.09.2011

Re: Grupna lična i jedna želja

Dr Mebius Drzati pod vlascu teritoriju sa vecinskim ne-srpskim stanovnistvom koje se istovremeno tretira malte ne kao roblje

Jedino što vredi tebi odgovoriti je da si nepismen. Bio i ostao. Na sve ostalo ne vredi jer si već dobio po kvislinško-ulizičkoj zasluzi na blogu tvoje simpatijeUKinSebia.
sima2000 sima2000 22:09 14.09.2011

Re: Grupna lična i jedna želja

Za Hrvate mi je jasno, ali ko su Bosanci?


Izvini - Bošnjaci. To je sad politički korektan izraz.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:14 14.09.2011

Re: Grupna lična i jedna želja

sima2000
Mi prevareni imamo pravo da to napišemoNaravno da imaš pravo, samo kuknjava nije konstruktivna. Umesto plakanja za propuštenim šansama, umesto prizivanja nekakve slavne prošlosti kad je Srbija bila šatro mnogo jaka, treba realno (izgleda da je biti realan kod tebe nepoželjno) sagledati našu poziciju u svetu, definisati interese, ciljeve i prioritete. Naš interes bi trebao da bude jaka ekonomija, bogato društvo, uređena država, efikasne institucije, pozitivan natalitet, nauka i kultura. Ne treba nama Koštunicin jalovi patriotizam, nego nam treba nešto slično jevrejskom cionizmu.Btw, od ukupno 800 dobitnika Nobelove nagrade 160 su Jevreji. Mi imamo jednog Andrića koga delimo na trećine sa Hrvatima i Bosancima.


Ima stvari koje mi se dopadaju u tvom komentaru:

- Pominjanje (nezgrapno) cionizma. Da smo na vreme učili od Izraelaca problem KiM bi bio mnogo lakši.
- Jaka ekonomija, bogato društvo, uređena država, efikasne institucije, pozitivan natalitet, nauka i kultura, kladio bih se da bi sve to potpisao Koštunica. Kao što bih i ja to potpisao. Ako je njegov patriotizam jalov onda je patriotizam njegovih bivših i budućih saradnika (.....) dopiši po potrebi.
dragan7557 dragan7557 22:15 14.09.2011

Re: Grupna lična i jedna želja

Lako je tuđim kurcem gloginje mlatiti, lako je tuđe kuće davati radi opšteg dobra.

Alo bre , zaboravljaš da je to naš qurac kojim se gloginje mlate!

cerski
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:15 14.09.2011

Re: Grupna lična i jedna želja

sima2000
Za Hrvate mi je jasno, ali ko su Bosanci?Izvini - Bošnjaci. To je sad politički korektan izraz.

A ko su Bošnjaci?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana